Ljubav

Proslava u toku*

zilikaka RSS / 11.07.2019. u 19:17

DQF0pV-UEAEXwzQ.jpg:large

 Ove godine opet lepo rodile kajsije.
Dok su cvetale i stvarale zametke, pa i posle kad se videlo da to na drvetu nije šljiva nego se jasno razaznavali plodovi, ličilo da će biti za sve.
E, ali!
Udario prvo grad pa ih lepo izlupao, onda dokusurila ona krastavost ljuske, pa ispalo da ima dvesto kila za rakiju i pola kile za pojesti. Ostajemo bez pekmeza.
Nećeš, rekoh sebi, kao Pepeljuga trebiti šta se može iskoristiti, al al ni ostati bez pekmeza. Rodilo svima, ima toga da se kupi.
Ali cvrc, ispada da baš i nema. 

To shvatila kad sam od nakupaca donela 5-6 kila kući. Svaka fenomenalna, ko za selfi, ali i samo za to.
Toliko su tvrde da nema šansi da se kuvaju ni posle nekoliko dana stajanja. Svaka ostala ista, lepa a nikakva. Kad je probaš, ne znaš da li je šljiva il dinja. Mada, više ringlov...

Hajde, nema veze, nije ovo Njujork, rodilo i po baštama, valjda će izneti na prodaju. 

 

Tek kad se ozbiljnije upustiš shvatiš da je toga premalo i da se takva roba razgrabi odmah, verovatno rano ujutro i đuture.
Raspitam se malo i saznam ko prodaje od kuće, iz svoje bašte. Imaju ljudi velik plac pa još pored sastavili. Gajbice izneli na kapiju i rade.
Pazarila i prezadovoljna. Priča čovek kako će se još proširiti sa voćnjakom al se nešto mislim, sve to do prve pojave komunalaca.
Kad ga nedajbože sastave, koštaće ga da mu presedne sve. Na pijacu nema načina da nosi i verovatno će davati u otkup ako uspe, za mnogo manje pare, a mi ćemo gledati one pijačne, selfi verziju, i sećati se kakvo je to voće nekad bilo.
Isto to se desilo i sa ženama koje su pravile domaće kolače po kućama da zarade neki dinar. Već neko vreme to ne smeš da uneseš u bilo koji lokal il igraonicu ako nemaš račun da je iz registrovane radnje.To im drastično smanjilo promet. Desetkovalo ih.

Dobro, znam, bilo tu i tamo trovanja salmonelom, al neće biti da je motiv za takav režim zdravlje ljudi. Suština je uzeti porez od svega i na sve.

Zašto bi inače i muzika po lokalima morala da bude isključivo licencirana. Niko jih ne proverava kako i šta sviraju nego da li plaćaju državi kintu.

Sad mi tek došla smešna i stara priča mog devera, kada je prijateljima koji su ga primili u goste, jednoj familiji u Nemačkoj, oprao ceo vozni park u dvorištu.
Oni se vratili iz crkve i samo što u nestvest nisu pali, a on kao ker kad podavi pacove po dvorištu pa poređa ispred vrata, smeška se sav ponosan.

Eto, posle prilično godina i mi polako postajemo deo takvog sveta. Dobro, samo i jedino po nekim elementima, al to nije razlog da sad mračimo.


...i tako sam ovo napisala da kolko da imamo gde da sedimo dok čekamo radosnu vest.

 

*EDIT:

Pošto je ovaj post ispunio namenu, red je i da ga nazovemo pravim imenom. 



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 19:18 11.07.2019

Prvi

uta-ta!

Srem ima zatvor, Banat ima ludnicu...
zilikaka zilikaka 19:25 11.07.2019

Re: Prvi

alselone
uta-ta!

Srem ima zatvor, Banat ima ludnicu...


Ako, to nam baš treba.

Znaš, najozbiljnije mislim da smo mi ovde najluđi Srbi. Ono, mirni i trpeljivi do neverovatnih granica, a onda kad pukne, rade il doktori il pogrebnici. Često oba.
angie01 angie01 19:30 11.07.2019

Re: Prvi

Ako, to nam baš treba.


napisao Maxa pre neki dan, komenatr godine,...a na temu.


inace, ta banatska ludnica je najstrasnija u zemlji...to kako se tu obitava i zavrsava, nije za zahebanciju.
alselone alselone 19:37 11.07.2019

Re: Prvi

Znaš, najozbiljnije mislim da smo mi ovde najluđi Srbi. Ono, mirni i trpeljivi do neverovatnih granica, a onda kad pukne, rade il doktori il pogrebnici. Često oba.


Ti si to jednom davno rekla lepo na sledeći način - dok nas niko ne dira, mi baš i ne moramo potencirati da smo Srbi, oćemo lepo živet sa svima, ali ako neko kaže to da baš i ne bi trebali potencirati, onda postajemo najgori, sa dna kace. :=)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:38 11.07.2019

Re: Prvi

angie01
Ako, to nam baš treba.


napisao Maxa pre neki dan, komenatr godine,...a na temu.


inace, ta banatska ludnica je najstrasnija u zemlji...to kako se tu obitava i zavrsava, nije za zahebanciju.


Jel to Kovin u pitanju?
jadragoljub jadragoljub 19:50 11.07.2019

Re: Prvi

zilikaka
alselone
uta-ta!

Srem ima zatvor, Banat ima ludnicu...


Ako, to nam baš treba.

Znaš, najozbiljnije mislim da smo mi ovde najluđi Srbi. Ono, mirni i trpeljivi do neverovatnih granica, a onda kad pukne, rade il doktori il pogrebnici. Često oba.

aj ne falite se, imamo i mi nišlije ijedno i drugo, i to 2 u 1.
zilikaka zilikaka 19:57 11.07.2019

Re: Prvi

napisao Maxa pre neki dan, komenatr godine,...a na temu.

Ne znam komentar al ne bih volela da vidim da neko drugi, izvan Banata, kaže za nas ovo što sam ja kazala.

angie01 angie01 20:47 11.07.2019

Re: Prvi

Jel to Kovin u pitanju?


Vrsac
angie01 angie01 20:51 11.07.2019

Re: Prvi

Ne znam komentar al ne bih volela da vidim da neko drugi, izvan Banata, kaže za nas ovo što sam ja kazala.


nije reako tako- al bilo dijagnostikovano,...ma i Maxa se tu nesto sunja nakolo, da l je Banat ili Srem u pitanju, zaboravila sam,...
jadragoljub jadragoljub 20:55 11.07.2019

Re: Prvi

zilikaka
napisao Maxa pre neki dan, komenatr godine,...a na temu.

Ne znam komentar al ne bih volela da vidim da neko drugi, izvan Banata, kaže za nas ovo što sam ja kazala.


evo on je spreman da ti kaže

aureus aureus 19:28 11.07.2019

E pa stvarno...

Dati prednost rakiji a ne pekmezu...
angie01 angie01 19:31 11.07.2019

Re: E pa stvarno...

Dati prednost rakiji a ne pekmezu


da se i mi slozimo.
zilikaka zilikaka 19:55 11.07.2019

Re: E pa stvarno...

Dati prednost rakiji a ne pekmezu...

Nisam u poziciji da biram.
Kajsija ima koliko voliš ali im je kora skroz uništena. Ima tragova lupanja od leda a pošto se to nikad ne prska, hara ona bolest - krastavost kore. KAd ih pogledaš, da ne poželiš ni jednu. NAravno, to na ukus ne utiče ali za pekmez moraš sa ukloniš, da ne plivaju frne tufne po tegli.
E, to uklanjanje je nemoguć posao. Zato se i odustalo i bućnulo sve u rakiju. Njoj ne smeta a i mnogo manje posla traži.
mirelarado mirelarado 19:57 11.07.2019

Re: E pa stvarno...

Zato se i odustalo i bućnulo sve u rakiju. Njoj ne smeta a i mnogo manje posla traži.


Znači, žal za džemom utapaće se u kajsijevači.
aureus aureus 20:03 11.07.2019

Re: E pa stvarno...

zilikaka
Dati prednost rakiji a ne pekmezu...

Nisam u poziciji da biram.
Kajsija ima koliko voliš ali im je kora skroz uništena. Ima tragova lupanja od leda a pošto se to nikad ne prska, hara ona bolest - krastavost kore. KAd ih pogledaš, da ne poželiš ni jednu. NAravno, to na ukus ne utiče ali za pekmez moraš sa ukloniš, da ne plivaju frne tufne po tegli.
E, to uklanjanje je nemoguć posao. Zato se i odustalo i bućnulo sve u rakiju. Njoj ne smeta a i mnogo manje posla traži.

Dobro je.

Već sam pomislio da ću čuti objašnjenje slično jednom koje je dao pokojni Džordž Harison: "Mogu da popijem ogromne količine vina - što je sjajno - s obzirom da nisam alkoholičar".
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 11.07.2019

Re: E pa stvarno...

a pošto se to nikad ne prska, hara ona bolest - krastavost kore.


Me ne bi ti tu mnogo pomoglo ni prskanje.
Dobro, možda malo, ali ne previše.
Bakterija, a s njom je teško izaći na kraj kad se uvali.

Mada, ja bih to prskao i prskao, bilo bi neke, kakve takve fajde.
Verujem da bi i Srki Pajić isto :)
alselone alselone 20:05 11.07.2019

Re: E pa stvarno...


mirelarado


Kako se zove ovaj italijanski kolač? Ako se dobro sećam, jeli su ga često u Sopranosima?



Kada je moj sin bio baš mali dečak, 4, 5 godina, voleo je da mi pakuje svoje igračke kada idem na put, da imam sa čime da se igram (a i njega da se sećam). Pa sam mu stalno slao slike kako se družim sa njegovim drugarima. Ovo ja jedem kolač u Maloj Italiji u San Dijegu.

alselone alselone 20:09 11.07.2019

Re: E pa stvarno...

Mada, ja bih to prskao i prskao, bilo bi neke, kakve takve fajde.

mirelarado mirelarado 20:11 11.07.2019

Re: E pa stvarno...

Kako se zove ovaj italijanski kolač? Ako se dobro sećam, jeli su ga često u Sopranosima?


To su cannoli siciliani. Ima puno varijanata, ti si jeo ove presvučene čokoladom. U filu ima ricotta sir, pistaći + svaštanešto po želji. Kalorijska bomba.


alselone alselone 20:14 11.07.2019

Re: E pa stvarno...

cannoli


E, da! Jeste iz Sopranosa. :)

zilikaka zilikaka 20:23 11.07.2019

Re: E pa stvarno...

Me ne bi ti tu mnogo pomoglo ni prskanje.
Dobro, možda malo, ali ne previše.
Bakterija, a s njom je teško izaći na kraj kad se uvali.


rvi put nam se to pojavilo za vreme rata, '99. Rodile bile ko nenormalne al se to zapatilo. Dobro, daleko manje nego sad ali nam to bilo prvi put da vidimo. Posle se javljalo redovno ali ostajalo i normlnih, nije bilo strašno.
do ove godine. Sad stvarno i ja razmišljam o prdskanju nego su velika drva, ko će to sve domašiti, a i nismo baš previše vredni za te poslove, najblaže rečeno.
mirelarado mirelarado 20:26 11.07.2019

Re: E pa stvarno...

E, da! Jeste iz Sopranosa. :)



nepopustljiv nepopustljiv 05:12 12.07.2019

Re: E pa stvarno...

zilikaka
Dati prednost rakiji a ne pekmezu...

Nisam u poziciji da biram.
Kajsija ima koliko voliš ali im je kora skroz uništena. Ima tragova lupanja od leda a pošto se to nikad ne prska, hara ona bolest - krastavost kore. KAd ih pogledaš, da ne poželiš ni jednu. NAravno, to na ukus ne utiče ali za pekmez moraš sa ukloniš, da ne plivaju frne tufne po tegli.
E, to uklanjanje je nemoguć posao. Zato se i odustalo i bućnulo sve u rakiju. Njoj ne smeta a i mnogo manje posla traži.

Mi smo napravili 15 teglica pekmeza - pardon, žena, a ne mi.
Ovaj vikend još toliko.
Kajsija na pijacu koliko hoćeš.
predatortz predatortz 11:05 12.07.2019

Re: E pa stvarno...

Znači, žal za džemom utapaće se u kajsijevači.


Ma bre, Mirela!
Alkoholičari i besprizornici!
nikvet pn nikvet pn 12:07 12.07.2019

Re: E pa stvarno...


Дакле Зили док си писала ко да си ми по кући гледала. Кајсије дозревају на све стране по гајбама, послужавницима, степеништу... Лепе за рекламу али укус пластика. Кад омекшају јесу добре па после ноћи у шећеру изволте у шерпењу под варјачу. То ја тако намерно да не сатрем госпоју количином него лаганица дан за даном помало
alselone alselone 19:40 11.07.2019

...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

Georgina se ne da. Ide šeta do prodavnice, pa ide gore dole po stepenicama, jede maline (tako smo čuli), masiramo donji deo leđe (to kažu da ne sme od 6. meseca), sprema i čačka po kući i ništa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:42 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

Georgina se ne da. Ide šeta do prodavnice, pa ide gore dole po stepenicama, jede maline (tako smo čuli), masiramo donji deo leđe (to kažu da ne sme od 6. meseca), sprema i čačka po kući i ništa.


Šta ne sme od 6. meseca? Da se masira??!! Gluposti!
Da vidiš ti moj arsenal pomagala koje sam nosio u rancu na porođaj u bolnicu. Ko iz seks šopa za svetu inkviziciju.

Jeste vi, ono, što se kaže, due, ili past due?
alselone alselone 19:44 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

Šta ne sme od 6. meseca? Da se masira??!! Gluposti!


Georgina išla kod maserke pre par meseci i ova odbila da je masira ispod lopatica. Da li je tačno ili nije, ali ona je rekla da su njih na kursu tako učili i da trudnice ne bi trebalo masirati u tom delu leđa.
alselone alselone 19:44 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

Jeste vi, ono, što se kaže, due, ili past due?


Što se kaže - rok nam se udaljava a ne približava. (ovo često kažem na poslu)
zilikaka zilikaka 19:44 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

alselone
Georgina se ne da. Ide šeta do prodavnice, pa ide gore dole po stepenicama, jede maline (tako smo čuli), masiramo donji deo leđe (to kažu da ne sme od 6. meseca), sprema i čačka po kući i ništa.


Pazi, ima još šest dana, dok se ne ugasi i ovaj post.
Poruči joj da ozbiljno shvati, Blog B92 je to...
alselone alselone 19:46 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

Pazi, ima još šest dana, dok se ne ugasi i ovaj post.


Ja se iskreno nadam jer treba i djecu na more voditi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:51 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

zilikaka
alselone
Georgina se ne da. Ide šeta do prodavnice, pa ide gore dole po stepenicama, jede maline (tako smo čuli), masiramo donji deo leđe (to kažu da ne sme od 6. meseca), sprema i čačka po kući i ništa.


Pazi, ima još šest dana, dok se ne ugasi i ovaj post.
Poruči joj da ozbiljno shvati, Blog B92 je to...


E, da, sad sam se setio da sam i ja kod tebe na blogu objavio tu radosnu vest. I to sa velikim zadovoljstvom. Srećan sam što te imamo ovde.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:53 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

alselone
Jeste vi, ono, što se kaže, due, ili past due?


Što se kaže - rok nam se udaljava a ne približava. (ovo često kažem na poslu)


Ajde, dršte se. Kažu da svako sledeće dete brže ispada. Dakle, da citiram moju midwife (babicu) kad smo mi zašli duboko u 9. mesec: Srki, brate, drži jedan veći peškir u kolima. Jer novorođenčad su klizava.

mirelarado mirelarado 19:53 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

alselone
Pazi, ima još šest dana, dok se ne ugasi i ovaj post.


Ja se iskreno nadam jer treba i djecu na more voditi.


I u mojoj porodici željno se, već danima, iščekuje jedna slatka prinova. Svi smo nestrpljivi, osim ove naše Georgine. :)
alselone alselone 19:57 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

I u mojoj porodici željno se, već danima, iščekuje jedna slatka prinova. Svi smo nestrpljivi, osim ove naše Georgine. :)



zilikaka zilikaka 19:59 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

E, da, sad sam se setio da sam i ja kod tebe na blogu objavio tu radosnu vest.

Pa i ja se setila toga, pa zato i spremila mesto za objavu.
Šta ćeš lepše od toga.
zilikaka zilikaka 20:01 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

I u mojoj porodici željno se, već danima, iščekuje jedna slatka prinova. Svi smo nestrpljivi, osim ove naše Georgine. :)

Sjajno!
I ti da objaviš obavezo, da imamo zašto da se napijemo i zovemo svirce.

mirelarado mirelarado 20:04 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

zilikaka
I u mojoj porodici željno se, već danima, iščekuje jedna slatka prinova. Svi smo nestrpljivi, osim ove naše Georgine. :)

Sjajno!
I ti da objaviš obavezo, da imamo zašto da se napijemo i zovemo svirce.



Dogovoreno. :)
alselone alselone 20:07 11.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

da imamo zašto da se napijemo i zovemo svirce.


Stvarno je kosmička nepravda da se nas dvoje još uvek nismo zapričali.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:00 12.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

Što se kaže - rok nam se udaljava a ne približava. (ovo često kažem na poslu)


Znaci - decak..
alselone alselone 10:22 12.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

Znaci - decak..


njet!
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:31 12.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

alselone
Znaci - decak..


njet!


Aaaa ok, znaci princeza izabrala lagani tempo..
alselone alselone 10:35 12.07.2019

Re: ...i tako sam ovo napisala da kolko da ima

Aaaa ok, znaci princeza izabrala lagani tempo..

Jeste bogumi i ova prethodna je tako. Tj. ona je izabrala malo brži tempo jer je po "proračunima" bila ispred kalendara, pa je sada u limbu između kalendarskog i posmatranog datuma.

Uglavnom kulira, pa ćemo videti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:40 11.07.2019

.

Oni se vratili iz crkve i samo što u nestvest nisu pali, a on kao ker kad podavi pacove po dvorištu pa poređa ispred vrata, smeška se sav ponosan.



Znači, ovde sam se zamalo udavio sa punjenom tikvicom, tako mi treba dok čitam blog u pauzi za ručak.
jadragoljub jadragoljub 19:55 11.07.2019

Re: .

tako mi treba dok čitam blog u pauzi za ručak.

ne, tako ti i treba kad jedeš tikvice, ti se bre načisto poamerikanizovao. kamgi slanine, kobasice sira i tako, sBski da se najedeš, a on tikvice ccccc. šta amerika učini od onakog čoveka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:30 11.07.2019

Re: .

jadragoljub
tako mi treba dok čitam blog u pauzi za ručak.

ne, tako ti i treba kad jedeš tikvice, ti se bre načisto poamerikanizovao. kamgi slanine, kobasice sira i tako, sBski da se najedeš, a on tikvice ccccc. šta amerika učini od onakog čoveka.


Punjene tikvice su omiljeno jelo moje starije ćerkoslave. I to samo taja kad ih skuva (žena je
vegetarijanka, pa ne ume).


alselone alselone 20:35 11.07.2019

Re: .

žena je vegetarijanka


I moja žena je bila vegetarijanka kada smo počeli da se zabavljamo. I kada je došla drugi, treći put kod mene, a ja kuvao kokošiju supu od jutra, pa spremio sve domaće po redu kako treba. A ona sa transferzale Sombor-Čoka nije joj puno trebalo da se seti detinjstva... I tako malo pomalo par meseci i preobratio je.

Doduše ni dan danas ne mora baš puno mesa da jede osim ako nama ne sprema ali ne insistira na bilju.
zilikaka zilikaka 20:35 11.07.2019

Re: .

Punjene tikvice su omiljeno jelo moje starije ćerkoslave. I to samo taja kad ih skuva

Uvijaš i sarme, nadam se, ko svaki domaćin.
jadragoljub jadragoljub 20:58 11.07.2019

Re: .

(žena je
vegetarijanka, pa ne ume

pa da, otkud vegetarijanci umeju da kuvaju, oni samo živo jedu
nepopustljiv nepopustljiv 10:39 12.07.2019

Re: .

srdjan.pajic
Oni se vratili iz crkve i samo što u nestvest nisu pali, a on kao ker kad podavi pacove po dvorištu pa poređa ispred vrata, smeška se sav ponosan.



Znači, ovde sam se zamalo udavio sa punjenom tikvicom, tako mi treba dok čitam blog u pauzi za ručak.

Ja tikvice volim skoro kao i prokelj - naravno, na način kako ih pravi moja žena.
Znam da nešto renda i pohuje ... ostali detalji mi nisu poznati.
Osim da joj kažem, kada ih tako napravi - da bih mogao da ih jedem 365 dana u godini.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:44 12.07.2019

Re: .

Pohovane tikvice
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:46 12.07.2019

Re: .

zilikaka
Punjene tikvice su omiljeno jelo moje starije ćerkoslave. I to samo taja kad ih skuva

Uvijaš i sarme, nadam se, ko svaki domaćin.


Nažalost ne. Ne mogu da nađem nigde dobar kiseli kupus u listovima. A da kiselim sam ne mogu, to me nešto ne zanima, a ionako imam previše hobija.

Btw, ni punjene tikvice ne punim stvarno, nego ih kuvam seckane sa svim ostalim. Izađe na isto, mada je manji estetski ugođaj. Punio bih ih ja, nego ovde imamo tikvice sa pogrešnim aspect ratio-m, ili su kao penkala, ili su odgovarajućeg prečnika, ali su dugačke, ili su prevelike u svakom pogledu, daklem model Pripjat 1986. Ove dugačke bih mogao, ono, parcijalno da izdubim, ali me to nešto malo mrzi da radim, mislim, ovde svi radimo puno radno vreme, pa se i kuva brzopotezno. Da, žena je posadila svoje tikvice, ali to još nije niklo, videćemo kakve će biti.

Ali zato punimo dolme, od našeg lišća, tu je žena glavni šef kuhinje. One su onako sitne, pojedeš ih dvaes komada ko ništa.


floki floki 16:37 12.07.2019

Re: .

ja kiselim sam kupus, prosto kao pasulj, našao sam dobru sortu kupusa, zove se jaroma, koja je mnogo mekša od tipične nemačke kamenčine koju nema šanse da ukiseliš...
još je dobro što ima ovde da se kupi poveliki keramički ćup baš za kiseljenje, mnogo mi to lepše nego neko plastično bure...

ispadne odličan kupus i kao salatai kao sarma, a uloženi trud je minimalan, nije nikakva nauka niti zahteva puno posla... najviše posla imaš na kraju sezone da oribaš taj ćup kad više nema kupusa

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 12.07.2019

Re: .

floki
ja kiselim sam kupus, prosto kao pasulj, našao sam dobru sortu kupusa, zove se jaroma, koja je mnogo mekša od tipične nemačke kamenčine koju nema šanse da ukiseliš...
još je dobro što ima ovde da se kupi poveliki keramički ćup baš za kiseljenje, mnogo mi to lepše nego neko plastično bure...

ispadne odličan kupus i kao salatai kao sarma, a uloženi trud je minimalan, nije nikakva nauka niti zahteva puno posla... najviše posla imaš na kraju sezone da oribaš taj ćup kad više nema kupusa



Verujem da je tako, nego me nešto ne privlači da to radim. A gde držiš kacu? Jel mora to nešto kao na ladnom, ili može bilo gde (toplo još bolje, da provri pre). Oće taj kupus nekad i da se ubuđavi, to je posle bio-hazard, ne sme u obično đubre da se baci, nego mora specijalan kamion, obezbeđenje, samo noću transport, evakuacija stanovništva na putu ka landfill-u. Svejedno, ima ovde lep svež kupus da se kupi, u whole foodsu, nema razlike u odnosu na naš, sigurno bi mogao da se ukiseli.

Zaseban problem je što bih u kući verovatno ja jedini to jeo, mislim, sarmice, kiseo kupus, podvarak, itd. Možda i ova najmanja, ona ždere kao pirana, ove ostale jako izvoljevaju. Pravim ja podvarak od sauer krauta iz tegle, sa raznim nadevima, i to je ok, mada mora lepo da se opere jer hoće da smrdi. Taj ribanac ima da se kupi u običnoj prodavnici, i to je solidno. Zato možda nešto i nisam voljan da kiselim svoje, zarad sarmice.

Kiselići: tako je jedan asistent (sada profa) na etfu, koji je doktorirao ovde, pa se vratio, sa prezirom i podsmehom zvao sve vas/nas što kiselimo kupus u emigraciji. Uvek mi je bio antipatičan.


angie01 angie01 19:35 12.07.2019

Re: .

Pohovane tikvice


priznala sam jednom, a istina ziva,...ispohovala sam jednom tikvice, uz jos kojecega za rucak i krenula, jednu, pa drugu, evo samo da probam, ajd jos malo da utvrdim, mmm, moram jos jednu,...i tako slupam sve,...posle sam uklonila sve tragove njihovog postojanja.


angie01 angie01 19:46 12.07.2019

Re: .

Punio bih ih ja, nego ovde imamo tikvice sa pogrešnim aspect ratio-m, ili su kao penkala, ili su odgovarajućeg prečnika, ali su dugačke, ili su prevelike u svakom pogledu, daklem model Pripjat 1986.


Pajke, pa tikvice ti barem nisu neka problematika- nabavis dobro seme i posadis dva tri zbuna, malo one digiljaste za pohovanje, malo okrugle za punjenje, one celo leto daju plod i nisu nikakva komplikacija za odrzavanje.

a za kiseo kupus, imas onaj jednostavan fazon sa hlebom, tako mozes po dve glavice u nekoj serpi/loncu, jednostavno, brzo, kada ti treba,

BRZO KISELJENJE KUPUSA 1

BRZO KISELJENJE KUPUSA 2

EVO I LETNJI KISELI KRASTAVCI_ TAKO KISELE NEMCI, super su
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:37 12.07.2019

Re: .

angie01
Pohovane tikvice


priznala sam jednom, a istina ziva,...ispohovala sam jednom tikvice, uz jos kojecega za rucak i krenula, jednu, pa drugu, evo samo da probam, ajd jos malo da utvrdim, mmm, moram jos jednu,...i tako slupam sve,...posle sam uklonila sve tragove njihovog postojanja.


E taj rad..
zilikaka zilikaka 20:54 12.07.2019

Re: .

za kiseo kupus, imas onaj jednostavan fazon sa hlebom, tako mozes po dve glavice u nekoj serpi/loncu, jednostavno, brzo, kada ti treba,

Nema ljutiš ali to kišeljenje s hlebom ne preporučujem.
Može možda za sarmu ali da odmah upotrebiš sve. To samo jednog dana bude kkako treba, posle uhvati onu skramu i počne neki blesav proces, ko dabuđa.
Inače, to bio uobičajen način kod ovih što prodaju na pijaci.
Probaš tamo, liči, doneš kući i sutra možeš da baciš
A ako se već upušta, nek spremi ko svet, samo so i lovorov list, pa nek sačeka.
Garant u labu ima neko ćoše koje se ubilo za bure s kupusom.
...pa kad zamiriši...
jooscout jooscout 20:54 12.07.2019

Re: .

SUper, baš ću da probam ovaj kupus, prodaju Rumuni i Rusi u teglama kao pojedinačne listove, ali nije to -to. A za tikvice, najbolje su za punjenje one okrugle, kao male bundeve.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:28 12.07.2019

Re: .

angie01
Punio bih ih ja, nego ovde imamo tikvice sa pogrešnim aspect ratio-m, ili su kao penkala, ili su odgovarajućeg prečnika, ali su dugačke, ili su prevelike u svakom pogledu, daklem model Pripjat 1986.


Pajke, pa tikvice ti barem nisu neka problematika- nabavis dobro seme i posadis dva tri zbuna, malo one digiljaste za pohovanje, malo okrugle za punjenje, one celo leto daju plod i nisu nikakva komplikacija za odrzavanje.

a za kiseo kupus, imas onaj jednostavan fazon sa hlebom, tako mozes po dve glavice u nekoj serpi/loncu, jednostavno, brzo, kada ti treba,

BRZO KISELJENJE KUPUSA 1

BRZO KISELJENJE KUPUSA 2

EVO I LETNJI KISELI KRASTAVCI_ TAKO KISELE NEMCI, super su

Fala, Endži.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:31 12.07.2019

Re: .

jooscout
SUper, baš ću da probam ovaj kupus, prodaju Rumuni i Rusi u teglama kao pojedinačne listove, ali nije to -to. A za tikvice, najbolje su za punjenje one okrugle, kao male bundeve.


Nisam nikad video ovakve. Liče na zukini skuoš, ali su zukini duguljasti.
jadragoljub jadragoljub 21:37 12.07.2019

Re: .

Nema ljutiš ali to kišeljenje s hlebom ne preporučujem.
Može možda za sarmu ali da odmah upotrebiš sve. To samo jednog dana bude kkako treba, posle uhvati onu skramu i počne neki blesav proces, ko dabuđa.

ja sam kiselio samo topla voda i so i kukinja. mada kad se vidi da je počeo može i kupatilo. nije se buđao, možda nije stigo.

edit
bez leba

angie01 angie01 21:43 12.07.2019

Re: .

Nema ljutiš ali to kišeljenje s hlebom ne preporučujem.


nema sta da se ljutim,...jer,


Može možda za sarmu ali da odmah upotrebiš sve. To samo jednog dana bude kkako treba,


to i jeste da ukiselis za jedno kuvanje,( glavicu dve),...pa posle kada ti treba opet- to i nije varijanta da ti stoji.
angie01 angie01 21:45 12.07.2019

Re: .

. A za tikvice, najbolje su za punjenje one okrugle, kao male bundeve.


pa da, to mu kazem, zbun dva dugackih, zbun dva okruglih- tikvice se lako gaje i radjaju celo leto-mozda i duze, ako ima uslova.
angie01 angie01 21:52 12.07.2019

Re: .

Liče na zukini skuoš, ali su zukini duguljasti.


to jesu zukini,...a imas i okrugle tikvice,



vidi kako lepo ispadnu,


floki floki 22:33 12.07.2019

Re: .

ma u podrumu krene proces, nekih 10tak dana prvo, stabilna temp ~15°C, tada se malo oseti jer kreće proces, posle prebacim u garažu u ćošak i to je to... kad prođe zima, ako je ostala koja glavica, vakuumiram i u zamrzivač, super sarma i od toga bude, možda i bolja meni...
samo so i voda, ništa drugo

bitno je samo da nađeš kupus kome listovi nisu zbijeni jako jer onda voda ne prodire pa ne može iznutra da se ukiseli... standardni nemački je takav, kao topovsko đule, ovo što sam ja našao je skroz ok
zilikaka zilikaka 07:52 13.07.2019

Re: .

angie01
Liče na zukini skuoš, ali su zukini duguljasti.


to jesu zukini,...a imas i okrugle tikvice,

vidi kako lepo ispadnu,



E. hvala za ideju. Idem danas da potražim. Ove godine još nisam to pravila.
angie01 angie01 09:18 13.07.2019

Re: .

E. hvala za ideju. Idem danas da potražim. Ove godine još nisam to pravila.


nema nasta,...slobodno kada nalijes vodu, paradajz, trice i kucine, odozgo naredjaj i malo suvih rebarca ili slaninice
jooscout jooscout 09:55 13.07.2019

Re: .

srdjan.pajic


Nisam nikad video ovakve. Liče na zukini skuoš, ali su zukini duguljasti.


Ne daj Bože da ja pričam o botanici, to za razliku od zoologije koju sam zaboravila, nikad nisam ni htela da naučim, ali mislim da su istog roda. Prošlog leta sam upoznala Amerikanku koja je uporno tražila eightball zucchini, tako ih ona zove. I uvek zaboravim šta je eggplant a šta aubergine u usa i uk. Svakako super zdravo, vlakna, vitamini, minerali, kalorija malo plus ukusno. Blasfemično, ali možda će mi zameniti šopsku kao staple food.
jadragoljub jadragoljub 21:13 11.07.2019

moram,

ne bih da kvarim zabavu al ovo moram da vam kažem, ide leto biće raznih prilika za neprilike
ne prilazite konjima kad vlasnik ili onaj koga poznaju nije sa vama, ne prilazite konjima na pašnjaku, ne prilazite konjima iza leđa, ni sa strane već samo od napred i to malo ulevo ili udesno da bi vas video, konji imaju mrtav ugao ispred glava znači direktno i to na dužini od skoro 2 m. od pozadi imaju poveći mrtav ugao oko 40-50 stepeni. kad si iznenadite ritaju i ujedaju. ne svi ne uvek al ne mojte da iskušavate sreću, to je 450-600 kg mišića, evo zašto, žena nije znala ništa od ovoga

zenu-ujeo-konj-u-sutomoru

ovo neću da postavljam jer je teško za gledati, pa ko oće nek sam otvori linkove

LINK1

LINK2
bene_geserit bene_geserit 21:52 11.07.2019

Re: moram,

Dok sam radio u Pupinu, neki drugar nikako nije hteo da ide zvezdarskom šumom zbog "krvoločnih veverica". Tek kad sam došao u Kaliforniju sam video one klipove kako veverice ujedaju zvečarke (a ne obrnuto).
Tako da: ne zajebavajte se ni sa vevericama. Nemaju 600 kila mišića, ma ni 600 grama, ali isto grizu.

p.s. Ako vas ujede konj i poželite da mu se osvetite, proverite prvo da dragoljub nije u blizini jer možete da fasujete i ciglu u glavu.
zilikaka zilikaka 22:03 11.07.2019

Re: moram,

Naravoučenije, ne prilaziti konju bez šlema.
bene_geserit bene_geserit 23:10 11.07.2019

Re: moram,

Naravoučenije - sa konjima ne treba imati posla (to meni kaže moja žena kad se naljuti ).
jadragoljub jadragoljub 00:35 12.07.2019

Re: moram,

zilikaka
Naravoučenije, ne prilaziti konju bez šlema.

bez oklopa , šta misliš što su vitezovi onomad nosili onolko teške oklope.
jadragoljub jadragoljub 00:38 12.07.2019

Re: moram,

alselone
Naslov u novinama:
ELLA JE ŽARILA I PALILA 90-IH, NJEN HIT SVI SU PEVALI: Onda ju je pre 12 godina konj ujeo za glavu! Skoro sam umrla od infekcije, 2 centimetra mi je promašio živac (VIDEO)

Ujeo je konj za glavu.

link1 je o devojčici 15g. koju je ujeo za glavu. ako smeš pogledaj. nije prijatno.
bene_geserit bene_geserit 22:05 11.07.2019

političari

Nego Pajiću pitanje za tebe, šta kažeš na ovo?
alselone alselone 22:36 11.07.2019

Re: političari

bene_geserit
Nego Pajiću pitanje za tebe, šta kažeš na ovo?

Jebali su vam kevu. Za par godina ista cena rada na celom svetu, ali ne tako sto ce svima skociti na nivo amerike nego pasti na nivo indije.
bene_geserit bene_geserit 22:49 11.07.2019

Re: političari

Neće baš za par godina, ali dugoročno vrlo nezgodan trend.
I posle troši velike pare da dečje školovanje ...

Nego snimi ime zakonskog akta: "H.R.1044 - Fairness for High-Skilled Immigrants Act of 2019".
Kad vidiš da ima "fairness" u imenu možeš slobodno da se naguziš, znaš da ćeš da budeš jebena strana.
bene_geserit bene_geserit 01:57 12.07.2019

Re: političari

Šta je trenutno popularno u Bay Area-i: PodShare. Za "svega" 1200$ mesečno imaš krevet i zajedničke prostorije. Ne možeš da dovodiš goste, svi idu na spavanje u 10.
Gde ide ovaj svet.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:05 12.07.2019

Re: političari

bene_geserit
Nego Pajiću pitanje za tebe, šta kažeš na ovo?


Liči mi na fejk njuz, usmeren na raspirivanje mržnje prema demokratama i nepodobnim republikancima, (dobro, ajde, i Indusima, dakle, za održavanje dobrog starog rasizma na potrebnom nivou). Ali, dobro, to je brajtbart, ne čudi me takvo činodesjtvovanje, pitam se samo ko to pametan čita.

(ali ako je tačno, onda se tešim, pošto smo mi, Srbi, zapravo Indusi, kako je omega to ovde nedvosmisleno dokazao, onda je ovo i dobro za nas. U smislu, biće više doznaka za one u Matici, samo da izlobiramo u Kongresu da nam u taj dokaz poveruju, i priznaju to pravo na zelene karte).

(Nego, ne znam da li možeš da zamisliš kakva je navala Kineza ovde, na ovu našu vukojebinu. Nisam siguran, ali mislim da sad možeš da kupiš imigrantske papire, kao u samoposluzi, dođeš sa sto iljadarki dolara u džepu i kao investiraš u nešto ovde, odma ti daju zelenka. Ne znam za drugove iz NR Kine, ali imam neke ovde iz Johanesburga, oni su tako, otvorili u USA firmu za podove, i u nekom kratkom roku dobili sve papire, preselili se svi ovamo, i oni, i šurnjaje, i snaje, svi kao rade za tu firmu. Ali žive ovde i nikad ne idu u prokleti Johanesburg, ali ovi Kinezi samo dođu, kupe kuće, srede papire, i onda odu, nema ih veći deo godine. I svi su manjeviše isti, mlađi bračni parovi, kao da su u fabrici štancovani. Kao da spremaju rezervni položaj, ili je neka dublja strategija u pitanju. Ili sam ja paranoičan, moguće i rasista).









bene_geserit bene_geserit 19:26 12.07.2019

Re: političari

Liči mi na fejk njuz

Kakav fake news, samo guglaj ovo
"H.R.1044 - Fairness for High-Skilled Immigrants Act of 2019"
i čitaj na kome hoćeš site-u, ne moraš na Breitbart-u.
highshalfbooze highshalfbooze 19:48 12.07.2019

Re: političari

Ali žive ovde i nikad ne idu u prokleti Johanesburg,

Gde će tamo da se vraćaju, ljudi otišli odande što ih je teška muka naterala a ne zbog američkog sna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:38 12.07.2019

Re: političari

highshalfbooze
Ali žive ovde i nikad ne idu u prokleti Johanesburg,

Gde će tamo da se vraćaju, ljudi otišli odande što ih je teška muka naterala a ne zbog američkog sna.


Da, ovima su banditi upali u kuću, nisu stigli ni da dotrče do panic room-a, pa držali žene i decu sa kalašnjikovima na čelu dok tajko ne pokaže gde su pare i nakit. I to usred gated community-ja, izrokali im čuvara (ili ga podmitili, ne sećam se više).

Ali su ove komše kul ljudi, tough, sa njihovom kevom volim uvek da blebećem i ogovaram ovog i onog dok čekamo da zvoni za početak nastave (usput me uči malo afrikaans, ja nju kako se propisno psuje na srpskom i tako).
zilikaka zilikaka 21:48 12.07.2019

Re: političari

Da, itgeda da se tamo dole otelo kontroli. Čujem nedavno da se neki poznanici vračaju, posle 25 godina.
bene_geserit bene_geserit 02:20 13.07.2019

Re: političari

ovima su banditi upali u kuću

Da nisu ti banditi bili slučajno crnci? Znam da gotovo nije moguće da je to slučaj, ali čisto da pitam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:13 13.07.2019

Re: političari

bene_geserit
ovima su banditi upali u kuću

Da nisu ti banditi bili slučajno crnci? Znam da gotovo nije moguće da je to slučaj, ali čisto da pitam.


Nisam pitao, ali kako je ova keva o njima pričala sa indignacijom, pazeći da ne kaže nešto nekorektno, a pošto su njeni polu Englezi polu Holanđani (srećom nisu Belgijanci), nešto mi se javlja da su napadači verovatno bili Crnci. Što me čudi, zamisli, usred JAR-a - da ih napadnu Crnci, koja je verovatnoća da se tako nešto čoveku desi?



srdjan.pajic srdjan.pajic 05:17 13.07.2019

Re: političari

zilikaka
Da, itgeda da se tamo dole otelo kontroli. Čujem nedavno da se neki poznanici vračaju, posle 25 godina.


Da, ova žena kaže da tamo nema izlaženja iz kuće, ono, nikad malte ne. Decu da pustiš da se igraju napolju, daleko od panic room-a, ni pod razno. Nego žive po tim gejted komjunitijima, pod žicom i stražarima, na posao ne znam kako odlaze, rade od kuće valjda, ma, sačuvaj bože. Ali to je u Johanesburgu tako, možda i u Kejptaunu, ona je iz nekog manjeg gradića gde valjda nije tako gadno. Ali tamo valjda nema ništa, palanka, svi beže u velike gradove, i Crnci i Belci, pa se i ona tako udala u veliki grad.
bene_geserit bene_geserit 05:27 13.07.2019

Re: političari

srdjan.pajic
usred JAR-a - da ih napadnu Crnci, koja je verovatnoća da se tako nešto čoveku desi?

Oko 100%, slično kao u St. Louis-u?
vcucko vcucko 10:31 13.07.2019

Re: političari

srdjan.pajic

Nisam pitao, ali kako je ova keva o njima pričala sa indignacijom, pazeći da ne kaže nešto nekorektno, a pošto su njeni polu Englezi polu Holanđani (srećom nisu Belgijanci), nešto mi se javlja da su napadači verovatno bili Crnci. Što me čudi, zamisli, usred JAR-a - da ih napadnu Crnci, koja je verovatnoća da se tako nešto čoveku desi?

Znači polu-Buri.
Bur = Južnoafrikanac (uklj. i Rodeziju i Namibiju i Bocvanu, sve su to južne provincije) holanskog podrijetla. Afrikaans = u osnovi isto, ali nešto širi pojam, tu mogu da potpadnu svi beli Evropljani koji nisu Britanci. Britanci su naravno svoja kategorija, isto kao i drugde, Englezi, Škoti, Velč i Irci kao ekstra.

Sećaš se verovatno filma "Bogovi su pali na glavu", tamo je sve to lepo raščlanjeno. Režiser i dvoje glavnih likova (učiteljica i smotani naučnik) su Buri, plavi, zdravi i pošteni. Turistički vodič je Englez i on je zao i kvaran. Crnci su prikazani kao poseban red primata.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:44 13.07.2019

Re: političari

Bogovi su pali na glavu


Na teme.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:53 13.07.2019

Re: političari

bene_geserit
srdjan.pajic
usred JAR-a - da ih napadnu Crnci, koja je verovatnoća da se tako nešto čoveku desi?

Oko 100%, slično kao u St. Louis-u?


Da, isto kao u Ajdahou, gde je verovatnoća da te napadne i opljačka belac, tu oko 100%.

Inače, ne znam da li si primetio da skoro svi naši krimosi iz Srbije-exYu, ako iole drže do sebe, zapale u JAR, i skoro uvek u Johanesburg. Tu je bila čak i ona neka teorija zavere koju sam čuo tamo početkom dvehiljaditih, da ja i Arkan, navodno, premestio dobar deo svoje imovine u JAR. Pre nego što su ga roknuli (teorija ima i svoj nastavak: ako su ga uopšte roknuli...).

vcucko vcucko 16:43 13.07.2019

Re: političari

srdjan.pajic

Inače, ne znam da li si primetio da skoro svi naši krimosi iz Srbije-exYu, ako iole drže do sebe, zapale u JAR, i skoro uvek u Johanesburg. Tu je bila čak i ona neka teorija zavere koju sam čuo tamo početkom dvehiljaditih, da ja i Arkan, navodno, premestio dobar deo svoje imovine u JAR. Pre nego što su ga roknuli (teorija ima i svoj nastavak: ako su ga uopšte roknuli...).

Ne samo naši, svi. J-burg je već dugo krimoski NjuJork, ono glavni grad sveta. Verovatno tamo imaju neki svoj pandan UN-u
bene_geserit bene_geserit 17:44 13.07.2019

Re: političari

srdjan.pajic
Oko 100%, slično kao u St. Louis-u?

Da, isto kao u Ajdahou, gde je verovatnoća da te napadne i opljačka belac, tu oko 100%.

Samo što u Ajdahou ima 100% belaca i pljački skoro da nema, a u St Louis-u ima samo 50% crnaca a najgori je grad što se tiče kriminala u USA.
highshalfbooze highshalfbooze 19:15 13.07.2019

Re: političari

usput me uči malo afrikaans, ja nju kako se propisno psuje na srpskom i tako

Nemoj da učiš Afrikans, završićeš sa teškom govornom manom

Pitaj ti nju dal' zna Zulu, svaki Bur koji drži do sebe zna Zulu, jedino njih i svrstavaju u ljude, ove Xhosa i ostale tretiraju za smeće - "kafe". Pitaj je šta je "kafe".
Aha, i pitaj je šta je to "Necklacing", čujem da je opet popularno tamo.

Ali tamo valjda nema ništa, palanka, svi beže u velike gradove, i Crnci i Belci, pa se i ona tako udala u veliki grad.

Nekada, pre 40 godina, Džoburg je bio jedan od najelitnijih gradova na svetu, centar moći i bogatstva, 1993. kada sam ja bio tamo, crnci su spavali po ulicama. Sada je pretvoreno u veliko smetlište (bukvalno), sva arhitektura je ruinirana. Zgrade se okupiraju tako što prvo napadaju i pljačkaju ljude koji prolaze pored ili ulaze unutra. Kada se stanari odsele, onda sjebu obezbeđenje i ulaze unutra. Vrlo interesantno mesto za sociološka istraživanja. Otprilike liči na budućnost Srbije. Ja živim u centru grada, ulica je prepuna kafića, huligana, bandita, narkomana i alkoholičara. Noću su orgije i masovne tuče, razbijanje izloga na bankama. Milicija ne dolazi po pozivu za narušavanje javnog reda i mira, kažu da nismo trebali da se doselimo u "turističku zonu" psećeg izmeta i ljudskih izbljuvaka.
vcucko vcucko 22:00 13.07.2019

Re: političari

highshalfbooze

usput me uči malo afrikaans, ja nju kako se propisno psuje na srpskom i tako

Nemoj da učiš Afrikans, završićeš sa teškom govornom manom

Pitaj ti nju dal' zna Zulu, svaki Bur koji drži do sebe zna Zulu, jedino njih i svrstavaju u ljude, ove Xhosa i ostale tretiraju za smeće - "kafe". Pitaj je šta je "kafe".

Pa kad se sećaju Isandluane i Rorke's Drifta. Mislim, Englezi se sećaju kako su dobili batine. Pa ih u skladu s tim i tretiraju.
Da su Zulu sedeli i čekali milost dočekali bi je, ali malo sutra da prostiš.
Neverovatno je ovdašnje neshvatanje (severo-)zapadnog čoveka. Kao ljudi smo, dogovorićemo se, svako će malo da popusti i tako to. Jes', kako da ne. To možda sa Levantincima ili Rusima. Sa (severo-)zapadnjacima toga nema. Ako pokažeš slabost i ponudiš prst ode ruka, a posle redom i glava. Ako pokažeš zube, udariće svom snagom. Pa ako i onda pretekneš, OK, što ne kažeš, dobrodošao u klub
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:37 14.07.2019

Re: političari

bene_geserit
srdjan.pajic
Oko 100%, slično kao u St. Louis-u?

Da, isto kao u Ajdahou, gde je verovatnoća da te napadne i opljačka belac, tu oko 100%.

Samo što u Ajdahou ima 100% belaca i pljački skoro da nema, a u St Louis-u ima samo 50% crnaca a najgori je grad što se tiče kriminala u USA.


I to ne običnih belaca, nego sve Krem de la Krem Klana, dakle čvrsto jezgro white supremacista. Tamo ima gradova, dobro, selendra, kroz koje se i ja, ovako ne naročito plav, pribojavam da prođem, da mi ne pronađu Turčina, dakle Crnca, u sedmom kolenu, i nataknu na krst.

Dobro, dokazao si već ranije, matematički i filozofski, da su Crnci genetski skloni nasilju, kriminalu, uriniranju na javnom mestu i spavanju u nehigijenskim uslovima getoa, i ne vole da idu u školu sem ako nije preko veze, ne moraš dalje da se trudiš, predajem se.




srdjan.pajic srdjan.pajic 04:40 14.07.2019

Re: političari

Pitaj ti nju dal' zna Zulu


E, zna Zulu, sećam se da je to pomenula. I još mi se požalila da njenu decu ne interesuje, ni zulu, ni afrikaans (ko ni moju srpski), to jedino priča sa kevom, koja valjda još živi tamo, kako sam razumeo, ili se i ona preselila, ali i dalje pričaju afrikaans kad se čuju.


bene_geserit bene_geserit 04:49 14.07.2019

Re: političari

srdjan.pajic
I to ne običnih belaca, nego sve Krem de la Krem Klana, dakle čvrsto jezgro white supremacista. Tamo ima gradova, dobro, selendra, kroz koje se i ja, ovako ne naročito plav, pribojavam da prođem, da mi ne pronađu Turčina, dakle Crnca, u sedmom kolenu, i nataknu na krst.

Ma ne moraš da brineš, samo reci da si za Demokratsku Partiju, osnivače klana, ima da te prime i odma ti daju kukuljicu, možda čak i neku funkciju. Poslednji put su nekoga natakli na krst tamo negde dok je Hitler još bio živ, tako da ti i to ide u prilog.
nepopustljiv nepopustljiv 06:54 14.07.2019

Re: političari

srdjan.pajic
bene_geserit
srdjan.pajic
Oko 100%, slično kao u St. Louis-u?

Da, isto kao u Ajdahou, gde je verovatnoća da te napadne i opljačka belac, tu oko 100%.

Samo što u Ajdahou ima 100% belaca i pljački skoro da nema, a u St Louis-u ima samo 50% crnaca a najgori je grad što se tiče kriminala u USA.


I to ne običnih belaca, nego sve Krem de la Krem Klana, dakle čvrsto jezgro white supremacista. Tamo ima gradova, dobro, selendra, kroz koje se i ja, ovako ne naročito plav, pribojavam da prođem, da mi ne pronađu Turčina, dakle Crnca, u sedmom kolenu, i nataknu na krst.

Dobro, dokazao si već ranije, matematički i filozofski, da su Crnci genetski skloni nasilju, kriminalu, uriniranju na javnom mestu i spavanju u nehigijenskim uslovima getoa, i ne vole da idu u školu sem ako nije preko veze, ne moraš dalje da se trudiš, predajem se.


Ne bih mnogo da se mešam, no, svejedno - da pitam sledeće:
- da li su podaci koje Bene navodi (crni - beli kriminalci) pogrešni?
- ako nisu pogrešni, šta dobijamo time da se pravimo da su bezvredni?
- ako su tačni, zašto proglašava(š)mo one koji ih navode da su rasisti?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana