POZIV NA ODBRANU DOSTOJANSTVA I ČASTI MEDIJA U SRBIJI

Nebojša Milenković RSS / 05.05.2008. u 21:18

Svako ko je večeras gledao upravo okončan TV duel novinara RTS-a Zorana Stanojevića i predsednika Liberalno demokratske partije Čedomira Jovanovića, mogao je uživo da vidi šta znači priča o povratku u devedesete. S tim što je, moram primetiti, čak i u TV Bastilji bilo više obzira, morala, svesti o neophodnosti makar i minimalnog poštovanja etičkog kodeksa u novinarstvu nego što je to večeras bio slučaj s voditeljem emisije Izbori u Srbiji – Odluka 2008.

Šteta je što naspram Čedomira Jovanovića nije sedeo lično Aleksandar Tijanić, umesto što je poslao teledirigovanog pajaca s unapred spremljenim pitanjima (btw. da li ste primetili da kamera uopšte nije snimala drugo uvo ovoga što sebe naziva novinarom ─ da li je Tijanićev mali možda imao bubicu u uhu?!).

Problem je, naravno, u tome što je umesto TV duela bio najavljen intervju s Čedomirom Jovanovićem. Umesto intervjua gledali smo mučenje slično onom koje je Jovanoviću nedavno bilo upriličeno i na RTV Vojvodine. Da živimo u normalnoj zemlji ovo bi morao biti povod za oštro i odgovorno reagovanje esnafskih novinarskih udruženja ─ naravno, ne u odbranu LDP-a ili Čedomira Jovanovića već u odbranu dostojanstva profesije. U odbranu prava građana na slobodno informisanje, odbranu moralnih zakona, kodeksa, dužnosti i normi bez kojih, jednostavno, nema slobodnog i nepristrasnog novinarstva. Da živimo u normalnoj zemlji onda ova bezimena novinarska kreatura više ne bi smela da izađe pred kamere, pošto je provereno opasna po duhovno zdravlje onih koji ovakve emisije gledaju.

Nije problem u činjenici da u sat vremena trajanja emisije voditelj, novinar, spiker, šta li je već... nije osetio potrebu ni za jednom drugom temom osim granica i Kosova ─ pošto je Čedomir na sva pitanja sjajno odgovorio ─ nije problem ni u plačnom izrazu lica prestravljenog voditelja u očitom grču da li će naručilac biti zadovoljan odrađenim poslom, ni u ciničnom poluosmehu čoveka čije je ime u celoj priči apsolutno nebitno ─ problem je u činjenici da se sve to dešava na javnom servisu za koji nametnutu pretplatu plaćaju svi građani ove zemlje. Problem je u činjenici da još od vremena teksta Ćuruvija dočekao bombe u Ekspresu, kao i njegovog ritualnog čitanja u centralnom TV Dnevniku na našem medijskom prostoru nije bilo ničeg sramnijeg.

Reakcija NUNSA u cilju odbrane prava na dostojanstvo profesije jeste najmanje što se ─ nakon večerašnjeg pokušaja inkvizicije nad predsednikom jedne parlamentarne stranke ─ može očekivati!



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nenad M. Nenad M. 21:28 05.05.2008

gledao sam

i jos sam u soku. Al mislim da ovakva emisija ide u prilog Ldp-u, rts se razotkrio a Ceda nikad bolji!
tvrdokorna mrlja tvrdokorna mrlja 21:35 05.05.2008

Re: gledao sam

i ja sam. svaka cast cedi kako se profi drzao. nije lako odgovarati na besmislena pitanja.
Nenad M. Nenad M. 21:48 05.05.2008

Re: gledao sam

tvrdokorna mrlja
i ja sam. svaka cast cedi kako se profi drzao. nije lako odgovarati na besmislena pitanja.


mislim da ovaj novinar ok bio u poredjenju sa novinarkom rts-a od pre nekoliko dana u Upitniku. ko nije gledao

http://video.aol.com/video-detail/cedomir-jovanovic-dragoljub-micunovic-upitnik-rts-2deo/290037288
joshka joshka 22:21 05.05.2008

Re: gledao sam

Gledao sam intervju, voditelj jeste malo "cudno" vodio emisiju.
Radim u novinarstvu vise od deset godina i to bas pratim politiku, ali nikada nisam video da voditelj onako napada svog gosta i razgovara s njim kao da je u pitanju dijalog. "Jedan na jedan." :))
U redu je biti bezobrazan do odredjene mere, u pokusaju da se dobije odgovor, ali tokom cele emisije, nema smisla.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:26 05.05.2008

KODEKS NOVINARA SRBIJE

Prema odluci i ovlašćenju Skupštine NUNS-a, Izvršni odbor NUNS-a je u oktobru 2006. godine usvojio Kodeks novinara Srbije. Navodim stavove koje je novinar RTS-a (ako neko slučajno zna njegovo ime onda neka javi) večeras prekršio:

● Pravo je medija da imaju različite uredjivačke koncepte, ali je obaveza novinara i urednika da prave jasnu razliku između činjenica koje prenose, komentara, predpostavki i nagađanja.

● Novinar treba da se suprotstavi svakom pritisku na slobodno obavljanje profesije, kao i svakom vidu cenzure. Novinar zadatke prima samo od nadležnih urednika.

● Ekonomski i politički interesi izdavača ne smeju da utiču na uređivačku politiku, na način koji bi imao za posledicu netačno, neobjektivno, nepotpuno i neblagovremeno informisanje javnosti.

● Novinar je, pre svega, odgovoran svojim čitaocima, slušaocima i gledaocima. Tu odgovornost ne sme da podredi interesima drugih, a posebno interesima izdavača, vlade i drugih državnih organa. Novinar se mora suprotstaviti svima koji krše ljudska prava ili se zalažu za bilo koju vrstu diskriminacije, govor mržnje i podsticanje nasilja.

● Novinar je dužan da poštuje pravilo pretpostavke nevinosti i ne sme nikoga proglasiti krivim do izricanja sudske presude.

● Novinar neguje kulturu i etiku javne reči, poštuje pravo na odgovor, izvinjenje i ispravku i dužan je da blagovremeno objavi odgovarajuću ispravku.

● Novinar je obavezan da pristupa poslu sa dužnom profesionalnom pažnjom.


ceda_urosevic ceda_urosevic 22:27 05.05.2008

Re: KODEKS NOVINARA SRBIJE

Ima poseban kodeks, gde piše: NOVINAR RTS-A... by Aleksandar Tijanić feat. Dr Vojislav
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:31 05.05.2008

Re: KODEKS NOVINARA SRBIJE

Ima poseban kodeks, gde piše: NOVINAR RTS-A... by Aleksandar Tijanić

e, to je već sasvim druga stvar - možeš li ev. da citiraš nešto...
angie angie 22:33 05.05.2008

Re: KODEKS NOVINARA SRBIJE

kakav bre kodeks bilo chega u srBijici Nebojsha, kad kapitalni ministar moze da shutne novinara i da ga vredja i da ostane netaknut, josh mu se povecala popularnost, kada sudjenje Curuviji ide ovako, a majchica, sve sa plenom ladno preshla granu, kada Dejan Anastasijevic ostaje sam u svom sluchaju pokushaja atentata,...pa ja ne znam o chemu ti govorish,...nije to sve dopustio samo rts i novinari. TO je kodeks prihavcen, jer se jedino on primenjuje, bez posledica.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:18 05.05.2008

Povratak u devedesete

svaka slučajnost je namerna







ceda_urosevic ceda_urosevic 23:18 05.05.2008

Re: KODEKS NOVINARA SRBIJE

Ne mogu da citiram, ali mogu da izmislim... :) i da, verovatno, budem u pravu...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:19 05.05.2008

Re: KODEKS NOVINARA SRBIJE

Ne mogu da citiram, ali mogu da izmislim... :) i da, verovatno, budem u pravu...

samo hrabro... btw. na to sam i mislio...
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:26 05.05.2008

KODEKS NOVINARA RTS-A

Prema odluci i ovlašćenju Aleksandra Tijanića, glavni odbor DSS-a je u oktobru 2006. godine usvojio Kodeks novinara Radio Televizije Srbije:

● Pravo je RTS-a da imaju različite uredjivačke koncepte od onih propisanih kodeksom novinara Srbije, ali je obaveza novinara i urednika RTS-a da ne prave jasnu razliku između činjenica koje prenose, komentara, predpostavki i nagađanja.

● Novinar RTS-a ne treba da se suprotstavlja bilo kakvom pritisku na slobodno obavljanje profesije, kao i bilo kakvom vidu cenzure. Novinar zadatke prima samo od nadležnih urednika.

● Ekonomski i politički interesi izdavača moraju da utiču na uređivačku politiku, na način koji bi imao za posledicu netačno, neobjektivno, nepotpuno i neblagovremeno informisanje javnosti.

● Novinar RTS-a je, pre svega, odgovoran svom uredniku. Tu odgovornost ne sme da podredi interesima drugih, a posebno interesima gledalaca. Novinar RTS-a se mora suprotstaviti svima koji štite ljudska prava ili se ne zalažu za bilo koju vrstu diskriminacije, govor mržnje i podsticanje nasilja.

● Novinar RTS-a je dužan da poštuje pravilo pretpostavke nevinosti svog glavnog i odgovornog urednika i ne sme dozvoliti da ga iko proglasi krivim do izricanja sudske presude.

● Novinar RTS-a neguje nekulturu javne reči, nepoštuje pravo na odgovor, izvinjenje i ispravku i nije ničim obavezan da blagovremeno objavi odgovarajuću ispravku.

● Novinar RTS-a nije obavezan da pristupa poslu sa dužnom profesionalnom pažnjom.

NASLOVNA STRANA KODEKSA NOVINARA RTS-A
Tine i Radojka Tine i Radojka 23:43 05.05.2008

Re: KODEKS NOVINARA RTS-A

ceda_urosevic
zdužnom profesionalnom pažnjom

uh
nebiga vala bolje smislila niona agata kristos

ovo ako nepo mogne
nista nece
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:22 06.05.2008

Re: KODEKS NOVINARA RTS-A

Sjajno - Čeda (Urošević) je zakon!
carly carly 00:48 06.05.2008

Re: KODEKS NOVINARA RTS-A

Dawngreeter Dawngreeter 21:44 05.05.2008

YouTube?

Opet propustih nesto bitno... postoji li YouTube link bilo kakav?

Ne blenem u TV gotovo nikada al' mi u ovakvim situacijama stvarno dodje zao zbog toga.
crveni semafor crveni semafor 21:45 05.05.2008

?

Ja naprotiv,mislim da je voditelj profesionalno obavio posao.I Jovanovic se dobro drzao.Mada ne razumem,zasto taj covek vecito protivreci sebi.Ovamo pustimo Kosovo,pustimo proslost,ajde buducnost,ovamo drvi o ratnim zlocinima i proslim vremenima.Tu se gube glasovi.E sad,pojavljuje se stari sindrom pristalica C.J. i njegovih,a to je nepodnosljivost suprotnog misljenja,jednoumlje i verbalni delikt.Sto je ovde na blogu,vidjeno hiljadu puta..
Vračarac Vračarac 21:47 05.05.2008

Re: ?

Ovamo pustimo Kosovo,pustimo proslost,ajde buducnost,ovamo drvi o ratnim zlocinima i proslim vremenima.Tu se gube glasovi.E sad,pojavljuje se stari sindrom pristalica C.J. i njegovih,a to je nepodnosljivost suprotnog misljenja,jednoumlje i verbalni delikt.Sto je ovde na blogu,vidjeno hiljadu puta..

U centar.
Nenad M. Nenad M. 21:51 05.05.2008

Re: ?

Vračarac
Ovamo pustimo Kosovo,pustimo proslost,ajde buducnost,ovamo drvi o ratnim zlocinima i proslim vremenima.Tu se gube glasovi.E sad,pojavljuje se stari sindrom pristalica C.J. i njegovih,a to je nepodnosljivost suprotnog misljenja,jednoumlje i verbalni delikt.Sto je ovde na blogu,vidjeno hiljadu puta..

U centar.


e kad je Vracarac rekao da je u centar, onda je u centar. Gde je CJ govorio o "pustanju" Kosova? Ldp govori o licemerju na politickoj sceni u kojem su zlocini samo oni koji su drugi pocinili i gde se medjunarodno pravo krsi samo kada ga neko drugi krsi.
Mishaa Mishaa 21:54 05.05.2008

Re: ?

E sad,pojavljuje se stari sindrom pristalica C.J. i njegovih,a to je nepodnosljivost suprotnog misljenja,jednoumlje i verbalni delikt.Sto je ovde na blogu,vidjeno hiljadu puta..


Ma ajde molim te.
Vračarac Vračarac 21:57 05.05.2008

Re: ?

gde se medjunarodno pravo krsi samo kada ga neko drugi krsi.

...gde se međunarodno pravo krši samo kada ga MI kršimo.
Nenad M. Nenad M. 22:02 05.05.2008

Re: ?

Vračarac
gde se medjunarodno pravo krsi samo kada ga neko drugi krsi.

...gde se međunarodno pravo krši samo kada ga MI kršimo.


a ti bi da izigravas svetskog policajca!? nema nista gore nego kad mali pate od ludila velicine. problem je sto niko nema volje i hrabrosti da progovori o uzrocima onoga sto nam se desava ili ti verujes u neku kolektivnu zaveru protiv srba?
Vračarac Vračarac 22:13 05.05.2008

Re: ?

a ti bi da izigravas svetskog policajca!? nema nista gore nego kad mali pate od ludila velicine.

da li je to dijagnoza psihološkog stanja jedne političke stranke(+/- 6%)?
problem je sto niko nema volje i hrabrosti da progovori o uzrocima onoga sto nam se desava ili ti verujes u neku kolektivnu zaveru protiv srba?

Kolektivna zavera je glupost mada definitivno plaćamo i više nego što bi trebali, problem je što različiti ljudi vide i različite uzroke problema i tu nema leka. Ja mogu jedino da govorim u svoje ime i znam de JA ne trebam nikome da se izvinjavam niti da se suočavam sa svojom prošlošću. Nikoga nisam gledao preko nišana niti nipodaštavao na osnovu verske, nacionalne ili seksualne opredeljenosti. Kome je do suočavanja i izvinjavanja neka to čini u svoje ime, ne u moje.
crveni semafor crveni semafor 22:50 05.05.2008

Re: ?

izvinjavanja neka to čini u svoje ime, ne u moje.


Upravo tako.Nisam isao na demonstracije deset godina da me optuzuje neki Jovanovic da sam podrzavao zlocine i da nekom nesto dugujem.Znaci licna izvinjenja.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 11:31 06.05.2008

Re: ?

crveni semafor
izvinjavanja neka to čini u svoje ime, ne u moje.


Upravo tako.Nisam isao na demonstracije deset godina da me optuzuje
neki Jovanovic da sam podrzavao zlocine i da nekom nesto dugujem.Znaci
licna izvinjenja.

A protiv cega ste, ako nije tajna, isli na demonstracije, ako ne protiv zlocina? Alternative su sledece: (A) isli ste na demonstracije zato sto se Vama licno ex-diktator nesto zamerio ("sindrom Covic", (B) isli ste na demonstracije po zadatku, da ih posmatrate ("sindrom Rade", (C) isli ste na demonstracije posto niste imali sta drugo da radite u to vreme.

Cini mi se da su sve ove alternative mnogo gore, tako da ipak mislim da ste isli na demonstracije zbog zlocina tadasnjeg zlocinackog rezima. Dakle, ako Vama sada vise ne smetaju zlocini, onda ste Vi ti koji ste izdali svoja tadasnja nacela, a ne CJ. Sve je stvar logike.
Vračarac Vračarac 12:04 06.05.2008

Re: ?

A protiv cega ste, ako nije tajna, isli na demonstracije

Zbog rušenja Miloševićevog režima. Naravno da je to uključivalo i želju za prestankom svih zločina na teritoriji SFRJ. Ali opet, JA ne želim da se iko izvinjava u moje ime pošto ja u tom ratnom haosu nisam učestvovao ni na koji način. Ko je učestvovao i kome savest nije čista neka se izvinjava u svoje ime.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:48 05.05.2008

Dostojanstvo besmislene profesije

Novinarstvo. U Srbiji.
Soylent Green Soylent Green 21:50 05.05.2008

DA LI BI STE PRALI ZUBE ako time gubite K?

(K znaci Kosovo, da ne bude zabune.)

Ne radi se o cisto retorickom pitanju, vec bih zamolio da zamislite sci-fi situaciju gde eksplozija karijesa zaista ocuva K (Kosovo) kao deo tela Srbije.

Da li bi ste prali?

To je pitanje sa kojim se suocava skoro pola biracke telesine, i to je sustina pitanja koja se postavljaju C. Jovanovicu. Zaboravite na logicke veze i uzrocnu povezanost - pitanje je postavljeno i prihvaceno, i negirati njegovu logiku je gubljenje vremena.

Moj odgovor je: prao bih.

A Vas?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:51 05.05.2008

Re: DA LI BI STE PRALI ZUBE ako time gubite K?

Moj odgovor je: prao bih.

A Vas?

Pa, perite. Ako Vam se pere.
Dawngreeter Dawngreeter 21:52 05.05.2008

Re: DA LI BI STE PRALI ZUBE ako time gubit

Pa naravno.
Nenad M. Nenad M. 21:54 05.05.2008

Re: DA LI BI STE PRALI ZUBE ako time gubit

jos veci problem je sa pitanjima koja se ne postavljaju nikome, pa cak ni Tomisalu Nikolicu. Pitati lidera opozicije u kojoj situaciji bi Srbiju branio oruzijem je i vise nego besmislena / zlonamerna/ ocigledno instruirana. Al trebalo je pokazati kako je Srbija ugrozena sa svih stana dok " izdajnici" ne dizu narod na uzbunu vec pozivaju na odgovornost i podsecaju na bolne istine.
Mishaa Mishaa 21:52 05.05.2008

Samo napred

Takav način nikada nije davao rezultate. Već smo jednom imali takvu televiziju. I već smo jednom imali jednog takvog direktora televizije. I takve voditelje.

Petooktobarski duh nije nestao! A mi idalje gledamo!

Dodje vreme kada svako položi račune. Možda ne danas ili sutra ili prekosutra, ali taj dan uvek dođe.

Čedi poručujem da nastavi!
A Koštunici i njegovim siledžijama da neće do veka biti na vlasti.
Inner Party Inner Party 21:52 05.05.2008

Preporucujem Vam...


"Svako ko je večeras gledao upravo okončan TV duel kreature od novinara RTS-a i predsednika Liberalno demokartske partije Čedomira Jovanovića, mogao je uživo da vidi šta znači priča o povratku u devedesete. S tim što je, moram primetiti, čak i u TV Bastilji bilo više obzira, morala, svesti o neophodnosti makar i minimalnog poštovanja etičkog kodeksa..."


Preporucujem Vam da pogledate KLJUC koji upravo ide na RTS-u!
Da vidite kako se hrvatski novinari odnose prema svojoj politickoj sceni, novinarima, svom drustvu i svojoj istoriji.
Kulturno, civilizovano i sa postovanjem!

Uveren sam da ce vas bar malo biti sramota zbog recnika koji koristite u svom tekstu!
Nenad M. Nenad M. 21:56 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Inner Party

"Svako ko je večeras gledao upravo okončan TV duel kreature od novinara RTS-a i predsednika Liberalno demokartske partije Čedomira Jovanovića, mogao je uživo da vidi šta znači priča o povratku u devedesete. S tim što je, moram primetiti, čak i u TV Bastilji bilo više obzira, morala, svesti o neophodnosti makar i minimalnog poštovanja etičkog kodeksa..."

Preporucujem Vam da pogledate KLJUC koji upravo ide na RTS-u!
Da vidite kako se hrvatski novinari odnose prema svojoj politickoj sceni, novinarima, svom drustvu i svojoj istoriji.
Kulturno, civilizovano i sa postovanjem!

Uveren sam da ce vas bar malo biti sramota zbog recnika koji koristite u svom tekstu!


a ti si gledao emisiju? Mislim da je bolje reci - Tijaniceva kreatura!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:08 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Uveren sam da ce vas bar malo biti sramota zbog recnika koji koristite u svom tekstu!

Verujte da sam više nego pristojan - kad se emisija pojavi na YouTube verujem da ćete se i sami uveriti!
JJ Beba JJ Beba 22:08 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Da vidite kako se hrvatski novinari odnose prema svojoj politickoj sceni, novinarima, svom drustvu i svojoj istoriji.
Kulturno, civilizovano i sa postovanjem!

izuzetno
evo ja ću da se nosim sa velikim poštovanjem prema nataši jovanović, onoj pop lazić, pa onom todoroviću ili onom krasiću onda kada se oni kao poslanici budu civilizovano, kulturno i s poštovanjem budu ponašali prema nama; kada budu prestali da nose šešelja na reveru, kad se budu distancirali od svoje politike 90tih, kada prestanu da šire prostotu, kad prestanu da vređaju moju inteligencij; kad' prestanu da vređaju moj ljudski potencijal... počeću da se prema njima ponašam baš kao što se sanader ponaša prema svima - kulturno, civilizovano, i sa postovanjem,
Mishaa Mishaa 22:18 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

E hvala ti bebo!
Nemam sta da dodam.
crveni semafor crveni semafor 22:19 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

kulturno, civilizovano


gle,gle,ko govori o kulturnom obracanju..
Inner Party Inner Party 22:33 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Nebojša Milenković
Uveren sam da ce vas bar malo biti sramota zbog recnika koji koristite u svom tekstu!

Verujte da sam više nego pristojan - kad se emisija pojavi na YouTube verujem da ćete se i sami uveriti!


Rec kreatura je kopirajtovao SPS devedesetih. Ako je i Vi koristite, znaci da prihvatate te vrednosti.
Treba biti pristojan da bi imao moralno pravo da sudis o drugima.

Sve ovo me podsetilo na Danicu Vucenic i njeno pitanje o Cedinom odelu...
Jasno je da broj za LDP nepodobnih novinara sve vise raste.
I onda se bunite sto vas nema u medijima...

JJ Beba JJ Beba 22:36 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Rec kreatura je kopirajtovao SPS devedesetih.

?????
jel si ti siguran? kretaura je stara srpska reč i čini mi se da da se autorstvo ne može utvrditi.
šta ti ustavri hoćeš da kažeš?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:39 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

kretaura je stara srpska reč

Bas kao i rec geografija, na primer.
JJ Beba JJ Beba 22:43 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Bas kao i rec geografija, na primer.

i serigrafija takođe
angie angie 22:44 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Rec kreatura je kopirajtovao SPS devedesetih.


je l ovo neki fazon, il ti stvarno nisi upoznat sa materijom?!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:44 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

ili zlonamernost, recimo...
angie angie 22:44 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

i serigrafija takođe


kreatura od serigrafije!
angie angie 22:46 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

ili zlonamernost, recimo...


zlonamerna kreatura:)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:47 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

zlonamerna kreatura:)

Hvala koleginice!
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 22:49 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

JJBeba
kretaura je stara srpska reč

creature
Pronunciation:
ˈkrē-chər
Function:
noun
Etymology:
Middle English, from Anglo-French, from Late Latin creatura, from Latin creatus, past participle of creare
Date:
14th century

1: something created either animate or inanimate: as a: a lower animal; especially : a farm animal b: a human being c: a being of anomalous or uncertain aspect or nature <creatures of fantasy> 2: one that is the servile dependent or tool of another : instrument
crveni semafor crveni semafor 22:53 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

ili zlonamernost, recimo..


nije ona zlonamerna.zlopamtilo je.
JJ Beba JJ Beba 22:54 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Vodzo Modzo

JJBebakretaura je stara srpska rečcreaturePronunciation:ˈkrē-chər Function:noun Etymology:Middle English, from Anglo-French, from Late Latin creatura, from Latin creatus, past participle of creareDate:14th century1: something created either animate or inanimate: as a: a lower animal; especially : a farm animal b: a human being c: a being of anomalous or uncertain aspect or nature 2: one that is the servile dependent or tool of another : instrument

odlično.
:)
i kao što rekoh, kreatura je stara anglofrancuska reč, koja vuče traumu od latinskog i koju je SPS onomad kopirajtovao
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 22:57 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Ma ne, ne anglo-francuska, no pozno-latinska iz latinskog. Dakle, mora da je to Slobimvs Maximvs smislio. ))
angie angie 22:58 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

koju je SPS onomad kopirajtovao


dodushe, kad malo bolje razmislim, kopirajtovo je onolike kreature- ako se na to mislilo?!
G r o f G r o f 22:59 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

kad prestanu da vređaju moju inteligencij


Bebo, ja sam naročito osetljiv kad me tu pipaju.
JJ Beba JJ Beba 22:59 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Vodzo Modzo
Ma ne, ne anglo-francuska, no pozno-latinska iz latinskog. Dakle, mora da je to Slobimvs Maximvs smislio. ))
100% , po sopstvenom obličju
Tine i Radojka Tine i Radojka 23:00 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Nebojša Milenković
ili zlonamernost, recimo...


Kad umeju njima dvije!
JJ Beba JJ Beba 23:00 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

G r o f
kad prestanu da vređaju moju inteligencijBebo, ja sam naročito osetljiv kad me tu pipaju.

znam, zato napominjem
:)
Matija Novakovic Matija Novakovic 23:01 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Inner Party
Uveren sam da ce vas bar malo biti sramota zbog recnika koji koristite u svom tekstu!
Verujte da sam više nego pristojan - kad se emisija pojavi na YouTube verujem da ćete se i sami uveriti!

Rec kreatura je kopirajtovao SPS devedesetih. Ako je i Vi koristite, znaci da prihvatate te vrednosti.
Treba biti pristojan da bi imao moralno pravo da sudis o drugima.

Sve ovo me podsetilo na Danicu Vucenic i njeno pitanje o Cedinom odelu...
Jasno je da broj za LDP nepodobnih novinara sve vise raste.
I onda se bunite sto vas nema u medijima...



Ako je SPS koristio rec kreatura, koju nije SPS izmislio niti je zabranjeno da je iko osim poklonika njihove ideologije koristi, to znaci da Nebojsa Milenkovic prihvata vrednosti SPS-a.
LOGIKA=-20

Svaka Vam cast, podigli ste mi raspolozenje veceras, nasmejao sam se kao nikada do sada(na blogu).
JJ Beba JJ Beba 23:08 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Kad umeju njima dvije!

ona levo je super cica, al se loše obukla
Tine i Radojka Tine i Radojka 23:13 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Ninoslav Randjelovic
kretaura je stara srpska reč Bas kao i rec geografija, na primer.

a
produkcia
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:21 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

a
produkcia

To je isto stara srpska rec.
Posebno kad je independentna.
:)))
Tine i Radojka Tine i Radojka 23:29 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Ninoslav Randjelovic
a produkcia To je isto stara srpska rec. Posebno kad je independentna.:)))

zarte tute
nene gira
grama ticki establisment
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:34 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Taman posla !
Postojim, dakle jesam.
Inner Party Inner Party 23:40 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

JJ Beba
Rec kreatura je kopirajtovao SPS devedesetih.

šta ti ustavri hoćeš da kažeš?



Hajde da pojednostavim...

Bavim se diskursom.
Ako tezis nekim vrednostima, u koje spada i civilizovana komunikacija, onda se podrazumeva da se uzdrzavas od uvredljivih termina.
JJ Beba JJ Beba 23:50 05.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

Bavim se diskursom.

da? ajd i meni malo, me bole ovdi
:)
viceversailles viceversailles 12:04 06.05.2008

Re: Preporucujem Vam...

JJ Beba
Bavim se diskursom.

da? ajd i meni malo, me bole ovdi
:)


Bebo, da nisam pogledao nick mislio bih da je kreator odgovora VELJA
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:00 05.05.2008

Nebojša...

Ja se uopšte nisam nervirao. Očekivao sam onakavo ponašanje novinara...
Čeda je bio sjajan, odgovorio na sva pitanja, koncentrisano, jasno, uspeo poslati sve poruke, bio smiren i rekao bih bez trunke nervoze.
Pa šta si mogao očekivati od Koštuničine,Tadićeve i Nikolićeve televizije...da mazi alternativu...
Nakon pet godina on je imao priliku da govori na RTS-u......i iskoristio je na najbolji mogući način...
crveni semafor crveni semafor 22:07 05.05.2008

Re: Nebojša...

.da mazi alternativu...


Ma ovi dele i bubotke..

he he
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:09 05.05.2008

Dragov panegirik

Čeda je bio sjajan, odgovorio na sva pitanja, koncentrisano, jasno, uspeo poslati sve poruke, bio smiren i rekao bih bez trunke nervoze.

Lepo napisano. Kao da ste u zanosu.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:10 05.05.2008

Re: Nebojša...

Čeda je bio sjajan, odgovorio na sva pitanja, koncentrisano, jasno, uspeo poslati sve poruke, bio smiren i rekao bih bez trunke nervoze.

Drago,
slažem se sa Vama - međutim nije problem u Čedi nego
u javnom servisu RTS kog svi plaćamo!
Nenad M. Nenad M. 22:27 05.05.2008

Re: Nebojša...

Drago Kovacevic
Ja se uopšte nisam nervirao. Očekivao sam onakavo ponašanje novinara...
Čeda je bio sjajan, odgovorio na sva pitanja, koncentrisano, jasno, uspeo poslati sve poruke, bio smiren i rekao bih bez trunke nervoze.
Pa šta si mogao očekivati od Koštuničine,Tadićeve i Nikolićeve televizije...da mazi alternativu...
Nakon pet godina on je imao priliku da govori na RTS-u......i iskoristio je na najbolji mogući način...


nego Drago, Jeremic na Foxu nastavio tezu o jedinstvu kome Ldp srecu kvari. Rece da su svi sem jedne male stranke za sporazum sa Rusijom ( izgleda da su i g17 indoktrinirali, Canka niko nista i ne pita). Ds u PETAK na sednici Vlade glasa za prodaju NIS-a :)))

Eto, sve vise vidim da si bio u pravu. Nema sustinske razlike medju njima, malo se foliraju u kampanji a inace odlicno saradjuju.
G r o f G r o f 23:02 05.05.2008

Re: Nebojša...

Ja se uopšte nisam nervirao


Nisam ni ja...ali pretplatu ne plaćam.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:24 06.05.2008

Re: Dragov panegirik

Ninoslav Randjelovic
Čeda je bio sjajan, odgovorio na sva pitanja, koncentrisano, jasno, uspeo poslati sve poruke, bio smiren i rekao bih bez trunke nervoze.

Lepo napisano. Kao da ste u zanosu.

Eh, Nino...tebi jedino istina nije draža od Platona kad je Čeda u pitanju...
A moje pitanje sebi, više nego tebi, glasi ...zašto..?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:56 06.05.2008

Re: Dragov panegirik

A moje pitanje sebi, više nego tebi, glasi ...zašto..?

Vidis, upoznao sam ga licno i shvatio iz razgovora sa njim da njega ne interesuje da se javno govori o stradanju ljudi na KiM, narocito o onom koje se tamo desava nakon 1999. godine. Osim toga, okruzen je ljudima koje sam takodje licno upoznao i uverio se da nisu cestiti ljudi.
A, ta istina je takva i bas ta istina baca u zasenak Platona i platone koji bi tu da se secka (ju) i siri (e) dalje svoje sarene laze. Eto zato.
crveni semafor crveni semafor 22:06 05.05.2008

Hm,

Ipak mislim,da ce LDP ovaj put iznenaditi na izborima.Naravno,bilo bi daleko bolje da je C.J.ustupio svoje mesto,makar privremeno npr,Pesicki?Ipak,on je covek sa mnogo putera na glavi..Bazeni,avioni,kamioni..ko zna,mozda,kad je B.S.govorila Vuku u bradu,da joj je dosta politicara iz proslosti,i da scena trazi nove face..mozda je u podsvesti imala i svoga predsednika?

Ko zna..
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 22:07 05.05.2008

Odbrana dostojanstva & casti

Danas sam citav dan u kuci, TV fertzera vsjo vremja. IQ mi se izjednacio sa brojem cipela koje nosim, dakle jesu uskoro izbori, ali bas ga preterase sa ispiranjem mozga! Hocu neki film, neku emisiju stagod, samo da ne serenderendaju vise o politici, smucilo mi se! Danas sam se uplasio od Glyeewitze Dlachicha, cowek se sa B92 (mislio sam da je uzivo emisija) prebacio na uzivo emisiju Fox-a u roku od odmah, mal' me fras nije udario, reko mozda zna vulkance, pa ga teleportovali. Dosada Bozja, ne mozes ga se otarasiti, ja prstom na dugme daljinca, a on glawom i bradom na ekran.
ludvig ludvig 22:31 05.05.2008

Re: Odbrana dostojanstva & casti

Danas sam citav dan u kuci, TV fertzera vsjo vremja. IQ mi se izjednacio sa brojem cipela koje nosim, dakle jesu uskoro izbori, ali bas ga preterase sa ispiranjem mozga! Hocu neki film, neku emisiju stagod, samo da ne serenderendaju vise o politici, smucilo mi se! Danas sam se uplasio od Glyeewitze Dlachicha, cowek se sa B92 (mislio sam da je uzivo emisija) prebacio na uzivo emisiju Fox-a u roku od odmah, mal' me fras nije udario, reko mozda zna vulkance, pa ga teleportovali. Dosada Bozja, ne mozes ga se otarasiti, ja prstom na dugme daljinca, a on glawom i bradom na ekran.


ovo ti je jedino rešenje za taj problem:)))
JJ Beba JJ Beba 23:02 05.05.2008

Re: Odbrana dostojanstva & casti

Vodzo Modzo
Danas sam citav dan u kuci, TV fertzera vsjo vremja. IQ mi se izjednacio sa brojem cipela koje nosim, dakle jesu uskoro izbori, ali bas ga preterase sa ispiranjem mozga! Hocu neki film, neku emisiju stagod, samo da ne serenderendaju vise o politici, smucilo mi se! Danas sam se uplasio od Glyeewitze Dlachicha, cowek se sa B92 (mislio sam da je uzivo emisija) prebacio na uzivo emisiju Fox-a u roku od odmah, mal' me fras nije udario, reko mozda zna vulkance, pa ga teleportovali. Dosada Bozja, ne mozes ga se otarasiti, ja prstom na dugme daljinca, a on glawom i bradom na ekran.

si vido? ni ja ne mogu čudom da se načudim. Mora da ima u bulji duple buster rakete?
:))
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:17 05.05.2008

Re: Odbrana dostojanstva & casti

Sta ce, siroma'. Jer mu boosters lose stoje, fali mu fotelja blizoo boolyee, to mu je prirodni habitat.
kaiser kaiser 23:03 05.05.2008

Ko je reko PARE?

M?
kaiser kaiser 23:19 05.05.2008

Dr.Zoran vs Tijanic

Vecerasnja sramota na RTS je posledica gorepomenutog naslova.
Srednjoskolac iz naslova leci rane iz proslog milenijuma. Ne vredi, mutiralo to
zub zub 23:24 05.05.2008

Istina

Dragi Čedo,jedina istaina u ovoj Zemlji Srbiji je da LDP ima šta da kaže,a da nije laž,da nije već viđeno,već pkradeno,već ostarelo,već istrulelo,već bajato!!!!!Čedomir Jovanović jedini kaže jasno i glasno,bez ikakvih uvijanja,bez kompromisa.Nema kompromisa sa ležima,podvalama,vraćanjem u devedesete,sa nerazjašnjenim ubistvima,sa kriminalcima,sa tzv.biznismenima.Ovda se radi o ljudima,o životima,A ne o teritorijama!!!!!!
Moram da priznam da sve više i više ljudi prepoznaje politiku ldp-a,da ljudi pozitivno reaguju kada čuju i vide mlade ljude kojih u ldp-u ima najviše,ljude koji su puni energije,znanja,želje i koji hoće da daju svoj glas za bolju budućnost koja im dolazi.Biljana Srbljanović je jedna izuzetna žena,koja upravo simbolizuje kakava žena u Srbiji treba da bude:pametna,hrabra,glasna i jasna,pozitivna,požrtvovana, žena koja je svoj udoban život u Francuskoj napustila da bi uradila nešto za nas,za svoju Zemlju!To treba ceniti i poštovati!Ja pitam svakog od blogera, da li bi napusti takav jedan udoban život i takvu jednu zavidnu karijeru kakvu Biljana ima, i došli ovde da budu medijski, 24 sata blokirani i iz dana udan blaćeni po nazovi novinama!!!!!!!!Biljana je više dala svojoj Zemlji, nego svi ovi propali njeni protiv kandidati koje gledamo godinama!Zato LDP,zato Čedomir Jovanović,zato Š I R I D A LJ E! ! ! ! !
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:28 05.05.2008

Re: Istina

Pa ŠIRIM!

-:) -:) -:)
Palilula Palilula 23:38 05.05.2008

Re: Istina

Pa sirim i ja!

(mada priznajem muka mi je zesca od pomisli da ce oni drugi pobediti, da li ste videli danasnje procene po strankama?)
Palilula Palilula 23:39 05.05.2008

Re: Istina

Š I R I D A LJ E! ! ! ! !



ovo postade jedna rec, kao kevemi, bas mi se svida!
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:40 05.05.2008

Re: Istina

Palilula
(mada priznajem muka mi je zesca od pomisli da ce oni drugi pobediti, da li ste videli danasnje procene po strankama?)
Ne... kakve su procene, moliću lepo?
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:42 05.05.2008

Re: Istina

Ne... kakve su procene, moliću lepo?

Ne nasedajte na spinove, molim vas.
sonja k. sonja k. 23:45 05.05.2008

Re: Istina

ceda_urosevic
Ne nasedajte na spinove, molim vas.


kakve spinove?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:47 05.05.2008

Re: Istina

Ne... kakve su procene, moliću lepo?

Radikalne. Onako, narodski receno....I siri se dalje.
Palilula Palilula 23:48 05.05.2008

Re: Istina

Srpska radikalna stranka ima 33,2 odsto podrške birača, a
koalicija "Za evropsku Srbiju" sa 31,5 odsto, pokazuje najnovije istraživanje agencija Stratežik marketing.
Prema validnim podacima Stratedžik marketinga, Koalicija DSS-NS je na trećem mestu sa 13,8 odsto podrške, slede LDP i koalicija SPS-PUPS-NS sa po 7,5 odsto, a manjinske liste 4,5 odsto u odnosu na opredeljene birače, dok ostale stranke nemaju statistički značajno izmerene rejtinge

Ovo za DSS-NS deluje po principu MASTA CINI SVASTA....

ceda_urosevic ceda_urosevic 23:52 05.05.2008

Re: Istina

kakve spinove?

Razne. Sa svih strana. Dnevne novine od prekjuče, dnevne novine od pre 4 dana i dnevne novine od danas izgledaju toliko različito (često su u pitanju isti listovi) u pogledu predviđanja uspeha stranaka na izborima, da je nemoguće ne primetiti da nas neko opasno spinuje. Oće cenzus, neće cenzus. DSS na 18% danas, pre neki dan na 13%. LDP na 9%, pa na 5.6%. Ne bi me čudilo da SRS (ako je sutra njihov dan) objavi preko neke agencije da je na 49%.
JJ Beba JJ Beba 23:55 05.05.2008

Re: Istina

sonja k.

ceda_urosevicNe nasedajte na spinove, molim vas.kakve spinove?

sis, :)))
dolazivamo da spinujemo kafu
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:57 05.05.2008

Re: Istina

@Palilula - hvala za info. @ceda_urosevic - samo pitam, a ko pita ne skita, nisam znao. A ovo za DSS-NS, jeeeeste, kako da ne, i Kostunica je danas primio Darta Vejdera na rucak, zalio mu se ovaj, kaze ima grudobolju...
ivana23 ivana23 00:01 06.05.2008

Re: Istina

Kostunica je danas primio Darta Vejdera na rucak, zalio mu se ovaj, kaze ima grudobolju...


I Samardzic slomio ruku..

JJ Beba JJ Beba 00:02 06.05.2008

Re: Istina

i Kostunica je danas primio Darta Vejdera na rucak, zalio mu se ovaj, kaze ima grudobolju...

koštunica ima grudobolju? ili dart? mada i srdobolja zna da bude nezgodna
:)
sonja k. sonja k. 00:03 06.05.2008

Re: Istina

nemoguće ne primetiti da nas neko opasno spinuje. Oće cenzus, neće cenzus. DSS na 18% danas, pre neki dan na 13%. LDP na 9%, pa na 5.6%. Ne bi me čudilo da SRS (ako je sutra njihov dan) objavi preko neke agencije da je na 49%


ne bih se ja tako lako bunila za recimo spin od 49%
dobro dodje i za one neopredeljene i za one na pecanju...
sonja k. sonja k. 00:09 06.05.2008

Re: Istina

JJ Beba

dolazivamo da spinujemo kafu


:))
evosaču
dobila sam garant onaj kineski virus, sam´ da ga ispinujem ; )
Palilula Palilula 00:11 06.05.2008

Re: Istina

dolazivamo da spinujemo kafu


Da okrenemo solju. Tu sve pise.
JJ Beba JJ Beba 00:13 06.05.2008

Re: Istina

sonja k.

JJ Bebadolazivamo da spinujemo kafu:))evosačudobila sam garant onaj kineski virus, sam´ da ga ispinujem ; )

dodži ja će ti ga spinujem sa ginkom
:)
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 00:14 06.05.2008

Re: Istina

Palilula
dolazivamo da spinujemo kafu

Da okrenemo solju. Tu sve pise.
Eh, kada si naucio tu tehniku... Ja moram da kriziram do sutra, kada se otvori pijaca, jer na gajbi nemam suljpa...
Palilula Palilula 00:17 06.05.2008

Re: Istina

Eh, kada si naucio tu tehniku... Ja moram da kriziram do sutra, kada se otvori pijaca, jer na gajbi nemam suljpa...




Ja to doktorirala jako davno, samo sam zatajila neko vreme od kada sam u inostranstvu, pa pijem filterusu.
Okrenes solju, kazes kazi ne lazi, liznes prst, pa ubodes tri zelje. Eto i ja prolupala, hoce li se ti izbori zavrsiti...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana