Umetnost| Život

Politika je, bre, crveno platno!

Filip Mladenović RSS / 29.06.2019. u 11:06

 

"Ne, uopšte ne mrzim političare, političari me ne interesuju. Taj tip uma - potpuno ekstrovertno, na imidž i na moć usmereno razmišljanje - nalazim to dosadnim. Drugim rečima, političari me gnjave. To prosto nije vrsta ličnosti koja me zanima.

Politički konflikti su samo površinske manifestacije. Ako se konflikt javi možete biti sigurni da izvesni centri moći nameravaju da produže taj konflikt, jer se nadaju da će profitirati od te situacije. Baviti se površinskim političkim konfliktima znači napraviti grešku bika u areni, vi napadate platno. Eto čemu služi politika, da vas nauči platnu. Baš kao što borac sa bikovima uči bika, uči ga da prati, da sluša platno.

Haos kojem prisustvujemo odražava biološku krizu čijeg postojanja je mali broj ljudi svestan. Mislim na kraj vožnje za ovu vrstu. Setite se da sve vrste dođu donekle i dalje od toga ne idu. Dođe se do tačke gde ili mutiraju ili izumru, promene se ili umru, i mislim da je ljudska vrsta došla vrlo blizu ove tačke."

Vilijem Barouz (1914 - 1997)

P.S. Pesma Bertolda Brehta "Šta čovečanstvo održava živim?":

You gentlemen who think you have a mission

To purge us of the seven deadly sins

Should first sort out the basic food position

Then start your preaching, that's where it begins

 

You lot, who preach restraint and watch your waist as well

Should learn, for once, the way the world is run

However much you twist, or whatever lies that you tell

Food is the first thing, morals follow on

 

So first make sure that those who are now starving

get proper helpings, when we all start carving

What keeps mankind alive?

 

What keeps mankind alive? The fact that millions are

daily tortured, stifled, punished, silenced and oppressed

Mankind can keep alive thanks to its brilliance

in keeping its humanity repressed

And for once you must try not to shirk the facts

Mankind is kept alive

by bestial acts!  

P.S.

Borka - balkanska svetionica...

Nemerljiv gubitak za humaniju, tolerantniju i civilizovaniju verziju Srbije!

 

VEČNA SLAVA I ZAHVALNOST! 



Komentari (303)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 20:42 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

jadragoljub

za hevi metal si našo pogrešnog sagovornika, ja ne priznajem nijednu grupu , sem led zepelina, da je hevi metal. ejdžem je počeo sa zepelinima i sa njima se završio, sve ostalo što se naziva ejđemom je samo štalska prašina.

Sad vidim da je Maksa već reagovao, ali moram:

Da se razumemo, Cepeline smatram mnogo širim pojmom od hevi metala. Pretesno je tu njima.
milisav68 milisav68 21:54 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

vcucko

Sad vidim da je Maksa već reagovao, ali moram:

Da se razumemo, Cepeline smatram mnogo širim pojmom od hevi metala. Pretesno je tu njima.

Dragoljub je uneo pometnju.

Hevi metal je nastao iz Hard roka, u koji (opet) uguravaju Zepeline.

A njima je svuda tesno.

I jeste Maksa u pravu da je u pitanju bluz, samo ubrzani, koji su koristili svi britanski bendovi, počevši od Bitlsa i Stonsa.

Uglavnom, za Hevi metal se vezuje čvršći zvuk i ubrzaniji ritam, praćen nekom (ajde tako da zalepimo etiketu) satanističkom ikonografijom.

A ako slušaš Zepeline unazad onda čuješ samog đavola lično.

Pominje se i onaj levoruki gitarista (čije ime ovde ne sme da se pomene ), kao jedan od zaslužnih za ovo što nam Doks pušta.

Prvi hevi metal singl:

aureus aureus 22:00 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

vcucko

Da se razumemo, Cepeline smatram mnogo širim pojmom od hevi metala. Pretesno je tu njima.

Naravno.
Čisto načelno govoreći, zaista mogu biti njegovi rodonačelnici, kao što poneki pjesnik može biti rodonačelnik nekog žanra iako je u njemu napisao pjesmu-dvije, a inače je pisao nešto drugo.
Što opet ne znači da je to ovdje slučaj.

Za sladokusce (mada nije remek-djelo).
Snimak koncerta iz Medison skver gardena iz 1973.
Pretvoren u neku vrstu filma koji je zatim prikazivan u bioskopima tri godine kasnije.
Nedavno sam doznao da su održali u stvari tri koncerta pa su onda probrali najbolje. A neke stvari (koje su mi bile sumnjive) snimali su i u Baltimoru i Pitsburgu.
Film se zove "The Song Remains the Same".
Na DVD-u se pojavio nakon više od dvadeset godina.

vcucko vcucko 22:10 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

milisav68


Uglavnom, za Hevi metal se vezuje čvršći zvuk i ubrzaniji ritam, praćen nekom (ajde tako da zalepimo etiketu) satanističkom ikonografijom.


Ako ćemo pravo i pank je neki vid hevi metala. Pojednostavljenog. Koliko može da se pojednostavi nešto što je već pojednostavljeno skoro do krajnjih granica.

U principu i jedno i drugo se vrti oko čvrste ritam sekcije i jednog osnovnog gitarskog rifa. Razlike su, cenim, u sledećem:
- ako je sve to korektno do vrhunski odsvirano i producirano, u punom basu i od strane iskusnih muzičara i ako je tekst iz neke mitologije-bajke-što dalje od realnosti, onda je hevi metal;
- ako je svirka početnička, u zveckavom terblu i sa tekstom koji bi trebao da bude angažovan do nivoa dnevne politike onda je pank
aureus aureus 22:22 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

vcucko

- ako je sve to korektno do vrhunski odsvirano i producirano, u punom basu i od strane iskusnih muzičara i ako je tekst iz neke mitologije-bajke-što dalje od realnosti, onda je hevi metal;
- ako je svirka početnička, u zveckavom terblu i sa tekstom koji bi trebao da bude angažovan do nivoa dnevne politike onda je pank


Hoćemo još ovoga!

Vcucko, kako gledaš na džez, rege i disko?
vcucko vcucko 22:33 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

aureus

Za sladokusce (mada nije remek-djelo).
Snimak koncerta iz Medison skver gardena iz 1973.
Pretvoren u neku vrstu filma koji je zatim prikazivan u bioskopima tri godine kasnije.

Kćer (u septembru puni 18) me prijatno iznenadila, hoće u decembru na Deep Purple u Areni i gotovo. Pogotovo što je zbog mora promašila Whitesnake na Tašu. Samo sam je pitao "lutko, dušo, da li ti je jasno da su to starkelje od 75 godina", kaže "znam tata, baš zato, mogu da umru sledeće godine" pred kojim argumentom nisam imao daljih pitanja.
E sad, pošto jelte nema s kim da ide (šminkerska gimnazija, opšti trendovi u društvu) ostalo je da idemo zajedno. Tako da ću morati da se pripremim. Neku kariranu flanel košulju ću da izvučem iz budžaka, ali ostaje da zaređam po s-h šopvima ne bi li našao izlizanu džins jaknu da joj odšijem rukave, a da može da primi sto i, khm, dvaes' kila žive vage
milisav68 milisav68 22:36 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

Ako ćemo pravo i pank je neki vid hevi metala.

Može i tako da se gleda.

Pank vuče korene od pank-roka, koji opet vuče korene iz roka, odnosno RNR...

Ima jedno zanimljivo štivo u stripu, uradili Francuzi, a Hrvati preveli:

Povijest rocka u stripu

Baš onako lepo razčlanjeno.




freehand freehand 22:37 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

Tako da ću morati da se pripremim. Neku kariranu flanel košulju ću da izvučem iz budžaka, ali ostaje da zaređam po s-h šopvima ne bi li našao izlizanu džins jaknu da joj odšijem rukave, a da može da primi sto i, khm, dvaes' kila žive vage

milisav68 milisav68 22:39 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

Za sladokusce



aureus aureus 22:44 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

vcucko
Samo sam je pitao "lutko, dušo, da li ti je jasno da su to starkelje od 75 godina",

Sluš'o sam ih na Sajmu 2006. i već tada to više nije bilo to. Zapravo, zapravo...svirali su dobro, ali Gilan više nije imao onaj moćni glas. Al' njemu je i najteže.
vcucko

a da može da primi sto i, khm, dvaes' kila žive vage

Ponovo primjer progresa.
Nevjerovatan progres u ovih 30 godina.
vcucko vcucko 23:25 03.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

aureus

Vcucko, kako gledaš na džez, rege i disko?

Ukratko?

Džez je muzičarska stvar, mi laici nismo kvalifikovani da o tome raspredamo.
Rege? Sjajna podloga, recimo na USB da pustiš Marlijevu kompilaciju i da voziš par stotina km bez da te boli glava.
Svezi glede diska, imaj u vidu da sam 1980. imao 16 godina i živeo 70 km od Trsta. Nisam nikad bio na toj strani, ti kako smo ih tada zvali šminkeri su bili sa svoje strane nevidljive granice kod Konta (Hotel Kontinental na Rječini), terasa poslastičarnice je bila njihova, terasa kavane (prave, sa kariranim stoljnjacima) i gelender nad Rječinom su bili naši. Ta granica se nije prelazila, nikad. I danas su mi smešni (ne zlo smešni, onako smešno smešni) sa Gilda frizurama, dimija-pantalonama i espadrilama, sve u pastelnim bojama, uno ballo di qua-qua
Svejedno, kad se setim svega toga dođe mi onako... što kažu žal za mlados'

P.S. negde sam tada nabasao na neku ploču Brothers Johnson-a, e to je već bilo nešto
aureus aureus 00:04 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

vcucko
imaj u vidu da sam 1980. imao 16 godina

Kako sam mog'o znati, mislio sam da si '44. godište. A ti mlad čovjek, tek bio napunio 18 one godine kad su The Stranglers objavili nobičnu pjesmu "Golden Brown".
Ne, greška, objavili su je godinu ranije.

Gle, Kuzmić.

Tad je i Falco objavio "Der Kommissar" i pokazao da se i na njemačkom može ponešto otpjevat'.

Šta smo ono imali '82?
Ah, da...Majkl Đekson...On objavio "Thriller", al' se zato raspala Abba.
maksa83 maksa83 00:31 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

vcucko
milisav68


Uglavnom, za Hevi metal se vezuje čvršći zvuk i ubrzaniji ritam, praćen nekom (ajde tako da zalepimo etiketu) satanističkom ikonografijom.


Ako ćemo pravo i pank je neki vid hevi metala. Pojednostavljenog. Koliko može da se pojednostavi nešto što je već pojednostavljeno skoro do krajnjih granica.

U principu i jedno i drugo se vrti oko čvrste ritam sekcije i jednog osnovnog gitarskog rifa. Razlike su, cenim, u sledećem:
- ako je sve to korektno do vrhunski odsvirano i producirano, u punom basu i od strane iskusnih muzičara i ako je tekst iz neke mitologije-bajke-što dalje od realnosti, onda je hevi metal;
- ako je svirka početnička, u zveckavom terblu i sa tekstom koji bi trebao da bude angažovan do nivoa dnevne politike onda je pank

Metala ima tooooliko žanrova i podžanrova da baš nije zahvalno strpati tu i pank koji je najčešće jednostavno dizvinite drndanje kvinti (pauerakorda što bi rekli danas, fensi ime za akorde koji nisu ni muško ni žensko pošto im fali treća nota koja im određuje pol), zanatski je tako sveden da stvarno svako može da ga svira, pogotovo onaj rani izvorni rodonačelnički.

Metal sa druge strane... phuuu. To je ozbiljna netrivijalna zajebancija.



(A ovo je još i relativno jednostavna metal pesma. Re-la-tiv-no.)
vcucko vcucko 00:49 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

aureus


Tad je i Falco objavio "Der Kommissar" i pokazao da se i na njemačkom može ponešto otpjevat'.





maksa83 maksa83 01:01 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

Tad je i Falco objavio "Der Kommissar" i pokazao da se i na njemačkom može ponešto otpjevat'.

To se znalo i pre.

aureus aureus 01:05 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

maksa83
Tad je i Falco objavio "Der Kommissar" i pokazao da se i na njemačkom može ponešto otpjevat'.

To se znalo i pre.

Dobro, i Oda radosti je na njemačkom.
Ja bi' da se ipak držimo Falca. Što je sigurno, sigurno je.



Jetzt hör ich sie! Sie kommen
Sie kommen, dich zu holen
Sie werden dich nicht finden
Niemand wird dich finden, du bist bei mir!
maksa83 maksa83 01:08 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

Ja bi' da se ipak držimo Falca.

Ja bih se radije držao one *žderke Nene, ali okej, ne kažem, nek se drži ko za šta voli.

Još mi je bolja ovako sazrela:



aureus aureus 01:16 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

Malo novih snaga koje pjevaju nešto o našoj planeti.

Oonagh: Gäa
nepopustljiv nepopustljiv 05:20 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

maksa83
Ja bi' da se ipak držimo Falca.

Ja bih se radije držao one *žderke Nene, ali okej, ne kažem, nek se drži ko za šta voli.

Još mi je bolja ovako sazrela:




Oooo, lepo, lepo!
Usput - nema rokačine do onih doksumanutovih sa 'motornim testerama'.
bene_geserit bene_geserit 05:47 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

Upomoć, prekidajte ako Boga znate. Mislio sam da ne može čovek goru muzičku torturu da doživi ovde na blogu nego da Tasa kači klipove, ali eto može.
freehand freehand 06:57 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

maksa83
Tad je i Falco objavio "Der Kommissar" i pokazao da se i na njemačkom može ponešto otpjevat'.

To se znalo i pre.


Pratim i zovem Zle ujke

docsumann docsumann 07:26 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?


za mene metal počinje sa Slejerom, sve do tada je bilo džast worm up...

što se najranijih pionira tiče, pored Sabata dodao bih i Iron Buterfly. i da, metal je bliži bluzu nego roku (melodiojsko-teorijski)

a i sam metal je dobrano mutirao i hipertrofirao u svim pravcima, što maksa napomenu.
i uvijek su se metalci ložili na virtuozno muziciranje, koliko nota u sekudni može ko da odapne, koliko prelaza na bubnju.
još od onoga napirlitanog Malnštajna što je obrađivao klasike, zapatilo se toga dosta
aureus aureus 08:45 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

bene_geserit
Upomoć, prekidajte ako Boga znate. Mislio sam da ne može čovek goru muzičku torturu da doživi ovde na blogu nego da Tasa kači klipove, ali eto može.

Ti bi da se vratimo na priču o napretku planete u cjelini?
maksa83 maksa83 10:11 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

metal je bliži bluzu nego roku (melodiojsko-teorijski)

Melodijsko teorijski je metal dalje od oba, bluz i rok su rođena braća (ili bar vrlo bliska braća od tetke) u toj ravni, dotle npr. da su ovo dole dve ekvivalentne pesme (u različitim tonalitetima doduše, ali 12-bar šema im je ista). Bluz je 99.9% pentatonika (proširena bluz notom), kao i classic rock u ogromnom procentu. Ima i metala koji često živi u bluz skali (baš pominjani Black Sabbath npr., Pantera, Zack Wylde, itd.), ali ovi ostali metali imaju cele svoje svetove skala u koje bluz ne zalazi apsolutno nikad (tad prestaje da bude bluz, kog pentatonika definiše), a rok tamo zaluta ponekad.





Ono što je meni fascinantno u svemu tome je koliko tu "proste šeme" ima a kako ljudi u tim okvirima naprave sasvim različita remek dela. Pogotovo bluz koji je teorijski "najsiromašniji" a ljudi rade ćuda.


Edit: sad kad dođe neko ko se stvarno razume u teoriju i isprepuca me...

docsumann docsumann 10:29 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

normalno da nisma mislio na današnje forme extreme metala, već ta bazična žanrovska grananja/pupljenja.

mada, nije mi jasno zašto sludge metal (stoner rock) uopšte trpaju u metal fioku.



samo za čarlija...



EDIT. meni je te teorijske osnove, objašnjavao drug koji baš dobro svira bas i ritam gitaru, inače okrojeli slejerovac.
ono, jest on tada bio u sabat fazonu...

aureus aureus 10:33 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

Protiv toga sam da se danas radi neki ispeglani, klasični rok koji podsjeća na grupe iz šesdesetih, samo malo ušminkaniji.
Najviše se namrštim kad čujem - ovo je baš dobar bend, to su mladi, talentovani momci koje vrijedi poslušati - a oni zvuče k'o Roling stonsi iz '65.
Mogu i bolje da sviraju nego ondašnji velikani - ali prosto to više ne radi pos'o - ono tada je bilo novo, svježe, neobično, uzbudljivo, pokretalo mase, probijalo barijere u muzici i nastupu.

Zato više volim ovako nešto, ma kako uvrnuto bilo.
Ili ovako.
To jest, ovako.

Nije možda genijalno, no...
Ne slušati duže od 15 minuta.
maksa83 maksa83 10:41 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

normalno da nisma mislio na današnje forme extreme metala, već ta bazična žanrovska grananja/pupljenja.

To je tako komplikovano i ispresecano i ispovezivano da mislim da tu ne može da se nacrta neko drvo, više je graf/matrica gde je neki ujak u isto vreme i stric svoje majke čija je sestra u isto vreme i ćerka rođenog brata iz trećeg braka ... uh ovo je ispalo malo pogrešno, ali razumeš šta hoću da kažem...

Neko je pokušao to da sredi i evo na šta je izašlo: https://musicmap.info

Spolja deluje jednostavno, a onda se klikće na one plusiće dole desno za zumiranje i kreće incestuozni haOUs...

ono, jest on tada bio u sabat fazonu...

Tomi Iaomi je dete britiš bluza, on je to hteo da svira i to je volEo, a onda mu se ono desilo, bio klinac od 17 godina.
Tako npr. u War Pigs imaš invertovan Caflish blues rif.
freehand freehand 10:45 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

samo za čarlija...

Tekst je odličan, mada nisam baš sve razumeo. Jel ima negde ona lyrics varijanta, nisam uspeo da nađem?
milisav68 milisav68 10:50 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

sad kad dođe neko ko se stvarno razume u teoriju i isprepuca me...

U prevodu, šta li ja ovo serem.

Evo nešto interesantno u vezi ritmova.

docsumann docsumann 12:00 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

Zato više volim ovako nešto, ma kako uvrnuto bilo.
Ili ovako.
To jest, ovako.


uf, kako da ti rečem, meni je ova bm kostimografija u odnosu na izvorni norveški blek metal nešto kao Erath,Wind & Fire u onoj potonjoj cirkuskoj disko lakrdiji, naspram svojih herojskih dana...


aureus aureus 12:21 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

docsumann
Zato više volim ovako nešto, ma kako uvrnuto bilo.
Ili ovako.
To jest, ovako.


uf, kako da ti rečem, meni je ova bm kostimografija u odnosu na izvorni norveški blek metal nešto kao Erath,Wind & Fire u onoj potonjoj cirkuskoj disko lakrdiji, naspram svojih herojskih dana...

Mogutje.
Samo znam da mi nakon slušanja Dimmu Borgira, grupe kao Hammerfall djeluju kao fensi muzičari, a oni su opet valjda najtvrđe što bi većina ljudi slušala.

Any Means Necessary.



docsumann docsumann 13:12 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

Mogutje.
Samo znam da mi nakon slušanja Dimmu Borgira, grupe kao Hammerfall djeluju kao fensi muzičari, a oni su opet valjda najtvrđe što bi većina ljudi slušala.


ma, ta đavopoklonička bratija se baš ispoprimala po nordijskim krajevima.
oće to da se primi na mračno i ladno.

pisao sam svojevremeno na blogu ponešto o tome ... LINK
docsumann docsumann 13:20 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

u početku je norveška blek metal scena, bila autentični deep underground.
loša produkcija, mrljave višetruko fotokopirane fotke na omotima, DIY filozofija, prljavi, ružni i zli.
a što je najgore, neki od tih momaka, se baš i nisu zajbavali sa pu, pu sotonom.
shavatali su ga prilično ozbiljno.

i sad tamo s karaja 80-tih, početkom 90-tih, imao si jedan takav, radikalan, pristup metalu, muzici, životu, a imao si i Motley Crue.
aureus aureus 15:53 04.07.2019

Re: O čemu je, bre, ovaj blog?

docsumann
Mogutje.
Samo znam da mi nakon slušanja Dimmu Borgira, grupe kao Hammerfall djeluju kao fensi muzičari, a oni su opet valjda najtvrđe što bi većina ljudi slušala.


ma, ta đavopoklonička bratija se baš ispoprimala po nordijskim krajevima.
oće to da se primi na mračno i ladno.

Trenutno je u tim krajevima najbolje godišnje doba - ljeto: dani beskrajno dugi, sunce prijatno i nježno, sjenke duge, vrijeme se provodi u prirodi, beru se gljive i bobice...

početku je norveška blek metal scena, bila autentični deep underground.
loša produkcija, mrljave višetruko fotokopirane fotke na omotima, DYI filozofija, prljavi, ružni i zli.
a što je najgore, neki od tih momaka, se baš i nisu zajbavali sa pu, pu sotonom.
shavatali su ga prilično ozbiljno.

Čuvajmo Norvešku.

romi.daba romi.daba 14:09 29.06.2019

G.G.Marquez

Kada bih imao jedan komadić života, dokazivao bih ljudima koliko greše kada misle da prestaju da se zaljubljuju kada ostare, a ne znaju da su ostarili kada prestanu da se zaljubljuju.
Kada bi Bog za trenutak zaboravio da sam ja samo krpena marioneta, i podario mi komadić života, moguće je da ja ne bih kazao sve što mislim, ali nesumnjivo bih mislio sve što kažem. Stvari bih cenio, ne po onome što vrede, već po onome što znače. Spavao bih manje, sanjao više, shvatio sam da svaki minut koji provedemo zatvorenih očiju gubimo šezdeset sekundi svetlosti. Hodao bih kada drugi zastanu, budio se dok ostali spavaju. Slušao bih druge kada govore, i kako bih uživao u sladoledu od čokolade. Kad bi mi Bog poklonio komadić života, oblačio bih se jednostavno, izlagao potrbuške suncu, ostavljajući otkrivenim ne samo telo, već i dušu. Bože moj, kad bih imao srce, ispisivao bih svoju mržnju na ledu, i čekao da izgreje sunce. Slikao bih Van Gogovim snom, na zvezdama jednu Benedetijevu poemu, a Seratovu pesmu bih poklanjao kao serenadu u času svitanja. Zalivao bih ruže suzama, da bih osetio bol od njihovih bodlji, i strastveni poljubac njihovih latica…
Bože moj, kad bih imao jedan komadić života…
Ne bih pustio da prođe ni jedan jedini dan, a da ne kažem ljudima koje volim da ih volim. Uveravao bih svaku ženu i svakog muškarca da su mi najbliži i živeo bih zaljubljen u ljubav.
Dokazivao bih ljudima koliko greše kada misle da prestaju da se zaljubljuju kada ostare, a ne znaju da su ostarili kada prestanu da se zaljubljuju. Deci bih darovao krila, ali bih im prepustio da sama nauče da lete. Stare bih poučavao da smrt ne dolazi sa starošću, već sa zaboravom. Toliko sam stvari naučio od vas, ljudi…
Naučio sam da čitav svet želi da živi na vrhu planine, a da ne zna da je istinska sreća u načinu savladavanja litica. Shvatio sam da kada tek rođeno dete stegne svojom malom šakom, po
prvi put, prst svoga oca, da ga je uhvatio zauvek. Naučio sam da čovek ima pravo da gleda drugog odozgo jedino kad treba da mu pomogne da se uspravi.
Toliko sam toga mogao da naučim od vas, premda mi to neće biti od veće koristi, jer kada me budu spakovali u onaj sanduk, ja ću na žalost početi da umirem…
shone shone 14:33 29.06.2019

Re: G.G.Marquez


Renato da obrati pažnju. Romi se kreće ka pančevačkom mostu, drpila ga emocija žestoko.
Filipe samo da znaš da ide na tvoju dušu ako Romi ne zakači dobro nogice za Bandži.

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:35 29.06.2019

Re: G.G.Marquez

“Čovečanstvo je psihološki uglavnom još u stadijumu detinjstva. Velikoj većini potrebni su autoritet, vođenje i zakoni. Privilegija života je da postanete ono što zaista jeste, a najstrašnije iskustvo je prihvatiti sebe u potpunosti.”
Karl Gustav Jung
tasadebeli tasadebeli 17:12 29.06.2019

Re: G.G.Marquez

Filip Mladenović
“Čovečanstvo je psihološki uglavnom još u stadijumu detinjstva. Velikoj većini potrebni su autoritet, vođenje i zakoni. Privilegija života je da postanete ono što zaista jeste, a najstrašnije iskustvo je prihvatiti sebe u potpunosti.”
Karl Gustav Jung





jinks jinks 18:00 29.06.2019

...

Po nekima najopasniji su ljudi koji ne znaju da ne znaju.

Shodno tome the world bi bio kept alive by the people koji znaju da ne znaju (dobro, da sada u priču ne uvlačimo i one koji znaju da znaju ili koji ne znaju da znaju).
nepopustljiv nepopustljiv 18:12 29.06.2019

Re: ...

jinks
Po nekima najopasniji su ljudi koji ne znaju da ne znaju.

Shodno tome the world bi bio kept alive by the people koji znaju da ne znaju (dobro, da sada u priču ne uvlačimo i one koji znaju da znaju ili koji ne znaju da znaju).

Pojasni ovo!
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:02 29.06.2019

Re: ...

Na našoj planeti ima dovoljno za sve, sem za pohlepne.

Pohlepa iliti alavost je bolest, kao depresija ili grip.

I kao što se nikotin i alkohol tolerišu kao prihvatljive droge radi obilnih bužetskih izvora, tako se i pohlepa toleriše kao prihvatljiva boleština.
nepopustljiv nepopustljiv 19:03 29.06.2019

Re: ...

Filip Mladenović
Na našoj planeti ima dovoljno za sve, sem za pohlepne.

Pohlepa iliti alavost je bolest, kao depresija ili grip.

I kao što se nikotin i alkohol tolerišu kao prihvatljive droge radi obilnih bužetskih izvora, tako se i pohlepa toleriše kao prihvatljiva boleština.

Čiji je ovo citat?
aureus aureus 19:16 29.06.2019

Re: ...

nepopustljiv
Filip Mladenović
Na našoj planeti ima dovoljno za sve, sem za pohlepne.

Pohlepa iliti alavost je bolest, kao depresija ili grip.

I kao što se nikotin i alkohol tolerišu kao prihvatljive droge radi obilnih bužetskih izvora, tako se i pohlepa toleriše kao prihvatljiva boleština.

Čiji je ovo citat?

Onaj prvi je Gandijev.
Znaš Gandija? Otac nenasilnih otpora.
Koji je, po Tariku Aliju, nenasilje odabrao jer je smatrao da mu u konfliktu sa Britancima nije potrebno nasilje - zato što se konkretni cilj mogao izboriti i mirnim putem. Inače, prije toga je podržavao razne vojne akcije.
Черевићан Черевићан 01:04 30.06.2019

благословено незнање

mnogi od nas dogadjanja nikada ne vide onakvima kakve zaista jesu

стари указ томе има ..........указује
спас да живце личне не замрсиш,
флегматичан буди околном гибању
иначе ћеш .....никад их размрсиш
aureus aureus 05:35 30.06.2019

Dobro jutro, radni narode

Lijepo jutro, nema šta...
Ptice ponovo cvrkuću već od četiri sata.

Nadam se da je jutros Čarli preskočio prženu slaninu.

O čemu pričamo danas?
nepopustljiv nepopustljiv 06:04 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

aureus
Lijepo jutro, nema šta...
Ptice ponovo cvrkuću već od četiri sata.

Nadam se da je jutros Čarli preskočio prženu slaninu.

O čemu pričamo danas?

Nikada!
Jutros malo kasnimo, ustali tek u 06.05 - sada ćemo još pola NESa, a onda slavlje ... kačamak, poplašen sa prženom slaninicom i belim lukom.
Beli luk može i u većoj količini, nedelja je - a potom, lagano, put Kosmaja na izletić.
Možda je Maksa negde kod Ralje, u babama ili slično?
aureus aureus 06:10 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

nepopustljiv
aureus
Lijepo jutro, nema šta...
Ptice ponovo cvrkuću već od četiri sata.

Nadam se da je jutros Čarli preskočio prženu slaninu.

O čemu pričamo danas?

Nikada!
Jutros malo kasnimo, ustali tek u 06.05 - sada ćemo još pola NESa, a onda slavlje ... kačamak, poplašen sa prženom slaninicom i belim lukom.

Zašto čitave godine nedeljom ujutru jedeš kačamak poplašen sa prženom slaninicom?
Šta je sa sezonskim prilagođavanjem ishrane?
Ne bi li trebalo ljeti da se jede malo drugačije nego zimi?
romi.daba romi.daba 06:31 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

Dobro jutro svima krticima, spavačima i korisnim idiotima.

Ja bih predložio predstavnicima "radnog naroda" da razmotre zašto u gornjem desnom uglu ovog bloga stoji Staljinova sličica kao zaglavlje (na YouTube snimku Vilijam Baroa) i da li bi to trebalo kritikovati.

Budnost drugovi, budnost!
romi.daba romi.daba 06:40 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

i šta je htelo da se kaže sa ovim naslovom na YouTube ekranu:

und wie ihr's immer schiebt

da li je to seme kontrarevolucije?

I... šta je pesnik hteo da kaže sa ovim:

Mankind is kept alive
by bestial acts!


Da li je ovo seme pobune i kukavičije jaje?

Želim vam lep dan. Budnost drugovi, budnost!
nepopustljiv nepopustljiv 06:44 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

aureus
nepopustljiv
aureus
Lijepo jutro, nema šta...
Ptice ponovo cvrkuću već od četiri sata.

Nadam se da je jutros Čarli preskočio prženu slaninu.

O čemu pričamo danas?

Nikada!
Jutros malo kasnimo, ustali tek u 06.05 - sada ćemo još pola NESa, a onda slavlje ... kačamak, poplašen sa prženom slaninicom i belim lukom.

Zašto čitave godine nedeljom ujutru jedeš kačamak poplašen sa prženom slaninicom?
Šta je sa sezonskim prilagođavanjem ishrane?
Ne bi li trebalo ljeti da se jede malo drugačije nego zimi?

Nisi ti dobro pratio radnju!
Subotom i nedeljom je raspored uniforman - i to samo za doručak.
Kukuruzni doručak - juče proja, danas kačamak.
Sledeći vikend može i obrnutim redosledom.

Jučerašnji ručak - pa ti proceni koliko je 'sezonski'.
Krompir kuvan u blago posljenoj vodi poplašen sitnim parčićima pržene slanine - ali baš sitnim.
Blago pržene tikvice - ali, baš blago, pošto žena samo ovlaš koristi ulja, sirćeta, začine - i te koještarije.
Šnicla tunjevine - isto blago popržena, minut dva svaka strana ... pre toga samo dvadesetak minuta 'marinirano' u začinu C.
I naravno, brdo paradajza, ohlađenog u frižideru (ne previše), sa parčićima feta sire i krastavcima isečenim po dužini na četvrtine i paprikom - ali sa strane.
nepopustljiv nepopustljiv 06:46 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

romi.daba
i šta je htelo da se kaže sa ovim naslovom na YouTube ekranu:

und wie ihr's immer schiebt

da li je to seme kontrarevolucije?

I... šta je pesnik hteo da kaže sa ovim:

Mankind is kept alive
by bestial acts!


Da li je ovo seme pobune i kukavičije jaje?

Želim vam lep dan. Budnost drugovi, budnost!

Za koga ti radiš?!
romi.daba romi.daba 07:09 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

nepopustljiv
aureus
nepopustljiv
aureus
Lijepo jutro, nema šta...
Ptice ponovo cvrkuću već od četiri sata.

Nadam se da je jutros Čarli preskočio prženu slaninu.

O čemu pričamo danas?

Nikada!
Jutros malo kasnimo, ustali tek u 06.05 - sada ćemo još pola NESa, a onda slavlje ... kačamak, poplašen sa prženom slaninicom i belim lukom.

Zašto čitave godine nedeljom ujutru jedeš kačamak poplašen sa prženom slaninicom?
Šta je sa sezonskim prilagođavanjem ishrane?
Ne bi li trebalo ljeti da se jede malo drugačije nego zimi?

Nisi ti dobro pratio radnju!
Subotom i nedeljom je raspored uniforman - i to samo za doručak.
Kukuruzni doručak - juče proja, danas kačamak.
Sledeći vikend može i obrnutim redosledom.

Jučerašnji ručak - pa ti proceni koliko je 'sezonski'.
Krompir kuvan u blago posljenoj vodi poplašen sitnim parčićima pržene slanine - ali baš sitnim.
Blago pržene tikvice - ali, baš blago, pošto žena samo ovlaš koristi ulja, sirćeta, začine - i te koještarije.
Šnicla tunjevine - isto blago popržena, minut dva svaka strana ... pre toga samo dvadesetak minuta 'marinirano' u začinu C.
I naravno, brdo paradajza, ohlađenog u frižideru (ne previše), sa parčićima feta sire i krastavcima isečenim po dužini na četvrtine i paprikom - ali sa strane.


Druže, prilično je degutantno čitati sastav tvojih govana iz dana u dan. Mi bi trebali da se pitamo, za koga TI radiš? Ja radim za svog Tvorca to se zna, Bog nas je sve stvorio.
aureus aureus 07:11 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

nepopustljiv

Nisi ti dobro pratio radnju!
Subotom i nedeljom je raspored uniforman - i to samo za doručak.
Kukuruzni doručak - juče proja, danas kačamak.
Sledeći vikend može i obrnutim redosledom.

Jučerašnji ručak - pa ti proceni koliko je 'sezonski'.
Krompir kuvan u blago posljenoj vodi poplašen sitnim parčićima pržene slanine - ali baš sitnim.
Blago pržene tikvice - ali, baš blago, pošto žena samo ovlaš koristi ulja, sirćeta, začine - i te koještarije.
Šnicla tunjevine - isto blago popržena, minut dva svaka strana ... pre toga samo dvadesetak minuta 'marinirano' u začinu C.
I naravno, brdo paradajza, ohlađenog u frižideru (ne previše), sa parčićima feta sire i krastavcima isečenim po dužini na četvrtine i paprikom - ali sa strane.

Ovo sa paprikom je novi detalj.
U jučerašnjem izvještaju je nisi pominjao.
aureus aureus 07:14 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

romi.daba
Druže, prilično je degutantno čitati sastav tvojih govana iz dana u dan. Mi bi trebali da se pitamo, za koga TI radiš? Ja radim za svog Tvorca to se zna, Bog nas je sve stvorio.

Dokazi?
Kako može jedan bog da stvori toliko ljudi?
nepopustljiv nepopustljiv 07:16 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

aureus
nepopustljiv
aureus
nepopustljiv
aureus
Lijepo jutro, nema šta...
Ptice ponovo cvrkuću već od četiri sata.

Nadam se da je jutros Čarli preskočio prženu slaninu.

O čemu pričamo danas?

Nikada!
Jutros malo kasnimo, ustali tek u 06.05 - sada ćemo još pola NESa, a onda slavlje ... kačamak, poplašen sa prženom slaninicom i belim lukom.

Zašto čitave godine nedeljom ujutru jedeš kačamak poplašen sa prženom slaninicom?
Šta je sa sezonskim prilagođavanjem ishrane?
Ne bi li trebalo ljeti da se jede malo drugačije nego zimi?

Nisi ti dobro pratio radnju!
Subotom i nedeljom je raspored uniforman - i to samo za doručak.
Kukuruzni doručak - juče proja, danas kačamak.
Sledeći vikend može i obrnutim redosledom.

Jučerašnji ručak - pa ti proceni koliko je 'sezonski'.
Krompir kuvan u blago posljenoj vodi poplašen sitnim parčićima pržene slanine - ali baš sitnim.
Blago pržene tikvice - ali, baš blago, pošto žena samo ovlaš koristi ulja, sirćeta, začine - i te koještarije.
Šnicla tunjevine - isto blago popržena, minut dva svaka strana ... pre toga samo dvadesetak minuta 'marinirano' u začinu C.
I naravno, brdo paradajza, ohlađenog u frižideru (ne previše), sa parčićima feta sire i krastavcima isečenim po dužini na četvrtine i paprikom - ali sa strane.

Ovo sa paprikom je novi detalj.
U jučerašnjem izvještaju je nisi pominjao.

Kako vreme bude prolazilo, biće sve više detalja.
Znaš i sam kako to ide.
nepopustljiv nepopustljiv 07:16 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

romi.daba
nepopustljiv
aureus
nepopustljiv
aureus
Lijepo jutro, nema šta...
Ptice ponovo cvrkuću već od četiri sata.

Nadam se da je jutros Čarli preskočio prženu slaninu.

O čemu pričamo danas?

Nikada!
Jutros malo kasnimo, ustali tek u 06.05 - sada ćemo još pola NESa, a onda slavlje ... kačamak, poplašen sa prženom slaninicom i belim lukom.

Zašto čitave godine nedeljom ujutru jedeš kačamak poplašen sa prženom slaninicom?
Šta je sa sezonskim prilagođavanjem ishrane?
Ne bi li trebalo ljeti da se jede malo drugačije nego zimi?

Nisi ti dobro pratio radnju!
Subotom i nedeljom je raspored uniforman - i to samo za doručak.
Kukuruzni doručak - juče proja, danas kačamak.
Sledeći vikend može i obrnutim redosledom.

Jučerašnji ručak - pa ti proceni koliko je 'sezonski'.
Krompir kuvan u blago posljenoj vodi poplašen sitnim parčićima pržene slanine - ali baš sitnim.
Blago pržene tikvice - ali, baš blago, pošto žena samo ovlaš koristi ulja, sirćeta, začine - i te koještarije.
Šnicla tunjevine - isto blago popržena, minut dva svaka strana ... pre toga samo dvadesetak minuta 'marinirano' u začinu C.
I naravno, brdo paradajza, ohlađenog u frižideru (ne previše), sa parčićima feta sire i krastavcima isečenim po dužini na četvrtine i paprikom - ali sa strane.


Druže, prilično je degutantno čitati sastav tvojih govana iz dana u dan. Mi bi trebali da se pitamo, za koga TI radiš? Ja radim za svog Tvorca to se zna, Bog nas je sve stvorio.

Gluposti!
Izvini se!
aureus aureus 07:19 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

nepopustljiv
Gluposti!
Izvini se!

Ne prenagljuj, Čarli.
Možda je čovjek sveštenik.
romi.daba romi.daba 07:21 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

aureus
nepopustljiv
Gluposti!
Izvini se!

Ne prenagljuj, Čarli.
Možda je čovjek sveštenik.


romi.daba romi.daba 07:29 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

romi.daba
Dobro jutro svima krticima, spavačima i korisnim idiotima.

Ja bih predložio predstavnicima "radnog naroda" da razmotre zašto u gornjem desnom uglu ovog bloga stoji Staljinova sličica kao zaglavlje (na YouTube snimku Vilijam Baroa) i da li bi to trebalo kritikovati.

Budnost drugovi, budnost!

shone shone 09:25 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

put Kosmaja na izletić.


Pazi se krpelja Čaki

shone shone 09:33 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

Kako može jedan bog da stvori toliko ljudi?


Jeres,jeres! Molim nadležne inkvizitore da preispitaju stvar!

anonymous anonymous 09:43 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

aureus
romi.daba
Druže, prilično je degutantno čitati sastav tvojih govana iz dana u dan. Mi bi trebali da se pitamo, za koga TI radiš? Ja radim za svog Tvorca to se zna, Bog nas je sve stvorio.

Dokazi?
Kako može jedan bog da stvori toliko ljudi?


Mda....
Verovatnije je da ih je bilo ...dvojica....trojica...?
shone shone 09:44 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

Mda....
Verovatnije je da ih je bilo ...dvojica....trojica...?


Samo?

Malo je kume.
shone shone 09:48 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

Lijepo jutro, nema šta...
Ptice ponovo cvrkuću već od četiri sata.



aureus aureus 09:52 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

Počeli su da dolaze u paru, citiraju isti dio teksta i prave fazone.
Stapaju se jedan u drugoga.
anonymous anonymous 09:54 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

aureus
Počeli su da dolaze u paru, citiraju isti dio teksta i prave fazone.
Stapaju se jedan u drugoga.


Bolje se koncentriši na Šarskog i Frija...

Onako " u celini "

Nedostaje ti municija.
aureus aureus 09:57 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

anonymous
aureus
Počeli su da dolaze u paru, citiraju isti dio teksta i prave fazone.
Stapaju se jedan u drugoga.


Bolje se koncentriši na Šarskog i Frija...

Onako " u celini "

Nedostaje ti municija.

Šta će mi municija?
Za vas dvojicu mi je dovoljan vodeni pištolj.
anonymous anonymous 10:00 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

aureus
anonymous
aureus
Počeli su da dolaze u paru, citiraju isti dio teksta i prave fazone.
Stapaju se jedan u drugoga.


Bolje se koncentriši na Šarskog i Frija...

Onako " u celini "

Nedostaje ti municija.

Šta će mi municija?
Za vas dvojicu mi je dovoljan vodeni pištolj.


Da. Zaboravljam da si još uvek "dečije naivan " i da svet gledaš dečijim očima.

Muški svet.

shone shone 10:01 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

Počeli su da dolaze u paru, citiraju isti dio teksta i prave fazone.
Stapaju se jedan u drugoga.



Polako,budi strpljiv....


anonymous anonymous 10:02 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

aureus
Počeli su da dolaze u paru, citiraju isti dio teksta i prave fazone.
Stapaju se jedan u drugoga.


U našem maternjem - kaže se stapaju se sa ...

Ne znam u vašem ?
aureus aureus 10:06 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

anonymous
aureus
Počeli su da dolaze u paru, citiraju isti dio teksta i prave fazone.
Stapaju se jedan u drugoga.


U našem maternjem - kaže se stapaju se sa ...
Ne znam u vašem ?

Anonimuse, ne privlači toliko pažnju.
Vidiš da Shone ide neprestano za tobom.

A on je jedan od najgorih blogera.
shone shone 10:18 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

Vidiš da Shone ide neprestano za tobom.


Tko ti je kriv Zlaja kad nisi druželjubiv. Sve nešto oćeš sam.
Teško je biti usamljen kauboj Đimy.



shone shone 10:28 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

Šta će mi municija?
Za vas dvojicu mi je dovoljan vodeni pištolj.


Prvi put dragi Zlaja ispoljavaš agresivnost ovako transparentno.
Mislim da jedan bloger na slovo F loše utiče na tebe. Preskači njegove komentare.
aureus aureus 10:31 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

shone
Šta će mi municija?
Za vas dvojicu mi je dovoljan vodeni pištolj.


Prvi put dragi Zlaja ispoljavaš agresivnost ovako transparentno.

Jaka mi je to agresivnost: vodeni pištolj!
I to usred ljeta, kad je mnogima potrebno osvježavanje.
shone shone 10:37 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

Jaka mi je to agresivnost: vodeni pištolj!
I to usred ljeta, kad je mnogima potrebno osvježavanje.


Tako se počinje. To mu dođe ko startap na ovim prostorima.
aureus aureus 10:41 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

shone
Jaka mi je to agresivnost: vodeni pištolj!
I to usred ljeta, kad je mnogima potrebno osvježavanje.


Tako se počinje. To mu dođe ko startap na ovim prostorima.

Naaash...
Varaš se.

A što se tiče blogera F, pa upravo juče sam ga spriječio da dira nesretnog A.
shone shone 11:09 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

A što se tiče blogera F, pa upravo juče sam ga spriječio da ne dira nesretnog A.


Pre će biti da ga je nepopustljivi Č prijavio ovima iz M pa su mu ovi iz M skrenuli pažnju na ponašanje prema T,Š,N i A ( kako sad da razlikujem tebe i anonimnog kad počinjete na A) a ne želim ovo ,,nesretni,, da upotrebljavam.
Sve u svemu pomanitali F se je malo smirio.
aureus aureus 19:24 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

shone
A što se tiče blogera F, pa upravo juče sam ga spriječio da ne dira nesretnog A.


Pre će biti da ga je nepopustljivi Č prijavio ovima iz M pa su mu ovi iz M skrenuli pažnju na ponašanje prema T,Š,N i A ( kako sad da razlikujem tebe i anonimnog kad počinjete na A) a ne želim ovo ,,nesretni,, da upotrebljavam.
Sve u svemu pomanitali F se je malo smirio.

A ne - Č nije tužibaba i nikada nikoga ne prijavljuje M.
Ček, ko bi N?
nepopustljiv nepopustljiv 19:46 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

shone
A što se tiče blogera F, pa upravo juče sam ga spriječio da ne dira nesretnog A.


Pre će biti da ga je nepopustljivi Č prijavio ovima iz M pa su mu ovi iz M skrenuli pažnju na ponašanje prema T,Š,N i A ( kako sad da razlikujem tebe i anonimnog kad počinjete na A) a ne želim ovo ,,nesretni,, da upotrebljavam.
Sve u svemu pomanitali F se je malo smirio.

Taman posla!
Štaviše, prezirem tužibabe.
Ja taster 'obavesti cenzora' nisam nikada pritisnuo, čak niti slučajno.
A razna 'govna', da se malo 'našalim', su zaslužila.
Ali ja to, jednostavno, ne mogu.
I neću.
I nisam nikada ni u realniom životu.
aureus aureus 19:55 30.06.2019

Re: Dobro jutro, radni narode

nepopustljiv
shone
A što se tiče blogera F, pa upravo juče sam ga spriječio da ne dira nesretnog A.


Pre će biti da ga je nepopustljivi Č prijavio ovima iz M pa su mu ovi iz M skrenuli pažnju na ponašanje prema T,Š,N i A ( kako sad da razlikujem tebe i anonimnog kad počinjete na A) a ne želim ovo ,,nesretni,, da upotrebljavam.
Sve u svemu pomanitali F se je malo smirio.

Taman posla!
Štaviše, prezirem tužibabe.
Ja taster 'obavesti cenzora' nisam nikada pritisnuo, čak niti slučajno.

Takav je nepopustljivi Č, kažem ja to Š-u.

Kako nisi pritisnuo taster čak ni slučajno?
Imaš male prste, prstiće takoreći?
aureus aureus 07:50 30.06.2019

Danas u 0:33

Preminula Borka Pavićević.
tasadebeli tasadebeli 08:44 30.06.2019

Омаж лику и делу

aureus
Preminula Borka Pavićević.



Боже, шта ли ће сада бити са Центром за културну деконтаминацију?


Баш јутрос нешто емајлирам на све адресе следећи садржај, па да га поделим и са вама...



Добили смо нове наставне програме за 5. и 6. разред основне школе.



Џукеле издајничке, проусташке, титоистичко/крлежијанско пронемачке и прохрватске нам не држе само монопол на тржишту уџбеника у Србији, него нам још седе и по свим државним институцијама у Србији, па ево и по образовним институцијама и прописују нам овакве школске програме!



https://javno.rs/istrazivanja/udzbenici--od-lobiranja-preko-mita-do-skole


Од песама о Косовском боју остављена је само Смрт мајке Југовића. А од Марка Краљевића само Марко Краљевић укида свадбарину.

Богуми, ја нећу тако.

Има да ми читају по 4 песме из сваког од тих кругова (старих циклуса) – и Марко пије уз рамазан вино, и Марко и Муса Kесеџија и Орање Марка и Цар Лазар и царица Милица и Кнежева вечера и Косовка девојка.

И у 5. разреду има да ми читају 4 песме о Немањићима и Мрњавчевићима (Зидање Скадра, Женидба краља Вукашина, Урош и Мрњавчевићи), а не само Женидбу Душанову и то само одломак.

Клинци, бре, обожавају да раде те песме, знам поуздано после 30 година у школским учионицама као наставник српског. Само ако им се то представи и приближи на прави начин.

Бре, човече, па то што је англоамериканцима Шекспир, Немцима Гете, Русима Пушкин, то је нама та наша мучена народна епска поезија! И за језик и за духовну вертикалу! На њој се учимо националним вредностима, мајку му стару!

Понашају се, бре, као она стока безобразна, Вигор Мајић, који је био помоћник министру просвете Гашу Кнежевићу после 5. октобра 2000. и тражио да се избаци из школског програма Мали Радојица због верске нетолеранције ( „од Хајкуне гради Анђелију“ ), а онда је за те своје издајничке заслуге добио да буде дугогодишњи управник Петнице, па производи тамо овакве младе надобудне и будуће кретене који ће нам сутра кројити судбину Србије.



https://www.blic.rs/vesti/srbija/niko-mi-nije-verovao-gimnazijalka-iz-ljubovije-otkrila-uzasnu-istinu-o-zenama-u/2tln4fq



Дакле, ја ћу као Васо Суботић, наш бивши ватерполо репрезентативац из Херцег Новог када су га новинари питали зашто је његов син Гаврил отишао у Београд и сада игра за Партизан и Србију:

„Но! Но ће ми играт' за Монтенегро!“

Е тако ћу, богуми, и ја!

- Наставниче, зашто ваши ученици у 6. разреду читају по четири песме о Косовском боју и Марку Краљевићу кад је прописана само по једна?

- Но! Но ће ми читат' Анђелу Нанети и Реја Бредберија у шестом разреду!


Бесан сам к'о пушка због овога што сам видео!


https://www.youtube.com/watch?v=8FsG-8DCfaQ










alselone alselone 08:51 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу

Од песама о Косовском боју остављена је само Смрт мајке Југовића. А од Марка Краљевића само Марко Краљевић укида свадбарину.

Богуми, ја нећу тако.

Има да ми читају по 4 песме из сваког од тих кругова (старих циклуса) – и Марко пије уз рамазан вино, и Марко и Муса Kесеџија и Орање Марка и Цар Лазар и царица Милица и Кнежева вечера и Косовка девојка.

И у 5. разреду има да ми читају 4 песме о Немањићима и Мрњавчевићима (Зидање Скадра, Женидба краља Вукашина, Урош и Мрњавчевићи), а не само Женидбу Душанову и то само одломак.

Клинци, бре, обожавају да раде те песме, знам поуздано после 30 година у школским учионицама као наставник српског. Само ако им се то представи и приближи на прави начин.


Ovo je veća izdaja od svih krađa, prodatih firmi, neurađenih puteva, hiljada evara od akcija, kip lajtova i ostalog.

Ja sam stvarno voleo epsku poeziju. Evo šta se desilo pre neki dan. Ker leži nešto bolan u ćošku i ja reko onako usput "bolan Dojčin", ha! i smejemo se žena i ja kako sam se toga setio, pa nismo čuli to od škole itd. I kasnije kada sam se zavalio da preživam, izguglam ovaj sajt https://www.prelepapoezija.com u nameri da pročitam ponovo Bolnog Dojčina a završim kako preko sat vremena čitam epske pesme redom.
tasadebeli tasadebeli 09:20 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу

alselone

Ovo je veća izdaja od svih krađa, prodatih firmi, neurađenih puteva, hiljada evara od akcija, kip lajtova i ostalog.






Све материјално је и надокнадиво. Не би нам први пут у историји било да се дижемо из пепела.

Али када убијеш дух...

Нема дизања из пепела.

И са колена.


"bolan Dojčin",



То се ради у 7. разреду.

И када дођемо до одломка где Дојчин пошаље Анђелију, вјерну љубу, своме побратиму Петру налбантину да му пред дуел са Усом Арапином поткује коња на вересију, а побро на име вересије тражи од Анђелије да легне мало са њим да се играју "Човече, не љути се" док се побратим Дојчин врати с бојног поља:

Проговара налбантине Перо:
"Анђелија, моја снахо мила!
"Ја не кујем коње вересијом;
"Да ми дадеш твоје оке чарне,
"Да их љубим, док се побро врати
"И док мене потковицу плати."



Сваки пут из школских клупа чујем масовну спонтану реакцију:

"Ђубре једно!!! Педерчина!!! И то је као побратим, а?"

И све у том стилу.

А 13 им је година.


vrabac_onaj vrabac_onaj 09:24 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу

Их бре Тасо.
Добар је бре Бредбери, није он ништа крив. Треба да буде и Бредбери и епска поезија. Не треба та два стављати у антагонизам него треба да се допуњују.
А јесте срамота што су толико редуковали јуначке народне.

P.S.
Вигор Мајић је био директор Петнице од њеног оснивања почетком осамдесетих (и један од оснивача), тако да није то место добио због петооктобарских заслуга.
shone shone 09:37 30.06.2019

Re: Danas u 0:33

Preminula Borka Pavićević.


Blog sve više liči na zadnje strane Politike.
Mislim na novine.

PS evo prilike Aureus za startap ideju.
Mislim zadnja strana Politike u elektronskom izdanju.
Mislim na novine.
Novine kao štampa ne kao nešto novo....
milisav68 milisav68 09:51 30.06.2019

Re: Danas u 0:33

shone
Preminula Borka Pavićević.


Blog sve više liči na zadnje strane Politike.
Mislim na novine.

PS evo prilike Aureus za startap ideju.
Mislim zadnja strana Politike u elektronskom izdanju.


shone shone 10:03 30.06.2019

Re: Danas u 0:33

milisav68


Ništa od startapa.

Kasno Zlatko, probaj ipak sa aluminimumom.
Mostarskijem.
tasadebeli tasadebeli 10:15 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу

vrabac_onaj

Их бре Тасо.
Добар је бре Бредбери, није он ништа крив. Треба да буде и Бредбери и епска поезија. Не треба та два стављати у антагонизам него треба да се допуњују.
А јесте срамота што су толико редуковали јуначке народне.



Ниси ме можда разум'о.

Наравно да је Бредбери добар.

(Осмацима обавезно наводим његовог Тетовираног човека пошто сваке године сваком узрасту делим списак наслова јер ме често запиткују шта да траже у библиотекама да читају за своју душу.)

Само, не може се читати Бредбери, а да се због таквог годишњег фонда часова какав јесте (петаци 180 годишње, шестаци и седмаци по 144, а осмаци 136; у гимназијама и средњим школама је исти или и мањи годишњи фонд часова српског језика и књижевности) онда избацује наша народна епска књижевност која и јесте основа савременог српског језика (поред дубровачке књиевности средњег века) и која јесте корен из којег онда може да расте после и Бредбери и Кафка и Достојевски и...

Једноставно речено, не може се кућа зидати, а да не удариш прво темеље.

У праву си, срамота је.

Вигор Мајић је био директор Петнице од њеног оснивања почетком осамдесетих (и један од оснивача), тако да није то место добио због петооктобарских заслуга.


Знам.

А пошто се тако лепо прославио као заменик министра Гаша Кнежевића својим изјавама, да ли то значи да по својим моралним квалитетима заслужује место управника једне од најважнијих националних институција?

Па погледај само шта је та мала, однегована у Петници, писала:


Vuku Karadžiću dugujemo savremeni maternji jezik, ali kada su u pitanju narodne poslovice o ženama koje je objavio, više predrasuda i ženomrza na jednom mestu - nema!

Do tog zaključka je došla i Milica Pešić, gimnazijalka iz Ljubovije, koja je u Istraživačkoj stanici Petnica ovog leta istraživala stereotipe o ženama u poslovicama iz zbirke Vuka Karadžića. Početna pretpostavka da žena u poslovicama nastalim pre par vekova neće biti opisana u najboljem svetlu, nažalost, pokazala se kao apsolutno tačna.

Istina je da su u Srbiji odvajkada žene smatrane zlim, džangrizavim, glupim, nepouzdanim...

- Najviše me je zapanjilo to što je većina poslovica veoma nepovoljna i negativna po žene. Najbolji primer se može videti u poslovici "Srećnome žene umiru, a nesrećnome kobile crkavaju", kao i u onoj "Dva puta je čovek u svome vijeku veseo: prvo kad se ženi, a drugo kad ženu ukopa". Ove dve su me najviše iznervirale i razočarale. Neke od zanimljivijih i smešnijih su "Žena je kao mačka" ili "Ko za ženu nije, toga žena bije" - priča Milica za "Blic".

Postoji, međutim, i druga strana medalje, a to je da se o ženi, ali isključivo kada je u ulozi domaćice i majke u poslovicama govori bez predrasuda. Primeri su: "Ne stoji kuća na zemlji nego na ženi"; "Majku i Bog ima"; "Majka bila, majka mila" ili "Žena je i kuća i raskuća".

- Najčešći i po mom mišljenju najneprikladniji stereotip koji sam otkrila u narodnim poslovicama jeste da je žena zla. Dovoljan je primer poslovica: "Ne pričaj kao zla žena", a smatram strašnim i krajnje prezriv odnos prema ženama u poslovicama kao što je "Ženu i izderanu krpu lako je steći" - navodi Milica.

Dok je drevne poslovice čitala svojim vršnjacima, kako kaže, njihove reakcije su bile identične.

- Niko nije verovao da se stvarno tako odnosilo prema ženama, da je nivo mržnje i nepoštovanja bio toliki. Kada su moje drugarice čule poslovicu "Ko ženi jedno veselje, ko udava dva", nismo bile sigurne šta su hteli da kažu - da li su srećni što se udaje i dolazi u kuću muža ili su roditelji ženskog deteta dvaput veseliji što ide iz kuće. Prosto, ima poslovica koje nisu fer poput one "Lijepe kolo vode, a ružne kuću kuće". Srećne smo što ne živimo u tom vremenu - zaključuje Milica.

Prezentacija "Stereotipa o ženama u narodnim poslovicama" Milicu u Petnici očekuje do kraja godine na tradicionalnoj konferenciji "Korak u nauku", kada mladi Petničari pokazuju rezultate svojih prvih naučnih projekata. Milica kaže da se, što se tiče nastavka školovanja, i dalje dvoumi između psihologije i veterine. Ali je sigurna da je ovim istraživanjem pokazala da nije tačna sledeća poslovica: "U žene je duga kosa, a kratka pamet!".

A šta kažu muškarci?

A šta na Miličin rad kažu današnji muškarci, pitamo je.

- U mom najbližem okruženju ne misle tako, ali je sigurno da ima onih koji dele takvo mišljenje. Da nije tako, ne bi sigurne kuće bile toliko potrebne. Kod Srba je još muško dete znak muškog uspeha - smatra ona.




Човече, реч је о народним изрекама и пословицама које су настајале током стотина и стотина година.

Зар није било никога паметног у тој Петници да девојчици каже да не може примењивати мерила вредности данашњице на време када су породични и друштвени односи мушкараца и жена ипак били много другачији него данас?

(Ја на часу деци лепо објасним зашто Милица која има дуге трепавице пред момком гледа у земљу јер данашњи клинци и клинке не би могли да укапирају онда ту песму.)



Не верујем да се у Петници није нашао нико ко тој девојчици из Љубовије није знао да каже да не може писати свој "научни рад" о српским народним пословицама примењујући мерила овог нашег, ка родној равноправности усмереног, времена на нешто што је настајало током векова?

Него су је намерно пустили да би се по медијима сензационалистички онда просеравало о српској култури и књижевности и темељним српским вредностима.

(Није ни чудо што се недавно јавио етнолог Антонић који предлаже да се свакога дана у српским школама на часовима одвоји време за тумачење српских пословица, изрека,... ЛИНК

Неко мора да стане као контратежа тим разноразним многобројним вигорима мајићима, постпетооктобарској булументи булшитера, који нам већ 20 година продају муда за бубреге, све упаковано у папир за шећерлеме. И све по 'ладу да их не познаду.)

Ако је девојчица и хтела да се бави родном равноправношћу у језику данас, могли су је упутити онда да се бави савременим српским језиком и да на његовом корпусу истражује то што је хтела да истражује.

Тако сам барем ја радио са својим клинцима. И то основцима. (ЛИНК)


Тако да, Врабац, то што је Вигор Мајић био један од оснивача Петнице, њему не даје право да се свако мало посерава по српској култури док га држава Србија плаћа за то.

На то сам мислио.
docsumann docsumann 11:43 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу



alselone alselone 13:31 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу

А 13 им је година.


Jedne stvari se mogu promeniti dok su druge univerzalne.

alselone alselone 13:46 30.06.2019

Re: Danas u 0:33

milisav68




Nego, koliko se sećam ti baš voliš košarku. Je l' te vata trema pred Kinu? Mene da.
milisav68 milisav68 14:23 30.06.2019

Re: Danas u 0:33

alselone
Je l' te vata trema pred Kinu? Mene da.

Meni više zebnja da nešto ne pođe po zlu, jer ovog puta možemo da idemo sa dve reprezentacije.

Ono što me "plaši" je da ne bude povreda, i da se pobede sujete.

Nadam se da će Sale sve to da uklopi, od fizičke spreme, preko lepo raspoređenih minuta tokom samog takmičenja, do taktike, plus motivacija protiv "slabijih" protivnika.

Gledano na papiru, sve sem finala je loš rezultat.
tasadebeli tasadebeli 14:39 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу

alselone
А 13 им је година.


Jedne stvari se mogu promeniti dok su druge univerzalne.







На овој твојој слички ништа није непоправимо уз добар селоУтејп, кинески или неког другог произвођача.

Мало трака завијала после, но боже мој, шта мари...

К'о да нам живот ионако не протиче стално у неком спину, па као нисмо навикли,, да парафразирам овде Радована Трећег који је колао у то време по граду на истим оваквим касетЛама као на твојој слици шашољећи по гузи ондашњу нашу "грађанску" класу удобно заваљену у папучама и у фотељама и осталим комадима стилског намештаја испред тв уклапајући боју својих папучица са бојом корица књига купљених на метар и са нерасеченим страницама на полицама.


Не знам да ли данас ови процесори и интегрална кола и колица на којима се возамо могу да се лепе селоУтејпом?

Ако не, ту је Чарли с лемилицом.







П.С. - Како сам се ја запањио у Багдаду 1983. када сам у једној радњи с музикалијама продавцу показао прстом (ја не знам арапски сем пар речи, он не зна енглески) на касету James Brown Greatest Hits, а он је извадио из пулта и ја кренуо да се са њим отимам. Он ми не да, ја хоћу да је купим...

Да би се, у ствари, испоставило да иза лика у радњи има једна справа у коју он гурне оригинал касету и истовремено (за мене у том тренутку чудо технике!) снима 4 примерка исте, па ти онда прода тај снимак, а не оригинал.

Ја се запањио! Четири примерка истовремено штанцује!

Врхунски развијена пиратерија.

То код нас у оно време ниси могао да видиш сем у великим дискографским кућама. А ово била нека радњица у оним улицама Багдада по којима се канализација котрља и протиче у каналчету на средини улице.

Па сам тако кући донео James Brown Greatest Hits али на касети све исписано на арапском (имао тип у радњи већ припремљене налепнице на арапском за све оригинал касете које је преснимавао и бизнис му цветао.)

А онда ми је сестра код које сам и ишао тамо у Багдад за тај последњи гимназијски зимски распуст, видевши шта сам купио, купила и поклонила позлаћене шиљчиће за врхове крагне на кошуљама (украс као она дугмад за манжетне на рукавима кошуља) и шпицасте зумбане ципеле.






alselone alselone 15:43 30.06.2019

Re: Danas u 0:33

Meni više zebnja da nešto ne pođe po zlu, jer ovog puta možemo da idemo sa dve reprezentacije.

Ono što me "plaši" je da ne bude povreda, i da se pobede sujete.

Nadam se da će Sale sve to da uklopi, od fizičke spreme, preko lepo raspoređenih minuta tokom samog takmičenja, do taktike, plus motivacija protiv "slabijih" protivnika.

Gledano na papiru, sve sem finala je loš rezultat.


Ja se spremam za to takmičenje kao za najlepši godišnji. Svetsko u košarci! Druga najbolja stvar u sportu za mene. Prva je Olimpijada u košarci.

Ima da zaista bude uživanje.
freehand freehand 15:48 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу

Тако да, Врабац, то што је Вигор Мајић био један од оснивача Петнице, њему не даје право да се свако мало посерава по српској култури док га држава Србија плаћа за то.

На то сам мислио.

Ako se neko ovde poserava po srpskoj kulturi to si ti. A Milici svaka čast na spremnosti da svojom glavom misli i kroz svoje filtere, etičke i vrednosne propusti sve što joj serviraju nastavnici koji bi da kroz njuu to samo prođe neprežvakano i nesvareno, da kako uđe tako i izađe.
Hvala Bogu da ima pametne dece koja ne pristaju da ih intelektualno impotentne konezrve guraju u konzerve.
milisav68 milisav68 18:42 30.06.2019

Re: Danas u 0:33

Ja se spremam za to takmičenje kao za najlepši godišnji.

Sranje je što je Kina (daleki istok), pa će utakmice da se odigravaju pre podne (po našem vremenu).
Druga najbolja stvar u sportu za mene. Prva je Olimpijada u košarci.

Ne pravim pitanje.
Ima da zaista bude uživanje.

Daćebog.
tasadebeli tasadebeli 19:49 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу

freehand
Тако да, Врабац, то што је Вигор Мајић био један од оснивача Петнице, њему не даје право да се свако мало посерава по српској култури док га држава Србија плаћа за то.

На то сам мислио.

Ako se neko ovde poserava po srpskoj kulturi to si ti.



Биће пре да то што ти сматраш српском културом и оно што ја сматрам српском културом нису никако идентични појмови.

Па онда испада да се ја у ствари посеравам по ономе што ти сматраш "српском културом" јер, право да ти кажем, то твоје за мене није уопште ни култура нити је српска.


A Milici svaka čast na spremnosti da svojom glavom misli i kroz svoje filtere, etičke i vrednosne propusti sve što joj serviraju nastavnici koji bi da kroz njuu to samo prođe neprežvakano i nesvareno, da kako uđe tako i izađe.
Hvala Bogu da ima pametne dece koja ne pristaju da ih intelektualno impotentne konezrve guraju u konzerve.



Кажу да је мишљење исто као и дупе.

Свако га има.

Чак и ти.

И ја.

И "Милица".

И Вигор Мајић.

Поставља се само питање после чијег мишљења остане све около умазано говнима и повраћком од силног пијанства на прослављању успешно изведене петооктобарске "демократске револуције". Толико умазано да се из хигијенских разлога не би требало тога уопште више и дотицати.

Отуд и овај низ коментара носи наслов

"Омаж лику и делу"

као последњи поздрав тој умазаној и силним бактеријама и паразитима преоптерећеној средини, неким људима из те средине и једном добу у којем су ти типови испливали на површину, што каже Андрић. Испливали да би опет потонули тамо где им је и место. На дну.

Дакле, омаж једном добу које је, хвала богу, ипак остало иза нас.
nepopustljiv nepopustljiv 19:53 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу

tasadebeli
freehand
Тако да, Врабац, то што је Вигор Мајић био један од оснивача Петнице, њему не даје право да се свако мало посерава по српској култури док га држава Србија плаћа за то.

На то сам мислио.

Ako se neko ovde poserava po srpskoj kulturi to si ti. A Milici svaka čast na spremnosti da svojom glavom misli i kroz svoje filtere, etičke i vrednosne propusti sve što joj serviraju nastavnici koji bi da kroz njuu to samo prođe neprežvakano i nesvareno, da kako uđe tako i izađe.
Hvala Bogu da ima pametne dece koja ne pristaju da ih intelektualno impotentne konezrve guraju u konzerve.



Кажу да је мишљење исто као и дупе.

Свако га има.

Чак и ти.

Ali ne smrde sva jednako.
tasadebeli tasadebeli 19:57 30.06.2019

Re: Омаж лику и делу

nepopustljiv
tasadebeli
freehand
Тако да, Врабац, то што је Вигор Мајић био један од оснивача Петнице, њему не даје право да се свако мало посерава по српској култури док га држава Србија плаћа за то.

На то сам мислио.

Ako se neko ovde poserava po srpskoj kulturi to si ti. A Milici svaka čast na spremnosti da svojom glavom misli i kroz svoje filtere, etičke i vrednosne propusti sve što joj serviraju nastavnici koji bi da kroz njuu to samo prođe neprežvakano i nesvareno, da kako uđe tako i izađe.
Hvala Bogu da ima pametne dece koja ne pristaju da ih intelektualno impotentne konezrve guraju u konzerve.



Кажу да је мишљење исто као и дупе.

Свако га има.

Чак и ти.

Ali ne smrde sva jednako.



Не, богами, у праву си.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana