Dvostruki aršini izborne tišine + jedina istina u kampanji

ceda_urosevic RSS / 05.05.2008. u 14:06

halftrue1.jpgIma nešto u toj poslednjoj nedelji pred izbore. Građani i građanke koji razmišljaju na ovaj ili onaj način, u ovoj nedelji ubeđeno i sa, ničim izazvanim samopouzdanjem, pretpostavljaju kakvi će rezultati njihovih favorita biti. Pomno se prate aktivnosti kandidata za javne funkcije, traži se skandal, isčekuje se neka šokantna vest koja bi zatvorila kampanju. Tri je dana do četvrtka, do početka velikog parlamentarnog posta i tišine o svemu ovome. Tišina, za neke, međutim, već uveliko traje.

Iskustvo nam govori da je pred taj zvanični muk koji nikad do sada (bar ne ovde) nije bio pravi muk, sve moguće. Dogodiće se, možda, nešto krupno, neka vest koju radoznalo tražimo u predizbornim jutrima. Imali smo mesec i po dana kampanje, koja je bila sve, sem predstavljanja programa stranaka. Svih, sem dve. Svoju viziju jasno su nam predočili jedino DSS i LDP. Jedino u vezi sa ove dve stranke nemamo nikakvu dilemu što se njihovih programa i ponude koja je pred biračima tiče.

Izolacija i 90e s jedne / evropska budućnost Srbije u svakom smislu s druge strane.

Mi, zapravo, ne znamo, na osnovu izjava političkih elita, već mahom na osnovu manipulacija i tračeva, ko su eventualni nosioci najvažnijih funkcija u državi posle 11. maja. Mi, zapravo, ne znamo ni prave rejtinge stranaka za koje ćemo glasati. Konfuzija koja nastaje kad odslušamo vesti na samo dve različite televizije ili ih pročitamo u samo dva različita izdanja dnevnih listova, ostavlja utisak da će jedino pravo istraživanje javnog mnjenja u Srbiji biti u nedelju. Pretpostavljamo da će stranka ta i ta, na osnovu istraživanja tog i tog, ostvariti taj i taj rezultat. Pretpostavljamo da će stranka ta i ta, na osnovu izjava (nepotvrđenih iz vrha stranke) svog čelnika tog i tog, ući u koaliciju sa tom i tom strankom.

Medijske blokade koje prate grupu kandidata okupljenu na listi LDP-a, svako ko je iole objektivan, ne može a da ne primeti. Odličan je primer gradska kampanja.

Akcije u kampanji naše blogerke, kandidatkinje za gradonačelnicu Beograda, Biljane Srbljanović, koja je svakodnevno predstavljala građanima i građankama Beograda svoj program, ostale su skrajnute po marginama dnevnih listova i minimizirane u vestima svih TV kuća. Primetili ste možda, da kad god je „njen red" na vestima, gde bi trebalo da vidimo šta je danas (pored drugih pretendenata na mesto gradonačelnika) kandidatkinja LDP-a radila i koji je deo svog programa predstavila, doživljavamo situaciju da spiker najvaljuje 30 sekundi vest, dok prilog traje 10ak.

Kada je reč o drugim kandidatima, gledamo celo poluvreme utakmice Đilas, Tadić i drugari, dok najava za prilog traje neuporedivo kraće. Kada Vučić iscenira susret sa svojim pristalicama na Adi, na primer, imamo priliku da odslušamo i šum vode i šetnju mladih i zagrljenih i njegov plan za ko zna šta. Kada Mrka, naš drug, povede Obradovića i rukom pokaže na most koji je srušen zbog politike njegove stranke, te obeća da će pre roka sagraditi novi, nađe se vremena i za vetar u kosi i za Žarkov neodoljivi osmeh. Kada gospodin Aleksandar poseti deponiju gacajući i ne reagujući na smrad koji se širi, imamo vremena da odslušamo sva sricanja praznih reči i obećanja. U situaciji kada isčekujemo da se predizborni blok završi, nemamo priliku da čujemo Biljanu na način na koji čujemo ostale. To je, izgleda, i ona shvatila pa sažima sve što ima da kaže u 10 sekundi. Za mene je to dovoljno, meni je jasno o čemu se radi.

563580928480c4ff4db5b3704883349_ext.jpgNeko se sigurno neće složiti sa mnom i to će pravdati činjenicom da se o njenim nastupima u medijima najviše govori, pa će odatle izvesti zaključak, koji je zapravo privid, da je u medijima ima mnogo i previše. Tačno je da su njeni dosadašnji medijski nastupi najupečatljiviji u ovoj kampanji. To je, međutim, ne zato što joj je dat prostor kao drugim kandidatima, već zato što ima šta da kaže i zbog načina na koji saopštava to što govori.

Ljudi to prepoznaju, ljudi se identifikuju sa tim i o tome se priča. Ja se, na primer, ne mogu setiti nijedne, ali baš nijedne, izjave bilo kog drugog kandidata (a gledamo ih svaki dan, ceo dan) koja je bila do te mere upečatljiva ili važna za mene da bih je zapamtio.

Kada je ona govorila o sastavu gradske uprave i departizaciji gradskih preduzeća od čijeg funkcionisanja zavisi život u Beogradu, o decentralizaciji gradske vlasti, o brodu Argus, o povratnoj karti za Beograd za najbolje studente, o stradalim vojnicima na Topčideru, o ruševinama u Kneza Miloša, o Savetu gradonačelnika, o bezbednosti u gradu i gradskoj policiji - toga se sećam. To su sve nove, sveže ideje koje bi donele neku realnu promenu, za koju svi navijamo.

Ovi što otvaraju milionito virtuelno obdanište, koji grade nepostojeće mostove ili silaze u najdublje dubine kanalizacione mreže grada, ne ostavljaju nikakav utisak na mene. Niti ulivaju poverenje ni spremnost da zaista nešto promene. Velikim delom to je zbog toga što su do sada imali x prilika da to i urade. Velikim delom zbog toga što su toliko uprljani aferama i bogatim iskustvima u pljačkanju građana, da im prosto ne verujem pa sve i da dube na trepavici. A nije da nije bilo i toga.

Rezultati izbora, koje željno i možda, kako beše, sa tugom i nevericom, iščekujemo pokazaće dve stvari. Pokazaće koliko smo uspeli da ne podlegnemo manipulacijama i koliko smo, uprkos konstantnoj predizbornoj tišini, uspeli da prepoznamo privid od mogućnosti da na ključna mesta postavimo ljude koji bi poboljšali naš život u ovoj zemlji i gradu.

Moj je utisak da smo dovoljno pametni, i što bi rekla BS, da smo pametniji od naših političkih elita. Desetog maja važno je da opomenemo sve koje znamo, da podsetimo zaboravne i ubedimo neodlučne i razočarane da izađu i šire dalje podršku, poverenje i optimizam.

Da izađu na izbore, jer nam se kezi stravična mogućnost uspeha manipulacije kampanje DSS-a i SRS-a, njihovih medija i saboraca.

storyThumb.jpg?storyId=1217Što šira podrška LDP-u to manja mogućnost za vladu radikala i Koštunice" - to je jedina istina u ovoj kampanji. Rekla ju je baš BS. Ostalo su zastrašivanja, spinovanja, neispunjena, a uvek ista obećanja, stari dugovi i zajmovi.

Što šira podrška LDPu, to manja mogućnost da, po uslovu DS-a, DSS „promeni" stav o Evropi i SSP-u i na taj način opet uđe u još jednu trulu koaliciju i DS-u postane ponovo prihvatljiv partner u vlasti. Što šira podrška LDPu - to veća šansa za sve ono što nisu uradili do sada. Mladić, Šengen, nove vrednosti, istina, rad, budućnost, sigurnost, pravda, stabilnost, sloboda.

Za kraj, kakvog je efekta imala gradska kampanja na vas, ako je uopšte imala ikakvog? Jesu li se promenile pozicije od početka aprila do danas?

P.S.

Ko nije, ako hoće, može da pročita Biljanin program za Beograd, ne znam šta bi mu se moglo zameriti. Koliko razumem, ona se neće javljati pre izbora, a šteta bi bila da se ne objavi i ovde, kod nas.

Toliko smo toga čitali što je napisala, sada njene reči možemo da podržimo i pomognemo realizaciji ovih ideja.

Ja idem da širim dalje na svoj način, da popričam sa dva apstinenta, a ovde ostavljam upozorenje dežurnim trolerima da ne razvodnjavaju priču jer će biti banovani bez objašnjenja i obrazlaganja. Hvala svima.

Atačmenti



Komentari (106)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vračarac Vračarac 14:16 05.05.2008

lep program

Zaista lep program kome se može malo šta zameriti, ali to je slučaj i sa programima drugih kandidata. Spisak lepih želja.
11.maja ipak pecanje.
irvas irvas 14:27 05.05.2008

Re: lep program

Vračarac
Zaista lep program kome se može malo šta zameriti, ali to je slučaj i sa programima drugih kandidata. Spisak lepih želja. 11.maja ipak pecanje.

opet ti sa tvojim pecanjem.
idi brate na to pecanje vise i mani se politickih diskusija ako si vec odlucio da ne ucestvujes.
Vračarac Vračarac 14:29 05.05.2008

Re: lep program

opet ti sa tvojim pecanjem.
idi brate na to pecanje vise i mani se politickih diskusija ako si vec odlucio da ne ucestvujes.

Da li bi ste svratili na riblju čorbu posle čuvanja kutije i brojanja listića? Cenim umorićete se od izbornih aktivnosti pa ne bi bilo loše da se malo okrepite.
adam weisphaut adam weisphaut 14:37 05.05.2008

Re: lep program

Da li bi ste svratili na riblju čorbu .

Nisam ni sumnjao da si fan Bore
Vračarac Vračarac 14:50 05.05.2008

Re: lep program

Ova definitivno nije savska.
ne hvala.

U svakom slučaju, ko ponuđen taj i ... Poziv i dalje važi. Za slučaj da se predomislite.
remorker remorker 16:08 05.05.2008

Re: lep program

Aloha bre,nije mi samo jasno zasto ove lepe dane ne iskoristis za pecanje nego gubis svoje dragoceno vreme blogujuci sa nama?????
Lepo stap pa pravac pecanje!!!!
Jasno?!?!
Dolybell Dolybell 16:55 05.05.2008

Re: lep program

lep program


Šta znači : LEP PROGRAM ?
Nećemo ga uramljivati i držati kao ukras na zidu u sobi.
Program je pre svega dobar i realan, najvažnije što je
ostvarljiv a ne iluzoran sa megalomanskim obećanjima
(kakvi su ostali programi, a narod, iako zna da su neostvarljivi - kao
deca : veruju u bajke, nadajući se čudu, jer taj nebeski narod
se još nije spustio na zemlju - a kad će - ne zna se ?
Pre će biti da će tresnuti o zemlju i naći se u čudu! )

LDP i Biljana su u svoj ovoj ludnici - jedini koji imaju
stvarnost pred očima i koja im je jasna, i zbog toga su im i
stavovi i programi pravi i racionalni.
Naravno, da tu računam i sve nas koji ih podržavamo -
ne samo zato što nam se oni dopadaju, već zato što
i mi vidimo isto što i oni, i znamo da su njihove ideje i
stremljenja jedino prava - zapravo, podudarna našim.
Vračarac Vračarac 21:07 05.05.2008

Re: lep program

Aloha bre,nije mi samo jasno zasto ove lepe dane ne iskoristis za pecanje nego gubis svoje dragoceno vreme blogujuci sa nama?????
Lepo stap pa pravac pecanje!!!!

Pa upravo to i činim kad god mogu da izađem iz kancelarije, ali i na svaskim šlepovima se nađe mesto gde može da se uloguje na internet dok čekaš da zagrize (što se uglavnom i ne desi). Milina pecanje, roštilj, kotlić, 'ladno pivo ili špricer i partija lepog blogovanja. Probajte.
Jasno?!?!

a da vi slučajno niste iz "stroja"?
Šta znači : LEP PROGRAM ?

Znači lep isto kao i programi drugih kandidata. Ništa više. isto realan i isto ostvarljiv. Pročitajte sve programe i videćete da je tako. Bez šale.
Hoćete li vi možda na čorbicu jedanaestog po proglašenju rezultata?
remorker remorker 23:52 05.05.2008

Re: lep program

Vračarac
Aloha bre,nije mi samo jasno zasto ove lepe dane ne iskoristis za pecanje nego gubis svoje dragoceno vreme blogujuci sa nama?????
Lepo stap pa pravac pecanje!!!!

Pa upravo to i činim kad god mogu da izađem iz kancelarije, ali i na svaskim šlepovima se nađe mesto gde može da se uloguje na internet dok čekaš da zagrize (što se uglavnom i ne desi). Milina pecanje, roštilj, kotlić, 'ladno pivo ili špricer i partija lepog blogovanja. Probajte.
Jasno?!?!

a da vi slučajno niste iz "stroja"?
Šta znači : LEP PROGRAM ?

Znači lep isto kao i programi drugih kandidata. Ništa više. isto realan i isto ostvarljiv. Pročitajte sve programe i videćete da je tako. Bez šale.
Hoćete li vi možda na čorbicu jedanaestog po proglašenju rezultata?

A da ti nisi iz Db-a?Samo covece rovaris,i uleces sa koskama i buvama......Sta je frka da ne ostanes bez posla?????
Dolybell Dolybell 04:37 06.05.2008

Re: lep program

Ništa više. isto realan i isto ostvarljiv


Samo koliko koštaju novaca i nerava ti programi
zajedno sa facama koje se nude da ih realizuju?
Svi oni vide svoju korist od realizacije,
jer su svi menadžeri za svoj džep.
Vračarac Vračarac 07:12 06.05.2008

Re: lep program

A da ti nisi iz Db-a?Samo covece rovaris,i uleces sa koskama i buvama......Sta je frka da ne ostanes bez posla?????

Imam svoju (jako malu) firmu. I mislim da (bar za sada) nema opasnosti da ja i ljudi koji rade u mojoj fitmi, dakle njih četvoro, ostanemo bez posla. DB, BIA, DS, DSS, Obraz, Stroj, Tadićevac, radikal, element ... baš me zanima kakvu ćete mi kvalifikaciju još prišiti.

Svi oni vide svoju korist od realizacije,
jer su svi menadžeri za svoj džep.

Tačno. Apsolutno tačno ali sa jednom malom ispravkom, SVAKO ko uđe u politiku na kraju ispadne "dobar". Još uvek ne znam ni za jednu osobu koja je bila na bilo kojoj javnoj funkciji a da joj se nije popravio bankovni konto. To je jedan od osnovnih razloga zbog koga bojkotujem sve izbore.
milandezz milandezz 21:31 06.05.2008

Re: lep program

Aloha bre,nije mi samo jasno zasto ove lepe dane ne iskoristis za pecanje nego gubis svoje dragoceno vreme blogujuci sa nama?????

On peca za biu. Rovac je to. No, uskoro ce se, svi oni, preobraziti u gliste.
Vračarac Vračarac 11:43 07.05.2008

Re: lep program

Remorker tvrdi DB, milandezz je ubeđen da je u pitanju BIA. Molim vas da se usaglasite. Ovako sve zvuči veoma neozbiljno.
Zeks Zeks 14:24 05.05.2008

Gradonacelnica

Za kraj, kakvog je efekta imala gradska kampanja na vas, ako je uopšte imala ikakvog? Jesu li se promenile pozicije od početka aprila do danas?

Ja sam resio da glasam za LDP,na obe liste, kad je Biljana Srbljanovic kandidovana za gradonacelnicu Beograda....
Dolybell Dolybell 17:05 05.05.2008

Re: Gradonacelnica

Ja sam resio da glasam za LDP,na obe liste, kad je Biljana Srbljanovic kandidovana za gradonacelnicu Beograda....

I ja takođe


Palilula Palilula 14:37 05.05.2008

ldp

Ja

Sirim

Dalje
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:54 05.05.2008

mediji i izbori

Akcije u kampanji naše blogerke, kandidatkinje za gradonačelnicu Beograda, Biljane Srbljanović, koja je svakodnevno predstavljala građanima i građankama Beograda svoj program, ostale su skrajnute po marginama dnevnih listova i minimizirane u vestima svih TV kuća.


Isti slučaj je i sa medijima u Novom Sadu - LDP se prati samo onda i onoliko koliko mora
(to se valjda zove zakonski minimum) i to uglavnom tako što ostale partije lepo dobiju
prostor u kom govore sami kandidati dok LDP kampanju opisuje spiker, novinar, šta li već...

Na novosadskoj TVPanoniji, recimo, LDP nije bio prisutan čak ni u vidu statističke greške... Jednostavno
je izbrisan iz programa - na način na koji to nije činila čak ni TV Bastilja. Čak ni reči ni o jučerašnjem mitingu.

No, sve to je u suštini nebitno - ideja koja stoji iza LDP-a nikakvom medijskom blokadom
od građana ne može da se sakrije. Sliku koji ne vide naši mediji vide svi ostali u ovoj zemlji.
Čak sam sklon da mislim kako će čak i medijska blokada na kraju ispasti na korist LDP-a.
Lale Gator Lale Gator 15:30 05.05.2008

Re: mediji i izbori

duck duck 17:23 05.05.2008

Re: mediji i izbori

U Novom Sadu je nevidjena medijska blokada LDP-a. Ako bi slusali i gledali lokalne medije u Novom Sadu pitali bismo se da li LDP u Novom Sadu uopste i postoji.
Tipican primer je jedna lokalna radio stanica ciji sam sajt do nedavno redovno posecivao. Pa vest o jucersanjem mitingu na Trgu Slobode koji je zavrsen oko 19h saopstili su tek danas popodne i to maleckim tekstom od dve recenice Cedomira Jovanovica????
Jucerasnji miting je pokazao da sto vise ignorisu LDP, vise gradjana ga podrzava.
Na pocetku kampanje sam rekao sve ispod 10% u Vojvodini za LDP smatracu neuspehom, ako je suditi po mitingu juce 10% je odavno prebaceno!
Paki Paki 16:37 06.05.2008

Re: mediji i izbori

Nastavak je bolji :)

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:13 06.05.2008

Re: mediji i izbori

duck,

apsolutno ste u pravu - medijska blokada ldp-a u novom sadu jeste takva da bi pojedinim gradskim medijima na doslednosti u ignorisanju ldp-a pozavidela čak i tv bastilja.
na dve gradske tv u ovoj kampanji nismo postojali čak ni u vidu statističke greške
- neću da navodim da mi se ne bi zamerilo ali svakako znate koje su...
takođe, apsolutno ste u pravu i za radio o kom pričate (posebno je simpatomatična ona njihova anketa).
no šta je tu je - glavu gore: nemamo medije ali zato imamo ulice, trgove, stanove, kuće...
što bi rekla naša bg gradonačelnica - očito je da i novi sad ali i svaki drugi naš grad
u evropu moramo da uvedemo kampanjom od vrata do vrata...
duck duck 13:47 07.05.2008

Re: mediji i izbori

Nebojsa,
anketa koju spominjes (ne poznajem te licno ali na Blogu ne volim da persiram, a i tu smo negde po godinama :)) je stvarno nevidjena glupost i vec sam je spominjao negde na nekom blogu ili kao komentar. Ocekujem da cete u Novom Sadu i Vojvodini biti treca stranka po podrsci bez obzira na medije. Imate veliku podrsku i od nas koji nismo clanovi LDP-a ali zato medju prijateljima i rodbinom sirimo dalje

Mishaa Mishaa 14:57 05.05.2008

Komentar

Ova kampanja, a pogotovu kampanja za gradonacelnika Beograda se odlikuje nekom komunističkom sirovošću. Svi su zagazili u blato i "rešavaju" probleme naroda. Moram da primetim da je stil baje koji pokretom ruke diže kuće i mostove na licu mesta, uveo još Mrkonjić tokom obnove. Prvi ga je zatim prihvatio Velja, a sada i Đilas i Vučić. Popović je tu negde, ali svojom pojavom više odaje utisak nekog knjiškog moljca nego tipa koji na eks može da saspe zidarsko pivo. (Žarka iz SPSa neću ni da komentarišem). Među svima njima Biljana izgleda kao... pa recimo potpuno drugačije. Nakon desetogodišnjeg vakuuma unela je svežinu u domaći sparušeni politički život. I što se tiče pojave i što se tiče ideja i generalno pristupa politici. Ljudi su videli da politikom ne mora da se bavi samo buzdovan, biznismen ili profesionalni političar (čitaj neko ko nije ukapirao kako se zarađuje plata). To može da bude i neko uspešan, pametan, optimističan. Neko ko toliko odudara od ustaljenog profila političara da nikome nije jasno šta ona radi među tim usedelim mrakovima koji pričaju dva sata i nikome nije jasno ni šta su rekli, ni na šta su mislili, ni da li su nešto uopšte hteli da kažu.
Vetar u leđa koja je Biljana Srbljanović dala pre svega LDPu u leđa je jasno merljiv. Čak i previše, za ljude kojima ona lično, ali i LDP počinje da predstavlja ozbiljnu konkurenciju. Jedini odgovor za nešto tako jeste sputavanje. Potiskivanje. Ili niski udaraci (videli smo kurir). Jako je dobro što i pored svega toga Biljana uspeva da se pozicionira tako da ostaje iznad sve te vašarske graje gurajući svoj program i svoje ideje i ne okrećući se za svakim kerom koji zalaje.

Pa... samo napred!
Gorio Gorio 16:10 05.05.2008

Re: Komentar

ne okrećući se za svakim kerom koji zalaje

A laju kere Koštunfelda.
dzu dzu 15:38 05.05.2008

stara fora podmetanja klipova

mediji s jedne strane ćute, a sa druge laju na pogrešne note, kao kurir.

ipak, vrlo je vidljivo kako je ozbiljna, iskrena i civilizovana kampanja koja je predstavljala buduću gradonačelnicu. nikakva štorka, niski udarci, neargumentovane optužbe, ništa se od toga nije moglo čuti. kad god je govorila pogađala je epicentar, jednostavnim rečima. vrlo se izdvojila i pored loših uslova u medijima. za one koji hoće da vide.

ostali su kandidati, kao i njihove agresivne kampanje, prosto - demode. veliki prostor koji su neopravdano dobli u medijima, oni nemaju čime da ispune. ni idejom, ni programom, ni harizmom. sve su to samo tlapnje. nažalost. obaška što ih znamo od ranije.

mikimedic mikimedic 15:40 05.05.2008

Plop

Akcije u kampanji naše blogerke, kandidatkinje za gradonačelnicu Beograda, Biljane Srbljanović, koja je svakodnevno predstavljala građanima i građankama Beograda svoj program, ostale su skrajnute po marginama dnevnih listova i minimizirane u vestima svih TV kuća.



... ali, zato na blogu....
Nenad M. Nenad M. 18:03 05.05.2008

Re: Plop

mikimedic
Akcije u kampanji naše blogerke, kandidatkinje za gradonačelnicu Beograda, Biljane Srbljanović, koja je svakodnevno predstavljala građanima i građankama Beograda svoj program, ostale su skrajnute po marginama dnevnih listova i minimizirane u vestima svih TV kuća.



... ali, zato na blogu....


a sto je blog relevantan!? I koji to procenat beogradjana bloguje?
Pa ovde i onako dolaze samo pristalice ds-a i ldp-a!
Dolybell Dolybell 19:50 05.05.2008

Re: Plop

a sto je blog relevantan!? I koji to procenat beogradjana bloguje?
Pa ovde i onako dolaze samo pristalice ds-a i ldp-a!



Hajde onda da ga ukinemo zbog relevantnosti?
Nije stvar u tome uopšte, niti služi za brojanje....
Svi mi imamo u svom okruženju istomišljenike;
nije svejedno šta se može na blogu pročitati - mnogima daje inspiraciju
i dodatnu argumentaciju za duele sa drugačijemislećima...
Ovde se nijedan koji ima drugačije mišljenje ili stav, nije
zadržao do kraja - nikad, jednostavno nije imao sa čime da se bori
sem parolama - a one nisu argumenti..
Osobito oni koji se potpisuju: Kosovo je Srbija,
a nemaju pojma da lupetaju i da je to samouništavajući
stav za Srbe.
Vračarac Vračarac 14:21 06.05.2008

Re: Plop

Pa ovde i onako dolaze samo pristalice ds-a i ldp-a!

I oni umereno desno opredeljeni koji ne glasaju.
pozz
mila mila 14:34 06.05.2008

Re: Plop

I oni umereno desno opredeljeni koji ne glasaju.
pozz




Konačno da si se opredelio vaskoliko.
milandezz milandezz 22:48 06.05.2008

Re: Plop

Pa ovde i onako dolaze samo pristalice ds-a i ldp-a!

Ne dolaze ovde samo pristaice LDP-a i ds-a. Dapače, njihov nastup je toliko superioran da sve ovo drugo izgleda kao troll.
Vračarac Vračarac 11:40 07.05.2008

Re: Plop

Konačno da si se opredelio vaskoliko.

Da ste čitali moje ranije tekstove primetili bi da to nikada nisam ni krio. Kao ni svoje monarhističko ubeđenje. problem je samo što u Srbiji ne postoji partija koja zastupa te stavove.
mila mila 19:05 07.05.2008

Re: Plop

Vračarac
Konačno da si se opredelio vaskoliko.

Da ste čitali moje ranije tekstove primetili bi da to nikada nisam ni krio. Kao ni svoje monarhističko ubeđenje. problem je samo što u Srbiji ne postoji partija koja zastupa te stavove.


Čitam te ki bukvar.
Umerena desnica nema nikakve veze sa monarhističnim uređenjem jedne države.
Tvoj osnovni motiv je da pokušaš da ubediš posetioce bloga da ne treba da izađu na izbore,
jer navodno niko nije vredan tvog glasa.
Svaka podela na levicu, centar i desnicu je trenutno pogrešna, i u slučaju ove države je izrelatizovana mnogo puta.
Ovde je reč o smeni jednog političkog sistema mirnim putem, putem izbora, legalistički.
Zagovaranje drugog načina ima prizvuk pučistički.
I nije istina da se ne može verovati baš ni jednoj strani koja učestvuje na ovim izborima.
Ali da bi verovao nekome, treba prvo da veruješ u sebe.
Nije vreme za nihilistički stav povodom izbora za Evropsku budućnost, već je ključna mobilizacija svesti i aktivan, tačnije, pozitivan stav prema prilici koja nam se pruža.
Na ovim izboram upravo upravo važni su oni koji do sada nisu videli da imaju za koga da glasaju, apstinenti.
kao i oni koji su do sada glasali iz inata, ili protiv nekoga. Sada imaju priliku da glasaju i "za."
Ssvetlana Ssvetlana 15:49 05.05.2008

Nema dileme!

Kada su Biljana Srbljanovic, Vesna Pesic, Zarko Korac...i ostali, da ne nabrajam, u kombinaciji, nemam dilemu! Prosto uzivam kada iznose svoje stavove, koji se apsolutno poklapaju sa mojim!
Bilo je trenutaka, kada sam sumnjala i u svoje poglede na nasu stvarnost...ali hvala Bogu, cujem njih i odahnem! Nisam jos za Lazu L. :)
Mishaa Mishaa 17:36 05.05.2008

Re: Nema dileme!

E stvarno!

Ja sam se i prešaltao sa DSa na LDP zbog Vesne Pešić. Koraća znam kao profesora, a i mnogo mojih prijatelja je polagalo ispite i slušalo nastavu kod njega. Od svih sam čuo sve najbolje o njemu. Korektan je, studentima uvek izlazi u susret... ne vidim što bi u politici bio drugačiji. Sada je tu i Biljana Srbljanović.

Još je Čeda u senci :)
Ssvetlana Ssvetlana 19:02 05.05.2008

Re: Nema dileme!

Secam se divnih predavanja profesora Koraca pocetkom 90-tih, u nekim mracnim salama, gde smo u pogrebnoj tisini slusali satima, sta taj covek ima da kaze! Izlazili smo dignutih glava, puni entuzijazma i potvrde svojih pozitivnih razmisljanja, misleci da samo malo fali kada ce svi to shvatiti na pravi nacin! Nije se desilo.
Posle njega smo odlazili na poljance kod Hrama i slusali Milana St. Protica i divili se retorici i prijateljskom caskanju o istoriji i lopovluku predhodne i tadasnje vlasti! Ostalo je na tome!
Malo nas je i dalje...ali nekako mi je veoma vazno da nas i dalje ima, koji na takav nacin razmisljamo!
Stigla je i Biljana Srbljanovic, sjajna mlada zena..koja se potpuno predaje onome za sta se bori!
Ipak, nije sve izgubljeno!
Inner Party Inner Party 16:11 05.05.2008

Ovi izbori...

Ovi izbori su izmedju Djilasa i Vucica.

BS niko ne percipira kao ozbiljnog kandidata, pa stoga i tolika kolicina medijskog prostora.
Koliko je zastupljen Popovic? Ko je kandidat SPS-a? A kako se zove kandidat PSS-a?
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:17 05.05.2008

Re: Ovi izbori...

Ja se izvinjavam, ko to određuje koji je kandidat dovoljno ozbiljan da bi imao zakonom zagarantovani prostor u medijima?

Kandidat PSS-a se pojavio pre neki dan i njegove se akcije prate. Popović i Obradović imaju više prostora u štampanim medijima od BS. Ko čita novine, zna. To, koliko ljudi percipira Biljanu kao ozbiljnu kandidatkinju pokazaće 11. maj. Problem je u tome što se svako ko ne poseduje bar tri štampana i dva elektronska medija (ili na njih ima ozbiljan uticaj) ne percipira kao ozbiljan kandidat.
niki m niki m 16:46 05.05.2008

Re: Ovi izbori...

Problem je u tome što se svako ko ne poseduje bar tri štampana i dva elektronska medija (ili na njih ima ozbiljan uticaj) ne percipira kao ozbiljan kandidat.


Sta je vas predlog kako da se poboljsa ravnomernost u predstavljanju kandidata?
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:08 05.05.2008

Re: Ovi izbori...

Sta je vas predlog kako da se poboljsa ravnomernost u predstavljanju kandidata?

Da se ustanovljena pravila i preporuke nadležnih institucija za početak poštuju. Da se zakonom o informisanju ili na drugi način ograniči i suzbije tabloidizacija medijskog prostora u Srbiji. Da ne dolazimo u situaciju da se u dnevnom listu objavljuju fotografije neke gole žene i da se pritom, bez ikakve posledice blati jedno svetski priznato ime (pritom to što je neko svetski priznat ne treba da igra bilo kakavu ulogu, treba zaštiti sve) koje je u isto vreme kandidatkinja za gradonačelnicu glavnog grada, a da već sutradan u tom istom listu čitamo intervjue visokih državnih zvaničnika. Za početak, to.
A-ha-ha A-ha-ha 17:08 05.05.2008

Re: Ovi izbori...

Uopšte ne mora da znači da su izbori između Đilasa i Vučića jer ovaj put gradonačelnika ne biraju građani nego odbornici, a postizborna matematika je čudo.

Lično me ne bi čudio rasplet situacije u kome LDP podržava manjinsku vladu koalicija DS/SPS a za uzvrat kao jedini uslov traži jedan resor u kome može da se pokaže i to je mesto gradonačelnika Beograda. A Đilasu radno mesto? Pa nek bude premijer.

Znači i BS ima šansu da postane gradonačelnik, a i da nema građani trebaju da imaju prilike da je čuju, posebno zbog toga što je ona novo lice na učmaloj političkoj sceni Srbije koja vrti sve jedne te iste likove.
niki m niki m 17:31 05.05.2008

Re: Ovi izbori...

Da se ustanovljena pravila i preporuke nadležnih institucija za početak poštuju.


Da, za pocetak bi ovo bilo neophodno.

Da se zakonom o informisanju ili na drugi način ograniči i suzbije tabloidizacija medijskog prostora u Srbiji. Da ne dolazimo u situaciju da se u dnevnom listu objavljuju fotografije neke gole žene i da se pritom, bez ikakve posledice blati jedno svetski priznato ime (pritom to što je neko svetski priznat ne treba da igra bilo kakavu ulogu, treba zaštiti sve) koje je u isto vreme kandidatkinja za gradonačelnicu glavnog grada, a da već sutradan u tom istom listu čitamo intervjue visokih državnih zvaničnika. Za početak, to.


Ovo ne, jer bi to znacilo ozbiljno gusenje slobode medija. Ne znam zasto bi stitili Biljanu Srbljanovic od snimaka iz fima u kome je ucestvovala po svojoj volji. Ne vidim nikakav problem u tome.
Nenad M. Nenad M. 17:58 05.05.2008

Re: Ovi izbori...

Inner Party
Ovi izbori su izmedju Djilasa i Vucica.

BS niko ne percipira kao ozbiljnog kandidata, pa stoga i tolika kolicina medijskog prostora.
Koliko je zastupljen Popovic? Ko je kandidat SPS-a? A kako se zove kandidat PSS-a?


ma da. Znaci istrazivanja diktiraju medijski prostor !? Ili u slucaju Djilasa cinjenica da iste mozete da ucenjujete!?
Dolybell Dolybell 20:06 05.05.2008

Re: Ovi izbori...

Ovi izbori su izmedju Djilasa i Vucica.


Bitno je da pobedi Demokratska opcija u svakom slučaju,
bez obzira, ali isto tako je bitno da LDP ojača, takođe,
time demokratija samo dobija na snazi - ukupno.
LDP je vrlo mlada stranka u odnosu na već prevejane
velike stranke, i samo se treba boriti za što veći cenzus LDP-a.
Ako neće Tadić LDP - narod i okolnosti će ga naterati da
promeni stav, za koji inače, uopšte nisam sigurna da
je baš istinit, jedino ako je sam kao ličnost toliko slab,
da se boji konkurencije - mada nema razloga kad je LDP druga stranka.
Najbolje bi bilo kad bi DS i LDP bili dovoljni za formiranje vlade,
i to bi bilo dugotrajno rešenje.
Zato treba jačati LDP u svakom slučaju.
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:10 05.05.2008

Re: Ovi izbori...

niki m,
mislim da je svima jasno da to nisu Biljanine fotografije. Ako tebi nije, ili možda ne znaš, to je izmišljotina i manipulacija. To nema nikakve veze sa slobodom medija, već sa izvršenjem krivičnog i (sem u Srbiji) kažnjivog dela.
niki m niki m 20:31 05.05.2008

Re: Ovi izbori...

niki m,
mislim da je svima jasno da to nisu Biljanine fotografije.


Ukoliko je tako kao sto kazete onda je to problem za sud. Ipak, citao sam, juce valjda, Kurirovo sapstenje povodom NUNS-ovog reagovanja na slucaj i oni kazu da su zvali Srbljanovicevu ali da ona nije htela da razgovara sa njima. U tom slucaju oni su pokriveni jer pretpostavljam da snimaju ovakve razgovore.
Dolybell Dolybell 05:14 06.05.2008

Re: Ovi izbori...

Problem je u tome što se svako ko ne poseduje bar tri štampana i dva elektronska medija (ili na njih ima ozbiljan uticaj) ne percipira kao ozbiljan kandidat


E zbog toga je i Sloba držao RTS - do poslednjeg dana
i za njega se grabe svi - samo nemaju svi vizu za ulazak -
ko ga jednom osvoji - ne dozvoljava nikom drugom da mu prismrdi,
sem osvajačima.
Ova ovako ostrašćena propaganda sama po sebi je
normalnom čoveku - sumnjiva, čak i da ništa ne zna
o propagatorima i njihovim "adutima".

Došli smo do toga - ponovo - da se preti prvom čoveku DS-a,
stvarno smo jadni kao narod na opštu sablazan i sramotu,
ovakvi kakvi smo - ni za gde nismo - a ne za EU!
Lepo smo pristajali nesvrstanima - jer kad se sad
pogledamo u ogledalo - nemaš gde ni da nas svrstaš !


Treba da nam vrate Kosovo - i da se Albanci lepo prošire po
celoj Srbiji - najlegalnije moguće, te tako da Evropu oslobodimo
I Srba i njihovog plemenskog primitivizma, koji unosi samo
nestabilnost i nesreću toj Evropi
.

Ja, lično sam veoma zahvalna Albancima što su pristali
da zadrže samo Kosovo, a mogli su imati celu Srbiju za
pedesetak godina.
mayo1 mayo1 16:59 05.05.2008

Pitanje

Da li se u Srbiji gradonačelnik bira neposredno, odnosno glasa se za određenu osobu, ili ga biraju stranke izabrane u gradsko vijeće ili skupštinu?
Da li se glasa za npr gđu Srbljanović ili je potrebno da LDP osvoji većinu ( samostalno ili u koaliciji) u gradu Beogradu da bi gđa Srbljanović postala gradonačelnica?
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:04 05.05.2008

Re: Pitanje

mayo1 - evo odgovora
mayo1 mayo1 17:15 05.05.2008

Re: Pitanje

Zahvaljujem.
Navijački sa strane doista držim palčeve LDP-u i gđi Srbljanović, mada iskreno mislim da će to biti prilično teško.

Svejedno,
damn torpedoes, full speed ahead.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:18 05.05.2008

Nije sporna BS, sporan LDP

Niko normalan, ko je iole pismen i drzi do sebe, nema razloga da ne veruje da bi BS bila - dobra gradonacelnica. Ne zato sto je dama (u pretproslom mandatu smo imali jednu zenu za gradonacelnicu, pa bolje da je nije bilo), vec zato sto je PERSONALITY, zdravorazumska, sto bi umela u novoj funkciji da trezveno postavlja stvari na pravi nacin, u stilu "Let's make first things first". Medjutim, zbog anacionalne politike LDP, velike raznolikosti njenih celnika i uopste nedozvoljene iskljucivost CJ, malo ce ljudi glasati za njih, pa time i za BS. To ne umanjuje znacaj njenog pokusaja da pomogne LDP, ali naivno bi bilo da ocekuje da ce to bitno da utice na stvar...
Cedo, imate pravo da kazete
Ljudi to prepoznaju, ljudi se identifikuju sa tim i o tome se priča. Ja se, na primer, ne mogu setiti nijedne, ali baš nijedne, izjave bilo kog drugog kandidata (a gledamo ih svaki dan, ceo dan) koja je bila do te mere upečatljiva ili važna za mene da bih je zapamtio.

ali je pitanje da li ce vam to ko verovati, jer preterano hvaljenje BS podseca na majku koja hvali svoju kcerku za udaju... dok potencijalne mladozenje idu na drugu stranu...
Nema logike u politici.
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:33 05.05.2008

Re: Nije sporna BS, sporan LDP

Vladimire,
ja ne hvalim Biljanu zato što mi je eto tako došlo. Moj je stav da bi ona, na osnovu onoga što je predstavila kao svoj program, bila najbolja za to mesto. Ne treba meni niko da veruje na reč, svi znamo ko je Biljana, evo sad je dala i program koji malo ko, zbog manipulacija i svega što sam napisao u postu, komentariše i analizira, delom zbog medijske blokade, delom zbog toga što mu nema šta zameriti.
Dr M Dr M 17:37 05.05.2008

Re: Nije sporna BS, sporan LDP

jer preterano hvaljenje BS podseca na majku koja hvali svoju kcerku za udaju... dok potencijalne mladozenje idu na drugu stranu...


BS je nemoguce PRETERANO hvaliti..

A sto se tice tih mladozenja, bolje "Virgin Queen" nego "Nevesta Mafije".
Elliot Elliot 18:05 05.05.2008

Re: Nije sporna BS, sporan LDP

Niko normalan, ko je iole pismen i drzi do sebe, nema razloga da ne veruje da bi BS bila - dobra gradonacelnica. Ne zato sto je dama (u pretproslom mandatu smo imali jednu zenu za gradonacelnicu, pa bolje da je nije bilo), vec zato sto je PERSONALITY, zdravorazumska, sto bi umela u novoj funkciji da trezveno postavlja stvari na pravi nacin, u stilu "Let's make first things first".

Znaci glasaces za Biljanu?
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:09 05.05.2008

Re: Nije sporna BS, sporan LDP

Znaci glasaces za Biljanu?

Naravno.
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:12 05.05.2008

Re: Nije sporna BS, sporan LDP

Dr M
A sto se tice tih mladozenja, bolje "Virgin Queen" nego "Nevesta Mafije".

Very funny. Samo znam zena sto bi vise volele ovo drugo, ovo prvo deluje staromodno, da ne kazem srednjevekovno. Engleska kraljica Elizabeta I se nije udavala, ali - prica se - nije ostala virgin.... he, he, he.
Elliot Elliot 18:25 05.05.2008

Re: Nije sporna BS, sporan LDP

Naravno.


Dolybell Dolybell 20:10 05.05.2008

Re: Nije sporna BS, sporan LDP


ovo prvo deluje staromodno, da ne kazem srednjevekovno.


ali je opet u modi... kao svaka moda...prolazi i vraća se
Nenad M. Nenad M. 18:04 05.05.2008

ipak sutra na Pinku

Utorak, 6. maj

- TV B92, emisija "Poligraf" u 19 časova, gost Čedomir Jovanović

Emisiju uređiju i vode Jugosalv Ćosić i Antonela Riha

- TV Pink, promo film "BS za BG" Biljane Srbljanović u 18. 30


- TV Studio B, emisija "Direktno" u 20 časova, gost Čedomir Jovanović

Autor i voditelj emisije je Đorđe Mićić
crveni semafor crveni semafor 18:28 05.05.2008

Sustina je u sisanju

Pita mene,moj mladi rodjak,>jeli majstore,a sto se ovi tako bore za svaki glas,ko Taliban za Playboy?<

A ja mu objasnjavam,kao okoreli analiticarski vuk,da je proslo vreme kad se kralo,kapom i sakom,kad se uzimalo direktno iz kase.Sad se to radi malo drugacije,na finjaka.

Bitno je da se shvati,da tranziciona drustva pocivaju,na vecem delu stanovnistva,zvanih misevi i ovce za sisanje,i jednom manjem koji ih sisa,i zivi i uziva od budzeta i poreza koji ovi,sisani uplacuju.I pride,zarada od legalnih posrednickih aktivnosti.Imaju ovi i odmor od tih aktivnosti,uzivanje u icu i picu!

Da ne duzim,moje je misljenje da treba ukinuti visepartijski sistem,i dovesti stranu zapadnu upravu,na jedno desetak godina.

Da zavrsim,gadi mi se svaka borba za vlast.

BLJAK !

Gorio Gorio 18:48 05.05.2008

Re: Sustina je u sisanju

,i dovesti stranu zapadnu upravu,na jedno desetak godina.

Mislite da je desetak godina dovoljno?
Dolybell Dolybell 20:30 05.05.2008

Re: Sustina je u sisanju

Da zavrsim,gadi mi se svaka borba za vlast.

BLJAK !


Prvo, bilo bi sjajno kad bi se moglo normalno živeti bez vlasti,
ali se to pokazalo kao pogubno - i naziva se anarhija.

Drugo, kad preskočiš logičan istorijski razvoj, (ili ne
savladaš gradivo iz osnovne škole - nego bez nje
pokušaš da studiraš - neminovno je da ti studije neće uspeti.
Sad, kao mator mora prvo u osnovnu školu, da se opismeniš,
pa tek onda možeš dalje da napreduješ),
i skočiš u sistem koji je samo eksperiment, (pogotovo
posle ratnih razaranja), neki poćetni uspeh možeš da postigneš,
dok se zemlja obnavlja - a posle stagniraš, jer sam sistem
ne traži nikakav napredak - već samo opstanak = zaostajanje.

Cena za takav propust nije mala - već veoma velika,
a pri tom se istorijski gledano, prvi put u svetu događa.
Sad dolazi do izražaja kultura i samodisciplina jednog naroda.
Oni koji su je više imali, mnogo lakše i bezbolnije su tu prepreku
savladali a plus toga, nije im bilo teško kad su se oslobodili
Varšavskog pakta - kao da su iz ropstva prešli u slobodu -
da znajući šta im je cilj isti i postignu.
Neko pre - neko kasnije, Rumuni efektno, iako je bolelo, ali je
imalo smisla...
Mi ništa od toga navedenog nismo imali.
Zato se tako teško oslobađamo prošlosti i iluzija u kojima
smo živeli i ne razumemo čak ni zašto se drugi oslobađaju od nas,
kad im mi to ne damo - a ne damo jer smo najjači i najpametniji,
samo ne razumemo kako oni to ne vide ?
Gorio Gorio 18:34 05.05.2008

18 meseci.

Preporuka za sve rečeno.
Kampanje i izbori nam,rekao bih, traju negde sa kraja 2006 godine. Ono malo vremena što ostane izmedju troši se na podelu plena.
Pričaju se iste priče, menjaju samo datume i povode. Ne razlikuje se priča iz kampanje za Predsednika Srbije od priče za parlamentarne izbore.
Razlikujem samo LDP i manjine na jednoj strani, ostali su na drugoj.
Nisam optimista za ishod 11. maja ali svim srcem želim da na semaforu zasvetli:
DS i koalicija+LDP i koalicija+Manjine=51%
Sve ostalo je = 0
Širi dalje.
crveni semafor crveni semafor 18:54 05.05.2008

Re: 18 meseci.

Širi dalje


Ne opameti li se Kostunica nakon izbora,bojim se da ce biti

BRISI STO DALJE!
Nenad M. Nenad M. 19:20 05.05.2008

Re: 18 meseci.

crveni semafor
Širi dalje


Ne opameti li se Kostunica nakon izbora,bojim se da ce biti

BRISI STO DALJE!


a ti bi da opametis Kostunicu !? E ovo se zove entuzijazam!
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:07 05.05.2008

Re: 18 meseci.

a ti bi da opametis Kostunicu !? E ovo se zove entuzijazam!

Ovi izbori su šansa da se zauvek završi sa Koštuničinim uticajem na politiku ove zemlje. Vodio je državu 5 godina. Svako bi ga normalno društvo, u odnosu na rezultate i ništa više, odbacilo kao propalog političara koji je unazadio ovo društvo i položaj države do te mere, da se, posle 8 godina od demokratskih promena pitamo: hoćemo li u EU ili ne. Ja ne razumem ljude koji glasaju za DSS. Poštujem njihov izbor, ali sam siguran da glasaju samo zato što su duboko izmanipulisani i prevareni i da je stvorena takva atmosfera da kada neko govori istinu, od šuma njegovih laži, to prosto ne može da se čuje. Taj koji pokušava njega da upristoji i opameti, jednako se, kao i Premijer, savetuje sa Karađorđem i ne želi ništa dobro građanima Srbije. Naravno, ima tu još mnogo čega, ali da ne dužim.
crveni semafor crveni semafor 20:16 05.05.2008

Re: 18 meseci.

Molite boga da sam u pravu,ko sto mislim da ce biti.Izmedju vasih borbica za polozajcice,i borbe za svaki glas i nadu da cete zameniti prosle garniture,sto ja kazem od cistacice do pevacice,vasim partijskim i prijateljsko rodjackosvalerskim kadrom,nama neutralnima,a trebalo bi i vama,vaznije je da se isti opameti.

Seselj uskoro dolazi.

Novi rat je na pomolu.

Ipak, siguran sam da je Kostunica civilizovan i da nece odvesti Srbiju u propast.Znaci, ublazavanje stava oko ssp i EU,i nova premijerska fotelja.

Ocete da se kladimo?
ducaty ducaty 20:29 05.05.2008

Re: 18 meseci.

ceda_urosevic
a ti bi da opametis Kostunicu !? E ovo se zove entuzijazam!

Ovi izbori su šansa da se zauvek završi sa Koštuničinim uticajem na politiku ove zemlje.


Uvek ista prica... A svi znamo da ce Kostunica i dalje ostati najvaznija politicka figura i posle ovih izbora. To je jedini lik koga ne zanimaju preterano rezultati izbora, jerbo koliko god da dobije izmuftarice mesto premijera
Dolybell Dolybell 20:32 05.05.2008

Re: 18 meseci.

Ne opameti li se Kostunica nakon izbora,bojim se da ce biti


Kako misliš da bi to bilo moguće ?
Valjda bi trebalo očekivati da se narod opameti,
on ima više šansi za tako nešto-...a da li
će ih iskoristiti - zavisi od pameti samog naroda
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:32 05.05.2008

Re: 18 meseci.

svi znamo da ce Kostunica i dalje ostati najvaznija politicka figura i posle ovih izbora

Koštunica je postao najvažnija politička figura uz svesrdnu pomoć Borisa Tadića. Izbornu volju građana ovog puta neće moći da uzurpira. Da ponovim ono što kaže i BS i LDP: svaki glas više za LDP je mogućnost manje da se taj čovek ovde ikada više bilo šta pita.
niki m niki m 20:38 05.05.2008

Re: 18 meseci.

Svako bi ga normalno društvo, u odnosu na rezultate i ništa više, odbacilo kao propalog političara koji je unazadio ovo društvo i položaj države do te mere, da se, posle 8 godina od demokratskih promena pitamo: hoćemo li u EU ili ne.


Ne znam zasto Kostunici prebacujete krivicu da smo u situaciji da se pitamo hoćemo li u EU ili ne. Sa svoje strane obe VK vlade su uradile sve sto je potrebno da se omogucile evropske integracije. Pored toga, privreda je poslednjih par godina u prilicno dobrom stanju. Dilema Srbije oko EU integracija nije domaci proizvod, indukovana je potezima van granica Srbije. Druga je stvar da li to neko vidi ili ne, ili ako vidi da li hoce da prizna.
niki m niki m 20:42 05.05.2008

Re: 18 meseci.

Koštunica je postao najvažnija politička figura uz svesrdnu pomoć Borisa Tadića. Izbornu volju građana ovog puta neće moći da uzurpira.


Navedite kada je to uzurpirao izbornu volju gradjana ali bez parola.
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:47 05.05.2008

Re: 18 meseci.

Navedite kada je to uzurpirao izbornu volju gradjana ali bez parola.

Ustav 2006. - na primer.

Sa svoje strane obe VK vlade su uradile sve sto je potrebno da se omogucile evropske integracije.

Mislim da si se malo zaneo sa ovom rečenicom. Izvini, šta je to sve što je potrebno urađeno? Urađeno je toliko malo da je to pre ništa nego išta, da se tako izrazim.
niki m niki m 21:00 05.05.2008

Re: 18 meseci.

Ustav 2006. - na primer.



Ovo je parola.


Mislim da si se malo zaneo sa ovom rečenicom. Izvini, šta je to sve što je potrebno urađeno? Urađeno je toliko malo da je to pre ništa nego išta, da se tako izrazim.


Procitajte izvestaje EU posle odrzanih sastanaka unapredjenog stalnog dijaloga.

ceda_urosevic ceda_urosevic 21:07 05.05.2008

Re: 18 meseci.

Kad se dva dana glasa i kada je dozvoljeno da se glasa i u tuđe ime, kada za to postoje dokazi (mada sam ja to lično doživeo na svom glasačkom mestu), to se ne zove parola. O izveštajima Eu i uspehu dve vlade VK u bilo kom smislu, a posebno u smislu približavanja Eu stvarno ne bih da govorim.
Dolybell Dolybell 05:42 06.05.2008

Re: 18 meseci.

Ne znam zasto Kostunici prebacujete krivicu da smo u situaciji da se pitamo hoćemo li u EU ili ne. Sa svoje strane obe VK vlade su uradile sve sto je potrebno da se omogucile evropske integracije.


E al ga potrefi !
daj bar neki argumenat za tu tvrdnju
silver bullet silver bullet 14:17 06.05.2008

Re: 18 meseci.

Sa svoje strane obe VK vlade su uradile sve sto je potrebno da se omogucile evropske integracije. Pored toga, privreda je poslednjih par godina u prilicno dobrom stanju.


Sve sto je uradjeno u cilju ispunjenja uslova da bi Srbija usla u EU uradjeno je UPRKOS Kostunici, ne zahvaljujuci njemu. Ceo posao su odradili G-17 i kasnije DS. Kostunica je odugovlacio sa predajom haskih optuzenika, zdusno je pomagao u cenzurisanju i prikrivanju trazene dokumentacije, usporavao sastavljanje SSP-a trazeci famozni clan 135, koji je sam pisao (Samardzic) a sad mu ne valja; i na kraju kad je logicno njegova politika dosla u corsokak, a drugacije nije ni moglo biti s obzirom na raspored snaga u svetu i podrsku koju su za ovih 20 godina izlobirali Albanci, sad Kostunica sve baca niz vodu i kao Milosevic rusi figure sa sahovske table jer je shvatio da gubi partiju.

Pa ne moze tako.

Na kraju pitanje: Kakav je Kostunica trecerazredni politicar kad kaze da je SSP bio dobar u novembru a ne valja u aprilu? Zar se tako brzo menja misljenje? Zar zreo i odgovoran politicar nije mogao jos u novembru da shvati da ce Albanci proglasiti nezavisnost i da ce misija EULEX otici na Kosovo, pogotovo sto se ista sprema jos od 2006.?

Molim vas, nismo deca.
niki m niki m 15:12 06.05.2008

Re: 18 meseci.

Sve sto je uradjeno u cilju ispunjenja uslova da bi Srbija usla u EU uradjeno je UPRKOS Kostunici, ne zahvaljujuci njemu. Ceo posao su odradili G-17 i kasnije DS.


Na osnovu cega mozes ovo da tvrdis? Navedi zakone, po inistarstvima, koji su izglasani u skupstini tokom prve i druge vlade VK. Ako to uradis, onda ces videti da nisi u pravu. Ako ne uradis, onda znači da govoriš na pamet. Naš jezik ima jednu čudnu reč da to opiše - laprdaš.



Na kraju pitanje: Kakav je Kostunica trecerazredni politicar kad kaze da je SSP bio dobar u novembru a ne valja u aprilu? Zar se tako brzo menja misljenje? Zar zreo i odgovoran politicar nije mogao jos u novembru da shvati da ce Albanci proglasiti nezavisnost i da ce misija EULEX otici na Kosovo, pogotovo sto se ista sprema jos od 2006.?


Ako je on trećerazredni političar, što, naravno, nije isključeno, navedi u koju klasu spadaju njegovi protivnici i konkurenti (Nikolić, Tadić, Jovanović).
Dalje, Koštuničine primedbe se ne odnose na ponašanje Albanca i njihovo progašenje nezavisnosti već na ponašanje država EU sa kojom se nešto potpisuje.


Molim vas, nismo deca.


Kako ko. Neki put je potrebno i argumentovanim govorom pokazati i dokazati da nismo deca. Ne može krštenica da bude jedino merilo.
silver bullet silver bullet 16:03 06.05.2008

Re: 18 meseci.

Navedi zakone, po inistarstvima, koji su izglasani u skupstini tokom prve i druge vlade VK. Ako to uradis, onda ces videti da nisi u pravu.


Ovo je cista manipulacija za neobavestene.
Pali kod njih.
Spisak neophodnih zakona naveden je ovde.

[url=http://web.uzzpro.sr.gov.yu/kzpeu/harmonizacija/ap_2007.pdf][/url]

Nije dovoljno doneti zakone, treba ih i primeniti.
A kako ih primenjuju, vidi se i po Zakonu o saradnji sa Haskim tribunalom.
On je ipak "malo" vazniji od Zakona o vinu i rakijama, ili Zakona o cevovodnom transportu tecnih ugljovodinika, ili Zakona o azilu.


I najvaznije, postoji jos sijaset drugih uslova za pristupanje EU.
I sve ih je minirao i usporavao Kostunica.
Jer su svi zavisili od Mladica i Kosova.

Zato je Labus izasao iz prve Kostunicine vlade.
Zasto su suspendovani pregovori o potpisivanju SSP.
Naposletku, zato je pukla i druga Kostunicina vlada sa Tadicem.

Naš jezik ima jednu čudnu reč da to opiše - laprdaš.


A ovo je kucno nevaspitanje.

Dalje, Koštuničine primedbe se ne odnose na ponašanje Albanca i njihovo progašenje nezavisnosti već na ponašanje država EU sa kojom se nešto potpisuje.


A to Kostunica nije mogao da predvidi?Puk'o grom iz vedra neba.

Kazem ja, trecerazredni politicar.
niki m niki m 16:31 06.05.2008

Re: 18 meseci.

I najvaznije, postoji jos sijaset drugih uslova za pristupanje EU.
I sve ih je minirao i usporavao Kostunica.



Da bi se primenili zakoni prvo je trebalo izglasati ih u skupštini. Koštunica je to uradio i to u velikom broju. Druga je stvar što se tebi činjenice ne dopadaju.
Koliko se sećam saradnja sa Hagom je postojala i optuženi su išli u Hag. Jeste da se naša liberalna javnost žalila jer nema otmica, nema ljudi sa čarapama na glavama i sličnih detalja ali nije ni bilo ni demonstracija policije predvodjenih jednim od lidera tadiceve proevropske koalicije. Canak beše.


I najvaznije, postoji jos sijaset drugih uslova za pristupanje EU.
I sve ih je minirao i usporavao Kostunica.
Jer su svi zavisili od Mladica i Kosova.

Zato je Labus izasao iz prve Kostunicine vlade.
Zasto su suspendovani pregovori o potpisivanju SSP.
Naposletku, zato je pukla i druga Kostunicina vlada sa Tadicem.



Šta je to od tih sijaset uslova usporio Koštunica. Navedi konkretno jer u protivnom nemaš pravo da se žaziš na moje kućno vaspitanje. govor bez dokaza i potvrde jeste laprdanje.

Labus je izašao iz vlade jer je loš političar i nikakav državnik. Tada su pregovori EU - Srbija prekinuti da bi se pomoglo Milu Djukanovići da pobedi na referendumu. To je bio jedini razlog, sve ostalo je izgovor. Kome ovo nije bilo jasno onda mu ništa u politici nije jasno.


A to Kostunica nije mogao da predvidi?Puk'o grom iz vedra neba.


Sigurno jeste mogao da predvidi ali to nije razlog da ne parafira sporazum. Njegov posao je da učini sve što može nezavisno od toga da li će to uspeti ili ne. U trenutku kada je sporazum parafiran, nama je odgovarao.


Kazem ja, trecerazredni politicar.


U redu je, složili smo se oko ovoga, nego reci u koju klasu spadaju ovi drugi (Nikolić, Tadić, Jovanović).
silver bullet silver bullet 16:37 06.05.2008

Re: 18 meseci.

Šta je to od tih sijaset uslova usporio Koštunica


Mladic, Mladic, Mladic...
Crna Gora, Crna Gora, Crna Gora...
Kosovo, Kosovo, Kosovo...

Labus je izašao iz vlade jer je loš političar i nikakav državnik. Tada su pregovori EU - Srbija prekinuti da bi se pomoglo Milu Djukanovići da pobedi na referendumu


Svi su protiv Srbije.
Pa-pa-paranoja!


Njegov posao je da učini sve što može nezavisno od toga da li će to uspeti ili ne.


Sjajna definicija uspesnog politicara. Nadasve visprena. I mudra.
Zato nam ovako i ide.
borisnikk borisnikk 20:10 05.05.2008

Samo vas gledamo...

Setih se ove parole... Gledam ja njih sve još od '90. Kako radim u medijima, pratio sam do sada (1994-2008) nebrojeno izbornih kampanji i došao sam do zaključka da sam ih previše gledao i mislim da mi je ova poslednja.
Do sada smo imali milion presudnih izbora, ali ovaj je zaista najvažniji... Kosovo ili Evropa? Srbija ili EU? Rusija ili EU? Život? Da ili ne? Ajde sad budite pametni i u nedelju kružić i da to ne bude nula. Toliko
Palilula Palilula 21:08 05.05.2008

istrazivanje

Sta vi mislite o ovome sto je danas objavljeno:

"Prema validnim podacima Stratedžik marketinga, Koalicija DSS-NS je na trećem mestu sa 13,8 odsto podrške, slede LDP i koalicija SPS-PUPS-NS sa po 7,5 odsto, a manjinske liste 4,5 odsto u odnosu na opredeljene birače, dok ostale stranke nemaju statistički značajno izmerene rejtinge"

DSS-NS, 13,8%-malo mi zvuci kao science fiction.
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:15 05.05.2008

Re: istrazivanje

Ja više ne verujem ni u šta što objave, zato što je jučerašnje istraživanje pokazalo sasvim drugačiji raspored snaga. Ono od pre nedelju dana opet, sasvim nešto treće. Pitanje je i na osnovu kog uzroka se istraživanje vrši i mnogi drugi faktori. Verujem onom istraživanju koje će objaviti u nedelju oko 20.45. Manipulisanje procentima nas tek čeka.
madoxxx madoxxx 16:04 06.05.2008

Re: istrazivanje

Zasto,
radikalni elementi su otisli radikalima, prodemokratske je razdelio DS i LDP. Odkud mislite porast od 2% LDP-a? Da nije od SPS ili SRS-a?
Puerta Puerta 23:13 05.05.2008

Najbrze se siri smrad

Sto vise glasova za LDP to manje glasova za DS!
Sto vise glasova za DS to manje glasova za LDP!
Sto vise glasova za SRS to manje glasova za DSS-NS!
Sto vise glasova za DSS-NS to manje glasova za SRS!
Socijalisti mi ne podlezu ovoj kombinatorici, oni su na oko 6% ne mogu ni gore ni dole!

Eto to vam je najveca istina, ukratko!
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:39 05.05.2008

Re: Najbrze se siri smrad

I šta je rešenje? Da pogađam - DS? Ma važi, ja se nisam na to primio ni u drugom krugu, kad je bilo gusto. U nedelju je moguće promeniti smer u kome se krećemo. Iskrenu želju i spremnost za to vidim jedino u LDP-u. Nijedna stranka tzv. demokratskog bloka me nije ubedila. Ništa novo nisam čuo u odnosu na 2007.
Puerta Puerta 14:57 06.05.2008

Re: Najbrze se siri smrad

ceda_urosevic
I šta je rešenje? Da pogađam - DS? Ma važi, ja se nisam na to primio ni u drugom krugu, kad je bilo gusto. U nedelju je moguće promeniti smer u kome se krećemo. Iskrenu želju i spremnost za to vidim jedino u LDP-u. Nijedna stranka tzv. demokratskog bloka me nije ubedila. Ništa novo nisam čuo u odnosu na 2007.

Resenje ce izabrati gradjani na izborima, a vec sada je jasno da se sprema vlada SRS,DSS-NS,SPS .
Puerta Puerta 23:16 05.05.2008

i smem u opkladu...

... da ce najvise glasova osvojiti SRS, malo manje ce imati koalicija oko DS (1-2%), razlog zasto ce ta razlika biti manja nego u prvom krugu predsednickih je to sto ce DSS-NS osvojiti vise nego Velja Ilic na izborima za predsednika!
Dakle oni ce osvojiti izmedju 12-14%, iako se mnogi od vas nece sloziti siguran sam da ce to biti tako.
SPS ce osvojiti slicno kao i na predsednickim 6-6.5%, i bice u minimalnoj prednosti u odnosu na LDP!
I to vam je takodje, sva istina!
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:41 05.05.2008

Re: i smem u opkladu...

Mislim da će SSP na kraju doprineti da DS osvoji više. Neće se razlika meriti stotinama hiljada glasova, ali sam za toliko optimista. Za DS-u želim dobar rezultat, ali politici LDP-a želim pobedu, ubeđen sam da nas samo ta politika može odvesti napred ka EU, u svakom smislu.
ceda_urosevic ceda_urosevic 07:22 06.05.2008

Re: i smem u opkladu...

ISTINA? Videćemo u nedelju.

04.05.2008.


05.05.2008. (sa greškom +- 3.1%)



16.04.2008 (Beograd)


Puerta Puerta 15:02 06.05.2008

Re: i smem u opkladu...

Najvise verujem u ovo drugo istrazivanje gde je lista za EU Srbiju 31.5 a SRS 33.2, ona mi je najrealnija, ali nekako mislim da ni LDP ni SPS nece preci 7%!

Posle jucasnjih izjava ministra spoljnih poslova Belgije i Rupela, da je eU potpisala SSP sa Srbijom bez Kosova, i da SSP donosi lakse delovanje EULEX-a na Kosovu, mislim da ce se to Tadicu obiti o glavu, jer je iz Aviona vidljivo koliko je neiskren po pitanju juzne srpske pokrajne!
duck duck 15:44 06.05.2008

Re: i smem u opkladu...

Nista ja ne verujem ovim istrazivanjima. Ona su toliko razlicita i manipulativna da vec postaju smesna. Evo ja sam cuo Vesnu Pesic da kaze da je LDP na 9% u Srbiji a Borisa Tadica da je ZES oko 40%.
Znaci mi smo vec pobedili :)
niki m niki m 15:57 06.05.2008

Re: i smem u opkladu...

Evo ja sam cuo Vesnu Pesic da kaze da je LDP na 9% u Srbiji a Borisa Tadica da je ZES oko 40%.


I Labus je svojevremeno (2003) tvrdio da ”istraživanja pokazuju da im još malo fali da sami formiraju vladu”.
Puerta Puerta 16:06 06.05.2008

Re: i smem u opkladu...

Evo ja sam cuo Vesnu Pesic da kaze da je LDP na 9% u Srbiji a Borisa Tadica da je ZES oko 40%.


OMG, sta sve necu cuti, ali dobro i radikali se nadaju da ce sami imati 126, mene bi bilo sramota da izjavim tako nesto.
Evo smem u opkladu da ce ZES+LDP imati manje od 42%, a SRS+DSS-NS vise od 44% ! Slobodno mi se obratite posle 11. Maja da vidimo ko je bio u pravu!
Palilula Palilula 16:15 06.05.2008

Re: i smem u opkladu...

Nisam tako losa sa brojevima, ali analiza ovih istrazivanja pokazuje da oni nemaju blage veze jedno sa drugim. Treba pogledati poslednje (Beograd), gde je SPS unet dva puta, u tom slucaju procenat prelazi 100%, u koliko se unesu samo jednom, nema se 100%. Prosto receno, u koliko je jedna od ovih analiza tacna, sve ostale su pogresne, ili su sve netacne (sto je po meni najrealnije).
ducaty ducaty 14:51 06.05.2008

...

Akcije u kampanji naše blogerke, kandidatkinje za gradonačelnicu Beograda, Biljane Srbljanović, koja je svakodnevno predstavljala građanima i građankama Beograda svoj program, ostale su skrajnute po marginama dnevnih listova i minimizirane u vestima svih TV kuća


Svasta moze da se kaze o ovoj kampanji, ali da je neko malo zastupljen u medijima to stvarno ne moze. Mislim cak da je Biljane Srbljanovic bilo vise u medijima od Popovica i Obradovica, sto ne znaci da su njih dvojica malo zastupljeni.
duck duck 15:34 06.05.2008

Ducaty

Moram opet o Novom Sadu :)
Evo ti jedan primer medijske manipulacije, slobodno ti mogu reci da je najaci miting u Novom Sadu imao LDP a da na sajtovima ove medijske kuce kao i Blica o tome nema ni reci a kamoli slika (o ostalim medijima da ne pricam). Jedino je juce na vestima TV b92 bio prilog o tome.
ducaty ducaty 16:20 06.05.2008

Re: Ducaty

Taj prilog sam inace video na foxu, a verujem da ga je bilo i na ostalim televizijama. A sto se tice blica, oni uopste ne prate mitinge stranaka. A ako slucajno nesto i isprate, tu je obavezno i ldp. A generalno mislim da su svi zastupljeni i previse...
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:18 06.05.2008

Re: Ducaty

Nije dovoljno samo verovati, već i videti. Ja ne verujem da je priloga bilo, dok ne vidim. A koliko sam gledao, video nisam. Gledanost foxa je neuporediva sa gledanošću drugih televizija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana