Film

Bilo jednom u Holivudu

Spiridon RSS / 25.08.2019. u 09:27

 

Gledajuci film uzivo sam u svakoj sceni znajuci da me Tarantino nece izneveriti. Reditelj se istinski potrudio da prenese na platno ukus i miris onog holivuda koga smo voleli "onih dana". Ako i danas povremeno ne zelite da pogledate The Fearless Vampire Killers ili Party (Peter Sellers) onda bolje nemojte ici na poslednji Tarantinov film. I jos jedna jako bitna stvar. Ovaj film se gleda u bioskopu u normalnoj projekciji sve ostale varijante (3D ili kucno gledanje) odpadaju ako zaista volite Tarantina. Znam da ovo treba da vazi za sve filmove ali ovaj posebno. Za one kojima je film prespor i predugacak predlazem da sacekaju nekog novog Marvela ili neku netfix seriju gde se radnja i likovi smenjuju na svakih 3 minuta. Tarantina za taj trend boli patka i on to ovim filmom jasno pokazuje. 

 Ovaj blog ce se dopunjavati kako mi se utisci budu slegali.

Ekipa koja nije gledala film ali je skepticna takodje moze da komentarise ... ako bas mora.  

 



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 09:29 25.08.2019

Moram

.
Spiridon Spiridon 12:54 25.08.2019

Re: Moram

alselone
.


Opušteno
loader loader 11:00 26.08.2019

Re: Moram

Nisam gledao film,
a nisam skeptičan.

Msm, gledaću ga svakako, čim mi dopadne prilika.

I ako neki njegov film nije apsolutni vrh njegovih autorskih mogućnosti,
njegov stil, njegov neodoljivi rukopis je takav da može da nadomesti sve eventualne manjkavosti. A njih je tako malo.





tasadebeli tasadebeli 09:36 25.08.2019

Намеравам.

Данас или сутра. У биоскопу, наравно. И не долази у обзир другачије.

Гледање било ког филма на екрану/монитору ових сокоћала је као секс са козом, да простиш.

Па ће после да размењујемо утисци.

Хвала на лепом уводу.

(Јавља ми се ерор на овом твом клипу.)
Spiridon Spiridon 12:40 25.08.2019

Re: Намеравам.

Хвала на лепом уводу.



stefan.hauzer stefan.hauzer 08:19 26.08.2019

Re: Намеравам.

Ima li neki torrent već?


Sad bez zezanja, ima jedan članak koji dok čitaš pretvaraš se u beneta: "The way we talk about Quentin Tarantino and his latest movie is the way we talk about art in 2019."
nepopustljiv nepopustljiv 10:52 26.08.2019

Re: Намеравам.

stefan.hauzer
Ima li neki torrent već?


Sad bez zezanja, ima jedan članak koji dok čitaš pretvaraš se u beneta: "The way we talk about Quentin Tarantino and his latest movie is the way we talk about art in 2019."

Stefane, pošto tvoje mišljenje cenim, molim za pomoć!
Dakle, da li je nužno da svi budemo ushićeni Tarantinovim filmom?
Da li ćemo, ako ne, biti tretirani kao marginalci?

Milan Novković Milan Novković 11:05 26.08.2019

Re: Намеравам.

stefan.hauzer
Ima li neki torrent već?
Sad bez zezanja, ima jedan članak koji dok čitaš pretvaraš se u beneta: "The way we talk about Quentin Tarantino and his latest movie is the way we talk about art in 2019."

Ne mogu da dokučim što baš u Beneta?!

Ako ćemo do subjektivnosti, i ja bih preskočio Tarantinove originalne namere na temu Brus Lija (kažu da će film izaći na Netflix sa originalnim završetkom) koje su mi sasvim cool, iako je on bio i moja dečija ikona, a političke korektnosti bljutave (zato me i čudi otkud ti Bene) pa odemo do dela o ženama i .... Mire Sorvino - pošto ti voliš film sećaš se Mighty Aphrodite skoro sigurno se sećaš i skene gde ona objašnjava kako je rešila da bude glumica.

"Debilčad" od muškaraca prosto i uniformno reaguje na tu scenu, ali bi zbog nepažljivo razdragane reči na tu temu u nekom društvu popio šamarčinu od dame pa posle hlađenja mogao da kažeš da razumeš uradio bi to zato što:

- Ili recituješ prosto i plitko naučeno o političkoj korektnosi

- Ili se foliraš

Pa zašto misliš da mi očevi ženske dece želimo većini potencijalnih zetova prvo da polomimo kolena bejzbol palicom, unbapred i preventivno, a zamisli koji kung-fu nad njima mentalno treniramo ako nisu potencijlani zetovi

Kad dođeš do Mire Sorvino pretvaraš se u Spiru, samo to od blogo-zajednice pokušavaš da sakriješ ...

... kao i svaki srpski domaćin što drži do sebe

Al dobro, na tu temu je članak skoro pa dobro objasnio Tarantina, samo mu nije dao pohvale tipa da je on došao skoro do perfektnog razumevanja i poštovanja žena iz muške kože, a da se baš ni malo ne folira - bolje može jedino ako si bio u ženskoj koži u prethodnom životu i odlično se sećao čak i detalja
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:33 26.08.2019

Re: Намеравам.

tipa da je on došao skoro do perfektnog razumevanja i poštovanja žena iz muške kože, a da se baš ni malo ne folira - bolje može jedino ako si bio u ženskoj koži u prethodnom životu i odlično se sećao čak i detalja


..i svih tlacenih uopsteno receno. (Tarantinovi kriticari dont like that)
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:37 26.08.2019

Re: Намеравам.

Milane, sad me teraš da objašnjavam foru, a ne bih da mi propadne.

Uglavnom, kada si spomenuo Miru Sorvino, zanimljivo da je ona bila jedna od Vajnštajnovih "miljenica" i da je pazarila Oskar. S druge strane, Tarantino je imao potpunu kreativnu slobodu od samog početka, a i on je bio po Vajnštajnovim okriljem, i nikad se nije upotpunosti ogradio od njega, što ga onda čini pogodnim za kritiku onakve vrste koja veze nema sa filmom. Jedna od najdebilnijih zamerki koja mu se desila na konferenciju za štampu u Kanu jeste kada ga je novinarka NYT-a pitala da li je u redu to što je Margot Robie, sada velika i potvrđena glumica, dobila ulogu sa tako malo teksta (što je čitamo među redovima bilo indirektno pitanje da li je to zato što Tarantino mrzi žene, a na čemu određeni novinari stalno insisitraju) i na to joj je Tarantino odgovorio: "I reject your hypothesis".
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:45 26.08.2019

Re: Намеравам.

Emsiemsi, možeš da se ne oduševljavaš novim filmom Kventina Tarantina, ali zato poslednji film Joon Ho Bonga, čiji kvalitet je prepoznala i publika i žiri u Kanu, nema šanse da propustiš:


Milan Novković Milan Novković 12:01 26.08.2019

Re: Намеравам.

stefan.hauzer
Milane, sad me teraš da objašnjavam foru, a ne bih da mi propadne.
...

Svaka čast na strpljenju

Da ponovim - kažem ovo ponekad ali bilo bi bljutavo ako prečesto kažem: ja sam stvarno (prečesto) ograničeno funkcionalno pismen, i ne kapiram uvek fazone i doskočice iz prve

Ovo sasvim iskreno kažem

A drugarski "vaditi mast" kolezi blogeru - to i sam obožavam
nepopustljiv nepopustljiv 19:01 26.08.2019

Re: Намеравам.

stefan.hauzer
Emsiemsi, možeš da se ne oduševljavaš novim filmom Kventina Tarantina, ali zato poslednji film Joon Ho Bonga, čiji kvalitet je prepoznala i publika i žiri u Kanu, nema šanse da propustiš:



Fala Stefane!
nepopustljiv nepopustljiv 19:02 26.08.2019

Re: Намеравам.

Milan Novković
stefan.hauzer
Milane, sad me teraš da objašnjavam foru, a ne bih da mi propadne.
...

Svaka čast na strpljenju

Da ponovim - kažem ovo ponekad ali bilo bi bljutavo ako prečesto kažem: ja sam stvarno (prečesto) ograničeno funkcionalno pismen, i ne kapiram uvek fazone i doskočice iz prve

Ovo sasvim iskreno kažem

A drugarski "vaditi mast" kolezi blogeru - to i sam obožavam

Ne brini Milane!
Dešava se i najboljima.
pnbb pnbb 18:10 27.08.2019

Re: Намеравам.

ових сокоћала је као секс са козом, да простиш.

a kako da prostis sokocalu nataknes cizme???
Milan Novković Milan Novković 18:17 27.08.2019

Re: Намеравам.

pnbb
ових сокоћала је као секс са козом, да простиш.

a kako da prostis sokocalu nataknes cizme???

Pa jednu po jednu, valjda
tasadebeli tasadebeli 00:01 28.08.2019

Re: Намеравам.

Milan Novković
pnbb
ових сокоћала је као секс са козом, да простиш.

a kako da prostis sokocalu nataknes cizme???

Pa jednu po jednu, valjda









Ма, момци, то и није толики проблем, те чизме.

Већи је проблем навући му мрежасте чарапе и грудњак тамо где му је место. Треба за то заиста времена и стрпљења.

Но, ко буде стрпљив, тај бива и награђен.

Верујте ми на реч.





bene_geserit bene_geserit 17:02 29.08.2019

Re: Намеравам.

stefan.hauzer
i on je bio po Vajnštajnovim okriljem, i nikad se nije upotpunosti ogradio od njega, što ga onda čini pogodnim za kritiku onakve vrste koja veze nema sa filmom.

Ma naravno, a ta kritika (da mrzi žene) se pojavila baš kad je napravio film koji nije baš po pravilima političke korektnosti, za razliku od gomile prethodnih.

A tekst koji si linkovao sam prestao da čitam kod: "Hollywood is still a place that largely tells stories dominated from a cisgender, heterosexual white guy point of view." Ne znam ni što sam počinjao (Vox).
martin_krpan martin_krpan 10:08 25.08.2019

Odličan

Dobar komentar, pozdravljam.

1) Nastavlja se tradicija tarantinovih spaljivanja nacista. Pozdravljam.

2) Šamarčina Brusu Liju vrijedi para. Resetovao je kurčevite sklapače telefona na fabrička podešavalja.

3) Hipici kao veliki ološ. Pozdravljam.

Tvoj komentar je 90% mog. Sviđa mi se kidanje narativa (poogotovo nakon Weinstein afere): Glumci iz Holivuda = loši momci, hipici = deca ljubavi i cveća. Rik Dalton i Klif su prosječni momci, bore se za svaki dinar, ali ih boli kurac.

Milan Novković Milan Novković 11:53 25.08.2019

Re: Odličan

Spira
...Za one kojima je film prespor i predugacak predlazem da sacekaju nekog novog Marvela ili neku netfix seriju...

martin_krpan
...Šamarčina Brusu Liju vrijedi para...

Maznuo ideju iz Ip Man filma. Eno ih, komada 3, na Netflixu (prvi je bitan za videti, poslednji može da se izignoriše)

Da je prvo odgledao film (2008), i Kill Bill (2003) garderoba Ume T. bi bila drugačija

Nume da ide kroz vreme
martin_krpan
...3) Hipici kao veliki ološ....

Još je mlad, dajmo mu još par filmova, 5-10 godina, da iz 18. dođe u 20. vek, malo više Kine a malo manje Zapada na sveckoj sceni, brain-wave reading bands oko čela ... pa u cloud ...

Tj malo mlad, malo svi imamo komplekse, ... sve normalno
Spiridon Spiridon 12:42 25.08.2019

Re: Odličan

Tvoj komentar je 90% mog. Sviđa mi se kidanje narativa (poogotovo nakon Weinstein afere): Glumci iz Holivuda = loši momci, hipici = deca ljubavi i cveća. Rik Dalton i Klif su prosječni momci, bore se za svaki dinar, ali ih boli kurac.


Poenta je da sam posle dugog niza godina ponovo uzivao u bioskopu kao dete ispred velikog izloga. Mislim da je to poslednji put bilo sa Dzeksonovim Hobitima.
Spiridon Spiridon 12:49 25.08.2019

Re: Odličan

garderoba Ume T. bi bila drugačija



Dobro zapazanje Milanče, vrlo dobro.

Milan Novković Milan Novković 13:11 25.08.2019

Re: Odličan

Spiridon
garderoba Ume T. bi bila drugačija


Dobro zapazanje Milanče, vrlo dobro.


I filozofsko pitanje - šta raditi sa ikonama

Blago tragikomišno - u pravu si za Netflix, naravno, a puna verzija filma, gde se ta scena drugačije završava, treba da izađe na Netflixu.

Brad Pit je kumovao ovakvom završetku, s pravom, po mom mišljenju, Tarantino je "presisao" malo sa povratnom reakcijom na Brusa Lija, a i ...

... on jeste jako dobro radio nogama, dok ga Ip Man čak nije ni trenirao, nego njegov Wong Shun Leung, The King of Talking Hands, ...

... i ovo sad "šamaranje ikone" je donekle za razumeti ako znamo da se The King of Talking Hands muški i značajno mlatio na ulici ... tipa dok se mi spremimo za izlazak na "korzo" ovaj ukrstio hands za prave sa nekoliko smrtno ozbiljnih Kung Fu posvećenika.

I ko danas zna za njih - za Ip Mana 1%, ako i toliko, za Wong Shun Leunga ... "niko", praktično.

A opet, da nije Brusa Lija verovatno bismo danas bili dosta siromašniji u znanjima i strastima prema istočnjačkim borilačkim veštinama.
angie01 angie01 10:29 25.08.2019

nisam jos gledala,

al jedva cekam, obozavam Tarantina,...a i glumce iz postave.
st.jepan st.jepan 11:13 25.08.2019

Re: nisam jos gledala,

angie01
al jedva cekam, obozavam Tarantina,...

I ja, i ja!
Hvala domaćinu na preporuci, to mora biti štogod!
Za preporuku, gore lupio preporuku.
Spiridon Spiridon 12:43 25.08.2019

Re: nisam jos gledala,

angie01
al jedva cekam, obozavam Tarantina,...a i glumce iz postave.


A kojeg malo vise gotivis, otvori mi dusu -))
Spiridon Spiridon 12:44 25.08.2019

Re: nisam jos gledala,

st.jepan
angie01
al jedva cekam, obozavam Tarantina,...

I ja, i ja!
Hvala domaćinu na preporuci, to mora biti štogod!
Za preporuku, gore lupio preporuku.



Mjuza je vrh, samo zbog toga da ga odgledas ...
angie01 angie01 14:05 25.08.2019

Re: nisam jos gledala,

A kojeg malo vise gotivis, otvori mi dusu -))




njih dvojicu uvek- nije tajna da je Bred malo ispred svih.
nepopustljiv nepopustljiv 19:07 25.08.2019

Re: nisam jos gledala,

angie01
al jedva cekam, obozavam Tarantina,...a i glumce iz postave.

Ko je taj Tarantino?!

Eee, da - dok sam bio mali imao sam problem sa gledanjem filmova.
Jer - čim prepoznam glumca iz nekog prethodnog filma, nije bilo šanse da toga glumca ne povezujem sa tim prethodnim filmom.
Najviše sam voleo da ne prepoznam niti jednog glumca.
Черевићан Черевићан 11:06 25.08.2019

ми и Они

Tarantino ne izneverava

било једном ...ганутљиво звучи
теме битне за нас.. расцепкане ,
млади живе данас, без присета ...
(кол'ко сутра биће им ...дознане)
Spiridon Spiridon 12:45 25.08.2019

Re: ми и Они

Черевићан
Tarantino ne izneverava

било једном ...ганутљиво звучи
теме битне за нас.. расцепкане ,
млади живе данас, без присета ...
(кол'ко сутра биће им ...дознане)


Bas tako gosn Če!
mirelarado mirelarado 15:36 25.08.2019

*****

Odličan blog, Spiro!

Vidim da ću morati da napišem tekst o Serđu Leoneu, jednom od Tarantinovih uzora.
Spiridon Spiridon 15:40 25.08.2019

Re: *****

mirelarado
Odličan blog, Spiro!

Vidim da ću morati da napišem tekst o Serđu Leoneu, jednom od Tarantinovih uzora.



To cu sa apetitom citati. Uglavi negde i Morikonea ako mozes -))
mirelarado mirelarado 17:57 25.08.2019

Re: *****

Spiridon
mirelarado
Odličan blog, Spiro!

Vidim da ću morati da napišem tekst o Serđu Leoneu, jednom od Tarantinovih uzora.



To cu sa apetitom citati. Uglavi negde i Morikonea ako mozes -))


Morikone je tu neizostavan. :)
tasadebeli tasadebeli 19:17 25.08.2019

Re: *****

Spiridon
mirelarado
Odličan blog, Spiro!

Vidim da ću morati da napišem tekst o Serđu Leoneu, jednom od Tarantinovih uzora.



To cu sa apetitom citati. Uglavi negde i Morikonea ako mozes -))



Има нас више у тој чекаоници за твој текст о Леонеу (и евентуално Мориконеу).


Да не качим клип. (ЛИНК)







Spiridon Spiridon 20:23 25.08.2019

Re: *****

tasadebeli
Spiridon
mirelarado
Odličan blog, Spiro!

Vidim da ću morati da napišem tekst o Serđu Leoneu, jednom od Tarantinovih uzora.



To cu sa apetitom citati. Uglavi negde i Morikonea ako mozes -))



Има нас више у тој чекаоници за твој текст о Леонеу (и евентуално Мориконеу).


Да не качим клип. (ЛИНК)





Moja omiljena scena ... mogu da je gledam svakog dana i da mi ne dosadi
gavros gavros 18:34 25.08.2019

Bio

sam baš u srijedu u Slavonskom Brodu na projekciji, prepuna sala. Film teče, nije dosadan ali ništa se posebno ne dešava. Brojne reference i omaži, duh vremena odlično uhvaćen. Uživao sam u sceni sa Brus Lijem. Film je u Kanu dobio šestominutne stojeće ovacije i nekako očekivao sam više. Tarantinove filmove obavezno gledam više puta, pitanje je da li ću ovaj gledati ponovo.
kick68 kick68 05:20 26.08.2019

Re: Bio

Otprilike to bi bio i moj utisak. Poslednja scena i scena sa BL maestralne... A jedva sam cekala da ga odgledam:(
Spiridon Spiridon 10:50 26.08.2019

Re: Bio

Uživao sam u sceni sa Brus Lijem.


i zbog toga se digla frka =))


cane.srbljanovic cane.srbljanovic 04:39 27.08.2019

dobar film

Ukratko (pogledao sam film 2 puta, prvi put pre premijere i odmah kad se pojavio):
Filmu zameraju da je suvishe dugachak - meni se chini da je obratno... Za ono shto je (po Tarantinu) hteo da kaze - trebalo mu je josh jedno 1.5-2 sata.
Tempo - chak suvishe brz, po meni.
Problem je shto je Tarantino imao 3-4 storylines i "centralne teme" a sve do jedne su ostale nedorechene i neisprichane (osim "vinjete" sa Sharon i bioskopom). Ostale su tek povrshne i "naznachene".

ALI - daleko od toga da je ovo losh film - naprotiv - sve zanatsko u filmu je prvoklasno. Ovo je mogao (po meni - morao) da bude njegov NAJBOLJI film - ali je ta shansa propushtena.
Iskreno - dugo sam ochekivao da vidim ovaj film i mozda su moja ochekivanja bila prevelika... Tarantino, govorkalo se da je to njegov poslednji film, omaz hollywood-u i americi koja prelazi iz adolescencije u zrelost, itd itd..
Pomalo sam razocharan na kraju - ali sam verovatno sam za to kriv. Valjda.

Anyways, vredi pogledati... i drzati ochekivanja pod kontrolom.

angie01 angie01 11:15 27.08.2019

Re: dobar film

Anyways, vredi pogledati... i drzati ochekivanja pod kontrolom.




...ocekivanja uvek poremete autenticni dozivljaj,...ovo sto si napisao mi vrlo lici na ono kako ja zamiljsam-ocekujem:),...moracu sto pre da se organizujem,...pri tome, za njegove filmove, prvo gledanje je za utisak, drugo je za detalje, koji su neophodni za pravu sliku.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:50 27.08.2019

Re: dobar film

Ja sam u uverenju da je Tarantinov najveći problem što su mu prva dva filma, Ulični psi i Pretparačke priče, remekdela. Teško je to nadmašiti kasnije, pogotovo sa očekivanjima koja su postavljena, ali je uspevao da bude vrlo blizu.
nepopustljiv nepopustljiv 12:13 27.08.2019

Re: dobar film

stefan.hauzer
Ja sam u uverenju da je Tarantinov najveći problem što su mu prva dva filma, Ulični psi i Pretparačke priče, remekdela. Teško je to nadmašiti kasnije, pogotovo sa očekivanjima koja su postavljena, ali je uspevao da bude vrlo blizu.

Ako ti tako kažeš ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:27 27.08.2019

Re: dobar film

nepopustljiv
stefan.hauzer
Ja sam u uverenju da je Tarantinov najveći problem što su mu prva dva filma, Ulični psi i Pretparačke priče, remekdela. Teško je to nadmašiti kasnije, pogotovo sa očekivanjima koja su postavljena, ali je uspevao da bude vrlo blizu.

Ako ti tako kažeš ...



, ono jes', pridajem sebi previše značaja povodom ovih pitanja, ali obojica znamo da je to potkrepljeno satima i satima filma. I ti bi mogao tako, samo da bolje organizuješ svoje vreme.
Milan Novković Milan Novković 13:44 27.08.2019

Re: dobar film

stefan.hauzer
Ja sam u uverenju da je Tarantinov najveći problem što su mu prva dva filma, Ulični psi i Pretparačke priče, remekdela. Teško je to nadmašiti kasnije, pogotovo sa očekivanjima koja su postavljena, ali je uspevao da bude vrlo blizu.

Jeste, a opet, neke sitnice su teže za razumeti - gledam dvojicu glavnih junaka kako puše u ovom sad filmu, i možda sam naivan ali mi se čini da ne bi smeo da bude big deal da ih nauče da budu tough, rough naturan-born-smokers - istovaš im svakom po 500 paklica i gross i fine motor skills postanu rutina.

Ovako, gledaš i ne veruješ, tj ja ne verujem, nivo benavljenja ko oni zubi (sad ne pričam o ovom filmu) beli u nijansi koja ne postoji u prirodi, ili aseksualni (pozajmljujem od koleze blogera koji se ućutao ovde sad odavno, ali roka na Fejsu) Paćino koji je usput i malo odsutan, pogubljen, a prebučan.

Naravno da ću ga odgledati opet, al šok je šok

Ok je i kad jedan junak bolje glumi da glumi nego što glumi, ali ne uvek, ok je poneki smešak drugog junaka, ali ne svaki - sigurno je moglo bolje, a opet znam da ću uživati i naredna gledanja.

Nadam se da će Star Trek povratiti ballance in the force, tj mora
angie01 angie01 15:58 27.08.2019

Re: dobar film

Teško je to nadmašiti kasnije, pogotovo sa očekivanjima koja su postavljena,


ne znam, meni su Django i Inglourious Basterds fenomenalni,..znaci u prvom je cak i Don Johnson bio maestralan,...o Christoph Waltz-u u oba da i ne pricamo,...carobnjak, fantastican....i svi ostali,...Lio je uspeo da mu se ne vidi baby face...Brad-nevidjen sa sve onim tvrdim juznjackim naglaskom.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:42 27.08.2019

Re: dobar film



PS. Tarantino je bio na pragu da odustane od lika Lande (po scenariju) jer mu je trebao glumac koji govori tecno 4 jezika (engleski, francuski, nemacki i italijanski), i onda iskopa Waltza..
angie01 angie01 17:28 27.08.2019

Re: dobar film

. Tarantino je bio na pragu da odustane od lika Lande (po scenariju) jer mu je trebao glumac koji govori tecno 4 jezika (engleski, francuski, nemacki i italijanski), i onda iskopa Waltza..


prvo je uloga bila namenjena Lionardu, al je Tarantino sve vreme tragao za boljim resenjem, jer uloga zahtevala starijeg glumca nemackog porekla- i kada je iskopao Volca- bio je potpuno zadovoljan,..Volc je za tu ulogu dobio sve glumacke nagrade zajedno sa Oskarom, koji je dobio i za ulogu u Djangu,...inace prvi je glumac koji je dobio Oskara za ulogu u nekom Tarantinovom filmu...kako god- maestralno je odigrao obe uloge- potpuno i neponovljivo savrseno....inace, autenticno, pozorisni glumac.
Milan Novković Milan Novković 17:58 27.08.2019

"And you will know my name is Spock ...

apacherosepeacock


PS. Tarantino je bio na pragu da odustane od lika Lande (po scenariju) jer mu je trebao glumac koji govori tecno 4 jezika (engleski, francuski, nemacki i italijanski), i onda iskopa Waltza..

... when I lay my vengeance upon thee."

... ovde već iskopano, Kirk i Spok su idealni za njega i to i sam kaže, Pulp Fiction in space

U stvari, Chris Pine i Zachary Quinto ko da su izašli iz njegovih filmova koje još nismo videli, i čekaju da on nešto uradi
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:10 27.08.2019

Re: dobar film

stefan.hauzer
Ja sam u uverenju da je Tarantinov najveći problem što su mu prva dva filma, Ulični psi i Pretparačke priče, remekdela. Teško je to nadmašiti kasnije, pogotovo sa očekivanjima koja su postavljena, ali je uspevao da bude vrlo blizu.


Slazem se da je prevazici njegove najbolje filmove nekako "tall order"...
Ali mislim da je ovo bio drugachiji "sluchaj".
Ja sam ochekivao da ovo bude neshto izuzetno, pa i "istorijski" - upravo zato shto je ideja filma zvuchala "ne-tarantinovski".
Ako pogledash film - zaista i ne izgleda kao "tarantino 1.0.1".
Hteo sam (nadao se) da vidim holivudsku epiku... na pop-art nachin ili vec sa "tarantino spin".

Ali, da neshto bude jasno :) - ja ne mogu da sudim Tarantinu :) Mogu samo da razmisljam o svojim ochekivanjima... I da budem ok ako je tarantino imao prilichno razlichitu ideju/cilj... koji mi josh uvek, posle detaljnog pregledavanja, izmiche.

BTW - moja omiljena tema je holivud i LA sredinom 20og veka... I tu ima chitav niz filmova koje vredi pogledati ponovo i nanovo... I guess I know what I'm doing next weekend :))))
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:18 27.08.2019

Re: dobar film

angie01
Teško je to nadmašiti kasnije, pogotovo sa očekivanjima koja su postavljena,


ne znam, meni su Django i Inglourious Basterds fenomenalni,..znaci u prvom je cak i Don Johnson bio maestralan,...o Christoph Waltz-u u oba da i ne pricamo,...carobnjak, fantastican....i svi ostali,...Lio je uspeo da mu se ne vidi baby face...Brad-nevidjen sa sve onim tvrdim juznjackim naglaskom.


Inglorious Basterds - da... sjajan film.
Django... not so much.
I get why he did it and what he was doing - ali (po meni) je bio promashaj... there's such a thing as too much kitsch I guess. Too self-indulgent for my taste.
angie01 angie01 21:27 27.08.2019

Re: dobar film

Django... not so much.


samo Lio- nevidjen,..Volc je neprevazidjen, kako god ga smestis,...Semjuel, vrhunski,...Brus Dern, ocekivano odlican,...i kao sto rekoh, Don Dzonson, neocekovano famozan,....
4krofnica 4krofnica 21:51 27.08.2019

Re: dobar film

Paćino koji je usput i malo odsutan, pogubljen, a prebučan.


ja mislim da je ovo odličan opis Paćina u filmovima unazad 20 godina. mirno podigne one obrve i krene da viče nešto, uopšte ne mogu da ga gledam, kao i Tarantina, kad sam kod averzija prema liku, ali ne i delu.. skoro sve volim što je režirao ali i napisao, Patriša Arket u True Romance je umalo poljuljala moje seksualno opredeljenje :)




cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:05 27.08.2019

Re: dobar film

angie01
Django... not so much.


samo Lio- nevidjen,..Volc je neprevazidjen, kako god ga smestis,...Semjuel, vrhunski,...Brus Dern, ocekivano odlican,...i kao sto rekoh, Don Dzonson, neocekovano famozan,....


Ma slazem se :)
Nego... kako to da svi glumci, bez izuzetka, imaju sjajne preformance u njegovim filmovima? Chak i semi-epizode, bez konteksta i back-story izgledaju fenomenalno...
?
OK - "sluchajno" mu se uvek zadesi da je casting savrshen :) Ali opet - interesantna little coincedence, right?
:)
angie01 angie01 22:06 27.08.2019

Re: dobar film

Patriša Arket u True Romance je umalo poljuljala moje seksualno opredeljenje :)


nema sanse pored,


cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:08 27.08.2019

Re: dobar film

4krofnica
Paćino koji je usput i malo odsutan, pogubljen, a prebučan.


ja mislim da je ovo odličan opis Paćina u filmovima unazad 20 godina. mirno podigne one obrve i krene da viče nešto, uopšte ne mogu da ga gledam, kao i Tarantina, kad sam kod averzija prema liku, ali ne i delu.. skoro sve volim što je režirao ali i napisao, Patriša Arket u True Romance je umalo poljuljala moje seksualno opredeljenje :)


BTW - Upoznao sam Patrishu :)))) Sasvim sluchajno, u post-office :)))))) Pre malo vishe godina... bila je sa cerkicom koja joj se drzala za poduzhu "gipsy" suknju i sve vreme se vrpoljila...

Eh... Da smo se ranije sreli :)))))))))))))))))
angie01 angie01 22:14 27.08.2019

Re: dobar film

Nego... kako to da svi glumci, bez izuzetka, imaju sjajne preformance u njegovim filmovima?



influence
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:16 27.08.2019

Re: dobar film

cane.srbljanovic
4krofnica
Paćino koji je usput i malo odsutan, pogubljen, a prebučan.


ja mislim da je ovo odličan opis Paćina u filmovima unazad 20 godina. mirno podigne one obrve i krene da viče nešto, uopšte ne mogu da ga gledam, kao i Tarantina, kad sam kod averzija prema liku, ali ne i delu.. skoro sve volim što je režirao ali i napisao, Patriša Arket u True Romance je umalo poljuljala moje seksualno opredeljenje :)


BTW - Upoznao sam Patrishu :)))) Sasvim sluchajno, u post-office :)))))) Pre malo vishe godina... bila je sa cerkicom koja joj se drzala za poduzhu "gipsy" suknju i sve vreme se vrpoljila...

Eh... Da smo se ranije sreli :)))))))))))))))))


On another note...
Sretnem se sa Brankom Katic, tamo negde u tudjini (nismo se znali i ne znamo se)...
Ja: Hej, zdravo.. kako si? Ja sam so and so...
Branka: Mooolim!?
Ja: Izvini, zamenio sam te sa nekim

:))))))
funny kako things go sa nama...

Odem kuci, kazem zenici shta se dogodilo - a ona "pa shta si napao zenu!?" :))))))

Tada sam ukapirao da su nashe zvezde mnogo vece zvezde nego recima Dajana Kiton, Dzesika Alba ili Jessica Biel ...


4krofnica 4krofnica 22:20 27.08.2019

Re: dobar film

BTW - Upoznao sam Patrishu


kuku, ja bih se oduzela, ona je najdivnija glumica, stvarno sam imala girl crush.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:22 27.08.2019

Re: dobar film

4krofnica
BTW - Upoznao sam Patrishu


kuku, ja bih se oduzela, ona je najdivnija glumica, stvarno sam imala girl crush.



Yeah, I hear you. :)
karabasbarabas karabasbarabas 16:07 29.08.2019

Re: dobar film

apacherosepeacock


PS. Tarantino je bio na pragu da odustane od lika Lande (po scenariju) jer mu je trebao glumac koji govori tecno 4 jezika (engleski, francuski, nemacki i italijanski), i onda iskopa Waltza..

Mozda je nekom zanimljivo da u Smanjivanju sa Metom Dejmonom glumi srpskog svercera robe izmedju sveta patuljaka i obicnih ljudi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:28 29.08.2019

Re: dobar film

karabasbarabas
apacherosepeacock


PS. Tarantino je bio na pragu da odustane od lika Lande (po scenariju) jer mu je trebao glumac koji govori tecno 4 jezika (engleski, francuski, nemacki i italijanski), i onda iskopa Waltza..

Mozda je nekom zanimljivo da u Smanjivanju sa Metom Dejmonom glumi srpskog svercera robe izmedju sveta patuljaka i obicnih ljudi.


Ne bi me cudilo da je naucio srpski..
angie01 angie01 17:06 29.08.2019

Re: dobar film

Mozda je nekom zanimljivo da u Smanjivanju sa Metom Dejmonom glumi srpskog svercera robe izmedju sveta patuljaka i obicnih ljudi.


...odgledala pre 10 dana,...meni Volc moze da cita telefonski imenik, mislim da bi svakom novom imenu, uspeo da specificnu, originalnu, a adekvatnu ekspresiju,...znaci ne onaj fazon sa glasom, kao sto su uvek govorili za Bartona i Hopkinsa,...nego, visi nivo.
4krofnica 4krofnica 19:53 29.08.2019

Re: dobar film

Mozda je nekom zanimljivo da u Smanjivanju sa Metom Dejmonom glumi srpskog svercera robe izmedju sveta patuljaka i obicnih ljudi.


i to odlično odigrao, film je režirao Alexander Payne od koga sve treba odgledati, Nebraska, Sideways pa čak i the Descendants sa Dzordz Klunijem... on kojeg god glumca da ima u filmu (kao i Tarantino i Vudi Alen, sa tim što je sve manje onih koji hoće da rade sa Alenom) ovi zablistaju. fenomenalan režiser.


maksa83 maksa83 20:20 29.08.2019

Re: dobar film

Ne bi me cudilo da je naucio srpski..

Pazi tip je Bečlija, oni svi znaju minimum srpske psovke i imena za polne organe. (True story.)

Dodatno, tvrdim da samo Bečlija može da odglumi onakvog nasmešenog i uglađenog Sotonu.
nepopustljiv nepopustljiv 09:56 30.08.2019

Re: dobar film

maksa83
Ne bi me cudilo da je naucio srpski..

Pazi tip je Bečlija, oni svi znaju minimum srpske psovke i imena za polne organe. (True story.)

Dodatno, tvrdim da samo Bečlija može da odglumi onakvog nasmešenog i uglađenog Sotonu.

Na osnovu čega to tvrdiš?!
angie01 angie01 13:40 30.08.2019

Re: dobar film

tvrdim da samo Bečlija može da odglumi onakvog nasmešenog i uglađenog Sotonu.


i harizmaticnog.
jadragoljub jadragoljub 19:52 27.08.2019

ama

baš mišta nisam ukapiro, ko pijr ko plaća a ko leži pod astal.
jebeš ga ne valja kadsi mlogo pamrtan.
a i nisam gledao film mislim dogodine u isto vreme na istom mestu.
Spiridon Spiridon 09:48 29.08.2019

Re: ama

ama
baš mišta nisam ukapiro,



ovo je moje standardno stanje u poslednih 45 godina
tasadebeli tasadebeli 23:35 27.08.2019

Само да рапортирам

Гледао вечерас. Још се слежу утисци.

Онако на прву руку, да то је Тарантино, прави и оригинални, без фолирања и пренемагања. Цитата (како то воле да кажу филмски критичари) на филмове и тв серије из шездесетих и седамдесетих заиста много.

Ја такође, као и Гаврос, делим филмове на оне које гледам једном и оне које гледам више пута јер их вреди гледати више пута. Али нисам тако строг као Гаврос, овај филм заиста вреди гледати још који пут, ако ништа друго, а оно због толиких тих "цитата" на нешто што представља историју Холивуда и историју телевизије. Можда бих зато ја, за разлику од Гавроса, и гледао овај Тарантинов филм више пута јер је Гаврос ипак млађи од мене и много више је запамтио на прво гледање него ја.

Елем, два детаља ми се тренутно, неких сат времена после гледања филма врте још увек.

Када у аутомобилу једна од оних Менсонових штићеница наговарајући остале да упадну у кућу изговара говорећи о глумцима отприлике ово:

Зар то нису исти они људи уз које смо расли гледајући их на тв педесетих како убијају једни друге, исти они фашисти који сада живе у луксузним вилама? Уђимо унутра и побијмо их све!

И питам се колико данас има таквих на улицама градова (САД и Европе, али не нужно само њих) који размишљају баш на тај начин.

Други детаљ који ме онда отргне од те суморне помисли јесте онај иронични Тарантино којем обе лепотице у филму, Шерон Тејт и италијанска старлета којом се оженио Рик Далтон, хрчу док спавају.

Да, та два детаља, заједно са оном реченицом Рика Далтона који објашњава суседима шта се догодило у његовој кући, па каже како је двоје нападача убио његов другар, а трећу је он спржио бацачем пламена у базену, бацачем пламена којег се сусед одмах сетио из тв серије којом се Рик Далтон прославио, то је онај Тарантино каквог волим.








И још једно мало запажање... Баш када се обележава 50 година Вудстока, појављује се овај филм који нам преноси атмосферу шездесетих. Изгледа да ћемо се у наредном периоду све чешће и чешће враћати баш у ту деценију 20. века покушавајући тиме да објаснимо шта нам се то у ствари догађа данас.










nsprof nsprof 18:21 28.08.2019

Re: Само да рапортирам

tasadebeli
Гледао вечерас. Још се слежу утисци.

Елем, два детаља ми се тренутно, неких сат времена после гледања филма врте још увек.

Када у аутомобилу једна од оних Менсонових штићеница наговарајући остале да упадну у кућу изговара говорећи о глумцима отприлике ово:

Зар то нису исти они људи уз које смо расли гледајући их на тв педесетих како убијају једни друге, исти они фашисти који сада живе у луксузним вилама? Уђимо унутра и побијмо их све!

Други детаљ који ме онда отргне од те суморне помисли јесте онај иронични Тарантино којем обе лепотице у филму, Шерон Тејт и италијанска старлета којом се оженио Рик Далтон, хрчу док спавају.


Primetio obe stvari Kod prve sam primetio i njihovo gotovo detinje oduševljenje Rikom ("imao sam kutiju za ručak sa njegovim likom" ili tako nekako) kada su skontali da se on derao na njih. Za trenutak pomisliš da će se prenuti iz mračnjaštva, ali onda kreće dalje...
tasadebeli tasadebeli 10:25 29.08.2019

Re: Само да рапортирам

nsprof
tasadebeli
Гледао вечерас. Још се слежу утисци.

Елем, два детаља ми се тренутно, неких сат времена после гледања филма врте још увек.

Када у аутомобилу једна од оних Менсонових штићеница наговарајући остале да упадну у кућу изговара говорећи о глумцима отприлике ово:

Зар то нису исти они људи уз које смо расли гледајући их на тв педесетих како убијају једни друге, исти они фашисти који сада живе у луксузним вилама? Уђимо унутра и побијмо их све!

Други детаљ који ме онда отргне од те суморне помисли јесте онај иронични Тарантино којем обе лепотице у филму, Шерон Тејт и италијанска старлета којом се оженио Рик Далтон, хрчу док спавају.


Primetio obe stvari Kod prve sam primetio i njihovo gotovo detinje oduševljenje Rikom ("imao sam kutiju za ručak sa njegovim likom" ili tako nekako) kada su skontali da se on derao na njih. Za trenutak pomisliš da će se prenuti iz mračnjaštva, ali onda kreće dalje...




И Роман Полански као little Polish prick (copyright by Рик Далтон) и Стив Мек Квин који се жали како код Шерон Тејт никада није имао шансе јер су њен тип мали жгољави интелектуалци...
Milan Novković Milan Novković 17:53 29.08.2019

Re: Само да рапортирам

tasadebeli
...и Стив Мек Квин који се жали како код Шерон Тејт никада није имао шансе јер су њен тип мали жгољави интелектуалци...

Cool scena iako su cool glumcu mogli dati i malo više od tog (polu)odsutnog komentara i još par sličica ...

...npr, mogli su prvo da mu dozvole da je malo izakrobatiše u malom sportskom avionu, pre nego što mu je rekla "njet"
tasadebeli tasadebeli 20:35 29.08.2019

Re: Само да рапортирам

Milan Novković
tasadebeli
...и Стив Мек Квин који се жали како код Шерон Тејт никада није имао шансе јер су њен тип мали жгољави интелектуалци...

Cool scena iako su cool glumcu mogli dati i malo više od tog (polu)odsutnog komentara i još par sličica ...

...npr, mogli su prvo da mu dozvole da je malo izakrobatiše u malom sportskom avionu, pre nego što mu je rekla "njet"




Ти, бре, много гледаш холивудске филмове! Претерао си!*


_____________________________________________________________________


* - Парафразирам једног нашег београдског полицајца који је дошао на увиђај јер су неки наркомани провалили у свлачионицу у Хемијској школи на Бановом брду док смо ми играли фудбал у дворишту школе и покрали нам новчанике, мобилне, документа... Па мој другар показује полицајцу отисак ђона патике на вратима свлачионице (јер је тако проваљено у њу) и пита полицајца да ли могу да узму отисак патике, па да нађу лопове. А полицајац му одговорио:

"Ау, дечко, ала ти много гледаш америчке филмове!"
floki floki 14:51 31.08.2019

brate

ala spojlujete ovde redom, svi ste ispod mog šinjela izvirili...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana