Društvo| Mediji| Politika| Reč i slika| Sport

Ko se tenka lati...

Filip Mladenović RSS / 28.08.2019. u 01:50

... na traktoru će stradati.

Beogradska razglednica
Beogradska razglednica
Zagrebačka razlednica
Zagrebačka razlednica
"Ko se lati mača, od mača će poginuti" je Isusova metaforička izreka u značenju da određeno ponašanje, u ovom slučaju nasilno, na kraju povratno utiče na nečiju sudbinu. Izreka potiče iz Jevanđelja po Mateju, kada Isusov učenik (identifikovan u Jevanđelju po Jovanu kao Simon Petar) poteže mač da bi odbranio Isusa od hapšenja i odseca uvo jednom od stražara (Malchusu), nakon čega ga Isus opominje da spusti oružje:

"I gle, jedan iz Isusovog društva pruži ruku, isuka svoj mač i udari prvosveštenikovog slugu, te mu odseče uho. Tada mu reče Isus: vrati svoj mač na njegovo mesto; jer svi koji se maše za mač - od mača će poginuti."

Skoro 3 decenije nakon cveća bačenog na tenkove, koji su tutnjali novobeogradskim delom auto - puta prema Zagrebu i zatim učestvovali u masakriranju grada Vukovara, frustrirani srpski  nacionalizam (frustriran jer više nema tenkova, topova, haubica i aviona JNA za ostvarenje bolesnog mita o "svi Srbi u jednoj državi") postavio je tenk, pardon maketu tenka tik pored fudbalskog stadiona "Rajko Mitić"!?

U AVlijanerskom maniru, ovaj  bezuman i skandalozan postupak, koji vredja ne samo legendu "Crvene zvezde" Rajka Mitića, nego i elementarne sportske norme i civilizacijske vrednosti, javno su počeli da brane najplaćeniji funkcioneri aktuelnog režima. A sa druge strane, normalan, pristojan i demokratski Beograd najoštrije je osudio ovaj tupavi i uvredljivi čin.

A onda je samo dan kasnije, ispred fudbalskog stadiona "Dinama" u Zagrebu, postavljen jedan polovan traktor.

Slika i poruke ovog traktora su još jedan šamar srpskom nacionalizmu, makar i frustriranom, posle koga je jedini razuman i logičan sled dogadjanja: HITNO UKLANJANJE TENKA/MAKETE TENKA što dalje od fudbalskog stadiona "Rajko Mitić"!

 

 

Atačmenti



Komentari (507)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 06:25 28.08.2019

"Браво, Хрватска!"

"Београд гори!"


А сад!

Они Томпсона на трактор, ми Цецу на тенк, па да запјевамо.

Онако, регионски.

Уз директан пренос на Слободној Европи, Пешчанику и телевизији N1, те мноштво округлих столова и јавних дебата у културним центрима од свих фела и пасмина.

Јер Звезда други пут узастопце игра групну фазу Лиге шампињона.

То фрањевцима није успело док су били на власти у Србији од 2000. до 2012. иако су расходовали много тенкова у железари Смедерево.

Пардон, Ју Ес Стилу.



Each of the 32 clubs that qualify for the group stage can expect to receive a group stage allocation of €15.25m




"Небо се отворило!!!"




maksa83 maksa83 08:05 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

То фрањевцима није успело док су били на власти у Србији од 2000. до 2012. иако су расходовали много тенкова у железари Смедерево.

Treba reći da je za ovu popularnu radikalsku tvrdnju čak i Đuka Bizon javno priznao da nije istina.

Smederevska železara topi ugljenične čelike a tenkovi se prave od legirnih, a baš ova vlast je u dva navrata 2015. i 2018. prodala 312 komada T-55.

alselone alselone 08:09 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83
То фрањевцима није успело док су били на власти у Србији од 2000. до 2012. иако су расходовали много тенкова у железари Смедерево.

Treba reći da je za ovu popularnu radikalsku tvrdnju čak i Đuka Bizon javno priznao da nije istina.

Smederevska železara topi ugljenične čelike a tenkovi se prave od legirnih, a baš ova vlast je u dva navrata 2015. i 2018. prodala 312 komada T-55.



Moram priznati da je taj primer za topljenjem tenkova savršen primer fake newsa. Ima sve elemente i savršemo se uklopio u realnost i zvučao istinito. Ne znam ko ga je smislio ali je marketinški genije.
freehand freehand 08:11 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83
То фрањевцима није успело док су били на власти у Србији од 2000. до 2012. иако су расходовали много тенкова у железари Смедерево.

Treba reći da je za ovu popularnu radikalsku tvrdnju čak i Đuka Bizon javno priznao da nije istina.

Smederevska železara topi ugljenične čelike a tenkovi se prave od legirnih, a baš ova vlast je u dva navrata 2015. i 2018. prodala 312 komada T-55.


Prethodno istopljenih naravno, za koje je Šutanovac uzeo masne pare. Bar je tako grmelo u medijima za potrebe kampanje 2011. i 20012. a i posle kad tasoradikalima zatreba da zatrpaju neku svinjariju.
tasadebeli tasadebeli 08:23 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83
То фрањевцима није успело док су били на власти у Србији од 2000. до 2012. иако су расходовали много тенкова у железари Смедерево.

Treba reći da je za ovu popularnu radikalsku tvrdnju čak i Đuka Bizon javno priznao da nije istina.

Smederevska železara topi ugljenične čelike a tenkovi se prave od legirnih, a baš ova vlast je u dva navrata 2015. i 2018. prodala 312 komada T-55.




Метафора или не, али кога то боли курац.

А извештаји са скупова "1 од 5 милиона", је л' и то пример тасорадикалског fake news?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:24 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"


Dobri su ovi snimci sa Prosineckim i ostalima. Savrseno odslikavaju ondasnje a i sadasnje vreme. Na sledecem se vidi kako trubaci sviraju Ko to kaze, ko to laze i Oj Vojvodo Sindjelicu. I tako se 30 godina trubi. Sta da se radi, kad Srbi na vreme nisu slusali i culi Mihaila Putnika. A ni Hrvati.

Inace, ovaj tenk odnosno njegova 'maketa', kao sto onaj traktor nagovestava, ce biti od velike pomoci nekim starcima u Krajini ili Slavoniji.
freehand freehand 08:29 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Метафора или не, али кога то боли курац.

Tasoradikale svakako ne. Činjenice im svakako nisu na prvom mestu u vrednosnom sistemu.
maksa83 maksa83 08:30 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Метафора или не, али кога то боли курац.

Jasno, taman si opet krenuo da širiš Istinu i iskočili zli ljudi da te grubo spotaknu franjevačko-jezuitsko-kominternovskom ujudurmom koju zovemo metalurgija i onda zaboli kurac.

A o prodaji T-55 možda više zna izvesni Anđelko Stefanović, otac (makete) Ministra Policije koji je od nekoga ko je slagao kunstdruk pamflete u Telekomu kvantno uznapredovao do vlasnika hotela, restorana i firme za trgovinu naoružanjem.

А извештаји са скупова "1 од 5 милиона", је л' и то тасорадикалски fake news?

Ta linč silovanje nasilje ekipa bolje i ne zaslužuje, a narod tačno zna sa kim ima posla i ne možeš ga zajebati. Evo vidiš npr. ti.
nepopustljiv nepopustljiv 08:31 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Neues aus der Nachbarschaft

Dobri su ovi snimci sa Prosineckim i ostalima. Savrseno odslikavaju ondasnje a i sadasnje vreme. Na sledecem se vidi kako trubaci sviraju Ko to kaze, ko to laze i Oj Vojvodo Sindjelicu. I tako se 30 godina trubi. Sta da se radi, kad Srbi na vreme nisu slusali i culi Mihaila Putnika. A ni Hrvati.

Inace, ovaj tenk odnosno njegova 'maketa', kao sto onaj traktor nagovestava, ce biti od velike pomoci nekim starcima u Krajini ili Slavoniji.

A Hrvatima, inače, treba neki povod da maltretiraju šačicu preostalih Srba?

nepopustljiv nepopustljiv 08:34 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83
Метафора или не, али кога то боли курац.

Jasno, taman si opet krenuo da širiš Istinu i iskočili zli ljudi da te grubo spotaknu franjevačko-jezuitsko-kominternovskom ujudurmom koju zovemo metalugrija i onda zaboli kurac.

A o prodaji T-55 možda više zna izvesni Anđelko Stefanović, otac (makete) Ministra Policije koji je od nekoga ko je slagao kunstdruk pamflete u Telekomu kvantno uznapredovao do vlasnika hotela, restorana i firme za trgovinu naoružanjem.

А извештаји са скупова "1 од 5 милиона", је л' и то тасорадикалски fake news?

Ta linč silovanje nasilje ekipa bolje i ne zaslužuje, a narod tačno zna sa kim ima posla i ne možeš ga zajebati. Evo vidiš npr. ti.

Eeee, kada naši ponovno dođu na vlast, ima da kradu još bolje i više od ovih!
maksa83 maksa83 08:37 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Eeee, kada naši ponovno dođu na vlast, ima da kradu još bolje i više od ovih!

Uvek ima šta da se mazne, ali nisam baš siguran da će ostati kamen na kamenu kada (i ako) ovi odu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:44 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

A Hrvatima, inače, treba neki povod da maltretiraju šačicu preostalih Srba?


Pa, ne, ali dobro dodje, da ne kazem kao naruceno. Posebno ako je ovako drugarski uradjeno.

Odgledah sad snimak sinocnje voznje na (da se korektno izrazim) oklopnom vozilu i dosao sam do dva zakljucka. Prvo, ipak se nesto promenilo za ovih 30 godina. Za razliku od one ekstaze s pocetka 90ih ovo danasnje je tuzni seoski cirkus sa losim folirantima. Drugo, za razliku od pocetka 90ih kad su navijaci kuburili sa kuburama danas kao (i dalje postojeca) paravojna formacija u svom posedu imaju tenkic, oklopno vozilo, slemove i jos ponesto. Predlazem AVu da im da priliku da se pokazu kako znaju i umeju prilikom sledece parade. Mislim one vojne sa letecim tenkovima i sl.
milisav68 milisav68 08:50 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa
Treba reći da je za ovu popularnu radikalsku tvrdnju čak i Đuka Bizon javno priznao da nije istina.

Ne znam odakle se sad veruje Đuki Bizonu, ali je moj rođak (tada vojnik pod ugovorom) lično sproveo jedno 10 kolona tenkova, topova, i čega god što je stizalo u Palanačku kasarnu - direktno u železaru.

Usput je veza Šutanovac-Kena prodala Dom JNA u centru grada, koji je do temelja srušen i tu niko Maksi.
tasa
То фрањевцима није успело док су били на власти у Србији од 2000. до 2012.

Ako misliš dva puta za redom - nije, ali jednom jeste, kada se podsmevalo što je odigrano nerešeno sa Portom, budućim prvakom Evrope sa Murinjom.


freehand freehand 08:51 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

ван WC одбијам да комуницирам са говнима.

Zato je od krucijalne važnosti da uvek zatvaraš vrata klozeta.Ne daj Bože da te neko snimi u toku komunikacije - ne kažem da na YT ne bi bilo veselo, al bi to bila i velika bruka.
maksa83 maksa83 08:54 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Овакве реченице су онај кључни, најважнији разлог зашто ван WC одбијам да комуницирам са говнима.

Ja znam da ti nisi ljuti na mene nego na metalurgiju ali ne umeš drugačije da se izraziš.
freehand freehand 09:02 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83
Овакве реченице су онај кључни, најважнији разлог зашто ван WC одбијам да комуницирам са говнима.

Ja znam da ti nisi ljuti na mene nego na metalurgiju ali ne umeš drugačije da se izraziš.

"Politika":
Kako se prekalio čelik u Smederevu
Naši sagovornici saglasni da tenkovi i ostale vojne „grdosije” nisu mogli da uđu u „Železaru” a da to niko ne vidi. Njih nije bilo moguće topiti jer su pravljeni od livenih delova i imaju visok sadržaj hroma, bakra, mangana, koji prave problem pri valjanju i mogu da oštete postrojenja


LINK
maksa83 maksa83 09:04 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Ne znam odakle se sad veruje Đuki Bizonu, ali je moj rođak (tada vojnik pod ugovorom) lično sproveo jedno 10 kolona tenkova, topova, i čega god što je stizalo u Palanačku kasarnu - direktno u železaru.

Najbolje da pitaš rođaka zašto je nešto što ne može da se istopi sprovodio tamo, a pošto si u okolini morao bi da možeš da nađeš i nekog ko je učestvovao u tom topljenju.
loader loader 09:10 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

То фрањевцима није успело док су били на власти у Србији од 2000. до 2012. иако су расходовали много тенкова у железари Смедерево.


Topljenje tenkova? Hm ... Neverovatno je koliko ljudi žele da veruju u to. Uprkos činjenicama. Pretpostavljam da je te činjenice do sada većina čula, no, uprkos tome, ljubav prema laži ubedljivo nadjačava činjenice.

... L I N K ...

Ali, ostaće propagandna legenda.


(Sad tek videh da je gore isti link već postavljen. Međutim, još jedan neće praviti štetu. Ko preskoči onaj prvi, naleteće na ovaj drugi.)
loader loader 09:17 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

A Hrvatima, inače, treba neki povod da maltretiraju šačicu preostalih Srba?


Naravno da im treba.
A mogu da ih maltretiraju i bez povoda.
Samo što je sa povodom to maltretiranje još veće.

dragosevacsutra dragosevacsutra 09:20 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Jasno, taman si opet krenuo da širiš Istinu i iskočili zli ljudi da te grubo spotaknu franjevačko-jezuitsko-kominternovskom ujudurmom koju zovemo metalurgija i onda zaboli kurac.


a ti sto si me zajebao za don gedzu tesko da cu da ti oprostim.



dosli tamo porodicno posle obilaska cele industrijske zone dunava (sve sa lukom beograd) da bi u nekom dvoristu nasli neka dva tipa koja igraju karte pored table 'don gedza'.

od restorana ni traga ni glasa.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:21 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

šačicu preostalih Srba?


svi su oni hrvati (kao sto je i laslo djere srbin).

maksa83 maksa83 09:30 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

a ti sto si me zajebao za don gedzu tesko da cu da ti oprostim.

Brate pa ne znam nikog ko je tamo fizički otišao, svi to isklikću i donese im se, i niko se nije požalio. Moja greška ako to nisam napomenuo.
alselone alselone 09:32 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Brate pa ne znam nikog ko je tamo fizički otišao, svi to isklikću i donese im se, i niko se nije požalio. Moja greška ako to nisam napeomenuo.


Roštilju pada cirka 20% ukusa ako se upakuje u neko dobro aluminijumsko pakovanje i 50% ako se upakuje u plastiku.

Ako je tako dobro pošto se dostavi, mogu misliti kako je kada jedeš na licinom mestu.
milisav68 milisav68 09:34 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83

Najbolje da pitaš rođaka zašto je nešto što ne može da se istopi sprovodio tamo, a pošto si u okolini morao bi da možeš da nađeš i nekog ko je učestvovao u tom topljenju.

Daleko je Smederevo (od Palanke).

A zašto je baš tamo to istovarano - ne znam, ali jeste istovarano.

Pazi, nije mi to pričano 2012. nego 2004.-5. i to samo zato što sam svojim očima video kada je izlazilo iz kasarne, jer sam tuda prolazio kada sam išao na posao, a video sam ga kako tu "daje obezbeđenje" , pa ga posle pitao gde to teraju.

Ali dobro, nema svedoka - nije se desilo, članak u Politici rešava dilemu.

I to što vidim Maksi umesto doma JNA je fatamorgana.
misha.m misha.m 09:36 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

tasadebeli
....иако су расходовали много тенкова у железари Смедерево.

Пардон, Ју Ес Стилу.

Radio sam u tom ozloglašenom US Steel-u 5 godina, u to neko vreme.

Čak i ljudi iz okoline Železare su utuvili tu glupost u svoje glave, tako da ni Vama ne uzimam za zlo što ste ovo napisali.

Kao što je kolega već napisao - Železara u Smederevu nema tehnologiju kojom bi topila tenkove (nema puno veze sa C ili legiranim čelicima, ali nije bitno za temu).

Ono malo oklopnih vozila i T-34 koji JESU reciklirani su za te svrhe poslati u Nemačku (ne sećam se koja je beše fabrika bila u pitanju).

Sa druge strane, kao Zvezdaša, malo me sramota što se ljuštura od T-55 postavila ispred stadiona mog omiljenog kluba. Imam dovoljno godina da pamtim ono što je autor bloga napisao, nije to bilo prijatno vreme. Te kolone su nas i uvele u spiralu iz koje nikako da se počupamo. Jbg, mi njima tenkove, oni nama traktore. Tužno. Nema dalje.

EDIT: sad pročitah i članak iz Politike.... Dobro, čika Nikola Tasić i nije baš ono 100% najpouzdaniji izvor, ali nema veze.
@Milisav68 - sigurni ste da su tenkovi iz Palanke voženi u Železaru? Ili ste samo videli da su izvoženi negde? Ima razlike, verujem. Za Maxi Vam verujem, videh ga i ja, ali ne razumem poentu. Poznato je da je imovina JNA (VJ, VSCG, VS...) prodavana jer su mnoge nekretnine bile (i jesu) na vrlo atraktivnim lokacijama a nisu se koristile. Ja tu ne vidim neki problem. Prosvetlite me, ako smatrate svrsishodnim.
highshalfbooze highshalfbooze 09:37 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83

Smederevska železara topi ugljenične čelike a tenkovi se prave od legirnih, a baš ova vlast je u dva navrata 2015. i 2018. prodala 312 komada T-55.


Svakako je tačno da se legirani čelik proizvodi u elektropećima, ali nisam baš siguran da tako napravljen čelik ne može da se topi u visokim pećima.
Nemam pojma gde su otišli tenkovi, ali znam da su lično naoružanje koje se pravi takođe od legiranih čelika topili u visokoj peći.
maksa83 maksa83 09:39 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

I to što vidim Maksi umesto doma JNA je fatamorgana.

Nema fatalnije stvari za borbenu gotovost nego kad nestane kafana u kojoj se oficiri uveče opijaju i žderu po dotiranim cenama uz narodnjake koje im sviraju vojnici na odsluženju vojnog roka.


Edit: bar je to tako izgledalo kad sam ja služio vojsku (zamalo da kao zamena sviram bas dok ne nađu novog u jednom tom orkestru u VP5912 kad im je odnelo basistu u prekomandu, sreća pa dotle nije došlo pošto bi me verovatno streljali zbog katastrofalnih perormansi). Moguće da se to - sad kada je to postala srpska vojska - pretvorilo u neki kantri klab gde oficiri čitaju Sun Tsua, igraju šah i Go i slušaju Vivaldija.


Edit edita: bas je sva sreća svirao Radun, ovaj simpatični gospodin sa peškirom oko pojasa:

loader loader 09:43 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

kafana u kojoj se oficiri uveče opijaju i žderu po dotircanim cenama uz narodnjake koje im sviraju vojnici na odsluženju vojnog roka.


Koliko sam čuo, taj famozni dom pre rušenja nije radio 30-40 godina, niti je iko nameravao da ga renovira, stavi u funkciju, ili šta već. Tek kad je porušen napravila se marketinška jadikovka... Pa, to je naša nostalgija, mogli smo s tim ovo, mogli smo ono ... a niko od tih "kovača moguće sreće" prstom nije mrdnuo, decenijama. Bilo je na tu temu više članaka koje sam video.

freehand freehand 09:44 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Ali dobro, nema svedoka - nije se desilo, članak u Politici rešava dilemu.

Kako sad nema svedoka? A rođak vojnik po ugovoru?!
loader loader 09:47 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Sa druge strane, kao Zvezdaša, malo me sramota što se ljuštura od T-55 postavila ispred stadiona mog omiljenog kluba.

A mene je sramota baš mnogo.
Neke naše kolege razmišljaju da prelete u drugi tabor, jer parni valjak ipak manje asocira na zlo i nasilje.
nepopustljiv nepopustljiv 09:49 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

misha.m
tasadebeli
....иако су расходовали много тенкова у железари Смедерево.

Пардон, Ју Ес Стилу.

Radio sam u tom ozloglašenom US Steel-u 5 godina, u to neko vreme.

Čak i ljudi iz okoline Železare su utuvili tu glupost u svoje glave, tako da ni Vama ne uzimam za zlo što ste ovo napisali.

Kao što je kolega već napisao - Železara u Smederevu nema tehnologiju kojom bi topila tenkove (nema puno veze sa C ili legiranim čelicima, ali nije bitno za temu).

Ono malo oklopnih vozila i T-34 koji JESU reciklirani su za te svrhe poslati u Nemačku (ne sećam se koja je beše fabrika bila u pitanju).

Sa druge strane, kao Zvezdaša, malo me sramota što se ljuštura od T-55 postavila ispred stadiona mog omiljenog kluba. Imam dovoljno godina da pamtim ono što je autor bloga napisao, nije to bilo prijatno vreme. Te kolone su nas i uvele u spiralu iz koje nikako da se počupamo. Jbg, mi njima tenkove, oni nama traktore. Tužno. Nema dalje.

Nije ti dobar redosled druže.

Pojavom ustašluka krenule su izbeglice ka Srbiji - bez ijednog tenka ili čega drugoga sa naše strane.
Ti tenkovi su trebali da stignu do Bjelovara za 24 časa gde je ustaška bagra opkolila kasarnu i poklala vojnike.
I za 2 dana bi rat stao.
Zašto to nije urađeno - mnogo je pitanja.
Da je bila srpska vojska, ne boj se da ne bi.
I ne bi bilo na hiljade mrtvih.
Ni sa jedne strane.
Naravno - to ne umanjuje strast Hrvata i ljubav prema Srbima - a posebno ustašoidima za koje je samo mrtav Srbin dobar Srbin.
nikvet pn nikvet pn 09:51 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

(Што волЕм кад Војвођанијанци крену правим путем спознаје доброг роштиља)

milisav68
zato što sam svojim očima video


Ово је добар пример (дез)информације и Бг-перцепције која остане као сушта истина.

Параћински магацин муниције је био по сав Пе-еС-у наводно. Али другари шофери који су сву македонску ЈНА муницију дотерали причали су какав је то јавашлук, где шта пало ту се и распало. И после мирмирмир нико није крив.
misha.m misha.m 09:54 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

highshalfbooze
Svakako je tačno da se legirani čelik proizvodi u elektropećima, ali nisam baš siguran da tako napravljen čelik ne može da se topi u visokim pećima.
Nemam pojma gde su otišli tenkovi, ali znam da su lično naoružanje koje se pravi takođe od legiranih čelika topili u visokoj peći.

U VP se topi ruda uz pomoć koksa i dobija se tečno gvožđe. Ono se potom u konvertorima, uduvavanjem kiseonika pretvara u čelik. Tu se dodaju i legirajući elementi.

Problem sa svim oklopnim vozilima je što se oni dobijaju livenjem i što su im zidovi jako debeli, a u kovertore se ubacuje "šredovani" otpadni metal, to jest mleven, u veličini do 4-5 cm, radi lakšeg topljenja.

Odosmo ljudi u metalurgiju!

Da li Zvezdi treba taj cirkus sa tenkom, oklopnim vozilom na ulicama (Registrovano, osigurano? Nije napravljen nijedan prekršaj, ni saobraćajni?)?? Kakvu poruku šaljemo iz Beograda??
misha.m misha.m 09:59 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

nepopustljiv
Nije ti dobar redosled druže.

Pojavom ustašluka krenule su izbeglice ka Srbiji - bez ijednog tenka ili čega drugoga sa naše strane.
Ti tenkovi su trebali da stignu do Bjelovara za 24 časa gde je ustaška bagra opkolila kasarnu i poklala vojnike.
I za 2 dana bi rat stao.
Zašto to nije urađeno - mnogo je pitanja.
Da je bila srpska vojska, ne boj se da ne bi.
I ne bi bilo na hiljade mrtvih.
Ni sa jedne strane.
Naravno - to ne umanjuje strast Hrvata i ljubav prema Srbima - a posebno ustašoidima za koje je samo mrtav Srbin dobar Srbin.

Neka bude da ste Vi u pravu i da ja koji sam služio vojni rok u JNA 09/90 - 09/91 u Hrvatskoj nemam pojma šta se dešavalo i kakav je redosled bio.
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:02 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Brate pa ne znam nikog ko je tamo fizički otišao, svi to isklikću i donese im se, i niko se nije požalio. Moja greška ako to nisam napeomenuo.


ok oprosteno

dok se to donese do konjarnika stvarno ce da bude koma sutra. drzim se ja dafa i gudfuda i dalje.

maksa83 maksa83 10:03 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Roštilju pada cirka 20% ukusa ako se upakuje u neko dobro aluminijumsko pakovanje i 50% ako se upakuje u plastiku.

Ovi pakuju u aluminijum koji onda upakuju u plastiku (tj. onu varijantu stiropora).

Kad smo kod roštilja, juče sam bio u onom Okovu (okov.rs koji će te redirektovati na okov.me) i imaju vrlo upotrebljiv komad Weber programa. Konačno nabavio onaj charcoal chimney starter, onu kantu u koju ubaciš tjumur i upališ ga i dobiješ žar za 15 min. umesto da se zajebavaš sa grančicama jesu vlažne nisu vlažne ii potpalom i mahanjem, samo mi žao što sam ga nabavio tek sad na kraju leta. Naručio sam neki iz Kine za sitne pare pre 2 meseca ali nikad nije stigao.

Nije mi jasno zašto to ovde niko ne pravi, imajuć u vidu narodnu ljubav prema self made roštilju, to nije nikakav hajtek, komad metala koji se savije u cilindar, zavari rešetkasto dno i drška i ćeraj, a popravlja život iz osnova. Biznis oportjuniti ko ima odgovarajući alat.
maksa83 maksa83 10:04 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

dok se to donese do konjarnika stvarno ce da bude koma sutra. drzim se ja dafa i gudfuda i dalje.

Uhh, daf i gudfud su klasa ispod. Ozbiljno. Nije Konjarnik tako daleko za doneti na vreme koliko je grad razjeban i više niko ne zna koliko mu treba od tačke A do tačke B.
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:16 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Uhh, daf i gudfud su klasa ispod.


verujem ti. i dalje sam u potrazi za dobrim rostiljom sa nekim sedenjem napolju, bilo gde u bg.

EDIT:

e da, jeo sam mance zar, ne u beogradu ali u jagodini. stvarno odlicno. inace taj trend nazovi lanaca postaje malo ludilo...
opet na konjarniku imas 'caldo' 'featured by good food' ili tako nesto. vidim da sad imaju i na nbg...
maksa83 maksa83 10:17 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

verujem ti. i dalje sam u potrazi za dobrim rostiljom sa nekim sedenjem napolju, bilo gde u bg.

Čubura, Lovac ili Kalenić. Verovatno pre Lovac ili Kalenić nego Čubura, mada je to stvar ukusa.
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:20 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Nije mi jasno zašto to ovde niko ne pravi, imajuć u vidu narodnu ljubav prema self made roštilju, to nije nikakav hajtek, komad metala koji se savije u cilindar, zavari rešetkasto dno i drška i ćeraj, a popravlja život iz osnova. Biznis oportjuniti ko ima odgovarajući alat.


zamenih i bojler, i majstor odnese stari sav srecan zbog rostilja u najavi.
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:22 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Ti tenkovi su trebali da stignu do Bjelovara za 24 časa


ali nisu. medjutim, do marakane stigose za manje od 24 casa.



nego koje je ono cudo sto su vozili sa pet osovina, i kakve table ima?
maksa83 maksa83 10:25 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

zamenih i bojler, i majstor odnese stari sav srecan zbog rostilja u najavi.

On će od toga da napravi pušnicu-roštilj, sad da l' horizontalan da l' vertikalan, zavisi kako ga iseče i koliko je spreman da se zajebava (vertikalan je veća zajebancija ali otvara više mogućnosti). Ista stvar može da se radi i od onih čeličnih buradi za naftu, ceo Texas peče na tome.
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:25 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Čubura, Lovac ili Kalenić. Verovatno pre Lovac ili Kalenić nego Čubura, mada je to stvar ukusa.


ma znam, ali to su restorani. zanima me ono 'dve gurmanske sa prilozima', pa na basamcima ispred.
niccolo niccolo 10:26 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

ali nisu. medjutim, do marakane stigose za manje od 24 casa.

Ko zakasni u Bjelovar, 30 godina kasnije mu ostane da čuva marakanu (rasturam ove umotvorine od jutros)...
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:29 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Ko zakasni u Bjelovar, 30 godina kasnije mu ostane da čuva marakanu (rasturam ove umotvorine od jutros)...


e by the way, prosao kroz vukovar pre dve nedelje. ok su ga sredili.
angie01 angie01 11:13 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

ma znam, ali to su restorani. zanima me ono 'dve gurmanske sa prilozima', pa na basamcima ispred.


CIRINO DRVCE
tasadebeli tasadebeli 11:22 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

milisav68

Ako misliš dva puta za redom - nije, ali jednom jeste, kada se podsmevalo što je odigrano nerešeno sa Portom, budućim prvakom Evrope sa Murinjom.



Није, није два пута заредом. Али мислим да јесте два пута укупно. Било и оно са Њукаслом... Ваљда... Заборавио сам. То зна Чучко 100%.


П.С. - И ти се сећаш тих колона?

И ја.


Ми волимо Кену, Кена воли нас!


У потпису:

Фата Морганова







nsarski nsarski 11:35 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

komad metala koji se savije u cilindar, zavari rešetkasto dno i drška i ćeraj, a popravlja život iz osnova.


Nekada se selfi roštilj pravio od bubnja za veš-mašinu. Prohrom, bato, samo se sjaji!
maksa83 maksa83 11:37 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Nekada se selfi roštilj pravio od bubnja za veš-mašinu. rohrom, bato, samo se sjaji!

Nene, ovo je nešto drugo, mnogo prostija i manja sprava u kojoj zapališ ćumur bez drame i zajebancije pa ga posle prespeš u roštilj - chimney starter.
nsarski nsarski 11:40 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83
Nekada se selfi roštilj pravio od bubnja za veš-mašinu. rohrom, bato, samo se sjaji!

Nene, ovo je nešto drugo, mnogo prostija i manja sprava u kojoj zapališ ćumur bez drame i zajebancije pa ga posle prespeš u roštilj - chimney starter.


Ah, da! Ja sam to imao u USA, ali ovde to ne prodaju pa sam morao da ga uvezem. Sprava košta $15, a nema je nigde da se nađe.
floki floki 11:43 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

још једна варијанта код мене у крају је био један тањир од тањираче, заваре се три ноге и ето га вок у српској варијанти, на томе се риба пекла углавном :)
tasadebeli tasadebeli 11:53 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

loader

Topljenje tenkova?



Ко је уопште поменуо "топљење" тенкова, мистер Лоуди?

У првом коментару (први! ) лепо пише

"расходовање тенкова".

А где су и да ли су и како су топљени и ко је из демократске постпетооктобарске власти све дрпио лову за то, е то би било занимљиво чути.


Oružje srpske vojske sačuvano u poslednji čas

R. Dragović | 31. mart 2018. 17:02 | Komentara: 69

Deo otpisanog naoružanja spasen od uništenja i vraćen u jedinice VS. Srbija se ranije lišila više stotina tenkova, haubica...

DEJSTVO borbenih oklopnih vozila i protivoklopnih lansera M-83 na vežbi "Sadejstvo 2018" označilo je zvaničan početak novog života ubojitih vojnih sredstava. Ona čine samo deo prethodno otpisanog naoružanja, koji je umesto u peći za topljenje završio u - jedinicama Vojske Srbije.

- Ova sredstva od uništenja su spasena u zadnji čas. Bila su otpisana i poslata u Smederevsku Palanku gde je trebalo da budu isečena. Izvučena su, produženi su im resursi i danas dobro funkcionišu - rekao je posle izvedene vežbe predsednik Srbije Aleksandar Vučić.

Otpisivanje upotrebljive vojne tehnike bio je sastavni deo reforme sistema odbrane, koja je počela još ranih dvehiljaditih. Tada su sačinjeni beskrajni spiskovi "neperspektivne" vojne imovine na kojima se, pored kasarni, zemljišta i objekata, našao i veliki broj tenkova, haubica, topova, vozila, raketa... Posebno velika šteta naneta je artiljeriji i oklopnim jedinicama, budući da je više od 500 haubica i tenkova umesto u remontnim zavodima završilo u - topionicama čelika.

Odlukom tadašnjeg vojnog vrha vojska je ostala bez tenkova T-55, a otpisano je i više desetina topova i drugih ubojitih sredstava. Početkom dvehiljaditih godina, uz velike troškove, uništeno je oko 1.000 komada protivavionskih raketa "strela 2M", koje se koriste u mnogim stranim armijama. Stradali su i protivavionski topovi - "prage", od kojih je spasen samo manji deo koji je teškom mukom vraćen u jedinice.

- Mnoge od ovih odluka donete su na inicijativu i pod pritiskom stranih centara moći koji su vodili glavnu reč u reformi oružanih snaga Srbije - navodi sagovornik "Novosti" iz vrha VS. - Bilo je i zloupotreba - tenkovi su u periodu od 2006. do 2012. godine prodavani po najnižim cenama koje su bile i ispod vrednosti sekundarnih sirovina. Vreme je pokazalo da bi ova tehnika danas bila korisna, ali i da bi uz određene modifikacije mogla da se koristi za druge namene. Ono što je danas moguće spasti, biće remontovano i vraćeno u jedinice.

Ministarstvo odbrane pre nekoliko godina donelo je odluku o osnivanju posebnog budžetskog fonda za sredstva ostvarena prodajom nepotrebnog naoružanja i vojne opreme. Ovako stečeni novac preusmeren je u nabavku savremene tehnike za Vojsku Srbije.



ЛИНКЛИНКЛИНК



Ово болдовано у цитираном гледали Милисав и ја својим очима. Не треба нам Вучић да нам то каже.
maksa83 maksa83 11:55 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Ah, da! Ja sam to imao u USA, ali ovde to ne prodaju pa sam morao da ga uvezem. Sprava košta $15, a nema je nigde da se nađe.

Našao ja, Weber, u onom Okovu (doduše kretenski skupu, ali dobiješ uz nju i dve kile Weber uglja i one Weber hepo kocke). Nije mi jasno zašto se još niko nije setio to da pravi, imajuć u vidu da se kad prođeš kroz proizvoljno vikend naselje dimi kao on a bad day in Lebanon.

Može da se naruči na bratskom kineskom aliekspresu za te sitne pare - Aliexpress chimney starter ali meni nikad nije stigao.
maksa83 maksa83 12:01 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Ово болдовано у цитираном гледали Милисав и ја својим очима.

I kidali taj čelik na sitne komade ovim rukama i ubacivali ga u visoke peći a srpske suze padaju po njemu i kale ga.
svarog svarog 12:43 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

verujem ti. i dalje sam u potrazi za dobrim rostiljom sa nekim sedenjem napolju, bilo gde u bg.


Čačanin. fantastičan roštilj
tasadebeli tasadebeli 13:32 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83
Ово болдовано у цитираном гледали Милисав и ја својим очима.

I kidali taj čelik na sitne komade ovim rukama i ubacivali ga u visoke peći a srpske suze padaju po njemu i kale ga.







Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:15 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

niccolo
ali nisu. medjutim, do marakane stigose za manje od 24 casa.

Ko zakasni u Bjelovar, 30 godina kasnije mu ostane da čuva marakanu (rasturam ove umotvorine od jutros)...


Ко се тенка лати, бојсекима на траџи се клати
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:17 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

svarog
verujem ti. i dalje sam u potrazi za dobrim rostiljom sa nekim sedenjem napolju, bilo gde u bg.


Čačanin. fantastičan roštilj

Чачанин - код нас на почетку Миље; убедљиво најбољи роштиљ, и најквалитетније цене у Бегеу.
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:05 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

CIRINO DRVCE


e matora hvala na linku - da ti odgovorim ovde posto si me kod sebe banovala.

zilikaka zilikaka 16:40 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Kao što je kolega već napisao - Železara u Smederevu nema tehnologiju kojom bi topila tenkove (nema puno veze sa C ili legiranim čelicima, ali nije bitno za tem

Možda nije za temu al jeste za mene. Nisam imala vremena da još jednom proverim pre nego saspem Maksi nešto osnova metalurgije, pa mi ovo skratilo poso.
Dakle, ne znam za tehnologiju Smedereva al znam da su legirani čeluci vrrrrlo širok pojam i nikako ne isključuju ugljenik. Naprotiv.
Jedino što im se namenski dodaju drugi legirajući elementi i time u velikoj meri menjaju osobine.
A iskreno, metalurgija je vrlo ozbiljna nauka al sa primesama alhemije
alselone alselone 16:42 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

A iskreno, metalurgija je vrlo ozbiljna nauka al sa primesama alhemije


Moji drugari sa godine su radili automatizaciju procesa proizvodnje u US Steel i u Zenici. Odvalili su se dok to nisu automatizovali i pričali su istu priču - koliko tu ima tehnoloških detalja koje zna "onaj matori što je pred penzijom a inače nigde nije dokumentovano".
nsarski nsarski 17:04 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

A iskreno, metalurgija je vrlo ozbiljna nauka al sa primesama alhemije


Zato je čelik sablje Dimiskije i dalje misterija. Eeee moji indžiliri.

Ja imam ovaj udžbenik koji redovno koristim

zilikaka zilikaka 17:07 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

A roštilj?
Slabo s tim petljam al znam da imamo jedan mali, tučani, sa tučanim rešetkama , duplim, i otvorima za cug pri dnu. Teorijskije to idealno.
Otvoriš cug, stavis donje resetke, pa cumur, zapališ sve i kad se uzari idu gornje resetke i meso, naravno
Imai cug i masu. Msm, ko je vido da se na pleku valjano peče. To moze samo za korito il bure.
zilikaka zilikaka 17:42 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Zato je čelik sablje Dimiskije i dalje misterija. Eeee moji indžiliri.

Pričalo se ovde da su gazdi nekadašnjeg"Radijatora" uzeli fabriku i oterali ga. Onda im pucali livovi pa ga zvali da ga zaposle kao glavnogtehnologa. Njegov uslov bio da niko ne vidi šta on dodaje u liv, pa proradilo.
Posle nekako naučilial nikad kao on
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Naravno da im treba.
A mogu da ih maltretiraju i bez povoda.
Samo što je sa povodom to maltretiranje još veće.


Pa šta je rešenje, podilaziti im, paziti kako oni nešto mogu da protumače, pa izbegavati sve što se oni mogu protumačiti kao povod?
To je apsolutno besmisleno razmišljanje, to ozbilji i ne uzimaju u razmatranje.

Protiv toga se bori na način koji je na raspolaganju.
A načina ima raznih.
Bori se protv toga, a ne podilazi mu se.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:38 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Da, kao SNS što se "bori", ugrožavajući interese svih zajednica diljem SFRJ.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:44 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Da, kao SNS što se "bori", ugrožavajući interese svih zajednica diljem SFRJ.


E onda ništa, ako SNS ugrožava interese onda ostaje jedino da šta god u Srbiji odluče da urade, da najpre pitaju Hrvate da im to slučajno ne smeta, da ih možda nekkao ne provocira, pa ako oni daju blagoslov onda da se krene, ako ne, ništa.
Gde bre rizikovati da se Hrvati naljute.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:51 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Ili, otcepiti sever Kosova a Metohiju prepustiti sebi, ili se ne sukobiti sa čestitim Đukanovićem; ma, ko jebe 130000 Srba u Hrvatskoj; ma pusti bre samo Vojvodu u Hrtkovce, i rešena stvar.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Ili, otcepiti sever Kosova a Metohiju prepustiti sebi, ili se ne sukobiti sa čestitim Đukanovićem; ma, ko jebe 130000 Srba u Hrvatskoj; ma pusti bre samo Vojvodu u Hrtkovce, i rešena stvar.


Ovako razmišlja gubitnik kome su i mrvice dosta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Ili, kontrira umišljeni Srbin nacista sa imaginarnim leđima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:15 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Btw, oprosti, nisam video ko replicira, učinilo mi se da je highhalfbooze nick, nisam primetio da je Nedić.
milisav68 milisav68 21:24 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

sigurni ste da su tenkovi iz Palanke voženi u Železaru? Ili ste samo videli da su izvoženi negde?

Nisu samo izvoženi, nego su i dovoženi i izvoženi, i to sam video svojim očima, a rođaku verujem, zato što nije imao motiv da laže, niti je tip čoveka koji ima običaj da laže, i on mi je rakao da ih odvezu u železaru, i vrate se nazad.

Šta je dalje bilo, ni on nije znao.
Poznato je da je imovina JNA (VJ, VSCG, VS...) prodavana jer su mnoge nekretnine bile (i jesu) na vrlo atraktivnim lokacijama a nisu se koristile. Ja tu ne vidim neki problem. Prosvetlite me, ako smatrate svrsishodnim.

E pa ova se koristila, i mogla je sama sebe da izdržava (i tako je bilo do 2000.), jer je imala veliku salu, veliku baštu, kuhinju, kuglanu, streljanu... dok nisu došli gubari zaključno sa Kenom (i Šutanovcem), posle koga je ostala samo pustoš u gradu i ogromni dugovi.

A zgrada je mogla da postane vlasništvo grada, uz neki dogovor i novčanu ili neku drugu nadoknadu, i da uz neke sitnije prepravke bude kulturno sportski centar, pošto su i građani Palanke punili državni budžet, a samim tim i sredstva za vojsku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Ili, kontrira umišljeni Srbin nacista sa imaginarnim leđima.


Da, ako ne podilaziš Hrvatima onda si nacista.
A ako tamaniš Palestince onda si šta...humanista?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:23 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

dragosevacsutra
Jasno, taman si opet krenuo da širiš Istinu i iskočili zli ljudi da te grubo spotaknu franjevačko-jezuitsko-kominternovskom ujudurmom koju zovemo metalurgija i onda zaboli kurac.


a ti sto si me zajebao za don gedzu tesko da cu da ti oprostim.



dosli tamo porodicno posle obilaska cele industrijske zone dunava (sve sa lukom beograd) da bi u nekom dvoristu nasli neka dva tipa koja igraju karte pored table 'don gedza'.

od restorana ni traga ni glasa.


Kad si to bio?

Ja sam svratio sad kad sam bio kući u julu, ono, jeste da ga je malo teže naći iz prve, i da smo mi bili jedini gosti u celoj kafani, i da je konobar slikao ćaletovog keca kojeg sam parkirao u onom dvorištu, ja prvo mislio da radi za parking servis, ispostavilo se da je to naš keša i da je hteo da mu prodam keca, kao kolekcionarsko vozilo, ali kafana je radila sasvim lepo, i klopa je bila baš dobra (oni uštipci sa suvim šljivama - najbolji).

Da nisu zatvorili to u međuvremenu? Jer i nije delovalo kao da se razbija od biznisa.

maksa83 maksa83 23:41 28.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Da nisu zatvorili to u međuvremenu? Jer i nije delovalo kao da se razbija od biznisa.

Nema sile, živ je Don Gedža i razbija se od posla.

Aloebre gastarbajteri, šaevama bre svima đuture ... ne bi mi palo na pamet da će neko tamo da ide pošto je to negde u bespućima donjeg Dorćola gde može ne znam kakva sve neman da te izede.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:38 29.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83
Da nisu zatvorili to u međuvremenu? Jer i nije delovalo kao da se razbija od biznisa.

Nema sile, živ je Don Gedža i razbija se od posla.

Aloebre gastarbajteri, šaevama bre svima đuture ... ne bi mi palo na pamet da će neko tamo da ide pošto je to negde u bespućima donjeg Dorćola gde može ne znam kakva sve neman da te izede.


Jes, baš će neko da šalje dete da mi isporuči pljesku i karađorđevu sa Dorćola u onaj moj tamni vilajet iza sedam gora i sedam mora do kojeg su sve ulice zatvorene zbog radova, na kraju i Bulevar zatvoriše tamo kod Kluza, i onda su svih milion vozača koji tuda dnevno prođu otkrili moju tajnu prečicu pored Telefonkabla, za koju sam mislio da znam samo ja i nekoliko kerova lutalica, koriste je da se noću spuste u mirjevsko naselje, u potrazi za hranom i pojilom.

A i nije baš tako gadno doći do Gedže, nego im je kilav znak tamo gde se skreće sa Dunavske, a mi gladni, obnevideli, šestarimo kao da smo saćekušu nekom spremali, i zamalo tako na Velikom R ostrvlju da završimo, da lovimo veprove sami, uz pomoć kurble za dizalicu od keca. Svejedno, dobro je bilo, a i to što smo imali celu kafanu za sebe daje neki čar. Hvala na linku, Makso, uvek ću da te slušam kad preporučiš neko mesto za ždranje.







nepopustljiv nepopustljiv 05:00 29.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83
a ti sto si me zajebao za don gedzu tesko da cu da ti oprostim.

Brate pa ne znam nikog ko je tamo fizički otišao, svi to isklikću i donese im se, i niko se nije požalio. Moja greška ako to nisam napomenuo.

Ja nikada nisam naručio hranu da mi donesu kući.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:08 29.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Kad si to bio?


sad polovinom avgusta. nekih sest popodne predvece. prvo nasli solunac, posle i gedzu, ali se nismo zaustavljali da se dalje raspitujemo kod kartarosa...mislim nisam video sta i kako je unutra, napolju ima onako 4-5 stolova u nizu, i za jednim od njih dva lika igraju karte.da sam bio sam mozda bih i stao ali klinca nekako animirati bi bila nemoguca rabota... a nisam siguran ni da bi prijalo tim likovima.



dragosevacsutra dragosevacsutra 09:10 29.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Aloebre gastarbajteri, šaevama bre svima đuture ... ne bi mi palo na pamet da će neko tamo da ide pošto je to negde u bespućima donjeg Dorćola gde može ne znam kakva sve neman da te izede.


Bili Piton Bili Piton 14:33 29.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

maksa83

Čubura, Lovac ili Kalenić. Verovatno pre Lovac ili Kalenić nego Čubura, mada je to stvar ukusa.


Čubura je ok ali samo to.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:01 29.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

dragosevacsutra
Kad si to bio?


sad polovinom avgusta. nekih sest popodne predvece. prvo nasli solunac, posle i gedzu, ali se nismo zaustavljali da se dalje raspitujemo kod kartarosa...mislim nisam video sta i kako je unutra, napolju ima onako 4-5 stolova u nizu, i za jednim od njih dva lika igraju karte.da sam bio sam mozda bih i stao ali klinca nekako animirati bi bila nemoguca rabota... a nisam siguran ni da bi prijalo tim likovima.





Mi kad smo došli, nije bilo ni tih kartaroša, prazno dvorište, nisam bio siguran da li je to sve Gedžino ili tu ima nekoliko tih establišmenta od kojih nijedan ne radi. Pripisali smo to tome što Beograd počinje da živi negde iza 11 uveče, radnom danom, a kasnije vikendom, dok smo mi naivkli da budemo gladni već u 7. Gedžin kafana je ona prva veća kuća sa desne strane kad se uđe u tu avliju.

A ovo za kešu se nisam zezao, čovek koji nas je posle služio se momentalno zaljubio i keca, hteo je da se cenjka tu na licu mesta, kako je krenulo, vraćali bismo se peške kući, sa više stotina evra u džepu.



dragosevacsutra dragosevacsutra 10:50 30.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Gedžin kafana je ona prva veća kuća sa desne strane kad se uđe u tu avliju.


da, bas to.

ok, probacemo next time, mozda nabodemo (mislim kliknemo) na nesto

freehand freehand 19:11 30.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

dragosevacsutra
Gedžin kafana je ona prva veća kuća sa desne strane kad se uđe u tu avliju.


da, bas to.

ok, probacemo next time, mozda nabodemo (mislim kliknemo) na nesto


Kad se budeš rešio za pravu avanturu objasniću ti gde je "Vampirska noć" u pustolinama Borče.
Ali to je samo za najhrabrije, da upozrorim na vreme.
munjara munjara 23:53 31.08.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

Usput , pošto Srbi uglavnom ne znaju svoju povijest od 1914-1917 na teritoriji Srbije ,evo jedan podatak
16.pješačka pukovnija (Bjelovarska ) koja je regrutovana na području Bjelovarsko križevačke županije u "Srpskoj kampanji" 1914, izgubila je 4762 vojnika i "časnika" odnosno 72 % pukovnije . UKUPNI gubici svih KundK vojski bili su 224000
a većina civilnih žrtava u Srbiji oko 850 000 otpada na Bugare ,Hrvate i Tifus
milisav68 milisav68 08:08 01.09.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

a većina civilnih žrtava u Srbiji oko 850 000 otpada na Bugare ,Hrvate i Tifus

?
docsumann docsumann 10:15 01.09.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

milisav68
a većina civilnih žrtava u Srbiji oko 850 000 otpada na Bugare ,Hrvate i Tifus

?


malo se munjara loše odrazio.
valjda bi trebalo - većina civilnih žrtava u Srbiji, oko 850 000, pada na dušu Hrvatima, Bugarima i Tifusu
milisav68 milisav68 10:42 01.09.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

docsumann
milisav68
a većina civilnih žrtava u Srbiji oko 850 000 otpada na Bugare ,Hrvate i Tifus

?


malo se munjara loše odrazio.
valjda bi trebalo - većina civilnih žrtava u Srbiji, oko 850 000, pada na dušu Hrvatima, Bugarima i Tifusu

A Nemci i Austrijanci su bili turistički, dobro.
nepopustljiv nepopustljiv 09:59 02.09.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

misha.m
nepopustljiv
Nije ti dobar redosled druže.

Pojavom ustašluka krenule su izbeglice ka Srbiji - bez ijednog tenka ili čega drugoga sa naše strane.
Ti tenkovi su trebali da stignu do Bjelovara za 24 časa gde je ustaška bagra opkolila kasarnu i poklala vojnike.
I za 2 dana bi rat stao.
Zašto to nije urađeno - mnogo je pitanja.
Da je bila srpska vojska, ne boj se da ne bi.
I ne bi bilo na hiljade mrtvih.
Ni sa jedne strane.
Naravno - to ne umanjuje strast Hrvata i ljubav prema Srbima - a posebno ustašoidima za koje je samo mrtav Srbin dobar Srbin.

Neka bude da ste Vi u pravu i da ja koji sam služio vojni rok u JNA 09/90 - 09/91 u Hrvatskoj nemam pojma šta se dešavalo i kakav je redosled bio.

Pa da.
To kada si služio vojsku pokazuje koliko si tada bio balav i nisi ništa razumeo od toga šta se događa.
docsumann docsumann 13:14 02.09.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

milisav68
docsumann
milisav68
a većina civilnih žrtava u Srbiji oko 850 000 otpada na Bugare ,Hrvate i Tifus

?


malo se munjara loše odrazio.
valjda bi trebalo - većina civilnih žrtava u Srbiji, oko 850 000, pada na dušu Hrvatima, Bugarima i Tifusu

A Nemci i Austrijanci su bili turistički, dobro.


cenim da je Nemce i Austtrijance on ukalkulisao kao Hrvate
freehand freehand 13:27 02.09.2019

Re: "Браво, Хрватска!"

docsumann
milisav68
docsumann
milisav68
a većina civilnih žrtava u Srbiji oko 850 000 otpada na Bugare ,Hrvate i Tifus

?


malo se munjara loše odrazio.
valjda bi trebalo - većina civilnih žrtava u Srbiji, oko 850 000, pada na dušu Hrvatima, Bugarima i Tifusu

A Nemci i Austrijanci su bili turistički, dobro.


cenim da je Nemce i Austtrijance on ukalkulisao kao Hrvate

Cenim da je uračunao da je najveći deo te prašinara te vojske bio sastavljen onako kako je rečeno.
nepopustljiv nepopustljiv 07:16 28.08.2019

M'da!

Skoro tri decenije od okupljanja ostarelih ustaša u dvorani Lisinski i bujanja ustašluka, Hrvati mogu da do kraja odsanjanju svoj san - trećina Srba probijenih, trećina pokatoličenih, trećina proteranih.
Ona šačica jadnih Srba preostala tamo, služe im kao alibi - jer, eto, nisu svi.
shone shone 08:12 28.08.2019

Re: M'da!

Ona šačica jadnih Srba preostala tamo, služe im kao alibi - jer, eto, nisu svi.


Koja šačica? Skoro svi imaju domovnice i pasoše. Statistika obrađuje papirologiju.
loader loader 09:21 28.08.2019

Re: M'da!

Hrvatska je čedo Evrope i isturena utvrda Vatikana. Ustaše su tu najmanje bitne i najmanje se pitaju o bilo čemu. Koliko im se odonud popusti lanac, toliko oni dohvate ovamo iskeženim zUbima.
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:28 28.08.2019

Re: M'da!

Skoro svi imaju domovnice i pasoše.


valjda svi, a ne skoro svi. ne vidim sta je sporno u tome (mislim, kao sto i saciri ima izvod iz knjige drzavljana...).

shone shone 10:46 28.08.2019

Re: M'da!

ne vidim sta je sporno u tome


Pa svi i šačica nije isto, ništa drugo nije sporno. To su državljani Hrvatske a gde će da žive to je stvar ličnog opredeljenja.

PS sve je počelo sa balvan revolucijom (ako se dobro sećam) sa ,,nećemo šahovnicu,, a sad kako ti kažeš ,,svi,, dobiše šahovnicu ,,iznad glave,, na dokumentima i prijavu mesta boravka. Tako da to nije ,,šačica,, kako reče Ćarli. I sve je ok.
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:49 28.08.2019

Re: M'da!

Pa svi i šačica nije isto, ništa drugo nije sporno.


slazemo se.
st.jepan st.jepan 12:06 28.08.2019

Re: M'da!

PS sve je počelo sa balvan revolucijom

Moram priznati, Milić od Mačve nikada nije bio moja šoljica čega bilo, al sad mi pade na pamet kakav je grandiozni vizionar taj čovek zapravo bio.

docsumann docsumann 14:21 28.08.2019

Re: M'da!

Ona šačica jadnih Srba preostala tamo, služe im kao alibi - jer, eto, nisu svi.


zvuči kao da im nešto zamjeraš? prebacuješ?
docsumann docsumann 14:26 28.08.2019

Re: M'da!

st.jepan
PS sve je počelo sa balvan revolucijom

Moram priznati, Milić od Mačve nikada nije bio moja šoljica čega bilo, al sad mi pade na pamet kakav je grandiozni vizionar taj čovek zapravo bio.



haha, i samom mi se javilo ... još onomad, kad je imao veliku retrospektivnu izložbu u Narodnom muzeju (1992? 1993?)

kako ne uspješe neko naoružanje da nakače na te balvanee. kakve bi to scene bile ko u epskofantastičnim stripovima, odredi letećih balvana, odniku izleću iznad brda i rokaju ustaške falange golim rukama*

* e sad, kako se izrađuju projektili od golih ruka, posebna je priča
nepopustljiv nepopustljiv 16:50 28.08.2019

Re: M'da!

docsumann
Ona šačica jadnih Srba preostala tamo, služe im kao alibi - jer, eto, nisu svi.


zvuči kao da im nešto zamjeraš? prebacuješ?

Možda tebi tako zvuči.
Meni ih je žao.
No, Srbi su to - izdržali su i gore.
Malo pomalo i oni će kud koji - mneko u majčicu Srbiju, a neko na druga mesta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana