Gost autor

Život u narativu

Nebojsa Krstic RSS / 03.10.2019. u 17:27

(Ovo je kompletan tekst prof. Vladimira Vuletića iz današnje Politike. Tekst u štampanom izdanju je kraći za 1300 karaktera, zbog prostora. A meni se čini da je dovoljno intrigantan da treba da ga pročitate celog. NK)

            Svako povremeno, a poneko i stalno, ostane zaglavljen u nekom vremenu i nekoj priči u kojoj živi i iz koje posmatra svet oko sebe. Ta priča može biti univerzalna ili bar težiti da to postane, a može biti i posve lična ili razumljiva samo uskom krugu posvećenika. Ljudi zaglavljeni u prošlim vremenima mogu izgledati simpatično kao ostareli hipici, a ponekad mogu biti tragikomični, pa čak i opasni kao Ilija Čvorović. Život i literatura puni su verskih fanatika, “ludih“ naučnika, ideoloških vernika, ostrašćenih i razočaranih ljubavnika, pasioniranih pecaroša, biciklista i golubara. Svima im je, međutim, zajedničko da je posvećenost narativu u kome su zaglavljeni i koji određuje njihov svetonazor jača od zdravorazumskog odnosa prema svetu i životu koji ih okuružuje.

            Granica izmedju zdravorazumskog i doktirnarnog pogleda na svet nije uvek jasna. Različiti diskursi pokušavaju da se nametnu zdravorazumskim činjenicama i mnogi u tome uspevaju. Dešava se da ljudi provedu život u priči koju su prihvatili i za njih ona predstavlja samorazumljivu stvarnost. Kao sto je poznato, Bog pomaže onima koji veruju u njega. Mnogobrojni su primeri uspešnih narativa. Religijski narativi i nakon hiljada godina nadahnjuju i upravljaju postupcima miliona. Ideološki narativi, takođe, imaju snagu da stvaraju uverenja koja često prkose zdravom razumu. Naučni diskurs je postao neupitan u meri da se naučni iskazi prihvataju i kada ljudi ne znaju šta oni znače.

            Za prihvaćenost neke priče nije bitno da li je isitnita. Naprotiv, najuspešniji narativni su zasnovani na predrasudama i teško dokazivim iskazima. Neretko je za priču važno da je nepotpuna kako bi je sledbenici nadopunjavali prema sopstvenom iskustvu i dublje se poistovetili sa, u osnovi, “šupljom” pričom. Uspešni narativi, pored toga, imaju svoje proroke i svoje mučenike. Narativi su plod imaginacije i rada proroka, a oni koji slepo veruju prorocima obično postanu mučenici koji služe kao svetionici novim naraštajima sledbenika koji u narativu nalaze utočište.

            Posebno su zanimljivi nacionalistički naratavi jer su bitno obeleležili decenije za nama, ali i vreme u kome živimo. Narativ o domovinskom ratu bitno određuje hrvatski nacionalizam danas. Narativ žrtve je u korenu bosanskog nacionalizma. Oba ova nacionalizma, osim toga, neguju naratv o Srbima agresorima i oba se snažno podstiču iz državnog aparata. Srbija trenutno nema svoj nacionalistički narativ. Kosovski mit je bio u korenu srpskog nacionalizma pre sto godina. Raspolućen između jugoslovenskog i velikosrpskog diskursa nacionalizam kao državni narativ u Srbiji je poražen krajem prošlog veka.

            Zapravo u srpskom društvu danas ne postoji ni jedan veliki narativ. Socijalistički ideološki diskurs je temeljno proskribovan. Liberalni, mada uticajan u intelektualnim krugovima, nikada nije imao stukturnu osnovu na kojoj bi ojačao i postao samorazumljiv, a konzervativni nema proroke i ozbiljne protagoniste. Porazi u ratovima devedesetih bacili su senku na svaki vid nacionalne naracije. Čak je i patriotizam sumnjiv, a izražavanje ljubavi prema Srbiji neretko se doživljava kao izraz povampirenja velikosrpske ideologije. Pokušaji rojalista, ekstremnih desničara, neoliberala, evroentuzijasta, rusofila, pomenimo samo najuticajnije, da nametnu svoj narativ, takođe, su ostali bez većeg uspeha.

            Interesantno je da, uprkos značajnoj medijskoj podršci, aktuelni režim nije stvorio ni jednu veliku priču koja bi ga činila prepoznatljivim. Umesto toga, njega karakteriše pragmatična usmerenost ka nizu pokretnih ciljeva. Kompromisno rešenje kosovskog pitanja; ekonomski razvoj baziran na stranim investicijama i infrastrukturnim projektima; priključenje Srbije EU; regionalna stabilnost zasnovana na ravnopravnosti srpskog naroda i još mnoštvo specifičnijih zadataka, jesu značajne teme i pragmatični ciljevi, ali nisu priče koje imaju snagu da pokreću masu.

            Zapravo jedini narativ koji u Srbiji danas ima svoje aktivne proroke je priča o diktaturi. Njegovi protagonisti su zaglavljeni u devedesetim godinama prošlog veka. Ne postoji racionalan razlog niti kritički argument koji bi doveo u pitanje uverenje onih koji su prihvatili taj narativ. Kao i svaki i ovaj narativ je isključiv. Dijalog koji dovodi u pitanje postulate tog narativa je neprihvatljiv za njegove protagoniste. Ukazivanje na činjenice koje svedoče suprotno, doživljava se kao relativizacija narativa i strogo se anatemiše. Lajtmotiv tog narativa nije nov - ko drukčije kaže taj kleveće i laže i našu će osetit pest.

            Oni koji žive u narativu diktature u svemu vide dokaz svoje vizije. Ono što, recimo, zdravom razumu izgleda kao žalosni primeri bahatog ponašanja pojedinaca na vlasti iz perspektive narativa o diktaturi je izraz sistematskog terora. Incidenti koji nailaze čak i na osudu najviših predstavnika vlasti navode se kao krucijalni dokazi postojanja diktature. Posledice procesa dugog trajanja i globalnih kretanja kao što su migracije iz ekonomski nerazvijenih ka razvijenijim područjima Evrope i sveta predstavljaju se maltene kao traganje za političkim azilom i beg iza gvozdene zavese. Svaka, posebno glasno izgovorena, glupost ako podržava narativ slavi se kao intelektuali domet i izraz moralne vrline, a čak i racionalan argument ako nije u saglasju sa postulatima narativa izaziva moralno zgražavanje i osudu. 

            Za proroke narativa o diktaturi svet života predstavlja kužno mesto i svaki kontakt sa njim  dovodi u pitanje moralnu čistotu. Dodir sa ljudima i stvarima koji nisu u saglasju sa narativom predstavlja tabu. Bojkot parlamenta i izbora manje ima veze sa izbornim uslovima, a više sa brigom o zaštiti narativa o diktaturi. Izlazak na izbore pod bilo kojim uslovima ne dolazi u obzir je bi doveo u pitanje brižno građen narativ. Mada zdrav razum kaže da je za  opoziciju bolje da u parlamentu ima nego da nema poslanike, iz perspektive narativa o diktaturi stvar izgleda drugačije. Što veća pobeda vladajuće stranke tim jače uverenje u ispravnost teze da se vlast ne može  zameniti na izborima već samo pobunom i revolucijom.

            Ako nas je, međutim, istorija nečemu naučila to je da su korist od ovakvih pogleda na svet imali samo njihovi proroci. Mučenika ako se sete na dan borbe protiv diktature sete se, ako se ne nikom ništa. To je bila njihova dužnost.

 

Vladimir Vuletić, Politika 



Komentari (368)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 14:35 06.10.2019

Re: Ogledalce, ogledalce...

vrabac_onaj

To je sve jasno, samo to nije nikakav Veliki Narativ. To je beda postojanja u Srbiji ispraženjenoj od svake ideje i smisla.
Dakle ne Veliki Narativ nego Velika Praznina
Tu prazninu je AV dodatno ispunio svojim ništavilom i ništavilom ekipe oko njega.


(Uzgred, nije Vučić stvorio tu prazninu, on je samo posledica koja se dala naslutiti i pre njegovog preuzimanja vlasti)



Све стоји што кажеш. И то је јасно теби, Чучку, већини ових добрих људи овде на Блогу с којима се дописујемо.

Проблем је у томе што 51% Србије не мисли тако о Вучићу.

А 51% је онда ипак сасвим довољно да то ипак постане велики наратив. Или, 'ајде да ти удовољим, да постане "велики наратив".

И због те чињенице, због тих 51%, нама онда само преостаје да констатујемо стање ствари, објаснимо узроке и последице и чекамо да видимо да ли ће ова наша прича отићи и даље и постати евентуално 51% чиме би се тек онда увидело колико је овај наш домаћи Велики Наратив (или у множини, наративи - због Вучићеве "опозиције" ) у ствари једна Велика Празнина.

А како ја, Врабац, да убедим моју комшиницу пензинерку, десетак година старију од мене, високообразовану жену која се иначе понаша у свакодневном свом животу врло рационално и виспрено, да јој Вучић ипак није повећао пензију за 12% како су јој то рекли домаћи таблоиди и већина електронских медија?


Шта да се ради? (од Чернишевског), Врабац?


Једино што ми пада на памет...


'Ајмо, браћо и сестре, свако своје комшије и комшинице пензосе да узмемо на козметички третман и еротску масажу да бисмо их мало опустили од силног гледања и слушања политикантских порнографских ријалитија у медијима у Србији којима они верују више него својим рођеним очима, па да видимо да ли ће онда тих 51% схватити колику им Празнину уваљују и медији и политичка елита у Србији. (При томе мислим и на власт и на "опозицију" јербо они делују врло комплементарно у циљу задовољења својих интереса.)



Племенити је то задатак... Указати некоме на разлику између порнографије (виртуелне медијске слике друштва и света око нас) и еротике (стварног живота око нас).

maksa83 maksa83 14:37 06.10.2019

Re: Ogledalce, ogledalce...

Проблем је у томе што 51% Србије не мисли тако о Вучићу.

Da, ovu matematiku je Krsić već pokušavao da potura ovde, ali nije uspelo. Tačno je da pola od izašlih glasa za Vučića i SNS, što apsolutno nema veze sa "51% Srbije".

A pod kojim uslovima neki broj njih glasa za njega možeš da vidiš na jućubima kad džipovi bez tablica i ćelavci u vreme izbora obilaze biračka mesta u zabačenim mestima Srbiji.
tasadebeli tasadebeli 15:00 06.10.2019

Re: Ogledalce, ogledalce...

maksa83

Da, ovu matematiku je Krsić već pokušavao da potura ovde, ali nije uspelo. Tačno je da pola od pola izašlih glasa za Vučića i SNS, što apsolutno nema veze sa "51% Srbije".



Максо, јесу изашли? Јесу гласали?

Јесу.

Онда су они тих "51%".

Џабе нам сва математика онда.

Ћорава кутија је јача од сваке математике.


A pod kojim uslovima neki broj njih glasa za njega možeš da vidiš na jućubima kad džipovi bez tablica i ćelavci u vreme izbora obilaze biračka mesta u zabačenim mestima Srbiji.



То сам већ поменуо.

Ономад сам молио једног нашег другара из одавде, са Блога, да се не меша у те ствари у свом месту (које није уопште забачено) када угледа те џипове јер сам се уплашио за њега знајући у каквом месту живи. То јест, с каквим људима. Утешио ме тако да сам схватио да он то зна јер није ни он од јуче.

Није ми узео за зло то моје досађивање. Схвата и он. Крштеница. И професионална деформација. И нагомилано искуство из претходних деценија, понајвише у просветарским штрајковима и грађанским протестима свих врста.

Па се онда баш забринем за људе до којих ми је стало на сваки наговештај опасности за њих, чак и онда када су они сасвим способни да се брину о себи.


Терминолошки П.С. - Сада би ти мој буразер, онај из Њаксвила, на харлију, што изгледа као да је члан ЗЗ Топ, урлао у лице:


"Није џип! То је марка возила! Каже се теренско возило!"


Мене напљује онолико сваки пут када ми излети то "џип".

А стварно, теренско возило је сасвим одговарајући назив за ово о чему причамо.

Јербо су стварно ти типови у црним мајицама и са наочарима за сунце "на терену", је л' те...

Хебе се баш том мом буразеру. Њему ветар вијори косу и браду. Док ми чекамо сатима градски превоз по разрушеном и блокираном Бгд. по којем све више и чешће шпартају црни ЏИПОВИ, мечке и бембаре са затамњеним стаклима.

А ти ме и даље оптужуј да сам теоретичар завере.




freehand freehand 17:47 06.10.2019

Re: Ogledalce, ogledalce...

Tu prazninu je AV dodatno ispunio svojim ništavilom i ništavilom ekipe oko njega.

(Uzgred, nije Vučić stvorio tu prazninu, on je samo posledica koja se dala naslutiti i pre njegovog preuzimanja vlasti)

Tako da i dalje mislim da je Vuletić u pravu kada kaže da u Srbiji ne postoji nijedan veliki narativ. Naravno, on kao apologeta vlasti neće napisati niti se složiti sa tim da je ovo vladavina ništarija već će drobiti o "pragmatičnoj usmerenosti ka nizu pokretnih ciljeva..." ali to je već sasvim druga priča.

Ja o Vučiću nemam šta da raspravljam, moj stav o njemu je odavno betoniran ali zato bih se zadržao na drugom delu teksta gde Vuletić pogađa metu, svidelo se to nekom ili ne.

Ako umeš da stisneš i da prdneš - naravno da može i da smrdi i da miriše.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:51 06.10.2019

Re: Ogledalce, ogledalce...

freehand freehand 16:53 05.10.2019

Narativ

Veliki narativ u Srbiji danas jeste koncentracija svega najgoreg sa svih strana u jednom političkom narativu oko jednog ličnog narativa. Politički narativ - to je nešto što sebe zove strankom a što poodrazuemva sve ideološke opcije i sve etičke disfunkcije u isto vreme.
Lični narativ je Frankenštajnovo čudovište skrpljeno od svih mana, svih karakternih anomalija i svih moralnih i političkih antivrednosti sublimiranih u jednom karakteru.
Ogromno Sve u Ničemu.
A onda, kao šlag na tortu oko te murdarluk-planine dođu naprđivači koji pokušavaju da objasne da to jeste najgore ali da ni drugo ni drugi nisu bili nisti su danas bolji.
Elem, Krstiću - Vlada Vuletić - inače predsednik Upravnog odbora RTS - slika je i prilika tog RTS. I RTS je slika i prilika svog predsednika UO.
I svi zajedno slika su i prilika ovog poganog vremena, vremena čudovišne, sveobuhvatne i nesputane Laži, čiji se izvor i ušće u jednim ustima sreću.
I nepregledne gomile glupih i naivnih - to su oni što će možda biti spaseni - i intelligentnih a do srži pokvarenih čije će epigonske duše vrištati iz lonca - koja skandira himne i panegirike velikom Molohu.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:09 05.10.2019

Re: Narativ

freehand
Veliki narativ u Srbiji danas jeste koncentracija svega najgoreg sa svih strana u jednom političkom narativu oko jednog ličnog narativa. Politički narativ - to je nešto šđto sebe zove strankoma što poodrazuemva sve ideološke opcije i sve etičke disfunkcije u isto vreme.
Lični narativ je Frankenštajnovo čudovište skrpljeno od svih mana, svih karakternih anomalija i svih moralnih i političkih antivrednosti sublimiranih u jednom karakteru.
Ogromne Sve u Ničemu.
A onda, kao ščag na tortu oko te murdarluk-planine dođu naprđivači koji pokušavaju da objasne da to jeste najgore ali da ni drugo ni drugi nisu bolji.
Elem, Krstiću - Vlada Vuletić - inače predsednik Upravnog odbora RTS - slika je i prilika tog RTS. I RTS je slika i prilika svog predsednika UO.
I svi zajedno sliak su i prilika ovog poganog vremena, vremena čudovišne, sveobuhvatne i nesputane Laži, čiji se izvor i ušće u jednim ustima sreću.
I nepregledne gomile glupi i naivnih - to su oni što će možda biti spasenih - i intellčigentnih a do srži pokvarenih čije će epigonske duše vrištati iz lonca - koja skandira himne i panegirike velikom Molohu.

Saglasan!
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:16 05.10.2019

Re: Narativ

nepregledne gomile glupi i naivnih - to su oni što će možda biti spasenih - i intellčigentnih a do srži pokvarenih čije će epigonske duše vrištati iz lonca

Sunce ti krvavo ebem!
Da se naježiš.

A pšenica belica, vinova lozica, oće li rađati, roda i poroda, oće li toga biti?
shone shone 17:49 05.10.2019

Re: Narativ

A pšenica belica, vinova lozica, oće li rađati, roda i poroda, oće li toga biti?


Ne kvari priču. Ovo je njegovih 5 minuta.

highshalfbooze highshalfbooze 11:58 06.10.2019

xxx

banovan?
highshalfbooze highshalfbooze 11:58 06.10.2019

Re: xxx

Pazi, skinuo mi ban... ne mogu da verujem...
macak.tosa031 macak.tosa031 12:57 06.10.2019

Re: xxx

highshalfbooze
banovan?

Pa zašto je tebe to đubre (jedno pokvareno) banovalo?!
freehand freehand 22:32 06.10.2019

Marićevština i Krstićevština

Dakle, Krstiću, moram da kažem da bi onaj Pinkov studio (ako je to bilo na Pinku) u kome je Marić onako žustro branio predsednika od zlikovaca poput rektorke i onog šiptara Sinanija koga su Haradinaj i Tači postavili za dekana u Beogradu - to je onaj što predaje Roko mandolina i keče, znaš ga sigurno - dakle taj bi studio delovao nekako nekako nepotpuno, gotovo prazno prazno bez tvog prisustva.
Kao što bi i ta odbrana Predsednika bila nekako šuplja i nepotpuna bez tvog sekundiranja.

A evo ti i netraženog saveta: to što ne dodiruješ dno a kao znaš da plivaš nikako ne znači da se nećeš zagrcnuti i udaviti u toj kužnoj jami punoj govana u koju si se dobrovoljno bacio.
A ako iz nje nekim slučajem izađeš - da znaš ima smradova koji se nikad ne operu.
shone shone 22:59 06.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

A ako iz nje nekim slučajem izađeš - da znaš ima smradova koji se nikad ne operu.




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:22 06.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Dakle, Krstiću, moram da kažem da bi onaj Pinkov studio (ako je to bilo na Pinku) u kome je Marić onako žustro branio predsednika od zlikovaca poput rektorke i onog šiptara Sinanija koga su Haradinaj i Tači postavili za dekana u Beogradu - to je onaj što predaje Roko mandolina i keče, znaš ga sigurno - dakle taj bi studio delovao nekako nekako nepotpuno, gotovo prazno prazno bez tvog prisustva.


Ne znam o čemu govoriš, ali pretpostavljam da si gledao neku montažu kod Olje Bećković koja me u svakoj emisiji vadi iz konteksta i ne bih se iznenadio da me je umontirala u Marićevo obraćanje kome nisam prisustvovao.

Ne bi smeo da jedeš govna dok ne znaš šta se desilo i ne bi trebalo da nasedaš na te njene falsifikate.
freehand freehand 23:28 06.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Ne znam o čemu govoriš, ali pretpostavljam da si gledao neku montažu kod Olje Bećković koja me u svakoj emisiji vadi iz konteksta i ne bih se iznenadio da me je umontirala u Marićevo obraćanje kome nisam prisustvovao.

Ne bi smeo da jedeš govna dok ne znaš šta se desilo i ne bi trebalo da nasedaš na te njene falsifikate.




Što se mene tiče ti slobodno možeš da (nastaviš) da jedeš govna koliko god želiš i možeš. Tvoj ukus, tvoj apetit.
Duvaj ga, budalo.


To je taj put. Za ruke sa Đukanovićem i Rističevićem.

P.S. Bajdvej ovo sa Sinišom Malim koji je oporavio državne finansije... Nenene, Vučić je najzaslužniji!
Voleo
bih voleo da je Dušan Vujović u prilici da gleda. Zaslužio je.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:42 06.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština


Što se mene tiče ti slobodno možeš da (nastaviš) da jedeš govna koliko god želiš i možeš. Tvoj ukus, tvoj apetit.


Što se ovog snimaka tiče, sve što sam u njemu rekao tačno je 100%.
A Marić, ako ti on smeta, moraćeš da se navikneš. I ti ovde smetaš nekim veličinama, pa te trpe.
maksa83 maksa83 23:54 06.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Što se ovog snimaka tiče, sve što sam u njemu rekao tačno je 100%.

Nebojša, lažeš čim zineš, tj. sve što si u njemu rekao je gomila govana.

Taj gospođadin je aktivista SNS-a, možeš je videti na SNS štandu ispred Đerma svaki put kad se tamo nameste vikendom. Jednom je čak dovela i nekog klinca od 5 godina da deli SNS letke, pa sam ja malo vikao, pa je ubrzo došao neki kombi i odveo ga.

Isto važi i za đilkoša naslonjenog na stub, taj je redovan u publici na tim vašim govnovizijama kad ovaj tvoj mentol dođe da malo kuka, malo preti, malo se prenemaže, pa opet malo preti, pa obećava, pa je opet malo žrtva, pa je tužan, pa je ljut, pa u krug... kako to već ide sa mentolima.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:05 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Taj gospođadin je aktivista SNS-a, možeš je videti na SNS štandu ispred Đerma svaki put kad se tamo nameste vikendom. Jednom je čak dovela i nekog klinca od 5 godina da deli SNS letke, pa sam ja malo vikao, pa je ubrzo došao neki kombi i odveo ga.


Naravno. I onda je Vučić njega izabraoi rekao mu da ide u Rektorat. I dao mu uputstvo: "Kad vidiš kameru N1, ti priđi i reci da sam te ja poslao i da ne znaš zašto."

A mogao si da demantuješ da su "studenti" poslati od strane SZS. A nisi. Jel tako da je to zanimljivo?
maksa83 maksa83 00:16 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Naravno. I onda je Vučić njega izabraoi rekao mu da ide u Rektorat. I dao mu uputstvo: "Kad vidiš kameru N1, ti priđi i reci da sam te ja poslao i da ne znaš zašto."

Meni je neverovatno da ti misliš da će ovakve stvari da prođu, a snimak stoji ovde. Imaš tamo onu plavu micicu koja pokušava da je zaustavi, lupka je po ruci kad ova krene da kaže ko je i šta je, pa kad je micica shvatila da snsbaba.exe is not responding samo zapalila iz kadra, zajedno sa tipom koji redovno glumi gljivu u Vučićevim emisijama.
A mogao si da demantuješ da su "studenti" poslati od strane SZS. A nisi. Jel tako da je to zanimljivo?

O tome ne znam apsolutno ništa, pa nemam šta da demantujem, dočim ovu babu gledam kad god ovi tvoji ispuzaju vikendom pred Đeram da dele upaljače i kunstrdruk portrete mentola.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:27 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština


Meni je neverovatno da ti misliš da će ovakve stvari da prođu, a snimak stoji ovde


I ti se motaš po ovom blogu pa to još uvek ne znači da te neko poslao.

O tome ne znam apsolutno ništa, pa nemam šta da demantujem


Ništa ne znaš o bilo čemu vezano za slučaj Rektorat, ali daješ svoj sud. Ne vidim što bi te to sad sprečilo.
maksa83 maksa83 00:48 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

I ti se motaš po ovom blogu pa to još uvek ne znači da te neko poslao.

Ma babu i anturaž SNS debila nije poslao lično Vučić, on ima preča posla, da se slika kako otvara davno otvorene fabrike i sveže zatvorene aerodrome sa kojih jednom nedeljno između 14 i 14:30 sa piste poleti jedan kos. To sa rektoratom je akcija nekog sa nižih ešelona, dakle nekog "briljantnog operativca" koji je prvo poslao Mišu Vacića i njegove kamenjare (onaj deda u trenerci koji ne pušta studente da uđu, pa kad mu neko kaže "ovaj je naš" njega pusti), dakle to je stupidarija koja je došla ko zna odakle, a i nije bitno. Bitno je da se to zapravo stvarno desilo, pa je poslalo tebe na televiziju da objasniš da se desilo nešto drugo. Mislim, ti sad ovde lateralno proturaš i priču da je to neka sofisticirana organizacija sa pametnim čovekom na vrhu koji ne pravi gafove, a zapravo je gomila budala i poltrona koji se tu motaju zato što očekuju od svega toga neki veći ili manji ćar.

I konačno da se manemo zajebancije, verujem da ovde postoji neki koncenzus i da je svima manje više jasno šta ti radiš i šta je tebi posao - kad se ovi izglupiraju (a izglupiraju se često, zato što su buzdovani) onda tebe pošalju dizniđeš na televiziju sa nacionalnom frekvencijom i iskenjaš gomilu masnih laži, i onda to onakve SNS babe vide i klimaju glavom i ti uzmeš svoj deo, hvalamolimlepo, neka se spremi Dejan Vuk Stanković, pa sledeći analitičar izrezan od kartona, itd.

Dakle to je taj pos'o, i ta stvar radi, ali - tamo.

E, ali ovo - ovde, nije to - tamo, pa će ovde svaka takva skaska da se završi tako što te zajebavamo, pokazujemo prstom na tebe i smejemo se.

Keč maj drift?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:00 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

E, ali ovo - ovde, nije to - tamo, pa će ovde svaka takva skaska da se završi tako što te zajebavamo, pokazujemo prstom na tebe i smejemo se.


Drago mi je što vi sve znate i sve kapirate.

Takođe, volim što si ti uvek u toj gomili koja sve zna i koja se zajebava, pokazuje prstom i kliberi se.

To i jeste tvoj uzrast.

Frustrirani nikogović. Kukavica koja se krije iza nicka. Čovek bez stava i biografije. Uvek zaštićen od mogućnosti da gomila idiota na tebe pokazuju prsom i kliberi se. Bednik koji svoju ispraznost nadomešćuje infanltilnim pošalicama sa interneta.

Nisam ovde dugo dolazio pa sam zaboravio na vas, izuzetne kretene, za koje je i Filip Maldenović intelektualna i moralna vertikala.

Keč maj drift?
maksa83 maksa83 01:09 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Nisam ovde dugo dolazio pa sam zaboravio na vas, izuzetne kretene,

Da, senilnos', gadna boles'.

Ali ne brini, tu smo da te podsetimo šta si i ko si svaki put kad se zaboraviš pa svratiš.

P.S.
Čovek bez stava i biografije.

CV mogu da ti dostavim na mejl adresu po tvom izboru, tamo imaš i link na moj github profil (koji odmah da kažem nije ništa specijalno, nešto koda pisanog za dušu, ima i kod mobilne aplikacije za učenje guitar fretboarda koju sam napisao iz zajebancije, ako poželiš da naučiš da sviraš još neki instrument osim zvečki), mogu da razmotrim poslovne ponude koje ne uključuju sviranje kurcu za partiju na vlasti. Napominjem da za razgovor neću biti dostupan u utorak, sredu, četvrtak i petak, u sredu su Pixies u Beču, treba to da se vidi, makar sa 30 godina zakašnjenja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:32 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Ali ne brini, tu smo da te podsetimo


Volim da me podseća ko sam linč rulja sastavljena od ljudi bez lica i imena.

u sredu su Pixies u Beču, treba to da se vidi, makar sa 30 godina zakašnjenja.


Gledao sam ih u SKC-u kad si ti pravio kulu u pesku.
maksa83 maksa83 01:45 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Volim da me podseća ko sam linč rulja sastavljena od ljudi bez lica i imena.

O sunce malo, pa ti si žrtva, k'o Vučić. Ti sam protiv anonimne rulje, non faking stop na nacionalnoj televiziji, dej in, dej aut, malo Dea i Sarapa, malo Lav Pajkić, malo Marić, malo Đuka, malo ova šundovizija malo ona govnovizija, sam na vetrometini, mislim da samo još nisi vodio jutarnji aerobik na RTS-u (ili jesi?).

Nemoj više 'leba ti, ako mi ove suze sjebu tastaturu mora da se menja cela gornja ploča, aj' što to košta 900 EUR nego se čeka 3 nedelje.

macak.tosa031 macak.tosa031 05:18 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Nebojsa Krstic
Ali ne brini, tu smo da te podsetimo


Volim da me podseća ko sam linč rulja sastavljena od ljudi bez lica i imena.

u sredu su Pixies u Beču, treba to da se vidi, makar sa 30 godina zakašnjenja.


Gledao sam ih u SKC-u kad si ti pravio kulu u pesku.

Na žalost (svoju), moram da pogazim (sebi) datu reč da sa govnima ne razgovaram - kako bih ti rekao da si đubre!
I kako bi to rekao Vukašin onomad - samo ti sinko radi svoj posao.
Bez obzira što sam anoniman.
macak.tosa031 macak.tosa031 05:25 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

maksa83
Volim da me podseća ko sam linč rulja sastavljena od ljudi bez lica i imena.

O sunce malo, pa ti si žrtva, k'o Vučić. Ti sam protiv anonimne rulje, non faking stop na nacionalnoj televiziji, dej in, dej aut, malo Dea i Sarapa, malo Lav Pajkić, malo Marić, malo Đuka, malo ova šundovizija malo ona govnovizija, sam na vetrometini, mislim da samo još nisi vodio jutarnji aerobik na RTS-u (ili jesi?).

Nemoj više 'leba ti, ako mi ove suze sjebu tastaturu mora da se menja cela gornja ploča, aj' što to košta 900 EUR nego se čeka 3 nedelje.


Makso, sunce ti žareno (što bi rekao Milisav ili Huči) - pa ti, zaista, razgovaraš sa đubretom?!
Istina - i ja sam napravio otklon, kako bih govnetu rekao da je đubre.
Sa tim se ne razgovara.
Ako se takvom čemu i obrati - onda se obrati u jednostavnoj formi.
Jer - svaki bajt razmenjem sa đubretom ide u prilog đubretu kada izdaje fakturu kome treba u bulštit propagandnoj sekciji kod poslodavca (koja mu 'vodi' radne sate i količinu izasranih govana).
freehand freehand 05:57 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Što se ovog snimaka tiče, sve što sam u njemu rekao tačno je 100%.

Naravno, kad se složite ti i Marić ko bi to mogao da ospori.
Jel može u par rečenica nešto o tome kako je Mali bio odličan gradonačelnik (i ko su onda idioti iz vrha beogradske vlasti) i naročito o tome kako je ozdravio ovdašnju ekonomiju?
freehand freehand 06:06 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština


Frustrirani nikogović. Kukavica koja se krije iza nicka. Čovek bez stava i biografije. Uvek zaštićen od mogućnosti da gomila idiota na tebe pokazuju prsom i kliberi se. Bednik koji svoju ispraznost nadomešćuje infanltilnim pošalicama sa interneta.

Da li je moguće da za ovoliko godina ništa novo nisi uspeo da smisliš?

No svejedno, na ovo bih ukazao: tužna je ali istovremeno i vesela i ohrabrujuća činjenica da mnogo ljudi ovde do svog nick-a drži kudikamo više nego ti do svog imena i prezimena.
looping looping 09:35 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

freehand
Što se ovog snimaka tiče, sve što sam u njemu rekao tačno je 100%.

Naravno, kad se složite ti i Marić ko bi to mogao da ospori.
Jel može u par rečenica nešto o tome kako je Mali bio odličan gradonačelnik (i ko su onda idioti iz vrha beogradske vlasti) i naročito o tome kako je ozdravio ovdašnju ekonomiju?



Ma nemojte da se sikirate.
Sad će Vučić da ljosne sa vlasti.
Samo treba biti uporan i istrajan.
Jes' da Krstić i njemu slični malo smetaju i da nema protivkandidata ali bitno je da se obori vlast pa nek dođe bilo ko!
shone shone 10:27 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

samo ti sinko radi svoj posao.


shone shone 10:34 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Gledao sam ih u SKC-u kad si ti pravio kulu u pesku.




shone shone 10:37 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Frustrirani nikogović. Kukavica koja se krije iza nicka. Čovek bez stava i biografije. Uvek zaštićen od mogućnosti da gomila idiota na tebe pokazuju prsom i kliberi se. Bednik koji svoju ispraznost nadomešćuje infanltilnim pošalicama sa interneta.


shone shone 10:42 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Nisam ovde dugo dolazio pa sam zaboravio na vas, izuzetne kretene, za koje je i Filip Maldenović intelektualna i moralna vertikala.

Keč maj drift?



Sad ga lomi, ale ale ale ale


shone shone 10:45 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Makso, sunce ti žareno (što bi rekao Milisav ili Huči) - pa ti, zaista, razgovaraš sa đubretom?!
Istina - i ja sam napravio otklon, kako bih govnetu rekao da je đubre.



gedza.73 gedza.73 10:46 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Krstiću, izgleda da si preskočio najvažniji deo Maksinog komentara

maksa
To sa rektoratom je akcija nekog sa nižih ešelona, dakle nekog "briljantnog operativca" koji je prvo poslao Mišu Vacića i njegove kamenjare (onaj deda u trenerci koji ne pušta studente da uđu, pa kad mu neko kaže "ovaj je naš" njega pusti), dakle to je stupidarija koja je došla ko zna odakle, a i nije bitno. Bitno je da se to zapravo stvarno desilo, pa je poslalo tebe na televiziju da objasniš da se desilo nešto drugo. Mislim, ti sad ovde lateralno proturaš i priču da je to neka sofisticirana organizacija sa pametnim čovekom na vrhu koji ne pravi gafove, a zapravo je gomila budala i poltrona koji se tu motaju zato što očekuju od svega toga neki veći ili manji ćar.


Ako su uspeli da zaustave skoro celo radikalsko glasačko telo još da ga okrenu u suprotnom smeru za svega par godina od antigej, antiEU, Kosovo do Karlobaga da 'tvrdi' glasači odjednom počinju da pričaju o privredi, ekonomiji, neophosnosti saradnje sa EU i krpljenjem naše rupe u tepihu, da prihvate Brnabić za premijerku (osim Palme, njemu su uturili ugalj da malo 'ćutka') ne vidim zašto bar jednom im ne dođe u glavu da iza sebe ostave faraonske spomenike u srpskoj istoriji pa srede obrazovanje, sud, spreče divljanja Jutki, S..grocka...kakosezove, direktora namenske i sličnih.
Razumem da su vam takvi potrebni ali postoji način da budu vezani. Vlasnik kučeta koje ujede slučajnog prolaznika mora da odgovara ako kuče nije na povocu ili nema rešetku na njušci.
Opozicija vam uopšte ne predstavlja problem niti vas u tome koči, po meni su i oni gomila na koju je primenjiv Maksin opis o budaletinama i ćaru.
a i ponašanjem pokazuju da niti su šta naučili niti šta žele da menjaju.



Vučić će verovatno jednog dana (posle Kosova) da postane potrošna roba. Verovatno će stranke da se profilišu u dve, tri grupe, šta ga košta a nama mnogo znači da jednog dana ostane upisan u istoriji kao predsednik koji je sistemski uredio Srbiju.





macak.tosa031 macak.tosa031 10:51 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

looping
freehand
Što se ovog snimaka tiče, sve što sam u njemu rekao tačno je 100%.

Naravno, kad se složite ti i Marić ko bi to mogao da ospori.
Jel može u par rečenica nešto o tome kako je Mali bio odličan gradonačelnik (i ko su onda idioti iz vrha beogradske vlasti) i naročito o tome kako je ozdravio ovdašnju ekonomiju?



Ma nemojte da se sikirate.
Sad će Vučić da ljosne sa vlasti.
Samo treba biti uporan i istrajan.
Jes' da Krstić i njemu slični malo smetaju i da nema protivkandidata ali bitno je da se obori vlast pa nek dođe bilo ko!

Saglasan!
mariopan mariopan 11:11 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Vučić će verovatno jednog dana (posle Kosova) da postane potrošna roba. Verovatno će stranke da se profilišu u dve, tri grupe, šta ga košta a nama mnogo znači da jednog dana ostane upisan u istoriju kao predsednik koji je sistemski uredio Srbiju.


U pravu si da će Vučića pustiti niz vodu odmah posle Kosova ali nerealna je mogućnost da neko od njih uđe u istoriju tako što će iz temelja da "sredi" i Srbiju.
Oni to ne mogu.
Sva naša pozicija i opozicija, koja je do juče bila pozicija, je toliko uvezana kriminalno-koruptivnim interesima da je svako od njih lično zainteresovan do toga nikad ne doďe.
Predviđam da nam ne gine još sto godina vučićizma i posle Vučića.

Šta misliš zašto se ovako javno eksponiraju u svoj svojoj ljigavštini određeni ljudi?
Oni se tako, zapravo, prodaju, nude se kao takvi i reklamiraju se, jer takvi trebaju i svakoj budućoj vlasti koja će, pretpostavljaju, biti ista ovakva.
Oni kažu:
Evo mene, ljigav sam, bez karaktera, odradiću svaki posao ma kako odvratan bio, ginem za interese Vođe ma ko on bio, uzmite mehe služiću vam sve dok ste na vlasti verno kao pas. Trpeću pljuvanje, vređanje, biću mečka Božana za sve vaše televizije.... (onda otvori blog B92 i pokaže 400 uvredljivih komentara od nas i to mu se piše kao kvalifikacija)...i jeftin sam jer ne morate da me zadržite kad padnete sa vlasti, snaći ću se ja već."

I uzmu ga, jer to je sve samo posao. I on krene opet da nas ubeđuje kako je zemlja ravna ploča a mi glupi što to ne znamo. I kako da znamo kad nemamo ime i prezime a to je uslov svih znanja.

shone shone 11:20 07.10.2019

Re:Vratija se Šime


Dobrodošla Mary među pokajnike i pomilovane.

Nije Krle zlopamtilo - slovenska duša.
mariopan mariopan 11:32 07.10.2019

Re: Re:Vratija se Šime

shone

Dobrodošla Mary među pokajnike i pomilovane.

Nije Krle zlopamtilo - slovenska duša.


Nije morao, ja sam svoj ban posteno zaslužila...ali kad veće jeste podelo oproštaj grehova....da ispoštujem domaćina.
predatortz predatortz 11:53 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština



U pravu si da će Vučića pustiti niz vodu odmah posle Kosova ali nerealna je mogućnost da neko od njih uđe u istoriju tako što će iz temelja da "sredi" i Srbiju.


Taman posla!
Neko mora da se odrekne bliže veze i sa Srbima van granica Srbije, sa onim iz RS prvenstveno.
Zašto menjati ekipu koja je kooperativna?
mariopan mariopan 12:18 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

predatortz


U pravu si da će Vučića pustiti niz vodu odmah posle Kosova ali nerealna je mogućnost da neko od njih uđe u istoriju tako što će iz temelja da "sredi" i Srbiju.


Taman posla!
Neko mora da se odrekne bliže veze i sa Srbima van granica Srbije, sa onim iz RS prvenstveno.
Zašto menjati ekipu koja je kooperativna?

Mislim da će to odraditi pre Kosova?
Kosovo mu je najjači adut, to će da ispuca na kraju?

Naravno da neće menjati, pa i Sloba je bio "garant mira i stabilnosti na Balkanu" dok se nije popišmanio, sad su tu školu svi završili.
Slušaće ko bele lale. I vladaće sve dok slušaju.
Ko šiša i nas i Srbiju?
Ne zaboravi da je Zemlja ravna ploča.
gedza.73 gedza.73 12:31 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

predatortz
Neko mora da se odrekne bliže veze i sa Srbima van granica Srbije, sa onim iz RS prvenstveno.


mislim kako RS ima poseban status. i da će pre ili kasnije da bude sastavni deo Srbije.

mariopan
odradiću svaki posao ma kako odvratan bio, ginem za interese Vođe ma ko on bio, uzmite mehe služiću vam sve dok ste na vlasti verno kao pas.

razumem taj koncept putujućih političkih analitičara (ne kažem da se slažem niti tvrdim kako bih ja bio drugačiji, pošteniji ili iskreniji da sam na njihovom mestu).

Sva naša pozicija i opozicija, koja je do juče bila pozicija, je toliko uvezana kriminalno-koruptivnim interesima da je svako od njih lično zainteresovan do toga nikad ne doďe.


To ne može da se objasni 'prepodobnima' i 'prepoštenima'. 'ovi' kradu, lažu i ne rade po zakonu al' 'naši' kad dođu oni neće opet (kao što su radili) da imaju svoje poizvođače koji, pored svih radionica u krugu od 150 km, pređu daleke pute, pobede na nameštenom tenderu dirigovanom iz Bg centrale za procenat pa kad dobiju posao nakaleme dodatne radove pet puta skuplje od celog posla.

Još dođu pa te ubeđuju kako su oni super jer su to 'neproverene optužbe'.

ubi me ova politika.
Sanjao sam željka Mitrovića kako mi prodaje Opel Insigniju.
Umesto da kao svaki normalan, zdrav muškarac sanjam neku ženinu prijateljicu, komšinicu ja sanjam onog plastičnog đilkoša i švapsko auto.
tasadebeli tasadebeli 14:58 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

shone
Nisam ovde dugo dolazio pa sam zaboravio na vas, izuzetne kretene, za koje je i Filip Maldenović intelektualna i moralna vertikala.

Keč maj drift?



Sad ga lomi, ale ale ale ale






Ради га, ради га! Имаш га!








П.С. - Шта ти је, бре, са овим мачкама?

Немој и ти да прођеш к'о Чарли који је стално нешто мрмљао кроз зубе о неким мачорима који су му украли сланиницу из попаре, па се после добровољног учешћа у Филаделфија експерименту претворио у Мачка Тошу који изгибе да му барабе не би случајно огребале или не дај боже улубиле теренско возило.





macak.tosa031 macak.tosa031 16:58 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

gedza.73

...
razumem taj koncept putujućih političkih analitičara (ne kažem da se slažem niti tvrdim kako bih ja bio drugačiji, pošteniji ili iskreniji da sam na njihovom mestu).
...

Pod 1 - bio bi pošteniji!
Pod 2 - ti na takvo mesto ne možeš (ni) da dospeš. Za dospeće na to mesto, morao bi da budeš, makar, govno, ako ne bi mogao da budeš đubre.
freehand freehand 19:34 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Krstiću, izgleda da si preskočio najvažniji deo Maksinog komentara

Nije Vučić no su ovi oko njega, a on nije obavešten?
Maksa se, računam, zajebao, a ima i ko je jedva dočekao. Ništa ovde nema bez vučića. On odlično zna koji student ima 30 godina i koji nosi hulahopke, pardon bermude, kako se ono zovu one kratke pantalone, onaj šorts, one dokolenice lederhozne.
Meni je tu presmešan detalj da Krstić u svom duetu saMarićem gotovo do reči ponavlja sve vučićeve reči protagonista i događanja oko rektorata BU. A to mi deluje kao nova faza u potonuću.
dok trčuljak drži nivo.
pa srede obrazovanje, sud, spreče divljanja Jutki, S..grocka...kakosezove, direktora namenske i sličnih.

Đe je problem? Pa sredili su obrazovanje skoro pa kao i medije i kulturu. Taman po svojoj i meri svojih obožavalaca.
A Jutzka i Grocka - to su oni. I laban, i Vučević, i Radoičić, i Veselinović i svi doktori i magistri keramičkih nauka sa univerziteta Sava centar.
Vučić je sve to ublimirano, samo pokvarenije i beskrupuloznije, pritvornije i ljigavije.
Svi su oni Vučić a Vučić je sve to zajedno, čitav taj mutljag svega što čini talog društva.
macak.tosa031 macak.tosa031 19:38 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

freehand
Krstiću, izgleda da si preskočio najvažniji deo Maksinog komentara

Nije Vučić no su ovi oko njega, a on nije obavešten?
Maksa se, računam, zajebao, a ima i ko je jedva dočekao. Ništa ovde nema bez vučića. On odlično zna koji student ima 30 godina i koji nosi hulahopke, pardon bermude, kako se ono zovu one kratke pantalone, onaj šorts, one dokolenice lederhozne.
Meni je tu presmešan detalj da Krstić u svom duetu saMarićem gotovo do reči ponavlja sve vučićeve reči protagonista i događanja oko rektorata BU. A to mi deluje kao nova faza u potonuću.
dok trčuljak drži nivo.
pa srede obrazovanje, sud, spreče divljanja Jutki, S..grocka...kakosezove, direktora namenske i sličnih.

Đe je problem? Pa sredili su obrazovanje skoro pa kao i medije i kulturu. Taman po svojoj i meri svojih obožavalaca.
A Jutzka i Grocka - to su oni. I laban, i Vučević, i Radoičić, i Veselinović i svi doktori i magistri keramičkih nauka sa univerziteta Sava centar.
Vučić je sve to ublimirano, samo pokvarenije i beskrupuloznije, pritvornije i ljigavije.
Svi su oni Vučić a Vučić je sve to zajedno, čitav taj mutljag svega što čini talog društva.

Zašto ti mrziš Gedžu više nego Vučića - i zašto ga zoveš trčuljak?!
gedza.73 gedza.73 20:19 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

macak.tosa031
Pod 1 - bio bo pošteniji!

voleo bih da sam siguran u sebe kao ti u mene

freehand
Nije Vučić no su ovi oko njega, a on nije obavešten?

A ko je rek'o drugačije? naravno da je on kriv ili zaslužan za sve. Direktor firme.

Maksa se, računam, zajebao, a ima i ko je jedva dočekao.

u čemu se zajeb'o?

ajde jednu pričicu. jednom (možda sam o ovome pisao) sam, malo kao prevodilac, malo kao društvo pratiojednog našeg čoveka po nekim pregledima. Odlučio poput ministra zdravlja Tomice Milosavljevića da jednostavniju operaciju odradi u inostranstvu.
nema čovek poverenja u naše zdravstvo (mislim na obojicu)

da ne dužim. funkcioniše to daleko jednostavnije i brže, kombinacija privatnog i državnog i u par minuta pre zakazanog izlazi mlađi doktor iz ordinacije.
Objasnim ja da smo stranci... nikakav problem. Konverzacija kakvu nikada nigde u našim ustanovama u okolini gde sam rođen nisam doživeo.
polako, opušteno, objašnjva korak po korak 'da li ste me razumeli, da li da ponovo objasnim?'

Završi on to sve.
'Moram nešto da vas pitam. Da li ste svi ovde tako ljubazni ili samo vi?'
- Gospodine to je politika bolnice.

ako nisi razumeo mogu ponovo da ti objasnim (ovde mislim na tebe)

ajde i to da ti raščlanim. Niži ešalon se ponaša onako kako misli da vrh piramide očekuje od njega.
to je osnovni problem partijskih 'trčuljaka'. Bilo da su u Levici Srbije bilo da su u radikalima.

Zašto ti mrziš Gedžu više nego Vučića - i zašto ga zoveš trčuljak?!

Kaže da sam mu dosadan jer stalno pričam istu priču. U stvari ja hoću da mu kažem istu stvar iz nekoliko uglova. Razumem da mu teže ide pa sam strpljiv.
On, sa druge strane, zastupa nekoliko različitih stavova, nekoliko suprotstavljenih društvenih uređenja pokušavajući da sve to uklopi u jedan 'narativ' ali malo, malo pa pobije samog sebe.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:28 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

gedza.73
macak.tosa031
Pod 1 - bio bo pošteniji!

voleo bih da sam siguran u sebe kao ti u mene
...

To je razumljivo - i normalno.
Jer - sebe najbolje znaš - a posebno svoje slabosti i mane.
Mnogi ljudi nikada ne ukapiraju da je najozbiljnija 'bitka' koju u životu vode - bitka sa samim sobom.
Jebeš mačka tošu i nadjebavanje sa njim - da tako kažem.
tasadebeli tasadebeli 20:41 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

gedza.73

Zašto ti mrziš Gedžu više nego Vučića - i zašto ga zoveš trčuljak?!


Kaže da sam mu dosadan jer stalno pričam istu priču. U stvari ja hoću da mu kažem istu stvar iz nekoliko uglova. Razumem da mu teže ide pa sam strpljiv.
On, sa druge strane, zastupa nekoliko različitih stavova, nekoliko suprotstavljenih društvenih uređenja pokušavajući da sve to uklopi u jedan 'narativ' ali malo, malo pa pobije samog sebe.





Ево, Геџо, да шерујем и колегијално солидаришем с тобом.
tasadebeli tasadebeli 20:56 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

freehand

Đe je problem? Pa sredili su obrazovanje skoro pa kao i medije i kulturu. Taman po svojoj i meri svojih obožavalaca.



Дочим су они од 2000. до 2012. увели фински модел образовања који је функционисао као швицарски сат, из Цириха не из Женеве, и све нам је било потаман за дуги низ векова несметаног развоја цветајуће демократије и цивилног друштва?

Дај бре, Фри...

Треба ли да те подсећам на Ђиласове предизборне орманчиће за књиге по школама и по два поклоњена комплета уџбеника за децу у школама да се клинци не би килавили вукући ранчеве на леђима?

Само тада, те школске године, и никад више. И само у београдским школама.

Ти орманчићи данас углавном прде празни по школама и заузимају простор јербо клинци сада имају само по један комплет уџбеника који су им родитељи приуштили и који опет носе у ранчевима као и пре. Школе још увек не смеју да отпишу те орманчиће бојећи се да ће их неко у будућим истрагама финансијских токова наших врлих страначких вођа и чланова партија о прању пара питати зашто су те орманчиће послали на отпад за метал а да никог нису питали.

Фри, политичка/политикантска шабанизација Србије је одавно почела. И механизми су одавно разрађени.

Ови данас и тренутно на власти не раде ништа другачије од онога што су радили и они пре 2012.




shone shone 21:03 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Ови данас и тренутно на власти не раде ништа другачије од онога што су радили и они пре 2012.


I oni pre Rimljana.....




tasadebeli tasadebeli 21:40 07.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

shone
Ови данас и тренутно на власти не раде ништа другачије од онога што су радили и они пре 2012.


I oni pre Rimljana.....





Јбг! Има се, може им се!





freehand freehand 06:15 08.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

ajde i to da ti raščlanim. Niži ešalon se ponaša onako kako misli da vrh piramide očekuje od njega.
to je osnovni problem partijskih 'trčuljaka'. Bilo da su u Levici Srbije bilo da su u radikalima.

Kaže da sam mu dosadan jer stalno pričam istu priču. U stvari ja hoću da mu kažem istu stvar iz nekoliko uglova. Razumem da mu teže ide pa sam strpljiv.

Ne, trčuljak. O nečem drugom je reč. Tvoja "promišljanja" večito su motanje nekoliko klimavih motiva u beskrajnim ponavljanjima, najčešće povezno klimavih ili potpuno pogrešnim logičkim vezama i spakovano u besmislene generalizacije.
Uz to temeljeno na sramno čestim potezanjem besramnih poluistina ili presnih laži, umetanja i podmetanja nikad izrečenih reči ili stavova.
Ukratko i jednostavno - pričaš sam sa sobom koristeći sagovornika kao strašilo kome kao trbuhozborac daješ da kobajagi iznosi ono po čemu posle udaraš svojim "primerima".
macak.tosa031 macak.tosa031 07:36 08.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

freehand
ajde i to da ti raščlanim. Niži ešalon se ponaša onako kako misli da vrh piramide očekuje od njega.
to je osnovni problem partijskih 'trčuljaka'. Bilo da su u Levici Srbije bilo da su u radikalima.

Kaže da sam mu dosadan jer stalno pričam istu priču. U stvari ja hoću da mu kažem istu stvar iz nekoliko uglova. Razumem da mu teže ide pa sam strpljiv.

Ne, trčuljak. O nečem drugom je reč. Tvoja "promišljanja" večito su motanje nekoliko klimavih motiva u beskrajnim ponavljanjima, najčešće povezno klimavih ili potpuno pogrešnim logičkim vezama i spakovano u besmislene generalizacije.
Uz to temeljeno na sramno čestim potezanjem besramnih poluistina ili presnih laži, umetanja i podmetanja nikad izrečenih reči ili stavova.
Ukratko i jednostavno - pričaš sam sa sobom koristeći sagovornika kao strašilo kome kao trbuhozborac daješ da kobajagi iznosi ono po čemu posle udaraš svojim "primerima".

Nisi u pravu!
Gedža je jedan od retko konzistentnih blogera.
No, ni dalje ne vidim razlog da ga tako strasno mrziš.
looping looping 09:02 08.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Фри, политичка/политикантска шабанизација Србије је одавно почела. И механизми су одавно разрађени.

Ови данас и тренутно на власти не раде ништа другачије од онога што су радили и они пре 2012.

Džaba mu objašnjavaš, mada je opšte poznato.
Za njega, Vučić je sve to izmislio i nikad gore nego sada. Više se laže, krade, mulja, kupuju se diplome, malverzacije, stranačka zapošljavanja, korupcija...

Samo je problem ko bi mogao na to da se primi i da na Vučića gleda kao na nešto posebno, specijalno u odnosu na sve prethodne. Možda neko ko se rodio posle 2012.
gedza.73 gedza.73 11:23 08.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

freehand
Ne, trčuljak. O nečem drugom je reč

nije. Ti svaku kritiku gledaš preko nišana.
'bilo je i previše afera od pravosuđa do nameštenih tendera u vreme demokrata'
'a - ha. Evo ga još jedan naprednjak. Ne, ti si radikal'

'komunisti su činili zločine'
'a - ha. Ljotićevac znači? Ljutiš se što su pobili tvoje na Kočevskom rogu?'

'bolji je zapadni sistem privrede'
'a - ha. Ti si znači srbski domaćin koji rakijom dočekuje okupatore'

'ko ih šiša neka ratuju, šta se mi mešamo'
'a - ha. ti bi samo da sediš na ćepenku dok svet krvari'

('a - ha' je Frihend. Poslednji primer je komentar koji piše u pauzi ratovanja u Ukrajini. Ili Siriji. Ili pali gume na strani francuskih radnika. Ili u Hong Kongu. Ili iz svog kreveta toplo ušuškan)

Uz to temeljeno na sramno čestim potezanjem besramnih poluistina ili presnih laži,

kao što si ti 'montirao' priču o Milanu Stojadinoviću?

večito su motanje nekoliko klimavih motiva u beskrajnim ponavljanjima, najčešće povezno klimavih ili potpuno pogrešnim logičkim vezama i spakovano u besmislene generalizacije


pristojno sam ti postavio pitanje o 'učešću Borka Stefanovića u aferi Milan Kovačević' a ti, umesto da kažeš svoje mišljenje, si krenuo poptuno isto kao Đukanović u predlozima Utisak nedelje (pogledaj snimak od 9:26 do 10:40 i 11:50 do 12:33)



'što izmišljate, niste to mogli da gledate... da se spuštate na nivo da odgovarate takvom jednom čoveku a što bi to neko radio, a ko je on da dođe ga propituje, a što je pozvan da to radi'
'al ovo nije to ta tema, ovde je pitanje ko suštinski vlada Srbija'

mariopan mariopan 11:54 08.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

mariopan
odradiću svaki posao ma kako odvratan bio, ginem za interese Vođe ma ko on bio, uzmite mehe služiću vam sve dok ste na vlasti verno kao pas.

Gedža

razumem taj koncept putujućih političkih analitičara (ne kažem da se slažem niti tvrdim kako bih ja bio drugačiji, pošteniji ili iskreniji da sam na njihovom mestu).


Možda bi ti bio drugačiji, pošteniji i iskreniji? Zašto ne bi bio ako dođe vreme da te lepe osibine budu poštovane i cenjene koliko vrede a ove loše budu javno raskrinkane kao sramotne?

U takvom društvu, ako bi došlo takvo vreme a za njega se treba boriti, nije teško biti častan i pošten i ponositi se time?

A to vreme bi bilo ono u kome ovaj ološ ne bi imao posla. Kada nikome ne bi više trebali da mute vodu i da služe zlom gospodaru jer bi i zli gospodar bio najuren?

I zamisli kada bi svi oni morali bar jednom u životu da rade i neki posao a uglavnom su ceo život muljali i sankali se na grbači sirotinje?
E, da mi je da to vidim pre nego sto umrem?
gedza.73 gedza.73 14:41 08.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Možda bi ti bio drugačiji, pošteniji i iskreniji?

ne znam i ne želim da probam.
ranije su malo me muntali da priđem jednima, drugima ili trećima... od ovih današnjih mi niko ništa nije predlagao niti nudio. Izgleda da znaju kako nisam njihov.
bilo je tupavih predloga u blogovskim diskusijama 'a što se ti politički ne angažuješ' kao kad neko kaže kako je loše urađen put pa dobiješ odgovor 'a što ga ti ne asfaltiraš bolje?'
Radim ono što radim onako kako mislim da treba i sve u svemu sam zadovoljan.
Uglavnom sam sam sebi kriv za sve.

I zamisli kada bi svi oni morali bar jednom u životu da rade i neki posao a uglavnom su ceo život muljali i sankali se na grbači sirotinje?

džabe se nadaš. Meni najviše dele savete i najviše mi pametuju prva, druga ili treća generacija 'zalužnih' i podobnih građana bilo kog sistema. Od komunističkog, Miloševićevog, demokratskog do ovog danas. Klasični grebatori, neznalice i muljatori.

sve što imaju imaju zahvaljujući tome što im je bar jedan u porodici bio ljiga ili Član i danas se baveposlom kojim se bave jer im je taj jedan omogućio svojim poltronstvom.

da te lepe osibine budu poštovane i cenjene koliko vrede a ove loše budu javno raskrinkane kao sramotne

onda odeš kod doktora koji traži 500 eura kako bi te operisao ovog meseca a ne sledeće godine.
mariopan mariopan 15:05 08.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

onda odeš kod doktora koji traži 500 eura kako bi te operisao ovog meseca a ne sledeće godine.



Ti baš umeš da ohrabriš i utešiš, pružiš nadu u bolje sutra.
freehand freehand 21:14 08.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština


sve što imaju imaju zahvaljujući tome što im je bar jedan u porodici bio ljiga ili Član i danas se baveposlom kojim se bave jer im je taj jedan omogućio svojim poltronstvom.


Lako je tebi kad u 100 generacija i do 158. kolena imaš samo srpske domaćine i domaćice sa ćitabom o poštenju i bez dodira sa grehom a naročito komunizmom.
Miša Vacić je malo dete.
freehand freehand 21:23 08.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

('a - ha' je Frihend. Poslednji primer je komentar koji piše u pauzi ratovanja u Ukrajini. Ili Siriji. Ili pali gume na strani francuskih radnika. Ili u Hong Kongu. Ili iz svog kreveta toplo ušuškan)

Jel može neko od ovih što su kliknuli na "preporuči" da mi objasni šta ovo znači?
kao što si ti 'montirao' priču o Milanu Stojadinoviću?

Koju sam ja priču montirao?
pristojno sam ti postavio pitanje o 'učešću Borka Stefanovića u aferi Milan Kovačević' a ti, umesto da kažeš svoje mišljenje, si krenuo poptuno isto kao Đukanović u predlozima Utisak nedelje (pogledaj snimak od 9:26 do 10:40 i 11:50 do 12:33)

Od bilo kakvog razgovora sa trčuljcima još je besmislenij odgovarati na njihova rendom trik pitanja.
Nije meni teško da odgovorim šta o tome mislim, naročito što sam - kad je to bilo aktuelno - i napisao u nekoliko komentara svoje viđenje čitave te situacije.
Ali dovoljno je što sebi izgledam kao idiot upuštajući se u bilo kakvu komunikaciju sa nekim ko se ponaša kao ti, ne moram baš da pristajem da me uvlačiš u tu beskrajnu spiralu laži i podmetanja koja sledi posle prvog odgovora.
A deo u kome sebe porediš sa Oljom Bećković a mene sa Đukanovićem... Pa to je urnebesno, trčuljak.
Ajd što si glup - za to nisi kriv. Pokvarenost, međutim, nije ni nasledna ni zadata.
gedza.73 gedza.73 09:32 09.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

još jednom i odustajem.

freehand
Ajd što si glup - za to nisi kriv.

A deo u kome sebe porediš sa Oljom Bećković a mene sa Đukanovićem... Pa to je urnebesno, trčuljak

malo logike nije na odmet. Samo sam napisao izvor sa koga sam skinuo snimak (pošto ga nisam pronašao na netu tako skraćen).

Dakle nisam sebe poredio sa Oljom Bećković već tebe sa Đukanovićem. Ako pročitaš komentar iz nekoliko puta možda shvatiš da nigde nije Olja Bećković postavila pitanje Đukanoviću već slučajni prolaznik. Na pitanje, da ti prepričam, gledaoca iz mase šta misli o diplomi Tome Nikolića on, kao svaki dobar, poslušan partijski bot, odgovara potpuno isto kao i ti (iako uporno tvrdiš 'kako nisu svi isti') na pitanje o Borku Stefanoviću i aferi 'diplomata' (a? jesam li dosadan?) ti odgovaraš

freehand
Ne pada mi na pamet da odgovaram na glupa i direktno sugestivna pitanja ...A što bismo ga vraćali? KIakav je smisao i u kom ga kontekstu postavljaš? Gde je i ko ovde u bilo kom narativu pominjao taj događaj i ikoga od aktera da bi ga ti na ovaj način upotrebio?


u dlaku kao Đukanović. Al' me ubeđuješ kako si drugačiji. e to je urnebesno, e zato smo u čabru. Zato što ste isti samo se razlikujete u rasporedu slova u nazivima partija.

kao što si ti 'montirao' priču o Milanu Stojadinoviću?


Koju sam ja priču montirao?


O saradnji srpskih nacionalista sa ustašama. Uredno si preskočio da napišeš kako je on bio ucenjen od tajnih komunističkih službi koje su mu uhapsile brata i da je bio u stvari agent jugoslovenskih službi. Tvoja priča i arhivski podaci daju dve potpuno različite slike.

Jel može neko od ovih što su kliknuli na "preporuči" da mi objasni šta ovo znači?

Boriš se protiv nezavisnosti Kosova iz pančeva a ne iz prizrena. Po dosta sličnih tema uglavnom se zalažeš za mlaćenje gloginja tuđim qrcem.
Ili okrećeš kako ti kad u skladu sa političkim svetonazirma odgovara.
poput teme o nacionalizaciji. kad se povede priča odgovaraš navodeći primere ko je sve i gde nacionalizovao po svetu.
za očekivati je da staneš na stranu kosovskih institucija da nacionalizuju Gazivode.

I tako. Jednom vamo, drugi put tamo, sledeći put opet nešdo izvrdaš...

Što se tiče 'trčuljka'. Više volim da budem trčuljak nego foler i pozer.
freehand freehand 19:12 09.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

Al' me ubeđuješ kako si drugačij

Ama ja ni pametne i drage ljude ne ubeđujem nikad ništa o sebi kamoli maliciozne budale sa interneta, pobogu... Ti si sebi baš dao na značaju.
tasadebeli tasadebeli 20:44 09.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština

freehand
Al' me ubeđuješ kako si drugačij

Ama ja ni pametne i drage ljude ne ubeđujem nikad ništa o sebei kamoli maliciozne budale sa interneta, pobogu... Ti si sebi baš dao na značaju.









И што сада, уместо да човеку који ти је све лепо изложио и образложио рекавши ти какав си ти заиста у коментарисању на Блогу Б92, упућујеш увреду да је малициозна будала?

Он ти без иједне увреде, аргументовано, каже шта мисли о теби. Ниједном те није увредио. То је оно што он мисли о теби на основу твојих коментара на Блогу Б92.

А ти уместо да се запиташ како је дошло до тога да те Геџа, који нема ама баш никакав други мотив сем да ти каже истину у лице о теби самом, види баш таквог како ти је рекао, тог истог Геџу називаш "трчуљком", "малициозном будалом",... све мислећи како си га тиме понизио.

А само си показао какво си говно од човека и ништа друго. И тиме дао још један доказ да је Геџа у праву.



Ti svaku kritiku gledaš preko nišana.
'bilo je i previše afera od pravosuđa do nameštenih tendera u vreme demokrata'
'a - ha. Evo ga još jedan naprednjak. Ne, ti si radikal'

'komunisti su činili zločine'
'a - ha. Ljotićevac znači? Ljutiš se što su pobili tvoje na Kočevskom rogu?'

'bolji je zapadni sistem privrede'
'a - ha. Ti si znači srbski domaćin koji rakijom dočekuje okupatore'

'ko ih šiša neka ratuju, šta se mi mešamo'
'a - ha. ti bi samo da sediš na ćepenku dok svet krvari'

('a - ha' je Frihend. Poslednji primer je komentar koji piše u pauzi ratovanja u Ukrajini. Ili Siriji. Ili pali gume na strani francuskih radnika. Ili u Hong Kongu. Ili iz svog kreveta toplo ušuškan)
freehand freehand 20:50 09.10.2019

Re: Marićevština i Krstićevština


И што сада, уместо да човеку који ти је све лепо изложио и образложио рекавши ти какав си ти заиста у коментарисању на Блогу Б92, упућујеш увреду да је малициозна будала?

Он ти без иједне увреде, аргументовано, каже шта мисли о теби. Ниједном те није увредио. То је оно што он мисли о теби на основу твојих коментара на Блогу Б92.

А ти уместо да се запиташ како је дошло до тога да те Геџа, који нема ама баш никакав други мотив сем да ти каже истину у лице о теби самом, види баш таквог како ти је рекао, тог истог Геџу називаш "трчуљком", "малициозном будалом",... све мислећи како си га тиме понизио.

А само си показао какво си говно од човека и ништа друго. И тиме дао још један доказ да је Геџа у праву.


Hoćeš ti jednu bonu, Taso? :)
tasadebeli tasadebeli 23:08 09.10.2019

Геџо, све је истина што си рекао

Ево ти га још један доказ за твоје тврдње.

Шта ћеш...

Шљам и говно од човека остају заувек шљам и говно од човека.

Са таквима Блог Б92 одмах процвета и замирише као смрдљевак.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana