Društvo| Mediji| Politika| Reč i slika| Sport

Ko se tenka lati...

Filip Mladenović RSS / 28.08.2019. u 01:50

... na traktoru će stradati.

Beogradska razglednica
Beogradska razglednica
Zagrebačka razlednica
Zagrebačka razlednica
"Ko se lati mača, od mača će poginuti" je Isusova metaforička izreka u značenju da određeno ponašanje, u ovom slučaju nasilno, na kraju povratno utiče na nečiju sudbinu. Izreka potiče iz Jevanđelja po Mateju, kada Isusov učenik (identifikovan u Jevanđelju po Jovanu kao Simon Petar) poteže mač da bi odbranio Isusa od hapšenja i odseca uvo jednom od stražara (Malchusu), nakon čega ga Isus opominje da spusti oružje:

"I gle, jedan iz Isusovog društva pruži ruku, isuka svoj mač i udari prvosveštenikovog slugu, te mu odseče uho. Tada mu reče Isus: vrati svoj mač na njegovo mesto; jer svi koji se maše za mač - od mača će poginuti."

Skoro 3 decenije nakon cveća bačenog na tenkove, koji su tutnjali novobeogradskim delom auto - puta prema Zagrebu i zatim učestvovali u masakriranju grada Vukovara, frustrirani srpski  nacionalizam (frustriran jer više nema tenkova, topova, haubica i aviona JNA za ostvarenje bolesnog mita o "svi Srbi u jednoj državi") postavio je tenk, pardon maketu tenka tik pored fudbalskog stadiona "Rajko Mitić"!?

U AVlijanerskom maniru, ovaj  bezuman i skandalozan postupak, koji vredja ne samo legendu "Crvene zvezde" Rajka Mitića, nego i elementarne sportske norme i civilizacijske vrednosti, javno su počeli da brane najplaćeniji funkcioneri aktuelnog režima. A sa druge strane, normalan, pristojan i demokratski Beograd najoštrije je osudio ovaj tupavi i uvredljivi čin.

A onda je samo dan kasnije, ispred fudbalskog stadiona "Dinama" u Zagrebu, postavljen jedan polovan traktor.

Slika i poruke ovog traktora su još jedan šamar srpskom nacionalizmu, makar i frustriranom, posle koga je jedini razuman i logičan sled dogadjanja: HITNO UKLANJANJE TENKA/MAKETE TENKA što dalje od fudbalskog stadiona "Rajko Mitić"!

 

 

Atačmenti



Komentari (507)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 01.09.2019

Re: Filipe

Fino. A koga onda danas nazivaš (nazivate) ustaša??


Retko kad ikoga, osim onoga ko za sebe to tvrdi.
Tebe, recimo, nisam nikad.
Mogu samo reći da je ovo bilo teško zlostavljanje logike,


A koja logika bi bila nezlostavljana (valjda pogađam šta si pod tim mislio)?

Ona koja kaže, neki narodi mogu zaslužiti da budu proterani sa dedovine, i ona, neki narodi mogu predstavljati opasnost pa se njihovim proterivanjem ta opasnost otklanja?
njonjo njonjo 22:30 01.09.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man

A koja logika bi bila nezlostavljana (valjda pogađam šta si pod tim mislio)?

Ona koja kaže, neki narodi mogu zaslužiti da budu proterani sa dedovine, i ona, neki narodi mogu predstavljati opasnost pa se njihovim proterivanjem ta opasnost otklanja?


Nisam vjernik ali izraziti ću se sa Bog mi je svjedok da ne mrzim Srbe, naprotiv.
U vezi ove teme osjećaji su komplicirani. Jesu li činjenice da su Srbi pobjegli a time je opasnost otklonjena uzročno posljedično povezane?? Meni se čini da jesu.
Da li bi da se 80-100% Srba vrati na svoja ognjišta uskoro opet bila nekakva "balvan revolucija" ? Osobno sam potpuno uvjeren da bi.
Na koji način ja gore navedene činjenice da posložim u svom ograničenom mozgu a da sebi želim dobro i da se Srbi ne naljute???
freehand freehand 22:36 01.09.2019

Re: Filipe

Da li bi da se 80-100% Srba vrati na svoja ognjišta uskoro opet bila nekakva "balvan revolucija" ? Osobno sam potpuno uvjeren da bi.

Zašto bi, u novoj konstelaciji u kojoj ne bi bili diskriminisani kao građani?
Ništa se ne bi desilo ni krajem osamdesetih da se nije raspadala država a u igri bilo hvatanje pozicija za novu preraspodelu uz masivno i masovno korišćenje svih ala i strahova na svim nivoima od duboko ličnog do etničkog i ideološkog.
njonjo njonjo 23:27 01.09.2019

Re: Filipe

freehand
Zašto bi, u novoj konstelaciji u kojoj ne bi bili diskriminisani kao građani?
Ništa se ne bi desilo ni krajem osamdesetih da se nije raspadala država a u igri bilo hvatanje pozicija za novu preraspodelu uz masivno i masovno korišćenje svih ala i strahova na svim nivoima od duboko ličnog do etničkog i ideološkog.


Zašto ne bi, je pravo pitanje? Mislim da bi se Hrvati trebali doooobro potruditi da se
Srbi ne bi osjećali ugroženi i opet bi rizik bio ogroman.
Neko vrijerme sam živio u tom kraju gdje je omjer bio 50%-50%. Mislim da sam dobro upoznat sa problematikom međunacionalnih odnosa. Doselio sam sa 9 godina a otprilike sa 10 godina od Srba sam saznao da sam Hrvat, pošto se u mojoj kući nacije uopće nisu spominjale (otac vojno lice). I Srbi i Hrvati iz tih krajeva su isti mentalitet zato se i ne vole. Ja i svi moji smo baš primorci (rođeni uz more) i sve sjeverno od jadranske magistrale smo tretirali jednako (i Srbe i Hrvate). Nismo ih baš volili (lokalpatriotizam).
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:25 02.09.2019

Re: Filipe

Na koji način ja gore navedene činjenice da posložim u svom ograničenom mozgu a da sebi želim dobro i da se Srbi ne naljute???

Probaj ovako, Hrvatska želi, smatra svojim, i one delove gde je ljudi čije je to, čije su tu kuće, zavičaj, poreklo, životi, preci, sve....ne smatraju svojom državom.
Šta Hrvatska traži tamo, što te ljude ne ostavi na miru kad je očigledno da oni Hrvatsku ne žele kod svojih kuća?
A Hrvatska je tu uljez, ona je tu došla, ne oni.
Kada bi neko otišao u Zagorje, gde Hrvatsku svi žele, i kad bi tamo obarao debla, onda bi oni bili krivi, ovako, neka svako ostane na svome i sve bi bilo u redu.

Država, poput Hrvatske, kojoj je jedino rešenje da protera narod sa neke teritorije da bi mogla njom da vlada je malo bolesna država.

Tu bolest joj je podarila Jugoslavija, da nje nije bilo, da je granica postavljena tamo gde je Mišić smatrao da je treba postaviti, sad bi svako bio tamo gde treba, Hrvatska tamo gde su Hrvati, Srbija tamo gde su Srbi, svako na svome i sve mirno.
njonjo njonjo 16:13 02.09.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man
Probaj ovako, Hrvatska želi, smatra svojim, i one delove gde je ljudi čije je to, čije su tu kuće, zavičaj, poreklo, životi, preci, sve....ne smatraju svojom državom.
Šta Hrvatska traži tamo, što te ljude ne ostavi na miru kad je očigledno da oni Hrvatsku ne žele kod svojih kuća?
Probaj ovako, Hrvatska želi, smatra svojim, i one delove gde je ljudi čije je to, čije su tu kuće, zavičaj, poreklo, životi, preci, sve....ne smatraju svojom državom.
Šta Hrvatska traži tamo, što te ljude ne ostavi na miru kad je očigledno da oni Hrvatsku ne žele kod svojih kuća?


Kuku meni. Kakva bi po tom principu izgledala Srbija (bez obzira što je već ostala bez Kosova) bez dobrog dijela Vojvodine (iako ste tu "popravili" krvnu sliku poslije drugog sv. rata), bez Sandžaka ....
Srbi u Hrvatskoj su imali jaaako malo etnički 100% čiste teritorije prije nego su se potrudili da je očiste 1991. godine.

hoochie coochie man
Tu bolest joj je podarila Jugoslavija, da nje nije bilo, da je granica postavljena tamo gde je Mišić smatrao da je treba postaviti,.


I po meni da nije bilo Jugoslavije ovakve Hrvatske (možda i nikakve) ne bi bilo i na kraju su Tito i partizani vratili od Italijana Istru i djelove Dalmacije. Da nismo bili dio velike Jugoslavije ništa ili malo od toga bi bilo.
Po meni su današnju Hrvatsku u biti stvorili Tito i partizani a posebno sam ponosan na svoju Dalmaciju i Dalmatince koji su tome dali veeeliki doprinos a proustaškom dijelu Hrvatske ta činjenica je trn u oku, kost u grlu, kamen u cipeli koju (činjenicu) oni kuže ali bagra će prije krepati nego to priznati. Zbog te činjenice povijest počinje 1991. godine. Od te Dalmacije i tih Dalmatinaca malo je danas ostalo.

hoochie coochie man
sad bi svako bio tamo gde treba, Hrvatska tamo gde su Hrvati, Srbija tamo gde su Srbi, svako na svome i sve mirno


I sam znaš da je ovo neizvedivo 100%.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:52 02.09.2019

Re: Filipe

Kuku meni. Kakva bi po tom principu izgledala Srbija


Neka izgleda kako god hoće.
Ako se uspostavi princip onda taj princip treba da važi za sve, pa neka izgleda kako kome zapadne.

Etničke granice su jedine logične granice, ima i istorijskih faktora koji na to utiču, ali su etniki važniji jer se tiču živih ljudi.

Srbija ima jake argumente, istorijske, da Peć bude u Srbiji, ali su joj etnički tanki, i zato, jbg i meni je žao, ali ostaje Sbija bez Pećke patrijaršije.
Ostala je i bez Skoplja, a ono je za sredjovekovnu Srbiju bilo značajnije od Peći pa šta da se radi.

A koji bi činioci Knin smestili u Hrvatsku?
Istorijskih nema, etničkih nema, i zato osatje samo gola sila, etničko čišćenje i zabrana povratka.
Nema druge, i sam si to zaključio.

A kakva bi sad Srbija po tom principu bila?
Pa negde tamo do pod Zagreb, manje od stotke, na puškomet što bi se reklo.
Takva situacija, takav princip, šta da se radi.
I po meni da nije bilo Jugoslavije ovakve Hrvatske (možda i nikakve) ne bi bilo i na kraju


Možda, ali o tome ne razmišljam.
Milsim stvarno, što bi mene uopšte bilo briga postoji li ili ne postoji Hrvatska?
Neka o tome Hrvati razmišljaju.
Ono što meni smeta je što je Jugoslavija ogromnu štetu napravila Srbiji, a za Hrvatsku me baš briga.

Po meni su današnju Hrvatsku u biti stvorili Tito i partizani


Koji bre partizani :)
Šta su se oni pitali, o čemu su oni odlučivali?
Komunisti su tU bili glavni, partizani su bili samo njihova vojska, partijsko sredstvo, alat.
I sam znaš da je ovo neizvedivo 100%.

Nikad ne reci nikad.
njonjo njonjo 23:51 02.09.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man
Neka izgleda kako god hoće.
Ako se uspostavi princip onda taj princip treba da važi za sve, pa neka izgleda kako kome zapadne.

Ovo je na nivou djeteta predškolskog uzrasta. Mislim da si zabasao (zalutao).

UNPA zone Sjever i Jug
Srbi 168.437 (67%)
Hrvati 70.708 (28%)
ostali 13.101 (5%)

UNPA sektor Zapad
Srbi 14.161 (60%)
Hrvati 6.864 (29%)
ostali 2.577 (11%)

UNPA sektor Istok (Uz granicu sa Srbijom)
Srbi 61.492 (32%)
Hrvati 90.454 (47%)
ostali 40.217 (21%)

Izvini ali to je čista budalaština.

Pošto je svima interesantno more i po tom principu Jadranska obala je neupitno Hrvatska još bi dobili Neum (izbjegli prekid).

hoochie coochie man
Koji bre partizani :)
Šta su se oni pitali, o čemu su oni odlučivali?
Komunisti su tU bili glavni, partizani su bili samo njihova vojska, partijsko sredstvo, alat.

Nisu svi partizani bili komunisti ali kad se kaže Tito i partizani, komunisti se podrazumijevaju.
hoochie coochie man
A kakva bi sad Srbija po tom principu bila?
Pa negde tamo do pod Zagreb, manje od stotke, na puškomet što bi se reklo.


Hrvatska je sada 90 km od Beograda. Big deal.

hoochie coochie man
Milsim stvarno, što bi mene uopšte bilo briga postoji li ili ne postoji Hrvatska?
Neka o tome Hrvati razmišljaju.


Pa to te ja pitam. Napokon smo došli do rješenja.
Pa koga boli briga za Srbiju, Srbe i njihove probleme.
a_olmos a_olmos 17:11 03.09.2019

Re: Filipe

Pa koga boli briga za Srbiju, Srbe i njihove probleme.


Pa izgleda one koji dolaze na srpske sjatove i komentarišu.
loader loader 09:30 28.08.2019

Kaže, nije tenk, nego maketa!!

Zemljo, otvori se ...
Kaže dr Stefanović, nije to tenk, nego maketa, i da su službena lica ispitala stvar, te se uverila da nema eksplozivnih sredstava niti ugrožavanja bezbednosti. Stoga, veli precizni službenik državni, nema elemenata kršenja zakona i tenk može da ostane tu gde je dovučen i postavljen.
..... ! ... Da ne poveruješ. Džaba je doktorirao ako ne shvata da između makete tenka i pravog funkcionalnog tenka u ovom slučaju ama baš nikakve razlike nema. Za Srbiju (i Zvezdu) šteta je svakako enormna, a ogleda se u više ravni. Ako ovaj kao ministar to ne kapira, gde je tek moć kapiranja kod zašišanih navijača!



cassiopeia cassiopeia 10:16 28.08.2019

Re: Kaže, nije tenk, nego maketa!!

Ako ovaj kao ministar to ne kapira, gde je tek moć kapiranja kod zašišanih navijača!


Juče baš diskutujem sa prijateljicom. Ona poludela jer njen sin, 18 mu godina, uopšte ne kapira zašto se ona iznervirala. Ona mu objašnjava... al' ne vredi. Dečko bistar, odličan đak, upisao faks koji je želeo... dobrica jedna. Džaba pričaš u kući, objašnjavaš, kad ceo sistem, društvo, škola, mediji pričaju drugu priču.

Samo možeš da se nadaš da će to što ti pričaš ostati negde i da će u nekom trenutku kliknuti.
loader loader 10:37 28.08.2019

Re: Kaže, nije tenk, nego maketa!!

Džaba pričaš u kući, objašnjavaš, kad ceo sistem, društvo, škola, mediji pričaju drugu priču.


Upravo tako. To je mašina kojoj se neki klinac teško može odupreti. Jedino da se dovuče ovamo, na blog, na driblanje i prevaspitanciju :)
cassiopeia cassiopeia 11:08 28.08.2019

Re: Kaže, nije tenk, nego maketa!!

Jedino da se dovuče ovamo, na blog, na driblanje i prevaspitanciju :)


Hahaha, ma gde na blog, tu će samo da poludi dok pohvata sve konce. Cenim da ih nikad ne bi ni pohvatao. Zamisli upad u raspravu četnici vs partizani. Jbldzbnjng
shone shone 11:11 28.08.2019

Re: Kaže, nije tenk, nego maketa!!

Zamisli upad u raspravu četnici vs partizani. Jbldzbnjng



shone shone 11:00 28.08.2019

IMT ?



Ma jel ovo IMT 533 traktor ?



Opet naše, zar nisu imali nešto originalnije?

M'da ovo je već out tema, stvari se akceleriraju od jutros.

B92 HITNO JAVLJA Veliko hapšenje na RTS-u!
misha.m misha.m 11:04 28.08.2019

Re: IMT ?

IMT sigurno, sad da li je 533 ili 539, to je za nagađanje. Po stanju lako može biti 533.
shone shone 11:07 28.08.2019

Re: IMT ?

IMT sigurno, sad da li je 533 ili 539, to je za nagađanje. Po stanju lako može biti 533.


Lep traktor ko lutka.Ako radi ko što je lep - ijaoooooo
freehand freehand 11:20 28.08.2019

Re: IMT ?

Opet naše, zar nisu imali nešto originalnije?

Prošle godine mi čovek Hrvat priča kako je njegov brat negde iz Podravine po debelom minusu zapucao u Beograd i odande po toj ciči dovezao ovakvog jednog tamo negde do Koprivnice ili gde već. Zaglavio bolnicu dve nedelje posle toga.
Al Ferfuson je Ferguson.
gedza.73 gedza.73 15:55 28.08.2019

Re: IMT ?

Opet naše, zar nisu imali nešto originalnije?

Zar nije (iako se uopšte ne razumem, niti sam u lazanski-radič-onajtrećiGargamel oružanom modu 'ispaljivanjanečegauminuti') tenk t-34 sovjetski a traktor IMT u stvari engleski?

Nije što je naše, al' je najlepše.
(vic o švalerki)
shone shone 16:13 28.08.2019

Re: IMT ?

Zar nije (iako se uopšte ne razumem, niti sam u lazanski-radič-onajtrećiGargamel oružanom modu 'ispaljivanjanečegauminuti') tenk t-34 sovjetski a traktor IMT u stvari engleski?


U pravu si.

Wiki
Prvi traktor ima motor od 35 KS i nosio je oznaku IMT 533, a kasnije je izrađena varijanta i sa motorom od 39 KS, motor IMR M33/T i nosio je oznaku IMT 539. Traktori su licencni, fabrike Masi Ferguson, a motori takođe licencni fabrike Perkins.
gedza.73 gedza.73 23:56 28.08.2019

Re: IMT ?

U pravu si.

Monti Pajton ironija. Hrvati postavljaju srpski traktor koji je u stvari britanski a Srbi tenk koji je jugoslovenski a u stvari je sovjetski.
Obe alatke neispravne i potiču iz sredine prošlog veka.

munjara munjara 21:42 31.08.2019

Re: IMT ?

Prošle godine mi čovek Hrvat priča kako je njegov brat negde iz Podravine po debelom minusu zapucao u Beograd i odande po toj ciči dovezao ovakvog jednog tamo negde do Koprivnice ili gde već. Zaglavio bolnicu dve nedelje posle toga.
Al Ferfuson je Ferguson

znam tu priču
freehand freehand 21:46 31.08.2019

Re: IMT ?

munjara
Prošle godine mi čovek Hrvat priča kako je njegov brat negde iz Podravine po debelom minusu zapucao u Beograd i odande po toj ciči dovezao ovakvog jednog tamo negde do Koprivnice ili gde već. Zaglavio bolnicu dve nedelje posle toga.
Al Ferfuson je Ferguson

znam tu priču

Sve su priče ispričane.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:36 28.08.2019

Tenkovske poruke:

Postavljanje tenka ispred stadiona Crvene zvezde je slanje militante, nacionalističke poruke, koja je strašna i udaljava Srbiju od civilizovanog sveta i evropskog puta, rekao je akademik Dušan Teodorović.

"Velika tamna senka stoji nad sportskim uspehom Crvene zvezde, a ta senka se zove - tenk... posle utakmice su se igrači Zvezde i vozili u okopnom vozilu, to je strašno, kakvu poruku šaljemo",kazao je Teodorović u "Novom danu" TV N1.

On je ocenio da su izjave zvaničnika da to nije tenk već maketa su stramne.

"Metaforično su ljudi nosili vešala na protestima pa su bili zatvarani, da li će sada ovi koji su doneli tenk da budu zatvoreni", upitao je Teodorović.

On je istakao da se ne sme zaboraviti da su 30-godišnjaci danas bili bebe kada je počeo raspad Jugoslavije, a u ratu je poginulo 130 000 ljudi.

"Slanje poruke sa tenkom je slanje militantne nacionalističke poruke, a stigao je odmah i odgovor pa je u Zagrebu postavljen traktor. Tako pred izbore u Hrvatskoj i Srbiji, Kolinda Grabar Kitarović i Aleksandar Vučić šalju jedno drugom nacionalističke poruke i dižu rejting i otvaraju prostor za nacionalističku retoriku", dodao je Dušan Teodorović.

Kako je naveo, poruka sa tenkom je strašna, jer bi svi oni mladi ljudi oko tenka sutra prihvatilili poziv da idu da sravne Vukovar sa zemljom.

"Poruka sa tenkom udaljava Srbiju od civilizovanog sveta i evropskog puta", istakao je Dušan Teodorović.

Prema njegovim rečima, Uprava Crvene zvezde ima mnogo veze sa postavljanjem tenka, a najviše sa tim ima Vučić.

"On je gospodar svega u Srbiji i na jednu njegovu reč tenk može da bude sklonjen. Pozivam Vučića da traži da se zbog 130 000 mrtvih u ratovima i sećanja na njih taj tenk skloni", poručio je akademik Dušan Teodorović.

"Ako je u 2019. naše glavno dostignuće postavljenje tenka ispred stadiona Crvene zvezde, onda smo mi u tragičnoj situaciji," zaključio je Dušan Teodorović.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:43 28.08.2019

filipe da nisi u dubrovniku

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:55 28.08.2019

Re: filipe da nisi u dubrovniku

dragosevacsutra
Nema kupanja kod Dubrovnika, morem plivaju fekalije




Академик Стојан Новаковић је писао (1901) на тему старе дубровачке књижевности: "Баш је Дубровник српска струја почела освајати нарочито XVI века, што се може најлакше видети по самом језику дубровачких писаца". То је био град Држића и Гундулића, али најлепшу слику о њему дали су у XIX веку племићи Пуцићи (старином Херцеговци), пре свега песник и српски родољуб (а католик) Медо Пуцић. Са корица једне изузетне књиге која представља првокласни "споменик Српству" у Дубровнику, види се Пуцићева изузетност. Он је био 1858. године аутор књиге нарочито вредан пажње јер је "кнез Медо Пуцић, био властелин дубровачки, граф загорски, витез јоанитски, коморник Њ:К. величанства шпанског младенца Војводе од Парме, члан Римске Академије од Квирита и царског и краљевског Бечког Друштва за истраживање и сачување старина". Такав дични "Европејац" а српског рода, а још католичке вере "преписао с дубровачке архиве" - објавио је изванредно историјску збирку докумената о Србима средњег века, на ћирилици у Београду. Било је то дело са насловом: "Споменици Србски од 1395. године до 1423. године тј. Писма писана од Дубровачке републике краљевима, деспотима, војводама и кнезовима Србским, Босанским и Приморским". "Граф" Медо је био неуморан књижевни радник и читалац; много српских књига је купио или за њих скупљао претплату. Скупљене песме са његовим ликом, објавила је 1879. године књижара браће Јовановић у Панчеву. Медо је био и један од васпитача српског краља Милана Обреновића. Умро је 1882. године у 61. години живота у родном граду. Српство му се на жалост мало одужило, мало га се сећа, још мање познаје и признаје.

Када је реч о Гундулићу, зна се да је дубровачки властелин Трајан Гундулић ишао у Београд, да тамо доштампа српско јеванђеље. У Дубровнику је 1893. године подигнут споменик Џиву - Иву Франа Гундулића, песнику старом српском. Још августа 1888. године поводом тристо година од његовог рођења, Дубровачка омладина је покренула акцију да му се подигне достојни споменик. Обратили су се целом југословенском простору одакле су очекивали финансијску помоћ. У лето 1893. године професора Александра Сандића, Новосађанина, најбоље је примио у "некадашњем кнежевском двору", тадашњи градски начелник "прави властелински кољеновић" барон Фране Гундулић.
Ribozom Ribozom 11:48 28.08.2019

imam

utisak da je ovo ideja onog blentavog vucicevog sina (kako ga sam Vucic opisuje), nakon povratka iz Moskve sa FP.
Dakle, vucicev sin video u Moskvi pored nekog stadiona parkirani tenk, pa mu sinula ideja...

Umesto da nocu knjizare posecuje, on blenta tatin snima tenkove...
Ove nove generacije...
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:50 28.08.2019

odjebi filipe

zasto je beograd svet

nepopustljiv nepopustljiv 17:37 28.08.2019

Re: odjebi filipe

dragosevacsutra
zasto je beograd svet


Da!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:56 28.08.2019

Zašto je Đoković CAR!

"Ja na sve nas iz regiona gledam manje-više isto. I zato se trudim uvek da budem otvoren, ljubazan i pristojan. Znam da su ratne rane sveže, potpuno razumem ljude koji nemaju isti stav poput mene prema komšijama, moja porodica i ja tokom rata nismo bili oštećeni i znam da se ne može od čoveka očekivati da zaboravi nešto, ali se barem može usresrediti na oproštaj. I ja to nastojim da prezentujem kroz svoje akcije i dela", rekao je Novak Đoković.

On je svestan da je više puta bio na meti medija u Srbiji zbog javnog iskazivanja simpatija prema fudbalskoj reprezentaciji Hrvatske.

"Istina, bio sam u nekim određenim medijima u Srbiji jako osuđivan što sam podržao hrvatsku fudbalsku reprezentaciju, ali mi nije smetalo. Ja takve stvari svesno radim. Zato što znam da sa svojim uticajem, statusom i imenom mogu doprineti pozitivnoj energiji i uzajamnoj podršci. Uostalom, koga ću podržavati ako neću Hrvatsku? Naprosto osećam da su Hrvati moji. Znam da će to nekima smetati, poštujem, ali nadam se i da drugi poštuju moj izbor" zaključio je Đoković.
tasadebeli tasadebeli 13:22 28.08.2019

Паланка звана Вудсток




О тенковима и тракторима у филозофији паланке зване Вудсток



Мале занимљивости из света астрологије у Добу Водолије


Да, пола века. Педесет година... (А мени је 55.)

Ове године се обележава 50 година од Вудстока, али и 50 година од објављивања "Филозофије паланке" Радомира Константиновића.


Razgovor povodom 50 godina knjige „Filosofija palanke“ u nedelju 25. avgusta u Ivanjici (ЛИНК)

Tekst Filosofije palanke Konstantinović je prvi put izgovorio avgusta meseca 1969. na Trećem programu Radio Beograda. Od tada, pola veka Filosofija palanke neprekidno je živo prisutna u kulturnoj i društvenoj javnosti.

O knjizi će govoriti dr Milivoj Bešlin, Živan Berisavljević, Milan Vlajčić, dr Slobodan Ilić, mr Vladimir Marović, dr Ivan Milenković, dr Latinka Perović, prof. dr Gojko Tešić i Radivoj Cvetićanin. Cilj razgovora u Ivanjici je da se napravi osvrt na bogatu povest ovoga dela, kao i na njegove aktuelne odjeke i recepciju.



50 година „Философије паланке” Радомира Константиновића - Радио Београд 3: Програмска шема - среда, 28. авг 2019. (ЛИНК)


Pomodne besmislice i filozofija palanke

19/09/2012 od Nebojša Katić

U prirodi je nesigurnog intelektualnog uma da ono što ne uspeva da razume tretira kao duboko i mudro. U prirodi je nesigurnog intelektualnog uma i da ne dovodi u pitanje povremena lupetanja priznatih autoriteta i da im veruje čak i kada ih ništa ne razume. Na eksploataciji ovih mentalnih slabosti počivaju pisanja svih opskurnih i nerazumljivih intelektualnih tekstova, kao i brutalna zloupotreba jezika koja sa tim ide.

U još jednom neuspešnom pokušaju da pročitam pretencioznu i konfuznu „Filosofiju palanke“ Radomira Konstantinovića, podsetio sam se poduhvata dvojice hrabrih profesora fizike, Alana Sokala i Јеаna Bricmonta. U svojoj knjizi „Fashionable Nonsense“, oni su izvrgli ruglu nadobudne, egzibicionističke tekstove francuskih postmodernista kojima se mnogi dive, iako ih malo ko razume. Pomenuta knjiga ima zanimljivu predistoriju. (1)

Profesor Sokal je 1996. godine u uglednom časopisu Social Text objavio naučnu parodiju pod naslovom „Transgressing the Boundaries : Toward Transformative Hermeneutics of Quantum Gravity“. Po njegovim rečima, ovaj konstrukt se sastojao od istina, poluistina, netačnosti i nelogičnih zaključaka. Rečenice su imale korektnu sintaksu, ali nisu značile ništa. Ukratko, Sokal je pokazao da nema tih gluposti ili nebuloza koje se učeno upakovane u nerazumljiv i hermetički jezik ne mogu publikovati, pogotovo kada dolaze od naučnih autoriteta. Kada je Sokal istom časopisu poslao drugi tekst u kome je objasnio da je prethodni tekst bio samo parodija, i razložio motive koji su ga naveli na ovakvu šalu, časopis ga nije odobrio za štampu. Obrazloženje je glasilo da taj (drugi) tekst ne odgovara njihovim intelektualnim standardima. Mora biti da ga je diskvalifikovala prelaka razumljivost, ili nedovoljna nerazumljivost.

Ova intelektualna farsa (tzv. afera Sokal) imala je veliki odjek i inspirisala je pisanje knjige „Fashionable nonsense“ u kojoj su kritikovani francuski postmodernisti. Iako Sokal i Bricmont nemaju poštovanja za strukturalizam, poststrukturalizam, postmodernizam i slične pravce, oni se u knjizi uglavnom ne upuštaju u filozofsku kritiku ovih pravaca. Njihova kritika je opreznija i fokusirana je na teren kojim oni dobro vladaju. Kako su postmodernisti (Jacques Lacan, Julia Kristeva, Jean Baudrillard, Luce Irigaray, Bruno Latour, Paul Virilio, Gilles Deleuze, Felix Guattari) voleli da svoje traktate kite i osnažuju pojmovima i konceptima fizike i matematike, Sokal i Bricmont su svoju kritiku usmerili upravo na tu stranu.(2)

Kada god pomenuti intelektualci koriste matematiku i fiziku kako bi svoje tekstove učinili „dubljim“, oni to uvek rade pogrešno, jasno demonstrirajući da ili ne razumeju, ili samo površno i jedva poznaju ono što izdašno koriste.

Svoju argumentaciju Sokal i Bricmont dobro potkrepljuju, pa knjiga obiluje citatima koji ilustruju neznanje, brojne logičke besmislice i praznu jezičku ekvilibristiku. Oni tvrde da se ovde ne radi o njihovom naučnom cepidlačenju i pedanteriji. Ne radi se ni o tome da su autori koji su predmet kritike, pojmove i koncepte matematike i fizike upotrebljavali kao metaforu, analogiju ili vid poetske slobode. U pravilu se radilo o neznanju i o nerazumevanju koncepta, o upotrebi koncepta bez ikakvog empirijskog smisla, o frljanju terminima bez obzira na kontekst u kome se koriste, ili o baratanju frazama i rečenicama koje su suštinski besmislene i nerazumljive. Ukratko, reč je o pokušaju da se na silu bude „dubok“ i egzaktan, ili da se zaseni prostota.

Fenomen o kome Sokal i Bricmont pišu je univerzalan i svuda prisutan u većoj ili manjoj meri. Ne verujem da se može jasno misliti a konfuzno pisati. Verujem da se konfuzija iz glave uvek prenosi na papir i da sa papira ne može pobeći. Alternativno objašnjenje za hermetično pisanje tekstova je možda ono koje sugeriraju Sokal i Bricmont – pretencioznost, bezidejnost ili trivijalna misao se često pokušavaju sakriti hermetičnim pisanjem.

Umesto da reči služe kako bi se kompleksni pojmovi i teze učinile jasnijim, intelektualci-egzibicionisti rade sasvim suprotno. Oni i nekomplikovane koncepte čine nerazumljivim, kako bi im dali dubinu.

To me i vraća na knjigu „Filosofija palanke“ koja je poslužila kao povod za ovaj tekst. U kontekstu ovoga što pišem nije bitno da li je ova knjiga biblija druge Srbije ili crvena marama za prvu Srbiju. U ovom kontekstu je nevažno šta Konstantinović misli o srpskim pesnicima, provincijalnom duhu, ili izvorima nacionalizma. Konstantinović može biti, ili ne mora biti u pravu i ja o tome ne želim ovde da sudim.(3)


Ovde je reč o tome da je tekst nerazumljiv, repetitivan, da se kroz knjigu mora putovati intuitivno i da se mora pogađati šta je to pisac hteo da kaže. Kako se ne radi o poeziji već o sociološkom eseju, takav napor je sasvim besmislen i graniči se sa mazohizmom. U lepoti tog jezika i rečenice se ne može uživati, to je muka čitati, i to sasvim nepotrebna muka. To što je Konstantinović verovatno želeo da kaže, moglo se reći mnogo jednostavnije, kraće i jasnije.

Bilo bi zanimljivo prevesti „Filosofiju palanke“ na neki od velikih evropskih jezika, mada ne verujem da bi se prevodioci utrkivali da to učine. Zato bi možda brojni poštovaoci ove knjige mogli da se oduže Radomiru Konstantinoviću i prevedu je, za početak, na engleski jezik. Time bi jasno pokazali da su Konstantinovića razumeli, a o njegovim mislima i stilu bi mogli da sude i za sada prikraćeni nepalanački čitaoci. Filozofskim i jezičkim sladokuscima predlažem da pokušaju sa prevodom makar neke od dužih rečenica iz knjige. (4)
——————————————————————

(1) Knjiga je u SAD objavljena pod naslovom „Fashionable Nonsense: Postmodern Intellectuals’ Abuse of Science”, dok je u Britaniji objavljena pod naslovom “Intellectual impostures: Postmodern philosophers’ abuse of science”.

(2) Kritike je ostao pošteđen Žak Derida koji (na svoju sreću) nije podlegao trendu i svoje teorije nije „začinjavao“ prirodnim naukama.

(3) Pripremajući svoj tekst, naišao sam na tekst profesora Slobodana Antonića pod naslovom „Rodno mesto i tajna druge Srbije“ ( http://www.nspm.rs/prikazi/rodno-mesto-i-tajna-druge-srbije.html) koji je za mene bio izuzetno informativan, i ovaj pasus se delimično referiše na Antonićev tekst.

(4) Rečenice nisu tendenciozno birane i ovakih i sličnih rečenica je u knjizi na pretek:

„Moment zablude, kao moment kojim ne-red (budući red) dolazi u sukob sa redom (sadašnjom istinom), ovde isključen zazorom od moguće prevare i tragedije koja se, ovom duhu, čini uvek kao delo jedne ne-razumnosti (ne-razboritosti, ne-trezvenosti), jeste onemogućen tako što je njegovo onemogućenje u stvari omogućenje pamfletizma kao prividne tragedije, odnosno kao sukoba koji se od tragedije jedino uzima, i na koji se tragedija svodi unižavanjem svakog stvaranja koje jeste sukob ali uvek (sukob) na nezavršivom putu istine ka samoj sebi u nezavršivom stvaranju, između racionalnog i iracionalnog (kao još ne-racionalizovanog)“ (str. 28)

ili

„Ovaj duh palanke, koji ovde dostiže, možda, najviši stepen svoje tragičnosti kao, uistinu, savršene nesposobnosti za tragediju, vrtoglavo se približava upravo tu svesti o svojoj nemogućnosti, jer se nužno ukazuje samom sebi kao duh koji hoće da bude naivan jer neće više da bude naivan (pošto hoće da bude u plemenu, siguran u njemu, a ne u nesigurnoj istoriji i još nesigurnijem vremenu), jer hoće iz nenaivnosti naivnog realizma u naivnost mitotvorne svesti, jer iz deziluzionističkog stava (i po njegovoj zapovesti) hoće stav iluzionizma, jer iz nihilističkog prezira egzistencije kao besmislenog rada hoće u raspevano-radini universum mitotvorne svesti, i jer, najzad, iz nihilističkog prezira jezika hoće u mađijsko jedinstvo reči i stvari (iluzorno-iluzijskog i stvarnog) duha plemena.“ (str. 145)





Ја ћу вечерас побећи са часа. Немојте да ме пријавите Латинки Перовић и Живану Берисављевићу. Побећи ћу па макар добио и неоправдани изостанак, јербо идем на Бањицу да гледам Рад - Чукарички. На Бањици преко пута Радовог стадиона је ВМА на коју су слетали хеликоптери за време грађанског рата деведесетих.



Препричаћете ми шта се буде причало на Трећем програму Радио београда вечерас од 22:25.

Кад се будем вратио кући.




niccolo niccolo 13:26 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

али и 50 година од објављивања "Филозофије паланке" Радомира Константиновића.

Jao, bio je neki bloger koji je ovde najstrašnije smarao s kritikom tog dela, nešto tipa 367 blogova je napisao o tome...
tasadebeli tasadebeli 13:53 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

niccolo
али и 50 година од објављивања "Филозофије паланке" Радомира Константиновића.

Jao, bio je neki bloger koji je ovde najstrašnije smarao s kritikom tog dela, nešto tipa 367 blogova je napisao o tome...



Да није овај исти? Катић?

Знам поуздано једино да тај Катић није Роми Даба/Феликс Крул/... (мноштво никова) јербо је овај наш блогодругар написао само један такав блог критику Константиновића, а после окренуо ћурак, па се данас заклиње у тог истог Константиновића.






EDIT: Мада, рекао бих, у овом окаченом тексту Катића јесте тема Константиновић, али су у ствари много занимљивији за посматрање читаоци, тумачи и следбеници "Филозофије паланке" у Србији и апостоли тих Константиновићевих надасве великих идеја попут:

"Нема и не може бити промене."

И слично.
niccolo niccolo 14:05 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

EDIT:

Aj' sačekaću ja još jedno pola sata, ako bude još neki edit, pa onda odgovaram
nsarski nsarski 15:00 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

Glupo je da citiram ceo Tasin tekst posvećen "Sokal aferi", ali bih voleo da se mnogi pozabave i pažljivije pročitaju ovo što je gore napisano. Poučno i otrežnjujuće štivo.
Kada se to pročita, onda treba preći na opštiji fenomen tzv. "kultur Marksizma" koji nam je doneo sve ovo Politički Korektno nasilje koje već globalno vlada nad svima nama. Koje nam porobljava i jezik i um.
Razume se, ovo je savet za one koji imaju interesovanje i strpljenja da otkriju tamnu stranu onoga što prolazi za "intelektualizam" globalizma. A ako ne, onda ništa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:18 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

Its left side, so to say.

Razume se, ovo je savet za one koji imaju interesovanje i strpljenja da otkriju tamnu stranu onoga što prolazi za "intelektualizam" globalizma.


A sa druge strane radikalni nekonzervativizam i kolektivizacija identiteta zasnovana na netrpeljivosti prema nekome ili nečemu. Tito, ili zarđale kašike/neoustašizam; opcije odabira. Bilo tema juče u Matici ali nisu dozvolili kradikali polemiku.
nsarski nsarski 16:36 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

A sa druge strane radikalni nekonzervativizam i kolektivizacija identiteta zasnovana na netrpeljivosti prema nekome ili nečemu. Tito, ili zarđale kašike/neoustašizam; opcije odabira. Bilo tema juče u Matici ali nisu dozvolili kradikali polemiku.


Pa, kad smo već doveli diskurs do tog nivoa, ne mogu a da ne primetim:


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:34 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

nsarski nsarski 17:47 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

Srđan Fuchs


Mislim, pokušao sam da dekonstruišem tvoj komentar i došao sam do, na primer, citiranog. A može da bude i ovako:

The move from a structuralist account in which capital is understood to structure social relations in relatively homologous ways to a view of hegemony in which power relations are subject to repetition, convergence, and rearticulation brought the question of temporality into the thinking of structure, and marked a shift from a form of Althusserian theory that takes structural totalities as theoretical objects to one in which the insights into the contingent possibility of structure inaugurate a renewed conception of hegemony as bound up with the contingent sites and strategies of the rearticulation of power.

Jednom kad tvoj komentar bude čitljiv za nas glupe narodne mase, i ja ću ti uzvratiti razumljivim tekstom. Inače, nema zezanja, ovo gore je deo ozbiljne disku(r)sije. Go figure.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:52 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

Zvuči kao teologija
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:22 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

Ne znam zašto Taske i ti doživljavate da se nešto uznosim nad vama, na 7. sprat. Uznosim se nad banality of the Evil; ne nad ljudskim bićima. Puj, puj - sotono, u vodu, vodu. Inače sam skromno biće i služim ljudima - "onaj koji među vama želi da bude velik, neka služi." I Taske i ti imate superiornu inteligenciju u odnosu na mene. Tako da, ne mogu se uznositi, sve da se i istripujem da sam inteligentniji - a nisam.
nsarski nsarski 21:33 28.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

Srđan Fuchs
Ne znam zašto Taske i ti doživljavate da se nešto uznosim nad vama, na 7. sprat. Uznosim se nad banality of the Evil; ne nad ljudskim bićima. Puj, puj - sotono, u vodu, vodu. Inače sam skromno biće i služim ljudima - "onaj koji među vama želi da bude velik, neka služi." I Taske i ti imate superiornu inteligenciju u odnosu na mene. Tako da, ne mogu se uznositi, sve da se i istripujem da sam inteligentniji - a nisam.


I have no fucking idea what you're talking about. Koji Taske? Kakav sprat? Kakva sotona? Kakva inteligencija? O čemu ti pričaš?
Da uzvratim sličnim:

Data aequatione quotcunque fluentes quantitates involvente, fluxiones invenire; et vice versa.
- ognjene reči.
Ovo gore je Newton rekao (napisao). U anagramu, to isto:


tj. dešifrovano
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:33 29.08.2019

Re: Паланка звана Вудсток

Nema veze, Taske razume.

PS. Uzgred, ovom tktk-tktktk-tktk Philosophiæ Naturalis Principia Mathematica azbukom se moj sin bavi. Ja sam ti slab u tome.
tasadebeli tasadebeli 14:29 28.08.2019

А лепо сам питао још у првом коментару...

Ко ће да се у'вати први у колце овде на Блогу Б92?













predatortz predatortz 15:02 28.08.2019

Ne znam...

... čija je ideja da se ispred stadiona postavi krntija od tenka, a igrači nakon utakmice voze u oklopnom vozilu, ali mu savetujem da promeni i lekara, i terapiju.

Kažem to kao zvezdaš sa preko četiri decenije navijačkog staža.

Inače, na samom stadionu, bar tamo gde sam bio sa detetom, atmosfera je bila korektna.
predatortz predatortz 15:11 28.08.2019

Nego...

nema tenkova, topova, haubica i aviona JNA za ostvarenje bolesnog mita o "svi Srbi u jednoj državi"

Zašto ti, kao nekakav Jugosloven, pljuješ ideju zbog koje je formirana Jugoslavija?
Malo koji narod bi, kao pobednik u velikom ratu, učinio ono što je učinio srpski. Da, umesto da pravi svoju kuću, što veću jer mu se to kao pobedniku može, srpski narod prigrli druge narode na svoju štetu. Po tim ljudima pljuješ, nesoju!
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:23 28.08.2019

Re: Nego...

predatortz
nema tenkova, topova, haubica i aviona JNA za ostvarenje bolesnog mita o "svi Srbi u jednoj državi"

Zašto ti, kao nekakav Jugosloven, pljuješ ideju zbog koje je formirana Jugoslavija?
Malo koji narod bi, kao pobednik u velikom ratu, učinio ono što je učinio srpski. Da, umesto da pravi svoju kuću, što veću jer mu se to kao pobedniku može, srpski narod prigrli druge narode na svoju štetu. Po tim ljudima pljuješ, nesoju!


Zato što su početkom XX veka jugoslovensku ideju zastupale najumnije srpske glave, da bi tu ideju krajem XX veka razbucale najtupavije srpske glave.

One koje su postavile tenk i angažovale oklopni transporter!
predatortz predatortz 16:28 28.08.2019

Re: Nego...

da bi tu ideju krajem XX veka razbucale najtupavije srpske glave.


Nisam znao da su Janša, Mesić, Kučan, Rugova, Tuđman, Alija i ostali secesionisti bili Srbi, a JNA vojska koja je razbijala Jugoslaviju.

Lupaš za medalju, Filipe.
I mnogo lud se praviš.

pecaros pecaros 16:43 28.08.2019

Re: Nego...

predatortz

Nisam znao da su Janša, Mesić, Kučan, Rugova, Tuđman, Alija i ostali secesionisti bili Srbi, a JNA vojska koja je razbijala Jugoslaviju.


Dočim Janša, Mesić, Kučan, Rugova, Tuđman, Alija i ostali secesionisti nisu bili Srbi, nego je JNA bila srpska vojska.

Da prostiš, tako sledi iz onog što si napisao.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:44 28.08.2019

Re: Nego...

Pre nabrojanih bili su neki Ćosići, Crnčevići, Bećkovići, Krestići...

Ko se ovde pravi lud?
predatortz predatortz 16:46 28.08.2019

Re: Nego...

Filip Mladenović
Pre nabrojanih bili su neki Ćosići, Crnčevići, Bećkovići, Krestići...

Ko se ovde pravi lud?


A šta su oni uradili na razbijanju Jugoslavije?
Izvršili secesiju Srbije?
alselone alselone 16:47 28.08.2019

Re: Nego...

Ko se ovde pravi lud?


docsumann docsumann 16:56 28.08.2019

Re: Nego...

alselone
Ko se ovde pravi lud?



Novak Đoković
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:58 28.08.2019

Re: Nego...

predatortz
Filip Mladenović
Pre nabrojanih bili su neki Ćosići, Crnčevići, Bećkovići, Krestići...

Ko se ovde pravi lud?


A šta su oni uradili na razbijanju Jugoslavije?
Izvršili secesiju Srbije?


Ne samo secesiju Srbije, nego i secesiju zdravog razuma, tolerancije, mudrosti...

Kao što je 1989. epilog toga nagovestio Ante Marković: Trovanje duha, siromaštvo i periferija Evrope...
predatortz predatortz 17:02 28.08.2019

Re: Nego...


Ne samo secesiju Srbije,


Ok. Kada je izvršena secesija Srbije?
Ti tvrdiš da je Srbija istupila iz SFRJ.
Ja te pitam kad, datum, po kojoj odluci?

Kao što je 1989. epilog toga nagovestio Ante Marković


Upravo on je izdao naređenje o upotrebi JNA.
Tvrdiš da je bio velikosrpski hegemonista?
alselone alselone 17:04 28.08.2019

Re: Nego...

Novak Đoković


CAR.
docsumann docsumann 17:10 28.08.2019

Re: Nego...

alselone
Novak Đoković


CAR.




car i po

ali i njemu su na podršci "vatrenima" zamjerali upravo zbog Tompsona
alselone alselone 17:13 28.08.2019

Re: Nego...

ali i njemu su na podršci "vatrenima" zamjerali upravo zbog Tompsona


To je ključno različito od budalaštine ovde. Nole se prosto nije bavio time, dok je Fićo pošteni bio full blown apologeta.

A i drugo, Nole je sportista, njega ne treba ni uvlačiti u političke priče jer nije u redu terati ga da se bavi time. Nije se on bavio ni našim zločincima. Dok bi od novinara koji ima principe očekivao jednak pristup. Samo principi - ili se baviš zločincima ili se ne baviš. Polovično je pokazatelj nečeg drugog.
predatortz predatortz 17:13 28.08.2019

Re: Nego...


ali i njemu su na podršci "vatrenima" zamjerali upravo zbog Tompsona


Više na tome što je iz faze srbovanja prešao u fazu "dobro jutro čaršijo na sve četiri strane", a obe faze su prenaglašene.
alselone alselone 17:15 28.08.2019

Re: Nego...

Nole nikad nije bio u fazi Srbovanja. Nole je samo bio u fazi patriotizma pa je kasnije jos dublje produbio tu fazu, i batalio medije i presao na pomoc onima kojima je pomoc najpotrebnija, sto bi bio jos veci patriotizam.
predatortz predatortz 17:17 28.08.2019

Re: Nego...

Nole nikad nije bio u fazi Srbovanja. Nole je samo bio u fazi patriotizma


Prenaglašeno. Tri prsta, krstići, lavići... to nije patriotizam. To je kičerica.
docsumann docsumann 17:21 28.08.2019

Re: Nego...

alselone
ali i njemu su na podršci "vatrenima" zamjerali upravo zbog Tompsona


To je ključno različito od budalaštine ovde. Nole se prosto nije bavio time, dok je Fićo pošteni bio full blown apologeta.

A i drugo, Nole je sportista, njega ne treba ni uvlačiti u političke priče jer nije u redu terati ga da se bavi time. Nije se on bavio ni našim zločincima. Dok bi od novinara koji ima principe očekivao jednak pristup. Samo principi - ili se baviš zločincima ili se ne baviš. Polovično je pokazatelj nečeg drugog.


u puno čemu se slažem s ovdje napisanim, ali Noletova riječ, i postupak, imaju XY puta veću medijsu težinu od Filipove.
pri tom, Nole nije samo sportista, ma kako uspješan bio, nije tek maneken za sponzore i poznate firme. ne, on je jedinstven upravo što umje da iznese mišljenje o mnogo širim aspektima života.

on jednostavno zna te ljude (fudbalere) lično. zna da nisu ustaše ni srbomrzitelji, iako zapjevaju uz Tompsona.
svjestan je da oni, naivno, u njemu vide samo patriotski sloj, a ne kao mi, i one mnogo zlosutnije.

docsumann docsumann 17:24 28.08.2019

Re: Nego...

predatortz
Nole nikad nije bio u fazi Srbovanja. Nole je samo bio u fazi patriotizma


Prenaglašeno. Tri prsta, krstići, lavići... to nije patriotizam. To je kičerica.


tako su tada proslavljali pobijede mahom svi sportisti iz Srbije. to je bila moda, opšte mjesto.
vremenom se otrcalo, postalo bezveze. što je, po meni, sasvim pok.
sem ako ne namjeravaš da i dalje (namjerno) bodeš oči komšijama, nadodajući novi krug u neverending spirali nacionalnog podnabijanja.
predatortz predatortz 17:29 28.08.2019

Re: Nego...

tako su tada proslavljali pobijede mahom svi sportisti iz Srbije


Jbte, to je tenis!
Ne fudbal, tenis!
Kad to uradi neki loptadžija poput brata Pantele, onda ok. Jbga, fudbaler.
Ali kad to radiš na najprestižnijim teniskim turnirima... Ne znam, meni je to smetalo. Kao i ono jedenje trave.
docsumann docsumann 17:33 28.08.2019

Re: Nego...

Jbte, to je tenis!
Ne fudbal, tenis!


pa ne znam šta su to fudbaleri osvajali na velikoj sceni, ali jesu odbojkaši, košarkaši, vaterpolisti.
i po običaju su se mnogi na podijum penjali sa podignuta tri prsta. rekoh, ne svi, ali bilo ih je dosta koji su tako proslavljali osvojena zlata.
alselone alselone 17:34 28.08.2019

Re: Nego...

zna da nisu ustaše ni srbomrzitelji, iako zapjevaju uz Tompsona.



Znaš i šta on zna a i kakvi su oni iako činjenice govore suprotno.
nepopustljiv nepopustljiv 17:49 28.08.2019

Re: Nego...

predatortz
tako su tada proslavljali pobijede mahom svi sportisti iz Srbije


Jbte, to je tenis!
Ne fudbal, tenis!
Kad to uradi neki loptadžija poput brata Pantele, onda ok. Jbga, fudbaler.
Ali kad to radiš na najprestižnijim teniskim turnirima... Ne znam, meni je to smetalo. Kao i ono jedenje trave.

Meni od Noleta ništa ne smeta!
Nole je Bog!
floki floki 17:50 28.08.2019

Re: Nego...

alselone
zna da nisu ustaše ni srbomrzitelji, iako zapjevaju uz Tompsona.



Znaš i šta on zna a i kakvi su oni iako činjenice govore suprotno.


a i tekst bojne čavoglave ne znaju napamet nego čitaju sa ceduljice, pa zato nisu srbomrzitelji... :)))
docsumann docsumann 17:51 28.08.2019

Re: Nego...

alselone
zna da nisu ustaše ni srbomrzitelji, iako zapjevaju uz Tompsona.



Znaš i šta on zna a i kakvi su oni iako činjenice govore suprotno.


zašto bi se neko grlio i pozdravljo sa srbomrziteljima, sem ako i sam nije?

predatortz predatortz 17:53 28.08.2019

Re: Nego...

Nole je Bog!


Nole je odličan teniser.
Za ostalo, kao i svi mi.
Negde ubode, negde omane.
Dobar i uspešan mlad čovek u svakom slučaju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:56 28.08.2019

Re: Nego...

predatortz

Ne samo secesiju Srbije,


Ok. Kada je izvršena secesija Srbije?
Ti tvrdiš da je Srbija istupila iz SFRJ.
Ja te pitam kad, datum, po kojoj odluci?

Kao što je 1989. epilog toga nagovestio Ante Marković


Upravo on je izdao naređenje o upotrebi JNA.
Tvrdiš da je bio velikosrpski hegemonista?


Atentat na premijera Zorana Đinđića 12. marta 2003. završni je čin samoubilačkog procesa začetog septembra 1987. godine. Tada je na tzv. Osmoj sednici srpskih komunista prevladala politika najvećeg ratnog zločinca u istoriji Srbije, Slobodana Miloševića. Uz javnu podršku znanih i neznanih saučesnika u zajedničkom zločinačkom poduhvatu. Svojim rečima – odapetim strelama pripremili su teren za rat. Rečenicama koje su urlikale krvožednošću. Toliko glasno da je došlo do ukočenosti od mržnje. Odmržnjavanje će potrajati decenijama.
Tu medijsku riku remetila su retka mirotvorna protivljenja, kao i par pokajničkih istupa. Početkom aprila 1991. godine, dok su se zahuhtavale pripreme za režirane ratove u Sloveniji i Hrvatskoj, nedeljnik “NIN” je objavio intervju sa slikarom i akademikom Mićom Popovićem. On se prvi odvažio na javno kajanje zbog podrške miloševićevskom nacionalističkom projektu. Na pitanje novinara “Plaća li Srbija danas danak (videli smo i u krvi) homogenizaciji pod parolom '…prvo Srbija, pa demokratija'…?", Mića Popović odgovara: “Na ovom mestu moram odmah da vas prekinem i da pre svega i samog sebe okrivim… Bio sam neoprezan i jedan sam od prvih koji je pristao na sintagmu “prvo Srbija, pa demokratija”. Srbiju je ta zamka opasno koštala. Pre nekoliko godina poverovali smo da je srpski problem iznad demokratskog problema, a ispostavilo se da smo pogrešili.” – zaključuje Mića Popović u “NIN”-u početkom aprila 1991.

Drugi srpski intelektualac, koji se nešto kasnije pokajao, bio je Borislav Mihajlović Mihiz. Svakako prvak medju srpskim nacionalistima, koji su se leti okupljali u Rovinju, dakle u Hrvatskoj. Jedan od najvatrenijih govornika na prvim masovnim antimiloševićevskim demonstracijama 9. marta 1991. Glavni inicijator prve velike opozicione koalicije u Srbiji - DEPOS 1992. godine.

Kada se sredinom 1993. razočaran povukao iz dnevne politike, najpre je vratio mandat narodnog poslanika. Zatim je publikovao svoja pokajnička saopštenja. Dok je divljao brutalni rat u susednoj Bosni, Mihiz se Otvorenim pismom obratio svojim prijateljima akademicima i domaćoj “eliti”:

"...Okrnjili smo ugled Crkve, Univerziteta, Akademije, Udruženja književnika, i gotovo svih javnih ličnosti koje su nešto značile. Spiskali smo narodnu privredu, proćerdali državu, i standard njenog stanovništva, a srpski narod obesramili na rubu sveta. Vladajuće režimske garniture koje su dovele do tog katastrofalnog bilansa bez premca, a bogami i njihovi protivnici koji u tome nisu umeli da ih spreče, moraju da odu sa političke scene. Među njima, razume se i onaj koji Vam govori!"

U poslednjem intervjuu javno je priznao da se kaje za sve kuda je naveo srpski narod da ide. Obećao je da će posle toga zaćutati. Održao je datu reč.

Izolovao se u svom stanu, u znak protesta i rezignacije, sve do smrti decembra 1997. godine!

Nausprot pokajnicima, ostali podržavaoci vođinog nelika i nedela držali su se politikantstva “događanja naroda” sve do konačnog sloma 2000. godine. Da bi posle pada voljenog vođe kameleonski prefarbali biografije. Ne hajući za upozorenja i proteste manjine srpskih intelektualaca. Nekolicine doslednih u antiratnoj i antinacionalističkoj poziciji.
predatortz predatortz 18:00 28.08.2019

Re: Nego...

Atentat na premijera Zorana Đinđića 12. marta 2003.


Čekaj!
Prvo mi odgovori da li su osobe koje si prozivao izvršile secesiju Srbije iz SFRJ, ili su to učinili neki drugi, iz drugih republika?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:10 28.08.2019

Re: Nego...

Svi bili na platnom spisku dedinjske SDB.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:11 28.08.2019

Re: Nego...

Najpre su nakon septembra 1987. godine srpski akademici, književnici, slikari, urednici, novinari, sveštenici..., sve nacionalista do nacionaliste, govorima mržnje pripremili teren za secesiju i za režirane ratove prema dogovoru Franje i Slobe.

A onda je Srbija, tj. zločinački režim Slobodana Miliševića, počinio PRVI akt secesije upadom u platni sistem SFRJ, leta 1990. godine. Tada je ovaj nakaradni režim tipičnom hajdučijom naštampao toliko novca da je nemačka marka, koja je tada vredela 7 markovićevih dinara, skočila na 11,5, a u oktobru te 1990. godine, na 13 dinara.

Potom je Srbija na neustavan način promenila svoj Ustav, tako da je ukinula autonomije pokrajina Kosovo i Vojvodina, dok je njihove korumpirane predstavnike zadržala u Predsedništvu i institucijama SFRJ.
predatortz predatortz 18:13 28.08.2019

Re: Nego...

Potom je Srbija na neustavan način


Da li je Srbija istupila iz SFRJ, ili nije?
Upad u pkatni promet nije secesija.
docsumann docsumann 18:13 28.08.2019

Re: Nego...

floki
alselone
zna da nisu ustaše ni srbomrzitelji, iako zapjevaju uz Tompsona.



Znaš i šta on zna a i kakvi su oni iako činjenice govore suprotno.


a i tekst bojne čavoglave ne znaju napamet nego čitaju sa ceduljice, pa zato nisu srbomrzitelji... :)))


znaš li ga ti? ja pojma nisam imao, pa sam (upravo) otišao na google da vidim o čem se tu nariče



Bojna Čavoglave

Za Dom - spremni!

U Zagori na izvoru rijeke Čikole
Stala braća da obrane naše domove
Stala braća da obrane naše domove

Stoji Hrvat do Hrvata, mi smo braća svi
Nećete u Čavoglave dok smo živi mi
Nećete u Čavoglave dok smo živi mi

Puče thompson, kalašnjikov, a i zbrojevka
Baci bombu, goni bandu preko izvora
Baci bombu, goni bandu preko izvora

Korak naprijed, puška gotovs i uz pjesmu svi
Za dom braćo, za slobodu, borimo se mi
Za dom braćo, za slobodu, borimo se mi

Čujte srpski dobrovoljci, bando, četnici
Stići će vas naša ruka i u Srbiji
Stići će vas naša ruka i u Srbiji

Stići će vas Božja pravda, to već svatko zna
Sudit će vam bojovnici iz Čavoglava
Sudit će vam bojovnici iz Čavoglava

Slušajte sad poruku od Svetog Ilije
Nećete u Čavoglave, niste ni prije
Nećete u Čavoglave, niste ni prije

Oj Hrvati, braćo mila iz Čavoglava
Hrvatska vam zaboravit neće nikada
Hrvatska vam zaboravit neće nikada



dakle, jedino je uvodni usklik nedoličan (koliko mi je poznato, velika su trvenja na hr političkoj sceni oko zabrane tog pozdrava. jedni ga osporavaju kao ustaški, bez utemeljenja u ranijoj hrvatskoj istoriji, drugi smatraju da kao opšteprihvaćen u dobrovoljačkim jedinicama ima novopečeni legitimitet).
ako su pametni - zabraniće ga.

ostatak pjesme je klasično domoljubno tripovanje. ničeg skandaloznog



pitanje je, trebali svakog ko na hrvatskim opštenardonim veseljima zapjeva ovu pjesmu proglasiti srbomrziteljem?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:15 28.08.2019

Re: Nego...

On se prvi odvažio na javno kajanje zbog podrške miloševićevskom nacionalističkom projektu. Na pitanje novinara “Plaća li Srbija danas danak (videli smo i u krvi) homogenizaciji pod parolom '…prvo Srbija, pa demokratija'…?", Mića Popović odgovara: “Na ovom mestu moram odmah da vas prekinem i da pre svega i samog sebe okrivim… Bio sam neoprezan i jedan sam od prvih koji je pristao na sintagmu “prvo Srbija, pa demokratija”. Srbiju je ta zamka opasno koštala. Pre nekoliko godina poverovali smo da je srpski problem iznad demokratskog problema, a ispostavilo se da smo pogrešili.” – zaključuje Mića Popović u “NIN”-u početkom aprila 1991.

Drugi srpski intelektualac, koji se nešto kasnije pokajao, bio je Borislav Mihajlović Mihiz. Svakako prvak medju srpskim nacionalistima, koji su se leti okupljali u Rovinju, dakle u Hrvatskoj. Jedan od najvatrenijih govornika na prvim masovnim antimiloševićevskim demonstracijama 9. marta 1991. Glavni inicijator prve velike opozicione koalicije u Srbiji - DEPOS 1992. godine.


He, Mihizova unuka mi umalo nesuđena supruga bila*. On, i Mića Popović su genijalci bili! Predivni Beograđani.

*Poznaju je Billy i Beba od Lončara, iz muzičkih krugova. Uspešna je u životu, mama i ostvarena umetnica. Žao mi je da se nismo venčali - dosad bismo imali 5 komata dečurlije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:25 28.08.2019

Re: Nego...

predatortz
Potom je Srbija na neustavan način


Da li je Srbija istupila iz SFRJ, ili nije?
Upad u pkatni promet nije secesija.


Upad u platni sistem je AKT secesije.

Protivustavna promena Ustava Srbije je AKT secesije.
pecaros pecaros 18:30 28.08.2019

Re: Nego...

Filip Mladenović

Protivustavna promena Ustava Srbije je AKT secesije.


Pri čemu u tom Ustavu Srbije piše da će Srbija uvažavati samo one delove saveznog Ustava koji joj se sviđaju.
predatortz predatortz 18:32 28.08.2019

Re: Nego...

Filip Mladenović
predatortz
Potom je Srbija na neustavan način


Da li je Srbija istupila iz SFRJ, ili nije?
Upad u platni promet nije secesija.


Upad u platni sistem je AKT secesije.

Protivustavna promena Ustava Srbije je AKT secesije.


Ni blizu.
U političkom smislu, secesija, otcepljenje, odvajanje, označavaju situaciju u kojoj deo neke zemlje, jednostavno, istupi i odvoji se od ostatka.
Srbija nije istupila iz SFRJ.

Naprotiv, rukovodstvo Srbije se zalagalo za opstanak Jugoslavije.


pecaros pecaros 18:37 28.08.2019

Re: Nego...

Naprotiv, rukovodstvo Srbije se zalagalo za opstanak Jugoslavije.


... i proglasilo prvi secesionistički Ustav.
predatortz predatortz 18:39 28.08.2019

Re: Nego...

pecaros
Naprotiv, rukovodstvo Srbije se zalagalo za opstanak Jugoslavije.


... i proglasilo prvi secesionistički Ustav.


U kom Srbija proglašava nezavisnost?
Ne sećam se tog Ustava.

dragosevacsutra dragosevacsutra 18:40 28.08.2019

Re: Nego...

He, Mihizova unuka mi umala nesuđena supruga bila*.


jebote jel ima neka riba iz bg, ns, zg, palestine, libana, izraela, you name it da nije umalo zavrsila sa tobom (ili bar htela da se ljubi?)

mogao si da imas vise ribe nego carlijeve cerke upisa na prestizne fakultete.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:49 28.08.2019

Re: Nego...



Nope, this one was special.
pecaros pecaros 18:50 28.08.2019

Re: Nego...

predatortz
pecaros
Naprotiv, rukovodstvo Srbije se zalagalo za opstanak Jugoslavije.


... i proglasilo prvi secesionistički Ustav.


U kom Srbija proglašava nezavisnost?
Ne sećam se tog Ustava.

Napisao sam u prethodnom komentaru - Srbija je odlučila da selektivno primenjuje savezni Ustav. Ako sad usledi zahtev: hajde mi nađi, dokaži, odgovor je - već smo pričali o tome pre sedam - osam godina, ko nije zapamtio, neka traži sam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:54 28.08.2019

Re: Nego...

To ti je ka'ci leader - žene vole muževnost, leadership, očinsku crtu, maljavost - silly to mention, decision making abilities, loverman skills...

ps. Nicollo zna.

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:56 28.08.2019

Re: Nego...

Pa 28. juna 1989. godine tokom govora na mitingu na Gazimestanu, Milošević izmedju ostalog izgovara i ovo: "Šest vekova kasnije, danas, opet smo u bitkama i pred bitkama. One nisu oružane, mada i takve još nisu isključene..."

Ima li većeg i validnijeg dokaza o pravim namerama zločinačkog režima Slobodana Miloševića najavljenim još juna 1989. godine!?
predatortz predatortz 19:02 28.08.2019

Re: Nego...


izmedju ostalog izgovara i ovo: "Šest vekova kasnije, danas, opet smo u bitkama i pred bitkama. One nisu oružane, mada i takve još nisu isključene..."

Ima li većeg i validnijeg dokaza o pravim namerama zločinačkog režima Slobodana Miloševića najavljenim još juna 1989. godine!?


Glupost!
U momentu kada separatisti, već godinama, ubijaju policajce, vojnike, nasrću na civile i njihovu imovinu, u pokrajini u kojoj je trajao etnički progon Srba, ovo nije pretnja. To je konstatacija.

Filip Mladenović Filip Mladenović 19:03 28.08.2019

Re: Nego...

Zrele, pametne i obrazovane žene vole da sa svojim partnerima ostvare barem ovo:

- slične (ne kažem iste) poglede na život i na svet

- dobar seks

Ako ima samo ono prvo, to vodi razvodu, raskidu, razlazu...

A ako ima samo ovo drugo, to je - tuc veza!
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:05 28.08.2019

Re: Nego...

predatortz

izmedju ostalog izgovara i ovo: "Šest vekova kasnije, danas, opet smo u bitkama i pred bitkama. One nisu oružane, mada i takve još nisu isključene..."

Ima li većeg i validnijeg dokaza o pravim namerama zločinačkog režima Slobodana Miloševića najavljenim još juna 1989. godine!?


Glupost!
U momentu kada separatisti, već godinama, ubijaju policajce, vojnike, nasrću na civile i njihovu imovinu, u pokrajini u kojoj je trajao etnički progon Srba, ovo nije pretnja. To je konstatacija.



Ma Kosovo je tada bio mačji kašalj za S/M režim...

Glavni ratni cilj je bio pola Bosne i šta može da se jami od Hrvatske!
predatortz predatortz 19:08 28.08.2019

Re: Nego...

Ma Kosovo je tada bio mačji kašalj za S/M režim...


Za tebe je msčiji kašalj kada Albanci ubijaju Srbe, siluju žene, pale i pljačkaju letinu?
I tome država, po tebi, nije trebala da se suprotstavi?


E,da...
A šta sa tim Srbima iz Bosne?
Evo, dopisuješ se sa jednim. Mislim da smo dovoljno pokazali, i pokazujemo, da nas Bosna ne zanima, niti nametnuto zajedništvo sa onim koji su služili svakom okupatoru, od Turaka do Hitlera, i nasrtali na nas.
Imamo li mi, žrtve više genocida, pravo da istupimo iz države koja nije po našoj meri?
Kao Albanci, npr iz Srbije?
gedza.73 gedza.73 19:27 28.08.2019

Re: Nego...

Filip Mladenović
Glavni ratni cilj je bio pola Bosne i šta može da se jami od Hrvatske!

To nije ratni cilj već je bilo po ustavu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:50 28.08.2019

Re: Nego...

Filip Mladenović


Glavni ratni cilj je bio pola Bosne i šta može da se jami od Hrvatske!

Kažu mi braća Hrvati da je cilj bio razmena populacije - Hrvati iz Bosanske Posavine čistac, Srbi iz Hrvatske čistac, i pravac na KiM; međutim potonji zajebali i zadržali se po Vojvodinama, Banjalukama, Beogradima i Dablinima; tako da je Slobi pukao plan.

Inače, ovo kod Knina je zanimljivo - zašto su siledžije napale pod maskama, kada se neoustaše tuku javno, nemaskirani? I baš inicira sled događaja koji ugrožavaju Srpsku Zajednicu u Hrvatskoj a dižu rejting neokonima pred izbore i u Hrvatskoj i u Srbiji?
nepopustljiv nepopustljiv 20:06 28.08.2019

Re: Nego...

pecaros
Naprotiv, rukovodstvo Srbije se zalagalo za opstanak Jugoslavije.


... i proglasilo prvi secesionistički Ustav.



Izvini!
nepopustljiv nepopustljiv 20:10 28.08.2019

Re: Nego...

dragosevacsutra
He, Mihizova unuka mi umala nesuđena supruga bila*.


jebote jel ima neka riba iz bg, ns, zg, palestine, libana, izraela, you name it da nije umalo zavrsila sa tobom (ili bar htela da se ljubi?)

mogao si da imas vise ribe nego carlijeve cerke upisa na prestizne fakultete.


Druže, mogao bi Čarli malo da ti jebe mater!
Rekli smo da se članovi tuđih familija ne pominju, a kamoli da se tim članovima svako govno ruga.
Mora da se zna red!

Članove moje familije mogu da pominju oni kojima sam ja to odobrio.
nepopustljiv nepopustljiv 20:13 28.08.2019

Re: Nego...

pecaros
predatortz
pecaros
Naprotiv, rukovodstvo Srbije se zalagalo za opstanak Jugoslavije.


... i proglasilo prvi secesionistički Ustav.


U kom Srbija proglašava nezavisnost?
Ne sećam se tog Ustava.

Napisao sam u prethodnom komentaru - Srbija je odlučila da selektivno primenjuje savezni Ustav. Ako sad usledi zahtev: hajde mi nađi, dokaži, odgovor je - već smo pričali o tome pre sedam - osam godina, ko nije zapamtio, neka traži sam.

Ma znamo da su srbomrsci, ti i tebi slični, najsrećniji što je Srbija dobila 2 pokrajine - ali i to vam je bilo malo. Vi biste jedino bili srećni da je nema uopšte - a potom ni Srba.
Jebote - kako vas ne mrzi da toliko mrzite i silujete logiku.
Komunjare!
nepopustljiv nepopustljiv 20:15 28.08.2019

Re: Nego...

Filip Mladenović
predatortz

izmedju ostalog izgovara i ovo: "Šest vekova kasnije, danas, opet smo u bitkama i pred bitkama. One nisu oružane, mada i takve još nisu isključene..."

Ima li većeg i validnijeg dokaza o pravim namerama zločinačkog režima Slobodana Miloševića najavljenim još juna 1989. godine!?


Glupost!
U momentu kada separatisti, već godinama, ubijaju policajce, vojnike, nasrću na civile i njihovu imovinu, u pokrajini u kojoj je trajao etnički progon Srba, ovo nije pretnja. To je konstatacija.



Ma Kosovo je tada bio mačji kašalj za S/M režim...

Glavni ratni cilj je bio pola Bosne i šta može da se jami od Hrvatske!

Ma Amerika!
Kakva kurčeva Bosna!
O bože - čime li te hrane?

nepopustljiv nepopustljiv 20:16 28.08.2019

Re: Nego...

Srđan Fuchs
Filip Mladenović


Glavni ratni cilj je bio pola Bosne i šta može da se jami od Hrvatske!

Kažu mi braća Hrvati da je cilj bio razmena populacije - Hrvati iz Bosanske Posavine čistac, Srbi iz Hrvatske čistac, i pravac na KiM; međutim potonji zajebali i zadržali se po Vojvodinama, Banjalukama, Beogradima i Dablinima; tako da je Slobi pukao plan.

Inače, ovo kod Knina je zanimljivo - zašto su siledžije napale pod maskama, kada se neoustaše tuku javno, nemaskirani? I baš inicira sled događaja koji ugrožavaju Srpsku Zajednicu u Hrvatskoj a dižu rejting neokonima pred izbore i u Hrvatskoj i u Srbiji?

Zašto Srbe jednostavno ne zoveš Srbi?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:17 28.08.2019

Re: Nego...

predatortz
Ma Kosovo je tada bio mačji kašalj za S/M režim...


Za tebe je msčiji kašalj kada Albanci ubijaju Srbe, siluju žene, pale i pljačkaju letinu?
I tome država, po tebi, nije trebala da se suprotstavi?


E,da...
A šta sa tim Srbima iz Bosne?
Evo, dopisuješ se sa jednim. Mislim da smo dovoljno pokazali, i pokazujemo, da nas Bosna ne zanima, niti nametnuto zajedništvo sa onim koji su služili svakom okupatoru, od Turaka do Hitlera, i nasrtali na nas.
Imamo li mi, žrtve više genocida, pravo da istupimo iz države koja nije po našoj meri?
Kao Albanci, npr iz Srbije?


Ne zamenjujete teze!
S/M režim je zloupotrebio kosovske Srbe na isti način kao krajiške Srbe!

A što se BiH tiče, dobro se sećam kada su naši rodjaci iz Banjaluke najavljivali pad njihovog rodnog grada i kada smo se porodično organizovali za njihov smeštaj i boravak kod nas!

Šta bi se desilo da je pala Banjaluka te 1995. godine? I zahvaljujući kome se nije desio taj crni scenario!?

Mućnite glavom kada govorite o BiH i o istupanju iz te države!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:22 28.08.2019

Re: Nego...

nepopustljiv

Zašto Srbe jednostavno ne zoveš Srbi?



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana