B92 Blog    Članovi    Drago Kovacevic    Brat Nikola u raljama politike...

Drago Kovacevic
00:55
UTO
06
MAJ

Brat Nikola u raljama politike...

Večeras sam bio gost na večeri kod burazera Nikole, na Lionu, u Rakićevoj ulici. Porodično, dakako. Stigao nam je iz Knina burazer, brat Savo ( imam i ja brata Savu, ne samo Jelena..o))). Doneo svakakvih đakonija iz Dalmacije,pun gepek,uprkos granicama i carinama, da podelimo.Savo se inače u Knin vratio 1998. godine, živi tamo i bavi se onim čime se i ranije bavio. Drži automehaničarsku radionicu. Dođe u Srbiju dva puta godišnje, bude po desetak dana i pali nazad. Od stvari koje nam je doneo izdvajam vino iz našega vinograda, koje se u nedostatku boljega naziva zove "žutina". Vino što se prelije negde pred zimu, zapečati i ne otvara do Đurđevdana. To vino se pravi od grožđa zvanoga maraština i pegavi prominski debit, ima boju staroga zlata, a jedina mu je mana što se brzo popije....Kažu da je Tito, tamo negde 1954. godine, kad je prvi i jedini put bio u Kninu, tražio da pije baš to vino. A Tito, poznato je, nije tražio ono što ne valja.Tito je nesumnjivo znao šta je dobro...

Elem, da ne pobegnem od onoga što sam hteo da vam pričam. Dakle, sedimo mi, gostimo se i zezamo. Savo, "naš kućni čuvar vatre", priča nam šta ima u starom kraju, ali, malo, malo, pa se raspituje za političke prilike u Srbiji. On ima svoju percepcepiju sa daljine od 600 kilometara, i rezon mu je mnogo zdraviji nego domaćim nacionalistima, iako opterećen artimetikom. Hvali Tadića i njegovu evropsku orjentaciju. Nema baš uvid u to što je kohabitacija, demagogija i DS nakon Đinđića.Tvrdi sasvim umesno da Srbija mora što pre u EU i NATO, jer će svako taktiziranje i odugovlačenje te potrebe biti šteta za Srbiju. Vreme koje sami sebi krademo. Kritikuje me što u časopisu koji iz Zagreba dobija kao prenumerant i u kojem čita moju kolumnu nemam ni malo razumevanja za Tadića. Čutim i slušam ga.Nikola ga gleda polu ozbiljno ispod oka. Kad nije zadovoljan onim što on govori, Nidžo ga oslovljava - Šeks. Ne dopade mu se baš ova konstatcija i on ga podsmešljivo dočeka...Šta je tebe Šeks briga, imaš ti svoju državu.. Ti si ovde stranac i ne mešaj se u naše unutrašnje prilike...

- Ajde beno, više ja volim Srbiju od tebe, kaže Savo...I opsova, dok su mu na vratu žile dobile opasno zadebljanje...reče mu...jebali te radikali...

I nastade prepirka, potpomognuta "žutinom", kako se to meri ko više voli Srbiju. Nidžo tvrdi da se to meri po tome ko je spreman za Srbiju umrijeti, a Savo sasvim razumno, da se to meri po tome ko je spreman živeti, stvarati i doprinositi opštem dobru. Morao sam moderirati takvu raspravu, jer sam, jelte, najstarij, ali tako da "pecnen" Nikolu...

- Pa, zar ti nisi na predsedničkim izborima glasao za Tadića? Sećaš li se šta si mi onda kazao zašto glasaš za njega...

- Sećam, ali onda je bilo onda...

- Kako to, pa bilo je pre samo tri meseca...

- E, ali tada Kosovo nije bilo nezavisno...

Savi đavo ne da mira..kaže:

- Ne, nije, nego je tamo vladao Koštuica, a gradonačelnik Prištine bila Jorgovanka Tabaković ...

Urgentno sam usmerio priču na drugu stranu jer je pretila opasnost od bučne prepirke koja bi se čula u susjedni stan. To je bilo jedino moguće ako upitam Nikolu:

- Dobro, za koga ćeš glasati 11. maja...

- Zna se, za radikale..

- Čuj ga, kao HDZ, kao da su braća rođena..promrlja Savo...čuj ovo.."zna se"...

- Kako sad za radikale....pre tri meseca za Tadića, sad za radikale...kažem ja...

- Zato, što sad hoću da budemo neutralni,da od nikoga ne zavisimo, da idemo svojim putem, da mi niko ne naređuje i nepropisuje kako ću živeti....

- A ko ti propisuje kako ćeš živeti....

I tada se Nidžo otvori. Pogleda Savu i kaže....

- Evo, reci mu. Kad sam prošlo leto bio kod kuće ( kad kaže kod kuće uvek misli na kuću u Kninu), vozao si me svuda okolo.Prošli smo duž cele obale od Splita do Zadra u dužinu, a od Šibenika do Strmice u širinu ..kaži mu, može li se tamo popiti pivo a da nije u zelenoj flaši... ( Nikola inače misli da je Hrvatska već u EU, što i nije tako bez veze kad se meri sa Srbijom).

I tada svi prsnušmo u smeh....o čemu se radi. Od Nikole svašta možeš tražiti osim da pije pivo iz zelene flaše i da glasa za LDP... I nastavi Nikola...

- U toj EU, koja hoće da nam mazne Kosovo, sve je propisano. Krastavci ne smeju biti krivi i dugački, rakija mora biti pečena baš kako oni kažu, žene kad se razvedu mogu ti uzeti stan ili kuću, traktor ti ne može biti stariji od pet godina, gde je tu sloboda....

Savo ga gleda i kaže...

- I zato ćeš ti glasati za radikale...

- Da, zato...ja sam se bacio na našega šukunđeda Filipa, koji je bio ajduk, i koji nije volio ni jednu normu..

- Pa Filip je živeo u prvoj polovini devetnaestog veka i dve trećine onoga što si o njemu čuo je preterivanje ili izmišljotina, kaže Savo...

- Nema veze, on postoji onakav kakvim su nam ga prepričali... E, on je moj uzor...

- Lažeš, kaže Savo...

I taman kad je nastao novi razlog za buku ulazi Mare..Mare nosi paket flajera LDP-a, i nekolio belih majica sa crvenim natpisom "LDP Zvezdara". Pozdravlja se sa stricem Savom koga nije video pola godine...Menja se atmosfera...na trenutak je politika iselila iz naše "butige"...o)))

Ali, ne zadugo...Maretu zvoni mobili. On razgovara i čuje se kao kaže..."Dobro, hoću, ali imam još posla, bar dva sata"

I dalje se čuje kako govori..." nema šanse, moram ovo da obavim"..."nema me ko zameniti, a i stric mi je tu"...

- Kakvog posla...pita ga Savo....

- Moram ove flajere da ubacim u poštanske sandučiće....

- Gde...pita Savo..

- Ovde u ulici...

- Ja ću, kaže Savo...to je za Evropu i za Srbiju...a ti idi...jeli to neka cura..

- Jeste...ali pričekaće ona...nije ništa o glavu...

- Ja ću...kaže Savo...toliko mogu za tebe...uživaj...

Nikola žmirka kao svkraka na jugovini...kaže:

- Šta ćeš ti Šeks, nije ovo tvoj posao, imaš ti svoju državu...

- Pa, šta, da nećeš ti...

- Hoću, kaže Nikola...ja ću...nemam ja sto sinovaca...

- Ali to je LDP, zar oni nisu "izdajnici", smeje se Savo..

- Jebe me se za LDP...Ja hoću da to uradim za Mareta...daj to sinovac i reci šta treba. Neće nama ovde Šeks raditi posao...

Mare se smeje, i kaže...

- Dobro striče, kad si već navalio, da ti dam i majicu, da se vidi za koga radiš..o)))

- Ti meni majicu ja tebi šamar....daj to "sranje" i do jedan će biti u svim sandučićima, da me ko ne vidi, a majicu daj Šeksu i ćaći...o))

Umirali smo od smeha....i Nikola se smejao, ali je na kraju gorko primetio.

- Nije dobro kad samo ja ličim na Filipa...a radim od sebe redikula...

 





Komentari (98)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

vucko  01:14 06.05.2008
Preporuka: 0

Sjajna familija...

#Link  Replika: 2
...samo si nam zakinuo na priči o sadržaju gepeka :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  01:29 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Sjajna familija...

vucko
...samo si nam zakinuo na priči o sadržaju gepeka :)

E, Vučko, ima tu svašta....ka na Božić...o)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  18:18 06.05.2008
Preporuka: 1

Sjajan Savo,

Ne, nije, nego je tamo vladao Koštuica, a gradonačelnik Prištine bila Jorgovanka Tabaković ...

a Samardžić i Lončar profesori na univerzitetu u Prištini čiji je rektor Oliver Antić.
Ne reče ko je od naših generala komandant KFOR-a.

Inače, sve pohvale za tekst, vredi ga širiti dalje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  01:14 06.05.2008
Preporuka: 2

Alal vera!

#Link  Replika: 9
Drago, super si ovo sročio, mnogo mi se više đasvi i mislim da mnogo veći efekat postižeš sa ovakvim postovima nego kada propovedaš ko Mojsije na Sinajskoj gori. Evo ja ću ti dodeliti jednu preporuku i alal sertifikat za kvalitet ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  01:28 06.05.2008
Preporuka: 2

Re: Alal vera!

Ivan Marović
Drago, super si ovo sročio, mnogo mi se više đasvi i mislim da mnogo veći efekat postižeš sa ovakvim postovima nego kada propovedaš ko Mojsije na Sinajskoj gori. Evo ja ću ti dodeliti jednu preporuku i alal sertifikat za kvalitet ;)

Đava ti sriću...ipak si ti meni drag...o)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  01:52 06.05.2008
Preporuka: 3

Re: Alal vera!

Drago Kovacevic
Đava ti sriću...ipak si ti meni drag...o)))
Niko nema što Srbin imade
On imade Hrvata za brata :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  02:11 06.05.2008
Preporuka: 1

Re: Alal vera!

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Đava ti sriću...ipak si ti meni drag...o)))
Niko nema što Srbin imade
On imade Hrvata za brata :)

Eto....o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  09:16 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Alal vera!

Nema bolje zajedničke platforme od damižane prošeka... :-))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
napolitanac  17:40 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Alal vera!

"Cula" se ta tvoja kvasina(tako li se zove vino Savovo)ovde na Zvezdari dve ulice nize.Mogla se mozda cuti i rodjacka galama,ali ste verovatno zbog komsiluka drzali zatvorene sskure na prozorima.
Inace ,recite Ivanu M.,ima jedna pesmica pod naslovom " Mrzi", koja je preporucila njenog autora Mariju za SANU :
"mrzi Englez Engleza,
mrzi Francuz Francuza,
mrzi brat brata,
a kad Srbin mrzi
on mrzi Hrvata"...
Matija je recituje i sa glagolom "zeza" vec prema sastavu publike koja ga slusa.Objavljena je u Studentu 1968 godine.
P.S. ono sa kvasinom je ssala.Inace radikali iz Batajnice moraju da kupuju Tomino vino.Da li tu obavezu ima i stric radikal,kao sto mora da kupuje Sekijeve knjige na metar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  17:50 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Alal vera!

P.S. ono sa kvasinom je ssala.Inace radikali iz Batajnice moraju da kupuju Tomino vino.Da li tu obavezu ima i stric radikal,kao sto mora da kupuje Sekijeve knjige na metar.

Znam za to Tomino vino, ali je to put da se Batajnica deradikalizuje...o))
Jer, Dalmatice je lakše varati u svemu osim vinu....a i ne vole nasilje. Jedino, teže skapiraju kad je u pitanju neko koga u startu prihvate...Ali skapiraće...o))
U Batajnici ima kuću moj stric Lazar, ne braća, ali tamo on provede samo mesec dana u godini, a opstatak u Dalmaciji....I ta kuća je baš blizu Mirka koji napravi najbolje vino u Batajnici....No, kad Lazar donese naše vino, onda se najpre pije ono, pa tek kasnije prelazi na Mirkovo...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
napolitanac  19:30 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Alal vera!

Gospe ti! Pa ko ne zna kakvo i koliko vina piju Dalmatinci. Samo nesto nisam znao da i dalmatinska Zagora pravi, osim dobrog sira i dobro vino.
Za Krajisnike deo Licana i Banijaca koji su se naselili u Sremu sa beogradske strane,manje vise se zna da su glasacka masinerija Seselja,ali za Dalmose nisam mogao ni da pretpostavim.Evo vec 13 godina od Oluje.Valjda vam je to dovoljno vremena da "skapirate" ko su radikali i da Tomino kiselo moze da doprinese da se do 11 maja deradikalizuju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  19:51 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Alal vera!

napolitanac
Gospe ti! Pa ko ne zna kakvo i koliko vina piju Dalmatinci. Samo nesto nisam znao da i dalmatinska Zagora pravi, osim dobrog sira i dobro vino.
Za Krajisnike deo Licana i Banijaca koji su se naselili u Sremu sa beogradske strane,manje vise se zna da su glasacka masinerija Seselja,ali za Dalmose nisam mogao ni da pretpostavim.Evo vec 13 godina od Oluje.Valjda vam je to dovoljno vremena da "skapirate" ko su radikali i da Tomino kiselo moze da doprinese da se do 11 maja deradikalizuju.

Pravi, pravi..Iako je bilo raznih opstrukcija na tu temu...Što se tiče vina i maslina. Recimo, tada je tržište drukčije izgledalo, sve je drukčije izgledalo...Bilo je i tada "Miškovića" koji su čuvali monopol,, pa i politike koju su plaćali da ih podrži. osim toga vladala je i filoksera pa je i to razlog zaostajanja u vinskoj kulturi. Razne zabrane, i tako...Evo, moja porodica je bila među prvima u Bukovici koja se usudila da nakon nekakvih zabrana posadi masklinu...ilegalno...i ta maslina je neuništiva,,,eno je i sada, a stara je stotinama godina...dođe neki žešpči mraz sjebe je ali odmah izčiuklja neka nova mladica...kao i život...
Politički, radikali su gubitnici. To niko ne voli. radikali nisu sveci nza svije birače...Lako će oni sutra na nešto drugo....ne brinem ja za to. Ja brinem za igru gde su radikali "osigurač" istima da vladaju...a to se ne vidi zbog dimne zavbese stvorene od radikala..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
napolitanac  20:52 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Alal vera!

Da li znate onu pesmi petra Preradovica,srbo katolika,ma sta to znacilo danas, koji u "Zori Dalmatinskoj" u pesmi Dalmatin peva o toj zemlji na kojoj je i tvoja Bukovica(pretpostavljam u zaledju Knina):
Inostrance,cujder malo:
Nesto mi je na um palo!
Ti poznajes zemlju davnu
dalmatinsku zemlju slavnu;
Ali mislis,da nikada
Sto je bila,nije sada.
Znaj,da jos je zemlja ova
Staro gnezdo sokolova.
Jos je ona sto i prv:
K morskoj slavi kopna brv!...

Zemlja slicna jeste raju,
Drveta nam srebrom cvatu,
Voce zrije sve u zlatu
Vjecno da je premalece
Tudje zemlje,tudje srece,-
On je nece pozeleti.zbog nje dom svoj ostaviti:
Jos je svaki dalmatin
Svojoj zemlji vjeran sin!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  01:22 06.05.2008
Preporuka: 0

odlican tekst

#Link  Replika: 1
Bas volim da procitam kad nesto napises! Sjajno!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  01:31 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: odlican tekst

Palilula
Bas volim da procitam kad nesto napises! Sjajno!

Hvala tebi....
Zašto bi čovek uopšte pisao da nije osoba kao ti...ili zašto bi čitao...
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stefan.vizantin  02:58 06.05.2008
Preporuka: 1

dragi Drago...

#Link  Replika: 9
On ima svoju percepcepiju sa daljine od 600 kilometara, i rezon mu je mnogo zdraviji nego domaćim nacionalistima, iako opterećen artimetikom. Hvali Tadića i njegovu evropsku orjentaciju. Nema baš uvid u to što je kohabitacija, demagogija i DS nakon Đinđića

cujem da Vas zeljno ocekuju u Hrvatskoj. poznato im je Vase pacifisticko angazovanje u toku i nakon sukoba pa mozda biste mogli da pomognete razvoj demokratije kod nasih komsija (ionako ste odatle). Uostalom imate preporuku za ministra informisanja. Nemojte da pljujete po Tadicu, pogotovo stoga sto ste i Vi kao i Kostunica jedan neuspeli politicar. Srpski narod ne pamti ali oni koji su jednom prokockali sansu ne moraju i ne smeju drugu da dobiju. Tadic jos nista nije prokockao a njegova vladavina ce tek da se pokaze u najboljem svetlu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  03:11 06.05.2008
Preporuka: 1

Re: dragi Drago...

stefan.vizantin
On ima svoju percepcepiju sa daljine od 600 kilometara, i rezon mu je mnogo zdraviji nego domaćim nacionalistima, iako opterećen artimetikom. Hvali Tadića i njegovu evropsku orjentaciju. Nema baš uvid u to što je kohabitacija, demagogija i DS nakon Đinđića

cujem da Vas zeljno ocekuju u Hrvatskoj. poznato im je Vase pacifisticko angazovanje u toku i nakon sukoba pa mozda biste mogli da pomognete razvoj demokratije kod nasih komsija (ionako ste odatle). Uostalom imate preporuku za ministra informisanja. Nemojte da pljujete po Tadicu, pogotovo stoga sto ste i Vi kao i Kostunica jedan neuspeli politicar. Srpski narod ne pamti ali oni koji su jednom prokockali sansu ne moraju i ne smeju drugu da dobiju. Tadic jos nista nije prokockao a njegova vladavina ce tek da se pokaze u najboljem svetlu!

Jah..mora da je tako kad ga podržavaju Vizantini....o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stefan.vizantin  03:17 06.05.2008
Preporuka: 1

Re: dragi Drago...

Jah..mora da je tako kad ga podržavaju Vizantini....o))

mozda. ne znam. ali ono sto navedoh je Vasa biografija. Borisova se jos pise (a i do sada je bila uspesna) najbolja poglavlja ce se tek napisati. ljudi ne treba da budu ljubomorni na tudji uspeh...ako je moguce. ovo vazi cak i za slucaj da imaju opsesiju za pecanjem tokom izbora.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  03:48 06.05.2008
Preporuka: 1

Re: dragi Drago...

cujem da Vas zeljno ocekuju u Hrvatskoj. poznato im je Vase pacifisticko angazovanje u toku i nakon sukoba pa mozda biste mogli da pomognete razvoj demokratije kod nasih komsija (ionako ste odatle). Uostalom imate preporuku za ministra informisanja. Nemojte da pljujete po Tadicu, pogotovo stoga sto ste i Vi kao i Kostunica jedan neuspeli politicar. Srpski narod ne pamti ali oni koji su jednom prokockali sansu ne moraju i ne smeju drugu da dobiju. Tadic jos nista nije prokockao a njegova vladavina ce tek da se pokaze u najboljem svetlu



Dragi Vizantine,

Ajde da se pljujemo posle izbora. Kritika je kritika, a pljuvanje je nesto drugo. Treba trositi energiju i pricati (ne pljuvati) sa DSS,NS, SRS i SPS-ovcima i ne opredeljenima. To DS-LDP pred ove izbore je malo bljutavo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stefan.vizantin  04:00 06.05.2008
Preporuka: 1

Re: dragi Drago...

Dragi Vizantine,

Ajde da se pljujemo posle izbora. Kritika je kritika, a pljuvanje je nesto drugo. Treba trositi energiju i pricati (ne pljuvati) sa DSS,NS, SRS i SPS-ovcima i ne opredeljenima. To DS-LDP pred ove izbore je malo bljutavo.

DSS i NS su se pokazali lepo u prethodnom periodu. SRS znamo kao i SPS vise nego sto bismo zeleli. a razgovor na temu DS-LDP je opsteprisutan na svakom blogu naseg domacina. ja samo dajem savet koji ne mora biti prihvacen: ne treba niko da pljuje po drugim pre nego sto pogleda samog sebe. ako nas domacin zeli to da ucini onda ok. ako ne opet ok. nasa dela i reci govore dosta o nama...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  04:18 06.05.2008
Preporuka: 3

Re: dragi Drago...

razgovor na temu DS-LDP je opsteprisutan na svakom blogu naseg domacina


Kazes razgovor, u ovom konkretnom blogu,nema nikakve pljuvacine. Ljudi ne bi glasali za LDP da se slazu sa Ds-om. Ta razlika u stavovima, to nije pljuvacina.

To sto ti podrzavas BT je ok, i ja mu zelim sve najbolje, a iz vrlo licnih razloga ga necu pljuvati. Medutim, koliko se meni cini iz ove daljine od oko 2000km, glasaci DS-a bi bili najsrecniji na svetu kada bi on ispunio program LDP-a, samo se to ne bi tako zvalo.

U svakom slucaju, Drago je napisao jedan izuzetno dobar tekst, i to bi trebalo da bude tema.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stefan.vizantin  04:32 06.05.2008
Preporuka: 1

Re: dragi Drago...

U svakom slucaju, Drago je napisao jedan izuzetno dobar tekst, i to bi trebalo da bude tema.

sa textom nemam problema samo sa potrebom da se na svakom koraku ukaze na Judin pecat, izdaju Djindjicevog puta, kohabitaciju i sl. smrtne grehe. inace, srpsku politicku scenu je najbolje posmatrati sa bezbedne udaljenosti (ako si blizu moze da te boli ovako i ne mora).
all the best
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  04:44 06.05.2008
Preporuka: 2

Re: dragi Drago...

(ako si blizu moze da te boli ovako i ne mora).


Veruj mi boli i sa daljine. Zato provodimo pola zivota na internetu. O Djindjicu ce mo neki drugi put, a o famoznom Judinom pecatu, nadam se nikada vise posle 11-og.

Pozdarv
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  09:19 06.05.2008
Preporuka: 3

Re: dragi Drago...


Veruj mi boli i sa daljine. Zato provodimo pola zivota na internetu. O Djindjicu ce mo neki drugi put, a o famoznom Judinom pecatu, nadam se nikada vise posle 11-og.


Juce slusam tonski zapis koji je umesto pisma ostavila moja pokojna majka. Prica nam kako treba da pamtimo sve sto je bilo, da pomno slusamo i sacuvamo sve novine iz tog vremena. Govori promuklo od suzavca koji su bacali na narod, prica o vucjacima koji su stajali poslusno i mirno cekajuci naredbu da napadnu goloruki narod, prica o policiji na konjima...ja se ugusih u suzama....prica kako mirno biti nece....a tada su kao branili Jugoslaviju da bi je sjebali posle kraceg, za istoriju strasno kratkog, vremena. Prica o TV-Bastilji koju vise ne moze da podnese, da je atmosfera grozna....Cuvam, naravno, sve te novine, znam sve, a i ovde na ove vesti, na ove polemike, vidim, gledam, slusam, ljuta sam kao ris, nadam se....
Drago, odlican ti je ovaj tvoj zapis, ludilo u malom, kod svih nas je isto, cak i ovde u Americi, isti razgovori, podele, neki vide bolje iz daljine, neki obnevideli....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wk  12:04 06.05.2008
Preporuka: 2

Re: dragi Drago...

Tadic (...) a njegova vladavina ce tek da se pokaze u najboljem svetlu!

Nadam se da hoce, posto do sada nije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  03:19 06.05.2008
Preporuka: 0

Preporuka!

#Link  Replika: 1
Preporuka i pozdrav.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  03:23 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka!

Inner Party
Preporuka i pozdrav.

Hvala Inner...
pozdrav i tebi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragan Pavlicevic  03:26 06.05.2008
Preporuka: 1

Preporuka

#Link  Replika: 0
I ja cu jednu preporuku za G-Kovacevica u novom svetlu. odlicna pricica!!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  05:23 06.05.2008
Preporuka: 2

jedan je moj

#Link  Replika: 0
brat sava
ljubi ga majka :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  08:36 06.05.2008
Preporuka: 0

omer pasa -latas , ivo andric

#Link  Replika: 1
VINO ZVANO ZILAVKA
- fragment -

"... A ta zilavka visestruko placa paznju koju joj covek ukazuje. I to brzo i mocno, tako da uskoro ne primecujes nista ni u sbei ni oko sebe do njene zlatne i zelene vidike, sa slutnjom plavog i velikog juznog neba u daljini i povorkom obecanja od kojih se blazen osmejak javlja na licu. Dragoceno vino tvrdog, suvog a blagoslovenog kraja, posle svih tupih i zlogukih pica kojima ovdje napajaju stranca. Kao da covek pije smeh i pesmu, i posle trece case samo smehom i pesmom pozdravlja svet oko sebe. Osecajuci potrebu da to kazu, oficiri se vrpolje na svojim mestima i nadvikuju u govoru, slave novo vino i nadevaju mu od miloste imena na raznim jezicima...
Zilavka je uklonila sve brane u njima, odapela sve kocnice, razbuktala mastu, zamracila stvarnost, a izmedju maste i stvarnosti bacila nove, cudesne mostove... Sve dolazi odnekud samo od sebe. Svakom se cini da ga svi nesto pitaju i svak ume da nadje odgovor na sve...
A onima koji govore izgleda... da sve izlazi cudesnom logikom jedno iz drugog, povezano kao pitanje i odgovor, i da od svega nastaju ti neobicni razgovori, skladni, umni, istiniti, bogati smislom i puni drazi... A usred toga nemirnog mora od cuda i bajki javljaju se na mahove, poput tvrdih ostrva, ostroumna i tacna zapazanja iz suspendovane i prognane stvarnosti njihovog svakidasnjeg izbjeglickog zivota..."

ps. lep tekst, drago. lep
:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
trener  09:40 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: omer pasa -latas , ivo andric

Zilavka je uklonila sve brane u njima, odapela sve kocnice, razbuktala mastu, zamracila stvarnost, a izmedju maste i stvarnosti bacila nove, cudesne mostove... Sve dolazi odnekud samo od sebe.

... Da Žilavka

...a tek Blatina... eh...

...Kako kažu "Žilavka za smeh, a Blatina za greh"...
Uz pitko vino ide i lep tekst, preporuka
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  09:05 06.05.2008
Preporuka: 0

Kad smo vec kod porodice

#Link  Replika: 6
Dragi Drago,
danas je mom ocu 83 rodjendan. Zamolio me je da se rapitam kako bi bilo najprikladnije da se odrekne nacionalnosti i postane covek bez nacije (mada, osim srpskog, on ima i australijski pasos, a penziju prima iz Crne Gore). Da, i aktivni je clan LDP stranke. Nedavno je dosao kuci sav ponosan jer se grlio i ljubio sa kadidatkinjom te stranke za gradonacelnicu. Sta mislis, sta da ga posavetujem ? Ja sam mu odmah rekao da objavi placen oglas u Politici i to lepo saopsti javno. Na taj nacin. Jel' ok to ili mislis da ne bi trebalo da insistira na tome koja su mu politicka opredeljenja. Mislim zbog delikatne situacije u zemlji. Sta mislis ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
edi-va  09:15 06.05.2008
Preporuka: 2

Re: Kad smo vec kod porodice

danas je mom ocu 83 rodjendan. Zamolio me je da se rapitam kako bi bilo najprikladnije da se odrekne nacionalnosti i postane covek bez nacije (mada, osim srpskog, on ima i australijski pasos, a penziju prima iz Crne Gore). Da, i aktivni je clan LDP stranke.


Kao prvo srecan mu rodjendan!
Svaka chast, da sa svojih 83 godine stize da bude aktivan chlan stranke - treba mu dodeliti orden za istrajnost i hrabrost:)
A verujem da je i najstariji u redovima iste, sto je opet za svaku pohvalu:)


p.s.: Drago rodbina ti je za primer!, bez obzira na razlichite stavove vi se lepo podrzavate i to je za svaku pohvalu, a i retkost na nashim prostorima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:06 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Kad smo vec kod porodice

p.s.: Drago rodbina ti je za primer!, bez obzira na razlichite stavove vi se lepo podrzavate i to je za svaku pohvalu, a i retkost na nashim prostorima.

Hvala...
A solidarnost dolazi jer nemamo drugoga izbora...o))
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:08 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Kad smo vec kod porodice

Nino....pa ti si ozbiljan čovek. Čemu ovakva pitanja...I čemu odricanje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  11:24 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Kad smo vec kod porodice

Čemu ovakva pitanja...I čemu odricanje...

Oprosti, ukoliko sam ovo opteretio sa neprimerenim pitanjima. Rezon mi je bio da ce oceve dileme lakse razresiti ljudi koji komentarisu tvoje tekstove. Jos kada si dotakao porodicnu temu, nisam mogao da odolim, a da te ne pitam to sta sam te pitao.
Sto se odricanja tice, slazem se da ne sluzi nicemu. Ali, otac zapeo da se odrice nacije i pozeleo da to siri dalje...
Razumes ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:17 06.05.2008
Preporuka: 1

Re: Kad smo vec kod porodice

Sto se odricanja tice, slazem se da ne sluzi nicemu. Ali, otac zapeo da se odrice nacije i pozeleo da to siri dalje...
Razumes ?

ja razumem.
potpuno.
ja sam nacionalno ravnodušna (preuzeto od stojana cerovica) i tako se i pišem.
a da tako osećam, pa tako je.
apsolutno sam nacionalno ravnodušna.
pozdrav tati.
da oće sa tate da pređe na sina ;)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  00:00 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Kad smo vec kod porodice

da oće sa tate da pređe na sina ;)))

Mene je izgleda udarilo sa majcine strane... Njen deda (Jovan) isao peske u Rusiju da brani cara 1905. i odande se vratio sa sabljom sa kojom je posle i sahranjen. Nije mnogo radio. Sedeo je na klupi po ceo dan, pustio bradu i nokte na rukama i njima sviruckao deci dok ih je slusao kako citaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  09:50 06.05.2008
Preporuka: 0

lepa mala priča

#Link  Replika: 3
velika preporuka
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ludvig  15:00 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: lepa mala priča


baš...super sročeno i neopterećeno jeftinim parolama...efekat pravi..preporuka...poz.
p.s. pa kako sad Nikola rezonuje o našim teniskim herojima:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  15:05 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: lepa mala priča

ludvig

baš...super sročeno i neopterećeno jeftinim parolama...efekat pravi..preporuka...poz.
p.s. pa kako sad Nikola rezonuje o našim teniskim herojima:)))

E, tu misli da se ništa ne može pomeriti....o))
Da je zakucamo....
Čak mi je značajno pomenuo da Toma Nikolić garantuje strane investiticije i da je to objavila zapadna štampa...o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ludvig  15:11 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: lepa mala priča

Drago Kovacevic
ludvig

baš...super sročeno i neopterećeno jeftinim parolama...efekat pravi..preporuka...poz.
p.s. pa kako sad Nikola rezonuje o našim teniskim herojima:)))

E, tu misli da se ništa ne može pomeriti....o))
Da je zakucamo....
Čak mi je značajno pomenuo da Toma Nikolić garantuje strane investiticije i da je to objavila zapadna štampa...o))


hm pa dobro i to je argument...vidite da se nije nikolić bez razloga setio da piše taj papir:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Djole  10:05 06.05.2008
Preporuka: 0

Divan tekst

#Link  Replika: 1
Ne znam zasto ali uvek volim ove tekstove kad ubacis i bracu, rodbinu, njihova razmisljanja. Dal' sto svi poludesmo od politike koja nam se na glavu popela, il zbog neceg drugog, ali ovi postovi su ti super. Politicki, al drugaciji.
Nego, ima li bar nesto nalik na "Zutinu" da se kupi u BG?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:04 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Divan tekst

Nego, ima li bar nesto nalik na "Zutinu" da se kupi u BG?

Hvala Đole...
Ima u Batajnici nekoliko ljudi koji prave nešto slično žutini. No, nije to baš do kraja to, iako u nedostatku bolje "replike" prođe...Čovek koji je po mojim kriterijumima najdalje odmakao u tom pokušaju zove se Mirko Buač...No, on to radi isključivo za svoje kućne potrebe...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  10:59 06.05.2008
Preporuka: 0

Lepa (velika) prica

#Link  Replika: 1
Drago, bas sam Te ovog puta citao sa zadovoljstvom. Odlicno napisano. Cestitam. Da ovakvih stvari bude cesce!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:09 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepa (velika) prica

vladimir petrovic
Drago, bas sam Te ovog puta citao sa zadovoljstvom. Odlicno napisano. Cestitam. Da ovakvih stvari bude cesce!

Hvala..
Biće, kad bude i povoda..o))
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
viceversailles  11:35 06.05.2008
Preporuka: 0

Poštovanje!

#Link  Replika: 1
Odmereno, realno,
a odličan je i naslov!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Malanika  13:23 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Poštovanje!

Da, Stefica Cvek !!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Malanika  13:11 06.05.2008
Preporuka: 1

JA OBOZAVAM

#Link  Replika: 0
te nase divne ljude iz Hrvatske, taj osecaj za porodicu i ljubav prema njima, kojoj se ne poslavljaju uslovi. Divna ikona porodice i zivotan tekst pun bezuslovne podrske. Stoga, obavezna preporuka, k´o vrata.

Ja sam jedna Srpkinja, Sumadinka, a studirala u Zagrebu, pa sam insajderka, bar mislim.
Savo i Lazar, Milan i Branko, Simo i Veljo - to su neki imaginarni, a tako divni, zdravi, bistrooki, duhoviti i topli. Pa jos zamislite, oni tu macehu S. jos i vise vole od nas samih. Zao mi je samo sto znam i neke, vrlo konkretne, koji u Oluji Srbiju pohodise, pa umrehu u njoj od bola i tuge, neshatajuci macehinstvo njeno.

Ne, nista se ne treba zaboravljati, ali iz toga uciti je neophodno. Zato je ovaj post, kao sto rece neko pre mene, vazniji u donosenju odluka za izbore od onih silnih tzv. marketinski-statisticki korektnih
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
J. Winter  13:39 06.05.2008
Preporuka: 2

eh

#Link  Replika: 1
Malo sam razocaran sa pricom ;)
Ocekivao bi da brat koji ce glasati za radikale ne vjeruje ovom sto zivi u Kninu ;). Rekao je Nikolic negdje neki dan da se Srbi ne mogu vratiti u Hrvatsku.Pa je onda sasvim fantasticno da se jedan brat vratio i radi svoj posao kao i nekad ;).
Bas je to nezgodno kad covjek vjeruje vise politicaru nego vlastitim ocima ( i bratu) :)))
Ali je svakako istina da vecina Srba u Hrvatskoj takodjer podrzava ulazak u EU i imaju odredjene nade u vezi toga.Ako nista onda oko bolje pravne zastite, vece perspektive zaposljavanja i pomoci iz fondova EU.U tom smislu ocekuju isto sto i 90% Hrvata.A to je cini mi se dobro.










.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  15:19 06.05.2008
Preporuka: 2

Re: eh

Ocekivao bi da brat koji ce glasati za radikale ne vjeruje ovom sto zivi u Kninu ;).

E, ovo je malo komplikovanije pitanje...o))
No, ima jedna stvar koju svakako treba pomenuti. Izbeglicama iz Hrvatske se ovde niko nije ozbiljno bavio osim radikala. Jedino su im se oni uporno obraćali, demagoški, na loš način, ali bili su tu stalno negde blizu njih...tamo gde su imali vlast u lokalu prodavali im državnu zemlju za placeve po pristupačnoj ceni, doduše bez infrastrukture. Onda se bavili infrastrukturom i tako već 12 - 13 godina...kasnije će legalizacijom i tako....stalno će imati nekoga posla sa njima jer su ih uvukli u tu igru a niko drugi nije ništa radio. Sami naprave problem, a onda ga kao rešavaju i bore se protiv drugih koji ih kao onemogućavaju da to reše.
Tek pre godinu, dve i DS je pokazala interes za izbeglice kad je videla da to nosi na stotine hiljada glasova. Njihovi napori su vidljivi u zadnje vreme u Vojvodini...ali, rade to na pogrešan način i preko pogrešnih ljudi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  13:57 06.05.2008
Preporuka: 0

Kas sagledam s vise strana

#Link  Replika: 0
Dolazim do zakljucka kako vasa prica ima vise zivotnih slojeva te nekoliko pouka.
No ja bih samo dodao. Bolje da su tekli potoci vina nego sto su tekli potoci krvi.
Inace meni je najdraza Vrbnicka Zlahtina.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  15:17 06.05.2008
Preporuka: 0

Lepa prica

#Link  Replika: 3
Volim price sa srecnim krajem. Valjda ce se prica 11 Maja zavrsiti srecno.

Mali trol: imam problema sa otvaranjem vesti b92 od sinoc. Ima li jos neko slicnih problema?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mila  15:22 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepa prica

Blade Runner
Volim price sa srecnim krajem. Valjda ce se prica 11 Maja zavrsiti srecno.

Mali trol: imam problema sa otvaranjem vesti b92 od sinoc. Ima li jos neko slicnih problema?



Takođe
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ludvig  15:25 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepa prica

mila
Blade Runner
Volim price sa srecnim krajem. Valjda ce se prica 11 Maja zavrsiti srecno.

Mali trol: imam problema sa otvaranjem vesti b92 od sinoc. Ima li jos neko slicnih problema?



Takođe


ima...ja ne mogu uopšte da uđem na početnu stranu sajta već dođoh do bloga preko googlea...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  15:36 06.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepa prica

ima...ja ne mogu uopšte da uđem na početnu stranu sajta već dođoh do bloga preko googlea...

Ja uđem, ali vrlo otežano...
Da otvorim vest treba mi skoro minut...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Wilhelm Tell  15:42 06.05.2008
Preporuka: 0

Zutina

#Link  Replika: 1
Hvala na prici, svima nam je ugodna.

Pozdravi rodbinu a posebno SavA.

Ajde ti sada poradi da izadju neopredeljeni, pa da ako Bog dâ dogurate do 15% i da sa manjinama formiramo vladu (i idole).

Nemojte da nam vise otimate glasace.

Pa nek i BS bude gradonacelnica, nemamo nista protiv.

Unapred zahvalan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.