Gost autor| Istorija| Politika| Umetnost

CENA OTRGNUTE STRANICE MIROSLAVLJEVOG JEVANĐELJA

maksa83 RSS / 25.10.2019. u 23:34

7:1 - kada Vlada sedmostruko plati ono što nam je oduzeto

 

Potpuno je ispod radara prošla još jedna fantastična pobeda naše Vlade u rangu one daleko poznate od 5:0. Sada je rezultat još luđi i iznosi 7:1 ali ne za našu zemlju. Ovaj rezultat ima veze sa ukradenom ili pak otuđenom stranicom iz najvrednijeg srpskog rukopisa - Miroslavljevog jevanđelja koje je 2005. godine upisano na UNESCO listu ‘’Pamćenje sveta’’.

 

Malo je poznato da je iz našeg najstarijeg ćiriličnog rukopisa i spomenika srpskog književnog jezika, ali i najvrednije srpske relikvije stare čak devet vekova, ukradena jedna stranica pre 174 godine. To se dogodilo 1845. godine kada je Hilandar posetila ruska duhovna misija na čelu sa arhiepiskopom Porfirijem Uspenskim. Iako je nemoguće tačno ustanoviti šta se tačno dogodilo pre skoro dva veka, moguća su dva scenarija. Prema prvom, arhiepiskop Uspenski je, oduševljen lepotom našeg rukopisa, 166. stranicu jednostavno ''poneo'' sa sobom. Prema drugom, monasi Hilandara su mu sami poklonili jednu stranicu kao znak zahvalnosti zbog pomoći u vidu hrane. Važno je pomenuti da je tada Hilandar bio više pod bugarskom nego pod srpskom jurisdikcijom, pa je stoga i ovakav scenario moguć. Nakon što je list odnet sa Hilandara, od 1846. do 1883. godine nalazio se u Kijevu, a potom je prenet u današnju Nacionalnu biblioteku Rusije u Sankt Petersburgu gde se i dalje nalazi. 

 

Prilikom januarske posete Vladimira Putina Beogradu, pomenuo se povratak pomenute stranice u Srbiju, a tokom prošlonedeljne posete Medvedeva, potpisan je sporazum koji ovo detaljno uređuje. Međutim, potpisan Sporazum predviđa RAZMENU kulturnih dobara, a ne VRAĆANJE, iako bi VRAĆANJE ODUZETOG (odn. ponetog sa sobom) bilo jedino logično i pravdeno.

 

Prema Sporazumu, da bi nam bilo VRAĆENO ono što nam je ODUZETO iz najvažnijeg rukopisa našeg naroda, Srbija Rusiji treba da da čak sedam slika ruskog slikara Nikolaja Reriha. Tih sedam slika koje se čuvaju u našem Narodnom muzeju, Rerih je POKLONIO našoj zemlji kako tvrde pojedini izvori. Nažalost, u javnosti se ne mogu pronaći precizni podaci niti dokumenta koja mogu da posvedoče o tome kako su tačno slike dospele kod nas. Nikola Kusovac, nekadašnji kustos Narodnog muzeja, podseća da je tridesetih godina prošlog veka organizovana velika ruska izložba u tadašnjoj Kraljevini Jugoslaviji, te da nakon te izložbe, većina ruskih autora nije povukla svoje radove, već ih je poklonila muzeju. Stoga, veruje se da je umetnik lično poklonio šest svojih dela Narodnom muzeju u Beogradu tridesetih godina prošlog veka, a sedmo je donela ruska emigracija. Svakako, dela su legalno dospela u naš muzej.

 

Utoliko je neshvatljivija odluka aktuelne Vlade da OTUĐI sedam slika koje pripadaju svima nama i koje su lični poklon umetnika srpskom narodu, i vrati Rusiji, za jednu stranicu koja je ODUZETA iz najdragocenijeg i najznačajnijeg rukopisa naše kulture.

Sam Rerih, iako nije toliko poznat u našoj zemlji, bio je veoma plodan umetnik koji je stvorio oko sedam hiljada dela. Rusi, koji svoja kulturna dobra stavljaju u takozvane rangirovke, Reriha svrstavaju u prvu kategoriju u kojj su najveći ruski umetnici poput Maljeviča, Kandinskog, Rjepina… Na sajtovima aukcijskih kuća, Rerihova dela dostižu astronomske vrednosti i retko koje delo je procenjeno na cifru manju od nekoliko stotina hiljada pa do tri miliona američkih dolara. Nesumnjivo je da je stranica Miroslavljevog Jevanđelja za naš narod neprocenjiva, ali ne izgleda nimalo fer kada je razmenimo sa Rusijom za sedam dela koje takođe imaju ogromnu vrednost. 

 

Redovni profesor Filozofskog fakulteta u Beogradu, Nenad Makuljević u poslednjem broju lista Vreme ističe da je poklanjanje Rerihovih slika iz Narodnog muzeja u zamenu za jednu stranicu Miroslavljevog jevanđelja neprihvatljivo iz više razloga - etičkih, istorijsko-kulturnih i ekonomskih. On takođe ističe da razmena sedam Rerihovih slika za nedostajuću stranicu Miroslavljevog jevanđelja ne predstavlja čin bratske saradnje Rusije i Srbije, već je mnogo više izraz samovolje vrha države, koja se iz svojih političkih interesa opredelila da napravi i sprovede krajnje nekorektan dogovor i trajno doprinese osiromašenju kultrunog bogatstva Srbije. Istinski pravedan i pravičan čin bio bi da Rusija vrati otrgnuti list srpskom narodu bez ikakve nadoknade. Sve drugo je pobeda poput one nadaleko poznate od 5:0. S tim što bi ova, čiji je krajni ishod 7:1, još porazniji po nas, naše nasleđe i kulturu. 

 

Dr Ana Stevanović, članica predsedništva Stranke Slobode i Pravde, i narodna poslanica u Narodnoj Skupštini Republike Srbije

 

P.S. Beleška na margini - ovu objavu (ne kažem tekst, pošto tekst nije moj pa ne mogu da ga posvetim) posvećujem Dragoljubu, pošto se pominju slike, slikari i Bugari. Nedostaje mi njegov komentar na ovu stvar.

 



Komentari (769)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:27 31.10.2019

Re: Doobro


To je činjenica koja nema nikakve veze sa verovatnoćom i sa time šta ja ili ti o tome mislimo, ili se samo zezamo da mislimo

Koja?
Ona da većina želi da je Krim ruski te ne zanima.
I malo je bez veze pči pominjati neke potpise, priznanja, i te
stvari.
Bez veze jer je taj princip prekršen, i to ne od strane Rusa.
A oni su dovoljno jaki da ih niko ne može prisiliti da samo oni poštuju principe koje drugi krše.
I to ti je činjenica, pa i s njom Računaj.
floki floki 17:28 31.10.2019

Re: Doobro

maksa83
татари правили срања док су могли, после добили по тамбури... и сад нису татари проблем него руси што се свете? не сери брате више

Sine, u tvojoj viziji na ovoj planeti ostaju na kraju samo Rusi koji su se osvetili svima za sve od pećinskog čoveka na ovamo.


ма јок бре максо, и они треба да добију по тамбури кад год праве срања, ко их јебе...

само, јбг, углавном се за велики играчи за највећа срања извуку некажњено... такав усрани свет
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:30 31.10.2019

Re: Doobro

онда бих највише морао на амере да се ложим дјечарац,


Pa mogao bi mirne duše i na Nemce da se ložiš, kako si krenuo. Ali ne bih da ulazim u tvoj izbor siledžija na koje ćeš da se pališ, ovo je slobodan blog, svako ima pravo izbora, mada mislim da malo preteruješ sa ovim genocidnim tendencijama, iako verujem da se zezaš.

A ovo za kosti si u pravu, svašta ovde može da se nađe, mada, opet, kakve veze to tačno ima sa otimanjem Krima?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:36 31.10.2019

Re: Doobro

ма јок бре максо, и они треба да добију по тамбури кад год праве срања, ко их јебе...


I dobili su, sankcije, jer ne može niko da ih vojno istera odande. Tako da ne vidim zašto se sporimo oko prostih činjenica, koje su jasne od početka, i čemu onda ovi Tatari, Indijanci, Albanci, Majdani, Sputnici i Grenade.
floki floki 17:38 31.10.2019

Re: Doobro

srdjan.pajic
онда бих највише морао на амере да се ложим дјечарац,


Pa mogao bi mirne duše i na Nemce da ložiš, kako si krenuo. Ali ne bih da ulazim u tvoj izbor siledžija na koje ćeš da se pališ, ovo je slobodan blog, svako ima pravo izbora, mada mislim da malo preteruješ sa ovim genocidnim tendencijama, iako verujem da se zezaš.

A ovo za kosti si u pravu, svašta ovde može da se nađe, mada, opet, kakve veze to tačno ima sa otimanjem Krima?


могао бих и на немце, усташе, белгијанце, британце, јапанце, списак би био подужи...

а ја бих, видиш, да никог не дирам први, али да наплатим дупло кад мене неко дира, макар дупло

гледе костију - то је била реплика на то на кога ја треба да се ложим а какве то везе има са кримом исто?
видиш дечаче, кад ти себи дозволиш да скрећеш са теме, онда немој да цмиздриш кад и ја то исто урадим, ти си почео :) или ти мислиш да си више једнак, indispensable nation member?
predatortz predatortz 17:38 31.10.2019

Re: Doobro

kakve veze to tačno ima sa otimanjem Krima?


Pošto vidim da se vi US građani duboko potresate oko tog otimanja (nas u Srbiji baš zabole qratz čiji je Krim), apelujte na svoju slobodarsku vladu da bombarduje Moskvu. Onako, bez odluke SB, sa svojim vernim saveznicima, kao što su '99. hrabro napali Srbiju koja je u tom momentu rešavala oružanu pobunu na svojoj teritoriji.

Cenim da bi to bilo korisno i za privredu, naročito za one koji proizvode crne plastične vreće za ljudske ostatke.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:39 31.10.2019

Re: Doobro

Koja?
Ona da većina želi da je Krim ruski

Ne ta, nego ona prva, da je mimo ičije želje ruska vojska silom zauzela teritoriju susedne zemlje i posle ga pripojila sebi. Jel imaš još neko pitanje u vezi sa ovim?
maksa83 maksa83 17:40 31.10.2019

Re: Doobro

само, јбг, углавном се за велики играчи за највећа срања извуку некажњено... такав усрани свет

Jes' ti svestan da su npr. Englezi i Francuzi rartovali otpr. 1200 godina sa manjim predasima?

floki floki 17:42 31.10.2019

Re: Doobro

srdjan.pajic
ма јок бре максо, и они треба да добију по тамбури кад год праве срања, ко их јебе...


I dobili su, sankcije, jer ne može niko da ih vojno istera odande. Tako da ne vidim zašto se sporimo oko prostih činjenica, koje su jasne od početka, i čemu onda ovi Tatari, Indijanci, Albanci, Majdani, Sputnici i Grenade.


само јаране, у украјини нису руси први почели, него твоја банда у коју си тако слепо заљубљен, или мораш да пишеш овако, можда неко чита тамо па да те не протерају, твоја ствар, не мешам се, мени миндеђ

да научиш онај цитат из повеље УН напамет, немој следећи пут да не знаш, испадаш бре необавештен, да не кажем нешто друго кад се поведе оваква прича :)



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:43 31.10.2019

Re: Doobro

видиш дечаче, кад ти себи дозволиш да скрећеш са теме, онда немој да цмиздриш кад и ја то исто урадим, ти си почео :) или ти мислиш да си више једнак, indispensable nation member?


Gde sam ja to skrenuo sa teme, moj komentar je došao posle tvog. Izgoreh ovde od napora da vas zadržim skoncentrisane na problem o kome je reč od početka: otimanje teritorije susedne zemlje učinjen od strane Rusije, zbog čega je dobila sankcije. Ali vidim izvesne pomake u dobrom smeru u vezi sa tim naporima.
floki floki 17:45 31.10.2019

Re: Doobro

maksa83
само, јбг, углавном се за велики играчи за највећа срања извуку некажњено... такав усрани свет

Jes' ti svestan da su npr. Englezi i Francuzi rartovali otpr. 1200 godina sa manjim predasima?



јесам, и?
па нема ко са ким није ратовао у прошлости, јбг

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:47 31.10.2019

Re: Doobro

Pošto vidim da se vi US građani duboko potresate oko tog otimanja


Ma jok, nema ovde nas US građana, nego samo ja, a i mene ne boli baš toliko kita za Krim, nego ja to malo dramim da održim napetost i da čujem da li će neko od vas, rusofila, pravih i latentnih, da skupi hrabrosti i da kaže, tako je, volimo Putina više od majke i oca, ali nije u redu da se otima teritorija susedne zemlje, i da bi Rusija trebalo da vrati Krim Ukrajini.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:47 31.10.2019

Re: Doobro

još neko pitanje u vezi sa ovim

Imam, pitanje i obaveštenje.
Kliknuo sa na obavesti slučajno, praštaj.
A pitanje, što si selektivan, a i toliko pristrasan da čak ni ne pokušavsš da sagledaš koliko toliko širu sliku, nego iščupaš nešto što misliš da možeš da braniš i ništa drugo ne želiš da vidiš?

Nije tamo ušla vojska tek tako, dešavalo se tamo nešto pre toga.
floki floki 17:48 31.10.2019

Re: Doobro

srdjan.pajic
видиш дечаче, кад ти себи дозволиш да скрећеш са теме, онда немој да цмиздриш кад и ја то исто урадим, ти си почео :) или ти мислиш да си више једнак, indispensable nation member?


Gde sam ja to skrenuo sa teme, moj komentar je došao posle tvog. Izgoreh ovde od napora da vas zadržim skoncentrisane na problem o kome je reč od početka: otimanje teritorije susedne zemlje učinjen od strane Rusijem zbog čega je dobila sankcije. Ali vidim izvesne pomake u dobrom smeru u vezi sa tim naporima.



па скренуо си са теме чим си мени написао на кога се ја ложим, јел то битно за дискусију око крима?

ниси се осврнуо на цитирану повељу УН, наранџасту револуцију, викторију нуланд, мајдан, паљење људи у одеси...

све је то много битније за тему крима него моја ерекција, пичка му материна, не?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 31.10.2019

Re: Doobro

само јаране, у украјини нису руси први почели, него твоја банда у коју си тако слепо заљубљен, или мораш да пишеш овако, можда неко чита тамо па да те не протерају, твоја ствар, не мешам се, мени миндеђ

да научиш онај цитат из повеље УН напамет, немој следећи пут да не знаш, испадаш бре необавештен, да не кажем нешто друго кад се поведе оваква прича :)


Kako nisu, nabili im onog ruska-marioneta lopova za predsednika, pa ih onda ubedili da je baš glupo da pristupe u EU (i NATO), što bi valjda svakom normalnom sa takvim susedom bilo prioritet. Ovi moji su im samo malo možda pomogli da se otarase ruske vlasti i uticaja efikasnije, i to sve sa minimalnim gubicima u ljudstvu i tehnici. Stvarno ne znam da li je moglo bolje.
predatortz predatortz 17:57 31.10.2019

Re: Doobro

Ovi moji su im samo malo možda pomogli da se otarase ruske vlasti i uticaja efikasnije, i to sve sa minimalnim gubicima u ljudstvu i tehnici. Stvarno ne znam da li je moglo bolje.


Eto, tvoji se zaigrali pa nabacili Rusima Krim kao Kurde Erdoganu.

Jbga, loša razrada...
macak.tosa031 macak.tosa031 17:58 31.10.2019

Re: Doobro

maksa83
само, јбг, углавном се за велики играчи за највећа срања извуку некажњено... такав усрани свет

Jes' ti svestan da su npr. Englezi i Francuzi rartovali otpr. 1200 godina sa manjim predasima?


Kakve to ima veze, što bi rekao Pajić, sa Krimom?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:00 31.10.2019

Re: Doobro

Nije tamo ušla vojska tek tako, dešavalo se tamo nešto pre toga.


Šta se dešavalo pre toga u susednoj zemlji, da neko pošalje vojsku da ide da otme teritoriju? A, da, skinuli im demonstranti sa vlasti marionetsku vladu. Ok, to stvarno nije bilo u redu.
floki floki 18:02 31.10.2019

Re: Doobro

е видиш, пре јануковича је била наранџаста револуција, опет твоја багра крши повељу УН... сећаш се или намерно не?

тај јушченко, који је доведен да буде председник после револуције је на изборима изгубио од јануковича само тако, имао је око 7% ваљда, ако и толико, гласова на изборима 4 године после наранџасте револуције...

и тај јанукович је сарађивао са еу без проблема, док му нису рекли или ми или русија, па кад је срачунао шта му се више исплати, окренуо се русима и попио мајдан опет од вас а украјина остала без крима и у говнима... ко их јебе кад вам верују
macak.tosa031 macak.tosa031 18:02 31.10.2019

Re: Doobro

srdjan.pajic
Pošto vidim da se vi US građani duboko potresate oko tog otimanja


Ma jok, nema ovde nas US građana, nego samo ja, a i mene ne boli baš toliko kita za Krim, nego ja to malo dramim da održim napetost i da čujem da li će neko od vas, rusofila, pravih i latentnih, da skupi hrabrosti i da kaže, tako je, volimo Putina više od majke i oca, ali nije u redu da se otima teritorija susedne zemlje, i da bi Rusija trebalo da vrati Krim Ukrajini.

Ja sam rusofil - volim Ruse bez obzira na Putina.
No, to što tražiš ne mogu da kažem.
Ono što mogu je da bih voleo da se Ukrajina vrati sebi - i Rusiji.
Usput - kao što ti neko već reče prethodno ... ne moraš da budeš veći Amerikanac od Amerikanaca.
Ne verujem ja da oni čitaju tvoje uratke.
A Maksa k'o Maksa. Logika mu trokira u ovom slučaju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:07 31.10.2019

Re: Doobro

Jbga, loša razrada...


Dobro, nikad nisam tvrdio da su ovi moji majstori za sve, i umeju baš da zakenjaju ponekad. Ali sad se bavimo drugim poslom na blogu, da li je ok da Rusi otmu tuđu teritoriju i pripoje je sebi, ili nije. Mislim, onako, akademski gledano, ne verujem da će da baš da poslušaju naš savet i zajedničko saopštenje da to nije u redu i da treba da vrate Krim onome čiji je bio pre otimanja.
predatortz predatortz 18:15 31.10.2019

Re: Doobro

Ali sad se bavimo drugim poslom na blogu, da li je ok da Rusi otmu tuđu teritoriju i pripoje je sebi, ili nije. Mislim, onako, akademski gledano, ne verujem da će da baš da poslušaju naš savet i zajedničko saopštenje da to nije u redu i da treba da vrate Krim onome čiji je bio pre otimanja.


Nije, kao što mnogo toga urađenog unazad par decenija nije ok, a počinjeno je od Zapada.
Da li je ok da se kaže da neka suverena zemlja poseduje sredstva za masovno uništenje, da se ta zemlja razori, pokori, opljačka, da izginu stotine hiljada njenih stanovnika, pa da se nakon svega toga kaže: "Ups, zajebali smo se! Nisu imali nikakva sredstva za masovno uništenje. Pigrešili malo ovi naši iz CIA..."?

Akademske rasprave radi, je li to ok?
floki floki 18:20 31.10.2019

Re: Doobro

а шта би ти, да твоји праве срања како им се хоће, док ти лицемерно једном превалиш преко језика да то није у реду (а јесте ти у реду, то се види скроз, влажиш на зликовце попут обаме и клинтонке)

али си овамо спреман да излучиш тону пене и жучи кад се неко други усуди да се брани од твојих зликоваца?

па много је куме, неће више да може, ено вас кромпиром у сирији гађају

да нисте изводили револуције тамо, нико им крим не би дирао... сад кукајте и уводите санкције, јака муда...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:20 31.10.2019

Re: Doobro

Nije


E, falim te bože, mada nisi morao ovako oštro da ih osudiš zbog otimanja teritorije.
predatortz predatortz 18:23 31.10.2019

Re: Doobro

srdjan.pajic
Nije


E, falim te bože, mada nisi morao ovako oštro da ih osudiš zbog otimanja terotorije.


Ima i pitanje nakon tog "nije".
floki floki 18:23 31.10.2019

Re: Doobro

srdjan.pajic
Nije


E, falim te bože, mada nisi morao ovako oštro da ih osudiš zbog otimanja terotorije.


још ти да осудиш две револуције које сте тамо извели, као узрок враћања крима тамо где му је место :)

да те чујемо
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:44 31.10.2019

Re: Doobro

predatortz
srdjan.pajic
Nije


E, falim te bože, mada nisi morao ovako oštro da ih osudiš zbog otimanja terotorije.


Ima i pitanje nakon tog "nije".


To sam ignorisao, jer znam šta piše, dovoljno je ovoliko za sada, srce mi je na mestu. Idem malo da proslavim ovo dostignuće, obećavam da ću posle da prokomentarišem ostatak, i da se izjasnim negativno o svim nedelima koje je moja sadašnja zemlja počinila okolo, ko god da je u pitanju, od Indijanca do Afganistanaca. Ajde, živi bili, i Rusija da vrati Krim (Ukrajini, da ne bude zabune!)
predatortz predatortz 18:48 31.10.2019

Re: Doobro

i Rusija da vrati Krim (Ukrajini, da ne bude zabune!)


Pre će biti da će Rusija vratiti Kijev. Što reče Maksa, nekad su tamo Rusi bili većina.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:02 31.10.2019

Re: Doobro

nabili im onog ruska-marioneta lopova za predsednika, pa

Neko ko barni postupanja Amerike zamera bilo kome na svetu postavljanje marionetskih predsednika, i to još prilično diskutabilnnih marioneta.

Vidim da o ovoj temi ozbiljno razgovaraš, pa daj onda, majku mu, makar malo razuma.
aureus aureus 19:29 31.10.2019

Re: Doobro

predatortz
apelujte na svoju slobodarsku vladu da bombarduje Moskvu. Onako, bez odluke SB, sa svojim vernim saveznicima, kao što su '99. hrabro napali Srbiju koja je u tom momentu rešavala oružanu pobunu na svojoj teritoriji.

Eh, pa imali su jednoglasnu odluku Savjeta bezbjednosti (Rez. 958, 15:0, i Rusija glasala za) novembra 1994. za vazdušne udare na srpske snage, to je, dakle, bilo poprav'l'ma.

Inače se ne slažem sa idejom o bombardovanju Moskve.
vcucko vcucko 19:35 31.10.2019

Re: Doobro

srdjan.pajic
Koja?
Ona da većina želi da je Krim ruski

Ne ta, nego ona prva, da je mimo ičije želje ruska vojska silom zauzela teritoriju susedne zemlje i posle ga pripojila sebi. Jel imaš još neko pitanje u vezi sa ovim?

Kakva gomila gluposti.

Ruska vojska i flota nisu niotkuda došle na Krim. One su tamo već 200+ godina. Prvo po carskom pravu, zatim po sovjetskom ustavu pa po ugovoru između Ruske Federacije i Ukrajine i konačno po referendumski iskazanoj volji većine građana Krima i shodno tome odluci Dume. Za sve to vreme armija i flota su u Sevastopolju, a nisu došle u Sevastopolj.

Takođe, Krim je i u sastavu Ukrajine bio Republika Krim, sa svime što uz to ide. Ako ništa drugo, Kosmet nikad nije imao takav status. I nikad se iz Kijeva preko Perekopa nije prelazilo tek tako. Pokušala je ukro policija da nešto zauzima pre cca 10 godina pa su ih ruske babe isterale sa plaže, ima snimaka na tjubu. A da, ne smeš da gledaš takve stvari. Zakucala bi ti bratija na vrata i naplatila 1000% svaki odbitak od poreza koji ti je priznat otkad si tamo. U Land Of The Brave.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:38 31.10.2019

Re: Doobro

pristupe u EU (i NATO), što bi valjda svakom normalnom sa takvim susedom bilo prioritet.


Pazi ovo, normalno je da kad za suseda imaš ogromnu silu, da biraš da ti bude neprijetelj, i to da ti bude prioritet.

Dok nisu bili neprijatelji, bilo je i priznavanje, bilo je i da plate gas kad mogu, Krim je bio u Ukrajini, a ne znam šta su trpeli od Rusije.

Sad kad su izabrali da budu neprijetelji tolikoj sili, a susedu, ode Krim, boga pitaj šta će biti sa još treritorije, nema gasa, nema transpotra, nema sreće u Ukrajini.
I niko ne može da im pomogne.
Ali zato Rusija ima sankcije, Ukrajini je to valjda dosta.

Jbg, Srki, skroz naopaka logika je da je jedino normalno biti protiv Rusije.
maksa83 maksa83 19:45 31.10.2019

Re: Doobro

(Rez. 958, 15:0, i Rusija glasala za)

E to se ne računa, bio pijani Jeljcin, a i nafta je bila samo $23 za barel.

aureus aureus 19:53 31.10.2019

Re: Doobro

maksa83
(Rez. 958, 15:0, i Rusija glasala za)

E to se ne računa, bio pijani Jeljcin, a i nafta je bila samo $23 po barelu.

Ovaj...bila je još niže početkom 1999. ali se još stariji Jeljcin izgleda bio otrijeznio.

Iskoristio bih ovu priliku da još jednom izrazim neslaganje sa idejom da se bombarduje Moskva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 31.10.2019

Re: Doobro

Iskoristio bih ovu priliku da još jednom izrazim neslaganje sa idejom da se bombarduje Moskva.


Sad je Putin odahnuo, dovde se čulo. :)
aureus aureus 19:58 31.10.2019

Re: Doobro

hoochie coochie man
Iskoristio bih ovu priliku da još jednom izrazim neslaganje sa idejom da se bombarduje Moskva.


Sad je Putin odahnuo, dovde se čulo.

Ja nisam čuo, ali ću ti ovaj put vjerovati.
Nemoj da izigraš ovo moje povjerenje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 31.10.2019

Re: Doobro

Ja nisam čuo, ali ću ti ovaj put vjerovati.
Nemoj da izigraš ovo moje povjerenje.


Ma kažem ti, evo i telefonom me zvao da mi kaže koliko mu je sad lakše.
Zhavaljuje ti, i kaže da nema vremena da se uloguje, a čim bude stigao i javno će ti se zahvaliti.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:07 31.10.2019

Re: Doobro

maksa83
(Rez. 958, 15:0, i Rusija glasala za)

E to se ne računa, bio pijani Jeljcin, a i nafta je bila samo $23 za barel.


Bilo ne ponovilo se!
No, bitno je da su se braća Rusi pridigli.
Sada možemo da dišemo.
aureus aureus 20:08 31.10.2019

Re: Doobro

hoochie coochie man
Ja nisam čuo, ali ću ti ovaj put vjerovati.
Nemoj da izigraš ovo moje povjerenje.


Ma kažem ti, evo i telefonom me zvao da mi kaže koliko mu je sad lakše.
Zhavaljuje ti, i kaže da nema vremena da se uloguje, a čim bude stigao i javno će ti se zahvaliti.

Čekam.

P.S. Kud nestade Brajovićev blog?
Pa nisam stigao ništa da napišem o štavljenju kože i postrojenjima za prečišćavanje vode, što povećava cijenu gotove kože, a samim tim i cijenu kožne tašne.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 31.10.2019

Re: Doobro

P.S. Kud nestade Brajovićev blog?


Udario na jake izgleda.

Ali ekspresno nestade.
aureus aureus 20:17 31.10.2019

Re: Doobro

hoochie coochie man
P.S. Kud nestade Brajovićev blog?


Udario na jake izgleda.

Ali ekspresno nestade.

Šteta.
Nisam bio nekoliko sati na blogu i ne znam šta se dešavalo.
Jesi li mi odgovorio šta oko rakije?

Nema veze uostalom.

Jedino što ne volim kad nestane blog na kojem sam bio aktivan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:24 31.10.2019

Re: Doobro

Jedino što ne volim kad nestane blog na kojem sam bio aktivan.


Ko šiša Braju, samo da ne diraju ovaj blog...

aureus aureus 20:25 31.10.2019

Re: Doobro

srdjan.pajic
Jedino što ne volim kad nestane blog na kojem sam bio aktivan.


Ko šiša Braju, samo da ne diraju ovaj blog...


Greota bi i bilo.
750 komentara.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:27 31.10.2019

Re: Doobro

Jesi li mi odgovorio šta oko rakije?


Ma nešto nevažno, aliovo sa Brajom je stvarno čudno.
Ustvari nije čudno, on nije obrisao, jasno je ko izbog čega.
Moderacija jer je neko to tražio.
I to tražio onaj čija se sluša.
Nema druge.

ps

Da je makar ovaj Maksin obrisan, pa da čovek razume, pljuje po majčici Rusiji sram ga bilo, al Brajin :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:28 31.10.2019

Re: Doobro

Kakva gomila gluposti.

Ruska vojska i flota nisu niotkuda došle na Krim. One su tamo već 200+ godina. Prvo po carskom pravu, zatim po sovjetskom ustavu pa po ugovoru između Ruske Federacije i Ukrajine i konačno po referendumski iskazanoj volji većine građana Krima i shodno tome odluci Dume. Za sve to vreme armija i flota su u Sevastopolju, a nisu došle u Sevastopolj.

Takođe, Krim je i u sastavu Ukrajine bio Republika Krim, sa svime što uz to ide. Ako ništa drugo, Kosmet nikad nije imao takav status. I nikad se iz Kijeva preko Perekopa nije prelazilo tek tako. Pokušala je ukro policija da nešto zauzima pre cca 10 godina pa su ih ruske babe isterale sa plaže, ima snimaka na tjubu. A da, ne smeš da gledaš takve stvari. Zakucala bi ti bratija na vrata i naplatila 1000% svaki odbitak od poreza koji ti je priznat otkad si tamo. U Land Of The Brave.


Kakvo obilato palamuđenje, uz obavezno pominjanje Kosmeta bez ikakve veze, a samo da se pod tepih gurne očigledna i nesporna činjenica da su Rusi počinili bezočnu otimačinu teritorije susedne zemlje, zbog čega sad snose međunarodne sankcije.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:29 31.10.2019

Re: Doobro

aureus
srdjan.pajic
Jedino što ne volim kad nestane blog na kojem sam bio aktivan.


Ko šiša Braju, samo da ne diraju ovaj blog...


Greota bi i bilo.
750 komentara.


Od kojih je onaj predatorov najvredniji, za mene barem, evo, sačuvao sam ga za buduća pokoljenja.
gedza.73 gedza.73 20:39 31.10.2019

Re: Doobro

Pa nisam stigao ništa da napišem o štavljenju kože i postrojenjima za prečišćavanje vode, što povećava cijenu gotove kože, a samim tim i cijenu kožne tašne.

Ni ja o Zoranu Čičku.

Nije poenta bila u sarmi već, skoro neko napisao sistem učenja stranih jezika pa me podsetilo, kako ti komentar zaličio na
'najbolje su krempite u poslastičarnici 'Na ćošku' ali i Šešelj je odličan pravnik a uz to i plodan pisac'

Čičak? Pa kecaju nas koliko već godina. JUL-ovac da priča o demokratskom društvu?


niccolo niccolo 21:26 31.10.2019

Re: Doobro

Sad kad su izabrali da budu neprijetelji tolikoj sili, a susedu, ode Krim, boga pitaj šta će biti sa još treritorije, nema gasa, nema transpotra, nema sreće u Ukrajini.
I niko ne može da im pomogne.

Što me ovo podseća na nekoga...
freehand freehand 21:55 31.10.2019

Re: Doobro

srdjan.pajic
Pošto vidim da se vi US građani duboko potresate oko tog otimanja


Ma jok, nema ovde nas US građana, nego samo ja, a i mene ne boli baš toliko kita za Krim, nego ja to malo dramim da održim napetost i da čujem da li će neko od vas, rusofila, pravih i latentnih, da skupi hrabrosti i da kaže, tako je, volimo Putina više od majke i oca, ali nije u redu da se otima teritorija susedne zemlje, i da bi Rusija trebalo da vrati Krim Ukrajini.

Evo ja volim Putina više od majke i oca. Mislim, lako je meni.
Ajd sad ti prvo za Kilari, pa onog masovnog ubicu Obamu pa za Trampa, pa onda da nije u redu da se na dnevnom nivou ubijaju i mrcvare hiljade i desetine hiljada ljudi i otima milionima.
angie01 angie01 22:03 31.10.2019

Re: Doobro

Jedino što ne volim kad nestane blog


nisam videla kada je nestao- ali mi proradila sumnja, sta je moglo biti,...s obzirom da je vrlo neobican hokus pokus u pitanju.
aureus aureus 22:12 31.10.2019

Re: Doobro

gedza.73
Pa nisam stigao ništa da napišem o štavljenju kože i postrojenjima za prečišćavanje vode, što povećava cijenu gotove kože, a samim tim i cijenu kožne tašne.

Ni ja o Zoranu Čičku.

Nije poenta bila u sarmi već, skoro neko napisao sistem učenja stranih jezika pa me podsetilo, kako ti komentar zaličio na
'najbolje su krempite u poslastičarnici 'Na ćošku' ali i Šešelj je odličan pravnik a uz to i plodan pisac'

Čičak? Pa kecaju nas koliko već godina. JUL-ovac da priča o demokratskom društvu?

Jok, bre, mora se istaći i poneka razlika koju taj čovjek ima u odnosu na ovu armiju neznalica sa kupljenim doktoratima, fakultetima i vrtićima.
To je sve.
A inače sam rekao da mu ne bih dao da nešto (ponovo) vodi.

Kao što uostalom ne bih dao ni Vučiću, Dačiću i Vulinu.
Zar radikal, espeesovac i julovac da grade demokratiju i razvijaju društvo, kako si se otprilike izrazio?
Oni su tvrda realnost, Čičak je samo potencija i pomalo nepotrebno strašilo.
Šta se imam plašiti vukodlaka koji u dubokoj opoziciji tvituje kad su vukodlaci već na vlasti i drmaju li drmaju?
Dobro, ne sporim da se nekom možda čini da Vučić, Dačić i Vulin zapravo razvijaju demokratiju i unaprijeđuju društvo, samo ja nisam primjetio da stvari stoje tako povoljno.
aureus aureus 22:16 31.10.2019

Re: Doobro

angie01
Jedino što ne volim kad nestane blog


nisam videla kada je nestao- ali mi proradila sumnja, sta je moglo biti,...s obzirom da je vrlo neobican hokus pokus u pitanju.

Propade onolika priča o postu, gladovanju, metabolizmu, usisivačima, rakiji, kordovan koži, tašnama i Čičku...ode sve u materinu p...

P.S. Čak je i Čarli bio napisao dosta dobar komentar o tranzistorima. Jedino što je ponavljao "pičkin dim", "pičkin dim".
gedza.73 gedza.73 22:23 31.10.2019

Re: Doobro

Zar radikal, espeesovac i julovac da grade demokratiju i razvijaju društvo, kako si se otprilike izrazio?

Od ovih ništa ne očekujem.
Šta se imam plašiti vukodlaka koji u dubokoj opoziciji tvituje kad su vukodlaci već na vlasti i drmaju li drmaju?

Od opozicije očekujem da se jasno ogradi od likova poput Čička i sličnih.

pa bre za kuče se traži podrobniji pedigre nego za političare i javne ličnosti.
Moraš da kopaš kako bi saznao u kojoj je stranci neko bio i šta je taj radio pre par godina.

jedino kad tabloidi na mig objave iz 'tajnih dosijea' podatke pa se kao nešto zgražavamo.

Jok, bre, mora se istaći i poneka razlika koju taj čovjek ima u odnosu na ovu armiju neznalica sa kupljenim doktoratima, fakultetima i vrtićima.

Odličan znalac. Stvorio JUL.
Kojih sve veza između vlasti devedesetih SPS-a, JUL-a i današnjih 'opozicionara' ima onda deluje jasnije što smo tu gde jesmo.

edit
kordovan koži

Kad smo kod Rusa. Deves šesta, sedma. Reeksport ruske kože ka EU preko državno privatno julovskih preduzeća.

P.S. Čak je i Čarli bio napisao dosta dobar komentar o tranzistorima.

i čop, čop vic.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:31 31.10.2019

Re: Doobro

niccolo
Sad kad su izabrali da budu neprijetelji tolikoj sili, a susedu, ode Krim, boga pitaj šta će biti sa još treritorije, nema gasa, nema transpotra, nema sreće u Ukrajini.
I niko ne može da im pomogne.

Što me ovo podseća na nekoga...


Na Kubu? :)

Nema Srbija tako moćnog suseda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:33 31.10.2019

Re: Doobro

Čak je i Čarli bio napisao dosta dobar komentar o tranzistorima.


Kucnuo mu preporuku.
Jeste da je Docs to malo obezvredio, kao, ma to što ti pričaš je opšte mesto, ali to je samo Doksova zavist :)
angie01 angie01 22:35 31.10.2019

Re: Doobro

.ode sve u materinu p.


bez veze...
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:08 31.10.2019

Re: Doobro

Pre će biti da će Rusija vratiti Kijev. Što reče Maksa, nekad su tamo Rusi bili većina.


ne mogu da verujem sta citam.

apropo referenduma, neki siptarski vam se prividjaju (ali ocigledno ne smetaju), nego sta bese sa referendumima u sloveniji i hrvatskoj? kako se oni otcepise tada od jugoslavije?

kakve veze imaju tatari sa ukrainom - pa ih potezati kao argument, za sta tacno?

a ako siptari imaju pravo da ne zive sa srbijom, sto krimljani moraju da zive sa ukrainom, o donbasu da ne pricamo?

i sto vam floki objasnjava jos od prvog vagona - nista se od toga ne bi desilo da je pera na vreme otisao u policiju.

dakle, hteli ste da sjebete legitimno izabranog predsednika?
e pa, trazili ste gledajte...

a ruje stvarno zabole za nekakve vase sankcije...

dragosevacsutra dragosevacsutra 23:10 31.10.2019

Re: Doobro

pristupe u EU (i NATO), što bi valjda svakom normalnom sa takvim susedom bilo prioritet.


nesto gluplje od ovog stvarno nisi mogao da napises. prevazisao si sebe.
macak.tosa031 macak.tosa031 05:52 01.11.2019

Re: Doobro

angie01
Jedino što ne volim kad nestane blog


nisam videla kada je nestao- ali mi proradila sumnja, sta je moglo biti,...s obzirom da je vrlo neobican hokus pokus u pitanju.

Molim pojašnjenje!
predatortz predatortz 08:19 01.11.2019

Re: Doobro

apropo referenduma, neki siptarski vam se prividjaju (ali ocigledno ne smetaju),


Pošto si kopirao deo mog komentara, čini mi se da si me svrstao u pogrešnu grupu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:38 01.11.2019

Re: Doobro

Pošto si kopirao deo mog komentara, čini mi se da si me svrstao u pogrešnu grupu.


ma znam - nisam naravno mislio na tebe, nego poceh da kopiram onaj pajicev sve sa tvojim odgovorom (koji je potpuno na mestu), pa odustah; bilo bi previse njihovih baljezganja za kopiranje; trebalo da obrisem tvoj citat jer se ovo apsolutno ne odnosi na tebe.

sorry.
predatortz predatortz 11:43 01.11.2019

Re: Doobro

sorry.


ska probljem
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:12 01.11.2019

Re: Doobro

ska probljem


maksa83 maksa83 12:39 01.11.2019

Re: Doobro

Aloebrestenormalni, kakvi komentari ovde više, večeras se zatvara kafana, moram dispraznim piksle skupim flaše i otreznim pevaljku, razlaz, gotovo.

<pali-gasi-svetlo-za-fajront>

hoochie coochie man hoochie coochie man 12:47 01.11.2019

Re: Doobro

maksa83
Aloebrestenormalni, kakvi komentari ovde više, večeras se zatvara kafana, moram dispraznim piksle skupim flaše i otreznim pevaljku, razlaz, gotovo.




E, samo da pitam nesto?
alselone alselone 07:48 26.10.2019

Slikari i Bugari

Ležim juče u krevetu, kuliram i slušam klince kroz odškrinut prozor kako se igraju na livadi pored. Ceka ekipa iz komšiluka je tu, smislili su neku igru koja je između žmurke, vije i fubdala. Nešto se trči, vija, sakriva a tu i lopta ima neku ulogu i u dva tima su raspoređeni. Slušam ih i kako smišljaju pravila dok se igraju. Super mi je, uživam.

I onda su se delili u dva tima i jedan je naravno Srbija a za drugi moj sin predlaže, ni manje ni više - Bugarsku! Bugarsku je zapamtio jer smo tamo bili na zimovanju pre par godina i ja sam stalno gunjđao nešto oko Bugarske (nije mi se svidelo) pa mu je ostalo kao protivnički tim. He, he, tatino dete. Setio sam se naravno i Dragoljuba odmah.

Onda su prešli na sledeći meč pa je neko umesto Bugarske predložio da igra Afrika, pa je ispala svađa kako Afrika jeste ili nije država.

U toku trećeg meča neko je predložio da igra Vojvodina protiv Srbije, što mi se čak i svidelo, ali čujem moje grlato dete kako viče - ALI VOJVODINA JE DEO SRBIJE.

Sve ide iz kuće.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:54 27.10.2019

Re: Slikari i Bugari

Setio sam se naravno i Dragoljuba odmah.


proleteo je Matori, sigurno, koliko je ljudi mislilo na njega. kažu Stari da je prvih 72 sata kritično, prvih 24 death as it is, sledećih 24 resurrection, i narednih the beginning of space travel... kažu i da tih trećih 24-inu, astralna projekcija dođe da se pozdravi sa dragima mu, pre rečesticizacije u Kosmosu....



freehand freehand 08:06 26.10.2019

CAPS LOCK

Od svega pročitanog u tekstu gospođe Stevanović meni je nekako najviše za oko zapalo kako kad piše o načinu na koji je stranica iz Jevanđelja otišla iz Hilandara kaže kako postoje dva moguća scenarija i nije potpuno sigurno koji je od njih realan.
Takođe, kad govori o slikama ruskog slikara kaže da nije pouzdano poznato kako su one dospele u vlasništvo Srbije.
Ali zato već u sledećem pasusu stranicu zove OTETOM a za slike tvrdi da su POKLONJENE. Kapitalnim slovima.
Šta znam, meni je ovo dosta jeftin pristup za nekog ko stavlja Dr ispred svog imena i pretenduje da bude autoritet.
macak.tosa031 macak.tosa031 08:21 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

freehand
Od svega pročitanog ut ekstu gospođe Stevanović meni je nekako najviše za oko zapalo to kako kad piše o načinu na koji je stranica iz Jevanđelja otišla iz Hilandara kaže kako postoje dva moguća scenarija i nije potpuno sigurno koji je od njih realan.
Takođe, kad govori o slikama ruskog slikara kaže da nije pouzdano poznato kako su Refihove slike dospele u vlasništvo Srbije.
ali zato već u sledećem pasusu stranicu zove OTETOM a za slike tvrdi da su POKLONJENE. Kapitalnim slovima.
Šta znam, meni je ovo dosta jeftin pristup za nekog ko stavlja DR ispred svog imena i pretenduje da bude autoritet.

Da.
Ja sam, takođe, uočio isto - ali nisam napisao pošto sam znao da ćeš i ti - te napisati.
Eeee, da - a zašto tebe Fuchs toliko mrzi govoreći kako ti, u stvari, mrziš njega?!
Maltene 'cirkularno referenciranje'.
predatortz predatortz 08:40 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

freehand
Od svega pročitanog u tekstu gospođe Stevanović meni je nekako najviše za oko zapalo kako kad piše o načinu na koji je stranica iz Jevanđelja otišla iz Hilandara kaže kako postoje dva moguća scenarija i nije potpuno sigurno koji je od njih realan.
Takođe, kad govori o slikama ruskog slikara kaže da nije pouzdano poznato kako su one dospele u vlasništvo Srbije.
Ali zato već u sledećem pasusu stranicu zove OTETOM a za slike tvrdi da su POKLONJENE. Kapitalnim slovima.
Šta znam, meni je ovo dosta jeftin pristup za nekog ko stavlja Dr ispred svog imena i pretenduje da bude autoritet.


Da. Tekst je pun rupa, baziran na pretpostavkama, a veoma pretenciozan u zaključcima.
Na matematici se za ovako nešto pada.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:49 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

macak.tosa031

Eeee, da - a zašto tebe Fuchs toliko mrzi govoreći kako ti, u stvari, mrziš njega?!


Ja mrzim Đolu? Ma jok, nemam takve emocije prema njemu, ali treba to objašnjavati beslovesnom parolističkom puku, poput tebe i "par stotina miliona Rusa". Kada neko nema svoju ličnošt, kada mu je "ja" "mi", ne vredi ulaziti u polemike s njim.
macak.tosa031 macak.tosa031 08:53 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Srđan Fuchs
macak.tosa031

Eeee, da - a zašto tebe Fuchs toliko mrzi govoreći kako ti, u stvari, mrziš njega?!


Ja mrzim Đolu? Ma jok, nemam takve emocije prema njemu, ali treba to objašnjavati beslovesnom parolističkom puku, poput tebe i "par stotina miliona Rusa". Kada neko nema svoju ličnošt, kada mu je "ja" "mi", ne vredi ulaziti u polemike s njim.

Ko nema svoju ličnost - ja?!
Ti se sigurno šališ - ili je doza bila prejaka.
Šalim se ja ovo sa dozom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:59 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

macak.tosa


Ko nema svoju ličnost - ja?!
Ti se sigurno šališ - ili je doza bila prejaka.
Šalim se ja ovo sa dozom.


Natakarim te na frulu liberalkapitalističku sa "dozom", fašisto bezlični. Šalim se za ovo "bezlični".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:06 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Nego, Čarli, jebeš to; kako komentarišeš da se otkinuo od Dveri onaj neki lik koji je optužio Boškića da je privatizovao organizaciju, da koristi zajedničke fondove za privatne potrebe? Opet vas nokautirao Vučko... Ko je kriv za to: CIA, Mossad ili ر.ا.ع) رئاسة الاستخبارات) العامة?
shone shone 09:12 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Natakarim te na frulu liberalkapitalističku sa "dozom", fašisto bezlični. Šalim se za ovo "bezlični".


Jednoga tužnog dana kad mačka ne bude više među nama možda ćeš se gorko kajati što si se ,,ovako šalio,, i stavljao ga na frulicu svoju ali će biti kasno za izvinjenje.
Izvini se sad. Spasi svoju napaćenu dušu.
zilikaka zilikaka 09:18 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

shone
Natakarim te na frulu liberalkapitalističku sa "dozom", fašisto bezlični. Šalim se za ovo "bezlični".


Jednoga tužnog dana kad mačka ne bude više među nama možda ćeš se gorko kajati što si se ,,ovako šalio,, i stavljao ga na frulicu svoju ali će biti kasno za izvinjenje.
Izvini se sad. Spasi svoju napaćenu dušu.

A tebi Šone baš smeta kad je nešto dobro?
Onako, žulja, svrbi, neka nelagoda te hvata...

Razumem, ima takvih, nego ljudi ipak velikom većinom nemaju taj problem.
shone shone 09:31 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

A tebi Šone baš smeta kad je nešto dobro?


Na koje ,,dobro,, misliš. Mani se nedoreka.



zilikaka
Preporuči / Preporuka: 12 / Obavesti moderatora / Link / Citiraj / Odgovori


Standardna ekipica.

shone shone 09:33 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Razumem, ima takvih, nego ljudi ipak velikom većinom nemaju taj problem.


Da, ljudi imaju razne probleme.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:33 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

shone

Izvini se sad. Spasi svoju napaćenu dušu.

Zvuči kao reklama, natakarim i tebe.

Nego, držimo se teme, iako smo Srbi. Nego, jesi video po svojim blatoidima da ti je Precednik otvorio počasni konzulat RS u Berševi?
shone shone 09:37 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Zvuči kao reklama, natakarim i tebe




Nego, jesi video po svojim blatoidima da ti je Precednik otvorio počasni konzulat RS u Berševi?


Eto tebi vodič nove ture do Berševe.

Cane ti je bolji sagovornik kad su konzulati u pitanju. Probaj s njim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:40 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Defin'ši "srati". Šalim se, nego jesi viđeo ovo što te pitam il' nijesi viđeo?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:50 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

shone


Eto tebi vodič nove ture do Berševe.

cane ti je bolji sagovornik kad su konzulati u pitanju. Probaj s njim.


Cane MIP-ovac? Ooo, nijesam znao. Ma nou, neću ja to šljakati, to će šljakati Čika Dule Mihalek, on je u Berševi, prva stvar, druga je da MIP-ovci znaju da ne mirišem kvadikave i da tražim duplo više honorare - koje MIP nema da pokrije. Jedino sada baš ako zveknete vi s vlas' a dođu moji u obe države pa s Bata Đilasom, Borisicom, Vukijem i Bata Borkom mo'š se dogovoriš domaćinski i ka čojek sve.
shone shone 09:54 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Jedino sada baš ako zveknete vi s vlas' a dođu moji u obe države pa s Bata Đilasom, Vukijem i Bata Borkom mo'š se dogovoriš domaćinski i ka čojek sve.


Šta ovi aktuelni te odjebali? Pa kako? Ti si baš poželjan profil.
Znam, nisi imo akjedidaciju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:05 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

shone

Šta ovi aktuelni te odjebali? Pa kako? Ti si baš poželjan profil.


Ko, moji? Ma jok bre, kod nas je demokratija, every person and its qualities matter; radim na deustašizaciji, Croatia i to. A tvoji; to da. No, to i nije teško sa retard-podaničkom vladom.
shone shone 10:18 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

No, to i nije teško sa retard-podaničkom vladom.


Ti osta bez zaključka i odgovora na pitanje na svom blogu o Krletu?
Pišeš da bi se pisalo. Tralalalala.

Evo Krle ima novi blog pa lepo objasni čoveku poentu fabule.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:23 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Nisam upratio, kakvo pitanje?
macak.tosa031 macak.tosa031 10:46 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Srđan Fuchs
Nego, Čarli, jebeš to; kako komentarišeš da se otkinuo od Dveri onaj neki lik koji je optužio Boškića da je privatizovao organizaciju, da koristi zajedničke fondove za privatne potrebe? Opet vas nokautirao Vučko... Ko je kriv za to: CIA, Mossad ili ر.ا.ع) رئاسة الاستخبارات) العامة?

Ko je Boškić!
Usput - ne znam da li sam te natakario kao odgovor na to što si ti mene natakario?
Pa da ti ne ostanem dužan.
Što se Mossada tiče - neka on samo radi svoj posao.
Da nije njega bilo, razna gamad nacistička bi uživala 'plodove svoga rada'.

macak.tosa031 macak.tosa031 10:47 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

shone
Natakarim te na frulu liberalkapitalističku sa "dozom", fašisto bezlični. Šalim se za ovo "bezlični".


Jednoga tužnog dana kad mačka ne bude više među nama možda ćeš se gorko kajati što si se ,,ovako šalio,, i stavljao ga na frulicu svoju ali će biti kasno za izvinjenje.
Izvini se sad. Spasi svoju napaćenu dušu.

Šone, rano je da počenš da me sharanjuješ!
shone shone 11:09 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Nisam upratio, kakvo pitanje?


Kolko vas ima Srđana u Fuchsu? Pa samo pre par dana....

Astronomija| Biz| Budućnost| Društvo| Ekologija
Da l' je bre Krstić nacista?
Srđan Fuchs RSS / 19.10.2019. u 07:18





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:16 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Pitao si nešto konkretno, cijenim, no teme postanu nepratljive kada Čaki krene da troluje. Šta si, dakle, pit'o?

PS. Hoćete urgirati ti i honey bunny kod Krle da me dekinšasira? A ono za akjeddaciju - ma imao, nego stvarno ne zanimate, a i mala kinta je dan vucaranja s vama po vrućini, a neatraktivni gosti... Berševa je, inače, interesantan link - hitech, solarne energije, ima jaku katedru za sefardistiku takodžer... I moji Fuksovi su tamo, al' meni bilo malo lojse kada sam došao, spram metropola Džeruzalema i Telaviva.
shone shone 11:17 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Šone, rano je da počenš da me sharanjuješ!


PU,PU,PU daleko bilo!

Mislio sam kad te definitivno banuju jopet a tebi ponestaje IP adresa za rezervni položaj.

Pu,Pu živ ti meni i zdrav bijo i kačamak pošarani slaninicom pravijo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:03 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Slušajte, Čaki, Šone i Taso, banujem vas kao ulog da me Krla pusti?! Nije velika šteta za kvalitet diskusije jerbo ste ionako trolovi a vršimo pritisak na jedinog Službi[/е]nog bota ovde, može?
shone shone 12:23 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Slušajte, Čaki, Šone i Taso, banujem vas kao ulog da me Krla pusti?! Nije velika šteta za kvalitet diskusije jerbo ste ionako trolovi a vršimo pritisak na jedinog Službi[/е]nog bota ovde, može?


Zajebo si se, mi smo te već preventivno botovali.

Samo da ti javim nisi na svom blogu,na Maxinom si.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:41 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

shone


Zajebo si se, mi smo te već preventivno botovali.

Samo da ti javim nisi na svom blogu,na Maxinom si.


Tko je govorio o Maxinom blogu? Ovako, banujem vas trojicu, dok ne izdejstvujete odbanovavanje (nesvršeni glagol) trajno svih blogera kod fašiste Krstića, mo'e?
angie01 angie01 17:25 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Slušajte, Čaki, Šone i Taso, banujem vas kao ulog da me Krla pusti?! Nije velika šteta za kvalitet diskusije jerbo ste ionako trolovi a vršimo pritisak na jedinog Službi[/е]nog bota ovde, može?


ja se ne bih tu nesto strecala- kojimoj cete tamo, on ovde radi, znaci RADI, i svaki komentar mu je poen, na koji on vredja, banuje, spinuje, tupi, razradjuje zeljene postavke, kojima jos pokusava da diskredituje oponente, i onda ima svoje stranice radne borbe, kojima dokazuje svoj ucinak, sto vise komentara, kojih god, to bolje, on ionako ne ucestvuje u dijalogu, on tera svoje svim sredstvima, tj propagira...ono samo mu pomazete i dajete materijal i jos mu dajete na potrebnom znacaju.

u takvom neravnopravnom statusu- jer ostali ucesnici samo komentarisu posledice njegovih uradaka od kojih on ima koristi, a koje se odrazavaju tragicno na realni zivot drugih-, one izrecene ruzne istine od strane komentatora, vise deluje kao uzaludno praznjenje nezadovoljstva, nego sto ima nekog normalnog smisla- jer djon ne probija i jos biva premazivano pomijama, koje mogu da smetaju samo pristojnom coveku, pa saberi onda ciji je to prirodni invajerment i ko je svoj na svome i u dobitku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:00 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Istina, Troll 3 ekipo, pomilovani ste ! Neću vas banovati, iako se prenemažete kao cice sva trojica, a pritom uredno trolujete teme koje vam se ne dopadaju.
freehand freehand 20:17 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

angie01
Slušajte, Čaki, Šone i Taso, banujem vas kao ulog da me Krla pusti?! Nije velika šteta za kvalitet diskusije jerbo ste ionako trolovi a vršimo pritisak na jedinog Službi[/е]nog bota ovde, može?


ja se ne bih tu nesto strecala- kojimoj cete tamo, on ovde radi, znaci RADI, i svaki komentar mu je poen, na koji on vredja, banuje, spinuje, tupi, razradjuje zeljene postavke, kojima jos pokusava da diskredituje oponente, i onda ima svoje stranice radne borbe, kojima dokazuje svoj ucinak, sto vise komentara, kojih god, to bolje, on ionako ne ucestvuje u dijalogu, on tera svoje svim sredstvima, tj propagira...ono samo mu pomazete i dajete materijal i jos mu dajete na potrebnom znacaju.

u takvom neravnopravnom statusu- jer ostali ucesnici samo komentarisu posledice njegovih uradaka od kojih on ima koristi, a koje se odrazavaju tragicno na realni zivot drugih-, one izrecene ruzne istine od strane komentatora, vise deluje kao uzaludno praznjenje nezadovoljstva, nego sto ima nekog normalnog smisla- jer djon ne probija i jos biva premazivano pomijama, koje mogu da smetaju samo pristojnom coveku, pa saberi onda ciji je to prirodni invajerment i ko je svoj na svome i u dobitku.

Dosta jadan uradak ad hoominem
angie01 angie01 21:24 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Dosta jadan uradak ad hoominem


a sta tacno nije istina i potvrdjuje ad hominem pristup?
freehand freehand 21:29 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

angie01
Dosta jadan uradak ad hoominem


a sta tacno nije istina i potvrdjuje ad hominem pristup?

Ništa, pogrešio sam.
Prvom koji za tebe napiše za tebe da na blogu radiš ali RADIŠ ide preporuka.
angie01 angie01 21:45 26.10.2019

Re: CAPS LOCK

Prvom koji za tebe napiše za tebe da na blogu radiš ali RADIŠ ide preporuka.


prvo- daj preporuku kome god hoces,

a drugo- samo uporedjivanje nema veze sa zivotom, da ne kazem nesto dramaticnije.

...zbog mog pisanja, niko nije ni na koji nacin stradao, niti sam ja od istog imala neku licnu korist, ovde ne spinujem ni za koga.

...niti zelim da se zadrzavam na liku i delu nekog ko sve to radi, samo sam iskazala svoje misljenje o zalu zbog banovanja na tom blogu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana