Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika

Dijalog unutar monologa

loader RSS / 19.07.2019. u 13:09

Primećene su određene negativne pojave, u partiji, samim tim i u društvu …

No, pogledajmo prvo onamo, podalje, iza leđa ove početne rečenice. Zašto se urušio sovjetski sistem, sovjetska država? Onolika sila, na onolikom prostoru, sa onoliko rudnog blaga, reka, oranica ... Činilo se, zar ne, da takva jedna struktura naprosto ne može biti ugrožena, ni u kom smislu. Zašto se urušilo to, toliko? Pa, eto, zato što nije bilo dijaloga.

DfI1OPa.jpg 

Društveni i svaki drugi dijalog je onamo bio isključen. Osim tog uškopljenog dijaloga unutar partije. Svi vodotokovi su proizilazili iz istog izvora. I na određenoj razdaljini su presušili. Jer samo jedan izvor za više rečnih pravaca nije dovoljan. Koliko god taj kladenac u početnoj fazi delovao izdašno – morao je na određenoj distanci, vremenskoj, prostornoj, da postane nedovoljan, a njive da se osuše.

Nedostatak dijaloga neumitno deluje razarajuće. Pre ili kasnije, struktura koja je u jednom periodu mogla da izgleda čvrsto i smisleno, krene da nestaje. Dijalog ideja, dijalog opažaja, dijalog .... Dijalog svega ka svemu. Dijalog teži korekciji. Učesnici dijaloga nikako ne mogu biti istovetnih priroda, dinamike i gledišta. Čak i da to žele – ne mogu biti isti. Različiti su. Stoga, dijalog dovodi do neprestanih korekcija i do uzastopnih budnih stanja. A to su stanja u kojima se kako-tako opaža stvarnost i hoda se, uz veći ili manji napor, uporedo sa stvarnošću. Postoji dinamika. Postoji kreativnost. Ima kiseonika. Nasuprot tome, monolog nema korektivni faktor, nema podsticaj, nema kreativnost, nema ... Monolog je hodanje koje je sporije od stvarnosti. Onda se stvarnost u nuždi nadomešta, iz te, drugačije, zakasnele, krive perspektive. Mnogi nedostajući elementi moraju da se izmisle. Da se krivotvore. Na kraju devijacija biva tolika, da od prvobitne stvarne tvorevine ostane samo krivotvorevina.

Elem - drugovi su na glavnom partijskom sastanku izrazili određenu kritiku, samokritiku … - jer, primećene su određene negativne pojave. Zaključeno je da se te pojave moraju otkloniti, i da se mora nastaviti istim pravcem.

Ništa tu ne bi bilo posebno neobično da je u pitanju, recimo, sastanak nekog pecaroškog društva. Ovde je po sredi glavni sastanak vladajuće državne strukture, koja jedina ima ekskluzivno pravo da se pita o svemu unutar društva. I da jedina tumači bilo šta, odnosno sve. Stoga nije dozvoljeno da pomenute negativne pojave primeti neko drugi. Ni novinari, ni političke stranke van vladajuće strukture, ni pojedinci … A ni institucije države. Ova opažanja negativnih pojava, i bilo kojih pojava, smeju se desiti samo unutar partije. Partija će odrediti kako će one biti predstavljena javnosti, kako će se u praksi na njih reagovati, kako će se i ko o njima izjasniti… Partija će reći da li je i šta je, a ostali će aklamacijom uraditi šta im se na posredan ili neposredan način kaže. 

Da li je to, onda, društvo dijaloga, ili monologa? Shodno tome, kakva je perspektiva tog društva?



Komentari (204)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jinks jinks 13:19 19.07.2019

...

Zar i sama konkurencija, koje takođe u nekim od vrlo bitnih segmenata društva takođe po svoj prilici nije bilo, ne predstavlja određeni vid dijaloga.
loader loader 13:21 19.07.2019

Re: ...


Konkurencija je, smatram, dijalog.

Posredni. Ali dijalog.

jinks jinks 13:34 19.07.2019

Re: ...

Dijalog, ali između, na određeni način, i protivnika, a ne "drugova".

Doduše, i drugovi su se međusobno i te kako krljali, ali iza debelih partijskih zavesa i paravana, te shodno tome neretko i bez ikakve ozbiljnije obaveze da u principu išta novo i pozitivno učine za ostatak društva i države.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:22 19.07.2019

Re: ...

u principu išta novo i pozitivno učine za ostatak društva i države


Upravo. Ne moraju biti "drugovi" koliko da imaju išta reći a da ne bude de-strukcija.
loader loader 00:39 20.07.2019

Re: ...

bez ikakve ozbiljnije obaveze da u principu išta novo i pozitivno učine za ostatak društva i države

U situaciji gde nema mogućnosti kritike i objave te kritike, bilo kakve greške su bez posledica, jer se medijski svaka brljotina može pretvoriti u uspeh. Pogledati dnevnike u Srbiji.
gedza.73 gedza.73 11:23 20.07.2019

Re: ...

freehand freehand 10:37 21.07.2019

Re: ...

loader
bez ikakve ozbiljnije obaveze da u principu išta novo i pozitivno učine za ostatak društva i države

U situaciji gde nema mogućnosti kritike i objave te kritike, bilo kakve greške su bez posledica, jer se medijski svaka brljotina može pretvoriti u uspeh. Pogledati dnevnike u Srbiji.

A šta se to dogodilo, na primer, sa nemačkim društvom '33?
loader loader 18:55 21.07.2019

Re: ...

A šta se to dogodilo, na primer, sa nemačkim društvom '33?

Ulazak u jednoumlje koji se ubrzo pretvorio u bezumlje.
freehand freehand 21:06 21.07.2019

Re: ...

loader
A šta se to dogodilo, na primer, sa nemačkim društvom '33?

Ulazak u jednoumlje koji se ubrzo pretvorio u bezumlje.

Nemačko društvo u tom periodu bilo je ne dijalog nego kakofonija. Šta misliš da se dogodilo?
loader loader 23:52 21.07.2019

Re: ...


Šta se dogodilo?

freehand freehand 08:38 22.07.2019

Re: ...

loader

Šta se dogodilo?


Gašenje dijaloga, dosadno bi mi bilo da nabrajam šta je to sve podrazumevalo.
loader loader 09:14 22.07.2019

Re: ...

da nabrajam

Nema potrebe. Dovoljno je. Kakofonija, u kojoj se svi čuju a niko se ne čuje, i nedostatak dijaloga, gde se samo jedni čuju, imaju sličan ili isti proizvod - gubljenje energije i društveno zaostajanje, agoniju ...
michiganac michiganac 20:54 22.07.2019

Re: ...

loader
da nabrajam
Kakofonija, u kojoj se svi čuju a niko se ne čuje

Slusao si mozda i Petricica prije koji dan? Upravo je on identicno dijagnostifikovao srpsku svakodnevnicu u kojoj aktuelni establisment permanentno proizvodi, paracitiram: "..toliko halabuke usled koje više ne čujemo jedni druge, niti imamo pet minuta (spokoja) da razmislimo nasamo o bilo čemu.."

Mislem, pazi ovo: LINK

Mene sve toliko i neodoljivo podsjeca i na ona stanovista Naomi Klajn o tzv. "Sok-doktrini" samo sto se u Srbiji, dakako, sve odvija na jednom jos primitivnijem, banalizovanom nivou i poprima razmjere (enormne) groteske.
loader loader 12:12 23.07.2019

Re: ...

Slusao si mozda i Petricica prije koji dan?

Nisam, na žalost.
aktuelni establisment permanentno proizvodi, paracitiram: "..toliko halabuke usled koje više ne čujemo ...

Opaka, kontrolisana halabuka.

sve odvija na jednom jos primitivnijem, banalizovanom nivou i poprima razmjere (enormne) groteske.


Upravo se odvija teška primitivizacija društva. Kafana deluje gospodski u odnosu na ovdašnji "javni govor". Taj proces je donekle posledica prethodnog, višedecenijskog urušavanja morala, a delom je namerno ubrizgavan od strane medija.


freehand freehand 12:14 23.07.2019

Re: ...

Upravo se odvija teška primitivizacija društva. Kafana deluje gospodski u odnosu na ovdašnji "javni govor". Taj proces je donekle posledica prethodnog, višedecenijskog urušavanja morala, a delom je namerno ubrizgavan od strane medija.

Na koji se period ovde misli pod "višedecenijskim urušavanjem morala"?
nepopustljiv nepopustljiv 12:19 23.07.2019

Re: ...

freehand
Upravo se odvija teška primitivizacija društva. Kafana deluje gospodski u odnosu na ovdašnji "javni govor". Taj proces je donekle posledica prethodnog, višedecenijskog urušavanja morala, a delom je namerno ubrizgavan od strane medija.

Na koji se period ovde misli pod "višedecenijskim urušavanjem morala"?

Pa na komunjarski najviše!
Šta drugo!?
freehand freehand 12:25 23.07.2019

Re: ...

nepopustljiv
freehand
Upravo se odvija teška primitivizacija društva. Kafana deluje gospodski u odnosu na ovdašnji "javni govor". Taj proces je donekle posledica prethodnog, višedecenijskog urušavanja morala, a delom je namerno ubrizgavan od strane medija.

Na koji se period ovde misli pod "višedecenijskim urušavanjem morala"?

Pa na komunjarski najviše!
Šta drugo!?

to je taj u kome si ti vaspitan i stasao? A siguran si da nije onaj surovo opisan u istoriografiji a još surovije kod Nušića, na primer?
nepopustljiv nepopustljiv 12:35 23.07.2019

Re: ...

freehand
nepopustljiv
freehand
Upravo se odvija teška primitivizacija društva. Kafana deluje gospodski u odnosu na ovdašnji "javni govor". Taj proces je donekle posledica prethodnog, višedecenijskog urušavanja morala, a delom je namerno ubrizgavan od strane medija.

Na koji se period ovde misli pod "višedecenijskim urušavanjem morala"?

Pa na komunjarski najviše!
Šta drugo!?

to je taj u kome si ti vaspitan i stasao? A siguran si da nije onaj surovo opisan u istoriografiji a još surovije kod Nušića, na primer?

Pa da!
A da nije taj sistem bio, onda ne bih ni stasao.
Jebote - a išao sam čak i u školu!
Strašno!
freehand freehand 12:37 23.07.2019

Re: ...

Pa da!
A da nije taj sistem bio, onda ne bih ni stasao.
Jebote - a išao sam čak i u školu!
Strašno!

Nemoj to sebi da radiš u fazi u kojoj se u svakom drugom komentaru stavljaš sa logikom u istu rečenicu. Logika to nije zaslužila.
nepopustljiv nepopustljiv 13:07 23.07.2019

Re: ...

freehand
Pa da!
A da nije taj sistem bio, onda ne bih ni stasao.
Jebote - a išao sam čak i u školu!
Strašno!

Nemoj to sebi da radiš u fazi u kojoj se u svakom drugom komentaru stavljaš sa logikom u istu rečenicu. Logika to nije zaslužila.

Jebote!
Strašno!
Braniti komunjarluk i brinuti za logiku - u isto vreme?!
A imali smo i doživotnog duplog predsednika (običnog i CeKaja), doživotnog vrhovnog komandanta - faraona takoreći.
I proizvodili fiće.
freehand freehand 13:12 23.07.2019

Re: ...

I proizvodili fiće.

I tristaće, i avione, i lokomotive, i gradili velelepne stvari, i obrazovali izvanredne inženjere, naučnike, umetnike, i znali jako dobro šta je loše a šta dobro.
Dobro, omaklo se i ponešto poput tebe - no šta sad? idemo dalje. Proći će i ovo vaše vreme.
jadragoljub jadragoljub 13:35 23.07.2019

Re: ...

Braniti komunjarluk i brinuti za logiku - u isto vreme?!

u tom komunjarluku je dete četničkog komandanta, mislim majora, završilo fakultet i postalo jedno od najviše nagrađivanih književnika, primilo najveću komunističku nagradu , 7 juli akose praviš da ne znaš, i postalo član srpske akademije nauke i umetnosti.
stvarno su komunisti bili zli i mučili decu četnika pa ih ko vrhumac torture slalo na fakultete, nagrađivalo i nasilno učlanjivalo u akademike i to one stalne ne dopisne.
teško je biti srbin pored tebe i tebi sličnih za koje nema adekvatno ime i pojam, kao što rekoše latini kvazimodo.
nepopustljiv nepopustljiv 15:18 23.07.2019

Re: ...

freehand
I proizvodili fiće.

I tristaće, i avione, i lokomotive, i gradili velelepne stvari, i obrazovali izvanredne inženjere, naučnike, umetnike, i znali jako dobro šta je loše a šta dobro.
Dobro, omaklo se i ponešto poput tebe - no šta sad? idemo dalje. Proći će i ovo vaše vreme.

Šta ćeš!
Rano sam postao naopak - a bio žilav.
A nije da nisu pokušavali.
No, ipak nisu sve postizavali!

A išli i u Makarsku na more.
Jadni Englezi, Francuzi, Lihtenštajnijanci - bez faraona Tite. Kako li su uopšte pretekli?!
Jebote - u ovo vreme, 21. vek, 3. milenijum - braniti komunjarluk!?
Strašno!
loader loader 12:15 24.07.2019

Re: ...

Na koji se period ovde misli pod "višedecenijskim urušavanjem morala"?


Na period od II sv. rata do 90-ih. Umesto životne etike (da ne obrazlažem šta se sve tu podrazumeva) sistematski je nametan diktat partije, čega posledice u raznim oblicima vidimo i nakon 90-ih, sve do današnjeg vremena.
freehand freehand 21:14 24.07.2019

Re: ...

loader
Na koji se period ovde misli pod "višedecenijskim urušavanjem morala"?


Na period od II sv. rata do 90-ih. Umesto životne etike (da ne obrazlažem šta se sve tu podrazumeva) sistematski je nametan diktat partije, čega posledice u raznim oblicima vidimo i nakon 90-ih, sve do današnjeg vremena.

Ja još u ushićenju tapšem kako ste se ti i Nepopustljivi oteli i izrasli u takve gorostase. Dobro, ima tu još nekoliko gorostasa i goropada al da ne pominjem sad njihove pseudonime da se ne bi opet završilo u onom lupku.
Ali bih te uputio na lik i naročito delo Branislava Nušića kao najlakši a najočigledniji primer toga kakav je to izvanredan moral sjeban nakon drugog svetskog rata, naročito onaj njegov deo koji se svojim dostojanstvom, čestitošću i rodoljubljem istakao baš u tom drugom svetskom ratu. malo U Londonu, malo u Ženevi. A malo i po gorama i livadama kraljevine Jugoslavije.
nepopustljiv nepopustljiv 05:02 25.07.2019

Re: ...

freehand
loader
Na koji se period ovde misli pod "višedecenijskim urušavanjem morala"?


Na period od II sv. rata do 90-ih. Umesto životne etike (da ne obrazlažem šta se sve tu podrazumeva) sistematski je nametan diktat partije, čega posledice u raznim oblicima vidimo i nakon 90-ih, sve do današnjeg vremena.

Ja još u ushićenju tapšem kako ste se ti i Nepopustljivi oteli i izrasli u takve gorostase. Dobro, ima tu još nekoliko gorostasa i goropada al da ne pominjem sad njihove pseudonime da se ne bi opet završilo u onom lupku.
Ali bih te uputio na lik i naročito delo Branislava Nušića kao najlakši a najočigledniji primer toga kakav je to izvanredan moral sjeban nakon drugog svetskog rata, naročito onaj njegov deo koji se svojim dostojanstvom, čestitošću i rodoljubljem istakao baš u tom drugom svetskom ratu. malo U Londonu, malo u Ženevi. A malo i po gorama i livadama kraljevine Jugoslavije.

Pravo da ti kažem, hvala ti na komplimentima.
No, ja ipak nisam toliki gorostas - da razumem te panegirike i oduševljenje komunjarlukom dragog (vam) druga Tite.
Aaa, da - išli smo u Makarsku na more.
Jebote!
loader loader 11:03 25.07.2019

Re: ...

... Ali bih te uputio na lik i naročito delo Branislava Nušića kao ...

Ovaj komentar samo govori o snazi vaših argumenata. Nušić bi u svakom društvu mogao da nađe iste onakve motive. Jer je bio pisac takvog kova. U kraljevini je zbog ismevanja političara i monarhije zaradio dve godine zatvora, ali je na kraju u toj istoj državi na kraju imenovan za konzula. Možete zamisliti kako bi se proveo da je napisao seriju drama o dnevnom i birokratskom karakteru novog komunističkog poretka i alegorično naružio crvenog diktatora u belom odelu, civilnom ili maršalskom. Dakle, s obzirom da taj vaš pokušaj s Nušićem ništa ne dokazuje i ne pokazuje u kontekstu našeg razgovora, nećemo unositi ovu upadicu u zapisnik.

... a najočigledniji primer toga kakav je to izvanredan moral sjeban nakon drugog svetskog rata ...


Povodom ove teme - koja se manje više može opisati kao rasprava da li jeste ili nije po nas katastrofalna istorijska okolnost to što je nakon II sv. rata ovde silom instalirana komunistička hunta - već smo imali pozamašan dijalog na nekim prethodnim blogovima. Ako tada nije došlo čak ni do najmanjeg pomeranja gledišta, skoro su nikakve šanse da drugačije bude sad. Ostaće, kao i prethodno, vaši modifikovani, današnjem vremenu prilagođeni zaključci doneti tokom prvog i drugog zasedanja avnojevaca u Bosni, na teritoriji koju su držale ustaše. Uzgred, ustaše nisu napadale komuniste. Čudno. Kao što komunisti nisu napadali Jasenovac, nego su dopustili da on punom parom radi dokle god je to bilo moguće. Ali su zato bili izuzetno angažovani na streljanju po Srbiji, kao i na prikupljanju srbijanskih mladića za kosidbu tokom osvajanja ravnice na tzv. sremskom frontu. No, sve su to sitnice za nekoga ko nam umesto argumenata nudi nastavak poluvekovne propagande. Stoga je ponavljanje takvog jednog razgovora prilično besmisleno. Vaš stav mi nije nepoznat (kao ni ono na šta se u njegovom zastupanju oslanjate), što vam ne uzimam za zlo, iskreno, u ukupnom saldu poštujući takav lični ideološki izbor, ali sa druge strane blago naglašavam i svoje pravo da u toj vrsti nadgornjavanja ne učestvujem, jer je njegovo ponavljanje neproduktivno, naročito u kontekstu teme bloga.
freehand freehand 17:00 25.07.2019

Re: ...

ali sa druge strane blago naglašavam i svoje pravo da u toj vrsti nadgornjavanja ne učestvujem, jer je njegovo ponavljanje neproduktivno, naročito u kontekstu teme bloga.

Reče čovek u pedesettoj rečenici komentara u kome opisuje zašto nema potrebe da komeentariše.
Ali samo dva momenta: što se ustaša i partizana i njihovog nenapadanja tiče teza je toliko neistinita da prosto ne zavređuje odgovor.
A što se streljanja i naročito klanja po Srbiji tiče pretpostavljam da nije reč o periodu do '44. Jer ti tšo su streljali (i naročito klali) nisu bili partizani.
Ali ovde je reč generalno o moralu, pa se od nekog ko tako jadno i jeftino zamenjuje teze i ne očekuje bolje. Utoliko moje pominjanje Nušića koji je odlično opisao upravo vladajući moral društva koje su, eto, komunisti upropastili nije ni moglo naići na drugačije razumevanje.
anonymous anonymous 14:28 19.07.2019

Dijalog u okviru monologa ...

...ili monolog u okviru dijaloga.

Ja to razumem ovako.
Sve neistomišljenike baciš u " korpu za klenove " , a onda kao vodiš dijlaog.

Sa ostalima koji misle kao i ti .
ILI - vrlo,vrlo slično.

A ako neko i zastrani, opomeneš ga na vreme.
Da ćeš mu uskratiti preporuke.

Ne znam zašto me ovo podseća na staljinizam i jednopartijske sisteme.
Da li su zbog toga propali ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:18 19.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

skloniš samo trovače, one koji truju javni diskurs, i njihove poltrone. zabraniš incitement, huškanje, i smiri se polemički prostor.
anonymous anonymous 15:27 19.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Srđan Fuchs
skloniš samo trovače, one koji truju javni diskurs, i njihove poltrone. zabraniš incitement, huškanje, i smiri se polemički prostor.


Gde se baš ti nađe da nam pojasniš .

Bolje postavi blog.
Možda ovog puta pređeš cifru od 15 komentara.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:50 19.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Kome su značajni tvoji besmisleni komentari? Ili tvojih drugara? Gomiletina poraženih, neuspešnih, ozlojeđenih likova. Gomilanje nekakvih teorija, bubanje iz knjiga, prepisivanje bez ličnog pečata... Samo šire zlo i defetizam. Kome to treba? Bolje miran život bez umišljenih komentatora. Blog ću postaviti kada mi se bude postavljao, a ne kada mi sitne hijene to budu tražile/pretile da učinim.
loader loader 00:26 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Sve neistomišljenike baciš u " korpu za klenove " , a onda kao vodiš dijlaog.

Hm ... stara tehnika.
Ne znam zašto me ovo podseća na staljinizam i jednopartijske sisteme.

Heh ... stvarno je pitanje
loader loader 00:27 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

skloniš samo trovače,

Ništa se ne može skloniti bez medija. Hoću reći - urediš medije da budu relativno nepristrasni. U takvim uslovima režim pada za 15 dana.

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:48 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Sve neistomišljenike baciš u " korpu za klenove " , a onda kao vodiš dijlaog.


Pravda i za vas, klenove!!!
maksa83 maksa83 10:26 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

srdjan.pajic
Sve neistomišljenike baciš u " korpu za klenove " , a onda kao vodiš dijlaog.


Pravda i za vas, klenove!!!

Phahahah ... je l' to anonanus cvili zato što je blokiran?

Ali ozbiljno, ta ideja da je on ... "neistomišljenik" je hilerijs. Ovde postoji iks ljudi sa kojima se vrlo ne slažem po ipsilon pitanja, pa mi ne pada na pamet da ih blokiram. Neko voli 'vako neko 'nako, neka cveta hiljadu cvetova, ali to uopšte nije ova priča.

Zašto Vučićev antivakser brabonjak i štovalac tekovina SNS kartela zamišlja da ovde treba da mu bude fino i udobno i da treba da mu se posvećuje neka pažnja i ukazuje poštovanje je, što bi rekli, beyond me.

anonymous anonymous 11:51 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

maksa83
srdjan.pajic
Sve neistomišljenike baciš u " korpu za klenove " , a onda kao vodiš dijlaog.


Pravda i za vas, klenove!!!

Phahahah ... je l' to anonanus cvili zato što je blokiran?

Ali ozbiljno, ta ideja da je on ... "neistomišljenik" je hilerijs. Ovde postoji iks ljudi sa kojima se vrlo ne slažem po ipsilon pitanja, pa mi ne pada na pamet da ih blokiram. Neko voli 'vako neko 'nako, neka cveta hiljadu cvetova, ali to uopšte nije ova priča.

Zašto Vučićev antivakser brabonjak i štovalac tekovina SNS kartela zamišlja da ovde treba da mu bude fino i udobno i da treba da mu se posvećuje neka pažnja i ukazuje poštovanje je, što bi rekli, beyond me.



Da,da,da,....

Onaj koji stane na crtu, Tebi,Krkaru...i svima drugima koji ljude dele na one koji su za SNS i one druge - ispravne, nije onaj koji cvili Maksimuse.

Nego je onaj koji dekodira i dešifrira vaš način razmišljanja , ideološku zaslepljenost i duboku mržnju prema ljudima koji su različiti.

Koji su po Tebi, k...od ljudi.
I koji ne treba da postoje.
I zato se napadaju ad hominem.

Od Milivojevića , kada smo se prvi put sudarili, jer su bunario po njegoovoj biografiji, nespretno ili zlonamerno izvlačeći pogrešne činjenice, da bi ga kao čoveka i stručnjaka za posao koji radi omalovažio, obezvredio i postavio pitanje da li mu treba zabraniti rad, pa do Vučića , koji se mrzi kao čovek, umesto da se kritikuje u okviru političkih odluka i procesa koji kritiku zaslužuju.

Ne mrze se Beograd, Srbija i Srbi - zbog jednog aktuelnog, ali i prolaznog funkcionera i njegove stranke.

Još manje se mrze oni koji ispravno ili ne glasaju za njega.

Toga ti ne možeš da se oslobodiš.
I ogledala u kojem vidiš svoj lik.

Zato sam ja u " korpi za klenove "
Tu mi i jeste mesto.
I savršeno mi odgovoara.
Nikakva tvoja ili bilo čija pažnja mi ne treba.

Vrlo sam realan i jasno mi je da ti i Tvoja klika prvoupisanih na ovom blogu, dominirate i držite se zakona čopora, kad god se dovedu u pitanje vaše ideološke zablude.

I izrazi drugačiji politički stav.

Kao što mi je i jasno da nikada i ni u jednoj situaciji nećete priznati ispravnost ni najbezazlenije tvrdnje svojih protivnika, kao ni najočigledniji uspešan potez Vučićeve vlasti.

Toga nema. I to ne postoji.
A to govori sve.
Ta navijačka logika sa fudbalskih tribina.

Toliko.
Od onoga koji " cvili "

Ili " prdi " a ti se za prdež hvataš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:27 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Phahahah ... je l' to anonanus cvili zato što je blokiran?


Jeste, i meni se čini:

Da,da,da,....

Onaj koji stane na crtu, Tebi,Krkaru...i svima drugima koji ljude dele na one koji su za SNS i one druge - ispravne, nije onaj koji cvili Maksimuse.

Nego je onaj koji dekodira i dešifrira vaš način razmišljanja , ideološku zaslepljenost i duboku mržnju prema ljudima koji su različiti.

Koji su po Tebi, k...od ljudi.
I koji ne treba da postoje.
I zato se napadaju ad hominem.

Od Milivojevića , kada smo se prvi put sudarili, jer su bunario po njegoovoj biografiji, nespretno ili zlonamerno izvlačeći pogrešne činjenice, da bi ga kao čoveka i stručnjaka za posao koji radi omalovažio, obezvredio i postavio pitanje da li mu treba zabraniti rad, pa do Vučića , koji se mrzi kao čovek, umesto da se kritikuje u okviru političkih odluka i procesa koji kritiku zaslužuju.

Ne mrze se Beograd, Srbija i Srbi - zbog jednog aktuelnog, ali i prolaznog funkcionera i njegove stranke.

Još manje se mrze oni koji ispravno ili ne glasaju za njega.

Toga ti ne možeš da se oslobodiš.
I ogledala u kojem vidiš svoj lik.

Zato sam ja u " korpi za klenove "
Tu mi i jeste mesto.
I savršeno mi odgovoara.
Nikakva tvoja ili bilo čija pažnja mi ne treba.

Vrlo sam realan i jasno mi je da ti i Tvoja klika prvoupisanih na ovom blogu, dominirate i držite se zakona čopora, kad god se dovedu u pitanje vaše ideološke zablude.

I izrazi drugačiji politički stav.

Kao što mi je i jasno da nikada i ni u jednoj situaciji nećete priznati ispravnost ni najbezazlenije tvrdnje svojih protivnika, kao ni najočigledniji uspešan potez Vučićeve vlasti.

Toga nema. I to ne postoji.
A to govori sve.
Ta navijačka logika sa fudbalskih tribina.

Toliko.
Od onoga koji " cvili "

Ili " prdi " a ti se za prdež hvataš.




(Khm, izvini, anonimuse, ustvari, citirao sam ovaj produktivni uradak samo da nerviram maksu, koji tvoje, khm, intelektualne plodove ne može drugačije da vidi jer si mu uhapšen u skripti za eliminiciju komentara. Sad se samo nadam da neće i mene da stavi u klenove, to jest pomoćnike klenova, samo zato što se iskreno trudim da pomognem vašu bolju komunikaciju i uzajamno razumevanje).

maksa83 maksa83 18:40 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Sad se samo nadam da neće i mene da stavi u klenove

bene_geserit bene_geserit 20:00 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Čekaj, na blogu koji se bavi potrebom za dijalogom vi ste uspeli jedinu osobu koja ima različito mišljenje da proglasite za persona non grata, da bi mogli nesmetano da nastavite da se tapšete po ramenu.
Čestitke.
maksa83 maksa83 20:25 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Čekaj, na blogu koji se bavi potrebom za dijalogom vi ste uspeli jedinu osobu koja ima različito mišljenje da proglasite za persona non grata, da bi mogli nesmetano da nastavite da se tapšete po ramenu.

Ne razumem kako te nije sramota da se javljaš posle ovog što su Vučićeve Novosti danas objavile:



Komentar? Iskustva?
jadragoljub jadragoljub 21:03 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Novosti

nisam mogo da nađem, il su ga skinuli, daj link
bene_geserit bene_geserit 21:10 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

maksa83
Komentar? Iskustva?

Pitaj Pajića da ti objasni, sa njim voliš da se trljkaš kurčićima.
maksa83 maksa83 21:12 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

bene_geserit
maksa83
Komentar? Iskustva?

Pitaj Pajića da ti objasni, sa njim voliš da se trljkaš kurćićima.

Zvučiš ljubomorno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:23 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

bene_geserit
Čekaj, na blogu koji se bavi potrebom za dijalogom vi ste uspeli jedinu osobu koja ima različito mišljenje da proglasite za persona non grata, da bi mogli nesmetano da nastavite da se tapšete po ramenu.
Čestitke.


Čekaj ti, druže bene. To što neko neće da čita uratke dotičnog gospodina nikako ne znači da je ovaj promovisan u persona non grata na blogu. S druge strane, stiče se utisak da bi, dotični gopodin, jako voleo da može na silu da uteruje svoje neistomišljeništvo, i da svi ima da ga slušaju, kakvo preskakanje komentara, kakva antiklen-skripta. Meni to nije baš sasvim ok.

edit: da pojasnim - ne znam da li si primetio koliko kuka po blogovima što ga je maksina skripta, kako da kažem, učinila nevidljivim - onom ko odabere da skriptu instalira u svoj brauzer. Mislim, proglasio bi on to banovanjem i cenzurom, da nije baš toliko očigledno glupo.
maksa83 maksa83 21:53 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

To što neko neće da čita uratke dotičnog gospodina nikako ne znači da je ovaj promovisan u persona non grata na blogu.

Da, otpr. pedeseti put - ne postoji ni moralni ni pisani zakon po kom si obavezan da trpiš budale, što je podržano u svakom softveru na svetu (osim u ovom). Da hoću da čitam Vučićevu debilnu propagandu kupovao bih Informere i Alo!e i gledao svih koliko već uhapšenih TV kanala sa kojih debil i njegov anturaž emaniraju i truju non stop. Postoji ceo jedan Internet tamo po kome oni slobodno mrve, njihov učinak se meri brojem interakcija i izazivanjem reakcija (i onda napreduju u bot hijerarhiji), mada ih i tamo ljudi zajebavaju i blokiraju.

Dodatno, druže bene, daj još malo tog high moral grounda sa te tvoje tačke netaknute Vučićevom realnošću. Šalim se, ne treba, možeš da ga smotaš i zavučeš sebi u dupe.
jadragoljub jadragoljub 22:04 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Postoji ceo jedan Internet tamo po kome oni slobodno truju, njihov učinak se meri brojem interakcija i izazivanjem reakcija (i onda napreduju u bot hijerarhiji), mada ih i tamo ljudi zajebavaju i blokiraju.

pojačal pritisakna fejzu, neke nov stranice, reklamiraju se, samonisam gledao čitanost. a baš sam juče i danas obratio ažnju da su se mnogo pojavili sa objavama i to više naziva, varijante narodnjaci i slično.
anonymous anonymous 23:22 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

srdjan.pajic
bene_geserit
Čekaj, na blogu koji se bavi potrebom za dijalogom vi ste uspeli jedinu osobu koja ima različito mišljenje da proglasite za persona non grata, da bi mogli nesmetano da nastavite da se tapšete po ramenu.
Čestitke.


Čekaj ti, druže bene. To što neko neće da čita uratke dotičnog gospodina nikako ne znači da je ovaj promovisan u persona non grata na blogu. S druge strane, stiče se utisak da bi, dotični gopodin, jako voleo da može na silu da uteruje svoje neistomišljeništvo, i da svi ima da ga slušaju, kakvo preskakanje komentara, kakva antiklen-skripta. Meni to nije baš sasvim ok.

edit: da pojasnim - ne znam da li si primetio koliko kuka po blogovima što ga je maksina skripta, kako da kažem, učinila nevidljivim - onom ko odabere da skriptu instalira u svoj brauzer. Mislim, proglasio bi on to banovanjem i cenzurom, da nije baš toliko očigledno glupo.


Čekaj ti, druže ...

Jebe se dotičnom gospodinu da li će neko da čita njegove uratke ili neće.
Dovoljno je njemu da dotičnom gospodinu 2, koji napiše da je Beograd- kurac i Srbija - kurac , da su to i svi SNS simpatizeri, objasni da je i on sam kurac.
Čisto da kurčenje dobije - epilog.

Isto tako, jasno je šta je " korpa za klenove " . Nije to samo banovanje, cenzura .
To je i jedan specifični mozak u pozadini.
Opasan po okolinu, najviše za svoje najbliže.

Za mene najmanje. A za Vučića i bratiju - nimalo.

Stoga, još jednom - dotični gospodin niti kuka , niti cvili, već se fino zabavlja.
Dok maske padaju i prava lica se iza njih pojavljuju.

U svojoj izvornoj "lepoti " .





freehand freehand 23:41 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Isto tako, jasno je šta je " korpa za klenove " . Nije to samo banovanje, cenzura .

Ma kakvi, to je samo onima sa makar rudimentarnom inteligencijom jasno, da jeu pitanju skripta koja onom ko je instalira omogućuje da lumene poput tebe [i]ne vide.[/i
Dakle, za sve ostale tvoja izvanredna misaona dostignuća u smislu panegirika na temu Vučićeve genijalnosti biće vidljiva. Za razliku od onoga što Fuksara primenjuje, na primer. Ništa skripta. Goli Ošvijenćim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:42 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Jebe se dotičnom gospodinu da li će neko da čita njegove uratke ili neće.


Ok, ali što onda dotični gospodin kuka, iz bloga u blog, jer ga je maksa, da prostiš, metnuo u kantu za klenove? Pazi, njegova kanta, valjda može u nju da stavi koga god hoće, ne?

Mislim, ok, ispališ svoje, neko misli da je to glupo, neko misli da je briljantno, dobro nema takvih otkad je zglajznuo šone, i možda tasa, koji je valjda isto nešto prezupčio pa ga sad nema, i teraš dalje. Ako te stvarno boli dupence za to šta će neki maksa ili neki sličan baksuz o tome da misli, onda ne moraš da kukaš okolo što si kod njih u nemilosti. Kapiraš?

Izvini, već sam potrošio dosta vremena i rečenica na tvoj slučaj, tako da se ne bih dalje angažovao po tom pitanju. Evo, ako će ti bili lakše, kod mene nisi u kanti sa klenovima, jer kante nemam (a i koristim Operu), valjda je to neki razlog za radovanje, makar u manjoj meri.
aureus aureus 23:53 20.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

anonymous
Stoga, još jednom - dotični gospodin niti kuka , niti cvili, već se fino zabavlja.

Meni stvarno nije jasno kako možeš da se toliko zabavljaš dok Vučić i bratija satiru Srbiju.
maksa83 maksa83 00:51 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Ok, ali što onda dotični gospodin kuka, iz bloga u blog, jer ga je maksa, da prostiš, metnuo u kantu za klenove? Pazi, njegova kanta, valjda može u nju da stavi koga god hoće, ne?

Da ne bude nesporazuma, sa moralne tačke gledišta nemam nikakav problem da se degena prca (tim pre što nije benigna budala, nego zlo glupo govno), samo mislim da bi se ta zabava brzo potrošila i pretvorila u opšte smaranje. Dakle ja to više zbog vas nego zbog mene. U suprotonom kako bi se onda razlikovali od te grupe mentola koji dođu i veselo zatrpavaju blogove potpunim stupidarijama, sve ubeđeni da provode neku Svetu Misiju. Inače, sad skoro vidim neki blog, kaže 120 novih komentara, kliknem - i vidim otpr. samo 10 komentara. Prvo sam mislio da je skript nešto zajebao (što je teško, pošto je prilično prost, nema puno mesta da zajebe) ili evoluirao i stekao svest pa mi sam sakrio neku Č vs P epopeju, reko' da vidim šta se pokvarilo i ugasim ga kad ono - ne, vidiš da je u toku eksplicitna jasna opstrukcija tj. da su se klenovi veselo rasprostrli, njih 3-4 su bukvalno filuju taj blog stupidarijama onako muški, do vrha, ubeđeni da su uradili nešto mnogo pametno, Pokazali Ovim Izdajicima. Debili.

I onda isti klenovi krenu da cvile o slobodi govora, dijalogu, pristojnom diskursu i sl. Dodatno veselje nastaje kad na tu temu krene da cvili Vučićeva kučkica.

alselone alselone 03:52 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

(a i koristim Operu)


To Pajo padni mi na grudi maljave. Operica mi je apsolutno omiljeni brauzer eto vec koliko godina i zaista cenim šta su uradili za web sve ove godine. Neke od pionirskih stvari su uveli u brauzere.

Sad ću ti reći dve važne informacije:

1. Skripta radi i pod Operom.
2. Kinezi kupili Operu (sad sve ovo sigurno loguju pa će te ucenjivati jednog dana. Ima žena da te pita što bre ne gledaš pornjiće ko svaki normalan čovek nego neke krive Šenone, Nikviste i Anonimuse pratiš)

Slućajnost?
Ne bih rekao.
alselone alselone 04:02 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Inače, sad skoro vidim neki blog, kaže 120 novih komentara, kliknem - i vidim otpr. samo 10 komentara. Prvo sam mislio da je skript nešto zajebao (što je teško, pošto je prilično prost, nema puno mesta da zajebe) ili evoluirao i stekao svest pa mi sam sakrio neku Č vs P epopeju, reko' da vidim šta se pokvarilo i ugasim ga kad ono - ne, vidiš da je u toku eksplicitna jasna opstrukcija tj. da su se klenovi veselo rasprostrli, njih 3-4 su bukvalno filuju taj blog stupidarijama onako muški, do vrha, ubeđeni da su uradili nešto mnogo pametno, Pokazali Ovim Izdajicima. Debili.


Da, to se i meni desilo. Napisah tada kako se blog intenzivno siluje ovih dana.

Ali to mi je i drago kada se desi, kao da sam propustio neko teško smaranje, čekanje u redu u opštini dok trojica Prosečnih Srbendi urlaju dok pričaju pa ne možeš da ne čuješ a najrađe bi sipao sodu u uši, što neponese i slušalice, bem ti kolačić.

Nego, ovo više volim - 450 komentara, tri stranice, na blogu koji je zanimljiv. Proudim se - 7 novih komentara. Odlično, nastavlja se zanimljiva rasprava. Ali neš kolega, traži, kopaj po stranicama, ni jednog novog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:18 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

To Pajo padni mi na grudi maljave. Operica mi je apsolutno omiljeni brauzer eto vec koliko godina i zaista cenim šta su uradili za web sve ove godine. Neke od pionirskih stvari su uveli u brauzere.


I ja je koristim, uglavnom, mada ponekad palim fajrfoks jer O oće da zajebava sa nekim vebsajtovima. Mada je moguće da je nisam skroz podesio, mrzelo me da se akam i čitam help fajlove, kao, sutra ću, prekosutra ću, oću qrac, lakše mi da upalim fajrfoks kad opera nešto zaškripi, što se dešava dovoljno retko.


anonymous anonymous 04:44 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

alselone
(a i koristim Operu)


To Pajo padni mi na grudi maljave. Operica mi je apsolutno omiljeni brauzer eto vec koliko godina i zaista cenim šta su uradili za web sve ove godine. Neke od pionirskih stvari su uveli u brauzere.

Sad ću ti reći dve važne informacije:

1. Skripta radi i pod Operom.


Sad više nemaš izgovora.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:16 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...


Nego je onaj koji dekodira i dešifrira vaš način razmišljanja , ideološku zaslepljenost i duboku mržnju prema ljudima koji su različiti




Hilarično.

Za razliku od onoga što Fuksara primenjuje, na primer. Ništa skripta.

Old skul.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:18 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

anonymous


Sad više nemaš izgovora.


Plačipičić, ti to nešto pretiš, ako sam ispravno razumeo?
jadragoljub jadragoljub 10:07 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

I onda isti klenovi krenu da cvile o slobodi govora, dijalogu, pristojnom diskursu i sl.

pratim al ne razmen, šta je problem sa uporabom skripti.
na koj način ista poništava slobodu govora?

uporabo skripti od ovih stanovnika republike blog92 ninakoji način ne ometa dijaloge na blogu, zbog istih nikome nije uskraćeno da sere po blogu idalje, jedino što šifre sprečavaju korisnika da oseća smrad.
bez obzira što mislim da je cela priča samo zajebancija, ono sa slobodom govora, ipak priča stvara utisak da skripteri istim sprečavaju slobodu govora na blogu, čime time što skriptovani nisu vidljivi samo vlasniku skripte a svima ostalim su idalje vidljivi?
čime to ometa slobodu govora. pa nisu skripteri hakovali blog i tu postavili skriptu već to radi unutar njihovih browsera.
i ja bih rado skriptovao par stotina blogera dumem da napišem skriptu. što da me smaraju razni šeneti , čarliji i canetovići ili tasići , ovi dzdnji samo zbo besmislenih tjubova i linkova koji usporavaju učitavanje stranica.
rezime
sve u svemiu skripte su demokratsi nač da se ne čitaju gluposti, kao i u životu jednostavno okreneš glavu i ne čuješ budalu za stolom koji pijan lupeta.

ps
da se povalim, i sa se upisa u hakeri, objasni mi jedan klinac kako da uđem u ruter i vidim ko mi se prikačinje na vajfaj i da ga blokiram a i kako da nestanem sa radara, ono da me ne vide na mreži. jedino još da naučim kako da sprečim pingovanje od strane neprijateljskih podmornica i bog da me vidi.
postado paranoidpemzioner, sve češće fatam sebe da razmišljam da koristim tor i radikalnije da se na mrežu kačim preko Tails-a (za neznalice - Tails - Privacy for anyone anywhere
https://tails.boum.org/

Преведи ову страницу
Tails is a live operating system that you can start on almost any computer from a USB stick or a DVD. It aims at preserving your privacy and anonymity)

sad mi se može, možda naučim i da hakujem iz dosade.
sve u svemu ko ume da koristi skripte mene ninakoji način ne vređa niti ugrožava
osnovno ljucko pravo je da bira skog ćese druži a skog neće.
skinuo am pleskonićevu knjigu o (zlo) uporabi linuxa, za desetak godina biću hakmaster.
bene_geserit bene_geserit 17:23 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

osnovno ljucko pravo je da bira skog ćese druži a skog neće.

Apsolutno si u pravu Dragoljube, to je osnovno ljudsko pravo.
Evo ovde kod mene belci neće da se druže s crnci, mnogo su bre skloni kriminalu.
I onda pobegnu u druge delove grada da im deca ne idu u iste škole. Ali komunisti na vlasti krenu da busevima dovode crnce u te škole.
Pobegnu u neka predgrađa gde nema crnaca da žive, ali komunisti na vlasti krenu sa "affordable housing" i dovedu crne porodice u te delove grada (makar se zna kad ti fale droge gde možeš da ih pazariš).
Mnogo bre ti komunisti ugrožavaju osnovna ljudska prava, kao i uvek.
loader loader 19:03 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

za desetak godina biću hakmaster

Taman za završni udar na vlast koja se konačno strovaljuje


anonymous anonymous 19:25 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Srđan Fuchs
anonymous


Sad više nemaš izgovora.


Plačipičić, ti to nešto pretiš, ako sam ispravno razumeo?


Nisi.
Ali ko je od tebe to i mogao da očekuje.

nepopustljiv nepopustljiv 19:57 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Srđan Fuchs
skloniš samo trovače, one koji truju javni diskurs, i njihove poltrone. zabraniš incitement, huškanje, i smiri se polemički prostor.

Druže, izgleda da pojma nemaš koliko grešiš!
Zašto bi se polemički prostor smirivao?!
nepopustljiv nepopustljiv 19:59 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

maksa83
srdjan.pajic
Sve neistomišljenike baciš u " korpu za klenove " , a onda kao vodiš dijlaog.


Pravda i za vas, klenove!!!

Phahahah ... je l' to anonanus cvili zato što je blokiran?

Ali ozbiljno, ta ideja da je on ... "neistomišljenik" je hilerijs. Ovde postoji iks ljudi sa kojima se vrlo ne slažem po ipsilon pitanja, pa mi ne pada na pamet da ih blokiram. Neko voli 'vako neko 'nako, neka cveta hiljadu cvetova, ali to uopšte nije ova priča.

Zašto Vučićev antivakser brabonjak i štovalac tekovina SNS kartela zamišlja da ovde treba da mu bude fino i udobno i da treba da mu se posvećuje neka pažnja i ukazuje poštovanje je, što bi rekli, beyond me.


Hvala ti makso!
Osećam se počastovano.
nepopustljiv nepopustljiv 20:02 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

anonymous

...

Kao što mi je i jasno da nikada i ni u jednoj situaciji nećete priznati ispravnost ni najbezazlenije tvrdnje svojih protivnika, kao ni najočigledniji uspešan potez Vučićeve vlasti.
...

U ostalo (između Makse i tebe) se ne bih mešao.
No, za boldovano - molim pojašnjenje.
nepopustljiv nepopustljiv 20:07 21.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

maksa83
To što neko neće da čita uratke dotičnog gospodina nikako ne znači da je ovaj promovisan u persona non grata na blogu.

Da, otpr. pedeseti put - ne postoji ni moralni ni pisani zakon po kom si obavezan da trpiš budale, što je podržano u svakom softveru na svetu (osim u ovom). Da hoću da čitam Vučićevu debilnu propagandu kupovao bih Informere i Alo!e i gledao svih koliko već uhapšenih TV kanala sa kojih debil i njegov anturaž emaniraju i truju non stop. Postoji ceo jedan Internet tamo po kome oni slobodno mrve, njihov učinak se meri brojem interakcija i izazivanjem reakcija (i onda napreduju u bot hijerarhiji), mada ih i tamo ljudi zajebavaju i blokiraju.

Dodatno, druže bene, daj još malo tog high moral grounda sa te tvoje tačke netaknute Vučićevom realnošću. Šalim se, ne treba, možeš da ga smotaš i zavučeš sebi u dupe.

Ov nije pristojno!
Bene nije bot.
U jebote - sada će bene da oplete mene da mu se uvlačim.
Šta li sam se mešao uopšte?!
loader loader 00:17 22.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

čekanje u redu u opštini dok trojica Prosečnih Srbendi urlaju


Šta bi tek bilo da su natprosečni? :)
loader loader 11:04 25.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Srđan Fuchs

skloniš samo trovače, one koji truju javni diskurs, i njihove poltrone. zabraniš incitement, huškanje, i smiri se polemički prostor.


6-januarska diktatura, sunce ti
loader loader 11:25 25.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

Da doradim svoj prethodni, kratki komentar na tekst u citatu.

anonymous

Ja to razumem ovako.
Sve neistomišljenike baciš u " korpu za klenove " , a onda kao vodiš dijlaog.

Sa ostalima koji misle kao i ti .
ILI - vrlo,vrlo slično.

A ako neko i zastrani, opomeneš ga na vreme.
Da ćeš mu uskratiti preporuke.

Ne znam zašto me ovo podseća na staljinizam i jednopartijske sisteme.
Da li su zbog toga propali ?

Loše ste razumeli. Ne podrazumevam uklanjanje neistomišljenika, u korpu, ili u kesu (ili bilo gde drugde), jer su neistomišljenici korisni. Odnosno, ne podrazumevam razgovor samo sa istomišljenicima. Takvi su razgovori najdosadniji, a nekad i najštetniji, jer nema korektivnog faktora. Takođe, ne zastrašujem (ne znam zašto bih), niti se mnogo bavim preporukama, koje su dobrim delom i navijačka stvar, uslovno rečeno. A to, staljinizam i jednopartijski sistemi ... ako je to s vaše strane neki vid poistovećivanja staljinizma sa temom koja se svodi na to da je dijalog bolja opcija - onda ste opet pomalo promašili u proceni. Staljinizam i dijalog jesu za poređenje, ali kao suprotni primeri. Da li su zbog toga propali (valja mislite na sssr)? Ako se to odnosi na odsustvo dijaloga, onda je moj odgovor - da, zbog toga su propali.
anonymous anonymous 13:50 25.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

loader

Loše ste razumeli. Ne podrazumevam uklanjanje neistomišljenika, u korpu, ili u kesu (ili bilo gde drugde), jer su neistomišljenici korisni. Odnosno, ne podrazumevam razgovor samo sa istomišljenicima. Takvi su razgovori najdosadniji, a nekad i najštetniji, jer nema korektivnog faktora. Takođe, ne zastrašujem (ne znam zašto bih), niti se mnogo bavim preporukama, koje su dobrim delom i navijačka stvar, uslovno rečeno. A to, staljinizam i jednopartijski sistemi ... ako je to s vaše strane neki vid poistovećivanja staljinizma sa temom koja se svodi na to da je dijalog bolja opcija - onda ste opet pomalo promašili u proceni. Staljinizam i dijalog jesu za poređenje, ali kao suprotni primeri. Da li su zbog toga propali (valja mislite na sssr)? Ako se to odnosi na odsustvo dijaloga, onda je moj odgovor - da, zbog toga su propali.


Dobro sam razumeo.
I dao načelno mišljenje.
Kao odgovor na dilemu - dijalog ili monolog.

Nisam komentarisao Vaše mišljenje ili stav , niti uvodni tekst .
U pogledu Vaše intervencije, moram da primetim, da smo u principu i ključnim zaključcima- saglasni.
loader loader 14:04 25.07.2019

Re: Dijalog u okviru monologa ...

moram da primetim, da smo u principu i ključnim zaključcima- saglasni.


To je dovoljno (da se stvar ne komplikuje dalje)
Черевићан Черевићан 16:22 19.07.2019

пичвајз

jedini tumači bilo čega, odnosno svega

подај Власти ....да разгрне крила
те умисли више нег' што може,
дијалог неће надгласат' монолог
зарушиће себе јер ће да се гложе
loader loader 00:29 20.07.2019

Re: пичвајз

те умисли више нег' што може,


Da, to je ta ekipa. Kad ne mogu drugi da ih sruše, demokratskim metodama, oni se ugruvaju sami kad se prejedu.

romi.daba romi.daba 20:45 19.07.2019

containment

Da li je to, onda, društvo dijaloga, ili monologa? Shodno tome, kakva je perspektiva tog društva?


Komunistički eksperiment broj 2 koji vodi Xi Jinping će nam pokazati rezultate jednog dana. Vidim da su se pokajali neki zapadni ekonomisti koji su pomogli komunističkoj partiji Kine da reformišu ekonomiju i da neće nastaviti saradnju:


"Everyone should think twice before helping China make devices which can be used in physical or digital warfare. The gates of universities should be open to Chinese students — except when they are seeking to learn how to build an arsenal for modern war.

Back in the 1940s, the US diplomat George Kennan argued that the best way to oppose communism was “containment”. This far and no further! Or more precisely: no further in this direction! What has happened already cannot be undone. But here we must stop, and we must take far more care to avoid carrying on in the role of Frankenstein." Janos Kornai

https://www.ft.com/content/f10ccb26-a16f-11e9-a282-2df48f366f7d
loader loader 00:34 20.07.2019

Re: containment

pomogli komunističkoj partiji Kine da reformišu ekonomiju

Pomogli da iz jeftine tamošnje radne snage, investirajući, izvuku debeo profit. Ništa radnička prava, socijalno, letovanje ... Samo sirovo iživljavanje i eksploatacija kao u 18-19. veku. KP Kine je to dragovoljno dopustila. Izvukli korist na nesreći običnih ljudi i jedni i drugi. Sad su pata-karte što se tiče daljih tektonskih poteza obe strane. Biće to teška šahovska partija. Kako god, bilo da su tajkuni američki ili kineski, kineska radna snaga se tretira maltene kao roblje. KP tu ništa ne dira. Samo se ljubazno osmehuje. Ukus carstva će nadmašiti opojno dejstvo ideologije.
freehand freehand 23:52 20.07.2019

Re: containment

loader
pomogli komunističkoj partiji Kine da reformišu ekonomiju

Pomogli da iz jeftine tamošnje radne snage, investirajući, izvuku debeo profit. Ništa radnička prava, socijalno, letovanje ... Samo sirovo iživljavanje i eksploatacija kao u 18-19. veku. KP Kine je to dragovoljno dopustila. Izvukli korist na nesreći običnih ljudi i jedni i drugi. Sad su pata-karte što se tiče daljih tektonskih poteza obe strane. Biće to teška šahovska partija. Kako god, bilo da su tajkuni američki ili kineski, kineska radna snaga se tretira maltene kao roblje. KP tu ništa ne dira. Samo se ljubazno osmehuje. Ukus carstva će nadmašiti opojno dejstvo ideologije.

Čekao sam da vidim paralelu u odnosu na način na koji su se obogatile SVE kapitlističke države. I ništa, jbg. Kinezi govna, nikako da okupiraju SAD i i Britaniju, da vidimo šta bi od tih zemalja ostalo.
freehand freehand 23:52 20.07.2019

Re: containment

duplo
loader loader 19:19 21.07.2019

Re: containment

da vidimo šta bi od tih zemalja ostalo.

Papirni zmajevi.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:46 20.07.2019

Urushilo se...

jer se odreklo Boga.
A onda je i Bog digao ruke od njih. Kao i od nas.
romi.daba romi.daba 13:11 20.07.2019

Re: Urushilo se...

Isuse!
highshalfbooze highshalfbooze 10:47 20.07.2019

Dijalog o čemu?

Elem - drugovi su na glavnom partijskom sastanku izrazili određenu kritiku, samokritiku … - jer, primećene su određene negativne pojave. Zaključeno je da se te pojave moraju otkloniti, i da se mora nastaviti istim pravcem.

Ništa tu ne bi bilo posebno neobično da je u pitanju, recimo, sastanak nekog pecaroškog društva. Ovde je po sredi glavni sastanak vladajuće državne strukture, koja jedina ima ekskluzivno pravo da se pita o svemu unutar društva. I da jedina tumači bilo šta, odnosno sve. Stoga nije dozvoljeno da pomenute negativne pojave primeti neko drugi. Ni novinari, ni političke stranke van vladajuće strukture, ni pojedinci


Ti drugovi, braća, prijatelji, kumovi ili kako god da se zovu unutar partije mogu da rade unutar svoje organizacije sve ono što im zakoni ove zemlje ne brane. Logično je da ne dozvoljavaju da se neko van organizacije meša u njihov rad.
Sa druge strane, više zakona ove takozvane države koju oni derogiraju svakodnevno, zabranjuje partijsko upravljanje javnim dobrima.
Tako da se na ovom primeru ne radi o dijalogu ili monologu. Ne radi se o tome da je javni interes da se dijalog vodi unutar političkih partija. Već je poenta da se stvari od javnog interesa rešavaju unutar institucija sistema i da se u njima vodi dijalog, a ne u nekakvim političkim partijama.

Takođe, ovo Zaovinsko jezero koje si stavio je izazvalo devastaciju okoline zato što se neko nije držao regulacije prilikom upotrebe javnog dobra, a ne zbog vođenja dijaloga ili monologa.
loader loader 19:17 21.07.2019

Re: Dijalog o čemu?

Već je poenta da se stvari od javnog interesa rešavaju unutar institucija sistema i da se u njima vodi dijalog, a ne u nekakvim političkim partijama.

Takođe, ovo Zaovinsko jezero koje si stavio je izazvalo devastaciju okoline zato što se neko nije držao regulacije prilikom upotrebe javnog dobra, a ne zbog vođenja dijaloga ili monologa.


Kad se vodi dijalog dešava se izrazita seoba nadležnosti institucija u ruke jedne partije.

Dakle, kad se u društvu vodi dijalog, mnogo su veće šanse da se u životu održe institucije i da posle i one povratrno utiču da se stvari ne rešavaju na partijskim sastancima, već baš tu, u institucijama.
jadragoljub jadragoljub 11:24 20.07.2019

interesuje me

šta će nama da bude bolje posle pretresanja ove teme.
šta nam je uopšte bolje posle stalnog prežvakavanja mi komunisti ovoono.
prvo ono što većina radi je stara parola ' eto reko sam' koja je nastala u socijalističko doba.
vi baš bukvalno tumačite ovu drugu parolu koja je nastala posle pada socijalizma ' treba pričati otome kako je to loš sistem ovoono'
i onda svaki dan, sat minut pričate misleći da ste nešto doprineli , kome čemu.
realnost je rekla svoje i srušila socijalizam, on je otišo sa glavne scene i sad je poso istorije da ga obradi, naš poso je da se bavimo realnim problemima novonastalog poretka koji nema veze sa socijalizmom- komunizmom, problemi u društvu su nastali zbog nove preraspodele bogatstva i moći koja nema veze sa bilo kojom ideologijom već je zasnovana na gruboj sili partijskog uređenja. . naša koruptivna svest je nastaa mnogo pre nego se socijalizam-komunizam pojavi na našoj sceni.
ovo vraćanje na to da nam je za sadašnjost kriv predhodni sistem je u domenu onog nacionalističkog za sve su nam krivi turci i kosovska bitka plus ljudi gušteri.
docsumann docsumann 14:07 20.07.2019

Re: interesuje me

ovo vraćanje na to da nam je za sadašnjost kriv predhodni sistem je u domenu onog nacionalističkog za sve su nam krivi turci i kosovska bitka plus ljudi gušteri.


bilo bi interesantno uraditi SF priču iz ugla ljudi-guštera.
recimo neki od tih reptilo-iluminata bude rođen s "greškom", out of vinklo, fluoroscentna ovca u porodici...pa se tu nešto pofajta sa svojima, neka gušterska posla, a opet, ljude i dalje doživljava kao nižu vrstu

bio bi to pravi, hamletovski pogubljen, junak priče, sa svom tragikom nepripadanju ni jednom od oba svijeta.
naravno, moglo bi se tu dodati pokoji lažni zaplet, gušće literacije zarad. pa neka tehnološka začkoljica, ili još bolje - missing link story, o "istinskoj" tajni evolucije (kako radi, đe ide?)

eto, pola priče već sklepano...

aureus aureus 14:17 20.07.2019

Re: interesuje me

docsumann

eto, pola priče već sklepano...

Eee, znam da to tako izgleda.
Ali da bi se priča uokvirila, dobila širinu, dubinu, miris i ukus, valja sjesti k'o Džojs i razmišljati o riječima i rečenicama, glagolima, prilozima i pridjevima, treba glodati olovku i piti kafu za kafom, šetati izjutra i naveče, napisati pokoje prljavo pismo Nori, vratiti se za sto, proći rukom kroz kosu, prežvrljati napisano, i krenuti ispočetka.
I tako, posle šest mjeseci rada, imaš jednu malenu pripovjetku. Posle valja naći izdavača.
loader loader 19:11 21.07.2019

Re: interesuje me

naš poso je da se bavimo realnim problemima novonastalog poretka koji nema veze sa socijalizmom- komunizmom, problemi u društvu su nastali zbog nove preraspodele bogatstva i moći koja nema veze sa bilo kojom ideologijom već je zasnovana na gruboj sili partijskog uređenja.

I nije priča o socijalizmu, već o nedijalogu.
Da, gruba sila partijskog uređenja. Grubost je daleko veća kad je izvodi samo jedna partija. U pluralizmu se ta sila potire. Više partija - manje sile.

jadragoljub jadragoljub 19:32 21.07.2019

Re: interesuje me

U pluralizmu se ta sila potire. Više partija - manje sile.

vidim i divim se ovom pluralizmi, tedo napišem lartpurlartizmu, u nas.
ubime prejaki pluralizam.

loader loader 23:56 21.07.2019

Re: interesuje me

vidim i divim se


Odlično. Pozitivni osećaj stvara prostor za još pozitivnije osećaje.
freehand freehand 23:49 20.07.2019

U okviru monologa

... čitali smo ovde i i Pekića, iSelenića, i Žiku Pavlovića, i Lalića, i Ćosića, i Selenića, i Sartra, i Kunderu, Kisindžera, i Žiku Obretkovića.
Falili su Obznana i ubjanja u skupštini, ali se nadoknadilo kad se od monologa odustalo.
loader loader 19:14 21.07.2019

Re: U okviru monologa

Onda, glasamo za dijalog ili za monolog?
anonymous anonymous 21:15 21.07.2019

Ovo nisam ja izrekao ...

...ali potpisujem.

" Ako zarad nekoliko nasušno potrebnih decenija mira, stabilnosti i relativnog prosperiteta treba da žrtvujem svoje demokratsko pravo da lajem protiv vlasti, sa zadovoljstvom ću se toga odreći, znajući da je ulog prevelik i da radim pravu stvar. "






Čuvajmo Singapur.


Kako neodoljivo podseća na Beograd na vodi.
freehand freehand 21:27 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

Kako neodoljivo podseća na Beograd na vodi.

Beograd na vodi je lepši. Baš sam juče gledao i kado da je nekako moderniji, bogatiji, arhitektura je smelija, ljudi srećniji...




Tebra, zašto sam ja mislio da su te skripte samo bezvezno trošenje vremena?


Edit: sedam do jedanaest miliona puta!



aureus aureus 21:27 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
...ali potpisujem.

Šta tebe briga: ti uživaš dok Vučić i bratija satiru Srbiju, što je neshvatljivo.
anonymous anonymous 21:44 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
anonymous
...ali potpisujem.

Šta tebe briga: ti uživaš dok Vučić i bratija satiru Srbiju, što je neshvatljivo.


Pokušavam da te iskuliram, ali izgleda da ne vredi.
Završićeš u korpi za klenove,a baš bi mi te bilo žao.

U svakom slučaju za tebe nema - budućnosti.
Ili u korpi za klenove ili u mom kavezu za majmune.

Elem, Zlatokosa,



U Kraljevu se podižu dve fabrike za nekoliko hiljada radnika.

Uslov Leonija je bio - aerodrom.

A završava se i autoput Obrenovac - Preljina .
Počinje Moravski koridor.

Za tebe dva nagradna pitanja .
Dobijaš nagradu ako bar na jedno odgovoriš - tačno.

Dakle, da li će avioni poleteti sa aerodroma Morava ?

Za koga če kraljevčani i ostali iz okolnih mesta glasati na narednim izborima ?






aureus aureus 21:50 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
U svakom slučaju za tebe nema - budućnosti.
Ili u korpi za klenove ili u mom kavezu za majmune.

Vidi ti njega!

Em uživa u Vučićevom satiranju Srbije em se obezobrazio!

Razlog za ovo drugo je vjerovatno što te skoro niko na blogu ne voli.
anonymous anonymous 21:51 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

freehand
Kako neodoljivo podseća na Beograd na vodi.

Beograd na vodi je lepši. Baš sam juče gledao i kado da je nekako moderniji, bogatiji, arhitektura je smelija, ljudi srećniji...

Tebra, zašto sam ja mislio da su te skripte samo bezvezno trošenje vremena?

Edit: sedam do jedanaest miliona puta!




Jako me podsečaš na ovoga.

Sličnog ste nivoa inteligencije.
anonymous anonymous 21:53 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
anonymous
U svakom slučaju za tebe nema - budućnosti.
Ili u korpi za klenove ili u mom kavezu za majmune.

Vidi ti njega!

Em uživa u Vučićevom satiranju Srbije em se obezobrazio!

Razlog za ovo drugo je vjerovatno što te skoro niko na blogu ne voli.


Jadan ja.
Nisam se integrisao - kao ti.


aureus aureus 21:59 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous

Jadan ja.
Nisam se integrisao - kao ti.

Jako me podsečaš na ovoga.
Sličnog ste nivoa inteligencije.

Hmmm...
Anonimuse, pokazuješ sindrom izmaltretiranog čovjeka.

Raste agresija u tebi.
freehand freehand 22:01 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

anonymous
freehand
Kako neodoljivo podseća na Beograd na vodi.

Beograd na vodi je lepši. Baš sam juče gledao i kado da je nekako moderniji, bogatiji, arhitektura je smelija, ljudi srećniji...

Tebra, zašto sam ja mislio da su te skripte samo bezvezno trošenje vremena?

Edit: sedam do jedanaest miliona puta!




Jako me podsečaš na ovoga.

Sličnog ste nivoa inteligencije.

Molio bih da me ne mešaš u te vaše unutrašnje kabinetske razmirice.
anonymous anonymous 22:09 21.07.2019

Re: Ovo nisam ja izrekao ...

aureus
anonymous

Jadan ja.
Nisam se integrisao - kao ti.

Jako me podsečaš na ovoga.
Sličnog ste nivoa inteligencije.

Hmmm...
Anonimuse, pokazuješ sindrom izmaltretiranog čovjeka.

Raste agresija u tebi.


Varaš se Aureuse.
Samo pokušavam da uspostavim simetričan sistem postojećem.

Pa da ima mesta za sve.
U jednom ili drugom univerzumu.
...

Čekam odgovore.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana