Budućnost| Društvo

Ne mora da ima

niccolo RSS / 28.09.2019. u 14:24

Postoji jedan krajnje zanimljiv aspekt afere oko „doktorata“ Siniše Malog, koji sjajno ilustruje zablude kojima je srpsko društvo sklono. Tu zabludu je prvi osvetlio sam Vučić, ističući kako Mali ni ne mora da ima diplomu, može da ima i samo osnovnu školu, te da je u pitanju politički izbor čije eventualne negativne posledice treba da snosi onaj koji ga je napravio (politički izbor, ne Malog). Posle Vučića, još je nekoliko njih ponavljalo/potvrđivalo da ovaj ne mora da ima.

 

Međutim, da li je to baš tako? Formalno govoreći, svi su oni u pravu. Ne postoji zakonski zahtev da ministar ispunjava bilo kakav uslov da bi postao ministar. Suštinski gledajući, šta je realnije, da društvo koje smatra potpuno normalnim da najviše države funkcije zauzmu oni koji nemaju potrebna znanja da bi obavljali dužnosti napreduje ili da nazaduje? Pri tome govorimo o jednom od najvažnijih (ako ne i najvažnijem) ministarstvu, koje je zaduženo za upravljanje novcem, planiranjem prihoda i rashoda i sl.

 

Nemam odgovor, ili barem nemam dobar odgovor, na pitanje zbog čega je srpsko društvo sklono minimiziranju značaja znanja i verovanju da je sve to isto, i oni obrazovani i oni neobrazovani. Pri tome, da smo mi neko mnogobrojno društvo, pa da čovek i razume da zanemarujemo znanje jer računamo na golu silu tih stotina miliona ili milijardu ljudi. Ali ovako odbacujemo jedino što može da nam pomogne da se ovih par miliona uzdigne.

 



Komentari (239)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shone shone 14:59 02.10.2019

Re: .

Ako tadašnji kadar KC nije bio dovoljno moćan da to podrži, džaba zvučna imena.


Bio je

Jesi bila na licu mesta?
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:00 02.10.2019

Re: .

Seća li se neko čuvenih doktorata Mire Marković i Danila Ž. Markovića? Oboje su doktorirali u Nišu, neke samoupravne teme podvedene pod sociologiju. Oboje potom bili univerzitetski profesori, ruski akademici, Dača i ministar prosvete. Bilo je štancovano na hiljade takvih neprocenjivih doprinosa nauci diljem bivše domovine... Posle su ti doktorati magično nestajali iz Univerzitetske biblioteke, da ih ničije oči ne vide. Ma, sprdnja...

To, naravno, ne opravdava današnje kupce i prodavce diploma, kao ni plagijatore doktorata i one koji takvim radovima daju legitimitet.


svojevremeno milivoje glisic (pre ambasadorske faze) napisa u ninu za jova (ministra prosvete) todorovica iz laktasa kako je poznat po tome da je bio jedan od osnicaca FONa.

'Prvo osnovao fakultet, pa na njemu diplomirao'.


dragosevacsutra dragosevacsutra 15:28 02.10.2019

Re: .

Moje mlađe dete studira mikroelektroelektroniku i informatiku na Triniti koledžu, u Kembridžu.
Uglavnom, dosta uči i kada dođe na raspust.


carli, ponavljas se, znamo.

shone shone 15:32 02.10.2019

Re: .

carli, ponavljas se, znamo.


Ja prvi put vidim. Zar Triniti koledž nije u Trinitiju?
Šta sve čovek neće naučiti na blogu. Mashalla.
aureus aureus 16:18 02.10.2019

Re: .

shone

Ja prvi put vidim. Zar Triniti koledž nije u Trinitiju?
Šta sve čovek neće naučiti na blogu. Mashalla.

Ja vidim ko zna koji put i uvijek mi bude drago što je to dijete tako pametno i napredno, bez obzira što ima dosta čudnog oca.

Što se tiče toga da se na blogu mogu naučiti i nove stvari, jesi li znao da u Kembridžu imaju "puntove"?



shone shone 16:25 02.10.2019

Re: .

Što se tiče toga da se na blogu mogu naučiti i nove stvari, jesi li znao da u Kembridžu imaju "puntove"?


Mislio sam da se ,,puntovi,,prave samo u Kragujevcu.


macak.tosa031 macak.tosa031 17:08 02.10.2019

Re: .

freehand
AL' država, što kaže Fri, može da funkcioniše po tom sistemu.

Ma jok, nego blogovanje crne trojke može da ide samo po ovom sistemu. Prvo masno i bezobrazno slažeš pa se onda svađaš i valjaš od smeha zbog onoga što si izmislio.
E sad, kad drugom umetneš sopstvene budalaštine to je bezobrazluk ali ako si tako navikao ne dotiče te, a i baš te briga što ispadneš nitkov.
Ali kad se sa sobom svađaš liči na neki poremećaj, oboljenje, šta ja znam. to nije dobro.

Zašto si ti toliko osoran i na takav primitivan način vređaš Gedžu?!
Da je Gedža kao neki drugi blogeri, odavno bi te oterao u pičku materinu.
No, Gedža je fin i kulturan čovek, a ti to perfidno i vulgarno koristiš - a nisi glup!
I da - Gedža je u pravu!
Sprdnja i nakarada od prethodne države je morala da propadne - i baš zbog razloga koje navodi, tako plastično i ekstremno jasno, baš Gedža.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:14 02.10.2019

Re: .

aureus
shone

Ja prvi put vidim. Zar Triniti koledž nije u Trinitiju?
Šta sve čovek neće naučiti na blogu. Mashalla.

Ja vidim ko zna koji put i uvijek mi bude drago što je to dijete tako pametno i napredno, bez obzira što ima dosta čudnog oca.

Što se tiče toga da se na blogu mogu naučiti i nove stvari, jesi li znao da u Kembridžu imaju "puntove"?




Da.
Hehehehe - baš mi je dete pričalo kakva je to 'avantura' bila kada su se prvi puta vozili takvim čamcem.
Što se tiče 'čudnog oca' - i sam sam se (sebi) čudio i čudio - i onda prestao, jer sam se navikao na sebe takvoga kakav jesam.
Istina, da sam gledao po principu 'koristi', možda bih se potrudio da budem drugačiji.
No, ne žalim se previše - bitno je da sam sa sobom koegzistiram.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:36 02.10.2019

Re: .

aureus
Ja vidim ko zna koji put i uvijek mi bude drago što je to dijete tako pametno i napredno, bez obzira što ima dosta čudnog oca.

Što se tiče toga da se na blogu mogu naučiti i nove stvari, jesi li znao da u Kembridžu imaju "puntove"?



predatortz predatortz 18:02 02.10.2019

Re: .

No, Gedža je fin i kulturan čovek,


Ne bih da produbljujem raspravu, ali Gedža je za ove godine, koje smo proveli na ovom mestu, pokazao nivo gospodstvenosti kojem bi većina nas trebala da teži.
aureus aureus 18:23 02.10.2019

Re: .

macak.tosa031
aureus

Što se tiče toga da se na blogu mogu naučiti i nove stvari, jesi li znao da u Kembridžu imaju "puntove"?

Da.
Hehehehe - baš mi je dete pričalo kakva je to 'avantura' bila kada su se prvi puta vozili takvim čamcem.

Banjaluka je jedan od gradova koji posjeduju neku vrstu čamca za kojeg bismo rekli da je rođak "punta' (ili "panta", kako se izgovara).
U pitanju je dajak-čamac, ili čamac sa dajakom, neko kaže samo dajak, ali to je pogrešno jer je dajak ime motke koja se koristi prilikom vožnje. Čamac je plitak, obično prima do četiri osobe, a kretanje se obavlja odgurivanjem o riječno dno - za šta se koristi pomenuta motka.
shone shone 18:24 02.10.2019

Re: .

ali Gedža je za ove godine pokazao nivo gospodstvenosti kojem bi većina nas trebala da teži.


Saglasan!

Naravučenije - Gedžo menjaj nick. Ovaj više nije adekvatan.

https://vukajlija.com/gedza
niccolo niccolo 18:45 02.10.2019

Re: .

'Prvo osnovao fakultet, pa na njemu diplomirao'.

To se zove strateško planiranje
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:53 02.10.2019

Re: .

niccolo
'Prvo osnovao fakultet, pa na njemu diplomirao'.

To se zove strateško planiranje


U moje vreme je taj FON upisivao samo onaj koji nije bio nizašta, dakle nesposoban da upiše bilo koji kršten tehnički fakultet, čak ni mašinac, ili saobraćajni . To je bio Megatrend pre Megatrenda. Ali verujem da su se u međuvremenu stvari promenile, bar donekle, mlađe kolege na blogu će to pre znati.
predatortz predatortz 19:56 02.10.2019

Re: .

Ali verujem da su se u međuvremenu stvari promenile, bar donekle, mlađe kolege na blogu će to pre znati.


Verovao ili ne, sad dobijaju posao pre nego što diplomiraju.
Radili su na sebi, mnogo.
gedza.73 gedza.73 20:07 02.10.2019

Re: .

ali Gedža je za ove godine

dosadan i zna da bude pravi gnjavež koji često uguši blog.
jače od mene a znam da sam 'udav'.
al' hvala na lepim rečima.

niccolo niccolo 20:24 02.10.2019

Re: .

mlađe kolege na blogu će to pre znati.

Koje mlađe kolege, najmlađi ovde su još pre 15 godina završili fakultete...
aureus aureus 20:34 02.10.2019

Re: .

niccolo
mlađe kolege na blogu će to pre znati.

Koje mlađe kolege, najmlađi ovde su još pre 15 godina završili fakultete...

To što si rekao implicira da ovdje svi imaju završene fakultete.
Dopustimo ipak da postoje i oni koji su završili samo srednju ili osnovnu, možda vrtić...
niccolo niccolo 20:39 02.10.2019

Re: .

Zar ja ličim na nekog ko bi tvrdio da svi imaju završene fakultete?
aureus aureus 20:46 02.10.2019

Re: .

niccolo
Zar ja ličim na nekog ko bi tvrdio da svi imaju završene fakultete?

Dobar je Nikolo.
zilikaka zilikaka 21:49 02.10.2019

Re: .

U moje vreme je taj FON upisivao samo onaj koji nije bio nizašta, dakle nesposoban da upiše bilo koji kršten tehnički fakultet, čak ni mašinac, ili saobraćajn

Grešiš silno. I pre mog vremena su imali pionirski smer za programiranje gde se to sasvim lepo učilo, za ONO vreme. Zapravo, oni su se prvi na to orjentisali, posle PMF pa tek na kraju elektro, koliko se ja sećam.
aureus aureus 21:56 02.10.2019

Re: .

zilikaka
U moje vreme je taj FON upisivao samo onaj koji nije bio nizašta, dakle nesposoban da upiše bilo koji kršten tehnički fakultet, čak ni mašinac, ili saobraćajn

Grešiš silno. I pre mog vremena su imali pionirski smer za programiranje gde se to sasvim lepo učilo, za ONO vreme. Zapravo, oni su se prvi na to orjentisali, posle PMF pa tek na kraju elektro, koliko se ja sećam.

I reci mu da ne dira mašince.
Nije lako računati torziju tankozidnih nosača.
freehand freehand 22:35 02.10.2019

Re: .

Ne kažem ja, kažeš ti.

Ovde si uturao Stojadinovića kao primer 'saradnje srbskih domaćina i ustaša'

Izvini Gedžo.
Ovaj levo nije ni Tito ni Ranković. Ovaj desno jeste Pavelić



Inače, srbska domaćinska i ustaška bol u zagrljaju su ovekovečene na Kočevskom rogu i ja se izvinjavam što mi ne pada na pamet da izjavim saučešće, dapače.

Okačio si se o temu izvoza jabuka pa si polemisao sa mnom i objašnjavao kako si 'video plantažu jabuka urađenu po svim pravilima' pri tom nemajući pojma kako su i odakle krenuli otac i sin, sa kime su sve povezani... Ni ko je sve dobijao ULO hladnjače, ni šta su radili sa PDV-om...


Plantaža jabuka od nekoliko stotina hektara i dalje stoji kod Titela, vidljiva i na satelitskim snimcima. Štagod da si ti hteo da kažeš serendajući ovde kako takve stvari postoje samo u Italiji, u kojoj bi te Duče dočekao raširenih ruku. Samo, jebiga... On obešen za jaja zbog onoga što ti zagovaraš ovde, a ti i dalje ovde pošto nisi talijanski fašista. Jebiga.
Sad si poteg'o sa Čkalju nemajući pojma kako su radile transportne firme. Al' si informisan 'iz serija'.

Ja se izvinjavam što se petljam u priču o obrazovanju i večernjim školama iako nemam pojma o transportnim firmama. i to pokušavajući da pričam sa nekim ko je nemač pojma opšte prakse, al voli da drži predavanja.


država koja nije imala uređen katastar obziljna država


Dobro, vi Austrougari ste baz zajebani likovi. baš je ozbiljno sranje što je došo tito sa svojim komunistima i sjebo vam austrougarski sistem načisto. Džaba vam bilo sabotiranje na Ceru i Kolubari da pustite da uđu ćate da vam srede knjige. Ko u Lici onomad.




Što nisi naučio u toj školi da partija koja zabrani pluralizam, između ostalih stranaka


Naučio sam u srednjoj, pre toga, da ne postoji nešto kao "pluralizam stranaka".
No to je već gradivo do kojeg ti jikad nisi stigao, a mrzi me da sa tobom dalje nagvaždam o očiglednostima.
Evo ti Čarli, on ti je mušterija 1/1, Triniti master i 151 vizard.
zilikaka zilikaka 22:36 02.10.2019

Re: .

Kakvih nosača?
I što ih uvijaš?
Ne sekiram se ja za Pajketa. Naleteče on vrlo brzo u moj zabran.
Dal za mehaniku, dal za termiku, pa fluide, zavarivanje...gde god da mrdne ne može bez nas.
Negde i razumem tu frustraciju. Imaš malo teritorije, svraća samo onaj kome baš treba i ko nema pametnija posla, a ti nemaš ni gde da se širiš.
Naše komotno. I šta god neko radio u neko doba mu trebaš. A tako će i ostati.
Što bi se onda jedili...
aureus aureus 23:00 02.10.2019

Re: .

zilikaka
Kakvih nosača?
I što ih uvijaš?

Tankozidnih.
Ne bih ja no takve im sile zapale. Nemaju svi nosači sreću da ih napadne pritisak ili zatezanje po podužnoj osi.

Evo.

zilikaka zilikaka 23:17 02.10.2019

Re: .

Pa dobro, to ti nešto tablično. Ima toga kolko voliš.
aureus aureus 23:36 02.10.2019

Re: .

zilikaka
Pa dobro, to ti nešto tablično. Ima toga kolko voliš.

Naravno.
macak.tosa031 macak.tosa031 05:18 03.10.2019

Re: .

zilikaka
Kakvih nosača?
I što ih uvijaš?
Ne sekiram se ja za Pajketa. Naleteče on vrlo brzo u moj zabran.
Dal za mehaniku, dal za termiku, pa fluide, zavarivanje...gde god da mrdne ne može bez nas.
Negde i razumem tu frustraciju. Imaš malo teritorije, svraća samo onaj kome baš treba i ko nema pametnija posla, a ti nemaš ni gde da se širiš.
Naše komotno. I šta god neko radio u neko doba mu trebaš. A tako će i ostati.
Što bi se onda jedili...

Hahahaha!
Mašinci!
Jebote!
gedza.73 gedza.73 08:13 03.10.2019

Re: .

Ovaj levo nije ni Tito ni Ranković. Ovaj desno jeste Pavelić

Stojadinoviću je UDBA uhapsila brata, osudila na 15 godina zatvora, kontaktirala Stojadinovića i ucenila puštanjem njegovog brata na slobodu da ostvari kontakt-sporazum sa ustašama.
Neko bi pomenuo organizovane narkokartele neko da sve države to rade.


Plantaža jabuka od nekoliko stotina hektara i dalje stoji kod Titela, vidljiva i na satelitskim snimcima

Nije pitanje da li postoji već u vreme čije stranačke podrške, čijim novcem i kako podignuta. A sve je krenulo oko reizvoza EU jabuke preko srpskih hladnjačara (opet država i stranke) u Rusiju. Za koji su neki blogeri tvrdili da ne postoji.
Pre toga isto urađeno sa reizvozom šećera pa su nam uveli sankcije.

Štagod da si ti hteo da kažeš serendajući ovde kako takve stvari postoje samo u Italiji

U Italiji postoje kooperative sastavljene od lokalnih voćara koji su se bez državne prisile udruživali, sami organizovali (nije im kao kad nas partija na vlasti uguravala državne novce ili kredite koji se posle propasti Razvojne banke Vojvodine ili kako se već zvalo vraćaju iz budžeta a 'plantaže i dalje postoje') pa nabavljaju mehanizaciju, repromaterijal, mašine za preradu...
Platiš poreze države i radi kako misliš da treba.

Kontra od SFRJ i dosadašnje povezanosti političara i tajkuna.

Italiji, u kojoj bi te Duče dočekao raširenih ruku. Samo, jebiga... On obešen za jaja zbog onoga što ti zagovaraš ovde, a ti i dalje ovde pošto nisi talijanski fašista.

ne bi bilo zgoreg da se i ti malo informišeš.
Uređenje koje je Duče zagovarao ti je TIto uredio na ovim prostorima uz par izmena. Zabranjuje partije, uvodi kult vođe, antiliberal i antidemokrata, unitarna država,neosporna vlast ... meni je sve ovo neprihvatljivo dok ima blogera koji tvrde da su neke odlike fašizma (samo ga drugačije zovu) prihvatljive dok su u interesu naroda (u našem slučaju Yu)

Za socijalizam u Italiji ne treba brinuti dok ima takve momke kakav je Benito Musolini", rekao je Lenjin u maju 1914. godine u Švajcarskoj


Naučio sam u srednjoj, pre toga, da ne postoji nešto kao "pluralizam stranaka".

po volji 'stranački pluralizam'? u kojoj fašističkoj, nacističkoj ili totalitarnoj državi je dozvoljen pluralizam?

Evo ti Čarli, on ti je mušterija 1/1, Triniti master i 151 vizard.

'vataš na jeftine poene. Na blogu Tasa i Čarli služe za zicere i skupljanje bodova. Ti si daleko pogodniji za zajebanciju.

baš je ozbiljno sranje što je došo tito sa svojim komunistima i sjebo vam austrougarski sistem načisto.

el' ti kažem? uglavnom pišeš sa 'niđe veze'.

Hvališ oficira koji ti je u austrougarskoj vojsci ubijao i vešao po Srbiji, palio i silovao, bio okupator i pucao u srpske branioce, nakon toga bio sovjetski agent, cinkario i ubijao saradnike, ponovo streljao Srbe, tvdio da si velikosrpski šovinista, zabranio demokratiju, uveo diktaturu, uveo sovjetsko - fašistički sistem i ti si oduševljen zato što ti dao doživotno radno mesto i mesečnu platicu? Ozbiljna patologija, ozbiljna.

opet ti kažem zbog tebe i tebi sličnih mi se nalazimo u ovom glibu. Brani ti Tadića i DS ovde do besvesti ti si jednopartijac, totalitarista i antidemokrata u svakoj svojoj izjavi. Čak i jedna vrsta 'saradnika okupatora'. Robuješ ideologiji i van nje ne umeš da se krećeš.
freehand freehand 08:44 03.10.2019

Re: .

Stojadinoviću je UDBA uhapsila brata, osudila na 15 godina zatvora, kontaktirala Stojadinovića i ucenila puštanjem njegovog brata na slobodu da ostvari kontakt-sporazum sa ustašama.
Neko bi pomenuo organizovane narkokartele neko da sve države to rade.

Ovo je najbolja slika svega što "znaš" i svega što pišeš-
Posle ovoga logično sledi kako je Tito ubijao, palio i silovao po Srbiji (mada su ga posle zamenili nekim drugim); Musolini je u stvari komunista isto kao i Hitler kome to, uostalom, i u nazivu stranke stoji. A Đulio Andreoti je takođe komunista ali presvučeni.
I tako dalje, i tako dalje.
A nana krjau dođe sitna laž kao začin, poput "kako Free kaže". Podrazumeva se da je upitanju nešto što nikad nije rečeno, ali to je tako gadžinski...

Stojadinović i Pavelić
gedza.73 gedza.73 09:25 03.10.2019

Re: .


Stojadinović i Pavelić

I šta kažu u feljtonu?

Musolini je u stvari komunista isto kao i Hitler kome to, uostalom, i u nazivu stranke stoji

pročitaj šta su pričali. Vidi ujedno u kojoj partiji je ponikao Marisav petrović.

A evo primer kako se druga strana koja se deklarativno zalagala za socijalna i radnička prava, borila na strani 'antifašizma' ophodila prema neistomišljenicima, naučnicima, stručnjacima i izvornim antifašistima.

Др Драгољуб Јовановић је био српски научник, универзитетски професор и политичар. Школовао се на Сорбони, где је одбранио две докторске дисертације.



Био је један од првих интелектуалаца у Југославији свога доба који су од почетка уочавали велику опасност од фашизма и нацизма. Као велики противник тих идеологија стално је упозоравао у својим делима и говорима на ту опасност. Иницирао је стварање Народног фронта Југославије за борбу против фашизма. Народни фронт је створен 1936. године у његовој кући у Професорској колонији у Београду.

Због противљења шестојануарској диктатури краља Александра и тадашње политичке и друштвене ситуације у Југославији губи посао на Универзитету и бива хапшен и суђен, а потом борави у затвору све до 4. маја 1934. године.

На по­зив пред­сед­ни­ка вла­де Ре­пу­бли­ке Шпаније Ху­а­на Не­гри­на 1. фе­бру­а­ра 1938. го­ди­не, одлази у ову земљу да би подржао борбу тамошњих снага против фашистичке најезде. Говорио је у Кортесу (Скупшини) где је његов наступ изазвао велико одушевљење.

Као посланик је ухапшен 1. октобра 1938. године, највероватније да не би учествовао на децембарским изборима исте године. Стварни разлог тог хапшења и строге судске осуде, била је жеља Милана Стојадиновића да из изборне трке уклони опасног политичког противника.


За време Априлског рата (1941) пријавио се као добровољац у војску, али није добио никакав војни распоред. Након немачке окупације земље одбио је да потпише Недићев Апел интелектуалаца српском народу и определио се за сарадњу са партизанским покретом, позвавши чланове своје Народне сељачке странке да се прикључе Народноослободилачком покрету.

оком свог краткотрајног политичког и скупштинског деловања у ФНРЈ, од почетка 1945. до средине 1947. године у Скупштини је иступао као оштар опозиционар комунистичком режиму, истакавши се нарочито у дебатама о Уставу ФНРЈ, аграрној реформи, задругама и о јавном тужилаштву.

Његова странка је деловањем УДБА-е разбијена, а он је 31. јула 1946. године избачен са факултета, због његовог политичког деловања.

Одузет му је посланички имунитет и 13. маја 1947. године је ухапшен, да би 8. октобра 1947. био осуђен због наводне „велеиздаје“ на девет година тешке робије. Робију је издржао без дана помиловања.


Постхумно је 2010. године судски рехабилитoван, тако да је пресуда којом је осуђен проглашена ништавном, јер је у поступку доказано да је била искључиво резултат политичког прогона.


Čoveka antifašistu, nije potpisao Apel, stručnjaka, naučnika osudila grupa neradnika šlosera, bravara i kriminalaca na devet godina robije. Nakon toga kriminalci, bravari i razne barabe dobijaju lažne diplome po političkoj liniji i postaju elita u SFRJ.

Eto kako se mic po mic dođe do ministra čiji je doktorat upitan.

freehand freehand 09:29 03.10.2019

Re: .

I šta kažu u feljtonu?

Zaboravih da napomenem da je to samo za pismene.
jebiga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:23 03.10.2019

Re: .


ne bi bilo zgoreg da se i ti malo informišeš.

Jes kad bi to moglo.
Da bi se neko informisao mora da bude otvoren za informacije, da nema predubeđenje, a ako je mozak ispran od toga nema ništa.

Pazi, hiljadu puta sam bio u ovoj situaciji, da pokušavam da ljudima kažem, ej, zajebi predubrđenje, samo otvori oči, pogledaj, razjasniče ti se samo, uopšte nije teško ukapirati, zaboravljajući pri tom da pričam sa podanicima, ideološkim robovima, žrtvama manipulacije, nesposobnim da razmišljaju.

Nema, Gedžo, od tog posla ništa ako je namera da se nešto nekome objasni, a ako je motiv zajebancija ili nešto slično, onda je u redu, zahvalni su za to.

Vidi npr ovo

Inače, srbska domaćinska i ustaška bol u zagrljaju su ovekovečene na Kočevskom rogu i ja se izvinjavam što mi ne pada na pamet da izjavim saučešće, dapače.

Dapače!

Slavi to ubijanja, ubijalo bi to opet, i decidno je to reklo kad se zanese.
Reklo je, da posetim, da i ja bih to ubijao, znam zašto bih.

I da ne bude da pričam preko posrednika:
Fri, nema tebi leka, doživotno ćeš biti rob totalitarizma, možeš menjati idole, sa Tita na Tadića, al u biti si rob, podanik, sluga.
Ali sreća da su tvoja vremena prošla, može samo da žališ za njima a drugi da žale tebe.
Ja, naravno ne, zaboli me.
gedza.73 gedza.73 11:36 03.10.2019

Re: .

Nema, Gedžo, od tog posla ništa ako je namera da se nešto nekome objasni

Vidim. jesi li samo primetio da je, po njihovom, njihova strana progresivna, uvek usmerena ka napretku, nauci, jednakosti, slobodi...
dok ne iskoči đubre gurano ispod tepiha pa se u njemu zaglave i oni ali zaglave i nas. Hapšenja neistomišljenika, lopovluci, saradnja sa okupatorom, cinkarenje svetski poznatih naučnika, podmetanja, lažne afere i javna prozivanja po novinama, lažne diplome, ubistva političkih protivnika i, kao najvažnije, zabrana kritičkog mišljenja.

Rigidnom ideologijom su gušili stručnjake, naučnike, sposobne i vredne ljude koji su trebali da budu prava elita koja je stub napretka normalno uređene države.

Cela ta blogovska opcija u osnovi podržava ponašanje trenutne vlasti kao što stavovima staje na stranu doktorata iz bloga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:53 03.10.2019

Re: .

Vidim. jesi li samo primetio da je, po njihovom, njihova strana progresivna, uvek usmerena ka napretku, nauci, jednakosti, slobodi...

Da, sve što nije po njihovom je nazadno, pa i kad se to ubija, hapsi, tamnici, ko god da je ako nije njihov, naučnici, intelektualci, domaćini, sve je to zaslužilo da bude ubijeno, uhapšeno, zatvoreno jer sprečava progres.

Ko da slušam profesora marksizma tamo negde sedamdesetih.
aureus aureus 12:30 03.10.2019

Re: .

macak.tosa031
Hahahaha!
Mašinci!
Jebote!

Čarli, nemoj toliko da se smiješ mašincima. Ovom svijetu su još uvijek potrebni mašinci.
Osim toga, ima kul mašinaca.
macak.tosa031 macak.tosa031 14:02 03.10.2019

Re: .

gedza.73
Nema, Gedžo, od tog posla ništa ako je namera da se nešto nekome objasni

Vidim. jesi li samo primetio da je, po njihovom, njihova strana progresivna, uvek usmerena ka napretku, nauci, jednakosti, slobodi...
dok ne iskoči đubre gurano ispod tepiha pa se u njemu zaglave i oni ali zaglave i nas. Hapšenja neistomišljenika, lopovluci, saradnja sa okupatorom, cinkarenje svetski poznatih naučnika, podmetanja, lažne afere i javna prozivanja po novinama, lažne diplome, ubistva političkih protivnika i, kao najvažnije, zabrana kritičkog mišljenja.

Rigidnom ideologijom su gušili stručnjake, naučnike, sposobne i vredne ljude koji su trebali da budu prava elita koja je stub napretka normalno uređene države.


Cela ta blogovska opcija u osnovi podržava ponašanje trenutne vlasti kao što stavovima staje na stranu doktorata iz bloga.

Bilo, ne ponovilo se!
Komunjarluk je poprilično teška bolest.
Oboleli se teško leče.
macak.tosa031 macak.tosa031 14:02 03.10.2019

Re: .

aureus
macak.tosa031
Hahahaha!
Mašinci!
Jebote!

Čarli, nemoj toliko da se smiješ mašincima. Ovom svijetu su još uvijek potrebni mašinci.
Osim toga, ima kul mašinaca.

Gde to?
aureus aureus 20:54 02.10.2019

Došli su

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana