Ljubav| Mediji| Nostalgija| Planeta

Geografija zvuka

Goran Vučković RSS / 02.09.2019. u 20:29

 

 

 

 

 

 

Naleteo na ovo pre par meseci... čudo.

Upravo slušam program 4 danskog radija za severni Jiland, koji je na mapi postavljen na Aalborg - ono mestašce gde sam bio 2000-2005 i odakle je moj sin. Masa stanica iz Srbije i regiona je isto postavljena na mapu.

 Inače šta ima?

 

Atačmenti

Tagovi



Komentari (549)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

floki floki 09:53 06.09.2019

Re: M'da!

у, ови момци су стварно супер, ја не препознајем никог од њих, млађа екипа вероватно...

ове горе знам понеког, бубњар чока је из бечеја, има(о) бенд "свети грал", свирали су често у кафани где сам ја конобарисао...

тада им је био други певач, динко, јако сличан профил овом лудаку шлогу, али је на жалост, умро човек пре пар година, чини ми се... једно време су и певали заједно, то је исто супер било

гитаристу ђусија не знам лично, гледао пар пута, тај свира све редом и са свима, народњаци, тамбураши, не прави питање...

иначе, мени су, док сам радио у народњачком радију, једно вече довели у студио "апсолутно романтично", тад су били браћа пера и кина (некад свирали у "гаравом сокаку" ) и још неки глумац свирао перкусије... после су они постали много познатији и траженији, ово им је био почетак

па сам их некако нагурао у студио (седели један другом на глави буквално, али није лоше испало уопште, технички, неки ликови су звали кину да му кажу да се супер чује, па их је он подјебавао да сам ја директно из лондона дошао да припремимо свирку на провинцијској, народњачкој радио станици)

онда су ме они звали да их једном у некој кафани где свирају снимам свирку и после још једном неке демо снимке у истој тој кафани, али пре подне, без публике икакве, спремали албум...

хајде сад та прича и није толико битна, него је кина (зоран алвировић) један од најцењенијих и најсвестранијих гитариста у новом саду (сигурно и шире)
био је промотер ибанеза за балкан, студијски гитариста за све и свакога (од народњака до џеза, буквално)
на страну "апсолутно романтично" и његове ауторске ствари, то можеш да волиш или не, небитно... али лик је стварно профи (живи од тога), буквално бар 8 сати дневно свира, све шта хоћеш (сећам се да је наш тонац, џез пијаниста, падао на колена кад се помене кина и његов слух...)







Atomski mrav Atomski mrav 10:01 06.09.2019

Re: M'da!

u jednom trenutku stavio i otpr. četiri godine kao ringtone držao onaj drn-trnn-trnn pananananauau drn-trnn-trnn ta-dam-ta-dam-ta-dam-ta-dam Back in Black početak, i onda sam naučio da živim sa tim samoprezirom i samognušanjem.


Meni je ovo ringtone:



Problem je u tome što ne volim odmah da se javim, čekam da se uključe bubnjevi pa ako je pozivalac od nestrpljivije sorte, desi se da prekine pre nego što se javim.

P.S. Kad neko kaže rok, ja pomislim na AC/DC.
Atomski mrav Atomski mrav 10:03 06.09.2019

Re: M'da!

"Apsolutno romantično" su nama svirali na apsolventskoj žurci i bilo je do jaja.
nikvet pn nikvet pn 10:22 06.09.2019

Re: M'da!


Шта каже конзилијум на ово:

maksa83 maksa83 10:30 06.09.2019

Re: M'da!

Шта каже конзилијум на ово:

Oooopasno funky qrčenje...
Milan Novković Milan Novković 10:46 06.09.2019

Re: M'da!

maksa83
...Kad sam bio mali ...

Moj komentar nema veze sa tvojim, nego moram Vučku negde da poželim dobrodošlicu, zabarakadirao se u oniii Glazgov, netje više ni u kafanu da ide

Nači Vučko, bratte, ti me uvek podsećaš na Tango, pa ti evo jedna za povratak

floki floki 10:54 06.09.2019

Re: M'da!

Atomski mrav
"Apsolutno romantično" su nama svirali na apsolventskoj žurci i bilo je do jaja.


ма да, они су ти идеални за те ствари кад имаш шарену публику, скупљену због неког другог разлога (свадба, журка) а не музике директно
циганска посла, скроз ок и позитивни ликови :)

они имају тај њух да после пар одсвираних ствари на почекту брзо напипају пулс људима около, па онда тако и свирају...
а са толиким стажом по кафанама и свадбама, није ни чудо...

једном су ваљда на "тамбурица фесту" у дероњама свирали "smoke on the water", хехе :)

floki floki 10:56 06.09.2019

Re: M'da!

maksa83
Шта каже конзилијум на ово:

Oooopasno funky qrčenje...


skroz ok :)

kao i ovi likovi (mislim da je maxa "metnuo" ovde jedared):
Goran Vučković Goran Vučković 11:22 06.09.2019

Re: M'da!

Hvala, hvala - pretpostavljam da smo malo u protivfazi geografski?
pecaros pecaros 11:39 06.09.2019

Re: M'da!

Isto to, samo manje ušminkano i njanjavo.


Atomski mrav Atomski mrav 11:50 06.09.2019

Re: M'da!

једном су ваљда на "тамбурица фесту" у дероњама свирали "smoke on the water", хехе :)


The one and only Tamburica fest!
A ne ono sranje na Petrovaradinu, gde im pevaju Ceca, Brena i Slavko Banjac()!
marco_de.manccini marco_de.manccini 11:53 06.09.2019

Re: M'da!

A ne ono sranje na Petrovaradinu, gde im pevaju Ceca, Brena i Slavko Banjac

Кад не знаш да одабереш, ја сам био кад је била Шерифовић.
zilikaka zilikaka 13:03 06.09.2019

Re: M'da!

meni zvoni ovako

kao ringtone držao onaj drn-trnn-trnn pananananauau drn-trnn-trnn ta-dam-ta-dam-ta-dam-ta-dam Back in Black početak,

Meni je ovo ringtone:


Pa da, muškarci, vama se može.

Ja godinama šlepam jedan isti, zatečen negde među fabričkim, ali ne tek tako odabran.
Ranije kad promenim telefon prvo ga stavim u tašnu, pa tašna u kujnu, a ja u sobi sa tuđim telefonom i zovem sebe i pratim šta ću čuti.
Kad nađem, ne menjam tek tako.
...jedino što mi na poslu rekli da ako se ikad budem razvodila, da znam da je to malo i zbog izbora ringtona
docsumann docsumann 09:31 07.09.2019

Re: M'da!

P.S. Kad neko kaže rok, ja pomislim na AC/DC.


Cult su, u Electric fazi, njegovali taj zvuk. i to prilično dobro

Goran Vučković Goran Vučković 10:35 07.09.2019

Re: M'da!

Ne znam zašto mi ovo pada na pamet

nepopustljiv nepopustljiv 11:57 07.09.2019

Re: M'da!

Atomski mrav
u jednom trenutku stavio i otpr. četiri godine kao ringtone držao onaj drn-trnn-trnn pananananauau drn-trnn-trnn ta-dam-ta-dam-ta-dam-ta-dam Back in Black početak, i onda sam naučio da živim sa tim samoprezirom i samognušanjem.


Meni je ovo ringtone:



Problem je u tome što ne volim odmah da se javim, čekam da se uključe bubnjevi pa ako je pozivalac od nestrpljivije sorte, desi se da prekine pre nego što se javim.

P.S. Kad neko kaže rok, ja pomislim na AC/DC.

A ovi momčine su ih skinuli samo tako!

Atomski mrav Atomski mrav 20:41 08.09.2019

Re: M'da!

Cult su, u Electric fazi, njegovali taj zvuk. i to prilično dobro



marco_de.manccini marco_de.manccini 20:56 05.09.2019

радио је бљак

Ау, чудна ствар ово радио, такво је какво је, не можеш да бираш музику, не можеш да премоташ, ни да едитујеш ништа, можеш само да промениш станицу ако ти се не допада.
Goran Vučković Goran Vučković 22:39 05.09.2019

Re: радио је бљак

Totalno neinteraktivan, muka.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:59 05.09.2019

Re: радио је бљак

Dvostruka muka, em svira šta hoće, em ne haje kad mu se plazim.

Ako nastavi ovako propašće sigurno!
Bili Piton Bili Piton 23:48 05.09.2019

Re: радио је бљак

marco_de.manccini


Ako nastavi ovako propašće sigurno!





Omot albuma koji najbolje oslikava radio i njegovu čar. I sjajna stvar, treba li reći.




mirelarado mirelarado 10:31 06.09.2019

Re: радио је бљак

marco_de.manccini
Dvostruka muka, em svira šta hoće, em ne haje kad mu se plazim.

Ako nastavi ovako propašće sigurno!


Ništa mi ne pričaj, evo mi danima svira jedna od onih džez stanica koje su ovde linkovane, i samo se pitam dokle li će...
Bili Piton Bili Piton 23:55 05.09.2019

Re: i još malo

Opet nam poturaš taj Jutel, kako ti ne dosadi više?!
maksa83 maksa83 23:58 05.09.2019

Re: i još malo

Opet nam poturaš taj Jutel, kako ti ne dosadi više?!

Moram, stigla Šolak-Đilas (to ti je kao Arsen i Gabi, Soroš i Rotšild, Soni i Šer) uplata, i nema sad tu cilemilehoćuneću...
Bili Piton Bili Piton 00:07 06.09.2019

Re: i još malo

maksa83
Arsen i Gabi


Legenda, čuvar prstena i moj drug po imenu Pedja Radović konačno, konačno je na svoj eminentni YT kanal zadigao i HD verziju ove ošamućujuće seksi stvari.








angie01 angie01 00:12 06.09.2019

Re: i još malo

jao, slusala sam to uzivo pre par godina, promuklo, sneno i jazzi,...nevidjeno,...samo Mateja za klavirom...svetski.
freehand freehand 06:45 06.09.2019

Re: i još malo

maksa83
... franjevačkog ološa

Protest na Staroj Planini protiv MHE - Kao ratno stanje organizujemo dežurstva


Neverovatni su načini na koje ste spremni da trolujete Tasin trol.
Čemu ovo služi (sem čoporu ergo stranima genturama) i gde ovo vodi (sem nestanku propalog bloga b92)??
docsumann docsumann 07:06 06.09.2019

Re: i još malo

maksa83
... franjevačkog ološa

Protest na Staroj Planini protiv MHE - Kao ratno stanje organizujemo dežurstva



slična situacija je na riječici Bukovici, u CG


ne vjeruj franjevcima ni kad ti mito nude
nikvet pn nikvet pn 08:29 06.09.2019

Re: i još malo

maksa83
Kao ratno stanje organizujemo dežurstva


То је прави и једини одговор, отпор до краја, ко изда пизда!

maksa83 maksa83 08:36 06.09.2019

Re: i još malo

Čemu ovo služi (sem čoporu ergo stranima genturama) i gde ovo vodi (sem nestanku propalog bloga b92)??

3000 milovanja idiotskog glavića za gospodina!
gedza.73 gedza.73 10:42 06.09.2019

Re: i još malo

Protest na Staroj Planini protiv MHE - Kao ratno stanje organizujemo dežurstva

malopre kroz priču Italijan u gostima pominje (počelo od bunara... prošetao zorom kroz selo, mogao da upadne u neki bunar, našli bi ga na proleće... struje, vetro i morskih generatora...) vodene kaskade u blizini koje su vrlo lepo izgledale pošto je suženim betnoskim oplatama voda dobijala na brzini i snazi još u okruženju zimzelenih četinara.
E sad su tu napravili malu centralu sa skretanjima vode tako da od kaskada ostalo samo curkanje i beton.

na drugoj strani su isto odradili sa rekom u kanalu pa svi iz okoline koji su koristili za navodnjavanje se sećaju kako je bilo prošle godine.

izgleda da su to stvarno direktive EU uz lokalna mešetarenja političara.

Lik je za Salvinija. i protiv hidroelektrana.
maksa83 maksa83 11:24 06.09.2019

Re: i još malo

izgleda da su to stvarno direktive EU uz lokalna mešetarenja političara.

Da, rekli franjevci - "sa zazidavanjem reka - počni!"

Baš je to tako bilo druže sudija a ne ovo što ova mala i njena majka pričaju.
docsumann docsumann 12:14 06.09.2019

Re: i još malo

Da, rekli franjevci - "sa zazidavanjem reka - počni!"


čuo sam, od čovjeka koji se baš razumje u te stvari, da njihov ablem ustvari predstavlja rijeku naopačke
gedza.73 gedza.73 12:18 06.09.2019

Re: i još malo

Da, rekli franjevci - "sa zazidavanjem reka - počni!"

neko rek'o, ostali videli kako može da se 'ugrade' zaziđivanjem, odbacili možda neke preporuke koji bi od cele priče izrodile pozitivan epilog

(sećam se jednog starijeg čoveka koji je u vodenici svog dede napravio vikendicu, reku i turbinu iskoristio za nekoliko sijalica i EPS mu posalo upozorenje kako sve to mora da rasturi... pre možda samo nekih desetak godina... 'šta ti misliš to tako može?')

u stvari ko daje novac za realizaciju projekata? sa koliko učestvuje Srbija sa koliko novcqa EU?

edit
Zvanično objašnjenje zašto Srbija subvencioniše proizvođače iz OIE je ispunjavanje kriterijuma koji je postavila Evropska unija. Jedan od tih kriterijuma jeste i udeo od 27% utrošene električne energije dobijene iz obnovljivih izvora do 2030. godine.

kampanja „Spasimo plavo srce Evrope“ prikupila više od 120 hiljada potpisa sa zahtevom da međunarodne banke prestanu da finansiraju ove projekte u cilju očuvanja poslednjih divljih reka Evrope.

Banke su spremne da ponude povoljne kredite i dobro je to što ne mora da se stavlja hipoteka na postojeće objekte ili da se nešto drugo zalažu kao garancija za sprovođenje investicije. U većini slučajeva investitior mora da obezbedi između 30 i 70 odsto svojih sredstava


sećam se i priče o subvenciji solarnih panela da je to bilo pranje para na evropskom nivou. tamo, vamo napabirčeno.
inače sam protiv upropašćavanja prirode zarad šake dolara.
maksa83 maksa83 12:19 06.09.2019

Re: i još malo

čuo sam, od čovjeka koji se baš razumje u te stvari, da njihov ablem ustvari predstavlja rijeku naopačke

I kad se reč franjevci izgovori unazad čuje se vakcine.
docsumann docsumann 12:28 06.09.2019

Re: i još malo

maksa83
čuo sam, od čovjeka koji se baš razumje u te stvari, da njihov ablem ustvari predstavlja rijeku naopačke

I kad se reč franjevci izgovori unazad čuje se vakcine.


i to se čuje nekako kao otpozadi da dopire, a nema nikog
maksa83 maksa83 12:29 06.09.2019

Re: i još malo

neko rek'o,

Nije niko rek'o "zaziđavaj reke", pročitaj šta si kopipejstovao:

Jedan od tih kriterijuma jeste i udeo od 27% utrošene električne energije dobijene iz obnovljivih izvora do 2030. godine.


I velike hidroelektrane su obnovljiv izvor, i vetar, i sunce.

Trenutna proizvodnja iz tih MHE je 0.5% (nula zarez pet posto). Ostavljam alseloneu da ti objasni koliko struje od toga može da se napravi sve zajedno kad se zazida svaki potok.

Inače svi strani investitori su se povukli iz toga, ostao je samo lokalni ološ SNS kartela (ok, i firma tašte Novaka Đokovića).
docsumann docsumann 12:33 06.09.2019

Re: i još malo

Trenutna proizvodnja iz tih MHE je 0.5% (nula zarez pet posto). Ostavljam alseloneu da ti objasni koliko struje od toga može da se napravi sve zajedno kad se zazida svaki potok.

Inače svi strani investitori su se povukli iz toga, ostao je samo lokalni ološ SNS kartela (ok, i firma tašte Novaka Đokovića).


koliko znam, u CG fora je bila sa subvencijama (donacijama) koje je država davala mini elektranama za podsticaj.
čak se i u računima pojavila posebna stavka, koja je išla direktno u džep vlasnicima mini elektrana.
to je poslije protesta i kritika građana i sindikata ukinuto.
maksa83 maksa83 12:49 06.09.2019

Re: i još malo

koliko znam, u CG fora je bila sa subvencijama (donacijama) koje je država davala mini elektranama za podsticaj.
čak se i u računima pojavila posebna stavka, koja je išla direktno u džep vlasnicima mini elektrana.
to je poslije protesta i kritika građana i sindikata ukinuto.

Isto ovde (dotirana razlika ide u džep vlasnicima ), samo se ne vidi na računu, a nešto se ne bih uzdao u proteste i kritike građana i sindikata, ako zanemarimo ove Sačuvajmo Reke Stare planine o kojima se ništa ne zna pošto, jasno, ne daju franjevci.
gedza.73 gedza.73 13:13 06.09.2019

Re: i još malo

Inače svi strani investitori su se povukli iz toga, ostao je samo lokalni ološ SNS kartela (ok, i firma tašte Novaka Đokovića).

to sam manje, više napisao.
projekte odobrava, finansira EU. Dobiješ subvenciju, pozovu te na slikanje, slučajno polgedaš u ugovor
-brale, meni na dokumentima umesto 3 000 eura piše 250 000. Nije moje ime, neka žena. Ja pojurim da kažem kako su pogrešili, kaže mi jedna ženska ćuti tu i slikaj se sad, posle ćemo sve da rešimo.

Po papirima sve čisto, projekti po pravilniku, objekti postoje pare uzete i prebačene u zgrade, stanove, putovanja, partije...

Tako sa MHE, poljoprivredom, industrijom, ljudskim pravima, putevima...

(priča je iz vremena DOS v.2008 kartela)

Nije niko rek'o "zaziđavaj reke"

ja ti rek'o da su zazidali dve reke u krugu od desetak km od ovog Italijana...

Oggi sono in funzione in Svizzera circa un migliaio di piccoli impianti, con una potenza installata di circa 760 MW e una produzione di 3'500 GWh all'anno (circa un decimo della produzione totale di energia idroelettrica)... Le mini centrali producono il 5% dell’elettricità consumata in Svizzera, circa 3'500 GWh all’anno. In futuro potremmo arrivare al 10%... La maggior parte dei progetti, scrive il WWF sul suo sito, è bloccata da moratorie cantonali e dai ricorsi depositati da privati. Oppure l’autorizzazione non viene concessa per motivi legali. Soltanto una piccola percentuale è stata bloccata dalle opposizioni delle associazioni ambientaliste, sottolineano WWF e Pro Natura.

za srpske MHE kažu
Lui non si tocca, è il padrino

pošto su njihove firme negde početkom nove vlasti učestvovale u izgradnji
preleteo sam preko nekih njihovih tekstova od ove godine, slične priče kao i kod nas. Profit, novi projekti na Alpima, lokalni pokreti protiv centrala...
docsumann docsumann 13:13 06.09.2019

Re: i još malo

ako zanemarimo ove Sačuvajmo Reke Stare planine o kojima se ništa ne zna pošto, jasno, ne daju franjevci.


nikad nisu ni davali...
maksa83 maksa83 13:23 06.09.2019

Re: i još malo

ja ti rek'o da su zazidali dve reke u krugu od desetak km od ovog Italijana...

Ne, ti si rekao "direktiva EU".

Inače nemam ja volje da učestvujem u toj gde je kuglica ovde je ne onde je opa možda je ovde vidi sada gle nema je evo je ovde gimnastici.

Da rezimiram - reke, rečce i potoke zaziđava lokalni SNS ološ bez građevnskih dozvola, a kad se građani pobune tu je srpska policija da ih ispendreči.
alselone alselone 13:47 06.09.2019

Re: i još malo

Nije problem što EU finansira, i treba da finansira pošto su hidroelektrane, male, srednje, mikro, velike, kakve god, pozitivna civilizacijska tekovina. Problem je u tome što mi na počesto pogrešan a u nekim slučajevima i kriminalan način implementiramo tu pozitivnu civilizacijsku tekovinu.
gedza.73 gedza.73 13:56 06.09.2019

Re: i još malo

Alselone
Nije problem što EU finansira, i treba da finansira pošto su hidroelektrane, male, srednje, mikro, velike, kakve god, pozitivna civilizacijska tekovina. Problem je u tome što mi na počesto pogrešan a u nekim slučajevima i kriminalan način implementiramo tu pozitivnu civilizacijsku tekovinu.

Nije kuglica mislio sam baš ovako kako je Als napisao. Dakle jeste direktiva EU samo je implementacija lokalna.

maksa83
Ne, ti si rekao "direktiva EU".

Ne, ja sam napisao
izgleda da su to stvarno direktive EU uz lokalna mešetarenja političara.

(to - izgradnja MHE)
a ti pročitaj ponovo.
u trenutku sam se zapitao da nisam stvarno napisao tako kako si ti tranžirao pola mog komentara. sad možemo da cedimo 'mešetarenja političara' dal je uz ili bez policije, dal' su SNS ili tu ima bivših DS-ovaca...
docsumann docsumann 14:22 06.09.2019

Re: i još malo

i oko toga sam malo propratio.
svraćale neke komisije iz EU, pa kažu kako svaku mini hidrocentralu treba posebno evaluirati, kako bi se procjenila i korist (ekonomska) i šteta (takođe ekonomska, ko koristi vodu za navodnjavanje ili napajanje stoke, ribolov...+ i ekološki uticaj).

nije baš samo - zidaj! (što je opet bolje nego - pali!)
predatortz predatortz 14:37 06.09.2019

Re: i još malo

i oko toga sam malo propratio.
svraćale neke komisije iz EU, pa kažu kako svaku mini hidrocentralu treba posebno evaluirati, kako bi se procjenila i korist (ekonomska) i šteta (takođe ekonomska, ko koristi vodu za navodnjavanje ili napajanje stoke, ribolov...+ i ekološki uticaj).


Ovo je tačno. Imao sam priliku da prelistam par projekata, koji su neophodni za konkurisanje za EU donacije za obnovljive izvore energije. Svašta se tu traži i analizira. Daleko je to od burazerske priče.
docsumann docsumann 15:15 06.09.2019

Re: i još malo

predatortz
i oko toga sam malo propratio.
svraćale neke komisije iz EU, pa kažu kako svaku mini hidrocentralu treba posebno evaluirati, kako bi se procjenila i korist (ekonomska) i šteta (takođe ekonomska, ko koristi vodu za navodnjavanje ili napajanje stoke, ribolov...+ i ekološki uticaj).


Ovo je tačno. Imao sam priliku da prelistam par projekata, koji su neophodni za konkurisanje za EU donacije za obnovljive izvore energije. Svašta se tu traži i analizira. Daleko je to od burazerske priče.


mislim da je to naknadna reakcija EU kad su im dojavili da ovdje vlada neuređeno stanje u vezi mini elektrana koje omogućava lako namicanje para u bratov (sinov, u CG slučaju) džep
nepopustljiv nepopustljiv 20:24 06.09.2019

Re: i još malo

docsumann
i oko toga sam malo propratio.
svraćale neke komisije iz EU, pa kažu kako svaku mini hidrocentralu treba posebno evaluirati, kako bi se procjenila i korist (ekonomska) i šteta (takođe ekonomska, ko koristi vodu za navodnjavanje ili napajanje stoke, ribolov...+ i ekološki uticaj).

nije baš samo - zidaj! (što je opet bolje nego - pali!)

Čim dođe normalna vlast, sve te mini-hidroelektrane treba porušiti - šta god o tome govorile direktive EU.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana