Društvo| Reč i slika| Sport| Život

Ferka

loader RSS / 10.09.2019. u 14:26

Znam, previše je blogova o sportu ... Ali situacija je takva. Zgusnuti događaji, nacija uprta u loptu ...  Da, da, neizrecivo mi je krivo što se sa našim košarkašima izdešavalo ovako. Mnogi su ih već videli kao šampione. To je možda napravilo onu nijansu taktičnosti, manjak sportske napetosti i tuče, dok su protivnici igrali "na život i smrt". Ali, sada im treba dati podršku. 

3Twk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTm1JN01EQV8vZDU4NTlhZjgwZGYyZTYzYzNmMWViOTQ4NzBmM2ZkMjYuanBnkZMCzQLkAIEAAQ

Njima je najteže. Ni u školskom dvorištu ne želiš da izgubiš, a tek ovde ..! Plus, znaju da smo ih skoro svi gledali i da su se mnogi kleli u njih kao buduće šampione sveta. Ne bih da sam u svlačionici i da gledam atmosferu, lica ... Ajmo ferku. Sad ih treba podržati.

Lako je podržavati ih kad su na balkonu.

 



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 14:43 10.09.2019

Vrući utisci iza aut linije


Prvi komentar ... Selektor ...

" On je insistirao na tome da je reprezentacija u Kinu došla kao tim i da se vraća kao tim.

"Ponosan sam na momke kako su radili, kako su se ponašali. Blagosloven sam što sam njihov trener. Uvek su davali maksimum. Nešto je falilo, ali to je košarka" "
shone shone 15:32 10.09.2019

Re: ,

loader loader 16:00 10.09.2019

Re: ,

NNN NNN 19:03 10.09.2019

Re: ,

Što se mene lično tiče - Jokić je odigrao skroz ok celo prvenstvo!

Prvo što je skoro sve utakmice igrao na svojoj neprirodnoj poziciji 4.
Melounu je trebalo neko vreme da to provali,
e sad pametan čovek uči na svojim greškama, a mudar na tuđim - Sale očigledno NIJE MUDAR.

Dalje nije se moglo očekivati od njega ovde da pravi tripl-dablove (mada je pristojno punio kolone), jer se igra sporije, više se igra zona, a zona je uža kad ne možeš da pogodiš iz daljine, kao što se nama dešavalo u poslednje dve utakmice, promašili smo preko 10 potpuno otvorenih šuteva za 3 (+ što kad nam loše krene, onda čak ni ne ispošutijemo loptu da se šutne otvoren šut, nego se opet vraća centru, ili ide na neko nabijanje).

Naravno, svakako je mogao bolje (mogli smo i bolje da ga koristimo),
možda je u nekim situacijama mogao da bude i malo "sebilčniji" da ide na koš, a ne na dodavanje, ali on je timski igrač, verujem u njegovu budućnost u reprezentaciji,
mislim i da je ekipu uzdrmala Vasina porodična nesreća (a mislim da i Jović ima nekih porodičnih problema).

Naravno, mislim da je 2019. suludo imati 4 klasična centra i SAMO 4 beka!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:37 10.09.2019

Re: ,

aureus aureus 19:46 10.09.2019

Re: ,

NNN
Naravno, mislim da je 2019. suludo imati 4 klasična centra

Bilo je suludo, po meni, još 2005. kad je Obradović isto poveo Miličića, Rebraču, Krstića, Tomaševića, pa još na sve to im dodao Milojevića.

Tad je za uzroke debakla proglašena atmosfera i odnosi među igračima, pa se nikad nije do kraja analiziralo ni da li je Obradović konceptualno pogriješio što je poveo gomilu tornjeva (pritom, nijedan od njih nije bio kreativan kao Jokić) a premalo kreativaca. Plej je tad bio Vule Avdalović (čovjek koji jeste plej ali nevelikih organizatorskih sposobnosti) lažni plej Rakočević (koga su to tjerali da igra zbog visine a inače mu bolje leži pozicija dva), na sličan način lažni plej Jarić (zapravo bek) i u kreaciji je pomagao pomalo posustali Bodiroga.
I da su se bolje slagali, imam skepsu da bi tako sastavljen tim uzeo zlato.

NNN
i SAMO 4 beka!

Naravno. I kad naletiš na ekipu koja ih ima pet-šest, od toga recimo dva vrhunska, brza i precizna, stradavaš što spolja što iznutra. Nemaš dovoljne kapacitete da ih na pravi način zaustaviš.
Još je ovdje bila relativna sreća da se nijedan od te četvorice nije povrijedio, što je vrlo lako moglo da se desi, Bogdanoviću zbog opterećenja a Joviću jer je povredljiv.
loader loader 19:47 10.09.2019

Re: ,

+ što kad nam loše krene, onda čak ni ne ispošutijemo loptu da se šutne otvoren šut, nego se opet vraća centru, ili ide na neko nabijanje


Eto sjajnog zapažanja ...

milisav68 milisav68 21:30 10.09.2019

Re: ,

Bilo je suludo, po meni, još 2005. kad je Obradović isto poveo Miličića, Rebraču, Krstića, Tomaševića, pa još na sve to im dodao Milojevića.

Tomašević je krilni centar, kao i Milojević, koji je silom prilika igrao i poziciju broj 5 (visina 201cm).
Tad je za uzroke debakla proglašena atmosfera i odnosi među igračima, pa se nikad nije do kraja analiziralo ni da li je Obradović konceptualno pogriješio što je poveo gomilu tornjeva (pritom, nijedan od njih nije bio kreativan kao Jokić) a premalo kreativaca. Plej je tad bio Vule Avdalović (čovjek koji jeste plej ali nevelikih organizatorskih sposobnosti) lažni plej Rakočević (koga su to tjerali da igra zbog visine a inače mu bolje leži pozicija dva), na sličan način lažni plej Jarić (zapravo bek) i u kreaciji je pomagao pomalo posustali Bodiroga.

A inače je mogao da pozove kog pleja?
Atomski mrav Atomski mrav 22:41 10.09.2019

Re: ,

loader
+ što kad nam loše krene, onda čak ni ne ispošutijemo loptu da se šutne otvoren šut, nego se opet vraća centru, ili ide na neko nabijanje


Eto sjajnog zapažanja ...



Falilo je samopouzdanja. Iliti muda, narodski da se izrazim. Ono kad Gurovic kaze Pesicu u utakmici protiv Amera u Indijanopolisu: "Kouc, nemoj da brines, dobicemo ih!"... Cini mi se da je uzrok tome sto su ozbiljne ekipe (ESP & ARG) napravile adzastment (sto bi rekao Sale Djordjevic) na igru Srbije a on nije imao rezervni plan...
NNN NNN 23:25 10.09.2019

Re: ,

Bilo je suludo, po meni, još 2005. kad je Obradović isto poveo Miličića, Rebraču, Krstića, Tomaševića, pa još na sve to im dodao Milojevića.

Ovo skoro ko drim tim 1996. :

Šekil, Olajdžuvon (Nigerijac!) i Dejvid Robinson na centru,
+ Barkli i Poštar Meloun kao krilni centri
= najjači "reket" u istoriji košarke
... a Divac sam drži situaciju pod kontrolom punih 30 minuta kada zbog 5. lične izlazi iz igre (pri rezultatu 50:51) i mi na kraju gubimo sa nerealnih 69:95

Da pomenemo i ovde na B92logu da je Vlade Divac novi član Košarkaške kuće slavnih

Meni lično jedan od najomiljenijih košarkaša
...i kada neko kaže/napiše za njega da "i nije (bio) neki košarkaš" to mi je savršen indikator da sa takvima nema(m) šta da se priča o košarci,
možda može o muzici, heklanju, vinogradarstvu... ali o košarci !
aureus aureus 00:18 11.09.2019

Re: ,

Inače, Đorđević je i 2014. vodio Krstića, Raduljicu, Štimca i Katića.
Samo je tada situacija na plejmejkerskoj poziciji bila drugačija.
1. Teodosić.
2. Marković.
3. Jović.

U sastavu su još bili Bogdanović, Kalinić, Simonović, Birčević i Bjelica.
maksa83 maksa83 08:04 11.09.2019

Re: ,

Da pomenemo i ovde na B92logu da je Vlade Divac novi član Košarkaške kuće slavnih

Meni lično jedan od najomiljenijih košarkaša

Meni često Jokić izgleda kao kad pustiš Divca iz najboljih dana ali usporenog na 70%.
NNN NNN 08:15 11.09.2019

Re: ,

2014. vodio Krstića, Raduljicu, Štimca i Katića.
Promenila se košarka od tada!

Obično su promene lagane, pa se ne primećuju odmah, nego tek posle nekog vremena, ali ako može da se označi neki vidniji korak (u ovom slučaju ćemo ga nazvati revolucijom) to što je poslednje 3 utakmice u finalu plej-ofa 2015. Stiv Ker (inače i sada pomoćnik Popu na ovom SP) započinjao i veliki deo utakmice igrao bez startnog centra Boguta, a sa Andre Igudalom
pa je "small-ball" petorka koja je u finalu od 1:2 preokrenula na 4:2
Stef Kari
Klej Tompson
Andre Igudala
Harison Barns
Drejmond Grin

Mislim nije ovo NBA i malo je drugačija košarka, ali sve jedno neke tendencije u igri su očigledne.
Atomski mrav Atomski mrav 08:37 11.09.2019

Re: ,

Meni lično jedan od najomiljenijih košarkaša
...i kada neko kaže/napiše za njega da "i nije (bio) neki košarkaš" to mi je savršen indikator da sa takvima nema(m) šta da se priča o košarci,
možda može o muzici, heklanju, vinogradarstvu... ali o košarci ič!


Divac je definitivno legenda.

nikvet pn nikvet pn 08:47 11.09.2019

Re: ,


Није до кошаркаша, колико вреде толико су и показали.

До нас је.

У хваљене јагоде не носи се превелика корпа.
docsumann docsumann 09:17 11.09.2019

Re: ,


Divac je definitivno legenda.


prve godine u Lejkersima, možda njegova najbolja forma.
fizički sigurno, dok je u Kingsima je bio zreliji kao organizator igre( u Lejkersima je za to još uvijek glavni bio Medžik).
definitivno su mu Medžikovoa naklonost i tutorstvo pomogli da se brzo izmanifestuje u najboljem svijetlu na velikoj pozornici košarke.

u toj finalnoj seriji protiv Bulsa, bio je ubjedljivo najbolji igrač Lejkersa.
falilo mu par centimetara, bukvalno, da izblokira Majklov šut i donese titulu u LA
docsumann docsumann 09:20 11.09.2019

Re: ,

У хваљене јагоде не носи се превелика корпа.


zašto Vuk nije Crvenkapu zaskočio odmah u šumi, nego u bakinoj kući, gdje je prvo morao da pojede babu, koja je vjerovatno suva i neukusna...
docsumann docsumann 09:22 11.09.2019

Re: ,

maksa83
Da pomenemo i ovde na B92logu da je Vlade Divac novi član Košarkaške kuće slavnih

Meni lično jedan od najomiljenijih košarkaša

Meni često Jokić izgleda kao kad pustiš Divca iz najboljih dana ali usporenog na 70%.


Jokić već izgleda kao Divac u zrelim godinama (u Sakramentu)
maksa83 maksa83 09:52 11.09.2019

Re: ,

Jokić već izgleda kao Divac u zrelim godinama (u Sakramentu)

The Curious Case of Nikola Jokić.
aureus aureus 11:08 11.09.2019

Re: ,

NNN
2014. vodio Krstića, Raduljicu, Štimca i Katića.
Promenila se košarka od tada!

Obično su promene lagane, pa se ne primećuju odmah, nego tek posle nekog vremena,

Mislim nije ovo NBA i malo je drugačija košarka, ali sve jedno neke tendencije u igri su očigledne.

Pa košarka se stvarno mijenja malo po malo, to i ja mislim.

Jedna od promjena je takođe procenat šutnutih trojki na utakmicama u odnosu na ukupni broj šuteva.
macak.tosa031 macak.tosa031 12:51 11.09.2019

Re: ,

maksa83
Da pomenemo i ovde na B92logu da je Vlade Divac novi član Košarkaške kuće slavnih

Meni lično jedan od najomiljenijih košarkaša

Meni često Jokić izgleda kao kad pustiš Divca iz najboljih dana ali usporenog na 70%.

Divac nije bio ni približan igrač na vrhuncu karijere kao što je Jokić već sada.
Kada se samo setim da onoliki čovek nije znao da pri šutu digne visoko uspravno ruku nego većinu koševa iz reketa 'umuljavao' (nešto) odozdo.
Itd...
maksa83 maksa83 13:13 11.09.2019

Re: ,

Divac nije bio ni približan igrač na vrhuncu karijere kao što je Jokić već sada.

Da parafraziram NNNa, apsolutno nemaš predstavu šta je Divac radio na vrhuncu igre.

Jokić je sjajan, ali ima još ozbiljno da gilja do tog nivoa, za početak mora da skine jedno des kila da bi mogao ovako da se kreće.

docsumann docsumann 13:41 11.09.2019

Re: ,

Jokić je sjajan, ali ima da još ozbiljno da gilja do tog nivoa, za početak mora da skine jedno des kila da bi mogao ovako da se kreće.


ma to je zbog montaže

inače, Jokiću treba masa za njegov stil igre. ona mu daje stabilnost pri ulasku, prilikom kontakta.
docsumann docsumann 17:01 11.09.2019

Re: ,

macak.tosa031
maksa83
Da pomenemo i ovde na B92logu da je Vlade Divac novi član Košarkaške kuće slavnih

Meni lično jedan od najomiljenijih košarkaša

Meni često Jokić izgleda kao kad pustiš Divca iz najboljih dana ali usporenog na 70%.

Divac nije bio ni približan igrač na vrhuncu karijere kao što je Jokić već sada.
Kada se samo setim da onoliki čovek nije znao da pri šutu digne visoko uspravno ruku nego većinu koševa iz reketa 'umuljavao' (nešto) odozdo.
Itd...



džaba mu objašnjavaš makso, šta zna ova mladež kako se nekad igrao basket
macak.tosa031 macak.tosa031 17:01 11.09.2019

Re: ,

maksa83
Divac nije bio ni približan igrač na vrhuncu karijere kao što je Jokić već sada.

Da parafraziram NNNa, apsolutno nemaš predstavu šta je Divac radio na vrhuncu igre.

Jokić je sjajan, ali ima još ozbiljno da gilja do tog nivoa, za početak mora da skine jedno des kila da bi mogao ovako da se kreće.


Šta da ti odgovorim da mi priznao da možda imam predstavu - možda da sam istoga gledao više nego ti?
maksa83 maksa83 17:07 11.09.2019

Re: ,

Šta da ti odgovorim da mi priznao da možda imam predstavu - možda da sam istoga gledao više nego ti?

Ne znam, novi korisniče, kako bismo to utvrdili.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:28 11.09.2019

Re: ,

maksa83
Šta da ti odgovorim da mi priznao da možda imam predstavu - možda da sam istoga gledao više nego ti?

Ne znam, novi korisniče, kako bismo to utvrdili.

Ma, nije potrebno.
Bili Piton Bili Piton 18:47 11.09.2019

Re: ,

maksa83

Ne znam, novi korisniče, kako bismo to utvrdili.



cassiopeia cassiopeia 09:28 12.09.2019

Re: ,

maksa83
Šta da ti odgovorim da mi priznao da možda imam predstavu - možda da sam istoga gledao više nego ti?

Ne znam, novi korisniče, kako bismo to utvrdili.



Novi, a stari. Ohladio mu se kačamak.
klik23 klik23 16:16 10.09.2019

Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Djoković je bio mnogo veći favorit na GS u Americi, nego košarkaši na SP u Kini.
Njega smo brzo zaboravili,
a košarkaše smo uzdigli,
ali ćemo ih sada zaboraviti još brže nego Djokovića.
Treba nam neka stabilizacija emocija i kriterijuma vrednovanja.

shone shone 16:41 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Treba nam neka stabilizacija emocija i kriterijuma vrednovanja


Stabilizacija treba njima a nama trebaju njihove pare.

nećesepotrišemo!
samokomentarišemo.
loader loader 16:44 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Stabilizacija treba njima a nama trebaju njihove pare.




Sada je to već hleba umesto igara !

Revolucija? Ovoga puta možda i uspe

Zanimljivosti iz sveta sporta:
Kari Pešić - “Pobediš a nisi na svom nivou i ne naučiš ništa. Poraz je lekcija. Možemo da pobedimo Amerikance…”

shone shone 16:47 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Revolucija? Ovoga puta možda i uspe


Ma jok, samo bolji trener.
Đorđević je simpa lik ali nije dobacio.
loader loader 17:13 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Ma jok, samo bolji trener.
Đorđević je simpa lik ali nije dobacio.


Hm ... Ostavljam rezervu da je tako. Rezerva stoga što sam još "vruć" nakon poraza i ne mogu da saberem sve sitnice koje su presudno uticale.

Da su igrali Kalinić i Nedović, plus Teodosić ... da li bi bilo drugačije. Verovatno da da. Međutim, ko će ga znati. Šta ako je glavni faktor tuča na terenu, lopatanje po rukama, šamari, nesuđeni njihovi faulovi u napadu ... Tada ne bi vredelo ni duplo ovih igrača koji nisu igrali, a imaju kvalitet i sve ostalo. Ovaj meč se završio sa 10 poena razlike. Realno, vuklo se na oko 4 poena za Arg. Znači, jedna lopta, plus jedna odbrana ... Tu i te kako znači da li će ti suditi one faulove Argentinaca u napadu (dva u 5-6 sekundi), ili će suditi tvoj, još mekši, faul već u sledećem napadu. I ko zna koliko šamaranja po rukama koje ne vidimo. Ali, da se ne vadimo na suđenje. ... Ok. Naša ekipa nije odigrala svoje najbolje izdanje. No, i takva, imala je egal do par minuta pred kraj. Mi smo svoju trojku za priključak promašili, oni su svoju trojku za odlepljivanje pogodili i šta se tu može. Jokić je pod košem kad smo mogli da prelomimo utakmicu u našu korist ipak promašio. Bilo tih nekih nijansi, jer su 2-3 lopte koje nisu ušle, nego su i nakon skoka naših centara skackale po obruču i ispale nazad. I pored onolikih trojki Argentine mi zaista nismo bili daleko od mogućnosti da dobijemo meč. Sa 10 razlike na kraju ta "analitika" možda deluje neobjektivno, ali je tako. Previše situacija gde smo izgradili napad i onda mašimo otvoren šut za tri, a oni ga onda daju pod pritiskom naše odbrane, preko ruke, u magnovenju, i odlaze na plus 4 ili 5. Tu se ne može ništa. Nijanse, jedna dve lopte ... Šteta, šteta ...

Ali sport je istoovremeno, ponekad, i nepravda, naročito kad se gubi
macak.tosa031 macak.tosa031 17:30 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

shone
Revolucija? Ovoga puta možda i uspe


Ma jok, samo bolji trener.
Đorđević je simpa lik ali nije dobacio.

Da.
Đorđević nije ni blizu trenerima kao što su Pešić, Obradović, ...
nsarski nsarski 17:34 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Zanimljivosti iz sveta sporta:
Kari Pešić - “Pobediš a nisi na svom nivou i ne naučiš ništa. Poraz je lekcija. Možemo da pobedimo Amerikance…”


Da ponudim jedan komentar (ja kao totalni laik). Čovek koji o košarci sve zna - svako malo ga intervjuišu za mišljenje, eno ga i u Kini - mi je rekao: "Ma sv. prvenstvo nije važno! Ko se još seća da su Slovenci prvaci Evrope? Važna je Olimpijada."
Eto, to sam čuo.

Jeste da zvuči kao kiselo grožđe...
Atomski mrav Atomski mrav 17:35 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Ovo me podsetilo na vic - igrali slonovi i miševi fudbal i naravno, ma koliko se slonovi trudili da paze na miševe, na kraju miševi svi završili utakmicu krvavi, izlomljeni... slonovi su naravno ubedljivo pobedili. Kapiten slonova se izvinjava kapitenu miševa zbog grube igre a ovaj mu uzvraća: "Nema veze - i mi smo krljali!"

Eno braća Grci pišu sitnu knjigu FIBI, žale se na suđenje protiv Češke. Ne znam šta da mislim, sve mi se čini da su naši momci bili previše stegnurni od početka... suđenje im svakako nije pomoglo u tome ali rekao bih da je to bila samo kap koja je prelila čašu.
Atomski mrav Atomski mrav 17:42 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Kari Pešić - “Pobediš a nisi na svom nivou i ne naučiš ništa. Poraz je lekcija.


Tačno tako. Neuspeh je ujedno i potpuni poraz samo ako iz tog neuspeha ne izvučeš bar neku lekciju.
loader loader 17:47 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

nsarski

Jeste da zvuči kao kiselo grožđe...


Ali je grožđe


loader loader 17:55 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

V
... sve mi se čini da su naši momci bili previše stegnurni od početka... suđenje im svakako nije pomoglo u tome ali rekao bih da je to bila samo kap koja je prelila čašu.


Da. Stegnutost. Najviše se videla kod Gudurića. To je morao da bude naš glavni igrač sa klupe. Kad udvoje ili utroje Bogdanovića - on pljuska trojku. Tako je igrao par sezoina unazad. Sada? Stegnut, pun želje, ali ... promašivao ono što inače retko promašuje. Onda se odbrana protivnika još više suzila na Bogdanovića, tu i tamo Jokića i ... ode mast u propast. Milosavljević? Neatraktivan, nevidljiv, ali ne da je falio, nego je možda mogao da bude presudni šrafčić odbrane i napada. Međutim, nema vajkanja. Čestitke Argentini. Tačka.
loader loader 17:57 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

marco_de.manccini

... Светско првенство није важно јер га у САД и не гледају


Ali ga svi ostali gledaju. I te kako. Naročito kad im ide



NNN NNN 19:17 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Djoković je bio mnogo veći favorit na GS u Americi
Đokovića je povreda sprečila da brani Trofej (i i dalje sam zabrinut za nastavak sezone).

Što se košarkaša tiče, ipak smo imali u opticaju 13 zdravih igrača.
Viša sila koja je imala uticaj je Gagijeva povreda i ispostavlja se da nas je prilično unakazila (čak i više nego što sam se pribojavao), Teo i Mačvan ionako nisu igrali ove godine takmičarsku košarku, pa realno nisu ni bili za prvenstvo, ali tek se sad dobro videlo koliko su nam falili Nedović i posebno Kalinić (i naravno Gagi), a i Pefi Marković bi nam lego k'o budali šamar, ali on se čovek "penzionisao" što se reprezentacije tiče.
loader loader 19:50 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Što se košarkaša tiče, ipak smo imali u opticaju 13 zdravih igrača.


Istina. Ipak, nije samo zdravlje faktor. Akop ti onakve dve liučne u napadu ne sude za protivnika, i on iz odbitka da trojku, a već u sledećem napadu daleko mekšu situaciju sude kao tvoj faul u napadu, onda ... toneš kad-tad, jer si izmožden, em batinama, em jasnom porukom da si ti legalno ugnjeten, a oni zaštićeniji. E, sad, ima leka, ubaciš 350 trojki, ali to se ne naručuje ...

tek se sad dobro videlo koliko su nam falili Nedović i posebno Kalinić (i naravno Gagi), a i Pefi Marković bi nam lego k'o budali šamar, ali on se čovek "penzionisao" što se reprezentacije tiče.


Šta reći? Tačno to.
Nego, ovi naelektrisani Argentinci ... bi nas možda čak i tada izmlatili
milisav68 milisav68 21:21 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Da su igrali Kalinić i Nedović, plus Teodosić ... da li bi bilo drugačije.

Nedović je bio povređen i nije igrao više od pola godine, bio rovit celog proleća (mogao je da bude pozvan na širi spisak), opet se povredio krajem avgusta (meniskus) i mora na operaciju.

Kalinić...phm, imao gafove i van poltike, nestabilna ličnost, na njegovoj poziciji bolji Lučić (a i Simonović - uvek podređen reprezentaciji), mislim da je veća korist nego šteta što nije pozvan, pogotovo, što su u trenutku precrtavanja na raspolaganju bili Gagi i Teo.

Gagi (Milosavljević) je i u Partizanu i klubovima gde je igrao, bio na pozicijama 2 i 3 što će reći odlična zamena za Kalinića, koji je druga opcija Lučiću (a i Simonoviću), a sposoban da "hapsi" protivničke bekove i sve ostale "prljave poslove", kao i da naniže trojke.

E sad, dolazimo do ključne stvari - Teo - plej, organizator igre, produžena ruka trenera/selektora, igrač sa mudima, pokretač i kapiten koji bi nas vadio iz bedaka u žutim minutima.To nisu ni Jović, ni Micić (naročito zbog porodičnih problema, iako se vidi da je dao sve od sebe).

Nije bilo vođe na terenu, ni izvan njega.

To je proizvelo konfuziju i u spisak igrača koji su otišli na takmičenje, kao i konfuziju u taktici, a samim tim i u igri kada se pojavi ozbiljniji protivnik.

Centarska pozicija - Jokić prvi, Milutinov drugi, i opet problem (po meni), sa jedne strane Bobi (prilično atipičan, ali može da bude džoker igrač) i Raduljica, koji je dolazio u kvalifikacijama (FIBA sranje sa prozorima) - koga precrtati.

Sve to je uticalo na stegnutost u igri (kada je gusto), pa se mašili ziceri, slobodna bacanja, a i trojke (uopšte šut sa dinstance), što širi igru, pa nema zabijanja i faulova i sudija (kao krivaca).

Što je još važnije, ta konfuzija je uticala i na odbranu (koja osvaja trofeje), jer izazvala malodušnost, pa su nas i Španci i Argentinci nadskakali.

Takođe, domaći mediji su napravili medveđu uslugu hvaleći i dizavši ih u nebesa, prenoseći svaki pozitivni strani komentar bez ijedne kritike.

Đorđević - dobar, ali ne i vrhunski trener.Štreberski priprema utakmicu, a kad a se desi nešto nepredviđeno, sporo reaguje (ume i da zabaguje, pa da drži predugo u igri neke igrače*).Uspeo je da vrati kult reprezentacije (hvala mu na tome), a i vratio nas je u vrh sa nekoliko medalja.

*Nekad je lekar davao sugestije o broju minuta provedenih na terenu za pojedine igrače.

..........................

Bilo je nekih problema i zbog loše organizacije - mnogo putovanja - malo odmora (nije se samo Đorđević žalio na to).

...........................

Sve u svemu, ne postoji jedan "krivac" za uslovno loš rezultat naše reprezentacije.
alselone alselone 21:40 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

odličan komentar milisave
aureus aureus 21:50 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

milisav68
Kalinić...phm, imao gafove i van poltike, nestabilna ličnost, na njegovoj poziciji bolji Lučić (a i Simonović - uvek podređen reprezentaciji), mislim da je veća korist nego šteta što nije pozvan, pogotovo, što su u trenutku precrtavanja na raspolaganju bili Gagi i Teo.

Gagi (Milosavljević) je i u Partizanu i klubovima gde je igrao, bio na pozicijama 2 i 3 što će reći odlična zamena za Kalinića, koji je druga opcija Lučiću (a i Simonoviću), a sposoban da "hapsi" protivničke bekove i sve ostale "prljave poslove", kao i da naniže trojke.

Kalinić je jednostavno bolji od svih njih, izuzimajući Teodosića, naravno. I ofanzivno i defanzivno (drugi najbolji defanzivac Evrolige u 2018/2019). Godinama stabilan u petorci kod Obradovića, u jačem klubu nego gorepomenuti.
Inače igra na 3 i 4, već kako trenerima treba.
Ne postoji sistem igre, ni u napadu ni u odbrani, u koji taj ne može da se uklopi.
Da ne govorimo o tome da nema straha (nije ga imao ni kad je počinjao) bez obzira ko je sa suprotne strane (on je bio najbolji strijelac u finalu protiv Amera 2014, nije promašio skoro ništa), da ga velike utakmice motivišu i da je po pravilu odličan u njima.
I da pored znanja i sposobnosti, ako zatreba, umije da bude i prljav na parketu i iznervira protivnika, da bude veći Španac od Španaca, veći Argentinac od Argentinaca. A borben je svakako. Toga je falilo danas.
A ne neke navodne stabilnosti ličnosti.
milisav68 milisav68 21:53 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

alselone
odličan komentar milisave

Hvala.

Da dodam još nešto.

Bogdan je danas bio indisponiran i zbog pogibije Gru-a (sa kojim je bio dobar prijatelj), jer je bio vatreni navijač Partizana i stalno je pratio utakmice u prvim redovima tik pored klupe.
shone shone 21:57 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Kalinić je jednostavno bolji od svih njih, izuzimajući Teodosića, naravno. I ofanzivno i defanzivno


Učiti i samo učiti - to mu je škola.


NNN NNN 23:45 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Da pohvalim Milisavov komentar, samo imam dve primedbe,

prvo nisu nas nadskakali Španci i Argentinci, svakako moguće da su uhvatili više lopti nego što je trebalo i sigurno više nego što bismo mi voleli, ali nas nisu nadskakali, na kraju su Španci stvarno imali 2 skoka više "statistička greška", a Argentinci 13 manje! (i to je na poluvremenu bilo sumanutih 32:13 za nas u skoku - otprilike su Ameri toliko nadskakali Japance, a Argentinci su smanjili zaostatak u skoku u 2. polovini poslednje četvrtine kada smo igrali bez centra i što je još gore bez koncepcije).

drugo, da postoje dva ovakva Kalinića - oba bih vodio!
Meni te priče o atmosferi baš nešto i ne piju vodu, mislim super je kad je atmosfera do jaja, ali nije u pitanju žurka ili letovanje, nego neki viši cilj. Zapravo mi ni ne znamo da li Kalinić kvari atmosferu, bar do sada nismo imali takvih informacija, a drugo mogu da se kladim da u 1. sv. ratu i nije bila neka zavidna atmosfera, pa smo pobedili, kad već pravim glupa poređenja, a ima i ona priča da Đorđević i Danilović nisu govorili kada je Partizan uzeo evropsku titulu, dakle ono što je u svlačionici - ostaje u svlačionici, a za nas se samo broji ono što je na terenu, a Kalinić je tu UVEK davao maksimum!
Kalinić je jednostavno bolji od svih njih, izuzimajući Teodosića, naravno. I ofanzivno i defanzivno (drugi najbolji defanzivac Evrolige u 2018/2019). Godinama stabilan u petorci kod Obradovića, u jačem klubu nego gorepomenuti.
Inače igra na 3 i 4, već kako trenerima treba.
Ne postoji sistem igre, ni u napadu ni u odbrani, u koji taj ne može da se uklopi.
Da ne govorimo o tome da nema straha (nije ga imao ni kad je počinjao) bez obzira ko je sa suprotne strane (on je bio najbolji strijelac u finalu protiv Amera 2014, nije promašio skoro ništa), da ga velike utakmice motivišu i da je po pravilu odličan u njima.
I da pored znanja i sposobnosti, ako zatreba, umije da bude i prljav na parketu i iznervira protivnika, da bude veći Španac od Španaca, veći Argentinac od Argentinaca. A borben je svakako. Toga je falilo danas.
A ne neke navodne stabilnosti ličnosti.

Ovo potpisujem!

Meni su nepozvanje Kalinića (koji je imao odličnu sezonu, a i realno je godinama član prve petorke u reprezentaciji),
i povreda Milosavljevića bašbaš teško pali i u startu nas je to uštrojilo u odbrani (realno u napadu koliko god da smo se ispromašivali i pogubili lopti - Argentincima smo ubacili skroz pristojnih 87 poena, ali smo zato primilli nedopustivih 97)


Što se tiče Tea, on je vođa i na neki način duša ovog tima, sigurno mi nam mnogo značio da se skine preveliki pritisak (o kojem je Bjelica progovoriio), ali on je praktično godinu dana ozbiljno povređen i pitanje je da li će se ikada vratiti na svoj nivo. Lično bih voleo da se oprosti od reprezentacije medaljom na sledećim OI.
Bili Piton Bili Piton 23:59 10.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

milisav68


Kalinić...phm, imao gafove i van poltike


Ovo me je zainteresovalo jer već neko vreme čujem "Kalinić" oko sebe. Moja keva, u mladosti profesionalna košarkašica Zvezde i reprezentacije koja i dalje u 82. godini redovno gleda košaricu kad god je na telki (i navija sve u 16) misli da je odličan igrač ali na stranu sad to. Vidim da je problem oko tog inkriminišućeg intervjua za Blic koji je, meni bar, krajnje razuman i level-headed, čak pridobijajući (endearing). Ako je reč o tome, zašto misliš, Milisave, da je to gaf - i kakvih je drugih gafova imao? Pitam sasvim nekonfrontativno, zanima me.
aureus aureus 00:36 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

NNN

Meni te priče o atmosferi baš nešto i ne piju vodu, mislim super je kad je atmosfera do jaja, ali nije u pitanju žurka ili letovanje, nego neki viši cilj.

SRJ slabo prošla na Olimpijskim igrama 2000. i pitaju Ž. Obradovića da li je tome možda kumovala nedovoljno dobra atmosfera među igračima, a on odgovori "Pustite atmosferu, ne osvajaju se takmičenja atmosferom."
NNN
a ima i ona priča da Đorđević i Danilović nisu govorili kada je Partizan uzeo evropsku titulu, dakle ono što je u svlačionici - ostaje u svlačionici

Kad si već gore počeo sa NBA poređenjima, pa ni Rodman se nije družio sa Džordanom i Pipenom (čak mislim ni ova dvojica međusobno). Nikad, recimo, u grad nisu izašli zajedno. Ali su se slagali na terenu.
NNN
a za nas se samo broji ono što je na terenu, a Kalinić je tu UVEK davao maksimum!

Da.
NNN NNN 08:00 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

kakvih je drugih gafova imao?
pojavio se klip u kome drka
shone shone 08:24 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

pojavio se klip u kome drka


I ko se tu našao povređen?

Sad u Kini orlovima frka,
uvatili Kalinića kako drka.
Atomski mrav Atomski mrav 08:27 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Meni su nepozvanje Kalinića (koji je imao odličnu sezonu, a i realno je godinama član prve petorke u reprezentaciji),
i povreda Milosavljevića bašbaš teško pali i u startu nas je to uštrojilo u odbrani (realno u napadu koliko god da smo se ispromašivali i pogubili lopti - Argentincima smo ubacili skroz pristojnih 87 poena, ali smo zato primilli nedopustivih 97)


Čitam malopre izjavu argentinskog selektora o tome kako su se pripremali za utakmicu protiv nas. Otprilike je ovako rekao svojim košarkašima:
- Ne možemo parirati protivniku po snazi i visini, nema šanse da ih "nadskočimo"
- Srbija će da nam da 90 poena kako god da postavimo odbranu
- Mi moramo da damo više poena od njih. Srbija ima problema u odbrani i mi to moramo da iskoristimo.

I još je rekao da svi treneri vole odbranu ali da na kraju pobeđuje tim koji da više koševa.

Čini mi se da je lepo prostudirao našu igru i napravio "adžastment", njihov plejmejker je odigrao sjajnu utakmicu a mi nismo mogli da ih zaustavimo. Nismo uspeli da napravimo "adžastment", možda baš zato što nije imao ko da to iznese u odbrani (Kalinić, Milosavljević).
loader loader 09:22 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Nismo uspeli da napravimo "adžastment", možda baš zato što nije imao ko da to iznese u odbrani (Kalinić, Milosavljević).

Što se mene tiče, Milosavljević je najbitniji šraf u odbrani. Nije ni atraktivan, ni previše uočljiv tokom utakmice, ali obavi trista zadataka, koji presudno utiču na funkcionisanje odbrane, s tim što i u napadu radi: kreće se, lako nanjuši prazan prostor, ubode i poneku trojku... Da je igrao sigurno bismo bili daleko čvršći i povezaniji. No, sada vajkanja nema. Igraju najbolji i sa njima se jedino mora računati. I samo sa njima se mora praviti igra. Nismo je napravili i sada nam je to što jeste.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:03 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

NNN
kakvih je drugih gafova imao?
pojavio se klip u kome drka

Pojavio se klip u kojem drka u smradikalskim blatoidima [punim svakojakih izdrkotina] i to baš nakon što je rekao nešto da ne gajimo iluzije o Kosovu, i baš neko vrši pritisak na Đorđevića da Kalina ne ide na turnir. Kalina je deo tog tima, odrastao je sa njima, i falila je njegova drkadžijska lucidnost. Sada će Đorđević ispasti iz tima - jer u partokratiji mora neki pojedinac biti kriv; mada po meni i zasluženo, kada nije bio u stanju da zaštiti svog igrača od drkadžijske službe...
Bili Piton Bili Piton 10:26 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

NNN
pojavio se klip u kome drka





Vidim da se ne zajebavate - pa to je baš užasno neoprezno s njegove strane, ako već mora pa mora selfi drk (a ne mora, zaboga) to se nikad, nikad ne radi tako da ti se vidi i lice jer će to neko pre ili kasnije zloupotrebiti, kao što se i ispostavilo. Baš klinački.

Šteta.
aureus aureus 11:00 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

NNN
kakvih je drugih gafova imao?
pojavio se klip u kome drka

Eh, drkanje...

Pa Severini procurio pornić onomad pa je Hrvati svejedno poslaše na Evroviziju.

Nek je drk'o, nije išao na inauguraciju AV-a.
Bili Piton Bili Piton 11:23 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

aureus


Pa Severini procurio pornić


Da ali ona nije pride davala i vrlo (nažalost) nepopularne izjave o politici, koliko god razumne bile. Ovako, i jedno i drugo na gomili - dovoljno da ga neko namerno skenja, bar u konzervativnoj i osvetoljubivoj Srbiji.

Baš mi ga je žao - očigledno nije imao nikog starijeg od poverenja (trenera, na primer) da mu kaže - ej, nemoj to da radiš i šeruješ zbog toga i toga.
predatortz predatortz 11:26 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

bar u konzervativnoj i osvetoljubivoj Srbiji.


Ko bre konzervativan?
Srbija?
Sa ovim kurvetinama na estradi, Farmama, Parovima?
Ako je Srbija konzervativna i puritanska, ja sam Ričard Lavlje Srce.
gedza.73 gedza.73 11:41 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Ko bre konzervativan?

ko bre? Ja? Daj pet kurvi.

Srbija?


'Staje Milojko pokraj puta da poveze jednu strava ribu, nikada do tada nije video ništa seksipilnije i lepše, dok su vodili laganu konverzaciju ona mu ponudi:
• Za samo 10 eura nudim ti najbolji oralni seks u životu.
Čovek je pogleda, zamisli se samo na trenutak i kaže:
• Izlazi mala napolje, na šta ti ja ličim, ja sam pošten čovek, srpski domaćin, tradicija, poštenje! Devojka će na to:
• OK, za 500 dinara kompletan seks, najbolji u tvom životu.

Čovek će opet:
• Beži napolje ... čuješ ... ja sam domaćin čovek, tradicija, poštenje... aj ti napolje!
Devojka izađe iz auta, čovek krene, pogleda se u retrovizor i kaže:
• E, jebem te srpski domaćine ... kad nemaš ni 500 dinara u džepu!'
milisav68 milisav68 11:54 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Ako je reč o tome, zašto misliš, Milisave, da je to gaf - i kakvih je drugih gafova imao? Pitam sasvim nekonfrontativno, zanima me.

Malo je bezveze da kao reprezentativac zemlje javno komentarišeš škakljivo državno pitanje, pogotovu posle pojave privatnog snimka gde šamaraš majmuna, pa taj video završi na gej porno sajtu,

ili sa grupom nazovi navijača pevaš tada protivničkom igraču, a sada saigraču u reprezentaciji - Vrati konju glavu Mačvane...

Imao je i neka lupetanja po Twiteru, ne mogu sad svega da se setim, pa je gasio naloge i otvarao nove.

Verovatno se Sale konsultovao i sa Željkom oko Kalinića, i šta se sve dešava sa njim, pa doneo takvu odluku, jedino mu zameram što je Kalinić to saznao iz medija.
predatortz predatortz 11:55 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

ili sa grupom nazovi navijača pevaš tada protivničkom igraču, a sada saigraču u reprezentaciji - Vrati konju glavu Mačvane...


Što da ne peva? Nije on ukrao glavu konju!

Inače, nedostajali su i Teo, i Kalina.
milisav68 milisav68 12:00 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

A ne neke navodne stabilnosti ličnosti.

Kalinić nije organizator igre, nama se igra raspala, i da je on bio tu utopio bi se u sivilo.

A što takav super Kalinić ne osvoji jedan trofej ove godine, nego ga pobedi Vasa Micić.

Možda i zbog toga što je Gudurić daleko iza Bogdana.
milisav68 milisav68 12:03 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Meni te priče o atmosferi baš nešto i ne piju vodu,

Nigde ja nisam pomenuo atmosferu.
aureus aureus 12:15 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Počinje SAD - Francuska. Treba se nadati prolasku Amerikanaca i Australijanaca.

I onda ako tako bude, dići glavu, srediti se i izboriti OI već sada.

Ne volim kad ekipa potpuno pukne zbog jednog, dva poraza.
2011. Srbija je dobro gurala na EP, u prvom krugu imala sve četiri pobkede, u petom meču prvog kuruga imala Francusku u džepu i onda je Savanović promašio zicer za pobjedu. I nevjerovatno kako su kola krenula nizbrdo.
U drugom krugu je nastavila da gubi utakmice i jedva izborila četvrtfinale tijesnom pobjedom nad Turskom. Ali više nije bilo samopouzdanja kod igrača niti pravih principa igre. U četvrtfinalu je došla Rusija i lako pobijedila sa desetak razlike. Onda je Srbija igubila u borbi za 5-6. mjesto od Grčke, a onda i u bobri za sedmo mjesto od Slovenije. A mislim da je to sedmo tada vodilo na OI.
Bila je to neka vrsta čudnog raspada selekcije koja je dvije godine prije toga, sa velikim brojem istih igrača i sa istim selektorom, bila druga u Evropi a nakon toga četvrta u svijetu.

Ne smije se to sad desiti.
aureus aureus 12:20 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

milisav68

ili sa grupom nazovi navijača pevaš tada protivničkom igraču, a sada saigraču u reprezentaciji - Vrati konju glavu Mačvane...

Ili kad, na primjer, tokom finalne serije prvenstva Srbije ljutito izjaviš (B. Bogdanović) "nek im sad za reprezentaciju igraju Lazić, Dženkins i Simonović" i tako možda uvrijediš dva saigrača (Lazić jednom, Simonović nekoliko takmičenja).

To smo zaboravili.
aureus aureus 12:28 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

milisav68
A ne neke navodne stabilnosti ličnosti.

Kalinić nije organizator igre, nama se igra raspala, i da je on bio tu utopio bi se u sivilo.

A što takav super Kalinić ne osvoji jedan trofej ove godine, nego ga pobedi Vasa Micić.

Možda i zbog toga što je Gudurić daleko iza Bogdana.

Zbog toga što se zna ko je morao da zaustavi Larkina (38 poena u zadnjoj utakmici turskog prvenstva) i Micića (20 p) a niti ih je zaustavio defanzivno niti parirao jednakim brojem poena (Dikson i Slukas).
Osim toga, zadnjih nekoliko mjeseci sezone Fenerbahče je muku mučio sa raznim povredama, čak i na toj plejmejkerskoj poziciji, a i sa centrima.

I ne, naravno, Gudurić nije Bogdanović.
Ali je, na toj poziciji, kako god okreneš prvi posle njega u reprezentaciji. Treba i njega nekad podržati kao što se godinama podržavao Bogdanović kad mu nije išlo i kad je promašibao.
Bili Piton Bili Piton 12:29 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

predatortz
bar u konzervativnoj i osvetoljubivoj Srbiji.


Ko bre konzervativan?
Srbija?
Sa ovim kurvetinama na estradi, Farmama, Parovima?
Ako je Srbija konzervativna i puritanska, ja sam Ričard Lavlje Srce.


Još gore, licemerno konzervativna.
aureus aureus 13:09 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Vode Francuzi 10 razlike u trećoj četvrtini.
Još igraju dobro svi koji treba da igraju (Furnije, Gober, De Kolo, Batum...)
milisav68 milisav68 13:13 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

To smo zaboravili.

To nije lična uvreda.
Zbog toga što se zna ko je morao da zaustavi Larkina (38 poena u zadnjoj utakmici turskog prvenstva) i Micića (20 p)

Ma nemoj, pa ko bi onda zaustavio Rubia i Kampaća?

A, on bi uneo energiju, pa bi ostali leteli po terenu.

Bolje stani, nepotrebno insistiraš na Kaliniću, nije nam on falio nego Teo i Gagi.
aureus aureus 13:26 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

milisav68
To smo zaboravili.

To nije lična uvreda.

Šta god da je, to se ne radi i ne izjavljuje.
Kao što se ne izjavljuje sa selektorske pozicije "Ako se sretnemo sa Amerikancima, kuku njima".
Bolje stani, nepotrebno insistiraš na Kaliniću, nije nam on falio nego Teo i Gagi.

Oni su povrijeđeni. Ovaj je zdrav. A takođe je falio. Čisto igrački.
aureus aureus 13:58 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Ispostavilo se da na kraju Ameri ipak nisu poveli dovoljno jaku ekipu na takmičenje.
Imali su dovoljno jak stručni štab, ne i igrače.

Francuska - SAD 89:79.

Gober 21 poen i 16 skokova. 3 rampe, 2 asistencije, 1 ukradena, 0 izgubljenih. To je partija.

Furnije 22 poena, De Kolo 18.

Na nivou.

milisav68 milisav68 14:07 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Šta god da je, to se ne radi i ne izjavljuje.

Naravno, gde u savez da čačneš, ako ti je promaklo da je pomenuo Dženkinsa.
Kao što se ne izjavljuje sa selektorske pozicije "Ako se sretnemo sa Amerikancima, kuku njima".

Nek im je bog u pomoći - to je bila šala, koja će se ironijom sudbine ispuniti, pošto ćemo sa njima da igramo za peto mesto.

docsumann docsumann 14:07 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Gober


Jokić se protiv njega nikad ne naigra
docsumann docsumann 14:08 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Kao što se ne izjavljuje sa selektorske pozicije "Ako se sretnemo sa Amerikancima, kuku njima".


Nek im je bog u pomoći - to je bila šala, koja će se ironijom sudbine ispuniti, pošto ćemo sa njima da igramo za peto mesto.


pa da vidmo kome obojci, a ko djevojci
milisav68 milisav68 14:14 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

docsumann
Gober


Jokić se protiv njega nikad ne naigra

Nije se naigro ni protiv Skole.
aureus aureus 14:17 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

milisav68
Šta god da je, to se ne radi i ne izjavljuje.

Naravno, gde u savez da čačneš, ako ti je promaklo da je pomenuo Dženkinsa.

I Dženkins je u originalnom citatu, mada ne vidim kakve veze on sad ima?
I ne diraj Dženkinsa. On je godinu-dvije nakon toga čak i uzeo državljanstvo Srbije.
Čovjek Srbin.

Kao što se ne izjavljuje sa selektorske pozicije "Ako se sretnemo sa Amerikancima, kuku njima".

Nek im je bog u pomoći - to je bila šala, koja će se ironijom sudbine ispuniti, pošto ćemo sa njima da igramo za peto mesto.

Taj "dirty talk", ako se dopušta, dopusti se nekom igraču. Za trenere i selektore je čudan.
A podigao je očekivanje javnosti.

A sad se priča o tom pritisku javnosti.
aureus aureus 14:22 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

docsumann
Gober


Jokić se protiv njega nikad ne naigra

Gober. '92. godište, centar, 216 visok, mislim da ima najveći raspon ruku u NBA.
Oko 400 utakmica u NBA, 28 minuta prosječno po meču.
3 zadnje godine u najboljoj defanzivnoj petorci, 2 zadnje godine - najbolji defanzivac lige, jednom u drugoj najboljoj petorci, jednom u trećoj. Jedne godine najbolji bloker (2017).

Vrlo srećna okolnost za Francusku da imaju njega (i imaće ga još godinama jer mu je 27 godina) jer centar na neki način i jeste stub odbrane.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:15 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Какав змајов Фурније - како је сјајно напредовао играчки! Волим њихову репку, и Озије! Озији имају чуку као космодром!
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:33 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

marco_de.manccini

... Светско првенство није важно јер га у САД и не гледају

Ау, из неког недокучивог разлога, обрисан ми коментар, а остао само овај отфикарени део у туђем коментару. Ја се слажем да појма немам о спорту, али није човечански да се овако унакаради ствар па да испадне да ја мислим да светска првенства нису важна јер их у САД не гледају, а у ствари то неко петнаести мисли.
docsumann docsumann 15:39 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

али није човечански да се овако унакаради ствар па да испадне да ја мислим да светска првенства нису важна јер их у САД не гледају, а у ствари то неко петнаести мисли.


nikove na sunce, d.j.b.a.
maksa83 maksa83 15:40 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

па да испадне да ја мислим да светска првенства нису важна јер их у САД не гледају, а у ствари то неко петнаести мисли.

I ja bih rekao da su oni potpuno netaknuti time. Kolega odanle koji se inače prilično loži na njihov basket tj. NBA (dotle da zna koji su srpski igrači tamo aktuelni) nije imao pojma da je u toku neko svetsko prventstvo, a sledstveno ni da su izgubili od neke Francuske i da će da igraju sa Srbijom. Kad sam mu rekao kaže "ha, zanimljivo, proveriću rezultat kad prođe", dakle nije mu čak ni palo na pamet da gleda.

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:48 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Ма небитно скроз, само ми је занимљиво на коју фору одлуче да нестану потпуно бенигни коментари (цела садржина је била, мање-више, "првенство није важно јер га у САД не гледају, а не гледају јер не победе увек, а не победе јер не шаљу најбоље, а не шаљу најбоље јер не гледају, ... па зато и није важно).

Кад размислим, могуће је да сам сам пријавио тај коментар модерацији, дугмићи су преблизу један другом, а и нема нека другостепена провера типа "јесте ли сигурни да хоћете да оцнкарите самог себе модерацији за потпуно тралала коментар" па често и не знаш да си свашта притиснуо.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:52 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Гарант грешком. Муљачина по фону класична, мени се често деси да хоћу да препоручим, па бриснем, посебно ако сам био у кафани, ил' стигла бачкопетровчанка. Тејк ит ноу ту зи харт.

aureus aureus 15:54 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Ma ljudi imaju svoje živote, ne padaju ničice pred sportskim "herojima", niti se bude u četiri ujutro da bi pratili utakmice.

Evo, ovogodišnja NBA finalna serija:

Game 1 - 8.8 (15.14M Viewers)

Game 2 - 7.9 (13.51M Viewers)

Game 3 - 8.0 (14.05M Viewers)

Game 4 - 7.8 (13.44M Viewers)

Game 5 - 7.6 (13.16M Viewers)

Game 6 - 10.6 (18.34M Viewers)

Game 7 - 10.7 (18.34M Viewers)

Dakle, na preko 300 miliona ljudi, ni 20 miliona nije pratilo NBA finale (što im je ionako bitnije od Svjetskog prvenstva).

Sad zamislite koliko ih je gledalo Svjetsko prvenstvo.
A i da su ga gledali i osvojili, ne vjerujem da bi košarkaše dočekivali na balkonu .
Još ako bi Tramp pozvao na prijem, vjerujem da bi mu Greg Popovič, koji ne propušta priliku da kaže šta misli o Trampu, odgovorio prikladno...
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:55 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Srđan Fuchs
Гарант грешком.

Da, nije važno, idemo dalje, potpuna besmislica.
docsumann docsumann 15:59 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

maksa
I ja bih rekao da su oni potpuno netaknuti time. Kolega odanle koji se inače prilično loži na njihov basket tj. NBA (dotle da zna koji su srpski igrači tamo aktuelni) nije imao pojma da je u toku neko svetsko prventstvo,

osvojili su ih sasvim dosta za jednu zemlju za koju je to nebitno takmičenje.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:01 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Sad zamislite koliko ih je gledalo Svjetsko prvenstvo.

Približno 0, jer se i ne prikazuje na nijednom kanalu (uključujući i kablovske).

Možeš da gledaš preko ESPN+ strima, za koji se plaća posebno (teško da su se obogatili ovih par nedelja).

EDIT: Au, sad sam video, bilo je nešto i na ESPN2, ali ne sve.

The 2019 FIBA Basketball World Cup TV schedule on the ESPN family of networks.The majority of games will air on the ESPN+ subscription service ($4.99/month). You can buy a subscription here (affiliate link). The final, semifinals and one quarterfinal will air on linear television (ESPN, ESPN2 or ESPNEWS).
aureus aureus 16:07 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

marco_de.manccini
Sad zamislite koliko ih je gledalo Svjetsko prvenstvo.

Približno 0, jer se i ne prikazuje na nijednom kanalu (uključujući i kablovske).

Zato što u toj zemlji gdje je bitan profit televizije očigledno znaju da to takmičenje zanima veoma, veoma mali broj ljudi. Bolje je onda TV vrijeme ispuniti nečim drugim.

Ali to su njihova posla.
Mi, ako želimo, možemo svi da gledamo.
Samo bi već jednom trebalo da sport kao takav postavimo gdje mu je mjesto, a ne da preko njega liječimo frustracije. Koje se nanovo razbuktaju svaki put kad sportski uspjeh izostane.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:03 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

aureus
docsumann
Gober


Jokić se protiv njega nikad ne naigra

Gober. '92. godište, centar, 216 visok, mislim da ima najveći raspon ruku u NBA.
Oko 400 utakmica u NBA, 28 minuta prosječno po meču.
3 zadnje godine u najboljoj defanzivnoj petorci, 2 zadnje godine - najbolji defanzivac lige, jednom u drugoj najboljoj petorci, jednom u trećoj. Jedne godine najbolji bloker (2017).

Vrlo srećna okolnost za Francusku da imaju njega (i imaće ga još godinama jer mu je 27 godina) jer centar na neki način i jeste stub odbrane.

Vidim da si baš nahvalio toga Gobera.
Usput - Jokić je izabran u najbolju petorku NBA lige ove sezone.
Gober je igrač mnogo manjeg formata od Jokića.
aureus aureus 17:37 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

macak.tosa031
aureus
docsumann
Gober


Jokić se protiv njega nikad ne naigra

Gober. '92. godište, centar, 216 visok, mislim da ima najveći raspon ruku u NBA.
Oko 400 utakmica u NBA, 28 minuta prosječno po meču.
3 zadnje godine u najboljoj defanzivnoj petorci, 2 zadnje godine - najbolji defanzivac lige, jednom u drugoj najboljoj petorci, jednom u trećoj. Jedne godine najbolji bloker (2017).

Vrlo srećna okolnost za Francusku da imaju njega (i imaće ga još godinama jer mu je 27 godina) jer centar na neki način i jeste stub odbrane.

Vidim da si baš nahvalio toga Gobera.
Usput - Jokić je izabran u najbolju petorku NBA lige ove sezone.
Gober je igrač mnogo manjeg formata od Jokića.

Zašto mnogo?
I Jokić je sjajan. Jednostavno je drugačiji, Jokić ima asistencije i odličan šut. Ali ne postoji samo jedan sjajan evropski centar u NBA.
I Mark Gasol je izabran u najbolju petorku NBA (2015), biran je i za najboljeg defanzivca lige (2013) a za razliku od Jokića (koji je doduše mlad) ovaj se naosvajao trofeja, što u reprezentaciji što po klubovima, uključujući ovogodišnji NBA prsten. A neki su mislili da će Jokić da ga pojede u meču protiv Španije.
Zato bez potcjenjivanja protivnika, molim.

Čarli, zapratio me komšijski mačak. Kad god prođem ulicom, on priđe i hoće da se mazi. Je li to dobar znak?
shone shone 19:34 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Čarli, zapratio me komšijski mačak. Kad god prođem ulicom, on priđe i hoće da se mazi. Je li to dobar znak?


Da li su mace vidovite?

Nepogrešivo osete loše raspoloženje i trude se da pomognu. One su i lekari - ublažavaju nam bol, smanjuju stres i visok pritisak. I vidovite su. Predosećaju promenu vremena, mogu da nanjuše bolest.

https://www.b92.net/zivot/ljubimac.php?yyyy=2019&mm=03&dd=15&nav_id=1518034
aureus aureus 19:45 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

shone
Čarli, zapratio me komšijski mačak. Kad god prođem ulicom, on priđe i hoće da se mazi. Je li to dobar znak?
Da li su mace vidovite?

Nepogrešivo osete loše raspoloženje i trude se da pomognu. One su i lekari - ublažavaju nam bol, smanjuju stres i visok pritisak. I vidovite su. Predosećaju promenu vremena, mogu da nanjuše bolest.

Shone, hoćeš da kažeš da je Čarli, koji se idenzifikuje sa mačkom Tošom, došao sa tim nikom na blog jer nepogrešivo osjeća da na njemu vlada loše raspoloženje, stres i visok pritisak? A on želi da ljudima pomogne?

Dobro, reći ćeš da Čarli i nije pravi mačak, ali svejedno...
shone shone 19:47 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Shone, hoćeš da kažeš da je


Obrati pažnju na svoje zdravlje. Mačak je nešto nanjušio.
aureus aureus 19:59 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

shone
Shone, hoćeš da kažeš da je


Obrati pažnju na svoje zdravlje. Mačak je nešto nanjušio.

Obratio sam. Smršao sam. I ne pušim. Nikada i nisam.
shone shone 20:07 11.09.2019

Re: Šta je teže, Novak 1/8, ili basket 1/4 ?

Obratio sam. Smršao sam. I ne pušim. Nikada i nisam.


Dobro je. Oće mačke i da fulaju. Tim bolje.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 17:27 10.09.2019

Shteta

Dobar tim, sjajni momci, vrhunski pojedinci...
Shteta. Neshto nije ishlo.
Siguran sam da ce KSS napraviti detaljnu analizu - barem u toj organizaciji u Srbiji (tako je bilo nekad, nadam se da je i sada) je uvek bilo kompetencije i znanja.
Videce shta nije bilo dobro i popravice, siguran sam.
A za ovaj put - hebiga, takav je sport.
loader loader 18:01 10.09.2019

Re: Shteta

Slažem se. Lopta je okrugla. Kako li su se sekirali kad je Teodosić dao ono preko Garbahose? Nemamo pojma. Ali je svakako njihova frustracija bila velika. Sada je naša. Kako god, u vrhu smo basketa. Da nje tako u fudbalu ovde bi se mesec dana bacale rasprskavajuće petarde, pucalo bi sesa terasa ...
Košarka je ipak fina igra. I tu se nakače nasilni navijači i krimosi, samo daleko manje nego u kaljavom fudbalu.
Dakle, momcima svaka čast. Mislim da su dali maksimum. Ima kda se stvari raštimaju, nedostaje promil hemije, sportske agresivnosti .. i eto.
G.Cross G.Cross 22:52 10.09.2019

Re: Shteta

Siguran sam da ce KSS napraviti detaljnu analizu


u kom ti stoljecu zivis ?

Cuj detaljnu analizu ?




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana