Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika

Dijalog unutar monologa

loader RSS / 19.07.2019. u 13:09

Primećene su određene negativne pojave, u partiji, samim tim i u društvu …

No, pogledajmo prvo onamo, podalje, iza leđa ove početne rečenice. Zašto se urušio sovjetski sistem, sovjetska država? Onolika sila, na onolikom prostoru, sa onoliko rudnog blaga, reka, oranica ... Činilo se, zar ne, da takva jedna struktura naprosto ne može biti ugrožena, ni u kom smislu. Zašto se urušilo to, toliko? Pa, eto, zato što nije bilo dijaloga.

DfI1OPa.jpg 

Društveni i svaki drugi dijalog je onamo bio isključen. Osim tog uškopljenog dijaloga unutar partije. Svi vodotokovi su proizilazili iz istog izvora. I na određenoj razdaljini su presušili. Jer samo jedan izvor za više rečnih pravaca nije dovoljan. Koliko god taj kladenac u početnoj fazi delovao izdašno – morao je na određenoj distanci, vremenskoj, prostornoj, da postane nedovoljan, a njive da se osuše.

Nedostatak dijaloga neumitno deluje razarajuće. Pre ili kasnije, struktura koja je u jednom periodu mogla da izgleda čvrsto i smisleno, krene da nestaje. Dijalog ideja, dijalog opažaja, dijalog .... Dijalog svega ka svemu. Dijalog teži korekciji. Učesnici dijaloga nikako ne mogu biti istovetnih priroda, dinamike i gledišta. Čak i da to žele – ne mogu biti isti. Različiti su. Stoga, dijalog dovodi do neprestanih korekcija i do uzastopnih budnih stanja. A to su stanja u kojima se kako-tako opaža stvarnost i hoda se, uz veći ili manji napor, uporedo sa stvarnošću. Postoji dinamika. Postoji kreativnost. Ima kiseonika. Nasuprot tome, monolog nema korektivni faktor, nema podsticaj, nema kreativnost, nema ... Monolog je hodanje koje je sporije od stvarnosti. Onda se stvarnost u nuždi nadomešta, iz te, drugačije, zakasnele, krive perspektive. Mnogi nedostajući elementi moraju da se izmisle. Da se krivotvore. Na kraju devijacija biva tolika, da od prvobitne stvarne tvorevine ostane samo krivotvorevina.

Elem - drugovi su na glavnom partijskom sastanku izrazili određenu kritiku, samokritiku … - jer, primećene su određene negativne pojave. Zaključeno je da se te pojave moraju otkloniti, i da se mora nastaviti istim pravcem.

Ništa tu ne bi bilo posebno neobično da je u pitanju, recimo, sastanak nekog pecaroškog društva. Ovde je po sredi glavni sastanak vladajuće državne strukture, koja jedina ima ekskluzivno pravo da se pita o svemu unutar društva. I da jedina tumači bilo šta, odnosno sve. Stoga nije dozvoljeno da pomenute negativne pojave primeti neko drugi. Ni novinari, ni političke stranke van vladajuće strukture, ni pojedinci … A ni institucije države. Ova opažanja negativnih pojava, i bilo kojih pojava, smeju se desiti samo unutar partije. Partija će odrediti kako će one biti predstavljena javnosti, kako će se u praksi na njih reagovati, kako će se i ko o njima izjasniti… Partija će reći da li je i šta je, a ostali će aklamacijom uraditi šta im se na posredan ili neposredan način kaže. 

Da li je to, onda, društvo dijaloga, ili monologa? Shodno tome, kakva je perspektiva tog društva?



Komentari (204)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 22:09 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
anonymous
freehand
Kako neodoljivo podseća na Beograd na vodi.

Beograd na vodi je lepši. Baš sam juče gledao i kado da je nekako moderniji, bogatiji, arhitektura je smelija, ljudi srećniji...

Tebra, zašto sam ja mislio da su te skripte samo bezvezno trošenje vremena?

Edit: sedam do jedanaest miliona puta!




Jako me podsečaš na ovoga.

Sličnog ste nivoa inteligencije.

Molio bih da me ne mešaš u te vaše unutrašnje kabinetske razmirice.


Sam si se umešao.
Neko te dirao ?
freehand freehand 22:13 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
aureus
anonymous

Jadan ja.
Nisam se integrisao - kao ti.

Jako me podsečaš na ovoga.
Sličnog ste nivoa inteligencije.

Hmmm...
Anonimuse, pokazuješ sindrom izmaltretiranog čovjeka.

Raste agresija u tebi.


Varaš se Aureuse.
Samo pokušavam da uspostavim simetričan sistem postojećem.

Pa da ima mesta za sve.
U jednom ili drugom univerzumu.
...

Čekam odgovore.


Dakle, Makso, skripta ti je teško sranje. Propuštaš zvezdane trenutke. Elem, tvoj klen Analoinbus prvo je Beograd na vodi uporedio sa Singapurom, pa mene sa Markom Đurićem, a onda je Aureusu pičnuo sliku vazelina. Jesi li bar malo svestan šta propuštaš?
maksa83 maksa83 22:19 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Jesi li bar malo svestan šta propuštaš?

anonymous anonymous 22:34 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
.
Dakle, Makso, skripta ti je teško sranje.


Sa ovim bi se u potpunosti složio.

Vidiš, ja sam obznanio da se neću javljati na blogovima Dugokose i Naduvanog.
I držim reč.

A Maksimus je obznanio da sam ja u njegovoj skripti i da ga moji komentari ne interesuju.
Na ovaj ili onaj način - moj "prdež" do njega dopire i on ga komentariše.

Da stvarno " cvilim " i " kukam " zbog skripte, kako mi to njegovi pajtosi spočitavaju , ja bih trebalo da se radujem što sam predmet komentara-

Ali - nije tako.
Zabole me, da li me on čita ili ne.

Suština je u tome, ko je čovek od principa, a ko ....

( Izbegavam vulgarnosti. )



freehand freehand 22:34 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

maksa83
Jesi li bar malo svestan šta propuštaš?


Punjene lignje? Šerpica liči.
freehand freehand 22:36 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Sa ovim bi se u potpunosti složio.

"h"
anonymous anonymous 22:42 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
Sa ovim bi se u potpunosti složio.

"h"

Jesam li dobio keca ?
aureus aureus 22:56 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
freehand
Sa ovim bi se u potpunosti složio.

"h"

Jesam li dobio keca ?

Nije to kec za šta ti treba taj vazelin.
freehand freehand 22:58 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
freehand
Sa ovim bi se u potpunosti složio.

"h"

Jesam li dobio keca ?

Samo bi se grebao nešto. Nisam ti ja Vučić da delim kola analfabetama po blogu.
anonymous anonymous 23:06 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
anonymous
freehand
Sa ovim bi se u potpunosti složio.

"h"

Jesam li dobio keca ?

Samo bi se grebao nešto. Nisam ti ja Vučić da delim kola analfabetama po blogu.


Neupešan ti je pokušaj da budeš duhovit.
Ali da te analfabeta vrati na početak.

Ono što je trebalo da ispovezuješ su " demokratija " i ekonomski uzlet Singapura, na jednoj strani i Srbija sa Vučićem , na drugoj strani.
Pa, sad - razmisli.





freehand freehand 23:09 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
freehand
anonymous
freehand
Sa ovim bi se u potpunosti složio.

"h"

Jesam li dobio keca ?

Samo bi se grebao nešto. Nisam ti ja Vučić da delim kola analfabetama po blogu.


Neupešan ti je pokušaj da budeš duhovit.
Ali da te analfabeta vrati na početak.

Ono što je trebalo da ispovezuješ su " demokratija " i ekonomski uzlet Singapura, na jednoj strani i Srbija sa Vučićem , na drugoj strani.
Pa, sad - razmisli.



Makso?
anonymous anonymous 23:09 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
anonymous
freehand
Sa ovim bi se u potpunosti složio.

"h"

Jesam li dobio keca ?

Nije to kec za šta ti treba taj vazelin.


Za koga će glasati Kraljevčani-pogađaj .

A avioni - da li će leteti ?
freehand freehand 23:12 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

A avioni - da li će leteti ?

Za dve, najviše tri godine ili stvarno?

A pajz ti to zezanje kad evo već dve godine kako je Vučić rekao - a kod njega nema labavo: obećanje-ispunjenje! - od Beograda do Novog Sada pičiš vozom za 35 minuta. I koji će ti moj avion?
aureus aureus 23:27 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Ovo sa Singapurćanima, to je još Srećko Šojić predlagao da se uđe u saradnju s njima.



Samo što u Anonimusovom slučaju, bojim se da on ne misli na saradnju, nego da po singapurskom modelu damo Vučiću 30 godina da satire Srbiju u nadi da će je on uzdići kao Li Guangjao što je uzdigao Singapur. Nakon čega su se i Kinezi ugledali na Guangjaov model.
U slučaju Srbije Vučić bi trebalo da bude Guangjao.
Guangjao.
Guangjao.
Gjao.
Jao.
Jao.
Jao...

maksa83 maksa83 23:40 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Makso?

anonymous anonymous 23:40 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
A avioni - da li će leteti ?

Za dve, najviše tri godine ili stvarno?

A pajz ti to zezanje kad evo već dve godine kako je Vučić rekao - a kod njega nema labavo: obećanje-ispunjenje! - od Beograda do Novog Sada pičiš vozom za 35 minuta. I koji će ti moj avion?


Vidiš, Free ...u čemu je moja superiornija pozicija u odnosu na tebe .

U tome što na razočarenje svih ja nisam ničiji bot, i što mogu bez problema da kažem da Vučić smara, i da su mnogi oko njega kreteni.

Ali sa druge strane - ne mogu da ostanem slep npr. pred činjenicom da se pola ministarstva građevine nalazi na Koridoru i ganja radnike da završe autoput do Bugarske.
Da ne vidim i ono što je svima očigledno, da se stanje u Srbiji menja.
Na bolje.

A ti i većina blogera ovde to niste u stanju.

A avioni će poleteti ubrzo.

Ako si spreman sa opkladu, stojim ti na raspolaganju.
Samo te upozoravam da su Nemci ozbiljni u svom zahtevu.


aureus aureus 23:57 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Ali sa druge strane - ne mogu da ostanem slep npr. pred činjenicom da se pola ministarstva građevine nalazi na Koridoru i ganja radnike da završe autoput do Bugarske.

Ma jašta!
Dvadeset puta sam unazad dvije godine gledao kojom brzinom se radi taj autoput, pratio video-materijale i čudio se puževom tempu na dionici Bancarevo - Crvena Reka.
Ne da nije bilo pola ministarstva građevine već si počesto mogao da vidiš tek pokojeg radnika i par bagerčića.

Minus, Anonimuse, minus!

Tek sad je završena desna traka, a lijeva će biti vjerovatno za tri mjeseca kad "Integral" podigne galeriju na jednom mjestu.
"Integral" je ona firma iz Republike Srpske, bliska Miloradu Dodiku, nakon čijih radova zna da na ulazu u tunel osvanu slike Dodika i Vučića sa natpisom "svjetlo na kraju tunela".
loader loader 00:04 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Ne da nije bilo pola ministarstva građevine već si počesto mogao da vidiš tek pokojeg radnika i par bagerčića.

Sve to išlo na skupove po gradovima Srbije na kojima je svoje role imao precednik. Valjda je budućnost Srbije važnija od jednog asfaltiranog puteljka. Uostalom, napuderisana ministarka asfalta se već previše slika i po rejtingu ugrožava premijera. Stoga, ove pauze u izgradnji avtoputa imaju ... državnokorisni karakter.
anonymous anonymous 00:05 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
Ali sa druge strane - ne mogu da ostanem slep npr. pred činjenicom da se pola ministarstva građevine nalazi na Koridoru i ganja radnike da završe autoput do Bugarske.

Ma jašta!


Stvarno ne shvatam one koji smatraju da ti nisi Srbin.

Toliko zabrinutosti za ovdašnju situaciju ne može imati niko drugi do Srbenda veći od svih drugih.
Podržavam tvoj patriotizam.

Po cenu da doživotno ostanem u korpi za klenove, a kavez za majmune -ostane prazan.




freehand freehand 08:09 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Stvarno ne shvatam one koji smatraju da ti nisi Srbin.

Ovo samo potvrđuje Maksinu tezu da ti nisi samo budal, već zlabudala. Džukela, al ne morska kako bi voleo da se prestaviš. Obična ova ulična, šovnistička.

Inače, eno gospođa ministarka koja gaće i haltere kupuje po pariskim buticima plaćajući vladinom kartiom - na safariju, kažu. Obilazi gradilišta.
I znanje i sposobnost im je taman na tom nivou da pola ministarstva visi na gradilištu. Ionako su dve trećine u rangu pomoćnih radnika na mešalici a ostali lopuže koje merkaju priliku da zdipe nešto od zabravljenog alata. Ministarka u dvoje sa kupljenim inženjerskim diplomama mogu da budu kapoi da pojure malo radnike kad treba da naiđu kamere.
Nema bolje slike Vučićeve vlasti od svega toga zajedno.
anonymous anonymous 09:35 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
Ovo sa Singapurćanima, to je još Srećko Šojić predlagao da se uđe u saradnju s njima.

Samo što u Anonimusovom slučaju, bojim se da on ne misli na saradnju, nego da po singapurskom modelu damo Vučiću 30 godina da satire Srbiju u nadi da će je on uzdići kao Li Guangjao što je uzdigao Singapur. Nakon čega su se i Kinezi ugledali na Guangjaov model.
U slučaju Srbije Vučić bi trebalo da bude Guangjao.


Морам да признам да си за нијансу интелигентнији од Фрееја.
Могао би да му објасниш да ауторитарни модели власти уз поштовање либералних вредности нису проскрибовани у политици.
Да некада дају боље економске ефекте,а понекад су и неопходни када је потребно стабилизовати државу и очувати њену сувереност.





aureus aureus 10:21 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
Могао би да му објасниш да ауторитарни модели власти уз поштовање либералних вредности нису проскрибовани у политици.
Да некада дају боље економске ефекте,а понекад су и неопходни када је потребно стабилизовати државу и очувати њену сувереност.

Ma mogao bi ti da nam objasniš zašto Marina Bay Sands - hotelski kompleks u Singapuru sa dvije i po hiljade soba sa kazinom i sličnim komplementarnim sadržajima košta više nego najavljena vrijednost Beograda na vodi (osam spram četiri milijarde dolara), i kako je za njega sproveden natječaj i kako je građen u jeku svjetske krize a ipak završen za četiri godine, umjesto komotnih 30 kako će valjda biti u slučaju Beograda na vodi.
I to je napravljen stvarnim novcem iz Amerike (kompanija koja drži kazina).


Infinity pool na vrhu hotelskog kompleksa.



Nije maketa, ovo je stvarno napravljeno, a zna se i ko je bio arhitekta: čuveni Moše Safdi.

Minus, Anonimuse, minus!
freehand freehand 10:44 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Nije maketa, ovo je stvarno napravljeno, a zna se i ko je bio arhitekta: čuveni Moše Safdi.

Ti bi mogao malo da razmisliš o ponašanju: tamo Milankovića komunisti nsu obesili, streljali pa bacili na Goli otok odakle je povremeno dovođen da bi ga ponovo streljali; ovde neko pravi nešto bolje i transparentnije od Vučića. Gde misliš da je tome kraj?
aureus aureus 10:47 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

"Singapur na vodi"

Privatni investitor pobijedio sa svojim konceptom i arhitektonskim rješenjem 2006, platio za lokaciju milijardu i dvjesta miliona dolara (!), i krenuo u izgradnju kompleksa koja je trebalo da košta dodatnih 3,8 milijardi, ali su se stvari malo zakomplikovale pa je sve ispalo tri milijarde više - svejedno, na račun investitora. Ovo je završeno 2010. E tako se to radi kad imaš keša. Nema kilavljenja i reportaža nakon svakog završenog sprata.



Inače, cifre su za ovaj kompleks fascinantne: konstrukcija koja povezuje tri hotelske zgrade nalazi se na oko 300 metara visine i na jednom dijelu je prepuštena cijelih 67 metara (), kazino je ogroman, šoping mol takođe, kongresni centar isto tako...

Da se na vrijeme ušlo u saradnju sa Singapurćanima, što je Šojić davnih dana predlagao, možda bi i Beograd imao ovako nešto. Ovako moramo da slušamo Anonimusa i njegove napise o Beogradu na vodi. Kako koji bogatunski stan bude završen, tako dobijemo i Anonimusovu pohvalu za vlast.
anonymous anonymous 10:52 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
anonymous
Могао би да му објасниш да ауторитарни модели власти уз поштовање либералних вредности нису проскрибовани у политици.
Да некада дају боље економске ефекте,а понекад су и неопходни када је потребно стабилизовати државу и очувати њену сувереност.

Ma mogao bi ti da nam objasniš zašto Marina Bay Sands - hotelski kompleks u Singapuru sa dvije i po hiljade soba sa kazinom i sličnim komplementarnim sadržajima košta više nego najavljena vrijednost Beograda na vodi (osam spram četiri milijarde dolara), i kako je za njega sproveden natječaj i kako je građen u jeku svjetske krize a ipak završen za četiri godine, umjesto komotnih 30 kako će valjda biti u slučaju Beograda na vodi.
I to je napravljen stvarnim novcem iz Amerike (kompanija koja drži kazina).


Infinity pool na vrhu hotelskog kompleksa.



Nije maketa, ovo je stvarno napravljeno, a zna se i ko je bio arhitekta: čuveni Moše Safdi.

Minus, Anonimuse, minus!


Минус и минус дају плус- Златко.
Нисам неки математичар , али за толико ...подсети се.
Па прилагоди коментаре.

Елем, први талас критике иде линијом - ма све лаже, глупост, неће никада урадити...
Други талас ..... прекршио је закон, устав. институције....
Трећи талас...... раде то већ џџџ година ....
Четврти талас .....сиротиња је све то платила....

А, видиш мене као обичног грађанина заболе.
А чујем то и од других.
Брже и безбедније се путује аутопутевима, лети се све јефтиније и на све више дестинација, шета се све већим бројем пешачких зона у Београду, све више светских глумаца снима у Београду, па се може можда срести једног дана и Шерон Стоун, странаца све више па ћемо издавати скупо станове у центру, а тек фабрике ... и то регионално, нека у Краљеву, нека у Чачку, Деспотовцу , Нишу...

Све већи број корпорација се устоличава у Београду, заобилазећи, Загреб, Љубљану, Скопље ...

Е, сад- имајући све наведено у виду јебе ми се што Вучић изиграва кловна на телевизији и што не бих волео да ми буде гост на слави.







aureus aureus 11:00 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
Други талас ..... прекршио је закон, устав. институције....

А, видиш мене као обичног грађанина заболе.

Oho!

Vaš glas je zabilježen, hvala na javljanju.

Минус и минус дају плус

Zavisi šta radiš.

-7-4=-11.
anonymous anonymous 11:11 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
anonymous
Други талас ..... прекршио је закон, устав. институције....

А, видиш мене као обичног грађанина заболе.

Oho!

Vaš glas je zabilježen, hvala na javljanju.


На суседном блогу Хучи је покушавао да вам објасни неке заблуде и погрешне методолошке прилазе.

Да, погазио је закон, Устав , институције ....
И ?
Зар то није радио и Ђинђић, зар то није радио и Ђилас, зар то није урадила и немачка влада кад је кренула у ратни поход на Србији, а да не причам о међународном праву које се крши сваки дан.

Не живимо у идеалном свету анђела.
Нисмо то ни као државе, а ни као појединци.

Само будале неке поступке упоређују са апсолутним идеалима, у једном случају ,а у другом то сматрају нормалним.

"Демократије" - нема нигде у свету, а ви изгибосте око тога.
Полиархија је оно што је реалност.
И више ауторитарних модела власти на широкој скали од "демократије " до "диктатуре"

А болест овог блога је навијачка логика и слепило које резултира разумевањем света у црно - белим бојама, иако је телевизија одавно у колору.

Погрешне наочаре воде етикетирању, омаловажавању, мржњи ....
И то је овде константа - само се протагонисти мењају.

aureus aureus 11:22 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Da ne citiram sve, pogoršavaš svoju ionako nezavidnu situaciju, Anonimuse.
anonymous anonymous 11:51 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
Da ne citiram sve, pogoršavaš svoju ionako nezavidnu situaciju, Anonimuse.


Покушаћу да себи олакшам ситуацију једним добрим ручком.
Ваљда сам заслужио више од сендвича.



Морао бих само да се распитам код Чарлија, чиме да га "поплашим"

Успут

На суседном блогу и мој "пријатељ" Максимус коментаришући кинеске прилике даје неке сасвим смислене закључке,обрати пажњу.
freehand freehand 12:25 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Да, погазио је закон, Устав , институције ....
И ?

I ništa. Prijatno.
aureus aureus 12:35 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
Да, погазио је закон, Устав , институције ....
И ?

I ništa. Prijatno.

Posle dobrog ručka će ponovo postati pravnik i borac za zakon.
Nedostatak hrane mu je bio istanjio ispucalu pravničku žicu, ali bi kvalitetan obrok na bazi ribe i sezonskog povrća mogao da popravi stvari.

Bar dok ponovo ne ogladni.
anonymous anonymous 12:47 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
freehand
Да, погазио је закон, Устав , институције ....
И ?

I ništa. Prijatno.

Posle dobrog ručka će ponovo postati pravnik i borac za zakon.

Raduje me što vi, poštovaoci zakona, niste nikada prešli ulicu van pešačkog i vozili brže od dozvoljene brzine.
I time dali doprinos ustavnom poretku.

Prvi komercijalni let sa " Morave" pretpostavljam da će biti za Istambul.
Javiću ti se razglednicom.
freehand freehand 12:54 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
freehand
Да, погазио је закон, Устав , институције ....
И ?

I ništa. Prijatno.

Posle dobrog ručka će ponovo postati pravnik i borac za zakon.
Nedostatak hrane mu je bio istanjio ispucalu pravničku žicu, ali bi kvalitetan obrok na bazi ribe i sezonskog povrća mogao da popravi stvari.

Bar dok ponovo ne ogladni.

Premro sam zamišljajući ga kako tu rečenicu izgovara pred sudijom i svojim branjenikom. To ni on, takav kakav je, nije zaslužio.l
aureus aureus 13:02 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
aureus
freehand
Да, погазио је закон, Устав , институције ....
И ?

I ništa. Prijatno.

Posle dobrog ručka će ponovo postati pravnik i borac za zakon.

Raduje me što vi, poštovaoci zakona, niste nikada prešli ulicu van pešačkog i vozili brže od dozvoljene brzine.

Ja, vala, nisam vozio brže od dozvoljene brzine, a pješacima je dozvoljeno da prelaze ulicu i van pješačkog.
anonymous anonymous 13:03 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand

Premro sam zamišljajući ga kako tu rečenicu izgovara pred sudijom i svojim branjenikom. To ni on, takav kakav je, nije zaslužio.l


Vidiš, upravo sad imam jedan karakterističan slučaj.

Branjenik mi ima prebivalište na teritoriji KiM i stavljen je u pritvor samo zato što bi u suprotnom - ukoliko bi bio pušten - otišao kući i time , po stavu suda , postao nedostupan našim organima.

Iako svi zakoni i Ustav Srbije - KiM smatraju jedinstvenim delom teritorije Srbije - sudija se pravi lud ( više puta) i ne sudi po zakonu , nego faktičkoj situaciji.
I šta bi trebalo da radim .
Da vičem - UA SUDIJA !

Ta šarena laža o pravnoj državi, vladavini prava, ljudskim pravima , demokratiji, pogodna je samo za udžbenike i teoretske rasprave.
Život je nešto drugo.
I u okviru njega se uvek samo pravi cost benefit analiza.
Pragmatično.
Đinđić.




aureus aureus 13:07 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
freehand

Premro sam zamišljajući ga kako tu rečenicu izgovara pred sudijom i svojim branjenikom. To ni on, takav kakav je, nije zaslužio.l


Vidiš, upravo sad imam jedan karakterističan slučaj.

Branjenik mi ima prebivalište na teritoriji KiM i stavljen je u pritvor samo zato što bi u suprotnom - ukoliko bi bio pušten - otišao kući i time , po stavu suda , postao nedostupan našim organima.

Iako svi zakoni i Ustav Srbije - KiM smatraju jedinstvenim delom teritorije Srbije - sudija se pravi lud ( više puta) i ne sudi po zakonu , nego faktičkoj situaciji.
I šta bi trebalo da radim .
Da vičem - UA SUDIJA !

Ta šarena laža o pravnoj državi, vladavini prava, ljudskim pravima , demokratiji, pogodna je samo za udžbenike i teoretske rasprave.
Život je nešto drugo.

Možda se sudija držao one da nesprovodiva norma ne obavezuje?

I čuj pravna država i vladavina prava - šarena laža...

Više ribe, Anonimuse, više ribe.
freehand freehand 13:10 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Ta šarena laža o pravnoj državi, vladavini prava, ljudskim pravima , demokratiji, pogodna je samo za udžbenike i teoretske rasprave.
Život je nešto drugo.
I u okviru njega se uvek samo pravi cost benefit analiza.
Pragmatično.
Đinđić.

Šta si ono rekao da si po obrazovanju i struci?
A neko ko ti je hakovao nalog je pominjao i nekakve etičke principe, al time neću ni da te čačkam da ti dodatno ne zagorčavam život. Dosta sis am sebi.
Ono, jedan od 20/ paćenika.
aureus aureus 13:12 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
Ta šarena laža o pravnoj državi, vladavini prava, ljudskim pravima , demokratiji, pogodna je samo za udžbenike i teoretske rasprave.
Život je nešto drugo.
I u okviru njega se uvek samo pravi cost benefit analiza.
Pragmatično.
Đinđić.

Šta si ono rekao da si po obrazovanju i struci?
A neko ko ti je hakovao nalog je pominjao i nekakve etičke principe, al time neću ni da te čačkam da ti dodatno ne zagorčavam život. Dosta sis am sebi.
Ono, jedan od 20/ paćenika.

Lako je tebi, Frihende, ti dobru ribu kupuješ u Rovinju, a Anonimusa ovdje pojedini smatraju za ribu. On prvo mora da dokaže da nije riba.
freehand freehand 13:16 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Lako je tebi, Frihende, ti dobru ribu kupuješ u Rovinju,

Pomešao si nešto. Nekad u Medulinu, mada to nije baš tako često kako bih voleo. Daleko češće na Tamišu, najčešće mi donesu štuku, smuđa ili soma.
A kao veliki poštovalac ribe odbjam i samu pomisao o Analoinbusovom svrstavanju u tu plemenitu životinjsku grupu.
Tarzančići ne mogu biti ribe.
aureus aureus 13:19 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand

A kao veliki poštovalac ribe odbjam i samu pomisao o Analoinbusovom svrstavanju u tu plemenitu životinjsku grupu.

Dobro, tačno, klen nije samo riba, može biti i drvo.
anonymous anonymous 13:22 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus

Možda se sudija držao one da nesprovodiva norma ne obavezuje?

I čuj pravna država i vladavina prava - šarena laža...

Više ribe, Anonimuse, više ribe.


Kad će onaj odgovor u vezi ratnih zločina ?
Da li zemlje EU i SAD poštuju pravni poredak ?

Da li je sve bilo savršeno ,a onda došao Vučko - i sve sjebao ?
U kojim bajkama vi živite ?


freehand freehand 13:23 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

a onda došao Vučko

How sweet
freehand freehand 13:27 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
freehand

A kao veliki poštovalac ribe odbjam i samu pomisao o Analoinbusovom svrstavanju u tu plemenitu životinjsku grupu.

Dobro, tačno, klen nije samo riba, može biti i drvo.

To što u čuvarku za klenove utrče i vodozemci u vidu praznoglavaca ne znači time automatski i oni postaju kelnovi.
anonymous anonymous 13:27 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand

How sweet


aureus aureus 13:32 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous

Kad će onaj odgovor u vezi ratnih zločina ?

Pitanje je bilo da li su i neosuđeni ratni zločinci - ratni zločinci?

Zašto ti je toliko važno je li Milošević ratni zločinac iako je umro prije kraja suđenja?
nepopustljiv nepopustljiv 13:32 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
Lako je tebi, Frihende, ti dobru ribu kupuješ u Rovinju,

Pomešao si nešto. Nekad u Medulinu, mada to nije baš tako često kako bih voleo. Daleko češće na Tamišu, najčešće mi donesu štuku, smuđa ili soma.
A kao veliki poštovalac ribe odbjam i samu pomisao o Analoinbusovom svrstavanju u tu plemenitu životinjsku grupu.
Tarzančići ne mogu biti ribe.

Nije lepo da se sprdaš sa anonimusovim nikom.
nepopustljiv nepopustljiv 13:35 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
aureus

Možda se sudija držao one da nesprovodiva norma ne obavezuje?

I čuj pravna država i vladavina prava - šarena laža...

Više ribe, Anonimuse, više ribe.


Kad će onaj odgovor u vezi ratnih zločina ?
Da li zemlje EU i SAD poštuju pravni poredak ?

Da li je sve bilo savršeno ,a onda došao Vučko - i sve sjebao ?
U kojim bajkama vi živite ?



Čekaj!
Da li sam ja dobro shvatio da tebe zezaju da si bot pomenutoga?!
Ovo te pitam kao neko koji za botove pomenutoga ima gotovo nimalo razumevanja, kao i za pomenutoga.
Bez obzira što pre pomenutoga nije teklo med i mleko.
anonymous anonymous 13:36 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
anonymous

Kad će onaj odgovor u vezi ratnih zločina ?

Pitanje je bilo da li su i neosuđeni ratni zločinci - ratni zločinci?

Zašto ti je toliko važno je li Milošević ratni zločinac iako je umro prije kraja suđenja?

U jebote, setio si se ...
Posle toliko dana mogao si i nešto visprenije da smisliš.

Izostanak sa časova je ostavio posledice.
Ajde što mene ne poštuješ, ali i kad te uputim na Maksa ti odbijaš doedukaciju.


anonymous anonymous 13:38 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

nepopustljiv


[Čekaj!
Da li sam ja dobro shvatio da tebe zezaju da si bot pomenutoga?!
Ovo te pitam kao neko koji za botove pomenutoga ima gotovo nimalo razumevanja, kao i za pomenutoga.
Bez obzira što pre pomenutoga nije teklo med i mleko.


Da ...da ...Čarli.
Ja radim za sendviče i 10 evra po komentaru.

Žao mi je ako to nisi znao ranije, pa si mi davao preporuke, a Zlatko mislio da ih ja sam dopisujem.
aureus aureus 13:39 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

nepopustljiv

Nije lepo da se sprdaš sa anonimusovim nikom.

Nije lijepo ni što smo ostali uskraćeni za odgovor kako da kodiramo laserski snop i kako da sa Zemlje laserom naciljamo corner cube reflector koji su Amerikanci ostavili na Mjesečevoj površini prije 50 godina.
anonymous anonymous 13:40 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
nepopustljiv

Nije lepo da se sprdaš sa anonimusovim nikom.

Nije lijepo ni što smo ostali uskraćeni za odgovor kako da kodiramo laserski snop i kako da sa Zemlje laserom naciljamo corner cube reflector koji su Amerikanci ostavili na Mjesečevoj površini prije 50 godina.



nepopustljiv nepopustljiv 13:40 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
nepopustljiv


[Čekaj!
Da li sam ja dobro shvatio da tebe zezaju da si bot pomenutoga?!
Ovo te pitam kao neko koji za botove pomenutoga ima gotovo nimalo razumevanja, kao i za pomenutoga.
Bez obzira što pre pomenutoga nije teklo med i mleko.


Da ...da ...Čarli.
Ja radim za sendviče i 10 evra po komentaru.

Žao mi ako to nisi znao ranije, pa si mi davao preporuke, a Zlatko mislio da ih ja sam dopisujem.

Hvala na informaciji!
Bez obzira na moju, gotovo beskonačnu, tolerantnost, ova informacija menja neke stvari,
freehand freehand 13:41 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Ja radim za sendviče i 10 evra po komentaru.

Nekad davno kad je Bog po zemlji hodio očevi malograđani plaćali su po 50e po rečenici da bi neko objavio besmislice koje su njihovi nedotupavni potomci pisali.
Sad kad ti potomci vode državu imamo situaciju da im se za takve besmislice i plaća.
O tempora, o mores...
aureus aureus 13:44 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

nepopustljiv
anonymous

Da ...da ...Čarli.
Ja radim za sendviče i 10 evra po komentaru.

Žao mi ako to nisi znao ranije, pa si mi davao preporuke, a Zlatko mislio da ih ja sam dopisujem.

Hvala na informaciji!
Bez obzira na moju, gotovo beskonačnu, tolerantnost, ova informacija menja neke stvari,

E moj Čarli...pa ko će njemu da daje deset (10) evra po komentaru? Mislim, ovi jesu raspikuće, ali...
anonymous anonymous 13:48 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus


E moj Čarli...pa ko će njemu da daje deset (10) evra po komentaru? Mislim, ovi jesu raspikuće, ali...


Nemoj da zajebavaš .

10 evra je - 10 evra.
Možeš za te pare da otputuješ iz Kraljeva do Istambula.
Virtuelno,
A uskoro i realno.

Čarli, ne dozvoli da te zbuni Aureus.
Na ispravnom si putu u izvođenju zaključaka.

jadragoljub jadragoljub 13:49 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
nepopustljiv

Nije lepo da se sprdaš sa anonimusovim nikom.

Nije lijepo ni što smo ostali uskraćeni za odgovor kako da kodiramo laserski snop i kako da sa Zemlje laserom naciljamo corner cube reflector koji su Amerikanci ostavili na Mjesečevoj površini prije 50 godina.

svašta pa će pošaljemo muju da to uradi kad bude ponovo išo da kuje konja.i rešen problem, još i ciglu da ponese ako ta skalamerija zajebava, iha ...
anonymous anonymous 13:50 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

jadragoljub
aureus
nepopustljiv

Nije lepo da se sprdaš sa anonimusovim nikom.

Nije lijepo ni što smo ostali uskraćeni za odgovor kako da kodiramo laserski snop i kako da sa Zemlje laserom naciljamo corner cube reflector koji su Amerikanci ostavili na Mjesečevoj površini prije 50 godina.

svašta pa će pošaljemo muju da to uradi kad bude ponovo išo da kuje konja.i rešen problem, još i ciglu da ponese ako ta skalamerija zajebava, iha ...


Eto Aureuse,
ako si mislio da nećeš dobiti odgovor - pogrešio si.
nepopustljiv nepopustljiv 13:51 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
nepopustljiv

Nije lepo da se sprdaš sa anonimusovim nikom.

Nije lijepo ni što smo ostali uskraćeni za odgovor kako da kodiramo laserski snop i kako da sa Zemlje laserom naciljamo corner cube reflector koji su Amerikanci ostavili na Mjesečevoj površini prije 50 godina.

Kodiraj kako god hoćeš ... hoćeš li nekom adaptibilnom delta 'modulacijom', nekim pseudoslučajnim nizom (ponovljenim nekoliko puta) ...ili bilo kako drugačije.
Istina, tu nastupa mali zajeb oko one snage koju srđan pominje - mada je po njmu to pičkin dim, nekoliko vatića - i to očas posla 'propali' jonosferu - a posle nije nikakav problem kroz vakum, pa nazad kroz vakum - pa onda očas posla taj reflektovani nivo (što bi rekao neko atenuira 10 na -12 puta) opet propali jonosferu i vrati se na tvoj prijemnik.
Jebeš to što je, kako bi rekao pajić divergencija snopa poprilična pa će i pičkin dim od izračenoga stići do onog (holivudskog) reflektora.
A ono što si rekao o oštrini spektra tj. uskoći emitovane talasne dužine nema veze sa ovim o čemu sada pričamo.
O difrakcijama i koječemu i da ne pričamo.
Ja se tu ne bih uzdao u snagu lasera od nekoliko vatića - niti površini refleksije onog minijaturnog ogledalca što je neko postavio na jednoj fotografiji.
Bitno je da nesumljivo detektuješ da su fotoni koje si uhvatio na svojoj prijemnoj stranu upravo oni koje si poslao.
Što bi se reklo generički - pičkin dim od problema, kao i let na mesec iz Holivuda.
anonymous anonymous 13:51 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
Ja radim za sendviče i 10 evra po komentaru.

Nekad davno kad je Bog po zemlji hodio očevi malograđani plaćali su po 50e po rečenici da bi neko objavio besmislice koje su njihovi nedotupavni potomci pisali.
Sad kad ti potomci vode državu imamo situaciju da im se za takve besmislice i plaća.
O tempora, o mores...

Ali samo po 10 evra.
I to iz budžeta.
anonymous anonymous 13:53 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

nepopustljiv
aureus
nepopustljiv

Nije lepo da se sprdaš sa anonimusovim nikom.

Nije lijepo ni što smo ostali uskraćeni za odgovor kako da kodiramo laserski snop i kako da sa Zemlje laserom naciljamo corner cube reflector koji su Amerikanci ostavili na Mjesečevoj površini prije 50 godina.

Kodiraj kako god hoćeš ... hoćeš li nekom adaptibilnom delta 'modulacijom', nekim pseudoslučajnim nizom (ponovljenim nekoliko puta) ...ili bilo kako drugačije.
Istina, tu nastupa mali zajeb oko one snage koju srđan pominje - mada je po njmu to pičkin dim, nekoliko vatića - i to očas posla 'propali' jonosferu - a posle nije nikakav problem kroz vakum, pa nazad kroz vakum - pa onda očas posla taj reflektovani nivo (što bi rekao neko atenuira 10 na -12 puta) opet propali jonosferu i vrati se na tvoj prijemnik.
Jebeš to što je, kako bi rekao pajić divergencija snopa poprilična pa će i pičkin dim od izračenoga stići do onog (holivudskog) reflektora.
A ono što si rekao o oštrini spektra tj. uskoći emitovane talasne dužine nema veze sa ovim o čemu sada pričamo.
O difrakcijama i koječemu i da ne pričamo.
Ja se tu ne bih uzdao u snagu lasera od nekoliko vatića - niti površini refleksije onog minijaturnog ogledalca što je neko postavio na jednoj fotografiji.
Bitno je da nesumljivo detektuješ da su fotoni koje si uhvatio na svojoj prijemnoj stranu upravo oni koje si poslao.
Što bi se reklo generički - pičkin dim od problema, kao i let na mesec iz Holivuda.


Ajd sad.
Ko izda - pizda.

Nastavi dijalog.

Aureuseeee...




aureus aureus 14:00 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
aureus

E moj Čarli...pa ko njemu da daje deset (10) evra po komentaru? Mislim, ovi jesu raspikuće, ali...


Nemoj da zajebavaš .

!0 ebra je - 10 evra.
Možeš za te pare da otputuješ iz Kraljeva do Istambula.
Virtuelno,
A uskoro i realno.

Čarli, ne dozvoli da te zbuni Aureus.
Na ispravnom si putu u izvođenju zaključaka.

Pa Čarliju bi već neko i dao ozbiljne pare, recimo pet evra.
Ali drugo je on: on je visoko i dobro obrazovan čovjek, po sopstvenom priznanju veoma inteligentan, držao je predavanje Kinezima, sa svojih deset prstiju stekao dobar imetak, imućan je, svaki vikend ima za slaninu i poparu.
Njemu bi neko i dao tih tri evra, s obzirom na sve navedeno i s obzirom na to da umije da napravi gotovo trenutnu ekscitaciju.

Ti si, bre, Anonimuse, drugačiji profil.

On je nešto drugo. On već može da dobije dva evra po komentaru. Možda ne dva, pošto su to dosta kratki komentari, ali evro - da.

Ali tebe drže za klena.

Istina, i njega su često banovali.
Dakle, pola evra on sigurno može da dobije.

Ali za tebe? To su bačene pare.
anonymous anonymous 14:04 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Ali za tebe? To su bačene pare.

Pa i ja im to stalno pričam.
Al ne vredi.
aureus aureus 14:09 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

nepopustljiv
aureus
nepopustljiv

Nije lepo da se sprdaš sa anonimusovim nikom.

Nije lijepo ni što smo ostali uskraćeni za odgovor kako da kodiramo laserski snop i kako da sa Zemlje laserom naciljamo corner cube reflector koji su Amerikanci ostavili na Mjesečevoj površini prije 50 godina.

Kodiraj kako god hoćeš ... hoćeš li nekom adaptibilnom delta 'modulacijom', nekim pseudoslučajnim nizom (ponovljenim nekoliko puta) ...ili bilo kako drugačije.
Istina, tu nastupa mali zajeb oko one snage koju srđan pominje - mada je po njmu to pičkin dim, nekoliko vatića - i to očas posla 'propali' jonosferu - a posle nije nikakav problem kroz vakum, pa nazad kroz vakum - pa onda očas posla taj reflektovani nivo (što bi rekao neko atenuira 10 na -12 puta) opet propali jonosferu i vrati se na tvoj prijemnik.
Jebeš to što je, kako bi rekao pajić divergencija snopa poprilična pa će i pičkin dim od izračenoga stići do onog (holivudskog) reflektora.
A ono što si rekao o oštrini spektra tj. uskoći emitovane talasne dužine nema veze sa ovim o čemu sada pričamo.
O difrakcijama i koječemu i da ne pričamo.
Ja se tu ne bih uzdao u snagu lasera od nekoliko vatića - niti površini refleksije onog minijaturnog ogledalca što je neko postavio na jednoj fotografiji.
Bitno je da nesumljivo detektuješ da su fotoni koje si uhvatio na svojoj prijemnoj stranu upravo oni koje si poslao.
Što bi se reklo generički - pičkin dim od problema, kao i let na mesec iz Holivuda.

Da li bi bilo moguće poslati paket sa tri pažljivo odabrane dužine koje se naizmjenično ponavljaju u snopu, i tim paketom bez divergencije pogoditi ogledalo u studiju?

Iz svega što si napisao, čini se da može.
nepopustljiv nepopustljiv 14:10 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
anonymous
aureus

E moj Čarli...pa ko njemu da daje deset (10) evra po komentaru? Mislim, ovi jesu raspikuće, ali...


Nemoj da zajebavaš .

!0 ebra je - 10 evra.
Možeš za te pare da otputuješ iz Kraljeva do Istambula.
Virtuelno,
A uskoro i realno.

Čarli, ne dozvoli da te zbuni Aureus.
Na ispravnom si putu u izvođenju zaključaka.

Pa Čarliju bi već neko i dao ozbiljne pare, recimo pet evra.
Ali drugo je on: on je visoko i dobro obrazovan čovjek, po sopstvenom priznanju veoma inteligentan, držao je predavanje Kinezima, sa svojih deset prstiju stekao dobar imetak, imućan je, svaki vikend ima za slaninu i poparu.
Njemu bi neko i dao tih tri evra, s obzirom na sve navedeno i s obzirom na to da umije da napravi gotovo trenutnu ekscitaciju.

Ti si, bre, Anonimuse, drugačiji profil.

On je nešto drugo. On već može da dobije dva evra po komentaru. Možda ne dva, pošto su to dosta kratki komentari, ali evro - da.

Ali tebe drže za klena.

Istina, i njega su često banovali.
Dakle, pola evra on sigurno može da dobije.

Ali za tebe? To su bačene pare.

Meni te pare ne trebaju.
Ja sam svoje pare zaradio radeći posao koji veoma volim.
Kao što ih i sada zarađujem.
aureus aureus 14:10 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
Ali za tebe? To su bačene pare.

Pa i ja im to stalno pričam.
Al ne vredi.

Oni tebe pretežno duhovno plaćaju.
aureus aureus 14:12 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

nepopustljiv
Meni te pare ne trebaju.
Ja sam svoje pare zaradio radeći posao koji veoma volim.
Kao što ih i sada zarađujem.

Naravno.
Svaka čast.
Govorio sam čisto načelno.
jooscout jooscout 14:16 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous


лети се све јефтиније и на све више дестинација, шета се све већим бројем пешачких зона у Београду,




Kakav je ovo vrhunski cinizam, da ne kažem nešto teže. Proglasiti kretanje gradjana po širem centru grada, koje liči na rafting na Tari (preko daščice, preko blata) uz gotovo paralisan saobraćaj, i privatni i javni, za šetnju po pešačkoj zoni, ma Montparnasse takoreći, je kao kad bi rekli da je Aušvic državno sponzorisani wellness centar za mršavljenje, a dečiji logori u NDH edukativne ustanove, vrtići takoreći.
Vredjanje i gaslighting.
anonymous anonymous 14:51 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
anonymous
Ali za tebe? To su bačene pare.

Pa i ja im to stalno pričam.
Al ne vredi.

Oni tebe pretežno duhovno plaćaju.


U bitkoinima.
anonymous anonymous 14:52 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

jooscout
anonymous


лети се све јефтиније и на све више дестинација, шета се све већим бројем пешачких зона у Београду,




Kakav je ovo vrhunski cinizam, da ne kažem nešto teže. Proglasiti kretanje gradjana po širem centru grada koje liči na rafting na Tari (preko daščice, preko blata) uz gotovo paralisan saobraćaj, i privatni i javni, za šetnju po pešačkoj zoni, ma Montparnasse takoreći je kao kad bi rekli da je Aušvic državno sponzorisani wellness centar za mršavljenje, a dečiji logori u NDH edukativne ustanove, vrtići takoreći.
Vredjanje i gaslighting.



Pa to ti pričam...
freehand freehand 14:52 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
aureus
anonymous
Ali za tebe? To su bačene pare.

Pa i ja im to stalno pričam.
Al ne vredi.

Oni tebe pretežno duhovno plaćaju.


U bitkoinima.

To su bičkoini
anonymous anonymous 14:55 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

nepopustljiv
pičkin dim od problema, kao i let na mesec iz Holivuda.


Izvini, da li ti misliš da je raketa poletala - iz Holivuda ?


anonymous anonymous 14:56 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
anonymous
aureus
anonymous
Ali za tebe? To su bačene pare.

Pa i ja im to stalno pričam.
Al ne vredi.

Oni tebe pretežno duhovno plaćaju.


U bitkoinima.

To su bičkoini


Opet sam napravio slovnu grešku ?


freehand freehand 14:59 22.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
freehand
anonymous
aureus
anonymous
Ali za tebe? To su bačene pare.

Pa i ja im to stalno pričam.
Al ne vredi.

Oni tebe pretežno duhovno plaćaju.


U bitkoinima.

To su bičkoini


Opet sam napravio slovnu grešku ?



Ova je suštinska
maksa83 maksa83 15:02 22.07.2019

SBB

Da ne bude da je Vesić džabe silazio u one rupe:

Da li vlast priprema akcije seče SBB kablova

Pričali smo o ovome onomad kad su ovi sasuli Telekomovih 200 miliona EUR za Kopernikus. Hard kor ološ.
nepopustljiv nepopustljiv 15:42 22.07.2019

Re: SBB

maksa83
Da ne bude da je Vesić džabe silazio u one rupe:

Da li vlast priprema akcije seče SBB kablova

Pričali smo o ovome onomad kad su ovi sasuli Telekomovih 200 miliona EUR za Kopernikus. Hard kor ološ.

Odseće, da prostiš, onu stvar - sami sebi ... a ne kabl.
Pa nisu ti koji vlasnikuju SBB mi, sićušni Srbi i ostali koji u Srbiji žive.
Mogu oni da ovom operateru pljunu pod prozor.
Takvi bulšitevi služe plašenju pojedinaca iz one ciljne grupe koji uopšte ni nemaju 'kabl'.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:07 23.07.2019

Re: SBB

maksa83
Da ne bude da je Vesić džabe silazio u one rupe:

Da li vlast priprema akcije seče SBB kablova

Pričali smo o ovome onomad kad su ovi sasuli Telekomovih 200 miliona EUR za Kopernikus. Hard kor ološ.

Vidim ja da će se predator ovda na kraju zadnji smejati.
Osim toga, ovi se ne zajebavaju sa time da samo puštaju vodu u kabal, nego odma cvikaju žicu.
To me podseti na stari hit (izvinjavam se što me ne drži dovoljno koncentracija i ozlojeđenost ovim poduhvatima kartela na vlasti u Srbiji, imam ja i svojih problema dovoljno). Dakle, muzika:




mentol mentol 08:49 23.07.2019

Re: SBB

maksa83

Da li vlast priprema akcije seče SBB kablova


Ako nisu u stanju da kablove postave profesionalno možda je bolje da zatvore firmu. Ne znam kako je u Beogradu ali ovde u NS-u kablovi im vise po zgradama što izgleda veoma ružno. Telekom je uradio dobar posao, pokrio je ceo grad optikom i zakopao kablove pod zemlju gde i treba da budu.
U ovom slučaju nije pitanje da li si za vlast ili opoziciju nego da li si za fušeraj ili profesionalizam.



freehand freehand 08:59 23.07.2019

Re: SBB

Telekom je uradio dobar posao, pokrio je ceo grad optikom i zakopao kablove pod zemlju gde i treba da budu.
U ovom slučaju nije pitanje da li si za vlast ili opoziciju nego da li si za fušeraj ili profesionalizam.

Tamo gde su instalacije drugih operatera koje je Telekm kupio ista je situacija kao i sa SBB u istoj situaciji. Inače je i pre dve godine bilo situacija na nekim delovima NBG da plaćene siledžije kidaju i lome instalacije drugih operatera.
mentol mentol 09:30 23.07.2019

Re: SBB

Kao što rekoh, ne znam kako je u Beogradu ali ovde u NS-u SBB je najgora firma. Lome crepove, uništavaju hidroizolaciju, kače opremu na zajedničku potrošnju, što ja kao pretplatnik Telekoma nisam u obavezi da plaćam... Nude hibridnu mrežu po ceni optičke kod Telekoma a potrošači nisu baš tolike ovce pa prelaze kod realno boljeg operatera.
maksa83 maksa83 09:31 23.07.2019

Re: SBB

Ako nisu u stanju da kablove postave profesionalno možda je bolje da zatvore firmu. Ne znam kako je u Beogradu ali ovde u NS-u kablovi im vise po zgradama što izgleda veoma ružno.

Korisnik sam SBB od bukvalno nultog dana (bez zezanja, tamo negde 2001. sam video tipove sa radnim uniformama kako stoje iznad šahta o 29. Novembra i provlače kablove, pitao ih šta rade, kažu "SBB kablovska, Internet", zvao SBB čim sam ušao u kuću i pitao za internet i riba rekla iznenađeno 'odakle vi to znate, mi to još nismo ni reklamirali?!') i oni svoje kablove provlače po PS-u na svim lokacijama koje sam video. To po krovovima je infrastruktura nasleđena od kupljenih manjih operatera koji su to razvukli u neolitu.

Inače, nema gore firme od Telekoma ni po jednom parametru. Za početak ti mentoli već pola godine nemaju onlajn plaćanje računa ni praćenje stanja. Nekako su to uspeli da pokvare i ne uspevaju da srede već 6-7 meseci. Ludilo.
mentol mentol 09:55 23.07.2019

Re: SBB

Inače, nema gore firme od Telekoma ni po jednom parametru


Kako gde... Meni su , kada su postavili optiku duplirali download, pet puta povećali upload, pa sad sa paketom od 50/10 imam 100/50. Ping je ispod 10ms.
Ja sam zadovoljan uslugom i moram da ih pohvalim. Televiziju ne gledam pa mi nije bitno koje kanale emituju.
nepopustljiv nepopustljiv 10:01 23.07.2019

Re: SBB

mentol
Inače, nema gore firme od Telekoma ni po jednom parametru


Kako gde... Meni su , kada su postavili optiku duplirali download, pet puta povećali upload, pa sad sa paketom od 50/10 imam 100/50. Ping je ispod 10ms.
Ja sam zadovoljan uslugom i moram da ih pohvalim. Televiziju ne gledam pa mi nije bitno koje kanale emituju.

Izvini, čitajući tvoje komentare, začudio me sinhronizam ovih tvojih pohvala Telekomu sa povikom Vesića na SBB!
Još jednom, izvini - ukoliko sam pogrešio. Ukoliko nisam, onda ništa.
Usput --- da ne misliš da SBB samo krade zajedničku struju ... evo ja sam im dao koficu struje za amplifajer - i oni meni zato spustili pretplatu u pola cene.
mentol mentol 10:34 23.07.2019

Re: SBB

nepopustljiv
začudio me sinhronizam ovih tvojih pohvala Telekomu sa povikom Vesića na SBB!

Da ih on nije napao ta tema ne bi ni isplivala pa ne bi bilo "sinhronizma"...

Šta, ako ovi nešto dobro urade i ja to pohvalim odmah sam režimski bot?
Meni su bitni cena i kvalitet usluge koju plaćam svakog meseca a ne šta je neki Vesić rekao. Jednostavno, Telekom je ovde najbolja (najpovoljnija) firma za pretplatnika. Npr. u mobilnom paketu imam 100GB interneta za 1200 dinara. Gde to još ima?

A to da pojačala malo troše je tačno ali se i za to malo traži saglasnost od stanara a ne radi se kaubojski kako su oni navikli...
freehand freehand 11:59 23.07.2019

Re: SBB

A to da pojačala malo troše je tačno ali se i za to malo traži saglasnost od stanara a ne radi se kaubojski kako su oni navikli...

Pa i ne radi se kaubojski. Da bi uopšte ušli sa instalacijama u zgradu treba im saglasnost 50%+1 stanara. Ne samo njima, već svima. A da bi to dobili moraju da razgovaraju sa predstavnicima kućnog saveta. Prostor za kačenje pojačivača i razvodnika i priključak na struju dodatno. Rekoh gore - tamo gde su nasledili linije od kupljenih malih provajdera je druga stvar, ali to ima i Telekom, na isti način.
o kvalitetu signala i ceni usluga ne bih jer to ovde i nije tema.
nepopustljiv nepopustljiv 12:15 23.07.2019

Re: SBB

mentol
nepopustljiv
začudio me sinhronizam ovih tvojih pohvala Telekomu sa povikom Vesića na SBB!

Da ih on nije napao ta tema ne bi ni isplivala pa ne bi bilo "sinhronizma"...

Šta, ako ovi nešto dobro urade i ja to pohvalim odmah sam režimski bot?
Meni su bitni cena i kvalitet usluge koju plaćam svakog meseca a ne šta je neki Vesić rekao. Jednostavno, Telekom je ovde najbolja (najpovoljnija) firma za pretplatnika. Npr. u mobilnom paketu imam 100GB interneta za 1200 dinara. Gde to još ima?

A to da pojačala malo troše je tačno ali se i za to malo traži saglasnost od stanara a ne radi se kaubojski kako su oni navikli...

Pa dobili su saglasnost stanara - tj. mene.
Eeee, da - a pitam sam kako ženu, tako i decu.
Te smo doneli zajedničku odluku da im damo saglasnost.
I ne samo saglasnost, nego sam kao dobar domaćin, njih prikačio na veći osigurač - tako da uvek iskoči njihov manji koji je u njihovom ormariću ispod krova, te njima uvek dostupan.
Ali, ni to nije sve ... ja sam, kao čovek koji brine o svojim komšijama, ostavio ključ kod jednog komšije, ako slučajno iskoči i 'moj' osigurač - da mogu ljudi da uđu u kuću i podignu ga - ako, naravno, bude potrebe.
Ali ni to nije sve - ja imam i Telekomov kabl.
Jer je dužnost svakog dobrog domaćina da svojim ukućanima (i brojnim gostima) obezbedi informacionu redudansu.
Jer, kako bi to izgledalo da neko dođe kod mene - i nema vaj-faja?!

Usput - da li si ti bot, to ne znam ... jer nisam dovoljno pratio tvoj rad ovde.
loader loader 12:57 23.07.2019

Re: SBB

Televiziju ne gledam pa mi nije bitno koje kanale emituju.

Da ne ulazimo sada u to ko voli, ko ne voli, ili ima i nema vremena da gleda televiziju ... To je lično pravo, koje se podrazumeva i nije nešto što se naglašava. Ja sada naglašavam isključivo stoga da bih predupredio da to ("pa, valjda imam pravo da gledam ili ne gledam" bude glavni odgovor na ovaj moj komentar.



Dakle, u kontekstu teme bloga (a i inače) manje je bitno kakva je navika nekog pojedinca po pitanju gledanja tv programa. Ovde je suštinski bitna činjenica da telekom varijantu gleda najveći procenat populacije, što znači da je uticaj na ljude, na društvo izuzetno bitan, odnosno, sa stanovišta izveštavanja i propagande, taj uticaj je presudan. To je u ovom slučaju daleko važnije od kvaliteta kanala ili brzine neta. Recimo, na prvih 10-15 kanala nalaze se 1. i 2. program rts propagande, pa neki bezlični kanal koga valjda svi preskaču, pa dva kanala pinkovizije, pa Prva, pa O2 (koja je u ovom taboru najmanje nerealna i toksična), pa Hepi, pa ... Nadalje ide slično. Tu je još nekoliko pink kanala sa čestim kratkim vestima, pa studio B koji je propagandno jednosmeran i banalizovan do neprepoznatljivosti ... Ima u celokupnom meniju i solidnih kanala, sa sadržajima iz kulture itd, ali to em gleda mali broj ljudi, em je sa stanovišta naše teme beznačajno, s obzirom da se mnjenje formira skoro isključivo u informativnom programu.



Ukratko rečeno, red propagande, red uspavljujućih repriza serija od pre 2-3 decenije, red pljuvačine sa pinkovizije, red partizanskih filmova, red rijalitija, red partizanskih filmova, red brzinskih vesti u kojima je precednik glavom i bradom, red rijalitija, red ... Kad se prosečni, omatoreli građanin Srbije uhvati za daljinski i krene redom (obično se počne od 1. kanala) - on jadničak nema nikakve šanse da se izvuče: temeljno je pripremljen, informativno i psihološki, da prvom sledećom prilikom glasa za režim koji je najveći uništitelj i neprijatelj ove zemlje, a samim tim i najveći neprijatelj istog tog glasača, čiji potomci su odavde ili već pobegli glavom bez obzira u inostranstvo, ili merkaju prvu priliku da pobegnu. I, zašto su bitni partizanski filmovi? Pa, u njima se apostrofiraju strani neprijatelj i domaći izdajnik. Tu se kod velike većine gledalaca mobiliše jedan specifičan dvosmerni adrenalin, koji pravi paralelu i prepoznaje u realnom svetu da je Srbija opet napadnuta sa svih strana, kao i da je na delu grupa izdajnika i protuva iz tzv. opozicije, koju ne bi bilo šteta satrti, kroz javne diskvalifikacije, a ako treba i fizički.

Dakle, brzina interneta nimalo ne ubrzava izlečenje od ove političko-mafijaške kuge, koja kroz optički kabl ubrizgava razarajuće čestice u društveni organizam.

mentol mentol 14:03 23.07.2019

Re: SBB

Kad se prosečni, omatoreli građanin Srbije uhvati za daljinski i krene redom (obično se počne od 1. kanala) - on jadničak nema nikakve šanse da se izvuče:


Ima, ako zaustavi na rts3 ili rts "trezor"

Informativni program je u celom svetu "propagandno jednosmeran" a smer određuje vlasnik televizije i oglašivači. Izuzetak je možda pokoji javni servis negde u Skandinaviji ali to je kap u moru.

Za internet nisi u pravu. Imam u kući jednog "prosečno omatorelog građanina" od kojeg, otkako je instalirao društvene mreže, sve češće možeš čuti rečenice tipa: "ista su to govna" ili "dobro, kradu i ovi, al' oni su više"... Što nije bio slučaj u vreme kada je gledao samo televiziju.
alselone alselone 17:29 23.07.2019

Re: SBB

2001. sam video tipove sa radnim uniformama kako stoje iznad šahta o 29. Novembra i provlače kablove, pitao ih šta rade,



Koji si ti deda, video si majstore u šahtu pa si ih pitao šta rade.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:50 23.07.2019

Re: SBB

pojačivača


Pojačavača. Dakle, kao čačača (Borča, Ovča, Krnjača).
alselone alselone 19:54 23.07.2019

Re: SBB

Tako kazu civili. Kao i filter/filtar.

Pa cak i mozda kompjuter/racunar.
freehand freehand 19:59 23.07.2019

Re: SBB

srdjan.pajic
pojačivača


Pojačavača. Dakle, kao čačača (Borča, Ovča, Krnjača).

Jebem li ga, Pajiću, nekako sam uvek slušao varijantu "pojačivač". Sad si me naterao da pogledam, koliko razumem - ispravne su obe varijante.
SVejedno, hvala, volim da naučim takve stvari.
Pojačivač ili pojačavač
maksa83 maksa83 20:04 23.07.2019

Re: SBB

Koji si ti deda, video si majstore u šahtu pa si ih pitao šta rade.



Sve onako nagnut nad šaht sa rukama na leđima.
alselone alselone 20:15 23.07.2019

Re: SBB

Sve onako nagnut nad šaht sa rukama na leđima.

I onda prokomentarišeš kako su se u tvoje vreme bolje polagali kablovi za internet.
freehand freehand 20:28 23.07.2019

Re: SBB

maksa83
Koji si ti deda, video si majstore u šahtu pa si ih pitao šta rade.



Sve onako nagnut nad šaht sa rukama na leđima.

Tako sam ja stao iznad onog Tasinog komentara kod Azdejkovića i sve - te bi pipnuo, te ne bi...Pa računam bolje da ne pitam ništa. Uvaliće mi pretplatu pa će biti posle ko te terao da čačkaš
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:40 23.07.2019

Re: SBB

freehand
srdjan.pajic
pojačivača


Pojačavača. Dakle, kao čačača (Borča, Ovča, Krnjača).

Jebem li ga, Pajiću, nekako sam uvek slušao varijantu "pojačivač". Sad si me naterao da pogledam, koliko razumem - ispravne su obe varijante.
SVejedno, hvala, volim da naučim takve stvari.
Pojačivač ili pojačavač


Mene su učili, sa dosta strogoće, da pošto se kaže pojačanje, pojačavanje, a ne pojačivanje, onda je naziv uređaja koji to radi - pojačavač, ili pojačalo, ako dozvolimo upliv jezika prekodrinskih srba svih, do do Trsta. I sad mi je ostao refleks da agresivno ispravljam ljude koji koriste reč pojačivač. Što ne znači da nisam sve ove godine živeo u zabludi.


freehand freehand 21:47 23.07.2019

Re: SBB

I sad mi je ostao refleks da agresivno ispravljam ljude koji koriste reč pojačivač.

Pa tako isto kevu maltretiraš da nije usisivač nego usisavač. Sve razumem.
Ok, primer sam maznuo sa linkovanog sajta, al baš je zgodan za podjebavanje Šabana.
Ali pročitaj: ispravna su oba izraza u principu. A sigurno znaš da postoje iskrivljene reči koje se toliko tvrdoglavo zabodu u jezik da posle izvesnog vremena čistom tvrdoglavošću izbore sebi mesto među onim pravim ispravnim. Šta će, na kraju ih i jezičari prihvate i aminuju im mesto u rečnicima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:47 23.07.2019

Re: SBB

maksa83
Koji si ti deda, video si majstore u šahtu pa si ih pitao šta rade.



Sve onako nagnut nad šaht sa rukama na leđima.


Eh, ovo me podsetilo na klasik priču o jednom čuvenom profi sa ETF-a (nije Caja, nego Žile, ali to je bilo isti qrac, jedino je Žile malo manje obarao), dakle, Žile je dizajnirao prve automate za kontrolu semafora u Beogradu. I bio je čuven po tome što je umeo da, kad se vraća kući kolima, i vidi semafor da ne radi, ili zajebava, stane, izađe iz kola, ode do ormara za semafor i krene da ga popravlja. Dakle, priča ide: instaliraju prve semafore u gradu, i Žile (mislim da je tad već bio profa na ETF-u pored toga što je radio u Pupinu) i još par inženjera iz Pupina sede dole u blatu u rovu pored raskrsnice i debaguju automat, jelte. Tu prođe keva, sa malom klinkom, vodi je za ruku, pokaže joj ove u kanalu, i kaže - vidiš, dete, ovako ćeš i ti morati ako ne budeš htela da ideš u školu i ne budeš dobar đak.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:51 23.07.2019

Re: SBB

freehand
I sad mi je ostao refleks da agresivno ispravljam ljude koji koriste reč pojačivač.

Pa tako isto kevu maltretiraš da nije usisivač nego usisavač. Sve razumem.
Ok, primer sam maznuo sa linkovanog sajta, al baš je zgodan za podjebavanje Šabana.
Ali pročitaj: ispravna su oba izraza u principu. A sigurno znaš da postoje iskrivljene reči koje se toliko tvrdoglavo zabodu u jezik da posle izvesnog vremena čistom tvrdoglavošću izbore sebi mesto među onim pravim ispravnim. Šta će, na kraju ih i jezičari prihvate i aminuju im mesto u rečnicima.


Da, u pravu si. Mada po tome kako ko izgovara reč pojačavač, možeš dosta tačno da proceniš da li je on bio na društvenom smeru, ili se, pak, razume u nešto praktično
freehand freehand 21:56 23.07.2019

Re: SBB

srdjan.pajic
freehand
I sad mi je ostao refleks da agresivno ispravljam ljude koji koriste reč pojačivač.

Pa tako isto kevu maltretiraš da nije usisivač nego usisavač. Sve razumem.
Ok, primer sam maznuo sa linkovanog sajta, al baš je zgodan za podjebavanje Šabana.
Ali pročitaj: ispravna su oba izraza u principu. A sigurno znaš da postoje iskrivljene reči koje se toliko tvrdoglavo zabodu u jezik da posle izvesnog vremena čistom tvrdoglavošću izbore sebi mesto među onim pravim ispravnim. Šta će, na kraju ih i jezičari prihvate i aminuju im mesto u rečnicima.


Da, u pravu si. Mada po tome kako ko izgovara reč pojačavač, možeš dosta tačno da proceniš da li je on bio na društvenom smeru, ili se, pak, razume u nešto praktično

A ja ti zvučim onako.... Kao društvenjak*?

*izgovara se filovano blagim gađenjem i puno banderaškog prezira od gore
jadragoljub jadragoljub 00:38 24.07.2019

Re: SBB

srdjan.pajic
freehand
I sad mi je ostao refleks da agresivno ispravljam ljude koji koriste reč pojačivač.

Pa tako isto kevu maltretiraš da nije usisivač nego usisavač. Sve razumem.
Ok, primer sam maznuo sa linkovanog sajta, al baš je zgodan za podjebavanje Šabana.
Ali pročitaj: ispravna su oba izraza u principu. A sigurno znaš da postoje iskrivljene reči koje se toliko tvrdoglavo zabodu u jezik da posle izvesnog vremena čistom tvrdoglavošću izbore sebi mesto među onim pravim ispravnim. Šta će, na kraju ih i jezičari prihvate i aminuju im mesto u rečnicima.


Da, u pravu si. Mada po tome kako ko izgovara reč pojačavač, možeš dosta tačno da proceniš da li je on bio na društvenom smeru, ili se, pak, razume u nešto praktično

samo vi , koji ste strukom vezani za pojačavače, ih i zovete pojačavači, čak i srefdnjoškolci tenkičari-majstori, mi svi ostali ih zovemo pojačivači.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana