Društvo| Sport| Život| Životni stil

Zašto smo prsli od Španije? Evo:

loader RSS / 08.09.2019. u 17:07

Da, tema je ... kako ono beše ... Da - "Zašto smo prsli od Španije?"  

Zato što se nismo oporavili od poraza prethodne večeri od Portugalije u sportu koji je za nas odavno više od smučanja. A onda smo sve nade opredelili, tako emotivno roviti, u košarku, da zacelimo rane od prethodne večeri. Tu odigramo (kao da je neko bajao) ispod svih očekivanja, a Špancima svaki bačeni šporet prođe kroz koš. Oni odigrali svoj maksimum, mi 40% svog potencijala. Slučajno? Ni slučajno. Vratilo nam se kolektivno nepoštenje. Jer: za sve to vreme zaboravljamo ono najvrednije, najiskričavije - naše devojke, odbojkašice, koje se večeras opet bore za zlato. Kako da ne budemo onako, generalno-sportski kažnjeni porazom u ovome ili onome? Ne bi bilo pošteno reći da nismo prizivali. To izokrenuto vrednovanje stvari vratilo nam se u obliku kazne za fudbal i košarku. Odbojkašice su vrh. A mi ne poštujemo tu činjenicu, nego pišemo, čitamo, ogovaramo, uzdišemo oko i zbog fudbala, najviše, pa zbog košarke ... Odbojkašice su opet onako neprimetno ispraćene na takmičenje. Da li je tako? Jeste. Svaka čast guranju lopte po livadi, svaka čast parketu i košarci, ali prioritet je ono što je sada evidentno uspešnije. I dolazi kao prvo po redu. U finalu smo. U finalu.  

odbojkasice

Dakle, odbojkašice, šampionke šarma, želje za pobedom, koje zrače sportskom radošću. I daju primer svima. Samo što malo tih "svih" to može da pojmi. Nauk za dalje? Ili ćemo opet o fudbalu? Ne. Odbojka ide dalje. Radost igre se vidi, čuje ... Budimo tamo, a ne u unapred izgubljenim blatnjavim igrama. Košarkaše ostavimo da se odmore, fudbalere da porazmisle o toksičnosti FSS i mafije oko njega, a odbojkašice stavimo u prvi plan, jer su više nego zaslužile.     



Komentari (244)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 18:01 09.09.2019

Re: iz istorije

Esherihije, gde ste vi ovolike decenije ? ..

Da, da, crnogorski prilaz otkriva mnoge stvari. Kao ono - kad izgubiš, to ti je najveći nauk. Što reče silan ovdašnji svet nakon Španskog incidenta :)


Odbojkašice, koje su glavna tema, nemaju šta da nauče iz poraza, jadne. Stalno pobeđuju :
escherichije_colic escherichije_colic 19:00 09.09.2019

Re: iz istorije

loader
Esherihije, gde ste vi ovolike decenije ? ..

Da, da, crnogorski prilaz otkriva mnoge stvari. Kao ono - kad izgubiš, to ti je najveći nauk. Što reče silan ovdašnji svet nakon Španskog incidenta :)


Odbojkašice, koje su glavna tema, nemaju šta da nauče iz poraza, jadne. Stalno pobeđuju :


Meditirao u pećini i lečio ovisnost o internetu. :)

Inače, danas je veliki dan i velika pobjeda za malenu Crnu Goru, najveća još od vremena kad je Lekso Saičić, junak Crnogorsko-Japanskog rata, na megdanu uzeo glavu samuraju. Predanje kaže da su od tog dana Crnogorci u proseku viši od Japanaca tačno za glavu.

loader loader 19:31 09.09.2019

Re: iz istorije

Meditirao u pećini i lečio ovisnost o internetu. :)

Hm ... to je ili najviši zadatak modernog čoveka,
ili teški otklon od čoveka koj će za 37 godina biti lapoi-lapo čovek-robot, a za 64 godine robot-robot sa lepim uspomenama na sentimentalnu vrstu zvanu čovek




Predanje kaže da su od tog dana Crnogorci u proseku viši od Japanaca tačno za glavu.

Predanja su
jedina tačna glasila u ovome svetu


aureus aureus 20:55 09.09.2019

Re: iz istorije

escherichije_colic

Inače, danas je veliki dan i velika pobjeda za malenu Crnu Goru, najveća još od vremena kad je Lekso Saičić, junak Crnogorsko-Japanskog rata, na megdanu uzeo glavu samuraju. Predanje kaže da su od tog dana Crnogorci u proseku viši od Japanaca tačno za glavu.

Lako se zezati.
Najbitnije je da je taj rat posle 100 godina konačno završen (nakon 2006) i da Japan više ne mora da strepi.
Međutim, nikakav mir nije potpisan u košarci i evo...Japanci ponovo najebaše.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:27 10.09.2019

Re: iz istorije

loader
Esherihije, gde ste vi ovolike decenije ? ..

Da, da, crnogorski prilaz otkriva mnoge stvari. Kao ono - kad izgubiš, to ti je najveći nauk. Što reče silan ovdašnji svet nakon Španskog incidenta :)


Odbojkašice, koje su glavna tema, nemaju šta da nauče iz poraza, jadne. Stalno pobeđuju :


:)))) Ostace, muchene, nenauchene...
:)))))))))))))))))))
Eh shto ti je zivot... Na jednoj strani sve moze da bude sjajno, a na drugoj... josh bolje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:40 10.09.2019

Re: iz istorije

aureus
escherichije_colic

Inače, danas je veliki dan i velika pobjeda za malenu Crnu Goru, najveća još od vremena kad je Lekso Saičić, junak Crnogorsko-Japanskog rata, na megdanu uzeo glavu samuraju. Predanje kaže da su od tog dana Crnogorci u proseku viši od Japanaca tačno za glavu.

Lako se zezati.
Najbitnije je da je taj rat posle 100 godina konačno završen (nakon 2006) i da Japan više ne mora da strepi.
Međutim, nikakav mir nije potpisan u košarci i evo...Japanci ponovo najebaše.


Vislji barem za 2 glave..

Nego s tim Japanom ko zarati (tj. Japan s njima) to dodje ko vecni rat (nema pomirenja a ako ga i bude - biva privremeno)
NNN NNN 19:39 09.09.2019

Odbojkašice su pokazale da su najbolje!

Tijana Bošković je najbolja na svetu, pa i kada u finalu zabeleži 23 poena - kažemo da nije bila na svom najvišem nivou!
Brankica Mihajlović je bila najbolja u finalu (ako je Tijana "ženski Miljković", onda je Brankica "ženski Vanja Grbić" )
ipak džoker je bila Bianka Buša i nekako mi je mnogo drago zbog nje, ona je poslednjih par godina u komentarima (pučine jedne grdne) najosporavanija naša odbojkašica - svima je zapušila (pogana) usta u velikom stilu!
Naravno i ostale odbojkašice su imali veliki udeo u ovom pisanju istorije, a selektor Terzić je od jednog krajnje nesimpatičnog mrguda konačno postao simpatični mrgud
milisav68 milisav68 20:40 09.09.2019

Re: Odbojkašice su pokazale da su najbolje!

ipak džoker je bila Bianka Buša i nekako mi je mnogo drago zbog nje, ona je poslednjih par godina u komentarima (pučine jedne grdne) najosporavanija naša odbojkašica - svima je zapušila (pogana) usta u velikom stilu!

Pročitao sam na twiteru (twit nekog našeg novinara koji je bio pored naše klupe, valjda za vreme poslednjeg tajmauta)
Buša - E ljudi, ajde da završimo ovo pa da idemo na kebab i tufahije.
aureus aureus 20:40 09.09.2019

Re: Odbojkašice su pokazale da su najbolje!

NNN
Tijana Bošković je najbolja na svetu, pa i kada u finalu zabeleži 23 poena - kažemo da nije bila na svom najvišem nivou!
Brankica Mihajlović je bila najbolja u finalu (ako je Tijana "ženski Miljković", onda je Brankica "ženski Vanja Grbić" )
ipak džoker je bila Bianka Buša i nekako mi je mnogo drago zbog nje, ona je poslednjih par godina u komentarima (pučine jedne grdne) najosporavanija naša odbojkašica - svima je zapušila (pogana) usta u velikom stilu!
Naravno i ostale odbojkašice su imali veliki udeo u ovom pisanju istorije, a selektor Terzić je od jednog krajnje nesimpatičnog mrguda konačno postao simpatični mrgud

To dolazi sa trofejima, pogotovo sa zlatnim medaljama u nizu.

Da je kojim slučajem izgubio ovo i prošlogodišnje finale - ponovo bi bio samo mrgud.

S druge strane, mada je trener, to jest - selektor, bitan u odbojci, odbojka je sport u kojem je teško varati.
Prosto, ako hoćeš da nekolike godine budeš najbolji - moraš imati igrače/igračice za tako nešto.
Kao devedesetih kad su Italijani rasturali, ili Kubanke, pa posle Brazilci...ne ide to bez izuzetnog kvaliteta.
Moraš imati na svim pozicijama igrače/igračice u top 3 na svijetu. A poneko mora biti i najbolji (nekad Grbić i Miljković, sada Tijana Bošković). E onda si spreman da budeš šampion, a sa svakim novim zlatom dolazi i samopouzdanje koje ti imaš a protivnici nemaju. Tako na kraju i dobiješ Tursku pred 15 hiljada njihovih navijača iako gubiš u odlučujućem setu. I završiš sa još jednim zlatom.

Kad ova generacija siđe sa scene, moramo se nadati da će doći nova jednako dobra.

Uživajmo dok traje.
predatortz predatortz 21:31 09.09.2019

Re: Odbojkašice su pokazale da su najbolje!

ipak džoker je bila Bianka Buša i nekako mi je mnogo drago zbog nje, ona je poslednjih par godina u komentarima (pučine jedne grdne) najosporavanija naša odbojkašica - svima je zapušila (pogana) usta u velikom stilu!


Bravo!

Devojka je, u prelomnom momentu, uz neviđen pritisak domaće publike, hladnokrvno servirala i trasirala pobedu.

To ne može loš igrač, to ne može ni dobar igrač, to može samo odličan igrač i stabilna osoba.
Moj heroj sinoćnjeg finala je upravo ona.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:30 10.09.2019

Re: Odbojkašice su pokazale da su najbolje!

NNN
Tijana Bošković je najbolja na svetu, pa i kada u finalu zabeleži 23 poena - kažemo da nije bila na svom najvišem nivou!
Brankica Mihajlović je bila najbolja u finalu (ako je Tijana "ženski Miljković", onda je Brankica "ženski Vanja Grbić" )
ipak džoker je bila Bianka Buša i nekako mi je mnogo drago zbog nje, ona je poslednjih par godina u komentarima (pučine jedne grdne) najosporavanija naša odbojkašica - svima je zapušila (pogana) usta u velikom stilu!
Naravno i ostale odbojkašice su imali veliki udeo u ovom pisanju istorije, a selektor Terzić je od jednog krajnje nesimpatičnog mrguda konačno postao simpatični mrgud


Oh, nisam znao to za Bjanku... Nisam u toku sa narativom... Bash me chudi da se nasha charshija frljala djubretom na dobro dete. To ne lichi na nas.
A da je dete dobro - mnogo je dobro. Pa nek nam se javi ponekad tamo iz italije, ili gde je vec.
loader loader 07:02 10.09.2019

Re: Odbojkašice su pokazale da su najbolje!

Devojka je, u prelomnom momentu, uz neviđen pritisak domaće publike, hladnokrvno servirala i trasirala pobedu.

To ne može loš igrač, to ne može ni dobar igrač, to može samo odličan igrač i stabilna osoba.
Moj heroj sinoćnjeg finala je upravo ona.

Setih se servisa Terzića u onom finalu protiv Italijana ...
macak.tosa031 macak.tosa031 12:32 10.09.2019

Re: Odbojkašice su pokazale da su najbolje!

NNN
Tijana Bošković je najbolja na svetu, pa i kada u finalu zabeleži 23 poena - kažemo da nije bila na svom najvišem nivou!
Brankica Mihajlović je bila najbolja u finalu (ako je Tijana "ženski Miljković", onda je Brankica "ženski Vanja Grbić" )
ipak džoker je bila Bianka Buša i nekako mi je mnogo drago zbog nje, ona je poslednjih par godina u komentarima (pučine jedne grdne) najosporavanija naša odbojkašica - svima je zapušila (pogana) usta u velikom stilu!
Naravno i ostale odbojkašice su imali veliki udeo u ovom pisanju istorije, a selektor Terzić je od jednog krajnje nesimpatičnog mrguda konačno postao simpatični mrgud

Barvo za Bjanku!
Ona nam je i na jednom prethodnom takmičenju donela zlato kada je jednu izgubljenu, gotovo neuhvatljivu, loptu vratila jednom rukom.
loader loader 14:35 10.09.2019

Re: Odbojkašice su pokazale da su najbolje!

Barvo za Bjanku!


Da, tu zbora nema
NNN NNN 19:45 09.09.2019

Australija - Francuska 100:98

bez sumnje najbolja utakmica dosadašnjeg dela SP,
skoro sve vreme potpuni egal, ipak pred kraj 3. četvrtine Francuzi na krilima svog najboljeg igrača Evana Furnijea se bili odlepili na 9, ali se Kenguri brzo vratili i poslednja četvrtina se igrala koš za koš.
Aron Bejns gađao trojke 5 od 6 (mnogo je napredovao u poslednje dve sezone u Bostonu - pre toga nije ni pomišljeo da šutira s distance).
Rudi Gober u poslednjih par minuta napravio 3 (glupa) faula i izašao iz igre u poslednjem minutu.
Australijanci imali više koncentracije i kao nagradu za pobedu idu na Češku u četvrtfinalu, a Francuzi idu na SAD.
loader loader 07:27 10.09.2019

Re: Australija - Francuska 100:98

Australija prolazi Češku,
a Francuzi i Amerikanci bi trebalo da odigraju krajnje zanimljiv meč, ako ni zbog čega drugog, a ono zbog fizikalija koje su slične. USA je naravno favorit, ali ne bih bio iznenađen ako bi to Francuzi dobili. Inače, Australija je blagi favorit za zlato, kao i mi, SAD i donekle Španci.
NNN NNN 19:50 09.09.2019

Nadal pobedio Medvedeva u epskom finalu!

Nadal imao 2:0 u setovima i brejk prednosti sredinom 3. seta,
niko nije ni slutio da će da se igra još 2 i po sata / seta!!!
Ruja se povampirio, vratio brejk, pa spasio brejk-lopte, pa ukrao set,
a onda slično ponovio i na kraju 4. seta,
u 5. prvi došao do brejk prilika,
pa tražio pomoć fizioterapeuta,
pa izgubio svoja 2 servisa,
pa kod 2:5 vratio 1 brejk,
pa spasio 2 meč lopte na svoj servis,
pa ponovo došao do brejk-lopte,
ali se Nadal ipak izvukao i nekako pobedio posle 4 sata i 50 minuta borbe i uzeo 19 GS titulu.
aureus aureus 20:49 09.09.2019

Re: Nadal pobedio Medvedeva u epskom finalu!

NNN

ali se Nadal ipak izvukao i nekako pobedio posle 4 sata i 50 minuta borbe i uzeo 19 GS titulu.

Jadni Federer. Igra kao zmaj u poznim godinama i odlaže penziju ne bi li Đokovića i Nadala održao na distanci, a vidi sad ovo: klinjo iz Srbije prišao na četiri grend slema zaostatka a Nadal na jedan! A ipak su mlađi. Njegov najveći broj grend slem titula uopšte nije siguran, pogotovo što Nadal uvijek ima turnir u Parizu na kojem je favorit.

Ko bi rek'o da ni sa 20 grend slem titula ne mo'š biti miran!
loader loader 07:31 10.09.2019

Re: Nadal pobedio Medvedeva u epskom finalu!

Jadni Federer. Igra kao zmaj u poznim godinama i odlaže penziju ne bi li Đokovića i Nadala održao na distanc




Voli da bude tetosan kao prvi.
Da, ako Nadal igra još 3-4-5 godina imaće isto toliko GS samo iz Pariza, s tim što oni mogu biti znatno manje brojni ako Đoković bude zdrav. Ubeđen sam bio po igri i formi da će ga Novak ove godine dobiti u finalu RG, ali se isprečilo ono 7-delno finale u 4 dana i vetar, kiša ... No, 20 GS se pokazuje kao malo, iako je nekada onih 17, 18 ... delovalo neverovatno i potpuno nedostižno.

Bravo za odbojkašice. One su, jedine, zlatna ziherica
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:49 10.09.2019

Re: Nadal pobedio Medvedeva u epskom finalu!

loader
Jadni Federer. Igra kao zmaj u poznim godinama i odlaže penziju ne bi li Đokovića i Nadala održao na distanc




Voli da bude tetosan kao prvi.
Da, ako Nadal igra još 3-4-5 godina imaće isto toliko GS samo iz Pariza, s tim što oni mogu biti znatno manje brojni ako Đoković bude zdrav. Ubeđen sam bio po igri i formi da će ga Novak ove godine dobiti u finalu RG, ali se isprečilo ono 7-delno finale u 4 dana i vetar, kiša ... No, 20 GS se pokazuje kao malo, iako je nekada onih 17, 18 ... delovalo neverovatno i potpuno nedostižno.

Bravo za odbojkašice. One su, jedine, zlatna ziherica


Pa igrace, zasto ne bi, cak i sa nekim usputnim zdravstvenim problemom, videli smo, oporavak biva do sledece sezone. 5 godina jos ko nista. Federer ce tesko osvojiti jos nesto od GS, u nekom neverovatnom scenariju mozda mu se jos 1 posreci.

Nadalu sigurno jos 2-3, Novaku nadam se isto toliko x2.

E sad, ako je neko od primecenih iz omladinske ekipe novi Novak pa krene sa serijom zlatnih slemova..

Cestitke odbojkasicama!
loader loader 16:03 10.09.2019

Re: Nadal pobedio Medvedeva u epskom finalu!

Federer ce tesko osvojiti jos nesto od GS, u nekom neverovatnom scenariju mozda mu se jos 1 posreci.

Nadalu sigurno jos 2-3, Novaku nadam se isto toliko x2.

Taj scenario je dosta realan.
Najviše zavisi od Novaka, preciznije, da li će i koliko da bude zdrav. Ako bude zdrav, Nadal eventualno još jedan ili dva GS.
aureus aureus 05:25 10.09.2019

A sada...

Sve što je bilo do sada, briše se: i pripreme i utakmice po grupama. Sad nastupa nova faza, dolazi četvrtfinale, a to je ionako bio prvi cilj.

Kod četvrtfinala je dobro što ako pobijediš - već si u borbi za medalju. Dakle, medalja ionako nije daleko. Gore je kad postoji i osmina finala pa imaš još jednu stepenicu na kojoj možeš da se oklizneš ako ti nije dan.

Poraz je možda i dobar. Javnost je bila previše poletjela i zakucala Srbiju skoro kao glavnog favorita a laka pobjeda Španije u stvari može i pomoći Đorđevićevoj ekipi. Ako Argentinci pomisle da je Srbija previše ranjiva, a ono izađe ekipa ratnika i to u formaciji gdje su sve kockice posložene: Jokić pet, Bjelica četiri, Lučić tri, Bogdanović dva, Jović jedan. Po prvi put na prvenstvu - onako kako je najlogičnije.
Ovo bi značilo da je Đorđević skrivao karte, iako ne vjerujem da protivnički treneri to nemaju na umu.

A onda, ako sve ispadne kako valja protiv Argentine, u polufinalu dolazi najvjerovatnije SAD (samo prvo mora pregrmiti Francusku). Ima logike da je Ameriku lakše dobiti prije finala. Oni finala praktično ne gube, istorijski. Kod njih je uvijek lutrija ko će da igra za reprezentaciju.Prije prvenstva se skupe, dođe ko hoće, odigraju možda tri pripremne i dižu se i uigravaju tokom takmičenja. U finalu su već na svom. Ali u četvrtfinalu i u polufinalu ima nekog prostora, pogotovo kad kao sad ne dođu baš sa onim najjačim igračima. To je jedna utakmica manje prije njihovog planiranog zenita.
Dabome, to znači i da Francuzi traže svoju šansu u polufinalu.

Jedva čekam utakmicu protiv Argentine.
Nisam pesimističan.

loader loader 07:36 10.09.2019

Re: A sada...

Ovo bi značilo da je Đorđević skrivao karte, iako ne vjerujem da protivnički treneri to nemaju na umu.

Ne. To smo provalili samo mi ovde

Nisam pesimističan.

Hm ...



Odraćemo ih.
aureus aureus 07:48 10.09.2019

Re: A sada...

loader

Odraćemo ih.

Nadajmo se.
Ja priželjkujem nešto slično kao 2016. Tad je bila, doduše, muka sa Hrvatskom.
Onda je došlo polufinale sa nabrijanom, naoštrenom, i samouvjerenom Australijom. Ljudi u prvom poluvremenu nisu mogli da vjeruju na kakav su zid naletjeli. Kol'ko su ono bili dali poena?

loader
Ne. To smo provalili samo mi ovde

Hoćete da kažete da protivnički treneri ne vjeruju da je Jokić rezerva Birčeviću na četvorci, a Bjelica Lučiću na trojci?
NNN NNN 11:01 10.09.2019

Re: A sada...

Kol'ko su ono bili dali poena?

14
i to je ubedljivo najbolje odigrana odbrana u košarci koju sam ja ikada video!
Toliko dobro, toliko timski, toliko koncentrisano...
za celo poluvreme izbrojao sam sve ukupno 5 greščica, tj. da je neko malko zakasnio na preuzimanju npr. i iz takvih akcija smo primili 9 poena (kad već sitničarim)...
mislim to je kao kada bi npr. u tenisu u polufinalu dobio set, a da izgubiš samo par poenčića (s ogromnom razlikom da u tenisu sledeći set počinje od nule, a ovde smo preneli prednost od 21 poena )
aureus aureus 11:57 10.09.2019

Re: A sada...

Dobro, ajde, Đorđević nastavlja da vara protivnike, samo manje.
Jokić će igrati otpočetka, ali će igrati i Raduljica.
aureus aureus 12:06 10.09.2019

Re: A sada...

Hmmm...previše je primiti 12 poena u prva dva i po minuta.
aureus aureus 12:17 10.09.2019

Re: A sada...

aureus
Hmmm...previše je primiti 12 poena u prva dva i po minuta.


Jović - Bogdanović - Gudurić - Bjelica - Jokić. Petorka (niža i brža) koja uspijeva da stigne prednost Argentine. 16:16. 3:26 do kraja prve četvrtine.

- 25:23 za Argentinu na kraju prve četvrtine. Treba naći neko rješenje za Kampaca (6 poena, 6 asistencija).

- 54:49 za Argentinu na poluvremenu.
Nije loše s obzirom da šutiraju trojke 9/14.

- 68:67 za Argentinu na kraju treće četvrtine.
Nevjerovatno da tri centra (Raduljica, Marjanović i Milutinov) nemaju nikakav učinak.

Srbija je imala dva loša momenta. Na početku meča u prva tri minuta kad je primila 12 poena i gubila 8 razlike. Onda je to nekako stigla, pa i prestigla (+1) a onda je umjesto Jokića ušao Marjanović i za tri minuta napravio tri faula (dva u napadu i jedan nesportski) i tako Argentina ode ponovo na +8.

68:67 za Argentinu na kraju treće četvrtine.
Nevjerovatno da tri M-M-R nemaju nikakav
učinak.

- Teška situacija na tri minuta do kraja
+11 za Argentinu i tek sad Đorđević traži tajm-aut. E čudnog li čovjeka.
aureus aureus 13:52 10.09.2019

Re: A sada...

Pobjeda Argentine.
Na žalost, ponovo dosta nekih taktičkih grešaka (mada ima i strateških).

Sad ostaje gori dio prvenstva: borba za neka mjesta koja ničemu ne znače, niti su medalja niti vode na Olimpijske igre.
Atomski mrav Atomski mrav 14:01 10.09.2019

Re: A sada...

Drž'mo se odbojke i vaterpola.

Ova ekipa je morala da odigra bolje protiv Španije i Argentine. Na kraju je jedino dobro što nismo stigli do Amerikanaca da se ne brukamo.
docsumann docsumann 14:02 10.09.2019

Re: A sada...

Atomski mrav
Drž'mo se odbojke i vaterpola.

Ova ekipa je morala da odigra bolje protiv Španije i Argentine. Na kraju je jedino dobro što nismo stigli do Amerikanaca da se ne brukamo.


there was too much hype around
Atomski mrav Atomski mrav 14:04 10.09.2019

Re: A sada...

too much hype


Definitivno. Pogotovo nakon što smo razbili tradicionalno neugodne reprezentacije Angole i Filipina.

Ono što dodatno zabrinjava je to što je mlada reprezentacija nedavno izgubila od Velike Britanije. Ne u kriketu, nego u košarci.
aureus aureus 14:05 10.09.2019

Re: A sada...

Eh, džaba je Vučić poslao svoju savjetnicu za medije u Košarkaški savez Srbije da ide na Svjetsko prvenstvo i radi na podizanju ugleda Srbije.
Naprednjaci čega god se dohvate - pokvare. Čak i samo ako priđu blizu.
vcucko vcucko 14:16 10.09.2019

Re: A sada...

aureus
Pobjeda Argentine.
Na žalost, ponovo dosta nekih taktičkih grešaka (mada ima i strateških).

Sad ostaje gori dio prvenstva: borba za neka mjesta koja ničemu ne znače, niti su medalja niti vode na Olimpijske igre.

Peto mesto vrlo moguće vodi na OI, Španija će verovatno biti jedina iz Evrope među 4, a idu 2, ali ne vidim kako da dođemo do utakmice za 5. mesto. Ako Francuzi iznenade SAD oni idu na OI i gotova priča. Ako izgube idemo na njih, u ovakvoj situaciji nemoguća misija.
Čak i da onako po naški unapred upišemo pobedu u utakmici za 5. mesto protiv Čeha ili Poljaka
vcucko vcucko 14:23 10.09.2019

Re: A sada...

Atomski mrav
too much hype


Definitivno. Pogotovo nakon što smo razbili tradicionalno neugodne reprezentacije Angole i Filipina.

Ono što dodatno zabrinjava je to što je mlada reprezentacija nedavno izgubila od Velike Britanije. Ne u kriketu, nego u košarci.

Ma prošla je ta, zaostavština bivše države u basketu je dugo stanovala ovde, zahvaljujući struci (zaostaloj od tada). To više ne pije vodu.

Pre svega, Bogdan je mnogo slabiji igrač nego Kića što je bio. Ne mislim h2h, ne poredim epohe. Nego je Bogdan u svom vremenu mnogo slabiji i manje bitan nego što je Kića bio u svoje vreme. A taj Bogdan je klasa za ostale u našem timu. Plus Bogdan je jedini imao makar malo onog sjaja u očima, htenja, kurčevitosti, zovite kako hoćete. Ovi drugi kao da su ih puškom naterali na teren. A mooda se stisla, niko ne sme da šutne. U stara vremena bi se pobili ko će da šutne.

Nema više gena velesile, isparilo.
docsumann docsumann 14:32 10.09.2019

Re: A sada...

Pre svega, Bogdan je mnogo slabiji igrač nego Kića što je bio


ih, gdje ti ode.
pa donedavno je tu bio i Bodiroga, Đorđević, Stojaković, Divac, Danilović...
loader loader 14:36 10.09.2019

Re: A sada...

Bodiroga


Najbolji, za tim najkorisniji igrač ikada.


aureus aureus 14:41 10.09.2019

Re: A sada...

Srbija je ovo ljeto imala priliku da na prvenstvo ode sa vjerovatno najjačim sastavom od 2002.
Na kraju nije otišla sa tim najjačim sastavom već sa lošijim. Teodosić i Kuzmić doživjeli povrede, a Kalinić i Nedović nisu pozvani ko zna zbog čega. S Micovom je ionako davno završeno.

Đorđević je poveo čak četiri centra (nikad mi neće biti jasno zašto kad imaš pet pozicija a dvanaest mjesta, ti jednu poziciju popunjavaš sa četiri igrača) od kojim trojica u četvrtfinalu nisu dali niti poen, ali su zato napravili pet glupih faulova za devet minuta, koliko su proveli na terenu.

Eksperiment da se na takmičenje ide sa samo četiri igrača na poziciji jedan i dva očigledno nije uspio. Ne znam je li to iko drugi uradio.

Eksperiment da bitni igrači Jokić i Bjelica igraju poziciju niže nego na kojoj su najbolji takođe nije uspio, nije bilo potrebnog nivoa uigranosti za bitne mečeve u pravoj formaciji.

Ali čak i sa tim strateški problematičnim odlukama, moglo se uraditi više.
Priprema i vođenje utakmica protiv Španije i Argentine su bili loši. Igraš najbitnije mečeve, koje moraš dobiti, a i dalje k'o ludak rotiraš igrače, mijenjaš postave, dok Skola sa 39 godina igra 32 minuta četvrtfinale.

Protivnik povećava razliku u zadnjih pet minuta i ti tek kad ode na +11 tri minuta do kraja tražiš tajm-aut.
maksa83 maksa83 14:47 10.09.2019

Re: A sada...

Nema više gena velesile, isparilo.

Geni su tu, ali su se zakoni promenili. Košarkaški savez (čak i Srbije) je u ono vreme, čak i još tamo početkom devedesetih, pratio klince od 10 godina, a zakoni su bili takvi da ne možeš kao sada da ga sa 16 preprodaš u neku Grčku ili Tursku.
vcucko vcucko 14:59 10.09.2019

Re: A sada...

docsumann
Pre svega, Bogdan je mnogo slabiji igrač nego Kića što je bio


ih, gdje ti ode.
pa donedavno je tu bio i Bodiroga, Đorđević, Stojaković, Divac, Danilović...

Pa o tome i govorim, do tada je bio živ onaj gen velesile koji su zapatili Kića, Praja & comp.

Ali sve ima svoj kraj pa i taj gen.
aureus aureus 15:11 10.09.2019

Re: A sada...

vcucko
docsumann
Pre svega, Bogdan je mnogo slabiji igrač nego Kića što je bio


ih, gdje ti ode.
pa donedavno je tu bio i Bodiroga, Đorđević, Stojaković, Divac, Danilović...

Pa o tome i govorim, do tada je bio živ onaj gen velesile koji su zapatili Kića, Praja & comp.

Ali sve ima svoj kraj pa i taj gen.

Ne prenagljuj, Vcucko.

Ima veoma dobrih igrača. Srbiji treba malo bolji trener.
Đorđević je navikao da na prvenstva vodi bar dva-tri "rekreativca" kojima je najveći kvalitet to što se redovno odazivaju reprezentaciji.
I što su navodno dobri za atmosferu ili već šta. To mu je prolazilo neko vrijeme, sad nije.

Predlažem da se šansa da Kokoškovu.

I da se Kokeza nogira iz kuhi...fudbalskog saveza.
docsumann docsumann 15:12 10.09.2019

Re: A sada...

Pa o tome i govorim, do tada je bio živ onaj gen velesile koji su zapatili Kića, Praja & comp


ja kažem da je gen bio tu i prije petnestak godina, i da nije mogao tek tako nestati
maksa83 maksa83 15:14 10.09.2019

Re: A sada...

Ali sve ima svoj kraj pa i taj gen.

Pa nije gen nego sistem, okej, dinaridi budu povisoki, ali se radi o tome da se u pok. SFRJ košarka vrlo sistematski razvijala i održavala. To je bila zemlja sa ubitačno jakom ligom koja nije nastala stihijski nego negovanjem jake klupske košarke, što sve ne bi bilo moguće da su tada razni krimosi i ostali Čokiji mogli da izvoze i preprodaju klince ko stoku.
Atomski mrav Atomski mrav 15:32 10.09.2019

Re: A sada...

A mooda se stisla, niko ne sme da šutne.


Da, baš tako. I organizacija napada u stilu onog Belinelija koji je spominjan ovde nakon utakmice sa Italijanima. Ali ajde kad ne ide u napadu, ali gde je bila odbrana? Dali su nam lagano 95 poena, koliko je ono bilo na kraju?
loader loader 16:10 10.09.2019

Re: A sada...

vcucko
Ako Francuzi iznenade SAD oni idu na OI i gotova priča. Ako izgube idemo na njih, u ovakvoj situaciji nemoguća misija.

Francuzi nam leže :) ... Igraju košarku, ipak, a ne tuču. Crni? Pa, šta? A mi smo beli. Pa, šta? Odlučuje lopta u košu.

Aureus

I da se Kokeza nogira iz kuhi...fudbalskog saveza.

Kokeza će da ode u bankare, a na njegovo mesto će doći opet neki diletant sa vezama u mafijaškim strukturama, još gori. Sistem valja menjati, ili ostaje Kolumbija.
alselone alselone 17:11 10.09.2019

Re: A sada...

Vcucko ne preteruj, pogledaj samo šta smo uradili poslednjih godina. Tri srebra, tri finala, evropsko, svetsko, olimpijske igre. I to sa lošijim timovima.

Gen je tu, sjaj u očima imamo i dalje, samo se loše spojilo ovo prvenstvo. Idemo dalje, biće bolje sledeći put.

Mi smo zemlja košarke, nemojte naricati ljudi kako je sve propalo.
Kazezoze Kazezoze 17:19 10.09.2019

Re: A sada...

Atomski mrav
Drž'mo se odbojke i vaterpola.

Ova ekipa je morala da odigra bolje protiv Španije i Argentine. Na kraju je jedino dobro što nismo stigli do Amerikanaca da se ne brukamo.


Moguće je da se sa Amerima sastanemo već u sledećoj rundi, u borbi za 5. mesto.
Ako sutra Francuska pobedi USA osigurali su, zajedno sa Špancima, 2 mesta koja vode direktno na olimpijadu. Ne verujem da Česi mogu da dobiju ozije.
Mi ćemo u tom slučaju šansu tražiti na predolimpijskom takmičenju sa igračima iz ABA lige i verovatno se oprostiti od OI.
Ukoliko Ameri pobede Francuze mi još imamo šansu da se direktno kvalifikujemo.
Potrebno je biti 5.
Dakle, turnir još nije gotov.
Atomski mrav Atomski mrav 17:40 10.09.2019

Re: A sada...

Gen je tu, sjaj u očima imamo i dalje, samo se loše spojilo ovo prvenstvo. Idemo dalje, biće bolje sledeći put.

Mi smo zemlja košarke, nemojte naricati ljudi kako je sve propalo.


Bilo je i ranije još gorih rezultata, ne mogu sad da se setim koja su to prvenstva bila ali se sećam da su selektori bili Vujošević i Slavnić a i ono Evropsko prvenstvo kad smo bili domaćini, selektor je bio Obradović. To je tada bilo baš loše, pa smo se posle toga ipak izdizali. Verujem da će i sada biti tako.
svarog svarog 17:44 10.09.2019

Re: A sada...

Nije bilo žara u igri to je očigledno, čim vidiš odbranu i skokove. To se igra voljom i srcem, nema veze sa srećom ili da li ide ili ne ide.
Ipak daleko od toga da je ovo neki kraj (mada je rezervoar igrača sve manji), reprezentacija je mlada i dobra samo treba dovući nekog matorca da ih malo dovede u red i IMO mora da se jasno postavi da je Bogdan vođa, oko njega da se pravi rep, kome ne odgovara ne mora ni da igra.
NNN NNN 18:23 10.09.2019

Re: A sada...

Ako izgube idemo na njih, u ovakvoj situaciji nemoguća misija.
Imaćemo dan odmora više (u ovakvoj situaciji i to je nešto)
NNN NNN 18:24 10.09.2019

Re: A sada...

loader
Bodiroga


Najbolji, za tim najkorisniji igrač ikada.


Zaključno sa SP 2002
alselone alselone 18:26 10.09.2019

Re: A sada...

NNN



Samo da ti kažem da se ne zezaš nego da napišeš izveštaj o prvenstvu, treba mišljenje da formiram.
NNN NNN 19:07 10.09.2019

Re: A sada...

Čekam da nalupamo Francuze i Čehe
loader loader 14:54 11.09.2019

Re: A sada...

Francuze

Francuze?
Ne, ovo su Amerikanci.

NNN NNN 17:34 11.09.2019

Re: A sada...

ugasili smo,
mislim biće i kvalifikacije za OI,
ali trenutno izgleda kao da kređemo od nule (teško nam padaju porazi kada imamo realno velike ambicije)
shone shone 09:46 10.09.2019

Mauricio Monte



Italijanski književnik Mauricio Monte inspirisan velikim uspehom srpskih odbojkašica napisao je post na društvenim mrežama koji je izazvao mnogo pažnje.

U pitanju je svojevrsna oda srpskim heroinama, a napisana je oktobra meseca prošle godine kada su se izabranice Zorana Terzića vratile sa zlatom sa Svetskog prvenstva.

Srbija je pobedila, zemlja koja je otprilike četiri puta manja od Italije. Srbija je pobedila, a ima samo osam miliona stanovnika (mnogo manje od Lombardije). Srbija je pobedila, zemlja sa nižim BDP-om nego siromašna južna Italija. Srbija je pobedila, ta „mala, prljava i loša" Srbija. Srbija je pobedila, taj „ološ narod" koji nikada ne saginje glavu. Srbija je pobedila, bez velikih banaka i osiguranja. Srbija je pobedila, ona kojoj ne znate ni geografski položaj. Srbija je pobedila, baš ona „ultranacionalistička i ratoborna".

Srbija je pobedila, iako još sakuplja krhotine rata koji se nikada nije ni završio. Srbija je pobedila, a vaši omiljeni novinari objavljuju plačljive članke o pobeđenima, ali bez ikakvih pohvala pobednicima. Srbija je pobedila, čak i za vas koji ne znate Ivu Andrića. Srbija je pobedila, ona ista koji je pre mesec dana pobedila i vašu mušku ekipu.

Srbija je pobedila, ona koja nije za vas „ciganska" nacija samo kada vašim timovima daje svoje najbolje sportiste. Srbija je pobedila igrajući loše, jer da je igrala kao što zna igrati, vaša iluzija bi mnogo kraće trajala. Srbija je pobedila, za svoje sinove koji su devedesetih prizivali „mir", a vi ste bili gluvi. Srbija je pobedila, ona koja je kopala po ruševinama i zakopavala leševe dok ste gledali televizijske dnevnike u kojima su u nju upirali prstom. Srbija je pobedila, ona čiju ste decu, koja su bežala od rata, prihvatali samo zato što vam je bila potrebna radna snaga. Srbija je pobedila, suviše praznih džepova da bi zaslužila vašu pažnju. Srbija je pobedila, ona Srbija Novaka Đokovića.

Srbija je pobedila, ona koja ne kaže „razumem, gospodine" pred diktatima Zapada. Srbija je pobedila, za svoju univerzitetski obrazovanu decu koja su čekala, devedesetih godina, po tri sata u redu da bi imala priliku da kažu telefonom „mama … dobro sam". Srbija je pobedila, ona čije su se novčanice od večeri do jutra pretvarale u bezvredni papir. Srbija je pobedila, ona Srbija beogradskih dečaka koji su, kada čuju sirenu, bežali kući u nadi da bomba neće pasti na njihovu zgradu.

Srbija je pobedila za tebe, koji ne propuštaš priliku da kažeš „svi su oni ultranacionalisti", a onda se ljutiš kada u inostranstvu povezuju Italiju s mafijom i mandolinom. Srbija je pobedila i za vas koji mislite da vojnička ruka generala Mladića predstavlja celi narod, a da Musolinijeva ruka … nije takva. Srbija je pobedila, ona koja spaja ručak s večerom. Srbija je pobedila, optužena da bira ultranacionalističke političare od strane onih koji primećuju da u njihovom nacionalnom timu igraju crne devojke, čime izražavaju svoj rasizam.

Srbija je pobedila, ona koja neće da trampi sebe za počasti. Srbija je pobedila, a vi preuveličavate srebrnu medalju italijanskih mladih i zaslužnih devojaka. Srbija je pobedila, ali, kao i obično, vi to niste primetili.



loader loader 14:38 10.09.2019

Re: Mauricio Monte


Odbojkašice su stvarno .. stvarno ... Nemam reči.
Sedneš i diviš se. Kao da su ti porodica, koja cveta od uspeha i radosti.
Kakve carice

mirelarado mirelarado 15:17 10.09.2019

Re: Mauricio Monte

loader

Odbojkašice su stvarno .. stvarno ... Nemam reči.
Sedneš i diviš se. Kao da su ti porodica, koja cveta od uspeha i radosti.
Kakve carice



Tačno. A ovaj Monte neki tipičan drugotalijanac. Mrzi Italiju i italijanski narod.
loader loader 16:11 10.09.2019

Re: Mauricio Monte

Tačno. A ovaj Monte neki tipičan drugotalijanac. Mrzi Italiju i italijanski narod.

Moguće. Ne znam.
Ali, što se odbojke tiče - gađa u centar
shone shone 19:42 10.09.2019

Re: Mauricio Monte

A ovaj Monte neki tipičan drugotalijanac. Mrzi Italiju i italijanski narod


Drugosrbijanski rezon.
mirelarado mirelarado 20:26 10.09.2019

Re: Mauricio Monte

shone
A ovaj Monte neki tipičan drugotalijanac. Mrzi Italiju i italijanski narod


Drugosrbijanski rezon.


Samo sam se zezala, naravno, parafrazirajući čist prvosrbijanski rezon, koji bi proradio kad bi neko odavde ovako nagrdio ovdašnje sportske novinare, ovdašnju politiku tokom poslednjih četvrt veka, kao što je Mauricio uradio obraćajući se svojima.

Tekst je inače preterano patetičan za nekoga ko pretenduje da bude književnik, ali je izvan toga sasvim OK i na mestu.
shone shone 20:35 10.09.2019

Re: Mauricio Monte

Samo sam se zezala,


Pa i ja se zezam na tvoje zezanje (double-double)

mirelarado mirelarado 20:37 10.09.2019

Re: Mauricio Monte

shone
Samo sam se zezala,


Pa i ja se zezam na tvoje zezanje (double-double)



Eto, umalo da bude double trouble.
shone shone 20:52 10.09.2019

Re: Mauricio Monte

Eto, umalo da bude double trouble.




macak.tosa031 macak.tosa031 17:25 10.09.2019

Selektor

Da li je Đorđević dao ostavku - ili čeka da se vrati iz Kine?
aureus aureus 18:53 10.09.2019

Re: Selektor

macak.tosa031
Da li je Đorđević dao ostavku - ili čeka da se vrati iz Kine?

Mislim da nije dao ostavku.

Još kad je jedan naš bloger (Čarli) govorio da Đorđević nije Obradović.
gedza.73 gedza.73 19:20 10.09.2019

Re: Selektor

Nije da nešto pratim al' zar nije Đorđević imao neke rezultate sa srpskim timom na svetskim takmičenjima, otpisivan pa proglašavan za najboljeg?
nacionalni heroj, svi trčali da se slikaju, prave dočeke košarkašima?

ne znam da li je neko napisao nešto za momka koji je ostao na turniru iako mu je umrla majka.

shone shone 20:37 10.09.2019

Re: Selektor

Da li je Đorđević dao ostavku - ili čeka da se vrati iz Kine?


Teško se ovde daju ostavke. To je prevaziđena kategorija i tretira se kao odraz slabosti.

P.S. jedino ako nije deponovao u KSS-u blanko ostavku.
milisav68 milisav68 21:45 10.09.2019

Re: Selektor

shone
Da li je Đorđević dao ostavku - ili čeka da se vrati iz Kine?


Teško se ovde daju ostavke. To je prevaziđena kategorija i tretira se kao odraz slabosti.

P.S. jedino ako nije deponovao u KSS-u blanko ostavku.

Nebitno, zbog FIBA prozora više nećemo da gledamo našu reprezentaciju na velikim takmičenjima.

A iako da ostavku, Miško Ražnatović će da nam sastavlja reprezentaciju.

Tako da....totalno nebitno.
Atomski mrav Atomski mrav 22:24 10.09.2019

Re: Selektor

A iako da ostavku, Miško Ražnatović će da nam sastavlja reprezentaciju.

A sad ne sastavlja?
shone shone 10:06 11.09.2019

Re: Selektor

A iako da ostavku, Miško Ražnatović će da nam sastavlja reprezentaciju.

Tako da....totalno nebitno.


https://www.espreso.rs/mundobasket-2019/438327/zasto-nikola-jokic-vise-nece-igrati-za-reprezentaciju-srbije-i-sta-treba-da-se-desi-da-se-to-promeni?utm_source=kurir&utm_medium=home_widget&utm_campaign=adria_internal
milisav68 milisav68 11:31 11.09.2019

Re: Selektor

A sad ne sastavlja?

Ne potpuno, ima natezanja.
milisav68 milisav68 11:36 11.09.2019

Re: Selektor

shone
A iako da ostavku, Miško Ražnatović će da nam sastavlja reprezentaciju.

Tako da....totalno nebitno.


https://www.espreso.rs/mundobasket-2019/438327/zasto-nikola-jokic-vise-nece-igrati-za-reprezentaciju-srbije-i-sta-treba-da-se-desi-da-se-to-promeni?utm_source=kurir&utm_medium=home_widget&utm_campaign=adria_internal

Što bi reko Čarli, pojasni.
shone shone 11:41 11.09.2019

Re: Selektor

Što bi reko Čarli, pojasni.


150 000 000 $
milisav68 milisav68 12:13 11.09.2019

Re: Selektor

shone
Što bi reko Čarli, pojasni.


150 000 000 $

I dalje mi nije jasno, Jokić više neće da igra za repku zbog velikog ugovora?
shone shone 14:47 11.09.2019

Re: Selektor

I dalje mi nije jasno, Jokić više neće da igra za repku zbog velikog ugovora?


A on se nešto pita?
aureus aureus 19:56 11.09.2019

Re: Selektor

shone
I dalje mi nije jasno, Jokić više neće da igra za repku zbog velikog ugovora?


A on se nešto pita?

Naravno da se pita.

Igrač na kraju krajeva bira ko će mu biti menadžer. Menadžer je tu da pomogne u realizaciji njegovih želja i ambicija, da se bavi pravnim pitanjima i ugovorima, da pritiska klub za pare (ovo u zemljama gdje plaza ne liježe na vrijeme) itd.

Nije igrač tu da ispunjava menadžerove želje.

P.S. Komentar je u kontekstu pominjanja Ražnatovića, ne ugovora od 150 miliona (o kojem ne znamo šta stoji u njemu).
shone shone 20:14 11.09.2019

Re: Selektor

Naravno da se pita.
Nije igrač tu da ispunjava menadžerove želje.


Bajkovito.

aureus aureus 20:20 11.09.2019

Re: Selektor

shone
Naravno da se pita.
Nije igrač tu da ispunjava menadžerove želje.


Bajkovito.


Ma evo, sve se bojim da Mark Gasol ne smije da igra za Španiju zbog svog menadžera.
Odnosno - smije, jer mu je ovaj dozvolio.
milisav68 milisav68 20:48 11.09.2019

Re: Selektor

shone
I dalje mi nije jasno, Jokić više neće da igra za repku zbog velikog ugovora?


A on se nešto pita?

Jel znaš kako i za koje pare je Peković zaigrao za Partizan, za vreme lokauta?
shone shone 20:49 11.09.2019

Re: Selektor

Ma evo, sve se bojim da Mark Gasol ne smije da igra za Španiju zbog svog menadžera.
Odnosno - smije, jer mu je ovaj dozvolio.


Da li je to uopšte više bitno. Imamo mi preča posla.

Pred nama je veliki protivnik. Iskreno, spremali smo se za oba rivala, ali više za Francuze misleći da ćemo njih sresti, jer smo očekivali da bismo mogli da se borimo s njima za Olimpijske igre. Čeka nas utakmica za prestiž, za ponos, za sportski rat, kako je to volim da kažem. Da odigramo hrabro i pametno", rekao je Đorđević.


loader loader 21:52 11.09.2019

Re: Selektor

Jel znaš kako i za koje pare je Peković zaigrao za Partizan, za vreme lokauta?


Nije loše to čuti.
Zvuči da bi odgovor mogao da bude zanimljiv, donekle i poučan.



milisav68 milisav68 20:46 12.09.2019

Re: Selektor

loader
Jel znaš kako i za koje pare je Peković zaigrao za Partizan, za vreme lokauta?

Nije loše to čuti.
Zvuči da bi odgovor mogao da bude zanimljiv, donekle i poučan.

Pa sad...poučan.

Na pripremnom turniru u Sloveniji (za EP u Litvaniji 2011.), za vreme jedne od utakmica, na tribinama, priđe Peković Daniloviću, pozdrave se, sedne pored njega, i posle par klasičnih kurtoaznih rečenica, pita ga, da li bi mogao da zaigra za Partizan dok traje lokaut, na šta se Danilović nasmeje, i kaže da nemaju para da ga plate.Peković kaže, da pare nisu problem, već da hoće da pomogne, a ujedno i da ostane u takmičarskoj formi.

Danilović mu kaže da ako je tako, nema problema (tada je trener bio Vlada Jovanović), i tada Peković pozove Miška, i kaže mu šta se upravo dogovorio, i da pozove Danilovića da srede to formalno.Posle 5 minuta zvoni Daniloviću telefon, on pokaže Pekoviću ko ga zove, obojica se slatko nasmeju, Danilović se javi, i ode u hodnik ispod tribina da razgovara...

Ovo je malo suvoparno ispričano, razgovor je bio prisniji i živopisniji (naročito oko cene), pošto je poznato da Peković ume lepe pare da ostavi u kafani, pa mu je Danilović rekao da neće moći da se provede u kafani od jedne utakmice (koliko može Partizan da mu plati).

Naravno da mu je plaćeno više, ali mnogo, mnogo manje nego što bi mu platio neki evropski klub, našta je pucao Miško.

E sad, ovo je specifična situacija u odnosu na igru za reprezentaciju, ali je poenta da ako igrač ima veliku volju, teško da će menadžer da mu kontrira đonom, odnosno da mu zabrani da igra za reprezentaciju.

Ne mogu da zamislim Bogdana da ćuti i klima glavom dok mu to menadžer saopštava, za razliku od Jokića (koji meni, nit smrdi nit miriše), i koji se krije iza brata pred novinarima.

A to mu nije prvi put, već se tako ponašao i prema američkim novinarima.
aureus aureus 22:14 12.09.2019

Re: Selektor

ali je poenta da ako igrač ima veliku volju, teško da će menadžer da mu kontrira đonom, odnosno da mu zabrani da igra za reprezentaciju.

Pa naravno.
Menadžer ne smije mnogo da nervira igrača da ga ovaj ne bi otpustio i prešao u drugu menadžersku agenciju.
Što se i dešava.
Doduše, vrlo često se desi da pređu baš kod Ražnatovića, valjda jer za njega važi tvrdnja da brine o svojim igračima.

Što se tiče epizode sa Pekovićem, ima i ona kad je prvi put dolazio u Partizan, a koju je na televiziji pričao Ražnatović.
Ražnatović je na ugovoru imao Pekovićev potpis, mislim da je naknadno ubacio neku vrlo veliku cifru, i sa tim ugovorom otišao u Partizan. Ovi se zamalo nisu šlogirali (platom za igrača).
- Ali, ljudi, on je ovo potpisao. Ne bi bilo dobro da vam takav igrač izmakne.
I tako ovi iz Partizana, sa knedlom u grlu, potpisaše.
milisav68 milisav68 07:50 13.09.2019

Re: Selektor

- Ali, ljudi, on je ovo potpisao. Ne bi bilo dobro da vam takav igrač izmakne.
I tako ovi iz Partizana, sa knedlom u grlu, potpisaše.

Baš sa knedlom u grlu?

Zato mu posle nisu isplatili sve, pa im je oprostio dugove.

Ima tu jedna stvar što vi Čovićevci nikako da shvatite.Kao što svakom igraču skače cena samo zato što je iz Srbije (ili ex-YU), tako mu još skoči cena ako je igrao u Partizanu.

Partizan je košarkaški Harvard.

aureus aureus 13:13 13.09.2019

Re: Selektor

milisav68

Baš sa knedlom u grlu?

Ne razumiješ stilske figure.

Ima tu jedna stvar što vi Čovićevci nikako da shvatite
.
Nisam Čovićevac.

Partizan je košarkaški Harvard.

Ovo prvi put čujem.

docsumann docsumann 13:57 13.09.2019

Re: Selektor

Nisam Čovićevac.


franjevac?
docsumann docsumann 13:58 13.09.2019

Re: Selektor

Partizan je košarkaški Harvard.


ovo može da važi samo za vaterpolo, a i to za neka ranija vremena.
aureus aureus 14:05 13.09.2019

Re: Selektor

docsumann
Partizan je košarkaški Harvard.


ovo može da važi samo za vaterpolo, a i to za neka ranija vremena.

Ko zna na šta je Milisav mislio.

Grobari su inače puni fantazija, ali dopustimo da je Milisav znao šta priča.
Harvard odlično plaća svoje profesore, možda tu postoji neka paralela...pošto je priča bila došla do novca.
loader loader 16:11 13.09.2019

Re: Selektor

Partizan je košarkaški Harvard.

Crveno-beli Oxford redovno tuče sve ostale pretendente na tron


loader loader 16:13 13.09.2019

Re: Selektor

Ne mogu da zamislim Bogdana da ćuti i klima glavom dok mu to menadžer saopštava, za razliku od Jokića (koji meni, nit smrdi nit miriše


Ne čačkajte Jokića stalno.
Samo fali da jednog dana kaže
- E, neću za repku,
jer me oni na blogu stalno nešto prozivaju, nalaze mi mane ...

Dakle, diplomatski sa igračima,


kao i oni sa brojem koševa

loader loader 16:15 13.09.2019

Re: Selektor

docsumann
Nisam Čovićevac.


franjevac?




Inasio L..... ... ?
Auh. Ovo je samo sport.
Strasti staviti u staklenu teglu, dihtovanu, prozirnu, i posmatrati. Nakon pet godina blog o zapažanjima. Može?




aureus aureus 16:45 13.09.2019

Re: Selektor

loader
Ne mogu da zamislim Bogdana da ćuti i klima glavom dok mu to menadžer saopštava, za razliku od Jokića (koji meni, nit smrdi nit miriše


Ne čačkajte Jokića stalno.
Samo fali da jednog dana kaže
- E, neću za repku,
jer me oni na blogu stalno nešto prozivaju, nalaze mi mane ...

Jokića ne treba ni čačkati ni uzdizati. Ako neće da igra za reprezentaciju onda pokazati blagu nezainteresovanost (medijsku i komentatorsku) za njegove nastupe u Denveru. Reciprocitet. S tim što nije nebitno zbog čega neće.
A ako hoće - onda ga koristiti na najbolji mogući način.

Njega je Đorđević koristio kao da je želio da Jokić sa pozicije četiri dijeli asistencije centrima i nabija im statistički učinak ne bi li se pokazalo da su neki koje je poveo još uvijek vrhunski igrači koji zaslužuju da se nađu u 12, na primjer, Raduljica. Čovjek je igrao nešto što što nije trebalo da igra. On je u napadu počesto stajao tamo gdje obično stoje krila, bio okrenut leđima (!?), pokušavao da dribla niže i brže igrače...majko sveta...

Pa onda one blesave postave gdje on mijenja Birčevića (?) posle uvodna tri-četiri minuta.

Pa onda Đorđevićev pogled ka njemu u trenutku kad zbog reakcije dobija nesportski faul protiv Španaca (a on je bio fauliran).
Pa onda dodatno javno peglanje riječima da je to bilo glupo.
Tu je trebalo da Đorđević bude diplomata i kaže nešto u stilu "Siguran sam da Jokić zna da je pogriješio, ali kako je moguće da sudije ne vide onakav faul nad njim?" Tako nešto. Srbiju je čekalo četvrtfinale.

Uglavnom, rekao bih da nije nevjerovatno da se selektor i igrač ne mirišu. Jokić pomalo djeluje kao da je došao ne bi li nacija rekla "pa evo, došao je, znači hoće da igra".
A Đorđević kao da želi da ga iznervira da bi ovaj što rjeđe igrao za reprezentaciju i tako selektoru dao pokriće da na takmičenja vodi igrače koje više voli.
milisav68 milisav68 16:55 13.09.2019

Re: Selektor

docsumann
Partizan je košarkaški Harvard.


ovo može da važi samo za vaterpolo, a i to za neka ranija vremena.

Ma zezam se.

Samo, ostaje činjenica da je Partizan klub koji je dao najviše NBA igrača (van USA), kao i da je stvorio više uspešnih trenera.

Sada se utopio u većinu ostalih klubova kojima igra legija stranaca.

Zbog loše brige za mlade igrače i opšteg bezakonja, mladi talentovani igrači napuštaju zemlju sa 14-15 godina, i boleće ih dupe za reprezentaciju, kao što se desilo ovog leta (kao nikad pre) da mlađe kategorije nisu osvojile ništa, a gubili su i od jebene Velike Britanije.
milisav68 milisav68 17:10 13.09.2019

Re: Selektor

Ne čačkajte Jokića stalno.
Samo fali da jednog dana kaže
- E, neću za repku,

Ma i ne mora.

Reprezentacija ionako nije skup najboljih igrača, već tim onih koji žele da igraju.

Meni je draži Štimac koji ostavi srce na terenu, za razliku od gorepomenutog koji se ponaša kao malo dete, i krije iza brata.

A te fore kako mu ne odgovara pozicija 4 pa ne može da se snađe, može da lupi samo neko ko nema pojma o košarci.

Druga stvar, treba znati nositi se sa slavom i uspehom, kao i sa očekivanjem nacije u vezi igara za reprezentaciju, kao i reakciju na uspeh/neuspeh.
aureus aureus 17:12 13.09.2019

Re: Selektor


Samo, ostaje činjenica da je Partizan klub koji je dao najviše NBA igrača (van USA),

Ako je to toliko bitno, onda će još malo pa Mega izbiti na prvo mjesto.
Za manje od deset godina efektivnog rada i sa samo jednim osvojenim trofejom.
aureus aureus 17:22 13.09.2019

Re: Selektor

milisav68

A te fore kako mu ne odgovara pozicija 4 pa ne može da se snađe

Može da se snađe. Naravno da može. Samo je pitanje omjera i elementarne košarkaške logike.
Valja tu i tamo odigrati i sa dva centra, kao što tu i tamo valja odigrati sa dva plejmejkera.
Ali samo protiv pojedinih protivnika i u pojedinim momentima utakmice, kad se ili procijeni da to donosi korist, ili jednostavno kad i to mora da se proba jer ništa drugo ne ide.
A ne stalno, svaku pripremnu utakmicu i većinu početnih na prvenstvu. Onda ti dođe Argentina i ti nemaš potreban nivo uigranosti tamo gdje je bitno.

Trebalo bi da je ovo jasno.

Osim toga, u Đorđevićevo vrijeme, selektori se nisu nad njim izdrkavali nego su ga pustili da igra to što najbolje zna. A nije Mića Berić počinjao utakmice umjesto njega zbog grandiozne selektorove vizije.
Trebalo bi i Đorđević da to ima na umu.
milisav68 milisav68 19:38 13.09.2019

Re: Selektor

aureus
Ako je to toliko bitno, onda će još malo pa Mega izbiti na prvo mjesto.

Prvo, van pameti i van zakona je da neki menadžer bude vlasnik kluba u prvoj i regionalnoj ligi.
Onda ti dođe Argentina i ti nemaš potreban nivo uigranosti tamo gdje je bitno.

Kakva uigranost kada su nas razvalili u igri jedan na jedan.Kampaćo i Skola su radili šta su hteli, i niko nije mogao da ih čuva, pa i NBA MVP centar.Matorac je održao čas košarke, tu nikakva statistika ne pomaže.
Trebalo bi da je ovo jasno.

Jel ti znaš kada je primadona Jokić počeo da trenira sa reprezentacijom?
Osim toga, u Đorđevićevo vrijeme, selektori se nisu nad njim izdrkavali nego su ga pustili da igra to što najbolje zna. A nije Mića Berić počinjao utakmice umjesto njega zbog grandiozne selektorove vizije.
Trebalo bi i Đorđević da to ima na umu.

Đorđević je uvek od prvog dana bio na pripremama, to bi trebao da imaš na umu.

shone shone 19:48 13.09.2019

Re: Selektor

priđe Peković Daniloviću, pozdrave se, sedne pored njega, i posle par klasičnih kurtoaznih rečenica, pita ga, da li bi mogao da zaigra za Partizan dok traje lokaut, na šta se Danilović nasmeje, i kaže da nemaju para da ga plate.


De si ti bio tada Milisave? Pričaš ko da si prisustvovao tom razgovoru.
Ako jesi onda ok.
Ako nisi - brateeeeee
aureus aureus 20:15 13.09.2019

Re: Selektor

Kakva uigranost kada su nas razvalili u igri jedan na jedan.

A pošto su razvalili u igri jedan na jedan, uigranost je nebitna?
Đorđević je uvek od prvog dana bio na pripremama, to bi trebao da imaš na umu

Dakle, zasluživao je vrhunski tretman?
A ovaj pošto se ne pojavljuje prvog dana priprema nego ne znam kojeg - ne zaslužuje?
Nego ga treba izluđivati i postaviti ga gdje mu je mjesto?

Koliko znam, već 10-15 godina postoje određeni problemi sa vremenom dolaska NBA igrača na okupljanja i valjda je do sad trebalo prilagoditi se tome. Čini mi se i da je Stojaković u jednom momentu otpao zbog tih stvari.
U Đorđevićevo vrijeme malo igrača je igralo u NBA. A onaj koji je otišao prvi, Divac, najviše je i izvoljevao, preskakao takmičenja "zbog umora od sezone", pa se na neka vraćao "da pomogne", pa tako dva-tri puta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana