Astrologija| Gost autor| Sex

Balkanski sindrom cistokrvnih Marsovaca

angie01 RSS / 24.08.2019. u 09:39

 source.gif
 
 
 
LEGENDA O KRAVLJEM ZVONU

 

Pise: Boris Dezulovic


Pricao mi jednom moj prijatelj Zeljko Maganjic o zivopisnim obicajima livanjskih Roma, zapravo velike romske obitelji koja je cijela spavala u jednoj ovecoj sobi, gdje su braca pred odlazak na pocinak, prije nego bi se ugasila jedina sijalica u sobi, staroj majci Finki vezivala oko vrata klepku, limeno zvono za kravu. Pricajuci tu pricu, Maganja bi na tom mjestu zapalio cigaretu, ostavljajuci u krcmi prazan prostor za pitanje zasto su, pobogu, majci vezivali kravlje zvono oko vrata, a onda otpuhnuo dim i objasnio: kad bi se uvecer ugasilo svjetlo, skakao je u mraku te sobe tko je na koga stigao, nije se pitalo tko je cija zena, a tko cija snaha, tek kad bi se zaculo zvono, to je znacilo - ne diraj, to je majka Finka.

Sjetio sam se te zgodne etnografske fusnote citajuci rezultate istrazivanja svicarskog instituta za genetiku iGenea, ciji su se strucnjaci nedavno najsuvremenijim DNK-metodama pozabavili dekodiranjem slozenih rodoslovnih stabala balkanskih naroda.

Svi, naravno, pamtimo romanticne price za "laku noc, djeco", kakve su nam pricali profesori povijesti i istorije - moderne verzije epskih dvanaesteraca o plemenima ponosnih slavenskih vitezova koji u velikoj seobi naroda na bijelim konjima stizu na Balkan, useljavaju u rimske gradove, grade velicanstvene crkve i dvorce, herojski se odupiru kojekakvim Turcima, Austrijancima i ostalim mrskim zavojevacima, i vec do kraja recenice imaju slavne nezavisne nacionalne drzave, sa certifikatom o tisucljetnoj narodnoj pravici i etnickoj cistoci.


Desetljecima i stoljecima sijedi su profesori pisanim dokumentima, historijskim izvorima, Porfirogenetovim zapisima, kamenim plocama, papinskim bulama i sultanovim hatiserifima hranili mitove i legende o slavnim narodima, uvjerili smo se i sami u svaku predrasudu o nama i drugima, sto je trebala ucvrstiti vjeru u jedinstvenost i neponovljivost nasih etnickih identiteta, svetu i neupitnu drugacijost u odnosu na sve ostale.


Kad bismo pak s vremena na vrijeme otkrili koliko smo zapravo jednaki u upinjanju da dokazemo razlicitost, izvlacili smo kljucni argument - krsne listove, izvode iz maticnih knjiga i rodoslovlja koja su imala dokazati da smo "cisti". Cisti Hrvati, cisti Srbi, cisti Albanci, cisti Slovenci. Cisti po oba roditelja, cisti unazad tri koljena, cisti dokle god seze pamcenje djedova, cisti unazad vijek, dva ili pet, s prezimenima i obiteljskim rodoslovljima koja su nam jamcila cisti narodni pedigre, potomci Zrinskog, Karadorda, Tvrtka, Skenderbega, Nemanjica, Subica i ostalih junaka romanticnih prica za laku noc, nacionalnih historija sto smo ih nacrtali kao stripove o princu Valijantu.


Onda je znanost, ta pocast naseg doba, "prevela" mapu ljudskog genoma, neki su neobicni ljudi u bijelim keceljama sa znakom instituta iGenea, dokoni svicarski niskoristi s viskom slobodnog vremena i manjkom nacionalnog osjecaja, isli provjeriti kako u nasim DNK-spiralama stoje stvari s porijeklom i genetskim korijenima. I nasi su se romanticni mitovi raspali kao djecja zvecka.


Ukratko, nema u toj spirali darovnica, bula ni hatiserifa, nema Konstantina Porfirogeneta, ni Bascanske ploce, ni Miroslavljevog jevandelja, nema tu cistog Hrvata i Srbina ni u prvom koljenu, nema cistog Juznog Slavena, nema cistog nikog. Ovdje je, braco, spavao tko je s kim stigao, tko god je prosao ovim krajevima - ja se izvinjavam na jeziku - jeb'o nam je majku, svatko svakome, svi svima, Iliri Slavenima, Teutonci Ilirima, Kelti Teutoncima, Fenicani Keltima, Heleni Fenicanima, Vikinzi Helenima, jedni drugima, drugi prvima, sprijeda, straga, pojedinacno, grupno, u trojke, na redaljke, sa zvonom, bez zvona.


Kad se svedu povijesni racuni, ovaj je prostor zapravo bio jedna golema historijska javna kuca, multikulteraj: hiljadama godina kolone sto su u velikim seobama prolazile kraj Balkana slusale su otamo ciku, vrisku, zenski smijeh, pohotne krikove i brecanje kravljih zvona, pa su vrtjeli glavama, pokrivali djeci usi i ubrzavali korak. "Sve je tu izmijesano i jedno na drugo nakalemljeno", zabiljezio je konsternirani Seneka dvije hiljade godina prije otkrica mape ljudskog genoma.


Takvi su otprilike laicki interpretirani rezultati istrazivanja o genetskom porijeklu balkanskih naroda, sto ih je objelodanio ugledni svicarski institut iGenea. Od plemenite cistoce nasih krvnih grupa nije, naime, ostalo nista: ponosni Hrvati, recimo - cukununucad Klukasa i Lobela - po genetskoj strukturi zapravo su pedeset posto vise Iliri nego Slaveni, a slavenske krvi imaju tek kap-dvije vise od - keltske. Ima tu i teutonske, i fenicke i helenske krvi, ali od Tudmanove mitske Perzije ni traga.


Gordi Srbi, s druge strane - cukununucad Nemanjica i Carnojevica - jedva su trideset posto uopce Slaveni, tek nesto manje Iliri, Teutonci i Kelti, a i u njihovim pravoslavnim venama naslo se bogami fenicke i helenske krvi. U Bosni je pak ilirske krvne grupe ostalo najvise, cetrdeset posto, pa su malo Teutonci, malo Kelti, a malo Slaveni, i jos manje Huni i Tracani. Makedonci i Slovenci likuju: makedonskoj braci nalaz je potvrdio trideset posto genetske strukture antickih Makedonaca, a Slovencima trecinu profila teutonskog porijekla. Ali i pet posto zidovske i tri posto krvi -drevnih Vandala. Danas okupljenih uglavnom u klubu navijaca NK Maribor.


Albancima je, na primjer, ostalo tek trideset posto ilirske krvne grupe, a ostalo je koktel slavenske, tracanske, fenicke, helenske i - vikinske krvi. Tko zna kad i kako, tek Vikinzi su traga ostavili i u Srbiji, gdje dva posto genetske strukture otpada na slavne Odinove ratnike.

Stoje tako Hrvati i Srbi na parkiralistu pred zgradom instituta iGenea, drze svoje nalaze u rukama i zbunjeno vrte glavama. Dvadeset godina upinjali se Hrvati dokazati da su iranskog porijekla, a sada ispada kako ne samo da nemaju tamo ni najdaljeg rodaka nego i da su za cetiri posto vise Iliri nego sami Albanci. A da se od Srba razlikuju tek nesto malo u omjeru ilirske i slavenske krvi. I po tome sto - za razliku od Srba - nemaju nimalo vikinske.


Stoje Srbi i Hrvati, gledaju se s nelagodom, vrte u glavi sto se to, bestraga, dogodilo s njihovim historijama i psuju u sebi vlastiti rod i porod. S kim su spavale mitske prahrvatice Tuga i Buga, kurvetine da bi li kurvetine, nije valjda bilo fenickog trgovca koji ga nije umocio, sram ih i stid bilo, svaki helenski probisvijet, svaka jebena teutonska propalica, tko god je pitao taj je i dobio, negacijski prefiks "ne" u hrvatski jezik je dosao tek kad su se umorile Tuga - koja je i ime valjda dobila zato sto se iz njene sobe vazda culo "tu ga, majstore, tu ga!" - i njena sestra Buga, radodajka s govornom manom.


A i ona stara Anastasija, Stefanova zena i majka Nemanjica, oduvijek je Srbima bila sumnjiva ta koketna i pohotna zena sto se izdavala za cednu monahinju. I onaj njihov sin, Stefan Prvovencani, sto nije prvovencavao srpske kceri, nego je sijao plemenitu srpsku spermu kcerima bizantskih careva i venecijanskih duzdeva, za koje se sad - kao u filmu "Mostovi okruga Madison", kad nakon smrti majke djeca otkriju njenu davnu tajnu - ispostavilo da su se jebale sa svakim keltskim konjokradicom i vikinskim malim od palube. Pa sad ne znaju Srbi jesu li im rogovi od Stefana Prvovencanog ili od vikinskih pradjedova.

Odjednom se tako, eto, raspale nase slavne historije, popadale jabuke daleko od rodoslovnog stabla, umjesto Tuge i Buge Hrvati sada uce o Fenicaninu Kadmu koji se doselio medu Enhelejce, ozenio Harmoniju i dobio sina Illyriosa, krsnog junaka kojega je, veli legenda, po rodenju obavila mitska zmija i prenijela mu svoju golemu moc. Koju tacno moc mu je prenijela, legenda ne kaze, ali kaze kako je jednom prilikom mladi Illyrios na putovanju Balkanom prolazio pored kuce iz koje se culo mahnito udaranje limene klepke i zenski krikovi "Tu ga, tu ga!".


A Srbima sada umjesto Dusana Silnog valja u skoli uciti srpskog cara Hogara Strasnog. Kojega je njegov vjerni suborac Glupi Edi jednom prilikom umjesto na Baltik doveo na Balkan, gdje je Hogar Prvovencani, Silni, Strasni, kako se vec zvao, jednom prilikom prolazio pored zenskog manastira iz kojega se culo mahnito udaranje limene klepke i zenski krikovi "Illyriose, sada me, Illyriose, sada me!".


Od cijelog velicanstvenog rodoslovnog stabla Hrvata ili Srba ostala je tako tek po jedna tuzna objesena limena klepka, jedini dokaz nase etnicke i genetske cistoce. Stajat ce u nasim muzejima prastaro kravlje zvono u posebnoj staklenoj vitrini, a kustosi ce pricati o zivopisnim narodnim obicajima drevnih Hrvata i Srba, koji su pred spavanje vezivali zenama kravlje zvono oko vrata. I kad budete kustosa pitali zasto su, pobogu, zenama vezivali zvona oko vrata, reci ce vam: kad bi se u mraku zaculo zvono, to je znacilo da je stranac stigao u selo.



Komentari (653)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 18:15 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

iako bi se za tu analogiju moglo reći da je, najblaže, jako nategnuta.


U pravu si. Više je prava Srbija imala da uđe u rat u Hrvatskoj i Bosni nego Amerika u Avganistan, Irak, Libiju i Siriju, jer su Srbi zaista bili ugroženi pogotovo u HR, dok je priča kako su Ameri ugroženi u Avganistanu, Iraku, Libij i Siriji čist bull shit.

EDIT: Ne znam odgovore na tehnička pitanja.
bene_geserit bene_geserit 18:17 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

angie01
jer prvo- ako je nesto dobrovoljno, znaci svako moze kako misli da treba, ...
cetvrto- lepljenje politicke orijentacije za dobrovoljnu stvar ovako olako i sa ciljem dikreditacije, sem sto je smrdljivo, pokazuje da se ljudi tretiraju kao grupe, a ne pojedinci sa svojim integritetom, i jos sa sumnjivom tacnoscu, i prema izlistanim nikovima,

Pa ti si sebi (i tvojoj ekipi) zalepila "humanista" etiketu (za razliku od "vas desničara" ) i sad mi nešto pričaš o tretiranja ljudi kao grupa.
Ovo je bila samo replika u vezi te ekstremno bezobrazne konstatacije, sa konkretnim primerom ovde na Blogu poznatom svima.
bene_geserit bene_geserit 18:19 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

angie01
meni je hit, to sto huci upucuje maxu da mu nadje citat onoga sto maxa tvrdi da nije ni rekao, kako bi mu ( huci) dokazo da ipak jeste.

A nije ti hit što ja pitam Pajića da nađe citat onoga što sam rekao umesto da izmišlja i misinterpretira i deli etikete, a on uporno nastavlja?
A da, tu je u pitanju humor, Pajić je duhovit čovek.
abrakadabra abrakadabra 18:28 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Pa posto sam jedan od retkih muskih potomaka nekada velike familije moj rodjak i ja smo resili da ispitamo da li je predanje o doseljavanju nase familije u Slavoniju tacno (nije tacno prim.aut.)
Dakle u pitanju je sticaj raznih okolnosti. A moze se reci i samo-znatizelja.

Naravno.I sam poznajem puno divnih i cestitih ljudi koji pripadaju mnogim nacijama i mnogim religijama. Ali mi se nesto cini da su balegari ipak u debeloj vecini.
alselone alselone 18:48 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

znam da goji al' volim.


Sve što prija nije zdravo, pa i ove rasprave na blogu.
tasadebeli tasadebeli 19:08 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

shone

Bullseye! Jel tako beše Taske?



Да, тако је.

А онда од толиког силног булзаја на крају добијемо снејкајз.


Тако то увек испадне на крају.



Atomski mrav Atomski mrav 19:15 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Jebote u šta ste se vi upetljali samo da biste branili glupost jer ju je izrekao Maksa.
Da je to rekao npe Čarli, pa banovanjem biste tražili vi "protivnici" diskriminacije


Što bi rekao Tasa - bulšit.
alselone alselone 19:18 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom


Što bi rekao Tasa - bulšit.


Vidim da taj izraz doživljava novu mladost, i sam sam ga koristio par puta u poslednjih par dana a ne sećam se kada pre toga.

Tasi da se vrati autorska zbog popularizacije izraza bulšit.
shone shone 19:57 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Srbi i Hrvati su ista konjska balega na drumu koju je točak civilizacije presekao na pola. (ova je misao M.Krleže i,biću slobodan da dodam,važi za sve Balkance)


Legitimno je da se osećaš kao govno i to javno objaviš. Trpati druge u svoje poimanje je već teška govnarija.
shone shone 20:02 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Tasi da se vrati autorska zbog popularizacije izraza bulšit.


Tasi da se vrati autorska opcija da crknu dušmani, da se ponovo uspostavi ravnoteža u vaseljeni.

P.S. i da nam se vrate sendviči.
angie01 angie01 20:15 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Pa ti si sebi (i tvojoj ekipi) zalepila "humanista" etiketu (za razliku od "vas desničara" ) i sad mi nešto pričaš o tretiranja ljudi kao grupa.


cekj bre bene, ti si sve poceo, tako sto si izvukao iz naftalina primer slucaja mlekac sa zeljom da dokazes, kako ovi levicari i ini, nisu bas humani, jer si se setio da neki nisu apriori imali saglasan stav sa akciom koja je bila organizovana,...stidljivo aludirajuci i na mene, jer vise nisi bas bio siguran ko je tu sve i sta,...pa se onda gedza upecao i nastavio u pokazanom pravcu, ali sa jasnijim smernicama, pa se zahebao onoliko, iako su mu vec ponosno pali oznjaci, u osecaju da je sigurno obezbedio ugrizaj,....kakva bre moja ekipa...


A da, tu je u pitanju humor, Pajić je duhovit čovek.


pazi kada jeste,...a priznajem da nisam bas pomno ni pratila slucaj,...al ako je vezano za tvoje ispoljavanje, khm, neobicnih osecanja prema bronziranima,...pa to je istina,...ne znam za sta tu treba citat.
freehand freehand 20:35 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

I pitanje broj dva: jel može iz natoa da se izađe? Ako može, jel ima neki primer zemlje koja je rekla jebite se i vi i vaši ratovi, mi izlazimo?


Šarl De Gol.
abrakadabra abrakadabra 21:03 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

shone
Srbi i Hrvati su ista konjska balega na drumu koju je točak civilizacije presekao na pola. (ova je misao M.Krleže i,biću slobodan da dodam,važi za sve Balkance)


Legitimno je da se osećaš kao govno i to javno objaviš. Trpati druge u svoje poimanje je već teška govnarija.


Oprosti Uzviseni, nisam te prepoznao.
Nego, nije uopste rec o tome ko se kako oseca nego da je nacionalni osecaj vestacka tvorevina skrojena tako da donosi benefit samo vladajucoj klasi a obicna raja nema od toga ama bas nista.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:03 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

alselone
iako bi se za tu analogiju moglo reći da je, najblaže, jako nategnuta.


U pravu si. Više je prava Srbija imala da uđe u rat u Hrvatskoj i Bosni nego Amerika u Avganistan, Irak, Libiju i Siriju, jer su Srbi zaista bili ugroženi pogotovo u HR, dok je priča kako su Ameri ugroženi u Avganistanu, Iraku, Libij i Siriji čist bull shit.

EDIT: Ne znam odgovore na tehnička pitanja.


A ti veruješ da bi se tamo ulazilo zbog ugroženosti, a ne zbog otimanja teritorija, i namirivanja neraščišćenih računa? Sad stavi u taj kontekst to što se maksa onoliko uzbudio na samu General Hučijevu pomisao o podizanju borbene osposobljenosti i kapaciteta vojske u rukama Vučića i tih šešelj-sloba like likova, kao što je bio slučaj i devedesetih?

Ali bolje da ne idemo sad na tu stranu sa lošom analogijom. Ok, ne znaš tehnikalije, ne znam ni ja, pa zato i ne znam da li sam za ulazak u NATO ili nisam, sem u filozofskom smislu, gde nisam. Nije NATO samo upadanje u zemlje i svrgavanje diktatora, ili jurnjava za belosvetskim teroristima, ima tu i drugih aspekata, kojih u ovoj tvojoj analogiji uglavnom nema. Naravno, uvek je moguće da sam u krivu i da nešto ne vidim kako treba.






alselone alselone 21:07 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

A ti veruješ da bi se tamo ulazilo zbog ugroženosti, a ne zbog otimanja teritorija, i namirivanja neraščišćenih računa?


Pa to ti i kažem čoveče! Kako je Amerika mogla biti ugrožena u Avganistanu? Drago mi je da se slažemo da je zbog otimanja teritorija.

freehand freehand 21:09 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Nije NATO samo upadanje u zemlje i svrgavanje diktatora

Naravno. NATO po pravilu upada i postavlja diktatore.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:23 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

A nije ti hit što ja pitam Pajića da nađe citat onoga što sam rekao umesto da izmišlja i misinterpretira i deli etikete, a on uporno nastavlja?
A da, tu je u pitanju humor, Pajić je duhovit čovek.


Bene, ti si se toliko izopačio od tog rasizma, da više nisi u stanju ni da ga vidiš kod sebe ni kad se o njega saplićeš. I to je dosta tužno, a bogami i ja malo crvenim ovde zbog tebe. Nema potrebe da ti ja ništa podmećem i učitavam, to kod tebe ispada iz gaća na svakom koraku i u slapovima.


Crnci, kao i bilo ko drugi, su dobrodošli da kupe kuću kod mene u kraju i da im posledično dete ide u školu sa mojom decom.


Jel treba pojašnjenje? Evo, za svaki slučaj: koji si umislio da si qrac krasni pa da možeš da određuješ i izdaješ odobrenja ko i sa kakvom bojom je dobrodošao da se doseli u tvoj komšiluk i upiše dete u školu sa tvojim detetom? O tome ti pričam sve vreme, a ne o statistikama.



srdjan.pajic srdjan.pajic 21:37 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

alselone
A ti veruješ da bi se tamo ulazilo zbog ugroženosti, a ne zbog otimanja teritorija, i namirivanja neraščišćenih računa?


Pa to ti i kažem čoveče! Kako je Amerika mogla biti ugrožena u Avganistanu? Drago mi je da se slažemo da je zbog otimanja teritorija.



E, nemoj sad ko frihend da mi odgovaraš pitanjem!

Možda bi to trebalo da pitamo porodice onih 3+ hiljada poginulih u Njujorku. Dobro, postoje znalci koji sumnjaju u zvaničnu verziju da su to obavili Osamini talibani pa se sakrili u Afganistanu, nego da je to dipgov-jevrejska ujdurma i Klintoni. Pretpostavljam da nije plodno da ulazimo u teorije zavere. Nego, jel oteta teritorija? Ne vidim Avganistan na listi saveznih nam država.

Svejedno, sledi, dakle, da zato što Srbija nije uspela u nameri da otme teritorije suseda pod izgovorom ugroženog stanovništva, mi ne treba da ulazimo u NATO. Meni je to, malo, kako da kažem, neubedljiv razlog.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:41 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

što se maksa onoliko uzbudio na samu General Hučijevu pomisao o podizanju borbene osposobljenosti i kapaciteta vojske u rukama


Ne možeš da zaboraviš to?
Ne možeš da preboliš što si lupetao gluposti da ja nečiju decu šaljem u rat, a ispostavilo se da neko drugi jebe majku svakome ko nema sina a priča o vojsci.
(Dobro, uzbudio se)
Naravno da nije tako bilo, sad je lako da se pokaže, evo ti LINK pa iščitaj.

Ne prolazi ti više podmuklost da nešto izmisliš pa onda to ponavljaš do besvesti nadajući se da se neće naći citat.
Nekad se i nađe (hvala prijateljima) pa ti ispadneš ...hmm....ajd, jadan.
Dakle, kad sam ja to Maksinu decu slao u rat?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

a zato što Srbija nije uspela u nameri da otme teritorije suseda pod izgovorom ugroženog stanovništva,


E tu je greška.
Nije trebala da traži izgovor, trebala je da započne pregovore o rasturanju one nakaze od države, u tim pregovorima da istakne svoje zahteve, među tim zahtevima i teritorijalne, pa da se, ako se mora, zna za štase ratuje.
Pod srpskom zastavom sa srpskim imenom, pa kom opanci kom obojci
(Ja nemam sinove, baš me briga, neka se puca)
maksa83 maksa83 21:53 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ne prolazi ti više podmuklost da nešto izmisliš pa onda to ponavljaš do besvesti nadajući se da se neće naći citat.


shone shone 21:58 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Oprosti Uzviseni, nisam te prepoznao.
Nego, nije uopste rec o tome ko se kako oseca nego da je nacionalni osecaj vestacka tvorevina skrojena tako da donosi benefit samo vladajucoj klasi a obicna raja nema od toga ama bas nista.


Zato smo tako i prošli.

PS Za koja govna ćeš da navijaš na svetskom prvenstvu u basketu - ako ćeš ?
angie01 angie01 22:06 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Naravno da nije tako bilo, sad je lako da se pokaže, evo ti LINK pa iščitaj.





ispod linka pise upravo sve onako kako ti je objasnjeno, s tim sto se potvrdila moja sumnja da sam ono ja kome se obracas i kojoj jednako spocitavas da nesto unizavam zensku decu- koja su mi tiha patnja i neispunjena zelja,...a sve u 100 puta nacrtanom kontekstu- da oni koji ne guraju svoju decu na razanj vitlanjem oruzjem i galame poklicima, neka to ne rade sa tudjom,...koje zabole i za oruzje i za poklice i celo sranje koje se potura,

ti kazes:

Dakle, terajte se u tri pizde materine svi vi sa sinovima koji na osnovu toga sebi prisvajate neka prava.

Dakle Anđo, Makso i svi koji ste im kucali preporuke, terajte su u tri pizde materine!!!

a ja odgovaram:

ti imas problem sa citanjem, ili razumevanjem, ili nesto trece...sta god,...ja sam lepo napisala da

a i da imam zenska, ne bih se tudjom decom igrala ovako besmisleno.


znaci, samo bezobrazno teras svoje, bez obzira sta je ko i kako rekao!

alselone alselone 22:09 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom


Možda bi to trebalo da pitamo porodice onih 3+ hiljada poginulih u Njujorku. Dobro, postoje znalci koji sumnjaju u zvaničnu verziju da su to obavili Osamini talibani pa se sakrili u Afganistanu, nego da je to dipgov-jevrejska ujdurma i Klintoni. Pretpostavljam da nije plodno da ulazimo u teorije zavere. Nego, jel oteta teritorija? Ne vidim Avganistan na listi saveznih nam država.


To su uradili Saudijci i to je poznato od tada, znači 20 godina i ćudi me da to ne znaš. Avganistan je napadnut bez ikakve veze sa 9-11 i iz potpuno drugih razloga. A druga stvar je šta su koji moj 20 godina kauboji radili tamo pogotovo od kada su uhatili Osamu?
A te sumnje da je sve iscenirano danas imaju i oni najdemokratskiji, koji su duvali u Klinton tikvu od početka, tipa Majkl Mur, koji je u poslednjem filmu uporedio rušenje bliznakinja sa paljenjem Rajhstaga i nagovestio da je sve iscenirano.

A znaš šta mene tu najviše buni, to što si ti toliko protiv rata i nepravdi, a uporno braniš zločine koja tvoja država čini. I to ih braniš kao da si Trampovac, kao što Krlo brani Vučića, providno, naivno, bez uporšta u realnosti, zamenama teza i slično. Ja ti ovo najozbiljnije kažem sada, nisam sada u fazonu blogerskog zezanja. Braniš bre zločince teške kategodije koji su porušili pola sveta radi svojih ličnih zločinačkih interesa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Dakle, terajte se u tri pizde materine svi vi sa sinovima koji na osnovu toga sebi prisvajate neka prava.

Dakle Anđo, Makso i svi koji ste im kucali preporuke, terajte su u tri pizde materine!!!


I šta je tu ružno?
Ne treba da se terate u tri pizde materine vi koji zbog pola dece sebi prisvajate prava, nego trebat jebati mater onima koji nemaju sinove?

Da, opet ponavljam, treajte se u tri pizde materine.
Problem?
angie01 angie01 22:21 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

I šta je tu ružno?
Ne treba da se terate u tri pizde materine vi koji zbog pola dece sebi prisvajate prava, nego trebat jebati mater onima koji nemaju sinove?

Da, opet ponavljam, treajte se u tri pizde materine.
Problem?


ti nemas bazicni nivo kognitivnih sposobnosti, ili si ono bas bezobrazan- jer sve ovo sto uporno ponavljas, apsolutno NIKAKVE veze nema sa onim sto je receno,...isto tako ja mogu da te ubedjujem, za bilo sta sto izgovoris, da ima drugacije znacenje i da na tome insistiram,...isto kao i ovi na vlasti, sto se kace za svaku rec koju izgovore oponenti i onda to interpretiraju onako kako njima odgovara- tu nema postenja nikakvog, niti je to razgovor.

tebi je receno da se ne igras rata sa tudjom decom, a ne da neko ima bilo kakav problem sa cerkama u odnosu na sinove.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:27 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

er sve ovo sto uporno ponavljas, apsolutno NIKAKVE veze nema sa onim sto je receno,


A rečeno je

Ko nema sinove a 'oće da uvodi vojni rok i opet ratuje po regionu tuđom decom može da se nosi u pizdu materinu pošto se onako svojski naglabao noge od stola.


Dakle ne samo rat, nego pizda meterian sledi i onome ko smatra da je vojni rok dobro rešenje, a nema sinove, ali ta pizda materina je u redu, ali ona druga pizda materina je bez veze.
Jel to?

I nkako bre da mi odgovoriš, slažeš li se sa tim da im treba jebati majku i terati to u pizdu materinu?
Bili Piton Bili Piton 22:42 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ne bih da kvarim zabavu ali ovaj blog 92 je postao malo kao Zadruga.

Idem da gledam neku pornjavu, pametnije ću utrošiti vreme gledajući ljude koji se vesele.
angie01 angie01 22:42 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Dakle ne samo rat, nego pizda meterian sledi i onome ko smatra da je vojni rok dobro rešenje, a nema sinove, ali ta pizda materina je u redu, ali ona druga pizda materina je bez veze.
Jel to?


ja umem odlicno da crtam- al ne vredi, kada ti ne prepoznajes sta je na slici.


Ko nema sinove a 'oće da uvodi vojni rok i opet ratuje po regionu tuđom decom može da se nosi u pizdu materinu pošto se onako svojski naglabao noge od stola.


ti bi da uvodis vojni rok za tudju decu i to onih, koji ne bi da uvode vojni rok ni za svoju ni za tudju,...pa onda da ta TUDJA deca ginu za TVOJE ideje,...pa u tom smislu i psovka.


I nkako bre da mi odgovoriš, slažeš li se sa tim da im treba jebati majku i terati to u pizdu materinu?


odgovorila sam ti primerom iz moje firme- ja tada licno nisam bila ugrozena, ali mi nije padalo na pamet da svojim potpisom ugrozavam tudju decu,...dok su predlagaci i huskaci za to sranje, sklonivsi svoju u inostranstvo, nudili tudju da se "peku na raznju",...i sada ti pitas da li je normalno da se takvi mufljuzi psuju- pa jeste,...jer se fakat, neka od te silom pokupljene tudje dece, nije ni vratilo sa "nepostojeseg" fronta, jer Srbija nije zvanicno bila u ratu...

...tako prljavom, sa raznim paravojnim formacijama, arkanima, keptenima i slicnim sljamom, da evo, dvadeset godina posle, imamo ovakvo stanje potpunog nistavila iz kojeg sva deca beze glavom bez obzira i gde god da odu i ma kako da su sjajna, morace i pored uobicajenih teskoca mnogo vise da se potrude, ne bi li bar malo uklonila ruzno misljenje o Srbima, koje je postalo opste mesto.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:51 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

ti bi da uvodis vojni rok za tudju decu i to onih, koji ne bi da uvode vojni rok ni za svoju ni za tudju,...pa onda da ta TUDJA deca ginu za TVOJE ideje,


Dakle na to nemam pravo?
A što ga nemam, zato što nemam sinove.
Ko ga ima, imaju ga oni koji imaju sinove.
Ja moram da slušam šta oni kažu a ne smem da iznosim svoj stav.

Jesam li ja tu diskriminisan po osnovu pola dece?

Kako bi to uredila propisom, kako napisati koji građani imaju a koji nemaju pravo na te političke stavove.

odgovorila sam ti primerom iz moje firme

Pusti ta vrdanja, teba li meni jebati majku ako iznesem stav da je vojni rok dobro rešenje za odbranu države?
angie01 angie01 23:00 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ja moram da slušam šta oni kažu a ne smem da iznosim svoj stav.


a sta bi ti- da imas pravo da se igras rata tudjom decom?

ko je onda tu diskiminisan?

je l oni koji apsolutno nista nemaju sa tim stavom, ali bi zbog takvih kao ti, trebalo da poginu....dok su tvoja deca sejf.


Pusti ta vrdanja, teba li meni jebati majku ako iznesem stav da je vojni rok dobro rešenje za odbranu države?


to nije vrdanje, to je, na zalost, primer iz zivota, koji pokriva ovo tvoje bljutavo ubedjivanje.

kome treba vojni rok- neka ga sam sluzi....sada svako ko zeli, moze da se prijavi.
angie01 angie01 23:01 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

postao malo kao Zadruga.


macediskrecije i tijaneajfon.
Bili Piton Bili Piton 23:05 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

anonymous
koji možda i jesu nekakvi Srbi




Čime li to meriš, leba ti? Kapacitetom za budalaštine?
tasadebeli tasadebeli 23:06 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Bili Piton
Ne bih da kvarim zabavu ali ovaj blog 92 je postao malo kao Zadruga.

Idem da gledam neku pornjavu, pametnije ću utrošiti vreme gledajući ljude koji se vesele.



А када ја то тврдим већ пар година уназад, онда се ти и твоји другари и другарице, непатворени блогерски домороци с почетака Блога Б92, љутите на мене.

Еееее, судбино.

Ти качиш клипове, ја качим клипове. Тебе Анђа милује по главици, а мени удара пацке.

Баш ме сада занима да ли ће да те грде што тврдиш исто оно што и ја - да је Блог Б92 постао Задруга?

Или ће опет да те милују по главици?

Неко овде помену Маоре... Кад смо већ код домородаца...





Bili Piton Bili Piton 23:10 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Taso, ajde imaj bar malo samopoštovanja pa mi se ne obraćaj, kao što si više puta svečano i javno obećao da nećeš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:21 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

a sta bi ti- da imas pravo da se igras rata tudjom decom?


Ne mogu da verujem :)
(i ovo treba zapamtiti pa povremeno potsetiti kako razmišljaju borkinje za demokratiju i pritiv diskriminacije)

Šta bih ja, da imam prava kao i oni sa sinovima.

Jesam bezobrazan stvarno :)

Anđo dušo, u vojsku se ne šalju deca nego vojni obveznici, o tome da li će ići ili neće odlučije skupština, skupština se formira na izborima, a tu svi imaju pravo glasa (pa bih to i ja za sebe)

Dalje, dušo, kako urediti tu oblast je političko pitanje parekselans, o političkim pitanjima svako ima pravo na stav bez obzira kog pola su mu deca.
Abeceda demokratije.
A ti, Anđo srce, kašeš, a šta bi ti

To je dušo moja opasna budalaština o - pa - sna!

Da Anđo, ja bih i hoću da o svim pitanjima budem slobodan da iznosim stav, i da ih zastupam i da se borim za njihovo ostvarenje.

A ti i ostali koji bi da mi to zabranite, i pored toga što nemate šanse, ipak se terajte u tri pizde materine (ovo ne zbog toga što sam ljut na vas, nego iz čistog zadvoljstva)

kome treba vojni rok- neka ga sam sluzi.


Ne dušo
Ko smatra da vojni rok treba državi, taj će se, sa punim pravom, zalagati da vojni obveznici služe taj rok, bez obzira na to šta o tome misle mame i tate tih obveznika.
angie01 angie01 23:21 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Еееее, судбино.


pa ti tako recimo, carlija i veselicu milujes po glavici, a meni ucitavas, spletkaris i slicno, dok njima pravdas izrecene stvari, nedostojne ni ulicara ispred kafane, dok neke normalne, koje ti se ne uklapaju, interpetiras, kao da su nesto neverovatno lose.

...a ja sam ti jos pristojno objasnila, koja je razlika izmedju tebe i Bilija, a bezano za klipove i opomenu.
angie01 angie01 23:23 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ko smatra da vojni rok treba državi, taj će se, sa punim pravom, zalagati da vojni obveznici služe taj rok, bez obzira na to šta o tome misle mame i tate tih obveznika.


e, hebiga, tom logikom uskoro necete imati ni koga da regrutujete,...samo muuulina.
tasadebeli tasadebeli 23:24 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

shone

PS Za koja govna ćeš da navijaš na svetskom prvenstvu u basketu - ako ćeš ?



А ко уопште игра?

Него, гледе оних сендвича прошараних ауторском опцијом као мајонезом и киселим краставчићима, шта мислиш да ли да за време тог светског првенства напишем текст под насловом Браво, Хрватска! Па да гостујем код некога?

Можда онда ипак? Можда, можда?

Е, јбг! Сад тек видим да се Хрвати нису ни пласирали на Светско првенство. Пропаде ми план.

Нећу онда ништа ни да пишем. Не могу да стављам наслове типа Браво Јужна Кореја!, Браво, Канада! и слично.

Јер... Чему? - да цитирам опет Шарског пошто је човек дубоко у праву.



srdjan.pajic srdjan.pajic 23:25 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

A znaš šta mene tu najviše buni, to što si ti toliko protiv rata i nepravdi,


Pa buni te jer se zalećeš bez udubljivanja. Gde sam ja to branio zločine NATO pakta i moje države, i koje tačno zločine, ajde, da vidimo? Ili si to zaključio na osnovu toga što sam napisao da nisam siguran da li Srbija treba da bude član NATO-a ili ne? Da nisi ipak malo pretarao ovde? A i neće baš biti da je pola sveta palo pod čizmom NATO pakta, ma koliko ti to ovi naši geopolitičari i Majkl Mur, ponavaljali kao mantru.

edit: i samo da dodam ono što sam zaboravio, u vezi sa NATO nedoumicom. Kad vidim koliko se naši nacionalisti uzbude oko te mogućnosti da uđemo u NATO, a imajući u vidu njihov istorijski učinak po državnu dobrobit (čitaj: čega su se god dohvatili to su usrali do daske), meni je postalo refleks da zastupam upravo suprotni stav od njih. Za svaki slučaj, što se kaže.

Bili Piton Bili Piton 23:25 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

angie01
a bezano za klipove


To sa klipovima je bilo otvoreno i nepatvoreno izrugivanje. Ko to nije u stanju da procesuje ne treba mu se zbilja ni rugati, to je kao da šutiraš invalida. Zato sam i svirao pa za pojas zadenuo, postalo je mučno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

e, hebiga, tom logikom uskoro necete imati ni koga da regrutujete,...samo muuulina.


Ma do poslednjeg obveznika se tog prava ne odričem.

I kad ostane samo jedan hoću da imam pravo na stav.

Razmeš li ti to?
Ma razumeš......
tasadebeli tasadebeli 23:30 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Bili Piton
Taso, ajde imaj bar malo samopoštovanja pa mi se ne obraćaj, kao što si više puta svečano i javno obećao da nećeš.



А што ти се не бих обраћао?

То са обраћањем на Блогу ти је као са гледањем на улици. А знаш и сам у шта се не гледа када налетиш на то на улици.

Па тако и на Блогу, када налетиш на то, онда му се не обраћаш.

Стварно хоћеш да те тако третирам?
Bili Piton Bili Piton 23:31 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Pusti vodu.
angie01 angie01 23:37 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ma do poslednjeg obveznika se tog prava ne odričem.

I kad ostane samo jedan hoću da imam pravo na stav.


ma hebo te miltantni stav,...i to posle onakvog sranja i krvavog racuna,...kome je do toga,

deca treba da zive u uredjenom drustvu, naprednom i funkcionalnom,
a ne u militantnom kazamatu, baziranom na nacoskim mitovima i legendama.

ko to ne razume- ne razume nista,...zivot je kratak i vredan, da bi se trosio na destrukciju, umesto na afirmaciju.

vidi samo kolko prljavstine ovde razmenjujemu, jer smo istom okruzeni, zraci, pritiska,...umesto da pricamo o umetnosti, stvaralastvu, dobroj rakiji, putovanjima, ...

...da je svaki drugi blog o cetnicima i pratizanima, ili o srbima i hrvatima,...imao bi gomilu komentara- pa to nije normalno, to je teska bolesnoca.
tasadebeli tasadebeli 23:39 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Bili Piton
Pusti vodu.



Мислим да смо исти овакав дијалог већ једаред водили. И употребљавали исте речи. Што нас обојицу помало срамоти пред овима другима по питању елоквенције.

Но, ако инсистираш... Таса је Шму, свима ће да учини онако како траже од њега.

Тада је најсрећнији. Када може да буде од користи и на услузи.









А ако инсистираш да ти се не обраћам, није проблем, учинићу ти то.

Мада је, кажем ти, мало без везе... Знаш већ у шта се не гледа.
angie01 angie01 23:40 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

taso- najdobronamernije ti savetujem, da bi ti bilo bolje da se prizoves pameti i urazumis i prestanes sa ovim konstantim maltretmanom.
tasadebeli tasadebeli 23:46 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

angie01
taso- najdobronamernije ti savetujem, da bi ti bilo bolje da se prizoves pameti i urazumis i prestanes sa ovim konstantim maltretmanom.



Анђо, шта те то држи будном овако касно? А сутра је радни дан...

Нисам ваљда ја у питању?

Извини.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:50 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

deca treba da zive u uredjenom drustvu, naprednom i funkcionalnom,


U kome nikome nisu uskraćena nikakva prava zbog pola dece.

I obrati pažnju da nigde nisam rekao svoj stav o tome da li treba ili ne treba uvesti obavezan vojni rok, samo se zalažem za to da svi imaju jednako pravo na stav o tome.
A ti kažeš: a šta bi ti

Potsetiću te povremeno na ovo.

angie01 angie01 23:53 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Анђо, шта те то држи будном овако касно? А сутра је радни дан...


pa i ti si,...ja radim nesto, ne brini.
angie01 angie01 23:54 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Potsetiću te povremeno na ovo.



shone shone 23:56 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Него, гледе оних сендвича прошараних ауторском опцијом као мајонезом и киселим краставчићима, шта мислиш да ли да за време тог светског првенства напишем текст под насловом Браво, Хрватска! Па да гостујем код некога?


Evo gostuj kod mene. Ja ću da objavim kad me opet banuju.

Trolujemo ljudima akademsku raspravu ko je šta reko, a on je reko samo ga nisu dobro razumeli, al' nije baš tako reko a i ovi što ga nisu razumeli u stvari nisu dobro pročitali, pa je onda priznao da je reko al ne ono što mu podmeću nego malkice drugačije, spominju se neka muška i ženska deca i vojni rok, i neka balkanska govna al' ,,Srbi su ona veća polovina balege,, kad je pregazi Krleža sa zapregom, samo se niko nije izjasnio jesu li govna konjska ili volovska-što mislim da je presudno, čekam Dragoljuba da arbitrira, nedostaje mi Aureus - nestade čovek kad su mu nabili fesić nano na vugla pa Anonimus gubi inspiraciju.......
Prođe godišnji odmor,prođe banovanje ali neke stvari ostaju uvek iste.
Bili Piton Bili Piton 23:57 26.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

tasadebeli


Но, ако инсистираш...


Ne, ljubazno te molim da se držiš onoga čega si se zavetovao, i to ne jedared već nekoliko puta. Mene je bre sramota od užasnih stvari koje sam ti izgovorio i to u više navrata, ali tebe, tvog hubrisa (nek ti žena prevede) i tvog smaranja čovek jednostavno ne može da se otrese, stoga me ne teraj da sve to ponavljam jer ću rado prihvatiti. A sve što treba da uradiš da bi to izbegao je da me preskočiš, pa da vidimo konačno jesi li to uopšte u stanju ili tvoje patologije ipak nema na skali, kao što sumnjam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:00 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ne možeš da zaboraviš to?
Ne možeš da preboliš što si lupetao gluposti da ja nečiju decu šaljem u rat, a ispostavilo se da neko drugi jebe majku svakome ko nema sina a priča o vojsci.
(Dobro, uzbudio se)
Naravno da nije tako bilo, sad je lako da se pokaže, evo ti LINK pa iščitaj.


Samo ti puštaj oblake mastila i praćakaj se u plićaku.

Lepo što si okačio ovaj link, ne samo da dokumentuje korektno ovo što sam naveo, nego sam se baš zabavio i sa komentarima pre ovog spornog, gde te je čak i kolega i saborac predator pošteno natrtio za ovo isto za šta te ja mazim. Doduše, njemu nije za verovati, srpski nacionalista, a oće u NATO, koji ga je bombardovao onomad, mislim da to namerno radi samo da mi sjebe koncepciju o našim nacionalistima.

Nego, oćemo li mi ovde da zatvaramo radnju? Priznajem da sam se malo umorio, a i žao mi da te dalje razvlačim okolo ko harmoniku dugmetaru, možda sam malo i preterao, nije ovo sve baš toliko ni bitno.

angie01 angie01 00:12 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Nego, oćemo li mi ovde da zatvaramo radnju? Priznajem da sam se malo umorio,


sve neke uzaludne tlapnje i prepucavanja,...kazem ja, sveopsta destrukcija zraci negativno, zagusuje...nema vise drugih, sada je ostalo jos nas protiv nas, kako je Kovacevic predskazo u Radovanu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:14 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

ego sam se baš zabavio i sa komentarima pre ovog spornog,


Što je sporan?
Precizan, jasan, direktan, nedvosmislen...nema tu ništa sporno.
Ono, jeste teško tako direktan komentar relativizovati, to može da bude sporno, ali probaj sa "uzbudio se" možda prođe.

I da, i ja sam video da smo se (i) tu predator i ja razišli, i dobro je što si i ti to primetio.
Krenula je ovde neka priča o tome kako on i ja uvek mislimo isto, kako jedan drugome uvek držimo stranu, a to naravno nije tačno.
Vidi se i na tom primeru a ima takvih još.

To je tako, Srki, kad ljudi imaju svoj stav i ne prilagođavaju ga bilo kome. Pa ni Predatoru ni Maksi.

Ja ih obojicu cenim, ali kad se raziđemo razišlismo se, nemam problem da im to kažem.
Za razliku od tebe i mnogih ovde, Endži recimo, koji se ne usuđujete da protivrečite Maksi ni kad lupi ovakvu glupost kakvu je ovde izvalio, nego pokušavate nekim cinculiranjem da tu glupost opravdate.
Zato što je Maksa u pitanju.

Možda jednom i to prerastete, možda sazrite, a možda i ne, ko zna..
angie01 angie01 00:26 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

, Endži recimo, koji se ne usuđujete da protivrečite Maksi ni kad lupi ovakvu glupost kakvu je ovde izvalio, nego pokušavate nekim cinculiranjem da tu glupost opravdate.
Zato što je Maksa u pitanju.


ovo nije ni za OS- sto se ne bih usudila da protuvurecim Maxi?

a sto da protivurecim- kada je u pravu,...i za to sto je rekao i za objasnjenje svog iskaza,...da je bilo ko u pitanju, stala bih na stranu onog kome se ucitava, cak i da ne delimo misljenje i to bih tako i razdvojila.

da ne davim dalje- te fore sa interpetacijama necega sto je drugi rekao i insistiranje do beskonacnosti, iako se dobija i dodatno objasnjenje- je samo po sebi nepostena bedastoca i ja prezirem takve fore....a vidim da su sve popularnije.

kako god, laku noc,..sutra me ceka grozan dan.
bene_geserit bene_geserit 04:18 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

srdjan.pajic
ti si se toliko izopačio od tog rasizma, da više nisi u stanju ni da ga vidiš kod sebe ni kad se o njega saplićeš. I to je dosta tužno, a bogami i ja malo crvenim ovde zbog tebe. Nema potrebe da ti ja ništa podmećem i učitavam, to kod tebe ispada iz gaća na svakom koraku i u slapovima.

E ovako diskutuju lažljive pizde.
Ako je tačno to što pričaj citiraš brate, ne ubacuješ svoje "vickaste" lažne interpretacije i eto, "ispada u slapovima", nema nikakvog razloga za tvojom "duhovitošću".

Pazi samo ovu interpretaciju i šta si uspeo da citiraš kao primer "rasizma":

srdjan.pajic
srdjan.pajic
Sve dok ih drži, ili sami, svesni svojih nedostataka, ostaju daleko od tvog travnjaka, nekretnine, škole, predgrađa. Ili ih šalje meni, po tvojoj preporuci

Crnci, kao i bilo ko drugi, su dobrodošli da kupe kuću kod mene u kraju i da im posledično dete ide u školu sa mojom decom.

koji si umislio da si qrac krasni pa da možeš da određuješ i izdaješ odobrenja ko i sa kakvom bojom je dobrodošao da se doseli u tvoj komšiluk i upiše dete u školu sa tvojim detetom?

Znači na tvoja učitavanja da sam za to da crnce država drži dalje od mog kraja (šta to uopšte znači?) ja ti lepo odgovorim da mene uopšte ne zanima ko će da kupi kuću i da živi u mom kraju, i ti odgovoriš sa ovako i nazoveš to primerom rasizma koji se preliva u slapovima. I posle kažeš nema misinterpretacija.
Lažljiva pizda.

Zar si od svih tih primera "rasizma koji se valja u slapovima" to uspeo da nađeš?
abrakadabra abrakadabra 07:06 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

shone
Oprosti Uzviseni, nisam te prepoznao.
Nego, nije uopste rec o tome ko se kako oseca nego da je nacionalni osecaj vestacka tvorevina skrojena tako da donosi benefit samo vladajucoj klasi a obicna raja nema od toga ama bas nista.


Zato smo tako i prošli.

PS Za koja govna ćeš da navijaš na svetskom prvenstvu u basketu - ako ćeš ?


Navijaću za ova naša nebeska govna i to zdušno.
Vidi, ja sam svestan da je ova priča"svi su ljudi (balkanci) braća"potpuno utopijska iako je suva činjenica. Svestan sam da je ideja Jugoslavije bila pogubna za ilirsko-slovenski korpus ortodoksne konfesije(!) iako je ta ideja bila jedina šansa da Balkan ne bude kolonija.
Ali ova priča treba da se provlači kada god je to moguće ako ništa drugo ono da bi ostala za neke druge,možda pametnije, generacije. Iako i to sumnjam.
A ovo "govna" razumem da te vređa ali ja tu ne vidim ništa sporno. I nije to stvar autošovinizma nego je stvar aršina kojim merimo ljude i događaje oko sebe (i u sebi).

shone shone 09:05 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

sve neke uzaludne tlapnje i prepucavanja,...kazem ja, sveopsta destrukcija zraci negativno, zagusuje...nema vise drugih, sada je ostalo jos nas protiv nas, kako je Kovacevic predskazo u Radovanu.



Osećam u zraku da se pokreće peticija pod još uvek radnim naslovom ,,Vratite Tasi autorsku!,, pa da svi lepo pređete na pravu stranu,dobijete doduše za početak neki mini sendvič i gotova stvar.

Vrlo sam pozitivno zatečen Anđinom iskrenom spoznajom da su ostali ,,oni protiv njih,, a da mi kibiceri u stvari nismo nikada bili remetilački faktor u malim nesporazumima u krugu familije koje smo samo oplemenjivali muzičkim i drugim podlogama razbijajući monotoniju.

Posle ostavinske rasprave svi lepo na otvaranje autoputa Karađorđe Veliki na svež vazduh a nas ako se sete - sete ako ne - bar smo krečili.
tasadebeli tasadebeli 09:14 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

shone
Него, гледе оних сендвича прошараних ауторском опцијом као мајонезом и киселим краставчићима, шта мислиш да ли да за време тог светског првенства напишем текст под насловом Браво, Хрватска! Па да гостујем код некога?


Evo gostuj kod mene. Ja ću da objavim kad me opet banuju.


Trolujemo ljudima akademsku raspravu ko je šta reko,








Академску расправу у којој се сасвим свесно и намерно у циљу спиновања и просеравања мешају бабе и жабе, тј. биологија као наука и националност као политичка, историјска, културна,... друштвена одредница?


Па та "академска расправа", како је ти зовеш, на нивоу је блебећете ли говорећи лингвистичких теорија.



a on je reko samo ga nisu dobro razumeli, al' nije baš tako reko a i ovi što ga nisu razumeli u stvari nisu dobro pročitali, pa je onda priznao da je reko al ne ono što mu podmeću nego malkice drugačije, spominju se neka muška i ženska deca i vojni rok, i neka balkanska govna al' ,,Srbi su ona veća polovina balege,, kad je pregazi Krleža sa zapregom, samo se niko nije izjasnio jesu li govna konjska ili volovska-što mislim da je presudno, čekam Dragoljuba da arbitrira, nedostaje mi Aureus - nestade čovek kad su mu nabili fesić nano na vugla pa Anonimus gubi inspiraciju.......



Одличан приказ овог блога израслог на Дежуловићевом "блебетању док говори"!


Prođe godišnji odmor,prođe banovanje ali neke stvari ostaju uvek iste.



Истина.

Отуд и оно Чему?
tasadebeli tasadebeli 09:20 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Bili Piton
tasadebeli


Но, ако инсистираш...


Ne, ljubazno te molim da se držiš onoga čega si se zavetovao, i to ne jedared već nekoliko puta. Mene je bre sramota od užasnih stvari koje sam ti izgovorio i to u više navrata, ali tebe, tvog hubrisa (nek ti žena prevede) i tvog smaranja čovek jednostavno ne može da se otrese, stoga me ne teraj da sve to ponavljam jer ću rado prihvatiti. A sve što treba da uradiš da bi to izbegao je da me preskočiš, pa da vidimo konačno jesi li to uopšte u stanju ili tvoje patologije ipak nema na skali, kao što sumnjam.



Сасвим фер, коректна и уљудна понуда.

Прихватам.

Ево, убудуће прескачем и не гледам.

Мада бисмо се око тих личних патологија могли још и лепо поразговарати па да заиста видимо и измеримо чија на скали иде више и даље.

Но, не мора све баш ни до краја да се разреши. Најбоља уметничка дела остављају посматрачу, слушаоцу, читаоцу, конзументу јбт!, да сам из приложеног извуче сопствене закључке.




gedza.73 gedza.73 09:31 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

alselone
znam da goji al' volim.


Sve što prija nije zdravo, pa i ove rasprave na blogu.

A rasprave su u stvari teranje maka na konac. Slažemo se u većini stvari pa se zakrvimo oko sitnice.
Milion puta sam napisao nešto na prvu loptu čime znam da sam uvredio čoveka bez ikakve potrebe pa mi posle krivo.




tasadebeli tasadebeli 09:34 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

shone
sve neke uzaludne tlapnje i prepucavanja,...kazem ja, sveopsta destrukcija zraci negativno, zagusuje...nema vise drugih, sada je ostalo jos nas protiv nas, kako je Kovacevic predskazo u Radovanu.



Osećam u zraku da se pokreće peticija pod još uvek radnim naslovom ,,Vratite Tasi autorsku!,, pa da svi lepo pređete na pravu stranu,dobijete doduše za početak neki mini sendvič i gotova stvar.

Vrlo sam pozitivno zatečen Anđinom iskrenom spoznajom da su ostali ,,oni protiv njih,, a da mi kibiceri u stvari nismo nikada bili remetilački faktor u malim nesporazumima u krugu familije koje smo samo oplemenjivali muzičkim i drugim podlogama razbijajući monotoniju.

Posle ostavinske rasprave svi lepo na otvaranje autoputa Karađorđe Veliki na svež vazduh a nas ako se sete - sete ako ne - bar smo krečili.




Да, и мене је Анђа изненадила својим виспреним и луцидним увидом.

Но, да почнемо.

Пусти музику.





Atomski mrav Atomski mrav 10:05 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

I kad ostane samo jedan hoću da imam pravo na stav.


Imaš pravo na stav, ti i Tasa samo kukate na Blogu kako nemate pravo na sopstveni stav. Ali i ostali imaju pravo da te zbog tog tvog stava oteraju u pičku materinu. Prosto k'o pasulj.
angie01 angie01 10:24 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Да, и мене је Анђа изненадила својим виспреним и луцидним увидом.


cim ti se vratio shone, vratio ti se i entuzijazam za glupe fazone sa sparingovanjem,...eh kako je sve jace, brze, bolje,...kada imas na koga da se oslonis.
angie01 angie01 10:26 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Imaš pravo na stav, ti i Tasa samo kukate na Blogu kako nemate pravo na sopstveni stav. Ali i ostali imaju pravo da te zbog tog tvog stava oteraju u pičku materinu. Prosto k'o pasulj.


mislim, pravo na stav, kojim se tudja deca stavljaju na razanj, a za ciljeve i ideje, sa kojima nemaju nista,...ono bas super.
angie01 angie01 10:30 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ali ova priča treba da se provlači kada god je to moguće ako ništa drugo ono da bi ostala za neke druge,možda pametnije, generacije. Iako i to sumnjam.



shone shone 10:49 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

cim ti se vratio shone, vratio ti se i entuzijazam za glupe fazone sa sparingovanjem,...eh kako je sve jace, brze, bolje,...kada imas na koga da se oslonis.


Zašto jedna intektualna gromada dozvoljava da podlegne niskim strastima i stalno upotrebljava ružne reči i uvrede kad joj nešto nije po volji, briše komentare(ok, demokratski dijalog je rastegljiva kategorija kod pseudo) pritom kukajući na blokade medija,cenzure, ostale društvene anomalije i diktaturu.

Zašto misliš da samo ti i slični imate pravo na ,,sabornost,, i udruživanje a drugi nemaju?

Veruj mi ima nas mnogo više nego što možeš da obradiš u svojoj RAM memoriji a tek će nas biti. I tu nema pomoći.
Opusti se i ne troši gumicu džaba.


angie01 angie01 11:02 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

briše komentare


komentare sam ti obrisala zbog belina koje si u njih postavljao, iako sam upozorila da se to ne radi, iz razumljivih razloga- nisam ih ni citala.


Zašto misliš da samo ti i slični imate pravo na ,,sabornost,, i udruživanje a drugi nemaju?


ja licno nisam saborac ni sa kim, samostalno blogujem, ne dogovaram se, ne ucestvujem u akcijama, a jos manje u diverzijama, jer ne znam kako da drugacije nazovem ove komentare bez smisla, ali zato pune nekog nerazumljivog podhebavanja u koje se obavezno postavljaju dodatni alati za zapusavanje.


Veruj mi ima nas mnogo više nego što možeš da obradiš u svojoj RAM memoriji a tek će nas biti. I tu nema pomoći


je l ovo neka pretnja- ko ste to vi?...botovi, spameri?...podrzavaoci detrukcije?...sta je zadatak a sta nagrada?...da se potpuno unisti ovaj blog?

evo kazi,...nemoj tako stidljivo...
shone shone 11:56 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

je l ovo neka pretnja- ko ste to vi?...botovi, spameri?...podrzavaoci detrukcije?...sta je zadatak a sta nagrada?...da se potpuno unisti ovaj blog?

evo kazi,...nemoj tako stidljivo...


Gluposti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:04 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ali i ostali imaju pravo da te zbog tog tvog stava oteraju u pičku materinu.

E takvima treba jebati milu makju.
pnbb pnbb 15:29 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ne može, ne žele je ljudi.
Mora da je zato što su glupi pa neće da slušaju

ne bi ja bas ljudima toliko kredita davao
pnbb pnbb 16:01 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Svako od nas je u najvećoj meri sam zaslužan za to kako živi on i njegova porodica, makar u USA (to već nije istina u raznim komunističkim "rajevima" ).
Ako hoćeš da se izvučeš iz kraja koji nije baš nešto, bilo to geto za crnce ili neka ruralna vukojebina za hillbillies u USA imaš priliku za to ako si vredan i pametan.

Država nikoga ne treba da drži negde, niti da se pača u to gde ko živi, dokle više da ti ponavljam.
Crnci, kao i bilo ko drugi, su dobrodošli da kupe kuću kod mene u kraju i da im posledično dete ide u školu sa mojom decom.
Da li imaju ili nemaju para za to je njihov problem a ne problem države.

BLM jesu teroristička organizacija (i Antifa ako te baš zanima).
Otkud crnci u getoima me ne zanima, ti slobodno možeš o tome da elaboriraš koliko želiš. A onda možeš i o tome zbog čega su hillbillies u ruralnim planinskim predelima.

Merit-based sistem je jedini normalan sistem. Equality of opportunity ne znači da država treba da se bavi time da li ti je porodica funkcionalna. Takođe to ne znači da svi imaju istu startnu poziciju pošto je sticanje imovine višegeneracijska rabota (ovaj deo teško komunistima ulazi u glavu, u kapitalizmu nisu svi golje kako se rode, to je zapravo sistem u kome postoje porodične firme i porodično bogatstvo, znam da vam to izuzetno teško pada). Veća socijalna propustljivost američkog društva bi morala da bude bazirana na meritu da bi bila korisna po društvo a ne na raznim affirmative action glupostima.


ovo je cudo jedno kako u jednom postu skupis 100% tacne stvari i 100% pogresne..
ko da nije isti covek pisao
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:03 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Znači na tvoja učitavanja da sam za to da crnce država drži dalje od mog kraja (šta to uopšte znači?) ja ti lepo odgovorim da mene uopšte ne zanima ko će da kupi kuću i da živi u mom kraju, i ti odgovoriš sa ovako i nazoveš to primerom rasizma koji se preliva u slapovima. I posle kažeš nema misinterpretacija.
Lažljiva pizda.


Nisi napisao da te ne zanima, nego si napisao da je neko dobrodošao, pa i crnac. Toliko o lažljivim pizdama. Otkud tebi pravo da određuješ ko je dobrodošao a ko nije da se nastani u tvom komšiluku, a pogotovu kad je u pitanju boja kože?



pnbb pnbb 16:33 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Већ више од стотину година користе тај израз "балканизација" за ратове, крвопролиће и слично локалних народа у било ком делу света.

Али се зато никада нису запитали шта је узрок тим ратовима, крвопролићима на Балкану нити су Балканцима допуштали да се запитају шта је узрок томе.

Не допуштају ни данас.

Класична замена теза.

"Балканизација" је последица.

Узрок је одувек била Западна Европа, а нарочито се ту истичу током историје браћа из Гордог Албиона, који имају тај колонијалистички став према Балкану и државама и народима који ту обитавају.

pa nije da nisu probali i na drugim lokacijama... al na nasoj se izuzetno dobro primilo.. ko li je za to kriv

bene_geserit bene_geserit 16:43 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Pajiću opet lažeš. Nisam rekao "pa i crnci", vež "crnci, kao i bilo ko drugi".
Ne učitavaj značenja kojih nema lažljiva pizdo.

I ja ne "određujem ko je dobrodošao", kakva je to idiotska misinterpretacija, samo sam odgovarao na tvoje podlo učitavanje da ja želim da "država drži crnce dalje od mog kraja".
E pa ne želim. Usput to i ne znači ništa pošto država nikoga ne može da drži negde, nije ovo SSSR.
Želim da se država ne meša u to gde ko živi. Jel treba da ti se crta, ponovio sam 10 puta?

Naravno ono što nikako da izustiš je da ti želiš da se država bavi tim socijalnim inženjeringom i da troši pare od poreza na to.
Biti protiv te nenormalnosti je validan politički stav i nikakvo lepljenje etiketa neće to da promeni.
bene_geserit bene_geserit 16:45 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

pnbb
Већ више од стотину година користе тај израз "балканизација" за ратове, крвопролиће и слично локалних народа у било ком делу света.

Али се зато никада нису запитали шта је узрок тим ратовима, крвопролићима на Балкану нити су Балканцима допуштали да се запитају шта је узрок томе.

Не допуштају ни данас.
Класична замена теза.
"Балканизација" је последица.

Узрок је одувек била Западна Европа, а нарочито се ту истичу током историје браћа из Гордог Албиона, који имају тај колонијалистички став према Балкану и државама и народима који ту обитавају.

pa nije da nisu probali i na drugim lokacijama... al na nasoj se izuzetno dobro primilo.. ko li je za to kriv

Pa i jedno i drugo je tačno.
A nama samo ostaje da probamo da budemo pametniji.
pnbb pnbb 16:53 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

samo ostaje da probamo da budemo pametniji.

samo toliko.
to sto smo prijemcivi na paljevinu tog tipa, mozda malo ima veze - kod nekih - sa tom pomenutom nacionalnom iskljucivoscu
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Pajiću opet lažeš. Nisam rekao "pa i crnci", vež "crnci, kao i bilo ko drugi".


Kako "opet"? Pa ti si gore slagao, falsifikovao rođeni komentar, kao što se lepo vidi.

Nisam ja tebe citirao, nego sam ti ukazao da si opet izdvojio crnce na listi onih koji imaju tvoje odobrenje i dobrodošlicu da ti se nasele u komšiluku. A nikog ne bi ubedio da su čak i oni dobrodošli u tvoje predgrađe, nakon onolike kuknjave o širenju Crnaca iz getoa, white flight-u, kvotama, pozitivnoj diskriminaciji, foliranju sistemskog rasizma, i opštim karakteristikama crnačke populacije od kojih podozrevaš najglasnije moguće (i Maori najebaše nedavno), što čitam od tebe ovde godinama. I kod mene si ih više puta slao, da ih ja primim na stan i hranu kad ih toliko volim, kao da su ljudi, nedajbože, kužni. Nemoj sad opet da slažeš da nije tako bilo.

I ja ne "određujem ko je dobrodošao", kakva je to idiotska misinterpretacija,


Interpretacija je odlična, zato si morao da slažeš ono što si sam napisao. Što je baš nizak pad, jer je tvoj komentar bio tu, dva reda iznad.

Usput to i ne znači ništa pošto država nikoga ne može da drži negde, nije ovo SSSR.


I to sigurno nije tako zahvaljujući vama, rasistima, kao što je bilo do pre pedesetak godina kad je socijalni inžerenjering od strane vaših kolega kukuljičara bio u punom cvatu, dok ondašnjoj državi nije došlo iz dupeta u glavu pa išla da interveniše, uz upotrebu oružane sile. Niti znači da će tako i da ostane ako se vi budete za bilo šta pitali.


vcucko vcucko 19:05 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

srdjan.pajic


Jel treba pojašnjenje? Evo, za svaki slučaj: koji si umislio da si qrac krasni pa da možeš da određuješ i izdaješ odobrenja ko i sa kakvom bojom je dobrodošao da se doseli u tvoj komšiluk i upiše dete u školu sa tvojim detetom? O tome ti pričam sve vreme, a ne o statistikama.


Ovaj... khm, pa zar nije upravo to praksa u nekim delovima (kvartovima, ulicama, bemilga) u USofA?
Odn. da se ta nekakva udruženja (fomalna ili ne) stanara zgrade, stanovnika ulice ili kvarta ili opet bemliga, also dakle da se još kako raspituju o pridošlicama, maltene ćeš lakše prikupiti i isplatiti pare za neku jaču nekretninu nego dobiti njihovu saglasnost.
Opet, ne znam zaista da li je to njihovo delovanje utemeljeno u zakonu, da li zaista mogu da spreče nekoga da se doseli-useli-priseli ili mogu samo da halabuču - samo sam tako čuo-čitao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:26 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

vcucko
srdjan.pajic


Jel treba pojašnjenje? Evo, za svaki slučaj: koji si umislio da si qrac krasni pa da možeš da određuješ i izdaješ odobrenja ko i sa kakvom bojom je dobrodošao da se doseli u tvoj komšiluk i upiše dete u školu sa tvojim detetom? O tome ti pričam sve vreme, a ne o statistikama.


Ovaj... khm, pa zar nije upravo to praksa u nekim delovima (kvartovima, ulicama, bemilga) u USofA?
Odn. da se ta nekakva udruženja (fomalna ili ne) stanara zgrade, stanovnika ulice ili kvarta ili opet bemliga, also dakle da se još kako raspituju o pridošlicama, maltene ćeš lakše prikupiti i isplatiti pare za neku jaču nekretninu nego dobiti njihovu saglasnost.
Opet, ne znam zaista da li je to njihovo delovanje utemeljeno u zakonu, da li zaista mogu da spreče nekoga da se doseli-useli-priseli ili mogu samo da halabuču - samo sam tako čuo-čitao.


Ako misliš na HOA (home owner asocijacije) one služe nečem drugom, i ne određuju ko može da se useli u neki kvart. Nego više šta može a šta ne može da se radi ako stanuješ u njihovom rejonu. Na primer, neko bi voleo da popravlja kamion u dvorištu ispred kuće i tako remeti javni red i mir, i onda mu HOA to ne da (mada, razume se, mogu i da se podmite ). Onda takođe čiste sneg i lišće, održavaju ovo i ono, i generalno zanovetaju kakve boje smeju da ti budu roletne ili od čega ti je napravljena prednja ograda. Ništa u vezi sa bojom kože.

Imaš i ono drugo, Neighborhood watch, to pravo da ti kažem nemam pojma šta je, video sam znake tu i tamo, ali nikakvu aktivnost, pretpostavljam da je to blef da teraju sitne lopove ili prosjake iz tvog komšiluka. Dakle ništa namenjeno Crncima i drugim obojenima, bar ovde gde ja živim.

edit: a, da, svakako je moguće da postoje neformalne "organizacije" koje će da zagorčavaju život onima koji se ne uklapaju u neki milje. Ali oni nemaju utemeljenje u zakonu, sem možda u zakonu jačeg.
angie01 angie01 19:33 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ovaj... khm,


koliko sam shvatila, ovde je rasprava o licnom stavu.

ti svuda imas segregaciju koja se ne uklapa u postojece zakone, koji su u uredjenim zemljama puni pravednosti, jednakosti i ljudskih prava, a na terenu upravo funkcionise drugacije...bas zbog licnih stavova koji su deo ustaljenog folklora....pa onda imas kvartove gde zive je l te, pa onda one druge i tako....
vcucko vcucko 23:13 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

srdjan.pajic

Dakle ništa namenjeno Crncima i drugim obojenima, bar ovde gde ja živim.

Čak sam više mislio na to da proveravaju eventualni krimi dosije, da li si sklon nasilju, pijančenju, pravljenju nereda i sl. U opštoj antiduvan histeriji verovatno i da li pušiš.

Ali ima tu još jedna stvar koja nije za zanemariti. Makar je bila (neke priče od kuma kad je iseljavao tamo pre četvrt veka i još nekih ljudi), ne znam da li je tako i sad. Naime, da ne dužim: crnac u zgradi ili ulici = pad cene nekretnine, više crnaca = progresivan pad cene nekretnine. Znači ne mora čovek da bude rasista i zadrti gad da bi tako razmišljao. Prosto, znaš ono "čiča Tomo, ti si maksimalac i ja te gotivim, ali jbg kese nam nisu sestre...".

Opet kažem, tako je bilo pre recimo 25 godina, ne znam da li je i dalje.
vcucko vcucko 23:14 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

angie01
Ovaj... khm,


koliko sam shvatila, ovde je rasprava o licnom stavu.

ti svuda imas segregaciju koja se ne uklapa u postojece zakone, koji su u uredjenim zemljama puni pravednosti, jednakosti i ljudskih prava, a na terenu upravo funkcionise drugacije...bas zbog licnih stavova koji su deo ustaljenog folklora....pa onda imas kvartove gde zive je l te, pa onda one druge i tako....

Isi odgovor kao gore Pajiću.
nsarski nsarski 23:21 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Odn. da se ta nekakva udruženja (fomalna ili ne) stanara zgrade, stanovnika ulice ili kvarta ili opet bemliga, also dakle da se još kako raspituju o pridošlicama, maltene ćeš lakše prikupiti i isplatiti pare za neku jaču nekretninu nego dobiti njihovu saglasnost.

Svakom ko priča o jednakosti i anti-diskriminaciji, ja bih preporučio da pokuša da kupi stan u elitnom delu Menhetna (dobro, nije baš kao elitni deo Novog Beograda, ali nije za bacanje).
Tamo te ceo kućni savet ispreslišava, proveri boju kože, ranije navike, criminal record, životni stil, zanimanje, veru, i ostale kvalifikacije neophodne da tu budeš stanar. Proces traje nekoliko nedelja i onda ti izdaju saglasnost (ili odbijanje bez obrazloženja), i to je to. Možeš da budeš šeik, da doneseš džakove love, to uopšte nije bitno - njih ta vrsta love ne zanima. Ako te odbiju, ti stan na tom mestu ne možeš da kupiš. I sistem odlično radi.
Ovo znam iz prve ruke jer je moja ćerka pre par godina na takvom mestu kupila stan i prošla kroz tu proceduru. Nema zezanja, nema pardona. U toj zgradi u kojoj ona stanuje nema crnaca ili "obojenih". Ima Japanaca i nešto Azijata, generalno. Ostalo belci, plavokosi.
maksa83 maksa83 23:42 27.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

doneseš džakove love, to uopšte nije bitno - njih ta vrsta love ne zanima. Ako te odbiju, ti stan na tom mestu ne možeš da kupiš. I sistem odlično radi.

Istu stvar imaš na još dosta mesta na svetu, npr. finijim nemačkim predgrađima, postoje neki prećutni dogovori i mehanizmi da se očuva staleška i rasna čistota. Švajcarska (koja je šampion direktne demokratije) je tu stvar dovela do savršenstva, tamo ne možeš da postaneš gradžanin kantona ako neki proizvoljan građanin tog kantona stavi veto, bez ikakve obaveze da objasni zašto ga je stavio.
bene_geserit bene_geserit 00:22 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

nsarski
Svakom ko priča o jednakosti i anti-diskriminaciji, ja bih preporučio da pokuša da kupi stan u elitnom delu Menhetna (dobro, nije baš kao elitni deo Novog Beograda, ali nije za bacanje).
Tamo te ceo kućni savet ispreslišava, proveri boju kože, ranije navike, criminal record, životni stil, zanimanje, veru, i ostale kvalifikacije neophodne da tu budeš stanar. Proces traje nekoliko nedelja i onda ti izdaju saglasnost (ili odbijanje bez obrazloženja), i to je to.

Hm, OK, možda, mada mi deluje kao kršenje američkog Ustava pa još u liberalnom Njujorku (a taman sam hteo da ispljujem vcucka što pita takve gluposti).
To je verovatno bio co-ops, a ne klasična kupovina (co-ops su jeftiniji, ali ti ne postaješ vlasnik stana već suvlasnik u korporaciji?), jel beše Madona jednom prilikom odbijena kad je probala da kupi co-ops stan?
Pošto je ovo nešto što postoji samo u par gradova (preko 50% svih co-ops-ova je u Njujorku), a u svima su ovi Pajićevi goblini na vlasti zadnjih 50 godina, samo napred neka rešavaju problem.

Kada je u pitanju suburbija ovo ne može da postoji jer da li ćeš da kupiš kuću od nekoga je samo između tebe i njega, tj. niko ne može da se umeša u proces prodaje (a u 99% slučajeva ljude zanimaju samo pare, tj. prodaju za najveću ponudu).
Jedino ograničenje za koje znam je za sex ofendere da ne smeju da kupe nekretninu na određenom rastojanju od škola i parkova.
Vetting proces koji prodavčev agent radi je isključivo vezan za finansijsku sposobnost kupca.
tasadebeli tasadebeli 00:26 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

pnbb
Већ више од стотину година користе тај израз "балканизација" за ратове, крвопролиће и слично локалних народа у било ком делу света.

Али се зато никада нису запитали шта је узрок тим ратовима, крвопролићима на Балкану нити су Балканцима допуштали да се запитају шта је узрок томе.

Не допуштају ни данас.

Класична замена теза.

"Балканизација" је последица.

Узрок је одувек била Западна Европа, а нарочито се ту истичу током историје браћа из Гордог Албиона, који имају тај колонијалистички став према Балкану и државама и народима који ту обитавају.

pa nije da nisu probali i na drugim lokacijama... al na nasoj se izuzetno dobro primilo.. ko li je za to kriv




Право питање.

Додао бих још, и на правом месту.
angie01 angie01 00:36 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

(dobro, nije baš kao elitni deo Novog Beograda,



srdjan.pajic srdjan.pajic 00:51 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Čak sam više mislio na to da proveravaju eventualni krimi dosije, da li si sklon nasilju, pijančenju, pravljenju nereda i sl. U opštoj antiduvan histeriji verovatno i da li pušiš.


A, da, moguće je da to trkeljišu i po ovim gated communitijma, ali nikad nisam imao prilke tamo da prismrdim, pa zato ne znam. U predgrađima, a i ja živim u jednom, niko te ništa ne pita, osim za kreditnu istoriju, bilo da najmiš, bilo da kupuješ, ako to radiš na kredit. I meni se čini da je to formalno protivzakonito, ali moguće je da se radi onako diskretno.
bene_geserit bene_geserit 01:15 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

srdjan.pajic
Nisam ja tebe citirao, nego sam ti ukazao da si opet izdvojio crnce na listi onih koji imaju tvoje odobrenje i dobrodošlicu da ti se nasele u komšiluku. A nikog ne bi ubedio da su čak i oni dobrodošli u tvoje predgrađe, nakon onolike kuknjave o ...

Pajiću stvarno daješ veliki doprinos tome da ovo mesto počinje da liči na Farmu.
Ko neka baba se prepireš oko evidentne gluposti koju si izjavio umesto da se pokriješ ušima i ćutiš.
Crnce nisam ja izdvojio, već ti, ja sam ti samo replicirao na ta glupava učitavanja.
A kao pizda nastavljaš sa nekim lažima i podmetanjima - citiraj brate šta sam rekao umesto što stalno lažeš, izvrćeš i podmećeš.

Što se tiče kognitivnih sposobnosti i još više rezultata SAT testova crnačke populacije, oni me pod milim Bogom ne bi zanimali da tvoji goblini nisu krenuli sa socijalnim inženjeringom.
Onog trenutka kada fakulteti uvedu kvote tipa 10% za crnce a 15% za Meksikance (umesto npr. 1% i 3% koliko bi ih primili po merit-based sistemu), to direktno ugrožava moju decu. Onda kad ovi tvoji krenu da vodaju decu okolo autobusima to ugrožava kvalitet nastave koji moja deca dobijaju (zato što su deca koju dovode bar nekoliko razreda iza po onome što znaju). Kada tvoji krenu da kupuju kuće u mom kraju i da u njih doseljavaju one koji to ne mogu sebi da priušte a često se bave kriminalnim aktivnostima, obaraju cene nekretnina u kraju.
White flight se desio po raznim američkim gradovima zbog takvih sranja. I rezultat je samo da su ljudi finansijski upropašćeni a nikome nije bolje (ili možda misliš da je ovako kako je trenutno u Čikagu dobro?).
Kada tvoji goblini uvode nekakve "privilege" skorove koje dodaju na SAT rezultat kod prijem na fakultet to opet direktno ugrožava moju decu.

Naravno njima i nije cilj da nekome bude bolje, poenta je da bude što jednakije (nezavisno od sposobnosti i vrednoće), kao u svakom komunizmu.
Kao ono sa javnim WCima u Parizu gde su se feministkinje žalile zbog čega su u ženskim WCima stalno redovi, a u muškim nisu (razlog je čisto logistički, muškarci to brže obave i pisoare možeš gušće da napakuješ). I naravno rešenje je da su izbacili pisoare iz muških WCa i ostavili samo kabine, pa je sad i u njima gužva.
Nikome nije bolje samo je nekome gore, ali su feminstkinje srećne.
bene_geserit bene_geserit 01:30 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

srdjan.pajic
A, da, moguće je da to trkeljišu i po ovim gated communitijma, ali nikad nisam imao prilke tamo da prismrdim, pa zato ne znam. U predgrađima, a i ja živim u jednom, niko te ništa ne pita, osim za kreditnu istoriju, bilo da najmiš, bilo da kupuješ, ako to radiš na kredit. I meni se čini da je to formalno protivzakonito, ali moguće je da se radi onako diskretno.

Bila je svojevremeno sudska presuda (mrzi me da tražim tačno koja) gde je presuđeno na Board HOA-a nema ustavna prava da odbije potencijalnog kupca zbog background provere (osim kad je u pitanju sex offender a škola ili park je na određenom rastojanju).
A kako si zamislio da se to radi "onako diskretno"? Nemoj paliti vcucka, vidiš da ima neke čudne ideje o Americi.
bene_geserit bene_geserit 01:45 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

angie01
ti svuda imas segregaciju koja se ne uklapa u postojece zakone, koji su u uredjenim zemljama puni pravednosti, jednakosti i ljudskih prava, a na terenu upravo funkcionise drugacije

Ma naravno to što su zakoni "puni pravednosti, jednakosti i ljudskih prava" nema nikakve veze, "equality of outcome" nikako da se dogodi i pored svog komunističkog napora. Dakle treba dodati još komunizma, malo je ovo. I naravno još diversitija pod budnim okom države.

"Equality of outcome" u npr. akademskim rezultatima između crnaca i Kineza je utopija kojoj svi težimo. Mislim da je lako da se to postigne, samo treba da eliminišemo sve kriterijume i evo stiže koliko preksutra.

I naravno da se postigne potpuni diversity savetujem zakone po kojima dve susedne kuće ne smeju da imaju vlasnike slične boje kože i etniciteta. Država u svom sledećem petogodišnjem planu može da izvrši odgovarajući raspored belac-crnac-Meksikanac-Kinez i tako redom.
nsarski nsarski 08:06 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Hm, OK, možda, mada mi deluje kao kršenje američkog Ustava pa još u liberalnom Njujorku (a taman sam hteo da ispljujem vcucka što pita takve gluposti).


Pa, Marco je u maju postavio blog Imagine all the people o kući u Njujorku u kojoj je, pored ostalih slavnih ličnosti, stanovao i Džon Lenon. Impresivan je spisak bivših i sadašnjih stanara, ali je još impresivniji spisak ljudi koji su tu pokušali da kupe stan pa su odbijeni.
Naravno, nije svugde tako rigorozno, ali kontrola postoji.
U (skupom) kraju u kome živi moj brat (Midvest), kuće se prodaju po preporuci. Real estate agenti tačno znaju ko je za taj kraj prihvatljiv, a ko ne. Nekom prilikom u taj community se doselio neki crnac, poznati fudbaler. Počeo da pravi besne žurke, da skuplja kojekakve bro's, da besni kolima, on i njegovi pajtaši.
Veoma brzo su panduri to sredili: "pronašli" mu opojnu drogu u kući i uručili mu eviction notice. Nije potrajao duže od mesec dana.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:18 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

stav je bio ovakav: oni koji imaju ćerke za razliku od onih koji imaju sinove, ne rizikuju potencijalnim ulaženjem u rat isto, jer devojčice u Srbiji danas nemaju obavezu služenja vojnog roka. Ljudi koji manje rizikuju imaju stavove o ratu koji imaju manju moralnu težinu. Sve je to u srpskom jeziku lepo objašnjeno izrekom o tudjem i gloginjama

E sad, ko hoće da gnječi dalje analogiju može, na primer, neke žene u vojsku idu dobrovoljno, ne stradaju u ratovima samo vojnici, da li da ukinemo zalaganje za oporezivanje siromasima itd itd, ali, činjenica jeste da roditelji muške dece u Srbiji 2019. godine stotinama puta više rizikuju gubitak deteta u uslovima rata.


i jel zato o bitnim drzavnim pitanjima samo roditelji muske dece da se pitaju,
ostalima da se ukine pravo glasa?
angie01 angie01 14:29 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

i jel zato o bitnim drzavnim pitanjima samo roditelji muske dece da se pitaju,
ostalima da se ukine pravo glasa?


e, dobro je da si razumeo!
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:35 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Znači....ako hoćeš da budeš predsednik države, a on šalje i u rat, može samo ako imaš mušku decu, premijer, ministar vojske, poslanik, oficir....ne može brale ako nemaš sinove.


Jebote u šta ste se vi upetljali samo da biste branili glupost jer ju je izrekao Maksa.
Da je to rekao npe Čarli, pa banovanjem biste tražili vi "protivnici" diskriminacije


dragosevacsutra dragosevacsutra 14:42 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Ako može, jel ima neki primer zemlje koja je rekla jebite se i vi i vaši ratovi, mi izlazimo?


francuska



dragosevacsutra dragosevacsutra 14:47 28.08.2019

Re: Bovasbalkanskidindrom

Život me je naučio da ti sad možeš ovako da se migoljiš i puštaš mastilo iz bulje dok svi ne pomremo ovde od dosade ili gladi, ili dok ne zaključaju blog. Ja stvarno nemam šta kvalitativno da dodam onom što je Maksa pojasnio, a drugi nastojali da ti pomognu, da uvidiš svoju grešku i prestaneš da kopaš rupu u kojoj si se našao, pa su i oni odustali. A i ponedeljak je ovde, mora da se radi.


maksa je sve pojasnio inicijalnim komentarom koji je huci na kraju nasao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana