Društvo| Ekonomija

Sta se desilo sa pristojnoscu?

G.Cross RSS / 31.10.2019. u 22:00

 


Danas išli u "safari" izlete na vulkane Tenerifa. U dzipu smo bili sa parom, on iz Poljske a ona kako kaže iz Donjecka. Stalno su kasnili i vraćali se bez reči izvinjenja ostalima.
Upitah badzu kako se kaze na poljskom

" izvinite"? On mi rece a ja rekoh njemu e to je trebalo da kažeš svima.

I onda dodjem i vidim nestao Brajin blog. Bez reči objašnjenja. 

 

 

Ljudi koji uređuju blog imaju pravo da brišu ali je osnovno pravilo ljudske komunikacije da objasne zašto.

 

Nije mi bas jasno koji je ekonomski razlog postojanja ovog bloga. Ako uopšte postoji ima veze sa kvalitetom teksta, citanoscu , brojem komentara i kulturi rasprave. 

 

Braja godinama ispunjava sva četiri. 

 

Ako razlog postojanja bloga nije ekonomski, čak i onda osnovna ljudska pristojnost zahteva objašnjenje. 



Komentari (558)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

macak.tosa031 macak.tosa031 14:08 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

maksa83
Nije tačno da ti plaćaš Tasu!
Tačno je da ti vraćaš Tasi ono što je uložio u Tebe - i Tasini drugari.

Misliš SFRJ i komunjare?
Prema tome - najpre je Tasa tebi davao znanje dok si mio mali, a sada kada si porastao, red je da to što ti je Tasa tada davao besplatno, počneš da otplaćuješ.

Errr, prvo, mislim da je Tasa tad bio premlad, a i taj njegov ekvivalent je, podsetiću te - radio za platu.

Nego, rekoh da mi Tasina plata nije ni najmanji problem, dapače. Onaj deo koji ide na Mišu Vacića već jeste. Pretpostavljam da i za to imaš neku kvantnu kalkulaciju kao ovu gore.

Ko je taj Miša Vacić.
Ako je i on učitelj - važi isto kao što sam rekao i za Tasu.
Inače, da ti ponovim - dobra mi je kalkulacija. Ti ne slediš logiku.
Usput - drago mi je da ti trošak za Tasu (i Tasine) ne predstavlja problem.
Jer je znanje jedino što može da nas izvadi iz govana.
Ili kritična masa kurčevitih ljudi - kao što sam ja i Brajović.
Jedino što ja ne volim da se tužim sa drugima i idem po sudovima.
maksa83 maksa83 14:15 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Inače, da ti ponovim - dobra mi je kalkulacija. Ti ne slediš logiku.

Da, priznajem da tvoju logiku teško sledim, sva je prilika zato što nema veze sa životom.
Jer je znanje jedino što može da nas izvadi iz govana.

Evo kako stoje stvari u školi moje dece - direktorka (naravno drug Član) sklanja nepodobne nastavnike i dovodi SNS Članove. To je inače škola u koju su pre neku godinu na Dan Škole doveli Mišu Vacića (znam, znam, nemaš pojma ko je to, kad bi se gađali Đukama) i još nekog njegovog kamenjara.

Tako da, to ti je mesto zagađeno i zasrano kao i sva ostala, i ne bih polagao velike nade u to vađenje iz govana.
shone shone 14:47 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Pa sad kad udjete u ekonomsku uniju sa Albanijom. Kosovom , Severnom Makedonijom i Južnom Srbijom moćicete i vi da kad odete u Skadar na Bojani zovete bez rominga.

Ja sam u romingu samo kad uđem u Srbiju.


Odreko si se Jugoslavije, izgleda po ovom komentaru i Srbije. Mora da nije prijatno.
gedza.73 gedza.73 17:33 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Novo pojačanje Srpske Desnice je Stefan Vlajković, mladi naučnik, inovator i pronalazač. ... - pohvalio se Vacić.

"Žuti režim" ga je hapsio 2011. godine (bez do danas izrečene presude) jer je u Srbiju doneo konstrukciju satelitskih tehnologija, i još mnogo toga zanimljivog - naveo je Vacić.


A - ha! Teslino oružje. saće vide dušmani

macak.tosa031 macak.tosa031 17:45 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

maksa83
Inače, da ti ponovim - dobra mi je kalkulacija. Ti ne slediš logiku.

Da, priznajem da tvoju logiku teško sledim, sva je prilika zato što nema veze sa životom.
Jer je znanje jedino što može da nas izvadi iz govana.

Evo kako stoje stvari u školi moje dece - direktorka (naravno drug Član) sklanja nepodobne nastavnike i dovodi SNS Članove. To je inače škola u koju su pre neku godinu na Dan Škole doveli Mišu Vacića (znam, znam, nemaš pojma ko je to, kad bi se gađali Đukama) i još nekog njegovog kamenjara.

Tako da, to ti je mesto zagađeno i zasrano kao i sva ostala, i ne bih polagao velike nade u to vađenje iz govana.

Samo da ti kažem da toga (tvoga - mislim, nije tvoj, ali ga često referenciraš) Vacića i toga Đuku poznajem samo po 'čuvenju', odnosno na osnovu iskaza (tebe i drugih) - i da sam od obojice video svega 0 sekundi (ukupno) uradaka i pročitao 0 reči 'izjava' (takođe, ukupno).
Toliko o njima.
Što se tiče škole - da, situacija je delikatna.
Mi smo (žena i ja) imali sreće, jer su naša deca imala odlične Učitelje.
A malo je i do nas. Možda?
U principu - ukazao sam ti na, gotovo jedinu, srednju školu kod nas - u kojoj školovanje ima smisla.
Bilo kako bilo - ja, ipak (i pored svega), polažem nadu u Učitelja, više nego u Vojnika.
shone shone 19:59 01.11.2019

Re: Миклош и Јанош

Nije tačno da ti plaćaš Tasu!
Tačno je da ti vraćaš Tasi ono što je uložio u tebe - i Tasini drugari.
Jer - dok je Tasa (i njegovi drugari) tebe učio, bio si platežno nesposoban.
I Tasa je, pošto je dobrica, tebi davao (najvredniju robu) znanje - avansno.
Prema tome - najpre je Tasa tebi davao znanje dok si mio mali, a sada kada si porastao, red je da to što ti je Tasa tada davao besplatno, počneš da otplaćuješ.


Samo za Čarlija i Tasu - jedino veselo društvo.

,,Mrnjaooooo,,


nask nask 23:29 31.10.2019

Evo je dole na slici



Srbija je plodno tlo za istu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:56 01.11.2019

Re: Evo je dole na slici

Ma ceo darmar pravi ovaj Vučkov bot Šone - banuješ njega, Čarlija malo propeglaš brisanjem komentara, Tasić bude fin onda. Kada je u finom društvu, bude fin. Kada je u napaljenom, napaljen.
shone shone 09:33 01.11.2019

Re: Evo je dole na slici

Ma ceo darmar pravi ovaj Vučkov bot Šone - banuješ njega


Čarli prati - ovaj papan je šesti. (m'da njega ni oni ne računaju)





OY!


tasadebeli tasadebeli 09:40 01.11.2019

Re: Evo je dole na slici

shone
Ma ceo darmar pravi ovaj Vučkov bot Šone - banuješ njega


Čarli prati - ovaj papan je šesti. (m'da njega ni oni ne računaju)

OY!








macak.tosa031 macak.tosa031 09:49 01.11.2019

Re: Evo je dole na slici

Srđan Fuchs
Ma ceo darmar pravi ovaj Vučkov bot Šone - banuješ njega, Čarlija malo propeglaš brisanjem komentara, Tasić bude fin onda. Kada je u finom društvu, bude fin. Kada je u napaljenom, napaljen.

A možeš i da mu p.......!
No, da ne širimo priču.
Da, vezano za temu.
Sada je loše, no tek će da bude.
A strah je najveći neprijatelj slobode.
Uplašeni ljudi ne mogu da budu slobodni.
tasadebeli tasadebeli 09:59 01.11.2019

Re: Evo je dole na slici

Да подвучемо (црту) и одемо ипак испод шешира, као господа, са овог Кросовог блога:


Sada je loše, no tek će da bude.
A strah je najveći neprijatelj slobode.
Uplašeni ljudi ne mogu da budu slobodni.
angie01 angie01 23:56 31.10.2019

sta se desilo sa pristojnoscu...

... i kamen mudrosti,








stefan.hauzer stefan.hauzer 14:30 01.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Kao neki zombi film, jebote.
maksa83 maksa83 14:36 01.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

stefan.hauzer
Kao neki zombi film, jebote.

Meni više liči na ono kad entomolozi stave posudu sa azotom u šumu da privuku krpelje, i ovi se skupe isto tako oko nje i propnu na zadnje nožice.
angie01 angie01 14:50 01.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

stefan.hauzer
Kao neki zombi film, jebote.




Invasion of the Body Snatchers
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:14 01.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Е, ако је мени јасно шта је с овим каменом, нисам упућен (а вероватно је и боље што нисам).

Какве слике производе ови људи!

За двадесет година ће бити нека изложба и сви ће вртети главама -- ово је било на власти?

Сећам се још изванредних, за изложбу, на пример, кад су имали састанак на отвореном, са неким копом или тако нечим у позадини.

angie01 angie01 15:20 01.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

G.Cross G.Cross 15:49 01.11.2019

KABA(LA)

st.jepan st.jepan 17:14 01.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Е, ако је мени јасно шта је с овим каменом, нисам упућен (а вероватно је и боље што нисам).
Какве слике производе ови људи!

Pa rekao bih da ovu nisu prizveli oni, već neki fotošop meštar.
Biće da na origilnalnoj fotki odlamaju česnicu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:16 01.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Aaa, skontala Minka.
angie01 angie01 18:38 01.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Pa rekao bih da ovu nisu prizveli oni, već neki fotošop meštar.
Biće da na origilnalnoj fotki odlamaju česnicu.


meni su poslali kao autenticnu-...nisam bila prisutna, ne mogu da tvrdim,...al kazu da jeste.
shone shone 23:37 01.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Meni više liči na ono kad entomolozi stave posudu sa azotom u šumu da privuku krpelje, i ovi se skupe isto tako oko nje i propnu na zadnje nožice.


Ovaj banovani predaje hemiju garant. Ovako samo smrdi hemijski kabinet.
st.jepan st.jepan 13:16 02.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

angie01
Pa rekao bih da ovu nisu prizveli oni, već neki fotošop meštar.
Biće da na origilnalnoj fotki odlamaju česnicu.

meni su poslali kao autenticnu-...nisam bila prisutna, ne mogu da tvrdim,...al kazu da jeste.


Odokativno, dimenzije kamena su 30x30x30 cm, dakle zapremina mu je cca 27 dm3, pa stoga nikako ne može biti lakši od 50 kg., a popa koji tu kocku pridržava opušteno kao da je od stiropora, mora da je supermen.
shone shone 13:30 02.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Odokativno, dimenzije kamena su 30x30x30 cm, dakle zapremina mu je cca 27 dm3, pa stoga nikako ne može biti lakši od 50 kg., a popa koji tu kocku pridržava opušteno kao da je od stiropora, mora da je supermen.


Zar baš moraš da kvariš katarzu?

Mora čaršav ovde zarad prevencije spinovanja. Izvinjavam se u nazad.

Značenje reči katarza

Posebna vrsta pročišćenje naziva se katarza.

Etimologija navodi da izraz katarza vodi poreklo od grčke reči kátharsis što znači pročišćenje. I kod ovog pojma postoje nekoliko tumačenja. Katarza može značiti ritualno pročišćenje od neke nečistoće. Dok se u medicini određuje kao šićenje organizma, pražnjenje creva od raznih otrova i bakterija. Slično i Hipokrat kaže da je katarza telesno očišćenje, tačnije isterivanje iz tela svih materija koje mogu prouzrokovati bolest.

U filozofiji, posebno antičkoj, katarza se odnosi na duhovno i moralno prošišćenje i oslobađanje koje dovodi do duhovne ravnoteže. To znači uzdizanje duše iznad svih telesni, čulnih strasti i prljavština, što je između ostalog po Aristotelu i cilj jedne tragedije. Kako Aristotel smatra katarza bi trebalo izazvati strah i sažaljenje što bi trebalo da prošisti osećanja i misli gledalaca jedne tragedije, s obzirom da su starogrčki pisci tragedija govorili da se mudrost stiče učenjem ali kroz patnju. Za Aristotela je još katarza kao estetsko pročišćenje, uzvišenje duše kod onog koji posmatra neko umetničko delo.

Tako se izraz “doživeti katarzu” određuje kao doživeti neko pročišćenje ili oslobađanje od nečega negativnog.

U psihologiji katarza se definiše kao oslobađanje ideja, iznošenjem svesnog sadržaja, a propraćeno odgovarajućom emocionalnom reakcijom, te znači i oslobađanje svesno potisnutog ili zaboravljenog sadržaja.
angie01 angie01 14:16 02.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Odokativno, dimenzije kamena su 30x30x30 cm, dakle zapremina mu je cca 27 dm3, pa stoga nikako ne može biti lakši od 50 kg., a popa koji tu kocku pridržava opušteno kao da je od stiropora, mora da je supermen.


Stjepane, pa jasno je da to nije pravi kamen- to je neka pogaca, kolac, statejaznam u obliku kamena-ako je autenticna fotka, kao sto se tvrdi od posiljaoca.
maksa83 maksa83 14:20 02.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Stjepane, pa jasno je da to nije pravi kamen- to je neka pogaca, kolac, statejaznam u obliku kamena-ako je autenticna fotka, kao sto se tvrdi od posiljaoca.

Ne, neko je uzeo fotku gde vrte regularan slavski kolač i nafotošopao kocku odozgo.

Ja kad je neki kermez sa vodom u Beogradu tradicionalno lepim ...

hoochie coochie man hoochie coochie man 14:54 02.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

-ako je autenticna fotka, kao sto se tvrdi od posiljaoca.

Taj pošiljalac te ili zezao ili je tup ko noć.

angie01 angie01 15:04 02.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Ne, neko je uzeo fotku gde vrte regularan slavski kolač i nafotošopao kocku odozgo.


moguce, stvarno ne znam- verovatno sam pod utiskom 1.-sto mi je receno da je fotka autenticna, 2.- sto se zbog silnih ludosti koje jesu dokazano bile stvarne, sumnja za autenticnost ovakve kerefeke automatski smanjuje, 3.- meni ona kocka ne lici na kamen ( mozda placebo zbog prva dva), a i popova ruka koja se vidi, izgleda po polozaju palca kao da drzi tu kocku a ne kolac,...

...ova tvoja, iako je vise nego odgovarajuca:))), ocigledno je montaza, ne samo zbog svima poznatog "detalja".


ili se meni samo JAKO svidja ideja da je ona kocka iz RL.:))

gedza.73 gedza.73 16:07 02.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

tup ko noć.

Tup ko noć. A i neznalica. Ne moraš da se razumeš u hrišćansku problematiku ali neke osnovne stvari srednje obrazovan čovek bi trebao da zna. Na primer zašto hrišćani imaju freskopisanje a muslimani ne, kao i šta predstavlja hleb i vino u hrišćanstvu.


ovo je na nivou 'u televizoru ne žive mali ljudi? '
mogu da ga zamislim u muzeju kako se kliberi ispred slike sa religijskim motivima nekog od renesansnih majstora.

(da je postalo tragikomično ispoljavanje kvazivere 'elite' svuda i na svakom mestu jeste ali i ovakvi duduci nisu bolji... čemu li mu služi internet da mi je znati)

I da je RnR nastao u crkvama



aleluja
(naježio sam se od 0:28 do 0:40... žena, sa gitarom u ckrvi... )
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:33 02.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

da je postalo tragikomično ispoljavanje kvazivere 'elite' svuda i na svakom mestu jeste ali i ovakvi duduci nisu bolji

Ništa bolji.
Svakakve gluposti su popovi radili, osveštavali i što treba i što nije normalno, ni da kamen osveštaju me ne bi začudilo.
Ali to su gluposti koje ne mogu da se dopadnu, ne mogu JAKO da se svide.

ili se meni samo JAKO svidja ideja da je ona kocka iz RL


Može da se svidi dosetka, karikatura, montaža, ali da se to zaista desi, pa da se to jako svidi, može ali samo onim duducima koji nisu ništa bolji od onih što popove zovu da im osveštaju kockarnice, ni od popova koji idu da sveštaju.
gedza.73 gedza.73 19:20 02.11.2019

Re: sta se desilo sa pristojnoscu...

Svakakve gluposti su popovi radili, osveštavali i što treba i što nije normalno, ni da kamen osveštaju me ne bi začudilo.

u trenutku i ja sam stao. Ako su osveštavali novosadski Vodovod što ne bi i kamen temeljac. Onda pozagledam kako stoje pa vidim da sam se i ja zajeb'o.

Ali to su gluposti koje ne mogu da se dopadnu, ne mogu JAKO da se svide.

internet je izgleda počeo da stvara 'monstrume', pojedinačne 'niše' u kojima sede samo istomišljenici, tapšu jedni drugi po ramenima i smeju se . osim kad se povremeno nađu sa drugom ekipom pa se pobiju jer ne misle isto.
Черевићан Черевићан 01:32 01.11.2019

јоој погледа с' 3.718 метара

izlet na vulkane Tenerifa

веро сам се... Pico-ом del Teide
и нашао погледом ...la Gomeru,
у присету севну Cristóbal Colón
и пут његов .......у Идије смеру
G.Cross G.Cross 01:37 01.11.2019

Re: јоој погледа с' 3.718 метара

Черевићан
izlet na vulkane Tenerifa

веро сам се... Pico-ом del Teide
и нашао погледом ...la Gomeru,
у присету севну Cristóbal Colón
и пут његов .......у Идије смеру


Najviši vrh Spanije je u Africi.

Divno je.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:50 01.11.2019

.

Šulj i njegov Tasa zatrpaše i ovaj blog do nečitljivosti.
shone shone 16:32 01.11.2019

Re: .

srdjan.pajic
Šulj i njegov Tasa zatrpaše i ovaj blog do nečitljivosti.

nikvet pn nikvet pn 12:17 02.11.2019

Re: .

srdjan.pajic

Šulj i njegov Tasa zatrpaše i ovaj blog do nečitljivosti.


Што је и био циљ акције.

На 205 коментара није ме мрзело да пребројим учинак деструктора (Чарли included).

И, резултат? Осамдесет осам! Са Тасиним волуминозним мрсомуђевинама то је преко 50% садржаја претрпано циљаним смишљеним бесмислицама контра памети.

Замислимо обрнуто, да се у њихов филм пусти памети макар један грам, шта се тада дешава? Како они на ту јерес реагују?

Криви смо ми што смо их пустили.
macak.tosa031 macak.tosa031 13:46 02.11.2019

Re: .

nikvet pn
srdjan.pajic

Šulj i njegov Tasa zatrpaše i ovaj blog do nečitljivosti.


Што је и био циљ акције.

На 205 коментара није ме мрзело да пребројим учинак деструктора (Чарли included).

И, резултат? Осамдесет осам! Са Тасиним волуминозним мрсомуђевинама то је преко 50% садржаја претрпано циљаним смишљеним бесмислицама контра памети.

Замислимо обрнуто, да се у њихов филм пусти памети макар један грам, шта се тада дешава? Како они на ту јерес реагују?

Криви смо ми што смо их пустили.

Nemaš ti pojma šta je destuktor - pitaj Maksu (mada mi se čini da je i Floki rekao da je programirao u C-eu).
Što se tiče toga da si brojao i moje komentare - šta da ti kažem da ti ne ostanem dužan zbog ove uvrede?
Zamisli sam, mrzi me da smišljam.
Inače, da ne ostane neodređeno - i ti meni ideš na kurac, takođe.
maksa83 maksa83 14:05 02.11.2019

Re: .

Nemaš ti pojma šta je destuktor - pitaj Maksu (mada mi se čini da je i Floki rekao da je programirao u C-eu).

Ne postoji destruktor u C-u.
shone shone 14:20 02.11.2019

Re:nikvet pn

50% садржаја претрпано циљаним смишљеним бесмислицама контра памети.


Usta moja il' će te me falit il' ću vas razvalit.

Imaš ti pečat na tu pamet?



Замислимо обрнуто, да се у њихов филм пусти памети макар један грам, шта се тада дешава? Како они на ту јерес реагују?


Ajde navali.Pa šta čekaš?

Криви смо ми што смо их пустили.


Koji mi, šta pustili? Onih 12 što Čarliju nije jasno šta je magični broj 12 +/-
Imaš deonice na blog?
freehand freehand 14:24 02.11.2019

Re: .

Замислимо обрнуто, да се у њихов филм пусти памети макар један грам, шта се тада дешава? Како они на ту јерес реагују?

Skičanje
vrištanje
vređanje
psovanje
brisanje
banovanje?
shone shone 15:27 02.11.2019

Re: 12-ti

Skičanje
vrištanje
vređanje
psovanje
brisanje
banovanje?



srdjan.pajic 06:23 24.07.2011 / *novo
Re: Ajdmo curice ajdmo dječaci

vishnja92

Maxa je svojevremno objavio skriptu

nije.

Tačno, nije, a ovako je to bilo: Budimac je mene banovao (zli jezici pričaju - na 5 minuta, ali svejedno, drao sam se kao da me je isprebijao na ulici) jer smo se zakačili oko neke imaginarne iračke blogerke (i sad mi se srce za njom cepa) ili mostova za sto iljada evra, ili oba. Uglavnom, ja popih taj ban, ali je onda utrčao Dobri Maksa i zauzeo se za moj slučaj kod viših instanci, tako da sam odbanovan, a Budimcu je predložio da me ignoriše, ili ako baš ne može da izdrži pod težinom mojih argumenata, ponudio da mu sastavi taj neki skript za explorer (budimac je provereno koristio eksplorer tih godina, sprdao se Maksa na tu tužnu činjenicu). Ali koliko znam, skripta nikad nije zapravo bilo, a Budimac i ja smo od tada najbolji prijatelji.




maksa83 12:38 26.10.2019
Re: Doobro


Ne možemo toliko da čekamo, bilo bi dobro da se pribereš pre toga.

Meni mindeđ, ionako za nedelju dana ideš nazad u korpu sa anonanusom i tamo možete da se igrate sa odbačenim ljušturama od qqrq...



Osam godina a sve ostalo isto.

Čarli jel malo jasnija priča o 12 veličanstvenih?




PS neki su se pogubili usput,godinama.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:06 02.11.2019

Re: .

maksa83
Nemaš ti pojma šta je destuktor - pitaj Maksu (mada mi se čini da je i Floki rekao da je programirao u C-eu).

Ne postoji destruktor u C-u.

C++
maksa83 maksa83 17:08 02.11.2019

Re: .

Криви смо ми што смо их пустили.

Zapravo, "kriva" je Vesna Dozet što je umrla. Za njenog vakta bi takvo destruktivno majmunisanje bilo presečeno u korenu, klenovima bi bilo sugerisano da se saberu, a ako to ne pomogne bili bi uklonjeni.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:12 02.11.2019

Re: .

maksa83
Криви смо ми што смо их пустили.

Zapravo, "kriva" je Vesna Dozet što je umrla. Za njenog vakta bi takvo destruktivno majmunisanje bilo presečeno u korenu, klenovima bi bilo sugerisano da se saberu, a ako to ne pomogne bili bi uklonjeni.

Njaoooo!
Još jedan što kuka za cenzurom!
Pa ne mogu da verujem.
Čudi me da (pojedini) ljudi nisu svesni paradoksa u koji svako malo 'utonu'!
maksa83 maksa83 17:14 02.11.2019

Re: .

Još jedan što kuka za cenzurom!

To je cenzura koliko je cenzura kad obebeđenje iz kafane izvede pijanu budalu koja je odlučila da se popne na sto i baš tu olakša.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:16 02.11.2019

Re: .

maksa83
Još jedan što kuka za cenzurom!

To je cenzura koliko je cenzura kad obebeđenje iz kafane izvede pijanu budalu koja je odlučila da se popne na sto i baš tu olakša.

Eee, da - Nadal predao!
Ako, ako!

Čekaj - ko je pijana budala koja kenja na stolu kafane?!
freehand freehand 17:18 02.11.2019

Re: .

maksa83
Криви смо ми што смо их пустили.

Zapravo, "kriva" je Vesna Dozet što je umrla. Za njenog vakta bi takvo destruktivno majmunisanje bilo presečeno u korenu, klenovima bi bilo sugerisano da se saberu, a ako to ne pomogne bili bi uklonjeni.

Zapravo i ne, na žalost. Od kad je b92 krenuo u ful komercijalnom pravcu a Vesni Dozet oduzeli moderatorke 05 i 06 (obe su bile fine al jedna je imala i sjajne, vrlo duhovite komentare) ona više ništa nije mogla da stigne da obavi kako treba, razapeta između komentara na vesti, Bloga i koječega još što joj je bilo posao.

BTW - čemu služe i ko čita te komentare na vesti, nikad nisam uspeo da skapiram?!
zilikaka zilikaka 17:31 02.11.2019

Re: .

BTW - čemu služe i ko čita te komentare na vesti, nikad nisam uspeo da skapiram?!

Evo, ja sam sinoć čitala. Prvo videla da su ubili onog finog dečka koji navija za Partizan pa videla da ima oko 50 komentara i normalno me povuklo da vidim koga he to sve potreslo.
I videla, negde polovinu komentatora.
A baška što su ta komentarisanja glavna aktivnost koju nose niži partijski ešaloni.
Ljudi silno vreme ubiše tamo a ti se pitaš.
zilikaka zilikaka 17:32 02.11.2019

Re: 12-ti

Osam godina a sve ostalo isto.


Niđe veze...
shone shone 17:43 02.11.2019

Re: 12-ti

Niđe veze...


Da stvarno.

Gost autor
Neprijatelji oko nas i u nama
krkar RSS / 01.10.2010. u 11:30

Komentari: 49
/

GOST AUTOR: Zilikaka





maksa83 maksa83 17:46 02.11.2019

Re: .

ona više ništa nije mogla da stigne da obavi kako treba, razapeta između komentara na vesti, Bloga i koječega još što joj je bilo posao.

Ja sam prilično siguran da se ovde ne bi tako vilenelo da je ona tu.
BTW - čemu služe i ko čita te komentare na vesti, nikad nisam uspeo da skapiram?!

U pa to je komjuniti za sebe, ako sam dobro shvatio, tamo se svi znaju, žene i udaju, čestitaju jedni drugima krštenja i rođenja deteta, kao u onom skeču Nadrealista u redu za benzin:



macak.tosa031 macak.tosa031 17:57 02.11.2019

Re: .

maksa83
ona više ništa nije mogla da stigne da obavi kako treba, razapeta između komentara na vesti, Bloga i koječega još što joj je bilo posao.

Ja sam prilično siguran da se ovde ne bi tako vilenelo da je ona tu.
...


Misliš da bi samo 'ekipa' mogla da šalje neEkipljane u 'pičku materinu' - a da obrat ne bi važio?
Jer - bi tada sledilo banovanje neEkipljanina.
Jebote - ne mogu da verujem da ozbiljni, duhoviti, inteligentni ljudi problem sa egom rešavaju poslednji - umesto prvi!
Uaaa cenzura!
Kako god bila upakovana.
maksa83 maksa83 18:08 02.11.2019

Re: .

Misliš da bi samo 'ekipa' mogla da šalje neEkipljane u 'pičku materinu' - a da obrat ne bi važio?

Bre čarlivoje ne znam što se toliko stresiraš, ti ovako bez Vesne Dozet moraš da smišljaš novi juzernejm svaka dva meseca, da je ona živa morao bi oko toga da razbijaš glavu svako jutro između pišanja i doručka.

Dakle čil bejbebejbe...
zilikaka zilikaka 18:38 02.11.2019

Re: 12-ti

shone
Niđe veze...


Da stvarno.

Gost autor
Neprijatelji oko nas i u nama
krkar RSS / 01.10.2010. u 11:30

Komentari: 49
/

GOST AUTOR: Zilikaka




Ih, očekivala sam mnogo više.
Recimo, da zaroniš u arhive komentara, tu ne rade tek tako linkovi, pa da izbunariš neku pikanteriju, neki krunski dokaz postojanja zavere...a ti postavio nešto opšte poznato.
Izeš takvo istraživanje...

shone shone 19:02 02.11.2019

Re: 12-ti

Recimo, da zaroniš u arhive komentara, tu ne rade tek tako linkovi, pa da izbunariš neku pikanteriju, neki krunski dokaz postojanja zavere...a ti postavio nešto opšte poznato.
Izeš takvo istraživanje..


Shvati ovo kao lagodnu zabavu na nivou aktivnosti trtične moždine. Doduše možda ti ovo doživljavaš kao istraživanje. Moraću da te razočaram - ovo je samo zajebancija u dokoni sa radnim naslovom ,,aj' ne kenjajte više,,

Na blogu o ,,šta se desilo sa pristojnošću,, razvlače se upokojeni ljudi sa šta bi bilo kad bi bilo. Ja spominjanu gđu Dozet ne poznajem ali vi koji ste sa njom sarađivali trebalo bi da imate malo više pijeteta i poštovanja.

Nema ovde nikavih zavera vrednih pažnje, samo grupica dvanaestak staroblogera sa rezervne klupe ( niste čak ni prva postava) koja maltretira neistomišljenike organizujući ovde svoju žurku. I to mufte.


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:07 02.11.2019

Re: .

maksa83
Nemaš ti pojma šta je destuktor - pitaj Maksu (mada mi se čini da je i Floki rekao da je programirao u C-eu).

Ne postoji destruktor u C-u.


A i čarli je verovatno poslednji i jedini put programirao u Pascalu.
shone shone 19:12 02.11.2019

Re: .

A i čarli je verovatno poslednji i jedini put programirao u Pascalu.


Misliš da bi samo 'ekipa' mogla da šalje neEkipljane u 'pičku materinu' - a da obrat ne bi važio?


Eto tako to počinje.

Nemoj Čarli slučajno da si reagovao. Stisni zube,izdrži,budi na visini zadatka i bez ,,obrata,,.
freehand freehand 19:26 02.11.2019

Re: 12-ti

koja maltretira neistomišljenike organizujući ovde svoju žurku.

Tirke-Moša, Moša-Tirke Tasa-Šone, kila-hemoroid...
shone shone 19:32 02.11.2019

Re: 12-ti

Tirke-Moša, Moša-Tirke Tasa-Šone, kila-hemoroid..


De si lutko ?


zilikaka zilikaka 19:42 02.11.2019

Re: 12-ti

Nema ovde nikavih zavera vrednih pažnje, samo grupica dvanaestak staroblogera sa rezervne klupe ( niste čak ni prva postava) koja maltretira neistomišljenike organizujući ovde svoju žurku. I to mufte.


I ti tako maltretiran jedva uspeš da ostaviš 35-40 posto komentara po blogu, tamo gde se ostrviš.


shone shone 19:46 02.11.2019

Re: 12-ti

I ti tako maltretiran jedva uspeš da ostaviš 35-40 posto komentara po blogu, tamo gde se ostrviš


Samo reakcija na podjebavanje i vređanja. Nikad prvi.Promaklo ti.

Kako ide ona tvoja omiljena - spram/prema svecu i tropar.

tamo gde se ostrviš


Eto vidiš ko prvi počne.Da se nisi ti malo ostrvila?
tasadebeli tasadebeli 20:00 02.11.2019

Re: 12-ti

freehand
koja maltretira neistomišljenike organizujući ovde svoju žurku.

Tirke-Moša, Moša-Tirke Tasa-Šone, kila-hemoroid...




Извини, Фри, не знам да ли си приметио, али вечерас Шоне игра сам против свих вас.

И могу ти рећи да вас је надиграо. Ако ћемо да будемо објективни.



Na blogu o ,,šta se desilo sa pristojnošću,, razvlače se upokojeni ljudi sa šta bi bilo kad bi bilo. Ja spominjanu gđu Dozet ne poznajem ali vi koji ste sa njom sarađivali trebalo bi da imate malo više pijeteta i poštovanja.

Nema ovde nikavih zavera vrednih pažnje, samo grupica dvanaestak staroblogera sa rezervne klupe ( niste čak ni prva postava) koja maltretira neistomišljenike organizujući ovde svoju žurku. I to mufte.





Знам да је теби, Фри, увек важна тачност изнесених података на Блогу Б92, па рекох да ти скренем пажњу не би ли ти мало ажурирао своје коментаре.

Дакле, вечерас је добитна комбинација за три бода:

Шоне-Шоне-Шоне-Шоне-па опет Шоне-...

А ви сте, колико видим, опет у чопору против њега једног.



Nema ovde nikavih zavera vrednih pažnje, samo grupica dvanaestak staroblogera sa rezervne klupe ( niste čak ni prva postava) koja maltretira neistomišljenike organizujući ovde svoju žurku. I to mufte.



Али нема везе. Навикао је он на то. Није му то нека нова ситуација на Блогу Б92.

Није ни мени, право да ти кажем, први пут да на Блогу Б92 гледам тако нешто.

freehand freehand 20:03 02.11.2019

Re: 12-ti

Али нема везе. Навикао је он на то. Није му то нека нова ситуација на Блогу Б92.

Није ни мени, право да ти кажем.

... i Tasa na Šonetov centaršut letećim magerijem het-trik!
(znam da će biti prvo edit, pa P.S)
macak.tosa031 macak.tosa031 20:08 02.11.2019

Re: .

maksa83
Misliš da bi samo 'ekipa' mogla da šalje neEkipljane u 'pičku materinu' - a da obrat ne bi važio?

Bre čarlivoje ne znam što se toliko stresiraš, ti ovako bez Vesne Dozet moraš da smišljaš novi juzernejm svaka dva meseca, da je ona živa morao bi oko toga da razbijaš glavu svako jutro između pišanja i doručka.

Dakle čil bejbebejbe...

Pa to ti kažem!
No, dok ti ukapiraš!
shone shone 20:16 02.11.2019

Re: 12-ti

Али нема везе. Навикао је он на то. Није му то нека нова ситуација на Блогу Б92.

Није ни мени, право да ти кажем, први пут да на Блогу Б92 гледам тако нешто.


,,Šefe ako već mogu da biram jel može onaj sendvič sa tunjevinom?

Tebe nema, Čarli je na čorbici i gasi kiselu jabuku (ne zameram sa povrćem je)
oznojiše me ovi dobri ljudi.

Posle kažu nije krvav botovski posao
alselone alselone 20:17 02.11.2019

Re: 12-ti

против свих вас.


Taso, a ko su "vi" i "mi"?

Znaš šta mislim da bi pomoglo u ovom teškom stanju - da verbalizuješ na koga si tačno ljut. Vidim da se mučiš, da te neko ili nešto jako nervira, ali konstantno nemušto ratuješ protiv nekih imagirnih ljudi sa bloga.

Lepo verbalizuj, kriv je taj i taj, ljut sam na toga i toga, zbog toga i toga. Verujem da ćeš posle toga moći ponovo pisati normalne komentare.

Mislim, vidi, ti ratuješ protiv nekakvog čopora, stalno spominješ neko udruživanje, a radiš apsolutno tačno to.

Блогу Б92

Блогу Б92

Блогу Б92

Блогу Б92

Блогу Б92



shone shone 20:19 02.11.2019

Re: 12-ti

... i Tasa na Šonetov centaršut letećim magerijem het-trik!
(znam da će biti prvo edit, pa P.S)


Izvini free odavde preuzima Tasa - počela je njegova šihta. Subota pa još prekovremeno - mnogo je kume.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:21 02.11.2019

Re: .

srdjan.pajic
maksa83
Nemaš ti pojma šta je destuktor - pitaj Maksu (mada mi se čini da je i Floki rekao da je programirao u C-eu).

Ne postoji destruktor u C-u.


A i čarli je verovatno poslednji i jedini put programirao u Pascalu.

Čarli je prvi puta programirao dok si ti pišao u pelene.
A Pascal nabijem na onu stvar.
Poslednji puta sam (ozbiljno - čuj, ozbiljno) programirao u C# (da prosti maksa - ni tamo nema destruktora, a nema ni konstruktora)... neke drkava "Srčovanja", te potom nekoliko godina neke obrade prema nekim DICOM standardima.
No, jedino za mene zanimljivo programiranje je --- programiranje mikrokontrolera.
Što jednostavniji mikrokontroler - i što kompleksniji zadataka pred njega postavljen - to mi je bilo slađe.
Jer - nema ništa lepše kada postigneš konvergenciju - da softver omogući da hardver radi tačno ono što ti hoćeš - i da to bude opredmećeno.
A još kada nema potpunih biblioteka, odnosno, razvijenih funkcija - pa moraš da u pomoć pozoveš asembler.
Naravno, deci sam dao instrukciju (odnosno, sugestiju - njihovo je da sama odlučuju o svom pravcu) da ne odu u čisto programiranje.
Jer se tu razvijaju poprilično autistični karakteri.
Nigde nisam, a ne znam šta sve nisam radio iz 'svoje' struke, sreo da toliko ljudi viču 'znam, znam, znam' šta god im se reklo.
I to takvim ubrzanjem, plašeći se, valjda, da će neko da pomisli da, možda, i ne znaju nešto.

Mada, pravo da ti kažem, ne znam kada sam poslednji puta pritisnuo F5 u nekom razvojnom okruženju.
Usput - jebeš Pascal!
zilikaka zilikaka 20:27 02.11.2019

Re: 12-ti

Samo reakcija na podjebavanje i vređanja. Nikad prvi.Promaklo ti.


Evo, nije me mrzelo da napravim presek u poslednjih sedam dana.

Na ovom blogu;
http://blog.b92.net/text/29210/Sta-se-desilo-sa-pristojnoscu/#k2073253
Kod loadera:
http://blog.b92.net/text/29203/Moj-doktore-glava-me-bole-/#k2072915
KOd Makse vidim izbrisano, al sećam se da sam ja reagovala i pitla te da li ti smeta kad je nešto dobro. Sećaš se i ti, garant još bolje, i povoda zašto sam te to pitala.

Dakle, u tri od tri si potpuno iz čista mira sam krenuo da podjebavaš, a da te prethodno niko nigde ni pomenuo nije.
tasadebeli tasadebeli 20:39 02.11.2019

Re: 12-ti

shone
... i Tasa na Šonetov centaršut letećim magerijem het-trik!
(znam da će biti prvo edit, pa P.S)


Izvini free odavde preuzima Tasa - počela je njegova šihta. Subota pa još prekovremeno - mnogo je kume.











Богами, Фри ће мало да се игра сам са собом. као и остатак чопора.

Оно јесте да то не приличи одраслим људима, али шта да им радим. Њихов проблем.
alselone alselone 20:43 02.11.2019

Re: 12-ti

Немој мене то да питаш. Питај Никвета. Он се служи тим племенским генерализацијама типа "МИ" и "ВИ".


Pitam tebe. Ti to veoma često koristiš.

Тај чопор уопште није нешто имагинарно и ти то добро знаш. Немој да се правиш блесав.

I tvoj čopor je isto tako veoma realan.

Ево, и ти си сада баш добар пример за то.
А зашто то радите, Алсе?


Uopšte nije tako. Ja ti lepo i ljudski skrećem pažnju da to što radiš nije u redu. Nije u redu zatrpavati blog komentarima koji nemaju smisla. To nema veze ni sa slobodom govora, pisanja, nema veze ni sa čoporom, nisačim osim sa tim da ti lepo kažem da radiš nešto što nije lepo i nije fer prema ostalima. Eto, najljudskije moguće te molim da prestaneš. 100 puta dnevno vidim da je izašao novi komentar i 100 puta otvorim stranicu i vidim da je besmisleni ping pong. To nije lepo. I nije u redu. I nije fer.

Zašto to radiš?

Meni smeta, vidim da se i drugi žale. Ne na tebe kao čoveka, nego na ovo konkretno tvoje ponašanje. Ne na tvoje stavove, ne na tebe lično, nego na to zaspinje smećem kako bi se utulila svaka druga rasprava i "žurka" na koju ti i tvoj čopor niste pozvani pa vam smeta i onda bacete smeće na žurku u nadi da će prestati.

Ti nastavi naravno po svome, nisam ja ovde ni da te blokiram, ni banujem, niti nešto zabranjujem, ali ako imaš želje, samo malo promisli koliko je OK takvo ponašanje.

maksa83 maksa83 20:47 02.11.2019

Re: .

Poslednji puta sam (ozbiljno - čuj, ozbiljno) programirao u C# (da prosti maksa - ni tamo nema destruktora, a nema ni konstruktora)

Eeeh, zapravo ovo nije tačno - C# apsolutno ima konstruktore, a ima i destruktore koji se tamo zovu fajnlajzeri - to je Finalize metod koji će ti biti pozvan pre nego što ga garbage collector baciudžubre.

Razlika između toga i C++ destruktora je što će Finalize biti pozvan u, recimo, arbitrarnom momentu (kad odluči garbage collector) a destruktor u C++u će biti pozvan kad ti kažeš, tj. automatski kad objekat na steku izađe iz skoupa ili se pozove delete pointera koji na njega pokazuje.

Usput - jebeš Pascal!

Saglasan (pa puno, puno znakova uzvika)

To je jezik koji nema return, tako da automatski ne dozvoljava ni early return, što je osnova zdravog koda. Znači Paskal u mutnu Maricu.

A ovo:

Jer se tu razvijaju poprilično autistični karakteri.

...je među najglupljim stvarima koje si napisao na Ovom Blogu B92.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:56 02.11.2019

Re: .

maksa83
Poslednji puta sam (ozbiljno - čuj, ozbiljno) programirao u C# (da prosti maksa - ni tamo nema destruktora, a nema ni konstruktora)

Eeeh, zapravo ovo nije tačno - C# apsolutno ima konstruktore, a ima i destruktore koji se tamo zovu fajnlajzeri - to je Finalize metod koji će ti biti pozvan pre nego što ga garbage collector baciudžubre.

Razlika između toga i C++ destruktora je što će Finalize biti pozvan u, recimo, arbitrarnom momentu (kad odluči garbage collector) a destruktor u C++u će biti pozvan kad ti kažeš, tj. automatski kad objekat na steku izađe iz skoupa ili se pozove delete pointera koji na njega pokazuje.

Usput - jebeš Pascal!

Saglasan (pa puno, puno znakova uzvika)

To je jezik koji nema return, tako da automatski ne dozvoljava ni early return, što je osnova zdravog koda. Znači Paskal u mutnu Maricu.

Da - samo ta razlika koja potvrđuje da ga 'nema'.
Laku noć, odoh da gledam Reala - sigurno ću izdržati jedno 10 minuta.
Jer - sutra mora da se nastavi šljaka u dvorištu.
Jebote - Englezi mi nisu ravni sa tim uređivanjem dvorišta - a i dobro sam se setio, zima samo što nije počela.

Eee, da - čuvajte mi Tasu!
Nije lepo što se vas 12 okomilo na njega samoga.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:59 02.11.2019

Re: .

maksa83

...

A ovo:

Jer se tu razvijaju poprilično autistični karakteri.

...je među najglupljim stvarima koje si napisao na Ovom Blogu B92.

Hvala Bogu pa si ti tu da koriguješ.
I da, istovremeno, potvrdiš deo moje teze.
Što ne isključuje da nisam upoznao sjajne ljude.
Istina, sećam se rasprava u kojima se vodila polemika o potrebi popriličnog opreza pri upotrebi reči koje u korenu imaju autizam.
Nisam mislio na to - nego, da preciziram, na samoživost i egocentrizam.
maksa83 maksa83 20:59 02.11.2019

Re: .

Da - samo ta razlika koja potvrđuje da ga 'nema'.

Pa ima ga jebogati, to je nešto što bude pozvano kad objekat ide na ropotarnicu povjesti, čak ćeš ga i u MS dokumentaciji naći u sekciji konstruktor/destruktor:

https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/programming-guide/classes-and-structs/destructors

Finalizers (which are also called destructors) are used to perform any necessary final clean-up when a class instance is being collected by the garbage collector.
shone shone 20:59 02.11.2019

Re: 12-ti

Dakle, u tri od tri si potpuno iz čista mira sam krenuo da podjebavaš, a da te prethodno niko nigde ni pomenuo nije.


Laž i podmetačina.

U prvom se obraćam Tasi direktno i objašnjavam mu gde greši.Pa vi ga ovde pljujete i vređate za preopširnost.Ti nisi moderacija i nisi mu oduzela autorsku - nadam se.

Pa ,,грђен и куђен,, samo i isključivo zato što si to TI rekao. Ko si bre ti da budeš pametan,pismen,duhovit ili nedaj bože bolji od ,,12 veličanstvenih lajkova,,
Smanji doživljaj,smanji broj karaktera,skupi i uštirkaj ,,čaršav,, oni će ti oprostiti što su ti oduzeli autorsku,vratiti je neće, a njih ako se sete to je to.


Koji deo je sporan i gde si se prepznala prozvanom? Lajkovanje je anonimno. Hvala što si se razotkrila.

U sledećem koji navodiš radi se o mojoj reakciji na Čarlijev komentar tebi jer je bio neprimereno grub prema tebi. Izvinio sam se što se mešam.

Č: Neću da ti kažem - napregni se!


Sh Nije u redu da se mešam - izvinjavam se ali

Izvini se Ćaki!


Č: Ne znam zašto!
No, ako ti tako kažeš - izvinjavam se zilikaki!


Sh:Mislim da u ovom kontekstu ,,napregnuti se,, ostavlja utisak lagane pošaranosti mizoginijom dileme u kojoj si zatekao blogokoleginicu svojom konstatacijom.

Ako smatraš da sam fulao u percepciji ja ti se Čarli iskreno izvinjavam!


Šta je ovde sporno i uvredljivo? Pritom radi se Čarlijevoj i mojoj konverzaciji povodom grubog reagovanja na tvoj komentar.
E sad, ,,što je babi milo to joj se i snilo,, nije nivo na kome mogu da funkcionišem. Žao mi je.

Izvini što šuškam,znam da nije u redu da pričam punim ustima,jedem zasluženi sendvič i moja smena je završena ali shodno temi o pristojnosti morao sam da otpoštujem tvoju zabludu ničim potkrepljenu.

Ono treće što je izbrisano ne mogu da komentarišem,izbrisano je.
Ende.

...što i mi vama želimo.
zilikaka zilikaka 21:02 02.11.2019

Re: 12-ti

Нико од ВАС нема своје ЈА. Сви имате само онај чопоративни идентитет чим се појави неко ко напише нешто што се не слаже са ониме што каже чопор?

E, sad stani.
Pošto je jasno, od ranije, kad si pravio spiskove, a evo i ovde sad, da sam ja jedna od tih dvanaest, imam puno pravo da te pitam da ovu uvredljivu kvalifikaciju obrazložiš.

Šta to znači da nemam(o) svoje ja?
Da li si uopšte svestan šta si napisao, i kakav odnos prema tebi očekueš posle ovakvih uvreda?
Da, i ono što dugo hoću lično da te pitam, pošto je ovo javna privatna prepiska, kad sam ja i čime tebe uvredila da sebi dozvoljavaš ovako nešto?
maksa83 maksa83 21:04 02.11.2019

Re: .

Hvala Bogu pa si ti tu da koriguješ.
I da, istovremeno, potvrdiš deo moje teze.
Što ne isključuje da nisam upoznao sjajne ljude.

Ja ne mogu da naglasim dovoljno koliko je to glupo što si napisao. Pravac vektora si recimo pogodio, ali si smer skroz promašio (dobro je što ne praviš avione).

Da podsetim, napisao si da se "od programiranja razvijaju poprilično autistični karakteri".

DŽIZS!

Po prirodi stvari tamo češće dospeju introvertni ljudi sa jačim analtičkim aparatom a zakinutim društvenim, dešava se da priroda to tako rasporedi. U programerskoj populaciji ćeš recimo naći 40% introvertnih, dok ih u opštoj ima recimo oko 5-10%. I ta stvar nije "fenotip discipline" nego njen genotip.

Ali ozbiljno, ti kad odvališ onda baš zvoni.
macak.tosa031 macak.tosa031 21:09 02.11.2019

Re: .

maksa83
Da - samo ta razlika koja potvrđuje da ga 'nema'.

Pa ima ga jebogati, to je nešto što bude pozvano kad objekat ide na ropotarnicu povjesti, čak ćeš ga i u MS dokumentaciji naći u sekciji konstruktor/destruktor:

[url=https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/programming-guide/classes-and-structs/destructors]https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/programming-guide/classes-and-structs/destructors
[/url]
Finalizers (which are also called destructors) are used to perform any necessary final clean-up when a class instance is being collected by the garbage collector.

M'da!
Hvala ti što si još jednom potvrdio ono što sam ja rekao da ga 'nema'.
Boli me kita što ga 'čistač govana' poziva 'uništavajući' objekte - hoću da ga pozovem ja.
Ma - nebitno!
Odoh try-cytch-finally - a ti pazi da Tasu neki destruktor ponovno ne sjebe - oduzimajući mu i ovo malo slobode koje mu je udružena 'ekipa' uskratila sinhronom i sinergičkom akcijom.
macak.tosa031 macak.tosa031 21:12 02.11.2019

Re: .

maksa83
Hvala Bogu pa si ti tu da koriguješ.
I da, istovremeno, potvrdiš deo moje teze.
Što ne isključuje da nisam upoznao sjajne ljude.

Ja ne mogu da naglasim dovoljno koliko je to glupo što si napisao. Pravac vektora si recimo pogodio, ali si smer skroz promašio (dobro je što ne praviš avione).

Da podsetim, napisao si da se "od programiranja razvijaju poprilično autistični karakteri".

DŽIZS!

Po prirodi stvari tamo češće dospeju introvertni ljudi sa jačim analtičkim aparatom a zakinutim društvenim, dešava se da priroda to tako rasporedi. U programerskoj populaciji ćeš recimo naći 40% introvertnih, dok ih u opštoj ima recimo oko 5-10%. I ta stvar nije "fenotip discipline" nego njen genotip.

Ali ozbiljno, ti kad odvališ onda baš zvoni.

Hvala ti što potvrđuješ - veoma zorno - moju konstataciju.
I nemoj da se ljutiš - to isto sam ja rekao - drugim rečima.
U osnovi - bez obzira što ima ovih elemenata i kod mene samoga - drago mi je što sam uvek uspevao da idem graničnom linijom uz tu profesiju.
I drago mi je što su moja deca krenula sličnim putem - samo mnogo energičnije od mene.
Mada, posebno starije - i previše vremena provodi programirajući.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:13 02.11.2019

Re: .

Čarli je prvi puta programirao dok si ti pišao u pelene.


Znači, ne znaš ni C, ni C#, ni C++. Zato sam zakjjučio da nisi odavno programirao, ako si uopšte, eventualno u pascalu, kad se pojavio i bio popularan, jer ti je fortran bio previše težak.


Ovo je dobra prilika da se podsetimo jednog klasika: link



maksa83 maksa83 21:14 02.11.2019

Re: .

Hvala ti što si još jednom potvrdio ono što sam ja rekao da ga 'nema'.

Čarlivoje odrastao si čovek, treba do sad da znaš da mudrost počinje sa dve reči: "ne znam".

I nije sramota ne znati, sramota je ne naučiti.
maksa83 maksa83 21:17 02.11.2019

Re: .

I nemoj da se ljutiš - to isto sam ja rekao - drugim rečima.

Ne, rekao si obrnutu stvar, da programiranje "razvija poprilično autističan karakter", a istina je da tamo češće dospevaju tipovi (i tipkinje, da poštujemo rodnu ravnopravnost) koji su već takvi. tj. bili bi isti takvi i da su arhitekte, šloseri, konobari, kosmonauti...
G.Cross G.Cross 21:18 02.11.2019

Re: 12-ti

tasadebeli
shone
... i Tasa na Šonetov centaršut letećim magerijem het-trik!
(znam da će biti prvo edit, pa P.S)


Izvini free odavde preuzima Tasa - počela je njegova šihta. Subota pa još prekovremeno - mnogo je kume.











Богами, Фри ће мало да се игра сам са собом. као и остатак чопора.

Оно јесте да то не приличи одраслим људима, али шта да им радим. Њихов проблем.


Ja vas ostavio da trknem malo do hrta Dobre Nade kad ono megjutim. Shone to nije ono gde se Vucic iskrcao u Zemun. A konačni uzaludni napor Udbine bande jos traje.

Neko to treba jasno da Vam kaže "Nikada nećete oteti Blog B92 za Udbine i Vucive ciljeve osim ako ga ukinete. Nikada sa ovim klovnovima."

Sad već čujem klikere u mozgu Udbasa koji ih placaju " ove budale kojima iznajmljujemo blogo nikove samo nas blamiraju, a još ih za to placamo' Ugasite bre to. "


Gomila nepismenog nesklada.

Kvalitet ovih ljudi se jedino meri pismima čitalaca iz Politike krajem osamdesetih. Ista Udba, Nkvd, Sputnik škola.

Za normalne ljude izgledaju kao skup budala ali opasni za sve nas i našu decu ako ih ne uzmemo ozbiljno.




zilikaka zilikaka 21:19 02.11.2019

Re: 12-ti


Laž i podmetačina.
U prvom se obraćam Tasi direktno i objašnjavam mu gde greši.Pa vi ga ovde pljujete i vređate za preopširnost.Ti nisi moderacija i nisi mu oduzela autorsku - nadam se.

Tvoj prvi komentar na tom blogu je postavljam 31.10. u 23:44, četiri minuta PRE Tasinog, koji se naravno nadovezuje na tvoj.

Nema laži, nema podmetačine, samo činjenice.

Koji deo je sporan i gde si se prepznala prozvanom? Lajkovanje je anonimno. Hvala što si se razotkrila.

Upravo danas i ovde si TI MENI pomenuo grupicu od 12 blogera u koju si me svrstao.
Ako tako brzo zaboravljaš, to može biti nešto ozbiljnije.

A što se ende tiče, veruj da meni ova konverzacija makar jednako ne prija, al potšo si svojevremeno odbio da ne komuniciramo, onda ne ide da kraj bude samo kad ti hoćeš.
macak.tosa031 macak.tosa031 21:20 02.11.2019

Re: .

maksa83
Hvala ti što si još jednom potvrdio ono što sam ja rekao da ga 'nema'.

Čarlivoje odrastao si čovek, treba do sad da znaš da mudrost počinje sa dve reči: "ne znam".

I nije sramota ne znati, sramota je ne naučiti.

Pa ja to znam.
Kako to ne bih to znao.
Odgovorio sam ti to nekoliko puta. Nema potrebe da meni ponavljaš šta je grabidž kolektor - to pojasni Pajiću.
Jer vidim da on nešto trtlja.
Naravno, nemam ambicije da se sa tobom namećem u 'znanju' toga.
Osim da za mene nema destruktora dok ga ja ne pozovem.
I tu je sva naša razlika.
Zato sam ti ja 3 do 4 puta nema pisao 'nema'.
Ali ti si prebrz - kao što sam i očekivao.
macak.tosa031 macak.tosa031 21:21 02.11.2019

Re: 12-ti

zilikaka

Laž i podmetačina.
U prvom se obraćam Tasi direktno i objašnjavam mu gde greši.Pa vi ga ovde pljujete i vređate za preopširnost.Ti nisi moderacija i nisi mu oduzela autorsku - nadam se.

Tvoj prvi komentar na tom blogu je postavljam 31.10. u 23:44, četiri minuta PRE Tasinog, koji se naravno nadovezuje na tvoj.

Nema laži, nema podmetačine, samo činjenice.

Koji deo je sporan i gde si se prepznala prozvanom? Lajkovanje je anonimno. Hvala što si se razotkrila.

Upravo danas i ovde si TI MENI pomenuo grupicu od 12 blogera u koju si me svrstao.
Ako tako brzo zaboravljaš, to može biti nešto ozbiljnije.

A što se ende tiče, veruj da meni ova konverzacija makar jednako ne prija, al potšo si svojevremeno odbio da ne komuniciramo, onda ne ide da kraj bude samo kad ti hoćeš.

Drži se Šone, zilikaka zna da davi - ali baš!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:25 02.11.2019

Re: .

Pa ja to znam.
Kako to ne bih to znao.
Odgovorio sam ti to nekoliko puta. Nema potrebe da meni ponavljaš šta je grabidž kolektor - to pojasni Pajiću.
Jer vidim da on nešto trtlja.


Ne trtljam, samo primećujem da ne poznaješ elementarne stvari, na šta ti je drug Maksa skrenuo pažnju, ali ti sujeta, često karakteristična za neznalice, sad ne dozvoljava da kažeš: "jeste, u pravu si, moraću malo da prelistam knjige jer nisam odavno programirao, zapravo, ne sećam se da li sam ikad."
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:27 02.11.2019

Re: 12-ti

Drži se Šone, zilikaka zna da davi - ali baš!


Zilikaka ne davi, nego se zainatila da rasklopi ovog dron hemoroida, jer joj se popeo na... gedoru, kao i svima ovde.
shone shone 21:32 02.11.2019

Re: 12-ti

Šta to znači da nemam(o) svoje ja?



Dakle, u tri od tri si potpuno iz čista mira sam krenuo da podjebavaš, a da te prethodno niko nigde ni pomenuo nije.


Niko - ko su niko? Zastupaš te ,,niko,, ne govoriš u svoje ime.

Da govoriš u svoje ime ova rečenica bi izgledala ovako:

U tri od tri si potpuno iz čista mira si krenuo da ME podjebavaš, a da te prethodno NISAM nigde ni pomenula.

Izvinjavam se što se mešam ali jako ima veze sa primedbom upućeno prethodno meni.
macak.tosa031 macak.tosa031 21:35 02.11.2019

Re: .

srdjan.pajic
Pa ja to znam.
Kako to ne bih to znao.
Odgovorio sam ti to nekoliko puta. Nema potrebe da meni ponavljaš šta je grabidž kolektor - to pojasni Pajiću.
Jer vidim da on nešto trtlja.


Ne trtljam, samo primećujem da ne poznaješ elementarne stvari, na šta ti je drug Maksa skrenuo pažnju, ali ti sujeta, često karakteristična za neznalice, sad ne dozvoljava da kažeš: "jeste, u pravu si, moraću malo da prelistam knjige jer nisam odavno programirao, zapravo, ne sećam se da li sam ikad."

Evo mi knjiga iznad glave.
I ne samo jedna.
I sve pročitane.
Evo pitaj Makse da li ja znam šta je destruktor?
A znaš li ti?

Pa, pravo da ti kažem - ja ni ne preferiram da sam neki preveliki znalica.
A, pravo da ti kažem - boli me kita šta ti o tome misliš.
I tebi slični!
Kada već generalizujemo da sam ja 'tipična neznalica'.
No, ono što znam - ja zaista znam.
macak.tosa031 macak.tosa031 21:36 02.11.2019

Re: 12-ti

srdjan.pajic
Drži se Šone, zilikaka zna da davi - ali baš!


Zilikaka ne davi, nego se zainatila da rasklopi ovog dron hemoroida, jer joj se popeo na... gedoru, kao i svima ovde.

Zašto govoriš u ime svih?!
shone shone 21:39 02.11.2019

Re: 12-ti

Ja vas ostavio da trknem malo do hrta Dobre Nade kad ono megjutim. Shone to nije ono gde se Vucic iskrcao u Zemun. A konačni uzaludni napor Udbine bande jos traje.

Neko to treba jasno da Vam kaže "Nikada nećete oteti Blog B92 za Udbine i Vucive ciljeve osim ako ga ukinete. Nikada sa ovim klovnovima."

Sad već čujem klikere u mozgu Udbasa koji ih placaju " ove budale kojima iznajmljujemo blogo nikove samo nas blamiraju, a još ih za to placamo' Ugasite bre to. "


Gomila nepismenog nesklada.

Kvalitet ovih ljudi se jedino meri pismima čitalaca iz Politike krajem osamdesetih. Ista Udba, Nkvd, Sputnik škola.

Za normalne ljude izgledaju kao skup budala ali opasni za sve nas i našu decu ako ih ne uzmemo ozbiljno.





shone shone 21:44 02.11.2019

Re: 12-ti

Zilikaka ne davi, nego se zainatila da rasklopi ovog dron hemoroida, jer joj se popeo na... gedoru, kao i svima ovde.




Šetaj.
macak.tosa031 macak.tosa031 21:51 02.11.2019

Re: 12-ti

G.Cross
zilikaka

Laž i podmetačina.
U prvom se obraćam Tasi direktno i objašnjavam mu gde greši.Pa vi ga ovde pljujete i vređate za preopširnost.Ti nisi moderacija i nisi mu oduzela autorsku - nadam se.

Tvoj prvi komentar na tom blogu je postavljam 31.10. u 23:44, četiri minuta PRE Tasinog, koji se naravno nadovezuje na tvoj.

Nema laži, nema podmetačine, samo činjenice.

Koji deo je sporan i gde si se prepznala prozvanom? Lajkovanje je anonimno. Hvala što si se razotkrila.

Upravo danas i ovde si TI MENI pomenuo grupicu od 12 blogera u koju si me svrstao.
Ako tako brzo zaboravljaš, to može biti nešto ozbiljnije.

A što se ende tiče, veruj da meni ova konverzacija makar jednako ne prija, al potšo si svojevremeno odbio da ne komuniciramo, onda ne ide da kraj bude samo kad ti hoćeš.


Zili, ovi ljudi su plaćeni da lazu. Pokušavati komunicira ti sa njima činjenicama je gubitak vremena i živaca.



Koji su to ljudi?
Nikove na sunce!
tasadebeli tasadebeli 21:51 02.11.2019

Re: 12-ti

alselone

Pitam tebe. Ti to veoma često koristiš.



Не, не пратиш баш најбоље. Нећу да кажем да спинујеш јер верујем да ти немаш такве намере, а нећу ни да кажем да си под утицајем истакнутих чланова чопора. Мислим да само не пратиш и не читаш пажљиво.


(Хоћеш рећи да мој коментар упућен Никвету није у реду? Да грешим?)


I tvoj čopor je isto tako veoma realan.



А ко чини мој чопор?

Шоне и Чарли?

Па сва тројица имамо толико различита мишљења о милион тема да је ово смешно што кажеш.

И очигледно је из наших коментара да једино у чему се слажемо у мишљењима јесте да на Блогу Б92 постоји "grupica dvanaestak staroblogera" који обавезно, сваки пут у групи, прогони свакога ко каже нешто за шта та група мисли да не треба да се види у текстовима или коментарима на Блогу Б92.

То је једино заједничко што имамо Чарли, Шоне и ја.

Uopšte nije tako. Ja ti lepo i ljudski skrećem pažnju da to što radiš nije u redu.



И ја теби људски и лепо скрећем пажњу да није лепо да постајеш део чопора само зато што се приватно дружиш са некима из те групице староблогера.

Па да онда те своје приватне везе преносите на Блог Б92 који је ипак јавни простор. Какав-такав, али јавни простор.

А уједно и видим да ниси ни на тренутак погледао оне клипове које сам окачио, па сад не знам шта да мислим.

Ово сада радиш намерно?

То ме помало изненађује. Мислио сам за тебе да имаш своје ја, а не неки чопоративни идентитет групице староблогера.

(Знам овде на Блогу такође неке староблогере који су се и дружили са том групицом староблогера, па опет код њих не примећујем да су пристали да им се сопствено ЈА утопи у чопоративном идентитету "зарад старих добрих времена на Блогу Б92".)


Ti nastavi naravno po svome, nisam ja ovde ni da te blokiram, ni banujem, niti nešto zabranjujem, ali ako imaš želje, samo malo promisli koliko je OK takvo ponašanje.



Ја бих тебе замолио да промислиш мало како изгледа овај твој наступ овде велерас.


Eto, najljudskije moguće te molim da prestaneš.



Не мораш да ме молиш.

Одустајем од било каквог даљег писања и на овом Кросовом блогу и на свим блоговима те групица староблогера у коју си се сам сврстао вечерас.

За мене је то сада завршена прича.

А ти се сада придружи осталима и наставите слободно да и даље тврдите да сам ја СНС-овски бот (уз остале многобројне етикете и увреде које сте ми до сада упућивали) зато што не пристајем да се са вама узајамно мазим по главицама аминујући све што чопор каже и мислећи да је то слобода.

Жао ми је, за мене није то слобода. А и никада нисам био део никаквог чопора, па сигурно то нећу постати сада у овим годинама.

Ко је хтео да чита са разумевањем шта сам то написао вечерас овде, прочитао је, ко није прочитао са разумевањем (свесно или несвесно, с намером или без намере), није прочитао и то му је то.

Бесмислено је понављати до у бескрај нешто онима који неће да чују.
shone shone 21:52 02.11.2019

Re: 12-ti

Zašto govoriš u ime svih?!





jer joj se popeo na... gedoru, kao i svima ovde.


alselone

Taso, a ko su "vi" i "mi"?
shone shone 21:53 02.11.2019

Re: 12-ti

Zili, ovi ljudi su plaćeni da lazu. Pokušavati komunicirati sa njima činjenicama je gubitak vremena i živaca.


Sta se desilo sa pristojnoscu?


G Srdjane još ste u temi?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana