Politika

Odgovor Goranu Markoviću

Nebojsa Krstic RSS / 25.10.2019. u 21:47

Prošlog utorka, napisao sam da Goran Marković (u ostatku teksta GM) o Đinđiću i Vučiću sme da kaže sve ono što nije smeo o Titu i Miloševiću. Zbog toga mi je napisao odgovor (Peščanik) u kom je objasnio sličnost između Adolfa Hitlera i mene. Zato revidiram svoju tvrdnju: Marković o Đinđiću, Vučiću, pa čak i o meni, sme da kaže sve ono što nije smeo ni da pomisli o Brozu i Miloševiću.

Dosad sam u dva navrata citirao GM-a. To ga je mnogo ljutilo. Najbesniji je bio zbog citiranja ono što je govorio o Đinđiću (neposredno pre atentata). Đinđić, pravio je aluzije GM, bio je čelnik mafijaškog režima. Zbog toga je GM vrisnuo (na Peščaniku): „Dosta, čoveče, ovakvog života!" i pitao: „Kada će se pojaviti neko ko bi mogao da se suprotstavi Đinđiću?!" Danas poznati reditelj peva drugu pesmu. Pre izvesnog vremena, netrepnuvši je izjavio kako je od svih političara oduvek cenio jedino Đinđića. Jedino je, znači, Đinđić bio kalibar po njegovoj meri?! Ova licemerna i bljutava laž bi prošla, jer ovde niko ne pamti duže od jednog dana - kad ne bi bilo interneta. I ponekad moje malenkosti. E, zato smo za GM-a Hitler i ja isto.

Moja, dakle, sličnost s Hitlerom, objašnjava GM, ogleda se u tome što jedan od najvećih zločinaca u istoriji sveta bio neuspešan slikar. Pa je onda, po mišljenu GM-a, on tu frustraciju pretočio u svoju destrukciju sveta. A isto tako i ja. Nemam muzičkog sluha i zato sam se okrenuo uništavanju sveta. Pre toga, svedoči GM, osamdesetih sam visio na svim beogradskim žurevima (što je potpuno tačno), a uzor mi je bio Endi Vorhol (što je tačno, takođe). No, za razliku od Vorhola, „nisam mogao da unovčim svoju harizmatičnu pojavu, ali bar se jelo i pilo besplatno". E, to nije tačno. Slabo se na tim žurevima jelo. A i pilo se najčešće ono što harizmatične pojave same donesu. Pritom, ja sam osamdesetih slabo i jeo i pio. A još sam se slabije drogirao. Ovo pominjem, onako, uzgred, iz sete za prošlim vremenima.

„Ubrzo je (kaže GM za Hitlera, tj. mene) zbog nedostatka sluha, napustio tokove umetnosti i posvetio se marketingu.". Ni to nije tačno. Posvetio sam se medicini. Ne zbog sluha, već zbog toga što sam završio odgovarajući fakultet. Pa sam radio kao lekar jedno tri godine u Komiži, na Visu. Pa sam nastavio da se bavim medicinom u Beogradu. Pa sam specijalizirao. Pa sam napustio medicinu sredinom devedesetih kad se od lekarske plate nije moglo živeti. Zahvaljujući iskustvu u Idolima, imao sam neka marketinška znanja, pa sam lako prešao u te vode. Međutim, "o marketingu nisam imao pojma", tvrdi GM. Hm. Posle medicine, marketing je za mene bio lagani kurs koji sam savladao u hodu. A i najviše sam se bavio kreativnim poslom, što je, inače stvar koja se ne da učiti u školi.

„Odmah posle pada Miloševića, priključio se novoj vlasti", tvrdi za mene GM. Zadržaću se na ovoj laži. Naime, ja sam član DS od kraja 1990, a posle pada Miloševića nisam se priključi vlasti, već sam nastavio da radim ono što sam radio i pre pada. Tek 2003. sam, na Tadićev poziv, radio njegovu kampanju. Pa je Tadić pobedio. Pa me je nekoliko meseci kasnije, zvao da mu budem savetnik.

Od gluposti koje je GM izrekao o meni izdvojiću još ovu: „Od vrlina koje krase uspešne biznismene on ima glavnu: potpuno je nemoralan." Netačno. Uopšte nisam uspešan biznismen. Zato sam i digao ruke od bavljenja time. Nažalost GM se edukuje na tabloidima koje verovatno „prezire", ali im veruje. Što se moje moralnosti tiče, naglasio bih da ja za razliku od GM-a, nisam bio pripadnika komunističkog plemstva i nisam, kao on, bio oslobođen potrebe da ne mrdnem prstom u životu. I nisam zahvaljujući roditeljima uživao privilegije svakog sistema od Tita do danas. Već upravo obrnuto.

Ne pominjem GM-a jer je njegov stav relevantan. On je samo opšte mesto jednog narativa. Njegove reakcije histološki su uzorak patološki izmenjenog tkiva „građanskog" društva. Na tom uzorku može se videti odumrlost čestitosti, principa i duha. GM je postao ogledni kunić za dokazivanje ekstremne histerije za koju neki pogrešno misle da je opozicioni stav. Ponekad je zaista teško uočiti razliku između ekstremne histerije Gorana Markovića i histeričnog ekstremizma Jova Bakića. Razlika je minimalna.

 

Objavljeno u Blicu, 22.10.2019.



Komentari (161)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 23:26 26.10.2019

Re: ...

Šta ti je sledeće? Zaštitimo Pokret Izvršitelja? Zelenaše?

Normalno. I pedofile i ratne zločince.
Ko je u stanju da brani lekare od poštenih internetskih intelektualaca njemu ništa nije sveto niti postoji ljudska opačina koja mu nije srcu draga.
macak.tosa031 macak.tosa031 07:46 27.10.2019

Re: ...

shone
pregled traje daleko duže, dijagnoza je bila
-Ova žena je u mnogo lošem stanju.
otac tu popizdi, krene sa derrnjavom kako je on lično pregledao pre neki dan i da je on krivac za njeno trenutno stanje
-jao, pa izvinite (izviniTE) možda sam bio u gužvi, znate (znaTE) evo sad ćemo sve da rešimo.

pozove hitnu iz državne, stavi babu u stakleni kiosk ispred medicinskih sestara i baka izađe kao nova posle nedelju dana.


Ajde pokušaj ovo da ispričaš malo razumljivije. Da ti pomognem.

1.Kolko ste platili pregled kod privatnika?
2.Loše stanje nije dijagnoza. Šta je bila bakina dijagnoza?
3.Gde je baka posle toga lečena kad je posle nedelju dana bila ko nova? Nije jasan ovaj stakleni kiosk.
4.Koliki je bio ukupni završni račun lečenja.

Posle možemo da nastavimo.

Sve, sve - ali da Šone brani korumpirane lekare - eeee, to ne bi mogao niko da me ubedi.
Strašno!
Gde ide ovaj svet?!
macak.tosa031 macak.tosa031 07:50 27.10.2019

Re: ...

freehand
kick68
jedan lični primer (ima ih skoro u svakoj porodici 'čiča daj sto eura da budem lake ruke')

Verujem da se to desava i da se tebi desilo. Svakom se u tom sistemu nesto grozno desilo eto i meni je, ali niko mi nije trazio pare niti sam nudila.
Za ove ljude koje znam, zaista naporno rade, skromno zive, mirno spavaju, dosta toga trpe. Ne ucenjuju nikoga.

Dodatno - svaka korupcija podrazumeva dve strane sa jednakom odgovornošću: onu što daje i onu što prima.
...

Baš sa jednakom odgovornošću?!
Otkada to?
macak.tosa031 macak.tosa031 07:57 27.10.2019

Re: ...

shone
Nisi. Izvini.

Zašto misliš da ti je ovo potrebno kad lepo razgovaramo.

nije, još jednom izvini. malo sam neurozan danas.


Prihvatam, hvala na izvinjenju izvini i ti za moju reakciju.

Bravo Šone i Gedžo!
Svaka vam čast!
Vidi se da moja podsećanja imaju smisla!
Doduše, neznatna lateralna šteta nastupa, jer je nakon bilateralnog izvinjavanja ugašen jedan dinamičan thread plodne razmene (jebote) mišljenja.
macak.tosa031 macak.tosa031 07:58 27.10.2019

Re: ...

shone
što će reći da je Predator u pravu


Možda se pogrešno izrazio - ispalo je da su svi lekari u tom košu. Skrenuo sam i ja i još neko pažnju da nije u redu generalizacija jer još uvek ima dosta čestitih lekara koje je mogao da uvredi.

Koji su to - nikove na sunce?!
Ne misliš valjda na Krleta?!

Aaaa, da - sada vidim da ti misliš na prave lekare.
Eeee, pa to mogu i ja da potvrdim - jedan je moj lekar opšte prakse, a drugi je kardiolog kod kojega me žena ispraši na pregled jednom godišnje - i za koje mogu da kažem da su mi (i) prijatelji - iako se znamo tek kratko vreme.
No, pravi ljudi se lako 'nanjuše'.
A nisam im odneo ni teglu 'hend-mejd' ajvara.
macak.tosa031 macak.tosa031 08:12 27.10.2019

Re: ...

freehand
Šta ti je sledeće? Zaštitimo Pokret Izvršitelja? Zelenaše?

Normalno. I pedofile i ratne zločince.
Ko je u stanju da brani lekare od poštenih internetskih intelektualaca njemu ništa nije sveto niti postoji ljudska opačina koja mu nije srcu draga.

Fri, zašto ti toliko mrziš Gedžu?!
tasadebeli tasadebeli 08:30 27.10.2019

Re: ...

macak.tosa031
freehand
Šta ti je sledeće? Zaštitimo Pokret Izvršitelja? Zelenaše?

Normalno. I pedofile i ratne zločince.
Ko je u stanju da brani lekare od poštenih internetskih intelektualaca njemu ništa nije sveto niti postoji ljudska opačina koja mu nije srcu draga.

Fri, zašto ti toliko mrziš Gedžu?!










Јбт, Чарли, ово је Блог Б92!

Није Вудсток!

Вудсток је умро. Исто к'о и Тито.

Чак сам и ја то укапирао.

Крајње је време да и ти то схватиш.








macak.tosa031 macak.tosa031 08:49 27.10.2019

Re: ...

tasadebeli
macak.tosa031
freehand
Šta ti je sledeće? Zaštitimo Pokret Izvršitelja? Zelenaše?

Normalno. I pedofile i ratne zločince.
Ko je u stanju da brani lekare od poštenih internetskih intelektualaca njemu ništa nije sveto niti postoji ljudska opačina koja mu nije srcu draga.

Fri, zašto ti toliko mrziš Gedžu?!


Јбт, Чарли, ово је Блог Б92!

Није Вудсток!

Вудсток је умро. Исто к'о и Тито.

Чак сам и ја то укапирао.

Крајње је време да и ти то схватиш.


Vudstok će biti biti živ zauvek!

A za krepalog faraona me zabole kita - kao i onda dok je bio živ i dok su komunjare mislile da neće umreti nikada.

I u to ime


tasadebeli tasadebeli 09:00 27.10.2019

Re: ...

macak.tosa031
tasadebeli
macak.tosa031
freehand
Šta ti je sledeće? Zaštitimo Pokret Izvršitelja? Zelenaše?

Normalno. I pedofile i ratne zločince.
Ko je u stanju da brani lekare od poštenih internetskih intelektualaca njemu ništa nije sveto niti postoji ljudska opačina koja mu nije srcu draga.

Fri, zašto ti toliko mrziš Gedžu?!


Јбт, Чарли, ово је Блог Б92!

Није Вудсток!

Вудсток је умро. Исто к'о и Тито.

Чак сам и ја то укапирао.

Крајње је време да и ти то схватиш.


Vudstok će biti biti živ zauvek!

A za krepalog faraona me zabole kita - kao i onda dok je bio živ i dok su komunjare mislile da neće umreti nikada.

I u to ime






OK!

Ма немам ни ја ништа против Вудстока, него давно беше.

А између се угурале ове тачеррегановске деценије с почетком на почетку осамдесетих и још увек им крај не назиремо.






gedza.73 gedza.73 09:14 27.10.2019

Re: ...

freehand
Ko je u stanju da brani lekare od poštenih internetskih intelektualaca

shvatio sam.

ništa da ne diramo i da ništa ne menjamo osim da mi dođemo na vlast.

ove korumpirane doktore, doktore koje čašćavamo zbog normalnog, vaspitanog pristupa nećemo da procesuiramo jer bi se tako remetila radna kolotečina kojoj su se prilagodili i oni pošteni.

Krstić se proziva sve u šesnaest da se prodao a doktore koji se prodaju za kilo kafe i pola letnjeg aranžmana branimo pa se buniš što kažem da ste isti.

na pumpama radnici uslužniji, ljubazniji i vaspitaniji od bar polovine lekara i medicinskih tehničara.
freehand freehand 09:25 27.10.2019

Re: ...

shvatio sam.

Ne verujem.
Besomučno spinuješ iz komentara u komentar vrteći vazda isti bulšit, a jednostavna je stvar: rečeno je da su SVI LEKARI kroumpirani lopovi, ja kažem da ne da nisu SVI, već da nije VEĆINA. Predator prizna da se zaleteo.
Ali trčuljak mota li mota, laže, izmišlja, dodaje.
Da je neko normalan u pitanju rekao bih - sram te bilo. Ovako... Motaj samo i uživaj, zajedno sa tih par budala kojima je to zabavno.
ništa da ne diramo i da ništa ne menjamo osim da mi dođemo na vlast.

Nije valjda da si toliko glup da nisi shvatio da vi jeste na vlasti?
Au.
macak.tosa031 macak.tosa031 09:27 27.10.2019

Re: ...

freehand
shvatio sam.

Ne verujem.
Besomučno spinuješ iz komentara u komentar vrteći vazda isti bulšit, a jednostavna je stvar: rečeno je da su SVI LEKARI kroumpirani lopovi, ja kažem da ne da nisu SVI, već da nije VEĆINA. Predator prizna da se zaleteo.
Ali trčuljak mota li mota, laže, izmišlja, dodaje.
Da je neko normalan u pitanju rekao bih - sram te bilo. Ovako... Motaj samo i uživaj, zajedno sa tih par budala kojima je to zabavno.
ništa da ne diramo i da ništa ne menjamo osim da mi dođemo na vlast.

Nije valjda da si toliko glup da nisi shvatio da vi jeste na vlasti?
Au.

Nikove tih budala na sunce!
Dosta je bilo anonimnosti!
Usput - zašto ti toliko mrziš gedžu - jednoga tako zanimljivog i originalnog čoveka.
gedza.73 gedza.73 09:52 27.10.2019

Re: ...

Besomučno spinuješ iz komentara u komentar vrteći vazda isti bulšit, a jednostavna je stvar: rečeno je da su SVI LEKARI kroumpirani lopovi, ja kažem da ne da nisu SVI, već da nije VEĆINA.

onda bi VEĆINA reagovala pa bi stanje u zdravstvu danas bilo potpuno drugačije. Pošto nije tvoja premisa nije tačna.

S moje tačke gledišta korumpirane doktore štiti pasivna, neka bude, većina koja održava sve ono na šta se ogroman broj pacijenata žali.

Motaj samo i uživaj, zajedno sa tih par budala kojima je to zabavno.

meni se ti jedna od zabavnijih.

butaš se sa zelenim planom, tvrdiš kako je izgrađena infrastruktura, kako eto i u komunizmu postoje tržišni okviri onda ti ljudi kažu kako nemaš pojma o tovu i izvozu bikova, proizvodnji voća, EPS i PTT državnim malverzacijama, poptunom odsustvu izgradnje seoskih puteva i egzodusu seljaka što prema gradovima što prema inostranstvu ali ti, teorijski, sledeći put vrtiš isti krug.

Ili se informišeš o transportu iz 'Kamiondžija' pa ispadne kako nemaš nikakva znanja o tadašnjem međudržavnom transportu koji su obavljala samoupravljačka preduzeća što te ne sprečava da u raznim oblicima pričaš o prednostima baš tog načina upravljanja. Ili bar dvaes puta si postavljao sliku Stojadinovića i Pavelića sa skraćenim i prepravljenim činjnicama kako bi dokazao lažiranu poentu...

ti generalno, tako sam ja shvatio, vrlo malo znaš ali te to ne sprečava da polemišeš ali samo sa čiste ideološke strane ne videći, jer imaš konjske amove na očima pa ne vidiš ništa sa strane osim prašine na drumu kojim ideš.

Isprovaljivao si se mali zilion puta a redovno se kačiš na ljude koji napišu nešto sa čime se ti ne slažeš. i često postaneš nevaspitan i bezobrazan u komunikaciji sa njima.
ali ujedno vodiš računa da se ne zameriš nekima pa im ideš u dlaku iako se po nekoliko stavki posvađao na pasja zvona sa njima pa uredno preskačeš 'škakljive' teme i ideš na 'siguricu'.

takvi likovi stoje sa strane i uleću u tuču da šutiraju onog što je na zemlji, retko kad ulaze u šorku lice u lice.

over and out.
macak.tosa031 macak.tosa031 10:03 27.10.2019

Re: ...

gedza.73
Besomučno spinuješ iz komentara u komentar vrteći vazda isti bulšit, a jednostavna je stvar: rečeno je da su SVI LEKARI kroumpirani lopovi, ja kažem da ne da nisu SVI, već da nije VEĆINA.

onda bi VEĆINA reagovala pa bi stanje u zdravstvu danas bilo potpuno drugačije. Pošto nije tvoja premisa nije tačna.

S moje tačke gledišta korumpirane doktore štiti pasivna, neka bude, većina koja održava sve ono na šta se ogroman broj pacijenata žali.

Motaj samo i uživaj, zajedno sa tih par budala kojima je to zabavno.

meni se ti jedna od zabavnijih.

butaš se sa zelenim planom, tvrdiš kako je izgrađena infrastruktura, kako eto i u komunizmu postoje tržišni okviri onda ti ljudi kažu kako nemaš pojma o tovu i izvozu bikova, proizvodnji voća, EPS i PTT državnim malverzacijama, poptunom odsustvu izgradnje seoskih puteva i egzodusu seljaka što prema gradovima što prema inostranstvu ali ti, teorijski, sledeći put vrtiš isti krug.

Ili se informišeš o transportu iz 'Kamiondžija' pa ispadne kako nemaš nikakva znanja o tadašnjem međudržavnom transportu koji su obavljala samoupravljačka preduzeća što te ne sprečava da u raznim oblicima pričaš o prednostima baš tog načina upravljanja. Ili bar dvaes puta si postavljao sliku Stojadinovića i Pavelića sa skraćenim i prepravljenim činjnicama kako bi dokazao lažiranu poentu...

ti generalno, tako sam ja shvatio, vrlo malo znaš ali te to ne sprečava da polemišeš ali samo sa čiste ideološke strane ne videći, jer imaš konjske amove na očima pa ne vidiš ništa sa strane osim prašine na drumu kojim ideš.

Isprovaljivao si se mali zilion puta a redovno se kačiš na ljude koji napišu nešto sa čime se ti ne slažeš. i često postaneš nevaspitan i bezobrazan u komunikaciji sa njima.
ali ujedno vodiš računa da se ne zameriš nekima pa im ideš u dlaku iako se po nekoliko stavki posvađao na pasja zvona sa njima pa uredno preskačeš 'škakljive' teme i ideš na 'siguricu'.

takvi likovi stoje sa strane i uleću u tuču da šutiraju onog što je na zemlji, retko kad ulaze u šorku lice u lice.

over and out.

Gedžo, pa što si toliko surov prema Friju!
Naš je - takav kakav je!
Doziraj malo da ga ne uništiš totalno.
Eeee, da - baš se mislim kuda da okrenem, kada poberem preostale jabuke - za cca sat vremena.
Da li ka Srbiji, npr. do Rušnja, pa potom Moštanice - ili da krenem ka banatu - pa gde me put nanese?
freehand freehand 10:10 27.10.2019

Re: ...

Ili se informišeš o transportu iz 'Kamiondžija' pa ispadne kako nemaš nikakva znanja o tadašnjem međudržavnom transportu koji su obavljala samoupravljačka preduzeća što te ne sprečava da u raznim oblicima pričaš o prednostima baš tog načina upravljanja. Ili bar dvaes puta si postavljao sliku Stojadinovića i Pavelića sa skraćenim i prepravljenim činjnicama kako bi dokazao lažiranu poentu...



Možda je problem u tome što si toliko glup da nisi uspeo da skapiraš da sam "Kamiondžije" pomenuo kao primer funkcionisanja večernjih škola a ti se dohvatio transporta o kome niko , pa ni ja, pre toga nije reč rekao?
I to je u principu slika kompletnog tvog mudrovanja ovde. Šta god da je tema teraš svoje što je skroz u redu za trčuljke na točku.
shone shone 10:14 27.10.2019

Re: ...

Sve, sve - ali da Šone brani korumpirane lekare - eeee, to ne bi mogao niko da me ubedi.
Strašno!
Gde ide ovaj svet?!


Da li je moguće da je tvojih 151 IQ ovo zaključilo?

Šališ se naravno. Samo neko bi u brzini mogao i da poveruje u to.

P.S za korupciju je potrebno bar dvoje kao i za mnoge druge rabote.

macak.tosa031 macak.tosa031 10:16 27.10.2019

Re: ...

shone
Sve, sve - ali da Šone brani korumpirane lekare - eeee, to ne bi mogao niko da me ubedi.
Strašno!
Gde ide ovaj svet?!


Da li je moguće da je tvojih 151 IQ ovo zaključilo?

Šališ se naravno. Samo neko bi u brzini mogao i da poveruje u to.

P.S za korupciju je potrebno bar dvoje kao i za mnoge druge rabote.


Bogami, kako vreme ide, za mnoge druge rabote za koje je do sada bilo potrebno dvoje, sada je dovoljno dvojica ili dve.
gedza.73 gedza.73 10:20 27.10.2019

Re: ...

macak.tosa031
Da li ka Srbiji, npr. do Rušnja, pa potom Moštanice - ili da krenem ka banatu - pa gde me put nanese

helanke i standardna nedeljna bajs ruta.
freehand
pomenuo kao primer funkcionisanja večernjih škola a ti se dohvatio transporta o kome niko

direktno povezano jedno sa drugim. Samo što je tebi teško da sagledaš širu sliku.
Rukovodeći kadar (direktori) je prolazio kroz iste večernje škole, poslovođe su pored večernjih završavale i političke kurseve pa tako ograničeni organizovali trasport.
Pošto su imali sve potrebne ćage uz političko - moralnu podobnost skoro nije postojala mogućnost otkaza u slučaju svih mogućih i nemogućih prekrašaja ako politički idu uz jednopartijsku liniju.
Tako se kralo, švercovalo, prepravljali radni nalozi, otpisivalo, zapošlljavale švalerke, trgovalo najlon čarapama i viskijem, oštećivali kamioni i kao kazna je jedino postojala preraspodela na drugo radno mesto.

a ti bi da seciraš delove koji se tebi sviđaju pokušavajući da ih uklopiš u celinu koja ne funkcioniše. ujedno tvrdeći kako treba nešto da se promeni ne menjajući ama baš ništa osim personalne rotacije na vrhu.

I to je u principu slika kompletnog tvog mudrovanja ovde.
shone shone 10:23 27.10.2019

Re: ...

Вудсток је умро. Исто к'о и Тито.


Wood stock možda ali Jole teško.



gedza.73 gedza.73 10:26 27.10.2019

Re: ...

P.S za korupciju je potrebno bar dvoje kao i za mnoge druge rabote.

pacijentu koji treba da se operiše prvo prilazi sestra koja 'ugovara' posao (jedan od slučajeva). i to sve 'snebivajući se', poput vračara i gatara, jer kao izlazi u ususret iako 'ne bi smela' ali zbog 'troškova' jer 'su drugi krivi pa ulaze preko reda'...
pacijent jednostavno nema izlaz osim da plati. On je ucenjen, a u pitanju je zdravlje, pa čak iako prijavi traženje mita kolega doktor koji je 'pošten' neće da se meša, niti da operiše pacijenta koji je prijavio korupciju.
Sistemski je zatvoren krug omerte.

Da ne pričam izuzetno tešku priču (dete u pitanju, lako proverljivi podaci) koji su tu marifetluci i koji su to najgori mogući načini uzimanja novca. uz dosta diskutabilnu stručnost ili verovatniju nemarnost.
shone shone 10:35 27.10.2019

Re: ...

Bogami, kako vreme ide, za mnoge druge rabote za koje je do sada bilo potrebno dvoje, sada je dovoljno dvojica ili dve.


Za veselo društvo u manjini Čarlija,Tasu etc. da dan počne u dobrom raspoloženju.

freehand freehand 10:45 27.10.2019

Re: ...

a ti bi da seciraš delove koji se tebi sviđaju

Ne, nego ću trčuljka da pitam smem li da se spustim ispod nivoa bitka i suštine svega postojećeg, koja je, kako to svi pravi intelektualci sa točka znaju - u Jugoslavija-sranje, Tito-sranje i Socijalizam-sranje suštinskoj trijadi.

Glup si ko taj točak što ga vrtiš.
macak.tosa031 macak.tosa031 11:04 27.10.2019

Re: ...

shone
Bogami, kako vreme ide, za mnoge druge rabote za koje je do sada bilo potrebno dvoje, sada je dovoljno dvojica ili dve.


Za veselo društvo u manjini Čarlija,Tasu etc. da dan počne u dobrom raspoloženju.


Bljak!
shone shone 11:04 27.10.2019

Re: ...

Sistemski je zatvoren krug omerte.


Sve si u pravu - suštinski. Svi to vidimo,znamo i dešava nam se.
Samo si promašio adresu. To moraju i mogu da počnu da ispravljaju naši na izborima odabrani i ovlašćeni zastupnici u skupštini - narodni poslanici ili vlada. Pa zato ih i biramo.
gedza.73 gedza.73 11:06 27.10.2019

Re: ...

Socijalizam-sranje

jednopartijska (jugo) diktatura je suštinski i sistemski protiv socijalizma i socijal liberalne demokratije. dodirne tačke u teoriji negira sprovođenje u praksi.


shone shone 12:24 27.10.2019

Re: ...

A nisam im odneo ni teglu 'hend-mejd' ajvara.


Odnesi dve da se iskupiš. Budi čovek.

Tvoj Hipokrat - može ljući.
shone shone 14:06 27.10.2019

Re: ...

macak.tosa031 (151)

Bljak!


Zašto? Koliko pratim tvoje komentare stekao sam utisak Čarli da si:

П оштен
И скрен
О дан
Н еустрашив
И страјан
Р адан

Misliš da grešim u proceni?

shone shone 14:18 27.10.2019

Re: ...

Vudstok će biti biti živ zauvek!

A za krepalog faraona me zabole kita - kao i onda dok je bio živ i dok su komunjare mislile da neće umreti nikada.


Na kom je ovo jeziku Mačak? Molim prevod.

tasadebeli tasadebeli 14:26 27.10.2019

Re: ...

shone
Bogami, kako vreme ide, za mnoge druge rabote za koje je do sada bilo potrebno dvoje, sada je dovoljno dvojica ili dve.


Za veselo društvo u manjini Čarlija,Tasu etc. da dan počne u dobrom raspoloženju.




Никако да се наканим и да напишем текст о тој химни и о панславизму увезаним са великим успесима спртистима из разних словенских земаља. Мрзи ме да тандрљам податке колико екипа и појединачних спортиста из словенских земаља тренутно заузима прва четири места на последњој олимпијади и светским и европским првенствима у екипним спортовима, али и на ранг листама у тенису, рецимо, као појединачном спорту. Наравно, Стен () Вавринка у том мом тексту не би био никакав Стен, него Станислав, као што ни Зверев ту не би био никакав Шваба, боже ме се прости. И то сам мислио и у мушкој и у женској конкуренцији. Екипе и појединци.


Смислио сам и наслов:

PZP

(Не Pokret Za Promene, него Panslavizam Za Početnike).

Категорије: спорт, друштво, породица, планета, култура.

Тагови: Хеј, Словени, панславизам, спортска такмичења.

Мрзи ме да пишем.

А ионако нико не би ни хтео да ми као домаћин окачи један такав текст.

Што рече један мој блогодругар за Блог Б92:

"Чему?"




shone shone 14:40 27.10.2019

Re: ...

Што рече један мој блогодругар за Блог Б92:

"Чему?"


Pa stvarno.

Kako neko reče:

,,Pre rata nismo imali ništa. Onda dođoše Nemci i odnesoše sve,,.

Čemu onda.....
shone shone 18:25 27.10.2019

Re: ...

Мрзи ме да пишем.

А ионако нико не би ни хтео да ми као домаћин окачи један такав текст.


Ima jedna interesantna pojava o kojoj niko nije pisao (a i šta ima da se piše,više je konstatacija) a to je starosna struktura blogera na blogu b92. Nemam validne podatke a bilo bi interesantno da vidimo koja to populacija ,,jezdi,, po blogu. Cenim da je prosek 5o god.
Eto mali izazov. Neka se jave ljudi koji imaju manje od 30 god.( ne radnog staža ili braka nego života)

Možda nam to pomogne da lakše analiziramo i shvatimo neke stvari o ovom mestu i atmosferi.





Počela proslava 11 god. od osnivanja SNS u Novom Sadu. Čestitam devojke/momci! Vi bar znate šta radite.
tasadebeli tasadebeli 23:42 27.10.2019

Re: ...

shone
Што рече један мој блогодругар за Блог Б92:

"Чему?"


Pa stvarno.

Kako neko reče:

,,Pre rata nismo imali ništa. Onda dođoše Nemci i odnesoše sve,,.

Čemu onda.....


Možda nam to pomogne da lakše analiziramo i shvatimo neke stvari o ovom mestu i atmosferi.





"Пре рата је мој тата био труо и стар. Данас је мој тата млад и здрав!"




shone shone 00:33 28.10.2019

Re: ...

"Пре рата је мој тата био труо и стар. Данас је мој тата млад и здрав!"



OY !






Jbg nigde da nađem lepu Braninu karikaturu.

tasadebeli tasadebeli 01:24 28.10.2019

Re: ...

shone

OY !




OY. (ЛИНК)





shone shone 01:29 28.10.2019

Re: ...

OY. (ЛИНК)


Ne.

Mislim da je Sarski mislio na ovo drndajući Fuksa

Oy, a Yiddish exclamation of chagrin, dismay, exasperation or pain, commonly used in the phrase oy vey. oy, a digraph found in many languages. Oi (interjection), sometimes spelled "oy", a British slang interjection used to get someone's attention.
tasadebeli tasadebeli 01:33 28.10.2019

Re: ...

shone

Jbg nigde da nađem lepu Braninu karikaturu.



Па кад су га ови постпетооктобарци проказали и уклонили у потпуности из јавности оптужујући га да је Милошевићев човек.

А он је само говорио оно што заиста и мисли.

Али ето, због тога више није био морално-политички подобан после 5. октобра 2000.

П.С. - Мој ћале и он су били кумови.
shone shone 01:38 28.10.2019

Re: ...

А он је само говорио оно што заиста и мисли.


Faca svakako.

Za Branu.

tasadebeli tasadebeli 01:38 28.10.2019

Re: ...

shone
OY. (ЛИНК)


Ne.

Mislim da je Sarski mislio na ovo drndajući Fuksa

Oy, a Yiddish exclamation of chagrin, dismay, exasperation or pain, commonly used in the phrase oy vey. oy, a digraph found in many languages. Oi (interjection), sometimes spelled "oy", a British slang interjection used to get someone's attention.



Можда. То вероватно најбоље зна сам Шарски.

А ти и ја можемо само да нагађамо на шта је Шарски мислио.

Од свега је једино сигурно да Шарски овако или онако али свакако, да простиш, дрнда, опет да простиш, Фукса.
tasadebeli tasadebeli 01:38 28.10.2019

Re: ...

shone
А он је само говорио оно што заиста и мисли.


Faca svakako.

Za Branu.





И мог маторог.



shone shone 01:41 28.10.2019

Re: ...

И мог маторог.


Podrazumeva se!
tasadebeli tasadebeli 09:10 28.10.2019

Re: ...

shone



Сустигле ме годинице, крштеница ради своје. Заборавих да ти окачим пригодан клип уз


Од свега је једино сигурно да Шарски овако или онако али свакако, да простиш, дрнда, опет да простиш, Фукса.





macak.tosa031 macak.tosa031 19:23 26.10.2019

Da, da!

Kada se skupe oni koji znaju - a ne kao neki blogeri!



JJ Beba JJ Beba 09:32 27.10.2019

Re: Da, da!

Kada se skupe oni koji znaju - a ne kao neki blogeri!


eeeh Tommy

ovde davne 2008.god :)
macak.tosa031 macak.tosa031 10:01 27.10.2019

Re: Da, da!

JJ Beba
Kada se skupe oni koji znaju - a ne kao neki blogeri!


eeeh Tommy

ovde davne 2008.god :)

Lajk!
pape92 pape92 00:40 27.10.2019

Tema

Možda je zanimljivo pomenuti od strane autora uočeno “patološki izmenjeno tkivo” (moj citat) “građanskog” (Krstićev citat) društva.

Ako se hoće reći da je “građanskom društvu” malo izašlo iz vinkla jer što reče Sloba “mogu da mi pljunu pod prozor”, ima tu istine. Samo ne bih se previše radovao tome.

Što se tiče Gorana Markovića, on je ovde poturen kao kukavičje jaje, u kontekstu teze da je građansko društvo prolupalo. Jeste, sam se kvalifikovao onom boguplakati paralelom sa Hitlerom. U kom smislu poturen? Iako besprekornog “građanskog” pedigrea, pitanje je koliko je Goran Marković tipičan predstavnik građanskog društva, ako je ikada bio. Goran Marković ume da se izleće, pravi gafove itd. Upravo to i jeste argument za tvrdnju da nije tipičan predstavnik građanskog društva. Samo je poznat, pa lako biva isturen: eto, to vam je ta građanskodruštvena pamet. Ne kažem da je Goran Marković nema, daleko od toga, pa jedan je od naših kultnih reditelja, nego da je čovek filma, sveta koji je sam po sebi plahovit i hirovit, često neprincipijelan, i iz koga, čast izuzecima pri čemu mislim na Regana a ne na lokalne primere, retko izlaze artikulisane, prilagođene, rečju sposobne društveno-političke figure.

Dok za zaista tipične predstavnike (ne predvodnike) građanskog društva, nismo ni čuli, ili ako i jesmo zaboravljamo njihova imena. Jer, od te priče, za sada nema ništa.
macak.tosa031 macak.tosa031 08:17 27.10.2019

Re: Tema

pape92
Možda je zanimljivo pomenuti od strane autora uočeno “patološki izmenjeno tkivo” (moj citat) “građanskog” (Krstićev citat) društva.

Ako se hoće reći da je “građanskom društvu” malo izašlo iz vinkla jer što reče Sloba “mogu da mi pljunu pod prozor”, ima tu istine. Samo ne bih se previše radovao tome.

Što se tiče Gorana Markovića, on je ovde poturen kao kukavičje jaje, u kontekstu teze da je građansko društvo prolupalo. Jeste, sam se kvalifikovao onom boguplakati paralelom sa Hitlerom. U kom smislu poturen? Iako besprekornog “građanskog” pedigrea, pitanje je koliko je Goran Marković tipičan predstavnik građanskog društva, ako je ikada bio. Goran Marković ume da se izleće, pravi gafove itd. Upravo to i jeste argument za tvrdnju da nije tipičan predstavnik građanskog društva. Samo je poznat, pa lako biva isturen: eto, to vam je ta građanskodruštvena pamet. Ne kažem da je Goran Marković nema, daleko od toga, pa jedan je od naših kultnih reditelja, nego da je čovek filma, sveta koji je sam po sebi plahovit i hirovit, često neprincipijelan, i iz koga, čast izuzecima pri čemu mislim na Regana a ne na lokalne primere, retko izlaze artikulisane, prilagođene, rečju sposobne društveno-političke figure.

Dok za zaista tipične predstavnike (ne predvodnike) građanskog društva, nismo ni čuli, ili ako i jesmo zaboravljamo njihova imena. Jer, od te priče, za sada nema ništa.

Pape, a šta si ti, zapravo, hteo da kažeš?!
Da je Krlo najobičnija pička ili šta?!
maliperica maliperica 09:09 27.10.2019

Re: Tema

Iako besprekornog “građanskog” pedigrea, pitanje je koliko je Goran Marković tipičan predstavnik građanskog društva, ako je ikada bio.


Kakav je to " građanski pedigre " ?
I šta je suprotnost " građanskom društvu " ?
Negrađansko ?
macak.tosa031 macak.tosa031 09:19 27.10.2019

Re: Tema

maliperica
Iako besprekornog “građanskog” pedigrea, pitanje je koliko je Goran Marković tipičan predstavnik građanskog društva, ako je ikada bio.


Kakav je to " građanski pedigre " ?
I šta je suprotnost " građanskom društvu " ?
Negrađansko ?

Pa suprotnost je da se bude seljak kao Gedža.
gedza.73 gedza.73 09:34 27.10.2019

Re: Tema



Kakav je to " građanski pedigre " ?
I šta je suprotnost " građanskom društvu " ?
Negrađansko ?


Pa suprotnost je da se bude seljak kao Gedža.

nisam tako shvatio komentar Pape (koji inače ima dosta dobre komentare).

posebno što su današnji seljaci postali nezavisniji, tolerantniji, spremniji na promene, veštiji, prilagodljiviji, obrazovaniji i tehnički potkovaniji nego dobar deo urbane populacije.

tako da su oni možda i autentičniji predstavnici nukleusa građanskog društva nego blazirana krugdvojke elita.
macak.tosa031 macak.tosa031 10:06 27.10.2019

Re: Tema

gedza.73


Kakav je to " građanski pedigre " ?
I šta je suprotnost " građanskom društvu " ?
Negrađansko ?


Pa suprotnost je da se bude seljak kao Gedža.

nisam tako shvatio komentar Pape (koji inače ima dosta dobre komentare).

posebno što su današnji seljaci postali nezavisniji, tolerantniji, spremniji na promene, veštiji, prilagodljiviji, obrazovaniji i tehnički potkovaniji nego dobar deo urbane populacije.

tako da su oni možda i autentičniji predstavnici nukleusa građanskog društva nego blazirana krugdvojke elita.

Pape je bloger štogod.
No, ovaj komentar je zakukuljio (i zamumuljio) pa sam ja zamolio pojašnjenje.
Kazezoze Kazezoze 10:49 27.10.2019

Re: Tema

pape92
Iako besprekornog “građanskog” pedigrea, pitanje je koliko je Goran Marković tipičan predstavnik građanskog društva, ako je ikada bio.


Goran Marković je ok, smrad je Krstić.
JJ Beba JJ Beba 10:54 27.10.2019

Re: Tema

Goran Marković je ok, smrad je Krstić.



kzkz
kako buda, biljka?
pape92 pape92 11:23 27.10.2019

Re: Tema

No, ovaj komentar je zakukuljio (i zamumuljio) pa sam ja zamolio pojašnjenje.


Krstić na osnovu slučaja “Krstić - Hitler” iznosi tezu da je građansko društvo otišlo u k. Moja teza je da to nije tačno, osim određenog stepena frustracije, deo društva koje zastupa ideju građanskog društva (sa svim svojim atributima, ne ovo kvazi koje imamo danas) još uvek nije sasvim odlepio. “Incident” sa Goranom Markovićem je nešto što ima veze sa Goranom Markovićem (detaljno obrazloženje je u početnom komentaru), ne sa pobornicima građanskog društva.

(Šta znači pojam građansko društvo, može da se nađe guglajući, hint: suprotno nije seljačko društvo).
macak.tosa031 macak.tosa031 11:44 27.10.2019

Re: Tema

pape92
No, ovaj komentar je zakukuljio (i zamumuljio) pa sam ja zamolio pojašnjenje.


Krstić na osnovu slučaja “Krstić - Hitler” iznosi tezu da je građansko društvo otišlo u k. Moja teza je da to nije tačno, osim određenog stepene frustracije, deo društva koje zastupa ideju građansko društvo (sa svim svojim atributima, ne ovo kvazi koje imamo danas) još uvek nije sadvim odlepio. “Incident” sa Goranom Markovićem je nešto što ima veze sa Goranom Markovićem (detaljno obrazloženje je u početnom komentaru), ne sa pobornicima građanskog društva.

(Šta znači pojam građansko društvo, može da se nađe guglajući, hint: suprotno nije seljačko društvo).

Hvala na pojašnjenju!
Eto, Gedžo - možeš da se okreneš naopako, nikada od tebe, za razliku od Frija, građanina.
Kazezoze Kazezoze 11:57 27.10.2019

Re: Tema

JJ Beba
Goran Marković je ok, smrad je Krstić.



kzkz
kako buda, biljka?

Đesi Bejbe, buda se polako budi u meni, a od biljki se odustalo kad sam prestao da pušim...ima tome 8 - 9 godina.

Uzgred, pratim tvoje aktivnosti na tviteru
JJ Beba JJ Beba 13:47 27.10.2019

Re: Tema


pa šta ako si prestao da pušiš? i ja sam ima tome 20 godina, pa...

Uzgred, pratim tvoje aktivnosti na tviteru

koji je nik? javi u DM
Kazezoze Kazezoze 17:31 27.10.2019

Re: Tema

koji je nik? javi u DM

Kazezoze Kazezoze 17:36 27.10.2019

Re: Tema

pa šta ako si prestao da pušiš? i ja sam ima tome 20 godina, pa...


Pluća su mi se pobunila, pa sam morao...kolačiće tu i tamo pojedem ali ne duvam više.
JJ Beba JJ Beba 02:07 28.10.2019

Re: Tema

ali ne duvam više.

JJ Beba JJ Beba 14:46 27.10.2019

lekar

apropo jena prigodna

gedza.73 gedza.73 17:32 27.10.2019

Re: lekar

JJ Beba
apropo jena prigodna


baš prigodna. i neverovatna slučajnost.

skoro sam pisao o izuzetno ljubaznom doktoru jedne bolnice koji je rekao da je to u stvari politika bolnice.
Prvo se pri predstavljanju pozdravio otvorenim dlanom rek'o evo ga isti kao naši traži unapred sto eura.

flaša vina Valpolicella koja se pojavljuje u spotu koji si postavila je baš iz zone gde se nalazi bolnica. Negrar.

Pored parkinga (u kružnom toku imaju lep sunčani sat) ispred koga nema automobila na trotoarima, izuzetne ljubaznosti na šalteru, tačnog zakazivanja, stolice ispred šaltera za teže pacijente koji ne mogu da stoje bio sam potpuno zaprepašćen kad sam video doktorku u cvetnoj uniformi kako uzima tiket i uredno čeka u redu sa ostalim ljudima.

Prvo sam pomislio da je neki izuzetak koji troši vreme dok nisam video još jednu medicinsku sestru koja isto to radi. Kod nas većina gazi strojevim korakom i ne d'o bog da im se nađeš pred klompama i maršalskim kaputićem ogrnutim preko ramena.

Dva šaltera radila, čim se napravila gužva iz pozadine došla još dva službenika i očas posla smanjili gužvu.

inače topla preporuka za ceo taj kraj. posebno donji koji je prepun vinograda, malih, velikih cantina i svakojakih turističkih atrakcija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana