Kultura

Kuda sa Borkom?

kosta.babic RSS / 30.06.2019. u 14:32

Kuda sa Borkom?

Centar za kulturnu dekontaminaciju obilježiće 1. januara 2014. dvije decenije postojanja. Nastao iz Beogradskog kruga, ali i šireg antiratnog pokreta Beograda, 

 

“Ušli smo u pozorište, seli; podigla se zavesa...”

"Marš napolje!", "Ua", zaurlali su.

-I to je scena iz Viskontijevog Sumraka bogova: tako fašizam kroz neotpor prolazi kao nož kroz sir. I to bi jednom konačno morali imenovati. Ne policijski, nego ideološki. Jer, šta će meni policija da me brani od fašista i nasilja?!

Na ulici, u prevozu, na stadionima, u kafanama. Dovoljno ih je videti kako hodaju, kako izgledaju, kako su obučeni. A onda čujem: "To su deca!"...

"Poštedite me argumenata sitne dečice", kaže Miroslav Krleža.

-Od tog Svetog Save, Žarka Lauševića koji stoji na sceni JDP-a, ansambla Zeničkog narodnog pozorišta koji plače, dogodilo se mnogo toga. Ali te pojave ne možete posmatrati izolovano; one su u kauzalitetu. I zato taj ansambl još plače. Svi mi još plačemo. Izuzev onih koji ne pamte ništa.

"Ko ne zna šta ostavlja, svejedno je što ostavlja", kaže Hamlet.

Eto, otuda ta varvarizacija koja, uzgred, nije krenula od juče.

 -Na BITEF se nije dolazilo samo da biste igrali predstave; dolazilo se i zbog toga da bi se videlo može li ta zemlja sa svojim posebnim i drugačijim socijalizmom uspeti kao njihova nada. To naročito važi za Nemce posle 1968. Hoću da kažem da je BITEF bio i veoma snažna politička scena u kojoj ste imali stalni susret različitih svetova.

Kada sam imala šesnaest godina: 1964. sam ga videla na radnoj akciji Jadran magistrala, i to na deonici Bijelo Polje – Kolašin, naselje Mladost. Još mi u ušima odzvanja ista pesma.

"Druže Titosamo piširadićemo i po kiši!
Ti nam piši sa Kardeljomradićemo i nedeljom!
Neka piše i Jovankaradićemo bez prestanka."

Ljubiša je, sećam se, stajao posred kantine i upravo organizovao svoj prvi štrajk. Tvrdio je da nas uprava loše hrani i potkrada.

A onda smo, kao studenti Akademije za pozorište, film, radio i televiziju, 1968. učestvovali u studentskim demonstracijama. Akademija se nalazila u Knez Mihailovoj, dijagonalno od Kapetan Mišinog zdanja. Imali smo geštetner, štampali letke...

Ali, tu nisu dolazili da slušaju samo Danilo Kiš, Bogdan Tirnanić, Dušan Makavejev; dolazili su i policajci u civilu.

Znali ste da su tu?

Znali smo, naravno. Iako, pre Slobodana Miloševića, naoružana policija nikada nije ušla na Beogradski univerzitet.

"Samo vi, dečice, nastavite!", govorio je Dušan Matić. "Neka svako radi svoj posao

Naravno da sam bila član SKJ. I to od svoje osamnaeste do dvadesete; ukupno dve godine.

 

 

 



Komentari (394)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 22:53 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Zamisli, da kažemo, na primer, evo, da skratimo, primerice, da kuvaš pasulj. To treba više puta probati. I ti potrošiš desetak kašika samo na usputno probanje?

Mislim da sam pasulj samo jednom "popravljao", i potrošio sam recimo 2 kašike na to popravljanje.

Ako nešto treba da probaš više od 3 puta onda brate ne znaš šta radiš, nego random ševrdaš.

Ali ozbiljno. Nemam neke neuroze po pitanju higijene ali kašiku koju si trpao u usta vraćati u hranu koju će da jedu i drugi mi je prosto nezamislivo. Edit: ako imam neke neuroze po tom pitanju eto to bi bila ta.

nsarski nsarski 22:55 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

maksa83
Ovde je sve moguće, sve je realno i sve je fejk. Da ilustujem i uvedem još jedni temu - duboko učenje u Artifical Intelligence. Sada postoji mogućnost (neću da ulazim u tehniku jer nije mnogo bitna) da se generišu slike - recimo ljudska lica - koja nigde ne postoje i da im se da izgled koji želimo. Evo par primera:

Lica koja ne postoje već neko vreme figurišu na LinkedInu (mreži glupljoj od Fejsbuka), ali mene to ne uznemiruje. Ono što me uznemiruje su deep fakes. To je zastrašujuće, imajući u vidu moguća polja zloupotrebe.

Vidi ovo:





Ovo je istinski scarry. Negde sam pročitao da su nedavno pustili "govor" onog FB Zakerberga koji je potpuno simuliran i potpuno fejk. Da, zastrašujuće.

nsarski nsarski 22:59 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Ako nešto treba da probaš više od 3 puta onda brate ne znaš šta radiš, nego random ševrdaš.

Ali ozbiljno. Nemam neke neuroze po pitanju higijene ali kašiku koju si trpao u usta vraćati u hranu koju će da jedu i drugi mi je prosto nezamislivo.


Ne, ne, druga je stvar u pitanju. Prvo, u zavisnosti od pasulja treba više puta probati kuvanost zrna, pa podesiti slanoću (posebno zato što se dodaje voda više puta), ljutinu, gustinu. A tehnika je prosta (to svi koriste) - probaš normalno, baciš kašiku pod mlaz vode, obrišeš i staviš na tacnu pored šerpe.
st.jepan st.jepan 23:01 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

maksa83
Na zlikovačke provokacije ne nasedam.
O siru može jedino uz vojnu muziku (nekad se govorilo "sira i vojne muzike" )

Dobro.
Koju vojnu muziku voliš?
Šta misliš o ovom blogu?

Pa liči mi dosta na ono druženje nakon sarane u kuči pokojnika, kad priča krene u raznim nepredvidljivim pravcima.
maksa83 maksa83 23:03 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Ne, ne, druga je stvar u pitanju. Prvo, u zavisnosti od pasulja treba više puta probati kuvanost zrna, pa podesiti slanoću (posebno zato što se dodaje voda više puta), ljutinu, gustinu. A tehnika je prosta (to svi koriste) - probaš normalno, baciš kašiku pod mlaz vode, obrišeš i staviš na tacnu pored šerpe.

Ok, priznajem da nisam kuvao pasulj nikad, samo popravljao tuđ koji mi je bio suviše redak/posan. Inače sam kao kuhinjski alat br. 1 usvojio onu štipaljku, njom mogu da radim milion stvari, premeštam, prevrćem, mešam. Ako nešto treba da probam uhvatim štipaljkom koja dizviniš ne uđe u usta, a ako je nešto tečno onda prežalim tih nekoliko kašika, mašina će ionako da radi, neću napraviti neku nepopravljivu ekološku štetu.
maksa83 maksa83 23:08 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Pa liči mi dosta na ono druženje nakon sarane u kuči pokojnika, kad priča krene u raznim nepredvidljivim pravcima.

Postoji raspon između "Kostin tekst" i "kuća pokojnika" koji ja ne bih mogao lako da savladam, ali dobro, ti si rekao bih stvarno razočaran odsustvom pijeteta, za razliku od nekog ko je ozlojeđen što ljudi pričaju o siru i pečurkama umesto da lepo zaigraju na grobu pokojnice i svega za šta se borila.

Tj., radije bih pričao o siru i pečurkama nego učestvovao u takvoj travestiji i zapravo mislim da je ta priča o siru u tom smislu ispunila svrhu + sam npr. ja saznao za onu radnju od nsarskog.
zilikaka zilikaka 23:09 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

ali kašiku koju si trpao u usta vraćati u hranu koju će da jedu i drugi mi je prosto nezamislivo.

Lepo je videti da i ovakvi postoje. Ima tu do karaktera (moj podmladak živi primer) al mislim da je presudno vaspitanje. Da te utešim, gore sam prošla. Do skoro sam se, pre nego potegnem vodu iz flaše, one male, svoje, okretala da proverim da li imam posmatrača.
...jer me ko za baksuza uvek keva zaticala u nedoličnom ponašanju, što je bio povod za tiradu:"jako lepo, kad si to u kući videla"
Jeste važna higijena ali kad su ukućani u pitanju valja se malo opustiti.
...osim ako to opuštanje pravi štetu, kao na primeru sremskog sira.
zilikaka zilikaka 23:16 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

tehnika je prosta (to svi koriste) - probaš normalno, baciš kašiku pod mlaz vode, obrišeš i staviš na tacnu pored šerpe.

Ili još lakše, u tu tacnu odvadiš malo, pa probaš kad se ohladi. Prstima il nekoom drugom kašikom.
Mada, kažem, kad su samo ukućani konzumenti, i kad smo svi zdravi, ne vidim problem da se nekad jede iz iste centrale. Recimo salata najčešće.
P,S.Ovo smem da izjavim samo zato što sam sigurna da mi majka neće pročitati.
st.jepan st.jepan 23:16 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

nsarski
Ovaj čovek ne postoji:

Eto!
Lepo ja jednom reko, "sa šalama oprezno, obavezno se kad-tad ostvare".
Davno, kad se ovaj horor još nije ni naslućivao, demantovao sam neku svoju objavljenu fotku, tvrdio da je generisana kompjuterski, jer "tako se ne može izgledati, tako ne izgleda niko".
Ova žena ne postoji

Dodžavola, ja se iz taka zaljubio!
maksa83 maksa83 23:19 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Lepo je videti da i ovakvi postoje. Ima tu do karaktera (moj podmladak živi primer) al mislim da je presudno vaspitanje.

Voleo bih da mogu da kažem "hehe, pa da, takav sam ti ja od rođenja + higijenski vaspitan" ali mislim da sam te reflekse stekao tek kad sam dobio decu. Da stvar bude luđa uopšte nisam nešto gadljiv i čak mi ne bi smetalo da jedem nešto u šta je neko drugi ubacivao svoju kašiku ni da sa nekim delim flašu, ali u ovom smeru i kad kuvam to eto tako funkcioniše. Takođe mislim da je vreme bitan faktor, manje je strašno ubaciti neke bakterije (koje svi imamo) u hranu i one budu brzo razmenjene, zajebano je što kaže Beba ako to ostaviš i pustiš ih da se razmašu i razbaškare.

nsarski nsarski 23:20 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

usvojio onu štipaljku, njom mogu da radim milion stvari, premeštam, prevrćem, mešam


Oh, tongs! Ja bez toga ne umem da kuvam. A "naši stari" su tu spravicu retko koristili.


Ubrzo ćeš otkriti još nekoliko kuhinjskih proizvoda bez kojih je nemoguće bilo šta napraviti.

st.jepane, eto načesmo još jednu temu. Neka cveta hiljdu cvetova!
nsarski nsarski 23:24 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Lepo ja jednom reko, "sa šalama oprezno, obavezno se kad-tad ostvare".


Ali, zapazi ovaj Maksin primer.



Kad ovaj lik imitira Švarcenegera, njegova faca se transformiše u Švarcenegerovu. Zastrašujuće.
Bili Piton Bili Piton 23:28 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

srdjan.pajic
ja bih isto tako grlato napadao zlodela koja su počinili Marsovci






Odličan primer, jer, ne znam dal znate ali u predratnim izdanjima Rata svetova Herberta Džordža Velsa (kad kažem predratni mislim na ono što se zove period "izmedju dva rata" ne pominju se Marsovci, nego Marsijanci. Imam kući primerak, nisam siguran ko je izdavač, Geca Kon ili možda čak bilo u Kadoku, pogledaću.
st.jepan st.jepan 23:28 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

maksa83
Tj., radije bih pričao o siru i pečurkama nego učstvovao u takvoj travestiji

Pa sad, ako su to dve jedine solucije, onda se, naravno, slažem.
Ipak, how about silence?
maksa83 maksa83 23:31 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Kad ovaj lik imitira Švarcenegera, njegova faca se transformiše u Švarcenegerovu. Zastrašujuće.

Ali znaš šta je STVARNO zastrašujuće. Kada sam prvi put gledao taj klip pomislio sam JEBOTE KAKAV JE OVO GLUMAC KAKO TRANSFORMIŠE FACU!, nisam znao da je deep fake, pošto postoje takvi ekstremni talenti, npr. treba da vidiš Edija Marfija kad imitira Bila Kozbija, on nekako jebešga nemam pojma kako promeni svoj oblik lica, glave, sve, bez ikakvog CGI-ja i NN i postane Bil Kozbi + glas i dikcija. Pomislio sam da je tip prosto glumac koji ima ekstremu kontrolu nad licem jer je, je l' te, glumac, i to mu je 'leba. Naknadno sam saznao da je to NN indžinird.

To znači da možeš da ubaciš bilo koga u bilo koju situaciju, da video materijal više nije nikakav dokaz za bilo šta. Ok, u ovoj fazi verovatno neka policijska forenzika može da utvrdi da je fejk ali pitanje je dokle. To znači da možeš da pustiš u etar bilo šta i - kraj, gotovo, to se za sve praktične potrebe desilo, dok se porekne ode voz.


zilikaka zilikaka 23:32 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

ali mislim da sam te reflekse stekao tek kad sam dobio decu.

Tipično, a sa zdravorazumske strane vrlo pogrešno.
Upravo deca treba da razvijaju imunitet, a to mogu samo ako im se pruži prilika.
Ja sam pa u tom periodu pokušavala da redom doziram obične stvari. Najčešće tako što nisam preterano marila kad cucla ispadne pa ponovo dospe u usta.
Naravno, u sredinama gde tto ne liči na opasno.
nsarski nsarski 23:40 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

npr. treba da vidiš Edija Marfija kad imitira Bila Kozbija, on nekako jebešga nemam pojma kako promeni svoj oblik lica,


To je još devedesetih započeo Džim Keri sa imitacijom lica


maksa83 maksa83 23:59 04.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

To je još devedesetih započeo Džim Keri sa imitacijom lica

Da, njega sam zaboravio, on je potpuni outlier, gumiflex... Sad sam pogledao Edija Marfija koji glumi Bila Kozbija i spram Džima Kerija je stvarno bled. Nevezano za to - polit. korektnost je u Americi doterala do tačke da bi ti njegovi standup nastupi iz osamdesetih (Raw i Delirious) danas bili potpuno nezamislivi, pošto nema sa čim se nije zajebavao, danas bi ga razapeli za 3 minuta.

nepopustljiv nepopustljiv 05:26 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

srdjan.pajic
Ali zaista ima nečega u onome što sam pričao, da su, ovde među nama, na ovom blogu, česte situacije da su "nacionalno rasterećeni" uglavnom oni koji kritikuju Srbiju i Srbe, i to rasterećeni samo onda kad ih treba braniti, a u drugim situacijama ne pokazuju tu rasterećenost.


Ne znam zašto uporno ponavljaš ovu centralnu glupost iz svog prvobitnog komentara, ubeđen da si prokljuvio nešto. Oni koji su klali po Srebrenici sebe smatraju nekakvim Srbima i to javno iznose. Zašto bih ja, ili neko drugi nekom oduzimao to pravo, i izopštavao ih iz grupe kojoj osećaju pripadnost? Da su rekli da su Marsovci, koje je država u kojoj sam živeo, uz podršku ogromne većine nacionalno osveštnih, sazrelih i ozbiljnih selo-građana podržavala u tome, i da je to od interesa za diskutovanje na blogu, ja bih isto tako grlato napadao zlodela koja su počinili Marsovci. A pogotovu one koji ta zlodela prikrivaju, zataškavaju, i relativizuju. Kako god i oni sami sebe zvali.

E, sad, ako ti smatraš da su im počinjena zlodela automatski zabranila da se nazivaju Srbima, onda, hebi ga, ne znam šta ti kažem.

Ti takođe po pitanju Srebrenice i ostalih klanja praviš relativizaciju.

Zašto nekome ko kaže - i oni su nas klali, čak su nas klali prvi i mnogo više - odmah lepiš da prikriva, opravdava i relativizuje zlodela?!
I još se dičiš time što svesrdno podržavaš stigmu protiv svog naroda (pardon, to ne - jer, si kako reče, nacionalno 'izmešten' - ili tako nekako).
Dakle, stvar je veoma jednostavno - ja, kao Srbin, primam na sebe sve zločine pripadnika moga naroda - ali sam i svestan svog klanja moga naroda.
I ne želim da potiskujem, niti zaboravljam - ni jedno, ni drugo.
nepopustljiv nepopustljiv 05:28 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

tetris
Da, može i tako, neko ti kaže da si Srbin i ti prihvatiš, a kad ti niko nikad to ne bi rekao ne bi ni znao
Može to da se zove indoktrinacijom, dosta nategnuto doduše, ali može.


Ja nigde nisam bio eksplicitan i stavio znak jednakosti između indoktrinacije i "neko ti kaže". Da je tako jednostavno indoktrinirati nekoga, ISIS bi skako od sreće .

Al' ajde da uzmemo i primer koji si ti izneo ovde. Zamisli da si nepismen i da ne možeš doći do informacije čitajući. Dve, tri generacije unazad većina naših predaka je bila nepismena. Jedini način da formiraš mišljenje, stav, da "sazriš" (da iskoristim tvoju terminologiju) je slušajući ljude oko sebe i promatrajući okolinu i prilike u društvu. I zamisli da niko nikad nije spomenuo reč Srbin (Srbi, Srbija, i ostale varijacije). U fazonu, šta ima o tome da se priča, to se podrazumeva. Da li bi ti znao da si Srbin?

Da li se, onda, može prihvatiti njihova izjava da su nacionalno rasterećeni?


Sa drugim delom tvog komentara ne mogu da se složim iz dva razloga. Ne znam koliko je "nacionalno rasterećenih" na blogu koji samo kritikuju Srbe i Srbiju. Sad kad vratim film, ne znam da li bi bio 1% blogera koji nikad nisu kritikovali Srbe i Srbiju, uključujući i tebe. Kada ovde kritikuješ Srkija da nije nacionalno rasterećen, kojoj ga naciji svrstavaš. Ako je odgovor srpskoj, onda i ti kritikuješ bar neke Srbe.

Al to je, manje više, manje bitno. Drugi razlog zašto se ne mogu složiti sa tobom po ovom pitanju je da tvoja pripadnost naciji (čiji su pripadnici kritikovani u nekoj diskusiji) utiče na prihvatanje ili ne prihvatanje nečije izjave da je nacionalno rasterećen.

Uzmimo primer Srebrenice zato što si ga ti spomenuo. Gledišta na taj događaj su skoro pa hirurški precizno podeljena. Ti i Srki se nalazite na dve strane spektra mišljenja o tom događaju (mada ovo nije nužno tačno; možda imate slično mišljenje, ali tebe nervira kako ga on izlaže jer je negativan prema naciji čiju pripadnost baštiniš). Da se ogradim odmah, ja ne branim ničiji stav o Srebrenici, niti iznosim svoje mišljenje o tom događaju. Srki je kreirao mišljenje o događaju i o ulozi srpske vojske u njemu. Tebi se ne sviđa njegovo mišljenje, jer si svoje formirao drugačije, i ulaziš u diskusiju gde braniš svoje mišljenje. Diskusija, sudar mišljenja, sve normalno u komunikaciji. Ono što možda nije normalno da tvoja nacionalna pripadnost na temi koja uključuje naciju kojoj pripadaš dovodi do zaključka da neko ne može biti nacionalno rasterećen ako ima suprostavljeno (dominantno negativno) mišljenje o tome.

Da se izmaknemo malo dalje, kao što si probao spominjući Zvezdu. Zvezda možda nije najbolji primer jer je još uvek u lokalu. Ali recimo da ti i Srki imate živu diskusiju, a suprostavljene stavove, o, recimo, Burskom ratu. Srki podržava Engleze, a ti potomke Holanđana. Ili konkviskadori i Asteci... Nešto što nema veze sa Srbima. Da li bi se uvažilo Srkijevo mišljenje da je nacionalno rasterećen? Da li bi uopšte njegovo mišljene o nacionalnoj pripadnosti imalo ikakvu važnost u toj diskusiji? Ja mislim da ne bi bilo bitno. Zašto ne možemo da prihvatimo isto u diskusiji o Srebrenici... Verovatno zato što smo "biased" nacionalnom pripadnošću.

Molim pojašnjenje - pošto mi ovo obrazloženje suviše rašireno i kompleksno.
nepopustljiv nepopustljiv 07:07 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

freehand
Oni koji su klali po Srebrenici sebe smatraju nekakvim Srbima

Nikad nisam video ni čuo da je Naser Orić za sebe izjavljivao da je Srbin. Tako da bi u redu bilo da ne bulazniš.
A inače se slažemo - biti Srbin nije svojstvo. Na sreću. Budala jeste, utoliko se slažem sa nepopustljivim.

Gluposti!
nepopustljiv nepopustljiv 07:10 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

maksa83
Negde ovde konstatovao sam da je ovo retko odvratan blog.

E, a kakav ti sir voliš?

Slažem se sa st.jepanom!
nepopustljiv nepopustljiv 07:16 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

maksa83
Pa liči mi dosta na ono druženje nakon sarane u kuči pokojnika, kad priča krene u raznim nepredvidljivim pravcima.

Postoji raspon između "Kostin tekst" i "kuća pokojnika" koji ja ne bih mogao lako da savladam, ali dobro, ti si rekao bih stvarno razočaran odsustvom pijeteta, za razliku od nekog ko je ozlojeđen što ljudi pričaju o siru i pečurkama umesto da lepo zaigraju na grobu pokojnice i svega za šta se borila.

Tj., radije bih pričao o siru i pečurkama nego učestvovao u takvoj travestiji i zapravo mislim da je ta priča o siru u tom smislu ispunila svrhu + sam npr. ja saznao za onu radnju od nsarskog.

Jeste - ispunila je, kako da nije.
Umesto da se pričalo o pokojnici - i njenom radu, ko god se slagao sa njom ili ne, pričalo se o budalaštinama - o kojima možemo da pričamo na ostalih 20 blogova.
Pa onda, zašto ne bi o istom pričali i na 21-ovm?!
St-raš-no!
freehand freehand 07:39 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

nepopustljiv
maksa83
Pa liči mi dosta na ono druženje nakon sarane u kuči pokojnika, kad priča krene u raznim nepredvidljivim pravcima.

Postoji raspon između "Kostin tekst" i "kuća pokojnika" koji ja ne bih mogao lako da savladam, ali dobro, ti si rekao bih stvarno razočaran odsustvom pijeteta, za razliku od nekog ko je ozlojeđen što ljudi pričaju o siru i pečurkama umesto da lepo zaigraju na grobu pokojnice i svega za šta se borila.

Tj., radije bih pričao o siru i pečurkama nego učestvovao u takvoj travestiji i zapravo mislim da je ta priča o siru u tom smislu ispunila svrhu + sam npr. ja saznao za onu radnju od nsarskog.

Jeste - ispunila je, kako da nije.
Umesto da se pričalo o pokojnici - i njenom radu, ko god se slagao sa njom ili ne, pričalo se o budalaštinama - o kojima možemo da pričamo na ostalih 20 blogova.
Pa onda, zašto ne bi o istom pričali i na 21-ovm?!
St-raš-no!

A da je Maksa prosuo sir na kačamak i poplašio sa malo pržene slaninice...
nepopustljiv nepopustljiv 07:43 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

freehand
nepopustljiv
maksa83
Pa liči mi dosta na ono druženje nakon sarane u kuči pokojnika, kad priča krene u raznim nepredvidljivim pravcima.

Postoji raspon između "Kostin tekst" i "kuća pokojnika" koji ja ne bih mogao lako da savladam, ali dobro, ti si rekao bih stvarno razočaran odsustvom pijeteta, za razliku od nekog ko je ozlojeđen što ljudi pričaju o siru i pečurkama umesto da lepo zaigraju na grobu pokojnice i svega za šta se borila.

Tj., radije bih pričao o siru i pečurkama nego učestvovao u takvoj travestiji i zapravo mislim da je ta priča o siru u tom smislu ispunila svrhu + sam npr. ja saznao za onu radnju od nsarskog.

Jeste - ispunila je, kako da nije.
Umesto da se pričalo o pokojnici - i njenom radu, ko god se slagao sa njom ili ne, pričalo se o budalaštinama - o kojima možemo da pričamo na ostalih 20 blogova.
Pa onda, zašto ne bi o istom pričali i na 21-ovm?!
St-raš-no!

A da je Maksa prosuo sir na kačamak i poplašio sa malo pržene slaninice...

To može na ostalih 20 blogova.
maksa83 maksa83 07:48 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

A da je Maksa prosuo sir na kačamak i poplašio sa malo pržene slaninice...

Vrlo je ružno što zajebavaš ljude sad kad im je najteže.

Tebi je ovo ha-ha-he-he a oni već treći dan u niskom startu za ozbiljnu diskusiju, noge im utrnule, gledaju sir kako ih zatrpava i ne veruju svojim očima i misle se Nije Lako Nachos Biti.
freehand freehand 07:48 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

nepopustljiv
freehand
nepopustljiv
maksa83
Pa liči mi dosta na ono druženje nakon sarane u kuči pokojnika, kad priča krene u raznim nepredvidljivim pravcima.

Postoji raspon između "Kostin tekst" i "kuća pokojnika" koji ja ne bih mogao lako da savladam, ali dobro, ti si rekao bih stvarno razočaran odsustvom pijeteta, za razliku od nekog ko je ozlojeđen što ljudi pričaju o siru i pečurkama umesto da lepo zaigraju na grobu pokojnice i svega za šta se borila.

Tj., radije bih pričao o siru i pečurkama nego učestvovao u takvoj travestiji i zapravo mislim da je ta priča o siru u tom smislu ispunila svrhu + sam npr. ja saznao za onu radnju od nsarskog.

Jeste - ispunila je, kako da nije.
Umesto da se pričalo o pokojnici - i njenom radu, ko god se slagao sa njom ili ne, pričalo se o budalaštinama - o kojima možemo da pričamo na ostalih 20 blogova.
Pa onda, zašto ne bi o istom pričali i na 21-ovm?!
St-raš-no!

A da je Maksa prosuo sir na kačamak i poplašio sa malo pržene slaninice...

To može na ostalih 20 blogova.

Bez daha ostavlja dubina poštovanja koju iskazuješ prema pokojnoj Borki Pavićević, ja sam neobično dirnut.
Nego samo da proverim nešto, ajd kaži dramaturškinja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:30 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

freehand
Oni koji su klali po Srebrenici sebe smatraju nekakvim Srbima

Nikad nisam video ni čuo da je Naser Orić za sebe izjavljivao da je Srbin. Tako da bi u redu bilo da ne bulazniš.
A inače se slažemo - biti Srbin nije svojstvo. Na sreću. Budala jeste, utoliko se slažem sa nepopustljivim.


Pa i njega i njegove sunarodnike su ovi naši precvali mega-Srbi proglašavali za Srbe, sa greškom, to jest sa problemom identiteta. Tako da ti ovaj primer i nije baš neki.

Nego, da se ne pecamo dalje na ove hučikučine, jer nema neke svrhe, vidiš da se i on jadan upleo u svoje gluposti, nego da se skoncentrišemo na ono od čega se živi. Prave, dakle, Irci neki lep sir sa viskijem, to sam nedavno probao, i mogu reći da mi se baš sviđa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:34 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

maksa83
A da je Maksa prosuo sir na kačamak i poplašio sa malo pržene slaninice...

Vrlo je ružno što zajebavaš ljude sad kad im je najteže.

Tebi je ovo ha-ha-he-he a oni već treći dan u niskom startu za ozbiljnu diskusiju, noge im utrnule, gledaju sir kako ih zatrpava i ne veruju svojim očima i misle se Nije Lako Nachos Biti.


Samo ti podjebavaj, poplašiće tebe Slađan Pičić na tviteru, kad se budeš najmanje nadao.
shone shone 09:15 05.07.2019

Re: multifreničan !

Tvoj zaključak o šizofrenom karakteru ovog bloga je neprecizan.
Ja mislim da je psihodeličan.


Blog je onakav kakvim ga pravimo.
Zna realnost da bude mnogo gora. Ovo je još i podnošljivo.
Oprosti ,,umetniku,, dojam i petljanje u psihijatrijske termine i dijagnoze.
Većina je samo očajna u prezasićenosti i nezadovoljna manje ili više, svako na svoj način.
Ono što može da se detektuje i eventualno izmeri je negativna energija.
Možda su Maje bile u pravu kad su završile svoj kalendar.
Možda je počelo?


jadragoljub jadragoljub 09:38 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Problem je što "rasterećeni" isključivo kritikuju, nikad ništa pozitivno o njoj, a pri tom pričaju o svojoj rasterećenosti.

aj ne verujem da si glup pa nesi video da te rasterećeni amerikanac jednostavno zajebava tera ti inat, kao što i ti ustvari radi. jedino što ovaj američanin to radi relaksirano.
drugo kako zamišljaš raspravu o nečemu što je , a uglavnom si i ti svestan da je rasprava o nečemu što je štetna pojava u srbalja, štetna u smislu da gubimo ugled normalnih ljudi i dobismo ugled loših ljudi.
i onda kad uvedeš onaj najluplji od svih glupih stavova ' i oni su nas klali' e pa bate moj stav , a verujem i ostalih rasterećenih je da to nije , ne može i na sme da bude opravdanje. upravo ne radeći takva sranja koje rade namo je ono što treba da nas razlikuje od njih i da pokažemo da smo bolji ljudi. ona priča o čojstvu i junaštvu.
a taj upad ' šta su oni nama radili' je isto što i ono ' a šta ste uradili sa indijancima'
mogo bi da serem još predugo navodeći sva spinovanja ovog tipa kojim se bavite kad razgovarate sa ' nacionalno relaksiranim'
ti, za razliku od čarlija čoveka u belom, dolaziš za željom da ozbiljno izneseš svoj stav i onda zalutaš i banalnost.ova trojica četvorica su podeljene ličnost i dolaze ovde samo da zajebavaju, njima je tek svaki hiljaditi komentar iznošenje svog mišljenja ali samo kad i to mišljenje služi da podjebavaju. a tek desetohiljaditi stvarno iznošenje stava, bez podjebavajućih implikacija.
i ti si kao i ja i ostali gledao ono streljanje zarobljenika, verujem , oću da verujem, da si osetio sramotu što su to uradili ljudi iz moje/ naše nacije. moral, moj lični, a i trenutni važeći u svetu nastao posle WWII je da ne sme da se ubijaju zatrobljenici.
jedna stvar je, i opravdiva, da ako sustigneš četu koja je izvršila ratni zločin i ne prihvatiš predaju već ih na licu mesta, u zoni ubista kako kažu ameri, a to je stvarno tačna definicija trenutka u kom se nalaziš, jednostavno pobiješ te ljude. ali zarobiti ljude i držati ih X dana i onda ih izvesti i streljati, e to je ubistvo sa predumišljajem, to je ubistvo za koje uopšte nije bilo potrebe, jer ako su koljači zašto si ih zarobljavao?
i gde je tu mesto da se kaže nešto pozitivno za svoj narod, to je onda ciljana digresija da se izbegne odgovornost za ovaj sramni čin, ponavljam momenat kad svaki iole normalan čovek se oseća osramoćenim što te ubice pripadaju njegovom nacionu.
nisi ti toliko nemoralan da ovaj čin ne doživiš i kao svoju sramotu, to hoću da veruje iako ti sve činiš da me ubediš u suprotbo onim' pa šta i oni su nas streljali'
nepopustljiv nepopustljiv 10:47 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

jadragoljub
Problem je što "rasterećeni" isključivo kritikuju, nikad ništa pozitivno o njoj, a pri tom pričaju o svojoj rasterećenosti.

aj ne verujem da si glup pa nesi video da te rasterećeni amerikanac jednostavno zajebava tera ti inat, kao što i ti ustvari radi. jedino što ovaj američanin to radi relaksirano.
drugo kako zamišljaš raspravu o nečemu što je , a uglavnom si i ti svestan da je rasprava o nečemu što je štetna pojava u srbalja, štetna u smislu da gubimo ugled normalnih ljudi i dobismo ugled loših ljudi.
i onda kad uvedeš onaj najluplji od svih glupih stavova ' i oni su nas klali' e pa bate moj stav , a verujem i ostalih rasterećenih je da to nije , ne može i na sme da bude opravdanje. upravo ne radeći takva sranja koje rade namo je ono što treba da nas razlikuje od njih i da pokažemo da smo bolji ljudi. ona priča o čojstvu i junaštvu.
a taj upad ' šta su oni nama radili' je isto što i ono ' a šta ste uradili sa indijancima'
mogo bi da serem još predugo navodeći sva spinovanja ovog tipa kojim se bavite kad razgovarate sa ' nacionalno relaksiranim'
ti, za razliku od čarlija čoveka u belom, dolaziš za željom da ozbiljno izneseš svoj stav i onda zalutaš i banalnost.ova trojica četvorica su podeljene ličnost i dolaze ovde samo da zajebavaju, njima je tek svaki hiljaditi komentar iznošenje svog mišljenja ali samo kad i to mišljenje služi da podjebavaju. a tek desetohiljaditi stvarno iznošenje stava, bez podjebavajućih implikacija.
i ti si kao i ja i ostali gledao ono streljanje zarobljenika, verujem , oću da verujem, da si osetio sramotu što su to uradili ljudi iz moje/ naše nacije. moral, moj lični, a i trenutni važeći u svetu nastao posle WWII je da ne sme da se ubijaju zatrobljenici.
jedna stvar je, i opravdiva, da ako sustigneš četu koja je izvršila ratni zločin i ne prihvatiš predaju već ih na licu mesta, u zoni ubista kako kažu ameri, a to je stvarno tačna definicija trenutka u kom se nalaziš, jednostavno pobiješ te ljude. ali zarobiti ljude i držati ih X dana i onda ih izvesti i streljati, e to je ubistvo sa predumišljajem, to je ubistvo za koje uopšte nije bilo potrebe, jer ako su koljači zašto si ih zarobljavao?
i gde je tu mesto da se kaže nešto pozitivno za svoj narod, to je onda ciljana digresija da se izbegne odgovornost za ovaj sramni čin, ponavljam momenat kad svaki iole normalan čovek se oseća osramoćenim što te ubice pripadaju njegovom nacionu.
nisi ti toliko nemoralan da ovaj čin ne doživiš i kao svoju sramotu, to hoću da veruje iako ti sve činiš da me ubediš u suprotbo onim' pa šta i oni su nas streljali'

Druže, sećaš li se da sam obećao da neću više da komentarišem to što ti pišeš - zbog nekih tvojih tužnih priča i slično.
Ja kada nešto obećam - toga se i držim ... pitaj Bilija Pitona!
Ovaj puta ću da napravim izuzetak - pošto me često pominješ.
Dakle - nemaš ti pojma o ovome, kao i o tome šta je zajebancija - ili šta nije.
Žao mi je što to moram da ti kažem!
Izvini!
Normalno - i nadalje, šta god da napišeš, bez obzira koliko to bilo grandiozno ili glupo, a ne pomeneš mene - ja neću da komentarišem.
Jer - ko sam ja da ti (dodatno) stajem na muku?!
st.jepan st.jepan 11:06 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Postoji raspon između "Kostin tekst" i "kuća pokojnika" koji ja ne bih mogao lako da savladam,

Ne znam, meni dosta liči.
Po bezobalnosti priče.
I po nepominjanju pokojnika/ce.
jadragoljub jadragoljub 11:15 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

nepopustljiv


čekaj, ti si čarli?
Druže,

nemoj da se precenjuješ.
pošto me često pominješ.

pominjem te kao uzorak šta je to trol i trolovanje, ne kao čoveka ili bilo šta.
at da mi se ne obraćaš da, ali iz treće ruke komentarišeš kobajagi obraćajući se onom ko je komentarisao moj komentar.
zbog nekih tvojih tužnih priča i slično.

o čemu to, od tebe ne očekujem i ne želim nikakvu empatiju iz razoga što je ja za tebe nemam.
alselone alselone 11:38 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

o čemu to, od tebe ne očekujem i ne želim nikakvu empatiju iz razoga što je ja za tebe nemam.


Kako je Rade Končar rekao:

"Milosti ne tražim, niti bih vam je dao!"
zilikaka zilikaka 17:15 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

alselone
o čemu to, od tebe ne očekujem i ne želim nikakvu empatiju iz razoga što je ja za tebe nemam.


Kako je Rade Končar rekao:

"Milosti ne tražim, niti bih vam je dao!"

Aha, ima onaj jedan što je to redovno citiro, al ako kažem još koju, odosmo na novih 300 komentara.
alselone alselone 17:22 05.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Aha, ima onaj jedan što je to redovno citiro, al ako kažem još koju, odosmo na novih 300 komentara.

Još i ako se povampiri...
Bili Piton Bili Piton 01:34 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

nepopustljiv

Ja kada nešto obećam - toga se i držim ... pitaj Bilija Pitona!


Istina. Doduše tek kad smo ustanovili da si lajava alapača koja (vidim i dalje) nije u stanju da kontroliše ni jezik ni hormone.

I sladjan pičić pride koji NE drži svoju reč sve dok ga čovek ozbiljno ne izvredja i ne pripreti mu da će mu vaditi mast do sudnjeg dana. E, tek onda postoji mogućnost da ga se čovek trajno otarasi.

Bili Piton Bili Piton 06:54 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

nepopustljiv

A da taj tebi malo jebe mater u 'pičić' - valja li!?


Maaaalo zagrebeš odmah se ukaže seljačina.

Nego sitan si ti za tu jebačku rabotu, možeš eventualno da naguziš jednu od svojih mačaka, to je tvoja prava mera.
alselone alselone 08:33 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

sladjan pičić

Slađan Pičić. Jedna od boljih Blogijevih fora. Di je taj čovek?

I sladjan pičić pride koji NE drži svoju reč sve dok ga čovek ozbiljno ne izvredja i ne pripreti mu da će mu vaditi mast do sudnjeg dana. E, tek onda postoji mogućnost da ga se čovek trajno otarasi.

Ja ne znam ima li blogera kom je više ljudi reklo "okani me se, ne obraćaj mi se" a da ga to nije sprečilo ni ič.
nepopustljiv nepopustljiv 12:11 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

freehand
nepopustljiv
freehand
nepopustljiv
maksa83
Pa liči mi dosta na ono druženje nakon sarane u kuči pokojnika, kad priča krene u raznim nepredvidljivim pravcima.

Postoji raspon između "Kostin tekst" i "kuća pokojnika" koji ja ne bih mogao lako da savladam, ali dobro, ti si rekao bih stvarno razočaran odsustvom pijeteta, za razliku od nekog ko je ozlojeđen što ljudi pričaju o siru i pečurkama umesto da lepo zaigraju na grobu pokojnice i svega za šta se borila.

Tj., radije bih pričao o siru i pečurkama nego učestvovao u takvoj travestiji i zapravo mislim da je ta priča o siru u tom smislu ispunila svrhu + sam npr. ja saznao za onu radnju od nsarskog.

Jeste - ispunila je, kako da nije.
Umesto da se pričalo o pokojnici - i njenom radu, ko god se slagao sa njom ili ne, pričalo se o budalaštinama - o kojima možemo da pričamo na ostalih 20 blogova.
Pa onda, zašto ne bi o istom pričali i na 21-ovm?!
St-raš-no!

A da je Maksa prosuo sir na kačamak i poplašio sa malo pržene slaninice...

To može na ostalih 20 blogova.

Bez daha ostavlja dubina poštovanja koju iskazuješ prema pokojnoj Borki Pavićević, ja sam neobično dirnut.
Nego samo da proverim nešto, ajd kaži dramaturškinja.

To ne mogu da kažem nikome - pa ni pokojnici.
Što se tiče cenjenja ili ne - kakve to ima veze?!
Zamisli, mangupčići pričaju o siru?!
Nemaju drugih blogova?!
Pičke!
maksa83 maksa83 12:48 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Pičke!

Pošto si nas u nekoliko navrata (bez da te iko pitao doduše) obavestio o tome kako ti vidiš tu pojavu, ja ću ovo shvatiti afirmativno, tj. da smo ti mi što pričamo o siru neobično dragi.

nepopustljiv nepopustljiv 16:49 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

maksa83
Pičke!

Pošto si nas u nekoliko navrata (bez da te iko pitao doduše) obavestio o tome kako ti vidiš tu pojavu, ja ću ovo shvatiti afirmativno, tj. da smo ti mi što pričamo o siru neobično dragi.


Oooo, Makso dragi!
Pa ne dolikuje tebi, kao bistrom čoveku, da prostiš - da tako lupardaš?!
Da ja pitam tebe - ili bilo koga drugoga - da iznesem svoj stav ... kakav god on bio - i kako ga bilo ko shvatio.
Istina - ako me već ne pitaš, tebe, u ovom slučaju, ne smatram tolikom pičkom - jer si se ti samo nadovezao.
I tako, vickast kakav jesi - i voliš da izgledaš i drugima ... si se poveo za budalaštinom - u priču o siru.
Ja se vama (nekima) izvinjavam - no, ova konstatacija je nužna.
Neko je to morao da vam kaže - a ko će ako ne ja?!
Tasa Debeli vam je rekao slično - no vi ste mu se na to uredno narugali.
Meni ne možete.
freehand freehand 16:52 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Meni ne možete.

maksa83 maksa83 17:35 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Ja se vama (nekima) izvinjavam - no, ova konstatacija je nužna.

Ne znam šta bih pre citirao (pošto je sve podjednako besmisleno), pa nek' bude ovo gore random.

Rezimiraću - niko nije pao na tu foliranciju o pijetetu, sve što isijava je beskrajna osujećenost sa uobičajenim tantrumima.

Vjerice Radete koje čekaju da izađu iz ormana.

A sirevi su stvarno super.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:58 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

O pokojnoj Borki imam da kažem samo najbolje, i kao čovek, i kao drugosrbijanac, te ne osećam neku potrebu da se sad pridružujem ovim narikačama koje nisu mogle da je smisle dok je bila živa, a sad, kao, insistiraju na pijetetu, na ovom kostinom blogu.

Borka je imala tu neku veru u život, i energiju i pokretljivost, i sigurno ne bi volela da, dok nas gleda sa neba, vidi da se ovde sad nešto presamićujemo i bedačimo nad njenim odlaskom. Što se mene tiče, ja ću ponovo da odslušam neku od emisija Peščanika u kojima je učestvovala i da klimam glavom potvrdno na ono što je imala da kaže, kao što sam radio i onomad. Verujem da je zahvaljujući njoj Srbija postala makar malčice prijatnije mesto za život, ili bar imala neku šansu da postane to.

I pokoj joj duši (ne Srbiji, nego Borki, da pojasnim, da me huči opet ne zaskače jer je njemu očigledno da mrzim Srbiju (i Rusiju)).

freehand freehand 18:05 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Vjerice Radete koje čekaju da izađu iz ormana.

Ovo nije lepo prema Tasi. Samo da ti kažem.
nepopustljiv nepopustljiv 19:35 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

maksa83
Ja se vama (nekima) izvinjavam - no, ova konstatacija je nužna.

Ne znam šta bih pre citirao (pošto je sve podjednako besmisleno), pa nek' bude ovo gore random.

Rezimiraću - niko nije pao na tu foliranciju o pijetetu, sve što isijava je beskrajna osujećenost sa uobičajenim tantrumima.

Vjerice Radete koje čekaju da izađu iz ormana.

A sirevi su stvarno super.


M'da!
tasadebeli tasadebeli 20:57 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

nepopustljiv

A sirevi su stvarno super.


M'da!



Чарли, а јеси и ти вид'о да има јефтин калембер у Лидлу?


Одмах тамо поред Томпсонових музичких урадака у продукцији Центра за културну менструацију...






nepopustljiv nepopustljiv 21:52 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

tasadebeli
nepopustljiv

A sirevi su stvarno super.


M'da!



Чарли, а јеси и ти вид'о да има јефтин калембер у Лидлу?


Одмах тамо поред Томпсонових музичких урадака у продукцији Центра за културну менструацију...



Nisam nikada bio u Lidlu.
freehand freehand 22:09 06.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

Одмах тамо поред Томпсонових музичких урадака у продукцији Центра за културну менструацију...

Imaš link neki na Tompsonove uratke u produkciji CZKD? Kupio bih nekoliko komada da ipak - koliko god se ne slagao sa nekim njihovim stavovima - podržim te dobre ljude ako će to doprineti ispiranju ljotićevštine sa lica Srbije. Mislim, Borka Pavićević ili Vjerica Tasadebeli Radeta - ko bi tu imao dilemu?
tasadebeli tasadebeli 00:45 07.07.2019

Re: prolazi kao nož kroz sir

nepopustljiv
tasadebeli
nepopustljiv

A sirevi su stvarno super.


M'da!



Чарли, а јеси и ти вид'о да има јефтин калембер у Лидлу?


Одмах тамо поред Томпсонових музичких урадака у продукцији Центра за културну менструацију...



Nisam nikada bio u Lidlu.



Ни ја.

Него чујем да се тамо некима привиђају јефтини сиреви, калембери, моцартеле и слично, па реко' да питам тебе да ли си и ти то тамо видео.

Теби једино верујем на реч.

А знаш како добро легне тај калембер са оним гљивама томпсоновачама!

Прсте човек да полиже!
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:24 01.07.2019

SVETIONICA BALKANA!

„Nedostatak čitanja je nedostatak erosa. A to je onda i nedostatak slobode." Borka Pavićević
shone shone 01:35 01.07.2019

Re: SVETIONICA BALKANA!

„Nedostatak čitanja je nedostatak erosa. A to je onda i nedostatak slobode." Borka Pavićević


Filipe,osećaš li kod sebe nedostatak slobode?
nepopustljiv nepopustljiv 05:10 01.07.2019

M'da!

Umrla žena, a oni baljezgaju o siru.
shone shone 10:12 01.07.2019

Re: M'da!

Umrla žena, a oni baljezgaju o siru


A niđe mesa - vegani jedni.
Apsolutno nedostupljivo, ne - nepostupljivo, ma bre ono kad nisi popustljiv pa ne popuštaš.
Da bre, neprimereno.

I Kosta obavezno se javiš doktoru da primiš tetanusnu zaštitu.
Mlogo te izujedali.
tasadebeli tasadebeli 10:19 01.07.2019

Re: M'da!

shone
Umrla žena, a oni baljezgaju o siru


A niđe mesa - vegani jedni.






Јбг...

"Сан сваког прасета је да умре као свиња."

Треба и то увек имати у виду.





shone shone 10:19 01.07.2019

Re: M'da!

Сан сваког прасета је да умре као свиња."


A svaka svinja trči svome nožu da bude...pretvorena u kobaje.


tasadebeli tasadebeli 10:24 01.07.2019

Re: M'da!

shone
Сан сваког прасета је да умре као свиња."


A svaka svinja trči svome nožu da bude...pretvorena u kobaje.



И чварке, и чварке...

И сланиницу, пршуту, крвавице, џигерњаче, пихтије, шкембиће, кавурму...




srdjan.pajic srdjan.pajic 10:40 01.07.2019

Re: M'da!


Vas dvojica ste se baš usvinjili.
maksa83 maksa83 10:59 01.07.2019

Re: M'da!

srdjan.pajic

Vas dvojica ste se baš usvinjili.

Ne ometaj ljude, vidiš da dostojanstveno iskazuju pijetet kad mi već ne umemo.
kosta.babic kosta.babic 11:35 01.07.2019

Re: shone

I Kosta obavezno se javiš doktoru da primiš tetanusnu zaštitu.
Mlogo te izujedali.

A ni vakcina protiv besnila nije loša.
nepopustljiv nepopustljiv 12:41 01.07.2019

Re: M'da!

maksa83
srdjan.pajic

Vas dvojica ste se baš usvinjili.

Ne ometaj ljude, vidiš da dostojanstveno iskazuju pijetet kad mi već ne umemo.

Umete i vi - ali ste se preigrali ovaj puta.

Ne morate mnogo da brinete - događa se i najboljima.
shone shone 15:10 01.07.2019

Re: M'da!


Vas dvojica ste se baš usvinjili.


Bujrum.
freehand freehand 15:22 01.07.2019

Re: M'da!

maksa83
srdjan.pajic

Vas dvojica ste se baš usvinjili.

Ne ometaj ljude, vidiš da dostojanstveno iskazuju pijetet kad mi već ne umemo.

Eh da može Borka Pavićević da vidi ko je ovde brani sad bi vaskrsla ko Lazar iz Vitanije...
shone shone 15:40 01.07.2019

Re: M'da!

Ne ometaj ljude, vidiš da dostojanstveno iskazuju pijetet kad mi već ne umemo.


Ne bih ja bio tako grub prema srpskom mesoljublju,.
tasadebeli tasadebeli 18:27 01.07.2019

Мај лајф ин д буш ов гоустс

shone

Vas dvojica ste se baš usvinjili.


Bujrum.



Машала.

'Оћемо сад мало о магарићима?







Боже, боже, шта ли ово јадно магаре вуче на овим колицима?

Сир?




shone shone 19:45 01.07.2019

Re: ostrvljivačina

Машала.


Žao mi zbog Koste - tolika doza nemilosrdnosti ko da je ubio nekoga.
Ima ona kažu najgora kletva: da bog da se ostrvio.

Kosta ako i malo držiš do sebe briši ovaj blog i sva ova sranja na njemu.
Ovde nema pomirenja.

tasadebeli tasadebeli 20:17 01.07.2019

Re: ostrvljivačina

shone
Машала.


Žao mi zbog Koste - tolika doza nemilosrdnosti ko da je ubio nekoga.
Ima ona kažu najgora kletva: da bog da se ostrvio.





Она једна једина препорука коју је до овог момента Коста добио је од мене.

У инат.

Иначе, не дајем препоруке ин меморијам блоговима.

Ко је још видео да се дају препоруке читуљама у новинама.


Kosta ako i malo držiš do sebe briši ovaj blog i sva ova sranja na njemu.
Ovde nema pomirenja.



Нема помирења.

Како и да га буде поред толике количине примитивне, бахате, егоцентричне, глупаве, неваспитане комуникације јер је, боже мој, Блог Б92 јавни простор на којем се подастиру своја "уверења" и "мишљења", а све кроз јефтини политикантско-кафански пропагандизам у којем је онај "Други" смртни непријатељ.

То јест, кроз највиши "демократски принцип отвореног цивилног друштва" ко није са нама, тај је против нас.

Ваљда је то оно што се на овим просторима сматра културном деконтаминацијом?

А?

Шта ти мислиш?
shone shone 20:53 01.07.2019

Re: ostrvljivačina

Ваљда је то оно што се на овим просторима сматра културном деконтаминацијом?


Tako uvek počinje.....


tasadebeli tasadebeli 21:48 01.07.2019

Re: ostrvljivačina

shone
Ваљда је то оно што се на овим просторима сматра културном деконтаминацијом?


Tako uvek počinje.....

tomorrow belongs to me



Да. На жалост, тако је.



П.С. - Јеси ти чит'о Мефиста Томаса Мана?


Гледао филм са Брандауером?









Ја гледао својевремено и у нашем Народном позоришту. Играо га Пера Краљ. И Цига Јеринић као Геринг. Који пљеска по гузи Перу на сцени (обојица у бадем мантилима у Геринговој вили) и каже:"Ееее, Мефи, Мефи!"

jooscout jooscout 21:48 01.07.2019

Re: M'da!

srdjan.pajic


E,. Pri čemu su sahrane posebno zajebane.



I tako je nastala epska poezija Finnegan's wake
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 01.07.2019

Re: M'da!

nda još rakije, pečenja više nema, pa krene i pesma, pa igra, pa penjanje na stolove,


Smanji Srki, previše si se uživeo :)

Svarno ne mogu da verujem da baš dotle idu.
A da krene politika, i pljuvanje na sahrani, posebno ako je neko stariji kmeknuo, to da, toga i kod mene ima.



(i da, ogovarao sam te juče)
maksa83 maksa83 21:51 01.07.2019

Re: M'da!

I tako je nastala epska poezija Finnegan's wake

Meni je više zvučalo kao Deliverance, Zapadni Balkan Edition.

Zamišljam Paju k'o Berta Rejnoldsa, sa samostrelom kako oslobađa vezane ortake...
freehand freehand 21:58 01.07.2019

Re: M'da!

srdjan.pajic
maksa83
A i ti, da znaš da si me uvredio opaskom o "slinavim mladim" sirevima!

Izvini !


M' da...

A kad sam još živeo u Srbiji, pa pećinario, jedna od omiljenih aktivnosti nam je bila da, kad tamo usred teške zabiti, izbijemo pred neki zaboravljeni katun, ili imanje usred ničega, a vidimo da ima po neka krava pored, ili ovca, ili koza, pa kucnemo na vrata, otvori nam domaćin, obično neki vrlo stari deka koga su svi zaboravili, i onda mu kažemo ko smo i odakle smo, pa ga pitamo da li možda ima sir za prodaju. I vrlo često čovek ode do svog stoka, i sa puno entuzijazma odande odvadi sir kakav ja nikad nisam imao prilike da probam na pijacama i marketima. Ono, keva svih sireva. I sad to ili kupimo, ili nam prosto da za džabe, i pojedemo, tu, na licu mesta, željni kao da sira godinama videli nismo. I nikad dvaput sličan sir ne probamo. To je bio ritual.

Ovo verovatno i vrabac može da potvrdi, jer se i on smucao po tim SR/CG zabitima, i zna za tu foru.

Tako smo mi na preživljavanju te '83 naleteli na čiču koji nas je onako usrane i nikakve tri dana hranio, pojio i slušao usred perućičke pičke materine na tromeđi tadašnjih jugoslovenskih republika Srbije, Crne Gore i BiH.
Tebra, nikad ukusnije ništa nisam probao od njegove varenike, sira, pršuta. A glad, društvo i priroda su najbolji začini, to znaš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:23 01.07.2019

Re: M'da!

Svarno ne mogu da verujem da baš dotle idu.


Čoveče, i vi iz tih valjevskih zaselaka, gde čovek samo treba da ima nešto što liči na automobil, i bradu kao vukodlak, pa da mu sve žene daju, i da ga posle proglase za intelektualca, ste moderna civilizacija u odnosu na delove Durmitora gde smo se mi zavlačili u rupčage. I ne samo Durmitora.

A tek kad zađeš na ovu drugu stranu, gde caruje vlaška magija, i gde se mačići vezuju u maramu i bacaju u jame, to ne smem ni da pričam...






hoochie coochie man hoochie coochie man 22:30 01.07.2019

Re: M'da!

srdjan.pajic
Svarno ne mogu da verujem da baš dotle idu.


Čoveče, i vi iz tih valjevskih zaselaka, gde čovek samo treba da ima nešto što liči na automobil, i bradu kao vukodlak, pa da mu sve žene daju, i da ga posle proglase za intelektualca, ste moderna civilizacija u odnosu na delove Durmitora gde smo se mi zavlačili u rupčage. I ne samo Durmitora.

A tek kad zađeš na ovu drugu stranu, gde caruje vlaška magija, i gde se mačići vezuju u maramu i bacaju u jame, to ne smem ni da pričam...



Pa zaključi sad sam jebote!
Ne valja tamo, ne valja ovamo, opet mi, kakvi smo takvi smo, najbolji.
Pa šta misliš, što je intelektualac onakvog kalibra baš Valjevo izabrao?
Doduše, grešio je i on nekad, vozio neku američku kantu, neki bjuik, mada ne znam da li je šta crsko rusko tad postojalo.


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:31 01.07.2019

Re: M'da!

Tako smo mi na preživljavanju te '83 naleteli na čiču koji nas je onako urane i nikakve tri dana hranio, ojio i slušao usred perućičke pičke materine na tromeđi tadašnjih jugoslovenskih republika Srbije, Crne Gore i BiH.


Da, da, i ovo sa sahranama je živa istina, a neki drugar sa kojim sam tad lamzao po gorepomenutim pasivnim krajevima (i izbegao jednu sahranu, tamo oko kanjona Komarnice, na konto ranije stečenog iskustva) a koji je bio kradobranac u vojsci, mi je ispričao da prvo što urade na tom preživljavanju je: da nađu najbliže selo. Posle je sve lako, i svi se vrate nagojeni i srećni sa vežbe prežd..življavanja.
freehand freehand 22:37 01.07.2019

Re: M'da!

srdjan.pajic
Tako smo mi na preživljavanju te '83 naleteli na čiču koji nas je onako urane i nikakve tri dana hranio, ojio i slušao usred perućičke pičke materine na tromeđi tadašnjih jugoslovenskih republika Srbije, Crne Gore i BiH.


Da, da, i ovo sa sahranama je živa istina, a neki drugar sa kojim sam tad lamzao po gorepomenutim pasivnim krajevima (i izbegao jednu sahranu, tamo oko kanjona Komarnice, na konto ranije stečenog iskustva) a koji je bio kradobranac u vojsci, mi je ispričao da prvo što urade na tom preživljavanju je: da nađu najbliže selo. Posle je sve lako, i svi se vrate nagojeni i srećni sa vežbe prežd..življavanja.

Pazi kad sam tamo naučio da zec neće mirno da sedi dok ti ne nanišaniš i streljaš ga, a tek neće da odbaci sa i iz sebe sve što nije jestivo. I to važi i za srnu, pa čak i za one gljive i za trave o kojima je sve znao, zakurac, baš onaj što je zaglavio stacionar pre nego što su nas potovarili... No to je ona tužna JNA priča pa da ovde na ovom tužnom mestu do izbegnemo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:39 01.07.2019

Re: M'da!

maksa83
I tako je nastala epska poezija Finnegan's wake

Meni je više zvučalo kao Deliverance, Zapadni Balkan Edition.

Zamišljam Paju k'o Berta Rejnoldsa, sa samostrelom kako oslobađa vezane ortake...


Kakvo je remek delo taj film: gledao sam ga ponovo pre nekih mesec ili dva. Takvi filmovi nikad ne zastarevaju (a i kad sam pećinario tamo dole u Misuriju i TAG-u, bogami sam se osvrtao preko ramena, da me iz šume ne zaskoči neki inbred četnik, i naguzi ko onog debeljka u filmu.)

A u Misuriju smo jednom spavali kod nekog čiče koji se penzionisao, pa bavio pravljenjem onih starinskih motocikala sa prikolicom sa strane, dakle Prle i Tihi model iz Povratka Optisanih. Zapravo, on je kupovao te prikolice, pazi sad, u Rusiji, i onda to nekako dovlačio preko okeana i u garaži modifikovao i kačio na harlije, onda onde indijane i još štošta, pa nešto prodavao, a nešto zadržavao sa sebe. Imam i negde obilje fotografija iz njegove radionice, krajnje impresivno.



srdjan.pajic srdjan.pajic 22:45 01.07.2019

Re: M'da!

Pa šta misliš, što je intelektualac onakvog kalibra baš Valjevo izabrao?


Mislim da se reč "intelektualac" kod vas, u valjevskom kraju, jako labavo definiše i tumači.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 01.07.2019

Re: M'da!

Mislim da se reč "intelektualac" kod vas, u valjevskom kraju, jako labavo definiše i tumači.


Dobro, može ovako, čovek sa visokim formalnim obrazovanjem što je u to vreme bila prilična retkost, zbog čega su ljudi koji su ga posedovali bili cenjeni i poštovani.
Može tako?:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:58 01.07.2019

Re: M'da!

hoochie coochie man
Mislim da se reč "intelektualac" kod vas, u valjevskom kraju, jako labavo definiše i tumači.


Dobro, može ovako, čovek sa visokim formalnim obrazovanjem što je u to vreme bila prilična retkost, zbog čega su ljudi koji su ga posedovali bili cenjenii poštovani.
Može tako?:)


Koje, bre, visoko formalno obrazovanje? To što je neko bio oficir? I što je vozio auto, prvi u varošici. I čim su došli Nemci, u ulaštenim uniformama i kukastim krstačama, odma se slizao sa njima. E, hebeš takav intelekt.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:16 01.07.2019

Re: M'da!


Koje, bre, visoko formalno obrazovanje? To što je neko bio oficir?


Nije bre bio oficir, bio geometar.
Rezervni oficir da, ali je bio načelnik geodetske uprave pre rata.
bene_geserit bene_geserit 01:05 02.07.2019

Re: M'da!

freehand
I to važi i za srnu, pa čak i za one gljive i za trave o kojima je sve znao, zakurac, baš onaj što je zaglavio stacionar pre nego što su nas potovarili...

E sad si me potsetio na jednu "ishranu u prirodi" od pre 30 i koju godinu.
Posle 12 dana jedenja paprati i neuspešnog skupljanja bilo čega drugog (jebenih puževa ne možeš nikad dovoljno da skupiš) dođe nam neki tip koji nam objasni da je jedna vrsta pečurki jestiva (a bilo je dosta). Ja sam se razumeo u vrganje, lisičarke i još par vrsta ali za tu nisam znao. I mi onako gladni natovarmo kese i džakove tom pečurkom, kad tip koji je tvrdio da je jestiva mora da ide. Ostane nas gomila koji smo danima samo paprat jeli (i u proseku smršali po 12 kila) sa dilemom dal da verujemo tom tipu i jedemo tu pečurku ili opet paprat. Palo je bacanje kocke ko će da bude pokusni kunić (uz nadu da će simptomi da se pokažu brzo). I tako ubismo se od neverovatno ukusnih pečuraka koje mi nikad više u životu nisu bile toliko ukusne.
bene_geserit bene_geserit 01:26 02.07.2019

Re: M'da!

srdjan.pajic
gorepomenutim pasivnim krajevima (i izbegao jednu sahranu, tamo oko kanjona Komarnice, na konto ranije stečenog iskustva)

Nama je godinama bila obavezna akcija Durmitor u prvoj polovini maja i kanjon Komarnice kao najlepši deo (kad ideš od Sedla pod snegom na dole u proleće pa u leto a sve istog dana). Od opasnih stvari je samo bilo poskoka i to dosta (često ošamućenih jer su se tek razbudili; imam i jednu sliku kako drugar drži poskoka za rep i ubeđuje me da i ja probam jer ne može da se popne bez oslonca a ja se držim na sigurnom odstojanju od 2 metra i pričam kako mu verujem). I jednom smo videli (verovatno) medu iz povelike daljine, nismo baš bili orni da se približavamo, ko zna koliko su mede gladne u maju, a po tragovima (u snegu) je definitivno bio meda.
Osim toga nije baš bilo nečega opasnog, mada smo se držali gornjeg toka (tj. koliko može da se pređe za dan i da se vratiš do Sedla pre mraka; tamo gde ima reke pošto nešto ponire pa opet izvire i tako), tj. nismo bili ni blizu Nevidia ili tako nečeg. A nikako nismo skupili kvorum da ponesemo vreće i šatore i provedemo nekoliko dana po kanjonu, delovalo malo divlje pa se ženski deo društva bunio.
nepopustljiv nepopustljiv 05:14 02.07.2019

Re: M'da!

srdjan.pajic
maksa83
A i ti, da znaš da si me uvredio opaskom o "slinavim mladim" sirevima!

Izvini !


M' da...

A kad sam još živeo u Srbiji, pa pećinario, jedna od omiljenih aktivnosti nam je bila da, kad tamo usred teške zabiti, izbijemo pred neki zaboravljeni katun, ili imanje usred ničega, a vidimo da ima po neka krava pored, ili ovca, ili koza, pa kucnemo na vrata, otvori nam domaćin, obično neki vrlo stari deka koga su svi zaboravili, i onda mu kažemo ko smo i odakle smo, pa ga pitamo da li možda ima sir za prodaju. I vrlo često čovek ode do svog stoka, i sa puno entuzijazma odande odvadi sir kakav ja nikad nisam imao prilike da probam na pijacama i marketima. Ono, keva svih sireva. I sad to ili kupimo, ili nam prosto da za džabe, i pojedemo, tu, na licu mesta, željni kao da sira godinama videli nismo. I nikad dvaput sličan sir ne probamo. To je bio ritual.

Ovo verovatno i vrabac može da potvrdi, jer se i on smucao po tim SR/CG zabitima, i zna za tu foru.

Ne verujem da je vrabac takav grebator.
predatortz predatortz 06:58 02.07.2019

Re: M'da!

a koji je bio kradobranac u vojsci, mi je ispričao da prvo što urade na tom preživljavanju je: da nađu najbliže selo. Posle je sve lako, i svi se vrate nagojeni i srećni sa vežbe prežd..življavanja.


Potvrđujem. Plus, ja imao zemu u kuhinji, pa otišao uredno snabdeven narescima. Nisam lud da jedem zmije, kornjače, pečurke i travke...
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:10 02.07.2019

Re: M'da!

bene_geserit
srdjan.pajic
gorepomenutim pasivnim krajevima (i izbegao jednu sahranu, tamo oko kanjona Komarnice, na konto ranije stečenog iskustva)

Nama je godinama bila obavezna akcija Durmitor u prvoj polovini maja i kanjon Komarnice kao najlepši deo (kad ideš od Sedla pod snegom na dole u proleće pa u leto a sve istog dana).


Nama je najveća opasnost u tom kraju, sem jedne ili dve svadbe i sahrane, zapretila od strane nekih lokalaca, koji su nam prvo noću lajali i turirali motore pored šatora, a posle, dok smo se lomatali po kanjonu, došli i izgrebali kola i slomili registarske tablice. Zaključili smo da ne vole mnogo beograđane, mada, sad vidim da su ljudi možda bili neki aktivisti, koji su samo hteli da na svoj način zaštite taj divni kraj od onog što im se spremalo kojih petnaestak do dvadeset godina kasnije, u vidu kanjonskog turizma.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:19 02.07.2019

Re: M'da!

Nije bre bio oficir, bio geometar.


Mislio sam da pričamo o lepom Nešku, zaboravio sam na tog vašeg najškolovanijeg člana. Ali, bre, geodetski fakultet, to ni ne postoji kao takvo, nego kao deo građevinskog faksa. To se upisivalo samo da bi dobio mesto u domu i bonove za menzu. Ajde bar da je neki master završio, ili nedajbože doktorat, pa da kažeš, a ne ovako...
freehand freehand 08:01 02.07.2019

Re: M'da!

srdjan.pajic
Nije bre bio oficir, bio geometar.


Mislio sam da pričamo o lepom Nešku, zaboravio sam na tog vašeg najškolovanijeg člana. Ali, bre, geodetski fakultet, to ni ne postoji kao takvo, nego kao deo građevinskog faksa. To se upisivalo samo da bi dobio mesto u domu i bonove za menzu. Ajde bar da je neki master završio, ili nedajbože doktorat, pa da kažeš, a ne ovako...

Tako ti o gospodinu Nikoli Kalabiću, oficiru, džentlmenu, Europljaninu i intelektualcu, Old Šeterhendu valjevskomu?
mirelarado mirelarado 08:07 02.07.2019

Re: M'da!

predatortz
a koji je bio kradobranac u vojsci, mi je ispričao da prvo što urade na tom preživljavanju je: da nađu najbliže selo. Posle je sve lako, i svi se vrate nagojeni i srećni sa vežbe prežd..življavanja.


Potvrđujem. Plus, ja imao zemu u kuhinji, pa otišao uredno snabdeven narescima. Nisam lud da jedem zmije, kornjače, pečurke i travke...


Pravda za pečurke! Carska klopa! Lako i brzo se sprema, hranljivo a ukusno, na bezbroj načina i, što je najvažnije, ne iziskuje nikakva nadnaravna kulinarska umeća.
freehand freehand 08:08 02.07.2019

Re: M'da!

mirelarado
predatortz
a koji je bio kradobranac u vojsci, mi je ispričao da prvo što urade na tom preživljavanju je: da nađu najbliže selo. Posle je sve lako, i svi se vrate nagojeni i srećni sa vežbe prežd..življavanja.


Potvrđujem. Plus, ja imao zemu u kuhinji, pa otišao uredno snabdeven narescima. Nisam lud da jedem zmije, kornjače, pečurke i travke...


Pravda za pečurke! Carska klopa! Lako i brzo se sprema, hranljivo a ukusno, na bezbroj načina i, što je najvažnije, ne iziskuje nikakva nadnaravna kulinarska umeća.

Takoe, kad ih ne bereš sam a nisi pažljivo proučio priručnik i kad ne znaš da svaka jestiva ima otrovnu bliznakinju
mirelarado mirelarado 08:15 02.07.2019

Re: M'da!

freehand
mirelarado
predatortz
a koji je bio kradobranac u vojsci, mi je ispričao da prvo što urade na tom preživljavanju je: da nađu najbliže selo. Posle je sve lako, i svi se vrate nagojeni i srećni sa vežbe prežd..življavanja.


Potvrđujem. Plus, ja imao zemu u kuhinji, pa otišao uredno snabdeven narescima. Nisam lud da jedem zmije, kornjače, pečurke i travke...


Pravda za pečurke! Carska klopa! Lako i brzo se sprema, hranljivo a ukusno, na bezbroj načina i, što je najvažnije, ne iziskuje nikakva nadnaravna kulinarska umeća.

Takoe, kad ih ne bereš sam a nisi pažljivo proučio priručnik i kad ne znaš da svaka jestiva ima otrovnu bliznakinju


Samonikle treba da beru samo oni koji su tu materiju proučili, a ni gajene nisu loše.
freehand freehand 08:18 02.07.2019

Re: M'da!

mirelarado
freehand
mirelarado
predatortz
a koji je bio kradobranac u vojsci, mi je ispričao da prvo što urade na tom preživljavanju je: da nađu najbliže selo. Posle je sve lako, i svi se vrate nagojeni i srećni sa vežbe prežd..življavanja.


Potvrđujem. Plus, ja imao zemu u kuhinji, pa otišao uredno snabdeven narescima. Nisam lud da jedem zmije, kornjače, pečurke i travke...


Pravda za pečurke! Carska klopa! Lako i brzo se sprema, hranljivo a ukusno, na bezbroj načina i, što je najvažnije, ne iziskuje nikakva nadnaravna kulinarska umeća.

Takoe, kad ih ne bereš sam a nisi pažljivo proučio priručnik i kad ne znaš da svaka jestiva ima otrovnu bliznakinju


Samonikle treba da beru samo oni koji su tu materiju proučili, a ni gajene nisu loše.

O tome dečaci pričaju ovde. :)
predatortz predatortz 08:33 02.07.2019

Re: M'da!


Samonikle treba da beru samo oni koji su tu materiju proučili, a ni gajene nisu loše.


Otac moje školske drugarice, profesor biologije i stručnjak za pečurke (pisao i neke knjige o njima), umro je povraćajući komade vlastitog želuca nakon što je pojeo neke sasvim uobičajene pečurke za taj kraj.
Posle su rekli da svaka jestiva vrsta, nakon n godina, na nekom području mutira u otrovnu. Naravno, ne sve i ne na svakom mestu, ali neke da.
Plus, rekli su, mlad poskok ume da se reši viška otrova ugrizom u pečurku.
To njoj pričali gljivari, ona meni.
Ne tvrdim ništa, prenosim šta sam čuo.
maksa83 maksa83 08:36 02.07.2019

Re: M'da!

Otac moje školske drugarice, profesor biologije i stručnjak za pečurke (pisao i neke knjige o njima), umro je povraćajući komade vlastitog želuca nakon što je pojeo neke sasvim uobičajene pečurke za taj kraj.

Lekarske statistike kažu da tako u proseku strada 4-5 ljudi godišnje.
nepopustljiv nepopustljiv 08:41 02.07.2019

Re: M'da!

maksa83
Otac moje školske drugarice, profesor biologije i stručnjak za pečurke (pisao i neke knjige o njima), umro je povraćajući komade vlastitog želuca nakon što je pojeo neke sasvim uobičajene pečurke za taj kraj.

Lekarske statistike kažu da tako u proseku strada 4-5 ljudi godišnje.

Nije mnogo.
No - pošto ja ne volim (mnogo) da se kockam - ja berem samo šampinjone.
I to isključivo u ozbiljnim prodavnicama.
mirelarado mirelarado 08:42 02.07.2019

Re: M'da!

predatortz

Samonikle treba da beru samo oni koji su tu materiju proučili, a ni gajene nisu loše.


Otac moje školske drugarice, profesor biologije i stručnjak za pečurke (pisao i neke knjige o njima), umro je povraćajući komade vlastitog želuca nakon što je pojeo neke sasvim uobičajene pečurke za taj kraj.
Posle su rekli da svaka jestiva vrsta, nakon n godina, na nekom području mutira u otrovnu. Naravno, ne sve i ne na svakom mestu, ali neke da.
Plus, rekli su, mlad poskok ume da se reši viška otrova ugrizom u pečurku.
To njoj pričali gljivari, ona meni.
Ne tvrdim ništa, prenosim šta sam čuo.


Verujem, premda sam se sličnih horor priča naslušala i o pokvarenim i bakteriološki neispravnim sirevima, pogotovo kad su ovakve vrućine...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana