Ljudska prava| Mediji| Politika| Reč i slika| Život

Selitizam i plebsomanija!

Filip Mladenović RSS / 10.07.2019. u 11:36

ELITA I MASA
ELITA I MASA
Socijalističkoj Jugoslaviji i Titovoj epohi se što-šta može zameriti, ali su barem u jednoj činjenici nadmašili protekle 3 „patriotske" decenije: Brozov režim se ozbiljno bavio prosvećivanjem i obrazovanjem tzv. širokih narodnih masa.

Nasuprot tome, još od Miloševićevih mitinga na Ušću (1988.) i Gazimestanu (1989.), dakle 30 godina smo svedoci sludjivanja naroda i kretenizovanja gradjanstva. To nije ni slučajno ni stihijno, već namerno i organizovano, što zbog nastavljanja nesmetane i nekažnjene pljačke društvene svojine i državne imovine, što zbog pukog održanja na vlasti koji mesec ili godinu duže.

Tzv. tabloidi i ružičaste televizije su glavni proizvodni pogoni tog strateškog projekta sludjivanja i kretenizovanja, uprkos važećim zakonima o medijima, novinarskim kodeksima i institucijama, koje su zadužene i plaćene da primenjuju važeće zakone i kodekse ponašanja u javnom, a ne u privatnom interesu.

I šta Srbija ima posle 3 decenije ovog i ovakvog vlastodržačkog i vlastoodržavačkog projekta?

Ima sve veći odliv najobrazovanijeg stanovništa u razvijene zemlje Evrope i sveta, ima demografsku katastrofu, ima zatrovanu društvenu i kulturnu atmosferu, ima mafijaški stil vladanja i nasilje kao svakodnevni zakon životarenja u ovoj zemlji.

Da sam predsednik ili premijer Srbije, zapitao bih se ne kao političar, ne kao gradjanin, već kao LJUDSKO BIĆE: Vredi li ijedan dan proveden na vlasti ako iz dana u dan dirigovani mediji sludjuju narod i kretenizuju gradjanstvo? Ako je atmosfera u društvu toliko polarizovana i kontaminirana? Ako je stanovništvo države kojom upravljam, nakon 3 decenije organizovanog „hleba i igara" manipulisanja, spremno da za SMS poruke jednog glupirity TV programa potroši skoro 6 (šest) miliona evra!? (NAPOMENA: Do 07.07. 2019. fondaciji "Budi human" za lečenje teško bolesne dece poslato je oko 5 miliona SMS poruka kako bi se prikupio potreban novac. Dakle, skoro 4 /četiri/ puta manje nego za jedan glupirity TV program u kome se promovišu nasilje i prostota!)

Ako su Srbiji potrebni „Beograd na vodi", razvijena infrastruktura i nove investicije, ISTO TAKO su joj potrebni PROSVEĆENI i OBRAZOVANI gradjanke i gradjani, SLOBODNI i ODGOVORNI mediji i nova ulaganja u domove kulture širom Srbije, besplatno školstvo od predškolskog uzrasta do kraja studija i zaštita ne samo prirodne, već i društvene okoline!

 

Atačmenti



Komentari (395)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:52 10.07.2019

Re: nekad i sad

Ali su morali na nastavu


Isto onako kako su morali i da završe, ne zato što su morali da uče pa znaju, nego zato što su takve direktive bile.

Znali su otprilike onoliko kao i ovi sa splavova, ostalo su nijanse.
shone shone 18:56 10.07.2019

Re: nekad i sad

Znali su otprilike onoliko kao i ovi sa splavova, ostalo su nijanse.


Znači Risto dođe mu na isto.


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:57 10.07.2019

Re: nekad i sad

Znači Risto dođe mu na isto.

:)

Ne, sad je bolje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:11 10.07.2019

Re: nekad i sad

hoochie coochie man
Znači Risto dođe mu na isto.

:)

Ne, sad je bolje.



"Da je Jugoslavija bila 100 puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo." Abdulah Sidran
shone shone 19:14 10.07.2019

Re: nekad i sad

Ne, sad je bolje.


Pa ja nisam ,,za da kvarimo,,. Šta onda oće Filip i ovi dobri ljudi?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:19 10.07.2019

Re: nekad i sad

shone
Ne, sad je bolje.


Pa ja nisam ,,za da kvarimo,,. Šta onda oće Filip i ovi dobri ljudi?


Pa mi nemamo tetku u Kanadi, Mišu bananu za kafanskog prijatelja niti brata Andreja!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 10.07.2019

Re: nekad i sad

Šta onda oće Filip i ovi dobri ljudi?


Ne znam šta hoće (dajbože da i oni znaju) ali znam šta neće, neće da misle.
(lakše im valjda da zapamte par praznih parola, kao ova Sidranova, nego da misle)

Kad bi postojala neka čarolija pa da svako može da bira hoće li da živi u onome ili u ovome sad, siguran sam da bi ono bilo prazno, niko tamo ne bi otišao.

A što hvale nešto što ne bi izabrali, ne znaju ni oni.
shone shone 21:42 10.07.2019

Re: nekad i sad

Pa mi nemamo tetku u Kanadi, Mišu bananu za kafanskog prijatelja niti brata Andreja!


Pa ko ti je kriv što nemaš Snađi se.

Misliš da se pare lako zarađuju?




Filip Mladenović Filip Mladenović 22:03 10.07.2019

Re: nekad i sad

Za finale poslednjeg glupirity TV programa poslato je skoro 19 miliona SMS poruka (18.935.960).

Da je za svaku poslatu SMS poruku naplaćena akciza (slična onoj koju nam naplaćuju preko računa za struju ili za gorivo) u iznosu od 12 dinara, tj. 10 evrocenti, i potom sav prihod u iznosu od oko 1,9 milion evra preusmeren na račun Ministarstva prosvete, djaci u svim školama širom Srbije imali bi besplatne obroke jedno polugodje!

Ili za nabavku svih udžbenika za svu decu u srednjim školama u Beogradu je potrebno oko 8 miliona evra. Uz prosečan vek udžbenika od 4 godine, ukupan godišnji trošak iznosi oko 2 miliona evra!

Mućnite glavom!
nsarski nsarski 22:52 10.07.2019

Re: nekad i sad

Da je za svaku poslatu SMS poruku naplaćena akciza (slična onoj koju nam naplaćuju preko računa za struju ili za gorivo) u iznosu od 12 dinara, tj. 10 evrocenti, i potom sav prihod u iznosu od oko 1,9 milion evra preusmeren na račun Ministarstva prosvete, djaci u svim školama širom Srbije imali bi besplatne obroke jedno polugodje!


Nije tačno.
Za te pare bi se otvorilo nekoliko novih radnih mesta u Ministarstvu, ministar bi dobio nov ekskluzivan auto i šofera pride, a odabrana grupa prosvetnih lumena, predvođena značajnim ljudima iz ministarstva i ministrom lično, bi otišla u Rio de Žaneiro na ekskluzivnu plenarnu konferenciju o globalizaciji predavanja svetske istorije (negde početkom meseca februara kada počinje karneval). Ministar lično bi održao predavanje "Kraj istorije: Istina ili mit?" i to bi sve novine prenele.
shone shone 23:25 10.07.2019

Re: nekad i sad

Nije tačno.
Za te pare bi se otvorilo nekoliko novih radnih mesta u Ministarstvu, ministar bi dobio nov ekskluzivan auto i šofera pride, a odabrana grupa prosvetnih lumena, predvođena značajnim ljudima iz ministarstva i ministrom lično, bi otišla u Rio de Žaneiro na ekskluzivnu plenarnu konferenciju o globalizaciji predavanja svetske istorije (negde početkom meseca februara kada počinje karneval). Ministar lično bi održao predavanje "Kraj istorije: Istina ili mit?" i to bi sve novine prenele.




Pa dobro Sarski kako da na ovo ne nakačim klip reskirajući da mi opet sašiju trolovanje.



Baš tako - kratko ali jebitačno.
gedza.73 gedza.73 08:30 11.07.2019

Re: nekad i sad

Filip Mladenović
hoochie coochie man
Znači Risto dođe mu na isto.

:)

Ne, sad je bolje.



"Da je Jugoslavija bila 100 puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo." Abdulah Sidran


zato što je jugoslavija bila onakva, sa onakvim sistemom vrednosti zato nam je danas ovako. zato što je napravila i stvorila sistem, ljude u njemu, ovakve kakvi smo mi.

Ako se ne varam otac Borke pavićević je bio predsednik neke ideološke komisije.
Etičar, humanista, intelektualac predsednik ideološke komisije u jednoj totalitarnoj azijatskoj guberniji čija kćerka, prateći Sidartin put ali samo do dela gde on vidi kako siromaštvo van partijskih palata ipak postoji, priča o demokratiji, pluralizmu, ljudskim pravima...
naravno da je takvom plemstvu bilo bolje.

kad si kod sms-ova. Za mene je potpuno isti stepen debilizma (ali i slobode odlučivanja) salnje poruka podrške raznoraznom talogu društva kao i nekadašnje uplaćivanje loto tiketa sa skoro religijskim praćenjem rezultata na jednom od samo dva nacionalna, ideologizirana tv programa.

I ako neka grupa pošalje silne novce za raznorazne starlete, kriminalce možeš li da mi pokažeš odeljenje bolnice, jednu jedinu školu obnovljenu novcem koji je skupila grupa građana (i građanki) koja se deklarativno zalaže za slične akcije po društvenim mrežama uvek i uporno ostajući samo na uzajamnim lajkovima.

ne znam stvarno ko mi se više gadi.




nepopustljiv nepopustljiv 08:42 11.07.2019

Re: nekad i sad

gedza.73
Filip Mladenović
hoochie coochie man
Znači Risto dođe mu na isto.

:)

Ne, sad je bolje.



"Da je Jugoslavija bila 100 puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo." Abdulah Sidran


zato što je jugoslavija bila onakva, sa onakvim sistemom vrednosti zato nam je danas ovako. zato što je napravila i stvorila sistem, ljude u njemu, ovakve kakvi smo mi.

Ako se ne varam otac Borke pavićević je bio predsednik neke ideološke komisije.
Etičar, humanista, intelektualac predsednik ideološke komisije u jednoj totalitarnoj azijatskoj guberniji čija kćerka, prateći Sidartin put ali samo do dela gde on vidi kako siromaštvo van partijskih palata ipak postoji, priča o demokratiji, pluralizmu, ljudskim pravima...
naravno da je takvom plemstvu bilo bolje.

kad si kod sms-ova. Za mene je potpuno isti stepen debilizma (ali i slobode odlučivanja) salnje poruka podrške raznoraznom talogu društva kao i nekadašnje uplaćivanje loto tiketa sa skoro religijskim praćenjem rezultata na jednom od samo dva nacionalna, ideologizirana tv programa.

I ako neka grupa pošalje silne novce za raznorazne starlete, kriminalce možeš li da mi pokažeš odeljenje bolnice, jednu jedinu školu obnovljenu novcem koji je skupila grupa građana (i građanki) koja se deklarativno zalaže za slične akcije po društvenim mrežama uvek i uporno ostajući samo na uzajamnim lajkovima.

ne znam stvarno ko mi se više gadi.





Gedžo, sve im diraj, osim dragog im druga Tite!
Jebote - a išli smo u Makarsku na more, vozili juga i spavali u vrećama uz put!
Dok su jadni Italijani, Luksemburžani, Lihtenštajnanci, Belgijanci, Englezi, Danci i Englezi grcali - jer nisu uživali blagodeti toga sistema sa faraonom na čelu.
Eeeee, da - u pomenutim državama teško da su išli i u škole - jer nisu imali istoga na vlasti.
Jebote!
gedza.73 gedza.73 18:50 12.07.2019

Re: nekad i sad

jer nisu imali istoga na vlasti.

jedni se sa nostalgijom sećaju prošlih vremena, drugi danas glasaju za supstrat.
jednima su reper Rumunija iz doba Čaušeskog, istočni blok, partokratska Srbija rođena iz partokratske SFRJ, drugi i dalje ksenofobno mrze sve van svojih granica.

isti palanački, 'krezubi' mentalitet samo što se krezubi iz kruga dvojke uporno podsmevaju krezubima iz SNS autobisa ne shvatajući koliko su isti.

'naša industrija tigar, naša vojska najjača, naša ekonomija u stalnom usponu, naše obrazovanje donosi zlatne medalje sa svetskih takmičenja...'
'greške ispravljamo, smenjujemo kadrove koji kradu...'

jedina je razlika da danas ipak građansko ili versko je izborni predmet za razliku od ONO i DSZ ili marksizma.

eto sad krezubim krugodvojkašima Vulin možda vrati predvojničku u škole pa da ponovo budu oduševljeni obrazovnim sistemom. Kardeljevo - šuvarovski obrazovni sistem. Bez koga je Zapad potpuno prop'o.
tasadebeli tasadebeli 22:05 10.07.2019

О елити

Препоручивах ономад ово Алселону, али је њега мрзело да слуша.

Можда ће сада некога овде интересовати пошто је о тој теми и овај пост.

О српској елити у ових 200 година модерне Србије, о односу елите и народа из којег потиче та елита, о односу елите и политике,...

Можда вам се, некима од вас, у првом тренутку и неће допасти имена која могу да чују као госте у студију (барем сам Алса тако разумео ономад) али не треба сметнути са ума чињеницу да су се ти људи озбиљно бавили елитом у Срба кроз последња два века, један од њих и посебно српском елитом у Брозово доба, а други је наш блогодругар, како се то овде каже, па ће ова радио емисија Радио Београда 2 можда некоме и бити интересантна за слушати је.

Емисија је релативно свежа, тек смо јој давали седам дана.




Rečeno i prećutano - Sinhronizovanje društvenih elita (ЛИНК)







Filip Mladenović Filip Mladenović 22:14 10.07.2019

Re: О елити

Elita je elita, a plebs je plebs:

Javnost je šokirana video snimkom iz požarevačke bolnice od 4. jula 2019. godine, koji kruži društvenim mrežama, a na kojem se vidi kako kovčeg sa telom pokojnice iznose kroz prozor i ubacuju u pogrebno vozilo.

"Ta služba koja to radi, to ništa ne funkcioniše i na kraju su nam rekli da mora da izbacimo tetku kroz prozor!", priča za medije sestrić preminule Živanke Zoran Paunović, kome su u bolnici rekli "mrtvi-ladni" da njeno telo više nije njihova briga!!!



tasadebeli tasadebeli 22:41 10.07.2019

Re: О елити

Filip Mladenović

Elita je elita, a plebs je plebs



Филипе, ја бих на твом месту мало опрезније користио те термине "елита" и "плебс".

Бака моје жене је из породице Срба из Хрватске, Из Загреба. Обогатили су се као ексклузивни снабдевачи кобасицама царствујушчег двора у Вијени. Образовали своју децу, припремали их за одговорне државне и друштвене положаје. За време боравка у Загребу кућни пријатељи са Медаковићима, тј. тадашњим предсједником Сабора, и том екипом ондашњих утицајних српских кругова у Хрватској.

Када сам, док је моја жена записивала бакине приче из прошлости уз кафу и шненокле, у једном моменту, питао ту баку:

"Дакле, бако, ви сте живели на Илици...?"

добио сам следећи одговор:

"На Илици? Боже ме сачувај! На Илици је живео плебс! Тамо нам је само била радња..."

Деда, муж те баке, није био из Загреба, него из Славоније. Липика. Србин такође. Официр краљеве војске и посилни краља Александра.

Због тог Липика је баку и њезину фамилију називао "пољски грофови". То јест, са поља, ливаде.

Све своје унуке, пет их је имао, деда је називао грофови Усеровски, племенити Прдичићи, док је једину унуку, моју жену, звао грофица Упишански, племенита Прдичић.

Напустили су Хрватску, и бабини и дедини, последњи пут (пошто су је више пута прогоњени напуштали пре тога, па се опет враћали мислећи да се нешто променило) 1941. године по настанку НДХ да се више никада у Хрватску не врате. Ни када је Броз дошао на власт у Југославији.

Хоћу, у ствари, да ти кажем да су ти термини "елита" и "плебс" врло растегљиве природе на овим просторима и да се у овом српском народу врло често постаје елитом (политичком, интелектуалном, економском итд.) преко ноћи и преко оружја, а не својим заслугама, способностима и људским квалитетима.


П.С. - Ми баку нисмо износили кроз прозор када се упокојила.




shone shone 23:20 10.07.2019

Re: О елити

Rečeno i prećutano - Sinhronizovanje društvenih elita (ЛИНК)

Uglavnom opšta mesta koja su već prežvakavana.
Istorijsko nasleđe (od Turaka) prekinuto Jugoslovenskim eksperimentom do današnje papazjanije.
,,Protivnik nije takmičar nego je neprijatelj,, To je naša stvarnost.
Blog koliko god je mali uspeva na najelementarnijem nivou da odrazi tu realnost u svim segmentima kao mali reprezentativni uzorak.
Na globalnom nivou imaš manipulativni spoljni faktor sa svojim interesima uz svu moć i lovu sa kojom raspolažu i mali duboko podeljeni narod koji nema snage da se sastavi ni po jednom šavu, bez love,vizije pa i elite u pravom smislu reči nedovoljno pismen i obrazovan. Šta možeš tu pametno da očekuješ?
Mi prvo moramo da se dogovorimo sami sa sobom a onda i sa velikim silama i njihovim interesima.
Poštujem tvoj optimizam ali ... ,,Muhamed Ali,,.
Ni ovaj intervju nije dao odgovore na suštinska operativna pitanja. Samo akademska sterilna analiza, pritom se oko većine stvari nisu složili.A samo ih je dvoje.

shone shone 23:29 10.07.2019

Re: О елити

а овим просторима и да се у овом српском народу врло често постаје елитом (политичком, интелектуалном, економском итд.) преко ноћи и преко оружја, а не својим заслугама, способностима и људским квалитетима.


Jel ti ovo poznato od nekud?

Ono kao
tasadebeli tasadebeli 23:37 10.07.2019

Re: О елити

shone

Poštujem tvoj optimizam ali ... ,,Muhamed Ali,,.






Добро, макар да знамо шта нам је. Ако већ не знамо где нам је.



Историја је код нас покушала да замени индивидуалистички патријархализам (где је свако домаћинство, односно породична задруга, производило скоро све што им треба) колективистичким тоталитаризмом (где смо сви изненада морали да се ослањамо на непоуздане 'друге'). Нисам ни на који начин заговорник било какве романтичне прошлости, посебно не породичне задруге као врло неефикасног и немодерног начина уређивања друштва, али једна ствар коју је задруга имала је била стабилност и заштита појединца, члана те задруге. Он је на њу могао да рачуна.

У нашем посттурском националном експерименту – да, овде мислим на наше слављене вождове, књажеве и краљеве – та стабилност се изгубила и замењена је небирократским ауторитарним системом који је био мешавина бечке бирократије и турске самовоље. Народ је, и даље, био извор прихода за елиту и ништа више. Народ и даље није имао утицај на дешавања; народу су и даље неочекиване одлуке падале са неба; народ и даље није разумео компликована бирократска правила која су се стално мењала; народу су и даље давана најбесмисленија објашњења за поступке његових владара. Укратко, народ је и даље живео у фарси.

Није ништа боље искуство ни нашег колективистичког експеримента након ослобођења од Немаца, упркос лепим речима и жељама његових идеалистичких твораца и још више идеалистичких следбеника. Ако ми на овом месту сада поменете идеалну Титову Југославију, наш некадашњи црвени пасош и доживотни посао за све, све што могу да кажем је да не постоји ништа што се не може решити довољно великим кредитом. Фарса се у тој Југославији још и појачала, због притиска да се помире мед и млеко званичне пропаганде са корупцијом и некомпетенцијом 'на терену'.

Перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневног искуства да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе, с временом су учвршћивали и распиривали наш надреално-фарсични ментални калуп.








П.С. -








tasadebeli tasadebeli 23:39 10.07.2019

Re: О елити

shone
а овим просторима и да се у овом српском народу врло често постаје елитом (политичком, интелектуалном, економском итд.) преко ноћи и преко оружја, а не својим заслугама, способностима и људским квалитетима.


Jel ti ovo poznato od nekud?

Ono kao



Племенити Прдичићи? Грофице Упишански и грофови Усеровски?

И...

Да, да, госпођица Хаџи Пешићева... Знамо се одавно.
G.Cross G.Cross 22:47 10.07.2019

Daisy, Daisy

Prvo, ovaj Petricic je cist genije.
Jednim crtezom kaze vise nego 670 komentara.

Drugo , ovaj Shone mora da je AG.
Nijedno zaista ljudsko bice koje jede, spava, radi da bi opstao ne bi fizicki mogao da sve to uradi i u isto vreme generise toliki broj besmislenih komentara.

Shone je Artificial Intelligence gone wrong.
On je Artificijelna Glupost.
tasadebeli tasadebeli 23:03 10.07.2019

Re: Daisy, Daisy

G.Cross
Prvo, ovaj Petricic je cist genije.
Jednim crtezom kaze vise nego 670 komentara.

Drugo , ovaj Shone mora da je AG.
Nijedno zaista ljudsko bice koje jede, spava, radi da bi opstao ne bi fizicki mogao da sve to uradi i u isto vreme generise toliki broj besmislenih komentara.

Shone je Artificial Intelligence gone wrong.
On je Artificijelna Glupost.





О, елито!

Јебем ли те такву!

Боље онда да те и нема, него да имамо такву елиту.



shone shone 23:34 10.07.2019

Re: Daisy, Daisy

Shone je Artificial Intelligence gone wrong.
On je Artificijelna Glupost.


Dragec moj negde si se našao debelo uštinut?
To samo može da znači da si se prepoznao i da ti se žacnuo hercegovački libido.
Nisam očekivao ovaj kompliment ali mi je drago što vam jednom po jednom popušta inhibicija.
,,U cara Trojana kozije uši,,


shone shone 23:36 10.07.2019

Re: Daisy, Daisy

О, елито!

Јебем ли те такву!


Neeeeee, Taso brate.



shone shone 23:44 10.07.2019

Re: Daisy, Daisy

Nijedno zaista ljudsko bice koje jede, spava, radi da bi opstao ne bi fizicki mogao da sve to uradi i u isto vreme generise toliki broj besmislenih komentara.


Može,vidiš, otkriću ti tajnu.
jedeš sendviče i ne letiš avionom.
Avioni,aerodromi,čekiranja oduzimaju puno vremena.
Prizemlji se pa pokušaj.
tasadebeli tasadebeli 23:45 10.07.2019

Re: Daisy, Daisy

shone
О, елито!

Јебем ли те такву!


Neeeeee, Taso brate.






Мене?

Мене никад неће уфатит'!

У цара Тројана козје уши.


(Предлажем да нам ово у Србији постане званични поздрав. Као оно римским легионарима Снага и част!, или Јеврејима Догодине у Јерусалиму!, или оно Догодине у Призрену!,...

Уместо Добар дан! викнеш У цара Тројана козје уши!

Не мора ни да се виче... Довољно је само да се шапуће. Као трска на ветру.

А? Шта мислиш?)
shone shone 23:47 10.07.2019

Re: Daisy, Daisy

А? Шта мислиш?)


Može skraćeno, Cross mi dao ideju sa AG.
Mi će mo onda UCTKU.
M'da može da zazvuči kao UCKa pa da nam prišiju još i Tačija.
shone shone 23:51 10.07.2019

Re: Daisy, Daisy

Jednim crtezom kaze vise nego 670 komentara.

1 od 682

Ide to na 700 i bez mene. Moj cilj je bio 500.
tasadebeli tasadebeli 23:52 10.07.2019

Re: Daisy, Daisy

shone
А? Шта мислиш?)


Može skraćeno, Cross mi dao ideju sa AG.
Mi će mo onda UCTKU.
M'da može da zazvuči kao UCKa pa da nam prišiju još i Tačija.



Па није то ни тако лоше гледе каријере у евроатлантским круговима евроунијатских институција с посебним освртом на балканску орбиту.


П.С. - А шта је то џет лег?

Врста сендвича? Можда са кобасицама? Посебни и специјални удуплани хотдог намењен искључиво елити?
shone shone 00:17 11.07.2019

Re: Daisy, Daisy

А шта је то џет лег?


Dobra stvar od Nazareth

gedza.73 gedza.73 08:02 11.07.2019

Re: Daisy, Daisy

@ G.Cross

još stoji kod Vrhnike


aureus aureus 23:32 10.07.2019

On...

Nosi skupa odijela i brine o sirotilji.
shone shone 23:35 10.07.2019

Re: On...

Nosi skupa odijela i brine o sirotilji.


I ne razme se u marame.
aureus aureus 23:44 10.07.2019

Re: On...

shone
Nosi skupa odijela i brine o sirotilji.

I ne razme se u marame.

Ali on razumije - njih.

A oni mu vjeruju.
Misle da je njihov.

Šta sirotinja zna šta je sako od tri hiljade evra, i dobro vino u njujorškom restoranu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:45 10.07.2019

Re: On...

tasadebeli tasadebeli 23:49 10.07.2019

Re: On...

aureus
shone
Nosi skupa odijela i brine o sirotilji.

I ne razme se u marame.

Ali on razumije - njih.

A oni mu vjeruju.
Misle da je njihov.

Šta sirotinja zna šta je sako od tri hiljade evra, i dobro vino u njujorškom restoranu.




Он.

Ипак... Немојте тако. Он је надасве филантроп.
shone shone 23:55 10.07.2019

Re: On...

Ипак... Немојте тако. Он је надасве филантроп.




Aureus je mislio na Anonimusa garant.
zaboravio je morske pse.
anonymous anonymous 23:57 10.07.2019

Re: On...

shone
Ипак... Немојте тако. Он је надасве филантроп.




Aureus je mislio na Anonimusa garant.
zaboravio je morske pse.

AUREUS uvek misli na mene.

Čak i kad - ne misli.

tasadebeli tasadebeli 00:01 11.07.2019

Re: On...

anonymous
shone
Ипак... Немојте тако. Он је надасве филантроп.




Aureus je mislio na Anonimusa garant.
zaboravio je morske pse.

AUREUS uvek misli na mene.

Čak i kad - ne misli.









Filip Mladenović Filip Mladenović 00:41 11.07.2019

TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

SREBRENICA. KAD MI UBIJENI USTANEMO!

Uvod u predstavu

Kolarac, četvrtak 11. jul 2019, 20h

Osam teza o pozorištu i genocidu
(Reč autora)

1. Ovo je performans-predavanje, jednoipočasovna predstava o predstavi u nastajanju. Publika će imati priliku da, kao u ateljeu, vidi iz čega i kako nastaje jedna predstava o najvažnijoj temi, o zločinu genocida, čija nerasvetljena senka, duge dvadeset četiri godine, pomračuje ovo društvo tako snažno da ono ne može da se konstituiše sve dok je sa sebe ne ukloni.

2. Pozorište je realizovana, predočena imaginacija, imaginacija pretvorena u život, doduše eksperimentalno, na malom uzorku, na pozorišnoj sceni, u amfiteatru, ali to je jezgro mogućeg novog života jednog društva. Pozorište, dakle, može da bude učiteljica budućnosti. Ne priznajući masovni zločin u Srebrenici kao genocid, Republika Srbija poništava sebe kao republiku. Zašto Republika Srbija ne priznaje evidentan genocid u Srebenici, koji je genocid prvo u projektu, u zamisli kulturne elite, pa u vojno-političkoj realizaciji Miloševićevog režima? Samo zato da bi oni koji su inspiratori tog genocida i dan-danas bili najugledniji pripadnici kulturne i političke elite, a da bi senku genocida na svojim plećima nosili nedužni građani i građanke, za tuđe zlodelo plaćajući sopstvenim indukovanim sramom i stidom.

3. Duhovnici srebreničkog genocida i etničkih čišćenja još uvek su ista kulturna elita u Srbiji, koja određuje državnu politiku i kulturnu orijentaciju prema svojim zločinima, držeći građane i građanke kao taoce u tom određenju, nametnuvši im ideološku, nacionalističku iluziju da se priznanjem genocida navlači krivica na srpski narod. Sasvim suprotno, priznati činjenicu genocida u Srebrenici, znači distancirati se od njega. Sve dok nedužni na svojim savestima nose ovu lažnu krivicu za masovno zlodelo koje je izvršio jedan režim, a koje je najpre počinjeno u imaginaciji, u zamisli njegove kulturne elite koja je i danas kulturna elita, neće biti ni javnog vremena ni javnog prostora za slobodnu imaginaciju, dakle, za slobodu čoveka u Srbiji.

4. Čovek je, pre svega, biće imaginacije, i ta ga osobina drastično izdvaja iz životinjskog sveta. Čovek je biće koje u duhu, u mašti, može najpre da prevaziđe zadatosti postojećeg, i da ga prema toj slici zatim menja. Pozorište naprosto javno predočava ovaj proces imaginacije koja interveniše u stvarnosti, i to predočavanje prevazilaženja granica postojećeg jeste bit dramaturgije.

5. Kao što sam u predstavi „Vox Dei – građanska neposlušnost“, pred lice pravde izveo aktuelnu vladu i aktuelnog predsednika republike, da odgovaraju pred važećim zakonima republike za dokaziva nedela koja su protiv nje počinili, a za šta društvo još nije sposobno (evo kako o toj predstavi uporno ćuti), tako i u predstavi o Srebrenici želim da učinim ono za šta društvo, na vlastitu štetu, još nije sposobno.

6. Ponavljam, bit jedne republike jeste u tome da se stavi na stranu žrtava koje ne moraju biti njeni građani, a protiv zločinaca koji su njeni građani. Bit Srbije kao republike može se ispuniti ako za dan svoje žalosti proglasi Dan genocida u Srebrenici. Time se sećanje na genocid pretvara u sećanje na solidarnost, sažaljenje, bratstvo i slobodu, a gubi se kao osećanje krivice. Priznavanjem genocida koji su u njeno ime počinili oni koje osuđuje kao sopstvene neprijatelje, jedna republika nalazi svoju svrhu i postaje ambijent slobode za svoje građane. Da mogućnost svoje slobode društvo najpre može da oseti i prozre u pozorištu, ja u to verujem.

7. Staviti publiku u akciju, ili pretvoriti publiku u javnost, to jeste cilj pozorišne umetnosti. Ono što mene u ovom slučaju zanima, i što je prvorazredni socijalni i estetski zadatak, jeste da, počevši od Uvoda u predstavu, a naredne godine i predstavom „Srebrenica. Kad mi mrtvi ustanemo“, sprečim buduće masovne zločine. Jer, novi će se zločini starih razmera izvršiti na ovim našim prostorima ukoliko ne ugasimo njihovo kulturno vrelo. Vladajuća kulturna elita širi nacionalističku kulturu mržnje, etničkog čišćenja i genocida, danas podjednako kao što je to radila i pod Miloševićevim režimom za taj režim. Isti su to ljudi, ljudi nahvao koji generišu zločine nazbilj.

8. Izvršioci počinjenih zločina uglavnom su osuđeni. Osuđeni su uglavnom i organizatori tih zločina. Čak su i nalogodavci osuđeni. Ali, akademici tih zločina, pesnici, duhovnici genocida, i danas su najugledniji ljudi u ovom društvu. Oni bi morali biti prozvani, prokazani i kažnjeni, kako bi pravedni ljudi mogli da žive ponosno. Počnimo s tim u pozorištu, počnimo, naime, od pozorišta!

Zlatko Paković
"DANAS", 11. jul 2019.
predatortz predatortz 08:14 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Ali, akademici tih zločina, pesnici, duhovnici genocida, i danas su najugledniji ljudi u ovom društvu. Oni bi morali biti prozvani, prokazani i kažnjeni, kako bi pravedni ljudi mogli da žive ponosno.


Tako je! Živeli maloumni koji kliču na sve gluposti bez unošenja mozga i logike, živeli glupi, živeli mrzitelji svoga i ljubitelji tuđega, živele babe koje plaču na tuđim grobljima dok svoja zapišavaju. Živela ta poštena iteligencija, ona za koju, drugovi i drugarice, mi kažemo da je poštena.

Smrt svemu ostalom!
Logici i istini naročito.
Jer to, drugovi i drugarice, ta istina, ume da bude opasna po našu stvar i grantove.
nepopustljiv nepopustljiv 08:38 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Filip Mladenović
SREBRENICA. KAD MI UBIJENI USTANEMO!

Uvod u predstavu

Kolarac, četvrtak 11. jul 2019, 20h

Osam teza o pozorištu i genocidu
(Reč autora)
...

Zlatko Paković
"DANAS", 11. jul 2019.

Filipe, kakve su ovo splačine?!
tasadebeli tasadebeli 09:17 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Čašu ovu onoj majci što je, smežurana i seda, pogurena i hroma, došla i rekla sinu: „Čedo moje, kako bi te nana o Sv. Aranđelu ostavila bez kolača?“ Gospodo, ne mogu da je opišem, za nacionaliste, jer nije ličila na caricu Milicu. A ni internacionalistima, jer nije ličila na Rembrantovu mater.




Филипе, ја сам мислио да се овај твој пост озбиљно бави питањем елите у Србији и међ' Србљима.

А ти га сад овиме претвараш у кафанско политичарење и политикантско кафанисање.

Вређајући при томе успомену на мртве и једне и друге стране из тог несрећног грађанског рата у СФРЈ протурањем класичног булшита о вечитој српској кривици.

Таман када човек помисли да се овај Блог Б92 нешто мало подигао по питању квалитета, одмах га треба сфуљати доле дубоко у мрак, у говна? Је л' то у питању?

Милошевић није више на власти у Србији, умро одавно као и Тито, много Срба је у Хагу већ осуђено за оно што им се ставља на терет као ратни злочин (не геноцид, него ратни злочин) за разлику од муслимана и Хрвата.

Чему онда овај твој текст о Златку Паковићу на овом твом посту? Какве то везе има са елитом? И плебсом?

И какве везе ово просеравање Златка Паковића уопште има и са позориштем?

Шта је сада не реду? Стрељање чланова САНУ? Уподобљавање српских инстуитутција и институција Србије потребама из иностранства?

Докле ће се овакви перформанси одржавати у Београду и по Србији?

Још 100 година? 200 година?

Када ће бити довољно да престану?

Када Срба нестане сасвим?

Ех, ви југословенски новинари...
predatortz predatortz 09:19 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Zlatko Paković
"DANAS", 11. jul 2019.

Filipe, kakve su ovo splačine?!



Ko je Zlatko Paković? Na to pitanje nije lako odgovoriti, jer odgovor podrazumeva i ono što je Paković bio i ono što on jeste, ali i ono što bi mogao u skorijoj budućnosti biti. Opasni su takvi ljudi koji nadolaze. Mržnja prema svemu duhovnom, lepom, darovitom; bunt ružnih, nakaznih ljudi, sumnjičavost spram svakog uspeha, kreativnosti, talenta – opasno. Mržnja prosečnih prema izuzecima – opasno. Svi smo jednaki u umetnosti – opasno. Svako ima prava na javnu kritiku i osudu drugih – opasno. Bunt protiv boljih – opasno. Meriti ljude po svojim mogućnostima – opasno. Pljuvati po jakima, darovitima, kreativnima – opasno, nepravično, kukavično, podmuklo, zavidljivo i nemoralno, mladiću Zlatko.


Izvor <<<---
tasadebeli tasadebeli 09:35 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

predatortz

Ko je Zlatko Paković?




Ех! Ко је!

Види се одмах ко је.

И знамо одавно ко је. И какав је.




shone shone 09:39 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Ех, ви југословенски новинари...


Zajebavaš? Koji novinari?

Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, odsek Ekonomska politika i planiranje, 1980. godine Magistrirao je na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu 1995. godine (Mentor: dr Milena Dragićević – Šešić, profesor menadžmenta u kulturi).


Ako ćeš tako onda si i ti prosvetni novinar. Što to kriješ?
shone shone 09:43 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Шта је сада не реду? Стрељање чланова САНУ? Уподобљавање српских инстуитутција и институција Србије потребама из ибностранства?

Докле ће се овакви перформанси одржавати у Београду и по Србији?

Још 100 година? 200 година?

Када ће бити довољно да престану?

Када Срба нестане сасвим?


tasadebeli tasadebeli 09:47 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone
Ех, ви југословенски новинари...


Jeli bre Taske kolko ima tih ,,elita,, u Srbiji?

Što se svađaju stalno kad ima mesta za sve?

Zajebavaš? Koji novinari?




М' да.




tasadebeli tasadebeli 09:50 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone






Ма нису ти овде потребни Тарабићи.

Довољни су Тито и Крлежа:


"Не брини, Фриц, за 50 година Срби неће више знати ко су, а за 100 година Срба више неће ни бити."
shone shone 09:55 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Ма нису ти овде потребни Тарабићи.

Довољни су Тито и Крлежа:


UCTKU!

Hebeš dokonu, podloga se osušila da ja udarim prvu ruku pa da vidim šta će zid da kaže. Da ne bude samo zid plača, ako počnu fugne da pucaju.
JBG Taske otišo burek na 110 din. Valja to finansirat.
milanb milanb 09:56 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Све је то почело са Меморандумом САНУ из 1986 године.Зли академици су ударили на наш самоуправни социјализам, братство и јединство, и лик и дело неумрлог Ј.Б Тита.

Уколико се Меморандум чита уназад, може се прочитати да академици призивају Сотону, рат, уништење и хаос.
tasadebeli tasadebeli 09:59 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone
Ма нису ти овде потребни Тарабићи.

Довољни су Тито и Крлежа:


UCTKU!

Hebeš dokonu, podloga se osušila da ja udarim prvu ruku pa da vidim šta će zid da kaže. Da ne bude samo zid plača, ako počnu fugne da pucaju.
JBG Taske otišo burek na 110 din. Valja to izfinansirat.




Јах, јах, слажем се.

Морају се поправит' и фугне на калдрми.

Све то се потрошило и попуцало временом.


(Бурек је са месом, а са сиром је пита. Не знам како се онда назива оно са печуркама и оно са броколијем са белим луком.)



aureus aureus 10:13 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Johanes Han kaže da nema mjesta u EU za one koji negiraju Srebrenicu.

LINK.

Han, koga nešto ne simpatišem posebno, pojašnjava:

"U našoj komunikaciji, ali i dokumentima, jasno je navedeno da u EU nema mesta za one koji koriste retoriku za raspirivanje strasti, a pogotovo za one koji glorifikuju osuđene ratne zločince, na kojoj god strani oni bili. Dalje aktivnosti na produbljivanju pomirenja od ključne su važnosti za proces učvršćivanja mira i stabilnosti u regionu. Sve države moraju da se obavežu i to pokažu rečju i delom da su opredeljene za prevladavanje prošlosti tako što će raditi na pomirenju i rešavanju otvorenih pitanja i u ovoj oblasti mnogo pre nego što uđu u EU."
tasadebeli tasadebeli 10:17 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

aureus

Han, koga nešto ne simpatišem posebno, pojašnjava:

"U našoj komunikaciji, ali i dokumentima, jasno je navedeno da u EU nema mesta za one koji koriste retoriku za raspirivanje strasti,




А зашто онда Филип и Златко Паковић уопште не слушају шта каже Јоханес Хан?

Из тога закључујем да су и Филип и Златко Паковић у ствари евроскептици у Србији.
milanb milanb 10:19 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone
Ех, ви југословенски новинари...


Zajebavaš? Koji novinari?

Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, odsek Ekonomska politika i planiranje, 1980. godine Magistrirao je na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu 1995. godine (Mentor: dr Milena Dragićević – Šešić, profesor menadžmenta u kulturi).


Ako ćeš tako onda si i ti prosvetni novinar. Što to kriješ?


То су ти врхунски стручњаци опште праксе, типа Вука Јеремића-физичара који не зна Први Њутнов закон, или оног Шешељовог вештака из Хага који не зна шта је Авогадров број.

Дипломираш физику/хемију, магистрираш машинство и одбраниш докторат из социологије.
anonymous anonymous 10:20 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

aureus
Johanes Han kaže da nema mjesta u EU za one koji negiraju Srebrenicu.

LINK.

Han, koga nešto ne simpatišem posebno, pojašnjava:

"U našoj komunikaciji, ali i dokumentima, jasno je navedeno da u EU nema mesta za one koji koriste retoriku za raspirivanje strasti, a pogotovo za one koji glorifikuju osuđene ratne zločince, na kojoj god strani oni bili. Dalje aktivnosti na produbljivanju pomirenja od ključne su važnosti za proces učvršćivanja mira i stabilnosti u regionu. Sve države moraju da se obavežu i to pokažu rečju i delom da su opredeljene za prevladavanje prošlosti tako što će raditi na pomirenju i rešavanju otvorenih pitanja i u ovoj oblasti mnogo pre nego što uđu u EU."


Mene ne moraju da prime nikad.

Ono što mi upada u oči je da su sporni samo " osuđeni ratni zločinci " dakle, oni kojima su oni prilepili " licencu ".

Što se tiče svih drugih - neosuđenih - o njima sve najlepše.

E, u takvu EU - ni prljavim cipelama.

A ti, čuvaj ....svu tu lepotu.


predatortz predatortz 10:21 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Johanes Han kaže da nema mjesta u EU za one koji negiraju Srebrenicu.


Dobro.
Ja kažem da ne treba trčati za onima koji od tebe traže da se odrekneš svojih žrtava, da prestaneš da ističeš licemerje suda koji je, za ista dela, jednu stranu potpuno oslobodio, dok je drugu sudio najstrožim kaznama. Ja Hanu poručujem da je govno i on i svi drugi koji tvrde da je u Oluji bilo evidentnih zločina, ali da se ne može pouzdano utvrditi ko je za njih kriv. Poručujem Hanu da ne verujem sudu koji gubi dokaze, sakriva ih, iz kog cure informacije o svedocima koji poptom bivaju ubijeni. Poručujem mu da moralni ljudi ne mogu da cene presude takvih sudova, niti moralni ljudi trče da budu u društvu onih koji žrtve dele po etničkoj pripadnosti.

A što se Potočara tiče, ponoviću:

Razdvojite u mezarju civile od vojnika i prvi ću se, iskreno i ljudski, pokloniti zemnim ostacima civila.
Ubicama dece, koljačima, silovateljima, koji su preko tri godine činili monstruozne zločine u Podrinju neću da se klanjam. Oni to groblje prljaju i zagađuju, kako su zagađivali i prljali ovaj svet za života.

Eto, razmenismo poruke.
I, šta sad?
aureus aureus 10:24 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

anonymous
Mene ne moraju da prime nikad.

Neće, ne boj se.
Ako Srbija i uđe u EU, postoji opasnost da te šutnu u Crno more.
Ne kažem da je to izvjesno.
anonymous anonymous 10:32 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

aureus
anonymous
Mene ne moraju da prime nikad.

Neće, ne boj se.
Ako Srbija i uđe u EU, postoji opasnost da te šutnu u Crno more.
Ne kažem da je to izvjesno.


Kažem, a . ne kažem.
Mislim, a - ne mislim.

Trice i kučine.

Nego, šta ti misliš o - neosuđenim ratnim zločincima.
Da procenim da li si za Evropu ili Evroaziju.

aureus aureus 10:42 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

anonymous

Nego, šta ti misliš o - neosuđenim ratnim zločincima.
Da procenim da li si za Evropu ili Evroaziju.

Ništa.
Pravda je spora ali nije uvijek dostižna.

Za najstrašnije njemačke logore smrti u Drugom svjetskom ratu (Treblinka, Belzec, Sobibor, Helmno...) u prosjeku je osuđivano od pet do deset ljudi (po logoru) na poneku godinicu zatvora. I to šesdesetih godina. Ostali su se izvukli, vratili svojim poslovima, pekli hljeb, mijenjali gume i prodavali knjige...

U tom smislu, suđenja za ratne zločine počinjene devedesetih na prostoru nekadašnje Jugoslavije jesu nekakav napredak.
Ne možemo biti u potpunosti zadovoljni, ali - još uvijek postoje nacionalni sudovi za ratne zločine. Još uvijek može da se obavi neki dodatni posao.
predatortz predatortz 10:49 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

U tom smislu, suđenja za ratne zločine počinjene devedesetih na prostoru nekadašnje Jugoslavije jesu nekakav napredak.


Nisu. Naprotiv, nazadovanje su. Žrtve jednog naroda, civilne žrtve, su od tih sudova ignorisane. Pravda za njih nije ostvarena. Naprotiv, traži se da se o tim žrtvama ne govori.

Kakav je to napredak?
Ne možemo biti u potpunosti zadovoljni, ali - još uvijek postoje nacionalni sudovi za ratne zločine. Još uvijek može da se obavi neki dodatni posao.


Nacionalni sudovi poput Suda BiH?
Taj sud dosudi deset godina Srbinu stražaru zbog opaljenog šamara i deset godina muslimanki koja je zaklala srpsko dete.

To nije pravda, to je iživljavanje nad žrtvama iz reda srpskog naroda. Dakle, šamar muslimanu i zaklanoi srpsko dete zaslužuju istu kaznu!

Poruka:

Možemo vam klati decu, paliti vam kuće, silovati žene, vaditi vam oči... Možemo šta hoćemo.
Govno je svako ko takvu presudu smatra za pravdu i na taj način podržava ovakve poruke.
aureus aureus 10:53 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

predatortz
Žrtve jednog naroda, civilne žrtve, su od tih sudova ignorisane. Pravda za njih nije ostvarena. Naprotiv, traži se da se o tim žrtvama ne govori.

Ko traži??
predatortz predatortz 10:58 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

aureus
predatortz
Žrtve jednog naroda, civilne žrtve, su od tih sudova ignorisane. Pravda za njih nije ostvarena. Naprotiv, traži se da se o tim žrtvama ne govori.

Ko traži??


Svi oni, od međunarodnih zvaničnika, preko muslimanske političke elite, NGO, koje ulažu silu truda i novca da zamre svaka priča o zločinima nad Srbima, da se žmuri na hiljade žrtava srpskih civila. Traži Visoki predstavnik koji nije ni jednom došao na pomen srpskim žrtvama, Komesar EU, traži Sud BiH koji kaže da šamar muslimanu i zaklano srpsko dete imaju istu težinu za taj sud. Traži glavni tužilac suda u Hagu koji je odbijao da se sretne sa predstavnicima srpskih udruženja civilnih žrtava rata, sa silovanim srpkinjama.
Traže neljudi.
aureus aureus 11:12 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

predatortz
aureus
predatortz
Žrtve jednog naroda, civilne žrtve, su od tih sudova ignorisane. Pravda za njih nije ostvarena. Naprotiv, traži se da se o tim žrtvama ne govori.

Ko traži??


Svi oni, od međunarodnih zvaničnika, preko muslimanske političke elite, NGO, koje ulažu silu truda i novca da zamre svaka priča o zločinima nad Srbima, da se žmuri na hiljade žrtava srpskih civila. Traži Visoki predstavnik koji nije ni jednom došao na pomen srpskim žrtvama, Komesar EU, traži Sud BiH koji kaže da šamar muslimanu i zaklano srpsko dete imaju istu težinu za taj sud.
Traže neljudi.

Ti primjećuješ stvari koje ili ne postoje ili postoje u tragovima.

A ne primjećuješ da, recimo, kako piše Politika, "najmanje sedam velikih predmeta trenutno se vodi pred Sudom BiH za zločine počinjene nad Srbima u proteklom ratu". Još se pojašnjava: "Ti procesi pokrenuti su pre više od godine, navode nadležni u RS i dodaju da je prošle godine podignuto više optužnica protiv bošnjačkih pripadnika takozvane Armije BiH nego protiv Srba, što dosad nije bio slučaj."

Politika, naravno, stavlja naslov "Zločini nad Srbima najzad pred Sudom BiH".

Najzad - ne najzad, događa se.
Možda bi neko sa srpske strane volio da ti postupci nisu u toku kako bi kukanje dobilo jaču podlogu.
nepopustljiv nepopustljiv 11:16 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

predatortz

...

Eto, razmenismo poruke.
I, šta sad?

Ništa!
Idemo dalje.
predatortz predatortz 11:21 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Politika, naravno, stavlja naslov "Zločini nad Srbima najzad pred Sudom BiH".


Da. Kad je umrla većina onih koji su te zločine činil, većina žrtava koja je preživela muslimanske logore, ili oni koji se brane sa slobode, a imaju po sedamdeset i više godina, neće doživeti da budu osuđeni.

Akcenat je na "najzad".
To "najzad" nije nikakva pravda, ono je suprotno od toga.
Atif Dudaković u kamere, sa osmehom, 1995. izdaje naređenje za paljenje srpskih sela, naređuje da se streljaju dva zarobljenika na licu mesta, pa potom čestita "gaziji" koji ih je pobio i ljubi ga za taj "junački čin".

Najzad se sudi Atifu Dudakoviću sad, a ne kad je prijava, pre dvadesetak godina, podneta.

Takvih "najzad" ima koliko hoćeš. A onih slučajeva koji još nisu ni "najzad" bar deset puta više.

To nije pravda, to je nepravda. To je produženi zločin i čine ga Sud i Tužilaštvo BiH.

Šta tebi govori o institucijama čijim je radom nezadovoljan ceo jedan narod?
aureus aureus 11:50 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

predatortz

Šta tebi govori o institucijama čijim je radom nezadovoljan ceo jedan narod?

Ja bih stvari drugačije posmatrao.

Čitavih deceniju-dvije važnije je bilo sakriti svoje zločince, pružiti im podršku, ideološku, medijsku i svaku drugu, nego što je bilo važno izboriti se da se sudi za zločine nad Srbima.
Da je ista energija bila ulagana u sakupljanje dokaza za zločine protivnika, kvalitetan nastup pred međunarodnim sudovima i sudovima u okruženju, stvar bi vjerovatno bila drugačija.
A ne. Umjesto toga imali smo situaciju da se tek prvi Srbin našao u Hagu, a već je Hag bio proglašen za antisrpski, proglašen za oruđe protivu Srba, u fokusu i nisu bili zločini nego sud. Dok je u BiH SFOR hapsio i slao u Hag, u Srbiji je prvo nekoliko godina izgubljeno pod Miloševićem, a onda i nakon Miloševića je bilo povuci-potegni, hoćemo sarađivati - nećemo sarađivati, na kraju - dobro, sarađivaćemo, ali samo koliko moramo, sarađivaćemo, ali samo da znate - niste pošteni; pa onda "šta, zar i njega moramo da izručimo, e pa stvarno..."
Hag je predstavljen kao neka aždaja kojoj se moraju prinositi žrtve, usput se lovila svaka njegova greška, a narodu su sa tih suđenja skoro isključivo prikazivani dijelovi gdje srpski optuženici "briljiraju" i pobijaju navode optužnice. Da bi nakon presude od 40 godina tom briljantnom tipu, običan, pošten stanovnik Srbije i Republike Srpske uzdahnuo: "Jebem im majku!"
Uz uobičajen dodatak - "samo osuđuju naše".

Učinjeno je sve da se svrha tog suda zamuti, da ne budu proizvedene prirodne posledice nakon suđenja, a u slučaju procesa za zločine nad Srbima bilo je nekog uvrnutog likovanja kad propadnu: "Jesmo vam rekli?"
I tu bi se stvar završila, bez mnogo analiziranja zašto je propala i da li možda za neki konkretan slučaj i nema pravno relevatnih dokaza ili oni nisu bili sakupljeni i prezentovani.
shone shone 11:53 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Ako Srbija i uđe u EU, postoji opasnost da te šutnu u Crno more.
Ne kažem da je to izvjesno.


A u Crnom moru plivaju crne ajkule, crni Anonimuse šta ćeš sad?



Zlaja čini mi se da Anonimnog mnogo boleeeeeeee....
Pa ti nisi znao da je on dreser ajkula.
shone shone 11:55 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Da procenim da li si za Evropu ili Evroaziju.


Što tako tendenciozno preskačeš Evroviziju?
anonymous anonymous 11:56 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

aureus

Pravda je spora ali nije uvijek dostižna...

...Za najstrašnije njemačke logore smrti u Drugom svjetskom ratu (Treblinka, Belzec, Sobibor, Helmno...) u prosjeku je osuđivano od pet do deset ljudi...

...U tom smislu, suđenja za ratne zločine počinjene devedesetih na prostoru nekadašnje Jugoslavije jesu nekakav napredak...
... Još uvijek može da se obavi neki dodatni posao.


Pazi, već sam ukazivao na jednu Bodrijarovu misao,ali da podsetim.

Kaže on - uvek će postojati rezervati za Indijance.
Iz prostog razloga, da ne bismo shvatili - da smo svi mi Indijanci .

Šta misliš o ovome u kontekstu "osuđenih ratnih zločinaca" varvarskog Balkana i neosuđenih ratnih zločinaca - civilizovane Evrope ?

Nemoj samo da me teraš da ostajemo posle časova.
Ovo nije test znanja nego - inteligencije.
predatortz predatortz 11:57 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Čitavih deceniju-dvije važnije je bilo sakriti svoje zločince, pružiti im podršku, ideološku, medijsku i svaku drugu, nego što je bilo važno izboriti se da se sudi za zločine nad Srbima.
Da je ista energija bila ulagana u sakupljanje dokaza za zločine protivnika, kvalitetan nastup pred međunarodnim sudovima i sudovima u okruženju, stvar bi vjerovatno bila drugačija.


Ovo je bedastoća i ne zaslužuje dalju raspravu.

Pouzdano znam da je RS, odmah nakon rata, prosledila pun kamion dokaza, foto dokumentacije, i činjenica o brojnim zločinima koje je počinila protivnička strana. Znam, jer sam radio u MUP RS i lično popznajem ljude, ozbiljne profesionalce, koji su se tim poslom bavili.
shone shone 11:58 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Za najstrašnije njemačke logore smrti u Drugom svjetskom ratu (Treblinka, Belzec, Sobibor, Helmno...) u prosjeku je osuđivano od pet do deset ljudi (po logoru) na poneku godinicu zatvora. I to šesdesetih godina. Ostali su se izvukli, vratili svojim poslovima, pekli hljeb, mijenjali gume i prodavali knjige...

U tom smislu, suđenja za ratne zločine počinjene devedesetih na prostoru nekadašnje Jugoslavije jesu nekakav napredak.


Moram da pitam Anonimnog da li postoji termin,, pravosudni genocid,,
To je taj napredak.
anonymous anonymous 11:58 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone
Da procenim da li si za Evropu ili Evroaziju.

Što tako tendenciozno preskačeš Evroviziju?

Evrovizija i Zadrugovizija pripadaaju drugoj ravni diskusije.
shone shone 12:02 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Evrovizija i Zadrugovizija pripadaaju drugoj ravni diskusije.


Nisam mislio na Evrosong nego na viziju evropskih vrednosti.


Evropu ili Evroaziju


Ovo su nekako geografske odrednice.
aureus aureus 12:04 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

predatortz

Pouzdano znam da je RS, odmah nakon rata, prosledila pun kamion dokaza, foto dokumentacije, i činjenica o brojnim zločinima koje je počinila protivnička strana. Znam, jer sam radio u MUP RS i lično popznajem ljude, ozbiljne profesionalce, koji su se tim poslom bavili.

Još jedna lična tvoja priča, lično iskustvo, svjedočenje...
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:04 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

aureus
predatortz

Šta tebi govori o institucijama čijim je radom nezadovoljan ceo jedan narod?

Ja bih stvari drugačije posmatrao.

Čitavih deceniju-dvije važnije je bilo sakriti svoje zločince, pružiti im podršku, ideološku, medijsku i svaku drugu, nego što je bilo važno izboriti se da se sudi za zločine nad Srbima.
Da je ista energija bila ulagana u sakupljanje dokaza za zločine protivnika, kvalitetan nastup pred međunarodnim sudovima i sudovima u okruženju, stvar bi vjerovatno bila drugačija.
A ne. Umjesto toga imali smo situaciju da se tek prvi Srbin našao u Hagu, a već je Hag bio proglašen za antisrpski, proglašen za oruđe protivu Srba, u fokusu i nisu bili zločini nego sud. Dok je u BiH SFOR hapsio i slao u Hag, u Srbiji je prvo nekoliko godina izgubljeno pod Miloševićem, a onda i nakon Miloševića je bilo povuci-potegni, hoćemo sarađivati - nećemo sarađivati, na kraju - dobro, sarađivaćemo, ali samo koliko moramo, sarađivaćemo, ali samo da znate - niste pošteni; pa onda "šta, zar i njega moramo da izručimo, e pa stvarno..."
Hag je predstavljen kao neka aždaja kojoj se moraju prinositi žrtve, usput se lovila svaka njegova greška, a narodu su sa tih suđenja skoro isključivo prikazivani dijelovi gdje srpski optuženici "briljiraju" i pobijaju navode optužnice. Da bi nakon presude od 40 godina tom briljantnom tipu, običan, pošten stanovnik Srbije i Republike Srpske uzdahnuo: "Jebem im majku!"
Uz uobičajen dodatak - "samo osuđuju naše".

Učinjeno je sve da se svrha tog suda zamuti, da ne budu proizvedene prirodne posledice nakon suđenja, a u slučaju procesa za zločine nad Srbima bilo je nekog uvrnutog likovanja kad propadnu: "Jesmo vam rekli?"
I tu bi se stvar završila, bez mnogo analiziranja zašto je propala i da li možda za neki konkretan slučaj i nema pravno relevatnih dokaza ili oni nisu bili sakupljeni i prezentovani.


Kao što su mnogi hrvatski, bošnjački i albanski ratni zločinci ostali na slobodi, neprocesuirani i neosudjeni, isto je i sa mnogim srpskim ratnim zločincima!

Evo jednog mučnog dogadjaja iz Djakovice, 1. april 1999. godine:

Ulica Miloša Gilića 157 u Đakovici za većinu ljudi ne znači ništa. Malo je, premalo živih koji vam mogu reći šta se desilo u noći sa 1. na 2. april prije tačno dvadeset godina... Ali, ima ih.

Danas je Dren Čaka lijep, obrazovan mladi čovjek iz Kanade. Neki bi rekli, rođeni Kanađanin, ali nije baš tako.

Odaje ga ona tuga u pogledu, tuga koja se trajno nastani u zjenicama ljudskim koje su se smrti nagledale.

A odaje da i nekakav žig, udubljenje na desnom bicepsu, nešto poput dugmeta koje se tu zadesilo od rođenja. I opet, nije baš tako.

Svjetlo u mraku

Kada bi svi zajedno mogli da se preselimo 20 godina u prošlost, u noć mračnu pored autobuske stanice u Đakovici, na broj 157 ulice Miloša Gilića vidjeli bi 20 duša kako se tiskaju u malenoj prostoriji koja se ni podrumom ne može zvati.

Upijaju oči, dvadeset pari očiju, mrak i iščekuju nešto bolje, neko bolje sutra u zlu koje ih je snašlo. Tiskaju se prilike u toj tmini. To su porodice Vejsa, Hadžihavdiju, Hodža i Čaka. Još preciznije, tiskaju se žene i djeca. Nema među ovih dvadeset nevoljnika odraslih muških glava.

Ali ima jedan dječak. To je Dren Čaka. Promatra u mraku tijela ljudi. Desetogodišnjak ne shvata sve, ali zna vrlo dobro da je u nekakvom skloništu sa majkom, sa sestrom od dvije godine. Onako bunovan, probuđen i u mraku doveden u ovo sklonište, gleda oko sebe sve te tetke, bake, majke i prepoznaje djevojčicu Fjaku.

Ona ima 15 godina i u očima Drena je već velika cura. Eto, zadesila se ovdje u ovoj memli sa svima njima. Drenu je drago što je vidi, pa makar i u ovom mrklom mraku i u ovom zlu. Prepoznaje joj kosu, pokrete, one oči što sijaju u tmini.

A onda čuje je zvuk zavijanja. Tako su se između sebe glasali srpski vojnici i policajci u Đakovici. Ovaj put to su bili policajci. Došli su iz mraka, ali su to ljudi koje Dren zna. Mrak ih ne može sakriti. To su njihove komšije.

Pa, policajci su valjda tu da im garantuju bezbjednost, to zna i dijete od deset godina. Ali, zašto su civili nagurani u ovu prostoriju, kad među njima nema niti odraslih muškaraca, niti nekakvog oružja, pita se dijete?

Zašto ih u ovom mraku prepadaju urlicima vučjim, zašto im viču da su pobunjenici OVK, zašto im prijete i da će ih pobiti? Pa, komšije valjda znaju ko su oni, misli desetogodišnjak. A onda ga zasljepljuje udarac kundaka u čelo. Pomisli dijete, kakvo sam zlo skrivio da me policajac udara iz mraka?

Fjakin čaj

Utom se ona lijepa djevojčica Fjaka pomjeri, ustade i dođe nekako veća. Dosjetila se ona, da će zapričati srpske policajce ukoliko ih ponudi čajem.

Eto, banuli su kao zvijeri, nagurali ih u ovu prostoriju, ali će ih svejedno ugostiti. I nema veze što udaraju žene i djecu.

Ispravi se Fjaka, a onda je rafal sasječe. Jedan, pa još jedan. I gleda Dren kako mu pod noge pade mrtva simpatija dok se ona krv slijeva oko cipelica.

A onda nasta haos. Srpski okupatori počeše redom pucati po ženama i djeci. Dren na momenat ugleda majku, koja se svojim tijelom zarotirala i obgrlila bebu, njegovu sestru ne bi li je spasila. Gleda Dren kao da se nekome drugom dešava i kako majka pada preko žive sestre i kako dijete plače pod njom, i kako ljudi u smrtnom ropcu padaju jedni preko drugih, sa onda osjeti neku vatru iznad na ruci.

Ranjen sam, ali ću se napraviti mrtav. Tako ću preživjeti, pomisli desetogodišnje dijete dok ga je bol sjekla i kroz ruku udarala u mozak.

„Moja mala sestra je plakala pritisnuta mrtvim majčinim tijelom, ali ja sam bio dječak, ustrijeljen u ruku, i pored svih pokušaja, nisam uspio da je izvučem. Morao sam da je ostavim i izađem iz sobe ispunjene dimom kako bih preživio“, prisjetio se ovog životnog horora deset godina kasnije Dren Čaka na suđenju policijskom generalu Vlastimiru Đorđeviću pod čijom su palicom i egzekutivnim Miloševićevim naređenjima psi rata ubijali ljude po Kosovu i Metohiji.

I tako je te noći ranjeni dječak promatrao tijela svojih najmilijih, svoje simpatije, svoje majke, i svoje žive sestrice dok mu je staklasti pogled krajičkom oka tražio asasine. A oni su zapalili cigarete, i smijali se.

Onda su potpalili ormar sa dječjim stvarima i kuća je planula. Dječak je čekao bespomoćno. Beskonačno, činilo mu se. Prvo je pokušavao izvući sestru, dok ga je dim bacao u nesvijesti. Nije uspio. Zadnjim atomima snage, podvukao je ispod sebe smrskanu ruku, odgurno se o leševe ljudske i pobjegao na zadnji izlaz u mrak.

U spas. Iza sebe je u plamenoj buktinji ostavio sve, doslovno sve.

Komadići ljudskog mesa i žuti Yugo

Nakon nekoliko sati doteturao se do tetkine kuće. Ispričao je tetki i teči užas noći. Oni su mislili da dijete bunca, sve do momenta kada je krvava dječja ruka izvirila ispod jakne i dok je miris paleži i ljudskog mesa žigosao zrak.

Kasnije će u svom svjedočenju Ismet Hadžihavdiju reći za masakr:

„Ubijena je moja žena Valbona, moja osmogodišnja kćerka Doruntina, moj petogodišnji sin Egzon, moja četverogodišnja kćerka Rina“.

Reći će još i ovo, a ostalo je zapisano u sarajevskim Danima:

„Kad sam pronašao komadić ljudskog mesa, počeo sam plakati. Sjedio sam i plakao oko dva sata i psovao Boga. Mislio sam da i on mora da je na Miloševićevoj strani.“

I dok su ljudi polako prilazili kući spaljenici, koju su srpski monstrumi u uniformama države Srbije trajno obilježili ubijajući tada svoje državljane, dječak Dren Čaka je bio daleko. Preko albanskih planina u raspadnutom žutom „Jugiću“ vozio se u koloni izbjeglica prema Tirani, prema slobodi.

I tamo sa druge strane granice u improvizovanoj šatorskoj bolnici Dren se raspao od suza, bola i šoka. Dječak je plakao dok su ljekari pokušavali obrezati okrvavljenu bijelu košulju. Potom je od anestetika i bola pao u nesvijest.

Ljekari su polako otkopčali zavoj koji mu je pokrivao cijelu ruku. Na desnom bicepsu, rupa od metka, veličine kovanice, pulsirala je od vrele krvi. Liječnik je sipao jod na ranu...Drenova tetka, Nimeta Babalija, milovala je dječaka po kosi.

Njegovo tijelo, iako pod anestezijom, pulsiralo je u nekom svom ritmu između života i smrti.

„Preživjeće“, rekao je doktor.

Ubice nikada nisu odgovarale

Danas možete vidjeti tog mladića. Možete osjetiti život i životnost jednog 30-ogodišnjaka čiji su planovi toliko slični sa životnim planovima svakog Kanađanina njegove dobi. Ovo je priča o njemu.

Ali možete vidjeti u dubini očiju ulicu Miloša Gilića 157 u Đakovici, možete čuti korake Fjakine, prvi rafal i ukraden život dječji.

Možete, svi zajedno, makar na par sekundi provesti svoje misli kroz podrume životne i one duhovne u kojima je vječno nastanjeno 20 ubijenih žena i djece.

I možete znati na koncu da ubice nikada nisu odgovarale za svoje zlodjelo.

1. april 1999, Đakovica.

Da se ne zaboravi!
aureus aureus 12:06 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone

Moram da pitam Anonimnog da li postoji termin,, pravosudni genocid,,
To je taj napredak.

Ne moraš ništa njega pitati.
On nije za EU.
predatortz predatortz 12:06 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

aureus
predatortz

Pouzdano znam da je RS, odmah nakon rata, prosledila pun kamion dokaza, foto dokumentacije, i činjenica o brojnim zločinima koje je počinila protivnička strana. Znam, jer sam radio u MUP RS i lično popznajem ljude, ozbiljne profesionalce, koji su se tim poslom bavili.

Još jedna lična tvoja priča, lično iskustvo, svjedočenje...


Slušaj, prijatelju...
Da se ti i ja ne pravimo budale, iako nas norme ovog mesta na to obavezuju.
Boli tebe patka za srpske žrtve. Toga je svestan svako ko želi i hoće da bude svestan.
Zbog toga ne bih produžavao ovaj razgovor i priuštio ti dalje naslađivanje stanjem ovakvim kakvo jeste trenutno. Sa akcentom na trenutno.

Budi mi dobar!
anonymous anonymous 12:11 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone
Za najstrašnije njemačke logore smrti u Drugom svjetskom ratu (Treblinka, Belzec, Sobibor, Helmno...) u prosjeku je osuđivano od pet do deset ljudi (po logoru) na poneku godinicu zatvora. I to šesdesetih godina. Ostali su se izvukli, vratili svojim poslovima, pekli hljeb, mijenjali gume i prodavali knjige...

U tom smislu, suđenja za ratne zločine počinjene devedesetih na prostoru nekadašnje Jugoslavije jesu nekakav napredak.


Moram da pitam Anonimnog da li postoji termin,, pravosudni genocid,,
To je taj napredak.


Stvar je jasna.
Onome ko hoće da razume.

Svi ostali su korisni idioti, " humanistički popovi "
Oni - koji ne kapiraju da je igrati se jakim pojmovima - identično zajebavanju nuklearnim bojevim glavama.
Ali, šta zna dete ....

Jeste genocid, nije genocid ...
shone shone 12:12 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

1. april 1999, Đakovica.

Da se ne zaboravi!


Koliko strasti u mržnji prema vlastitom narodu.

Podsećaš me pomalo na Vedranu Rudan samo što ona dođe u Srbiju pa sere po svojim Hrvatima a ti u Srbiji sereš po Srbima.
Iskreno me interesuje šta je motivacija koja te hrani za ovakve stvari?

Pritom nemoj ni pokušati da spinuješ kako je moja reakcija opravdavanje bilo kakvih i bilo čijih zločina.
To što ti radiš prosto nije normalno.

anonymous anonymous 12:14 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone
Evrovizija i Zadrugovizija pripadaaju drugoj ravni diskusije.


Nisam mislio na Evrosong nego na viziju evropskih vrednosti.
.


Pa i ja.
Samo ne znam kojih.
Onih sa Evrovizije ili Zadrugovizije .
I jedne i druge su evropske.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:14 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

milanb
shone
Ех, ви југословенски новинари...


Zajebavaš? Koji novinari?

Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, odsek Ekonomska politika i planiranje, 1980. godine Magistrirao je na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu 1995. godine (Mentor: dr Milena Dragićević – Šešić, profesor menadžmenta u kulturi).


Ako ćeš tako onda si i ti prosvetni novinar. Što to kriješ?


То су ти врхунски стручњаци опште праксе, типа Вука Јеремића-физичара који не зна Први Њутнов закон, или оног Шешељовог вештака из Хага који не зна шта је Авогадров број.

Дипломираш физику/хемију, магистрираш машинство и одбраниш докторат из социологије.


Samo da podsetim da sam diplomirao ne na nekakvim MEGA ili GIGAtrendovima, već na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 1980, i to u roku sa prosečnom ocenom preko 8, a magistrirao na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu 1995. godine, još uvek ponosan i zahvalan mentorki Mileni Dragičević Šešić!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:19 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone
1. april 1999, Đakovica.

Da se ne zaboravi!


Koliko strasti u mržnji prema vlastitom narodu.

Podsećaš me pomalo na Vedranu Rudan samo što ona dođe u Srbiju pa sere po svojim Hrvatima a ti u Srbiji sereš po Srbima.
Iskreno me interesuje šta je motivacija koja te hrani za ovakve stvari?

Pritom nemoj ni pokušati da spinuješ kako je moja reakcija opravdavanje bilo kakvih i bilo čijih zločina.
To što ti radiš prosto nije normalno.



Ovakav Vaš rečnik u komentaru jasno ukazuje na to šta kritikujem i za šta se borim kao novinar i kao gradjanin.

Samo da podsetim da Vedrani Rudan nije potrebno da dodje u Srbiju da bi kritikovala sve mane hrvatskog društva. Ona to hrabro i dosledno čini već više od 2 decenije u samoj Hrvatskoj.

Sapienti sat.
anonymous anonymous 12:27 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Filip Mladenović




Ovakav Vaš rečnik u komentaru jasno ukazuje na to šta kritikujem i za šta se borim kao novinar i kao gradjanin.

Samo da podsetim da Vedrani Rudan nije potrebno da dodje u Srbiju da bi kritikovala sve mane hrvatskog društva. Ona to hrabro i dosledno čini već više od 2 decenije u samoj Hrvatskoj.

Sapienti sat.


Znači li to da si ti Vedrana Rudan u telu Filipa Mladenovića ?
predatortz predatortz 12:30 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Samo da podsetim da sam diplomirao ne na nekakvim MEGA ili GIGAtrendovima, već na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 1980, i to u roku sa prosečnom ocenom preko 8


Moja žena je, doduše dosta kasnije, diplomirala na istom tom fakultetu.
Pokazivala mi je udžbenik iz kog su učili, u kom se predviđao krah EEZ (evropske ekonomske zajednice) i to u momentu u kom je EU funkcionisala oho-ho. Razlog za krah EEZ je, navedeno je, nekomplementarnost privreda.
Takođe, polagala je Makroekonomiju SFRJ u momentu kad ta zemlja nije postojala.

Zašto?

Pa, zbog toga što su katedre držali Metuzalemi.
anonymous anonymous 12:30 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

predatortz

Slušaj, prijatelju...

..Budi mi dobar!


Predo, što nam otera Zlaćanog sa ćasova.


tasadebeli tasadebeli 12:38 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

anonymous
Filip Mladenović




Ovakav Vaš rečnik u komentaru jasno ukazuje na to šta kritikujem i za šta se borim kao novinar i kao gradjanin.

Samo da podsetim da Vedrani Rudan nije potrebno da dodje u Srbiju da bi kritikovala sve mane hrvatskog društva. Ona to hrabro i dosledno čini već više od 2 decenije u samoj Hrvatskoj.

Sapienti sat.


Znači li to da si ti Vedrana Rudan u telu Filipa Mladenovića ?



Полако, Анонимни, само пажљиво, ово је осетљив тренутак. А са таквим стварима се није шалити... Због Могеринијеве на нашем путу у Европу.

То ти сада саветујем као Филипов колега, просветни новинар.











The song includes a "found sound"—an exorcism performed by an anonymous exorcist—over Afrobeat music similar to that Byrne and Eno had used in the Talking Heads album Remain in Light. The exorcism was to have been a recording of Kathryn Kuhlman, but her estate prohibited the use of her voice.

shone shone 12:40 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Ovakav Vaš rečnik u komentaru jasno ukazuje na to šta kritikujem i za šta se borim kao novinar i kao gradjan


Na šta ukazuju tvoji pridevi i kakav rečnik zaslužuju u komentarisanju?

zvuk zavijanja. Tako su se između sebe glasali srpski vojnici i policajci u Đakovici.

prepadaju urlicima vučjim,

banuli su kao zvijeri

Srpski okupatori

Miloševićevim naređenjima psi rata ubijali

krajičkom oka tražio asasine.

srpski monstrumi u uniformama države Srbije


Dren Čaka lijep, obrazovan mladi čovjek

ona lijepa djevojčica Fjaka


Ovakav Vaš rečnik u komentaru jasno ukazuje na to šta kritikujem i za šta se borim kao novinar i kao gradjanin.


Koji perfidni cinizam. Dok si bio ,,novinar,, Naše Krmače nije ti smetao najprizemniji rečnik kojim ste se služili tada. O fotografijama da i ne govorim. Informer je mala beba za vas. Jel treba da ti kačim slike iz tog vremena Naše Krmače? Kratko pamćenje biće ili metamorfoza očajnika.

Kao građanin da, a može i kao samozvani novinar - od takvih smo najviše najebali.





predatortz predatortz 12:40 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Kao što su mnogi hrvatski, bošnjački i albanski ratni zločinci ostali na slobodi, neprocesuirani i neosudjeni


Ne mnogi, nego svi po komandnoj odgovornosti, ideolozi i inicijatori. Što se za Srbe ne može reći.

Uočavaš razliku?

1. Da!
Onda si nekorektan čovek i nekorektan novinar.

2. Ne!
Jbga, onda ti nema pomoći.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:53 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

predatortz
Kao što su mnogi hrvatski, bošnjački i albanski ratni zločinci ostali na slobodi, neprocesuirani i neosudjeni


Ne mnogi, nego svi po komandnoj odgovornosti, ideolozi i inicijatori. Što se za Srbe ne može reći.

Uočavaš razliku?

1. Da!
Onda si nekorektan čovek i nekorektan novinar.

2. Ne!
Jbga, onda ti nema pomoći.


Pred Tribunalom u Hagu osudjeno je 20 hrvatskih ratnih zločinaca, 5 bošnjačkih i 1 albanski.

Zato sam i napisao da mnogi ratni zločinci, i hrvatski, i srpski, i bošnjački i albanski, nisu ni procesuirani niti osudjeni!
shone shone 12:56 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Samo da podsetim da sam diplomirao ne na nekakvim MEGA ili GIGAtrendovima, već na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 1980, i to u roku sa prosečnom ocenom preko 8, a magistrirao na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu 1995. godine, još uvek ponosan i zahvalan mentorki Mileni Dragičević Šešić!


Sve je u redu samo me čudi što nisi u struci, jednoj od struka.
Nisam znao da na ova dva fakulteta ima odsek za novinarstvo. Znam da je to smer na političkim naukama.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:56 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone
Ovakav Vaš rečnik u komentaru jasno ukazuje na to šta kritikujem i za šta se borim kao novinar i kao gradjan


Na šta ukazuju tvoji pridevi i kakav rečnik zaslužuju u komentarisanju?

zvuk zavijanja. Tako su se između sebe glasali srpski vojnici i policajci u Đakovici.

prepadaju urlicima vučjim,

banuli su kao zvijeri

Srpski okupatori

Miloševićevim naređenjima psi rata ubijali

krajičkom oka tražio asasine.

srpski monstrumi u uniformama države Srbije


Dren Čaka lijep, obrazovan mladi čovjek

ona lijepa djevojčica Fjaka


Ovakav Vaš rečnik u komentaru jasno ukazuje na to šta kritikujem i za šta se borim kao novinar i kao gradjanin.


Koji perfidni cinizam. Dok si bio ,,novinar,, Naše Krmače nije ti smetao najprizemniji rečnik kojim ste se služili tada. O fotografijama da i ne govorim. Informer je mala beba za vas. Jel treba da ti kačim slike iz tog vremena Naše Krmače? Kratko pamćenje biće ili metamorfoza očajnika.

Kao građanin da, a može i kao samozvani novinar - od takvih smo najviše najebali.







Angažman u redakciji satiričnog časopisa "NAŠA KRMAČA" od 1996. do 2004. godine je svakako najzanimljiviji i najsatiričniji deo moje novinarske karijere, na koji sam baš ponosan!

Slobodno kačite ovde sve što imate iz "Naše krmače"!!!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:59 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone
Samo da podsetim da sam diplomirao ne na nekakvim MEGA ili GIGAtrendovima, već na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 1980, i to u roku sa prosečnom ocenom preko 8, a magistrirao na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu 1995. godine, još uvek ponosan i zahvalan mentorki Mileni Dragičević Šešić!


Sve je u redu samo me čudi što nisi u struci, jednoj od struka.
Nisam znao da na ova dva fakulteta ima odsek za novinarstvo. Znam da je to smer na političkim naukama.


Pa valjda će jedan diplomirani ekonomista biti bolji novinar u vezi sa ekonomskim temama nego neko ko je završio novinarski smer na Fakultetu političkih nauka!

Mućnite glavom!
predatortz predatortz 13:04 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Pred Tribunalom u Hagu osudjeno je 20 hrvatskih ratnih zločinaca, 5 bošnjačkih i 1 albanski.


Ko je od njih obavljao najviše vojne, političke ili policijske dužnosti?
Niko!
Zašto?

Ako je za zločine koje su počinili Srbi odgovarao ceo politički, vojni i policijski vrh SRJ, Srbije i RS, zbog čega to nije slučaj sa zločinima koje su počinili Hrvati, Bošnjaci i Albanci?
Mislim, ako su sve nevine žrtve iste?
shone shone 13:04 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Slobodno kačite ovde sve što imate iz "Naše krmače"!!!


Pa da me banuju zbok kačenja bestidnih porno sadržaja?
Ima nas koji još pamtimo. Treba vam dosta strpljenja do našeg izumiranja.

Ali evo samo malo zbog tvojih visokomoralnih packi i zgražanja na rečnik.
( one najogavnije su skinuli sa neta cenzori)




shone shone 13:08 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Pa valjda će jedan diplomirani ekonomista biti bolji novinar u vezi sa ekonomskim temama nego neko ko je završio novinarski smer na Fakultetu političkih nauka!


Ne bih ti poželeo da ti stomatolog vadi slepo crevo iako vadi zube. Vađenje nije uvek vađenje.

Vidim svi tekstovi ti odišu ekonomskim temama.
Da ne grešim dušu baveći se ratnim zločinima antisrpska dramaturgija ti ide od ruke.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:54 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

predatortz
Pred Tribunalom u Hagu osudjeno je 20 hrvatskih ratnih zločinaca, 5 bošnjačkih i 1 albanski.


Ko je od njih obavljao najviše vojne, političke ili policijske dužnosti?
Niko!
Zašto?

Ako je za zločine koje su počinili Srbi odgovarao ceo politički, vojni i policijski vrh SRJ, Srbije i RS, zbog čega to nije slučaj sa zločinima koje su počinili Hrvati, Bošnjaci i Albanci?
Mislim, ako su sve nevine žrtve iste?


Ratne zločine nisu počinili ni Srbi, ni Hrvati, ni Albanci, ni Bošnjaci, već srpski, hrvatski, albanski, bošnjački nacisti, sa IMENOM I PREZIMENOM.

Za albanske ratne zločince osnovan je Specijalan sud za ratne zločine na Kosovu.

Na Kosovu je u ovim zbivanjima ubijeno oko 13.500 ljudi, od toga 10.367 civila: 8.702 Albanaca, 1.203 Srba i 462 Roma i pripadnika drugih manjina. Haški tribunal je osudio grupu visokih srpskih političkih i vojnih zvaničnika za zločine nad Albancima, između ostalog, Nikolu Šainovića, potpredsednika jugoslovenske vlade, načelnika generalštaba Vojske Jugoslavije Dragoljuba Ojdanića, generale Nebojšu Pavkovića i Vladimira Lazarevića. Ostali procesi su prepušteni sudovima u Srbiji. Međutim, uglavnom su procesuirani direktni izvršioci zločina nad albanskim civilima, ali ne i komandanti vojnih i policijskih jedinica koje su operisale na Kosovu i Metohiji.

Što se hrvatskih i bošnjačkih ratnih zločinaca tiče, Franjo Tudjman i Alija Izetbegović su izbegli sudjenja jer su umrli.
Sada su na potezu Tužilaštva za ratne zločine u Zagrebu, Sarajevu i Beogradu, jer ratni zločini NIKADA ne zastarevaju!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:58 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

shone
Pa valjda će jedan diplomirani ekonomista biti bolji novinar u vezi sa ekonomskim temama nego neko ko je završio novinarski smer na Fakultetu političkih nauka!


Ne bih ti poželeo da ti stomatolog vadi slepo crevo iako vadi zube. Vađenje nije uvek vađenje.

Vidim svi tekstovi ti odišu ekonomskim temama.
Da ne grešim dušu baveći se ratnim zločinima antisrpska dramaturgija ti ide od ruke.


Ne antisrpska, već antisrpskonacistička dramaturgija.

Da, u pravu ste, svi tekstovi mu odišu ekonomskim temama, jer se uvek pitam "A gde su nestale pare!?" i "Kome su otišli novci!?"

predatortz predatortz 14:02 11.07.2019

Re: TEATAR, mesto sjedinjenja elite i plebsa..

Sada su na potezu Tužilaštva za ratne zločine u Zagrebu, Sarajevu i Beogradu, jer ratni zločini NIKADA ne zastarevaju!


Da, ratni zločini nikad ne zastarevaju.
Međutim, ratni zločinci umiru.
Na tu kartu igraju sudovi kod naših komšija. Čekaju da zločinci umru, ili dižu tužbe kad uđu u pozne godine znajući da pravosnažnost dočekati neće. A sve ih puštaju da se brane sa slobode.

Nego, nije me to zanimalo.

Zanimalo me što Tužilaštvo suda u Hagu nije na vreme dizalo tužbe protiv Franje, Alije i ostalih visokopozicioniranih Hrvata i Muslimana? Što se čekalo da umru? Mogli su umreti u pritvorskoj jedinici, poput Slobe.
Misliš li da je tu politika bila iznad prava, a srpske žrtve ispod hrvatskih i muslimanskih?
Ja mislim da jeste.
Ako jeste, šta nas to obavezuje da poštujemo odluke pristrasnog suda?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana