Društvo| Kultura| Ljubav| Moj grad| Životinjski svet

Levijatan i ljubav prema životinjama

Radovan Nastić RSS / 07.07.2019. u 18:43

Nema mnogo filozofije  - ovi momci i devojke rade sjajan i divan ''posao''. 

Ima ona stara - ko ne voli životinje, ne voli ni ljude. 

Oduvek sam više bio bliži životinjama. 

Sa psima se bolje razumem nego sa ljudima a i ljubav je veća, uzajamna. 

Ali nebitan sam ja, bitan je Levijatan. 

Spasili su  mnogo maltretiranih i napuštenih životinja širom Srbije i meni je,  kao čoveku koji živim uz pse ceo život  -hvala roditeljima koji su uvek pse tretirali kao najbolje prijatelje i što sam odrastao uvek uz 2 psa u stanu - Levijatan udruženje retka divna pojava koja opstaje u Srbiji. 

 https://levijatan.org/

Naklon ovim vrednim i dobrim ljudima i hvala im na svemu što rade. 

 



Komentari (666)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shone shone 21:43 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

cudni su ljudi, pre bi da crknu pas ili zdrebe nego da zive zahvaljujuci Levijatanu. Ludilo mozga.


O nee - to je vremenom izdiferencirano, preostalo tvrdo jezgro bloga b92 u nekoliko frakcija,pomislio bi čovek razlikuju se...
a oni u stvari obožavaju brokole i sir u raznim vrijantama.

No ne sekiraj se, čim vide neke od nas ,, eugenički inferiornijih pojava,, ovde ubrzo će da nas izfujaju i odlaze na pristojnija i pametnija mesta da razmenjuju recepte.


Radovan Nastić Radovan Nastić 21:45 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja


Mene lično ništa ne pogađa, a vama ako se sviđa preteći, siledžijski izgled, to je vaša stvar. Samo, to koketiranje s neonacizmom nema ama baš nikakve veze sa ljubavlju prema životinjama, te tako ne vidim čemu ovaj vaš hvalospevni tekst.


pa sta da Vam kazem, laki ste u etiketiranju.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:46 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ne treba ždrebe da crkne al ne moram ni da hvalim takvu ekipu.


A Vi cete spasiti zdrebe ? Ili neko drugi ? Ko ?
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:49 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

O nee - to je vremenom izdiferencirano, preostalo tvrdo jezgro bloga b92 u nekoliko frakcija,pomislio bi čovek razlikuju se...
a oni u stvari obožavaju brokole i sir u raznim vrijantama.

No ne sekiraj se, čim vide neke od nas ,, eugenički inferiornijih pojava,, ovde ubrzo će da nas izfujaju i odlaze na pristojnija i pametnija mesta da razmenjuju recepte.


ma ja sam sljaka na radiju b92 jos 1995, pa do pocetka politicki korektnog nacizma. isti patern.

nema sekiracije, naprotiv. samo se iznova iznenadim koliko mrze.
zilikaka zilikaka 22:09 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

nema sekiracije, naprotiv. samo se iznova iznenadim koliko mrze.

Molim da se ova kvalifikacija argumentuje. Gde tačno u komentarima ti prepoznaješ mržnju?
...ili će biti da je mržnja izvučena kao adut protiv mišljenja koja su drugačija od onog što si izneo u tekstu?
U prevodu:Ne slažu se sa mnom i kritikuju moj stav, znači, mrze me.
Biće da ti prelako etiketiraš.


zilikaka zilikaka 22:25 07.07.2019

Re: da ponovim pitanje

Gde tačno u komentarima ti prepoznaješ mržnju?
.

Hvala na odgovoru
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:30 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Molim da se ova kvalifikacija argumentuje. Gde tačno u komentarima ti prepoznaješ mržnju?
...ili će biti da je mržnja izvučena kao adut protiv mišljenja koja su drugačija od onog što si izneo u tekstu?
U prevodu:Ne slažu se sa mnom i kritikuju moj stav, znači, mrze me.
Biće da ti prelako etiketiraš.


Opusteno, nisam video.

Buda vidi budu, svinja vidi svinju.

Ma to sto se ne slazemo, pa to je ok. Sto bi se slagali u vezi ovoga ili bilo cega.

Mrzite se medjusobno. Vi, komentatori. Ljudi s bloga.

E to je sumanuto.
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:32 07.07.2019

Re: da ponovim pitanje

Hvala na odgovoru


A ti ces spasiti zdrebe ?

Moze odgovor ?
dobri_duh dobri_duh 22:35 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Radovan Nastić

Mene lično ništa ne pogađa, a vama ako se sviđa preteći, siledžijski izgled, to je vaša stvar. Samo, to koketiranje s neonacizmom nema ama baš nikakve veze sa ljubavlju prema životinjama, te tako ne vidim čemu ovaj vaš hvalospevni tekst.


pa sta da Vam kazem, laki ste u etiketiranju.


Kakvom etiketiranju?
zilikaka zilikaka 22:37 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Mrzite se medjusobno. Vi, komentatori. Ljudi s bloga.

Grešiš, silno.
Mržnja je snažna enocija. Da bi mrzeo moraš biti zaokupljen predmetom mržnje.
S druge strane, ako ti neko jednostavno ne prija. Tačnije, ne prija ti njegovo ponašanje, gledaš da ga ustraniš od sebe, da se ne trošiš zalud.
U tome nema trunke emocija. Čista higijena.
zilikaka zilikaka 22:41 07.07.2019

Re: da ponovim pitanje

Radovan Nastić
Hvala na odgovoru


A ti ces spasiti zdrebe ?

Moze odgovor ?

Neću ždrebe, al, kad već pitaš, redovno pazim na lutalice, hranim, umela da ih čistim od krpelja, kupovala im one ogrlice, dajem priloge Beti...i ne pravim od toga spektakl niti imam potrebu da skupljam potpise.
Lični čin. Moja stvar.
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:42 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Grešiš, silno.
Mržnja je snažna enocija. Da bi mrzeo moraš biti zaokupljen predmetom mržnje.
S druge strane, ako ti neko jednostavno ne prija. Tačnije, ne prija ti njegovo ponašanje, gledaš da ga ustraniš od sebe, da se ne trošiš zalud.
U tome nema trunke emocija. Čista higijena.



Pa zasto se prepucavate sa drugima / sa mnom ?

Ako vam ne prijam, odstranime me, blokirate, sta god. Cista higijena.

Ustanovili smo da se ne slazemo, cemu prica.

Zasto se ne pridrzavate higijene ?
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:42 07.07.2019

Re: da ponovim pitanje

Neću ždrebe, al, kad već pitaš, redovno pazim na lutalice, hranim, umela da ih čistim od krpelja, kupovala im one ogrlice, dajem priloge Beti...i ne pravim od toga spektakl niti imam potrebu da skupljam potpise.
Lični čin. Moja stvar.


Lepo.
zilikaka zilikaka 22:46 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Pa zasto se prepucavate sa drugima / sa mnom ?

Ako vam ne prijam, odstranime me, blokirate, sta god. Cista higijena.

Ustanovili smo da se ne slazemo, cemu prica.

Zasto se ne pridrzavate higijene ?

Što se mene tiče, postavljao si pitanja pa sam mislila da te zanima odgovor. Ja obično tako radim. Zato sam nastavilla da komentarišem. Sad više neću.
P.S. A higijena se nije odnosila na tvoje ponašanje. Sam si rekao da se radi o međusobnim odnosima pojedinaca ovde.
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:51 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Što se mene tiče, postavljao si pitanja pa sam mislila da te zanima odgovor. Ja obično tako radim. Zato sam nastavilla da komentarišem. Sad više neću.


Kada dobijem takve odgovore, s visine kruga dvojke, to nije razgovor.

Sve najbolje.
nikvet pn nikvet pn 10:48 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja


Гле ти ово, двеста и кусур коментара?! Око спасавања животиња?

Добро, већина је необавештена па хајде да разјаснимо. Збрињавање напуштених животиња је системски (законски и подзаконски) овде решено; хвала ЕУ. Тиме су створени системски канали финансирања (по мени) довољни да се тај комунална зона заведе до перфекције. И - ето проблема. Као и све друге јавне паре и ове су изложене растакању и преливању те преостаје само мали део заиста корисно апликован.

Шта се онда дешава са преко 80% незбринуте популације?

Ако неко помисли да Левијатан брине о томе - јако се вара. Њихово извршење не прелази пар процената али зато је медијски пропраћено и још, што је најгоре, преузели су посао кажњавања мрзитеља животиња. То може изазавати аплаузе обожаватеља Дивљег Запада где главни баја решава ствар али то никако не приличи цивилизованом друштву добрих институција.

Реалност је да ту незбринуту популацију паса и мачака збрињавају добре душе које не траже аплаузе ни ордење. Постоји читава мрежа тих дивних племенитих људи који тихо раде то што су себи задали у задатак без икакве надокнаде, одвајајући од себе. Свака ветеринарска ординација зна те људе и излази им у сусрет колико је у могућности. Процењујем да 5-10% ветеринарских прихода иде гратис у том смеру. Ту су још и стране донације, хвала им. Кад се све то неформално збрињавање сабере долазимо до цифре која далеко премашује све официјелне (ту спада и Левијатан) резултате. Преостатак, мање од половине, видимо на улици.

(На пола овог мог писанија дечаци из комшилука су донели штене без ока; урађено је све шта треба; очуваће га, имали су да плате једва да покријем лекове. Без ПДВ-а.
То је наша реалност а Левијатан је девијантан)
maksa83 maksa83 10:58 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Реалност је да ту незбринуту популацију паса и мачака збрињавају добре душе које не траже аплаузе ни ордење.

Moj i Pajin zajednički drugar je crazy cat lady (ok, nije baš, ima i ženu i dve fenomenalne ćerke) živi u prizemlju na NBGdu i serijski zbrinjava mačke u kraju, kao na traci - pokupi, odnese kod veterinara, ovaj je sredi, sledeća, one koje su u baš lošem stanju primi kod sebe na stan i hranu, a ostale koje se motaju okolo redovno hrani dotle da ga čekaju ispred kola kad se vraća sa posla i prate do kola ujutru. Ništa medalje, ništa bildersko poziranje u zubatim majicama za Ništagram...

P.S. Ja sam za rođendan od porodice dobio ovu majicu:
zilikaka zilikaka 10:59 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja


Ne znam šta bi posle ovog komentara ostalo nejasno ili upitno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:16 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

преузели су посао кажњавања мрзитеља животиња. То може изазавати аплаузе обожаватеља Дивљег Запада где главни баја решава ствар али то никако не приличи цивилизованом друштву добрих институција.


Pa, ima li Srbija dobre institucije u tom pogledu? Ne za mrzitelje zivotinja vec za mucitelje - ima razlike, niko ne mora da voli zivotinje, neka ih i mrzi - ali neka ih ne maltretira - tj. treba da bude zakonom kaznjivo, zar ne. A da li je? Valjda civilizovano drustvo to treba kaznjava.
maksa83 maksa83 11:21 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

tj. treba da bude zakonom kaznjivo, zar ne. A da li je?


Jeste kažnjivo - veće kazne za maltretiranje životinja.

Inače, ne znam od kad tačno postoji ORCA (oni su izgurali linkovanu inicijativu), ali znam da sam ranih devedesetih upoznao neke ljude odande. Doduše nemaju slike u zubatim majicama na Internetu...

nikvet pn nikvet pn 12:02 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

То је лепо са ОРКине стране али не решава проблем. То су палијативне мере, паметније и делотворније је превентивно. Како?

Свака лок.самоуправа има обавезу решавања те зоне комуналне хигијене и кинту у буџету за то. Од тога се плаћају уједи грађанству и шинтери издалека. Проблем решен? Законски јесте, практично није. Моја општина, случајно опозициона, ради ко и сви јер тако мора, али издвојила је кинту за грађанству бесплатно чиповање и прву вакцинацију од беснила тако да се годишње 500-1000 младих паса вакцинише, уведе у Централни Регистар и локалну мапу. Поздрављам и подржавам; одлична превентивна мера. Комуналци контролишу врло културно; плус сваки изгубљен пас очас се нађе. Узгред, уједи су у опадању јер ујед власничког пса иде на грађанску парницу а не из општинске касе.

Недостаје само азил. То стварно није објекат НАСА нивоа, то треба да буде део сваког града као библиотека или водовод. Нажалост и тамо где га има претворено је у... заћутао сам.

Иначе Закон о добробити животиња 2009 је цивилизацијски искорак (хвала ЕУ још једном). Питале ме судије у кафићу другарски: шта је бре ово јбт? Ништа, кажем, то што пише ради, ћути и не брини. Потом уследише две пресуде за злостављање, па накнада штете; бууум. Проверено много боље дејствује од тетовираних главоња који деле своју правду.



hoochie coochie man hoochie coochie man 12:22 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ако неко помисли да Левијатан брине о томе - јако се вара. Њихово извршење не прелази пар процената

To bi se moglo reći za ceo nevladin sektor.
Čime god da se bave teško da odbace do nekog značajnog procenta.
Šta tek reći za onog Filipa Vukšu, ako sam mu dobro zapamtio ime. Dečko ofarba jedno od milion stajališta i kao svaka mu čast. A praktično dečak je uradio tačno ništa.
Ali, postoje ljudi kojima taj aktivizam treba, kao i što od tog aktivizma štete nema.
Tako da, ko voli nek izvoli.

Pa, nije problem u procentu koji Levijatan dobacuje, neka je i ispod jedan ok je, neka je spašeno jedno štene i jedno ždrebe (pominju neko ždrebe ovde) dosta.
Problem je što Levijatan nije samo briga za životinje, Levijatan je i nasilje i nacizam, a to je bogami mnogo jače od brige za kuce i mace.
Tako da, po mom kantaru, Levijatan je u debelom minusu.
predatortz predatortz 12:26 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Problem je što Levijatan nije samo briga za životinje, Levijatan je i nasilje i nacizam, a to je bogami mnogo jače od brige za kuće i mace.
Tako da, po mom kantaru, Levijatan je u debelom minusu.


I što lako, na mig takoreći, može da se pretvori u Šucštafel.
Bili Piton Bili Piton 12:28 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

nikvet pn
Од тога се плаћају уједи грађанству



I ti iznosi mogu biti pozamašni, znam iz bliskog okruženja za slučaj. Samo, sad su pooštrili kriterijume, treba čovek da podnese uz zahtev i dvesta nekakvih dodatnih papira i lekarskih uverenja - zašto - pa zato što Srbin uvek gleda da nekog izvaćari pa su tako genijalci masovno uzeli da skidaju slike izujedanih ljudi s interneta i to podnose kao kobajagi dokazni materijal. Zato sad pošten čovek kojeg su izujedali psi mora dobro da se naguzi od šaltera do šaltera i od čekaonice do čekaonice pre nego što dobije to obeštećenje.
Bili Piton Bili Piton 12:32 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

hoochie coochie man

Šta tek reći za onog Filipa Vukšu


Da je sjajan dečko, kakvih bismo samo mogli poželeti da je više? Rodjen za gradonačelnika. Naročito ako se ima u vidu šta nas je u tom smislu snašlo.


angie01 angie01 13:27 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Bili Piton
hoochie coochie man

Šta tek reći za onog Filipa Vukšu


Da je sjajan dečko, kakvih bismo samo mogli poželeti da je više? Rodjen za gradonačelnika. Naročito ako se ima u vidu šta nas je u tom smislu snašlo.




huci, informisi se malo bolje, sta je sve decko uradio sam, za svoje pare, svojom voljom, u svom slobodnom vremenu i svojom savescu.
maksa83 maksa83 13:34 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Šta tek reći za onog Filipa Vukšu, ako sam mu dobro zapamtio ime. Dečko ofarba jedno od milion stajališta i kao svaka mu čast. A praktično dečak je uradio tačno ništa.

Dećko je poslao 14000 (četrnaest hiljada) prijava i inicijativa, i bio ignorisan u početku, pa kad ih je zasulo na osnovu njegovih prijava je očišćeno oko 1000 slivnika i posađeno 3000 stabala.

Za to sređivanje stanice je popio kaznu za vršenje radova bez dozvole, pa kad se digla kuka i motika Siniša Mali (koji je tada bio gradonačelnik) ga je zvao da pričaju, i bilo je sve super bogznakako Drug Mali Je Rekao Da Je Vukša u pravu (tako bilo na televizijama) da bi mu na sledećem sastanku rekli da prestane da šalje te prijave, dosadan je.

Deset takvih bi napravili čuda. Ali ima samo jedan, jbg.
angie01 angie01 13:43 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

I ti iznosi mogu biti pozamašni,


Bili- moje dete je pre par godina ujeo ulicni pas- doduse, hranjenog od strane stanara izmedju zgrada, ali se niko o njemu nije brinuo- u smislu, zastite od raznih budala, koji su ga maltretirali, jer je prakticno bio sam na ulici,...pa je razvio taj manir da ujeda decu naokolo, jer su ga verovatno neka sutirala ili nesto slicno,

angazovala sam se da pas bude prebacen u azil, ili bude udomljen, kako se na kraju i desilo, a i oko svog deteta- pisala sam blog o tome,...u celom nizu koji moras da odradis, da bi ti grad uvazio prigovor, nije postojao ni jedan u kome su stvari funkcionisale i da nije bilo opstrukcije, tako da sam prakticno morala prvo da se potkujem znanjem, pa onda polako- novac smo dobili, neku sicu, sto nije ni bitno, vise je to bio cin zadovoljenja pravde, ali uslovno receno- jer problem fakticki nije resen- isti pas je do mog angazovanja ujeo vise dece, ali su svi roditelji, sa sve stanarima okolo, brzo odustajali od nekog validnog resenja,...a to je, da psi ne mogu biti na ulici, da se o njima mora brinuti, jer pas reaguje kao domaca zivotinje samo ako je zbrinut, ima gazdu, koga slusa,...u svim ostalim slucajevima, on razvija svoje instiknte za odrzanjem, koji se razlikuju u odnosu na okolnosti,...pa ako je prepusten sebi i budalama koje su sklone maltretiranju, on ce koristiti svoje mogucnosti za odbranu u svakom slucaju koji mu se ucini da ga ugrozava, cak iako to nije tako,...mog sina je ujeo dok se igrao, jedno dete kada je krenulo da ga mazi, ali pas nije prepoznao....drugog decaka je ujeo za nogu dok je prolazio, cak i jednu devojcicu u sedeim kolicima,...srecom, nista nije bilo prestrasno.
freehand freehand 13:52 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
Šta tek reći za onog Filipa Vukšu, ako sam mu dobro zapamtio ime. Dečko ofarba jedno od milion stajališta i kao svaka mu čast. A praktično dečak je uradio tačno ništa.

Dećko je poslao 14000 (četrnaest hiljada) prijava i inicijativa, i bio ignorisan u početku, pa kad ih je zasulo na osnovu njegovih prijava je očišćeno oko 1000 slivnika i posađeno 3000 stabala.

Za to sređivanje stanice je popio kaznu za vršenje radova bez dozvole, pa kad se digla kuka i motika Siniša Mali (koji je tada bio gradonačelnik) ga je zvao da pričaju, i bilo je sve super bogznakako Drug Mali Je Rekao Da Je Vukša u pravu (tako bilo na televizijama) da bi mu na sledećem sastanku rekli da prestane da šalje te prijave, dosadan je.

Deset takvih bi napravili čuda. Ali ima samo jedan, jbg.

ma sve je to ok, ali pogle onog Vukšu.
To je suština komentara, jebeš NACISTE, mačiće i kučiće i stanice i drveće.
TAMO GLEDAJ KAD TI KAŽEM!
ALOE U VUKŠU DA GLEDAŠ!

I uopšte mi nije jasno zašto taj Levijatan nije u zaštitu uzeo i cveće?! Karanfile, na primer?

angie01 angie01 13:55 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Siniša Mali (koji je tada bio gradonačelnik) ga je zvao da pričaju, i bilo je sve super bogznakako Drug Mali Je Rekao Da Je Vukša u pravu (tako bilo na televizijama)


mali mu je prvo rekao, da sta god da treba, dodje kod njega i sve ce da se resi, da bi ga posle zvao u knac i dziberski ga sacekao sa seficom inspektorata kome je slao prijave i zapretio da prestane da to radi.

inace, sofer autobusa, koji je Filipa mucki prebio, je ladno pusten bez kazne.

nemalu kaznu, koju je Filip dobio brzovozno, sto je sredio neka stajalista o svom trosku i svojim radom- je plato tadasnji zastitnik gradjana- Sasa Jankovic.
alselone alselone 14:03 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Kakvo jadno i bezmudo nadovezivanje kako bi odgovorio osobi sa kojom ne pričaš preko trećeg lica.

Ispravi se jebote, reci šta imaš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:04 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

sjajan dečko

Ulepti....:)
Filipa Vukšu ne smeš pomeneš sunce ti žarko?!
Ljudi, pričalo se o procentima i oceni učinka kroz njih mereno.
Po tom računu Levijatan i nije nešto mnogo učinio.
Slažem se.
Koliko je po tom računu uradio mali Fića?
Mnogo, malo, to ne važi, nego koliko procenata?
Ja verujem nula.
Ili taj račun nije dozvoljen za njega?
Narode, jel vam išta znači reč princip?

Hiljade mejlova, svoje pare, klinapalac...isto to može da kaže i Levijatan, i oni su sigurno slali neke dopise, tvitovali, trošili neke pare, muvalu nešto, a spasenih životinja, a to se broji, malo.
Šta je Fića konkretno uradio, i koliko u procentima?
Mislim ako je važno, a nikvet kaže da jeste.
Samo sam njemu odgovorio, al dirnuh svetinji jebote.
Što se mene tiče taj mali Fića nek radi šta hoće, ali sam siguran da od njega niko fajde videti neće, i meni sveti nikada neće biti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:13 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

što lako, na mig takoreći, može da se pretvori u Šucštafel.

Ne bih se uopšte iznenadio kad bi se ispostavilo da je to i pravljeno za to.
angie01 angie01 14:19 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Što se mene tiče taj mali Fića nek radi šta hoće, ali sam siguran da od njega niko fajde videti neće, i meni sveti nikada neće biti.


ja stavrno ne znam sta hoces i zasto uopste pominjes tog svakako izuzetnog mladica- procenat cega, toga sta ja uradio,...pa ne znam u odnosu na sta,...angazovao se oko popravke biciklisticke staze, na osnovu njegovih prijava ocisceno je 1000 slivnika, sto je trebalo obici, konstatovati, napisati, istrajavati, posadjeno je 3000 stabala, obelezio je neke silne stanice u prigadskim naseljima, isto je i popravljao stajalista, za sta su mu rebnuli kaznu, pratio je stanje vozila i tacnost polazaka, jer se na mnogim linijama ispostavilo da se zabusava sa brojem predvidjenih polazaka, narocito onih oko ponoci, angazovao se oko informacija oko mreze autobusa u bgdu i njihovih linija,...ne znam sta hoces vise, mladic radi iz ubedjenja stvari za koje su drugi placeni i cackaju nos, a ti jos nesto spocitavas,...pa ne treba njemu tvoja pohvala i priznanje, on to radi je voli svoj grad i veruje u aktivizam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:06 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

a ti jos nesto spocitavas

Ma ti kad razumeš razumela si:)

Alo bre, ne spočutavam mu ništa, samo sam nikvetu rekao da se aktivizam ne meri procentima izvršenja, ni Filipov ni Levijatanov, ničiji.

zasto uopste pominjes tog svakako izuzetnog mladica

Ne spominji ime božije uzalud:)

Ne znam da li je lako ili teško živeti tako, sa tuđom glavom.
Neko kaže da je to odmor, ali sve mi se čini da je muka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:10 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ispravi se jebote


Možda je problem sa kičmom u pitanju:)
Radovan Nastić Radovan Nastić 15:34 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

То може изазавати аплаузе обожаватеља Дивљег Запада где главни баја решава ствар али то никако не приличи цивилизованом друштву добрих институција.


Pa u ovome i jeste poenta.

Lako je pokupiti psa sa ulice - a i to ce retko ko - ali je malo zajebano da spasavas zivotinju iz ruku onog koji je muci.

Eto, meni u ovom slucaju Divlji Zapad odgovara. I podrzavam. Vama prepustam civilizovanu borbu u civilizovanom drustvu - sta god to bilo.

Da pojasnim i to ako je nejasno.
alselone alselone 15:47 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Možda je problem sa kičmom u pitanju:)


Pa da. To ti je onaj karakter koji je u knjigama, filmovima i crtaćima predstavljen preko lika koji je ulizica glavnog negativca. Njih uvek predstavljaju pogurenima dok šapuću nešto u stranu umesto direktno i uspravno. Jer je kičma problem ali i mudašca.

maksa83 maksa83 16:28 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Filipa Vukšu ne smeš pomeneš sunce ti žarko?!

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš.


nikvet pn nikvet pn 16:42 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Radovan Nastić
ali je malo zajebano da spasavas zivotinju iz ruku onog koji je muci.

Eto, meni u ovom slucaju Divlji Zapad odgovara. I podrzavam. Vama prepustam civilizovanu borbu u civilizovanom drustvu - sta god to bilo.



Дада, око за око, зуб за зуб јелда.

А да маало само укључиш мозак и мобилни па снимиш, затим позовеш органе, даш изјаву и после сведочиш? Но добро, разумем, твој цивилизацијски ниво дотле још не добацује.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:48 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš.

Čuj pomislim, meni se noge otsekle kad sam video komentare.
Pomenem ga tek onako uzgred, mislim banalan je i bezbolan primer, kad se vratim imam šta i da vidim.
Evo još me preseca.
maksa83 maksa83 16:53 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Čuj pomislim, meni se noge otsekle kad sam video komentare.

Koji je deo tačno učinio da se osetiš ugroženo?

nikvet pn nikvet pn 16:59 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

hoochie coochie man
samo sam nikvetu rekao da se aktivizam ne meri procentima


Хучи, не ради се о активизму, овде се ради се о активности која је итекако мерљива бројевима и процентима. Крајњи циљ је нула незбринутих и гле чуда, достижан је и могућ.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:11 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
tj. treba da bude zakonom kaznjivo, zar ne. A da li je?


Jeste kažnjivo - veće kazne za maltretiranje životinja.

Inače, ne znam od kad tačno postoji ORCA (oni su izgurali linkovanu inicijativu), ali znam da sam ranih devedesetih upoznao neke ljude odande. Doduše nemaju slike u zubatim majicama na Internetu...



E, a koliko se primenjuju? Koliko ih je do sada robijalo za ta zlodela?

Ako za gazenje ljudi na pesackom dobijaju nanogice po kuci mogu misliti koliko su dosledni u primeni zakona za maltretiranje i ubijanje zivotinja.. (btw znam za orku)
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:16 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Дада, око за око, зуб за зуб јелда.


Za psihopate kojima padne na pamet da muce i ubiju i treba, evo ni meni ne dobacuje civilizovanost do takvih..
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:22 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Иначе Закон о добробити животиња 2009 је цивилизацијски искорак (хвала ЕУ још једном)


To je u vreme DS i Borisa Tadica bez roptanja usvojen zakon koji je jedan od uslova za prijem u EU.

A taj Boris Tadic je toliko ismejavan svuda pa i na ovom b92 blogu.


hoochie coochie man hoochie coochie man 17:35 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
Čuj pomislim, meni se noge otsekle kad sam video komentare.

Koji je deo tačno učinio da se osetiš ugroženo?


Pa da prepišeš lek?:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:43 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Хучи, не ради се о активизму, овде се ради се о активности која је итекако мерљива бројевима и процентима. Крајњи циљ је нула незбринутих и гле чуда, достижан је и могућ

Zaštita prava (meni ovo ružno zvuči al tako se kaže) životinja jeste aktivizam, uvek se ovo što radi Levijatan može tako nazvati. Da li je aktivizam smislen samo u varijanti da stopostotni ostvari ciljeve, pa nije, smislen je i kao aktivnost iako je jasno da se apsolutna "pobeda" ne može postići.

Znači, ne brani ja Levijatan, nego mislim da sa pogrešne strane krećeš na njih.
Bili Piton Bili Piton 18:03 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

hoochie coochie man
sjajan dečko

Ulepti....:)
Filipa Vukšu ne smeš pomeneš sunce ti žarko?!


E, mani se predstave, ne priliči ti ama ni trunku.

Vukša je sredio stajalište. Jebote, šta si ti uradio kad ga s takvim prezirom otpisuješ? Jer, pominjanje, kako tvrdiš, to nije bilo.

predatortz predatortz 18:08 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Dećko je poslao 14000 (četrnaest hiljada) prijava i inicijativa


Pucajte, ali po meni neko ko pošalje 14000 prijava nije normalan.
Jbte, bavi li se taj nečim? Uči li, radi li nešto, ima li devojku, ima li život ili samo traži propuste i prijavljuje ih?
Bili Piton Bili Piton 18:14 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

predatortz
Dećko je poslao 14000 (četrnaest hiljada) prijava i inicijativa


Pucajte, ali po meni neko ko pošalje 14000 prijava nije normalan.
Jbte, bavi li se taj nečim? Uči li, radi li nešto, ima li devojku, ima li život ili samo traži propuste i prijavljuje ih?


Kao role model svakako više vredi nego, ne znam, Miša Vacić zvani Nabedjena Mrcina.

alselone alselone 18:17 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Pucajte, ali po meni neko ko pošalje 14000 prijava nije normalan.
Jbte, bavi li se taj nečim? Uči li, radi li nešto, ima li devojku, ima li život ili samo traži propuste i prijavljuje ih?


Verovatno je i komunista.
predatortz predatortz 18:18 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Kao role model svakako više vredi nego, ne znam, Miša Vacić zvani Nabedjena Mrcina.


Kako si došao do ovog zaključka?
Zanima me taj misaoni proces.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:20 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Vukša je sredio stajalište. Jebote, šta si ti uradio kad ga s takvim prezirom otpisuješ

Nema prezira, samo nema ni oduševljavanja.
Dečko juri neki svoj film u glavi, neka ga njegov je, ali oduševljen nisam.
I stvarno, ne bih volio da meni neko drag misli da je mnogo pametno da noću broji autobuse u nekoj Zaklopači.
A on neka ih broji do mile volje.
Bili Piton Bili Piton 18:23 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

alselone
Pucajte, ali po meni neko ko pošalje 14000 prijava nije normalan.
Jbte, bavi li se taj nečim? Uči li, radi li nešto, ima li devojku, ima li život ili samo traži propuste i prijavljuje ih?


Verovatno je i komunista.


I jamačno gej. Tih, miran, povučen, razuman, ne zna se za postojanje ikakve devojke...gotova stvar.

Edit - dečki, zatrčali ste se s Vukšom, ko priznaje pola mu se prašta.
angie01 angie01 18:25 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Pucajte, ali po meni neko ko pošalje 14000 prijava nije normalan.
Jbte, bavi li se taj nečim? Uči li, radi li nešto, ima li devojku, ima li život ili samo traži propuste i prijavljuje ih?


o bozemili-decko je odlucio da ucini ono sto moze, ne ceka da se drugi sete, krenuo zbog biciklisticke staze, jer je bajker, pa onda nastavio dalje, sa problemima na koje je nailazio,...u medjuvremenu zavrsio gimnaziju, sada ce i fax, pejzaznu arhitekturu-sto nije bas lak fakultet, angazovan je na raznim stranama, ima drustvo, zivot, kako maliciozno komentarises, putuje, radi,...i ne mrzi ga da i dalje brine o svom gradu- eto gura, a ima i rezultate....da ne uporedjujem sada.
predatortz predatortz 18:25 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

alselone
Pucajte, ali po meni neko ko pošalje 14000 prijava nije normalan.
Jbte, bavi li se taj nečim? Uči li, radi li nešto, ima li devojku, ima li život ili samo traži propuste i prijavljuje ih?


Verovatno je i komunista.


Reći ću ti ovo iz poštovanja:

Ne priliče ti ove doskočice.
To je za neke druge, sitne duše koje žive za to da se nekome nakače za nogavicu i ne popuštaju.
Ti nisi taj.
Ok, evo ti pitanje:

Da li bi više voleo da se tvoje dete od petnaeste tužaka sa državom ili da pika basket, juri devojke, živi?
Odgovori sebi. Meni ne moraš.

angie01 angie01 18:35 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

I stvarno, ne bih volio da meni neko drag misli da je mnogo pametno da noću broji autobuse u nekoj Zaklopači.


pa to je tvoja stvar, jer si ovde vec ispoljio sta bi tebi bilo vazno,...je l te...


a, evo, kako to izgleda,...nadje se recimo u nekom prigradskom stajalistu, jer je negde bio sa ekipom, pa tako stoji sa ostalim putnicima, a recimo noc, zima, hladno i autobus uopste ne dodje,...i tu se recimo neki snadju, nekog zovu, prodje neki taksi, pa ovi sa parama prigrabe sansu da odu kuci,...a neki nista,...i onda on dodje i sutra, da vidi u cemu je stvar i vidi da se ladno preskace taj poslednji polazak, koji mnogima znaci jedini nacin da se prevezu- i on to prijavi....ili svaki dan stoji na sjebanoj, zardjaloj stanici, na kojoj se vise ni ne vidi koji autobusi tu staju, on ode kupi boju, nastampa brojeve linija-sve za svoju lovu, ofarba stajaliste, zalepi brojeve- i popije kaznu,...ili ovo proseravanje od vas, koji ste pametni, pa sve to ne biste,...ali zato znamo sta vam nije glupo i blesavo.
angie01 angie01 18:42 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Da li bi više voleo da se tvoje dete od petnaeste tužaka sa državom ili da pika basket, juri devojke, živi?


kojim pravom to kazes?

je l poznajes decka, znas da nesto propusta?

pri tome, on se ne tuzaka s drzavom, nego prijavljuje odgovornim sluzbama, koje mi svi placamo, da srede stvari na koje nailazi i nisu ok,...i to za dobrobit svih gradjana, a ne za svoju licnu korist.
predatortz predatortz 18:45 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja


kojim pravom to kazes?


Pitao sam alsa i sa njim vodim ovaj razgovor. Sa tobom ne. Ni ovaj, ni bilo koji drugi.
Molim te da me zaobiđeš.
angie01 angie01 18:50 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Pitao sam alsa i sa njim vodim ovaj razgovor. Sa tobom ne. Ni ovaj, ni bilo koji drugi.
Molim te da me zaobiđeš.


sve mi je jedno- da ne ucitavas decku kojeg ne poznajes, ne bih te ni pitala- evo, odgovori alsu.

btw- godinama sam te zaobilazila, pa si ti uporno imao potrebu da mi se obracas nicim izazvan- sto sada nije slucaj, jer govoris nesto sto nije tacno o nekome ko ne moze da se brani.
predatortz predatortz 18:54 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

angie01
Pitao sam alsa i sa njim vodim ovaj razgovor. Sa tobom ne. Ni ovaj, ni bilo koji drugi.
Molim te da me zaobiđeš.


sve mi je jedno- da ne ucitavas decku kojeg ne poznajes, ne bih te ni pitala- evo, odgovori alsu.

btw- godinama sam te zaobilazila, pa si ti uporno imao potrebu da mi se obracas nicim izazvan- sto sada nije slucaj, jer govoris nesto sto nije tacno o nekome ko ne moze da se brani.


Aj' matere ti, ne siluj više tim forama kako te ljudi proganjaju, veliki je spisak onih kojim to natrljavaš na nos, jer posle toga sledi čaršaf o jadnoj tebi koju proganjaju a ti si samo htela blablabla...(uvek nešto pozitivno).

angie01 angie01 18:57 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Aj' matere ti, ne siluj više tim forama kako te ljudi proganjaju


gde to pise- ja citam da si mi se godinama bespotrebno obracao, iako sam te preskakala, a na tvoje, da te zaobidjem,...rekoh, ne bih ti ni rec rekla, da ne spletkaris o decku, koga ne poznajes, a koji nije prisutan i ne moze da se brani.
alselone alselone 19:10 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ne priliče ti ove doskočice.
To je za neke druge, sitne duše koje žive za to da se nekome nakače za nogavicu i ne popuštaju.
Ti nisi taj.
Ok, evo ti pitanje:

Da li bi više voleo da se tvoje dete od petnaeste tužaka sa državom ili da pika basket, juri devojke, živi?
Odgovori sebi. Meni ne moraš.


Ova fora kojom si pokušao da se nakačiš tom divnom dečku je džiberska do krajnjih granica. Ali baš do krajnjih.

Ako ćemo o tome da nešto nekome ne priliči, takve jeftine džiberske fore ne priliče nikome.

Zezanje si zaslužio ako ne i zajebavanje. Samo što ja tebe neću iz poštovanja da zajebavam.
maksa83 maksa83 19:11 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

hoochie coochie man
maksa83
Čuj pomislim, meni se noge otsekle kad sam video komentare.

Koji je deo tačno učinio da se osetiš ugroženo?


Pa da prepišeš lek?:)

Jes' pa da ispadne da sam se lažno predstavljao kao doktor.

Ne, nego, šta te to tako isprepadalo, ti kažeš "ofarbo banderu jaka stvar", ja ti kažem šta je sve uradio i ti se isprepadaš, a ne treba čovek da se štreca od takvih stvari...
predatortz predatortz 19:16 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ova fora kojom si pokušao da se nakačiš tom divnom dečku je džiberska do krajnjih granica. Ali baš do krajnjih.


Ode ti u patetiku.
U mom svetu dečaci nemaju dvadeset pet, dvadeset šest.
To su, trebalo bi da budu, zreli muškarci.
Ok je reagovati na uočeni nedostatak, prijaviti ga, raditi za opšte dobro.

Sve dok to ne preraste u opsesiju.
14000 prijava, predstavki, žalbi, je skretanje u ekstrem.
nepopustljiv nepopustljiv 19:40 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Radovan Nastić
Znam mnoge ljude, neki su čak i iz moje najuže porodice, koji spasavaju/udomljavaju napuštene i nađene životinje, a ne nose fantomke i zaista su daleko od bilo koje politike i ideologije.


Koja je to ideologija i blesavo je to sa fantomkama, pa momcima svi znate face, dosta foliranja.

Sta, spasavaju zivotinje noseci fantomke ?:)

Izasto vas pogadja njihova politicka opredeljenost ?

Eto - meni smetaju baš zbog toga.
Ja bih voleo da nose npr. svetlo-plave majice, da ne nose fantomke - i da im je, umesto boksera, toga oružja pičaka i jajara - simbol kuca, npr. nešto slično Diznijevom švrći.

Inače, Maksa ti je odgovorio opširnije.
No, ti si na to opširnije od Makse, odgovorio da ne bi sa njim diskutovao..
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:40 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Jes' pa da ispadne da sam se lažno predstavljao kao doktor.


Ma jok, to ti prilepe onako:)
Ne, nego, šta te to tako isprepadalo, ti kažeš "ofarbo banderu jaka stvar", ja ti kažem šta je sve uradio i ti se isprepadaš, a ne treba čovek da se štreca od takvih stvari...


Pa stvarno ništa važno da bi se čak nekoliko blogera u roku odmah brecnulo na pomen imena tog klinca.
Pa kako da se ne prepadneš kad vidiš reakciju.
A samo zbog lika, zbog dela...pa nema nekih dela.
Ako sam slobodan da procnjujem.
Milsim iljade prijava...nešto me to ne fascinira.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:43 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

jer govoris nesto sto nije tacno o nekome ko ne moze da se brani.


hehe
Ovo je jako.
A što ti pričaš o Levijatanu kad oni ne mogu da se brane?

Jebote, pa saberi se.
predatortz predatortz 19:45 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Milsim iljade prijava...nešto me to ne fascinira.


14000 bato!
Pa, nek' je prosek sat po prijavi.
Mislim, ako iole prihvatljivo hoćeš da je sročiš, pa malo istražuješ jer nisi pravnik, pa pročitaš kako zvuči, pa proslediš kome treba...

Pusti, bre...

Bili Piton Bili Piton 19:49 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

hoochie coochie man

Milsim iljade prijava...nešto me to ne fascinira.


Zapravo, jedino zbog čega ga ozbiljno ne mirišeš je to što nije iz nacionalističke priče nego iz one baš oprečne. Siguran sam u to onoliko koliko sam siguran da mi ime nije Mitar Mirić.

Tralala, predugo smo svi ovde zajedno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Siguran sam u to onoliko koliko sam siguran da mi ime nije Mitar Mirić.


Ćao Mitre, kako si :)

Ajd bre Bili, ozbiljan si čovek.
Nema stvarno veze sa tim, ne znam ni šta mu je politička opcija, iako verujem da nije teško pogoditi nisam o tome ni razmišljao.

Ja u njemu vidim napaljenog klinca i ništa više.
Klinca koji se previše primio na "građanski aktivizam" jer su mu rekli da je to moderno.

Rekoh, ne bih bio srećan da moj neko to radi, a on .... neka ga, neka piči samo.

I kad ga pomenuh.
angie01 angie01 19:57 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

A samo zbog lika, zbog dela...pa nema nekih dela.


:))), o bas jadno- pa ispisali smo ti i maxa i ja sta je sve popravljeno zahvaljujuci njemu- a pri tome, ljudi ciji je to posao, cackaju nos.

a sto se lika tice- decko je izuzetno pristojan, lepo vaspitan, moralan, radan, obrazovan, dobar student, zainteresovan za razne stvari, sportista- odlican skijas i bajker,...i ne mrzi ga da ucestvuje u necemu sto doprinosi opstem dobru,...a to za prijave, to nije neki problem, jer postoji forma, koju je posle prvih par savladao- znaci, naidje na problem, ubaci u formu i posalje- nekoga bi mrzelo da se bakce, a njega ne,...ali zato dobija kritike od likova kao sto si ti, a da ni sam ne znas zasto.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

14000 bato!


To je bila moja dužnost, a ......ako me se sete sete....

Liči.
nepopustljiv nepopustljiv 20:01 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

maksa83
tj. treba da bude zakonom kaznjivo, zar ne. A da li je?


Jeste kažnjivo - veće kazne za maltretiranje životinja.

Inače, ne znam od kad tačno postoji ORCA (oni su izgurali linkovanu inicijativu), ali znam da sam ranih devedesetih upoznao neke ljude odande. Doduše nemaju slike u zubatim majicama na Internetu...


Imaju li fantomke?!

Usput --- prošle godine sam primio onu macu na stan i hranu.
Sada imam još dva mačeta - od nje.
Noćas su mi koncert održali (i) Žuti i Crni, mačori iz komšiluka ... tako da mi se sada po dvorištu muva njih petoro.
Žena će me se odreći.
Sreća pa imam puno kvadrata - mačja ekipa na raspolaganju ima 84 kvadrata suterena ... i destak ari dvorišta.
Kuća nije tesna gde čeljad nisu besna.
A ja čak ni nemam fantomku.
Istina - i ja se malo reklamiram na blogu, jer sam nekoliko puta stavio sliku mačje ekipe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

pa ispisali smo ti i maxa i ja


Jel se to grebeš za duštvo? :)
sta je sve popravljeno zahvaljujuci njem

Ma stala bi država garant da nije njega.
Ni jedan slivnik ne bi bio očišćen, ni jedno stablo zasađeno, sve te hilajde su samo zbog njega sređene.
Može ovako?
Jel trebada se oduševim?
Evo oduševlejn sam.
angie01 angie01 20:04 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Klinca koji se previše primio na "građanski aktivizam" jer su mu rekli da je to moderno.


pa ni ovo nije tacno- a ladno kazes, kao da imas pecatiranu izjavu.

decko je krenuo sa tim jos kao klinac, kada su shebali biciklisticku stazu- a on vozi bajs, i onda se angazovao oko te popravke, jer niko drugi nije....e, zamisli, dete u celom Beogradu je imalo volju da se angazuje oko popravke necega, sto bi bilo normalno da gradske vlasti urade,...znaci, niko mu nije rekao, niti je znao da je moderno- nego mu je smetao javasluk, koji ga je u biciklistickom saobracaju ugrozavao,...i sada si se ti nasao, da mu dajes dijagnozu.
Bili Piton Bili Piton 20:06 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

hoochie coochie man

Ajd bre Bili, ozbiljan si čovek.


Pobrkao si me s nekim al nek ti bude.

FV je inače jedno toliko fino vaspitano i zrelo stvorenje za svoje godine da, prosto, šta da ti kažem, uliva izvesnu nadu da nije baš sve propalo do podruma.
angie01 angie01 20:11 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja


Jel se to grebeš za duštvo? :)


sto bih se grebala- pa rekoh ti ono sto je cinjenicno stanje.


Ma stala bi država garant da nije njega.
Ni jedan slivnik ne bi bio očišćen, ni jedno stablo zasađeno, sve te hilajde su samo zbog njega sređene.
Može ovako?


ovako ironisanje je verovatno uobicajeno preko ograde,...ne znam huci, Filip je sjajan mladic i krajnje je ruzno to sto pokusavas da delvalviras njegovo angazovanje- od koga on licno nema nista, sem probleme, tipa, mali, gradske vlasti,...i od ovakvih kao sto si ti.

a na zalost- jeste- zbog njegove upornosto se jesu neke stvari odradile, koje bi uredno stajale tako godinama- kao uostalom i tolike druge,...i kao sto maxa- za cije se drustvo grebem:)))- rece, da je vise takvih osvecenih gradjana, gde bi nam bio kraj,... al hebiga, vise je onih kojima takvi smetaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

FV je inače jedno toliko fino vaspitano i zrelo stvorenje za svoje godine da, prosto, šta da ti kažem, uliva izvesnu nadu da nije baš sve propalo do podruma.


Da li je vaspitan nemam pojma, verujem ti na reč da jeste, a zrelost...nezahvalna roba za merenje.
bene_geserit bene_geserit 20:16 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Najluđe kod tih prijava je što, ako si dovoljno uporan i pismen i šalješ ih kome treba, a to na šta se žališ ima smisla, one zapravo vrlo često imaju efekta.
Znam, jel pokojna mama mi je bila jedna od tih što šalju prijave (OK, ne 14000 nego 2-3 reda veličine manje od ovog omladinca) i što je najluđe, izborila se svaki drugi put otprilike za ono što je htela. Recimo trebalo joj je par upornih godina i dosta prijava da natera ove iz lokalne toplane (pored zgrada gde je živela) da stave zvučnu izolaciju koja je drastično smanjila nivo buke i popravila kvalitet sna gomili ljudi iz tih zgrada (od kojih se većina smejala na slanje tih prijava, ali dobro).

Mada to (slanje prijava) jeste zabava za penzionere.
Ako je motivacija ovog klinca da izgradi političku karijeru a ovo mu je prvi korak, bio bih oprezan sa davanjem podrške.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:19 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

to sto pokusavas da delvalviras njegovo angazovanje-


Ne devalviram samo ga ocenjujem.
A jel sme da se oceni ovako kako ga ja ocenjujem ili je neki komitet propisao kako mora?
da je vise takvih osvecenih gradjana, gde bi nam bio kraj,


Pa eto, imaš primer, kreni.

Šalji koga možeš da broji autobuse.
Ja neću jer mislim da je neproduktivno i da se država na drugi način uređuje.
Ne tako što se prebijaju neodgovorni vlasnici pasa i ne tako što građanin broji autobuse.
Bili Piton Bili Piton 20:19 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

bene_geserit

Ako je motivacija ovog klinca da izgradi političku karijeru a ovo mu je prvi korak, bio bih oprezan sa davanjem podrške.


Mogu da potpišem da to što radi ne radi iz ikakvih estradnih pobuda. Uopšte nije taj tip starlete, ni političke ni bilo kakve druge, već oličenje gradjanina, jednom rečju. Genuine article.
zilikaka zilikaka 20:22 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ma stala bi država garant da nije njega.
Ni jedan slivnik ne bi bio očišćen, ni jedno stablo zasađeno, sve te hilajde su samo zbog njega sređene.
Može ovako?

Ne bi stala, al se slažem da bi bila mnoogo bolja da je više takvih.
Da ti iz svog iskustva kažem, imam iza sebe desetine i desetine kojekakvih prijava, dopisa, žalbi...i to sam potezala kad god je trebalo da prodrmam nekog da uradi ono što mu je inače u opisu radnog mesta.
Budeš dosadan, uporan, vežeš im se vrata i oni onda odrade.
Jedino što su moji dopisi uglavnom bili vezani za komunalne probleme u neposrednoj blizini, koji mene najviše žuljaju, pa tim pre skidam kapu momku koji to radi za opšte dobro.
angie01 angie01 20:25 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Najluđe kod tih prijava je što, ako si dovoljno uporan i pismen i šalješ ih kome treba, a to na šta se žališ ima smisla, one zapravo vrlo često imaju efekta.


eto.


Mada to (slanje prijava) jeste zabava za penzionere.


gde to pise?


Ako je motivacija ovog klinca da izgradi političku karijeru a ovo mu je prvi korak, bio bih oprezan sa davanjem podrške.


pa nije- vec sam par puta napisala, kako je to pocelo,...ne znam zasto mu se zamera nesto afirmativno,....a podrsku ima, od onih koji kapiraju i zahvalni su mu sto se trudi oko necega sto je za dobrobit svih- tako da ne moras da se bacas u dilemu- slobodno nemoj.

sto se mene tice, vise bih volela da je u gradskoj vlasti neko kao on- koji brine o svom gradu i voli ga, nego ovi kao vesic, sto grad unistavaju i ekspolatisu ga.
nepopustljiv nepopustljiv 20:25 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

bene_geserit
Najluđe kod tih prijava je što, ako si dovoljno uporan i pismen i šalješ ih kome treba, a to na šta se žališ ima smisla, one zapravo vrlo često imaju efekta.
Znam, jel pokojna mama mi je bila jedna od tih što šalju prijave (OK, ne 14000 nego 2-3 reda veličine manje od ovog omladinca) i što je najluđe, izborila se svaki drugi put otprilike za ono što je htela. Recimo trebalo joj je par upornih godina i dosta prijava da natera ove iz lokalne toplane (pored zgrada gde je živela) da stave zvučnu izolaciju koja je drastično smanjila nivo buke i popravila kvalitet sna gomili ljudi iz tih zgrada (od kojih se većina smejala na slanje tih prijava, ali dobro).

Mada to (slanje prijava) jeste zabava za penzionere.
Ako je motivacija ovog klinca da izgradi političku karijeru a ovo mu je prvi korak, bio bih oprezan sa davanjem podrške.

Ako je Filipu Vukši motiv da izgradi političku karijeru - ja mu dajem podršku.
Ako mu nije motiv da izgradi političku karijeru - ja mu dajem, opet, podršku.
nepopustljiv nepopustljiv 20:27 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Radovan Nastić
Molim da se ova kvalifikacija argumentuje. Gde tačno u komentarima ti prepoznaješ mržnju?
...ili će biti da je mržnja izvučena kao adut protiv mišljenja koja su drugačija od onog što si izneo u tekstu?
U prevodu:Ne slažu se sa mnom i kritikuju moj stav, znači, mrze me.
Biće da ti prelako etiketiraš.


Opusteno, nisam video.

Buda vidi budu, svinja vidi svinju.

Ma to sto se ne slazemo, pa to je ok. Sto bi se slagali u vezi ovoga ili bilo cega.

Mrzite se medjusobno. Vi, komentatori. Ljudi s bloga.

E to je sumanuto.

Koga ti vidiš?
zilikaka zilikaka 20:29 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Mada to (slanje prijava) jeste zabava za penzionere.

Zavisi koliko te žulja problem zbog kojeg pišeš.
Mada, uz malo pismenosti i elementarne logike, dopis se završava za po sata u vr glave. Toliko uvek možeš da izdvojiš. Ja baš nemam vremena na bacanje al mi nije teško da sednem i skuckam kad se mora.

Posle ide slanje poštom, preporučeno, i to ume da bude najteži deo (ako nemaš neku zabačenu poštu). Ako sve može elektronski, to odradiš čas posla.
I mnogo se bolje osećaš, jer znaš da radiš nešto smisleno.
angie01 angie01 20:31 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ne devalviram samo ga ocenjujem.
A jel sme da se oceni ovako kako ga ja ocenjujem ili je neki komitet propisao kako mora?


ocigledno si zlonameran i pokusavas da diskreditujes njegovo angazovanje- koje ima odlicne rezultate, sto je fakat.


Pa eto, imaš primer, kreni.


cekaj, ti meni kazes da radim nesto sto ti smatras besmislenim:)


Šalji koga možeš da broji autobuse.


decko ne broji autobuse, samo je utvrdio da ono sto mu se jednom slucajno desilo i sto je ugrozilo povratak nekoj kolicini putnika, uobicajena praksa i na to je reagovao...sto jeste ispravan nacin borbe protiv javasluka- gradjanska svest je generalno niska, pa je zato i moguce da prolaze onoliki propusti.
Bili Piton Bili Piton 20:36 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

hoochie coochie man
ne tako što građanin broji autobuse.


U svakoj normalnoj zemlji postoje ljudi čiji je baš to svakodnevni posao. Da broje autobuse i staraju se da njihov protok ide glatko. Za to primaju platu. Samo u Londonu je na hiljade baš takvih ljudi, koji bukvalno - bukvalno - stoje na ulici i evidentiraju autobuse koji prolaze.
jadragoljub jadragoljub 20:36 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

evo da i ja tebi dam preporuku, da ne kažeš da samo pcujem
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:39 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

cekaj, ti meni kazes da radim nesto sto ti smatras besmislenim:)


A ti se ponašaš po mojoj proceni, pa ako ja nešto smatram smislenim ti ćeš to da radiš, ako ne, ti odustaješ?
Endži, TI kažeš da bi bilo super da je više takvih, pa šta te sprečava da povećaš taj broj za nekoliko?



Zavisi koliko te žulja problem zbog kojeg pišeš.


A kad nekoga žulja 14000 problema, pali li ti se neka lampica?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:41 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

U svakoj normalnoj zemlji postoje ljudi čiji je baš to svakodnevni posao. Da broje autobuse i staraju se da njihov protok ide glatko. Za to primaju platu.


Ma to je sasvim druga stvar, ali sasvim.
evo da i ja tebi dam preporuku, da ne kažeš da samo pcujem


Fala :)

A kad ćemo malo da se pcujemo?
Da ti pomenem Titu, a? :)
jadragoljub jadragoljub 20:43 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

A kad ćemo malo da se pcujemo?
Da ti pomenem Titu, a? :)

nemo po ovu omorinu
alselone alselone 20:44 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Bili Piton
bene_geserit

Ako je motivacija ovog klinca da izgradi političku karijeru a ovo mu je prvi korak, bio bih oprezan sa davanjem podrške.


Mogu da potpišem da to što radi ne radi iz ikakvih estradnih pobuda. Uopšte nije taj tip starlete, ni političke ni bilo kakve druge, već oličenje gradjanina, jednom rečju.


Pa čak i da jeste, ja bih veoma rado glasao za osobu koja je nešto uradila bez ingerencija jer verujem da bi tek sa ingerencijama uradila mnogo više.
Bili Piton Bili Piton 20:49 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

hoochie coochie man

Ma to je sasvim druga stvar,


Ne Huči, to je upravo ta ista stvar. Samo što kod nas to nema ko da radi, ne postoji zaduženje, opis radnog mesta nego (eventualno) radi ko stigne, kao što se sve radi u ovoj zemlji - ako i kad neko stigne, ako se takav nadje, improvizovano, iz sopstvene dobre volje i osećaja za do the right thing. I samo se o tome ovde radi. I još ga posle u znak zahvalnosti kazne za sav trud.

kako ne voleti domovinu, zbilja.
nsarski nsarski 21:07 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Bili Piton
hoochie coochie man
ne tako što građanin broji autobuse.


U svakoj normalnoj zemlji postoje ljudi čiji je baš to svakodnevni posao. Da broje autobuse i staraju se da njihov protok ide glatko. Za to primaju platu. Samo u Londonu je na hiljade baš takvih ljudi, koji bukvalno - bukvalno - stoje na ulici i evidentiraju autobuse koji prolaze.


Čak i više od toga! (Mada, time se ne bave ljudi koje zanima da urede saobraćaj).
Ispostavlja se da dolazak autobusa u gradu Cuernavaca (Mexico) imaju raspodelu verovatnoće koja je saglasna sa onom koja se dobija iz ensembles random unitarnih matrica. Možda je FV deo nekog takvog istraživačkog tima?

Ima toga mnogo, ali evo važnijeg rada The statistical properties of the city transport in Cuernavaca (Mexico) and random matrix ensembles. Guglati ovaj rad u google scholar i pogledati radove koji ga citiraju.

Bez ikakvog zezanja, to je vruća tema u poslednje vreme. Evo, naš trećepečeni otac, Alse, će ti potvrditi. On se bavi tim stvarima u drugom kontekstu.

EDIT EDIT EDIT
Evo sasvim lep sažetak tog istraživanja u Meksiku, razumljiv i laicima. Pa da vidite da dolasci autobusa mogu da budu od fundamentalnog naučnog značaja.

In Mysterious Pattern, Math and Nature Converge
Najiskrenije predlažem čitanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Samo što kod nas to nema ko da radi, ne postoji zaduženje, opis radnog mesta nego (eventualno) radi ko stigne, kao što se sve radi u ovoj zemlji


I kako su te "normalne" zemlje postale "normalne"?
Tako što su neki njihovi Filipi brojali?
Nije to put.
kako ne voleti domovinu, zbilja.


Otadžbina i vlast su različte stvari.
alselone alselone 21:20 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

naš trećepečeni otac, Alse


Nije da sam sujeveran ali hajde ljudi da sačekamo još par dana, Georgina je samo što nije. Obznaniću čim bude.

zilikaka zilikaka 21:20 08.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Čekamo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana