Društvo| Ljudska prava

PITANJE

Freedom of Information RSS / 25.09.2019. u 09:34

"Gondola će biti izgrađena uprkos histeriji agresivne manjine. Beograd će dobiti gondolu koja će povezivati Kalemgdanski park i Ušće, kao što gondolu imaju Jerusalim, Njujork, ..i  mnogi drugi gradovi".

Ovo je nedavno izgovorio famozni vice - gradonačelnik Beograda, Vesić. Na sreću on nije lik kom se, bar ne bez krajnje ozbiljnih rezervi, može verovati, npr. za istu gondolu govorio je ne tako davno da će do kraja ove godine prevoziti putnike, što se, naravno pokazalo kao neistina. Nije isključeno ni da je ova izjava svesno bačena "dimna bomba", s idejom da arogantnim bezobrazlukom skrene pažnju javnosti sa teškog skandala u vezi sa "ulepšavanjem" Trga Republike, takođe u njegovoj režiji.

Kako god bilo, mene je izjava navela da u tekstu na Peščaniku postavim pitanje koje, mislim, ima smisla podeliti i ovde na blogu.

Nije to pitanje o smislu i bahatoj, elementarnoj nepristojnosti izjave koja u "hiseričnu agresivnu manjinu" pored više hiljada građana svrstava i pravo mnoštvo kompetentnih, autoritativnih stručnih subjekata koji su  potpisnici peticije za očuvanje Beogradske tvrđave.

Nije ni o tragikomičnosti situacije u kojoj Vesić kao predstavnik "tolerantne većine" insistira na "pozitivnom mišljenju" Republičkog zavoda za zaštitu spomenika kulture koje je pribavljeno samo na osnovu saglasnosti dela jednog odeljenja i direktorke te institucije a da nijedno drugo odeljenje u zavodu nije konsultovano oko projekta pa se desilo da je Stručni savet, inače savetodavno telo Zavoda, svoj negativan stav o projektu izneo tek nakon što su to od njih zatražili predstavnici najveće evropske organizacije za zaštitu kulturne baštine Evropa Nostra.

Nije ni o tome kako zvuči Vesićevo "uprkos" u kontekstu  Planua generalne regulacije u Beogradu koji zabranjuje "..postavljanje dalekovoda, žičanih sajli za alternativni prevoz  u području beogradske tvrđave i u njenim širim vizurama.."".

Pitanje je mnogo jednostavnije, tiče se gondola u Njujorku i Jerusalimu.

Nekad, poodavno, pre četiri, pet godina, čulo se za plan o gradnji gondole u Njujorku. Ideju o takvoj alternativnoj vezi Menhetna, Bruklina i Kvinsa izneo je tada Dan Levi predsednik velike građevinske kompanije City Realty. Ali bilo je mnogo negativnih reakcija na tu ideju pa nije realizovana. Ta gondola ne postoji. Istine radi u raspravi na tviteru povodom teksta na Peščaniku uspeli smo identifikovati jednu gondolu ali (malu, s dve kabine, ne kroz centar grada ili preko spomenika već od ostrva do ostrva, od Menhetna do Ruzveltovog) definitivno ni nalik na "Vesićevu".

Nedavno, početkom ove godine čulo se i za ideju o gondoli u Jerusalemu. I ta ideja ministarstva turizma Izraela je naišla na žestok otpor i javnosti i struke i nije realizovana. Ni gondola u Jerusalimu ne postoji.

Pa se , imajući sve to u vidu, nameće pitanje - do kada će predstavnik "tolerantne većine" i gradske vlasti koristeći "postojanje" gondola u Jerusalimu i Njujorku kao krunski argument i ponavljajući ga uporno, zapravo,iz neznanja ili svesno, svejedno, najblaže rečeno, bezočno vući za nos "svoje" građane?  



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

macak.tosa031 macak.tosa031 15:32 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

mariopan

...

I onda se neko u SNS setio gondole?


Hm?

Ima li smisla?

ili da batalim razmišljanje ionako ne umem na njihov način da mislim ?

Nema smisla Mariopan.
Jedini smisao svih projekata ove ekipe je mogućnost za lapanje.
Jer je neko lepo rekao - bez gradnje nema ugradnje.
Inače, Beograd je infrastrukturno toliko zaostao da to uopšte nema smisla popravljati - nego napraviti potpuno novi grad, a postojeće ostaviti da svedoči kojekakvim ludilima.
mariopan mariopan 16:55 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

apacherosepeacock
Taj arhitekta je najavio pravi kolaps u saobraćaju koji će Beograđani tek da dožive.

I onda se neko u SNS setio gondole?


To (gondola) pod uslovom da nece autom negde, ko sto hoce. (i da imaju poverenja da se u to utovare na prevoz)

Da su bar one brodove gde mozes auto da uteras predlozili (pa na tacku A/B/C) pa nekako i da razumem' ideju, ovako..





Pa genije koji je smislio trg gde sad okreću kocke i najavljuje nove senzacionalne projekte sumanutog uma, tu gondolu - može baš tako da razmišlja?

Znaš koliko me života koštalo da na kratko razmišljam kao Vesić?

Sad moram malo da se odmorim.
mariopan mariopan 17:10 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

Oba su bila preskupa, pa se odustalo.



Ih, tada smo bili sirotinja, sve im bilo skupo.

Ovima ništa nije skupo, ne vade oni svoje pare za to...a kad nema nikoga da kaže dosta...

Ima se može se.
G.Cross G.Cross 20:47 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

mariopan
freehand
Analiza opravdanosti izgradnje ove buduće "turističke atrakcije" zasniva na očekivanju da će od potencijalnih 2,8 miliona putnika godišnje, biti ostvareno 1,8 miliona vožnji – oko 65 odsto.

Analiza opravdanosti ovog projekta je, kao i svega što orci od početka svoje apsolutne vlasti čine, zasnovana na voluntarizmu i diletantskim izmotavanjima sa znanjem, naukom i strukom u svakoj oblasti. Standardna oruđa za prezentaciju javnosti i "narodu" bazirana je na laži is pinovanju, a građani su toliko sluđeni da im i naknadna "pa šta, vidi Đilasa" priča kad se ispostavi koliko je neznanje i lopovluk u pozadini od početka osnov "projekata" prolazi kao trešnja kroz patku.
Uz to, kao šlag na torti tu su uvek mudraci sa onim "čemu priča i trošenje energije kad to svi znaju".




Iako se slažem sa tobom da tu nema ni traga od promisli, plana, struke, već samo muljačine za sopstvenu korist, upornost sa kojom guraju tu temu ne da mi mira pa sam malo proširila istragu mogućih razloga.

Ne mora da bude isplativa ako pomaže da se zamaskira neki drugi mnogo veći problem koji nikako ne mogu da reše?

Naime, u jednoj emisiji u "Utisku nedelje" gostovao je arhitekta (zaboravih ime), koji je kao nadolezeći problem koji će stvoriti Beograd na vodi kada bude useljen, najavio saobraćajni kolaps koji će ceo Beograd dovesti do ludila.

To je stari deo Beograda i ulice nisu predviďene za toliki obim saobraćaja koliko bi novih, pretpostavka je oko 200 000 stanovnika tog dela grada, opteretili saobraćaj jer moraju negde da stignu, na posao, u školu,...

Sve ulice su toliko uske da nema šanse da se prošire, da se umetne još koja traka, da se nekako spoje sa širim ulicama i odvedu te ljude tamo gde im je potrebno.

Taj arhitekta je najavio pravi kolaps u saobraćaju koji će Beograđani tek da dožive.

I onda se neko u SNS setio gondole?


Hm?

Ima li smisla?

ili da batalim razmišljanje ionako ne umem na njihov način da mislim ?



Ja mislim da je pre marketinski trik
BGDNAVD tek pocinje, da bi ekonomski bio long term isplativ treba prodati sve stanove koji ce da se izgrade, koji ce biti jeftiniji da se grade od ovih eksluzivnih ali ne mnogo jeftiniji u prodaji.

Ali fama o ekskluzivnosti mora da se odrzava.

Evo meni jedan drag vic:

Izgradio poznati doktor vilu vrlo lepu uselio se i uziva. Kad jednog dana vidi da neko pored njega gradi istu vilu kao on.

Ode da vidi ko je to kad ono vilu gradi jedan gradjanin romske provinijencije.

Gradjanin romske provinijencije zavrsi vilu, ista kao doktorova i useli se i pozove doktora na kafu.

I piju oni kafu i Rom kaze " E doktore super sam investiciju napravio, ova vila vredi najmanje milion evra ."

Doktor kaze " Wow, to znaci da i moja vila vredi milion" .

" A ne", kaze Rom , " tvoja vredi mnogo manje, zato sto je moj komsija doktor, a tvoj Ciganin"
looping looping 08:03 28.09.2019

1

BGH2O, Diploma Siniše Malog, Gondola...

Kritika vlasti je stvarno žestoka.

Predviđam brzu promenu sadašnje vlasti (za jedno 30-ak godina).
tasadebeli tasadebeli 08:30 28.09.2019

Re: 1

looping
BGH2O, Diploma Siniše Malog, Gondola...

Kritika vlasti je stvarno žestoka.

Predviđam brzu promenu sadašnje vlasti (za jedno 30-ak godina).



Утешни пут у свеопшту апатију и депресију белих листића?

Фићино пророчанство ми се ипак више свиђа.

Он каже - до 2024. године.

Он објашњење даје у циклусима од по 12 година сваке власти у Србији још од 1988, ваљда од Осме седнице у септембру 1987, па им је дао пар месеци да се стабилизују и очисте све позиције, све до Баба Сере, у систему и поставе своје људе.



Реко', уједно и да подсетим на једну септембарску годишњицу...













looping looping 08:38 28.09.2019

Re: 1

tasadebeli
looping
BGH2O, Diploma Siniše Malog, Gondola...

Kritika vlasti je stvarno žestoka.

Predviđam brzu promenu sadašnje vlasti (za jedno 30-ak godina).



Утешни пут у свеопшту апатију и депресију белих листића?

Фићино пророчанство ми се ипак више свиђа.

Он каже - до 2024. године.

Он објашњење даје у циклусима од по 12 година сваке власти у Србији још од 1988, ваљда од Осме седнице у септембру 1987, па им је дао пар месеци да се стабилизују и очисте све позиције, све до Баба Сере, у систему и поставе своје људе.



Реко', уједно и да подсетим на једну септембарску годишњицу...





Taman posla belih listića.

Treba glasati za najboljeg.

A bilo bi boljeg kandidata kad bi se utišali ovi željni vlasti kao žedna zemlja kiše, kao mornar dobrog mora...

Evo jedna pesma za njih.



PS.
Ta sednica je ključna za našu propast.

tasadebeli tasadebeli 08:47 28.09.2019

Re: 1

looping

Taman posla belih listića.

Treba glasati za najboljeg.

A bilo bi boljeg kandidata kad bi se utišali ovi željni vlasti kao žedna zemlja kiše, kao mornar dobrog mora...



Ено, Басара (код Фиће) лепо објаснио зашто су ти матрози тако пијано бучни, агресивни, примитивни, бахати,... већ деценијама. Басара каже, већ вековима. И не бих му ту ништа замерио.
shone shone 08:55 28.09.2019

Re: 151 - malo za rijaliti je kume



Kolki je tvoj Taske? Jesi merijo?


Miljana Kulić otkrila koliki joj je IQ!

Miljana je večeras razgovarala sa Ognjenom Amidžićem o učesnicima "Zadruge"Mogu da radim sa njima šta hoću. Ja sam, kada sam imala onaj problem sa zvanjem pevača, radila razne testove, pa i testove inteligencije. U Beogradu na VMA, i u Nišu u Zavodu za mentalno zdravlje. Ognjene, moj IQ je 168. Imam veliku i socijalnu inteligenciju, te umem ljude da dovedem do ludila provokacijama, da to želim - objasnila je Kulićeva.Ognjene, znaš kako kažu tanka je linija između inteligencije i ludila. Bojim se samo da ne odem na tu drugu stranu - rekla je Miljana.
tasadebeli tasadebeli 09:10 28.09.2019

Re: 151 - malo za rijaliti je kume

shone


Kolki je tvoj Taske? Jesi merijo?


Miljana Kulić otkrila koliki joj je IQ!

Miljana je večeras razgovarala sa Ognjenom Amidžićem o učesnicima "Zadruge"Mogu da radim sa njima šta hoću. Ja sam, kada sam imala onaj problem sa zvanjem pevača, radila razne testove, pa i testove inteligencije. U Beogradu na VMA, i u Nišu u Zavodu za mentalno zdravlje. Ognjene, moj IQ je 168. Imam veliku i socijalnu inteligenciju, te umem ljude da dovedem do ludila provokacijama, da to želim - objasnila je Kulićeva.Ognjene, znaš kako kažu tanka je linija između inteligencije i ludila. Bojim se samo da ne odem na tu drugu stranu - rekla je Miljana.




Ма ја сам скромне натуре.


Још одавно, зарад помирења, на Блогу Б92 рекох пред свима да мени уопште не треба толико вунице да се опремим за зиму.











,,Čizma glavu čuva, al` nakurnjak celu familiju“
looping looping 09:12 28.09.2019

Re: 1

tasadebeli
looping

Taman posla belih listića.

Treba glasati za najboljeg.

A bilo bi boljeg kandidata kad bi se utišali ovi željni vlasti kao žedna zemlja kiše, kao mornar dobrog mora...



Ено, Басара (код Фиће) лепо објаснио зашто су ти матрози тако пијано бучни, агресивни, примитивни, бахати,... већ деценијама. Басара каже, већ вековима. И не бих му ту ништа замерио.

Sad pročitao.
Odlično Basara objasnio.
maksa83 maksa83 09:16 28.09.2019

Re: 1

Sad pročitao.
Odlično Basara objasnio.

Pošto je Basara objasnio, je l' možemo da zaključimo da ove ne treba dirati?

tasadebeli tasadebeli 09:18 28.09.2019

Re: 1

maksa83
Sad pročitao.
Odlično Basara objasnio.

Pošto je Basara objasnio, je l' možemo da zaključimo da ove ne treba dirati?




Кога?

Тренутну "власт" и тренутну "опозицију" у Србији?

Сучим ћемо онда јуриш на Турке учинити?

Пардон, турке.
shone shone 09:20 28.09.2019

Re: 1

Pošto je Basara objasnio, je l' možemo da zaključimo da ove ne treba dirati?



Кога?


Čiča ne zajebavaj!



tasadebeli tasadebeli 09:21 28.09.2019

Re: 1

shone
Pošto je Basara objasnio, je l' možemo da zaključimo da ove ne treba dirati?

Кога?


Čiča ne zajebavaj!






Појаснио сам накнадно!
shone shone 09:22 28.09.2019

Re: 1

Појаснио сам накнадно!


Prvo je bilo bolje.
maksa83 maksa83 09:22 28.09.2019

Re: 1

Кога?

Тренутну "власт" и тренутну "опозицију" у Србији?

Ko ti trenutno kroji život?
freehand freehand 09:22 28.09.2019

Re: 1

looping
tasadebeli
looping

Taman posla belih listića.

Treba glasati za najboljeg.

A bilo bi boljeg kandidata kad bi se utišali ovi željni vlasti kao žedna zemlja kiše, kao mornar dobrog mora...



Ено, Басара (код Фиће) лепо објаснио зашто су ти матрози тако пијано бучни, агресивни, примитивни, бахати,... већ деценијама. Басара каже, већ вековима. И не бих му ту ништа замерио.

Sad pročitao.
Odlično Basara objasnio.

Šta kaže Basara za gondolu? I za Trg republike? I šta ti Lupinže misliš o grandioznom poslu od 450 dana i deset miliona evra na Trgu?
tasadebeli tasadebeli 09:23 28.09.2019

Re: 1

shone
Појаснио сам накнадно!


Prvo je bilo bolje.



Јбг, нисам ја банка па да нудим фер бизнис.




shone shone 09:28 28.09.2019

Re: 1


I šta ti Lupinže misliš


maksa83 maksa83 09:29 28.09.2019

Re: 1

Šta kaže Basara za gondolu? I za Trg republike? I šta ti Lupinže misliš o grandioznom poslu od 450 dana i deset miliona evra na Trgu?

Sa' će luping da ti objasnin da se to nije desilo, kao što se nije desila ni Savamala pošto on to nije video.
looping looping 09:29 28.09.2019

Re: 1

maksa83
Sad pročitao.
Odlično Basara objasnio.

Pošto je Basara objasnio, je l' možemo da zaključimo da ove ne treba dirati?


Ne, ne možemo to da zaključimo.

Ali možemo da zaključimo da mnogi potpaljuju narod sa glupostima jer im nedostaje vlast.
looping looping 09:31 28.09.2019

Re: 1

Šta kaže Basara za gondolu? I za Trg republike?

Pročitaj ga.

freehand freehand 09:37 28.09.2019

Re: 1

looping
Šta kaže Basara za gondolu? I za Trg republike?

Pročitaj ga.


Pročitao sam. Standardni Basarin bulšit filovan što neistinama što relativizacijama u kome su svi krivi i svi moralno nakazni sem njega, naravno, koji je tu da sa svog oblaka šiba al tako da svi budu krivi ali da ništa ne treba dirati. Jerbo je Vučić, jelda, samo posledica.
Nego, pitao sam te i šta ti misliš o velelepnom Trgu (kome smeta samo ona ružna zgrada)??
looping looping 09:44 28.09.2019

Re: 1

I šta ti Lupinže misliš o grandioznom poslu od 450 dana i deset miliona evra na Trgu?

Mislim da će nekad žuti Vesić biti odličan menadžer i budućoj vlasti.
Da si čitao Basaru ne bi to morao da me pitaš.
maksa83 maksa83 09:44 28.09.2019

Re: 1

Ali možemo da zaključimo da mnogi potpaljuju narod sa glupostima jer im nedostaje vlast.

Šta su tačno gluposti? Da je neko potrošio 400 dana i puno para na popločavanje Trga koji se raspao sledeće nedelje? (I to ne jednog, isto tako se raspala i Slavija). Da je SNS poslanik ubio ženu kolima i kao kaznu dobio lečenje na VMA + rekonvalescentski boravak na Kipru i da se sad šepuri okolo sa habanerom kao da mu je samo ispao sladoled? Da jedan neuravnotežen čovek odlučuje o svemu, od toga koliko će para da dobije Zvezda pa do toga koliko će sajli da ima gondola? Da je neki drugi SNS član angažovao pandura da mu organizuje paljenje kuće novinara (sa sve pucnjavom da ovaj ne može da izađe) i da je kažnjen kao da je prešao ulicu van pešačkog (ako i toliko)? Može ovako još puno Kb.

To su sve gluposti?
looping looping 09:46 28.09.2019

Re: 1

freehand
looping
Šta kaže Basara za gondolu? I za Trg republike?

Pročitaj ga.


Pročitao sam. Standardni Basarin bulšit filovan što neistinama što relativizacijama u kome su svi krivi i svi moralno nakazni sem njega, naravno, koji je tu da sa svog oblaka šiba al tako da svi budu krivi ali da ništa ne treba dirati. Jerbo je Vučić, jelda, samo posledica.
Nego, pitao sam te i šta ti misliš o velelepnom Trgu (kome smeta samo ona ružna zgrada)??

Istina ume jako da zaboli.

Šta bih trebao da mislim o Trgu i Vesiću?
predatortz predatortz 09:47 28.09.2019

Re: 1

maksa83
Sad pročitao.
Odlično Basara objasnio.

Pošto je Basara objasnio, je l' možemo da zaključimo da ove ne treba dirati?



Ne. Možemo da zaključimo sledeće:
Kad krenemo na ove, to će biti golim dupetom međ' pijane Turke. Znači da nema organizovane političke strukture koja nije doprinela ovakvom stanju, koja se nije ponašala bahato i kojoj ruke nisu bile duboko zavučene u naše džepove. Nisu ovi izrodili Malog i Vesića, niti Čedu, Čanka i Dinkića, koji su duboko u vladajućoj strukturi. Ne zvanično, ali su sa njima u znanim i neznanim firmama, u kojim se pojavljuju džipovima, helikopterima, zajedno sa isturenim naprednjačkim "vlasnicima" tih firmi. Pola Đinđićegog kabineta, a u Đinđića se svi kunu, čini njihovu okosnicu. Oni, iz senke, prave strategije, projekcije, planiraju. Babići, Vulini i ostali indijanci su isturene budale. Ovi manje vidljivi nama kapu kroje.
looping looping 09:48 28.09.2019

Re: 1

maksa83
Ali možemo da zaključimo da mnogi potpaljuju narod sa glupostima jer im nedostaje vlast.

Šta su tačno gluposti? Da je neko potrošio 400 dana i puno para na popločavanje Trga koji se raspao sledeće nedelje? (I to ne jednog, isto tako se raspala i Slavija). Da je SNS poslanik ubio ženu kolima i kao kaznu dobio lečenje na VMA + rekonvalescentski boravak na Kipru i da se sad šepuri okolo sa habanerom kao da mu je samo ispao sladoled? Da jedan neuravnotežen čovek odlučuje o svemu, od toga koliko će para da dobije Zvezda pa do toga koliko će sajli da ima gondola? Da je neki drugi SNS član angažovao pandura da mu organizuje paljenje kuće novinara (sa sve pucnjavom da ovaj ne može da izađe) i da je kažnjen kao da je prešao ulicu van pešačkog (ako i toliko)? Može ovako još puno Kb.

To su sve gluposti?

Jel' za sve to kriv Vučić?
tasadebeli tasadebeli 09:51 28.09.2019

"Ој, кревете, чудна справо..."

freehand
looping
Šta kaže Basara za gondolu? I za Trg republike?

Pročitaj ga.


Pročitao sam. Standardni Basarin bulšit filovan što neistinama što relativizacijama u kome su svi krivi i svi moralno nakazni sem njega, naravno, koji je tu da sa svog oblaka šiba al tako da svi budu krivi ali da ništa ne treba dirati. Jerbo je Vučić, jelda, samo posledica.
Nego, pitao sam te i šta ti misliš o velelepnom Trgu (kome smeta samo ona ružna zgrada)??





Јбт, Фри, ти к'о бенседин! Немој сада! Тек је свануло! Пре подне је. Ко ће, бре, да дочека вече ако тако наставиш?

Мора нешто и да се ради, не само да се спава.
freehand freehand 10:04 28.09.2019

Re: 1

Nisu ovi izrodili Malog i Vesića

Nisu.
Ali neverovatno je koliko odrasli ljudi dozvoljavaju sebi da budu površni u ocenama.
Činjenica je da postoje lideri i postoje pratioci, a da se vrednost delovanja u politici po pravilu meri predznakom politike za koju se radi. Ajhman bi bio odličan administrator u svakom sistemu, rad za nacizam od njega je učinio zločinca.
Slično je sa Vesićem koga je Vučić, obzirom da oko sebe ima bandu nepismenih kriminalaca i nesposobnjakovića "pomilovao" da bi ga upregao u svoju politiku.
Isti taj Vesić u Đinđićevom timu nikad ne bi dobio takvu funkciju i uvek bi bio sposoban operativac bez prava da previše samostalno odlučuje.
Doduše, takav je slučaj i ovde samo što je stigao do ranga na kome je jer Vučić nema nikog boljeg.
Inače, tog Vesića Tadić je odstranio sa svih pozicija u stranci i državi u onom talasu 2004. koliko da podsetim samo. Tad je nestao i Mali, btw.
tasadebeli tasadebeli 10:14 28.09.2019

Re: 1

freehand

neverovatno je koliko odrasli ljudi dozvoljavaju sebi da budu površni u ocenama.



Добро.

А сад реци ти мени кога видиш на Вучићевом месту после Вучића?

Ђиласа и Лутовца, Тадића опет, Обрадовића, неке нове отпораше из редова студената и покрета "1 од 5 милиона" и ту екипу?

Лепо сам питао Максу, сучим ћемо јуриш на турке (мало т!) учинити да не бисмо одмах, инстант, после смене Вучића затекли опет весића/весиће како нам кроје државу,институције, град, живот и судбину?

Надам се да схваташ да мени сам јуриш није споран?

Само се питам шта после јуриша да не бисмо опет понављали разред к'о после 5. октобра, па тако нових 20 година и даље у првом разреду основне.

(Фића, додуше, каже да је циклус 12 година. Стварно, и ја сам то помислио 2012. као и он данас.)
predatortz predatortz 10:20 28.09.2019

Re: 1

Надам се да схваташ да мени сам јуриш није споран?


Naravno! Ne da nije sporan, nego je nužan.
Ipak, ostaje tvoje pitanje, sa kojim se slažem:
Kojim snagama, i kojim ljudima, napraviti kvalitetan otklon?
freehand freehand 10:33 28.09.2019

Re: 1

predatortz
Надам се да схваташ да мени сам јуриш није споран?


Naravno! Ne da nije sporan, nego je nužan.
Ipak, ostaje tvoje pitanje, sa kojim se slažem:
Kojim snagama, i kojim ljudima, napraviti kvalitetan otklon?

Dabre. Što bi se borio protiv komaraca, stenica, miševa kad si duboko filozofski svestan da će koliko sutra ili prekosutra doći drugi? Zašto bi jeo danas ako kao pametan čovek odlično znaš da ćeš sutra opet biti gladan?
čemu trud oko bilo čega, kad baš dobro razmisliš ako znaš da ionako moraš umreti?
Ta vrsta filozofske zapitanosti ne samo da je glupa nego i neizmerno štetna.
Prvo - ovo što Srbija sad ima kao vlast nije politički problem već kataklizma u svakom svom delu i delovanju, a njno uklanjanje nije pitanje poboljšavanja već opstanka.
kad to razmeš onda kreneš dalje, pa pogledaš političku scenu Srbije i na njoj izabereš. Ima svega. levice, centra, desnice. Starih lica, novih lica, botoksiranih lica. Izabereš po sopstvenom ukusu i to ti je. Nije teško kad znaš da je sve bolje od ovoga.
Posle bude demokratija, dizanje institucija iz pepela i svađa koju demokratija podrazuemva.
Ali ovde je bitno ukloniti još jednu lažnu dilemu: to KO ne podrazumeva da se ličnost zameni liččnošću. Jer ni Koštunica, ni Đinđić, ni Tadić pa ni Nikolić nisu bili diktatori niti je iko od njih gradio sebi samovlašće i kult ličnosti, niti je krao i lažirao izbore.
U slučaju Vučića imamo upravo to.
predatortz predatortz 11:03 28.09.2019

Re: 1

Dabre. Što bi se borio protiv komaraca, stenica, miševa kad si duboko filozofski svestan da će koliko sutra ili prekosutra doći drugi?


Ne drugi. U ponudi su isti.
Ovi, za koje ti tvrdiš da su bolji izbor, su, to pouzdano znam, u mnogim firmama u talu sa Vučićevim.
Narodski, oni dele tortu dok mi jedemo bajate kifle.

Sa takvom promenom vlasti nema onoga na šta sam ja aludirao - nema kvalitetnog pomaka.
Zašto? Pa, ne može i neće biti fer suđenja ovim sadašnjim, jer ni oni nisu tolike ovce pa da ne iskoriste to zajedništvo u finansijskom razvaljivanju Srbije u eventualnom sudskom procesu.
Dakle, sve se vrti oko para. Ovde ideologije i moral odavno ne stanuju.
Vrti se oko kese, a kesa im je dobrim delom zajednička.
Da nije tako, neko bi nekad, a nije da za to nije bilo vremena, bio osuđen.
Vučiću treba Đilas, Đilasu Vulić, da upiru prstom u lopova. A tortu podelili davno.
Pare pratiti, Free. Pare, ne reči. A ja sam dovoljno mator da se ne ložim na reči ocvalih glumaca po trgovima.
freehand freehand 11:09 28.09.2019

Re: 1

Ne drugi. U ponudi su isti.

Pa i ti si isti, šta sad?
Ovi, za koje ti tvrdiš da su bolji izbor,

Jesu. Svi su bolji izbor, mada to do sad nisam nigde tvrdio. Al evo sad sam se složio a tobom.
Svi sem radikala u bilo kom obliku i agregatnom stanju.
Pare pratiti, Free. Pare, ne reči. A ja sam dovoljno mator da se ne ložim na reči ocvalih glumaca po trgovima.

Pa da ne diramo ništa onda.
Vlast je najgora, opozicija još gora a Basara, ti i Tasa nećete da se prihvatite.

Edit: a inače svi koji su pohađali makar kurs prve pomoći znaju da se u pomaganju povređenom mora poštovati neki redosled. Pa ako se utvrdi da je čovek (društvo) teško unesrećen postoji onaj redosled - disanje, krvarenje pa dalje. Deo sa onim "Što nisi pazio" i "jesam ti rekao šta će biti" dolazi kad prodiše i preživi, ako si gnječikurac i ako baš ne možeš da ga izostaviš.
tasadebeli tasadebeli 11:12 28.09.2019

Re: 1

freehand

Ta vrsta filozofske zapitanosti ne samo da je glupa nego i neizmerno štetna.



Добро, Фри, ја сам те лепо питао, без и трунке ироније, сарказма, увреда:


А сад реци ти мени кога видиш на Вучићевом месту после Вучића?

сучим ћемо јуриш на турке (мало т!) учинити да не бисмо одмах, инстант, после смене Вучића затекли опет весића/весиће како нам кроје државу,институције, град, живот и судбину?



Ако не знаш одговор на то питање или не желиш да одговориш на то питање, онда то тако и реци. Нема потребе да упућујеш овакве фелшеве зване "суви лист" преко живог зида одговорајаћи овако Предатору.

А питао сам те то зато што си сам рекао:


neverovatno je koliko odrasli ljudi dozvoljavaju sebi da budu površni u ocenama.



И само још да додам (надам се да ми признајеш макар некакве, какве-такве, лингвистичке компетенције) да придев "филозофски" није погрдан ни у једној синтагми.


Posle bude demokratija, dizanje institucija iz pepela i svađa koju demokratija podrazuemva.



Фри, мени ће (а и теби, ту смо по годинама, рекох ти већ cohort effect) ово бити ... Чек' да пребројим... Први, други... Трећи пут да "после буде демократија и дизање институција из пепела" за последњих 30 година. И оба претходна пута смо засрали ту мотку којом смо долазили до "после буде демократија и дизање институција из пепела" јер је последица ово што имамо данас.

Отуд и та моја "филозофска запитаност" како кажеш.

Зар не мислиш да је за један људски живот ипак превише да се три пута засерава та мотка?

Шта ћу на крају тог свог живота да сумирам да остављам овим клинцима што долазе иза нас?

Гомилу усраних мотки и ништа више?

Без обзира на сву светост те борбе против диктатора за шта кажем да јеси у праву.

Као што си у праву и за све побројане пре Вучића. Али не заборави да је Весић/весићи и ту био на сцени, заједно са тим побројанима.

Па зар опет да гледамо весиће и да нем после свега не остане ништа сем те гомиле усраних мотки?


EDIT: Понављам, све ово ти исписах баш због оне твоје реченице:


neverovatno je koliko odrasli ljudi dozvoljavaju sebi da budu površni u ocenama.
predatortz predatortz 11:29 28.09.2019

Re: 1

Edit: a inače svi koji su pohađali makar kurs prve pomoći znaju da se u pomaganju povređenom mora poštovati neki redosled. Pa ako se utvrdi da je čovek (društvo) teško unesrećen postoji onaj redosled - disanje, krvarenje pa dalje


Tako je. No, zna se i sledeće. Ako je povređenom potrebno dati krv da bi mu se sanirala povreda i da bi ostao u životu, nije pametno dati mu krv zaraženu virusom HIV-a ili hepatitisa C.
Ono, i tako ćeš mu spasiti život. Ali, nisi mu puno učinio za nastavak tog života.
tasadebeli tasadebeli 11:37 28.09.2019

Re: 1

freehand

Svi su bolji izbor,



То смо исто говорили и пред 5. октобар 2000, па онда 2008, па ево види где смо сада, у 2019. години.


Vlast je najgora, opozicija još gora a Basara, ti i Tasa nećete da se prihvatite.



Хоћу да се прихватим, само реци с ким?

То сам одмах питао, сучим у јуриш на турке?


Deo sa onim "Što nisi pazio" i "jesam ti rekao šta će biti" dolazi kad prodiše i preživi, ako si gnječikurac i ako baš ne možeš da ga izostaviš.



Јесам гњечикурац и нећу да га изоставим.

Али не после, него пре.

Баш због тога што нећу да будем површан, па да после морам опет да понављам:

"Što nisi pazio" i "jesam ti rekao šta će biti"



Мало сам (си? - генерацијо) матор да бих ишао тако грлом у јагоде, па се после јебања кајао.

Исувише често ми се то догађало по овим питањима о којима причамо да бих као ово мајмунче понављао своју грешку не схватајући у чему је та грешка:











Па смо кроз културну апропријацију добили и смедеревски намештај (кад си већ поменуо диктаторе) верзију ове исте приче:



А је л' знаш ти, Реднек, како сељаци из околине Смедерева 'ватају мајмунчићи?

Каже прича, пођу групно у шуму, понесу лукац сирац, лебац, ракију и сланиницу и мале опанчиће које су пре тога одоздо намазали кожурицом од те исте сланинице. (Припрема за лов је у свему томе најважнија! )

Па залегну сељаци испод неког дрвета и мало грицкају лукац, мало сирац мало сланиницу, мало отпију ракијицу, па изују своје опанке, па их назују. Па онда опет понове читав процес неколико пута... Сирац, лукац, лебац, сланиница, ракијица, па сазуј опанке, па их назуј...

А мајмунчићи са дрвећа около гледају сељаке шта то раде. А опште је познато, је л' те, да мајмунчићи волу да имитирају људе.

Е, онда сељаци после неког времена устану и сакрију се у грмљу, а све оно за пикник оставе онако на ћебету испод дрвета. И сланиницу, и лукац, и ракијицу и оне мале опанчиће...

Мајмунчићи се онда пришуњају, па имитирају сељаке.

Мало грицкају лукац, мало сланиницу, мало сирац, лебац, мало отпију ракијицу, па до'вате они опанчићи па их назују, па сазују. И тако неколико пута.

И у једном тренутку, када су мајмунчићи назули опанчићи, сељаци искоче из грмља, па држ' на мајмунчићи, а мајмунчићи беж' уз дрво...

Али 'оћеш...

Они опанчићи на ногицама мајмунчића намашћени одоздо, па клизави и мајмунчићи не могу да се попну уз дрво, све се суљају и клизају низ стабло.

И тако их сељаци на'ватају.
freehand freehand 11:40 28.09.2019

Re: 1

predatortz
Edit: a inače svi koji su pohađali makar kurs prve pomoći znaju da se u pomaganju povređenom mora poštovati neki redosled. Pa ako se utvrdi da je čovek (društvo) teško unesrećen postoji onaj redosled - disanje, krvarenje pa dalje


Tako je. No, zna se i sledeće. Ako je povređenom potrebno dati krv da bi mu se sanirala povreda i da bi ostao u životu, nije pametno dati mu krv zaraženu virusom HIV-a ili hepatitisa C.
Ono, i tako ćeš mu spasiti život. Ali, nisi mu puno učinio za nastavak tog života.

Pazi kad nikad nisam razmišljao o tome da povređenom na licu mesta dajem krv.
A nikad čuo nisam da hitna pomoć juri naokolo sa krvlju za koju zna da je zaražena.
Nego, ovo ne vodi u smislenom smeru
Prvu pomoć pomenuo sam samo zbog toga da pokušam da objasnim da se mora apsolutno znati redosled poteza. Ako ti misliš da ne vredi činiti ništa pošto ionako dolazi smrt dal od povreda dal od starosti - jebaji ga.
predatortz predatortz 11:46 28.09.2019

Re: 1

Ako ti misliš da ne vredi činiti ništa pošto ionako dolazi smrt dal od povreda dal od starosti - jebaji ga.


Ne, samo mislim da nije svako činjenje promena.
A mislim i još jednu stvar, gotovo da sam siguran u to.
Ovima se ne žuri da budu dovedeni na vlast. Sve dok Vučić ne reši pitanje Kosova na način na koji je pristao da će da reši kad su ga doveli na vlast.
Do tad - uzalud vam trud svirači.
Ma koliko mi to želeli, neće biti.
Bar ne još jedan ceo izborni ciklus.

tasadebeli tasadebeli 11:48 28.09.2019

Re: 1

freehand
predatortz
Edit: a inače svi koji su pohađali makar kurs prve pomoći znaju da se u pomaganju povređenom mora poštovati neki redosled. Pa ako se utvrdi da je čovek (društvo) teško unesrećen postoji onaj redosled - disanje, krvarenje pa dalje


Tako je. No, zna se i sledeće. Ako je povređenom potrebno dati krv da bi mu se sanirala povreda i da bi ostao u životu, nije pametno dati mu krv zaraženu virusom HIV-a ili hepatitisa C.
Ono, i tako ćeš mu spasiti život. Ali, nisi mu puno učinio za nastavak tog života.

Pazi kad nikad nisam razmišljao o tome da povređenom na licu mesta dajem krv.
A nikad čuo nisam da hitna pomoć juri naokolo sa krvlju za koju zna da je zaražena.
Nego, ovo ne vodi u smislenom smeru
Prvu pomoć pomenuo sam samo zbog toga da pokušam da objasnim da se mora apsolutno znati redosled poteza. Ako ti misliš da ne vredi činiti ništa pošto ionako dolazi smrt dal od povreda dal od starosti - jebaji ga.




ОК, схватам.

Игноришеш ме само да не би одговорио на моје питање које је кључно у свему овоме да не бисмо били површни.




tasadebeli tasadebeli 11:50 28.09.2019

Re: 1

predatortz
Ako ti misliš da ne vredi činiti ništa pošto ionako dolazi smrt dal od povreda dal od starosti - jebaji ga.


Ne, samo mislim da nije svako činjenje promena.
A mislim i još jednu stvar, gotovo da sam siguran u to.
Ovima se ne žuri da budu dovedeni na vlast. Sve dok Vučić ne reši pitanje Kosova na način na koji je pristao da će da reši kad su ga doveli na vlast.
Do tad - uzalud vam trud svirači.
Ma koliko mi to želeli, neće biti.
Bar ne još jedan ceo izborni ciklus.









То је и више него очигледно.

Само се глумата опозиционарство док не дође тај прави тренутак.

Биће да је Фића у праву за оних 12 година циклуса сваке власти у Србији.


EDIT: А сви знамо шта чека онога ко у Србији "потпише Косово".

И то је Вучићева највећа и, рекао бих, једина права мука и брига. Како то извести, а остати на власти у Србији.

Ови што тренутно протестују против њега само глуме икебану у тој мртвој природи.
predatortz predatortz 11:55 28.09.2019

Re: 1


То је и више него очигледно.

Само се глумата опозиционарство док не дође тај прави тренутак.


Ma, jasno! Nismo deca, svi znamo da se ovde vlast ne menja bez otvorene i jasne podrške spolja.
A nje nema, ni u naznakama.
Jebe se njima šta Vučić radi nama, sve dok igra po njihovim notama. A on igra, sve plete nožicama. (ili nogicama? čini mi se da su se neke stvari tu menjale, a da ih ja nisam ispratio. ispravi me, da naučim).
tasadebeli tasadebeli 12:03 28.09.2019

Re: 1

predatortz

То је и више него очигледно.

Само се глумата опозиционарство док не дође тај прави тренутак.


Ma, jasno! Nismo deca, svi znamo da se ovde vlast ne menja bez otvorene i jasne podrške spolja.
A nje nema, ni u naznakama.
Jebe se njima šta Vučić radi nama, sve dok igra po njihovim notama. A on igra, sve plete nožicama. (ili nogicama? čini mi se da su se neke stvari tu menjale, a da ih ja nisam ispratio. ispravi me, da naučim).



Тако је. Мора да испуни то што је обећао и због чега је добио подршку споља (и то подршку у сваком погледу, од изборног маркетинга па надаље), а не зна како би то извео да би он лично прошао што јефтиније у тој трговини.

Ма пусти Фрија... Он је канда заборавио после које је то Ђинђићеве изјаве дошло до атентата.

EDIT:Узгред, Предо, јеси приметио "мостић" који Вучић поставља да би прешао тај опасни брзи поток непрекидним понављањем мантре о некаквој регионалној унији?

И у склопу с тим, појачано деловање домаћих медија на популаризацији сада већ не само културних регионалних веза него и много више од тога?

То мора да му је тетка Ангела пришапнула поруку од Ујке.

Не рекоше узалуд пре неколико година они Кинези на неком градилишту код нас да је Вучић у ствари нови Тито што су домаћи медији с великом помпом пренели читавој Србији.
predatortz predatortz 12:09 28.09.2019

Re: 1

Тако је. Мора да испуни то што је обећао и због чега је добио подршку споља (и то подршку у сваком погледу, од изборног маркетинга па надаље), а не зна како би то извео да би он лично прошао што јефтиније у тој трговини.


No, nije da se baš ništa ne može i ne treba raditi.
Treba čistiti žito od kukolja, praviti opoziciju od novih, nekompromitovanih ljudi, koji se nikad nisu talili i kohabitirali. Pa, uz sva saplitanja od strane Čeda, Čanaka, Dinkića, Đilasa i raznih Pešićki i ostalih Kandićki, napraviti okosnicu nove snage u zemlji.
Za buduča neka pokolenja.
Dakle, otklon od svih govana!
maksa83 maksa83 12:13 28.09.2019

Re: 1

Kad krenemo na ove, to će biti golim dupetom međ' pijane Turke. Znači da nema organizovane političke strukture koja nije doprinela ovakvom stanju, koja se nije ponašala bahato i kojoj ruke nisu bile duboko zavučene u naše džepove.

Ja bih rekao da je to manji problem, a da je veći problem što pijanih Turaka ima koliko hoćeš i nije im ni najmanji problem da te umlate ili ustrele ako probaš da ugroziš poredak stvari. To je onaj poredak u kome oni nisu (u najgorem slučaju) u zatvoru (razne navijačko-pušerske-dilerske mafije i kriminalci s Kosova) a u najboljem ispred lokalne trafike sa ižickanim pivom u ruci.
freehand freehand 12:17 28.09.2019

Re: 1

a u najboljem ispred lokalne trafike sa ižickanim pivom u ruci.

U Sopotu misliš?
Ne, bate. Odavno su i oni sa ižickanog piva prešli na kraftove. Sve su to lokalni funkcioneri i rukovodioci u javnim preduzećima.
predatortz predatortz 12:20 28.09.2019

Re: 1

Ja bih rekao da je to manji problem, a da je veći problem što pijanih Turaka ima koliko hoćeš i nije im ni najmanji problem da te umlate ili ustrele ako probaš da ugroziš poredak stvari.


Tačno!
Zbog toga treba i razmisliti vredi li zbog raznih Đilasa, i glumaca Legijinih jarana, staviti glavu na tacnu, sa sve jabukom u ustima.
Ili je možda mudrije ono što napisah Tasi, napraviti sanitarni otklon od svih tih govana, i vođinih, i ovih drugih, koji su isto tako njegovi kad malo zagrebeš ispod površine i oažljpivo pratiš ko se sve skupa pojavljuje po raznim firmama.
Pa, uprkos saplitanjima, graditi nešto novo i zdravo za našu decu, nešto na šta nećemo, bar neko vreme, začepljati nos dok ih budemo zaokruživali.
maksa83 maksa83 12:21 28.09.2019

Re: 1

U Sopotu misliš?
Ne, bate. Odavno su i oni sa ižickanog piva prešli na kraftove. Sve su to lokalni funkcioneri i rukovodioci u javnim preduzećima.

To ti kažem, to je moguće samo u Vučićevom svemiru. U istom svemiru u kome su Vulin i Slina Ministri a ne predmet zajebancije. Doduše i ovako su predmet zajebancije, ali su još uvek Ministri.
freehand freehand 12:26 28.09.2019

Re: 1

Pa, uprkos saplitanjima, graditi nešto novo i zdravo za našu decu, nešto na šta nećemo, bar neko vreme, začepljati nos dok ih budemo zaokruživali.

I? Gradiš li?
Gde je to, šta je to?
Mislim, treba li da se doda cigla, malter, da se lopata na mešalici, nešto?

Mada nekako verujem da ne gradiš ništa, jer smisao je da se priča kako ništa ne valja, ni oni gore ni oni dole, ni Kurta ni Murta, svi su isti i svi su lopovi, samo smo mi što smo svega svesni i zgađeni pošteni i ok, ali nećemo dati da nas neko opet zajebe. Ni pet novih stranka ni šest pokreta, ni Radulović, ni beli, ni Janković, ni Boško Obradović, jer sve je to falš i svi su oni Njegovi a On je Njihov i stranci nas u stvari sve kontrolišu i zato ćemo mi da sedimo ovde i da se izbodemo nožem al neće od nas doboš da prave.
Centrifuga, jebote.
predatortz predatortz 12:39 28.09.2019

Re: 1

I? Gradiš li?
Gde je to, šta je to?
Mislim, treba li da se doda cigla, malter, da se lopata na mešalici, nešto


Gradim! Svakodnevno. Učim svoju decu nekim vrednostima koje se baš ne poklapaju sa današnjim. Gde god mogu, i koliko mogu, nastojim da poduprem mlade i pametne ljude.

Jesi li ti nekad gradio kuću? Svoju kuću?
Ja jesam. Dug, mukotrpan, skup proces.
Ali, vredi svaki dinar.

Mator sam za performanse na ulici, mator sam za to da ponovo budem glupa pešadija.
Ko voli, neću mu biti nikakva prepreka.
Završiću citatom našeg neustoličenog krlja:
Braćo, za vama sam!
freehand freehand 13:07 28.09.2019

Re: 1

Gradim! Svakodnevno. Učim svoju decu nekim vrednostima koje se baš ne poklapaju sa današnjim. Gde god mogu, i koliko mogu, nastojim da poduprem mlade i pametne ljude.

Na koje današnje vrednosti tačno misliš?
Ja sam, na primer, potpuno siguran da danas ne postoje ni vrednosti ni "vrednosti" koje u ljudskoj zajednici ne postoje oduvek. Pitanje je samo šta se u društvu tumači kao dobro a šta kao zlo. To se zove društveni moral. E ako ti ne vidiš da je u Srbiji danas taj moral izvrnut kao posuvraćena rukavica onda ništa. Ako vidiš a tome odbijaš da se suprotstaviš tim grđe i crnje. Primer koji svojoj deci daješ gori je nego ako im pričaš ono što ovde pišeš.
"Al tirjanstvu stati nogom za vrat
to je ljudska dužnost najsvetija!"

Ovo je parafraza Njegoša, a vredi i za stare i za mlade, za pešadiju i za pilote.
mariopan mariopan 14:49 28.09.2019

Re: 1

tasadebeli
looping

Taman posla belih listića.

Treba glasati za najboljeg.

A bilo bi boljeg kandidata kad bi se utišali ovi željni vlasti kao žedna zemlja kiše, kao mornar dobrog mora...



Ено, Басара (код Фиће) лепо објаснио зашто су ти матрози тако пијано бучни, агресивни, примитивни, бахати,... већ деценијама. Басара каже, већ вековима. И не бих му ту ништа замерио.


A ja čekala da mi to Basara kaže?

Ali ako ti kažeš da se ne bunimo jer je to bezveze kad će ovi vladati još 30 godina, onda da odmorim noge? Okačim pištaljku na klin? I da čekam da mi Basara sledećih 30 godina sve ovo isto kaže u nekoj novoj kolumni, šta misli o tome?
A ti da mi kažeš jesam li ti reko?
st.jepan st.jepan 20:33 28.09.2019

Re: 1

"Al tirjanstvu stati nogom za vrat
to je ljudska dužnost najsvetija!"
Ovo je parafraza Njegoša, a vredi i za stare i za mlade, za pešadiju i za pilote.

OK, parafraza, al ispustio si momenat bez kojeg je to "nogom za vrat (zavrat)" slabo smisleno:
"Al tirjanstvu stati nogom za vrat, dovesti ga k poznaniju prava, to je ljudska dužnost najsvetlija!"
tasadebeli tasadebeli 21:22 28.09.2019

Re: 1

mariopan
tasadebeli
looping

Taman posla belih listića.

Treba glasati za najboljeg.

A bilo bi boljeg kandidata kad bi se utišali ovi željni vlasti kao žedna zemlja kiše, kao mornar dobrog mora...



Ено, Басара (код Фиће) лепо објаснио зашто су ти матрози тако пијано бучни, агресивни, примитивни, бахати,... већ деценијама. Басара каже, већ вековима. И не бих му ту ништа замерио.


A ja čekala da mi to Basara kaže?

Ali ako ti kažeš da se ne bunimo jer je to bezveze kad će ovi vladati još 30 godina, onda da odmorim noge? Okačim pištaljku na klin? I da čekam da mi Basara sledećih 30 godina sve ovo isto kaže u nekoj novoj kolumni, šta misli o tome?
A ti da mi kažeš jesam li ti reko?



Ено, одговорих ти код Филипа пошто ме овде питаш исто што и тамо.
tasadebeli tasadebeli 00:17 29.09.2019

Re: 1

maksa83
Кога?

Тренутну "власт" и тренутну "опозицију" у Србији?

Ko ti trenutno kroji život?



Упс! Извини, Максо, ово нисам видео...

Ко?

Политичке "елите" у Србији. Које се смењују на власти и у опозицији на сваких 12 година, како каже Филип. При томе непрестано апелујући на нас да "морамо да згуЗнемо наше редове".

И није тренутно. Кроје ми/нам га читав живот.

А шију нам га многобројне ђуре опраштајући нам што нас туку.

Тај живот нам кроје и шију, то сам мислио.

Срећом, не читав живот него само онај део живота на који има уплива њихово просеравање и иживљавање над овим народом које траје деценијама.

Ипак још увек не могу баш све у том животу да ми искроје и сашију. Није им технологија баш толико узнапредовала како се можда њима и некима од нас то чини.

А то ме онда и одржава у том животу.

Али свакако, да кажем то што мислим, кад ме већ питаш, овако:

'Бем ти и такав политички живот (тј. тај део мог живота на који ти пилићари и политикантски башибозук имају утицаја) са таквим борошнајдерским "политичким елитама" у Србији. И на власти и у опозицији.




looping looping 06:46 29.09.2019

Re: 1

A ja čekala da mi to Basara kaže?

Ali ako ti kažeš da se ne bunimo jer je to bezveze kad će ovi vladati još 30 godina, onda da odmorim noge? Okačim pištaljku na klin? I da čekam da mi Basara sledećih 30 godina sve ovo isto kaže u nekoj novoj kolumni, šta misli o tome?
A ti da mi kažeš jesam li ti reko?

Ne.

Treba se buniti protiv vlasti.
Protiv Vučića.

Uopšte nije problem u tome. Problem je u tome ko se buni i kako se buni/ zašta se buni.
Po mom mišljenju, BGH2O je jedna fenomenalna stvar.
Po mom mišljenju, prodaja JAT-a je fenomenalna stvar.
O Trgu ne mislim ništa, zabole me za Trg (važniji mi je recimo Trg u Subotici, mada tamo nikad u životu nisam bio).

Ono što se stavlja na teret sadašnjoj vlasti je glupo.
Autoritarizam?
Po meni, Vučić neće izmeniti Srbiju jer nije dovoljno autoritativan kao što nije bio i niko pre njega. Nema muda jer bi ga koštalo života. Počeo je da se trza na početku vladavine i onda se smirio iz bezbednosnih razloga.
Ne sme da udari na truli srpski sistem.
Za tako nešto trebao bi da bude mnogo autoritarniji, mnogo žešći a onda bi bio još više pljuvan od strane protivnika u Srbiji (glupo je reći opozicije jer opozicija u Srbiji ne postoji) i iz inostranstva jer se ne drži zakona i ugrožava ljudska prava itd.
Trebao bi da razbuca sudove, DB, da utiče na presude (sve ono što niko nije niko imao muda do sad da uradi), da radi mnoge stvari van zakona da bi se na kraju došlo do poštovanja zakona (pazi kontradiktornosti!).

Pošteni ljudi koji u Srbiji rade u državnim službama su totalno demoralisani i ubijeni u pojam. Njima je potreban neki superheroj (po mogućstvu predsednik države ili premijer) koji rešava probleme.

Znači, moje mišljenje je da je Vučić mekan i kilav. A opet, žešći je nego što su bili njegovi prethodnici.

PS.
Inače, nisam pristalica Dveri, nisam radikal i nisam patriota.
Nisam ni naprednjak.



freehand freehand 08:49 29.09.2019

Re: 1

PS.
Inače, nisam pristalica Dveri, nisam radikal i nisam patriota.
Nisam ni naprednjak.

Znaš kad na kraju ispitivanja stanar kaže Iliji: "Pa onda je to strašno. Da niste bolesni a da se tako ponašate."

Da te jeza obuzme kad osetiš tu simpatiju prema tako nevino naivno iskrenom zagovaranju diktature i rušenja svega što ima veze sa zakonom i institucijama.
tasadebeli tasadebeli 09:22 29.09.2019

Re: 1

predatortz
Тако је. Мора да испуни то што је обећао и због чега је добио подршку споља (и то подршку у сваком погледу, од изборног маркетинга па надаље), а не зна како би то извео да би он лично прошао што јефтиније у тој трговини.


No, nije da se baš ništa ne može i ne treba raditi.
Treba čistiti žito od kukolja, praviti opoziciju od novih, nekompromitovanih ljudi, koji se nikad nisu talili i kohabitirali. Pa, uz sva saplitanja od strane Čeda, Čanaka, Dinkića, Đilasa i raznih Pešićki i ostalih Kandićki, napraviti okosnicu nove snage u zemlji.
Za buduča neka pokolenja.
Dakle, otklon od svih govana!



То, баш тако.



looping looping 10:07 29.09.2019

Re: 1

tasadebeli
predatortz
Тако је. Мора да испуни то што је обећао и због чега је добио подршку споља (и то подршку у сваком погледу, од изборног маркетинга па надаље), а не зна како би то извео да би он лично прошао што јефтиније у тој трговини.


No, nije da se baš ništa ne može i ne treba raditi.
Treba čistiti žito od kukolja, praviti opoziciju od novih, nekompromitovanih ljudi, koji se nikad nisu talili i kohabitirali. Pa, uz sva saplitanja od strane Čeda, Čanaka, Dinkića, Đilasa i raznih Pešićki i ostalih Kandićki, napraviti okosnicu nove snage u zemlji.
Za buduča neka pokolenja.
Dakle, otklon od svih govana!



То, баш тако.




Jedino rešenje.
looping looping 10:15 29.09.2019

Re: 1

freehand
PS.
Inače, nisam pristalica Dveri, nisam radikal i nisam patriota.
Nisam ni naprednjak.

Znaš kad na kraju ispitivanja stanar kaže Iliji: "Pa onda je to strašno. Da niste bolesni a da se tako ponašate."

Da te jeza obuzme kad osetiš tu simpatiju prema tako nevino naivno iskrenom zagovaranju diktature i rušenja svega što ima veze sa zakonom i institucijama.

Kakvi crni zakoni i institucije.
Mene sad obuzima jeza.
Sa ovakvim sistemom koga zabole za svoje građane.

Druge ljude hvata jeza od Trga, BGH2O, vučićeve diktature/autokratije, lošeg saobraćaja u BG, otpuštenog novinara...
freehand freehand 13:12 29.09.2019

Re: 1

Kakvi crni zakoni i institucije.

Pa nije da mi nije bilo jasno šta ti se najviše sviđa kod BGH2O i Er Srbija. Mada teško mogu da pojmim da je nekom nedovoljno kršenja zakona i nedovoljno samovlašća, al ok.
looping looping 06:37 30.09.2019

Re: 1

freehand
Kakvi crni zakoni i institucije.

Pa nije da mi nije bilo jasno šta ti se najviše sviđa kod BGH2O i Er Srbija. Mada teško mogu da pojmim da je nekom nedovoljno kršenja zakona i nedovoljno samovlašća, al ok.

Mislio sam da je tema sadašnja vlast.
Vlast koja nije u stanju da uradi ono što nijedna vlast nije bila u stanju poslednjih
30 i kusur godina.

Ova vlast nije ništa specijalna ni posebna po tom pitanju, osim što smeta drugima koji bi da dođu na vlast. Ako ih samo zato treba menjati onda je to uludo trošenje energije.
Ako ovo ne razumeš onda ne vredi dalje objašnjavati.

PS.
Ako nemaš alternativu koja je dobra za Srbiju - a znam da nemaš, sve ti je to pucanj u prazno.
maksa83 maksa83 07:03 30.09.2019

Re: 1

'Бем ти и такав политички живот (тј. тај део мог живота на који ти пилићари и политикантски башибозук имају утицаја) са таквим борошнајдерским "политичким елитама" у Србији. И на власти и у опозицији.

Ok, postaviću pitanje na malo nezgodniji način.

Ti si, ako sam dobro shvatio, vernik SPC, što znači da slediš neke kanone, običaje, imaš neka ubeđenja, itd.

Kako se na tvoja ubeđenja odražava to što je vrh klera SPC (a i na nižim ešelonima) zapravo jedna gomilica oportunističkih gramzivih i vrlo materijano orijentisanih ... individua koje nemaju veze sa religijom, duhovnošću a ni običnim čovekom? Znači Audiji, Kačavendini dvorci, pa onaj odasvuda isteran Pop proneveritelj para za građenje Crkvi a koji je sad finansijski direktor SPC, itd. itd.

Da l' sad razumeš?
tasadebeli tasadebeli 08:18 30.09.2019

Re: 1

maksa83

Ti si, ako sam dobro shvatio, vernik SPC, što znači da slediš neke kanone, običaje, imaš neka ubeđenja, itd.



Па сад... Климаво... Попут већине Срба.

Фукс ме сматра зилотом.

А упражњавам и неке паганске обчаје попут уношења бадњака у кућу и верујем да Свети Илија громовима гађа оне који на његов дан (црвено слово у црквеном календару) раде неке пољске послове, спремају кућу или тако нешто.

Рекох већ, као и већина Срба.







Kako se na tvoja ubeđenja odražava to što je vrh klera SPC (a i na nižim ešelonima) zapravo jedna gomilica oportunističkih gramzivih i vrlo materijano orijentisanih ... individua koje nemaju veze sa religijom, duhovnošću a ni običnim čovekom? Znači Audiji, Kačavendini dvorci, pa onaj odasvuda isteran Pop proneveritelj para za građenje Crkvi a koji je sad finansijski direktor SPC, itd. itd.



Писао сам о томе на Блогу. Баш због тога ме Фукс и сматра зилотом.


Знаш, Максо, својевремено је онај Бојан Радовановић (екс Дипос - Дипломатски станови, ФК БАСК, ФК Нови Пазар, па мало творза, па опет на крову свог хотела Prestige на Царевој ћуприји са Вучићевом сликом на грудима итд.) по завршетку те своје грађевине на Царевој ћуприји (за вакта Тадића, само да приметим) окачио на огради црквене порте ове моје Цркве Свети Ђорђе на Брду у којој сам крштен пре више од пола века шљаштећу рекламу за свој хотел. Вероватно уз аминовање неких државних и црквених кругова и на обострани интерес са свештенством из тог мог Храма. Пролазиш поред цркве, а к'о да си у Лас Вегасу.

Бесан због тога, питам мог колегу вероучитеља у школи коме да се у Патријаршији пожалим. Он ме гледа, ћути, не одговара, одосмо на час. После тих 45 минута (ваљда је размислио), каже ми:

"Иди код тог и тог, он ти је шеф канцеларије патријарха, и испричај му ово што си и мени рекао. Али немој да кажеш да сам те ја послао!"

Хоћу да ти кажем, Максо, разумем ја тебе али да ли ти разумеш мене?

Знам ја врло добро са каквима све човек у овој Србији мора да има посла. И знам врло добро да и у тој СПЦ, као и у држави, постоји и власт и "опозиција". Али постоји и опозиција (Фукс би рекао зилоти мада он нема појма шта су то зилоти), само се не види, не чује, њој је забрањен приступ јавној речи.

Па тако и у држави Србији имаш власт, "опозицију", али и опозицију.

Јер као што Тело Цркве не чине само попови, владике и остали мантијаши него сви верници те Цркве, тако и Тело Државе не чине само власт и "опозиција" него сви грађани те Државе.

И хвала богу на томе јер то видим као једини могући пут да се једног дана решимо и тог весићизма међу Србима. Или макар да га сведемо на неку разумну меру која ће и другима остављати некакав животни простор.

Оваква вишедеценијска симбиоза весићизма са било којим властима и "опозицијама" у Србији сузила је толико животни простор читавом Телу Државе да мени не даје ама баш никакву наду да после Вучића неће опет бити неки Весић.

Разумеш ли ти сада мене?
maksa83 maksa83 08:23 30.09.2019

Re: 1

Разумеш ли ти сада мене?

Mislim da se zapravo razumemo.

Оваква вишедеценијска симбиоза весићизма са било којим властима и "опозицијама" у Србији сузила је толико животни простор читавом Телу Државе да мени не даје ама баш никакву наду да после Вучића неће опет бити неки Весић.

Jeste da je zavodljivo jednostavno personifikovati problem i fokusirati ga u par tela, ali ja mislim da Vučić i Vesić nisu problem, u krajnjoj liniji ograničeni su sopstvenim životnim vekom. Oni ne postoje sami u vakumu, postoji cela jedna nemala galerija likova u toj piramidi za koje nikad nisi čuo (niti ćeš) koji čine jednog Vesića i Vučića mogućim. To je zapravo teško rešiv deo problema.
tasadebeli tasadebeli 08:32 30.09.2019

Re: 1

maksa83

Mislim da se zapravo razumemo.



И ја мислим.

Црква је Црква, Држава је Држава, Школа је Школа, а Кафана је Кафана.

Не треба мешати те ствари.

Jeste da je zavodljivo jednostavno personifikovati problem i fokusirati ga u par tela, ali ja mislim da Vučić i Vesić nisu problem, u krajnjoj liniji ograničeni su sopstvenim životnim vekom. Oni ne postoje sami u vakumu, postoji cela jedna nemala galerija likova u toj piramidi za koje nikad nisi čuo (niti ćeš) koji čine jednog Vesića i Vučića mogućim. To je zapravo teško rešiv deo problema.



Управо то ти и ја говорим. Проблем је весићизам који траје у овој Србији много много дуже од једног животног века. Ено, Николо је покренуо својим блогом питање једне од коцки (хм, незгодна реч у овом тренутку на Тргу Републике; боље да кажемо једног од делова) мозаика тог весићизма међу Србима.

Па да кренемо тако, да рашрафљујемо део по део тога што имамо и гледамо у Србији деценијама.

(Извини, Мариопан, знам да би ти то хтела да буде брже, али не може брже, јуримо 30 на сат, раскантала нам се машина.)

Знам да си ово већ прочитао, али није згорег да га поновим јер ми нико не гарантује да после смене Вучића (Филип каже 12 година, а рекох да сам и ја то исто помислио још 2012.) неће опет бити Весић, како то каже Басара.



Перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневног искуства да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе, с временом су учвршћивали и распиривали наш надреално-фарсични ментални калуп.




Калуп којим је лако манипулисати у циљу освајања и задржавања власти у Србији са све весићима у седлу, зар не?



EDIT: Тамо где Весић на Тргу Републике поставља те коцке, код Народног позоришта, пре само два века Турци су набијали одсечене српске главе на колац јербо је ту био градски шанац.

Прогрес, јбг.
jooscout jooscout 09:16 30.09.2019

Re: 1

freehand
predatortz
Edit: a inače svi koji su pohađali makar kurs prve pomoći znaju da se u pomaganju povređenom mora poštovati neki redosled. Pa ako se utvrdi da je čovek (društvo) teško unesrećen postoji onaj redosled - disanje, krvarenje pa dalje


Tako je. No, zna se i sledeće. Ako je povređenom potrebno dati krv da bi mu se sanirala povreda i da bi ostao u životu, nije pametno dati mu krv zaraženu virusom HIV-a ili hepatitisa C.
Ono, i tako ćeš mu spasiti život. Ali, nisi mu puno učinio za nastavak tog života.

Pazi kad nikad nisam razmišljao o tome da povređenom na licu mesta dajem krv.
A nikad čuo nisam da hitna pomoć juri naokolo sa krvlju za koju zna da je zaražena.
Nego, ovo ne vodi u smislenom smeru
Prvu pomoć pomenuo sam samo zbog toga da pokušam da objasnim da se mora apsolutno znati redosled poteza. Ako ti misliš da ne vredi činiti ništa pošto ionako dolazi smrt dal od povreda dal od starosti - jebaji ga.



A i medicina je dosta napredovala, može se lepo i dugo živeti sa HIVom, bolje nego umiranje jer vaskrsavanje još nismo savladali, evo već 2000 godina :)
ps samo da se pridružim metafori a koje su tako pojednostavljene, tradicionalno nezgodne za opisivanje kompleksnih problema.
macak.tosa031 macak.tosa031 09:27 30.09.2019

Re: 1

maksa83
Разумеш ли ти сада мене?

Mislim da se zapravo razumemo.
...

Može li malo pojednostavljenije - kako bi i ostali mogli da participiraju u vašem razumevanju?
tasadebeli tasadebeli 09:42 30.09.2019

Re: 1

macak.tosa031
maksa83
Разумеш ли ти сада мене?

Mislim da se zapravo razumemo.
...

Može li malo pojednostavljenije - kako bi i ostali mogli da participiraju u vašem razumevanju?




Мораш прво да се укалупиш, па тек онда да партиципираш.

Јбг, закони природе, математике, биологије, хемије, физике и лингвистике траже своје.






freehand freehand 18:48 30.09.2019

Re: 1

ali ja mislim da Vučić i Vesić nisu problem, u krajnjoj liniji ograničeni su sopstvenim životnim vekom. Oni ne postoje sami u vakumu, postoji cela jedna nemala galerija likova u toj piramidi za koje nikad nisi čuo (niti ćeš) koji čine jednog Vesića i Vučića mogućim. To je zapravo teško rešiv deo problema.

Takoe. Nisu se Vučići sami birali, pa doveli Vesića (koji je samo šrafčina u svakom aparatu kao i Ajhman koga pomenuh). Birali su ih i omogućili građani. Oni koji su za njih jer im veruju; ono koji su za njih iz osvete; oni koji su za njih jer misle da će tako dobiti šansu koju inače nikad ne bi dobili. Oni koji su za njih jer ih mrzi (ili nemaju čime) da misle; oni koji su za njih jer im je svejedno a hajp je ionako onoliki. I na kraju - oni koji su za jjih - sve te Tase - jer veruju da su svi isti.
Da se razumemo: kad je ovakvo nepatvoreno zlo u pitanju za njih su i oni koji "svi su isti" bulšitom zagađuju javni prostor, i koji istim tim bulšitom truju sve oko sebe.
A od same gluposti i zla sadržane u toj "svi su isti" mantri gora je samo upornost kojom se ona iz dana u dan i u svakoj prilici ponavlja.
I to je ponavljaju oni uzvišeni mudraci koje, eto, zabole baš da se bave takvim stvarima, nego eto, onako usput pa nekoliko hiljada puta.
macak.tosa031 macak.tosa031 18:59 30.09.2019

Re: 1

freehand
ali ja mislim da Vučić i Vesić nisu problem, u krajnjoj liniji ograničeni su sopstvenim životnim vekom. Oni ne postoje sami u vakumu, postoji cela jedna nemala galerija likova u toj piramidi za koje nikad nisi čuo (niti ćeš) koji čine jednog Vesića i Vučića mogućim. To je zapravo teško rešiv deo problema.

Takoe. Nisu se Vučići sami birali, pa doveli Vesića (koji je samo šrafčina u svakom aparatu kao i Ajhman koga pomenuh). Birali su ih i omogućili građani. Oni koji su za njih jer im veruju; ono koji su za njih iz osvete; oni koji su za njih jer misle da će tako dobiti šansu koju inače nikad ne bi dobili. Oni koji su za njih jer ih mrzi (ili nemaju čime) da misle; oni koji su za njih jer im je svejedno a hajp je ionako onoliki. I na kraju - oni koji su za jjih - sve te Tase - jer veruju da su svi isti.
Da se razumemo: kad je ovakvo nepatvoreno zlo u pitanju za njih su i oni koji "svi su isti" bulšitom zagađuju javni prostor, i koji istim tim bulšitom truju sve oko sebe.
A od same gluposti i zla sadržane u toj "svi su isti" mantri gora je samo upornost kojom se ona iz dana u dan i u svakoj prilici ponavlja.
I to je ponavljaju oni uzvišeni mudraci koje, eto, zabole baš da se bave takvim stvarima, nego eto, onako usput pa nekoliko hiljada puta.

Ala si ga upetljao!
shone shone 19:09 30.09.2019

Re: 1

Takoe. Nisu se Vučići sami birali, pa doveli Vesića (koji je samo šrafčina u svakom aparatu kao i Ajhman koga pomenuh). Birali su ih i omogućili građani. Oni koji su za njih jer im veruju; ono koji su za njih iz osvete; oni koji su za njih jer misle da će tako dobiti šansu koju inače nikad ne bi dobili. Oni koji su za njih jer ih mrzi (ili nemaju čime) da misle; oni koji su za njih jer im je svejedno a hajp je ionako onoliki. I na kraju - oni koji su za jjih - sve te Tase - jer veruju da su svi isti.
Da se razumemo: kad je ovakvo nepatvoreno zlo u pitanju za njih su i oni koji "svi su isti" bulšitom zagađuju javni prostor, i koji istim tim bulšitom truju sve oko sebe.
A od same gluposti i zla sadržane u toj "svi su isti" mantri gora je samo upornost kojom se ona iz dana u dan i u svakoj prilici ponavlja.
I to je ponavljaju oni uzvišeni mudraci koje, eto, zabole baš da se bave takvim stvarima, nego eto, onako usput pa nekoliko hiljada puta.


Auuu al ga čovek izkontemplirao za sve pare.

Kako bre Taso nisi u stanju da ovako duboko zagrebeš?

P.S. ,,Može li malo pojednostavljenije - kako bi i ostali mogli da participiraju,,?
tasadebeli tasadebeli 23:08 30.09.2019

Re: 1

shone
Takoe. Nisu se Vučići sami birali, pa doveli Vesića (koji je samo šrafčina u svakom aparatu kao i Ajhman koga pomenuh). Birali su ih i omogućili građani. Oni koji su za njih jer im veruju; ono koji su za njih iz osvete; oni koji su za njih jer misle da će tako dobiti šansu koju inače nikad ne bi dobili. Oni koji su za njih jer ih mrzi (ili nemaju čime) da misle; oni koji su za njih jer im je svejedno a hajp je ionako onoliki. I na kraju - oni koji su za jjih - sve te Tase - jer veruju da su svi isti.
Da se razumemo: kad je ovakvo nepatvoreno zlo u pitanju za njih su i oni koji "svi su isti" bulšitom zagađuju javni prostor, i koji istim tim bulšitom truju sve oko sebe.
A od same gluposti i zla sadržane u toj "svi su isti" mantri gora je samo upornost kojom se ona iz dana u dan i u svakoj prilici ponavlja.
I to je ponavljaju oni uzvišeni mudraci koje, eto, zabole baš da se bave takvim stvarima, nego eto, onako usput pa nekoliko hiljada puta.


Auuu al ga čovek izkontemplirao za sve pare.

Kako bre Taso nisi u stanju da ovako duboko zagrebeš?

P.S. ,,Može li malo pojednostavljenije - kako bi i ostali mogli da participiraju,,?




Ма да ли си ти при себи?

Ди ја умем да објашњавам Фрихенда!

Знаш ли ти који је то лумен?
tasadebeli tasadebeli 23:51 30.09.2019

Re: 1

freehand

Oni koji su za njih jer ih mrzi (ili nemaju čime) da misle; oni koji su za njih jer im je svejedno a hajp je ionako onoliki. I na kraju - oni koji su za jjih - sve te Tase - jer veruju da su svi isti.



Фри, разумем и поштујем твоју жељу и жељу Мариопан и још неких блогера овдашњих да ме преведете на вашу страну и приведете у ваш табор. (Италиком јербо немам појма која је то ваша, наша, њихова, моја твоја,... страна.)

А не схватате да сам ја, у ствари, врло јефтин и лако ме је купити.

Довољно је да Мариопан направи супу са домаћим резанцима, ти да донесеш неки добар сир, вино из Долова и чварке и сланиницу из Качарева и ја сам већ готов. Ваш сам. И можете ме звати онда Цојле Манојле во вјеки вјеков, нећу се бунити.


Шта ћу кад сам мали, а деб'о, бабо ме мој... је л' те...









Ипак се један од мојих чика (стричева) из Санада крај Чоке звао Сава. После се мој чика Сава преселио и придомазетио у Бечкерек.


(Аstat mindenit, какви су то коњи били некада у мојих стричева, кад сам ја био мали! Та није их било таких одавде па до Сенте!)

macak.tosa031 macak.tosa031 15:41 28.09.2019

M'da!

Nije mi jasno o čemu se ovde diskutuje?
Jer - kako ikome može da bude sporno da ovo sada što vlada nama ne bi trebalo da bude zamenjeno - bilo čime.
Jer - ovo je čudo neviđeno.
Žali Bože i onih maksinih nekoliko kilobajta koje je potrošio negde gore iznad.
Da ponovim - ovo je čudo.
Šta će biti posle?!
Pa ako je potrebno da nas jebe neko drugi - do nas je.
Samo ovo da se oturi.
Jer - ovo nema nigde.
shone shone 19:59 28.09.2019

Re: M'da!

Nije mi jasno o čemu se ovde diskutuje?


Ubija se vreme. Samo se ubija vreme.

A i gde i kad bi imao prilike da pričaš sa nekim osim na društvenim mrežama i blogovima.

Projektovana usamljenost.

Srbija je svet Čarli!

tasadebeli tasadebeli 21:30 28.09.2019

Полисемија

shone
Nije mi jasno o čemu se ovde diskutuje?


Ubija se vreme. Samo se ubija vreme.

A i gde i kad bi imao prilike da pričaš sa nekim osim na društvenim mrežama i blogovima.

Projektovana usamljenost.

Srbija je svet Čarli!







Лепо ти ја рекох...



"Јеси приметио да у сваком нашем озбиљнијем разговору понављамо то из света, у свету, свет...?"





„ Е, па добро!… Дакле, опет ће свет казати… опет се мора са светом! Е, па добро кад се мора. Ходи, ходи, свете… Уђи, уђи у скровиште моје среће; уђи, управљај, наређуј, чепркај, развирај!… Дођи, дођи, свете. Ево, има једна кућа, у којој се срећно и мирно живи; остави свете своје бриге, па дођи! Туђом је кућом лакше управљати но својом, туђу је бригу лакше бринути но своју; дођи, наређуј, распоређуј, управљај кад већ нећеш да гледаш своју бригу, кад ти је дража туђа. Дођите сви, сви… Господарите… Једите свој хлеб, а водите моју бригу… Ходите, ви госпе, ви комшике, ви прије, ви познанице; дођите и донесите све новости из туђих кућа и размените их овде код мене, па с новим еспапом, који овде у мојој кући накупујете, зађите даље, зађите од куће до куће: има још кућа где се мирно и лепо живи… Дођите, и ви пријатељи, да ме посаветујете; како да живим са женом, како да се облачим, како да васпитавам децу и како да их удајем? Ја ћу их неговати, ја ћу трошити, ја ћу се мучити а ви саветујете… Зашто не? То је ваша брига! Дођите, дођите сви, ево су и врата и прозори широм отворени. Уђи, свете, уђи. Дођите, да пребројите тањире; дођите да чујете шта сам данас ручао и да ми наредите шта треба данас да ручам?; дођите да ми завирите у кревет, да видите јесу ли чисти чаршави, дођите да… Дођите, наређујте, распоређујте, управљајте, чепркајте, развијајте. Уђи, свете, уђи! “







П.С. - А јеси и ти приметио по иностранству да само Срби држе своја сокоћала непрекидно 24/7 у руци? И то к'о да је Политикин забавник, у узрасту 7 до 77 година.

Изгледа да нам та сокоћала данас живот значе?

Док сви остали народи које сам видео по иностранству користе сокоћала само повремено, Неки од њих само зато што морају, а не зато што хоће.

Поменух баш то на једном од блогова по повратку са летовања.
nsarski nsarski 21:49 28.09.2019

Re: Полисемија

Док сви остали народи које сам видео по иностранству користе сокоћала само повремено, Неки од њих само зато што морају, а не зато што хоће.


Ne znam za Evropu (uglavnom je izbegavam), ali Japan, Kina...bratte, ne ispuštaju ih.



shone shone 22:05 28.09.2019

Re: Полисемија

Ne znam za Evropu (uglavnom je izbegavam), ali Japan, Kina...bratte, ne ispuštaju ih.


Novi pristup lečenja hemoroida (mislim na sliku s pumpericu).
Dakle stvarno ti Ameri idu dvajes godina ispred svih.
Amerska medicina je najbolja medicina, THE BESTe,THE BESTe
tasadebeli tasadebeli 22:11 28.09.2019

Re: Полисемија

shone
Ne znam za Evropu (uglavnom je izbegavam), ali Japan, Kina...bratte, ne ispuštaju ih.


Novi pristup lečenja hemoroida.
Dakle stvarno ti Ameri idu dvajes godina ispred svih.
Amerska medicina je najbolja medicina, THE BESTe,THE BESTe






Ех, Јапан и Кина!

Где су они!

А где смо ми? Чак скоро, па замало и у тој Европи.

А редовно вежбам код Лутера у шумици, тзв. Шервуду, на Б. брдету откако сам се родио!

И не вреди. Никада их нећемо достићи. Те косооке.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana