Društvo| Kultura| Ljubav| Moj grad| Životinjski svet

Levijatan i ljubav prema životinjama

Radovan Nastić RSS / 07.07.2019. u 18:43

Nema mnogo filozofije  - ovi momci i devojke rade sjajan i divan ''posao''. 

Ima ona stara - ko ne voli životinje, ne voli ni ljude. 

Oduvek sam više bio bliži životinjama. 

Sa psima se bolje razumem nego sa ljudima a i ljubav je veća, uzajamna. 

Ali nebitan sam ja, bitan je Levijatan. 

Spasili su  mnogo maltretiranih i napuštenih životinja širom Srbije i meni je,  kao čoveku koji živim uz pse ceo život  -hvala roditeljima koji su uvek pse tretirali kao najbolje prijatelje i što sam odrastao uvek uz 2 psa u stanu - Levijatan udruženje retka divna pojava koja opstaje u Srbiji. 

 https://levijatan.org/

Naklon ovim vrednim i dobrim ljudima i hvala im na svemu što rade. 

 



Komentari (666)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:56 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

nisam ja tako napisala-


Nisi, nego ovako si napisala

pratio je stanje vozila i tacnost polazaka, jer se na mnogim linijama ispostavilo da se zabusava sa brojem predvidjenih polazaka, narocito onih oko ponoci

Izbriši makar ono za šta tvrdiš da nisi napisala, pa se posle pretvaraj da nisi.
angie01 angie01 19:00 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Izbriši makar ono za šta tvrdiš da nisi napisala pa se pretvaraj da nisi.


sto bih izbrisala- jer ti interpretiras nesto sto sam tacno objasnila kako se desilo?

potpuno je besmislena ova vasa upornost da ga pljujete- bogtemazo, ispade da je bolesno da radis nesto korisno za svoj grad i to najvise smeta onima, koji i nisu iz tog grada:).
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:03 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

jer ti interpretiras nesto sto sam tacno objasnila kako se desilo?


Pa sunce ti žarko, ja citiram - ona kaže interpretiraš.

Endži, i ti si pukla.
i to najvise smeta onima, koji i nisu iz tog grada:).


hehe, nisi mogla da odoliš?
Endži, zmaju :)
angie01 angie01 19:11 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Endži, i ti si pukla.


ma da, patologija, pukla,...zanimljivo...je l vi to branite ovu vlast- ona isto tako kvalifikuje one koji ukazuju na propuste, probleme...


hehe, nisi mogla da odoliš?


sta nisam odolela- da kazem cinjenicu, da si napiso desetinu nesuvislih komentara zamerki nekome ko se brine o svom gradu, u kome ti ne zivis i nemas nista s tim- zar to nije mnogo cudnije, od broja napisanih prijava za deset godina, koje su doprinele sredjivanju nekih stvari.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

.je l vi to branite ovu vlast-


Da.

kome ti ne zivis i nemas nista s tim- zar to nije mnogo cudnije,


Ne samo što je čudno, to bi trebalo i zabraniti.
A i dolazak u vaš grad bi trebalo regulisati, nekim dozvolama koje izdaju, ko drugi nego rođeni Beograđani.
maksa83 maksa83 19:23 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

angie01
Jok nije. I neka je!


nije- jer bi to podrazumevalo da to mora da radi,...a on zeli.

U kom svemiru "opsesivno" podrazumeva prisilu?

Ni u jednom u kom sam ja bio...
angie01 angie01 19:26 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Da.


to je jasno- jer tako istrajavati u diskvalifikaciji nekog ko cini dobro, moze se objasniti samo uobicajenim slicnim metodama vlasti.


Ne samo što je čudno, to bi trebalo i zabraniti.
A i dolazak u vaš grad bi trebalo regulisati, nekim dozvolama koje izdaju, ko drugi nego rođeni Beograđani.


ovo sada lici na prenemaganja jednog drugog blogera- a rekoh ti samo najbukvalnije,...vrlo neobicno i strastveno insistiranje na necemu sa cime veze nemas.
jadragoljub jadragoljub 19:32 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

ovo sada lici na prenemaganja jednog drugog blogera-

el ja?
angie01 angie01 19:32 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

U kom svemiru "opsesivno" podrazumeva prisilu?


pa ne bukvalno...nego te nesto tera, da ne mozes da se odupres- ono, moras,...a on ne mora...zeli.
nepopustljiv nepopustljiv 19:39 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
pa nije on opsesivan

Jok nije. I neka je!

Da.
Pravda za Filipa Vukšu!

Koji god da mu je motiv!
Drmaj im kavez Filipe!

Ja 3 puta godišnjem prijavim šahtove i oštećenja na ulici - i svaki puta se osetim kao čovek koji radi nešto korisno, bez da mi iko išta plati.
A tek moja žena - nije joj bilo teško ni da organizuje obustavu saobraćaja, samo da bi budalčinama pokazala da su budalčine - i da moraju da reaguju kada ih se pritisne.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

ovo sada lici na prenemaganja jednog drugog blogera


Nije prenemaganje nego zajebancija.
Baš me strašno pogađa to što ti deliš ljude na beograđane i nebeograđane, i što bi da oduzmeš pravo nekima da pričaju na neke teme, evo sav se nasekirah.
I razmilsiću da li drugi put da išta zucnem o Beogradu.(iako ovo i nije priča o Breogradu)

Endži, nije ovo iznenađenje, makar za mene nije, očekivano je to od tebe, samo je pitanje momenta kad ćeš da prsneš i da to provali.
A provaljuje onda kad se ostane bez argumenata a nekoga bi da diskredituješ.

Da ti sad objašnajvam zašto nije neobično da bilo ko komentariše bilo šta što se dešava u javnosti koja ga zanima, ne vredi, ti to da ukapiraš ne možeš.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

.a on ne mora...zeli.


Ko ti to rek'o, on ili šolja?
angie01 angie01 20:02 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

el ja?


sad, izvini, sto nisam mislila na tebe- nisam nikada videla da se prenemazas,...ni na jednu temu.
alselone alselone 20:06 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

ja ovu celu raspravu vidim na načim da džangrizavi matorci mažu ljuljaške motornim uljem da se deca ne bi igrala
angie01 angie01 20:07 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Baš me strašno pogađa to što ti deliš ljude na beograđane i nebeograđane, i što bi da oduzmeš pravo nekima da pričaju na neke teme, evo sav se nasekirah.


:))), a gde ih to delim?...tako sto rekoh da si se neobicno angazovao oko pljuvanja po necijem pozitivnom rau u gradu koji nema s tobom nikakve veze.


Endži, nije ovo iznenađenje, makar za mene nije, očekivano je to od tebe, samo je pitanje momenta kad ćeš da prsneš i da to provali.


jao, koliko zlobe,...a sto bih prsla- na ove tvoje budalastine?...sto bi to mene uoste nerviralo- ti misli kako hoces, ovde dok razmenjujemo misljenja, svako to radi iz svoje vizure- a meni je tvoja strana i to je sve.


Ko ti to rek'o, on ili šolja?


eto znam- iz rve ruke.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:12 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Samo, napisati 14000 prijava, a da ti to nije profesija, makar i za opšte dobro, malo zalazi u patologiju.


Dobro, bre, predatore, jesi li ti nekakav doktor za glavu, pa da sa ovoliko samopouzdanja iznosiš ovakve zaključke i postavljaš dijagnoze? Ok, kapiram da sa podozrenjem gledaš na činodejstvovanje pomenutog Vukše, i to je ok, ali sad ga malo pretera, čini mi se. Ili se sad samo inatiš i ideš svima uzkurac (ili ja samo projektujem svoje psihološke probleme na tebe, što je dosta verovatno ).


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:19 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

alselone
ja ovu celu raspravu vidim na načim da džangrizavi matorci mažu ljuljaške motornim uljem da se deca ne bi igrala


E, to. Plus attention seeking, i uzkurac walking. No, svaka čast ovim upornima koji se trude da raskrinkaju to ponašanje, sad bi trebalo da ih bace pod zajebanciju.

predatortz predatortz 20:20 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ili se sad samo inatiš i ideš svima uzkurac


Ima malo i toga, ali mi je stvarno čudno da neko čini ovo što Vukša čini u toj meri. Mislim da njega tera neka potreba da juri vetrenjače.

Podvlačim - razumem svakog građanina koji se zainati i uđe u bitku protiv birokratije. Kao naša Zili onomad. Pozdravljam to.
Ali, ako to postane smisao bivstvovanja onda jbga. 14000!
alselone alselone 20:23 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

E, to. Plus attention seeking, i uzkurac walking. No, svaka čast ovim upornima koji se trude da raskrinkaju to ponašanje, sad bi trebalo da ih bace pod zajebanciju.


I znaš šta dalje ide, ide to da se priča razvodni pa postanu neke druge teme, beogradjani, ovo ono, ne bi me cudilo da sada iskoce cetnici i komunisti. i onda na kraju sta si rekao, nista, gde si bio nigde, niko nije u pravu.

nesto sto rece maksa neki dan, udri, lupaj po stolovima, rusi flase i case, napravi sranje i na kraju - svi su krivi jednako, bila je kafanska tuca, razbi izdajnike
predatortz predatortz 20:27 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

komunisti


Koje si, kad smo kod razvodnjavanja, ti davno pokušao da uvedeš u ovu priču.

A to da ja branim ovu nakot na vlasti, to zajebi.
alselone alselone 20:29 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja


A to da ja branim ovu nakot na vlasti, to zajebi.


kakav si ti šaljivdžija
Bili Piton Bili Piton 20:31 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

predatortz
komunisti


Koje si, kad smo kod razvodnjavanja, ti davno pokušao da uvedeš u ovu priču.

A to da ja branim ovu nakot na vlasti, to zajebi.


Komuniste je pomenuo ironično, naravno da nije mislio da ih uvlači u priču. Ja sam pomenuo gejeve, takodje ironično, u tom smeru je to išlo (uobičajen tok pokušaja deformisanja nečijeg karaktera).

Alse ovo tvoje gore komentar nedelje
predatortz predatortz 20:31 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

alselone

A to da ja branim ovu nakot na vlasti, to zajebi.


kakav si ti šaljivdžija


Misli šta hoćeš. Zašto bih ti bilo šta dokazivao?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:37 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

u gradu koji nema s tobom nikakve veze.


Pa to kažem, da se zna ko o čemu treba, ili bolje bi bilo, sme da govori.

Nego, sme li Alselone, ni on nije iz BG, Zili može, ona je iz tog vašeg kruga?
Šta ćemo sa Predatorom, on je došljak tu?
Da mu se ipak dozvoli pola glasa, a?

Ili, svi koji hvale mogu a oni koji se usude da kritikuju, e to, mrš napolje?
Daj neki spisak pravila, da znam kako da se ponašam.

Ajd da uozbiljim malo.
Nema to nikakve veze sa Beogradom, ima veze sa ponašenjem pojedinca, sasvim svejedno bi bilo i da se taj napaljeni klinac tako ponaša u Kragujevcu, Vrbasu, mom selu....takvim ponašanjem klinca je neko oduševlejn, neko baš i ne, odakle god bio i klinac i ti koji ga procenjuju, apsolutno je svejedno.

Ali ti, pošto nisi baš sposobna da smisliš išta suvislije, a tela bi nešto, popustaš pod onim najprimitivnijim porivima, ja sam Beograđanka a ti nisi, zato ja treba da pričam a ti ne.

Ma mislim ono..pali
freehand freehand 20:47 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ima malo i toga, ali mi je stvarno čudno da neko čini ovo što Vukša čini u toj meri. Mislim da njega tera neka potreba da juri vetrenjače.

... (brojanje do 100)
Tri pitanja.
1. Radi li taj momak nešto dobro ili loše?
2. Postoji li sumnja da to radi da bi se od toga okoristio (protivpravno ili na bilo kakav nečastan način)?
3. Čini li ikom ikakvu štetu semj birokratskim i korumpiranim bubašvabama po kancelarijama i nadleštvima?

Pa koga onda i zašto zabole da li je plav, nizak, krakat, švaler i navija za ofke?
Ja bih se uvek pre pitao ko tu stvarno ima problem; on koji radi to što radi ili oni koji bi da se bave njime kao osobom.
Taj sindrom "Jeste, on radi nešto dobro, ali JA to nikad ne bih radio, znači - nije normalan!" - jedan je od onih koji ovo društvo sjebavaju redovno i dugoročno.
angie01 angie01 20:51 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ili, svi koji hvale mogu a oni koji se usude da kritikuju, e to, mrš napolje?
Daj neki spisak pravila, da znam kako da se ponašam


ovaj ceo komentar ti je, kao kada se tasa cvorovicki zali :)))

samo da ti kazem- nisi ti kritikovao- nego si pisao gomile nategnutih nebuloza, ono bas si nafilovao kojesta, kao da se radi o necemu losem, uzasnom i sto te ugrozava- a ono u stvari, sve krajnje dobro za ovaj grad- u tom kontekstu ti je receno,...a Filip nije napaljen,...vise si ti....on obicno vrlo smisleno, argumentovano i stalozeno govori.

Ali ti, pošto nisi baš sposobna da smisliš išta suvislije, a tela bi nešto, popustaš pod onim najprimitivnijim privima, ja sam Beograđanka a ti nisi, zato ja treba da pričam a ti ne.


sve vreme ti dajem cinjenice, a ti uporno nesto ucitavas, a sada spocitavas smislenost drugome:)))

a ni to da sam Beogradjanka nisam rekla- vec ti je objasnjeno, ali ne vredi.


Ma mislim ono..pali


pa dobro- ovo se uklapa i u sve ostalo sto pokazujes- nista novo ni iznenadjujuce,..rekoh ti vec, meni je tvoja vizura strana.

jedini razlog sto sam se ukljucila- je Filip,..ti sigurno nisi.
Bili Piton Bili Piton 20:57 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

freehand

Ja bih se uvek pre pitao ko tu stvarno ima problem


Najveći problem s njim imaju oni na čiji nerad i nebrigu on ukazuje, indirektno ili čak direktno. Oni bi ga uklonili svakim sredstvom da to mogu. Sve drugo je mnogo manje bitno naprdjivanje uz kahvu.
freehand freehand 20:59 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

kome odgovaras?

ako je odgovor upucen meni,

Maksi, ali odnosi se na sve koji su priču poveli u potpuno sumanutom smeru.

Mada, jebiga, da se Filip Vukša pojavljuje sa fantomkom, penrekom i pištoljem, ukrštenim koskama i noževima na majici i da preti javno svakom lenjom kretenu u javnim preduzećima možda bi se sad i dobri Radovan uz sasluženje Stanlia i Olia pojavio da ga brani
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

jedini razlog sto sam se ukljucila- je Filip,..ti sigurno nisi.


Pa pričaj s njim, što pričaš sa mnom?
kao da se radi o necemu losem, uzasnom i sto te ugrozava-


Ajd da citiram i sebe, kao što sam i tebe, možda i pomogne, ko zna, a ne košta me ništa
najpre ovo
Ali, postoje ljudi kojima taj aktivizam treba, kao i što od tog aktivizma štete nema.
Tako da, ko voli nek izvoli.

pa onda ovo
Alo bre, ne spočutavam mu ništa, samo sam nikvetu rekao da se aktivizam ne meri procentima izvršenja, ni Filipov ni Levijatanov, ničiji.

i tako redom....
I sad, imaš tvoj citat, imaš moje citate..može li ešto da ti se razbistri?
sve vreme ti dajem cinjenice

Da tvoji citati nisu tvoji citati nego moje tumačenje, i da ti znaš šta ovaj klinac hoće a šta mu je osesija.
Jake činjenice, nema šta.

ovo se uklapa i u sve ostalo sto pokazujes- nista novo ni iznenadjujuce


čekček, pa to je citat ultrabeograđanina, nije valjda da ne provaljuješ, a i naznačeno je?

Doduše, novobeograđanina, možda se to ne računa.
zilikaka zilikaka 21:31 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Zili može, ona je iz tog vašeg kruga?

Preciznije, iz kruga dvojke!

Molimlepo.
freehand freehand 21:32 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

zilikaka
Zili može, ona je iz tog vašeg kruga?

Preciznije, iz kruga dvojke!

Molimlepo.

Al zato mi iz kruga stoosmice nikako :(
zilikaka zilikaka 21:33 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Nego, stvarno, pogledam šta ima, vidim novih 40 komentara, kad ono, i dalje priča o Vukši.
Stvarno ste džangrizavi matorci.
Mene prosto sramota...
alselone alselone 21:34 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ima li pomirenja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:36 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ima malo i toga, ali mi je stvarno čudno da neko čini ovo što Vukša čini u toj meri. Mislim da njega tera neka potreba da juri vetrenjače.


A to je loše zbog?

Ne znam, ja osećam samo simpatije prema njemu i tome što radi, da sam geografski u prilici, mislim da bih čak voleo i da mu se pridružim u tome, koliko sam u mogućnosti. Ne samo zato što verujem da bi to popravilo nešto, nego što znam da bi to išlo uskurac ovim kretenima na vlasti, pa bih to radio i iz čiste pakosti. Ali ja sam glupi (i zli) komunista, tako da moj odnos ne treba nikog da čudi.
Bili Piton Bili Piton 21:37 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

zilikaka
Zili može, ona je iz tog vašeg kruga?

Preciznije, iz kruga dvojke!

Molimlepo.


Nasmejao sam se grohotom kad je Mirela bubnula da je to razrovano i više ne postoji, a posle mi bilo malkičice zlo.

edit - iako u tom krugu nikad živeo nisam, uvek van...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:38 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

freehand
zilikaka
Zili može, ona je iz tog vašeg kruga?

Preciznije, iz kruga dvojke!

Molimlepo.

Al zato mi iz kruga stoosmice nikako :(


Stoosmica ne ide u krug, sem tamo na onoj okretnici kod bogoslovije. Kod vas je sve pravolinijsko i zato ispada na sve strane.
freehand freehand 21:44 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

mislim da bih čak voleo i da mu se pridružim

Koliko razumem dečko ne pravi nikakvu organizaciju, i ne treba mu niko. Možeš da budeš drugi mali Vukša, to je sasvim dovoljno. Pomenuo sam Švajcarsku i nisam se zezao. Čoveče, u toj libertarijanskoj rajskoj pripizdini postoji kult zajednice kojoj svako MORA da doprinosi, nije dovoljno što svako MORA apsolutno da se drži zakona. Samo ovdašnje nedotupavne analne fabete misle da je zajedništvo i pripadnost zajednici i rad, volonterski, za tu zajednicu odlika komunizma.
freehand freehand 21:47 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

srdjan.pajic
freehand
zilikaka
Zili može, ona je iz tog vašeg kruga?

Preciznije, iz kruga dvojke!

Molimlepo.

Al zato mi iz kruga stoosmice nikako :(


Stoosmica ne ide u krug, sem tamo na onoj okretnici kod bogoslovije. Kod vas je sve pravolinijsko i zato ispada na sve strane.

Znao sam da postoji ozbiljan a za mene skriven razlog zašto Pančevci ne treba da raspravljaju o problemima Beograda.
Fala Šabane, kad dođeš vodim te da gledamo kako se Beogradžani oblaporno prežderavaju na Šajci. .
angie01 angie01 21:51 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Pa pričaj s njim, što pričaš sa mnom?


pa vi ste pokrenuli pricu o njemu, a ovaj blog valjda sluzi da i drugi kazu sta zele,...a posto ste ga mufljuski osporavali, rekoh, daj da kazem kako jeste.


Ajd da citiram i sebe


pa citaj sve, ne samo izdvojeno, ono kada kazes, kako decko nije uradio tacno nista, da ne bi voleo da neko tebi drag broji autobuse, aludirajuci da to nije bas normalno, a baska sto ih ne broji, da u stvari nema nikakvog dela, nego se radi o napaljenom klincu, koji se primio na aktivizam zato sto je cuo da je to moderno, pa ironisanje, da bi stala drzava da nije njega- a drzava stvarno stala, ni ne postoji, pa insinuacija na nenormalnost, ako nekog zulja 14 000 problema, onda se pali neka lampica, pa da potura duplikate, sto nije posteno- ispade decko jos prevarant, da ne radi nista bitno i nije posvecen,...ono, sve neke nebuloze, samo da se Filip prikaze u sto gorem svetlu.


i da ti znaš šta ovaj klinac hoće a šta mu je osesija.
Jake činjenice, nema šta.


pa znam, jer pratim sta radi iz prve ruke.


nije valjda da ne provaljuješ, a i naznačeno je?


provalila sam da je replika, al nije mi primerena....to sam komentarisala.
zilikaka zilikaka 21:54 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

edit - iako u tom krugu nikad živeo nisam, uvek van...

Šta ćeš, sažaljevam slučaj.
angie01 angie01 21:57 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Pomenuo sam Švajcarsku i nisam se zezao. Čoveče, u toj libertarijanskoj rajskoj pripizdini postoji kult zajednice kojoj svako MORA da doprinosi, nije dovoljno što svako MORA apsolutno da se drži zakona. Samo ovdašnje nedotupavne analne fabete misle da je zajedništvo i pripadnost zajednici i rad, volonterski, za tu zajednicu odlika komunizma.


htedoh da dam slican primer- jer Filip sam radi nesto, sto u uredjenim zemljama, prvo regulise zakon, a institucije sistema koje placaju gradjani rade svoj posao, a drugo, gradjani imaju svest o brizi za svoj komjuniti i iako ih zakon tera da neki komunalni red ispostuju, vrlo su angazovani oko svega sto bi neki zajednicki problem resio.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:13 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

a ovaj blog valjda sluzi da i drugi kazu sta zele,...a posto ste ga mufljuski osporavali, rekoh, daj da kazem kako jeste.


Ljudi moji sta se koji racku raspravljate vise. Po svim parametrima i logici Filip radi ispravnu stvar. Apsolutno je nebitno ko ce to i kako da tumaci.

Uradio je posao savesnog gradjanina (taj posao i nikad kraja nema), naterao je nadlezne da urade sto im spada u opis radnog mesta. Svi znamo iz iskustva da se pocesto samo tako moze nesto obaviti - da budes pain in the ass nemilosrdni i da ces samo tako rezultat videti.

Pazi nije to samo u neorganizovanoj (vecinom) Srbiji. Ja to srecem nekada i u NL, pa ko buldog ne puscam dok ne isteram ono za sta znam da radim ispravnu stvar a naidjem na pa, ovaj, znate, ne moze, pa na kraju ispadne da moze itekako.

Toliko ste razvezli da sam morala da se javim iako nisam imala nameru vise da se na ovu temu ukljucujem.

Ajd pa pozdrav, momak je zasluzio da dobije jos jedan plus od mene.

PS. Da, skroz se slazem - samo uporni menjaju stvari na terenu. Mlakonje i matore prdonje nek seru po blogovima koliko hoce samo da stetu ne prave in vivo...
Bili Piton Bili Piton 22:15 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

angie01
a drugo, gradjani imaju svest o brizi za svoj komjuniti i iako ih zakon tera da neki komunalni red ispostuju, vrlo su angazovani oko svega sto bi neki zajednicki problem resio.


Da popravim ovo samo - ima sredina gde gradjani nemaju svest uopšte i zato sve službe moraju da funkcionišu non stop inače bi svi poludeli. Šaht u mom soliteru, predvidjen za male kese djubreta što možeš da baciš do prizemlja, zapuši se bar jednom u dva meseca jer ljudi uguravaju tu koješta, ofucani stari nameštaj i odbačena bela tehnika se redovno kotrlja po ulici i tako to. Dvajs godina tu živim i taj deo grada je mnogo uznapredovao u svakom smislu, džentrifikovan je, ali ljudi se i dalje ponašaju kao stoka, uvek tu tako bilo i biće. I zato mora da se zna ko to čisti, otpušava, skuplja, odnosi, koliko puta nedeljno i mora da se zna kome stanar može da se obrati ako je negde zapelo. U suprotnom bi bio potpuni haos.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:18 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

edit - iako u tom krugu nikad živeo nisam, uvek van...


Ja sam iz kruga dvojke, ima neko neku primedbu?
maksa83 maksa83 22:22 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ja sam iz kruga dvojke, ima neko neku primedbu?

Pazi to može biti bilo koja tačka između Bulevara Kralja Aleksandra u Beogradu i Ulice Kralja Aleksandra I Karađorđevića u Zrenjaninu...
angie01 angie01 22:23 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

samo uporni menjaju stvari na terenu.


evo jos bolesnika,

Ukoliko ste se pitali koliko se obale može očistiti za jedan dan - imamo odgovor! U velikoj akciji čišćenja priobalja Dunava koja je nedavno organizovana u sedam gradova, prikupljeno je više od 2,5 tone ambalažnog otpada i očišćeno oko 2 kilometra obale. Ova sjajna akcija je okupila 350 volontera u Apatinu, Somboru, Novom Sadu, Beogradu, Smederevu, Golupcu i Kladovu koji su svojim angažovanjem, povodom Međunarodnog Dana Dunava, doprineli uređenju obale najvežće domaće reke.
(Promo)

freehand freehand 22:23 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
Ja sam iz kruga dvojke, ima neko neku primedbu?

Pazi to može biti bilo koja tačka između Bulevara Kralja Aleksandra u Beogradu i Ulice Kralja Aleksandra I Karađorđevića u Zrenjaninu...

Krug dvojke protiv kruga crne trojke
angie01 angie01 22:24 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ja sam iz kruga dvojke


sad to kazes
angie01 angie01 22:25 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

u Zrenjaninu...


je baza.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:27 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Pazi to može biti bilo koja tačka između Bulevara Kralja Aleksandra u Beogradu i Ulice Kralja Aleksandra I Karađorđevića u Zrenjaninu...


Ispod SkupsCine, da prostite.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:29 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

angie01
samo uporni menjaju stvari na terenu.


evo jos bolesnika,

Ukoliko ste se pitali koliko se obale može očistiti za jedan dan - imamo odgovor! U velikoj akciji čišćenja priobalja Dunava koja je nedavno organizovana u sedam gradova, prikupljeno je više od 2,5 tone ambalažnog otpada i očišćeno oko 2 kilometra obale. Ova sjajna akcija je okupila 350 volontera u Apatinu, Somboru, Novom Sadu, Beogradu, Smederevu, Golupcu i Kladovu koji su svojim angažovanjem, povodom Međunarodnog Dana Dunava, doprineli uređenju obale najvežće domaće reke.
(Promo)




Evo mene takodje i takorekoc slicnog bolesnika
Bili Piton Bili Piton 22:31 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

angie01
samo uporni menjaju stvari na terenu.


evo jos bolesnika,

Ukoliko ste se pitali koliko se obale može očistiti za jedan dan - imamo odgovor! U velikoj akciji čišćenja priobalja Dunava koja je nedavno organizovana u sedam gradova, prikupljeno je više od 2,5 tone ambalažnog otpada i očišćeno oko 2 kilometra obale. Ova sjajna akcija je okupila 350 volontera u Apatinu, Somboru, Novom Sadu, Beogradu, Smederevu, Golupcu i Kladovu koji su svojim angažovanjem, povodom Međunarodnog Dana Dunava, doprineli uređenju obale najvežće domaće reke.
(Promo)



Lepo a kad reče Apatin, upecao čovek soma, izgleda kao iz Spilberga neko čudo, da se slediš koliki je naspram odraslog čoveka. Nemam sad sliku pri ruci.

E sad, izvesno je i da je prilično popunjen plastikom, smećem i otrovima, kako to već biva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

da ne bi voleo da neko tebi drag broji autobuse, aludirajuci da to nije bas normalno,


Aludirajući?
Ne bre nema nikkave aluzije tu, stvarno ne bih voleo da meni neko drag noću broji autobuse.
nego se radi o napaljenom klincu


uveren sam, ali baš uveren.
pa da potura duplikate, sto nije posteno- ispade decko jos prevarant,

Za to ga nisam ja optužio, ja sam verovao na reč.
pa znam, jer pratim sta radi iz prve ruke.


A šta mu je u glavi, opsesija ili odluka, to ti rekao njegov psihijatar?
al nije mi primerena

jok
evo jos bolesnika,

i oni pišu tri ipo mejla dnevno?
maksa83 maksa83 22:38 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ispod SkupsCine, da prostite.

Kodamiotmeizmojedušekosovskuuuu...

Dogodine u Palmotićevoj!
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:39 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Kodamiotmeizmojedušekosovskuuuu...

Dogodine u Palmotićevoj!

angie01 angie01 22:40 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

upecao čovek soma, izgleda kao iz Spilberga neko čudo



maksa83 maksa83 22:44 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Lepo a kad reče Apatin, upecao čovek soma,

Kad smo kod somova, ozbiljni transferi na političkoj sceni.

angie01 angie01 22:46 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

dobro bre huci- smori ga za medalju- sve je jasno, sta sad nastavljas da kruzis,...
Za to ga nisam ja optužio, ja sam verovao na reč.


pri tome jesi, ti si reako da nije posteno sto duplira...


uveren sam, ali baš uveren.


na osnocu svog poimanja sveta- jedino tako- jer decko nije napaljen ni malo.

A šta mu je u glavi, opsesija ili odluka, to ti rekao njegov psihijatar?


eh, sto si nestasan i uporan- pa nije valjda doca prva ruka- to bi bar trablo da znas:).
angie01 angie01 22:48 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

ozbiljni transferi na političkoj sceni.


super- odlicna kombinacija, sto bi se reklo.
zilikaka zilikaka 22:48 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Pazi to može biti bilo koja tačka između Bulevara Kralja Aleksandra u Beogradu i Ulice Kralja Aleksandra I Karađorđevića u Zrenjaninu...

Pa, dobro, dinastiju si trefio, al slučsjno.
Nego, cela priča o angažovanju oko nečeg gde se ne vidi lični interes ume da izazove podozrenje. Jbg, tako smo navikli. Slabo imamo modela da može drugačije a i mnogo puta smo videli da je tako nešto ipak bio paravan, ako ništa drugo, ono za ličnu promociju. Ne pričam o Vukši, nego možda malo razumem ove naše, koji vođeni tim iskustvom ne žele da prihvate da je kod njega čisto.
Šta da vam kažem, kad je mene onomad, posle dobijanja opet nekog dopisa u vezi onog u Šekspirovoj i muž ozbiljno pitao što mi to treba.
Da se toliko lično eksponiram.

Ima tu malo i inata i verovatno lične sujete, al to radi poso. Moraš da budeš malo nečitav (ovo je odličan lokalni izraz) i da te kao takvog vide oni s druge strane.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:56 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
Lepo a kad reče Apatin, upecao čovek soma,

Kad smo kod somova, ozbiljni transferi na političkoj sceni.



Ovaj tvoj Vacić je više kao neki mali debeli grgeč koji se nagutao govana, plastike i otrova iz bilijevog komentara, pa malo nabrekao.

A ovaj desno, Hasan Seckati-Dudić, jel on beše neki kafanski pevač, ili sam to nešto pomešao?
Bili Piton Bili Piton 22:56 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

angie01
ozbiljni transferi na političkoj sceni.


super- odlicna kombinacija, sto bi se reklo.


Škembitjiiiii...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:59 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

A saću još malo da nerviram predatora: idem da slušam vesti na N1.
angie01 angie01 22:59 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

jel on beše neki kafanski pevač,


propali.
angie01 angie01 23:05 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Nego, cela priča o angažovanju oko nečeg gde se ne vidi lični interes ume da izazove podozrenje.


komentari na ovom blogu, koji su pisani da Filipa diskredituju, nisu ispoljavali nikakvo podozrenje, nego mu je svasta ucitavano, izvrtane su cinjenice, nabedjivan je da je bolesnik, neposten, napaljen da nije ucinio nista i utomsislu....znaci, namera je ocigledna- isto tako sadasnja vllast tretira one koje ukazuju na njihove paceraje.
anonymous anonymous 23:06 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83


Dogodine u Palmotićevoj!


Uhhh, jebote ...


angie01 angie01 23:08 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

anonymous
maksa83


Dogodine u Palmotićevoj!


Uhhh, jebote ...




naso te obozavalac.
maksa83 maksa83 23:14 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

angie01
anonymous
maksa83


Dogodine u Palmotićevoj!


Uhhh, jebote ...




naso te obozavalac.

Vidi ga anonanus...

Šta je sad otkrio, da je zemlja ravna ploča...
Bili Piton Bili Piton 23:22 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
angie01
anonymous
maksa83


Dogodine u Palmotićevoj!


Uhhh, jebote ...




naso te obozavalac.

Vidi ga anonanus...

Šta je sad otkrio, da je zemlja ravna...


Otkrio je danas svakako da je Ćira propo, tužile ga žene da je otvarao lažne profile na fejsu i tviteru i vredjao i proganjao ih. Ej, predavač profesor se bavi aktivnostima koje bi se možda mogle oprostiti hormonalnom pubertetliji uz puno vaspitne metodologije. I još je čovek moje godište, što nije promašio da se ne brukam.

Fakultet se ogradio mesto da ga suspenduje istog časa, ali dobro da je i toliko. Džiberčina.
angie01 angie01 23:37 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83 maksa83 23:41 09.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Otkrio je danas svakako da je Ćira propo, tužile ga žene da je otvarao lažne profile na fejsu i tviteru i vredjao i proganjao ih.

Slućajni Čirjakovič?

Pa da, radi on to već mesecima, proganja Jovanu Gligorijević sa iks naloga, ruga se njenoj depresiji, kenja, lupa, ali ga provale da je on svaki put.

Ali, nije to sve... napisao on neki uradak u kome vrišti ciči kuka, previja se i valja u šesnaestercu znači to kad čitaš pomisliš da su na tom nekom skupu nasrnuli na njega, oborili ga i njih osmorica ga šutirali 2 sata u smenama od po četiri, znaš kakva je to kuknjava bila. I onda se ispostavi da je ustvari došao negde i da mu je neki tip pripretio.

Napuhano Vučićevo glupo incel govance. Sad htedoh još da kažem - k'o ovaj anonanus - ali sam se sva sreća na vreme suspregao.
sweet64 sweet64 00:00 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

angie01
Nego, cela priča o angažovanju oko nečeg gde se ne vidi lični interes ume da izazove podozrenje.


komentari na ovom blogu, koji su pisani da Filipa diskredituju, nisu ispoljavali nikakvo podozrenje, nego mu je svasta ucitavano, izvrtane su cinjenice, nabedjivan je da je bolesnik, neposten, napaljen da nije ucinio nista i utomsislu....znaci, namera je ocigledna- isto tako sadasnja vllast tretira one koje ukazuju na njihove paceraje.


2/3 rasprave negađanje teme. Čini se da su po pitanju potrebe aktivizma i uopšte građanske inicijative svi za. A ovaj ostatak od 1/3, hmmm:
Nalaženje prave mere je u vrhu liste životnih vrednosti.
dragosevacsutra dragosevacsutra 01:04 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ja bih Vukšu zaposlio u roku od momentalno, ta posvećenost je jedan u milion.


pa sto ga ne zaposlis?

dragosevacsutra dragosevacsutra 01:15 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Pomenuo sam Švajcarsku i nisam se zezao. Čoveče, u toj libertarijanskoj rajskoj pripizdini postoji kult zajednice kojoj svako MORA da doprinosi, nije dovoljno što svako MORA apsolutno da se drži zakona.


u svajcarskoj nisam imao takva iskustva, ali u rusiji me pitao predsednik kucnog saveta zasto nisam ocistio stepeniste kad je na mene bio red...


nepopustljiv nepopustljiv 05:13 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

apacherosepeacock
edit - iako u tom krugu nikad živeo nisam, uvek van...


Ja sam iz kruga dvojke, ima neko neku primedbu?

Vidi se.
nepopustljiv nepopustljiv 05:18 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
angie01
anonymous
maksa83


Dogodine u Palmotićevoj!


Uhhh, jebote ...




naso te obozavalac.

Vidi ga anonanus...

Šta je sad otkrio, da je zemlja ravna ploča...

Zašto se rugaš čoveku 'izvrćući' njegov nik da liči na guzicu?!
nepopustljiv nepopustljiv 05:23 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
Otkrio je danas svakako da je Ćira propo, tužile ga žene da je otvarao lažne profile na fejsu i tviteru i vredjao i proganjao ih.

Slućajni Čirjakovič?

Pa da, radi on to već mesecima, proganja Jovanu Gligorijević sa iks naloga, ruga se njenoj depresiji, kenja, lupa, ali ga provale da je on svaki put.

Ali, nije to sve... napisao on neki uradak u kome vrišti ciči kuka, previja se i valja u šesnaestercu znači to kad čitaš pomisliš da su na tom nekom skupu nasrnuli na njega, oborili ga i njih osmorica ga šutirali 2 sata u smenama od po četiri, znaš kakva je to kuknjava bila. I onda se ispostavi da je ustvari došao negde i da mu je neki tip pripretio.

Napuhano Vučićevo glupo incel govance. Sad htedoh još da kažem - k'o ovaj anonanus - ali sam se sva sreća na vreme suspregao.

Koliko neko treba da bude budalčina da se ruga nečijoj depresiji.

Meni je od depresije umro jedan drug iz Valjeva - super inteligentan, a što je mnogo važnije super dobar.
Zvao se Slobodan - i bio istinski slobodan.
Ali to ga je i koštalo.
jooscout jooscout 06:43 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

zilikaka
Nego, stvarno, pogledam šta ima, vidim novih 40 komentara, kad ono, i dalje priča o Vukši.
Stvarno ste džangrizavi matorci.
Mene prosto sramota...


Plus objasnim ličnim primerom kako dečko delegira volontere da šalju prijave i ništa, kao vazduh, i dalje se broji po satu koliko je ....šta? Opsesivan, nema druga posla i tako? Zaboravljate da ta omladina ima energije i vremena da se maje tim stvarima (i poneka tetka, ponekad ).

Poenta je da se on našao kao paralela Levijajanu, koji uz nešto korisno ima i problematične ideje koje širi, i ne samo Pavle (a on za razliku od Filipa eto sve stiže, i uči i hebe i trenira i mazi kuce, uopšte nije opsesivan). Kad bi Filip iznosio problematične stavove, isto bi rekli: boli nas uvo što farbaš stajališta i brineš da li lepe reklame preko celog stakla pa vozač tramvaja i da hoće ne može lepo da vidi kuda vozi. Kad se to desi, ja ću reći prva. Do tada uporedjivanje je besmisleno
Ja inače mislim da su deca sto puta bolja od nas.
maksa83 maksa83 07:32 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

dragosevacsutra
Ja bih Vukšu zaposlio u roku od momentalno, ta posvećenost je jedan u milion.


pa sto ga ne zaposlis?


Nije na tržištu. Probao jedan drugar, ali oće čovek da volontira.
anonymous anonymous 07:56 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

angie01
Otkrio je danas svakako da je Ćira propo,


Otvoreno pismo javnosti povodom ponašanja Zorana Ćirjakovića, predavača na FMK


Izgubljenima u " Vremenu "


anonymous anonymous 07:58 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
angie01
anonymous
maksa83


Dogodine u Palmotićevoj!

Uhhh, jebote ...

naso te obozavalac.

Vidi ga anonanus...

Šta je sad otkrio, da je zemlja ravna ploča...



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:41 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Fala Šabane, kad dođeš vodim te da gledamo kako se Beogradžani oblaporno prežderavaju na Šajci. .


Ja bih u tom slučaju radije bio Beogradžanin.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:44 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ja inače mislim da su deca sto puta bolja od nas.


I mene to ispunjava neobičnom srećom, ovo kažem bez trunke ironije i sarkazma.
predatortz predatortz 18:13 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

srdjan.pajic
A saću još malo da nerviram predatora: idem da slušam vesti na N1.


Evo, upravo gledam vesti na N1. Tek došao sa posla, neka gužva ceo dan, pa da se informišem.
Žena me pita je li mi dobro. Kaže:
Ne liči na tebe da se truješ tim glupostima.
jadragoljub jadragoljub 23:27 10.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

evo ga još jedan filip, koju li on zlu nameru i korist oće da ostvari

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:11 11.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Evo, upravo gledam vesti na N1. Tek došao sa posla, neka gužva ceo dan, pa da se informišem.


Kod vas baš udarila vrućina.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:06 11.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Nije na tržištu. Probao jedan drugar, ali oće čovek da volontira.


znam jos par slicnih - doduse nisu poslali 14,000 prijava (doduse CVa verovatno jesu). hoces da ti ih posaljem?

nikvet pn nikvet pn 09:17 11.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

jadragoljub
evo ga još jedan filip, koju li on zlu nameru i korist oće da ostvari



Тај др Иван БожиЛовић је стварно сјајан тип. Испред своје куће ставио је неколико џамбо врећа и у њих се већ годинама трпа пластика, махом флаше. Ко то трпа? Па између осталих и ја, флаше пластичне чувам, погужвам, пуним кутију; кад се напуни пребацим у пластични џак па у пролазу спустим у џамбоџак. Ако њему није тежак његов крст што га носи није ни мени тешко малецно да му помогнем. Камион уредно одвози, кинта стиже све јавно. Већ је покуповао богаоца, напунио ургентни и сад - скенер.

И он и отац су ми стари клијенти, увек ми их је драго видети; иначе колегијално процењујем да јесте млад човек али од старинске класе доктора, има муда. А и образ, кад је сео у џипа уби се по чаршији објашњавајући да је то таст купио а не пластика.
jadragoljub jadragoljub 20:25 07.07.2019

daklem

da si pakujemo džopke čim se ovaki tipovi veličaju na blog, previše kume.
Bili Piton Bili Piton 20:28 07.07.2019

Re: daklem

jadragoljub
da si pakujemo džopke čim se ovaki tipovi veličaju na blog, previše kume.



Pa vidjaš to svaki dan na fejsu. Doduše obično se na njih lože koke koje se dive tom testosteronu. I poneka tetka, kako to već biva. U tom smislu ovo jeste malo atipično.
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:30 07.07.2019

Re: daklem

Slobodna volja, :)

a izvini, ko si Ti ?

Za koga radis ?

Nema tekstova nema nicega. Zanimljivo.

Da iskonstruisem malo pricu i ja ??

Da si ziv i zdrav.
jadragoljub jadragoljub 20:42 07.07.2019

Re: daklem

Bili Piton
jadragoljub
da si pakujemo džopke čim se ovaki tipovi veličaju na blog, previše kume.



Pa vidjaš to svaki dan na fejsu. Doduše obično se na njih lože koke koje se dive tom testosteronu. I poneka tetka, kako to već biva. U tom smislu ovo jeste malo atipično.

fejs je drugo, blog je drugo. evo dole mi je reko uvijeno.
bili vidimo se na boljem mestu, ovde mi nije prijatno da boravim.
poz
Bili Piton Bili Piton 20:44 07.07.2019

Re: daklem

jadragoljub

poz


Poz. Umro Žilberto, jedan od divova. Da ne bude baš sasvim uludo ovih par komentara.


Radovan Nastić Radovan Nastić 20:44 07.07.2019

Re: daklem

fejs je drugo, blog je drugo. evo dole mi je reko uvijeno.


nista uvijeno.

pitam - ko si ti.

nemas nista a ja imam sve. I to je cinjenica. Prazan ti je profil.

da li provociras jer je to posao sluzbe ili si dokon ?

Vidis koliko kretenizam moze daleko da ode....

Uzdravlje.
jadragoljub jadragoljub 21:00 07.07.2019

Re: daklem

Vidis koliko kretenizam moze daleko da ode....

vidim, samo ja nemam autorsku opciju. nisam je hteo.
pozdrav.
shone shone 21:08 07.07.2019

Re: daklem

vidim, samo ja nemam autorsku opciju. nisam je hteo.


Laže, ima, samo je bez ideja.
Bili Piton Bili Piton 21:25 07.07.2019

Re: daklem

shone
vidim, samo ja nemam autorsku opciju. nisam je hteo.


Laže, ima, samo je bez ideja.


Ne, Dragoljub nema autorsku, nije on taj koji laže.

I stvarno kad si sad i ti zaseo ovde, krajnje je vreme da se pokupi svako ko makar malo drži do sebe.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:30 07.07.2019

Re: daklem

Ne, Dragoljub nema autorsku, nije on taj koji laže.

I stvarno kad si sad i ti zaseo ovde, krajnje je vreme da se pokupi svako ko makar malo drži do sebe.


Znaci kada se slazu sa vama - onda ne lazu.

A kada su protuvu vaseg misljenja - to je govno i bez'mo odavde.

Ako kazem da Shone ne laze ??

Pa zaista ste licemeri.
Bili Piton Bili Piton 21:32 07.07.2019

Re: daklem

Radovan Nastić
Ne, Dragoljub nema autorsku, nije on taj koji laže.

I stvarno kad si sad i ti zaseo ovde, krajnje je vreme da se pokupi svako ko makar malo drži do sebe.


Znaci kada se slazu sa vama - onda ne lazu.

A kada su protuvu vaseg misljenja - to je govno i bez'mo odavde.

Ako kazem da Shone ne laze ??

Pa zaista ste licemeri.


Ja stvarno ne razumem šta ti bulazniš, ali ne brini, uzmi da sam već otišao.
shone shone 21:32 07.07.2019

Re: daklem

I stvarno kad si sad i ti zaseo ovde, krajnje je vreme da se pokupi svako ko makar malo drži do sebe.


Pa drži do sebe,šta čekaš?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana