Astronomija

Kolaž astronomskih zanimljivosti

zilikaka RSS / 28.07.2019. u 10:59

 

 

Gost autor: alselone

 

 1. Neutronske zvezde i pulsari

Neutronska zvezda je ostatak veoma velike umrle zvezde. Kada zvezda dočeka svoj kraj u zavisnosti od mase može da postane neutronska zvezda. Ona je mnogo manja od obične zvezda ali je sa druge strane mnogo, mnogo gušća. Toliko je gusta da je jedna kafena kašićica neutronske zvezde teška koliko i jedna cela planina na Zemlji.
Pulsari su neutronske zvezde koje se veoma brzo obrću. Zbog toga emituju čudovišno veliku količinu gama zračenja pa se mogu posmatrati kao svetionici na mračnom nebu putovanja među galaksijama.

zL2LNJQ.jpg?1 

 

 2. Crne rupe
Ako veoma velika zvezda na kraju svog života postaje gusta lopta materije koja se naziva neutronska zvezda, onda još veća zvezda postaje nezamislivo gusta tačka materije koje se naziva crna rupa. Crna rupa je toliko gusta da je gravitacija u njoj toliko velika da ništa ne može da pobegne, pa čak ni svetlost, te je samim tim i dobila ime. Toliko velika masa na tako malom prostoru savija prostor-vreme na najjači način u poznatom svemiru. Sama priroda crne rupe nas onemogućava da saznamo više o njoj jer ne možemo skoro ništa da izmerimo. Svaki signal koji pošaljemo kako bismo nešto izmerili biva usisan i ne vrati se do naših mernih aparata. Jedini način za analizu prirode crne rupe je posredno merenje preko njenog uticaja na druga nebeska tela i različita zračenja kao na primer svetlost. Na primer, mi dimenzije crne rupe ne znamo, neki veruju a i matematički modeli se uklapaju da je crna rupa samo jedna mala, mala, jednodimenzionalna tačka.


Na animaciji se može videti zvezda koja orbitira oko crne rupe i na kraju biva usisana. Crna rupa „otima" deo po deo zvezde kako ona kruži kreiraći svetleći disk i verovatno će izazvati eksploziju zvezde pre samog sjedinjenja usled debalansa mase u zvezdi. Ove pojave su potvrđene astronomskim posmatranjem.

1q7y7F6.gif 

 

Na drugoj slici možemo videti horizont događaja, granicu između onoga što jeste i što nije crna rupa. Sve što prođe ovu granicu nestaje za naše poglede i postaje crna rupa. Postoje određeni slučajevi na samom horizontu događaja kada je moguće da se neke čestice otrgnu smrtonosnom privlačenju i ta pojava se naziva Hokingovo zračenje. Sve crne rupe zrače, one manje zrače više, dok veće zrače manje, obrnuto je proporcionalno. Zato nema bojazni od kreiranja mikro crnih rupa u akceleratorima čestica, jer će one brže ispariti no što će narasti zarobljavajući masu drugih čestica.  

8cQXDYD.jpg?1 

 

3. Crne rupe su poravnate u prostoru
Skorašnja istraživanja pokazuju kako crne rupe u prostoru zauzimaju određenu strukturu i da nisu pozicionirane u skladu sa raspodelom mase u prostoru. Ako bi lokacija crne rupe zavisila samo od gustine mase ili goriva za tu crnu rupu njihov međusobni položaj bio bi drugačiji. Ovako, iako je masa raspoređena na jedan način, crne rupe naizgled nezavisno postoje u prostor-vremenu kreirajući strukture.
 SP09CYg.jpg?1

 

4. Potka svemira
Ne samo da su crne rupa poravnate, poravnate su i galaksije. Na slici je Vigo superklaster galaksija (čiji je i Mlečni put deo). Po matematičkom modelu svemir bi trebao da bude uniforman ali po svemu sudeći kreira strukturu koja na prvi pogled liči na strukturu neurona u mozgu.

Puh3Edw.jpg?1 

 

5. Najstarija poznata galaksija
Detektovana je najstarija poznata galaksija pod imenom z8_GND_5296 i ona je stara 13.7 milijardi godina. Tako daleka galaksija nam dozvoljava da zavirimo u prošlost od 13.7 milijardi godina i pokušamo da razumemo veoma rani svemir. Ne samo da ta galaksija ne izgleda više ovako kakvo je mi vidimo, nego se ne nalazi više na tom mestu nego još dalje od nas, trenutno na 13.1 giga svetlosnih godina.
 w8YO8Rw.jpg?1

 

6. Heliosfera
Koliko smo mi ušuškani na Zemlji u ovom delu Sunčevog sistema i u ovom delu galaksije pokazuje i sledeća slika. Heliosfera je oblast u Sunčevom sistemu u kojoj je pritisak sunčevog vetra jači od pritiska čestica međuzvezdanog prostora. Ovaj mehur nas zapravo štiti od štetnog kosmičkog zračenja.
 

 oHXSSVO.jpg?1

 

7. Crna materija i crna enegija
Velika većina svemira kog poznajemo „nedostaje". U merenjima koja naučnici izvršavaju mnoge stvari se ne uklapaju. Kada u odnosu na merenja izvršimo simulacije, ne dobijemo ono što posmatramo da se dešava. Kao da nedostaje mase. Stvari počinju da se uklapaju kada dodamo skrivenu masu i skrivenu energiju. Samo 4% svemira su atomi koje vidimo u zvezdama, planetama, galaksijama. Koliko još uvek ne znamo pokazuje sledeća pita.
 DQ7IulD.png?1

8. Gravitacioni talasi
Ako bacimo kamenčić u vodu i poremetimo mirnu površinu dobićemo talase koji će se kretati u svim pravcima. Na isti način ako se velike mase veoma brzo obrću kreiraće poremećaj u tkanju prostor-vremena koje će se širiti kao talasi. Gravitacioni talasi su još uvek samo hipoteza mada su naučnici došli do početnih rezultata merenja koja će moći potvrditi ovu teoriju. Ono što je veoma zanimljivo i važno i u ovom slučaju je to koliko naši matematički modeli svemira i dalje idu ispred eksperimentalnog posmatranja i kako smo u stanju da razumemo stvari mnogo pre nego što smo sposobni da ih detektujemo.
Na slici možemo videti dve neutronske zvezde (još bi jači talasi bili od dve crne rupe) koje se obruću jedna oko druge veoma velikom brzinom.
 qC1giuT.jpg?1

 

9. Kvazari
Puno ime je Kvazi-stelarni radio izvori i ovo su kosmički izvori elektromagnetnog zračenja otkriveni šezdesetih godina, uključujući i svetlosno koji su veoma udaljeni od nas. Ako su toliko udaljeni, što dobijamo kako rezultat merenja crvenog pomaka i ako možemo da detektujemo njihovo zračenje na ovoj udaljenosti, to bi značilo da je energija koju emituju veoma velika. Veća od bilo kog drugog poznatog tela. Smatra se da njihova energija potiče od gomilanja ili propadanja materije u supermasivne crne rupe. Oni su toliko sjajni da su sjajniji i od celih galaksija. Na primer, najsjajniji kvazar sjajniji je od Sunca 1,000,000,000,000,000,000 puta.
 kUh2Kw0.jpg?1

 

10. Multisvemiri
Preovlađujuća teorija danas o postanju i strukturu svemira je ona o Multisvemirima. To u stvari nije jedna teorija nego familija sličnih teorija ali su sve bazirane na istoj početnoj premisi - ne postoji jedan svemir nego postoji njihov beskonačan broj i svaki se razlikuje od sledećeg u početnim uslovima, kosmološkim kontantama, pa čak i broju dimenzija. Po kvantnoj teoriji svaki slučajni binarni događaj grana se u dva svemira i u svakom se desio pojedinačni događaj.
Dalje SF spekulacije mogu ići u pravcu kako su crne rupe kapije multisvemira.
 lJJLPLT.jpg?1

 

11. Kvantno sprezanje
Kvatno sprezanje je misteriozan fizički fenomen koji još uvek ne razumemo. Osnovna premisa Kvantnog sprezanja je ta da dva nezavisna objekta koji su međusobno udaljeni pokazuju isto ponašanje iako naizgled nisu povezani. Po KS možemo imati dve čestice na dva kraja svemira i ako merimo ponašanje prve, druga će se istovremeno ponašati u skladu sa prvom iako su naizgled nepovezane i iako su veoma udaljene. Znamo da svaka informacija putuje nekom brzinom, pa makar ona bila i veoma velika kao brzina svetlosti. Zato je KS toliko misteriozan, jer se informacija prenosti praktično istovremeno.

GQ6jTPT.jpg?1 

 

12. Šta smo poslali kao informacije na Vojadžeru 1
Vojadžer 1 je sonda koja je poslata ka dubini svemira 1977. godine. Ona nosi pažljivo pripremljene artefakte spram kojih bi vanzemaljska civilizacija mogla da shvati gde se Zemlja nalazi, koji fizički zakoni važe na njoj, ko je naseljava i kako izgleda (molim 3 Body problem fanove da ne spojluju ovde). V1 je prvi objekat napravljen od strane Čoveka koji je napustio Sunčev sistem.

 Šta je poslato (skraćena lista):

 5iWx77D.gif?1

JPUDzWe.gif?1 

4gOE7VQ.gif?1 

NHUdS2L.gif?1 

E0feX9j.gif?1 

AaF5OGn.gif?1 

kMel1Qi.gif?1 

DMLwXhL.gif 

43LvtHA.gif 

 

 

Neke lepe slike galaksija:

Triangulum Galaxy

 hAMML62.jpg?1

Tadpole Galaxy

 l9p2jOd.jpg?1

Whirlpool Galaxy

 JNnWzXd.jpg?1

Cigar Galaxy

 OVVfYed.jpg?1

Pinwheel Galaxy

 ado9rAj.jpg?1

 

 

 



Komentari (810)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 05:30 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

što su ljudi sa obrazovanjem iz pravih pardon prirodnih nauka mnogo više glasali za Trampa


Moje iskustvo kaže da je ovo istina.

Za jednog znam da nije, taj se grozio Trampa što me je zapravo prilično šokiralo kada uzmem u obzir da u kolima sluša stanice sa propovednicima. Inženjer čovek, pametan, obrazovan, stručan, sve na mesti. Sluša propovednike i to one najgore, pa mi je onda pričao kako će Rusija napasti Izrael, sad tu jedan dan od nedelje, i tako počinje treći svetski rat. Prvi put mi je to ispričao pre jedno 5 godina i od tada ga svaki put potsetim na razgovor kada se vidimo ali vreme ne umanjuje njegovu samouverenost, naprotiv, svaki put je još ubeđeniji da to samo što se nije desilo.
nepopustljiv nepopustljiv 06:18 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

hoochie coochie man
ti stvarnio smatraš da je taj priručnik (nepoznatog izdavača, nepoznatog tiraža, o kome imamo samo zapis u savremenom časopisu) mjerodavan kao dokaza za bilo šta?


Ne znam ja ni da li je ovo originalno, ali znam da je, čak i ako ga je neko sad izmislio, sasvim odgovarajući tom vremenu.

Za one stihove sam apsolutno siguran jer ih i ja pamtim, a oni i ovaj priručnik se baš uklapaju, zar ne.

Pa ako su hitovi bili takvi, i još ako je ovo verodostojno, zar to tebi ne govori baš ništa?

A na osnovu čega si ti tako uveren da je to bilo vreme neke silne emancipacije žena?
Pravo glasa u redu, ali to se samo poklopilo, ne može se nikako tvrditi da je pravo glasa komunističko dostignuće i da ga bez njih ne bi bilo.

Kao što se često namerno ignoriše činjenica da je vreme u kome su komunisti "iz ruševina podigli zemlju" bilo zapravo vreme najvećeg ekonomskog buma u celom svetu, i njima se samo posrećilo da ih to vreme zapadne.

Da li stvarno postoji neko ko smatra da bez komunista u Srbiji ne bi bilo ekonomskog napretka?

Ko si ti da sumnjaš?!
Sad će Maksa da te poduči računu.
gedza.73 gedza.73 07:41 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Nego, najlepse preporuke (od mene) da obidjes ostrvo sam, vidis i cujes sve sto te zanima from the horse's mouth. Neces se pokajati.

pre neki dan sam slučajno naleteo na Kubanca, baš simpatičan lik, (kaže da kad završi sezonu vraća se četiri meseca na Kubi pa opet u krug) a sinoć sam se izrazgovarao sa Tunižaninom (malo nam se preklapaju poslovi pa smo se jadali jedan drugom) i Indijcem.

svet k'o svet. i nema preterane razlike. osim tih zemalja koje dobiju vladu od hiljadu godina, gde je vladar bog a imaju besplatno sve od ručka u menzi do komode sa knjigama (onim podobnim i vođinim autobiografijama kako je on sam pobedio Avendžerse) i miljea na njoj.

najnoviji primer je oduševljenost radničke klase svojim bogolikim predsednikom u S. Koreji. O-b-o-ž-a-v-a-j-u ga. A zemlja cveta. i puna naučnih dostignuća. osim američkih serija. ponekad streljaju ako ih gledaš. ili interneta. ili ako se slikaš neprilično ispred vladarevog tate.

možda je ipak najbolje da vidimo koliko se Kubanaca vratilo na Kubu za stalno iz USA ili koliko se francuza iselilo u Koreju. da vidimo kod koga je bolje da se živi pa kud Turci tud i mali Mujo.

Prosto je neverovatno da ljudi znaju za imena Kastro, Pol Pot, Čaušesku, Staljin, Tito, Kim Džong a da verovatno niko ne zna da nabroji predsednike nekih antiradničkih zapadnih zemalja u kojima obitavaju ugnjeteni Srbi već generacijama.
maksa83 maksa83 07:58 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

najnoviji primer je oduševljenost radničke klase svojim bogolikim predsednikom u S. Koreji. O-b-o-ž-a-v-a-j-u ga

Nije samo radnička klasa oduševljena, evo i predstavnici real estate biznisa na privremenom radu kao klovnovi isto odobravaju:

Kim Jong Un has 'great and beautiful vision' for N Korea - Donald Trump

nikvet pn nikvet pn 08:04 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

zilikaka
Ne znam da li se pre rata samo studiranje placalo


Није, према мом сазнању. Као клинца стриц архитекта шетао ме Бг-ом уз напомену - о овоме се ван куће не прича - и причао о предратним зградама редом. У коју год прстом да упрем знао је податке: нпр. 1905. подигао ју је Пера Перић трговац, родом из Сурдулице (Куманова, Бечкерека...) а по смрти 1931. оставио је наследницима-цркви-краљу али убедљиво најчешће - Београдском Универзитету. БУ је пре рата у власништву имао преко три стотине некретнина (вишеспратница) у Бг, по Србији хиљаде кућа и дућана као и десетине хиљада хектара њива и шума. (Ено на Гочу је и данас огромно имање тако даровано, рукује Шумарски факс БУ). Из тако велике масе некретнина БУ је имао завиден месечни-годишњи приход. Одатле је финансиран комплетан БУ и грађене нове зграде. Студирање је било такорећи бесплатно а добра трећина студената имала је стипендије управо одатле. Уз законску аутономију универзитета (тамо не сме полиција) и регуларан свој приход БУ је заиста био држава у држави. Имао је и два студентска дома и ту је највише било проблема са властима због развијене комунистичке пропаганде.

(Препричавам па праштајте ако сам шта омашио. Има и књига о томе, нисам је добавио).

Универзитет је тако сам изградио свој ауторитет свој на своме. После '45 силом инерције пар деценија држао се ниво али потом константно крунио (ко те плаћа тај ти командује) са коначним исходом: Тома диплома.
bene_geserit bene_geserit 08:43 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

maksa83
predstavnici real estate biznisa na privremenom radu kao klovnovi

Nego Maksimuse, gde ste stali sa impeachment-om?
Maksa je čovek ozbiljnih kapaciteta, za doručak rešava srpske, za ručak američke a za večeru svetske probleme.
maksa83 maksa83 08:57 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Nego Maksimuse, gde ste stali sa impeachment-om?

Ja znam da si ti brzo navikao da ti predsednika biraju i sklanjaju predstavnici slovenskih plemena, ali moraš da mi veruješ na reč da mi ovde Južni Sloveni nemamo ništa sa tim (*). Mislim, kapiram da smo ti k'o Kinezi i crnci - svi isti, ali moraš da naučiš da praviš neke distinkcije.


Edit: (*) Ovo nije sasvim tačno - skidanje Trunpoa (u najužem smislu) je ranije bilo delegirano na Južne Slovene kroz predstavnicu u obliku Melanije, ali postoje indicije da je taj projekat prop'o.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:16 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Odnos države prema školovanju dece.

Da, komunisti to izmislili, a što se u Srbiji još za vreme Miloša školovalo o državnom trošku, e to se ne računa, računamo da svet počinje od komunista.

Evo jedan primer kako du se komunisti odnosili prema školovanju i školovanim.

Devojka '46/7 završi srednju tehničku, za to doba ozbiljno školovanje, školovanija od 90 pošto njihovih (vaših) ali za nju posla nema u Srbiji, pošalju je u Kakanj, četnička porodica jbg.

Ne ode, ostalo još ponosa, uda se u selo, za domaćina, tu je sačeka agrarna reforma, pooduzimaju im skoro sve, i ona, školovana, provede ceo život kao siromašna seljanka.

I onda se vi primajte na demagogiju kako je komunistima obrazovanje bilo bitno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:29 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Tako da nije nelogično što se huči toliko pali na visoko obrazovanje ovih uglednika čiju su lik i delo pratili i njime bili inspirisani naši bradati intelektualci.

Ma ja to video od tebe, vidim dižeš u nebesa ruske doktore, pa Velim valjda ti i srpski akademici nešto znače.
Ali izgleda da se ti samo na Ruse ložiš.

I ne radi se samo o uglednicima, radi se o celokupnim društvenim slojevima, jedan je bio na jednoj strani drugi na drugoj.

Isto kao pod Slobom, sećaš se te podele?
Na jednoj krezuba Srbija, tako ste opisivali, a na drugoj mladost i pamet....

E takva podela, baš takva, je bila i tad.
I ti pripadaš...pogodi kojoj.
docsumann docsumann 11:30 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Evo jedan primer kako du se komunisti odnosili prema školovanju i školovanim.


što reče Harms, jedan bi svako veče zaspao na leđima, sa rukama položenim na grudi, pa je na kraju tako i umro u snu.
floki floki 11:58 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

alselone
Uveli su neku eksperimentalnu liniju na aerodromu gde sam sebe kao čekiraš kad ulaziš u zemlju, kao na ATM mašinama


Ovo LAX, HOU, IAD i neki drugi imaju već godinama, osim ako su sada kod tebe uveli obavezu da samo tuda i možeš da prođeš. Ali verovatno ni tamo nije opcija da tuda idu ne-rezidenti. Nih se uvek šalje na poklonjenje carinik-paši.


ma dolećem u sf u 5 ujutru, tu imam skoro 3 sata pauze do leta za las vegas, pa nije tako frka zbog carinik-paše... za povratak je bila opcija denver ili hjuston, pa je denver otpao zbog prekratke pauze (a tačno bih zvao pajketa na kafu sa sve lentom svetog đorđa na reveru, pa da ga sigurnosne kamere snime u prijateljskom ćaskanju sa sumnjivim likom - tako me je alse zbog crnog a6 okarakterisao na fraportu)

inače sam ja sve do sada izbegavao da uzmem nemačko državljanstvo, jer bih morao srpskog da se odreknem (deca do 21g mogu da imaju oba) ali me je prilično iznerviralo to što mi u novom pasošu (vadio pre par meseci) ne piše više "srpsko" nego "republike srbije" i pogotovo razlog zbog koga je to urađeno, pa će kanda pasti zamena pasoša...

ameri su super cool što se viza tiče, 10g i milina, britanci su neopisiva govna, procedura užas...

još moj drugar i kolega, makedonac sa australijskim pasošem mora isto drkeljisanje kao i ja da prođe na aerodromu kad za london letimo, kolonija brate...
Milan Novković Milan Novković 13:26 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

bene_geserit
US ekonomija je ekonomija prisiljavanja na zelenaštvo (Michael kaže ekonomija rente), a prisila i rente imaju razne forme, od vojne, preko pravne, reputacione … do novčane. ...
Dalje, komunizam kao ideologija - association fallacy je opet na delu kod većine "mrzitelja", ovom prilikom je asocijacija istorijska, pa čak pogrešna, u istoriji imamo neke forme socijalističkih uređenja, ne komunističkih, dok komunizam kao "ideologija" nekih vođa nema preterano smisla kao ni asocijacija kapitalizma sa bacanjem atomskih bombi po ljudima.

?????? Milane kakav ti je ovo komentar? ...



Sorry Ne stižem ni ceo tred Alsea i tebe da odradim, a vas ću uvek sasvim pročitati i ako imam malo vremena, nego uskočim i kad vidim tu "komunjare" paljevinu uvek mi se izmami i osmeh i želja za "uletanjem"

Korozivnost specifičnih ideja neke ideologije se menja i u nekoliko decenija, u stvari je veliki broj nas na blogu to iskusio, a komunizam i demokratija su totalitarne ideologije (mnogi bi sekli vene da to nije slučaj sa demokratijom, ili kako je TO blaaago u demokratiji) koji vuku korenje iz pozitivizma 17 veka - nači moj životić iz Prigrevice sa 15 godina, nači oko 73+, nema blage veze sa ovim sad, a blog se evo već 12-13 godina žari i pali oko apsolutnih istina vezanih za ovo ili ono u maniru Dekarta, Spinoze, Kanta i ostalih mernih instrumenata.

Ja reagujem na tvoju paljevinu - sa mnogim se slažem, i iza mene je komunizam utopija, ne u svakoj crtici, ali uzmimo tu classless foru i "ekperte" koje postavlja da upravljaju jakom, JAKOM državom, ali, da ne trošim svoje reči, evo ti pretpostvka demokratije, jedna od osnovnih:


"... Democracy presupposes that every man
is in principle capable of giving answers to personal and social
questions which are as worthy of respect as any other man’s, that
communication is possible between all men, or at least all men
within a single society, because men are prepared to act on behalf
of ideals and not merely be actuated by possibly unrecognised
interests, and persuasion can be used to induce them to modify
their present aims and recognise the value of those of others
... "

Ovo ko da je rođeno od Alan Ford tate i Monti Pajton mame, … al nemam vremena, pa sebi na listu dodajem treću temu koju moram da odblogujem sa vama before I die

1. Vakcine - Za one sa jeftinijim ulaznicama uvek ponavljam kako ne mislim nego znam da su revoluciona tekovina, ali … kao što imamo organic i free range govedinu vs krepala živina potrovana pored neke reke gde je ekipica pri bizmisu izlivala gluposti, … imamo i …


2. Identiti politika … to bi ti super-cool mogao da odradit, da nisi tolko poaljiv


3. Komunizam, demokratija, … i ostale seoske igranke
gedza.73 gedza.73 13:34 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Nije samo radnička klasa oduševljena, evo i predstavnici real estate biznisa na privremenom radu kao klovnovi isto odobravaju:

Kim Jong Un has 'great and beautiful vision' for N Korea - Donald Trump


Ima i grđe. prepričaću nešto što mi sin pričao.

Valjda u Čileu je bio pedofilsko - nacističko - sektaško - radni logor.

Bukvalno horor film gde su sadisti (švabe) uz pomoć države (Pinoče) od protivnika i neposlušnih pravili robove.

prečesto se uvrzem u ove diskusije a nikako da dođem poente.

ja ne mogu da kažem da sistem u kome momak (muško) ispriča vic o nepogrešivom vođi, devojka (žensko) se nasmeje, momak prijavi u službu za nadgledanje građana ceo slučaj, služba sačeka par dana pa pošto devojka ne prijavljuje momka pošalje je na ženski Goli otok.

tako lomiš građanke i građane neko vreme dok ih ne slomiš ili dovedeš u stanje da samo u svoja četiri zida (uz prethodne provere soba od bubica) smeju u pola glasa da kažu ono što misle. Kakva je to sloboda gde žene imaju pravo glasa ali samo ako glasaju za jednu partiju i jednog doživotnog predsednika?

Šta se dešava sa ženama koje svoj glas javno izraze ali je taj glas protiv vlasti? Da li se poštuju njihova prava i slobodna volja?


meni je neshvatljivo da bilo ko kaže kako je eto to što je ta devojka preživela (ili bilo ko sličan njoj) mala cena za red, rad i mir.


USA kakva god da je, a postaje mutant koji je Rimska imperija sa primesama IT klovna, je društvo koje Trampa ima možda još cirka 6 godina. i pored zavera u koje su umešane 'svemoguće' duboke države postoji bar 10 posto više slobode da deset posto pojedinaca gurne svet napred

u filmu marinci stižu u Irak, Iran i tokom transporta jedan kaže kako su oni tu samo da brane interese bogatih a drugi mu odgovara kako to nije njihova briga već je njihov zadatak da poštuju naređenja.

U filmovima totalitarnih društava nema ovog vojnika koji oponira državnoj politici.

bolje taj jedan leptirićev zamah pa makar nešto pokrenulo i na gore nego mrtvo more neisprepitivanja.
alselone alselone 15:26 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Sorry Ne stižem ni ceo tred Alsea i tebe da odradim, a vas ću uvek sasvim pročitati i ako imam malo vremena, nego uskočim i kad vidim tu "komunjare" paljevinu uvek mi se izmami i osmeh i želja za "uletanjem"


Bene zastupa svoju stranu razumno i utemeljno i ja ga uvek pročitam.
Na primer, pre nekog vremena mal ga nije razapelo zbog sintagme "broj dece po ženi", kao da je sam Hitler to napisao.

Kad ja danas listam vesti kad ono Forbes piše istim rečima doduše na idiotsku temu. Britanska kraljevska porodica planira da ima maksimalno dvoje dece "because of climate change". Mal se nisam usro.

Pa su malo analizirali koliko dece danas u Britaniji ima, koliko u Africi itd.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:30 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Britanska kraljevska porodica planira da ima maksimalno dvoje dece "because of climate chang


Na koju se tacno misli, posto ona nasledna ima vec 3 komada..
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:35 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

najnoviji primer je oduševljenost radničke klase svojim bogolikim predsednikom u S. Koreji. O-b-o-ž-a-v-a-j-u ga. A zemlja cveta. i puna naučnih dostignuća. osim američkih serija. ponekad streljaju ako ih gledaš. ili interneta. ili ako se slikaš neprilično ispred vladarevog tate.


Severna Koreja i Kuba ne mogu uopste da se porede.
A drugo ti ne znas ni priblizno sta se tamo sve (u S.Koreji) desava a kamo li ko sta misli i na koju temu.. (ne znam ni ja, kad smo vec kod toga, zbog skoro potpune izolovanosti)
alselone alselone 16:49 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Na koju se tacno misli, posto ona nasledna ima vec 3 komada..


Ne mogu da izbunarim članak iz Forbsa, evo NYTimes.


Prince Harry Plans 2 Children ‘Maximum,’ for the Sake of the Planet
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

alselone
Uveli su neku eksperimentalnu liniju na aerodromu gde sam sebe kao čekiraš kad ulaziš u zemlju, kao na ATM mašinama


Ovo LAX, HOU, IAD i neki drugi imaju već godinama, osim ako su sada kod tebe uveli obavezu da samo tuda i možeš da prođeš. Ali verovatno ni tamo nije opcija da tuda idu ne-rezidenti. Nih se uvek šalje na poklonjenje carinik-paši.


To kažem, prošle ili pretprošle godine su uveli da svi inozemni letovi bivaju usmereni na tu self-check liniju. Nema izbora. I prvo to traje u božju mater kad odjednom sleti nekoliko aviona, iako imaju jedno 20 tih mašina u holu. A onda svi idu kod regularnog imigracionog oficira, gde te ovaj opet isto pita kao i pre, samo što te više ne slikaju, niti uzimaju otiske prstiju (barem za nas državljane, za ove ostale možda to i dalje rade) jer te slika ta ATM mašina.



bene_geserit bene_geserit 18:07 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

docsumann
načuh da je ne Kubi, za svo vrijeme nepravednih i ničim izazvanih sankcija, funkcionisao jedan od najboljih zdravstvenih sistema na svijetu.

To sa Kubanskim zdravstvom se bazira na robovskom položaju doktora koje iznajmljuju po svetu dok država ubira kajmak, a kod kuće imaju nestašice svih živih lekova. Kad sam poslednji put bio tamo pre 12 godina, doktori su imali platu 40 dolara mesecno.
Propaganda manje više.
bene_geserit bene_geserit 18:37 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

alselone
na idiotsku temu. Britanska kraljevska porodica planira da ima maksimalno dvoje dece "because of climate change".

Ovo nije idiotska tema, već nešto što ćemo da slušamo narednih 50 godina. Jako opasno.

Nego pošto nema Omege na blogu moram da okačim ovaj link The Genocidal Roots Of The Green New Deal: Limits To Growth & The Unchaining Of Prometheus, jeste malo teorija zavere i poslednji deo treba preskočiti.

Kaže mi ćerka pre neki dan (a bilo je i u Srbiji u medijima) da su učili u školi da kad bi svi na planeti trošili isto resursa kao prosečan amerikanac da bi nam trebalo 5 planeta. Ajd na stranu što je tačno da se ovde rasipa i to nenormalno, i da nema nikakvog razloga što se živi u tako velikim kućama, voze tako velika kola, vozi tako puno, ali,
reko jel tebi normalna ta logika da Afrikanci, Indusi, ... izrađaju gomilu dece i dupliraju populaciju na Zemlji i ti iznenada treba da trošiš duplo manje čega god nego pre?
bene_geserit bene_geserit 18:46 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

jooscout
Ne znam za Italiju, ali u Švajcarskoj nisu imale pravo glasa do 1970. i neke

A sa druge strane komunizam je mnogo "bolji" i ravnopravniji - tu ni muškarci nemaju pravo glasa dakle svima isto.
Standardan komunistički pattern, bazira se na tome da nekome bude gore a nikome bolje. Ali pošto su ljudi bića koja vole da se porede ...
bene_geserit bene_geserit 21:19 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:44 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Ma ja to video od tebe, vidim dižeš u nebesa ruske doktore, pa Velim valjda ti i srpski akademici nešto znače.
Ali izgleda da se ti samo na Ruse ložiš.


Čekaj, ti, i posle ove slikovnice sa viđenim oficirima vermahta (većina streljana), školovanim intelektualcima, i dalje teraš taj argument da četnici zaslužuju poštovanje zato što je neki od njihovih glasnih ili tihih obožavalaca završio više od zanata?

Obrati pažnju na bitnu razliku: ovi pismeni Rusi su mahom protiv ovog njihovog siledžije (kao i našeg mu miniona), iz razloga koje valjda ne treba nikom posebno objašnjavati (evo, ni bene nije glasao za Trampa, iako mu je jako mio i drag, kako se sad čini, iako nije sproveo gasiranje meksikanaca i podizanje Zida protiv njih). Dok su ovi tvoji nazovi intelektualci, 60 godina ranije, bili u bulji najmračnijoj sili koja je ikad postojala, koje čine i SS oficiri i njihovi bradati kerovi, kako to lepo mnoga dokumenta i fotografije kojima te redovno skrbim nedvosmisleno pokazuju. Dakle, razlika je ogromna, i normalno da će meni biti simpatični ruski intelektualci, a neće ovi tvoji, geometri i vlasnici prvog auta u selu, saradnici okupatora i izdajnici. I ratni zločinci.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:03 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Moje iskustvo kaže da je ovo istina.


Čekaj, alse, realno, koliko je tvoje iskustvo? Ja, evo živim ovde, stalno se svađam sa ljudima, i ne znam praktično nikog ko je glasao za Trampa, a da ima dve čiste u glavi. Znam dosta luzera, bez škole, kojima su meksikanci i crnci krivi za sve, i naravno da su Trampu dali glas. Znam i ljude, republikance, koji nisu mogli da smisle Obamu, ali nisu bili idioti da glasaju za Trampa. Ostali kući, gunđajući. Mislim, to je toliko prosto i očigledno, da ne treba trošiti reči na ubeđivanje.

Vidiš ove benetove statistike, pogledaj samo belce, ove manje pismene, koga su i u kojoj meri podržavali i sa kolikim skokom u odnosu na prethdone kandidate - Trampa, dakle. A i ovi sa koledžima, to je bre sve komjuniti koledž i Megatrend (online gluposti). Jel ti stvarno možeš da zamisliš nekog inteligentnog i obrazovanog da glasa za Trampa? Ako možeš, evo, objasni mi, zašto bi to radio? Ja skroz mogu da razumem ljude koji ne vole Hilari, pa pošto nema kandidata vrednog glasanja, ostali kod kuće. Ili glasali za Džil Stajn, kao bene i ja. Ali de, bre, za Trampa?!





alselone alselone 22:16 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Čekaj, alse, realno, koliko je tvoje iskustvo?


Manje od tvog, ti tamo živiš ali ipak postoji.

Mogu ti i ovako reći, najveći deo belaca srednje klase (inženjera) sa kojima sa pričao su republikanci. Ja mislim da je to zbog poreza i oružja. Nisam sa svima naravno pričao za koga su glasali ili će glasati ali sa nekima jesam i glasali su za Trampa.

Neki su možda i promenili mišljenje, kao i ovde u Srbiji pa i na blogu, ali seti se atmosfere pred izbore, on ili zločinačka Klinton mašinerija. Težak izbor ali nametnut.
bene_geserit bene_geserit 22:17 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

srdjan.pajic
Ili glasali za Džil Stajn, kao bene i ja.

Pa za onu ludaču sam glasao iz sledećih razloga:
1. Ovi tvoji su uvezli 15 miliona Meksikanaca u Kaliforniju pa je ovde glasanje za GOP ili DP postalo besmisleno jel se zna da će da pobedi DP sa 70% i više
2. Nisam previše pratio pa nisam znao koliko je luda
3. Postoji taj minimum glasova za 3rd party kandidate koji treba da imaš da bi dobio neko finansiranje ili šta već zaboravih, a ovaj dvopartijski sistem je prilično iritantan
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:19 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Obrati pažnju na butnu razliku: ovi pismeni Rusi su mahom protiv ovog njihovog siledžije


I pismeni Srbi protiv siledžije Tita, gde vidiš razliku?
Dok su ovi tvoji nazovi intelektualci, 60 godina ranije, bili u bulji najmračnijoj sili koja je ikad postojala,


I šta sad očekuješ?
Da prihvatim tu tvoju platformu koja je apsolutno budalasta, ali je jedina sa koje možeš da braniš svoje sulude stavove kako komunizam znači slobodu.

Ne nisu četnici bili saradnici Nemaca, tvoje sličice ništa ne znače, postavljaj ih do besvesti, već si ih devalvirao silnom upotrebom pa više ni ne provociraju, sasvim jednostavno ih preskrolujem (dobro, po nekad se nasmešim i pomislim, evo ga opet Srki sa njegovim sličicama)...
Da taj pokret nije bio kolaboracionistički zna ceo svet osim tebe, još nekoloiko ostrašćenih ovde, i Hrvata, pa je zaista besmisleno o tome s tobom i razgovarati.

Zato i ne pričam sad o četnicima, pričam o akademiji nauka, o univerzitetu, o lekarskom društvu, o tome koga se taj sloj odnosio prema komunisztima.
I ne samo o njima, pričam o domaćinima, vrednom radnom seoskom sirotinjom, svemu što se moglo zvati čestitim.
Sve je to listom bilo protiv komunista.

Taj čuveni apel...
Pa zamisli koliko su ljudi bili zgađeni komunistima kad su se protiv izjašnajvali čak i na inicijativu Nemaca.
Nezamislivo je da se na inicijativu Nemaca toliki broj ljudi odazove i potpiše tako nešto protiv svoje vlade i svoje vojske.
A nadam se da znaš ko je to potpisivao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:27 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

bene_geserit
srdjan.pajic
Ili glasali za Džil Stajn, kao bene i ja.

Pa za onu ludaču sam glasao iz sledećih razloga:
1. Ovi tvoji su uvezli 15 miliona Meksikanaca u Kaliforniju pa je ovde glasanje za GOP ili DP postalo besmisleno jel se zna da će da pobedi DP sa 70% i više
2. Nisam previše pratio pa nisam znao koliko je luda
3. Postoji taj minimum glasova za 3rd party kandidate koji treba da imaš da bi dobio neko finansiranje ili šta već zaboravih, a ovaj dvopartijski sistem je prilično iritantan


Eto i ja sam glasao zbog 2 i 3, a i mislio sam da Tramp ne može da dobije Kolorado, makar i protiv Hilari, pa reko, daj da pomognemo trećeg kandidata (mada nisam očekivao da bude toliko tesno). Onaj vaš libertarijanac je bio kompletan idiot, slušao ga jedan dan na radiju, inače bih možda i za njega glasao da nije u ponudi bila ova zelena baba.
alselone alselone 22:28 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Gledam Bernija neki dan, matori je zglajzao u najgori Vučićevski populizam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:30 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Mogu ti i ovako reći, najveći deo belaca srednje klase (inženjera) sa kojima sa pričao su republikanci. Ja mislim da je to zbog poreza i oružja.


Ja bih pre rekao da je to zbog toga za koga ovde uglavnom radiš (vojska, i ove utility kompanije, znači državni poso, oni su uvek nezadovoljni sa svime što ih realno ne dotiče direktno, ali ne bi nikad napustili sigurnu poziciju, beneficije, i probali nešto sami). Ali, ok, možda grešim.
bene_geserit bene_geserit 22:30 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

srdjan.pajic
A i ovi sa koledžima, to je bre sve komjuniti koledž i Megatrend (online gluposti). Jel ti stvarno možeš da zamisliš nekog inteligentnog i obrazovanog da glasa za Trampa? Ako možeš, evo, objasni mi, zašto bi to radio?

Potpuno je jasno da su za zlobabu glasali ovi sa izmišljenim profesijama razni women studies, gender studies, black studies, i drugim woke "profesijama" što je nabilo statistiku što se tiče obrazovanja ili tačnije "obrazovanja" u ovom slučaju. Ja stvarno ne mogu nikog takvog da zamislim da glasa za Trampa.

Dok su stvarno obrazovani ljudi koji su završili prirodne nauke, inženjerstvo listom glasali za Trampa, pošto su razumni i pametni. Sad nije baš ispunio što je obećao, ali je i dalje daaaaleko bolji od alternative.
floki floki 22:32 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

rekoh ja, toliko posisana vesla, haos :)

pazi, amerikanci rokaju gde stignu (nobelovac je valjda po 7 zemalja bombardovao), naouržavaju islamsku državu, pardon, umerenu opoziciju, razvaljuju države, dronovima ubijaju ljude, izvode obojene revolucije, troše više para na vojsku nego ostatak sveta zajedno i onda rusi siledžije :)


da kreneš da se krstiš i levom nogom a ne desnom rukom :)

ja više verujem pajke da se ti ovde dobro zajebavaš nego da si glup kao tocilo, majke mi mile :)))
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:33 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Ne nisu četnici bili saradnici Nemaca, tvoje sličice ništa ne znače, postavljaj ih do besvesti, već si ih devalvirao silnom upotrebom pa više ni ne provociraju, sasvim jednostavno ih preskrolujem (dobro, po nekad se nasmešim i pomislim, evo ga opet Srki sa njegovim sličicama)...


Pa prinuđen sam da te podsetim, kad prolupaš i ogreznaš u falsifikovanje istorije, što ti se u poslednje vreme baš često dešava. A znaš kako kažu - jedna slika vredi hiljadu reči.
alselone alselone 22:34 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Ja bih pre rekao da je to zbog toga za koga ovde uglavnom radiš (vojska, i ove utility kompanije, znali državni poso, oni su uvek nezadovoljni sa svime što ih realno ne dotiče direktno, ali ne bi nikad napustili sigurnu poziciju, beneficije, i probali nešto sami). Ali, ok, možda grešim.


Ima smisla što kažeš, moguće je.

Ali takođe mislim da srednju klasu veoma žuljaju veliki porezi i da je u Americi pogotovo za srednju klasu koja živi u suburbijama kao ti, gde je muriji potrebno pola sata da stigne, pitanje ličnog naoružanja veoma važno. barem mi je tako objasnilo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:34 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Dok su stvarno obrazovani ljudi koji su završili prirodne nauke, inženjerstvo listom glasali za Trampa, pošto su razumni i pametni. Sad nije baš ispunio što je obećao, ali je i dalje daaaaleko bolji od alternative.


Samo se ti teši...
bene_geserit bene_geserit 22:36 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

alselone
Gledam Bernija neki dan, matori je zglajzao u najgori Vučićevski populizam.

Berni je sad umerena struja u DPu, imaš ih gomilu još luđih od njega.
Kad ih slušaš kako obećavaju free stuffs (koji će da se finansiraju na neke magične načine) i utrkuju se ko će da obeća više ne možeš da se ne smeješ.
alselone alselone 22:36 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Mada realno ovo što je DP (double penetration) postala u poslednjih 10ak godina je za žali bože. Samo bočne teme, samo neka kuknjava, naricanje, politička korektnost kao cilj, virtue signaling...
alselone alselone 22:39 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Kad ih slušaš kako obećavaju free stuffs (koji će da se finansiraju na neke magične načine) i utrkuju se ko će da obeća više ne možeš da se ne smeješ.


A meni se sviđao matori na prošlim izborima. Još su me ti važi republikanci inženjeri za koje Paja nije siguran kako postoje zezali da sam kao svaki Evropljanin za Bernija.

Kad ono matori obećava da će kao gumicom da obriše neke silne trilione duga u studentskim kreditima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:39 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

i onda rusi siledžije :)


Pa nije onda, nego kad uđu u susednu zemlju, silom otmu deo teritorije i pripoje ga sebi. To je siledžija po definiciji. Mislim da bismo oko ovog mogli lako da se složimo, da ti nisi toliko narajcan na Putina.
alselone alselone 22:41 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

nobelovac je valjda po 7 zemalja bombardovao


Nobelovac je rekorder. A sećam ga se iz kampanje, bela košulja sa zavrnutim rukavima, intelektualac spreman da se uhvati hands-on sa problemima.

Kad ono - Boris Tadić. Pimpek. Iskoristili ga i bacili kao pikavac.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:41 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

A meni se sviđao matori na prošlim izborima. Još su me ti važi republikanci inženjeri za koje Paja nije siguran kako postoje zezali da sam kao svaki Evropljanin za Bernija.


Misliš - kao svaka komunjara?
bene_geserit bene_geserit 22:42 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

srdjan.pajic
mislio sam da Tramp ne može da dobije Kolorado, makar i protiv Hilari, pa reko, daj da pomognemo trećeg kandidata (mada nisam očekivao da bude toliko tesno).

To ti je bio ozbiljan rizik. Zamisli da je dobio Kolorado za jedan glas, a ukupne izbore zahvaljujući Koloradu. Mogao bi da se hvališ da si uticao na sudbinu čovečanstva. Što su ti čari demokratije, nekad raja nije mogla da utiče ni na šta, a vidi sad.
alselone alselone 22:43 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Misliš - kao svaka komunjara?


Nisu mi tako eksplicitno rekli ali su mi uputili taj pogled.
alselone alselone 22:43 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Što su ti čari demokratije, nekad raja nije mogla da utiče ni na šta, a vidi sad.


Ni sad ne može, ali sada barem veruje da može, pa je srećna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:46 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Kad ono - Boris Tadić. Pimpek. Iskoristili ga i bacili kao pikavac.


Da, da, Boris Tadić, pa još crnac. Ovi rasisti republikanci su mu hebali nanu naninu u Kongresu, jedina svrha njihovogo delovanja, za čega primaše platu od nas, poreskih obveznika, tih 8 godina je bilo da sjebu Obamu, čega god da se ovaj dohvatio. Pa je i pored toga uspeo da progura ponešto, a što ovaj bilmez sad, ni sa podrškom u Kongresu i Senatu koju je imao, nije mogao da upropasti, jer to što je predlagao je bilo toliko glupavo i besmisleno i opasno, da ni nizak republikanski prag tolerancije nije moglo da pređe.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:47 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

alselone
Misliš - kao svaka komunjara?


Nisu mi tako eksplicitno rekli ali su mi uputili taj pogled.


Znam, ja to da pomognem sa interpretacijom, mada vidim da si shvatio.
alselone alselone 22:48 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Samo uzged Pajo, utility kompanije od ranih 2000-tih i deregulacije (pionirske u Kaliforniji) nisu više državne firme nego privatne.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:49 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

alselone
Samo uzged Pajo, utility kompanije od ranih 2000-tih i deregulacije (pionirske u Kaliforniji) nisu više državne firme nego privatne.


Ma, znam, pričam o poslu, i ušuškanosti u monopol.
alselone alselone 22:50 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Ovi rasisti republikanci su mu hebali nanu naninu u Kongresu, jedina svrha njihovogo delovanja, za čega primaše platu od nas, poreskih obveznika, tih 8 godina je bilo da sjebu Obamu, čega god da se ovaj dohvatio. Pa je i pored toga uspeo da progura ponešto, a što ovaj bilmez sad, ni sa podrškm u Kongresu i Senatu koju je imao, nije mogao da upropasti, jer to što je predlagao je toliko glupavo i besmisleno, da ni nizak republikanski prag tolerancije nije moglo da prođe.


Ne mogu baš da ocenim šta je uradio na unutrašnjem planu, ovako metodom "oliži prst pa vidi odakle vetar duva" bih rekao da je uradio neke dobre stvari, prvenstveno na planu socijalne i zdravstvene zaštite, ali je zato na međunarodnom planu napravio totalni fijasko.
floki floki 22:51 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

srdjan.pajic
i onda rusi siledžije :)


Pa nije onda, nego kad uđu u susednu zemlju, silom otmu deo teritorije i pripoje ga sebi. To je siledžija po definiciji. Mislim da bismo oko ovog mogli lako da se složimo, da ti nisi toliko narajcan na Putina.


pa da niste pravili majdan (podmazan sa 5 mlrd, kako reče ona neka krava) i dovodili one budale tamo na vlast (druga obojena revolucija po redu) ne bi rusi bili prinuđeni da se brane tako da tebe dušica zaboli za krimom (bez opaljenog metka miki - možda bi ti lupkao nožicama od sreće da si gledao oluju na krimu, ovako samo zubićima možeš da škrgućeš)

to što su rusi dunsteri dozvolili da se u ukrajini tokom zadnjih 15-20g uopšte stvori takva klima (a oni im gas sve vreme poklanjali praktično) gde je majdan uopśte moguć, to je sasvim druga priča i još jedan dokaz da su još uvek amateri totalni kad je reč o mekoj moći... jbg
alselone alselone 22:51 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

Ma, znam, pričam o poslu, i ušuškanosti u monopol.


Uf to jeste, kakva je to milina od posla. Em malo rade, em imaju platetine, em imaju beneficije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:57 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

pa da niste pravili majdan (podmazan sa 5 mlrd, kako reče ona neka krava) i dovodili one budale tamo na vlast (druga obojena revolucija po redu) ne bi rusi bili prinuđeni da se brane tako da tebe dušica zaboli za krimom (bez opaljenog metka miki - možda bi ti lupkao nožicama od sreće da si gledao oluju na krimu, ovako samo zubićima možeš da škrgućeš)


Ček, bre, kako se to braniš ako te niko nije napao - jel tako što mu otmeš teritoriju?

I mislio sam da je očigledno - zabole mene za Ukrajinu i Krim, pričamo sve vreme o siledžiji i njegovim postupcima, koji kod tebe, iz negog razloga, nailaze na ushićeno odobravanje. A da si ti bio na njegoom mestu, šteta što nisi, ti bi to još žešće, da gori Kijev, do temelja, rokno bi im černobil ako treba, a ne da snimaju onakve sramne serije. Jel i dalje ne vidiš tu neku patologiju kod sebe, na koju ti nežno već sedmi komentar ukazujem?
floki floki 22:57 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

srdjan.pajic
Kad ono - Boris Tadić. Pimpek. Iskoristili ga i bacili kao pikavac.


Da, da, Boris Tadić, pa još crnac. Ovi rasisti republikanci su mu hebali nanu naninu u Kongresu, jedina svrha njihovogo delovanja, za čega primaše platu od nas, poreskih obveznika, tih 8 godina je bilo da sjebu Obamu, čega god da se ovaj dohvatio. Pa je i pored toga uspeo da progura ponešto, a što ovaj bilmez sad, ni sa podrškom u Kongresu i Senatu koju je imao, nije mogao da upropasti, jer to što je predlagao je bilo toliko glupavo i besmisleno i opasno, da ni nizak republikanski prag tolerancije nije moglo da pređe.



ma nije on ni znao da je bombardovao po 7 zemalja, to mu je podmetnuto, dušica nobelovac, "hope", ništa siledžija, dronovi miluju dok ubijaju, treba oni tamo da budu srećni da ih se ubija sas pedigreom nobela za mir, a ne da ih kgb mlati, a? :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:59 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

alselone
Ma, znam, pričam o poslu, i ušuškanosti u monopol.


Uf to jeste, kakva je to milina od posla. Em malo rade, em imaju platetine, em imaju beneficije.


Da, čoveče, ja nisam veće kritičare korporacija i uopšte postojećeg društvenog uređenja koje se na njima zasniva video nego u Majkrosoftu i sličnim gigantima. Sve sami libertarijanici, wannabes, ali ne sad, nego tu neki dan od srede.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:04 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

ma nije on ni znao da je bombardovao po 7 zemalja


Pa, da je tebe slušao, možda bi saznao.
bene_geserit bene_geserit 23:08 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

alselone
A meni se sviđao matori na prošlim izborima. Još su me ti važi republikanci inženjeri za koje Paja nije siguran kako postoje zezali da sam kao svaki Evropljanin za Bernija.

Kad ono matori obećava da će kao gumicom da obriše neke silne trilione duga u studentskim kreditima.

Ješa+komunjara meni to pali crvene lampice. I da je samo ovo drugo isto bi se upalile, ali prvo plus drugo je istorijski dokazano jako zajebana kombinacija.

To sa tim brisanjem studentskih dugova objašnjava kako funkcioniše DP.

1. Imaš problem. Problem je u tome što je od visokog obrazovanja napravljen sistem za otimanje para od srednje klase plus presipanje para iz budžeta u privatne džepove uz bonus zvani ideološka indokrinacija novih generacija. Uz to imaš i sistem koji navlači mlade da uzimaju velike kredite da bi završili neke škole sa kojima ne mogu posle da se zaposle.

2. Potpuno te ne zanima da rešiš problem. Naprotiv ti to i ne vidiš kao problem već kao vrlo koristan feature. Međutim cela stvar je postala neodrživa i utiče na druge biznise loše (nove generacije sa neotplaćenim studentskim kreditima su manje kreditno sposobni da se uvale u druge dugove).

3. Ali te zanima da kupiš neke glasače (i po mogućstvu ne izgubiš druge glasače). Dakle "opraštanje" studentskih dugova od 1.5 triliona dolara je logično. Jedino što za te dugove garantuje država tako da će te pare da plate poreski obaveznici ili će da se odštampaju.

4. Gde je moralnost u tome da ljudi koji nisu obrazovani ili oni koji su raznosili pice dok su studirali da ne bi bili u dugovima sufinansiraju plaćanje dugova ljudi koji nisu bili finansijski odgovorni ili su bili samo mladi i naivni, a da ne pominjem što te pare zapravo odu bankama.

Tako je isto bilo i sa Obamacare, poenta je da ostane business as usual a da se kupe neki glasači. Ne da se reši problem. Ne da rešenje bude pravedno.
I dalje će da ostane da 65% ljudi koji završe srednju školu ide na koledž od čega će preko pola da završava neke stvari sa kojima neće moći da nađe posao. I dalje će banke da trljaju ruke, tuition fee da budu ogromni, poreski obaveznici plaćaju ideološku indokrinaciju novih generacija, koledži da pedalaju besmislene kurseve i da nemaju nikakvu finansijsku odgovornost da li njihovi studenti sa završenim školama mogu nešto da urade.
floki floki 23:09 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

pa bio referendum pajiću, ljudi sa krima sami rekli da neće da žive u ukrajini nego lepo izglasali drugačije... :))) jbt, kakve neobjektivne vesti ti tamo gledaš, strašno :)))

kako bre oteo krim, nijedan metak opalio nije? kakav je to siledžija majku mu?
ništa bubrezi i taj rad...

krim se sam vratio kući, da niste pravili majdan, ništa se ne bi desilo :)

a krim se vratio kući da ne bi vaši brodovi tamo pristajali, to se zove predostrožnost drugar moj, valjda su rusi naučili da ne čekaju više da im se dođe pod moskvu pa da krenu tek onda da se brane :)
vcucko vcucko 23:14 03.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

srdjan.pajic
i onda rusi siledžije :)


Pa nije onda, nego kad uđu u susednu zemlju, silom otmu deo teritorije i pripoje ga sebi. To je siledžija po definiciji. Mislim da bismo oko ovog mogli lako da se složimo, da ti nisi toliko narajcan na Putina.

Što vi radite uveliko, po svim kontinentima, što dalje to bolje, od drugog svetskog rata.
Ili si zaista tako pglu (samo se nadovezujem što je već neko rekao) da zaista misliš da ima neke veze što postoji nekakva zastava i vlada, dok se datom zemljom direktno upravlja iz vaše Embassy. U najboljem vašem interesu.

Dočim je Krim voljom većine stanovništva vraćen tamo gde i pripada. Isto bi važilo i za KosMet, uz jednu veliku razliku: na Krimu je završeno za noć i nije ispaljen bojevi metak, a KosMet još nije odrađen do kraja, posle tri meseca divljačkog bacanja bombi po Beogradu i ostatku Srbije i dvadeset godina zajedničkog ordijanja vaše i šiptarske vojne sile.
Ima još jedna velika razlika: status Krima, čisto istorijski gledano, mogla bi (kad bi mogla) da ospori samo Ankara, nikako Kijev. Kijev i Krim nikakve veze nemaju. Beograd i Priština imaju, mnogo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:56 04.08.2019

Re: Voditelj CNN-a plače jer je Trumponja

kako bre oteo krim, nijedan metak opalio nije? kakav je to siledžija majku mu?
ništa bubrezi i taj rad...


Ne ulazim ja ovde u tehnikalije, niti kritikujem kako je obavljen taj kriminalni posao, samo ukazujem na neospornu činjenicu koju ti odbijaš da priznaš, da je Krim juče bio deo Ukrajine, a danas je deo Ruske Tajkunske Federacija, uz napomenu da je to urađeno u vrlo mutnim okolnostima, sa ljudima u uniformama iz RR magacina, bez oznaka, i sa čarapama na glavama, kao što je posle i taj nazovi referendum sproveden pod njihovim budnim okom i cevima Nagana. Ne znam zašto oko ovoga ne možemo da se složimo, to su stvari koje su svi videli na TV-u.

Ali da su tebe pitali za savet, to bez krvi do kolena i paljenja Kijeva do temelja ne bi prošlo, a verovatno bi i Poljska i Litvanija dobile po pičci, kako zaslužuju. E, vidiš, meni je u celoj priči taj tvoj psihološki problem koji demonstriraš donekle interesantan, jer mi se čini da se takvi ljudi mahom pale na Putina i njegova nedela. Ne znam, možda previše generalizujem, na osnovu tvog i Levijatan Vcuckovog primera, ali ti kad nastupaš tako zaista zvučiš kao neko ko pati od nekakvih kompleksa. Žao mi je ako je stvarno tako.



nepopustljiv nepopustljiv 19:48 31.07.2019

M'da!

Za Stefana, Maksu i ostalo veselo društvo!

maksa83 maksa83 20:12 31.07.2019

Re: M'da!

Svi su malo nekako čudni, ali odlični.
nepopustljiv nepopustljiv 20:23 31.07.2019

Re: M'da!

maksa83
Svi su malo nekako čudni, ali odlični.

Familija.
Mama svira bajs.
maksa83 maksa83 20:26 31.07.2019

Re: M'da!

Familija.
Mama svira bajs.

Fenomenalno. :)
zilikaka zilikaka 15:45 02.08.2019

Da prijavim

Da ću neko vreme biti sprečena da učestvujem u diskusiji, a to možda i potraje. To da ne ispadne da sam nepristojna jer ne učestvujem.
S obzirom da ovo i nije moj blog, domaćina svakako imate.
nepopustljiv nepopustljiv 21:25 02.08.2019

Jebote!

Koliko komunjara na blogu!
Strašno!
maksa83 maksa83 21:28 02.08.2019

Re: Jebote!

Koliko komunjara na blogu!

Ako su ovo na blogu komunjare onda si ti imperijalista.

MI NISMO NIŠTA, BIĆEMO SVE!

apacherosepeacock apacherosepeacock 21:46 02.08.2019

Re: Jebote! Internacionala!

Moj rington na mobilnom..
Bili Piton Bili Piton 22:27 02.08.2019

Re: Jebote! Internacionala!

Bolje biti i komunjara nego nacionanista. Velika istina, i sve veća.
nepopustljiv nepopustljiv 06:15 03.08.2019

Re: Jebote!

maksa83
Koliko komunjara na blogu!

Ako su ovo na blogu komunjare onda si ti imperijalista.

MI NISMO NIŠTA, BIĆEMO SVE!


M'da!

Pravo da ti kažem, ja sam se oduvek poprilično klonio MI - i favorizovao JA.
Da li je to bilo zbog toga vašega MI?
Verovatno.
I onda sam, kontra vašem MI, izabrao svoje MI.
Baš zato što nije lako bilo (biti) Srbinom uz vaše MI.
A ja sam od onih koje se u tor teško uteruje.

Eeeee, da - mislio sam negde da otputujem za vikend, odabrao Zapadnu Srbiju - pa niz Drinu, ali mi se nešto ne da - jer nebo ne obećava.
Alternativa, tj. nadgornjavanje sa komunjarama na blogu - nije sjajna.
maksa83 maksa83 06:39 03.08.2019

Re: Jebote!

I onda sam, kontra vašem MI, izabrao svoje MI.
Baš zato što nije lako bilo (biti) Srbinom uz vaše MI.
A ja sam od onih koje se u tor teško uteruje.

To da si ti nešto izabrao je erotićna fantAzija, taj poriv je tu još od kad su amebe naučile da se prepoznaju da su iz iste bare, odn. ne bih baš pravio tako veliku priču o individualizmu od jedne u suštini plemenske svesti.
docsumann docsumann 09:12 03.08.2019

Re: Jebote!

I onda sam, kontra vašem MI, izabrao svoje MI.


valjda svoje IM
predatortz predatortz 13:33 03.08.2019

Re: Jebote!

MI NISMO NIŠTA, BIĆEMO SVE!


Sledeći tu ekipicu, posle njihovog, nekoliko decenija dugog eksperimenta, svi narodi koji su mu bili izloženi mogu da zapevaju:

Bili smo ništa, sad smo go kurac!

Doduše, ne baš svi. Preterujem.
Oni koji su se prvi oteli, nešto bolje stoje od nas tupavih koji smo se toga držali dok je i idiotima bilo jasno da je to otišlo u tri lepe i da treba menjati voz.
maksa83 maksa83 14:27 03.08.2019

Re: Jebote!

Bili smo ništa, sad smo go kurac!

Doduše, ne baš svi. Preterujem.
Oni koji su se prvi oteli, nešto bolje stoje od nas tupavih koji smo se toga držali dok je i idiotima bilo jasno da je to otišlo u tri lepe i da treba menjati voz.


PRC.
predatortz predatortz 14:33 03.08.2019

Re: Jebote!

maksa83
Bili smo ništa, sad smo go kurac!

Doduše, ne baš svi. Preterujem.
Oni koji su se prvi oteli, nešto bolje stoje od nas tupavih koji smo se toga držali dok je i idiotima bilo jasno da je to otišlo u tri lepe i da treba menjati voz.


PRC.


Što se PRC tiče, to je imperija kako god da okreneš. Bila i biće. No, druga civilizacija, druga kultura, druge navike stanovnika.

Mi smo, druže Makso, ipak Evropljani. Nije to njihovo primenjivo na nas, ni naše na njih.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:35 03.08.2019

Re: Jebote!

predatortz
MI NISMO NIŠTA, BIĆEMO SVE!


Sledeći tu ekipicu, posle njihovog, nekoliko decenija dugog eksperimenta, svi narodi koji su mu bili izloženi mogu da zapevaju:

Bili smo ništa, sad smo go kurac!

Doduše, ne baš svi. Preterujem.
Oni koji su se prvi oteli, nešto bolje stoje od nas tupavih koji smo se toga držali dok je i idiotima bilo jasno da je to otišlo u tri lepe i da treba menjati voz.


E jbg. internacionala je rezultat nakon vremena i vremena surovog eksploatisanja gde ogromna vecina nije bila ne niko i nista a ni go qrac vec manje od toga, na dnu dna.

I sta se moglo ocekivati, vecno trpljenje?

To sto je u praksi izveden sistem koji je trebalo da zameni najsuroviji oblik kapitalizma i to tamo gde je surovost sistema bila na vrhuncu i nije pokazivala nikakve znake promena, bazicne ljudskosti spram tih na dnu sta je po tebi trebalo da se desi?

Jeste, ljudskoj prirodi je bliska i surovost, osvetoljubivost i zavist i otimacina po svim mogucim osnovama, greske i zablude, konstruktivnos i destrukcija.

Ako ne probas neces ni znati da li si sposoban za bolje.

Danas, da li je normalno biti trilijarder, multi milijarder. Kako jos uvek zive i delaju oni na vrhu piramide, da li su dodirljivi ikome. Sta za njih vazi od ljudskih zakona i cime raspolazu (globalno) da li je to jedini nacin koji nam je evolucija namenila da mu nema korekcije ili zamene za nesto drugo..

Ima i treba da bude. A zrtava ce uvek da bude kako god okrenes.


alselone alselone 15:29 03.08.2019

Re: Jebote!


Danas, da li je normalno biti trilijarder, multi milijarder. Kako jos uvek zive i delaju oni na vrhu piramide, da li su dodirljivi ikome. Sta za njih vazi od ljudskih zakona i cime raspolazu (globalno) da li je to jedini nacin koji nam je evolucija namenila da mu nema korekcije ili zamene za nesto drugo..


Ako zamislimo da se komunizam nikada nije desio i da je kapitalisam divljao kao što danas divlja a trendove vidimo, danas bismo živeli mnogo gore, vratili bi se u neki oblik feudalizma. Kapitalizam je održavao srednju klasu i od kako ga više nema vidimo kako ona ubrzano nestaje na celom svetu, ne smao tamo gde je bilo komunizma.

Trendovi su zapravo veoma loši.
maksa83 maksa83 16:39 03.08.2019

Re: Jebote!

vratili bi se u neki oblik feudalizma

Vra-ća-mo se.
predatortz predatortz 16:45 03.08.2019

Re: Jebote!

maksa83
vratili bi se u neki oblik feudalizma

Vra-ća-mo se.


Eno, Maksina PRC se već vratila.
U žicu bato, pa štancaj telefone!
A krivulje divljaju na grafu.
alselone alselone 16:57 03.08.2019

Re: Jebote!

Vra-ća-mo se.


Jap i samo što to ovaj put neće trajati par stotina godina kao nekada u istoriji nego pola ili jednu generaciju. Ako pogledamo trendove ja bih rekao da će za 20 ili 30 godina uslovi rada biti kao početnom prošlog veka.

Sećam se neke emisije s kraja osamdesetih, eventualno početak devedesetih, nešto na fazon "Posle 2000" i pričali su o tome kako će verovatno posle 2000. radna nedelja biti 4 dana. Kao, eto već sada imamo pet radnih dana po osam sati a sa povećanjem produktivnosti zbog mašina, robota, računara sa jedne strane i povećanjem svesti sa druge, biće nam dovoljno da radimo 4 dana.

Trendovi danas su bliži tome da se radi 6 dana po 9 sati.

Onda, Bene će to bolje znati od mene, nekada je u Americi bilo dovoljno jedno radno mesto po porodici kako bi se živelo sasvim pristojno. Danas se radi tri ili čak četiri posla po porodici kako bi se živelo podnošljivo. Pričamo naravno o prosečnim poslovima, ne baš u Benetovoj firmi ili kod Paje privatnika.


Biće veselja. Treba zemlju kupovati.
maksa83 maksa83 17:40 03.08.2019

Re: Jebote!

Eno, Maksina PRC se već vratila.
U žicu bato, pa štancaj telefone!
A krivulje divljaju na grafu.


PRC je paradoks - Komunistička Partija čvrsto drži dizgine i upravlja kapitalizmom iz Dikensovih romana + nadzor građana koji je nama nepojmljiv, bukvalno SF. (Mada se 'fali Dr Nele v2.0 da smo kupili 2000 kamera od nji' i prateći softver, pa će da postane i pojmljiv).

Ako je Kina model budućnosti, to će biti vrlo, vrlo vrlo fakd ap.

Edit: ovo što se dešava u Hong Kongu je demonstracija sudara civilizacijskih principa - ljudske slobode vs kolektivitet policijske države. Inače, taj sukob se širi po svetu gde ima Kineza - u Australiji su HK studenti napravili skup podrške HK-u, pa su studenti iz kineske Kine napravili kontra-miting i napali ih fizički.
vcucko vcucko 18:25 03.08.2019

Re: Jebote!

maksa83

Edit: ovo što se dešava u Hong Kongu je demonstracija sudara civilizacijskih principa - ljudske slobode vs kolektivitet policijske države. Inače, taj sukob se širi po svetu gde ima Kineza - u Australiji su HK studenti napravili skup podrške HK-u, pa su studenti iz kineske Kine napravili kontra-miting i napali ih fizički.

Sad još proglasi i zasebnu hongkonšku naciju pa bog da ih vidi.
Iskreno ne znam šta oni hoće da kažu, da nisu Kitajci?! Ovi sa Tajvana se ubiše dokazujući da su baš oni pravi Kinezi, da su oni Republika Kina, a ovi da prostiš seru i pišaju uz vetar.
Uostalom, neka suču opijum i soft drinks, što veći dose to bolje. Biće više mesta za zdrave, rumene seljančice iz Sečuana

maksa83 maksa83 18:28 03.08.2019

Re: Jebote!

Sad još proglasi i zasebnu hongkonšku naciju pa bog da ih vidi.
Iskreno ne znam šta oni hoće da kažu, da nisu Kitajci?!

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?
bene_geserit bene_geserit 18:59 03.08.2019

Re: Jebote!

maksa83
Ako je Kina model budućnosti, to će biti vrlo, vrlo vrlo fakd ap.

Najzad i od tebe nešto pametno.
Edit: ovo što se dešava u Hong Kongu je demonstracija sudara civilizacijskih principa - ljudske slobode vs kolektivitet policijske države. Inače, taj sukob se širi po svetu gde ima Kineza - u Australiji su HK studenti napravili skup podrške HK-u, pa su studenti iz kineske Kine napravili kontra-miting i napali ih fizički.

Jednom prilikom kad smo sa firmom bili u restoranu, zaglavim ja za stolom sa gomilom Kineza (svi tamo negde iz nekih ruralnih delova centralne Kine). I krene standardna priča, odakle ti beše, bivša Jugoslavija, a Bata životinja i onaj film koji smo gledali 1000 puta kako se beše zove plus pivo sa Batinom slikom. Ja da uzvratim ljubaznost, reko meni omiljen režiser John Woo. Potpuno su me bledo pogledali "ko ti je pa taj"? Ja mislio izgovaram nešto pogrešno, ma jok. Još sam imao baš neku lepu diskusiju sa nekih hongkoškim Kinezom o filmu koji mesec pre toga.
Tad sam ukapirao da kulturološke razlike između mainland Kineza i ovih iz Hong Konga ogromantne. To su dva sveta.
vcucko vcucko 19:01 03.08.2019

Re: Jebote!

maksa83
Sad još proglasi i zasebnu hongkonšku naciju pa bog da ih vidi.
Iskreno ne znam šta oni hoće da kažu, da nisu Kitajci?!

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?

Ama nema toliko veze sa tvojim pisanjem nego mi nisu jasni.
Kad je devedesetih istekao ugovor i HK vraćen Kini, jasno je rečeno, napisano i pečatirano: jedna zemlja dva sistema, niko ih ne dira, i dalje ne možeš iz mejnlenda tek tako u HK. Sigurno ih niko ne tera da dižu Maove biste i da im se klanjaju (to ne rade ni u mejnlendu). Koji qrac hoće, sa jednim od većih GDP-a u Aziji (i na svetu)?
Da im se vrati The Queen? To će da dobiju ali na Sveto Nigdarje.
Ne volim kvazielitizam, a ovo mi gadno smrdi na to.
Takođe, Makao ćuti, ni mukajet, znači Trijade nemaju veze s tim, očigledno orkestrirana priča zna-se-od-koga.
maksa83 maksa83 19:14 03.08.2019

Re: Jebote!

Koji qrac hoće, sa jednim od većih GDP-a u Aziji (i na svetu)?

Verovatno si to i sam mogao da saznaš i ne razumem zašto je to problem, ali ajde.

Ne sviđa im se na prečac donet zakon o ekstradikciji. Kad su već jedna zemlja dva sistema ne žele da budu deo policijske države. Ne pominje se ni Kraljica ni Drug Mao ni koncentracija kineskih krvnih zrnaca.

Takođe, Makao ćuti, ni mukajet, znači Trijade nemaju veze s tim, očigledno orkestrirana priča zna-se-od-koga.

Tebi je nepojmljivo da neka grupa ljudi od sosptvene volje ne želi da živi u nekom hitech derivatu Staljinizma. Makao nema sporazum o ekstradikciji sa Kinom.
alselone alselone 20:35 03.08.2019

Re: Jebote!

Jednom prilikom kad smo sa firmom bili u restoranu, zaglavim ja za stolom sa gomilom Kineza


Kina je ludilo od zemlje, mi njih ne razumemo ni uopšte.

Nego, najbolji hotel u kom sam bio u životu i najbolja večera koju sam imao bili su u Kini.

Koga ne mrzi neka izguga "Ovation Seven-cultivation Hotel". To je nešto neverovatno kako izgleda a plaćali smo 50 evra dan sobu, ko studio na Halkidikiju (sada vidim da su dosta poskupeli). Mandalay (G)Bay Hotel da ga se ne postidi.
bene_geserit bene_geserit 20:53 03.08.2019

Re: Jebote!

maksa83
ovo što se dešava u Hong Kongu je demonstracija sudara civilizacijskih principa - ljudske slobode vs kolektivitet policijske države. Inače, taj sukob se širi po svetu gde ima Kineza - u Australiji su HK studenti napravili skup podrške HK-u, pa su studenti iz kineske Kine napravili kontra-miting i napali ih fizički.

Kineski četnici i partizani.
Nego kako si ti kad su Kinezi u pitanju na strani četnika a u Srbiji i Americi na strani partizana?
bene_geserit bene_geserit 21:15 03.08.2019

Re: Jebote!

apacherosepeacock
Danas, da li je normalno biti trilijarder, multi milijarder. Kako jos uvek zive i delaju oni na vrhu piramide, da li su dodirljivi ikome. Sta za njih vazi od ljudskih zakona i cime raspolazu (globalno) da li je to jedini nacin koji nam je evolucija namenila da mu nema korekcije ili zamene za nesto drugo.

Da li su ikada u ljudskoj istoriji oni na vrhu piramide bili dodirljiviji nego danas?
maksa83 maksa83 21:23 03.08.2019

Re: Jebote!

Nego kako si ti kad su Kinezi u pitanju na strani četnika a u Srbiji i Americi na strani partizana?

A pa to je jako prosto. Ja koristim Vjekoslava Šešelja kao moralni anti-kompas. Gledam za koga on navija i onda navijam za suprotnu stranu. Taj pristup me nikad nije zajebao.

Dozvoli da ilustrujem.

nsarski nsarski 21:36 03.08.2019

Re: Jebote!

ovo što se dešava u Hong Kongu je demonstracija sudara civilizacijskih principa - ljudske slobode vs kolektivitet policijske države.


Spontani protesti slobodnog naroda.



BTW, bio sam neko vreme među Turcima pa mi je naš kolega Budimac ustupio ovu sliku na kojoj se vide potpuno spontani protesti u Gezi parku pre neku godinu.



U donjem desnom uglu se vidi efendija Ivan Marović, rođen i odrastao u Sultanahmed kraju Istanbula, kako diže prkosno stisnutu pesnicu. Aferim!

bene_geserit bene_geserit 21:37 03.08.2019

Re: Jebote!

maksa83
Ja koristim Vjekoslava Šešelja kao moralni anti-kompas. Gledam za koga on navija i onda navijam za suprotnu stranu.

Znači u vreme NATO bombardovanja Srbije si navijao za NATO. Interesantno.
docsumann docsumann 22:25 03.08.2019

Re: Jebote!


angie01 angie01 22:26 03.08.2019

Re: Jebote!

Dozvoli da ilustrujem.


ovo ko scena iz Asteriksa, al po Njuz netu,...meni naj detalj, suknjica na poplazicki
angie01 angie01 22:30 03.08.2019

Re: Jebote!

efendija Ivan Marović,


ta fotka je umontirana, jer je snimaljena na sasvim drugom mestu, a objavljena je prosle godine u listu Danas uz intervju koji je Marovic dao.

al su zato u dijagonalnom kvadratu turski glumci na protestu.
nsarski nsarski 22:47 03.08.2019

Re: Jebote!

angie01
efendija Ivan Marović,


ta fotka je umontirana, jer je snimaljena na sasvim drugom mestu, a objavljena je prosle godine u listu Danas uz intervju koji je Marovic dao.

al su zato u dijagonalnom kvadratu turski glumci na protestu.


Pa, BB mi nije ništa slično nagovestio, a ti nemaš običaj da linkuješ svoje tvrdnje (izgovorom tipa "mrzi me sada da preturam" ), tako da mogu samo da ti verujem na reč. O tome ću ozbiljno razmisliti.
Danas, veliš? Oh, usput, meni simpatičan čovek, izdavač časopisa Vreme ima dijagnozu raka na plućima. Danas sam saznao. Jeste da se nije štedeo, ali ipak...Žare je OK. Malo namćor, ali OK.

Ipak, da razumemo o kom revolucionaru pričamo:

angie01 angie01 22:59 03.08.2019

Re: Jebote!

Pa, BB mi nije ništa slično nagovestio, a ti nemaš običaj da linkuješ svoje tvrdnje (izgovorom tipa "mrzi me sada da preturam" ), tako da mogu samo da ti verujem na reč. O tome ću ozbiljno razmisliti.


pa ovo bas nije sasvim tacno- to da me mrzi, obicno kazem na neka ponovljena smaranja sa ociglednim losim namerama,...a ti i ne moras da razmislis, s obzirom kakve si mi sve opservacije upucivao, kako da ti kazem, vrlo povrsno i neprimereno za jednog profu tvog renomea,...al tvoja stvar, nikakv problem nemam s tim, samo kazem, jer si ovako nastupio.

evo ti linak,

LINAK

ps- ne znam sta je BB trebalo da ti nagovesti, ne znam sta pise u tom clanku- mozda je Marovic ucestvovao u organizovanju tih protesta, ili tako nesto, ali ona fotka nije autenticno sa tog mesta i tih zbivanja.
nsarski nsarski 23:10 03.08.2019

Re: Jebote!

ne znam sta je BB trebalo da ti nagovesti, ne znam sta pise u tom clanku- mozda je Marovic ucestvovao u organizovanju tih protesta, ili tako nesto, ali ona fotka nije autenticno sa tog mesta i tih zbivanja.


Pa to - da je fotka fejk. Ali, da se ne upetljavamo.
angie01 angie01 23:11 03.08.2019

Re: Jebote!

Oh, usput, meni simpatičan čovek, izdavač časopisa Vreme ima dijagnozu raka na plućima. Danas sam saznao. Jeste da se nije štedeo, ali ipak...Žare je OK. Malo namćor, ali OK.


mozda nije trebalo da kazes ovako- skoro sam sigurna da mu se ne bi dopalo,...on je vise nego ok lik,...obicno ga vidjam na skoro tajnom i skrivenom mestu, gde se jedu domaci skembici, papci u saftu, pihtije i te munje.

hebote, samo se ovakvi ljudi razboljevaju...
angie01 angie01 23:15 03.08.2019

Re: Jebote!

Pa to - da je fotka fejk


kazem- mozda u clanku pise nesto sto stoji,...a oni, kao i ovi nasi, samo iskoristili, pa umontirali i fotku,...mozda ni BB nema pojma da je fejk fotka,...ko zna kakvog su kalibra te novine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana