Gost autor

Kako intervjuisati Vučića!?

Filip Mladenović RSS / 22.08.2019. u 09:29

 

 TRANSKRIPT intervjua od 18. minuta snimka!

Glas Amerike: Da, ali isto je postalo popularno da ljudi odlaze iz Srbije, i odlaze medicinske sestre, odlaze lekari, vozači. Odlaze ljudi iz Srbije i navode da im je teško da žive u Srbiji.

Vučić: A jel' bilo lakše kad ste Vi otišli? Više ljudi je otišlo u tom periodu, nego danas, iako i dalje ljudi odlaze. Globalizacija je takav proces. Manje nam lekara odlazi nego iz bilo koje druge zemlje u regionu.

Glas Amerike: Ali Vas ne zabrinjava da jedan lekar ne može da živi sa svojom platom u Srbiji?

Vučić: Ja ću da Vam odgovorim. Lekari mnogo manje odlaze iz Srbije nego u svim drugim zemljama, nego čak iz nekih zemalja EU. Medicinske sestre nam odlaze.

Glas Amerike: Ne može lekar bez medicinske sestre...

Vučić: Pustite me da kažem. U prethodne dve godine smo povećali za 10 i 12 odsto kumulativno za 23 odsto plate medicinskim sestrama, ove godine će biti jos 15 odsto što znači 30 odsto u 3 godine. Nominalno, realno to je 23, 24 odsto, imajući u vidu međugodišnju inflaciju. Ako Vi možete da mi kažete, da mi pokažete da je malo da se uveća za 23, 24 odsto za 3 godine, ja ću vam reći da je nemoguće više, ali ja znam da je uvek lako kritikovati i govoriti loše i ono sto smo nasledili je bilo stanje užasno i to danas popravljamo. I te plate koje su bile 329 evra prosečne, danas idu na 500, 510 evra. Sa druge strane, minimalac koji smo zatekli na 16.000 dinara, ići će na, pretpostavljam 30.000 i više od 30.000 dinara. To su ogromne promene, ali ako vi mislite styvarno da mi možemo za 2 ili 3 godine da stignemo Nemačku i Austriju koje su nam 500 godina bežale, ili Hrvatsku koja nam je 200 godina bežala, a stižemo je, a smanjujemo tu razliku, daleko smo još. Smanujemo razliku, za razliku od prethodnog perioda, onda recite da sam kriv. Ja sam ponosan na to što smo uradili i za napedak koji postižemo, i želim da Vas obavestim da očekujem da sledeće godine ponovimo titulu najboljeg u privlačenju stranih direktnih investicija. Dobio sam danas podatak od Jorgovanke Tabaković i Narodne banke da imamo 2 koma 32, čak skoro 40 odsto više investicija nego u 6 ili 7 meseci prethodne godine.

Glas Amerike: Ali to ljudi ne osećaju u svojim novčanicima...

Vučić: To je inače floskula koju ponavljate već 5 godina svuda i na svaki način.

Glas Amerike: Nije floskula ako vidite da se ima para da se radi po Beogradu, da se ima para za neke stvari, a da se nema para za plate.

Vučić: Kako to mislite da nema para za plate?

Glas Amerike: Kažete da je jako teško povećavati plate...

Vučić: Naravno, ali evo povećavamo za 15 odsto medicinskim sestrama. I one opet odlaze. Odlaze zato što dobijaju, zato što se svi tuku za njih, dobijaju veće plate, jer je njihova osnova bila užasno mala, jer smo nasledili plate na 32.000 dinara. Mislite li da je moguće da isplatimo medicinskim sestrama plate od 100 hiljada dinara. Iz čega, kako? Koji to doktor ekonomije može da mi objasni kako. Kažite mi kako, a u svemu smo najuspešniji, ceo svet nas hvali kao što znate. U svemu! Od privlačenja stranih investicija, od izgradnje infrastrukturnih objekata. Pa mi imamo više autoputeva duplo nego sto ima Rumunija koja je 4 puta veća od nas, koja je članica EU, koja je dobila 60 milijardi pod EU. Bugarska koja je dobila 42 milijarde od EU. Pustite te priče ne osećaju! Osećaju ljudi, zadovoljniji su ljudi. Da li su zadovoljni da li žive lepo, pa ne žive lepo i ne može tako lako da se živi lepo.

Glas Amerike: Da, ali jedan deo ljudi vezan za SNS živi lepo.

Vučić: Naročito žive lepo ljudi vezani za Dragana Đilasa i Vuka Jeremića.Glas Amerike: Ali oni nisu vezani za SNS...

Vučić: Dragan Đilas je najbogatiji, ali nije vezan za SNS.

Glas Amerike: Mislim na ljude vezane za SNS, one koji su zapošljavani preko stranke... Dakle, to su ljudi koji žive dobro. Zar ne?

Vučić: Mislim da najbolje živi Dragan Đilas. I Dragan Šolak. I mislim da dobro žive i mnogi drugi ljudi. Mislim da ima ljudi u SNS-u koji žive kao obični ljudi pristojnim i normalnim životom. Ali ima i onih koji se ponašaju bahato i arogantno i oni neće biti više na funkcijama. Upravo zato i predviđam Kongres partije da mlađe snage preuzmu vođstvo, kao i oni koji su se pokazali kao odgovorni i ozbiljni.

Glas Amerike: Postoje ljudi čiji se doktorati dovode u pitanje, čije se ponašanje dovodi u sumnju. Pre svega mislim na krivično ponašanje i bahatu vožnju i ništa se ne rešava. Dozvoliću da ćete to rešiti na Kogresu stranke....

Vučić: Nemojte Vi meni da dozvoljavate bilo šta, molim vas da mi ništa ne dozvolite.... Kažite mi to, krivično ponašanje, kakvo je to krivično ponašanje?

Glas Amerike: Ukoliko vozite autoputem i ubijete nekoga na naplatnoj rampi.....

Vučić: Na primer?

Glas Amerike: Ubijete osobu na naplatnoj rampi...

Vučić: Na primer...

Glas Amerike: Na primer Zoran Babić.

Vučić: Na primer, Zoran Babić nije ubio nikoga.

Glas Amerike: Ali, mi to nismo videli.

Vučić: Šta nismo videli?

Glas Amerike: Nismo videli ko je vozio auto. Niste dozvolili da se vidi snimak javne kamere. Sami ste zaključili i rekli: "ja sam video, on nije kriv".

Vučić: Snimak je užasan, a pošto vidim da izražavate sumnju, ja ću da zamolim nadležne države organe kao predsednik Republike da vam pokaže to. Da vidite kakvim ste se lažima služili svih prethodnih meseci.

Glas Amerike: Ja vas molim, hvala...

Vučić: To ću da uradim, ja Vas molim da izađete na televiziju da se izvinite za sve laži koje smo izgovarali o ovom slučaju. I ništa više. Da li zaista mislite da bih bio budala da pogledam snimak i da vam kažem da je to tako. A da znam da taj snimak postoji koji bi dokazivao nešto drugo.

Glas Amerike: Rekli ste sada javno da ćete dati taj snimak...

Vučić: Ne, rekao sam da ću da ću da učinim sve što je u mojoj moći. Nadam se da sam dobio obećanje od vas da ćete se izviniti za sve neistine koje ste prenosili...

Glas Amerike: Da.

Vučić: Ja ću sa velikom pažnjom i željom da iščekujem vaše izvinjenje. Kao što vidite na čapras divanima i šupljim pričama ne može da se zasniva suština politike. A to je suština politike onih koji bi da sruše uspešniju, pristojnu i moderniju Srbiju. I u tome neće uspeti.

Glas Amerike: Oni će najverovatnije bojkotovati izbore - zato što su nezadovoljni. Razgovori vlasti i opozicije, kako razumemo, baš i ne idu u tom smeru, kao da vlast čini...

Vučić: Vlast mnogo čini.

Glas Amerike: Da li se radi o nekoj izmeni zakona?

Vučić: Prvo, mi smo uradili sve da sačuvamo demokratske zakone. Da li ste saglasni da su to izuzetni zakoni? Da je to vrhunac demokratije.... Jesmo ih sve sačuvali? Sve što žele, mi smo spremni i mimo toga. Ako hoće spremni smo da ih donesemo. 

Glas Amerike: Ali..

Vučić: Samo da me pustite da odgovorim na pitanje kada ste me već pitali. Na taj vrhunac demokratije, ako im je u međuvremenu, palo napamet još nešto... I za biračke spiskove i sve laži kako je neko potradao na izborima. Otimao narodnu volju. Sve što je potrebno o Zakonu o finansiranju političkih stranaka postupili smo po njihovom zakonu. Usvojili smo ono što su tražili, uz dve manje izmene, koje su značile da manje para uzimamo narodu i manje dajemo strankama. Jer sam želeo da moja stranka dobija manje novca. Da bi se ponašao domaćinski i pošteno. A ne kako su se "dosovci" ponašali dok su bili na vlasti. Pa kad su imali ogromnu većinu uzimali ogroman novac za sebe. Što se tiče medija, društvene mreže su najsnažniji medij u Srbiji. Oko 85 odsto ljudi u Srbiji koristi društvene mreže. Što se tiče drugih medija postoji značajnija polarizacija medija i ja nemam problem sa tim. Kao što postoji i ovde u Sjedinjenim Državama - video sam to.Glas Amerike: Kako se osećate kad ljudi pričaju - "evo ga ovaj na svim kanalima je"?

Vučić: Nikad u životu nisam bio na mnogim od tih kanala.

Glas Amerike: Svi kanali, na primer, prenose vaše obraćanje...

Vučić: Na primer?

Glas Amerike: Pink, RTS....

Vučić: Na primer koje obraćanje?

Glas Amerike: Na primer sada kada ste otvarali ovaj deo autoputa...

Vučić: Nažalost, mnogi nisu prenosili. Ili, neki nisu prenosili. A ja mislim da ne postoji važniji događaj za Srbiju od takve stvari. Čudim se kada neko prenosi gluposti pojedinih ljudi koji ne znaju šta bi rekli, ni šta su uradili. Osim što su bogatiji za 500 miliona evra, tri televizijska kanala, deset novina u Srbiji. I opet kukaju. Ajde da uporedimo nešto pošto volim da pričam o tome. Mnogo mi je bilo teže u prvom delu gostovanja. Imam samo jedan uslov oko emitovanja, a to je da mi ne skratite ni reč. To je moja jedina molba. Suština je u sledećem: 2012. godine imali ste KCN 3, možete da mislite moćnu televiziju koja nije bila pod direktnom kontrolom režima Dragana Đilasa, Jeremića, Tadića i ostalih. I nijednu više. Sve ove frekvencije na ovim televizijama o kojima govorite: Pink, RTS, Hepi, Prva. Sve te frekvencije su njima dugoročno dale Demokratska stranka. Ne Srpska napredna stranka, ili bilo ko od nas. Rukovodstvo RTS-a gotovo u celini od Nenada Lj. Stefanovića do Olivere Kovačević postavila je Demokratska stranka, ili se to desilo u njihovo vreme. To su nekada bili nezavisni eksperti, a danas su to Vučićevi botovi. Što se tiče medijske situacije danas, svi nedeljnici: NIN, Vreme, one novine što su izmislile intervju sa Trampom - pa još dobili i nagradu za to, Nedeljnik, Novi magazine i tako dalje - svi su anti - Vučić. Jesmo li saglasni? I to lupaju gluposti kad stignu, ništa ih ne sekira, nemaju problema. Imate Danas, Blic, koji sigurno ja kontrolišem preko njihovih vlasnika Axel Springer i Ringier-a. Danas ništa ne radi nego svaki dan - ajde nešto loše da kažemo o Vučiću.

Glas Amerike: Kako možete jedan korpus medija da komentarišete sa - ovi pričaju gluposti, a ovi drugi samo čekaju da kritikuju Vučića... Nije li osnovni cilj medija da kritikujući vladu koriguju...

Vučić: Ja sam srećan što...

Glas Amerike: Zašto su to Vama onda gluposti?

Vučić: Zato što jesu gluposti. Zato što slušam da mi objašnjavaju ljudi kako je bilo divno u vreme Borisa Tadića i Dragana Đilasa. Ja kažem da su to gluposti. Ajde da vidimo sad nešto... Jesam li tužio ikoga od njih? Ijednog novinara, urednika, ili novinu? Za million laži.... Ili kada su mi decu stavljali na naslovnu stranu? Nisam. Da li plačem zbog toga što to rade svaki dan? Ne. Samo za sebe zadržavam pravo da odgovorim na njihove optužbe. Ništa ne tražim. Pa i N1 je valjda nešto prenosio. Oni kažu da sam ja najzastupljeniji, iako kažu da nikada nisam tamo otišao. Šta čete, da nema mene, ne bi imali ni program. Što se nas tiče, mi smo spremni o svemu tome da razgovaramo.

Glas Amerike: A sa opozicijom?

Vučić: Uvek sam ja bio spreman...

Glas Amerike: Lično? Sa Draganom Đilasom i Vukom Jeremićem?

Vučić: Oni to nikada nisu tražili od mene. Rekli su da je onaj ko razgovara sa mnom - izdajnik. Ja sam to teškom mukom prihvatio. To je bila teška uvreda za mene, ali ja sam to prihvatio. Njihovu želju poštujem. Zato danas razgovaraju onako kako treba da razgovaraju. Sa druge strane, ja ću sa njima da razgovaram ako to budu želeli kada pređu census, kada bude trebalo da odredim mandatara. A do tada, mi smo spremni za razgovor uvek. Spremni smo i po ovom pitanju da razgovaramo. Siguran sam da o RTS-u uvek sve može da se dogovori precizno kakva pravila da budu, ali to ne zavisi od nas.

Glas Amerike: A o Regulatornom telu za eletronske medije (REM)?

Vučić: Šta o REM-u? Vi biste da rušite nezavisna tela koja su oni postavili. Sve njihove zakone i norme da rušite. Interesantan slučaj, a nikako da se pitamo odakle kanali koji su Đilasovi i odakle te pare. Ali, šta da radimo - sve valjda to tako da dođe. Građani ne moraju da brinu. Svako ima pravo da bojkotuje, posebno oni koji imaju nikakvu podršku naroda i svih njihovih partija zajedno iznosi ispod deset odsto. Tako da mogu da bojkotuju, ili ne moraju. Pravo da vam kažem, meni je svejedno. Voleo bih da izađu na izbore i jasno vide kako i koliko stoje. Ali ono što je najvažnije je da Srbije ide napred, da se ekonomski razvija. I da u teškim uslovima sačuva svoje nacionalne i državne interese.

 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (286)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 15:37 24.08.2019

Re: Lako

Na primer, kad Gedža Vučić kaže ono standardno

Ovaj blog ima naslov
Kako intervjuisati Vučića!?

a napisao ga je novinar koji tvrdi kako je osamdesetih bilo zlatno doba u kome je tek eto nebitni Duško Radović cenzurisan i izbačen. Danas zahteva medijske slobode.

isti mentalni sklop ljudi danas sa istovetnim opravdanjima tvrde kako je ovo zlatno doba srednjovekovne Srbije u XXI veku, da ima nekih propusta ali se oni rešavaju na partijskom kolegijumu.

To Srbiju ne menja.

Ubeđen sam da su agencije koje rade kampanju AV tipovale na takav mentalni sklop glasača ('novi Tito'). I nisu omašili.


pecaros pecaros 16:17 24.08.2019

Re: Lako

hoochie coochie man

I nisi skapirao do sad da su akcije bile ustrojene po vojničkom modelu, nisi?




Skapirao? Bio!

Pošto ćeš me odmah nabediti da sam bio po partijsko-ideološkoj liniji, ili barem kao neki instruktor za noćno izviđanje, evo kako sam u svojoj 31. godini dospeo na ORA Sava '83:

Došlo u firmi do nekog unapređivanja i ja se (opravdano) osetim uvreDJen i ponižen. Još se nismo razišli sa tog hepeninga, kad, kao u izrežiranom filmu, upada koleginica i pita ko hoće na radnu akciju, mesec dana plaćeno. I ja se, onako u amoku, prijavim... da je došla pola sata kasnije, prošlo bi me.

I sad ti tu meni baljezgaš o vojničkom modelu. Da, bilo je podizanje i spuštanje zastave, na amblemu je bio naziv akcije... ne mogu da se setim ničeg više vojničkog. To sa zastavom su radili i mladi izviđači, verujem da u Ameriki i dan-danas to rade po dečijim kampovima. Nisu nas posećivali narodni heroji, nije bilo nikakvih predavanja. Svirali su Boa, Parni valjak, Plava trava zaborava... ne mogu da se setim, bilo ih je još. Bili dobri filmovi. Bile neke sekcije da se klinci zanimaju, dobrovoljno davanje krvi...

Bilo je klinaca i klinceza koji nisu mogli da dignu ni praznu lopatu, bilo ih je i nešto odraslijih, zato je nas nekoliko "matoraca" povremeno lipsavalo od posla, jer se nešto ipak moralo i uraditi.

Kada bi neko danas organizovao ozbiljne radne akcije čišćenja rečnih priobalja od milijardi kesa koje vise sa grana i plastičnih boca kojima su zasute priobalne šume ili plivaju nasukane na grane oborenog drveća, ja bih to pozdravio, makar ko organizovao.
gedza.73 gedza.73 16:23 24.08.2019

Re: Lako

Došlo u firmi

Pošto ćeš me odmah nabediti da sam bio po partijsko-ideološkoj liniji

ja bih to pozdravio, makar ko organizovao.

Da, bilo je podizanje i spuštanje zastave, na amblemu je bio naziv akcije




pecaros pecaros 16:39 24.08.2019

Re: Lako

gedza.73
...


Ovo nisu radne akcije, ovo je plansko ponižavanje sopstvenog članstva, za jednokratno slikanje. Ja mislim na pravu radnu akciju, to bi bio i test koliko je današnja omladina spremna da potegne i uradi nešto korisno za svoju zemlju.

Naravno da ovde postoji "mali" problem što bi SNS koristio budžetski novac za akciju i partijsku promociju, a drugim partijama ne bi dali ni dinar da organizuju nešto slično.

Svejedno, bolje i tako, da urade makar nešto korisno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:45 24.08.2019

Re: Lako

ne mogu da se setim ničeg više vojničkog

Jesi li imao komandira i njemu nadređenog komandanta?
Jesu li se predavali raporti?
Jel bilo petokraka?
Jesu li se pevale pesme o Titu?

I najvažnije, jesu li tu akciju organizovali zato što nije postojao efikasniji način da se posao koji ste radili obavi, mehanizacijom, profesionalcima, ili iz nekih drugih razloga?
Ako su drugi razlozi u pitanju, koji su bili?




Kada bi neko danas organizovao ozbiljne radne akcije čišćenja rečnih priobalja od milijardi kesa koje vise sa grana i plastičnih boca kojima su zasute priobalne šume ili plivaju nasukane na grane oborenog drveća, ja bih to pozdravio, makar ko organizovao.


Šta kažeš na ovu SNS akciju sa gedžine slike?
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:47 24.08.2019

Re: Lako


Naravno da ovde postoji "mali" problem što bi SNS koristio budžetski novac za akciju i partijsku promociju

A komunisti nisu.
angie01 angie01 16:50 24.08.2019

Re: Lako

Da, bilo je podizanje i spuštanje zastave, na amblemu je bio naziv akcije...


kao i na svim kampovima po svetu, da l izvidjackim il nekim drugim, nema ni veze i u mnogim skolama, koje se nalaze u zemljama koje nemaju veze sa komunizmom.
Kada bi neko danas organizovao ozbiljne radne akcije čišćenja rečnih priobalja od milijardi kesa koje vise sa grana i plastičnih boca kojima su zasute priobalne šume ili plivaju nasukane na grane oborenog drveća, ja bih to pozdravio, makar ko organizovao.





kod mene u kraju, koji je kobojgi eleitni deo, svakako centar nbgd, gde postoje razne firme, hoteli, pozoriste,...moglo bi svakoga dana da se organizjue akcija ciscenja koliko ima djubreta i kojecega, a o zapustenim delovima asfalta, prolaza, stepenista, ili zelenih povrsina, da ne govorimo,...ono katastrofa.
pecaros pecaros 16:58 24.08.2019

Re: Lako

hoochie coochie man
ne mogu da se setim ničeg više vojničkog

Jesi li imao komandira i njemu nadređenog komandanta?
Jesu li se predavali raporti?
Jel bilo petokraka?
Jesu li se pevale pesme o Titu?


Ne.

hoochie coochie man
I najvažnije, jesu li tu akciju organizovali zato što nije postojao efikasniji način da se posao koji ste radili obavi, mehanizacijom, profesionalcima, ili iz nekih drugih razloga?
Ako su drugi razlozi u pitanju, koji su bili?



Bili su to poslovi čišćenja i sređivanja terena oko Jaruna, u okviru priprema za neko jal svetsko, jal evropsko prvenstvo u veslanju. U pitanju je vrlo veliko područje i poslovi nisu bili takve prirode da ih rade mašine. A da je mogao da radi i neko drugi, mogao je. Pa šta?

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:09 24.08.2019

Re: Lako

Ne.

Ne?
83. kad se celom Jugoslavijom, po svim kafanama, orilo o ne skretanju s puta, na komunističkoj manifestaciji se nije pevalo o Titu i nije bilo petokraka.
Na zdravlje.

To kod tebe je ozbiljno, ti si sam sebe uverio da toga nije bilo i ti, jadan, uspevaš sebe da obmaneš.

Šta da ti kažem, ako stvarno misliš da nije bilo imaš problem, ako pokušava mene ili nekoga drugog da obmaneš glup i naivan ti je način.

Radna akcija bez komandanta akcije nije postojala, to je bila ozbiljna politička pozicija, reći da to nije postojalo je...jebiga.

Razmisli, vidi, presaberi se, stvarno si ispisao nebuloze, ako toga nisi svestan....vidi šta ćeš.
A da je mogao da radi i neko drugi, mogao je. Pa šta?


Mogao je ali ipak odlučili da akcijaše.
Zašto, koji im je bio cilj, to te pitam.
pecaros pecaros 17:12 24.08.2019

Re: Lako

hoochie coochie man

Naravno da ovde postoji "mali" problem što bi SNS koristio budžetski novac za akciju i partijsku promociju

A komunisti nisu.


Nisu.

Nije ništa novo ako ti kažem da je tada bilo partija=država. Znači, nećemo pogrešiti ako kažemo da je one radne akcije organizovala država.

Zašto sve pripisivati partiji, kada ona nije imala konkurente i nije joj bila potrebna bizarna promocija na, recimo, SNS-ovski način?

Ako tako (višepartijski) razmišljamo, morali bismo da svaki uspeh, štono rekli "radnu pobedu", pripišemo komunističkoj samopromociji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:19 24.08.2019

Re: Lako

Zašto sve pripisivati partiji

Zašto?:)
Zašto sve pripisivati onome ko je o svemu odlučivao?
Onako, bez veze, hajd da nešto prišipemo i Malom Radojici, što da ne.
jadragoljub jadragoljub 17:24 24.08.2019

Re: Lako

ovo bi bila istina da nemaš ljude koji tvrde da bi pod Titom bilo bolje, 'vratiće se Tito', njegova industrija i njegovi putevi...

čekaj ti ovo bukvalno shvataš, ne prepoznaješ podjebavanje takvih ko ti?




ti ovo misliš zaozbiljno
gedza.73 gedza.73 17:44 24.08.2019

Re: Lako

Ovo nisu radne akcije, ovo je plansko ponižavanje sopstvenog članstva, za jednokratno slikanje.

Šta ti je selektivno pamćenje. ja radim u fabrici, idem na radnu akciju kako bih dobio povlastice ali kad to isto rade SNS-ovci onda ne valja i to je ponižavanje.




ZA KOGA? ZA TITA!!!
ZA KOGA? ZA AV!!!
današnja omladina spremna da potegne i uradi nešto korisno za svoju zemlju.

ovo je takav bulšit ispranih mozgova (mnogo sam alergičan na 'omladina ništa ne valja').
Čišćenje, izgradnju, puteve rade preduzeća i kompanije koje su plaćene da to rade.
Ako žele da se organizuju oni će sami da se organizuju i neće da rade kao budale pod patronatom partija već svojih građanskih udruženja.
Tako čiste reke, šume, učestvuju u doturanju hrane ljudima u nepristupačnim predelima...

ovi matori upropastili sve što je moglo da se upropasti, doveli fabrike do bankrota krađama i neradom, pokupili stanove za džabe, ratovali i popalili zemlju pa sad ne valja omladina

I da. kampovi su organizovani pod Titovom slikom, pevale su se koračnice o narodnim herojima i dobar deo je bio posvećen NOB-u.

Takmičenja iz raznih oblasti su na testovima imali prvih pet pitanja o NOB-u isto ispod Titove slike.

Ako je taj sistem dobar onda da postavimo Vučićeve slike i da testovi krenu sa prvih pet pitanja iz srpske nacionalne istorije. Baš da vidim doslednost.

pecaros pecaros 17:46 24.08.2019

Re: Lako

hoochie coochie man

83. kad se celom Jugoslavijom, po svim kafanama, orilo o ne skretanju s puta, na komunističkoj manifestaciji se nije pevalo o Titu i nije bilo petokraka.


Možda se u četničkim kafanama tako orilo? Čudno, inače tvrdite da u Srbiji nikad nije bilo titoista. Posle Titove smrti nisam prisustvovao ni jednom javnom skupu (ni kafanskom) da mu se pevalo. Valjda si ti iz takvog kraja. Još jednom - nije bilo klicanja i pevanja uz logorsku vatru, niti bez logorske vatre.

hoochie coochie man

Radna akcija bez komandanta akcije nije postojala, to je bila ozbiljna politička pozicija, reći da to nije postojalo je...jebiga.


Vidi... vaše insistiranje na vojnom ustrojstvu radnih akcija je krajnje glupavo. Verujem da je četrdesetih i pedesetih, kada se na akcijama veoma, veoma ozbiljno radilo, bilo i toga. Ovde nije bilo. Dolazile su grupe iz raznih gradova, grupe su se (verovatno) zvale brigade. Svojevremeno sam radio za džeparac u zem-zadruzi, isto smo bili podeljeni po brigadama. Da li se ovaj naš vođa zvao brigadir ili komandant, ne sećam se. Da li je bio i neki komandant akcije - verovatno je bio, jer u svakom poslu ima neka hijerarhija rukovođenja, ne samo u vojsci. Ne, nije bilo raportiranja i salutiranja.

hoochie coochie man
je ali ipak odlučili da akcijaše.
Zašto, koji im je bio cilj, to te pitam.


Neka zavera? Otkud znam koji je bio cilj, mnoge stvari su išle po inerciji, neke je bilo nezgodno prekinuti... na kraju krajeva, zašto bi omladinska radna akcija bila nešto loše? Posle rata je bila od ogromne koristi.
pecaros pecaros 17:52 24.08.2019

Re: Lako

gedza.73
Bla, bla, bla...



pecaros pecaros 18:04 24.08.2019

Re: Lako

hoochie coochie man
Zašto sve pripisivati partiji

Zašto?:)
Zašto sve pripisivati onome ko je o svemu odlučivao?
Onako, bez veze, hajd da nešto prišipemo i Malom Radojici, što da ne.


Nemaš pojma. Tiletu nije na pamet padalo da se meša u sve i svašta, struka je bila cenjena koliko još dugo neće biti. OK strateške odluke su prolazile i partijsko sito, ali se one nisu obavezno kreirale u komitetima.
gedza.73 gedza.73 18:16 24.08.2019

Re: Lako









ova današnja 'omladina' se zovu volonteri. nisu ondašnje partijske jajare koje gledaju da se ogrebu za bolje radno mesto. ili da lelemude dok im teče plata u državnoj firmi.
Upropastili ste deci budućnost i imate hrabrosti da im palamudite o poštenju.
pecaros pecaros 18:20 24.08.2019

Re: Lako

gedza.73
Bla, bla, bla...




hoochie coochie man hoochie coochie man 18:28 24.08.2019

Re: Lako

Ovde nije bilo. Dolazile su grupe iz raznih gradova, grupe su se (verovatno) zvale brigade

A verovatno se zvale brigade?

Ne verovatno, sigurno su se zvale.
I znaš na šta su brigade bile podeljene?
Na čete.
Pa kad imaš pojmove, četa, brigada, raport, komandir, komandant, postrojavanje, dizanje zastave.... i ako te oni ne asociraju na vojsku onda su ili debil ili ti ne ide u prilog da za zid kažeš da je beo.

Isto je i sa ne skretanja s puta.
Titić kaže da toga nije bilo!
Nije, uopšte nije.
pecaros pecaros 18:43 24.08.2019

Re: Lako

hoochie coochie man

Na čete.


Ne, nismo imali čete. Si bio i ti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:55 24.08.2019

Re: Lako


Ne, nismo imali čete. Si bio i ti?

Aha.
Imam i udarničku značku, tri komada.

Nisam bio ne zato što nisam hteo, čak sam i zavideo onim neradnicima što se zajebavaju sa tim stablom dok sam ja po žezi sakupljao seno.

Nisam bio jer su se u mojoj porodici pare uvek morale zaraditi, stan kupiti.
Podrazumevalo se da se ili uči ili radi, a da lelemudanje po nekim akcijama ne dolazi u obzir.

Tad, kao klinac, sam možda i žalio, i bio ljut na oca što se o tome s njim nije moglo ni razgovarati, a sad mi je neobično drago što su se stvari tako složile da me to ludilo zaobišlo.


A večeras, kad budem u boljoj prilici, ću ti postaviti dokaze o četama, raportima i tome.
angie01 angie01 18:57 24.08.2019

Re: Lako

Pa kad imaš pojmove, četa, brigada, raport, komandir, komandant, postrojavanje, dizanje zastave.... i ako te oni ne asociraju na vojsku onda su ili debil ili ti ne ide u prilog da za zid kažeš da je beo.


kakvo silovanje lupetanjem,...isto tako je i u izvidjacima i slicnim kampovima,...pa u tim radnim akcijama, vecinski su bili mladi ljudi koji nikakve veze sa partijom ili vojskom nisu imali, ( iako je vojska aktivno ucestvovala u sklopu odsluzenja vojnog roka),...u najsjanijem periodu za kp clanstvo je cinilo 9,6% od ukupnog stanovnistva, sto znaci da je dramaticno vecinsko stanovnistvo bilo van partije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:06 24.08.2019

Re: Lako

u najsjanijem periodu za kp clanstvo je cinilo 9,6% od ukupnog stanovnistva, sto znaci da je dramaticno vecinsko stanovnistvo bilo van partije.

Što znači da Jugoslavija nije bila Komunistička država, da njena vojska nije bila Komunistička, "omladina" nije bila komunistička.....
Ajde Endži ne lupaj leba ti.
Ima li po tim kampovima o kojima pričaš slika dragog vođe kao što ih je bilo (obavezno, zakonom obavezano) po "radnim" akcijama?
pecaros pecaros 19:09 24.08.2019

Re: Lako

hoochie coochie man

A večeras, kad budem u boljoj prilici, ću ti postaviti dokaze o četama, raportima i tome.




Radne akcije su začete još tokom rata. Možeš ti slati šta god hoćeš, ja ti kažem da u vreme kada smo već pregrmeli eru panka, na mojoj radnoj akciji, nismo imali čete, raporte i to. Pre bih to mogao da zamislim u današnjem kontekstu nego tadašnjem.
freehand freehand 19:14 24.08.2019

Re: Lako


a napisao ga je novinar koji tvrdi kako je osamdesetih bilo zlatno doba u kome je tek eto nebitni Duško Radović cenzurisan i izbačen. Danas zahteva medijske slobode.

Reče mentalni hrčak-trčuljak koji ne zna šta se sve dešavalo za vreme, na primer, Đulija Andreotija, praktično sve vreme posleratne Italije o kojoj toliko voli da serenda. Kolabrana, hapšenja, ubistava, atentata.
Na stranu što bi Duško Radović kao izuzetaan i duhovit čovek ovakvim poređenjima bio zgađen.
alselone alselone 19:19 24.08.2019

Re: Lako

Reče mentalni hrčak-trčuljak koji ne zna šta se sve dešavalo za vreme, na primer, Đulija Andreotija


Pa što ti ne kažeš šta se dešavalo, kad već znaš? Poentiraj kad ti je već toliko važno i kad već toliko znaš!
angie01 angie01 19:32 24.08.2019

Re: Lako

Što znači da Jugoslavija nije bila Komunistička država, da njena vojska nije bila Komunistička, "omladina" nije bila komunistička.....


pa nije, bila je socijalistickog uredjenja, u jednopartijskom sistemu, gde su clanovi te partije (kp), bili dramaticno u manjini u odnosu na broj stanovnika.


Ima li po tim kampovima o kojima pričaš slika dragog vođe kao što ih je bilo (obavezno, zakonom obavezano) po "radnim" akcijama?


pa ta je slika bila svuda, kakvog sada specijalnog znacaja ima ta slika za radnu akciju- na kojoj ti nisi bio, ali znas,...pitacu sutra tetku, ona je bila, pa cu da ti kazem sve iz prve ruke:).
nepopustljiv nepopustljiv 21:14 24.08.2019

Re: Lako

pecaros
hoochie coochie man
Zašto sve pripisivati partiji

Zašto?:)
Zašto sve pripisivati onome ko je o svemu odlučivao?
Onako, bez veze, hajd da nešto prišipemo i Malom Radojici, što da ne.


Nemaš pojma. Tiletu nije na pamet padalo da se meša u sve i svašta, struka je bila cenjena koliko još dugo neće biti. OK strateške odluke su prolazile i partijsko sito, ali se one nisu obavezno kreirale u komitetima.

Ovo se ne leči.

Da jebote --- struka se cenila do jaja.
U jednoj od npr. 3 fabrike u kojima su se proizvodili i poluprovodnici, bila 3 direktora OUR-a.
Jedan bio opančar.
Drugi bio užar.
Treći bio precizni mehaničar.
Struka do jaja.
Doduše, ovaj treći je bio stručnjak do jaja u odnosu na prethodna dva.
I zamisli kako je to idilično bilo - šef Razvoja, doktor elektronike, podnosi izveštaj opančaru.
To bi bilo kao kada bih meni Endži bila direktor.
pecaros pecaros 21:42 24.08.2019

Re: Lako

nepopustljiv

U jednoj od npr. 3 fabrike u kojima su se proizvodili i poluprovodnici, bila 3 direktora OUR-a.
Jedan bio opančar.
Drugi bio užar.
Treći bio precizni mehaničar.
Struka do jaja.


Ima i gore - recimo, da su sva trojica nabavili diplome i doktorate.

Ali, tvoja priča mi ionako zvuči kao da si je upravo smislio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 24.08.2019

Re: Lako

pa nije, bila je socijalistickog uredjenja, u jednopartijskom sistemu.....

pa ta je slika bila svuda,


Ovo treba uramiti!

Jedna jedina partija dozvoljena, predsednik doživotni, svuda njegove slike, ali nije bio komunizam.

Nije zato što nisu svi bili u partiji.

Pa onda ni nacizam nije bio u Nemačkoj, ni tamo nisu svi bili u partiji, a i tamo je jedna partija postojala, i tamo je šef bio doživotno, i tamo su njegove slike bile svuda.

Sve je isto bilo, ali ono tamo tamo jeste, a ovo ovde nije.

Može i to u nekim glavama.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:14 24.08.2019

Re: Lako

nikvet pn

. У фабричком кругу био је парк, руже и срне; данас је џунгла, змије и акрепи. Да није историјске катаклизме комунизма Теокаревићи би ту данас производили ако не штофове онда можда чипове или друго; сигурно је да би данас ту нешто тврдо радило са хиљадама запослених. Уместо тога ено ругла, зачепило реку па поплавило пола града.



Ako te nanese put u Francusku svrati u Troa (Troyes) koja je nekad bila cvijet francuske tekstilne industrije. Vidjeces u kakvom je stanju ono sto su stvarali ovdasnji Teokarevici. I niko ne proizvodi cipove ili nesto slicno. Ili bilo sta.
Ponesto se pretvara u luksuzne stanove, ali to je vec neka druga prica, o bankarima i gradjevincima.
I nije Troa izuzetak vec pravilo.
gedza.73 gedza.73 22:23 24.08.2019

Re: Lako

Jedna jedina partija dozvoljena, predsednik doživotni, svuda njegove slike, ali nije bio komunizam.

Možda su u pravu. Samo u kraljevinama prebijaju radnike koji traže hleba.
juna 1970. na Filozofskom fakultetu u Beogradu štrajkovala je glađu grupa studenata pošto je iz Kaknja u Skupštinu BiH bila krenula delegacija rudara da se žali na to što su im nadnice toliko male da meso mogu priuštiti samo dva puta mesečno.


"Skinuti" su sa voza i prebijeni.


U organizaciji Dušana Kuzmanovića, Vasiljke Raičević i Ljiljane Mijanović u štrajk glađu stupilo je desetak studenata koji su se solidarisali sa gladnim rudarima i njihovim ispendrečnim predstavnicima. Štrajk je trajao desetak dana. Pridružio im se i glumac Zoran Radmilović. Ležali su u dvorištu Kapetan Mišinog zdanja. O protestu je izašao samo jedan tekst u NIN-u.



freehand freehand 22:33 24.08.2019

Re: Lako

kamilo_emericki
nikvet pn

. У фабричком кругу био је парк, руже и срне; данас је џунгла, змије и акрепи. Да није историјске катаклизме комунизма Теокаревићи би ту данас производили ако не штофове онда можда чипове или друго; сигурно је да би данас ту нешто тврдо радило са хиљадама запослених. Уместо тога ено ругла, зачепило реку па поплавило пола града.



Ako te nanese put u Francusku svrati u Troa (Troyes) koja je nekad bila cvijet francuske tekstilne industrije. Vidjeces u kakvom je stanju ono sto su stvarali ovdasnji Teokarevici. I niko ne proizvodi cipove ili nesto slicno. Ili bilo sta.
Ponesto se pretvara u luksuzne stanove, ali to je vec neka druga prica, o bankarima i gradjevincima.
I nije Troa izuzetak vec pravilo.

Ćuti, kad vidiš šta je komunizam učinio od Detroita može da ti pozli.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 24.08.2019

Re: Lako

Ako te nanese put u Francusku svrati u Troa (Troyes) koja je nekad bila cvijet francuske tekstilne industrije. Vidjeces u kakvom je stanju ono sto su stvarali ovdasnji Teokarevici.


A ima li išta da je ostalo od tamošnjih Teokarevića?
Od ovdašnih nema baš ništa, sve, bukvalno sve, Teokareviće su "prosvetlili".
Ako je i tamo tako, ako kamen na kamenu nije ostao, onda je isto.
angie01 angie01 22:55 24.08.2019

Re: Lako

Nije zato što nisu svi bili u partiji.


ne nego sto je takvo bilo drustve uredjenje- socijalisticko.

a to za sliku sam ti rekla, jer si dramaticno pomenu za radnu akciju,...

sto jos uvek ne znamo da l je tako bilo- rekoh javicu iz prev ruke.


a ova usporedba sa hitlerom i nacistima- je sramotno morbidna.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:05 24.08.2019

Re: Lako

hoochie coochie man
Ako te nanese put u Francusku svrati u Troa (Troyes) koja je nekad bila cvijet francuske tekstilne industrije. Vidjeces u kakvom je stanju ono sto su stvarali ovdasnji Teokarevici.


A ima li išta da je ostalo od tamošnjih Teokarevića?
Od ovdašnih nema baš ništa, sve, bukvalno sve, Teokareviće su "prosvetlili".
Ako je i tamo tako, ako kamen na kamenu nije ostao, onda je isto.

Ima razlicitih sudbina. Toniranih, ne samo crne ili samo bijele.
Da li tebe zanimaju sve cinjenice, bez obzira kakve su, ili te zanimaju samo one koje potvrdjuju tvoje opsesije i ideje?

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 24.08.2019

Re: Lako

Da li tebe zanimaju sve cinjenice, bez obzira kakve su, ili te zanimaju samo one koje potvrdjuju tvoje opsesije i ideje?


Činjenice, naravno.
Kad se ovde pomenu Teokarevići oni su sinonim za apsolutno brisanje privatne inicijative u privredi, isključivo političkom odlukom, a to što ima propalih frabrika u Francuskoj, ili u Detroitu, nije tome ni slično, pa je i samo navođenje takvih primera po malo čudno.
Činjenica.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:19 24.08.2019

Re: Lako

a ova usporedba sa hitlerom i nacistima- je sramotno morbidna.


A šta ne stoji?
Jedna partija i tamo i ovde, predsednik doživotni i tamo i ovde, slike i tamo i ovde...većina naroda nije u partiji ni tamo ni ovde
Šta je pogrešno?
Ne sviđa ti se što je slično?
bene_geserit bene_geserit 01:25 25.08.2019

Re: Lako

freehand
Ćuti, kad vidiš šta je komunizam učinio od Detroita može da ti pozli.

Pa ti si ovde pokušavao da budeš duhovit, ali Detroit su uništili globalizacija i komunizam. Nije američkoj auto industriji konkurencija bila iz nekih zemalja sa slabo plaćenom radnom snagom već iz Japana. Jednostavno nisu konkurentni pod sličnim uslovima. A ponajveći razlog zbog čega nisu konkurentni jeste sindikat. Plate i penzije slabo kvalifikovane radne snage u Detroitskoj auto industriji su bile ekstremno velike i nezaslužene i naravno uništili su firme ili ih naterale da presele fabrike u zemlje gde je radna snaga jeftina.
Dakle komunizam jeste sjebao Detroit.
freehand freehand 06:38 25.08.2019

Re: Lako

Dakle komunizam jeste sjebao Detroit.

Dakle sdikat=konizam.
Dakle tvoje je problem dublji od puke ideološke zaspljenosti.
nepopustljiv nepopustljiv 06:46 25.08.2019

Re: Lako

pecaros
nepopustljiv

U jednoj od npr. 3 fabrike u kojima su se proizvodili i poluprovodnici, bila 3 direktora OUR-a.
Jedan bio opančar.
Drugi bio užar.
Treći bio precizni mehaničar.
Struka do jaja.


Ima i gore - recimo, da su sva trojica nabavili diplome i doktorate.

Ali, tvoja priča mi ionako zvuči kao da si je upravo smislio.

Da.
Baš zvuči!
A zašto bih je izmislio - pa toga je bilo ko blata.
Ne, nisam je izmislio - čemu?
Da tebi i drugim komunjarama stavljam so na ranu?
Ma, koga to zanima?!
freehand freehand 06:58 25.08.2019

Re: Lako

Da.
Baš zvuči!

I kakvi su bili kablovi iz te fabrike?
nepopustljiv nepopustljiv 07:46 25.08.2019

Re: Lako

freehand
Da.
Baš zvuči!

I kakvi su bili kablovi iz te fabrike?

Nisu bili kablovi!
Kablovi su bili iz Jagodine, tj. Svetozareva.
A inače ti kablovi bili licence, kao i sve ostalo - nisi valjda očekivao da komunjare smile nešto svoje.
Kablovi Amfenol, Surije ... ako ti to nešto znači.

pecaros pecaros 09:38 25.08.2019

Re: Lako

nepopustljiv

A zašto bih je izmislio - pa toga je bilo ko blata.


Da si makar jedno direktorsko mesto udelio nekom jadnom diplomiranom ekonomisti ili pravniku, nego ovako nemilosrdno - užar, opančar, sajdžija...

Doduše, raspoređivanjem doktora elektronike na mesto šefa razvoja potvrdio si da se struka cenila - fabrika je, zar ne, pravila poluprovodnike?
nepopustljiv nepopustljiv 14:55 25.08.2019

Re: Lako

pecaros
nepopustljiv

A zašto bih je izmislio - pa toga je bilo ko blata.


Da si makar jedno direktorsko mesto udelio nekom jadnom diplomiranom ekonomisti ili pravniku, nego ovako nemilosrdno - užar, opančar, sajdžija...

Doduše, raspoređivanjem doktora elektronike na mesto šefa razvoja potvrdio si da se struka cenila - fabrika je, zar ne, pravila poluprovodnike?

Ja sam ti rekao tako kako je bilo.
No, tebi je to još uvek normalno - da doktor elektronike izveštava opančara i zavisi od njegovih odluka.
freehand freehand 14:56 25.08.2019

Re: Lako

nepopustljiv
pecaros
nepopustljiv

A zašto bih je izmislio - pa toga je bilo ko blata.


Da si makar jedno direktorsko mesto udelio nekom jadnom diplomiranom ekonomisti ili pravniku, nego ovako nemilosrdno - užar, opančar, sajdžija...

Doduše, raspoređivanjem doktora elektronike na mesto šefa razvoja potvrdio si da se struka cenila - fabrika je, zar ne, pravila poluprovodnike?

Ja sam ti rekao tako kako je bilo.
No, tebi je to još uvek normalno - da doktor elektronike izveštava opančara i zavisi od njegovih odluka.

Zamisli tek kako je silnim doktorima koječega kad moraju da stoje mirno pred jdnim Trampom?
pecaros pecaros 16:07 25.08.2019

Re: Lako

nepopustljiv

Ja sam ti rekao tako kako je bilo.
No, tebi je to još uvek normalno - da doktor elektronike izveštava opančara i zavisi od njegovih odluka.


Ne znaš ti šta je meni normalno i naravno da je bilo sličnih priča, ali si ovu 'ladno izmislio.

Posleratni kadrovi su se vukli dok nisu, iz nekog razloga, zamenjeni ili penzionisani. Poslednjih decenija su konkursi u kojima je školska sprema bila manje važna od staža bili sve ređi i izazivali su pažnju javnosti i komentare.

nepopustljiv nepopustljiv 18:40 25.08.2019

Re: Lako

pecaros
nepopustljiv

Ja sam ti rekao tako kako je bilo.
No, tebi je to još uvek normalno - da doktor elektronike izveštava opančara i zavisi od njegovih odluka.


Ne znaš ti šta je meni normalno i naravno da je bilo sličnih priča, ali si ovu 'ladno izmislio.

Posleratni kadrovi su se vukli dok nisu, iz nekog razloga, zamenjeni ili penzionisani. Poslednjih decenija su konkursi u kojima je školska sprema bila manje važna od staža bili sve ređi i izazivali su pažnju javnosti i komentare.


Druže, ti meni kažeš da ja lažem?!
Već sam te jednom pitao - zašto bih te lagao?!
Kao da je to što sam napisao neki presedan.
Usput - kada vidim da braniš komunjarluk, onda se ne čudim tome šta je tebi normalno.

pecaros pecaros 20:41 25.08.2019

Re: Lako

nepopustljiv

Druže, ti meni kažeš da ja lažem?!
Već sam te jednom pitao - zašto bih te lagao?!


Svi vi naci-blogeri zverski lažete.

Kada treba nešto da "dokažete", ništa vas ne obavezuje. Znaju to svi blogeri, sami ste se izborili za takav imidž.

Objektivno, situacija koju si opisao je bila moguća, mada malo verovatna. OOUR-i su "zaživeli" u drugoj polovini sedamdesetih, znači ovde govorimo o nekim osamdesetim godinama, o nekoj modernoj fabrici, gde su zaseli da vladaju opančari i užari...

Ako je fabrika bila u Brusu, pa zaseo neki Jutka, moguće - bilo je i toga, i biće.

freehand freehand 20:50 25.08.2019

Re: Lako

Ako je fabrika bila u Brusu, pa zaseo neki Jutka, moguće - bilo je i toga, i biće.

Nemoguće je bilo da osamdesetih bilo gde pa i u Brusu bude zanatlija na takvim mestima. Pa ni sedamdesetih.
st.jepan st.jepan 21:22 25.08.2019

Re: Lako

freehand
Ako je fabrika bila u Brusu, pa zaseo neki Jutka, moguće - bilo je i toga, i biće.

Nemoguće je bilo da osamdesetih bilo gde pa i u Brusu bude zanatlija na takvim mestima. Pa ni sedamdesetih.

Tačno!
Struka je uvažavana neuporedivo više nego danas.
Osobito kad se radilo o krupnim projektima.
I to ne tek od sedamdestih, već i znatno ranije.
pecaros pecaros 21:32 25.08.2019

Re: Lako

freehand
Ako je fabrika bila u Brusu, pa zaseo neki Jutka, moguće - bilo je i toga, i biće.

Nemoguće je bilo da osamdesetih bilo gde pa i u Brusu bude zanatlija na takvim mestima. Pa ni sedamdesetih.


Tako nekako sam i ja razmišljao, ali hajd' da ne budem isključiv. I šta ja znam šta se dešavalo u Brusu. Fakat, sećam se da je bilo konkursa gde je za neko direktorsko mesto traženo nekoliko decenija iskustva na rukovodećem mestu, a da je škola bila u drugom planu. Ali zanatlija, zaista teško.
nepopustljiv nepopustljiv 07:20 26.08.2019

Re: Lako

pecaros
nepopustljiv

Druže, ti meni kažeš da ja lažem?!
Već sam te jednom pitao - zašto bih te lagao?!


Svi vi naci-blogeri zverski lažete.

Kada treba nešto da "dokažete", ništa vas ne obavezuje. Znaju to svi blogeri, sami ste se izborili za takav imidž.

Objektivno, situacija koju si opisao je bila moguća, mada malo verovatna. OOUR-i su "zaživeli" u drugoj polovini sedamdesetih, znači ovde govorimo o nekim osamdesetim godinama, o nekoj modernoj fabrici, gde su zaseli da vladaju opančari i užari...

Ako je fabrika bila u Brusu, pa zaseo neki Jutka, moguće - bilo je i toga, i biće.


Druže - a da ti lepo povučeš to što si me svrstao među naciste, jer ću morati da ti jebem mater - u protivnom.
Znam da nije lepo, ali šta ću kada se mora.

Usput - ako ti, fri i strjepan kažete da je to bio presedan, da toga nigde nije bilo u komunjarluku - ko sam ja da vas demantujem.
Komunjare su imale jedan simpatičan pristup - pošto su bili u deficitu sa školom, onda su opisivali radna mesta ... reukovodilac za ovo i ono ...
Samo da ih niko ne pita za školu.
A koliko je taj sistem bio duboko nakaradan svedoči i sama činjenica da doktor elektronike polaže račune opančaru.
A još poraznije kada matore komunjare u tome ne vide ništa loše.
nepopustljiv nepopustljiv 07:21 26.08.2019

Re: Lako

st.jepan
freehand
Ako je fabrika bila u Brusu, pa zaseo neki Jutka, moguće - bilo je i toga, i biće.

Nemoguće je bilo da osamdesetih bilo gde pa i u Brusu bude zanatlija na takvim mestima. Pa ni sedamdesetih.

Tačno!
Struka je uvažavana neuporedivo više nego danas.
Osobito kad se radilo o krupnim projektima.
I to ne tek od sedamdestih, već i znatno ranije.

Ma da!
Od črtres pete.

Čudo kako ljudi mogu da budu zaluđeni!
Strašno!
Atomski mrav Atomski mrav 09:06 26.08.2019

Re: Lako

Čarli, ako daš časnu Titovu pionirsku reč, poverovaćemo ti.
maksa83 maksa83 10:03 26.08.2019

Re: Lako


Ma da!
Od črtres pete.

Moj otac je započeo karijeru u Energoprojektu, šef biroa mu je bio doktor tehničkih nauka, a direktor Energoprojekta izvesni Miša Levi koji svakako nije bio ni opančar ni šloser ni kafe kuvarica. Energoprojekt mu je stipendirao specijalizacije u Italiji i Engleskoj. To se sve dešavalo kasnih šezdesetih i ranih sedamdesetih. Ne sećam se da se ikad žalio da kafe kuvarice i opančari upravljaju firmom i projektima.

Sa druge strane imamo CIP koji je svojevremeno bio vrlo kompetentna firma koji se naizgrađivao koječega po svetu, a čiji je pad počeo kada je Mrkonjić devedesetih krenuo da stavlja na ključna mesta nekompetentne poslušnike koji su naravno lančano krenuli da postavljaju druge nekompetentne poslušnike. Rezultat je ovo veselje sa Grdelicom i 40 (četrdeset) napravljenih (na-prav-lje-nih) klizišta na Koridorima. Zahvaljujući tome i ošljarenju i jatebitimenizmima koji su usledili ta sranja će tek da se raspadaju i krpe u decenijama koje dolaze.
nikvet pn nikvet pn 10:25 26.08.2019

Re: Lako

maksa83
Ne sećam se da se ikad žalio da kafe kuvarice i opančari upravljaju firmom i projektima.


Па сад...

Млад и надобудан пожелим да одем на специјализацију, средином осамдесетих, директор каже мора то на Збор радних људи. Добро. Фирма има десет ветеринара и десет особља; ја да гласам за себе нећу, дакле губим. Питам свога техничара да гласа за мене, он каже да размисли. Добро. Сутрадан ми каже да се чуо са екипом и гласаће сви за мене ако дам прасе. Нема проблема, кажем, даћу и прасе и јагње и певаљку али - после, кад частим за специјализацију. Пренећу, каже.

На Збору радних људи (великим словом) на моју тачку чистачица се раскрешти против. Ајде гласање и 9 : 10 изгубим.

Фала им. После се понешто променило и свако је дошао на своје тачно колико и вреди. Ето откуда тај сентимент према старим добрим временима која вратити се неће.
maksa83 maksa83 10:33 26.08.2019

Re: Lako

Млад и надобудан пожелим да одем на специјализацију, средином осамдесетих, директор каже мора то на Збор радних људи.

Pravo da ti kažem, to verovatno zavisi od kvaliteta kadra od dna do vrha. Npr. moj otac je za jednu od tih specijalizacija prvo konkurisao kod Države, i izvisio je (stipendiju je umesto njega dobio Aljbanac koji je otišao da specijaljizira Šekspiroljogiju), na šta je njegov tadašnji šef rekao "a je l tako? ok, mi ćemo...". Ne znam kako su kafe kuvarice izbačene iz jednačine, ali tako je to bilo.

nepopustljiv nepopustljiv 11:03 26.08.2019

Re: Lako

Atomski mrav
Čarli, ako daš časnu Titovu pionirsku reč, poverovaćemo ti.

Kako hoćeš!
No, ti mi ionako ne deluješ kao komunjara.

Vezano za ovo što kaže Maksa i veterinar.

Na zboru radnih ljudi u jednoj bolnici sede u ZBRLJ-u (Zboru Radnih Ljudi - jebote, ko smisli tu idiotariju) lekari, medicinske sestre i pomoćno osoblje - predsedava profesor Dekleva.
No, čim se sastanak malo zalaufa, glavnu reč preuzima jedan varilac.
Varilac - jebote!?
Na stručnom sastanku u bolnici.
Profesor Dekleva video da je vrag odneo šalu i da nešto mora da se preduzme.
I on, kradom, nikome ne govoreći, upiše kurs za varioca - ali u Novom Sadu da ga se ne otkrije.
Išao on tako nekoliko meseci na kurs - i uspešno položio.
Čeka on, nakon toga, sledeći sastanak.
Naravno, kao i svaki puta - varilac preuzeo glavnu reč i melje li melje.
Profesor ga zamoli da načas prekine - da mu nešto pokaže.
Izvadi onu diplomu za varioca i reče - kolega varioče, ja sam tvoju diplomu stekao.
A da bi bili potpuni kolege, ti stekni sve moje diplome.
Naravno, varilac nikada više nije dolazio na sastanke.
st.jepan st.jepan 11:11 26.08.2019

Re: Lako

Ma da!
Od četres pete.

Bogami, od četres pete!
Mog dedu, iskusnog inđinira (inače buržuja), odmah su angažovali u Ministarstvu građevine. Trebao im je - stručnost je tada bila maksimalno uvažavana, pa mu stoga ni veliki stan u Zagrebu, ni vilu u Hvaru, nisu ni pipnuli. A daleko je bio od obožavanja komunista (kod njega se slušao isključivo Radio London).
Nego Čarli, šta misliš, da li bi u Titino vreme, maloumnosti tipa kalemegdanske gondole, uopšte bile zamislive?
nepopustljiv nepopustljiv 11:26 26.08.2019

Re: Lako

st.jepan
Ma da!
Od četres pete.

Bogami, od četres pete!
Mog dedu, iskusnog inđinira (inače buržuja), odmah su angažovali u Ministarstvu građevine. Trebao im je - stručnost je tada bila maksimalno uvažavana, pa mu stoga ni veliki stan u Zagrebu, ni vilu u Hvaru nisu ni pipnuli. A daleko je bio od obožavanja komunista (kod njega se slušao isključivo Radio London).
Nego Čarli, šta misliš, da li bi u Titino vreme, maloumnosti tipa kalemegdanske gondole, uopšte bile zamislive?

Ovo sada što živimo, ne može da se poredi ni sa čime.
To sada ne znači da je komunjarluk zbog toga bio bolji.
Komunjarluk je period u kojem je sve zasađeno.
A korov ko korov - teško se iskorenjuje.
Jebote - ne mogu da verujem da postoje ozbiljni ljudi koji su u stanju da o komunjarluku misle i pišu afirmativno.
Strašno!
st.jepan st.jepan 11:32 26.08.2019

Re: Lako

Jebote - ne mogu da verujem da postoje ozbiljni ljudi koji su u stanju da o komunjarluku misle i pišu afirmativno.

Očito, ne provaljuješ kako ozbiljni ljudi misle.
Ta fela sagledava stvari iz svih rakursa, sve momente i nijanse uzima u obzir, pa stoga teško dolazi do tebi milih (pozitivno-negativnih) rezolutnih sudova.

Edit:
Sada je tema uvažavanje struke.
Da, bila je uvažavana.
Neuporedivo više nego po Titinoj smrti!
nikvet pn nikvet pn 12:36 26.08.2019

Re: Lako

st.jepan

Sada je tema uvažavanje struke.
Da, bila je uvažavana.
Neuporedivo više nego po Titinoj smrti!


И поред лошег примера на својој кожи слажем се, генерално то је тачно. Уз ограду - само егзактне струке. А друштвене? Струка мачку о реп, политичка је била задња.
st.jepan st.jepan 12:49 26.08.2019

Re: Lako

nikvet pn
st.jepan

Sada je tema uvažavanje struke.
Da, bila je uvažavana.
Neuporedivo više nego po Titinoj smrti!

И поред лошег примера на својој кожи слажем се, генерално то је тачно. Уз ограду - само егзактне струке. А друштвене? Струка мачку о реп, политичка је била задња.

Ma ko 'ebE društvene struke!
pecaros pecaros 13:18 26.08.2019

Re: Lako

nepopustljiv
matore komunjare


Već sam nekome rekao, ne znam da li si bio ti: ti meni komunjara, ja tebi nacista.

Tim pre što ti lepiš naokolo besmislene etikete zato što ti je mozak pun idiotskih predrasuda koje te onemugućavaju da racionalno razmišljaš, dok se, istovremeno, lično razmećeš svojim vulgarnim šovinizmom i srpstvom.

Do daljnjeg, nacoš.
freehand freehand 14:34 26.08.2019

Re: Lako

nepopustljiv
st.jepan
Ma da!
Od četres pete.

Bogami, od četres pete!
Mog dedu, iskusnog inđinira (inače buržuja), odmah su angažovali u Ministarstvu građevine. Trebao im je - stručnost je tada bila maksimalno uvažavana, pa mu stoga ni veliki stan u Zagrebu, ni vilu u Hvaru nisu ni pipnuli. A daleko je bio od obožavanja komunista (kod njega se slušao isključivo Radio London).
Nego Čarli, šta misliš, da li bi u Titino vreme, maloumnosti tipa kalemegdanske gondole, uopšte bile zamislive?

Ovo sada što živimo, ne može da se poredi ni sa čime.
To sada ne znači da je komunjarluk zbog toga bio bolji.
Komunjarluk je period u kojem je sve zasađeno.
A korov ko korov - teško se iskorenjuje.
Jebote - ne mogu da verujem da postoje ozbiljni ljudi koji su u stanju da o komunjarluku misle i pišu afirmativno.
Strašno!

Ja svaki put kad pomislim da si glup ko zid sebi kažem - čekaj, pa nije to tako. Njega je komunjarluk utucao uglavu. Tito ga je sjebao, u stvari,če bi on bio pravi inženjer, možda čak i akademik.
nepopustljiv nepopustljiv 17:19 26.08.2019

Re: Lako

pecaros
nepopustljiv
matore komunjare


Već sam nekome rekao, ne znam da li si bio ti: ti meni komunjara, ja tebi nacista.

Tim pre što ti lepiš naokolo besmislene etikete zato što ti je mozak pun idiotskih predrasuda koje te onemugućavaju da racionalno razmišljaš, dok se, istovremeno, lično razmećeš svojim vulgarnim šovinizmom i srpstvom.

Do daljnjeg, nacoš.

Eeee, pa vidiš - onda je tebi moram da jebem mater. nema druge.
Jer - ja se srpstvom ne razmećem.
Jer gamadi i gnjidama kao što si ti i samo pominjanje srpstva je vulgarni šovinizam.
Što je Tito nabio u glavu - to se teško leči.
A posebno komunjarama i mrziteljima srpstva.

Šta ćeš, nije lepo / no, kada se mora.
nepopustljiv nepopustljiv 17:21 26.08.2019

Re: Lako

freehand
nepopustljiv
st.jepan
Ma da!
Od četres pete.

Bogami, od četres pete!
Mog dedu, iskusnog inđinira (inače buržuja), odmah su angažovali u Ministarstvu građevine. Trebao im je - stručnost je tada bila maksimalno uvažavana, pa mu stoga ni veliki stan u Zagrebu, ni vilu u Hvaru nisu ni pipnuli. A daleko je bio od obožavanja komunista (kod njega se slušao isključivo Radio London).
Nego Čarli, šta misliš, da li bi u Titino vreme, maloumnosti tipa kalemegdanske gondole, uopšte bile zamislive?

Ovo sada što živimo, ne može da se poredi ni sa čime.
To sada ne znači da je komunjarluk zbog toga bio bolji.
Komunjarluk je period u kojem je sve zasađeno.
A korov ko korov - teško se iskorenjuje.
Jebote - ne mogu da verujem da postoje ozbiljni ljudi koji su u stanju da o komunjarluku misle i pišu afirmativno.
Strašno!

Ja svaki put kad pomislim da si glup ko zid sebi kažem - čekaj, pa nije to tako. Njega je komunjarluk utucao uglavu. Tito ga je sjebao, u stvari,če bi on bio pravi inženjer, možda čak i akademik.

Možda.
A to kakav sam inženjer - i nešto više, mogu da cene inženjeri - i oni nešto više.
Takvi kao ti ne.
nepopustljiv nepopustljiv 17:23 26.08.2019

Re: Lako

st.jepan
Jebote - ne mogu da verujem da postoje ozbiljni ljudi koji su u stanju da o komunjarluku misle i pišu afirmativno.

Očito, ne provaljuješ kako ozbiljni ljudi misle.
Ta fela sagledava stvari iz svih rakursa, sve momente i nijanse uzima u obzir, pa stoga teško dolazi do tebi milih (pozitivno-negativnih) rezolutnih sudova.

Edit:
Sada je tema uvažavanje struke.
Da, bila je uvažavana.
Neuporedivo više nego po Titinoj smrti!

Pa da - ovo sada je zaslužno za ono tada kada je užar, opančar i precizni mehaničar bilo vrhunska struka.
Jebote - ti mora da si izmislio vremensku mašinu.
Atomski mrav Atomski mrav 18:44 26.08.2019

Re: Lako

Pa da - ovo sada je zaslužno za ono tada kada je užar, opančar i precizni mehaničar bilo vrhunska struka.


Ajde, prestani da kenjaš i reci koja je to firma u pitanju.
pecaros pecaros 18:52 26.08.2019

Re: Lako

nepopustljiv

Eeee, pa vidiš - onda je tebi moram da jebem mater. nema druge.
Jer - ja se srpstvom ne razmećem.


Nije lako biti Srbin, mamlaze nacistički.
st.jepan st.jepan 11:00 27.08.2019

Re: Lako

Sada je tema uvažavanje struke.
Da, bila je uvažavana.
Neuporedivo više nego po Titinoj smrti!

Pa da - ovo sada je zaslužno za ono tada kada je užar, opančar i precizni mehaničar bilo vrhunska struka.
Jebote - ti mora da si izmislio vremensku mašinu.

OK Čarli, naravno da je bilo i 'vako i 'nako, al baš opančar...
Btw, kakva je razlika između opančara bez fak. diplome i opančara s kupljenom fak. diplomom?

I šta misliš zašto je otac moje bake nastavio da rukovodi fabrikom koju su mu oduzeli (zapravo ne baš oduzeli - bio pametan, pa ju je sam na vreme poklonio)?
Pa naprosto, znao čovek poso - počeo kao ribar, a napravio svetski brend (nedavno u nekom predratnom vesternu čuo "da li je Mardešić sardina?", u smislu "da li je lisica lukava?" ).

nepopustljiv nepopustljiv 11:48 27.08.2019

Re: Lako

st.jepan
Sada je tema uvažavanje struke.
Da, bila je uvažavana.
Neuporedivo više nego po Titinoj smrti!

Pa da - ovo sada je zaslužno za ono tada kada je užar, opančar i precizni mehaničar bilo vrhunska struka.
Jebote - ti mora da si izmislio vremensku mašinu.

OK Čarli, naravno da je bilo i 'vako i 'nako, al baš opančar...
Btw, kakva je razlika između opančara bez fak. diplome i opančara s kupljenom fak. diplomom?

I šta misliš zašto je otac moje bake nastavio da rukovodi fabrikom koju su mu oduzeli (zapravo ne baš oduzeli - bio pametan, pa ju je sam na vreme poklonio)?
Pa naprosto, znao čovek poso - počeo kao ribar, a napravio svetski brend (nedavno u nekom predratnom vesternu čuo "da li je Mardešić sardina?", u smislu "da li je lisica lukava?" ).


Normalno!
Komunjarre cenili struku!
Ooooo, stjepane, a delovao si mi inteligentno.
nepopustljiv nepopustljiv 11:50 27.08.2019

Re: Lako

pecaros
nepopustljiv

Eeee, pa vidiš - onda je tebi moram da jebem mater. nema druge.
Jer - ja se srpstvom ne razmećem.


Nije lako biti Srbin, mamlaze nacistički.

Da se ne ponavljam!

A što se tiče srpstva - tu sam saglasan!
Kalakurcije i bašibozuka, te raznih gnjida srbomrzilačkih nikada nije nedostajalo.
nepopustljiv nepopustljiv 11:53 27.08.2019

Re: Lako

Atomski mrav
Pa da - ovo sada je zaslužno za ono tada kada je užar, opančar i precizni mehaničar bilo vrhunska struka.


Ajde, prestani da kenjaš i reci koja je to firma u pitanju.

Najpre da se izviniš - jer, mi nismo jedno godište.
Što se firme tiče - pa rekao sam na početku.
Takovih koje su se time bavile nije bilo mnogo.

Jebote - drtavim komunjarama normalno da doktor elektronike zavisi od opančara - i da njenu referiše o gustoći tranzistora (ili NAND gejtova) po kvadratnom inču suspstrata.
freehand freehand 12:05 27.08.2019

Re: Lako

Ooooo, stjepane, a delovao si mi inteligentno

A onda se upustio sa tobom u priču. I nije jedini koji je tako nastradao.
nepopustljiv nepopustljiv 12:14 27.08.2019

Re: Lako

freehand
Ooooo, stjepane, a delovao si mi inteligentno

A onda se upustio sa tobom u priču. I nije jedini koji je tako nastradao.

Izvini se!
freehand freehand 12:21 27.08.2019

Re: Lako

nepopustljiv
freehand
Ooooo, stjepane, a delovao si mi inteligentno

A onda se upustio sa tobom u priču. I nije jedini koji je tako nastradao.

Izvini se!

Ne dolazi u obzir. U to sve dublje verujem sa svakim tvojim idiotskim komentarom.
st.jepan st.jepan 12:49 27.08.2019

.

.
nepopustljiv nepopustljiv 18:27 27.08.2019

Re: Lako

st.jepan
...

.

martin_krpan martin_krpan 06:03 23.08.2019

Ne može Vučiću prismrditi niko

A zašto? Zato što su sve notorne neznalice.



Izgovorene riječi nisu bitne i Vučić je toga itekako svjestan. Ali zato ostalih 93% komunikacije odrađuje vrhunski, i to njegovi glasači prepoznaju.

Od novinara u Srbiji ne postoji niko ko mu može napraviti ozbiljniju štetu (Bećković incl.). Od političara takođe niko - sve poluretardirani debili sa plašljivim glasićima i jadnim govorom tijela. Možda Đilas, ali je potrošen. Jedini političar koji bi ga na izborima dobio je Dodik. Dodik razvaljuje 93% a imao bi i obera u 7%.

Jedini novinar koji bi Vučića mogao vratiti na fabrička podešavanja je Aleksandar Stanković sa HRT-a.


Filip Mladenović Filip Mladenović 10:03 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

Vučić vlada na pilićarski, bolje reći šibicarski način.

Kretenizacija + strahovlada + režimska AVlijanerska propaganda = AV, AV

Dakle, demagoške reči + pinkoidno-tabloidni ton + govor telohranitelja i ostale plaćeničke bulumente...
jadragoljub jadragoljub 14:47 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

Vučić vlada na pilićarski, bolje reći šibicarski način.

vučić vlada majstorski, nije beg cicija pa je platio najbolje savetnike samo to vi, opozicija ne možete da svatite, to ti demokratski tajkuni ne plate promoterske i savetničke kuće da im smišljaju kontra udare na ove vučićeve, neće 'svoje' pare pokradene dok su bili vlast da troše na demokratiju.
zajebite vi to da je vučić glup, do sad je pokazao da je pametniji od svakog svog protivnika, čita vas/nas ko slikovnicu, ni za bukvar nismo.
omalovažavanjem protivnika samo je put u poraz.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:44 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

Pacijenti poput Vučića, Vučićevića, Vulina i ostalih volina ne mogu da budu protivnici...
pecaros pecaros 16:11 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

jadragoljub
Vučić vlada na pilićarski, bolje reći šibicarski način.

vučić vlada majstorski, nije beg cicija pa je platio najbolje savetnike samo to vi, opozicija ne možete da svatite, to ti demokratski tajkuni ne plate promoterske i savetničke kuće da im smišljaju kontra udare na ove vučićeve, neće 'svoje' pare pokradene dok su bili vlast da troše na demokratiju.
zajebite vi to da je vučić glup, do sad je pokazao da je pametniji od svakog svog protivnika, čita vas/nas ko slikovnicu, ni za bukvar nismo.
omalovažavanjem protivnika samo je put u poraz.


Otprilike se slažem s tobom, ali imam neke amandmane.

Za ovakvo ponašanje pred kamerama Vučiću nisu bili potrebni savetnici - jednostavno, to je uobičajeni radikalski manir. Kojeg god radikala da se setim, a gledao sam ga u nekim TV duelima, iz petnih žila je nadvikivao i sagovornike, i voditelje, i sve što mrda u studiju.

Drugo, neobično je kad savetnici koji dolaze iz zemalja starih, uhodanih demokratija, podučavaju štićenika kako da uvede jednopartijsku diktaturu.
maksa83 maksa83 16:28 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

Za ovakvo ponašanje pred kamerama Vučiću nisu bili potrebni savetnici - jednostavno, to je uobičajeni radikalski manir. Kojeg god radikala da se setim, a gledao sam ga u nekim TV duelima, iz petnih žila je nadvikivao i sagovornike, i voditelje, i sve što mrda u studiju.

Da, mene neprestano iznenađuje kad ljudi brutalnu bezobzirnost proglašavaju za neku haj tek mudrost i veštinu.

Tipa "ha, ha, kako je Vučić pametan i lukav, ima profesionalne savetnike, ala ih je izigrao, on ZNA kako da se predstavi narodu i šta da mu priča a glupa opozicija nema pojma pa ih on ispraskače svaki put" a zapravo tip zapušio i zadavio svaki medij na kome može da se vidi išta osim njega.
jadragoljub jadragoljub 17:25 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

Tipa "ha, ha, kako je Vučić pametan i lukav, ima profesionalne savetnike, ala ih je izigrao, on ZNA kako da se predstavi narodu i šta da mu priča a glupa opozicija nema pojma pa ih on ispraskače svaki put" a zapravo tip zapušio i zadavio svaki medij na kome može da se vidi išta osim njega.

zašto plaća onog engleza što ne bonbardovao, zašto je za korak ispred, eto malo potepao one ispred kuće mu pa doveo one picopevice, pa sve tako povuče neki potez pa onda ga ublaži kontra.
kad gledaštako izolovane slučaje ne deluje kao da to neko smišlja , al kad se malo udaljiš pa pokušaš u celini vidiš da to nije baš radikalsko, deluje i jeste u onoliko koliko treba da mu ostanu glasači , al kako jebe opoziciju potezima, lezbejka premijerka, teško da je to njegova izvorna ideja.
a čak i da je tako ko što kažeš, a šta bi falilo demokratskim tajkunima koji su tri puta bogatiji od vučićevih da malo zavuku ruke u đepove i plate nečiju pamet da ovog brljavog radikala nadigraju, te pare su ionako ukrali od ove države, nači dužni su nam .
maksa83 maksa83 17:56 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

zašto plaća onog engleza što ne bonbardovao

Njega plaća da mu ugovori sastanke sa belosveCkim moodancima (čak ne ni moodima) i onda on akonto toga glumi veličinu. Svakako ne plaća Blera da mu ovaj oda tajnu kako sa rajom i kako sa opozicijom. Za tu ekspertizu je bio u Kini i poveo dvaes ljudi iz SNS-a da im Kinezi objasne šta i kako + kupio celu Huawei skalameriju za praćenje stanovništva a trgove i sve što je imalo drveće i bilo kakav zaklon obrijao da neko slučajno ne umakne kamerama. (Ako se neko pitao u čemu je fora sa tom Vesićevom estetikom ruiniranja javnih površina - da zna da to nema veze sa estetikom nego sa golom funkcijom).

al kad se malo udaljiš pa pokušaš u celini vidiš da to nije baš radikalsko, deluje i jeste u onoliko koliko treba da mu ostanu glasači ,

Ne, potpuno je radikalsko.

Stvarno dosta tog mita o Vučićevim mnogo pametnim savetnicima pomoću kojih on nadmudruje opoziciju, to je potpuni bulšit. Da ima pametne savetnike koji mu u uho diktiraju neku sofisticiranu strategiju i taktiku ne bi morao da zaptije sve medije ni da zapošljava silose i kriminalce da obavljaju poslove za njega i kartel. Ako ne znaš o čemu pričam pogledaj šta se dešava sa Savskim Nasipom, rekama, a i kako izgledaju izbori u nekom manjem mestu.
nepopustljiv nepopustljiv 18:30 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

maksa83
zašto plaća onog engleza što ne bonbardovao

Njega plaća da mu ugovori sastanke sa belosveCkim moodancima (čak ne ni moodima) i onda on akonto toga glumi veličinu. Svakako ne plaća Blera da mu ovaj oda tajnu kako sa rajom i kako sa opozicijom. Za tu ekspertizu je bio u Kini i poveo dvaes ljudi iz SNS-a da im Kinezi objasne šta i kako + kupio celu Huawei skalameriju za praćenje stanovništva a trgove i sve što je imalo drveće i bilo kakav zaklon obrijao da neko slučajno ne umakne kamerama. (Ako se neko pitao u čemu je fora sa tom Vesićevom estetikom ruiniranja javnih površina - da zna da to nema veze sa estetikom nego sa golom funkcijom).

al kad se malo udaljiš pa pokušaš u celini vidiš da to nije baš radikalsko, deluje i jeste u onoliko koliko treba da mu ostanu glasači ,

Ne, potpuno je radikalsko.

Stvarno dosta tog mita o Vučićevim mnogo pametnim savetnicima pomoću kojih on nadmudruje opoziciju, to je potpuni bulšit. Da ima pametne savetnike koji mu u uho diktiraju neku sofisticiranu strategiju i taktiku ne bi morao da zaptije sve medije ni da zapošljava silose i kriminalce da obavljaju poslove za njega i kartel. Ako ne znaš o čemu pričam pogledaj šta se dešava sa Savskim Nasipom, rekama, a i kako izgledaju izbori u nekom manjem mestu.

Opet neka zavera u pitanju?!

A ovi što u Vučićevim potezima vide neku sofisticiranost ... jbg, šta reći a da to ne bude upotrebljeno protiv mene.
maksa83 maksa83 18:40 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

Opet neka zavera u pitanju?!

Neka to, bitno da smo se rešili Zlobabe.
martin_krpan martin_krpan 18:52 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

maksa83
zašto plaća onog engleza što ne bonbardovao

Njega plaća da mu ugovori sastanke sa belosveCkim moodancima (čak ne ni moodima) i onda on akonto toga glumi veličinu. Svakako ne plaća Blera da mu ovaj oda tajnu kako sa rajom i kako sa opozicijom. Za tu ekspertizu je bio u Kini i poveo dvaes ljudi iz SNS-a da im Kinezi objasne šta i kako + kupio celu Huawei skalameriju za praćenje stanovništva a trgove i sve što je imalo drveće i bilo kakav zaklon obrijao da neko slučajno ne umakne kamerama. (Ako se neko pitao u čemu je fora sa tom Vesićevom estetikom ruiniranja javnih površina - da zna da to nema veze sa estetikom nego sa golom funkcijom).

al kad se malo udaljiš pa pokušaš u celini vidiš da to nije baš radikalsko, deluje i jeste u onoliko koliko treba da mu ostanu glasači ,

Ne, potpuno je radikalsko.

Stvarno dosta tog mita o Vučićevim mnogo pametnim savetnicima pomoću kojih on nadmudruje opoziciju, to je potpuni bulšit. Da ima pametne savetnike koji mu u uho diktiraju neku sofisticiranu strategiju i taktiku ne bi morao da zaptije sve medije ni da zapošljava silose i kriminalce da obavljaju poslove za njega i kartel. Ako ne znaš o čemu pričam pogledaj šta se dešava sa Savskim Nasipom, rekama, a i kako izgledaju izbori u nekom manjem mestu.


Maksa, ovo sve ne razumem. Pa čekaj, to onda znači da je Vučić brutalni bezobzirni radikalski diktator? Ako je to tačno, to onda znači da je Srbija u još gorim govnima, a da su Srbi nesposobni za demokratiju.

A) Ako je tako kao što kažeš, onda je ovo klasični feudalizam. Feud svoje sljedbenike snabdijeva materijalno, formirajući vertikalnu hijerarhiju. Na vrhu hijerarhije je vojska i policija koja feuda štiti, na vrhu su i popovi vazali koji uspostavljaju vazalne odnose sa ruljom,... Raja na dnu se zadovoljava mrvicama i otpadcima.

Ako je to tako, to znači da Srbi nisu sposobni za demokratiju i da je šteta što naseljavaju tako lijep komad Evrope.

B) Ako narod nije stoka, pa šta se dešava onda??? Kako je moguće da jedan kriminalac tako brutalno vlada godine 2019? Ako je to tako, to onda znači da je BG- gradska raja jedna velika konformistička ljotićevska kukavica.



angie01 angie01 18:53 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

maksa83
Za ovakvo ponašanje pred kamerama Vučiću nisu bili potrebni savetnici - jednostavno, to je uobičajeni radikalski manir. Kojeg god radikala da se setim, a gledao sam ga u nekim TV duelima, iz petnih žila je nadvikivao i sagovornike, i voditelje, i sve što mrda u studiju.

Da, mene neprestano iznenađuje kad ljudi brutalnu bezobzirnost proglašavaju za neku haj tek mudrost i veštinu.

Tipa "ha, ha, kako je Vučić pametan i lukav, ima profesionalne savetnike, ala ih je izigrao, on ZNA kako da se predstavi narodu i šta da mu priča a glupa opozicija nema pojma pa ih on ispraskače svaki put" a zapravo tip zapušio i zadavio svaki medij na kome može da se vidi išta osim njega.


khm,...da nema ovde plodno tlo, za ocigledne jeftine vacaroske trikovei skandalozno losu pateticnu glumu, tesko da bi ispadao "pametan i lukav".
nepopustljiv nepopustljiv 18:53 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

maksa83
Opet neka zavera u pitanju?!

Neka to, bitno da smo se rešili Zlobabe.

I to što kažeš!
Znao sam da je Putin nešto umrsio.

Eeee, da - izjalovio mi se danas put u debelu Srbiju, na Oplenac - jer sam morao da trknem na posao.
Ali zato sutra - ne bi trebalo da omane.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:53 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

Priča o AV je "bajka" o uspešnim menadžerima: dodju u firmu, podele otkaze i onda ih proglase uspešnim, jer se na kraju poslovne godine uvećao profit!!!

angie01 angie01 18:54 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

onda je ovo klasični feudalizam. Feud


nije klasicni- partijski.
nepopustljiv nepopustljiv 18:55 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

martin_krpan
maksa83
zašto plaća onog engleza što ne bonbardovao

Njega plaća da mu ugovori sastanke sa belosveCkim moodancima (čak ne ni moodima) i onda on akonto toga glumi veličinu. Svakako ne plaća Blera da mu ovaj oda tajnu kako sa rajom i kako sa opozicijom. Za tu ekspertizu je bio u Kini i poveo dvaes ljudi iz SNS-a da im Kinezi objasne šta i kako + kupio celu Huawei skalameriju za praćenje stanovništva a trgove i sve što je imalo drveće i bilo kakav zaklon obrijao da neko slučajno ne umakne kamerama. (Ako se neko pitao u čemu je fora sa tom Vesićevom estetikom ruiniranja javnih površina - da zna da to nema veze sa estetikom nego sa golom funkcijom).

al kad se malo udaljiš pa pokušaš u celini vidiš da to nije baš radikalsko, deluje i jeste u onoliko koliko treba da mu ostanu glasači ,

Ne, potpuno je radikalsko.

Stvarno dosta tog mita o Vučićevim mnogo pametnim savetnicima pomoću kojih on nadmudruje opoziciju, to je potpuni bulšit. Da ima pametne savetnike koji mu u uho diktiraju neku sofisticiranu strategiju i taktiku ne bi morao da zaptije sve medije ni da zapošljava silose i kriminalce da obavljaju poslove za njega i kartel. Ako ne znaš o čemu pričam pogledaj šta se dešava sa Savskim Nasipom, rekama, a i kako izgledaju izbori u nekom manjem mestu.


Maksa, ovo sve ne razumem. Pa čekaj, to onda znači da je Vučić brutalni bezobzirni radikalski diktator? Ako je to tačno, to onda znači da je Srbija u još gorim govnima, a da su Srbi nesposobni za demokratiju.

A) Ako je tako kao što kažeš, onda je ovo klasični feudalizam. Feud svoje sljedbenike snabdijeva materijalno, formirajući vertikalnu hijerarhiju. Na vrhu hijerarhije je vojska i policija koja feuda štiti, na vrhu su i popovi vazali koji uspostavljaju vazalne odnose sa ruljom,... Raja na dnu se zadovoljava mrvicama i otpadcima.

Ako je to tako, to znači da Srbi nisu sposobni za demokratiju i da je šteta što naseljavaju tako lijep komad Evrope.

B) Ako narod nije stoka, pa šta se dešava onda??? Kako je moguće da jedan kriminalac tako brutalno vlada godine 2019? Ako je to tako, to onda znači da je BG- gradska raja jedna velika konformistička ljotićevska kukavica.




Jebote patak!
Skoro kao u Hrvatskoj.
angie01 angie01 18:56 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

Pelikán Elvtárs 8


@kazi_tibi
Aug 22
More
stranka će mi se zvati Uspešna stranka
17 replies 3 retweets 191 likes
Reply 17 Retweet 3 Like 191

Pelikán Elvtárs 8


@kazi_tibi
Aug 22
More
- Zasta je vaša stranka?
- Za uspeh!
- Čiji?
- Svačiji!
- Kakav uspeh?
- pa uspeh sui generis! Luksuzan uspeh! Uspeh nama neuspeh nikome!
- a kakav vam je program?
- uf!
- dobar?
- razbija!
3 replies 1 retweet 86 likes
Reply 3 Retweet 1 Like 86

Pelikán Elvtárs 8


@kazi_tibi
Aug 22
More
Slogan Uspešne stranke - “uspeh nama neuspeh nikome!”
Pripadnici Uspešne stranke - Uspehlije
5 replies 0 retweets 85 likes
Reply 5 Retweet Like 85

Pelikán Elvtárs 8


@kazi_tibi
Aug 22
More
Mi uspevamo, Srbija uspeva, svi uspevaju - uspevajmo!
Narod freneticno skandira: USPEH USPEH USPEH USPEH USPEH
Ja: mašem narodu samouvereno u uspeh
Nebo prelece 10000 belih golubica
1 reply 0 retweets 52 likes
Reply 1 Retweet Like 52

Pelikán Elvtárs 8


@kazi_tibi
Aug 22
More
Preletite na vreme, posle će biti kasno (za uspeh) - uspite!
2 replies 1 retweet 41 likes
Reply 2 Retweet 1 Like 41

Pelikán Elvtárs 8


@kazi_tibi
Aug 22
More
Cilj Uspešne stranke - Uspešnjaka je preuzimanje svih dizgina vlasti u republici do bogojavljenja!
1 reply 1 retweet 36 likes
Reply 1 Retweet 1 Like 36

Pelikán Elvtárs 8


@kazi_tibi
Aug 22
More
Uvedimo uspeh u Srbiju!
2 replies 0 retweets 35 likes
Reply 2 Retweet Like 35

Pelikán Elvtárs 8


@kazi_tibi
Follow Follow @kazi_tibi
More
Uspehmanlije
9:16 AM - 22 Aug 2019
32 Likes Anksiozan MaliDragishaRadmila StefanovicArtur DentMašinicakapritz
martin_krpan martin_krpan 19:25 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

nepopustljiv
martin_krpan
maksa83
zašto plaća onog engleza što ne bonbardovao

Njega plaća da mu ugovori sastanke sa belosveCkim moodancima (čak ne ni moodima) i onda on akonto toga glumi veličinu. Svakako ne plaća Blera da mu ovaj oda tajnu kako sa rajom i kako sa opozicijom. Za tu ekspertizu je bio u Kini i poveo dvaes ljudi iz SNS-a da im Kinezi objasne šta i kako + kupio celu Huawei skalameriju za praćenje stanovništva a trgove i sve što je imalo drveće i bilo kakav zaklon obrijao da neko slučajno ne umakne kamerama. (Ako se neko pitao u čemu je fora sa tom Vesićevom estetikom ruiniranja javnih površina - da zna da to nema veze sa estetikom nego sa golom funkcijom).

al kad se malo udaljiš pa pokušaš u celini vidiš da to nije baš radikalsko, deluje i jeste u onoliko koliko treba da mu ostanu glasači ,

Ne, potpuno je radikalsko.

Stvarno dosta tog mita o Vučićevim mnogo pametnim savetnicima pomoću kojih on nadmudruje opoziciju, to je potpuni bulšit. Da ima pametne savetnike koji mu u uho diktiraju neku sofisticiranu strategiju i taktiku ne bi morao da zaptije sve medije ni da zapošljava silose i kriminalce da obavljaju poslove za njega i kartel. Ako ne znaš o čemu pričam pogledaj šta se dešava sa Savskim Nasipom, rekama, a i kako izgledaju izbori u nekom manjem mestu.


Maksa, ovo sve ne razumem. Pa čekaj, to onda znači da je Vučić brutalni bezobzirni radikalski diktator? Ako je to tačno, to onda znači da je Srbija u još gorim govnima, a da su Srbi nesposobni za demokratiju.

A) Ako je tako kao što kažeš, onda je ovo klasični feudalizam. Feud svoje sljedbenike snabdijeva materijalno, formirajući vertikalnu hijerarhiju. Na vrhu hijerarhije je vojska i policija koja feuda štiti, na vrhu su i popovi vazali koji uspostavljaju vazalne odnose sa ruljom,... Raja na dnu se zadovoljava mrvicama i otpadcima.

Ako je to tako, to znači da Srbi nisu sposobni za demokratiju i da je šteta što naseljavaju tako lijep komad Evrope.

B) Ako narod nije stoka, pa šta se dešava onda??? Kako je moguće da jedan kriminalac tako brutalno vlada godine 2019? Ako je to tako, to onda znači da je BG- gradska raja jedna velika konformistička ljotićevska kukavica.




Jebote patak!
Skoro kao u Hrvatskoj.


Bolesniče, Hrvatska je u EU. Nego objasni mi fenomen da 100% okorjelih četnika iz Knina i okoline, koji su ratovali protiv ustaša, srbosjeka i endehazije a za SAO Krajinu, a sa četničkim tetovažama po tijelu, na mađarskoj granici: Cak, kockasta putovnica, bitešen! Köszönöm! I idemo dalje lagano.



Četnici bez kodeksa, bez ičega.
maksa83 maksa83 19:26 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

Ako je to tako, to znači da Srbi nisu sposobni za demokratiju i da je šteta što naseljavaju tako lijep komad Evrope.

Da, ovo nisu nove ideje, bilo je tih pokušaja tamanjenja i izmeštanja, ali so far no luck.

Želimo vam više sreće u sledećem izvlačenju igre na sreću N-ti Svetski Rat.

(Kao uvek dozvoljeni su Pomoć prijatelja i Trećina-Trećina-Trećina i Pomoć Publike)
martin_krpan martin_krpan 19:33 23.08.2019

Re: Ne može Vučiću prismrditi niko

maksa83
Ako je to tako, to znači da Srbi nisu sposobni za demokratiju i da je šteta što naseljavaju tako lijep komad Evrope.

Da, ovo nisu nove ideje, bilo je tih pokušaja tamanjenja i izmeštanja, ali so far no luck.

Želimo vam više sreće u sledećem izvlačenju igre na sreću N-ti Svetski Rat.

(Kao ivek dozvoljeni su Pomoć prijatelja i Trećina-Trećina-Trećina i Pomoć Publike)


E jbg, zajebavam se i postavim ciničan kontekst, a ti šetaš kožicu. Sve ok, samo ja ne mislim da je Vučić diktator miloševićevog tipa.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana