Obaveštenja

Kupanje od Istre do Dubrovnika...

Filip Mladenović RSS / 01.09.2019. u 01:32

Pa da li je...
Pa da li je...
to moguće!?
to moguće!?
Najnovije statistike dolazaka i noćenja turista iz Srbije u Hrvatskoj demantuju sve tabloidne i pinkoidne mrziteljske priloge i navode. Naime, broj dolazaka i noćenja srpskih turista od 2014. godine iz godine u godinu kontinuirano raste, sudeći po podacima Državnog zavoda za statistiku. Tako je broj turističkih dolazaka iz Srbije prošle, 2018. godine, bio 46,8 % veći, a broj noćenja 41,8 % veći nego 2014. godine.

I uporedni podaci za prvih 6 meseci ove godine pokazuju da se u odnosu na prošlu godinu nastavlja trend povećanih dolazaka i noćenja srpskih turista u Hrvatskoj. Uprkos sramotnom napadu na vaterpoliste Crvene zvezde na splitskoj Rivi u februaru, te huliganskom ataku na sezonske radnike u Supetru na Braču u junu, srpski turisti letuju sve više na hrvatskom primorju! Takodje, i broj dolazaka turista iz BiH kontinuirano raste.

I po učestalim srpskim registarskim oznakama, koje su se u julu i u avgustu mogle videti od Istre do Dubrovnika, za očekivati je da će se i u dva udarna letnja meseca beležiti znatan porast turista iz Srbije.
Istovremeno, i podaci o doseljavanju državljana Srbije u Hrvatsku imaju uzlazni trend, pa se tokom 2018. u Hrvatskoj nastanilo njih 2161, što je više nego što ih se ukupno doselilo u 4 prethodne godine.
U godini turističke stagnacije, pa i pada kad je reč o pojedinim zemljama, broj dolazaka turista iz Srbije u Hrvatsku ove godine bi mogao dostići brojku od 150 000.

Dakle, uprkos frustriranom nacionalizmu i uzajamnom pomaganju dva preživela i demagoška režima, beogradskog i zagrebačkog, u neobjavljenom verbalnom ratu i jalovom nametanju prošlosti, gradjanstvo Srbije odlazi na letovanja u Hrvatsku sve masovnije i sve duže!

Umesto zaključka navodim poučne reči hrvatskog istoričara Hrvoja Klasića i hrvatskog sportskog novinara Bernarda Jurišića:

"Voleo bih da se hrvatski i srpski političari, ekonomisti, menadžeri, utrkuju ko će više povećati industrijsku proizvodnju, ko će pokupiti više novca iz evropskih fondova ili povećati zaposlenost, s obzirom na to da i Srbi i Hrvati imamo elite koje nemaju jasnu viziju razvoja, strategije i jedino po čemu se razlikuju, ne samo Hrvati i Srbi nego i Hrvati između sebe, jeste - prošlost.
To je prošlost Drugog svetskog i Domovinskog rata, pri čemu je ovo sa Drugim svetskim ratom stvarno nakaradno, jer imamo u javnom prostoru ljude koji veličaju poredak i neke ličnosti koje je sav demokratski svet proglasio zločinačkim. Oni slave saradnike Hitlera i Musolinija, a neki kod nas se uporno trude iz svih žila taj sistem prikazati kao hrvatski i nametnuti ga kao protivtežu partizanskom ili komunističkom, antifašističkom pokretu, i time napraviti medveđu uslugu ne sebi, nego celom hrvatskom društvu."

Hrvoje Klasić

"Jedni paradiraju u crnim uniformama koje su osramotile njihov narod. Drugi postavljaju tenk ispred stadiona u čast svojih poraženih i poniženih očeva. Neiživljeni balavci kojima mame još uvijek spremaju sobu prijete nekim novim ratovima. Umjesto da se srame povijesnih poraza svojih predaka, oni ih pokušavaju pretvoriti u heroje.
A jedan život imate. Samo jedan život. Tako malen, kratak život. Da putujete, smijete se, roštiljate s prijateljima, da gledate utakmice ili filmove, da pijete, jedete, jebete. Da volite, da pomognete, da otkrijete neku novu zemlju, nekog novog prijatelja, neku novu uvalu. Da probate neko novo vino, da se zaljubite, da ronite, da letite, da bacite udicu, da uspavljujete svoje dijete. Da spasite nečiji život umjesto da ga uzmete.
Život je tako lijep. I tako kratak. I od svega lijepoga što svaki dan možete od njega uzeti, vi birate mrziti? Stvarno? A dok mrzite, život vam leti ispred nosa. Vrata se zatvaraju. Prilike prolaze. Svaki dan u kojem mrzite je jedan dan manje u kojem ste mogli živjeti.
Dogovorite se, brate mili, svi vi koji se mrzite i živite u prošlosti. Skupite se na jednu livadu i mrzite se do besvijesti. Igrajte se vojničina i junačina, lomite jedni drugima lubanje i udove, mašite krpetinama i glumite frajere.
A nas debile kojima niste zanimljivi i koji ne želimo više ratovati ostavite da otvorimo bocu vina. Da naložimo gradele. Da putujemo, da se družimo, da živimo i da se smijemo. U ovo malo vremena koje imamo. I koje će proletjeti prije nego što mislimo.
Jebite se vi i vaši tenkovi.

Vi i vaši ratovi."

Bernard Jurišić

 

Atačmenti



Komentari (412)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 17:13 01.09.2019

Re: ,

milisav68
..a na blogu ste svi skocili nekim neprimerenim komentarima...evo tasa se pita, zasto se ne pise o letovanju u Grckaoj, nego u Hrvatskoj, profea, zasto nisu pomenuti delovi Jadrana koji ne pripadaju Hrvatskoj, sa sve napomenom, da je jasno gde je Filipovo srce-wtf?!

U prevodu, ne pitaj ništa, samo klimaj glavom?

Ok.



Што би рекао онај мој Кум из кинеског Ванкувера у фашистичкој Кењади:

"Какве су ти сисе, такав ти је живот. Дакле, опуштено."

Иначе, баш прошле недеље испратих (опет! ) Кума и породицу му за Ванкувер. Боравио овде мало преко лета, па и ишао на летовање на море десетак дана.

У Грчку.









Ови горе су из Риџајне, Саскечуан. Није баш Кумова Британска Колумбија, али Кењада је велика земља, па он то рачуна као свој комшилук. Као ми Срби што рачунамо Грчку.





angie01 angie01 17:27 01.09.2019

Re: ,

nepopustljiv


sladjane, tebi se ne obracam, jer si nedostojan uvazavanja,... zaobidji me u sirokom luku,...a za etikete tipa ustaska gamad, koje ovde lepis blogerima, ovog puta meni, uredno cu te prijaviti moderaciji.
Bili Piton Bili Piton 19:43 01.09.2019

Re: ,

Filip Mladenović






P.S. Od 13. do 22. septembra u Zagrebu se održava veliki muzički festival "RUJANFEST". Na njemu, izmedju ostalih, učestvuju i Seka Aleksić, Željko Samardžić, Željko Joksimović, Miroslav Ilić...


E a vidi ovo....Makarska To bi ujedno bili i moji razlozi zašto me letovanje u Hrvatskoj ne privlači suviše. Ali u Zagreb me zovu u goste već godinama, moraću da udovoljim kad tad, i sa zadovoljstvom, jer su sjajni ljudi u pitanju.


maksa83 maksa83 19:53 01.09.2019

Re: ,


Uuuu ka-kav lajnap...

Ne zna čovek na šta bi pre neotišao.
Bili Piton Bili Piton 19:55 01.09.2019

Re: ,

maksa83

Uuuu kakav lajnap...

Ne zna čovek na šta bi pre neotišao.


Deadly, sine, deadly
predatortz predatortz 20:01 01.09.2019

Re: ,

Bili Piton
maksa83

Uuuu kakav lajnap...

Ne zna čovek na šta bi pre neotišao.


Deadly, sine, deadly


Dećki, kak ste zlobni!
Bilo bi tak krasno da umjetnici sa liste tamo i ostanu.
Mi bi se već nekak snašli i bez njih, ne...
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:02 01.09.2019

Re: ,

maksa83

Uuuu kakav lajnap...

Ne zna čovek na šta bi pre neotišao.


Bili Piton


Deadly, sine, deadly


Ne znate vi momci ništa o diskoteci u Posušju. Jednom, ako me ne bude mrzelo napisaću nešto o tome. Ako se pitate gde je to, ovde je.
predatortz predatortz 20:04 01.09.2019

Re: ,

Ne znate vi momci ništa o diskoteci u Posušju.


Ma, kakvo Posušje!
Idi kod Nasera na Modrac i mislićeš da si na Ibarskoj.
Bili Piton Bili Piton 20:14 01.09.2019

Re: ,

predatortz
Ne znate vi momci ništa o diskoteci u Posušju.


Ma, kakvo Posušje!
Idi kod Nasera na Modrac i mislićeš da si na Ibarskoj.


Znači ta priča o fašističkom brlogu je u osnovi idimidodjimi?

Da rekoste narodnjački brlog pa i da se razumEmo.

A najbolji argument gore - ako nije obrisan - je "moram tamo da pričam u pola glasa". Pa učtiv čovek će svugde tako, i u Hrvatskoj, i u Turskoj, i u Španiji, Maroku, Grčkoj....okej, u Grčkoj možda ne, tamo Palma divlja u plićaku, to je nemoguće popraviti ma kako uvidjavan i tih čovek na letovanju bio.
freehand freehand 20:18 01.09.2019

Re: ,

Bili Piton
maksa83

Uuuu kakav lajnap...

Ne zna čovek na šta bi pre neotišao.


Deadly, sine, deadly

Dedli je kad U Medulinu od Sinana, Ere, Miroslava i Cece ne možeš da spavaš celu noć jer kilometar dalje (da, pa gledaj koliko trešti) Albanac restorater ženi sina.

A kad već Vrabac reče Posušje:

predatortz predatortz 20:20 01.09.2019

Re: ,

Znači ta priča o fašističkom brlogu je u osnovi idimidodjimi?


Ja sam veoma jednostavan čovek, i rezoni su mi takvi.
Ne vodim decu tamo gde mogu biti izloženi šikaniranju, niti sam nameran da plaćam za to.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:22 01.09.2019

Re: ,

Bili Piton


Znači ta priča o fašističkom brlogu je u osnovi idimidodjimi?



Pa znaš kako, priča je malo kompleksnija.
Ako imaš zaštitu jedne od najmoćnijih familija (klanova) u kraju, onda ti se klanjaju do zemlje.
Ali, dok im Don to ne objasni pljuju ti po kolima u najboljem slučaju, a vrlo lako možeš da popiješ i ozbiljne batine.
Bili Piton Bili Piton 20:28 01.09.2019

Re: ,

vrabac_onaj
Bili Piton


Znači ta priča o fašističkom brlogu je u osnovi idimidodjimi?



Pa znaš kako, priča je malo kompleksnija.
Ako imaš zaštitu jedne od najmoćnijih familija (klanova) u kraju, onda ti se klanjaju do zemlje.
Ali, dok im Don to ne objasni pljuju ti po kolima u najboljem slučaju, a vrlo lako možeš da popiješ i ozbiljne batine.


Svugde možeš da popiješ ozbiljne batine ako se kurčiš a ja bih dodao - i treba. Elementarno, Votsone moj dragi.

S druge strane nemoj misliti da te ne razumem - tamo gde postoji opasnost da mi neko izbuši gume iz čiste pakosti, ići ću avionom, ako me srce baš toliko vuče da idem, i biti manji od makovog zrna, što su zdravorazumske mere predostrožnosti. Ali ne može i jare i pare - i da se džekiraš i da ti se klanjaju. Srbi bi to voleli, znam, ali to naprosto ne biva.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:32 01.09.2019

Re: ,

Bili Piton
vrabac_onaj
Bili Piton


Znači ta priča o fašističkom brlogu je u osnovi idimidodjimi?



Pa znaš kako, priča je malo kompleksnija.
Ako imaš zaštitu jedne od najmoćnijih familija (klanova) u kraju, onda ti se klanjaju do zemlje.
Ali, dok im Don to ne objasni pljuju ti po kolima u najboljem slučaju, a vrlo lako možeš da popiješ i ozbiljne batine.


Svugde možeš da popiješ ozbiljne batine ako se kurčiš a ja bih dodao - i treba. Elementarno, Votsone moj dragi.

S druge strane nemoj misliti da te ne razumem - tamo gde postoji opasnost da mi neko izbuši gume iz čiste pakosti, ići ću avionom, ako me srce baš toliko vuče da idem, i biti manji od makovog zrna, što su zdravorazumske mere predostrožnosti. Ali ne može i jare i pare - i da se džekiraš i da ti se klanjaju. Srbi bi to voleli, znam, ali to naprosto ne biva.


Ne dragi moj Votsone. Nikakvo kurčenje.
Samo pogrešne tablice i pogrešan dijalekat istog jezika, koliko god da si pristojan i učtiv.
Treba tamo biti i neko vreme boraviti da bi se shvatilo.
Bili Piton Bili Piton 20:38 01.09.2019

Re: ,

vrabac_onaj

Treba tamo biti i neko vreme boraviti da bi se shvatilo.


Ja nisam bio pa ne mogu da sudim ali čujem priče i ovakve i onakve. Od toga da niko nije podigao obrvu na beogradski govor niti bilo kakvo drugo obeležje (čak naprotiv), dotle da su ljudi pretrpeli bedastoće iz čista mira (čak i dan danas, iako progresivno sve manje što vreme više odmiče). Što sve navodi na jednostavan logički zaključak - može da ti se zalomi i ovako i onako ali nijedno od ta dva nije pravilo uklesano u mermeru, pa je stoga prilično deplasirano govoriti u tako širokim potezima o "fašističkom brlogu", zar ne.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:40 01.09.2019

Re: ,

može da ti se zalomi i ovako i onako


Može da ti se zalomi da ne naebeš, dovoljno :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:42 01.09.2019

Re: ,

Bili Piton
vrabac_onaj

Treba tamo biti i neko vreme boraviti da bi se shvatilo.


Ja nisam bio pa ne mogu da sudim ali čujem priče i ovakve i onakve. Od toga da niko nije podigao obrvu na beogradski govor niti bilo kakvo drugo obeležje (čak naprotiv), dotle da su ljudi pretrpeli bedastoće iz čista mira (čak i dan danas, iako progresivno sve manje što vreme više odmiče). Što sve navodi na jednostavan logički zaključak - može da ti se zalomi i ovako i onako ali nijedno od ta dva nije pravilo uklesano u mermeru, pa je stoga prilično deplasirano govoriti u tako širokim potezima o "fašističkom brlogu", zar ne.


Baš lepo što ti mene učiš o Hrvatskoj i Hrvatima.

Bili Piton Bili Piton 20:46 01.09.2019

Re: ,

hoochie coochie man
može da ti se zalomi i ovako i onako


Može da ti se zalomi da ne naebeš, dovoljno :)


Verovatno si hteo si da napišeš "da naebeš". Jasno, može da ti se zalomi, ali svako taj rizik može i treba da izvaga za sebe. Ovo večito globalno mračenje kad god se pomene letovanje u Hrvatskoj je, brate, smorno za slušati svaki put.
Bili Piton Bili Piton 20:47 01.09.2019

Re: ,

vrabac_onaj


Baš lepo što ti mene učiš o Hrvatskoj i Hrvatima.



Nisam hteo da to zvuči kao lekcija, zbilja ne. Ali rekao sam manje više sve što sam imao, sad ću da povučem ručnu
freehand freehand 20:51 01.09.2019

Re: ,

Bili Piton
hoochie coochie man
može da ti se zalomi i ovako i onako


Može da ti se zalomi da ne naebeš, dovoljno :)


Verovatno si hteo si da napišeš "da naebeš". Jasno, može da ti se zalomi, ali svako taj rizik može i treba da izvaga za sebe. Ovo večito globalno mračenje kad god se pomene letovanje u Hrvatskoj je, brate, smorno za slušati svaki put.

Pa dobro, ako ti je do najebavanja ne moraš u Hrvatsku, a ni tablice nisu mnogo bitne.



A i izvesni Bris Taton hvalio je nazdravljajući u centru Beograda gostoljubivost njegovih stanovnika deset minuta pre nego što je odlučio da sa nekoliko metara skoči glavačke na beton.

Čudo su predrasude i stereotipi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 01.09.2019

Re: ,

Verovatno si hteo si da napišeš "da naebeš"


Ne, hteo sam baš ono što sam napisao da napišem.
Ono, idi tamo, ko zna, možda i ne naebeš, možda i dobro prođeš, i to može da ti se zalomi.

ali svako taj rizik može i treba da izvaga za sebe


To svakako, a i opsanost, avantura, je nekome primamljiva :)

Nije mi bliska logika, ma valjda mi se tamo neće ništa desiti, pre bih odabrao varijantu, tamo nema šta da mi se desi.

Ali, što reče, svako za sebe bira.
vcucko vcucko 21:04 01.09.2019

Re: ,

angie01


...a svako neka slobodno ide gde hoce, gde voli i gde mu je dobro i neka o tome pise- zasto bi opstruirao tudje izbore i jos mu ucitavao nesto sto ne stoji.

Izvini, ali ko ti to merodavno spori ili brani?

Neće biti da se u izboru destinacije konsultuješ sa komentarima sa raznih portala (gde se može pročitati sve i svašta, sa sumnjivom autentičnošću).

Jedina rezerva je ono što spomenuo i Tasa - da, možda neki od svakako dobrih ljudi kod kojih ideš/idete imaju problem kad odeš/dete. Moraju da objašnjavaju neke stvari svjetini. A svjetina je... grdna pučina, objasnio Njegoš.

To i ništa više.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:14 01.09.2019

Re: ,

A svjetina je... grdna pučina, objasnio Njegoš.


Posle Čurčin razradio...
vcucko vcucko 21:16 01.09.2019

Re: ,

tasadebeli

Само јој је један деда ово наше обично домаће говече као и ја, из Радовања, Шумадија.)

Nisam upratio ranije (ako si spomenuo uopšte).

Da nije u vašem vajatu crni Tomica čestitog vožda za glavu skratio?

Bem te istorijo srpska... tužna li si.
angie01 angie01 21:38 01.09.2019

Re: ,

Izvini, ali ko ti to merodavno spori ili brani?


je l u ovom merodavno kec?

pa normalno da nije,...komentariala sam ono sto sam procitala u reakcijama na tekst, pa i osporavanje da se pise o letovanju u Hrvatskoj,( a zsto ne u Grckoj), osporavanje da se uopste pise o letovanju kada su ljudi siromasni- iako blog nije ni o jednom ni o drugom i slicno...


To i ništa više.


e, ako se tasa zabrinuo, za svakako dobre ljude, kojima bi dolazak nekih odavde mogao naciniti problem- onda dobro:)).
milisav68 milisav68 21:40 01.09.2019

Re: ,

Da nije u vašem vajatu crni Tomica čestitog vožda za glavu skratio?

Jeste, to je baš moj kraj, i moj deda je iz Radovanja, gledam ga sa prozora (doduše kroz brdo).
Bem te istorijo srpska... tužna li si.

Jbga, sam je kriv što je poverovao Grcima, da je ponovo došlo vreme da se diže ustanak.
freehand freehand 21:42 01.09.2019

Re: ,

Jbga, sam je kriv što je poverovao Grcima, da je ponovo došlo vreme da se diže ustanak.

Taso, nemoj ovo da čitaš. Sopot nam je sudbina.
mirelarado mirelarado 21:56 01.09.2019

Re: ,

osporavanje da se uopste pise o letovanju kada su ljudi siromasni- iako blog nije ni o jednom ni o drugom i slicno...


Da, da, blog je u stvari o kupanju...
tasadebeli tasadebeli 22:12 01.09.2019

Re: ,

mirelarado
osporavanje da se uopste pise o letovanju kada su ljudi siromasni- iako blog nije ni o jednom ni o drugom i slicno...


Da, da, blog je u stvari o kupanju...



Суботом.

Мада мним да је о Ђурђевдану и о Митровдану сасвим довољно што се тиче те хигијене.
angie01 angie01 22:30 01.09.2019

Re: ,

Da, da, blog je u stvari o kupanju...


blog je o tome, da i pored napaljenih sa obe strane i suza predvodnika, ipak ima dovoljno normalnih, kojima nije do sranja u zle krvi-za koje se vec pokazalo cemu sluze- nego do normalnog zivota...i ima ih sve vise....a eto ispada da to nije bas pozeljno.


ps- vidim, ne smeta prica o letovanju u Grckoj.
tasadebeli tasadebeli 22:31 01.09.2019

Re: ,

shone
sem sto tasa uopsteno napominje da da ne ide vise u Hrvatsku, da ne bi nesto bilo....


Možda voli šokice pa se boji da ne uleti pod stare dane u neku ljubavnu aferu.



А ти их не волиш?

Шокице?




mirelarado mirelarado 22:59 01.09.2019

Re: ,

angie01
Da, da, blog je u stvari o kupanju...


blog je o tome, da i pored napaljenih sa obe strane i suza predvodnika, ipak ima dovoljno normalnih, kojima nije do sranja u zle krvi-za koje se vec pokazalo cemu sluze- nego do normalnog zivota...i ima ih sve vise....a eto ispada da to nije bas pozeljno.


ps- vidim, ne smeta prica o letovanju u Grckoj.


Divno je od tebe što si mi to sve tako lepo objasnila. Žao mi je što u tome ne vidim povod ni za plakanje, ni za ushićenje, jedino što mislim da normalnom životu teže svi normalni ljudi, čak i oni koji ne letuju u Hrvatskoj.

P.S. na P.S. Što, tebi smeta priča o letovanju u Grčkoj?
tasadebeli tasadebeli 23:09 01.09.2019

Re: ,

milisav68
Da nije u vašem vajatu crni Tomica čestitog vožda za glavu skratio?

Jeste, to je baš moj kraj, i moj deda je iz Radovanja, gledam ga sa prozora (doduše kroz brdo).
Bem te istorijo srpska... tužna li si.

Jbga, sam je kriv što je poverovao Grcima, da je ponovo došlo vreme da se diže ustanak.




Ма то су све прасони измислили као жваку за јавност.

Не верујем ја тим прасонима ниједну једину реч.










milisav68 milisav68 23:24 01.09.2019

Re: ,

tasadebeli

Ма то су све прасони измислили као жваку за јавност.

Не верујем ја тим прасонима ниједну једину реч.



Nego, zajeban ovaj Yugopapir ko kratko ćebe.

Kakav kermes, zaboga! To je skup nekadašnjih Hitlerovih soldata na granici Savezne Republike Nemačke i Austrije. Ono, jeste da mlade Tirolke ili Bavarke nude šnapsom iz volujskog roga svakoga ko želi da popije, da svakom muškarcu svojeručno kače na grudi zelene svečarske bedževe, da muzika svira a đakonija ima u izobilju.

Nijednom još u posleratnoj Evropi nije toliko bivših vermahtovaca i esesovaca bilo pritislo neki grad kao Braunau 18. i 19. juna ove godine. Gradić ima 18.000 stanovnika, a sa svih strana je došlo 25.000 bivših soldata, nakinđurenih ordenjem, zastavama, lentama ...

Generalna proba za ovaj avetinjski spektakl održana je u maju, kad su se u obližnjem mestu Pašingu okupili bivši esesovci. Protesti demokratske javnosti bili su uzaludni. Zvaničnici su odgovorili bez imalo griže savesti da je to skup ratnih veterana, kakvi se normalno održavaju i u drugim zemljama.


Jugoslovenski novinar izveštava sa najveće posleratne parade bivših vermahtovaca i esesovaca (1977)
mirelarado mirelarado 23:26 01.09.2019

Re: ,

angie01
agituje drzavni vrh, tabloidi i svi ukljuceni u odrzavanju lose atmosfere medju narodima


Je l' i ovaj članak još s početka sezone deo te agitacije?

Deo članka koji se odnosi na Hrvatsku:

Hrvatski portal Index objavio je da je ovaj jul počeo katastrofalno za turističku sezonu, a da je u prvoj nedelji meseca zabeleženo 90.000 gostiju manje nego u istom razdoblju prošle godine, a beleži se i 400.000 noćenja manje nego u istom razdoblju prošle godine.

Pad dolaska gostiju je u svim županijama, a najgore je u privatnom smeštaju. Prema podacima kojima raspolaže Index, 12 je odsto manje dolazaka i skoro 20 odsto manje noćenja s nemačkog tržišta, koje je, kako tvrdi, Hrvatskoj najbitnije što se tiče turizma.

angie01 angie01 23:37 01.09.2019

Re: ,

Žao mi je što u tome ne vidim povod ni za plakanje, ni za ushićenje, jedino što mislim da normalnom životu teže svi normalni ljudi, čak i oni koji ne letuju u Hrvatskoj.


pa Hrvatska je ovde pomenuta/izdvojena iz upravo objasnjenog ( na koji zahvaljujes) razloga, a ne kao ekskluziva.


Što, tebi smeta priča o letovanju u Grčkoj?


meni ne smeta, niti sam nesto tako komentarisala, nego, ako smeta jedna prica o letovanju i deplasirana je i nepristojna zbog siromasnih, onda valjda smeta svaka,...ili ipak samo ta jedna.
munjara munjara 23:37 01.09.2019

Re: ,Dalapa...

Ima Dalapa jedno jebeno svojstvo , zna da okolne bratske narode i narodnosti baci na "fabričko podešavanje"
Dedli je kad U Medulinu od Sinana, Ere, Miroslava i Cece ne možeš da spavaš celu noć jer kilometar dalje (da, pa gledaj koliko trešti) Albanac restorater ženi sina
ma nije samo ženi sina , nego jebiga europa radi, medulin se gradi-- kad ti je brat u Haradinajevoj vladi ministar za innfrastrukturu onda ladno 10M eura investiraš u Meduljin .inače gledo sam kad kod jednog mostarca u kafiću onaj light fašita Hađihafizbegović odvaljuje na Cecin "lepi grome" uz neku davno amortiziranu fejk plavušu

angie01 angie01 23:46 01.09.2019

Re: ,

Je l' i ovaj članak još s početka sezone deo te agitacije?


nisam pratila sta mediji pisu o uspesnosti turisticke sezone, koja se valjda odnosi na sve posetioce,

komentarisala sam samo navodno nerazumevanje teksta koji je Filip postavio, u kome izmedjuostalog stoji kako se veci procenat Srba odlucuje da odmor provede u Hrvatskoj.
mirelarado mirelarado 23:47 01.09.2019

Re: ,

meni ne smeta, niti sam nesto tako komentarisala, nego, ako smeta jedna prica o letovanju i deplasirana je i nepristojna zbog siromasnih, onda valjda smeta svaka,...ili ipak samo ta jedna.


Deplasiran je i promašen, kao i nepotrebno ushićen, Filipov tekst. Ujedno je i preuveličavanje, da je neko pao s Marsa to pročito, poverovao bi da je na hrv. primorju najezda srpskih turista, koji su ujedno i neki veoma bogat svet jer u preskupoj Hrvatskoj sve više i sve duže (Filipove reči) borave.

Blogersko ćaskanje o letovanjima je sasvim očekivano, i ne smeta nijedno.
tasadebeli tasadebeli 00:01 02.09.2019

Re: ,

milisav68

tasadebeli

Ма то су све прасони измислили као жваку за јавност.

Не верујем ја тим прасонима ниједну једину реч.







Само се зезам.

А дип стејт је дип стејт. Увек и свугде.





Nego, zajeban ovaj Yugopapir ko kratko ćebe



Све што је било Yugo, било је као кратко ћебе.

Ево видиш и сам, није ни са летовањем у Хрватској данас то Yugo нешто другачије.
angie01 angie01 00:06 02.09.2019

Re: ,

Deplasiran je i promašen, kao i nepotrebno ushićen,


ma da, dobro- to je jasno od prvog vagona, da je tu problem:).

kao sto vecina vas nije ushicena, moze valjda Filip da bude-mada nisam to prepoznala,...meni je tu nekako udarnije ono na kraju, sto su napisali Hrvoje i Bernard, jer je to d pojnt.

...ja licno, znam dosta ljudi koji godinama letuju u Hrvatskoj,i da ne prolaze skuplje nego bilo gde u nekoj slicnoj kategoriji.

drygarica cak kupila pre par gidna stan u Puli i tu provodi celo leto.
mirelarado mirelarado 00:28 02.09.2019

Re: ,

ma da, dobro- to je jasno od prvog vagona, da je tu problem:).


Meni se od prvog vagona čini da ti imaš neki problem s onima kojima se Filipova poenta čini bezveznom. :)


angie01

...ja licno, znam dosta ljudi koji godinama letuju u Hrvatskoj,i da ne prolaze skuplje nego bilo gde u nekoj slicnoj kategoriji.

drygarica cak kupila pre par gidna stan u Puli i tu provodi celo leto.


Ja lično znam dosta ljudi koji tamo odlaze godinama, a i sama sam bila, u više navrata, u Poreču, Puli, Šibeniku, i jeste znatno skuplje nego u Grčkoj ili CG. To se može i proveriti, podaci postoje.
bene_geserit bene_geserit 00:52 02.09.2019

Re: ,

freehand
Bris Taton

Siguran sam da znaš ime još ponekom stradalom navijaču u Srbiji, a ne samo jedinom strancu koji je stradao, inače bi čovek pomislio da si autošovinista, francuski život bitniji od srpskog i sl.
Jedino te nikada nisam čuo da si pomenuo ijedno drugo ime.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:34 02.09.2019

Re: ,

Samo pogrešne tablice i pogrešan dijalekat istog jezika, koliko god da si pristojan i učtiv.
Treba tamo biti i neko vreme boraviti da bi se shvatilo.


E, zbog tih tablica mi ga nejabasmo ispred kanjona Komarnice. (Ne mi, kao takvi, no parkirana nam vozila, mi smo bili u kanjonu, da nismo, cenim da bismo i mi loše prošli. Ali i to je bolje, nego da nas zovu na sahranu. ).

Zato volimo da idemo tamo gde nikog nema:




docsumann docsumann 07:20 02.09.2019

Re: ,

Bili Piton
vrabac_onaj
Bili Piton


Znači ta priča o fašističkom brlogu je u osnovi idimidodjimi?



Pa znaš kako, priča je malo kompleksnija.
Ako imaš zaštitu jedne od najmoćnijih familija (klanova) u kraju, onda ti se klanjaju do zemlje.
Ali, dok im Don to ne objasni pljuju ti po kolima u najboljem slučaju, a vrlo lako možeš da popiješ i ozbiljne batine.


Svugde možeš da popiješ ozbiljne batine ako se kurčiš a ja bih dodao - i treba. Elementarno, Votsone moj dragi.


i u ona srećnija (mirnija) vremena, lokalni mangupi u HN-u su ljeti mjerkali kad će naić beogradžani da ih malo istanburaju.
naravno, nisu se zalećali na žene i djecu, već momčiće njihovih godina i malo starije.

nikad mi nije bio jasan taj poriv. valjda ih je nešto nerviralo u njihovom govoru, ponašanju.
misim, nesuvislom razlog ni ne treba.
tasadebeli tasadebeli 07:37 02.09.2019

Re: ,

bene_geserit
freehand
Bris Taton

Siguran sam da znaš ime još ponekom stradalom navijaču u Srbiji, a ne samo jedinom strancu koji je stradao, inače bi čovek pomislio da si autošovinista, francuski život bitniji od srpskog i sl.
Jedino te nikada nisam čuo da si pomenuo ijedno drugo ime.



А да не причамо о томе што у случају Татон слепо верује у званичну медијску верзију догађаја, а не верује мени иако те момке* који су Татона одмардељали или га још увек мардељају лично познајем (један од њих је и мој бивши ученик), знам им и породице и поуздано знам да нису пришли ни на 50 метара том несрећном Французу када је пао са гараже и који је у ствари страдао за потребе медијских манипулација у циљу даље пљувачине и понижавања Србије као државе.

Ех, Србијо мученице... Тешко наслеђе вучеш на својим леђима.






____________________________________________________________________________

* - И даље мислим да су за такву судбину тих момака окривљених и осуђених за убиство Бриса Татона највише криви њихови родитељи који их нису на време научили да не буду на погрешном месту у погрешно време са погрешним људима. Мислили су да ће им се деца васпитавати сама од себе, на улици, док они бесомучно зарађују да својим чедима приуште патике и мобилне телефоне по цени од 200-500 еврића.

После је тим родитељима било касно и узалудно да плачу пред телевизијским камерама испред Палате правде.

Закон улице, јбг...

Школа ту слабо шта може да помогне, што рече Иво Андрић, поготово ако не пратиш шта се ради на часовима.
vcucko vcucko 08:06 02.09.2019

Re: ,

angie01
Izvini, ali ko ti to merodavno spori ili brani?


je l u ovom merodavno kec?

pa normalno da nije,...komentariala sam ono sto sam procitala u reakcijama na tekst, pa i osporavanje da se pise o letovanju u Hrvatskoj,( a zsto ne u Grckoj), osporavanje da se uopste pise o letovanju kada su ljudi siromasni- iako blog nije ni o jednom ni o drugom i slicno...


To i ništa više.


e, ako se tasa zabrinuo, za svakako dobre ljude, kojima bi dolazak nekih odavde mogao naciniti problem- onda dobro:)).

Naravno da je bitno to merodavno. Znači da li je neko službeno nešto osporio i zabranio. Koliko znam takvih gluposti nije bilo.
Do tada svako ima pravo: ti i Mladenović i ko god hoće da letujete u Hr i da o tome pišete ode, neko drugi da iznese ev. neugodnost koju je doživeo, neko treći da sve to iskomentariše ovako ili onako.

Ovo potonje, nije reč o Tasi, on je samo prvi to izneo pa sam se nadovezao. Da, neki dobri ljudi u Hr mogu imati problema jer ugošćavaju Srbe. Ne, ne mislim na Istru i Gornji Jadran generalno, bar verujem da ne mislim (nisam bio od rata). Od Starigrada-Paklenice i Paškog mosta na dalje ne garantujem ništa, tamo sam i kao domicilni Fjuman išao kad se baš mora, sa širom otvorenih četvoro očiju, potpuno nevezano za nacionalnu priču. Iskreno i bez zadnjih misli, tako je bilo.
freehand freehand 08:17 02.09.2019

Re: ,

А да не причамо о томе што у случају Татон слепо верује у званичну медијску верзију догађаја, а не верује мени иако те момке* који су Татона одмардељали или га још увек мардељају лично познајем (један од њих је и мој бивши ученик), знам им и породице и поуздано знам да нису пришли ни на 50 метара том несрећном Французу када је пао са гараже и који је у ствари страдао за потребе медијских манипулација у циљу даље пљувачине и понижавања Србије као државе.

Prosto ne mogu da se osvestim i orpostim sebi što sam, grdan, poverovao sudu ove države (i medijima koji su o svemu izveštavali) a ne izvesnom blogeru koji se predstavlja kao Tasadebeli koji tvrdi da o svemu sve zna bolje al ako nam kaže moraće da nas pobije.
Kako da okajem to što sam posumnjao u našu decu?
To sigurno nisu ona naša deca što diluju drogu naveliko, ubijaju po Srbiji na veliko organizovani u siledžijske kriminalne armije?
Tasadebeli sigurno zna i onu našu decu što onomad na Dunav stanici namrtvo ubiše profesora fizičkog koji se drznuo da brani Cigane koje su počeli da maltretiraju? Mislim, ne zvaničnu verziju nego nešto onako insajderski, o tome kako su to u stvari uradili presvučeni Šiptari, ustaše i marsovci, o nedostatnom kućnom vaspitanju i i drugim olakotnim okolnostima?

Edit: sećanje je stara varalica. Dakle, nisu maltretirali Cigane nego Kineza i zbog ove greške duboko se izvinjavam našoj deci i njihovim nastavnicima.
Dakle - Plemenitost i posledice
freehand freehand 08:22 02.09.2019

Re: ,

bene_geserit
freehand
Bris Taton

Siguran sam da znaš ime još ponekom stradalom navijaču u Srbiji, a ne samo jedinom strancu koji je stradao, inače bi čovek pomislio da si autošovinista, francuski život bitniji od srpskog i sl.
Jedino te nikada nisam čuo da si pomenuo ijedno drugo ime.

Možemo sad da se manemo kvalifikacija, vratimo činjenicama pa ti meni navedeš broj i imena maltretrianih srpskih turista u Hrvatskoj (ako već nema postradalih a neki bi baš dobrodošao za tu priču)? Meni izgleda da je to statistički minorna cifra, potpuno uporediva sa bilo kojom drugom turističkom destinacijom ako se izuzme specifičnost odnosa i međusobne predistorije.
nepopustljiv nepopustljiv 08:25 02.09.2019

Re: ,

freehand
bene_geserit
freehand
Bris Taton

Siguran sam da znaš ime još ponekom stradalom navijaču u Srbiji, a ne samo jedinom strancu koji je stradao, inače bi čovek pomislio da si autošovinista, francuski život bitniji od srpskog i sl.
Jedino te nikada nisam čuo da si pomenuo ijedno drugo ime.

Možemo sad da se manemo kvalifikacija, vratimo činjenicama pa ti meni navedeš broj i imena maltretrianih srpskih turista u Hrvatskoj (ako već nema postradalih a neki bi baš dobrodošao za tu priču)? Meni izgleda da je to statistički minorna cifra, potpuno uporediva sa bilo kojom drugom turističkom destinacijom ako se izuzme specifičnost odnosa i međusobne predistorije.

Zašto to izuzimaš?!
freehand freehand 08:26 02.09.2019

Re: ,

Zašto to izuzimaš?!

Može još jedna bona, al da obećaš da ćeš biti miran?
alselone alselone 08:26 02.09.2019

Re: ,

pa ti meni navedeš broj i imena maltretrianih srpskih turista u Hrvatskoj (ako već nema postradalih a neki bi baš dobrodošao za tu priču)?


Dok se Bene javi, sada je tamo noć, navedi ti broj i imena maltretiranih srpskih turista u Grčkoj, Španiji i Crnog Gori, pa taman da imamo pripreljene podatke za poređenje. Verujem da ih imaš kraj sebe čim tako samopouzdano tvrdiš. Mislim, morao bi imati i za HR, čim tvrdiš da je isto (uvek je sve isto), pa možeš i to okačiti a možemo čekati i Benea.
maksa83 maksa83 09:00 02.09.2019

Re: ,

Dok se Bene javi, sada je tamo noć, navedi ti boj i imena maltretiranih srpskih turista u Grčkoj, Španiji i Crnog Gori

Ja mogu da navedem jedan slučaj maltretiranja turista u Španiji, ali ne srpskih nego portugalskih. Ovaj tip koji nam je bio AirBnB host kaže da je kad je bio mali letovao sa roditeljima u Španiji (toplije more, i odmah tu iza ćoška) i da su jednom ušli u neku pekaru u Kataloniji i njegova keva nešto tražila na španskom (nije skroz retko da Portugalci govore i španski) i pekarka je oduva onako najnadrkanije. Keva se vrati kod njih dvojice i čudi se sa njima na portugalskom šta to bi kad pekarka kad to ču sfati - "aaaaaa, vi ste Portugalci, izviniteizviniteizvinite mislila sam da ste Španci, reci dušo šta treba...".
alselone alselone 09:07 02.09.2019

Re: ,

Ja mogu da navedem jedan slučaj maltretiranja turista u Španiji, ali ne srpskih nego portugalskih. Ovaj tip koji nam je bio AirBnB host kaže da je kad je bio mali letovao sa roditeljima u Španiji (toplije more, i odmah tu iza ćoška) i da su jednom ušli u neku pekaru u Kataloniji i njegova keva nešto tražila na španskom (nije skroz retko da Portugalci govore i španski) i pekarka je oduva onako najnadrkanije. Keva se vrati kod njih dvojice i čudi se sa njima na portugalskom šta to bi kad pekarka kad to ču sfati - "aaaaaa, vi ste Portugalci, izviniteizviniteizvinite mislila sam da ste Španci, reci dušo šta treba...".


Ovo što su mi Grci par puta spremili za jelo pod imenom "pica" mogao bih komotno provući kroz maltretiranje.

vcucko vcucko 09:13 02.09.2019

Re: ,

alselone


Ovo što su mi Grci par puta spremili za jelo pod imenom "pica" mogao bih komotno provući kroz maltretiranje.


E jbg sad, sam čin poručivanja pizze u GR može se komotno provući kroz... šta Đuro?
maksa83 maksa83 09:15 02.09.2019

Re: ,

E jbg sad, sam čin poručivanja pizze u GR može se komotno provući kroz... šta Đuro?

... poručivanje girosa u Italiji?
alselone alselone 09:18 02.09.2019

Re: ,

E jbg sad, sam čin poručivanja pizze u GR može se komotno provući kroz... šta Đuro?


Greška teška, al kad deca voledu i veoma je praktično za večeru.
Moja baba '92. kada se pojavila pica u Jugoslaviji pa se svi još kikotali na pomen imena, je tako pravila pice - hlebno testo s prsta debelo, beli kravlji sir i šta ima ukući od mesa. Samo što nije naplaćivala 10 evra za veličinu tanjirića za kafu.

A Giros je lepši u Srbiji nego u Grčkoj na primorju.
predatortz predatortz 09:19 02.09.2019

Re: ,

maksa83
E jbg sad, sam čin poručivanja pizze u GR može se komotno provući kroz... šta Đuro?

... poručivanje girosa u Italiji?


Karađorđeve u Sarajevu
alselone alselone 09:20 02.09.2019

Re: ,

Karađorđeve u Sarajevu


Upoznao sam čoveka koji je smislio kampanju za crno Nektar pivo. Verovatno znaš na koju mislim.
vcucko vcucko 09:28 02.09.2019

Re: ,

alselone

A Giros je lepši u Srbiji nego u Grčkoj na primorju.

Ne slažem se.
Klopa i piće, ako su čemu, odgovaraju podneblju u kome su nastali.
Jesi li, u stvari je li ti ikad palo na pamet ovde, kod kuće da piješ rum kao takav, klot? Ne verujem. U tropima, uglavnom tamo gde je velika vrućina i vlaga, klizi samo tako. I ne dovede te do granice života i smrti ako prepiješ, kao ovde (provereno).
Slovenija i Hr. primorje (Istra i Kvarner) - slabo se piju bojena pića. Samo bistro, uklj. i šljivu (naravno loza, kruška, sadjevec...). Ovde sve to slabo ide, samo žuto (rubinuška, žuta rakija...).
Podneblje!
predatortz predatortz 09:30 02.09.2019

Re: ,

alselone
Karađorđeve u Sarajevu


Upoznao sam čoveka koji je smislio kampanju za crno Nektar pivo. Verovatno znaš na koju mislim.


Odličan marketinški trik. Omako, na granici, a opet teško dokazati.
alselone alselone 09:30 02.09.2019

Re: ,

Ne slažem se.
Klopa i piće, ako su čemu, odgovaraju podneblju u kome su nastali.

To je tačno ali primeti da sam rekao "na primorju" a ne generalno u Grčkoj jer sam mislio na to da se na primorju u turističkim centrima obično služi ili škart klopa ili preskupa a često i jedno i drugo. Jer su turisti za šišanje a sledeće godine će doći novi bez obzira kako se ponašao i šta služio. Pojesti dobro na moru znači cunjati i tražiti gde idu domoroci.

vcucko vcucko 09:31 02.09.2019

Re: ,

predatortz
maksa83
E jbg sad, sam čin poručivanja pizze u GR može se komotno provući kroz... šta Đuro?

... poručivanje girosa u Italiji?


Karađorđeve u Sarajevu

A dobro, pa za to (manje-više) i drugi imaju svoj naziv. Promene jedan sastojak (ili količinu istog) pa nazovu zagrebački, ljubljanski odrezak.
nepopustljiv nepopustljiv 09:35 02.09.2019

Re: ,

freehand
Zašto to izuzimaš?!

Može još jedna bona, al da obećaš da ćeš biti miran?

Daj mami!
Ups - izvini!
nepopustljiv nepopustljiv 09:35 02.09.2019

Re: ,

vcucko
predatortz
maksa83
E jbg sad, sam čin poručivanja pizze u GR može se komotno provući kroz... šta Đuro?

... poručivanje girosa u Italiji?


Karađorđeve u Sarajevu

A dobro, pa za to (manje-više) i drugi imaju svoj naziv. Promene jedan sastojak (ili količinu istog) pa nazovu zagrebački, ljubljanski odrezak.

Jedna je karađorđeva!
vcucko vcucko 09:36 02.09.2019

Re: ,

alselone
Ne slažem se.
Klopa i piće, ako su čemu, odgovaraju podneblju u kome su nastali.

To je tačno ali primeti da sam rekao "na primorju" a ne generalno u Grčkoj jer sam mislio na to da se na primorju u turističkim centrima obično služi ili škart klopa ili preskupa a često i jedno i drugo. Jer su turisti za šišanje a sledeće godine će doći novi bez obzira kako se ponašao i šta služio. Pojesti dobro na moru znači cunjati i tražiti gde idu domoroci.


E zato je Neos dobar. Uglavnom gde god da sedneš, ravnopravno čuješ i grčki.
Nije samo fabrika za štancovanje paket aranžmana. Možda će jednom i biti, svet generalno teži seljaniji, ali još uvek nije.
floki floki 09:37 02.09.2019

Re: ,

predatortz
alselone
Karađorđeve u Sarajevu


Upoznao sam čoveka koji je smislio kampanju za crno Nektar pivo. Verovatno znaš na koju mislim.


Odličan marketinški trik. Omako, na granici, a opet teško dokazati.


дајте неки линак за нас са јефтиним улазницама, да не гуглам сад летњи дан до подне
maksa83 maksa83 09:54 02.09.2019

Re: ,

Moja baba '92. kada se pojavila pica u Jugoslaviji pa se svi još kikotali na pomen imena

Pojavila se dosta pre toga, i da, stariji ljudi su to odbijali da izgovore (eventualno kažu "pita", ali pica je bilo nezamislivo).

Sad gledam po Internetima, mislio sam da su se prve picerije pojavile u Beogradu oko osamdesete, ali vidim da je prva u NS otvorena 1972.

Inače, niko se surovo ne poigrava sa picom kao severni sused modyar, išteneeem čega je tu sve bilo - od graška na kaprićozi pa do cele glavice naseckanog luka u kalconi. Da nije pisalo u meniju na engleskom da kaprićoza ima peas mislio bih da nam to rade zato što smo szerbek-go-home.
freehand freehand 09:56 02.09.2019

Re: ,

Sad gledam po Internetima, mislio sam da su se prve picerije pojavile u Beogradu oko osamdesete, ali vidim da je prva u NS otvorena 1972.

PKB na Terazijama preko puta Atine, kad se krene prema skupštini. Bila picerija i po.
alselone alselone 09:58 02.09.2019

Re: ,

дајте неки линак за нас са јефтиним улазницама, да не гуглам сад летњи дан до подне



cassiopeia cassiopeia 10:03 02.09.2019

Re: ,

vcucko
E zato je Neos dobar. Uglavnom gde god da sedneš, ravnopravno čuješ i grčki.


Iskvario se giros u mojoj omiljenoj kafanici u Neosu. Zato sam, sasvim slučajno, iskopala neki girosland u Nikitiju. Rade i dostavu. Da li si jeo kod Tasosa, na ulasku u Neos? Ona kafanica što ima i kuvana jela. Meni tamo bilo super.

Ja ne podnosim uređene plaže, redove ležaljki, ciku i vrisku, dozivanje dece po milijardu puta za sat vremena, hoću da čujem zrikavce i da ogluvim od tišine. Zato smo ove godine bili šesti put na istoj lokaciji na Sitoniji. Plaža je deo privatnog poseda, može da dođe neko i sa strane, nije zabranjeno, al' malo kome pada na pamet kad vidi terasu iznad mora, nas nekoliko porodica parkiranih pod borovima, veeeliki stolovi i klupe, frižider, dva roštilja, tiha priča...

Ručak se sprema tu na licu mesta, šta uloviš od morskih plodova, dal' u moru ili u obližnjem ribarskom selu ranije ujutro. Nekad bace i meso na roštilj, jednog zadužimo za nabavku. Nikome se nigde ni ne mrda odatle. Kad peti, šesti uđe u vodu, zezamo se da prvi mora da izađe da ne pravi gužvu. :)))))

Jedne godine svratili prijatelji da nas obiđu, vidim ja mršte se na plažu jerbo nema ležaljki i odvuku nas na obližnju uređenu. Izdržala sam dva sata i iskukala da se vratimo na našu, tačnije namamila ih hranom.

Ove godine nam palo na pamet da bismo, možda, mogli da menjamo lokaciju i dođemo do zaključka da odande mogu samo da nas oteraju. :))))
nepopustljiv nepopustljiv 10:03 02.09.2019

Re: ,

freehand
Sad gledam po Internetima, mislio sam da su se prve picerije pojavile u Beogradu oko osamdesete, ali vidim da je prva u NS otvorena 1972.

PKB na Terazijama preko puta Atine, kad se krene prema skupštini. Bila picerija i po.

Pa nije bila loša ta koju navodiš.
Naravno, bilo ih je još sedamdesetih.
Za mene, u principu, nema loše pice.

Mada, ne samo zbog srpstva, ja mnogo češće u gradu uzmem giros, nego picu.
maksa83 maksa83 10:04 02.09.2019

Re: ,

A Giros je lepši u Srbiji nego u Grčkoj na primorju.

Ima svačega, ima i brzih tras-tras slupam, a ima ih koji vrlo ozbiljno shvataju tu stvar, k'o japanac sushi pa se baš trude. Apsolutno najbolji koji pamtim je u Uranopolisu (poslednje naseljeno mesto pre Svete Gore) pre više od dvaespet godina kad je to mesto bilo turistički ne baš provaljeno, na trgiću je bio neki kafić koji je imao i giros. Sprijateljili smo se sa konobarom,.sećam se da smo sedeli tu kad se iskrcao neki brodić sa turistima, i vidim Manolisa (pravi grčki galeb, visok lep zgodan, šlifovan, gledaš ga kako vrti mice turistkinje koje tu sednu oko malog prsta, samo se razlivaju po stolici) kako gleda otvorenih ustiju u tu gomilu, ispratim njegov pogled do jedne koja stoji sama, a ono - Gala Videnović (koja u tom trenutku ima recimo 27 godina).. Kad je uspeo da zatvori usta kaže "vrlo lepa žena" (znao je malo srpskog pošto je odlazio kod tetke koja je pobegla od Markosa u Makedoniju).
floki floki 10:04 02.09.2019

Re: ,

хехе :)
а јел добар црни ђорђе?
ја се сећам да је нектар пре важио за сасвим ок пиво, добра вода
nepopustljiv nepopustljiv 10:06 02.09.2019

Re: ,

maksa83
A Giros je lepši u Srbiji nego u Grčkoj na primorju.

Ima svačega, ima i brzih tras-tras slupam, a ima ih koji vrlo ozbiljno shvataju tu stvar, k'o japanac sushi pa se baš trude. Apsolutno najbolji koji pamtim je u Uranopolisu (poslednje naseljeno mesto pre Svete Gore) pre više od dvaes godina kad je to mesto bilo turistički ne baš provaljeno, na trgiću je bio neki kafić koji je imao i giros. Sprijateljili smo se sa konobarom,.sećam se da smo sedeli tu kad se iskrcao neki brodić sa turistima, i vidim Manolisa (pravi grčki galeb, visok lep zgodan, šlifovan, gledaš ga kako vrti mice turistkinje koje tu sednu oko malog prsta, samo se razlivaju po stolici) kako gleda otvorenih ustiju u tu gomilu, ispratim njegov pogled do jedne koja stoji sama, a ono - Gala Videnović. Kad je uspeo da zatvori usta kaže "vrlo lepa žena" (znao je malo srpskog pošto je odlazio kod tetke koja je pobegla od Markosa u Makedoniju).

Šta je bilo sa Galom kasnije?
maksa83 maksa83 10:14 02.09.2019

Re: ,

PKB na Terazijama preko puta Atine, kad se krene prema skupštini. Bila picerija i po.

Jeste, što je najluđe ona je još u ono soc vreme bila najsličnija pravoj napolitanskoj pici u krugu od puno puno puno km, tako nešto se nije pojavilo sledećih 30 godina, trenutne picerije se još uvek frljaju oko toga.

Edit: lepo kažu - šta je Tita izgradio ovi ne umeju ni da okreče...
alselone alselone 10:17 02.09.2019

Re: ,

а јел добар црни ђорђе?


Nisam probao, nisam ljubitelj crnog piva a i generalno bosanskog piva.
A i to za vodu je mantra koju su nam prodavali ovde jer su stavljali šart sastojke. Može dobro pivo da se napravi i sa običnom vodom, ne moraju biti planinske oči, ako staviš sve što bog zapoveda.
angie01 angie01 10:18 02.09.2019

Re: ,

Meni se od prvog vagona čini da ti imaš neki problem s onima kojima se Filipova poenta čini bezveznom. :)


ovo kao deca kada raspravljaju u fazonu, tuk na luk,...

nisam primetila da je neko uopste komentarisao Fulipovu poentu, nego se odmah skocilo,...sto uopste pise o letovanju u Hrvatskoj i to bez negativnog prizvuka, sa raznim, kmh,... kreativnim obrazlozenjima, kao npr, to sto sarski kaci table sa zabranama, (koje se, skoro identicne koriste svuda, gde postoji trud da se turizam uredi i zadovolje neki uobicajeni standardi), dajuci objasnjenja, kako je to suludo i ugrozavajuce,:)))... i slicno, vec sam pomenula ranije, da se ne ponavljam, a i jasno je, ovo je uobicajeno demagosko zahebavanje, koje je postalo prihvatljivo i nacin komunikacije u kojoj se grupno uziva- narocito sto je samo jedan s druge strane,....na to sam reagovala.


a i sama sam bila, u više navrata, u Poreču, Puli, Šibeniku, i jeste znatno skuplje nego u Grčkoj ili CG. To se može i proveriti, podaci postoje.


oko ovoga cemo tesko da isteramo cistinu, jer ljudi imaju razlicita iskustva, recimo-isti privatan smestaj godinama, mala, manje posecena mesta, poznanici im rezervisu kod rodjaka sa sve domacom klopom,...jednom smo bas racunali troskove, nije se nesto razlikovalo u tako slicnoj kategoriji,...hotele nisam uporedjivala,....za bilo koju destinaciju mogu u svakom trenutku da nadjem toliko razlicitih ponuda.



eto, ja nisam bila od onda...
Bili Piton Bili Piton 10:20 02.09.2019

Re: ,

freehand
Sad gledam po Internetima, mislio sam da su se prve picerije pojavile u Beogradu oko osamdesete, ali vidim da je prva u NS otvorena 1972.

PKB na Terazijama preko puta Atine, kad se krene prema skupštini. Bila picerija i po.


To je bila prva državna. Prva privatna je bila picerija M u Vlajkovićevoj.
maksa83 maksa83 10:24 02.09.2019

Re: ,

To je bila prva državna. Prva privatna je bila picerija M u Vlajkovićevoj.

Čudesni lokal koji je nekako uspevao da opstaje sve te godine i prolazi sve inspekcije a nije imao toalet. Jedna od gradskih misterija.
predatortz predatortz 10:36 02.09.2019

Re: ,

floki
хехе :)
а јел добар црни ђорђе?
ја се сећам да је нектар пре важио за сасвим ок пиво, добра вода


Sasvim korektno pivo.
angie01 angie01 10:36 02.09.2019

Re: ,

To je bila prva državna. Prva privatna je bila picerija M u Vlajkovićevoj.


nije Bili, prva je bila MB u tadasnjoj Borisa Kidrica-danas, Beogradska,...cekalo se u redu, nisi mogao da udjes tako lako, al je pica bila odlicna...kada se otvorila picerija M- guzva se prebacila tamo- isto je bila dobra pica.

...one amaterske, u restoranu Pod lipom, PKB na terazijama,...ne racunam...

bila je posle ona super velika na Banovom Brdu- u Nedeljka Cabrinovica i Dacina Tavolino na Novom Beogradu...i Sent Andreja, kod Boze u Zemunu na keju, sada je to restoran Platani.
vcucko vcucko 10:41 02.09.2019

Re: ,

cassiopeia
vcucko
E zato je Neos dobar. Uglavnom gde god da sedneš, ravnopravno čuješ i grčki.


Da li si jeo kod Tasosa, na ulasku u Neos? Ona kafanica što ima i kuvana jela. Meni tamo bilo super.


Nisam siguran na šta tačno misliš. Onaj staklenac kad ulaziš iz pravca Paradisosa sa desne strane ili posle raskrsnice sa dva marketa, pre nego skreneš nizbrdo prema centru (ovo drugo je čini mi se mesara plus roštilj, slabo pamtim ta imena). U toj mesari sam bio, napolju ima par stolova, tu baš lokalci vekuju i nagvaždaju o koječemu. I nije loše.

Oko buke i gužve - ta me baš mimoišla, ne smeta mi uopšte. Valjda neki bag u genima, mogu i nore da tuku oko mene, ako me ne zanima ne čujem. K'o mačak Toša. Neka dece, neka jure i viču, ako nemaju pametnija psla (mi smo kao imali).
Ne znam, mislim da bi mi brzo dosadila takva rutina na odmoru. Plus - mi smo tihi po prirodi, ali ne tražimo to od drugih, naprotiv. Imali smo neku sličnu kombinaciju nekoliko leta, u Đenoviću (kod Bebine kuće ako znaš kraj), kolega tamo ima kuću, veruj mi posle 3 godine nam bilo preko glave.

Sto ljudi sto ćudi.
Bili Piton Bili Piton 10:45 02.09.2019

Re: ,

angie01
To je bila prva državna. Prva privatna je bila picerija M u Vlajkovićevoj.


nije Bili, prva je bila MB u tadasnjoj Borisa Kidrica-danas, Beogradska,...cekalo se u redu, nisi mogao da udjes tako lako, al je pica bila odlicna.


E sad koja je od njih dve "pobijedila za prsa" ne znam ali da, sećam se i nje. U tom MBu sam jednom video Olivera Mandića koji je došao da podigne picu naručenu (pretpostavljam) telefonom u pidžami i s onim sandalama plastikanerima za plažu na nogama


cassiopeia cassiopeia 10:48 02.09.2019

Re: ,

(ovo drugo je čini mi se mesara plus roštilj, slabo pamtim ta imena).


Pored mesare ima kafanica. Izdignuto par stepenika, gleda terasa na ulicu. Retko ko to primeti da je restoran, a prava domaća kuhinja, babine ćufte u sosu, jareći gulaš, neki punjeni patlidžani...


Sto ljudi sto ćudi.


Baš tako.
cassiopeia cassiopeia 10:50 02.09.2019

Re: ,

Edit: lepo kažu - šta je Tita izgradio ovi ne umeju ni da okreče...


Sad smo ga njbli kad se rasplamsa diskusija... stižemo do četnika i partizana za cirka pola sata, sat.
maksa83 maksa83 10:52 02.09.2019

Re: ,

E sad koja je od njih dve "pobijedila za prsa" ne znam ali da, sećam se i nje. U tom MBu sam jednom video Olivera Mandića

Mislim da je MB držao baš Oliver M. sa bratom Bojana Hreljca (basista Korni Grupe). Za Olivera M. nisam skroz siguran ali za brata Hreljca jesam.
maksa83 maksa83 10:53 02.09.2019

Re: ,

Sad smo ga njbli kad se rasplamsa diskusija... stižemo do četnika i partizana za cirka pola sata, sat.

E, ali onakvu piceriju da upropastiš, pa koliki mentol treba da budeš.

Niko nema što Srbin imade,
upropasti što mu Tito dade.
Bili Piton Bili Piton 10:54 02.09.2019

Re: ,

cassiopeia
Edit: lepo kažu - šta je Tita izgradio ovi ne umeju ni da okreče...


Sad smo ga njbli kad se rasplamsa diskusija... stižemo do četnika i partizana za cirka pola sata, sat.


Svi se bune. Sad će da sjaši i da ode, uz poluglasne psovke. Odgovor inače glasi "gumno".


cassiopeia cassiopeia 10:58 02.09.2019

Re: ,

Niko nema što Srbin imade,
upropasti što mu Tito dade.




cassiopeia cassiopeia 11:02 02.09.2019

Re: ,

Svi se bune.


Čitam komentare od jutros, kažu govnovesić izjavio da se svima sviđa.


Sad će da sjaši i da ode, uz poluglasne psovke. Odgovor inače glasi "gumno".


Meni taj trg, od prvog trenutka kad sam ga videla na slici, liči na Tjenanmen i sad čekam da se lepo okupimo jedne subote na protestu i idiot izvede tenkove.
maksa83 maksa83 11:03 02.09.2019

Re: ,

cassiopeia
Niko nema što Srbin imade,
upropasti što mu Tito dade.



Pardon:

Niko nema
što Srbin imade,
upropasti picu
što mu Tito dade.
tasadebeli tasadebeli 11:03 02.09.2019

Re: ,

Јбт, куда све одведе и сам помен имена Станета Доланца!

Од пребијених Кинеза на Дунав станици где и иначе врло ретко пребијају људе разних раса, боје коже, националности, вероисповести и броја ципела онако рендомли, из досаде, до измалтретираних пица на некада Тргу Маркса и Енгелса, а данас Николе Пашића, затим силованих вождовачких коленица с пасуљем и обљубљених врачарских гимназијских доколеница у купусу, па преко дорћолских гироса и дубровачке карађорђеве (антивинер антистамбол шницл), све до споменика Кнезу Михајлу (Обреновићу) чија је реинкарнација у поновном рађању кроз преламање у духу Винстона Черчила на овој планети био у ствари Јосип Броз уз малецки промашај (задрхтала рука) да то ипак буде Копинич, Мустафа Голубић или Стево Крајачић!

Да човек не поверује!

Лакмус, јбт!







Spoon Lady
angie01 angie01 11:07 02.09.2019

Re: ,

E sad koja je od njih dve "pobijedila za prsa"


sigurno je MB- M je otvorena kasnije,...u obe su dolazili poznati,..u M sam jednom sedela pored Gorana Markovica, koji je vecerao sa Anicom Dobrom:)


u pidžami


ima na Vracaru jedan kafic, mali na coskicu, u koji je Vesna Trivalic ulazila u pidzami ogrnuta mantilom, da popije prvu jutarnju kafu.
Bili Piton Bili Piton 11:17 02.09.2019

Re: ,

cassiopeia
Svi se bune.


Čitam komentare od jutros, kažu govnovesić izjavio da se svima sviđa.


Zbilja i ima poneko da se javi kome se to svidja. Uglavnom kompulsivni kontraši koji bi na lakat progovorili.

Izbegavam centar i to sistematski ali me put nuždom nanese preko Cvetnog trga pre neko veče. Ono izgleda sve monstruoznije, avetinjski, neželjeno, nevoljeno, abortirano sa sve onim praznim kioscima koji ne služe ničemu sem da liče na ulaz u liftove za podzemni krematorijum. Mnogo je bre jadno sve to.
angie01 angie01 11:22 02.09.2019

Re: ,

Cvetnog trga pre neko veče. Ono izgleda sve monstruoznije, avetinjski, neželjeno, nevoljeno, abortirano sa sve onim praznim kioscima koji ne služe ničemu sem da liče na ulaz u liftove za podzemni krematorijum. Mnogo je bre jadno sve to.




ovi sada- mrze Beograd,...nije samo da ne znaju kako- kao da se svete...

...gadno je samo, sto kada odu- trebaca mnogo vremena i para da se sve to popravi,...
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:24 02.09.2019

Re: ,

A Giros je lepši u Srbiji nego u Grčkoj na primorju.


Najodvratniji giros sam jela u Atini (pegla instant). Najbolji na Losinju, verovali ili ne. Dok sam jos jela meso pre sto godina. (u Grckoj u nastavku samo salatice i ribu na onu avgustovsku vrucinstinu)

Pica - pored te PKB kod Atine, Popret je imao odlicne pice. Ali ipak najbolje je pravio jedan nas momak u piceriji u Pragu. Ako moram da izgovorim i ovu jeres - bolje su nego i u samoj Italiji.
predatortz predatortz 11:27 02.09.2019

Re: ,



Meni taj trg, od prvog trenutka kad sam ga videla na slici, liči na Tjenanmen


Meni na pistu za jutarnje postrojavanje u nekoj većoj kasarni.
Izbegavaću ga, mator sam da me teraju da metem i da kupim pikavce.
maksa83 maksa83 11:29 02.09.2019

Re: ,

Meni za pistu za jutarnje postrojavanje u nekoj većoj kasarni.

Eee - to!
Bili Piton Bili Piton 11:37 02.09.2019

Re: ,

angie01



ovi sada- mrze Beograd,...nije samo da ne znaju kako- kao da se svete...


Zamrzeli su ga i oni koji se i dalje iz petnih žila trude da ga vole, koliko god se svesno opirali tom novom, nepoznatom i destruktivnom osećanju.

Jbg.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana