Religija

Mantijaška prostitucija...

Filip Mladenović RSS / 23.06.2019. u 01:06

Taman pomisliš da je dno dna proslava pod šatrom rodjendana jednog od tabloidnog smeća, kome su prisustvovali premijerka Srbije i jedan od ministara iz njene vlade, kad otvori se crna rupa u tom dnu dna:

Nastaviće se, tj. produbiće se...

 



Komentari (645)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:50 23.06.2019

Sunce li ti žarko...

... Strašno. Gde je ovo slikano?

vladikagrigorije
Dakle, ako naša omladina u Nemačkoj ili bilo gde drugo bude gledala Pink, nema nam spasa. To je ono što dolazi iz matice. I to je nešto što zagađuje sve. A onda ta naša deca iz osećaja pripadnosti kažu: “Pa to je nešto srpsko.”


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:54 23.06.2019

Re: Sunce li ti žarko...

Aha, vidim - Ripanj; napredna arhiepiskopija beogradska. Jasno sve.
shone shone 11:04 23.06.2019

što si bliže crkvi to si dalje od boga!

Mantijaška prostitucija...


Ovo je tema za vernike.




Черевићан Черевићан 11:17 23.06.2019

nema li nam spasa

crna rupa u dnu dna

деланије свако
уз припомоћ Бога,
одмоћи и неће
.......али како кога
shone shone 12:12 23.06.2019

Nastaviće se, tj. produbiće se...


Pusti Pink, daj nešto o komarcima - razvališe!
Da mi gledamo od čega se živi.
Radna sposobnost nacije i koncentracija se smanjuju proporcionalno utrošku energije na češanje i mlaćenje komaraca.
Zamoljavaju se Vesić i nadležni da dižu avijaciju i da praše. Izgibosmo drugovi.

nepopustljiv nepopustljiv 14:28 23.06.2019

Re: Nastaviće se, tj. produbiće se...

shone

Pusti Pink, daj nešto o komarcima - razvališe!
Da mi gledamo od čega se živi.
Radna sposobnost nacije i koncentracija se smanjuju proporcionalno utrošku energije na češanje i mlaćenje komaraca.
Zamoljavaju se Vesić i nadležni da dižu avijaciju i da praše. Izgibosmo drugovi.


Čime se objašnjava zabrana korišćenja avijacije u suzbijanju komaraca?
shone shone 14:31 23.06.2019

Re: Nastaviće se, tj. produbiće se...

Čime se objašnjava zabrana korišćenja avijacije u suzbijanju komaraca?


Prekomerna dinamika u supersoničnim raspršivačima.

nepopustljiv nepopustljiv 14:38 23.06.2019

Re: Nastaviće se, tj. produbiće se...

shone
Čime se objašnjava zabrana korišćenja avijacije u suzbijanju komaraca?


Prekomerna dinamika u supersoničnim raspršivačima.


Da, da.
Nema raspršivača do ruskih!
shone shone 15:06 23.06.2019

Re: Nastaviće se, tj. produbiće se...

Nema raspršivača do ruskih!


Živeo bratski RUSKI narod i njihova tehnologija!

M'da Rusi zaprašuju sa zemlje.
Mislim na komarce.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:52 23.06.2019

Re: Nastaviće se, tj. produbiće se...

Znači, u ovom kontekstu - živio i pop krelac i tvoj alter ego, Žeki?
nepopustljiv nepopustljiv 18:22 23.06.2019

Re: Nastaviće se, tj. produbiće se...

Srđan Fuchs
Znači, u ovom kontekstu - živio i pop krelac i tvoj alter ego, Žeki?

Ko je pop krelac, a ko Žeki?
shone shone 18:57 23.06.2019

Re: Nastaviće se, tj. produbiće se...

Znači, u ovom kontekstu - živio i pop krelac i tvoj alter ego, Žeki?


Živeo Fuchs!



Zmija koja je juče izmilela iz Zida plača u Jerusalimu podigla je buru u glavnom gradu Izraela, jer je po nekim jevrejskim učenjacima to treći znak da je kraj sveta blizu.

Ovaj znak došao je posle rođenja crvene junice i riba koje su je pojavile u Mrtvom moru. Pojedini proučavaoci Biblije sada strahuju da je reč o tri dokaza da se apokaliptična proročanstva jedno za drugim ispunjavaju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:08 23.06.2019

Re: Nastaviće se, tj. produbiće se...

Di si ovo našao?
Ja imam znatno složeniji problem pošto trenutno sedim u okruženju 7 prelepih Zagrepčanki a svi znamo da je 7 broj svetosti i savršenstva te broj emanacija Sophia-e.
shone shone 22:40 23.06.2019

Re: Nastaviće se, tj. produbiće se...

trenutno sedim u okruženju 7 prelepih Zagrepčanki


.... i pratiš i kuckaš po blogu....

pa Lisac zaebao si vek.




Želimo da se ovaj početak finalizuje u jedan dobar kraj


Ovo je to.

Bože pokaži da te ima makar ovaj put.


JBG, teško.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:51 23.06.2019

Re: Nastaviće se, tj. produbiće se...

.... i pratiš i kuckaš po blogu....

pa Lisac zaebao si vek.

Klonim se od zagledanja u dekoltee dragih i cijenjenih gošći, ovde u valovitoj noći jedinog nam okeana našeg jedinog Areca... Skoro pa kao Opatija, kada si bio mlad.
G.Cross G.Cross 21:46 23.06.2019

Finalizacija kraja

Kaze popa:

"Želimo da se ovaj početak finalizuje u jedan dobar kraj "





Bože pokaži da te ima makar ovaj put.

Unapred hvala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 23.06.2019

.-.......

Što ti je novinarsko oko, nepogrešivo izdvoji važne od nevažnih stvari.
Ova, da je neki pop nešto osveštao, je odlučujuća vest za naciju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:28 23.06.2019

Re: .-.......

Odlučujuće za bolesnu naciju je ovaj sajko s tevea, i klinja popa koji se loži kao da priča dubokim duhovnim glasom oponašajući nekoga, očito. Sve bi kod mene u rudnicima soli radilo... Srećom pa nemam vlast.
shone shone 22:34 23.06.2019

Re: .-.......

Srećom pa nemam vlast.


Srećom i nećeš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:44 23.06.2019

Re: .-.......

shone
Srećom pa nemam vlast.


Srećom i nećeš.

Malo, ipak indirektno
shone shone 22:58 23.06.2019

Re: .-.......

Malo, ipak indirektno


Mislim smak sveta će da te preduhitri.

Ništa lično, kakvo je vreme možda bi ti i pošlo za rukom ali ,,crvena junica,, ,,mrtve ribe u mrtvom moru,, ( ko je još čuo za žive ribe u mrtvom moru al ajd) ili žive ribe u mrtvom moru (možda onih 7 zagrebčanki) i konačno zmija na zidu - ko da sumnja u bibliju?
shone shone 00:57 24.06.2019

Re: .-.......


Sad bez zezanja, evo vest za dobar kraj.


izvor BBC Lifestyle

Urinirao sa mosta u Berlinu, povređeno više ljudi

Veći broj ljudi povređen je u Berlinu kada su skočili sa broda na koji je sa mosta urinirao nepoznati muškarac, saopštili su berlinski vatrogasci. Nepoznati muškarac urinirao je sa nisko postavljenog mosta "Janovic" na turistički brod, usled čega je veliki broj ljudi skočio u vodu.

Većina ljudi je prilikom skoka zadobila povrede glave.



Šta ti je civilizacija a ne ove naše bljuzge.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:13 24.06.2019

Re: .-.......

shone
Malo, ipak indirektno


Mislim smak sveta će da te preduhitri.

Ništa lično, kakvo je vreme možda bi ti i pošlo za rukom ali ,,crvena junica,, ,,mrtve ribe u mrtvom moru,, ( ko je još čuo za žive ribe u mrtvom moru al ajd) ili žive ribe u mrtvom moru (možda onih 7 zagrebčanki) i konačno zmija na zidu - ko da sumnja u bibliju?




Ja na predavanju u Ohridu, isto kod lepih Makedonki... Još domaćica i polu-Prizrenka, i iz mog i njenog preljubnog snošaja u Tel Avivu se, posle 9 meseci, rađa Antihrist... Tako se ispunjava drevno proročanstvo da će se Antihrist roditi iz greha, od pravoslavne hrišćanke i Izraelca, u Hristovoj rodnoj zemlji! Jerusalim, Kosovo i Ohrid su Srbija!

Nego, Srbi komplikuju, stavljaju depresivne vesti jer je zemlja u stanju duboke depresije, a carstvo božije dolazi iznutra...

hoochie coochie man hoochie coochie man 08:33 24.06.2019

Re: .-.......

Srđan Fuchs
Odlučujuće za bolesnu naciju

Veliš bolesna je srpska nacija.
A eutanazija, šta o tom rešenju misliš?
Da se spreči širenje bolesti na ostale, da se pročisti čovečanstvo, što da ne.
Ima li još bolesnika za uklanjanje ili su Srbi jedini?
predatortz predatortz 08:45 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
Srđan Fuchs
Odlučujuće za bolesnu naciju

Veliš bolesna je srpska nacija.
A eutanazija, šta o tom rešenju misliš?
Da se spreči širenje bolesti na ostale, da se pročisti čovečanstvo, što da ne.
Ima li još bolesnika za uklanjanje ili su Srbi jedini?


Sve nešto mislim, velika smo mi govna! Trpimo pluvanje u obraz, a zašto to više niko ne zna. Takvim ponašanjem , mada crkvene knjige kažu suprotno, ne postaje se veliki nego se postaje miš.
Na nama je da izaberemo da li jesmo, ili pak nismo miševi.

Stoga, domaćine bloga i Srđane Judejski, odjebite od srpskog naroda sa svojom mržnjom. Pametnije vam je da odjebete nego da najebete.
romi.daba romi.daba 09:11 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
hoochie coochie man
Srđan Fuchs
Odlučujuće za bolesnu naciju

Veliš bolesna je srpska nacija.
A eutanazija, šta o tom rešenju misliš?
Da se spreči širenje bolesti na ostale, da se pročisti čovečanstvo, što da ne.
Ima li još bolesnika za uklanjanje ili su Srbi jedini?


Sve nešto mislim, velika smo mi govna! Trpimo pluvanje u obraz, a zašto to više niko ne zna. Takvim ponašanjem , mada crkvene knjige kažu suprotno, ne postaje se veliki nego se postaje miš.
Na nama je da izaberemo da li jesmo, ili pak nismo miševi.

Stoga, domaćine bloga i Srđane Judejski, odjebite od srpskog naroda sa svojom mržnjom. Pametnije vam je da odjebete nego da najebete.



Bolesnik ne zna šta mu fali i nije potrebno da zna. Neko ko nije ni malo školovan ne razlikuje bolesti ali je važno da sluša šta mu doktor kaže.

Ako mu doktor kaže da je bolestan onda bolesnik ne sme da krivi doktora ili da misli da ga doktor mrzi. Bolesnik ne bi trebao da psuje doktora ili da mu preti - to bi bilo farsično.

Kako je još Njegoš napisao "onaj ko na brdu ak i malo stoji, VIŠE VIDI NEGO ONAJ POD NJIM."

Veoma je jasno mnogim školovanima i iskusnima da su Srbi u globalu jedan narod mnogo neprosvećeniji od mnogih drugih naroda.

Neki mislioci poput Svetislava Basare vide uzrok našeg pada u diskontinuitetu koji je stvoren u 19tom veku kada je stvoren presedan - uveden je novi jezik i pravopis i Srbi više nisu mogli da čitaju knjige koje su napisane u prethodnom dobu. Srbi za razliku od Francuza ne mogu da čitaju knjige napisane do polovine 19tog veka na slavenosrpskom bez prevoda. To znači da nam je intelektualna tradicija oduzeta. To se teško nadoknađuje.

Neki dodaju da se još jedan diskontinuitet desio komunističkom revolucijom. A neki dodaju da je slom Jugoslavije dodao još jedan intelektualni diskontinuitet jer je na čelo države došao jedan ratnički soj koji nas je opet unazadio. I tako dalje...

Zato se dragi Predatore ne treba ljutiti kada neko kaže da su Srbi "bolesni". Daleko od toga da ih treba ubiti, ali da ih treba "lečiti"... treba.

Divlji američki zapad je pre samo 150 godina bio divlji, ali oni su za brzo vreme postali mnogo pitomiji i civilizovaniji. Mi smo na putu da se civilizujemo ali još uvek ima kod nas "bolesnih" navika.
nepopustljiv nepopustljiv 09:21 24.06.2019

Re: .-.......

romi.daba
predatortz
hoochie coochie man
Srđan Fuchs
Odlučujuće za bolesnu naciju

Veliš bolesna je srpska nacija.
A eutanazija, šta o tom rešenju misliš?
Da se spreči širenje bolesti na ostale, da se pročisti čovečanstvo, što da ne.
Ima li još bolesnika za uklanjanje ili su Srbi jedini?


Sve nešto mislim, velika smo mi govna! Trpimo pluvanje u obraz, a zašto to više niko ne zna. Takvim ponašanjem , mada crkvene knjige kažu suprotno, ne postaje se veliki nego se postaje miš.
Na nama je da izaberemo da li jesmo, ili pak nismo miševi.

Stoga, domaćine bloga i Srđane Judejski, odjebite od srpskog naroda sa svojom mržnjom. Pametnije vam je da odjebete nego da najebete.



Bolesnik ne zna šta mu fali i nije potrebno da zna. Neko ko nije ni malo školovan ne razlikuje bolesti ali je važno da sluša šta mu doktor kaže.

Ako mu doktor kaže da je bolestan onda bolesnik ne sme da krivi doktora ili da misli da ga doktor mrzi. Bolesnik ne bi trebao da psuje doktora ili da mu preti - to bi bilo farsično.

Kako je još Njegoš napisao "onaj ko na brdu ak i malo stoji, VIŠE VIDI NEGO ONAJ POD NJIM."

Veoma je jasno mnogim školovanima i iskusnima da su Srbi u globalu jedan narod mnogo neprosvećeniji od mnogih drugih naroda.

Neki mislioci poput Svetislava Basare vide uzrok našeg pada u diskontinuitetu koji je stvoren u 19tom veku kada je stvoren presedan - uveden je novi jezik i pravopis i Srbi više nisu mogli da čitaju knjige koje su napisane u prethodnom dobu. Srbi za razliku od Francuza ne mogu da čitaju knjige napisane do polovine 19tog veka na slavenosrpskom bez prevoda. To znači da nam je intelektualna tradicija oduzeta. To se teško nadoknađuje.

Neki dodaju da se još jedan diskontinuitet desio komunističkom revolucijom. A neki dodaju da je slom Jugoslavije dodao još jedan intelektualni diskontinuitet jer je na čelo države došao jedan ratnički soj koji nas je opet unazadio. I tako dalje...

Zato se dragi Predatore ne treba ljutiti kada neko kaže da su Srbi "bolesni". Daleko od toga da ih treba ubiti, ali da ih treba "lečiti"... treba.

Divlji američki zapad je pre samo 150 godina bio divlji, ali oni su za brzo vreme postali mnogo pitomiji i civilizovaniji. Mi smo na putu da se civilizujemo ali još uvek ima kod nas "bolesnih" navika.

Gluposti!
predatortz predatortz 09:27 24.06.2019

Re: .-.......

Bolesnik ne zna šta mu fali i nije potrebno da zna

Bolesnik je svako ko ceo narod proglašava bolesnim. Nije samo bolesnik, taj je i naci.
Tolerisanje takvih ne treba da bude praksa.

Filip Mladenović Filip Mladenović 09:28 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
hoochie coochie man
Srđan Fuchs
Odlučujuće za bolesnu naciju

Veliš bolesna je srpska nacija.
A eutanazija, šta o tom rešenju misliš?
Da se spreči širenje bolesti na ostale, da se pročisti čovečanstvo, što da ne.
Ima li još bolesnika za uklanjanje ili su Srbi jedini?


Sve nešto mislim, velika smo mi govna! Trpimo pluvanje u obraz, a zašto to više niko ne zna. Takvim ponašanjem , mada crkvene knjige kažu suprotno, ne postaje se veliki nego se postaje miš.
Na nama je da izaberemo da li jesmo, ili pak nismo miševi.

Stoga, domaćine bloga i Srđane Judejski, odjebite od srpskog naroda sa svojom mržnjom. Pametnije vam je da odjebete nego da najebete.



To o čemu pišete već su doživeli Jovan Sterija Popović, Dimitrije Tucović, Radoje Domanović, Vladislav Petković Dis...

Potom je kao "loša" Srpkinja bila razapeta Isidora Sekulić.

A danas i ovde tu sudbinu doživljavaju, izmedju ostalih, Ljubomir Simović i Svetislav Basara.

Čak su i Novaka Djokovića krenuli da razapinju zbog nekoliko izjava...

A što se moje malenkosti tiče, čitam Jovana Cvijića i Arčibalda Rajsa, i ne mogu da verujem šta misle i šta pišu o srpskom narodu!
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:34 24.06.2019

Re: .-.......

Ako mu doktor kaže da je bolestan

A i ti si, naravno, doktor za Srbe?
Ako ti kažeš da su bolesni, bolesni su.
Pa doktore, koji lek propisuješ?
Nemačka medecina je, kažu, najbolja, a oni imaju iskustva sa sređivanjem štetnih nacija.
Da prepišemo?
maksa83 maksa83 09:43 24.06.2019

Re: .-.......

Pametnije vam je da odjebete nego da najebete.

Društvo ti jeste razjebano, propalo i disfunkcionalno na svim nivoima. Ništa u njemu ne radi, a delovi mu otpadaju. Kad se to desi čoveku kažemo da je bolestan.

Koliko god pretio i terao one koji o tome govore neće se popraviti.

hoochie coochie man hoochie coochie man 09:44 24.06.2019

Re: .-.......


Bolesnik je svako ko ceo narod proglašava bolesnim

Ja baš mislio da proverim, da proglasim nekoga, recimo Jevreje ili npr Hrvate, bolesnicima koje treba lečiti ili ukloniti, da vidim kako to funkcioniše.
Našlo bi se tu i nekih aduta al ne ide mi.
Nije tako skockana glava, nekima očigledno jeste, nije im problem da nacije smatraju bolesnim.
Bolesnici.
predatortz predatortz 09:44 24.06.2019

Re: .-.......

A što se moje malenkosti tiče, čitam Jovana Cvijića i Arčibalda Rajsa, i ne mogu da verujem šta misle i šta pišu o srpskom narodu!


I? Šta se to toliko može napisati o srpskom narodu a da ne može za druge? Za neke čak i mnogo gore stvari mogu da se kažu.

A ovo tvoje pisanije je klasična manifestacija palanačkog duha, protiv kog se kao zalažeš.

Mene ovakvi potezi Mitrovića uopšte ne ugrožavaju. ni mene, ni moju decu. Znaš zbog čega? Ne pratim njegov rad, ne gledam njegove televizije, ne gledam rijalitije. Zbog čega on zove sveštenika, da li se sveštenik odaziva, takođe ne znam. Nije mi u sferi interesovanja.

E sad, sitne dušice, ti i tebi slični, će da se zgražavaju. Jbte, ako nisi Željkova publika, ako nisi vernik SPC, šta te boli ona stvar šta oni rade?

Ne, mora da se opljune, mora da se zapiša, da bi se bilo veliko o svojim očima i očima narikača.
predatortz predatortz 09:48 24.06.2019

Re: .-.......

Zato se dragi Predatore ne treba ljutiti kada neko kaže da su Srbi "bolesni". Daleko od toga da ih treba ubiti, ali da ih treba "lečiti"... treba.


Da li si ti Srbin?
Mislim, da znam kakav odgovor da ti uputim.
Ako jesi, onda možemo da razgovaramo o modalitetima "lečenja". Ali, lečenja srpskog društva, države, a ne naroda u celini.
Ako nisi, bojim se da ti se odgovor ne bi ni malo dopao. Jer, mnogi su pokušali da "leče" Srbe, metodama koje su bolesnije od najbolesnijih stanja uma.
Za takve Srbi imaju odgovor.
predatortz predatortz 09:51 24.06.2019

Re: .-.......

Društvo ti jeste razjebano, propalo i disfunkcionalno na svim nivoima. Ništa u njemu ne radi, a delovi mu otpadaju. Kad se to desi čoveku kažemo da je bolestan.


Društvo jeste disfunkcionalno i treba ga menjati. Pod društvom mislim na sistem, uređenje, nosioce tog sistema.

Reći za jednu naciju da je, u kompletu, bolesna je vraški bolesna i vraški opasna stvar.
Prema takvim treba imati nultu toleranciju.

Uočavaš razliku?
nikvet pn nikvet pn 09:53 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
predatortz


Око чега се ви секирате, аман. Неки се својим српством поносимо, неки га се стиду и мрзу, прво себе па наоколо. Сутрадан то ће бити добри Хрвати, комунисти, муслимани, космополити, будисти... Лични избор, божемој, то није за осуду. Али безвезно пљување свакако јесте.

maksa83
Društvo ti jeste razjebano, propalo i disfunkcionalno na svim nivoima. Ništa u njemu ne radi, a delovi mu otpadaju. Kad se to desi čoveku kažemo da je bolestan.


Ово се слажем. Али онда опљујмо-лечимо друштво, не народ.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:53 24.06.2019

Re: .-.......

Društvo ti jeste razjebano, propalo i disfunkcionalno na svim nivoima

Postoji li neko na koje se te paušalne etikete ne mogu prilepiti?
Koja je važeća skala razjebanosti i gde je crta ispod koje se društva smatraju bolesnim?

Ili je sve stvar lične percepcije?
Ako je lični utisak legitiman kantar, hajd onda da ukinemo svaku normu i granice pristojnosti, da bolesnicima proglašavamo sve i svakoga.
I da predlažemo terapije, što da ne.
predatortz predatortz 09:56 24.06.2019

Re: .-.......


Ово се слажем. Али онда опљујмо друштво, не народ.


Da podvučem!
Slično sam i sam napisao.
Nikad nikome ne bih bio spreman da se najebem nane nanine jer pljuje srpsko društvo, često to i sam radim.

Za pljuvanje mog naroda najmanje što mogu da uradim ja da kažem:

Sikter, bagro!
maksa83 maksa83 10:05 24.06.2019

Re: .-.......

Postoji li neko na koje se te paušalne etikete ne mogu prilepiti?

Preko nekoliko.

Koja je važeća skala razjebanosti i gde je crta ispod koje se društva smatraju bolesnim?
Ili je sve stvar lične percepcije?

Ne, nije.

Vrlo je prosto, treba samo da posmatraš smer difuzije stanovništva. Sve ostalo su budalaštine.

Da predupredim a-što-se-onda-sele-iz-Hrvatske argument - da, i Hrvatska je razjebano društvo.
maksa83 maksa83 10:06 24.06.2019

Re: .-.......

Nikad nikome ne bih bio spreman da se najebem nane nanine jer pljuje srpsko društvo, često to i sam radim.

Za pljuvanje mog naroda najmanje što mogu da uradim ja da kažem:

Je l' bi umeo da napraviš jasnu granicu između društva i naroda?

predatortz predatortz 10:14 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Nikad nikome ne bih bio spreman da se najebem nane nanine jer pljuje srpsko društvo, često to i sam radim.

Za pljuvanje mog naroda najmanje što mogu da uradim ja da kažem:

Je l' bi umeo da napraviš jasnu granicu između društva i naroda?



Pod društvom se smatra set mera, zakona, propisa koji uređuju društvene odnose, prava i uloge na nekoj teritoriji.

Ta pravila, kada je srpsko društvo u pitanju, važe za sve narode koji naseljavaju prostor Srbije.

Razlika je, dakle, kada kažeš da je srpsko društvo bolesno. To može da znači da to društvo ima loše zakone, lošu primenu tih zakona, loš model na kom je uspostavljeno.
Tu se ti, ja ili bilo ko drugi možemo složiti.

Nacija, kao etnička zajednica, je nešto sasvim drugo. Reći da je celokupna etnička zajednica bolesna, bilo koja, je akt mržnje prema tim ljudima. Ne prema zakonima, ne prema uređenju, nego baš prema toj skupini.
angie01 angie01 10:16 24.06.2019

Re: .-.......




@BLANKTIPLER

Tesko je i zamisliti sta bi Danilo Kis rekao, da je ziv, u vezi ove pocasti. Mislim da bi Kis bio proteran odavde jos pocetkom devedesetih, zapravo, da bi morao da bezi, poput Mirka Kovaca, da bi ova BAGRA govorila o njemu kao o najvecem izdajniku, siguran sam.
maksa83 maksa83 10:20 24.06.2019

Re: .-.......

Pod društvom se smatra set mera, zakona, propisa koji uređuju društvene odnose, prava i uloge na nekoj teritoriji.

Osim što se ne bih složio sa tom definicijom društva, ako mene pitaš naš set mera zakona i propisa je prilično ok, mada ga u zadnje vreme radikali friziraju na zvonce za potrebe sopstvene oligarhije i labave razne zakone da daju lufta sopstvenom establišmentu, ali to još uvek nije veliki problem.

Društvo su, ipak, jedinke na gomili.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:20 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
A što se moje malenkosti tiče, čitam Jovana Cvijića i Arčibalda Rajsa, i ne mogu da verujem šta misle i šta pišu o srpskom narodu!


I? Šta se to toliko može napisati o srpskom narodu a da ne može za druge? Za neke čak i mnogo gore stvari mogu da se kažu.

A ovo tvoje pisanije je klasična manifestacija palanačkog duha, protiv kog se kao zalažeš.

Mene ovakvi potezi Mitrovića uopšte ne ugrožavaju. ni mene, ni moju decu. Znaš zbog čega? Ne pratim njegov rad, ne gledam njegove televizije, ne gledam rijalitije. Zbog čega on zove sveštenika, da li se sveštenik odaziva, takođe ne znam. Nije mi u sferi interesovanja.

E sad, sitne dušice, ti i tebi slični, će da se zgražavaju. Jbte, ako nisi Željkova publika, ako nisi vernik SPC, šta te boli ona stvar šta oni rade?

Ne, mora da se opljune, mora da se zapiša, da bi se bilo veliko o svojim očima i očima narikača.


“Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”
Ivo Andrić

P.S. Kako je izlečen nemački narod nakon kapitulacije 1945. godine?

Po okončanju Drugog svetskog rata i savezničke pobede nad nacionalsocijalizmom, 17. jula 1945. na Konferenciji u Potsdamu, Vinston Čerčil, Hari Truman i Josif Staljin postižu dogovor koji je za Nemačku značio mnogo mukotrpnog posla, ali i temelj za zdravu budućnost.

Jedan od najvažnijih planova u borbi protiv nasleđa nacizma bio je politički plan „4D“, koji je podrazumevao denacifikaciju, demilitarizaciju, demokratizaciju i decentralizaciju nemačkog naroda i društva.

Jedan od najpoznatijih segmenata tog procesa denacifikacije bilo je osnivanje Međunarodnog vojnog suda u Nirnbergu. U tom nemačkom gradu odvijao se čuveni Nirnberški proces, odnosno suđenje vodećim nemačkim nacistima. Epilog procesa su 24 smrtne presude, 20 kazni doživotnog zatvora, te 98 kazni zatvora između 18 meseci i 25 godina za počinjene ratne zločine tokom II svetskog rata!
predatortz predatortz 10:24 24.06.2019

Re: .-.......

Društvo su, ipak, jedinke na gomili.


Hajde da prihvatimo i tu definiciju.

Nacija, opet, predstavlja jedinke koje su se po nečemu vezale i smatraju se celinom baš zbog toga što ih veže i objedinjuje.

Razlika između srpskog društva i srpske nacije je u tome što srpsko društvo grupiše i Mađare, Hrvate, Slovake, Bošnjake, Albance i sve druge koji naseljavaju prostor Srbije.
Kada kažeš srpska nacija, to se odnosi samo na Srbe.

Ovde je rečeno da je bolesna nacija, a ne društvo.

niccolo niccolo 10:27 24.06.2019

Re: .-.......

Ovde je rečeno da je bolesna nacija, a ne društvo.

Korišćenje nepreciznih termina je oduvek bio hroničan problem društva.
predatortz predatortz 10:31 24.06.2019

Re: .-.......

niccolo
Ovde je rečeno da je bolesna nacija, a ne društvo.

Korišćenje nepreciznih termina je oduvek bio hroničan problem društva.


Dobro, ti si pravnik.
Objasni im razliku između ove dve tvrdnje:

1. Hrvatsko društvo je bolesno.
2. Hrvati su bolesna nacija.

Prva, mislim, ne podleže krivičnoj odgovornosti.
Za drugu sam siguran da podleže.
nepopustljiv nepopustljiv 10:39 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Pod društvom se smatra set mera, zakona, propisa koji uređuju društvene odnose, prava i uloge na nekoj teritoriji.

Osim što se ne bih složio sa tom definicijom društva, ako mene pitaš naš set mera zakona i propisa je prilično ok, mada ga u zadnje vreme radikali friziraju na zvonce za potrebe sopstvene oligarhije i labave razne zakone da daju lufta sopstvenom establišmentu, ali to još uvek nije veliki problem.

Društvo su, ipak, jedinke na gomili.

Nije lako biti Srbin!
anonymous anonymous 10:42 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
niccolo
Ovde je rečeno da je bolesna nacija, a ne društvo.

Korišćenje nepreciznih termina je oduvek bio hroničan problem društva.


Dobro, ti si pravnik.
Objasni im razliku između ove dve tvrdnje:

1. Hrvatsko društvo je bolesno.
2. Hrvati su bolesna nacija.

Prva, mislim, ne podleže krivičnoj odgovornosti.
Za drugu sam siguran da podleže.


Nema razlike.
U oba slučaja radi se o govoru mržnje.



nepopustljiv nepopustljiv 10:44 24.06.2019

Re: .-.......

Filip Mladenović
predatortz
A što se moje malenkosti tiče, čitam Jovana Cvijića i Arčibalda Rajsa, i ne mogu da verujem šta misle i šta pišu o srpskom narodu!


I? Šta se to toliko može napisati o srpskom narodu a da ne može za druge? Za neke čak i mnogo gore stvari mogu da se kažu.

A ovo tvoje pisanije je klasična manifestacija palanačkog duha, protiv kog se kao zalažeš.

Mene ovakvi potezi Mitrovića uopšte ne ugrožavaju. ni mene, ni moju decu. Znaš zbog čega? Ne pratim njegov rad, ne gledam njegove televizije, ne gledam rijalitije. Zbog čega on zove sveštenika, da li se sveštenik odaziva, takođe ne znam. Nije mi u sferi interesovanja.

E sad, sitne dušice, ti i tebi slični, će da se zgražavaju. Jbte, ako nisi Željkova publika, ako nisi vernik SPC, šta te boli ona stvar šta oni rade?

Ne, mora da se opljune, mora da se zapiša, da bi se bilo veliko o svojim očima i očima narikača.


“Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”
Ivo Andrić

P.S. Kako je izlečen nemački narod nakon kapitulacije 1945. godine?

Po okončanju Drugog svetskog rata i savezničke pobede nad nacionalsocijalizmom, 17. jula 1945. na Konferenciji u Potsdamu, Vinston Čerčil, Hari Truman i Josif Staljin postižu dogovor koji je za Nemačku značio mnogo mukotrpnog posla, ali i temelj za zdravu budućnost.

Jedan od najvažnijih planova u borbi protiv nasleđa nacizma bio je politički plan „4D“, koji je podrazumevao denacifikaciju, demilitarizaciju, demokratizaciju i decentralizaciju nemačkog naroda i društva.

Jedan od najpoznatijih segmenata tog procesa denacifikacije bilo je osnivanje Međunarodnog vojnog suda u Nirnbergu. U tom nemačkom gradu odvijao se čuveni Nirnberški proces, odnosno suđenje vodećim nemačkim nacistima. Epilog procesa su 24 smrtne presude, 20 kazni doživotnog zatvora, te 98 kazni zatvora između 18 meseci i 25 godina za počinjene ratne zločine tokom II svetskog rata!

I šta ti to nama ovim primerom pokazuješ i dokazuješ?
Da su Srbi imali koncentracione logore u kojima su ubili barem 6 miliona neSrba.
Da su srpske divizije, dodatno, uzrokovale na desetine miliona mrtvih.
Mislim - nisi jedini koji se upinješ da dokažeš da Srbi jedino mogu da se porede sa nacističkim Nemcima.
Naravno - čovek na tebe ne može niti da se naljuti - jer ti, jednostavno, ne znaš šta pričaš.
predatortz predatortz 10:45 24.06.2019

Re: .-.......

Nema razlike.
U oba slučaja radi se o govoru mržnje.


Mislim da bi se pod prvu izjavu mogla podvesti i kritika anomalija u hrvatskom društvu poput ustaštva, ksenofobije, šovinizma i drugih. No, to ne znači da su svi Hrvati ustaše ili šovinisti.

Druga tvrdnja je eksplicitni govor mržnje i uperena je protiv svih Hrvata.
anonymous anonymous 10:46 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Društvo ti jeste razjebano, propalo i disfunkcionalno na svim nivoima. Ništa u njemu ne radi, a delovi mu otpadaju. Kad se to desi čoveku kažemo da je bolestan.


Društvo jeste disfunkcionalno i treba ga menjati. Pod društvom mislim na sistem, uređenje, nosioce tog sistema.

Reći za jednu naciju da je, u kompletu, bolesna je vraški bolesna i vraški opasna stvar.
Prema takvim treba imati nultu toleranciju.

Uočavaš razliku?

Da, razliku između društva i društvenog uređenja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:50 24.06.2019

Re: .-.......

Stoga, domaćine bloga i Srđane Judejski, odjebite od srpskog naroda sa svojom mržnjom. Pametnije vam je da odjebete nego da najebete


Ma kakvi, neću nikada odjebati, pošto je to i moja nacija; nego naći ćemo neki način da vas izlečimo. Ko izleči Srbe, ima pivo na Masadi od mene!

Odjebi ti sa branjenjem bolesnika!
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:51 24.06.2019

Re: .-.......

Vrlo je prosto, treba samo da posmatraš smer difuzije stanovništva. Sve ostalo su budalaštine.

Stanovništvo se kreće u raznim smerovima, a najčešći je smer ka novcu.
Ako društva sa manje novca smatramo bolesnim onda ok, samo mi se čini da je to prilično površno.

I da, koja tačno, od tih nekoliko društava su zdrava da im se ne može naći mana!
predatortz predatortz 10:52 24.06.2019

Re: .-.......

Da, razliku između društva i društvenog uređenja.


Dakle, ti kao pravnik tvrdiš da je govor mržnje reći i da je X društvo bolesno i da je X nacija bolesna?

Da je oboje kažnjivo i neprihvatljivo?

Tim pre je i moja reakcija razumljivija.
anonymous anonymous 10:52 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Nema razlike.
U oba slučaja radi se o govoru mržnje.


Mislim da bi se pod prvu izjavu mogla podvesti i kritika anomalija u hrvatskom društvu poput ustaštva, ksenofobije, šovinizma i drugih. No, to ne znači da su svi Hrvati ustaše ili šovinisti.

Druga tvrdnja je eksplicitni govor mržnje i uperena je protiv svih Hrvata.


Legitimno je kritikovati određene pojave/anomalije u društvu, ali kada se društvo u celini
( in toto) kvalifikuje kao bolesno, ili na nižem stupnju od ... to je rasizam, a ne fašizam.

Treba praviti razliku i između ova dva pojma prilikom njihovog korišćenja.
predatortz predatortz 10:54 24.06.2019

Re: .-.......

Ma kakvi, neću nikada odjebati, pošto je to i moja nacija; nego naći ćemo neki način da vas izlečimo. Ko izleči Srbe, ima pivo na Masadi od mene!


Mnogi bolesnici su dolazili u Srbiju da leče Srbe. Posle su im sinovi i unuci dolazili po kosti.
Pa, kome je do toga, izvolite.
anonymous anonymous 10:56 24.06.2019

Re: .-.......


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:57 24.06.2019

Re: .-.......


Ja baš mislio da proverim, da proglasim nekoga, recimo Jevreje ili npr Hrvate, bolesnicima koje treba lečiti ili ukloniti, da vidim kako to funkcioniše.
Našlo bi se tu i nekih aduta al ne ide mi.
Nije tako skockana glava, nekima očigledno jeste, nije im problem da nacije smatraju bolesnim.
Bolesnici.

Четнаја, шта срчаниш као тетка нека? Јесте и јеврејска нација болесна - ми имамо 1 милион религиозних паразита, који неће у војску, неће порез да плаћају, не стављају кондоме, а хоће паре од мог пореског сувишка. И томе смо причали овај ортак и ја. Само, код нас је демократија; па може да се прича о свему, а не да ми претите одмах. Јеби га - четнаје; тоталитарни били, тоталитарни остали.
predatortz predatortz 10:58 24.06.2019

Re: .-.......

to je rasizam, a ne fašizam.


Rekoh - nacizam. I on je bio protkan rasizmom, te kategorisao narode na superiorne i one koje treba lečiti ili istrebiti.

Dakle, raznih "doktora" se nakotilo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:02 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz

Mnogi bolesnici su dolazili u Srbiju da leče Srbe. Posle su im sinovi i unuci dolazili po kosti.
Pa, kome je do toga, izvolite.


Не патетиши и не кењај, је л' то раџу цугаш, па си у "ухох-јебаћутикеву" фазону? Прво, ниси ти ништа већи Србенда од мене а из Србије ћеш ме терати тек када ти ја допустим - пошто су и моји, колико и твоји, крв просипали да ти и Чучетнаја можете да кењате сада слободно. Друго - није болесно ово што су клон-поп и ди џеј кокс урадили?
predatortz predatortz 11:04 24.06.2019

Re: .-.......

Друго - није болесно ово што су клон-поп и ди џеј кокс урадили?


Kakve veze ovo ima sa nacijom?

A ovo me toliko ne zanima, da ne bih ni video da nije ovde postavljeno.


Edit:

а из Србије ћеш ме терати тек када ти ја допустим


Ovo je već bezobrazno!

Kao i ove tvoje reči:

nego naći ćemo neki način da vas izlečimo. Ko izleči Srbe, ima pivo na Masadi od mene!


Previše sebi uzimaš za pravo.
Ovo je direktna pretnja, zaslužila je konkretan odgovor. Ponoviću ga:

Izvoli, doktore! Probaj!
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:10 24.06.2019

Re: .-.......

nepopustljiv
Filip Mladenović
predatortz
A što se moje malenkosti tiče, čitam Jovana Cvijića i Arčibalda Rajsa, i ne mogu da verujem šta misle i šta pišu o srpskom narodu!


I? Šta se to toliko može napisati o srpskom narodu a da ne može za druge? Za neke čak i mnogo gore stvari mogu da se kažu.

A ovo tvoje pisanije je klasična manifestacija palanačkog duha, protiv kog se kao zalažeš.

Mene ovakvi potezi Mitrovića uopšte ne ugrožavaju. ni mene, ni moju decu. Znaš zbog čega? Ne pratim njegov rad, ne gledam njegove televizije, ne gledam rijalitije. Zbog čega on zove sveštenika, da li se sveštenik odaziva, takođe ne znam. Nije mi u sferi interesovanja.

E sad, sitne dušice, ti i tebi slični, će da se zgražavaju. Jbte, ako nisi Željkova publika, ako nisi vernik SPC, šta te boli ona stvar šta oni rade?

Ne, mora da se opljune, mora da se zapiša, da bi se bilo veliko o svojim očima i očima narikača.


“Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”
Ivo Andrić

P.S. Kako je izlečen nemački narod nakon kapitulacije 1945. godine?

Po okončanju Drugog svetskog rata i savezničke pobede nad nacionalsocijalizmom, 17. jula 1945. na Konferenciji u Potsdamu, Vinston Čerčil, Hari Truman i Josif Staljin postižu dogovor koji je za Nemačku značio mnogo mukotrpnog posla, ali i temelj za zdravu budućnost.

Jedan od najvažnijih planova u borbi protiv nasleđa nacizma bio je politički plan „4D“, koji je podrazumevao denacifikaciju, demilitarizaciju, demokratizaciju i decentralizaciju nemačkog naroda i društva.

Jedan od najpoznatijih segmenata tog procesa denacifikacije bilo je osnivanje Međunarodnog vojnog suda u Nirnbergu. U tom nemačkom gradu odvijao se čuveni Nirnberški proces, odnosno suđenje vodećim nemačkim nacistima. Epilog procesa su 24 smrtne presude, 20 kazni doživotnog zatvora, te 98 kazni zatvora između 18 meseci i 25 godina za počinjene ratne zločine tokom II svetskog rata!

I šta ti to nama ovim primerom pokazuješ i dokazuješ?
Da su Srbi imali koncentracione logore u kojima su ubili barem 6 miliona neSrba.
Da su srpske divizije, dodatno, uzrokovale na desetine miliona mrtvih.
Mislim - nisi jedini koji se upinješ da dokažeš da Srbi jedino mogu da se porede sa nacističkim Nemcima.
Naravno - čovek na tebe ne može niti da se naljuti - jer ti, jednostavno, ne znaš šta pričaš.


Srpski nacisti tokom ratova devedesetih terali su pripadnike bošnjačkog naroda da nose bele trake oko ruke i da na svojim kućama istaknu bele oznake (Prijedor), imali su konc-logore, počinili su genocid u Srebrenici, decu, žene, starce... su ubijali i potom skrivali u masovnim grobnicama (primarnim, sekundarnim, tercijarnim), opsada Sarajeva je trajala 3 godine i 8 meseci i bila je jedna od najdužih opsada u istoriji modernog ratovanja i najduža opsada jednog glavnog grada ikada...

I kao što je vodećim nemačkim nacistima sudjeno pred Medjunarodnim sudom u Nirnbergu, tako je i vodećim srpskim nacistima sudjeno pred Medjunarodnim sudom u Hagu.

Sapienti sat!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:11 24.06.2019

Re: .-.......


anonymous

Legitimno je kritikovati određene pojave/anomalije u društvu, ali kada se društvo u celini
( in toto) kvalifikuje kao bolesno, ili na nižem stupnju od ... to je rasizam, a ne fašizam.



Је л'? А како се зове када се ти подсмеваш жртвама Голог Отока, и шириш лажне информације? Једноставно - кретенизам?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:14 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz


Kakve veze ovo ima sa nacijom?

A ovo me toliko ne zanima, da ne bih ni video da nije ovde postavljeno.


Ovo je već bezobrazno!

Kao i ove tvoje reči:

Previše sebi uzimaš za pravo.
Ovo je direktna pretnja, zaslužila je konkretan odgovor. Ponoviću ga:

Izvoli, doktore! Probaj!


Чекај, ко је теби дао за право да можеш нацију агресивно да браниш, а мени да одузимаш право да је критикујем? Ти, сам себи? Умем и ја да будем вербално агресиван.


predatortz predatortz 11:18 24.06.2019

Re: .-.......

Чекај, ко је теби дао за право да можеш нацију агресивно да браниш, а мени да одузимаш право да је критикујем?


Odbrana nacije se zove patriotizam.
Napad na naciju u celini, a ne na negativne pojave nekog društva, nije kritika. To je šovinizam, govor mržnje i izazivanje verske i nacionalne netrpeljivosti. Pretiti nekoj naciji izlečenjem, tvrdeći da ćete neki "vi" to da uradite je krivično delo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:26 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz

Odbrana nacije se zove patriotizam.
Napad na naciju u celini, a ne na negativne pojave nekog društva, nije kritika. To je šovinizam, govor mržnje i izazivanje verske i nacionalne netrpeljivosti. Pretiti nekoj naciji izlečenjem, tvrdeći da ćete neki "vi" to da uradite je krivično delo.


Ко је напао нацију у целини? Фића и ја? Кривично дело?! Шоне, зови Илију да зове Ђуру и нека изиђу Чворовићи да блокирају аеродром!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:27 24.06.2019

Re: .-.......

Друже, ти си падобранац и вук а не пиглу пандур кол'ко се ја сећам. Немој срамотити сада 63.!
predatortz predatortz 11:31 24.06.2019

Re: .-.......

Ко је напао нацију у целини? Фића и ја?


Ti.
Odlučujuće za bolesnu naciju je ovaj sajko s tevea, i klinja popa koji se loži kao da priča dubokim duhovnim glasom oponašajući nekoga, očito. Sve bi kod mene u rudnicima soli radilo... Srećom pa nemam vlast.


Pa, opet ti:

Ko izleči Srbe, ima pivo na Masadi od mene!

romi.daba romi.daba 11:32 24.06.2019

Izlečenje

Koliko vidim velika većina Srbijanaca shvata koliko smo zaostali u odnosu na neke druge delove planete. Kada bolesnik shvata da mu je potrebna pomoć onda je na dobrom putu.

A to što neonacisti teško prihvataju kritiku o tome kasnije.
shone shone 11:37 24.06.2019

Re: .-.......

Шоне, зови Илију да зове Ђуру и нека изиђу Чворовићи да блокирају аеродром!


Evo samo tetki da odnesem lekove u Tel Aviv.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:41 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Ко је напао нацију у целини? Фића и ја?


Ti.
Odlučujuće za bolesnu naciju je ovaj sajko s tevea, i klinja popa koji se loži kao da priča dubokim duhovnim glasom oponašajući nekoga, očito. Sve bi kod mene u rudnicima soli radilo... Srećom pa nemam vlast.



Глупошћи. Тај сектор нације којем је ова прича оправдљива, из било којег разлога, јесте болестан, потпуно и вероватно неизлечиво. Ја такве људе избегавам. То што си ти одлучио да је то некакав криминални преступ - а мала хијена од анонимуса, које се баш увек нађе ту крај чопора када ме нека група нападне, приписујући и дописујући ми неизговорене и непомишљене будалаштине, још као нешто претећи мојој културној групацији - дигресија: хоћеш ли то да ме ућуткаш страхом, ако сам исправно разумео? Претиш ми нешто? Мислиш да те се плашим? Или си само сукнуо раџу када си то написао па ти звекнуло у главу у трену куцања; или ти се пале тако жуте, крвожедне минуте када попиздиш каткад, пробуди се стари Ратник;
не значи да и заправо јесте преступ.

I ain't scared of anything. Једино чега се плашим је да ми откаже срчка и да деца одрастају без оца као ја што сам. За остало, агресивци свих фела, меридијана, боја и дуљина, могу да ми пљуну под пенџер.

Ако мислиш да је криминални преступ тужи ме на саду па ћемо се ћерати.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:43 24.06.2019

Re: .-.......

shone
Шоне, зови Илију да зове Ђуру и нека изиђу Чворовићи да блокирају аеродром!


Evo samo tetki da odnesem lekove u Tel Aviv.

Ајд пожури, таман и на Прајд стигнеш, а има и лепих Рускињица, Кинескињица и Францускињица у ова доба године; а и медузе ће из Каира ускоро.
predatortz predatortz 11:45 24.06.2019

Re: .-.......

хоћеш ли то да ме ућуткаш страхом, ако сам исправно разумео? Претиш ми нешто? Мислиш да те се плашим? Или си само сукнуо раџу када си то написао па ти звекнуло у главу у трену куцања; или ти се пале тако жуте, крвожедне минуте када попиздиш каткад, пробуди се стари Ратник;


Na ove prizemnosti ne vredi odgovarati.
Ja tvoj narod, ma koji on bio, ne vređam. Nemoj ni ti moj.
To je savet, dobar za tebe na više nivoa.
Ti ga shvati kako hoćeš.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:51 24.06.2019

Re: .-.......

Francuski pisac Gi de Mopasan ustvrdio je: „Patriotizam je neka vrsta vere, jaje iz koga se legu ratovi“.

Albert Ajnštajn je otišao i korak dalje rekavši: „Herojstvo na gotovs, bezumno nasilje i sva ta gnusoba što se vodi pod imenom patriotizam … kako sve to strašno mrzim“.

Sličnim duhom odišu i reči francuskog filozofa Voltera odnosno engleskog naučnika i filozofa Bertranda Rasela. Prvi je napisao: „Bedno je što dobar patriota mora da postane neprijatelj ostatka ljudske vrste“. Za drugog patriotizam predstavlja želju „da ubijamo i da budemo ubijeni zbog beznačajnih razloga“.

"Patriotizam je poslednje pribežište bitangi“, rekao je znameniti britanski leksikograf i pisac Samjuel Džonson.

„Nacionalizam je neodvojiv od želje za vlašću. Trajni cilj svakog nacionaliste je da osigura što više moći i prestiža, ne za sebe nego za naciju ili za neku drugu celinu koju je odabrao da bi u nju utopio sopstvenu individualnost. Nacionalizam je glad za vlašću ojačana samoobmanom.“ Džordž Orvel

I najzad, Marko Miljanov, poznati književnik i vojvoda iz plemena Kuči, poručuje da je uz junaštvo, spremnost da sebe i svoje zaštitimo od neprijatelja, od suštinske važnosti i čojstvo, sposobnost da druge zaštitimo od sebe.

P.S. "Ma čujte, ja ne volim domovine i države, ja volim samo svoju ženu!" Gustav Hajneman
predatortz predatortz 11:58 24.06.2019

Re: .-.......

Francuski pisac Gi de Mopasan ustvrdio je:


Čuo sam da je u određenim krugovima nepopularno negovati zdrav patriotizam.
Takvi su, šta više, ubeđeni da tuđe govno ne smrdi dok je vlastito krivo za globalno otopljavanje.
Takvi se utrkuju ko će više pljunuti i poniziti svoje, a veličati tuđe.

Jbga, šta da im ja radim. Nek' žive sa svojom glupošću, sami su birali.
gedza.73 gedza.73 12:19 24.06.2019

Re: .-.......

Filip Mladenović
“Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”
Ivo Andrić

Odavno nisi našao adekvatniji citat.

i moram da priznam da sam na tvojoj (i tvojih istomišljenika po ovom pitanju), strani.

Jeste bolesno društvo i jesu bolesni pojedinci i jeste bolesna država tamo gde se ratni zločinci ne procesuiraju, gde se botovska masa kadi štafetom, gde Major Ćirine i Major Spirine Juce i Melanije pričaju o uređenom društvu gde se zna red a u kome se Isidora Sekulić boji za svoj život zbog izgovorene reči i partijskog odgovora na njeno mišljenje dok elitu čine popinice-majorice, gde bolesnici pričaju o uređenju i pravdi u diktaturi, o slobodi gde zakoni zavisi od volje vrhuške na vlasti koja bez 'krvi vlast ne da', gde o poštenju pričaju deca onih koji su bili botovi antievropskog režima, o privredi oni koji su učestvovali u kreiranju antievropskih privrednih zakona, gde o kupljenim diplomama govore potomci partijskih politički podobnih direktora i takvo bolesno društvo koje dugi niz godina izrazito militaristički, jednopartijski i nekritički stvara tako bolesne pojedince mora da bude ovakvo kakvo je danas.

haotično, botovsko, nezrelo, glupo, nesposobno, nevaspitano...

I kao što je vodećim nemačkim nacistima sudjeno pred Medjunarodnim sudom u Nirnbergu, tako je i vodećim srpskim nacistima sudjeno pred Medjunarodnim sudom u Hagu.

i ponovo se slažem sa tobom. Suđeno je oficirima Jugoslovenske narodne armije i političkim pripadnicima Komunističke partije. Koji su osuđeni na višegodišnje zatvorske kazne kao pripadnici JNA i SPS-a naslednice KP.


Jel' neko tera danas ljude u crkvu? jel' neko brani ljudima da idu u crkvu? Jel' neko kao uslov za napredovanje u preduzeću traži da priložiš krštenicu? Jel' moraš da gledaš osveštanu seriju bivšeg JUL-ovca? jel' neko brani bolesnicima da se sami organizuju u prepokriju svoj krov? jel' neko brani bolesnicima da se organizuju i naprave svoju fabriku?

ako su bolesnici (opet kažem samo pratim potku 'boles' na blogu) nisu valjda još i idioti pride? ili partijske prostitutke?

„Nacionalizam je neodvojiv od želje za vlašću. Trajni cilj svakog nacionaliste je da osigura što više moći i prestiža, ne za sebe nego za naciju ili za neku drugu celinu koju je odabrao da bi u nju utopio sopstvenu individualnost. Nacionalizam je glad za vlašću ojačana samoobmanom.“ Džordž Orvel

Filipe brinem se ili za tebe ili za mene. Odličan Orvelov opis jugoslovenskog i svakog drugog nacionalizma. Doduše podržavaoci jugoslovenskog nacionalizma, dal zbog sosptvene, kako ti reče, prostitucije vole i njegove opise totalitarnih društava.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:20 24.06.2019

Re: .-.......

A ti, Kapetane Predoviću, pripadaš nekom drugom narodu od mog, ili kaj? Nešto ti se pomješalo.

PS. Bacite i Hučivojević i ti te radže što pijete, meni su te podrinske rakije preljute sve. Bacite to i pređite na neku mekšu Fruškogorku, ovako obojica brljačite, priviđaju vam se ružičasti leteći nacoši, lupetate koješta i nehotimično branite najveći ološ u narodu.

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:21 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Francuski pisac Gi de Mopasan ustvrdio je:


Čuo sam da je u određenim krugovima nepopularno negovati zdrav patriotizam.
Takvi su, šta više, ubeđeni da tuđe govno ne smrdi dok je vlastito krivo za globalno otopljavanje.
Takvi se utrkuju ko će više pljunuti i poniziti svoje, a veličati tuđe.

Jbga, šta da im ja radim. Nek' žive sa svojom glupošću, sami su birali.


Za mene je vrhunski patriotizam kada sopstveni narod braniš od - njegove Vlade!

Pa ima li većih zlotvora i unesrećitelja srpskog naroda od Slobodana Miloševića, Šešelja, Mirjane Marković, Radovana Karadžića, Milana Martića, Ratka Mladića... pa sve do ovog sa snimka, koji već decenijama vrši kulturni genocid!?
gedza.73 gedza.73 12:23 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Francuski pisac Gi de Mopasan ustvrdio je:


Čuo sam da je u određenim krugovima nepopularno negovati zdrav patriotizam.
Takvi su, šta više, ubeđeni da tuđe govno ne smrdi dok je vlastito krivo za globalno otopljavanje.

Mopasan ima dosta priča o francusko - pruskom ratu.
U jednoj priča o francuskom vojniku koji u svom zamku zarobljava nemačkog oficira čineći mu sve ono što su Nemci uradili njegovom sinu.

Prosto je neverovatno zamisliti neku priču o Srbima koji su se istom merom vratili 'zaduženo' tokom NDH.

U drugoj priča o bogatašima koji beže zajedno sa kurtizanom. o licemerju elite i patriotizmu jedne kurve.
nepopustljiv nepopustljiv 12:24 24.06.2019

Re: .-.......

Filip Mladenović
nepopustljiv
Filip Mladenović
predatortz
A što se moje malenkosti tiče, čitam Jovana Cvijića i Arčibalda Rajsa, i ne mogu da verujem šta misle i šta pišu o srpskom narodu!


I? Šta se to toliko može napisati o srpskom narodu a da ne može za druge? Za neke čak i mnogo gore stvari mogu da se kažu.

A ovo tvoje pisanije je klasična manifestacija palanačkog duha, protiv kog se kao zalažeš.

Mene ovakvi potezi Mitrovića uopšte ne ugrožavaju. ni mene, ni moju decu. Znaš zbog čega? Ne pratim njegov rad, ne gledam njegove televizije, ne gledam rijalitije. Zbog čega on zove sveštenika, da li se sveštenik odaziva, takođe ne znam. Nije mi u sferi interesovanja.

E sad, sitne dušice, ti i tebi slični, će da se zgražavaju. Jbte, ako nisi Željkova publika, ako nisi vernik SPC, šta te boli ona stvar šta oni rade?

Ne, mora da se opljune, mora da se zapiša, da bi se bilo veliko o svojim očima i očima narikača.


“Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”
Ivo Andrić

P.S. Kako je izlečen nemački narod nakon kapitulacije 1945. godine?

Po okončanju Drugog svetskog rata i savezničke pobede nad nacionalsocijalizmom, 17. jula 1945. na Konferenciji u Potsdamu, Vinston Čerčil, Hari Truman i Josif Staljin postižu dogovor koji je za Nemačku značio mnogo mukotrpnog posla, ali i temelj za zdravu budućnost.

Jedan od najvažnijih planova u borbi protiv nasleđa nacizma bio je politički plan „4D“, koji je podrazumevao denacifikaciju, demilitarizaciju, demokratizaciju i decentralizaciju nemačkog naroda i društva.

Jedan od najpoznatijih segmenata tog procesa denacifikacije bilo je osnivanje Međunarodnog vojnog suda u Nirnbergu. U tom nemačkom gradu odvijao se čuveni Nirnberški proces, odnosno suđenje vodećim nemačkim nacistima. Epilog procesa su 24 smrtne presude, 20 kazni doživotnog zatvora, te 98 kazni zatvora između 18 meseci i 25 godina za počinjene ratne zločine tokom II svetskog rata!

I šta ti to nama ovim primerom pokazuješ i dokazuješ?
Da su Srbi imali koncentracione logore u kojima su ubili barem 6 miliona neSrba.
Da su srpske divizije, dodatno, uzrokovale na desetine miliona mrtvih.
Mislim - nisi jedini koji se upinješ da dokažeš da Srbi jedino mogu da se porede sa nacističkim Nemcima.
Naravno - čovek na tebe ne može niti da se naljuti - jer ti, jednostavno, ne znaš šta pričaš.


Srpski nacisti tokom ratova devedesetih terali su pripadnike bošnjačkog naroda da nose bele trake oko ruke i da na svojim kućama istaknu bele oznake (Prijedor), imali su konc-logore, počinili su genocid u Srebrenici, decu, žene, starce... su ubijali i potom skrivali u masovnim grobnicama (primarnim, sekundarnim, tercijarnim), opsada Sarajeva je trajala 3 godine i 8 meseci i bila je jedna od najdužih opsada u istoriji modernog ratovanja i najduža opsada jednog glavnog grada ikada...

I kao što je vodećim nemačkim nacistima sudjeno pred Medjunarodnim sudom u Nirnbergu, tako je i vodećim srpskim nacistima sudjeno pred Medjunarodnim sudom u Hagu.

Sapienti sat!

Molim pojašnjenje za boldovano!
Za ostalo - ko god izjednačava nacističke Nemce sa bilo čime drugim je ordinarna budalčina.
predatortz predatortz 12:25 24.06.2019

Re: .-.......

Za mene je vrhunski patriotizam kada sopstveni narod braniš od - njegove Vlade!


Slažem se. Ako je vlada loša, i ako to ne radiš za interes tuđe vlade.


Pa ima li većih zlotvora i unesrećitelja srpskog naroda od Slobodana Miloševića, Šešelja, Mirjane Marković, Radovana Karadžića, Milana Martića, Ratka Mladića...


Ima. Adolf Hitler, Ante Pavelić, Josip Broz, Klinton Bil, Haradinaj, Tači, Tuđman Franjo, Agim Čeku, Izetbegović Alija...

maksa83 maksa83 12:47 24.06.2019

Re: .-.......

Stanovništvo se kreće u raznim smerovima, a najčešći je smer ka novcu.

Ne, novac je nusefekat uređenog društva.

U mom neposrednom okruženju troje ljudi (sa porodicama) se odselilo za (i u relativnom i apsolutnom iznosu) manje pare, četvrti se sprema.

Ako društva sa manje novca smatramo bolesnim onda ok, samo mi se čini da je to prilično površno.

U društvima sa manje novca ćeš uočiti istu patologiju koja je ovde krenula da buja - korupciju, odsustvo poštovanja zakona, cenzuru, medijsku i svaku drugu opresiju i sl.

I da, koja tačno, od tih nekoliko društava su zdrava da im se ne može naći mana!

To sve zavisi gde postaviš nulu. Ako nulu postaviš u npr. Avganistanu, mi smo 24. veku. Ako nulu postaviš negde drugde (npr. u proizvoljnu zapadnoevropsku zemlju, čak i siroti Portugal) mi smo popriličan 19. vek.

Ja bih stavio nulu oko izbora. Mi smo odlutali do tačke kada ishod izbora više nije neizvestan, i to ne zato što je svima super ekstra nego zato što je zemlja izgubila sve atribute demokratije osim formalno-papirnih.


apacherosepeacock apacherosepeacock 12:51 24.06.2019

Re: .-.......

Jel' moraš da gledaš osveštanu seriju bivšeg JUL-ovca?


Ma ne mora se gledati ali se moze komentarisati..

Meni je smesno to osvestavanje pa jos rejtinga serije, a popovi ko popovi jebo sprdnju sa osvestavanjima kad mora da se zaradjuje (posao je posao).
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:58 24.06.2019

Re: .-.......

nepopustljiv
Filip Mladenović
nepopustljiv
Filip Mladenović
predatortz
A što se moje malenkosti tiče, čitam Jovana Cvijića i Arčibalda Rajsa, i ne mogu da verujem šta misle i šta pišu o srpskom narodu!


I? Šta se to toliko može napisati o srpskom narodu a da ne može za druge? Za neke čak i mnogo gore stvari mogu da se kažu.

A ovo tvoje pisanije je klasična manifestacija palanačkog duha, protiv kog se kao zalažeš.

Mene ovakvi potezi Mitrovića uopšte ne ugrožavaju. ni mene, ni moju decu. Znaš zbog čega? Ne pratim njegov rad, ne gledam njegove televizije, ne gledam rijalitije. Zbog čega on zove sveštenika, da li se sveštenik odaziva, takođe ne znam. Nije mi u sferi interesovanja.

E sad, sitne dušice, ti i tebi slični, će da se zgražavaju. Jbte, ako nisi Željkova publika, ako nisi vernik SPC, šta te boli ona stvar šta oni rade?

Ne, mora da se opljune, mora da se zapiša, da bi se bilo veliko o svojim očima i očima narikača.


“Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”
Ivo Andrić

P.S. Kako je izlečen nemački narod nakon kapitulacije 1945. godine?

Po okončanju Drugog svetskog rata i savezničke pobede nad nacionalsocijalizmom, 17. jula 1945. na Konferenciji u Potsdamu, Vinston Čerčil, Hari Truman i Josif Staljin postižu dogovor koji je za Nemačku značio mnogo mukotrpnog posla, ali i temelj za zdravu budućnost.

Jedan od najvažnijih planova u borbi protiv nasleđa nacizma bio je politički plan „4D“, koji je podrazumevao denacifikaciju, demilitarizaciju, demokratizaciju i decentralizaciju nemačkog naroda i društva.

Jedan od najpoznatijih segmenata tog procesa denacifikacije bilo je osnivanje Međunarodnog vojnog suda u Nirnbergu. U tom nemačkom gradu odvijao se čuveni Nirnberški proces, odnosno suđenje vodećim nemačkim nacistima. Epilog procesa su 24 smrtne presude, 20 kazni doživotnog zatvora, te 98 kazni zatvora između 18 meseci i 25 godina za počinjene ratne zločine tokom II svetskog rata!

I šta ti to nama ovim primerom pokazuješ i dokazuješ?
Da su Srbi imali koncentracione logore u kojima su ubili barem 6 miliona neSrba.
Da su srpske divizije, dodatno, uzrokovale na desetine miliona mrtvih.
Mislim - nisi jedini koji se upinješ da dokažeš da Srbi jedino mogu da se porede sa nacističkim Nemcima.
Naravno - čovek na tebe ne može niti da se naljuti - jer ti, jednostavno, ne znaš šta pričaš.


Srpski nacisti tokom ratova devedesetih terali su pripadnike bošnjačkog naroda da nose bele trake oko ruke i da na svojim kućama istaknu bele oznake (Prijedor), imali su konc-logore, počinili su genocid u Srebrenici, decu, žene, starce... su ubijali i potom skrivali u masovnim grobnicama (primarnim, sekundarnim, tercijarnim), opsada Sarajeva je trajala 3 godine i 8 meseci i bila je jedna od najdužih opsada u istoriji modernog ratovanja i najduža opsada jednog glavnog grada ikada...

I kao što je vodećim nemačkim nacistima sudjeno pred Medjunarodnim sudom u Nirnbergu, tako je i vodećim srpskim nacistima sudjeno pred Medjunarodnim sudom u Hagu.

Sapienti sat!

Molim pojašnjenje za boldovano!
Za ostalo - ko god izjednačava nacističke Nemce sa bilo čime drugim je ordinarna budalčina.


A za mene je svako ko negira zločine srpskih nacista u ratovima na prostoru ex Jugoslavije tokom devedesetih saučesnik.

Manifestum non eget probatione.
nepopustljiv nepopustljiv 13:01 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83

...

Ja bih stavio nulu oko izbora. Mi smo odlutali do tačke kada izhod izbora više nije neizvestan, i to ne zato što je svima super ekstra nego zato što je zemlja izgubila sve atribute demokratije osim formalno-papirnih.



Saglasan!

Šta je dovelo do toga - može da se diskutuje.
Ono o čemu ne bi trebalo da bude spora - je da ovo treba da se menja, pa makar ponovno došao Boris Tadić.
Za mene tu dileme nema.
nepopustljiv nepopustljiv 13:03 24.06.2019

Re: .-.......

Filip Mladenović
nepopustljiv
Filip Mladenović
nepopustljiv
Filip Mladenović
predatortz
A što se moje malenkosti tiče, čitam Jovana Cvijića i Arčibalda Rajsa, i ne mogu da verujem šta misle i šta pišu o srpskom narodu!


I? Šta se to toliko može napisati o srpskom narodu a da ne može za druge? Za neke čak i mnogo gore stvari mogu da se kažu.

A ovo tvoje pisanije je klasična manifestacija palanačkog duha, protiv kog se kao zalažeš.

Mene ovakvi potezi Mitrovića uopšte ne ugrožavaju. ni mene, ni moju decu. Znaš zbog čega? Ne pratim njegov rad, ne gledam njegove televizije, ne gledam rijalitije. Zbog čega on zove sveštenika, da li se sveštenik odaziva, takođe ne znam. Nije mi u sferi interesovanja.

E sad, sitne dušice, ti i tebi slični, će da se zgražavaju. Jbte, ako nisi Željkova publika, ako nisi vernik SPC, šta te boli ona stvar šta oni rade?

Ne, mora da se opljune, mora da se zapiša, da bi se bilo veliko o svojim očima i očima narikača.


“Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”
Ivo Andrić

P.S. Kako je izlečen nemački narod nakon kapitulacije 1945. godine?

Po okončanju Drugog svetskog rata i savezničke pobede nad nacionalsocijalizmom, 17. jula 1945. na Konferenciji u Potsdamu, Vinston Čerčil, Hari Truman i Josif Staljin postižu dogovor koji je za Nemačku značio mnogo mukotrpnog posla, ali i temelj za zdravu budućnost.

Jedan od najvažnijih planova u borbi protiv nasleđa nacizma bio je politički plan „4D“, koji je podrazumevao denacifikaciju, demilitarizaciju, demokratizaciju i decentralizaciju nemačkog naroda i društva.

Jedan od najpoznatijih segmenata tog procesa denacifikacije bilo je osnivanje Međunarodnog vojnog suda u Nirnbergu. U tom nemačkom gradu odvijao se čuveni Nirnberški proces, odnosno suđenje vodećim nemačkim nacistima. Epilog procesa su 24 smrtne presude, 20 kazni doživotnog zatvora, te 98 kazni zatvora između 18 meseci i 25 godina za počinjene ratne zločine tokom II svetskog rata!

I šta ti to nama ovim primerom pokazuješ i dokazuješ?
Da su Srbi imali koncentracione logore u kojima su ubili barem 6 miliona neSrba.
Da su srpske divizije, dodatno, uzrokovale na desetine miliona mrtvih.
Mislim - nisi jedini koji se upinješ da dokažeš da Srbi jedino mogu da se porede sa nacističkim Nemcima.
Naravno - čovek na tebe ne može niti da se naljuti - jer ti, jednostavno, ne znaš šta pričaš.


Srpski nacisti tokom ratova devedesetih terali su pripadnike bošnjačkog naroda da nose bele trake oko ruke i da na svojim kućama istaknu bele oznake (Prijedor), imali su konc-logore, počinili su genocid u Srebrenici, decu, žene, starce... su ubijali i potom skrivali u masovnim grobnicama (primarnim, sekundarnim, tercijarnim), opsada Sarajeva je trajala 3 godine i 8 meseci i bila je jedna od najdužih opsada u istoriji modernog ratovanja i najduža opsada jednog glavnog grada ikada...

I kao što je vodećim nemačkim nacistima sudjeno pred Medjunarodnim sudom u Nirnbergu, tako je i vodećim srpskim nacistima sudjeno pred Medjunarodnim sudom u Hagu.

Sapienti sat!

Molim pojašnjenje za boldovano!
Za ostalo - ko god izjednačava nacističke Nemce sa bilo čime drugim je ordinarna budalčina.


A za mene je svako ko negira zločine srpskih nacista u ratovima na prostoru ex Jugoslavije tokom devedesetih saučesnik.

Manifestum non eget probatione.

Ko negira zločine Srba?!
Šta buncaš?
Zašto bih ja kao Srbin negirao zločine Srba?
Srbi to ne rade.
Jer - Srbi nisu pičke.
Takođe, kažem tebi i svakome ko Srbe izjednačava sa nacistima - fak of!
srdjan.pajic srdjan.pajic 13:04 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Bolesnik ne zna šta mu fali i nije potrebno da zna

Bolesnik je svako ko ceo narod proglašava bolesnim. Nije samo bolesnik, taj je i naci.
Tolerisanje takvih ne treba da bude praksa.



Ja sam to isto mislio kad si ti onomad proglašavao Britance bolesnicima, pa onda i Ruse (kad te je apostata okrpio). Ali, posle, rekoh, ma, to je predator, tako da sam kod ove stavke u vezi sa "tolerisanjem" omanuo.



maksa83 maksa83 13:11 24.06.2019

Re: .-.......

Ko negira zločine Srba?!

Srbi to ne rade.
predatortz predatortz 13:15 24.06.2019

Re: .-.......


Ja sam to isto mislio kad si ti onomad proglašavao Britance bolesnicima, pa onda i Ruse (kad te je apostata okrpio). Ali, posle, rekoh, ma, to je predator, tako da sam kod ove stavke u vezi sa "tolerisanjem" omanuo.


Stoji da sam za Britance upotrebio nešto poput "degenerična nacija", a za Ruse "lud narod" (koji je nostalgičan za Staljinom).
Ne ponosim se zbog toga.
Primedba i stoji.
nepopustljiv nepopustljiv 13:24 24.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Ko negira zločine Srba?!

Srbi to ne rade.

Šta nije jasno u ovim rečima?
maksa83 maksa83 13:28 24.06.2019

Re: .-.......

nepopustljiv
maksa83
Ko negira zločine Srba?!

Srbi to ne rade.

Šta nije jasno u ovim rečima?

Nije jasno je l' Srbi ne negiraju sopstvene zločine ili ne čine zločine.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:30 24.06.2019

Re: .-.......

nepopustljiv
maksa83
Ko negira zločine Srba?!

Srbi to ne rade.

Šta nije jasno u ovim rečima?


Monstruozne ratne zločine tokom devedesetih nisu počinili Srbi, već srpski nacisti, sa imenom i prezimenom.

Deo njih je stigla ruka pravde, ali ne sve!

A što se tiče poredjenja sa nemačkim nacistima, tu nema razlike: svi nacisti na ovoj planeti su ISTI, samo se njihove žrtve razlikuju!
aureus aureus 13:31 24.06.2019

Re: .-.......

Ne slažem se oko načina na koji se koristi termin "nacija", no dobro.

Htio bih sad nešto drugo da kažem.

Čovjek može neko društvo, neku naciju ili neki narod da kritikuje na način da opisuje šta sve, po njemu, tu ne valja, da iznosi pritom podatke i konstatacije a da uopšte - ne upotrijebi riječ "bolestan". Ali da je iz njegovog opisa jasno da to što je opisao može da zasluži atribut "bolestan", "nenormalan" ili šta slično.
romi.daba romi.daba 13:32 24.06.2019

Re: .-.......

Mislim da su Srbi na putu izlečenja, ali neki će da izgube posao pa se bune.

Ono što je glavna prepreka je što ostavljamo mladjim generacijama u amanet nasledje za koje moraju da se biju da bi imali neke vajde od njega.

Kad bi meni otac ostavio zemlju u nasledje za koju bih ja morao da se bijem sa nekim rekao bih hvala ali pokloni to nekom drugom, takvo nasledje mi ne treba, imam jedan život.

romi.daba romi.daba 13:38 24.06.2019

Re: .-.......

Ako nekom ostavljaš u amanet konflikt onda moraš i da ga pripremiš za borbu a to znači da imaš manje vremena i novca za suptilniju nadgradnju. Za lečenje treba novac i vreme.
aureus aureus 13:40 24.06.2019

Re: .-.......

anonymous

Legitimno je kritikovati određene pojave/anomalije u društvu, ali kada se društvo u celini
( in toto) kvalifikuje kao bolesno, ili na nižem stupnju od ... to je rasizam, a ne fašizam.

Svašta od tebe, Anonimuse.
romi.daba romi.daba 13:45 24.06.2019

Re: .-.......

aureus

Htio bih sad nešto drugo da kažem.

Čovjek može neko društvo, neku naciju ili neki narod da kritikuje na način da opisuje šta sve, po njemu, tu ne valja, da iznosi pritom podatke i konstatacije a da uopšte - ne upotrijebi riječ "bolestan". Ali da je iz njegovog opisa jasno da to što je opisao može da zasluži atribut "bolestan", "nenormalan" ili šta slično.


Slažemo se. Ali... Onda ne bi bilo thought provoking diskusije a ni svesti da nešto ne štima u kraljevini.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:48 24.06.2019

Re: .-.......

Srpski nacisti tokom ratova devedesetih terali su pripadnike bošnjačkog naroda da nose bele trake oko ruke i da na svojim kućama istaknu bele oznake (Prijedor

Pa to je u redu.
Procenili su da je bošnjački narod bolestan i propisali mu takvu terapiju.
Legitimno, vidim
shone shone 13:52 24.06.2019

Re: .-.......

Za lečenje treba novac i vreme.


Vreme tu i tamo ali novac sigurno.





AUTOR: Alo.rs/ B. P. DATUM I VREME: 24.06.2019. 12:59

CRNOGORCI DERU KOŽU S LEĐA Devojka povredila prst na letovanju. Zavoj skuplji nego celo letovanje!Turistkinja u Crnoj Gori prošla kao bos po trnju! Ne samo da se povredila tokom letovanja, već je za privatnu kliniku izdvojila koliko mnogi za celo letovanje!
Prema fotografiji koja je osvanula na društvenim mržama, a koja svedoči o tome da se gostima u turističkim zemljama dere koža s leđa za jedno: "Dobar dan", Ljudmila Plaščinskaja pregled u Kotoru platila je nepunih 500 evra.Kako se vidi na računu, nju je obrada rane koštala oko 160 evra, specijalistički pregled 60, lokalna anestezija 80, a kada se tome dodaju i RTG kostiju, kao i administrativne takse i porez, sve ukupno dođe do cifre od 495 evra.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana