Astronomija

Ko o čemu,baba o uštipcima

kosta.babic RSS / 10.11.2019. u 15:13

 

 Od srca vam želim srećan praznik-Dan primirja u prvom svetskom ratu. Ako ćemo pošteno nazvan je tako da bi se zamaskirala činjenica ko je bio agresor a ko žrtva.

  Bio je to de fakto kraj ovog krvavog rata. Ali i stvarni početak drugog. Saveznici pobednici u tom ratu nisu okupirali Nemačku.  Da su je okupirali nikad se ne bi pojavio Hitler ,ne bi bilo Trećeg rajha.

Zašto ?

  Ovaj mir kao i potonji odnosio se na velike nacije ali ne i na Srbe.

Vojnici austrougarske impreije u povlačenju činili su stravične zločine nad Srbima.

    Zvanična svetska istorija nikad se ovim nije ozbiljno bavila ali zato globalne TV mreže i danas pokušavaju da dokažu da je Gavrilo Princip kriv za smrt miliona ljudi.

    Pozornica za ovaj pokolj bila je davno postavljena. U prilog tome govori i činjenica da je bilo potrebno samo dve nedelje da se evropa nađe u najvećem ratnom sukobu do tada.

Nemojte mi govoriti da su Srbi i za to krivi.

   Srpske žrtve;Žene, deca,starci,Nisu našli mesto među civilnim žrtvama prvog svetskog rata.niti u zvaničnoj istoriji ovog rata.

Istoriju naravno pišu pobednici sećajući se samo svojih žrtava.

 I da pojasnim

    Šta zapravo znači -dan primirja? Šta nam ovim pojmom sugerišu ?

    Da li su se to neka deca zaigrala i potukla pa su se sad pomirila i PRIMIRILA?
Da li je -Veliki rat uopšte završen ili samo primiren?
Zašto ovaj ili neki drugi dan nije nazvan-Kraj prvog svetskog rata pa da znamo šta slavimo?
Ko je u tom ratu bio agresor a ko žrtva?

Čijom krivicom je izginulo  20 miliona ljudi. Ili su se i oni samo primirili ? Pa će jednog dana može biti da vaskrsnu?
Perfidnim podmetanjem pojma-Dan primirja Evropa pokušava da izmiri vekovne neprijatelje Gale i Germane sve za dobrobit ujka Sama i novog svetskog poretka.
   Jedno takođe važno pitanje visi u vazduhu.Zašto saveznička vojska nije vojnički pregazila Nemačku? Čiji je interes bio da se što pre zaboravi Soma,Iper,Solunski front?

    Šta je sa odštetom Srpskim civilnim žrtvama tokom prvog sv.rata? Da li je i nju odnelo PRIMIRJE?

     Ni jedna naizgled genijalna definicija nije uspela da promeni suštinu pa neće ni ova.

Nemci, Francuzi i Englezi još imaju šta da "kažu"jedni drugima.
Živi bili pa videli.

   Do nekog novog rata neka vam je srećan ovaj veliki praznik.

Ps. Mislim da Trampu više nije potrebna Evropska unija kao brana protiv Rusije. Svima je jasno da interkontinentalne balističke rakete nemaju prepreku. Uveliko i jedni I drugi eksperimentišu sa raketnim pogonom na atomsku energiju. Savremeni ratovi se vode na sajber prostoru na internetu. Ljudski životi su jeftini još na bliskom istoku.Preklani vratovi još nisu otišli u istoriju civilizacije.

 Da li će ?

 



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

not2old2rock not2old2rock 16:43 13.11.2019

Re: Него

freehand

Ne znam baš tačno kako je i zašto baš komunistima i Staljinu pripisano to da su izmislili retuširanje, naknadno i retroaktivno menjanje već napisanih sopstvenih stavova, dopisivanja i slične pizdarije.
Znaš li ti, možda?



Kokošaru i jajaro, šta misliš, da li je skoro zabeležen bedniji pokušaj manipulacije i to zbog planetarno prokažene bolesne ideologije?
freehand freehand 20:19 13.11.2019

Re: Него

not2old2rock
freehand

Ne znam baš tačno kako je i zašto baš komunistima i Staljinu pripisano to da su izmislili retuširanje, naknadno i retroaktivno menjanje već napisanih sopstvenih stavova, dopisivanja i slične pizdarije.
Znaš li ti, možda?



Kokošaru i jajaro, šta misliš, da li je skoro zabeležen bedniji pokušaj manipulacije i to zbog planetarno prokažene bolesne ideologije?

(Evo Morales, Inaugural Speech, 22 January 2006.)


Jebiga, nekad mora čovek i sa derivatima varanja da komunicira na ovom internetu.
not2old2rock not2old2rock 20:32 13.11.2019

Re: Него

freehand
not2old2rock
freehand

Ne znam baš tačno kako je i zašto baš komunistima i Staljinu pripisano to da su izmislili retuširanje, naknadno i retroaktivno menjanje već napisanih sopstvenih stavova, dopisivanja i slične pizdarije.
Znaš li ti, možda?



Kokošaru i jajaro, šta misliš, da li je skoro zabeležen bedniji pokušaj manipulacije i to zbog planetarno prokažene bolesne ideologije?

(Evo Morales, Inaugural Speech, 22 January 2006.)


Jebiga, nekad mora čovek i sa derivatima varanja da komunicira na ovom internetu.

Jajara i kokošar, ko što rekoh, a takvi se cela veka bave podmetanjima i spletkama
Kokošar zaboravlja da ne može sve i svugde da blokira, kožni kaput i revolver za pojasom ne mogu baš sve!!!
munjara munjara 21:18 13.11.2019

Re: Него

Što se titoista oko Jasenovca tiče... Uloga im je da su u Jasenovac ušli i logoraše oslobodili kadgod. Dok su se četnici i ljotićevci po Banjoj Luci i Splitu sa ustašama družili pa zajedno zbratimljeni uz nemačku guzicu bežali. Prema Faterlandu.

pa prijatelju Ustaše su zajedno sa parizamima pod komandom ustaškog generala Metikoša vodile bitku protiv JVuO pod komandom Đurišića i Bačević u martu 45. po ustaškim izvorima poginulo je oko 7000 četnika , 5000 hiljada odvedeno u Jasenovac i pobito a 5000 se uspjelo nekako izvuči , otprilike i jugoslavenska demokratka emigracija u slobodnom svijetu pretpostavlja da je bilo oko 17 000 četnika pod Đurišićem- koji je ubit u Jasenovcu ( dakle u jasenovcu su ubijali saradnike okupatora) , multietničke i multikonfesionalne snage ustaša sutu imale oko 30 000 ljudi
munjara munjara 21:43 13.11.2019

Re: Него

а да нема Филипа Давида не бисмо имали ни роман о Старом сајмишту.

Staro sajmište je bilo u NDH ,a David je težak seronja manipulant koji je poentirao jugonostalgijom i anacionalizmom u post ju srbiji, jer je to bilo bezopasno a moglo se monetarizirati vani. Interesantna je ta Židovsko Jevrejska paradigma. Svi židovi u hr su se masovno javno deklarirali za slobodnu i suverenu hrvatsku , faleći veleumnu politiku doktora (sa pučkom školom) Franje Tuđmana kao nastavak antifašističke borbe iz wwii samo drugim sredstvima, uz sve one "operne" pozdrave za "dom spremni"
sa druge strane ustanak je 91. kako bi to hrvati voljeli reći u "ustaničkim mjestima" često pujdan i inspiriran narodnim herojnima iz wwii il potomstvom im, ( neki se mučenik hvalio da on nije tikva bez korjena ,da su oni sa Gačešom u križanom kumstvu -Vasilj Gačeša narodni heroj). tako imaš apsurd da drugorbijanski svirači qurcu fale Mladićevog i Talićevog oca ( malo je visokihoficira VRS koji nisu il djeca palog borca ili djeca uglecnik partizana )a kude djecu. usput partizani su 45. daleko gore ušli u Srebrenicu . Eto danas Rijeka i Pula imaju status "antifa grada" a bile su "metropole" genocida, dan grada Pule je dan kad je Lenac upo u Pulu i oslobodio ju od stanovnika .
freehand freehand 22:00 13.11.2019

Re: Него

pa prijatelju Ustaše su zajedno sa parizamima pod komandom ustaškog generala Metikoša vodile bitku protiv JVuO pod komandom Đurišića i Bačević u martu 45. po ustaškim izvorima poginulo je oko 7000 četnika , 5000 hiljada odvedeno u Jasenovac i pobito a 5000 se uspjelo nekako izvuči ,

U proleće '45 ustaše i partizani napadaju u Hrvatskoj četnike koji se zajedno sa ustašama povlače za Nemcima bežeći pred partizanima i rusima.
Važi.
apostata apostata 22:39 13.11.2019

Re: Него

Ustaše su zajedno sa parizamima pod komandom ustaškog generala Metikoša vodile bitku protiv JVuO pod komandom Đurišića i Bačević u martu 45.


Ala braćo draga.
tasadebeli tasadebeli 22:59 13.11.2019

Re: Него

munjara

a David je težak seronja manipulant



Па добро... Али барем је писао о жртвама логора Старо сајмиште што нико пре њега није урадио у Србији.

То јест, писао је о једном броју жртава логора Старо сајмиште, отприлике једној петини, јер је и код њега то изгледа зависило од националности страдалих.

Али је барем писао.

У томе је суштина.

Као што је суштина у томе да сада Антонијевић снима филм о Јасеновцу. Први у српској култури и уметности за 75 година од завршетка Другог светског рата. И то филм чије је снимање подржала држава Србија.

То је заиста важно. Видим то као прекретницу у Србији, неки нови и другачији однос према страдањима овог народа у 20. веку који би требало да крене од културе и уметности, али да се прошири и на све друго када су у питању Србија и Срби у Србији и изван ње.


П.С. - Знаш ли да је САНУ 2012. године одбила да дистрибуира институцијама широм света Магнум Кримен Виктора Новака? (Иако САНУ има разрађене канале за тако нешто.)

Објашњење Николе Хајдина је било да нису дужни то да раде јер то није њихово издање.

Е, то мора да се промени, тај однос какав су до сада имале институције државе Србије према страдању сопственог народа као да се стиде тога. Па се онда труде да то сакрију и пред другима и пред нама. И према толиким страдалима у 20. веку се односе нехајно и не дају нам да памтимо да нам се то не би понављало.



САНУ неће да шаље библиотекама „ Magnum Crimen”

Аутор: Зоран Радисављевић, петак, 16.03.2012. у 22:00

Први пут, познато дело академика проф. др Виктора Новака „Magnum Crimen”, објављено далеке 1948. године у Загребу – појављује се сада комплетно, са два поглавља, која су у претходним издањима избацивана. Та два спорна поглавља избачена су по налогу Владимира Бакарића. Књигу је, на енглеском, у два тома, објавила издавачка кућа „Гамбит” из Јагодине. Уводни текст написао је академик Василије Крестић, а поговор академик Милорад Екмечић.

Када се појавило прво издање, 1948. године у Загребу, књига је брзо нестала, па се сумња да је велики део тиража купила и уништила Римокатоличка црква. Због тога је ова књига била врло ретка у СФРЈ.

Издање које се појавило у Јагодини финансирао је један богати Србин (не жели да му се име појави), са 80.000 евра. Књига је штампана на енглеском, јер је његова идеја била да Библиотека САНУ, у својој редовној размени, „Magnum Crimen” пошаље библиотекама, институтима и универзитетима у свету. Одељење историјских наука, како сазнајемо, ову идеју прихватило је једногласно, али је читав посао застао јер је ту одлуку требало да потврди Извршни одбор САНУ.

„Magnum Crimen” – Пола вијека клерикализма у Хрватској” (magnum crimen – велики злочин), говори о развоју клерикализма у Хрватској од краја19. века до краја Другог светског рата. Аутор је Виктор Новак (1889–1977), хрватски римокатолички свештеник и професор Универзитета у Београду, шеф Историјског института САНУ и почасни члан Југославенске академије знаности и умјетности у Загребу. На 1.119 страница, у 18поглавља, представљен је развој клерикализма у Хрватској од почетка 20. века (од одржавања Свехрватског католичког конгреса у Загребу 1900. године) до краја Другог светског рата. Одмах по изласку из штампе, ватиканска курија је анатемисала књигу и ставила је на Index librorum prohibitorum (Списак забрањених књига).

У уводу књиге, Новак пише да је више од четрдесет година потрошио на скупљање грађе. Почео је још као ђак средње школе, наставио као универзитетски студент, па члан Аустријског историјског института и Ватиканске палеографске школе у Риму, затим као универзитетски професор у Загребу и Београду. Имао је идеју да напише трилогију, коју би још чинила и дела: „Magnum tempus”и „Magnum sacerdos” (први и други том). Међутим, 1941. године, одмах после распада Краљевине Југославије, Гестапо је ухапсио Новака. Због страха од новог хапшења и могућих последица, аутор је уништио сав сакупљени материјал. Замишљеној трилогији вратио се тек после ослобођења Београда, октобра 1944. године, тако што је почео да пише њен трећи део – „Magnum Crimen”.

Књига има две тематске целине. У првом делу описује се активностримокатоличког клера у Краљевини Југославији, који покушава да се постави изнад државе, да контролише државу и, што је могуће више, свакодневни живот њених грађана. Новак је оптужио клерикалисте у Хрватској (језуитски ред односно исусовце, фрањевачки ред, као и остале римокатоличке поглаваре и свештенике који су били заговорници потпуне послушности Ватикану) да су, под директивом папе и римске курије, од самог успостављања Краљевине Срба, Хрвата и Словенаца –активно радили на сузбијању реформистичког покрета у Римокатоличкој цркви на тлу нове државе, као и да су свесно радили на сузбијању сваког вида народног, верског и политичког приближавања Срба и Хрвата.

Новак, такође, пише о идејама Јосипа Јураја Штросмајера, од којих је најзначајнија она која каже да је служење Богу једнако служењу народу. Полазећи од те своје идеје, Штросмајер ради активно на зближавању Срба и Хрвата и уводи старословенски језик у литургију Римокатоличке цркве на Балкану чему се супротставља римокатоличко свештенство у Хрватској и Словенији. Ово свештенство ставља римску курију између Бога и народа, захтевајући беспоговорну покорност римокатолика римској курији и безусловну љубав према римском папи. Свештенство које је остало верно Штросмајеру потпуно је маргинализовано. Током Другог светског рата, Павелићеве политичке активности, усташки тероризам и фашизам, као усташка идеологија –добиле су отворену подршку римокатоличког клера у Краљевини Југославији.

Други део књиге говори о оснивању Независне државе Хрватске. Успостављањем НДХ клерикализам у Хрватској је ступио у својеврстан савез са усташким покретом и тако створио клерофашизам. Павелићеву НДХтадашње вођство Римокатоличке цркве у Хрватској прогласило је за Civitas Dei (Божју државу). Аутор доказује да је овим ставом Римокатоличка црква у Хрватској, не само отворено подржавала усташки режим и његове методе решавања „српског питања”, већ и активно учествовала у њиховом спровођењу. Књига је пуна ратних сведочанстава и докумената, чиме се доказује активно учешће хрватског римокатоличког клера у организовању, извршењу, истребљењу и присилном преобраћању Срба у католичанство, као и истребљењу Јевреја и Рома у Краљевини Југославији.Надбискуп Степинац, у овој књизи, приказан је као тврди римокатолички крсташ који је јавно подржао оснивање НДХ. Он признаје усташе –као хрватске патриоте, моли се за дуг живот Павелића и његове успехе и брани усташе пред римским папом.

------------------------------------

Где је настао проблем

САНУ, рекао нам је академик Никола Хајдин председник Српске академије наука и уметности није штампала „Magnum Crimen”, није његов издавач, и није у обавези да га шаље страним институцијама. У обавези су да дистрибуирају само књиге које је објавила САНУ. Ако неки члан САНУ буде заинтересован за ову књигу, додаје председник, они ће је обезбедити, али је неће дистрибуирати у иностранство.




ЛИНКЛИНКЛИНК



А колико видим, саветник Антонијевићу на снимању филма је Беренбаум.

И то је такође значајно.

ЛИНКЛИНКЛИНК

Да ти не помињем колико је то важно за паблик рилејшнс тог филма у Холивуду.
apostata apostata 01:17 14.11.2019

Re: Него

munjara
Ala braćo draga.

malo nevjerodostojnih izvora
https://narod.hr/kultura/30-ozujka-1945-lijevce-polje-zasto-ovu-bitku-s-ustasama-cetnici-zovu-drugo-kosovo
https://kamenjar.com/bitka-lijevcepolju/
https://vojnapovijest.vecernji.hr/vojna-povijest/bitka-na-lijevce-polju-1013222
dobro jel saradnik okupatora Đurišić ubit u Jasenovcu

Izvini, ali stvarno mi se ne da gubiti vrijeme na te nebuloze, nego možeš li ti meni reći gdje tačno ima ovo:
Ustaše su zajedno sa parizamima pod komandom ustaškog generala Metikoša vodile bitku protiv JVuO pod komandom Đurišića i Bačević u martu 45.


shone shone 17:17 14.11.2019

Re: freehand

Извини и хвала ти на понуди, ја јесам глуп и будала и мали човек али сам ипак још увек сачувао неки минимум сопственог достојанства као појединачно људско биће исто онако као што мали и слаби народи то желе да сачувају у свету у којем велики играчи диктирају правила.


Au Taske kako si na prvu namiriso smrada hromog na Fuksinom pozivu na linč - skidam kapu. Tamo banuju,brišu i prekrajaju pa moram ovde da ti odam priznanje. Našla krpa zakrpu.

Mučeniku Fuksu samo da izrazim žaljenje što mu nije pošlo za rukom. Moraćeš malo više da se potrudiš.

krkar 13:23 25.08.2017
Re: nego...

Srđan Fuchs
So long, Roman brethren, see you in some other movie.


Mrš u p...u m......u, lopove što i popove kradeš!



Krkar te je najbolje okarakterisao u svom oproštajnom blogu, nema se tu šta ni dodati ni oduzeti. Zar popove jadni sine?
korisnickoime-2 korisnickoime-2 06:17 16.11.2019

Re: freehand

shone

Au Taske kako si na prvu namiriso smrada hromog na Fuksinom pozivu na linč



Па и није то баш нека велика мудрост како можда изгледа на први поглед.

Поготово што је одавно познато да су једна група ликова (са ко зна колико никова) на Блогу Б92 тешка говна од људи.


(Уосталом, написао сам Супермуду још пре годину и по дана да ми је одавно јасно на чему сам што се тиче Блога Б92.)


А са говнима се комуницира само зарад простопучке лингвостилистичке забаве.

Или се, када та играчка досади, не комуницира уопште јер се говна ни штапом не дотичу пошто онда још више засмрде. (Чак и они од којих можда и ниси очекивао да могу да засмрде.)

Пустиш их онда да пролазе у мимоходу поред тебе и не бринеш много јер ти прозори исувише добро дихтују да би ти њихов смрад засметао.

И само их кроз тај прозор гледаш... Само их гледаш док пролазе...

Знам, знам, сада би ми неки рекли да блогери уживо заправо уопште не изгледају тако као што се представљају на Блогу Б92 и да су уживо много пријатнији људи са којима је лепо комуницирати и дружити се.

Али ствар је у томе што мене уопште не занима нити ме је икада занимало како уживо изгледају и комуницирају блогери са Блога Б92. Мени је у свему томе био једино интересантан њихов појавни облик овде зато што је претежни начин на који се показују и исказују овде на овом месту писани језик који користе.

Занимљиво је било. И забавно.




freehand freehand 09:00 16.11.2019

Re: freehand

korisnickoime-2
shone

Au Taske kako si na prvu namiriso smrada hromog na Fuksinom pozivu na linč



Па и није то баш нека велика мудрост како можда изгледа на први поглед.

Поготово што је одавно познато да су једна група ликова (са ко зна колико никова) на Блогу Б92 тешка говна од људи.

(Уосталом, написао сам Супермуду још пре годину и по дана да ми је одавно јасно на чему сам што се тиче Блога Б92.)

А са говнима се комуницира само зарад простопучке лингвостилистичке забаве.

Или се, када та играчка досади, не комуницира уопште јер се говна ни штапом не дотичу пошто онда још више засмрде. (Чак и они од којих можда и ниси очекивао да могу да засмрде.)

Пустиш их онда да пролазе у мимоходу поред тебе и не бринеш много јер ти прозори исувише добро дихтују да би ти њихов смрад засметао.

И само их кроз тај прозор гледаш... Само их гледаш док пролазе...

Знам, знам, сада би ми неки рекли да блогери уживо заправо уопште не изгледају тако као што се представљају на Блогу Б92 и да су уживо много пријатнији људи са којима је лепо комуницирати и дружити се.

Али ствар је у томе што мене уопште не занима нити ме је икада занимало како уживо изгледају и комуницирају блогери са Блога Б92. Мени је у свему томе био једино интересантан њихов појавни облик овде зато што је претежни начин на који се показују и исказују овде на овом месту писани језик који користе.

Занимљиво је било. И забавно.





U koliko si ti komentara spreman da saopštiš ove velike istine na mestu koje mrziš o mestu koje mrziš?
dobrica0514 dobrica0514 10:24 16.11.2019

Re: freehand

freehand
korisnickoime-2
shone

Au Taske kako si na prvu namiriso smrada hromog na Fuksinom pozivu na linč



Па и није то баш нека велика мудрост како можда изгледа на први поглед.

Поготово што је одавно познато да су једна група ликова (са ко зна колико никова) на Блогу Б92 тешка говна од људи.

(Уосталом, написао сам Супермуду још пре годину и по дана да ми је одавно јасно на чему сам што се тиче Блога Б92.)

А са говнима се комуницира само зарад простопучке лингвостилистичке забаве.

Или се, када та играчка досади, не комуницира уопште јер се говна ни штапом не дотичу пошто онда још више засмрде. (Чак и они од којих можда и ниси очекивао да могу да засмрде.)

Пустиш их онда да пролазе у мимоходу поред тебе и не бринеш много јер ти прозори исувише добро дихтују да би ти њихов смрад засметао.

И само их кроз тај прозор гледаш... Само их гледаш док пролазе...

Знам, знам, сада би ми неки рекли да блогери уживо заправо уопште не изгледају тако као што се представљају на Блогу Б92 и да су уживо много пријатнији људи са којима је лепо комуницирати и дружити се.

Али ствар је у томе што мене уопште не занима нити ме је икада занимало како уживо изгледају и комуницирају блогери са Блога Б92. Мени је у свему томе био једино интересантан њихов појавни облик овде зато што је претежни начин на који се показују и исказују овде на овом месту писани језик који користе.

Занимљиво је било. И забавно.





U koliko si ti komentara spreman da saopštiš ove velike istine na mestu koje mrziš o mestu koje mrziš?

Šta to tebe briga?!
Što da ne napiše?
dobrica0514 dobrica0514 11:22 16.11.2019

Re: freehand

korisnickoime-2
dobrica0514
freehand
korisnickoime-2
shone

Au Taske kako si na prvu namiriso smrada hromog na Fuksinom pozivu na linč



Па и није то баш нека велика мудрост како можда изгледа на први поглед.

Поготово што је одавно познато да су једна група ликова (са ко зна колико никова) на Блогу Б92 тешка говна од људи.

(Уосталом, написао сам Супермуду још пре годину и по дана да ми је одавно јасно на чему сам што се тиче Блога Б92.)

А са говнима се комуницира само зарад простопучке лингвостилистичке забаве.

Или се, када та играчка досади, не комуницира уопште јер се говна ни штапом не дотичу пошто онда још више засмрде. (Чак и они од којих можда и ниси очекивао да могу да засмрде.)

Пустиш их онда да пролазе у мимоходу поред тебе и не бринеш много јер ти прозори исувише добро дихтују да би ти њихов смрад засметао.

И само их кроз тај прозор гледаш... Само их гледаш док пролазе...

Знам, знам, сада би ми неки рекли да блогери уживо заправо уопште не изгледају тако као што се представљају на Блогу Б92 и да су уживо много пријатнији људи са којима је лепо комуницирати и дружити се.

Али ствар је у томе што мене уопште не занима нити ме је икада занимало како уживо изгледају и комуницирају блогери са Блога Б92. Мени је у свему томе био једино интересантан њихов појавни облик овде зато што је претежни начин на који се показују и исказују овде на овом месту писани језик који користе.

Занимљиво је било. И забавно.





U koliko si ti komentara spreman da saopštiš ove velike istine na mestu koje mrziš o mestu koje mrziš?

Šta to tebe briga?!
Što da ne napiše?




Немој, бре, бановаће ти и овај ник!

А веруј ми, није чак уопште вредно ни да би се стално улагао неки труд у прављење нових никова да би се разјашњавао са фукаром.

(Шта да се ради кад живимо у таквим временима да је фукара испливала на површину, што рече Андрић.)

Један дупли ник је сасвим довољн да им кажеш шта мислиш о њима, веруј ми.

Прављење вишетруких никова је превелики труд ако те је фукара чула и први пут шта си им рекао.

Нису они глуви... Друге ствари су у питању. Знаш ти то и сам.

Ne razumem ovaj deo.
Kakvi nikovi i kakvo šta?
korisnickoime-2 korisnickoime-2 12:06 16.11.2019

Re: freehand

dobrica0514
korisnickoime-2
dobrica0514
freehand
korisnickoime-2
shone

Au Taske kako si na prvu namiriso smrada hromog na Fuksinom pozivu na linč



Па и није то баш нека велика мудрост како можда изгледа на први поглед.

Поготово што је одавно познато да су једна група ликова (са ко зна колико никова) на Блогу Б92 тешка говна од људи.

(Уосталом, написао сам Супермуду још пре годину и по дана да ми је одавно јасно на чему сам што се тиче Блога Б92.)

А са говнима се комуницира само зарад простопучке лингвостилистичке забаве.

Или се, када та играчка досади, не комуницира уопште јер се говна ни штапом не дотичу пошто онда још више засмрде. (Чак и они од којих можда и ниси очекивао да могу да засмрде.)

Пустиш их онда да пролазе у мимоходу поред тебе и не бринеш много јер ти прозори исувише добро дихтују да би ти њихов смрад засметао.

И само их кроз тај прозор гледаш... Само их гледаш док пролазе...

Знам, знам, сада би ми неки рекли да блогери уживо заправо уопште не изгледају тако као што се представљају на Блогу Б92 и да су уживо много пријатнији људи са којима је лепо комуницирати и дружити се.

Али ствар је у томе што мене уопште не занима нити ме је икада занимало како уживо изгледају и комуницирају блогери са Блога Б92. Мени је у свему томе био једино интересантан њихов појавни облик овде зато што је претежни начин на који се показују и исказују овде на овом месту писани језик који користе.

Занимљиво је било. И забавно.





U koliko si ti komentara spreman da saopštiš ove velike istine na mestu koje mrziš o mestu koje mrziš?

Šta to tebe briga?!
Što da ne napiše?




Немој, бре, бановаће ти и овај ник!

А веруј ми, није чак уопште вредно ни да би се стално улагао неки труд у прављење нових никова да би се разјашњавао са фукаром.

(Шта да се ради кад живимо у таквим временима да је фукара испливала на површину, што рече Андрић.)

Један дупли ник је сасвим довољн да им кажеш шта мислиш о њима, веруј ми.

Прављење вишетруких никова је превелики труд ако те је фукара чула и први пут шта си им рекао.

Нису они глуви... Друге ствари су у питању. Знаш ти то и сам.

Ne razumem ovaj deo.
Kakvi nikovi i kakvo šta?





freehand freehand 15:18 16.11.2019

Re: freehand

Прављење вишетруких никова је превелики труд ако те је фукара чула и први пут шта си им рекао.

Zato ti nemaš višestruke nick-ove i ne pada ti na 'p'pamet da se ponavljaš.
Kad jednom kažeš - rečeno je.
Dobro, dvaput.
Ok,. treći put Bog pomaže.
Mada, na četiri noge hodaš.
jebiga, petica ti je omiljeni broj.
Nije zgoreg ni šest ako neko slučajno nije pročitao i zapamtio.
Sedam i osam preskačeš iz razumljivih razloga...

I tako se, eto, uz tvoju principijelnost, integritet i dostojanstvo čoveka koji drži do sebe, ne komunicira sa govnima i zna šta mu je činiti blog pretvorio u "Tasin problem".
korisnickoime-2 korisnickoime-2 18:26 16.11.2019

Re: freehand

freehand

I tako se, eto, uz tvoju principijelnost, integritet i dostojanstvo čoveka koji drži do sebe, ne komunicira sa govnima



Е видиш, то си коначно погодио и добро рекао после толико година безуспешних покушаја да напишеш нешто паметно у дијалогу са мном на Блогу Б92.

И ћорава кока неко зрно убоде.

Евентуално. На крају баладе.

maliperica maliperica 07:31 13.11.2019

Bravo, Kosta

Tvoj blog postaje bojne polje za ponovni " susret " partizana i četnika.
Ista meta - isto odstojanje.
kosta.babic kosta.babic 09:34 13.11.2019

Re: Bravo, Kosta

maliperica
Tvoj blog postaje bojne polje za ponovni " susret " partizana i četnika.
Ista meta - isto odstojanje.

Moj blog je oduvek bio otvoreno mesto za sve ljude, mišljenja i ideje. Nikad nikog nisam banovao,brisao ili radio kakvu drugu nepodopštinu.Sve i da sam pokrenuo priču o gej ili LGBT populaciji(na šta me ona anakonda sa sve lentom)neodoljivo podseća mislim da bi dogurali do partizana i četnika. Tak'i smo.
macak.tosa031 macak.tosa031 16:38 13.11.2019

Re: Bravo, Kosta

maliperica
Tvoj blog postaje bojne polje za ponovni " susret " partizana i četnika.
Ista meta - isto odstojanje.

Nije lako biti Srbin!
tasadebeli tasadebeli 19:09 13.11.2019

Re: Bravo, Kosta

macak.tosa031
maliperica
Tvoj blog postaje bojne polje za ponovni " susret " partizana i četnika.
Ista meta - isto odstojanje.

Nije lako biti Srbin!



Ал' је до јаја, како то неко написа у неком коментару испод једног клипа који баш ових дана окачих поводом 11. новембра.
shone shone 20:05 13.11.2019

Re: Bravo, Kosta

Moj blog je oduvek bio otvoreno mesto za sve ljude, mišljenja i ideje. Nikad nikog nisam banovao,brisao ili radio kakvu drugu nepodopštinu.



Pošto je tvoj blog ,,slobodna teritorija,, a Fuks je pokrenuo anonimnu akciju linča na svom najnovijem obraćanju blogozahednici samo ću iskoristiti priliku ovde da objavim kako briše komentare i manipuliše što za njega nije ništa novo.

Inače se na njegovim blogovima više ne pojavljujem niti odgovaram na njegove komentare kada su i direktne uvrede jer smatram da nije primereno komunicirati sa bolesnim pojavama.
Sama činjenica da se radi o anonimnom ,,gostu autoru,, govori o gostu, domaćinu i samom tekstu a boga mi i novim trendovima na blogu.

Hvala Kosta i izvini.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:16 13.11.2019

Re: Bravo, Kosta

shone
Moj blog je oduvek bio otvoreno mesto za sve ljude, mišljenja i ideje. Nikad nikog nisam banovao,brisao ili radio kakvu drugu nepodopštinu.



Pošto je tvoj blog ,,slobodna teritorija,, a Fuks je pokrenuo anonimnu akciju linča na svom najnovijem obraćanju blogozahednici samo ću iskoristiti priliku ovde da objavim kako briše komentare i manipuliše što za njega nije ništa novo.

Inače se na njegovim blogovima više ne pojavljujem niti odgovaram na njegove komentare kada su i direktne uvrede jer smatram da nije primereno komunicirati sa bolesnim pojavama.
Sama činjenica da se radi o anonimnom ,,gostu autoru,, govori o gostu, domaćinu i samom tekstu a boga mi i novim trendovima na blogu.

Hvala Kosta i izvini.

Ma!
Boli te patka!
Kako neko tebi, (najmanje) tako i ti njemu.
munjara munjara 21:59 13.11.2019

inkluzije

inkluzirana Vip blogerka mi je u svojoj operetnoj premudrosti obrisala post u kom sam naveo imena okupatorskih upravitelja Srbije i jedinica kojima su komandovali . No duh Aleksandrovsko Brozovskog jedinstva još traje pa se to izgleda ne smije spominjati

1. Stjepan barun Sarkotić od Lovćena 42. Hrvatsko slavonska domobranska divizija
2. Mihovil Mihaljević (kratko)
3. Ivan grof Salis Sevis 79. pješačka pukovnija "Grof Jelačić", 42. HSDD
4. Adolf Dado vitez Rhemen od Barensfelda.
"Glavni stan" uprave bio je u zgradi Metropolije i nadbiskupije Beogradske, pa je Hočavar u čast primirija mogao organizirati prigodni domjenak uz svesrdnu pomoć Hrvatskog veleposlanstva ,ipak je čast i zadovoljstvo upravljanja srbijom palo na nejaka pleća hrvatskog plemstva i domobranstva . Interesantno da su neke "anketice" koje sam provodio međ prijateljima u Srbije bile poražavajuće. nitko ne zna ništa o okupaciji Srbije 1915-1918. pa vi pričajte da nije bilo potiskivanja istorije
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:07 13.11.2019

Re: inkluzije

nitko ne zna ništa o okupaciji Srbije 1915-1918.


Velika rupa.
Ogromna.
I uopšte taj deo istorije, ona socijalna, narodna istorija, ne vojnička, je poprilična nepoznanica.
Zna se ili se može naći šta je radila vojska, pojedine jedinice, vlade, dvor, ali kako je narod koji je ostao tu živeo, kako je organizovan život pod okupacijom, to je apsolutna rupa.
munjara munjara 22:18 13.11.2019

Re: inkluzije

recimo samo je 16 Bjelovarska pješačka pukovnija izgubila 4700 ljudi u "srpskoj kampanji" ukljućujući i Matu Lovraka po kom mnoge škole danas nose ime dva unuka bana Jelačića kao časnici. Ostavili svoje kosti na milost i nemilost srpskim crvima ne uspjevši zauzet Valjevo. druga Bjelovarska jedinica 12.ulanski kraljevski puk ( u čijoj sam oficirskoj konjušnici išao godinu dana u školu ) hametice je izginula na zapadnom frontu
milisav68 milisav68 22:20 13.11.2019

Re: inkluzije

hoochie coochie man
nitko ne zna ništa o okupaciji Srbije 1915-1918.


Velika rupa.
Ogromna.
I uopšte taj deo istorije, ona socijalna, narodna istorija, ne vojnička, je poprilična nepoznanica.
Zna se ili se može naći šta je radila vojska, pojedine jedinice, vlade, dvor, ali kako je narod koji je ostao tu živeo, kako je organizovan život pod okupacijom, to je apsolutna rupa.

Pa kad su pokupljene sve crkvena knjige `45.

Tamo je sve zapisivano, ko-šta-gde...ne samo rođeni/venčani/umrli...

Lako je posle bilo "pisati biografije".
munjara munjara 22:25 13.11.2019

Re: inkluzije

hoochie coochie man
nitko ne zna ništa o okupaciji Srbije 1915-1918.


Velika rupa.
Ogromna.
I uopšte taj deo istorije, ona socijalna, narodna istorija, ne vojnička, je poprilična nepoznanica.
Zna se ili se može naći šta je radila vojska, pojedine jedinice, vlade, dvor, ali kako je narod koji je ostao tu živeo, kako je organizovan život pod okupacijom, to je apsolutna rupa.

pazi Grof Salis Seewis je poslje rata živio mirne penzičke dane u Zagrebu , tek možda nezadovoljan penzijom "cicijaške" monarhije , ipak je on bil podmaršal,ne. prije par godina Bandić je htio Sarkotiću dodjelit ulicu u Zgb, al je esdepeovac povijesničar medijavelista Budak imao prigovor "da postoje nedoumice" da je barun Sarkotić vješao civile bez prijekovojnosudske procedure , pazi nedoumice .
Pa kad su hrvatske jedinice provodile okupaciju a to se ne smije spomijat jer je to velikosrpska propaganda "stop ljotičevizmu" i te spike

freehand freehand 22:27 13.11.2019

Re: inkluzije

munjara
recimo samo je 16 Bjelovarska pješačka pukovnija izgubila 4700 ljudi u "srpskoj kampanji" ukljućujući i Matu Lovraka po kom mnoge škole danas nose ime dva unuka bana Jelačića kao časnici. Ostavili svoje kosti na milost i nemilost srpskim crvima ne uspjevši zauzet Valjevo. druga Bjelovarska jedinica 12.ulanski kraljevski puk ( u čijoj sam oficirskoj konjušnici išao godinu dana u školu ) hametice je izginula na zapadnom frontu

Da, postoji i taj način čitanja "Seoba", recimo, gde se prati gde su sve srpski frajkori nastupali, koga ubijali i čije kuće palili. Nego nije baš popularno.
A inače, sve postoji zapisano, postoje i ozbiljni izvori nego nije nikom interesantno. Dok ne bude zgodno da s potegne ne bi li se raspirila bratska ljubav. Ali hiperinteresantno je da se u istom pasusu preskaču i Austrijanci i nemci i insistira na susjedima naročito kad se u podtekstu nudi recept za emociju i odnos u savremenom trenutku.
munjara munjara 22:32 13.11.2019

Re: inkluzije

Prigodno odavanje počasti hrvatskim domobranima jednog Bjelovarskog sela izginulim u velikosrpskoj agresiji ispred Valjeva 1914
not2old2rock not2old2rock 22:41 13.11.2019

Re: inkluzije

freehand

A inače, sve postoji zapisano, postoje i ozbiljni izvori nego nije nikom interesantno. Dok ne bude zgodno da s potegne ne bi li se raspirila bratska ljubav.

I nipošto ne spominjati 42. domobransku diviziju , tzv. Vražju i njene podvige po Mačvi i Pocerju, naročito ne jednog koji se naročito istakao u klanju i vešanju žena i dece, pa je za to, em odlikovan, em unapređen. Kažem nipošto, jer ga neki ovde još uvek obožavaju do imbecilnosti.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:07 13.11.2019

Re: inkluzije

munjara
recimo samo je 16 Bjelovarska pješačka pukovnija izgubila 4700 ljudi u "srpskoj kampanji" ukljućujući i Matu Lovraka po kom mnoge škole danas nose ime dva unuka bana Jelačića kao časnici. Ostavili svoje kosti na milost i nemilost srpskim crvima ne uspjevši zauzet Valjevo. druga Bjelovarska jedinica 12.ulanski kraljevski puk ( u čijoj sam oficirskoj konjušnici išao godinu dana u školu ) hametice je izginula na zapadnom frontu

Mato Lovrak, onaj sto je napisao "Vlak u snijegu" i "Druzba Pere Kvrzice"?
munjara munjara 23:29 13.11.2019

Re: inkluzije

Ali hiperinteresantno je da se u istom pasusu preskaču i Austrijanci i nemci i insistira na susjedima

pa 1914 "srpskom kampanjom" zapovijedao je Oskar Počorek zemaljski poglavar BiH sa 2,5 i 6. KundK Armijom
5.Armija ti je VIII (praški) i XIII zagrebački korpus, daklem hrvatska ,slavonija i bohemija
6. armija (nadvojvode jozefa) je XV ( sarajevski )Korpus, XVI (dubrovački) korpus, 47. pješačka divizija podmaršala Novaka(talijani) ,40 honvedska brigada ( budimpešta) i 3 brdska brigada ( valjda zajedničke vojske)
2.armija je XII korpus ( Cluj-Transilvanija) III korpus ( štajerska , kranjska , koruška ,primorska) VII korpus (temišvar -segedin) IV korpus ( budimpešta-južna Mađarska) 11.pješačka divizija podmaršal Pokorny ( nije Višnja) 1.i 8.Konjička i 5. honvedovska
Jebiga nema baš Njemaca i "Njemaca istočnog Carstva" sve komšije i"braća", moj do mojega . Dakle nisam ih ja preskočio nego su otišli u Galiciju i Francusku
inače službeni i puni naziv zemlje koja je napala Srbiju je
"Kraljevine i zemlje zastupane u Carevinskom vijeću i Zemlje svete ugarske krune Svetog Stjepana"
[u][/u]
munjara munjara 23:30 13.11.2019

Re: inkluzije

ne jednog
a bogami i Krležu ne zaboravi
munjara munjara 23:33 13.11.2019

Re: inkluzije

drugi lovrak
munjara munjara 23:41 13.11.2019

Korpusi

munjara munjara 00:08 14.11.2019

Re: inkluzije

Da, postoji i taj način čitanja "Seoba", recimo, gde se prati gde su sve srpski frajkori nastupali, koga ubijali i čije kuće palili. Nego nije baš popularno.

Ako moja malenkost smije primjetiti , Srbi tad još nisu imali Vojvodstvo ( niti bili zemlja/land) dok je hrvatska to bila,"pače"(ali ne i gušče) aktualni hrvatski ustav u preambuli se poziva na tu "državnost".Pa se ne more govoriti o "političkom narodu" nego sam podanicima seništvanske krune. Meni je malo zabrinjavajuće kako ne poznaš povijest carsko kraljevskih zemalja a na tom prostoru živiš . A vidiš kako je Anđa sve učila, ona je jamačno znala da su "bratski narodi i narodnosti" činili većinu u agresiji na Srbiju. kako su potonji borci protiv "velikosrpske buržoazije" mjenjali zlato za željezo 16. Ko što je vjerovatno znala da su dva Kundk oficira bili četnički vojvode. samo eto nema taj odium kao prema Velikosrpskoj buržoaziji, da me ubiješ ne znam dal je veći prema Velikosrpskoj ili Buržoaziji . Nego moram ujutro do carskokraljevskog ljetovališta i dvorca glavnog palatina gospodina Broza (iz vremena kad su g.Broz kao blažena uspomena vladali zemljom).
kamilo_emericki kamilo_emericki 18:31 14.11.2019

Re: inkluzije

munjara
drugi lovrak

Dakle znas da imaju dva Lovraka.

"ukljućujući i Matu Lovraka po kom mnoge škole danas nose ime"

Kako ti znas da su te skole u Hrvatskoj dobile ime po ovom Mati Lovraku a ne po knjizevniku Mati Lovraku, koji je bio prvenstveno djeciji pisac?
vcucko vcucko 19:14 14.11.2019

Re: inkluzije

kamilo_emericki
munjara
recimo samo je 16 Bjelovarska pješačka pukovnija izgubila 4700 ljudi u "srpskoj kampanji" ukljućujući i Matu Lovraka po kom mnoge škole danas nose ime dva unuka bana Jelačića kao časnici. Ostavili svoje kosti na milost i nemilost srpskim crvima ne uspjevši zauzet Valjevo. druga Bjelovarska jedinica 12.ulanski kraljevski puk ( u čijoj sam oficirskoj konjušnici išao godinu dana u školu ) hametice je izginula na zapadnom frontu

Mato Lovrak, onaj sto je napisao "Vlak u snijegu" i "Druzba Pere Kvrzice"?

Mato Lovrak, pisac, rođen je 1899. umro 1974.
Neće biti da je taj.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:23 14.11.2019

Re: inkluzije

vcucko
kamilo_emericki
munjara
recimo samo je 16 Bjelovarska pješačka pukovnija izgubila 4700 ljudi u "srpskoj kampanji" ukljućujući i Matu Lovraka po kom mnoge škole danas nose ime dva unuka bana Jelačića kao časnici. Ostavili svoje kosti na milost i nemilost srpskim crvima ne uspjevši zauzet Valjevo. druga Bjelovarska jedinica 12.ulanski kraljevski puk ( u čijoj sam oficirskoj konjušnici išao godinu dana u školu ) hametice je izginula na zapadnom frontu

Mato Lovrak, onaj sto je napisao "Vlak u snijegu" i "Druzba Pere Kvrzice"?

Mato Lovrak, pisac, rođen je 1899. umro 1974.
Neće biti da je taj.

Ma znam ja to, ali me zanimalo da li za Lovraka, pisca, zna munjara pa sam postavio i drugo pitanje.
Vita jela zelen bor, cekam sada odgovor.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:58 14.11.2019

Blogovi lete u nebo ili ....

Ljudi, sta bi sa Fuksovim blogom?
gedza.73 gedza.73 21:34 14.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

Šta drugo i očekivati od čoveka kome su vatrene ulice bez veze.







ko je da je
da se banuje
gedza.73 gedza.73 21:45 14.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

E, to su ti ti tvoji četnici.

bru-ka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:50 14.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

Može i da se pospe malo kadaifa preko svega toga, nećesebaci...


A i predator će da se oduševi.
Što on voli pusto tursko :)
mariopan mariopan 22:01 14.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

hoochie coochie man
Može i da se pospe malo kadaifa preko svega toga, nećesebaci...


A i predator će da se oduševi.
Što on voli pusto tursko :)

Našla na prvoj plus.gledam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:05 14.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

hoochie coochie man
Ja sam pomislila da ga je on sam obrisao, nisam znala za brisanje i banovanje od strane moderacije.


Pa jel bila neka velika frka, nešto posebno?
Ja gledao 360 stepeni (Taso, nemoj ovo da čitaš:)) dođem i vidim nema ga.



A ja otišao da pomognem nekim drugarima i kad sam se vratio nema bloga. Jel palo neko žešće klanje, ili je lajano na vlast i ministra Slinu posle Presinga više nego uobičajeno? Nema nam Krleta da ga pitamo za neku insajdersku (pravo iz Čmara) informaciju, mnogo smo izgleda bili grubi prema njemu poslednji put pa je rešio da više ovde ne objavljuje svoje značajne misli i članke.

edit: I otkud sad opet ovo korisničko_lilce_2, koje umesto da dopisuje komentare, ono ih briše?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:36 14.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

Jel palo neko žešće klanje, ili je lajano na vlast i ministra Slinu posle Presinga više nego uobičajeno?


Kažu nije?
Ko zna šta se iza kulisa dešava.
Doduše i sam "gost autor" je predlagao tako nešto, pa mu se možda obilo o glavu.

Al neka oni rade svoj posao, daj da mi radimo svoj.
Jesi li konačno shvatio da sam ja u pravu? :)
korisnickoime-2 korisnickoime-2 23:49 14.11.2019

Re: pitanja 23:25 13.07.2018.

Re: pitanja 23:25 13.07.2018.

'Supermod'

Pitanja koja imate za moderaciju možete uputiti moderaciji preko ovog naloga .

srdačan pozdrav

Supermod


Немам никаквих питања.

Сада се само показало да сам био у праву.

Ништа... То му је што му је.

Барем сада знамо на чему смо.

Желим Вам све најбоље са таквим Блогом Б92 и са таквим блогерима на њему.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 06:54 15.11.2019

Re: pitanja 23:25 13.07.2018.

freehand
korisnickoime-2
Re: pitanja 23:25 13.07.2018.

'Supermod'

Pitanja koja imate za moderaciju možete uputiti moderaciji preko ovog naloga .

srdačan pozdrav

Supermod


Немам никаквих питања.

Сада се само показало да сам био у праву.

Ништа... То му је што му је.

Барем сада знамо на чему смо.

Желим Вам све најбоље са таквим Блогом Б92 и са таквим блогерима на њему.

Kad banovani bloger sa javno deklarisanog duplog naloga propituje moderaciju i žali se na njenu nedemokratičnost.





pitanja 23:25

13.07.2018.

Немам никаквих питања.
alselone alselone 08:29 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

Doduše i sam "gost autor" je predlagao tako nešto, pa mu se možda obilo o glavu.


Kakvu dramu sam propustio juče, em na blogu, em Đokovića nisam gledao.

Gost autor prošao ko Đoksan. Opralo ga.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 08:47 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

alselone
Doduše i sam "gost autor" je predlagao tako nešto, pa mu se možda obilo o glavu.


Kakvu dramu sam propustio juče, em na blogu, em Đokovića nisam gledao.

Gost autor prošao ko Đoksan. Opralo ga.



Ни први ни последњи пут на Блогу Б92.

Но, тако му то овде иде... Годинама... Од самих почетака постојања овог места чувеног по неговању луцидних слободних мисли и говора и интелигентне пристојне комуникације прожете врцавим добронамерним хумором образованих људи која оплемењује сваког појединца и просто га тера да духовно расте у заједници са другима.




'Supermod'

Pitanja koja imate za moderaciju možete uputiti moderaciji preko ovog naloga .

srdačan pozdrav

Supermod



Немам никаквих питања.

Сада се само показало да сам био у праву.

Ништа... То му је што му је.

Барем сада знамо на чему смо.

Желим Вам све најбоље са таквим Блогом Б92 и са таквим блогерима на њему.
alselone alselone 08:58 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

Ни први ни последњи пут на Блогу Б92.

Но, тако му то овде иде... Годинама... Од самих почетака постојања овог места чувеног по неговању луцидних слободних мисли и говора и интелигентне пристојне комуникације која оплемењује човека и просто га тера да духовно расте у заједници са другима.


Ali štaš, valjda tako mora. Nego, jesi čitao Kosingasa?
Mi čekamo poslednji deo (šesti ili deveti, zavisi ko kako broji) ko ozebo sunce. Obećalo da će izaći na ovogodišnjem sajmu pa nije, sad obećava da će biti na sledećem.

Samo da prođe ko Točak vremena.

Moj kum jako voli fantastiku, čitao je čak neke piratske verzije na engleskom i pre nego što je tamo izašlo a kamoli na sprskom. I ta priča ima 13 tomova od kojih neki imaju i po dve knjige, tako da je to cirka 10,000 strana. I pročita sve i samo čeka poslednju knjigu da se sve rasčivija. Napalio se ko tetreb.

Zove me jedan dan, sav u agoniji. "Umro je, umro je!". Ko je umro jebote, da nije neki blizak rodjak. Ma nije, umro pisac pre nego što je napisao poslednju knjigu.

(posle je izdavač izdao nešto kao napisano po njegovim beleškama i diktiranju na samrtnoj postelji)
korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:09 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

alselone
Ни први ни последњи пут на Блогу Б92.

Но, тако му то овде иде... Годинама... Од самих почетака постојања овог места чувеног по неговању луцидних слободних мисли и говора и интелигентне пристојне комуникације која оплемењује човека и просто га тера да духовно расте у заједници са другима.


Ali štaš, valjda tako mora.



Ма не мора, него тако хоће.

Што је лепо и добро и практично.

Људи у свету око нас углавном не раде оно што хоће него оно што морају.

А овде к'о у неком рају слободне људске воље, мисли и речи... Ради се само оно што хоћеш, али не и оно што мораш.





Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi, nalazili smo se mi i uzvo na pocetku zivota ovog bloga, tamo u jesen 2006te. Dobre ribe su postale srednjovecne domacice, umetnici su u stvari tek prosli pored nekih galerija i nabacili taj smek, prijatelji politicara na prst u bulju su u sustini o tim istim politicarima pricali iz trece ruke, svrski putnici su obisli svet preko googla itd.

Jedna domacica i danas kenja na blogu kako ima dva fakulteta, jedan i umetnicki a kad je sedela sa ... cuti i ne spominje da je tamo diplomirala, i tako u krug...

Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu...


blog vrvi od dvostrukih (i visestrukih nickova), tako da se realan broj aktivnih blogera svodi na ne vise od pedesetak.

...blog treba uzeti kao tesku sarenu lazu, mesto gde ljudi izbacuju svoje frustracije, mesto gde postaju pametniji, skolovaniji, gde imaju bolje i uspesnije zivote, mladje i atraktivnije zene, superpametnu decu (jbt, jel si video na moj post u tvom blogu javila su se cak tri coveka koji imaju dete studenta generacije, koji suludi lazljivci), gde su svi i muzicki i knjizevno i slikarski obrazovani... sine, kad bi mi stvarno bili takvo drustvo, gde bi nama bio kraj, pa makar bila teska svemirska slucajnost da su se takvi supertalenti okupili na ovom sranju znanom kao mali blog b92.

I ako ga uzmes kao takvu sarenu lazu moci ces lakse i da ga napustis i da pregrmis sta ti raznorazne budale tamo napisu. Jedina greska je da izgubis anonimnost, sta ti treba da te neko hrani govnima, ne dopustis budalama da ti diraju zivot.


Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi,


Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu...

I ti se nerviras zbog njih!? Alo bre...



(епистоларна форма, пролеће 2016. године)
korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:17 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

alselone

Nego, jesi čitao Kosingasa?




О томе можемо мејлом као и до сада, не овде.

Знаш већ од раније да сам против те врсте приватизације Блога Б92 и узајамног миловања главица које се преноси на Блог Б92 из оног света ван Блога Б92 због чега сам вероватно и банован.
freehand freehand 09:26 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

(епистоларна форма, пролеће 2011. године)

Kako je propustio da navede ove što objavljuju delove privatnih prepiski u kojima se odnekud pojavljuju ocene i komentari bloga i blogera?! I to u prepisci sa tobom koga, u stvari, ništa od toga ne interesuje i zgađen si ogovaranjem, abrovima i čoporima i ekipicama?
Nego, zar nisi ti već otišao nekoliko puta uz "zbogom" i "nikad više!"?
korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:27 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

freehand

(епистоларна форма, пролеће 2011. године)



Пардон, типфелер.

Пролеће 2016.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 10:08 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

mariopan

To vaspitani ljudi NE RADE.




А овде иначе све сами васпитани?

Нисам приметио.

Ал' кад ти кажеш, онда то мора да је тако.


Volela bih da znam ko to ima ovako lepo mišljenje o nama?



Неко ко је одавно отишао одавде.

Каже, згадили смо му се.

А био је добар блогер. Квалитетни текстови и коментари.

Права штета за блогерску заједницу.

Али ето... Отишао човек, није могао више.

Са толикима васпитанима овде.
maksa83 maksa83 10:11 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

Kul, fala na preporuci. Pričao bih još ali Tasa se ljuti ako privatizujemo blog.

Daj objavi onda neki PP, to su Privatne Poruke, dakle ni traga od privatizovanja...
korisnickoime-2 korisnickoime-2 10:15 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

maksa83
Kul, fala na preporuci. Pričao bih još ali Tasa se ljuti ako privatizujemo blog.

Daj objavi onda neki PP, to su Privatne Poruke, dakle ni traga od privatizovanja...




Не ПП.

Мејл.

Ниси ништа укапирао.

Ја се на ПП ни са ким не дописујем о књигама па ни са Алселоном.

На ПП само тек понекога посаветујем како да реши неки проблем са толикима васпитанима на Блогу Б92.

Ствар осмогодишњег искуства проистеког из присуства на Блогу Б92, па рекох да га поделим са другима којима је та врста помоћи потребна.

Шта ћеш, јбг... Једном Учитељ, вазда Учитељ.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 10:28 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

maksa83
Не ПП.
Мејл.

E pa to menja stvari iz osnova, pošto mejl nije privatna nego javna prepiska. Ustvari čekaj...



Кога да чекам?

Supermudo?





Е, стварно свашта човек овде може прочитати...
mariopan mariopan 10:39 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

Отишао човек, није могао више.

Možda nije otišao sam od svoje volje, tako mi liči po ogorčenosti koja kipi iz njegovog opisa?
I nije otišao zbog pristojnosti jer je ne bi prepoznao ni da se o nju saplete.

A otišli su mnogi jako dobri blogeri i meni je i danas žao što ih nema ovde, samo ne bih rekla da su otišli zato što žene nisu dobre ribe, što su roditelji ponosni na dostignuća svoje dece, što njegovom umetničkom ukusu i obrazovanju ne odgovaraju slike naših slikara, što blogeri lažu da su poznavali neke političare, glumce, pevače (eto, neke od njih i ja poznajem, lično, zamisli).....dok samo jednim klikom možeš i sam da se uveriš da su takve ličnosti bili blogeri ovde pa sad valjda imaju i drugog posla osim da se ovde podastiru nama na izvol'te....i tako redom.

Omalovazavati ljude (je jako loša osobina) a patologija je da ujedno žarko zeliš da se sa njima družiš?

Taj je bar otišao, naljutio se na celo selo i otfikario sebi.....odstupnicu?

Postupio je časno bar u tom delu priče.

Ne razmem zašto je onda tebi stalo da se sa "nama" ovako nikakvim, ružnim i lažljivim folirantima - druziš?

Zašto ti je stalo?
Gospodja Klara Gospodja Klara 16:56 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

posle je izdavač izdao nešto kao napisano po njegovim beleškama i diktiranju na samrtnoj postelji)


Sanderson, mislim da je bio njegov lični sekretar ili sl. I nije zabrljao, odlično priveo kraju. Desetogodišnjakinja u meni bila potpuno zadovoljna.

(Sad mi je problem gde smestiti par kubika tomova, godinama se saplićem o njih.)

gedza.73 gedza.73 17:14 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

Maksa
Znam za taj serijal ali da me juče zgazio Đuka bizon na električnom biciklu ne bih znao da je Robert Džordan zapravo pseudonim, a ni da je umro.

Inače, kada i ako stigneš, probaj Hronike Ambera (ili Amberove Hronike, kako god - Chronicles of Amber). Ja pročitao prve dve (koje su možda i 4 knjige spakovane u 2 knjige, prevedene kod nas) a dalje nisam čitao zato što sam tek skoro saznao da to nije sve i da ima još.

prve tri su dobre. Druge tri nisu nešto.

Gospodja Klara
Sanderson, mislim da je bio njegov lični sekretar ili sl. I nije zabrljao, odlično priveo kraju. Desetogodišnjakinja u meni bila potpuno zadovoljna.

mene tako opuštaju te bajke. I jeste završio Točak vremena dosta dobro (ne sećam s ekraja ali mi ostao osećaj da je bila dobra završnica).

Sanderson ima dobru trilogiju Red magle, sasvim drugačije od klasičnih bajki zmaj, vitez, čarobnjak, devojka.
i Put kraljeva se razlikuje od drugih njegovih pisanja, dok sam čitao pala mi na pamet Vojničeva beležnica. Potpuno nov svet sa zanimljivim likovima i njihovim sposobnostima.

Drži pažnju a ne opterećuje. Dobro piše epsku fantastiku a ne ponavlja se 'sa ovim sam zaradio ajde da napišem još nešto isto'
freehand freehand 18:01 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

На ПП само тек понекога посаветујем како да реши неки проблем са толикима васпитанима на Блогу Б92.

Normalno. dok se čopor i ekipica na tajnim mestima okuplja ne bi li sjebala tebe i drugare što se tako časno i pošteno dogovarate kako da doakate tom mufljuskom domunđavanju.
dobrica0514 dobrica0514 18:22 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

freehand
На ПП само тек понекога посаветујем како да реши неки проблем са толикима васпитанима на Блогу Б92.

Normalno. dok se čopor i ekipica na tajnim mestima okuplja ne bi li sjebala tebe i drugare što se tako časno i pošteno dogovarate kako da doakate tom mufljuskom domunđavanju.

To mu dođe, izgleda, nešto kao masoni.
Tajne organizacije, a učlanjivanje samo po pozivu.
dobrica0514 dobrica0514 18:25 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

maksa83
Не ПП.
Мејл.

E pa to menja stvari iz osnova, pošto mejl nije privatna nego javna prepiska. Ustvari čekaj...

Mejl je mejl, a privatna poruka je privatna poruka.
freehand freehand 18:28 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

dobrica0514
maksa83
Не ПП.
Мејл.

E pa to menja stvari iz osnova, pošto mejl nije privatna nego javna prepiska. Ustvari čekaj...

Mejl je mejl, a privatna poruka je privatna poruka.

A Čarli je Emsi je Toša je Dobrica. Šta nije jasno?
Gospodja Klara Gospodja Klara 19:05 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....





mene tako opuštaju te bajke. I jeste završio Točak vremena dosta dobro (ne sećam s ekraja ali mi ostao osećaj da je bila dobra završnica).

Sanderson ima dobru trilogiju Red magle, sasvim drugačije od klasičnih bajki zmaj, vitez, čarobnjak, devojka.
i Put kraljeva se razlikuje od drugih njegovih pisanja, dok sam čitao pala mi na pamet Vojničeva beležnica. Potpuno nov svet sa zanimljivim likovima i njihovim sposobnostima.

Drži pažnju a ne opterećuje. Dobro piše epsku fantastiku a ne ponavlja se 'sa ovim sam zaradio ajde da napišem još nešto isto'


E, taman da stavim i te naslove na ovih par metEra knjiga koje nikako da pročitam.:)

Ne, stvarno, i meni je to opuštajuće totalno, jedino što imam taj OCD, pa osvanem sa knjigom i ostatak dana se osećam kao nesrećni Rand kad su ga izvadili iz onog sanduka.

alselone alselone 19:14 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

jedino što imam taj OCD, pa osvanem sa knjigom i

Nikola Tesla je pisao u svojoj nezvaničnoj biografiji o tome kako nije mogao da prestane da radi posao koji bi započeo. i tako je jednom počeo da čita Voltera da bi na svoje zaprepašćenje shvatio da je ovaj "monstrum", kako ga je nazvao, napisao 100 sitno kucanih velikih tomova pa je morao da pročita sve.
Gospodja Klara Gospodja Klara 19:37 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

alselone
jedino što imam taj OCD, pa osvanem sa knjigom i

Nikola Tesla je pisao u svojoj nezvaničnoj biografiji o tome kako nije mogao da prestane da radi posao koji je započeo. i tako je jednom počeo da čita Voltera da bi na svoje zaprepašćenje shvatio da je ovaj "monstrum", kako ga je nazvao, napisao 100 sitno kucanih velikih tomova ali je morao da pročita sve pošto je započeo.


Tako nešto, i to me prati od detinjstva. Sa 6 god sam pročitala “U potrazi za izgubljenim vremenom”, od korica do korica (Tesla bi u tom uzrastu vrvtn pokapirao 60% napisanog, ali ja brate nisam shvatila ništa). Ko za q, mama uredno kupovala onu ediciju “Reč i misao”, crvenu, nelakiranu, te je bilo besmislenog čitanja koliko voliš...

Jbg, zato je danas Tesla auto, a Klara korisničko ime u šupi iza internet kuće.
not2old2rock not2old2rock 19:49 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

freehand
Ја и даље не знам зашто ми је одузета ауторска опција и зашто сам сада банован?

Kad je korisničkoime2 imao autorsku opciju i kad je banovan?!
I kad će biti ako sad neće?!


NEMA VIŠE KOŽNIH KAPUTA


korisnickoime-2 korisnickoime-2 20:43 15.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

not2old2rock
freehand
Ја и даље не знам зашто ми је одузета ауторска опција и зашто сам сада банован?

Kad je korisničkoime2 imao autorsku opciju i kad je banovan?!
I kad će biti ako sad neće?!


NEMA VIŠE KOŽNIH KAPUTA





Немој да се нервираш, рекох ти.

Говнари не заслужују то уопште.

Рокенрол, брате, са њима, не разочаравај ме! Само пинкичасто и све ће да буде у реду.






freehand freehand 00:23 16.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

И тебе су бановали, Чарли/Тошо?

Опет?

Strašno.
gedza.73 gedza.73 10:00 16.11.2019

Re: Blogovi lete u nebo ili ....

Ne, stvarno, i meni je to opuštajuće totalno

mislim da dosta ljudi imaju otklon od naučne i epske fantastike kao 'lake' literature iako ima tu dosta toga da se pronađe. Od istorije preko filozofije do velikih naučnih ideja.

macak.tosa031 macak.tosa031 06:20 15.11.2019

M'da!

Ljudi moji!
Pa naši smo!
Čemu tolika ostrašćenost?!
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:36 15.11.2019

Re: M'da!

macak.tosa031
Ljudi moji!
Pa naši smo!
Čemu tolika ostrašćenost?!


Stras' i ide pod ruku sa naši.. .
zilikaka zilikaka 11:14 15.11.2019

Re: M'da!

Čemu tolika ostrašćenost?!

Nije strašno, prošlo je.
Nego, da li bi ti meni mogao da objasniš ovo:
1. Fuks objavi blog (anonimnog gosta kojeg možda možemo da naslutimo) protiv trojice blogera, tebe, Tase i Šoneta.
2. Vas trojica (i još po neko) uleti u raspravu o tekstu ali u komentarima većine prevladava pitanje ko je autor. 3.Posle nekog vremena komentari počinju na temu razno, skroz bezazleni i nevezani za blog.
4. Pošto inače dežura drugog četvrtka u mesecu, al uveče, moderacija briše ceo blog i čujemo banuje Fuksa, Tasu i Šoneta.
5. Sad ovde prisutne Tasa optužuje za sektašenje i zaveru, koja je dovela do toga da on ponovo bude banovan.

mariopan mariopan 12:01 15.11.2019

Re: M'da!

Sad ovde prisutne Tasa optužuje za sektašenje i zaveru, koja je dovela do toga da on ponovo bude banovan.


E, taj deo ni meni nije jasan.

Pošto izgleda ne može da mi odgovori ni ja više neću da ga pitam.
zilikaka zilikaka 12:11 15.11.2019

Re: M'da!

E, taj deo ni meni nije jasan.

Ti si imala duže odsustvo s bloga, i to se vidi.
Moj komentar i ne očekuje odgovore na pitanja, jer ih neće biti, nego samo želi da naglasi besmislenost takvog stava.
A inače, to se ponavlja već neko vreme.
mariopan mariopan 12:23 15.11.2019

Re: M'da!

zilikaka
E, taj deo ni meni nije jasan.

Ti si imala duže odsustvo s bloga, i to se vidi.
Moj komentar i ne očekuje odgovore na pitanja, jer ih neće biti, nego samo želi da naglasi besmislenost takvog stava.
A inače, to se ponavlja već neko vreme.

Da, meni stvarno nije bilo jasno štošta, treba mi malo vremena da pokapiram.
gedza.73 gedza.73 12:51 15.11.2019

Re: M'da!

'bali me četnici i partizani. Kakav je to zaplet.

nsarski nsarski 00:18 16.11.2019

Re: M'da!

zilikaka
Čemu tolika ostrašćenost?!

Nije strašno, prošlo je.
Nego, da li bi ti meni mogao da objasniš ovo:
1. Fuks objavi blog (anonimnog gosta kojeg možda možemo da naslutimo) protiv trojice blogera, tebe, Tase i Šoneta.
2. Vas trojica (i još po neko) uleti u raspravu o tekstu ali u komentarima većine prevladava pitanje ko je autor. 3.Posle nekog vremena komentari počinju na temu razno, skroz bezazleni i nevezani za blog.
4. Pošto inače dežura drugog četvrtka u mesecu, al uveče, moderacija briše ceo blog i čujemo banuje Fuksa, Tasu i Šoneta.
5. Sad ovde prisutne Tasa optužuje za sektašenje i zaveru, koja je dovela do toga da on ponovo bude banovan.



Ja ipak mislim da sve može da se sažme u jednu reč (ili kafanu).


korisnickoime-2 korisnickoime-2 05:29 16.11.2019

Re: M'da!

nsarski
zilikaka
Čemu tolika ostrašćenost?!

Nije strašno, prošlo je.
Nego, da li bi ti meni mogao da objasniš ovo:
1. Fuks objavi blog (anonimnog gosta kojeg možda možemo da naslutimo) protiv trojice blogera, tebe, Tase i Šoneta.
2. Vas trojica (i još po neko) uleti u raspravu o tekstu ali u komentarima većine prevladava pitanje ko je autor. 3.Posle nekog vremena komentari počinju na temu razno, skroz bezazleni i nevezani za blog.
4. Pošto inače dežura drugog četvrtka u mesecu, al uveče, moderacija briše ceo blog i čujemo banuje Fuksa, Tasu i Šoneta.
5. Sad ovde prisutne Tasa optužuje za sektašenje i zaveru, koja je dovela do toga da on ponovo bude banovan.



Ja ipak mislim da sve može da se sažme u jednu reč (ili kafanu).









Опа, Професоре!

Па Ви баш умете да га завучете онако професорски.

ОК.

(Шоне, поменух ти лакмус папир.)
korisnickoime-2 korisnickoime-2 05:35 16.11.2019

Re: M'da!

zilikaka
Čemu tolika ostrašćenost?!

Nije strašno, prošlo je.
Nego, da li bi ti meni mogao da objasniš ovo:
1. Fuks objavi blog (anonimnog gosta kojeg možda možemo da naslutimo) protiv trojice blogera, tebe, Tase i Šoneta.
2. Vas trojica (i još po neko) uleti u raspravu o tekstu ali u komentarima većine prevladava pitanje ko je autor. 3.Posle nekog vremena komentari počinju na temu razno, skroz bezazleni i nevezani za blog.
4. Pošto inače dežura drugog četvrtka u mesecu, al uveče, moderacija briše ceo blog i čujemo banuje Fuksa, Tasu i Šoneta.
5. Sad ovde prisutne Tasa optužuje za sektašenje i zaveru, koja je dovela do toga da on ponovo bude banovan.




Фукс није банован.

Није ни Чарли прекјуче банован, у четвртак, него накнадно тек јуче.

Јуче је био петак, 15. новембар.

Наредни "други четвртак у месецу" пада 12. децембра.

Нешто си ти ту побркала.

Да није спин до спина, спинова неколико и, опа, ето нама Зиликакиног булшита?


И никога ја ни за шта не оптужујем, ту си ти нешто опет умислила (да није у питању ова Професорова кафана?) ваљда зарад подршке сопственом булшиту?


Само сам констатовао чињенично стање ствари. Само констатовао...


П.С. - А откуд ти знаш када модерација дежура?

Имају негде распоред окачен да га сви видимо?
korisnickoime-2 korisnickoime-2 10:25 16.11.2019

Re: M'da!

Овде опет пало неко брисање?

Као што видиш, Зиликако, модерација не ради само сваког другог четвртка у месецу.

Раде и суботом сабајле.

А ако и није Супермудо јер му је ван радног времена, онда је Коста обрисао.

Нема ко други.



(Шоне, да те подсетим опет за онај лакмус папир о којем сам ти причао.

Је л' да се лепо види?

Наука је то. Нема ту ово-оно. Све се покаже прецизно. Мерењима.)
nsarski nsarski 17:56 16.11.2019

Re: M'da!

Опа, Професоре!

Па Ви баш умете да га завучете онако професорски.

ОК.

(Шоне, поменух ти лакмус папир.)


Listen to me carefully, for I shall say this only once.

Žao mi je, Tassibaby, što tako čitaš moj komentar koji uopšte nije bio tebi direktno upućen.
Ova eskalacija od "ovaj blog je sranje" do "ovde ima doušnika, cinkaroša,pokvarenosti, spoplitanje" do "sve su ovde lažovi, govna, smutljivci i fukara koji mi loše misle", ne može da se okarakteriše drugačije nego kao paranoia. I ceo cirkus se ponavlja iz bloga u blog. To ponašanje postaje, da iskoristim psihijatrijski termin, UPADLJIVO.

Na beskrajna P-Č nadmudrivanja tek ne treba trošiti reči.

Od mene basta!
korisnickoime-2 korisnickoime-2 18:10 16.11.2019

Re: M'da!

nsarski

Žao mi je, Tassibaby, što tako čitaš moj komentar




Читам ја одлично, Професоре (Profibaby?).

Нису ми потребна накнадна тумачења јер је барем овде јасно шта је писац хтео да каже па су накнадна тумачења пишчеве поруке излишна и није потребно да писац шаље писмо путем поште да би ми протумачио своје речи.


Od mene basta!



И од мене.

Баста.
dobrica0514 dobrica0514 18:25 16.11.2019

Re: M'da!

korisnickoime-2
nsarski

Žao mi je, Tassibaby, što tako čitaš moj komentar




Читам ја одлично, Професоре (Profibaby?).

Нису ми потребна накнадна тумачења јер је барем овде јасно шта је писац хтео да каже па су накнадна тумачења пишчеве поруке излишна и није потребно да писац шаље писмо путем поште да би ми протумачио своје речи.


Od mene basta!



И од мене.

Баста
.

Da li je ovo (aktuelno) Basta isteklo da čujem i ja u čemu je problem?
korisnickoime-2 korisnickoime-2 18:40 16.11.2019

Re: M'da!

dobrica0514
korisnickoime-2
nsarski

Žao mi je, Tassibaby, što tako čitaš moj komentar




Читам ја одлично, Професоре (Profibaby?).

Нису ми потребна накнадна тумачења јер је барем овде јасно шта је писац хтео да каже па су накнадна тумачења пишчеве поруке излишна и није потребно да писац шаље писмо путем поште да би ми протумачио своје речи.


Od mene basta!



И од мене.

Баста
.

Da li je ovo (aktuelno) Basta isteklo da čujem i ja u čemu je problem?




Питај Учитељ'цу.



То јест, Професора (Profibabyја?).

Ја сам од њега научио да користим те стране речи, било да се пишу са великим или са малим почетним словом у српском језику.
alselone alselone 18:57 16.11.2019

Re: M'da!

То јест, Професора (Profibabyја?).


Šta misliš Taso, je l' to NŠarski radi jer je deo čopora i mrzi te jer si hrabro ustao Protiv na blogu ili je možda u pravu kao i deset drugih ljudi koji su ti na to isto skretali pažnju poslednjih meseci od kada je uznapredovalo?
razmisljam razmisljam 19:02 16.11.2019

Re: M'da!

korisnickoime-2

Ја сам од њега научио да користим те стране речи, било да се пишу са великим или са малим почетним словом у српском језику.


Још кад би од некога научио и правилну употребу инструментала где би ти био крај.
dobrica0514 dobrica0514 19:17 16.11.2019

Re: M'da!

razmisljam
korisnickoime-2

Ја сам од њега научио да користим те стране речи, било да се пишу са великим или са малим почетним словом у српском језику.


Још кад би од некога научио и правилну употребу инструментала где би ти био крај.

Pa dobro narode, čemu to neprestano vređanje?!
korisnickoime-2 korisnickoime-2 21:26 16.11.2019

Re: M'da!

alselone

Šta misliš Taso, je l' to NŠarski radi



Profibaby?

Не знам. И не занима ме.

Само констатујем како ми се обраћа. Почео је то да ради од недавно, мислим од Кросовог блога о, гле занимљивости, пристојности.

Сада је већ немогуће не приметити.

Овде у овом случају ничим изазвано, што би се рекло, осим његовом жељом да секундира Зиликаки дођосмо до baby обраћања, све од од милоште један другоме.

Сујета је баш гадна ствар. Нико није имун по том питању.

Па ни Profibaby.




korisnickoime-2 korisnickoime-2 21:29 16.11.2019

Re: M'da!

razmisljam
korisnickoime-2

Ја сам од њега научио да користим те стране речи, било да се пишу са великим или са малим почетним словом у српском језику.


Још кад би од некога научио и правилну употребу инструментала где би ти био крај.



Још када би ти била тако ревносна у опомињању свих осталих блогера по питању свих њихових неписмености, до каквих би само висина догурао овај Блог Б92.

Небо би му била граница.

Али ето... Примећујем да си ревносна само у овом мом случају.

Занимљиво.


П.С. - Нисам још ниједном до сада приметио да си у свом правописном чистунству некоме овако добронамерно помињала, рецимо, његову/њену ошишану латиницу или бесконачно низање реченица без тачке, великих слова и слично.


Мора да ја код тебе у срцу посебно место заузимам?


korisnickoime-2 korisnickoime-2 21:31 16.11.2019

Re: M'da!

dobrica0514
razmisljam
korisnickoime-2

Ја сам од њега научио да користим те стране речи, било да се пишу са великим или са малим почетним словом у српском језику.


Још кад би од некога научио и правилну употребу инструментала где би ти био крај.

Pa dobro narode, čemu to neprestano vređanje?!






alselone alselone 21:53 16.11.2019

Re: M'da!

Почео је то да ради од недавно, мислим од Кросовог блога о, гле занимљивости, пристојности.


Pa to ti kažem, slučajno se pogodilo baš tad?
Ili se tada pridružio čoporu? Pa je morao.


Још када би ти била тако ревносна у опомињању свих осталих блогера по питању свих њихових неписмености, до каквих би само висина догурао овај Блог Б92.

I ona je protiv tebe, namerno.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 21:57 16.11.2019

Re: M'da!

alselone
Почео је то да ради од недавно, мислим од Кросовог блога о, гле занимљивости, пристојности.


Pa to ti kažem, slučajno se pogodilo baš tad?
Ili se tada pridružio čoporu? Pa je morao.


Још када би ти била тако ревносна у опомињању свих осталих блогера по питању свих њихових неписмености, до каквих би само висина догурао овај Блог Б92.

I ona je protiv tebe, namerno.



Не, нико овде није против некога, таман посла!

У хипи комунама попут Блога Б92 нема мржње, само добронамерног обраћања заснованог на љубави и разумевању написанога. Уз уважавање свих и са пристојном комуникацијом свакога са сваким.

Јер на пристојности све добре ствари почивају.

Ниси то знао?












(Шоне, шта си оно беше рекао о скакавцима? Који једу године?)
alselone alselone 22:04 16.11.2019

Re: M'da!

Ниси то знао?


Znao sam i to važi za sve ostale osim za tebe. Protiv tebe su svi Oni. Gledaju te zlonamerno, prate te. Kreću se u čoporima. Osećaš kako se znojiš, toplo ti je, nemaš vazduha. Svuge su okolo zajedno i čekaju svaku tvoju grešku. Namerno. Samo protiv tebe. Svi su oni medjusobno dobri zato što su loši. Ponovo ti je toplo, otvaraš prozor ali ulazi vlažan i topao vazduh. Pogledaj ih kako ti zameraju, uvek tebi nešto zameraju. Namerno. Samo tebi.

Pališ komp i sedaš na blog. Sada ćeš svima Njima jebati kevu.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 22:07 16.11.2019

Re: M'da!

alselone
Ниси то знао?


Znao sam i to važi za sve ostale osim za tebe. Protiv tebe su svi Oni. Gledaju te zlonamerno, prate te. Kreću se u čoporima. Osećaš kako se znojiš, toplo ti je, nemaš vazduha. Svuge su okolo zajedno i čekaju svaku tvoju grešku. Namerno. Samo protiv tebe. Svi su oni medjusobno dobri zato što su loši. Ponovo ti je toplo, otvaraš prozor ali ulazi vlažan i topao vazduh. Pogledaj ih kako ti zameraju, uvek tebi nešto zameraju. Namerno. Samo tebi.

Pališ komp i sedaš na blog. Sada ćeš svima Njima jebati kevu.



ОК, Алсе.

Ако ти тако кажеш, онда мора да је то тако.

Вероватно ће и званична модерација Блога Б92 (Супермудо или ко год већ) пажљиво размотрити шта ти то кажеш.

Наредног другог четвртка у месецу.



П.С. - Размишљалице, а да ли у опис твог посла улази и опомињање блогера који не читају написано разумевајући шта ту пише?

Или си се специјализовала само за инструментал друштва и средства?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana