Društvo| Ljudska prava| Politika| Zdravlje| Život

STOP izvršiteljskom terorizmu!

Filip Mladenović RSS / 01.08.2019. u 00:13

MINI Oluja, Bljesak...
MINI Oluja, Bljesak...
Uniformisani izbacivači
Uniformisani izbacivači
U petak, 26. 7. 2019. većina narodnih poslanika vladajuće koalicije usvojila je Izmene i dopune Zakona o izvršenju i obezbeđenju, koje su, na žalost, pretežno kozmetičke prirode.

Nesporno je da u izmenama i dopunama ima poboljšanja, u cilju uspostavljanja balansa izmedju potraživanja poverilaca i obaveza dužnika. No, opet je zakazala socijalna komponenta ovih izmena i dopuna, tako da će domaća javnost i dalje biti zgrožen svedok mučnih scena iseljavanja porodica na ulicu i povećanja broja beskućnika širom Srbije.

Jedina svetla tačka proteklog petka je bila, verovali ili ne, Maja Gojković, koja je u nastupu milosrdja i pojačane lične i društvene odgovornosti, najpre polemisala sa ministarkom pravde Nelom Kuburović o najosetljivijem članu Zakona o izvršenju i obezbedjenju (član 394), zahtevajući od nje da se izmeni zakon kako bi bili zaštićeni svi od iseljavanja iz jedine nekretnine zbog duga do 5 000 evra u dinarskoj protivvrednsoti (glavnica duga), bez obzira prema kome je dug nastao (a ne samo prema komunalnim firmama, što je ministarka pravde predlagala), da bi potom podnela i amandman koji - nije prihvaćen!?

Nela Kuburović je ostala pri stavu da bi ovo dovelo do zloupotreba i da ukoliko bi se zabrana prodaje jedine nekretnine proširila na sve verodostojne isprave bilo bi dovedeno u pitanje poslovanje i menični promet.

- Neko bi izdavao više menica za iznos obezbeđenja od 5 000 evra i samim tim sebe zaštitio da ne može da se sprovede izvršenje na njegovoj nepokretnosti. Isto tako bi bilo kod izdavanja čekova - rekla je ministarka za skupštinskom govornicom odbijajući čak i dopunski predlog Maje Gojković da se ova klauzula primenjuje SAMO na dugove fizičkih lica.

Pažljivim čitanjem usvojenih Izmena i dopuna Zakona o izvršenju i obezbeđenju mogu se uočiti 2 /dve/ najveće crne rupe, koje u socijalnom, moralnom i civilizacijskom smislu ugrožavaju ljudska prava i lične slobode, garantovane Ustavom Srbije i potpisanim Medjunarodnim konvencijama.

Te 2 crne rupe su izmenjeni i dopunjeni članovi 355 i 394 Zakona o izvršenju i obezbedjenju:

Član 355
Izvršenje počinje da se sprovodi kada istekne 30 dana od kada je izvršni dužnik primio rešenje o izvršenju.
Ako su iseljenjem obuhvaćena maloletna lica, kao i lica kojima je neophodno obezbediti nužan smeštaj, javni izvršitelj će obavestiti organ starateljstva najkasnije 8 dana pre pristupanja izvršenju.
U slučaju iz stava 2. ovog člana, organ starateljstva će bez odlaganja pružiti svu neophodnu pomoć pri sprovođenju.
Izvršni poverilac dužan je da obezbedi potrebnu radnu snagu i prevozna sredstva, na zahtev javnog izvršitelja.
Zahtev mu se saopštava najkasnije 8 dana pre pristupanja izvršenju.

Član 394
Predlog za izvršenje je uredan i kada umesto potpisa izvršnog poverioca ili punomoćnika sadrži faksimil.
Ne može se odrediti izvršenje prodajom jedine nepokretnosti u vlasništvu izvršnog dužnika fizičkog lica radi namirenja potraživanja čija glavnica ne prelazi iznos od 5.000 evra u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan podnošenja predloga za izvršenje.
Rešenje se izvršava posle njegove pravnosnažnosti.
Potvrdu o nastupanju pravnosnažnosti rešenja izdaje javni izvršitelj.
Verodostojnu ispravu predstavlja račun ili izvod iz poslovnih knjiga o izvršenim komunalnim ili srodnim uslugama.
Verodostojna isprava mora da bude podobna za donošenje rešenja o izvršenju na osnovu verodostojne isprave (član 53).
O predlogu za protivizvršenje odlučuje sud koji bi bio nadležan da odlučuje o predlogu za izvršenje.

U članu 355 aktuelni režim neodredjenom, bezobalnom formulacijom prebacuje odgovornost za izbacivanje dece i osoba sa posebnim potrebama na ulicu, iz JEDINE nekretnine, na tzv. organ starateljstva. Zašto zakonodavac nije u ovom članu jasno definisao obaveze organa starateljstva, po ugledu na sve države Evrope!? Te pravne i organizovane države na razne načine brinu o porodicama koje ostaju bez jedine nekretnine (premeštaj u tzv. opštinski stan, plaćanje stanarine u iznajmljenom stanu tokom narednih 12 ili 18 meseci ili ostanak u JEDINOJ nekretnini tokom narednih 12 ili 18 meseci uz uslov plaćanja stanarine novom vlasniku).

A u članu 394 propušteno je da se navede da se ne može  odrediti izvršenje prodajom jedine nepokretnosti u vlasništvu izvršnog dužnika fizičkog lica radi namirenja potraživanja čija glavnica ne prelazi iznos od 5 000 evra u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan podnošenja predloga za izvršenje za sve vrste dugova fizičkih lica!

Sada ostaje jedino da se od predsednika Srbije zahteva da ne potpiše ovaj našminkani zakon i da ga vrati parlamentu na preispitivanje!

No, ako Aleksandar Vučić ipak potpiše ove izmene i dopune, time će aminovati nastavak izvršiteljskog terorizma, koji odnosi živote i ugrožava zdravlje najsiromašnijih i najobespravljenijih slojeva stanovništva u Srbiji.

De facto imaćemo i dalje neke vrste mini "Oluja", "Bljeska" i kosovskog pogroma u režiji privatnih izvršitelja i sa pokroviteljstvom policije, a uz saglasnost aktuelnog režima!

P.S.
Naravno, posebna priča su izmene i dopune koje predvidjaju drakonske kazne za hrabre pojedince i udruženja gradjana, koji svojim telima sprečavaju izvršitelje i policajce da izbacuju porodice iz JEDINE nekretnine. Izmene zakona olakšavaju posao izvršitelja, jer su kazne od 10 000 do 200 hiljada dinara za fizička lica i od 100 hiljada do dva miliona dinara za udruženja građana koja sprečavaju iseljenja!!!

Atačmenti



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

a bih, ipak, da se menjamo sa tim drugima, zlu ne trebalo. Ti kako hoćeš.


Sa Kinom, Severnom Korejom, Kubom?
Pretpostavljam, imajući u vidu tvoje afinitete.
freehand freehand 20:15 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,


Iskreno, nisam razumeo poentu. Da li si hteo da kažeš da nije bitno što nemamo demokratiju, nego je bitno da pamtimo Oluju?

Bitno je da pamtimo Onanonimusovog idola sa kalašnjikovom tamo negde u nekoj bosanskoj pripizdini, sa dronjavim vojvodama i političkim očevima Šešeljem i Nikolićem, dok huškaju i srbuju; pa opet na prelazima i pored puta dok nesrećnicima brat Radovan zabranjuje da uđu u RS a ovi im ovde prodaju vodu za dojče marke. A onda kad kao ministar informisanja pred samo bombardovanje uzima ar i po stana sa punim ustima Srbije i antiglobalizma, izdajnika, plaćenika i sličnog sranja. Pa onda kako napušta vladu i u nju se vraća po potpisivanju Kumanovskog sporazuma. I tako dalje, i tako dalje - sve do savetnika Blera, grljenja sa Klintonom i Šorošem.
A sad već ne znamo više da li je glavna muti Merkel (čiju reč ne može da odbije), Putin (koji mu u ponoć svira klavir pod svećama u njegovoj kući) ili Makron koji nam je najbolji prijatelj ikad dok govori o državama Srbiji i Kosovu pred predsednikom i okupljenom gologuzijom.
To je onanonimus hteo da kaže.
freehand freehand 20:18 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Podseća me na oblik vladavine koji, u formalno različitim oblicima, odvajkada vlada ovim prostorima.

Diktatura, suspenodvanje ustava, konclogori za političke protivnike i rasni zakoni uz ubijanje namrtvo političkih protivnika u parlamentu?
Misliš na kraljevinu Jugoslaviju (pre okupacije)?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

A o karakteru bloga i blogera sa autorskim licencama govori i to da se svi sete " Srebrenice" , a niko "OLuje "


Ma to treba zaboraviti, što pre.
Od toga je važnije gde je bio i šta je radio Vučić, tad a i sad, on će biti važna tačka u istoriji Srbije, a Oluja, ma sitnica, ništa bitno, prolazna nelagoda bez posledica, što bi se to i pominjalo, a tek blog o tome, čemu.
deset_slukom deset_slukom 20:46 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
Podseća me na oblik vladavine koji, u formalno različitim oblicima, odvajkada vlada ovim prostorima.

Diktatura, suspenodvanje ustava, konclogori za političke protivnike i rasni zakoni uz ubijanje namrtvo političkih protivnika u parlamentu?
Misliš na kraljevinu Jugoslaviju (pre okupacije)?


Mislio sam, svakako, i na nju. Čak, prvenstveno na nju.

Iako nisam strog sudija kada je u pitanju SFRJ, međutim, ne može se reći da nije bila jednopartijska i totalitarna.

Da su dozvolili preduzetništvo i da nisu ograničavali privatno vlasništvo, ne bih imao primjedbi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Mislio sam, svakako, i na nju. Čak, prvenstveno na nju.


Ajde?

Dakle da rezimiramo, nije valjalo ono pre, ne valja ovo posle, samo onome između mane ne nalaziš.
A o demokratiji pričamo, poznavaoče i zagovorniče iste.

greška
freehand freehand 20:52 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Da su dozvolili preduzetništvo i da nisu ograničavali privatno vlasništvo, ne bih imao primjedbi.

Znao sam čoveka sa članskom broj 2 u udruženju zanatlija, kraj četrdesetih.
Kad su pustili preduzetništvo krenulo je sa mitom i nelojalnom konkurencijom, muvanjem na sve strane, presipanjem iz društvenog u privatno... Ali nije to za ovu temu. Široko je.
Što se totalitarnosti sedamdesetih i osamdesetih tiče - ne preteruj sa sranjem po socijalizmu, ne diraj u bratstvo i jedinstvo (kao uslov opstanka države i opstanak glava na ramenima koje pikiraju šoveni sa svih strana) i ne psuj Tita kao garanta svega toga. To je bio sav totalitarizam.
st.jepan st.jepan 21:13 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

hoochie coochie man
ne može se reći da nije bila jednopartijska i totalitarna.

Ne može se reći da je bila jednopartijska?

Ne bih da ovde uklizavam, samo se pitam da nisi ti tu nešto prevideo?
Na primer, reč "nije".
"Ne može se reći da nije bila" citiraš (i upitnikom tretiraš) kao "ne može se reći da je bila".
deset_slukom deset_slukom 21:20 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
Široko je.


Jeste široko, ali nema motivacije bez privatnog preduzetništva. Šta je tu je, ne žalim za tim godinama, koliko za poslednjim decenijama autodestrukcije.

freehand
Što se totalitarnosti sedamdesetih i osamdesetih tiče - ne preteruj sa sranjem po socijalizmu, ne diraj u bratstvo i jedinstvo (kao uslov opstanka države i opstanak glava na ramenima koje pikiraju šoveni sa svih strana) i ne psuj Tita kao garanta svega toga. To je bio sav totalitarizam.


Jednopartijski sistem je po definiciji totalitarizam, iako lično mislim da je on nešto najbolje što nam se, u onim okolnostima, moglo desiti. Dakle to je jedna od reči koje su kod nas promenile značenje, i to na bolje. Ostale smo sve degradirali. Na primer patriotizam, demokratija, parlamentarizam, doktorat...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Ne bih da ovde uklizavam, samo se pitam da nisi ti tu nešto prevideo?
Na primer, reč "nije".
"Ne može se reći da nije bila" citiraš (i upitnikom tretiraš) kao "ne može se reći da je bila".


Uh al si brz :)

U pravu si, u prvi mah sam pročitao tako (pogrešno) da JE bila, objavio komentar, i odmah uvideo svoju grešku, obrisao to i umesto toga stavio ono "greška"
Ti si ulovio to u tih nekoliko sekundi dok je stajalo :)

A pogrešio sam I zbog toga što me ne bi iznendalilo da tako nešto napiše tako neko kao desetslukom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

lično mislim da je on nešto najbolje što nam se, u onim okolnostima, moglo desiti.


Okolnosti?
I to, po tebi, može da bude razlog za diktaturu?
Pa onda razmišljaš na isti kao Aleksadandar, i on je diktaturu objašnajvao okolnostima, i imao prilično jake argumente za to.
Ne bi TI trebalo da mu zameraš.
Ja mogu.
deset_slukom deset_slukom 21:46 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

hoochie coochie man

U pravu si, u prvi mah sam pročitao tako (pogrešno) da JE bila, objavio komentar, i odmah uvideo svoju grešku, obrisao to i umesto toga stavio ono "greška"


A zašto onda nisi obrisao ceo svoj komentar? Budući da si pogrešno shvatio ključnu rečenicu iz mog posta, cela tvoja reakcija se svodi na besmislenu i pakosnu "grešku".

No, većina tvojih komentara je takva, šta se tu može.


anonymous anonymous 21:50 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

deset_slukom
anonymous

Demokratije imamo tačno onoliko koliko i svi drugi za koje ti verovatno misliš da je imaju.

A nemaju.


Ja bih, ipak, da se menjamo sa tim drugima, zlu ne trebalo. Ti kako hoćeš.


Iskreno - ja ne bih.

Koliko je recimo policija u demokratskoj SAD ubila nevinih ljudi u svojima "akcijama " , a koliko ih je na sličan način kod nas poginulo.
Da li je i to možda neka mera " demokratije " ?

Šta o tome kaže Guardian

anonymous anonymous 21:55 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

deset_slukom


Jednopartijski sistem je po definiciji totalitarizam, iako lično mislim da je on nešto najbolje što nam se, u onim okolnostima, moglo desiti. Dakle to je jedna od reči koje su kod nas promenile značenje, i to na bolje. Ostale smo sve degradirali. Na primer patriotizam, demokratija, parlamentarizam, doktorat...


Definitivno se na blogu koriste i dalje jaki sociološko - politički pojmovi o kojima se pojma nema.

Gospodo draga, čak i na Wiki... imate definicije i najosnovnija objašnjenja.

Neznanje/neinformisanost ovakvog tipa ne zaslužuje ozbiljniju raspravu.
Ako takva uopšte još i postoji na ovom prostoru.


anonymous anonymous 21:58 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand

To je onanonimus hteo da kaže.


Čudan si ti lik , zaista.

A možda i nisi - samo jedan .

Kakvo god mišljenje imali o ovoj ili prethodnim garniturama vlasti, bruka je da se svi sete pobede hrvatskih sportista, Srebrneice i koječega , a niko " Oluje "

BRUKA.

I ti to ne možeš da porekneš nikakvim bravurama i piruetama.
Bili Piton Bili Piton 22:01 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

hoochie coochie man

(i)To je Beograd.


Beograd je danas svašta, splačina u osnovi bez boje, ukusa i mirisa, kao i svaki velegrad, sem što dodatno stalno imaš utisak da negde u blizini neka frka ili konflikt samo što nisu izbili, tom kolektivnom nervozom može da se seče vazduh, toliko je omniprisutna.

Ali ipak ima neka tajna veza - sinoć, kod štajge, s prepunim rancem na ledjima i dve kese u rukama i s nekom picom koju sam mrtav gladan halapljivo krenuo da jedem još u tramvaju (niko me nije ni pogledao - kao da su ljudi napokon naučili da gledaju svoja posla!) izgubim bus plus karticu. E jebem te smotanog. I odem na onaj kiosk baš na sred Savskog trga, valjda radi 24 sata. Neka žena pretura ispred po grickalicama, oće-neće, naravno srasla s telefonom u koji urla...jedva sam dočekao da se konačno makne. Pogledam unutra, a tamo prodavac u nekim šezdesetim, oronula, izborana, umorna lica. Stidljivo pitam - izvinite, prodajete li bus plus kartice možda? - Samo plastične imamo, kaže on. To mi treba! rekoh. Budite ljubazni, treba mi dakle nova bus plus kartica i iljadu dinara kredita na njoj. On klimne glavom i krene da me uslužuje, za to vreme ja žongliram kesama, novčanikom i parama. Nekoliko puta smo se iskosa pogledali u tih minut-dva i potpuno se prepoznali iako uopšte više nismo pričali. Tiho, profi, bez buke, on meni pruži račun, karticu i kusur - evo izvolite - ja se zahvalim, hvala vam najlepše - nasmešimo se jedan drugom i klimnemo glavom, skoro saučesnički i tu se rastanemo. Zapamtio sam ga po toj smirenoj, stabilnoj gospodsvenosti na koju se čovek može osloniti, a siguran sam da je i on upamtio mene, makar za narednih desetak minuta, kao nekog ko je prišao kiosku i ljudski mu se obratio, bez telefona, urlanja i slušalica.

Old skul.
freehand freehand 22:03 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Kakvo god mišljenje imali o ovoj ili prethodnim garniturama vlasti, bruka je da se svi sete pobede hrvatskih sportista, Srebrneice i koječega , a niko " Oluje "

I ti to ne možeš da porekneš nikakvim bravurama i piruetama.

Koji svi i koji niko?
I šta ti je od toga bravura a šta pirueta?
Mislim kad barataš tim krajnjim odrednicama za koje će ti i wiki reći da ih je glupo koristiti u bilo kom naratviu kamoli u banalnom a nedokazivom?
tasadebeli tasadebeli 22:05 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous

Kakvo god mišljenje imali o ovoj ili prethodnim garniturama vlasti, bruka je da se svi sete pobede hrvatskih sportista, Srebrneice i koječega , a niko " Oluje "

BRUKA.



Ти то још увек ниси схватио?

Не верујем... Само се правиш блесав, вероватно. Због модерације, бановања и тако то...

Јер у мом селу то се не зове брука.

Има другачији назив.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

A zašto onda nisi obrisao ceo svoj komentar? Budući da si pogrešno shvatio ključnu rečenicu iz mog posta, cela tvoja reakcija se svodi na besmislenu i pakosnu "grešku".


Ajd onda ovako

Onome pre (vremenu u kom je institucionalna diktatura bila izuzetak) nalaziš mnogo mana i ni jednu vrlinu, ovome posle, vremenu u kom je diktatura stvar doživljaja ali ne i institucija, takođe samo mane nalaziš, a vremenu u kom je diktatura bila institucionalizovana bez izuzetka, nalaziš samo vrline a manu i kad priznaš objašnajvaš je okolostima.
I za svo to vreme pokušavaš sebe da predstaviš kao zagovornika demokratije i protivnika diktature.

Ne ide.

anonymous anonymous 22:09 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Koji svi i koji niko?

I "svi" i "niko" - su oni koji na ovom prostoru imaju licence da određuju teme i usmeravaju pravac diskusije .
Demokratsko pravo.

Da nešto obasjaju reflektorima, a da drugo nepoželjno - gurnu u tamu.
freehand freehand 22:13 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous
Koji svi i koji niko?

I "svi" i "niko" - su oni koji na ovom prostoru imaju licence da određuju teme i usmeravaju pravac diskusije .
Demokratsko pravo.

Da nešto obasjaju reflektorima, a da drugo nepoželjno - gurnu u tamu.

Realno - dugo si izdržao da se ne brecaš i ne određuješ ljudima šta treba a šta ne treba da ih interesuje i šta jeste a šta nije tema što je, btw, jedan od idiotskijih oblika ponašanja i u rl i ovde..
A mogao si, na primer, da sam napišeš ono što misliš da je važno i nekog zamliš da ti bude domaćin.
Ja, eto, mislim da nikad nikog nisam odbio.
deset_slukom deset_slukom 22:17 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous

Koliko je recimo policija u demokratskoj SAD ubila nevinih ljudi u svojima "akcijama " , a koliko ih je na sličan način kod nas poginulo.


Amerika nije mesto gde bih voleo da živim. Ova policijska ubistva su sigurno rezultat visokog kriminaliteta, ogromne količine oružja na ulicama, nasilničkog mentaliteta, nekim delom i rasizma. Nasilje uzrokuje nasilje.

Inače, kada bi naše institucije vlasti radile kao one u USA, gde bi nam bio kraj? Ma, sigurno je i tamo daleko od idealnog, ali svakako nije "isto kao kod nas".

U svakom slučaju, postoje mnogo bolja mesta na svetu od USA.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Old skul.


To.
Ma naravno da ima svega, ali ja pre primetim, na mene jači utisak ostavljaju i više pamtim te old skul situcije, ili ovog mog "Urketa" nego one druge (koje je nemoguće ne doživeti)

Sad ja ulazim u neku autopsihoanalizu, ali možda je to posledica opčinjenosti nas provincijalaca BEOGRADOM.
A jesmo opčinjeni, samo se foliramo kad tvrdimo da nismo, ne dozvoli da te obmanemo :)
deset_slukom deset_slukom 22:26 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous
deset_slukom


Jednopartijski sistem je po definiciji totalitarizam, iako lično mislim da je on nešto najbolje što nam se, u onim okolnostima, moglo desiti. Dakle to je jedna od reči koje su kod nas promenile značenje, i to na bolje. Ostale smo sve degradirali. Na primer patriotizam, demokratija, parlamentarizam, doktorat...


Definitivno se na blogu koriste i dalje jaki sociološko - politički pojmovi o kojima se pojma nema.

Gospodo draga, čak i na Wiki... imate definicije i najosnovnija objašnjenja.

Neznanje/neinformisanost ovakvog tipa ne zaslužuje ozbiljniju raspravu.
Ako takva uopšte još i postoji na ovom prostoru.


Wiki
Totalitarizam ili svevlast je politički sustav u kojem je vlast pod kontrolom jedne političke organizacije ili stranke koja ne prepoznaje granice svojih ovlasti.


Sad kada smo raščistili sa Wiki, da čujemo tebe, toliko ozbiljnog. Doduše, lično ne umišljam da sam preterano ozbiljan sagovornik u ovakvim temama, ali sad očekujem baš ozbiljan komentar.
anonymous anonymous 22:27 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
anonymous
Koji svi i koji niko?

I "svi" i "niko" - su oni koji na ovom prostoru imaju licence da određuju teme i usmeravaju pravac diskusije .
Demokratsko pravo.

Da nešto obasjaju reflektorima, a da drugo nepoželjno - gurnu u tamu.

Realno - dugo si izdržao da se ne brecaš i ne određuješ ljudima šta treba a šta ne treba da ih interesuje i šta jeste a šta nije tema što je, btw, jedan od idiotskijih oblika ponašanja i u rl i ovde..
A mogao si, na primer, da sam napišeš ono što misliš da je važno i nekog zamliš da ti bude domaćin.
Ja, eto, mislim da nikad nikog nisam odbio.


Ja sam ovde poznat kao bot i idi-ot.
I to nije vredno diskusije.

A to što ti nazivaš " brecanjem " je samo konstatacija.
Svako radi šta radi - i ja nikome ništa ne mogu da određujem.

Ali mogu da analiziram i konstatujem-
Ni više, a ni manje.

A da nekoga molim da nešto objavim - ne pada mi ni na pamet.
I ovako se trudim se da me što manje ima.



maksa83 maksa83 22:36 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Bili Piton
a siguran sam da je i on upamtio mene, makar za narednih desetak minuta

Shvatim da sam zatočen u divljini bez makazica za nokte i još koječega, odem do Ralje, na raskrsnici na kojoj te je do skora gledao sa terase veliki plakat Vjekoslava Šešelja kineska radnja (jedna od 3-4 radnje u Ralji, od kojih su dve prodavnice pića), i uđem tu, nađe mi Kinez makazice, platim makazice, kaže Kinez "doviđenja", ja kažem "zaiđen" (Zàijiàn, 再见, što je "doviđenja" ), Kinez ne dižući pogled refleksno odgovori "zaiđen" (iako je već rekao doviđenja), onda posle 1 sekunde shvati da 'nešto tu nije normalno', digne iznenađeno pogled i iskezi se od uva do uva. I odem ja tako, i posle 20-30 metara pogledam i vidim Kinez stoji na vratima i gleda za mnom. Mahne mi on na kineskom, odmahnem ja na srpskom pošto znam samo "nihao" i "zaiđen".
predatortz predatortz 22:36 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,


Što, bre, zbog Endži pljujete po Beogradu?


Drago mi je da si provalio foru.

Samo zbog toga da je nerviram. Tako, kad naiđem na neku sa miizodavde pričom koja smara, krenem da serem o Šabanima (jbte, naravno da će grad od milion i nešto imati i Šabana), o čistom Zagrebu i prljavim ulicama ovdašnjim, o kvalitetnijem rokenrolu u Hrvatskoj (to zaista i mislim, bio je jbga)...
Dakle, serem k'o foka jer znam kako to nervira one mediokritete kojima je izodavdesam glavna referenca u životu.

A moj odnos prema Beogradu?
Jbga, ja sam ga birao. Nije mi se zalomio, nego sam ga izabrao.
Da ga ne volim otišao bih dalje, svet je širok i dugačak.
Moj je, evo već duže nego što je to Tuzla bila. Nemam drugi grad koji doživljavam kao svoj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Drago mi je da si provalio foru.


A baš je bilo teško :)
maksa83 maksa83 22:52 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

o kvalitetnijem rokenrolu u Hrvatskoj (to zaista i mislim, bio je jbga)...

Ahakakodane...

predatortz predatortz 22:54 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Ahakakodane...


Individualno gledište, kolega.
Takvo je moje, ne znači da je to i zaista tako.
Ja sam samo konzument, nedovoljno potkovan da bih davao ozbiljan vrednosni sud.
freehand freehand 22:58 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

maksa83
o kvalitetnijem rokenrolu u Hrvatskoj (to zaista i mislim, bio je jbga)...

Ahakakodane...


Obrati pažnju - Indeksi ft Juraja Hip:

deset_slukom deset_slukom 22:58 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

hoochie coochie man

Onome pre (vremenu u kom je institucionalna diktatura bila izuzetak) nalaziš mnogo mana i ni jednu vrlinu,


Ama, najmanji je problem institucionalna diktatura. Evo, imaš gore Freehandov komentar, nije moguće da ga nisi primetio? I ja sam već pisao više puta o tome, dosadno mi više. Ti si se opet resetovao, vidim da si raspoložen za prepucavanja, ali sam nešto večeras kilav, nije mi ni do čega. Ono je bila raspala zemlja.

hoochie coochie man
posle, vremenu u kom je diktatura stvar doživljaja ali ne i institucija, takođe samo mane nalaziš,


Definiši ovo "stvar doživljaja"? Ako neko "doživljava" diktaturu, onda nje ima, bez obzira šta piše na papiru. I obrnuto.

hoochie coochie man
a vremenu u kom je diktatura bila institucionalizovana bez izuzetka, nalaziš samo vrline a manu i kad priznaš objašnajvaš je okolostima.


Apropo boldovanog - je l' si ti stvarno glup ili samo pokušavaš da iznerviraš sagovornike?
maksa83 maksa83 23:03 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Obrati pažnju - Indeksi ft Juraja Hip:

Tim indeksima bez Davorina Popovića taj pevač stoji k'o što bi Dipeš Modu stajao Era Ojdanić...

Edit: ali da, verovatno su po tom pitanju sad u boljem stanju od nas.
anonymous anonymous 23:11 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

deset_slukom


Sad kada smo raščistili sa Wiki, da čujemo tebe, toliko ozbiljnog. Doduše, lično ne umišljam da sam preterano ozbiljan sagovornik u ovakvim temama, ali sad očekujem baš ozbiljan komentar.


Na tvoj citat - citat.
Umesto " baš ozbiljnog komentara "

" U svim tim manjim evropskim zemljama su i pre netotalitarnih diktatura delovali totalitarni pokreti, za koje je totalitarna vlast verovatno bila isuviše ambiciozan cilj; iako je totalitarizam, sve do osvajanja vlasti, dobro poslužio u organizovanju masa, tada bi apsolutna veličina zemlje naterala potencijalne totalitarne vladare da se priklone poznatijim modelima klasne ili partijske diktature.

U stvari, ove zemlje prosto nisu imale na raspolaganju dovoljan ljudski potencijal koji bi dozvolio uspostavljanje totalne dominacije i velike ljudske žrtve koje ona podrazumeva.


strana 318

Dakle, totalitarizam kao realni politički sistem nije moguć u zemljama poput Srbije.
Sa ograničenim ljudskim potencijalom i ostalim neophodnim resursima moći.

tasadebeli tasadebeli 23:13 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous

I ovako se trudim se da me što manje ima.



И поред све наклоности коју гајим према теби због лиценци, тема, усмеравања дискусија, демократских права и рефлектора, морам ипак да приметим да се ово што си рекао уопште не примећује.
anonymous anonymous 23:22 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

tasadebeli
anonymous

I ovako se trudim se da me što manje ima.



И поред све наклоности коју гајим према теби због лиценци, тема, усмеравања дискусија, демократских права и рефлектора, морам ипак да приметим да се ово што си рекао уопште не примећује.

Nisam baš razumeo šta si hteo da kažeš ?
tasadebeli tasadebeli 23:39 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous
tasadebeli
anonymous

I ovako se trudim se da me što manje ima.



И поред све наклоности коју гајим према теби због лиценци, тема, усмеравања дискусија, демократских права и рефлектора, морам ипак да приметим да се ово што си рекао уопште не примећује.

Nisam baš razumeo šta si hteo da kažeš ?



Ма...

То сам се ја само питао како ли тек изгледа када се не трудиш да те што мање има.

Небитно.

Занемари моју примедбу и уживај.

Опуштено.
anonymous anonymous 23:50 04.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

tasadebeli


Занемари моју примедбу и уживај.

Ipak sam te dobro razumeo.

Na ovom blogu sam od prekjuče u ovo doba.
Nisam mogao da ne iskomentarišem Lepoticino zatalasavanje bloga.

A ako primećuješ pre toga me nije bilo izvesno vreme.

I težim da me ima što manje - da ne bih gubio vreme u ovoj rupi bez dna.
Svi su razlozi dobrodošli koji mi pomažu u odluci da u jednom trenutku potpuno napustim ovo mesto.


deset_slukom deset_slukom 01:14 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous

U stvari, ove zemlje prosto nisu imale na raspolaganju dovoljan ljudski potencijal koji bi dozvolio uspostavljanje totalne dominacije i velike ljudske žrtve koje ona podrazumeva.
[/b]

strana 318

Dakle, totalitarizam kao realni politički sistem nije moguć u zemljama poput Srbije.
Sa ograničenim ljudskim potencijalom i ostalim neophodnim resursima moći.


Da li je ova knjiga (ili autorka) apsolutni autoritet u ovoj oblasti? Ona piše da čak ni Hitlerova Nemačka nije bila totalitarna, jer nije imala dovoljno stanovništva koje bi režim umlatio. Ili tako nekako. Tek kada se proširila na istok, bilo je moguće stvoriti Aušvic... prilično nejasno vezivanje pojma totalitarizma za broj ljudskih žrtava, ne deluje mi uverljivo.

Izvori koji ne deluju neozbiljno spominju čak i Čaušeskovu Rumuniju u ovom kontekstu. Realno je očekivati da ne postoji jasna granica između totalitarnih i autoritarnih zemalja.

Kada se čitaju tačke koje definišu totalitarne poretke, 'ladno se SFRJ može prepoznati u svakoj od njih. Objektivno, i mome uhu više godi da je ona bila tek "autoritarna". I "stanje na terenu" je bilo takvo.

Da zaključim - u nepretencioznom razgovoru poput ovog (a svi razgovori na blogu su takvi) se uvek može naći neko ko će vrisnuti na nekoga drugog zbog neke nedoslednosti, jer smo svi, makar u nekoj oblasti, superiorniji od većine. Ako baš mora da se vrisne, bilo bi lepo da je to tiše i uljudnije.
nepopustljiv nepopustljiv 05:25 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

deset_slukom

...

Wiki
Totalitarizam ili svevlast je politički sustav u kojem je vlast pod kontrolom jedne političke organizacije ili stranke koja ne prepoznaje granice svojih ovlasti.


Sad kada smo raščistili sa Wiki, da čujemo tebe, toliko ozbiljnog. Doduše, lično ne umišljam da sam preterano ozbiljan sagovornik u ovakvim temama, ali sad očekujem baš ozbiljan komentar.

Šta je to sustav i ovlasti?
tasadebeli tasadebeli 06:25 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous
tasadebeli


Занемари моју примедбу и уживај.

Ipak sam te dobro razumeo.

Na ovom blogu sam od prekjuče u ovo doba.
Nisam mogao da ne iskomentarišem Lepoticino zatalasavanje bloga.

A ako primećuješ pre toga me nije bilo izvesno vreme.

I težim da me ima što manje - da ne bih gubio vreme u ovoj rupi bez dna.
Svi su razlozi dobrodošli koji mi pomažu u odluci da u jednom trenutku potpuno napustim ovo mesto.





Да, разумем.

Ниси једини у томе. Још понеки размишљамо тако као ти. Могао си то да приметиш и на оном блогу о Левијатану Радована Настића, али и пре тога. Мени су, рецимо, у таквим размишљањима још и додатно помагали да брже идем ка тој коначној одлуци оном циркусијадом око бановања и одузимања ауторске опције, па одбановања, али не и враћања ауторске опције. Тебе тада нису дирали. Вероватно зарад те привидне "разноћутности" Блога Б92 у циљу даљег развијања "демократског" дијалога и "отвореног" друштва.

Не знам колико је та виртуелна слика друштва са друштвених мрежа баш и реална слика стања у Србији?

Чини ми се да ту ствари не стоје више онако како су стајале.

П.С. - Недавно прочитах код Дивне Вуксановић како се многи аутори у земљи и иностранству, теоретичари медија (Вирилио, Бодријар,...) слажу у томе да је Заливски рат био први добијени медијски рат у историји, а да је грађански рат у бившој Југославији, са све учешћем страног фактора, био први рат у историји добијен у виртуелном простору, а не и у реалном географском простору. На терену, у реалности, ствари су ипак стајале сасвим другачије него у том виртуелном медијски конструисаном простору.

Занимљива тврдња, зар не?

Кад се само сетим како је то код нас почело директним преносом за читав свет обарања режима Чаушескуа у Румунији и стрељања диктатора и његове супруге. Тада су у Србији и у бившој СФРЈ телевизори почели да дрндају по читав дан, а пре тога су се углавном укључивали пред вечерњи дневник и гледало се мало, тек колико да брже прође вече до спавања пред нови радни дан са новим победама.

Кажу да је Филип Давид био најзаслужнији за то.

(Иначе, најдуготрајнији телевизијски догађај у Србији и СФРЈ пре пада Чаушескуа у Румунији био Бенд Ејд Боба Гелдофа који је трајао пар дана и ноћи и са узбуђењем једва дочекани ноћни програм Телевизије Сарајево под називом "Црна овца".)

Данас сви ти некадашњи овисници о треперавој слици из катодне цеви висе по читав дан на интернету. Највише по друштвеним мрежама.

Јбг, васпитавање мора да почне од колевке. Или што би Вордсворт рекао:"Дете је Отац Човека."
freehand freehand 06:29 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Да, да, разумем те сасвим...

Ovo obećava sasvim solidan treš ljubić za Pink 3.
tasadebeli tasadebeli 06:41 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
Да, да, разумем те сасвим...

Ovo obećava sasvim solidan treš ljubić za Pink 3.



Све време размишљам зашто бих ја теби помогао да се извучеш из тог прљавог мексичког бордела.

И све сам ближи одлуци да ипак радије спасем Барбару Сидни него тебе одатле.


П.С. - Шта чекаш? Шта се замантраваш овде са мном и са Анонимним? Што не пишеш неки ауторски текст? Боље би ти било...

Зар не видиш да ће Блог Б92 да вам издахне на рукама?

Пиши. Није важно о чему.

Ако већ и не би да се понављаш о сиру, можеш и о војној музици.

Није важно. Само пиши. Дај вештачко дисање овом месту.

Иначе...


EDIT: А можда то и јесте циљ? Да Блог Б92 издахне?
anonymous anonymous 07:35 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

deset_slukom

Da li je ova knjiga (ili autorka) apsolutni autoritet u ovoj oblasti?

Gotovo da jeste.
Za razumevanje onoga što nas na lokalu interesuje u pogledu Srbije još jednom, dovoljno je shvatititi da smo mali za ono što se pod totalitarizmom podrazumeva :

"Dok sve ostale političke grupacije zavise od međusobnog odnosa snaga, totalitarni pokreti do te mere zavise od puke sile brojeva da se totalitarni režimi čine nemogućim u zemljama sa relativno malom populacijom, čak i ako su u njima drugi uslovi povoljni. "

Da zaključim - u nepretencioznom razgovoru poput ovog (a svi razgovori na blogu su takvi) se uvek može naći neko ko će vrisnuti na nekoga drugog zbog neke nedoslednosti, jer smo svi, makar u nekoj oblasti, superiorniji od većine. Ako baš mora da se vrisne, bilo bi lepo da je to tiše i uljudnije.


Slažem se i prihvatam da sam čak i preterano bezobrazan kada reagujem na olako etiketiranje drugoga ili karakterisanje Srbije jakim i teškim , a negativnim pojmovima.

Pre svega zato što su to neki radili tendenciozno , a drugi nekritički prihvatali.
Uostalom , na ovo sam nebrojeno puta ukazivao.

Tebi, u ovom slučaju za glasniji ton - izvinjenje, tim pre što nisi na sličan način - odgovorio.

anonymous anonymous 08:01 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

tasadebeli


П.С. - Шта чекаш? Шта се замантраваш овде са мном и са Анонимним? Што не пишеш неки ауторски текст? Боље би ти било...

Зар не видиш да ће Блог Б92 да вам издахне на рукама?



U ovom trenutku, čini mi se - da bi i veštačko disanje usta na usta teško pomoglo.
Umire - lagano.
Natenane.
nepopustljiv nepopustljiv 08:18 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
Da su dozvolili preduzetništvo i da nisu ograničavali privatno vlasništvo, ne bih imao primjedbi.

Znao sam čoveka sa članskom broj 2 u udruženju zanatlija, kraj četrdesetih.
Kad su pustili preduzetništvo krenulo je sa mitom i nelojalnom konkurencijom, muvanjem na sve strane, presipanjem iz društvenog u privatno... Ali nije to za ovu temu. Široko je.
Što se totalitarnosti sedamdesetih i osamdesetih tiče - ne preteruj sa sranjem po socijalizmu, ne diraj u bratstvo i jedinstvo (kao uslov opstanka države i opstanak glava na ramenima koje pikiraju šoveni sa svih strana) i ne psuj Tita kao garanta svega toga. To je bio sav totalitarizam.

Gluposti!
nepopustljiv nepopustljiv 08:21 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous
Koji svi i koji niko?

I "svi" i "niko" - su oni koji na ovom prostoru imaju licence da određuju teme i usmeravaju pravac diskusije .
Demokratsko pravo.

Da nešto obasjaju reflektorima, a da drugo nepoželjno - gurnu u tamu.

Nikove na sunce!
Dosta je bilo anonimnosti!
bene_geserit bene_geserit 08:31 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

deset_slukom
Amerika nije mesto gde bih voleo da živim. Ova policijska ubistva su sigurno rezultat visokog kriminaliteta, ogromne količine oružja na ulicama, nasilničkog mentaliteta, nekim delom i rasizma. Nasilje uzrokuje nasilje.

Inače, kada bi naše institucije vlasti radile kao one u USA, gde bi nam bio kraj? Ma, sigurno je i tamo daleko od idealnog, ali svakako nije "isto kao kod nas".

U svakom slučaju, postoje mnogo bolja mesta na svetu od USA.

Pa USA su kontinent bezmalo sa velikim brojem potpuno različitih mesta.
Zamisli da neko kaže da Evropa nije mesto gde bi voleo da živi ili da postoje mnogo bolja mesta na svetu od Evrope, smešno zar ne. Prvo pitanje koje bi svako pitao posle te tvrdnje je na koji deo Evrope ili zemlju u Evropi misliš?

Ja bih bio vrlo skeptičan oko američkih institucija vlasti - od legalizovane korupcije (lobiranja), preko sudskog sistema gde stvari mnogo zavise od toga koliko dobre advokate imaš (tj. koliko para), nije to puno bolje nego u Srbiji.

Policijska ubistva, visok kriminalitet - da u nekim zip kodovima, u nekima ubistava, silovanja, pljački praktično nema. Ne kao u Meksiku gde je kriminal svuda a oni koji imaju para su u ograđenim naseljima sa čuvarima a gde god mrdnu ih prate telohranitelji, već suprotno od toga, kriminal je pretežno lokalizovan na geta.
Statistička sarma tu ništa ne znači. Većina USA je bez previše kriminala, slično Evropskim državama.
Inače nema nikakve korelacije između količine oružja i broja ubistava - recimo Wyoming ili Idaho imaju najveći broj (uz par drugih država) komada oružja po stanovniku a jako malo ubistava.
nikvet pn nikvet pn 09:13 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Bili Piton

Old skul.


У Бг кафану преферирам ако има седокосе конобаре. Два су разлога; први: иоле цивилизован гост биће послужен као енглески лорд, њима је тек докурчило бахатуна. Други: клопа је ту високо подигнута, седе главе су одавно напушиле куварицу за најмањи кикс.



hoochie coochie man
možda je to posledica opčinjenosti nas provincijalaca BEOGRADOM.
A jesmo opčinjeni, samo se foliramo kad tvrdimo da nismo,


Даај... Становање у кавезу, ноћна бука, целодневна прашина, туча за паркинг, хорор превоз гдегод помислиш да кренеш, гужва свуда, простаци у хордама, природа у саксији... Не, то није место где радо идем. Велеград итекако има добрих страна али на мом кантару претегло је лоше.

Пре пар деценија (у комунизму, тешка срца признајем ) било је обрнуто.
nepopustljiv nepopustljiv 09:20 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

maksa83
Bili Piton
a siguran sam da je i on upamtio mene, makar za narednih desetak minuta

Shvatim da sam zatočen u divljini bez makazica za nokte i još koječega, odem do Ralje, na raskrsnici na kojoj te je do skora gledao sa terase veliki plakat Vjekoslava Šešelja kineska radnja (jedna od 3-4 radnje u Ralji, od kojih su dve prodavnice pića), i uđem tu, nađe mi Kinez makazice, platim makazice, kaže Kinez "doviđenja", ja kažem "zaiđen" (Zàijiàn, 再见, što je "doviđenja" ), Kinez ne dižući pogled refleksno odgovori "zaiđen" (iako je već rekao doviđenja), onda posle 1 sekunde shvati da 'nešto tu nije normalno', digne iznenađeno pogled i iskezi se od uva do uva. I odem ja tako, i posle 20-30 metara pogledam i vidim Kinez stoji na vratima i gleda za mnom. Mahne mi on na kineskom, odmahnem ja na srpskom pošto znam samo "nihao" i "zaiđen".

Bravo Mkaso!
Evo i ja sam odmah zapamtio te dve reči kineskog.

Inače, ovaj vikend se nisam smucao tim (tvojim) beogradskim krajevima - nego sam završio u restoranu "Vinogradi" u beogradsko-gročanskom kraju ... sa solidnim vidikom na banatsku stranu. A pre toga smo svratili u manastir Rajinovac gde sam se najeo šljiva - i to kakvih. A mogli smo i da se ušunjamo na jedno krštenje - kako ono kažu, makar sa mladine strane.
Šteta što je bilo 'mutno' vreme, pa sam video samo Pančevo sa rafinerijom i alibunarske vetro-generatore.
Jer - ukoliko je vreme baš vedro, sa dobrom prozračnošću - ponekada može da se vidi i 150 do 200 km u daljinu ... naravno, pretpostavka je da prepoznaješ to što vidiš - a možeš da vidiš samo planinčuge na tom rastojanju.
Ali je riblja čorba - i ostalo što ide posle, bila štogod.
nepopustljiv nepopustljiv 09:24 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

predatortz
Ahakakodane...


Individualno gledište, kolega.
Takvo je moje, ne znači da je to i zaista tako.
Ja sam samo konzument, nedovoljno potkovan da bih davao ozbiljan vrednosni sud.

Pa da!
Demokratija je - i svako ima pravo na gledište.
nepopustljiv nepopustljiv 09:26 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous
tasadebeli


Занемари моју примедбу и уживај.

Ipak sam te dobro razumeo.

Na ovom blogu sam od prekjuče u ovo doba.
Nisam mogao da ne iskomentarišem Lepoticino zatalasavanje bloga.

A ako primećuješ pre toga me nije bilo izvesno vreme.

I težim da me ima što manje - da ne bih gubio vreme u ovoj rupi bez dna.
Svi su razlozi dobrodošli koji mi pomažu u odluci da u jednom trenutku potpuno napustim ovo mesto.



Ko je Lepotica?
anonymous anonymous 10:35 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

nepopustljiv
anonymous
tasadebeli


Занемари моју примедбу и уживај.

Ipak sam te dobro razumeo.

Na ovom blogu sam od prekjuče u ovo doba.
Nisam mogao da ne iskomentarišem Lepoticino zatalasavanje bloga.

A ako primećuješ pre toga me nije bilo izvesno vreme.

I težim da me ima što manje - da ne bih gubio vreme u ovoj rupi bez dna.
Svi su razlozi dobrodošli koji mi pomažu u odluci da u jednom trenutku potpuno napustim ovo mesto.



Ko je Lepotica?


Freehand.




apacherosepeacock apacherosepeacock 10:43 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

I težim da me ima što manje - da ne bih gubio vreme u ovoj rupi bez dna.


Ako nesto smatras rupom bez dna sta imas da tezis da te tu ima sto manje, zasto si uopste prisutan u toj rupi?

Ili si samo unjkavi licemer.
anonymous anonymous 10:44 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

apacherosepeacock
I težim da me ima što manje - da ne bih gubio vreme u ovoj rupi bez dna.


Ako nesto smatras rupom bez dna sta imas da tezis da te tu ima sto manje, zasto si uopste prisutan u toj rupi?

Ili si samo unjkavi licemer.


Upravo sam to.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:51 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous
tasadebeli


Зар не видиш да ће Блог Б92 да вам издахне на рукама?



U ovom trenutku, čini mi se - da bi i veštačko disanje usta na usta teško pomoglo.
Umire - lagano.
Natenane.


Ma nije moguce?

Toliko ste bitni u pm. da ce bez vas dvojice trojice i jedne povucene autorske opcije mesto da 'mre.

Koliko samo moras da budes rastavljen sa realnoscu da ovoliko buncas.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:54 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Upravo sam to.


Od svega sto mozes da budes ti biras da budes licemer. Zalosno.
Bili Piton Bili Piton 11:01 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

A na sve to, ako nekome nije dosta Oluje koja je bila obeležena na sva zvona (maltene sam riknuo od tog žvalavljenja s telke ceo dan) pa bi još pride nešto slično i na blogu, pa brate mili jesmo možda ludi ali nismo mazohisti.
Bili Piton Bili Piton 11:04 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

maksa83
o kvalitetnijem rokenrolu u Hrvatskoj (to zaista i mislim, bio je jbga)...

Ahakakodane...



Kako ja volim taj album...sjajan je u celini, nema slabog mesta u tih osam stvari.
tasadebeli tasadebeli 11:14 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous
tasadebeli


П.С. - Шта чекаш? Шта се замантраваш овде са мном и са Анонимним? Што не пишеш неки ауторски текст? Боље би ти било...

Зар не видиш да ће Блог Б92 да вам издахне на рукама?



U ovom trenutku, čini mi se - da bi i veštačko disanje usta na usta teško pomoglo.
Umire - lagano.
Natenane.



Убише га петнаестак до двадесет (не више од тог броја, када погледаш колико се никова врти по коментарима) извршитељских терориста који су већ досадили и сами себи а камоли другима, па од сваке теме и ауторског текста направе... Хм...

Како ти оно рече?

Довољан је један једини туперасти коментар, one fuckin' little weakness, па да свака тема на Блогу Б92 која се бави саадшњим временом, друштвеним и политичким појавама и стварношћу око нас оде заборав и да се онда булшитерски паламуди о свему другом, само не о ономе што је тема уводног текста.


Јбг... Ако смо пали, били смо паду склони.
nepopustljiv nepopustljiv 12:13 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous
apacherosepeacock
I težim da me ima što manje - da ne bih gubio vreme u ovoj rupi bez dna.


Ako nesto smatras rupom bez dna sta imas da tezis da te tu ima sto manje, zasto si uopste prisutan u toj rupi?

Ili si samo unjkavi licemer.


Upravo sam to.

Stidi se!
deset_slukom deset_slukom 12:33 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

bene_geserit

Pa USA su kontinent bezmalo sa velikim brojem potpuno različitih mesta.
Zamisli da neko kaže da Evropa nije mesto gde bi voleo da živi ili da postoje mnogo bolja mesta na svetu od Evrope, smešno zar ne. Prvo pitanje koje bi svako pitao posle te tvrdnje je na koji deo Evrope ili zemlju u Evropi misliš?


Anonimus je svojim komentarom o masovnim policijskim ubistvima stvorio jasnu sliku Amerike na koju se odnosio moj komentar.

Inače, kao pecaroš - penzioner mogu da zamislim sebe kako živim u nekoj američkoj vukojebini i na miru krckam penziju (američku, ne ovu svoju), širom USA ima bar milion sjajnih lokacija.

bene_geserit
bih bio vrlo skeptičan oko američkih institucija vlasti - od legalizovane korupcije (lobiranja), preko sudskog sistema gde stvari mnogo zavise od toga koliko dobre advokate imaš (tj. koliko para), nije to puno bolje nego u Srbiji.


"Legalizovana korupcija" mi zvuči kao uspostavljanje kontrole i uvida. Ko zna zašto je to dobro? Što se advokata tiče, isto je kao sa bilo čime drugim. Da su svi dobri, svako bi imao pravo na dobrog advokata. Znanje se plaća.

Očigledno bolje poznaješ i jednu i drugu stranu - ruku na srce, uzevši u obzir sve što "institucije vlasti" predstavljaju, zar zaista tamo "nije puno bolje"? Malo je reći da taj sistem zaista funkcioniše.
nepopustljiv nepopustljiv 13:30 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

deset_slukom
bene_geserit

Pa USA su kontinent bezmalo sa velikim brojem potpuno različitih mesta.
Zamisli da neko kaže da Evropa nije mesto gde bi voleo da živi ili da postoje mnogo bolja mesta na svetu od Evrope, smešno zar ne. Prvo pitanje koje bi svako pitao posle te tvrdnje je na koji deo Evrope ili zemlju u Evropi misliš?


Anonimus je svojim komentarom o masovnim policijskim ubistvima stvorio jasnu sliku Amerike na koju se odnosio moj komentar.

Inače, kao pecaroš - penzioner mogu da zamislim sebe kako živim u nekoj američkoj vukojebini i na miru krckam penziju (američku, ne ovu svoju), širom USA ima bar milion sjajnih lokacija.
...

Sada su mi donekle jasniji neki tvoji komentari.
angie01 angie01 14:20 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Što, bre, zbog Endži pljujete po Beogradu?


Drago mi je da si provalio foru.


Ozren & Gvozden da saberu, da te ljakse fore-sem sto su glupave i vidno kompeksaske a i nemaju nikakve veze sa mnom, sem u njihovim glavama- ne menjaju cinjenicu da se Beograd zesce smorio, poseljacio, razvalio,...i da je valjda interes svih koji u njemu zive, da to ne bude tako.

anonimbuse-uzalud se trudis,...sve ti je bljutavo, ni malo motivacije,...sto se Oluje i tvoje jadne prozivke tice- je l neko brani bilo kome da o njoj pise,...tokom ovih godina je vise nas, sto u tekstu sto u komentarima o tom pogromu pisalo,...i kao sto ti je vec napisao free, ko god nema opciju pisanja, a zeli nesto da objavi, ustupice mu prostor oni koji imaju,...tako da je to tvoje maliciozno nabedjivanje drugih, cist promasaj.
deset_slukom deset_slukom 16:24 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

nepopustljiv

Sada su mi donekle jasniji neki tvoji komentari.


Nije tebi ništa jasno u mojim komentarima, niti će biti.

Uzgred - pecaroš koji retko peca, penzioner koji i dalje radi (kao jedini) u svojoj firmici... postoje druge stvari koje bi me daleko jasnije odredile.
anonymous anonymous 16:32 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Bili Piton
A na sve to, ako nekome nije dosta Oluje koja je bila obeležena na sva zvona (maltene sam riknuo od tog žvalavljenja s telke ceo dan) pa bi još pride nešto slično i na blogu, pa brate mili jesmo možda ludi ali nismo mazohisti.

Pa brate, Bili....
Ne možeš ni da pretpostaviš koliko se slažem sa tobom.

Samo hajde da logiku dosledno primenimo ...pa da stavimo moratorijum na teme Srebrenice, Sarajeva,Vukovara, Vučića i Đilasa , četnika i partizana , komunista i fašista.
Dosadilo je to , a i bilo ga je previše.

Pa da se izrazgovaramo kao ljudi.
nepopustljiv nepopustljiv 17:14 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

deset_slukom
nepopustljiv

Sada su mi donekle jasniji neki tvoji komentari.


Nije tebi ništa jasno u mojim komentarima
, niti će biti.

Uzgred - pecaroš koji retko peca, penzioner koji i dalje radi (kao jedini) u svojoj firmici... postoje druge stvari koje bi me daleko jasnije odredile.

Nisi u pravu!
Bili Piton Bili Piton 17:22 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

anonymous


Samo hajde da logiku dosledno primenimo ...pa da stavimo moratorijum na teme Srebrenice, Sarajeva,Vukovara, Vučića i Đilasa , četnika i partizana , komunista i fašista.


A zašto bi iko poslušao ovu tvoju sugestiju? Jesi urednik bloga - nisi. Jesi supervizor bloga - nisi. Jesi li bloger koji je ikad pokušao da se oproba tako što će napisati tekst pa nekog zamoliti da ga objavi? Koliko znam nisi. Jesi li se nametnuo kao kapacitet na blogu koji tokom godina stiče ugled i simpatije svojim odmerenim, pravovremenim, inteligentnim, možda duhovitim komentarima? Definitivno nisi.

Pa kad nisi, po kom onda osnovu misliš da si u poziciji da postavljaš ikakve zahteve, a posebno u vezi s onime o čemu bi se pisalo, o čemu ne, a o čemu samo ako se piše ili ne piše o nečem drugom i tako dalje?

"Vi ste baš bez kompleksa", rekao bi moj pokojni profa iz kompozicije.
nikvet pn nikvet pn 18:15 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,


Ајде Били не пецај се. Видиш да г.Алекса Ж. Онанимус предано ради свој посо. Скретање пажње, контрирање, вајкање, кмечање и све што треба да би се развалила и сама помисао на квалитетну антисистемску (?) дискусију. Није лепо што га ометаш да поштено заради свој сендвич. И сок.

Прескочиш га ко Чарлија и мирна глава.
freehand freehand 18:56 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

nepopustljiv
freehand
Da su dozvolili preduzetništvo i da nisu ograničavali privatno vlasništvo, ne bih imao primjedbi.

Znao sam čoveka sa članskom broj 2 u udruženju zanatlija, kraj četrdesetih.
Kad su pustili preduzetništvo krenulo je sa mitom i nelojalnom konkurencijom, muvanjem na sve strane, presipanjem iz društvenog u privatno... Ali nije to za ovu temu. Široko je.
Što se totalitarnosti sedamdesetih i osamdesetih tiče - ne preteruj sa sranjem po socijalizmu, ne diraj u bratstvo i jedinstvo (kao uslov opstanka države i opstanak glava na ramenima koje pikiraju šoveni sa svih strana) i ne psuj Tita kao garanta svega toga. To je bio sav totalitarizam.

Gluposti!

Iš.
freehand freehand 19:00 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

tasadebeli
anonymous
tasadebeli


П.С. - Шта чекаш? Шта се замантраваш овде са мном и са Анонимним? Што не пишеш неки ауторски текст? Боље би ти било...

Зар не видиш да ће Блог Б92 да вам издахне на рукама?



U ovom trenutku, čini mi se - da bi i veštačko disanje usta na usta teško pomoglo.
Umire - lagano.
Natenane.



Убише га петнаестак до двадесет (не више од тог броја, када погледаш колико се никова врти по коментарима) извршитељских терориста који су већ досадили и сами себи а камоли другима, па од сваке теме и ауторског текста направе... Хм...

Како ти оно рече?

Довољан је један једини туперасти коментар, one fuckin' little weakness, па да свака тема на Блогу Б92 која се бави саадшњим временом, друштвеним и политичким појавама и стварношћу око нас оде заборав и да се онда булшитерски паламуди о свему другом, само не о ономе што је тема уводног текста.


Јбг... Ако смо пали, били смо паду склони.

Pokušavam deset puta da nađem taj tvoj antlogijski komentar kojim se prodire u srž roblematike i - uvek ćorak.
Obrisao Filip, banovao te, oboleo od tasinog kompleksa "šalio sam se" folirancije "Kinšasa" serijala?
Nije koliko razumem. Pa šta je onda ako nije licemerje i sva ona druga divna svojstva kojima ti kitiš svakog ko se sa tobom ne složi oko tvojih bulažnjenja?
tasadebeli tasadebeli 19:07 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
tasadebeli
anonymous
tasadebeli


П.С. - Шта чекаш? Шта се замантраваш овде са мном и са Анонимним? Што не пишеш неки ауторски текст? Боље би ти било...

Зар не видиш да ће Блог Б92 да вам издахне на рукама?



U ovom trenutku, čini mi se - da bi i veštačko disanje usta na usta teško pomoglo.
Umire - lagano.
Natenane.



Убише га петнаестак до двадесет (не више од тог броја, када погледаш колико се никова врти по коментарима) извршитељских терориста који су већ досадили и сами себи а камоли другима, па од сваке теме и ауторског текста направе... Хм...

Како ти оно рече?

Довољан је један једини туперасти коментар, one fuckin' little weakness, па да свака тема на Блогу Б92 која се бави саадшњим временом, друштвеним и политичким појавама и стварношћу око нас оде заборав и да се онда булшитерски паламуди о свему другом, само не о ономе што је тема уводног текста.


Јбг... Ако смо пали, били смо паду склони.

Pokušavam deset puta da nađem taj tvoj antlogijski komentar kojim se prodire u srž roblematike i - uvek ćorak.
Obrisao Filip, banovao te, oboleo od tasinog kompleksa "šalio sam se" folirancije "Kinšasa" serijala?
Nije koliko razumem. Pa šta je onda ako nije licemerje i sva ona druga divna svojstva kojima ti kitiš svakog ko se sa tobom ne složi oko tvojih bulažnjenja?



Њаооооо!

Како си ти паметан!

Сува инТЕЛЕгенција! Богомдана! Ту школа, образовање, није ни било потребно. Све то самоникло, ижџикљало само од себе, на партијским вечерњим курсевима.

А што одговараш на мој коментар писан Анонимном, а не одговараш на мој коментар писан теби?

Овиме што си цитирао обраћао сам се Анонимном, а не теби.

Теби је нешто друго било упућено.

Када ћеш да качиш свој ауторски текст?

Блог ти/вам умире, а ти ништа.

Ако чекаш договор власти и "опозиције" у Србији око изборних услова, онда од та посла нема ништа.

Можемо већ полако да почнемо да спремамо парастос Блогу Б92. Време је да се ми, благо мени, полако већ договарамо ко ће да купи свећу, ко ће да спреми жито, ко ће да доведе попа, ко да седи преко ноћи уз покојника (уз ракијицу наравно), ко да носи сандук, ко ће да нариче,...?

Него, бако! Реци ти мени




nepopustljiv nepopustljiv 19:27 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
nepopustljiv
freehand
Da su dozvolili preduzetništvo i da nisu ograničavali privatno vlasništvo, ne bih imao primjedbi.

Znao sam čoveka sa članskom broj 2 u udruženju zanatlija, kraj četrdesetih.
Kad su pustili preduzetništvo krenulo je sa mitom i nelojalnom konkurencijom, muvanjem na sve strane, presipanjem iz društvenog u privatno... Ali nije to za ovu temu. Široko je.
Što se totalitarnosti sedamdesetih i osamdesetih tiče - ne preteruj sa sranjem po socijalizmu, ne diraj u bratstvo i jedinstvo (kao uslov opstanka države i opstanak glava na ramenima koje pikiraju šoveni sa svih strana) i ne psuj Tita kao garanta svega toga. To je bio sav totalitarizam.

Gluposti!

Iš.

Strašno!
Izvini se!
angie01 angie01 20:04 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Овиме што си цитирао обраћао сам се Анонимном, а не теби.


khm, se izvinuvame,..al si u tom komentaru opleo po svim ostalima- ez juzuel,...ne znam vise kako ti ne dosadi,...i to prozivas za neodgovaranje na temu:))), ti, koji obicno pises nesto svoje, tj. ponavljas u nedogled neki svoj uradak koji mislis da je od presudnog znacaja za ne znam tacno sta,... slazes se sa neverovatno tupavim anonimusovim komentarima, -koje vise niko ne zna kako da tretira, jer ne pomaze ni preskakanje ni ignor-, jer je u njemu pokusao da nesto opljune, al tako, da je naudio samo sebi, kao i obicno....pa si se obradovao, prepoznao da je to prilika i za tvoje trucanje po drugima.



Можемо већ полако да почнемо да спремамо парастос Блогу Б92. Време је да се ми, благо мени, полако већ договарамо ко ће да купи свећу, ко ће да спреми жито, ко ће да доведе попа, ко да седи преко ноћи уз покојника (уз ракијицу наравно), ко да носи сандук, ко ће да нариче,...?


ovakve komentare vec godinama pises, a jos uvek si tu- pa sto dolazis, ako su ti svi odvratni, a sam blog u umiranju, kako kazes,...koliko vidim, neki prilican broj komentara po blogovima i bez neke uobicajene sorke, iako je neslaganje prisutno,...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

ne menjaju cinjenicu da se Beograd zesce smorio, poseljacio, razvalio


Ovo moram da ti verujem, tamo živiš
Ali

Čitajući šta ti pišeš ovde postaje jasno da tom razvaljivanju nisu doprineli došljaci nego oni koji misle da ako pomenu SKC samim tim postaju kul riba.

Znaš, oduvek sam tvrdio da rođenje, odrastanje i život u gradu jesu prednost, daju šansu, ali samo šansu i priliku, ne garantuju ništa.
Neko to iskoristi neko ne.
Ti ne.

Evo, recimo, dokaza.

Nekako si provalila, ja sam to pisao, da se zovem Gvozden, pisao sam, zna se, da sam seljak..i sad ti, emanxcipovana ribo iz SKCa, pokušavaš time da me dal omalovažiš dal uvredi, ebem li ga šta.
I nije ovo prvi put.

Ali rbo iz SKCa, znašgde si se zeznula?
Tu što si pretpostavila da sam, poput tebe, opterečen nekim kompleksima.
Ne ribo, nipošto, odaaaavno sam ja to pregrmeo.

Time se, ribice, razvaljuje Beograd, ne ijekavicom.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:13 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

A zašto bi iko poslušao ovu tvoju sugestiju?


po kom onda osnovu misliš da si u poziciji da postavljaš ikakve zahteve,


Sugestija ili zahtev?

Ili ipak samo primedba da nečega nema.
Šta fali tome?
Neko nešto predloži, primeti da nečega nema, nikoga ni na šta ne obavezuje, gde vidiš problem?

Nisi u pravu Bili.

Bili Piton Bili Piton 22:36 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

hoochie coochie man



Nisi u pravu Bili.



Možda i nisam, ali lako ću živeti s tim. "Sugestija" bi u ovom kontekstu bila tipičan engleski anderstejtment (npr. kad udješ u kuću u kojoj bukti požar a kažeš "uh, da nije ovde možda malo vrućina" ).

A wannabe urednika bloga (nije jedini, a nije mu ni prvi put) koji stalno nešto bogorade mi je malo pun kufer (opet anderstejtment). Apačica mu je uostalom već rekla sve što i sam mislim tim povodom pa da se ne zadržavamo dalje tu.
angie01 angie01 22:45 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

misle da ako pomenu SKC samim tim postaju kul riba.


omajnlibesgot- ti svaki put ko prstom u pekmez,...a i to sa ribom/ribicom, bas je onako, kako da ti kazem,...

...koliko sam izbrojala, ti i tvoj kamarad ste meni spocitavali, ja vama nisam nista,...ili ste se prepoznali u onome sto sam rekla, a istina je ziva,...a ti jos te vase pokusaje- ljakse na kvadrat, jer su pre svega nepostena komunikacija, jos nazivas forom, specijalno za mene...


Nekako si provalila, ja sam to pisao, da se zovem Gvozden,


mora da se salis,...ja to nikada nisam videla, niti sam provaljivala, to Ozren i Gvozden ima jasnu konotaciju i obicno se za istu koristi...


zna se, da sam seljak


bogami, meni rece da si doca
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

ti i tvoj kamarad ste meni spocitavali, ja vama nisam nista,.

Ništa ti nisam spočitavao, naprotiv, spočitao sam predatoru što zbog tebe, da bi tebi pokazao gde ti je mesto, pljuje po Beogradu, kao da nema hiljadu drugih načina i prilika za to.
Makar toga ne nedostaje, prilike pružaš skoro uvek kad se oglasiš.


a i to sa ribom/ribicom, bas je onako, kako da ti kazem,...


Kaži slobodno, evo da ti pomognem, adekvatno.

edit
da sačekam da još neki put dopuniš ili je ovo što si sad napisala sve?

Dopisuj slobodno, razumem, sporo se misli a pogodilo.
Polako, imam ja strpljenja.
tasadebeli tasadebeli 23:01 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

angie01

al si u tom komentaru opleo po svim ostalima




А ти си "сви остали", је л' да?

Па си позвала саму себе да се јавиш у име "свих осталих"?

Шта је са вама, људи?

Имате некакав поремећај идентитета, шта ли?

Обратим се Анонимном, одговара ми Фрихенд.

Обратим се Фрихенду, одговараш ми ти.

Претпостављам да ће се сада на овај мој одговор теби накачити неко коме се такође уопште нисам обратио.

(Надам се не Били Питон, њему сам већ код Фукса објаснио да ми се не обраћа више. Ваљда је запамтио.)

Е, свашта...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

A wannabe urednika bloga (nije jedini, a nije mu ni prvi put) koji stalno nešto bogorade mi je malo pun kufer


I meni.
Ali ipak ovo nije bilo uređivanje, pre opis strukture, većine ovde.

A to bogorađenje, umro, evo samo što nije, i meni...puni kufer.
Bili Piton Bili Piton 23:08 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

tasadebeli


(Надам се не Били Питон, њему сам већ код Фукса објаснио да ми се не обраћа више. Надам се да је запамтио.)



Ili ćeš šta, molim te? Da se poliješ benzinom i zapališ? Pa nije ti ovo učionica u kojoj možeš da glumataš autoritet pred decom, ovde si do gaća provaljen odavno.

angie01 angie01 23:44 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Ništa ti nisam spočitavao, naprotiv, spočitao sam predatoru što zbog tebe, da bi tebi pokazao gde ti je mesto,


ti si bre prso, huci,...lupetas tu kojesta, ono na licnoj osnovi se obracunavas, a pokazujes samo sebe,...ja sa tim tvojim namerama nemam nista,

sto bi reko Tibor,


@kazi_tibi

akademija vredjanja i omalovazavanja na licnoj osnovi “ad hominem” upisuje nove polaznike

....sad ja tebi treba da se pravdam za SKC, koji sam pomenula u sasvim konkretnom slucaju, nevezanom za mene licno,...a tamo sam provela pola zivota,

ili
Dopisuj slobodno, razumem, sporo se misli a pogodilo.


covece, radim jos nesto, ne buljim u blog i cekam da ti nesto odgovorim,...pa ni ti meni nisi odmah odgovorio.




angie01 angie01 23:47 05.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

А ти си "сви остали", је л' да?


sto da nisam,...ono, dosadilo mi da stalno citam ista pljuvanja po ljudima ovde, po tome kako je blog njesra i slicno,...oladi malo,...niti te ko dira, niti je momenat,...sem tebi- uvek.
tasadebeli tasadebeli 08:04 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Bili Piton
tasadebeli


(Надам се не Били Питон, њему сам већ код Фукса објаснио да ми се не обраћа више. Надам се да је запамтио.)



Ili ćeš šta, molim te? Da se poliješ benzinom i zapališ? Pa nije ti ovo učionica u kojoj možeš da glumataš autoritet pred decom, ovde si do gaća provaljen odavno.




Ето га и трећи из Трија Фантастико уметника са зечевима из шешира у интернационалном циркусу Блога Б92.

Право да ти кажем, неко је проваљен до гаћа, а неко други је богами ухваћен на делу, и то без гаћа, све клечећи на коленима.

Јбг, ипак си заборавио шта ти рекох код Фукса... А ја се понадао.

Кажу да је и добра меморија такође саставни делић тог мозаика званог интелигенција.

Па сад тек не знам шта бих о теби могао да мислим...

Када си конкретно ти у питању, за неке ствари сам и раније био 100% сигуран и показало се одавно да сам у праву, а неке друге ствари код тебе сам само слутио. Али ево, изгледа да ми још увек сасвим добро ради то моје шесто чуло за врсте људи на које наилазим у свом животу.

Дефинитивно, није ми та моја способност од бога и природе дата ни у твом случају заказала.
tasadebeli tasadebeli 08:06 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

angie01
А ти си "сви остали", је л' да?


sto da nisam,...



Па жао ми је, али ниси. Иако си некада била званични модератор овог Блога Б92.

Изгледа да ти нико није рекао да су те одавно пензионисали са те функције па ти сада, у 2019. години, и даље по навици радиш тај посао (и то као да смо опет у 2008. години и као да је ово Блог Б92 из 2008. године) уместо да уживаш у заслуженој пензијици?

Баш због тога ће и да вам одумре ово ваше чедо, Блог Б92, које настојите, и што је најтужније у свему томе и успевате, да приватизујете искључиво за своје мале затворене жураје на којима ће се вас двадесетак истомишљеника (уз 4-5 тзв. "разноћутних" које толеришете зарад привида шаренила ове ваше баштице) узајамно мазити по главама замишљајући како је то што овде пишете бог зна како значајно. Понајвише о рецептима, баштованству, сиревима,...

А за то време читаност опада. Када је последњи пут неки пост прешао цифру од 2500-3000 прегледа? Углавном се читаност, тј. број прегледа, креће 500-1500, а слави се сваки пут када неки пост пређе 2000 прегледа (уз вишекратно улажење на пост једно те истих никова зарад шорке у коментарима која се вештачки изазива да би Блог Б92 изгледао живахно иако је мртав да мртвији не може бити).

Некада није било тако на Блогу Б92 колико ја памтим.

Различитих коментатора такође има све мање и мање. Број коментара је ту небитан. Шта то вреди када се врте све једно те исти никови. Џабе онда и сотине и стотине коментара. То је само лажна слика популарности Блога Б92.

(Различитих, наглашавам, коментатора а не 15-20 истих никова који се врте из поста у пост и који сада већ више по некој својој навици долазе овде, а не зато што им то нешто значи, прија им или зато што уживају у томе.)

Ауторских текстова такође има све мање и мање. А промакла вам је при свем том вашем преданом раду и бризи за Блог Б92 чињеница да се квалитет добија искључиво из квантитета када су у питању овакве ствари као што је писање овде.

Жао ми је, али морам да ти кажем...

Нека те, Анђо, одмори мало... Заслужила си. То је теби/вама борба твоја/ваша дала.

Пусти Блог Б92 да мало продише, да заживи (ако није сада већ можда касно за то), не гуши га више, у друштву са осталима из твоје екипице, својом непрекидном политикантско-кафанском лицемерном и малициозном комесарском модерацијом двоструких аршина када ти то већ ионако није званични посао.


Ово заиста сасвим добронамерно саветујем и теби и Фрију и Билију и читавој тој вашој екипици душебрижника Блога Б92. Ако уопште и желите да ово место на нету и даље живи свој живот.

Па сад... Ви како год хоћете.
angie01 angie01 09:08 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Па жао ми је, али ниси. Иако си некада била званични модератор овог Блога Б92.

Изгледа да ти нико није рекао да су те одавно пензионисали са те функције па ти сада, у 2019. години, и даље по навици радиш тај посао (и то као да смо опет у 2008. години и као да је ово Блог Б92 из 2008. године) уместо да уживаш у заслуженој пензијици?


o boze, kako te vise ne mrzi da u nedogled ponavljas sve isto prezvakano sto puta, pri cemu se svaki novi pokusaj kontaminacije, pokaze samo jos glupljim i tupavijim,...je l ti uopste shvatas koliko nikome vise nisi interesantan tim stalnim smaranjem oko neke tajne pozadine bloga, ekipica, diverzija,...ni tvoji nekadasnji sledbenici vise nisu zainteresovani za ovo,...

...ja ti samo rekoh da prestanes da davis istim uradcima o losim blogerima i jos losijem blogu, jer to nikoga vise ne zanima, a jos je ludje da i dalje insistiras na svom prisustvu, ako vec tako mislis,...a ti kako hoces.
Atomski mrav Atomski mrav 13:01 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Talijani sede po kafićima i šarmiraju žemske


Imaju najlepše uniforme (jel' ono beše Armani dizajnirao?)...


Rusi, eh Rusi!


Rusi bi mogli da regulišu saobraćaj u Crnoj Gori, to bi dobro prošlo pošto je skraćenica ruke saobraćajne policije DPS (Дорожно-патрульная служба).
nepopustljiv nepopustljiv 13:58 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

angie01
Па жао ми је, али ниси. Иако си некада била званични модератор овог Блога Б92.

Изгледа да ти нико није рекао да су те одавно пензионисали са те функције па ти сада, у 2019. години, и даље по навици радиш тај посао (и то као да смо опет у 2008. години и као да је ово Блог Б92 из 2008. године) уместо да уживаш у заслуженој пензијици?


o boze, kako te vise ne mrzi da u nedogled ponavljas sve isto prezvakano sto puta, pri cemu se svaki novi pokusaj kontaminacije, pokaze samo jos glupljim i tupavijim,...je l ti uopste shvatas koliko nikome vise nisi interesantan tim stalnim smaranjem oko neke tajne pozadine bloga, ekipica, diverzija,...ni tvoji nekadasnji sledbenici vise nisu zainteresovani za ovo,...

...ja ti samo rekoh da prestanes da davis istim uradcima o losim blogerima i jos losijem blogu, jer to nikoga vise ne zanima, a jos je ludje da i dalje insistiras na svom prisustvu, ako vec tako mislis,...a ti kako hoces.

Tasa nije glup!
Usput - u određenoj meri delim njegovo mišljenje.
Mada to na što Tasa podseća nije ništa (spektakularno) novo.
Jer - ljudi koji su spremni da potkazuju, oni to čine revnosno. Često umisle kako je ta osobina (i) afirmativna, kako time služe neki uzvišenijim opštim interesima.
Atomski mrav Atomski mrav 14:05 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Различитих коментатора такође има све мање и мање.

Neki se, doduše, trude da promene ovaj negativni trend kreiranjem klonova. Ali ništa ne može da pobedi entropiju.

Пусти Блог Б92 да мало продише, да заживи (ако није сада већ можда касно за то), не гуши га више, у друштву са осталима из твоје екипице, својом непрекидном политикантско-кафанском лицемерном и малициозном комесарском модерацијом двоструких аршина када ти то већ ионако није званични посао.


Pusti i ti Blog B92 da diše i da živi, nemoj da ga gušiš svojim smaranjima. Kad se već entropija trudi da ga uguši, nemoj još da joj i pomažeš.
st.jepan st.jepan 14:30 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Atomski mrav
Talijani sede po kafićima i šarmiraju žemske

Imaju najlepše uniforme (jel' ono beše Armani dizajnirao?)...

Elegantissimi!
Anche gentilissimi!
Pretprošle godine, negde u ovo vreme, kružim ja usnulim Arecom, kružim i kružim - za moje kamionče nigde parking mesta (potrebna su mu dva, al jedno do drugog).
Iznenada, ogroman, skoro prazan parking!
Ali, samo što sam povukao ručnu, seo za komp i ulovio savršen free WF, pojavljuju se dva karabiljera, do bola skockana (Armani li je, Hugo Boss li je?).
- Gospodine, vi ste na parkingu NATO baze, ne možete ovde ostati.
- Ali gde ću, zavapim na mom bantu italijanskom (obratili mi se na prilično solidnom engleskom, al znam, bolje je zveckat' po njinom - odmah dobih osmeh). Znate, hteo sam ujutro do Svetog Franje, da vidim Priču o pravom krstu, al nema veze, odoh ja dalje.
- Ma che, ma che, morate to videti, imate besplatan parking za kampere tu i tu.
- Pojma nemam gde vam je to tu i tu.
- Nemate GPS?
- Nemam, ja sam, znate, iz pasivnih krajeva... Poverissssima Serbia...
- OK, sledite naš auto.
Gospode kako su samo ispred mene šibali! I koliko je ta jurnjava trajala! I kako se moje tromo prometalo raspomamilo - sve nazad popadalo, al neka, provalio sam da je do tada samo foliralo kilavost.
Mislio sam, kamo li me ovi odvlače, odosmo u PM.
Al ne, naširoko smo obilazili stari grad, kroz koji se kolima ne može.
I gle, evo ga:
Savršen parking, tik uz gradsku kapiju, mislim istočnu.

Zahvalio - salutirali - odmaglili.

Užasno mi je krivo što ih nisam snimio, izgledali su kao dva Korto Maltezea.
Ovako nekako:

predatortz predatortz 16:11 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

omajnlibesgot-

koliko sam izbrojala, ti i tvoj kamarad ste meni spocitavali, ja vama nisam nista,..

to Ozren i Gvozden ima jasnu konotaciju i obicno se za istu koristi.


Bože, kako ova žena smara i prenemaže se.
tasadebeli tasadebeli 17:58 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Atomski mrav
Различитих коментатора такође има све мање и мање.

Neki se, doduše, trude da promene ovaj negativni trend kreiranjem klonova. Ali ništa ne može da pobedi entropiju.

Пусти Блог Б92 да мало продише, да заживи (ако није сада већ можда касно за то), не гуши га више, у друштву са осталима из твоје екипице, својом непрекидном политикантско-кафанском лицемерном и малициозном комесарском модерацијом двоструких аршина када ти то већ ионако није званични посао.


Pusti i ti Blog B92 da diše i da živi, nemoj da ga gušiš svojim smaranjima. Kad se već entropija trudi da ga uguši, nemoj još da joj i pomažeš.



Ево га и четврти у низу!

Шта је бре то, људи, са вама?

Фрихенд није Фрихенд него мисли да је Анонимус, Анђа није Анђа него је умислила да је Фрихенд, Били Питон није Били Питон него се јавља као Анђа, Атомски мрав се исто претворио у Анђу...

Нека колективна шизофренија, шта ли?

И нико да укапира да се не обраћам њему него ми се овде качи искључиво када се обраћам неком другом.

Нисте ми јасни. Ако вам толико смета то што ја напишем, зар вам није једноставније да ме игноришете?

Пази, ако ме игноришете, срећни ви, срећан ја.

А ионако сте прави мајстори одувек били у томе. Игнорисању онога што не годи вашем уху. Годинама. И то не само у мом случају.

Зашто онда то не примењујете и сада, када су у питању моји коментари на овом посту?

Не видим који то мотив имате да се јављате и то искључиво када пишем коментар неком другом а не вама.

Јасно вам је, ваљда, да ме нећете разуверити у то што говорим јер је реалност ипак много убедљивија од ваших речи.

Биће да је то што ја напишем ипак истина која боли, па се осећате позваним да се јављате на моје коментаре, надовезујући се тако у низу, иако се у тим коментарима обраћам другим лицима а не вама, не би ли тако на неки начин затворили очи пред реалним стањем у којем се нашао данас Блог Б92 понајвише захваљујући вама.

Боли та истина, боли... Знам, није вам лако.
freehand freehand 19:48 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Боли та истина, боли... Знам, није вам лако.

Ovo, inače, ne radim nikad i čak po pravilu smatram potpuno neprimerenim. Ali uvek bude prvi put: da ti, Taso, ipak probaš sa nekim ko je zaista stručan a da se maneš nadrilekarstva i tih sam-svoj-majstor pizdarija?
Internet je, u principu, fikcija, čoveče. Ne dozvoli da te odvoji od realnosti.
nepopustljiv nepopustljiv 20:17 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
Боли та истина, боли... Знам, није вам лако.

Ovo, inače, ne radim nikad i čak po pravilu smatram potpuno neprimerenim. Ali uvek bude prvi put: da ti, Taso, ipak probaš sa nekim ko je zaista stručan a da se maneš nadrilekarstva i tih sam-svoj-majstor pizdarija?
Internet je, u principu, fikcija, čoveče. Ne dozvoli da te odvoji od realnosti.

Pa šta se onda javljaš kada zaista nisi stručan?!
A da se ti, iako nestručan, izviniš Tasi?!
freehand freehand 21:07 06.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

nepopustljiv
freehand
Боли та истина, боли... Знам, није вам лако.

Ovo, inače, ne radim nikad i čak po pravilu smatram potpuno neprimerenim. Ali uvek bude prvi put: da ti, Taso, ipak probaš sa nekim ko je zaista stručan a da se maneš nadrilekarstva i tih sam-svoj-majstor pizdarija?
Internet je, u principu, fikcija, čoveče. Ne dozvoli da te odvoji od realnosti.

Pa šta se onda javljaš kada zaista nisi stručan?!
A da se ti, iako nestručan, izviniš Tasi?!

Jedno iš nije dosta? Strašno.
tasadebeli tasadebeli 08:04 07.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

freehand
Боли та истина, боли... Знам, није вам лако.

Ovo, inače, ne radim nikad i čak po pravilu smatram potpuno neprimerenim. Ali uvek bude prvi put: da ti, Taso, ipak probaš sa nekim ko je zaista stručan a da se maneš nadrilekarstva i tih sam-svoj-majstor pizdarija?
Internet je, u principu, fikcija, čoveče. Ne dozvoli da te odvoji od realnosti.



Јбт, па ви стварно тако екипно патите од колективног шизофреног поремећаја идентитета!

Ово што си цитирао, написао сам Атомском мраву. А сада се ти јављаш.

'Ајмо, лицитација! Ко ће сада да се јави на овај мој коментар који управо пишем?

Први пут, други пут, трећи пут!

Продато!









П.С. - 'Ајмо да се уозбиљимо...

Да сам на твом месту, ја не бих тако олако другима приписивао психијатријске поремећаје и болести. Поготово не зарад јефтиних булшитерских политикантских интереса.

То ти је као бумеранг, уме и да се врати. И, ако си неук, необучен и још приде неспретан, да те удари право у главу.

Незгодно је то.




tasadebeli tasadebeli 08:18 07.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

predatortz
omajnlibesgot-

koliko sam izbrojala, ti i tvoj kamarad ste meni spocitavali, ja vama nisam nista,..

to Ozren i Gvozden ima jasnu konotaciju i obicno se za istu koristi.


Bože, kako ova žena smara i prenemaže se.



За све паре.
freehand freehand 15:57 07.08.2019

Re: od septembra u Srbijici,

Да сам на твом месту, ја не бих тако олако другима приписивао психијатријске поремећаје и болести.

Poremećaji su pshički. Psihijatrija se njima bavi.
Što se ostalog tiče - gde je i ko tebe pominjao tamo gde si se po svojoj volji i želji komentarima uključivao? Niko?
E jebi ga...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana