Društvo| Na današnji dan| Nauka| Obrazovanje

PLAGIJATORIKA ...

Đorđe Bobić RSS / 21.11.2019. u 13:47

Atačmenti



Komentari (347)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 14:44 21.11.2019

khm, da...

a sta je sa profesorima koji su mu doktorat odobrili???

sta je sa profesorima bilo kog univerziteta u zemlji, koji su odobravali razne diplome, magistarske, doktorske,...a koje su sumnjivog "kvaliteta".

na spisku su jos neki sumnjivi doktorati ljudi koji su na javnim funkcijama, koji bi po difoltu morali sa istih da odu- kada se prevara dokaze,..

koliko je trebalo forsaza sa raznih strana, prof Karapandza, neki profesori potpisnici, Studentske akcije,...da bi se poguralo pravedno razresenje ovako ocigledne sramote.

koliko onda raznih kadrova, koji nisu pod lupom javnisti imaju zvanja stecena na slican nacin?

...i jos o etici profana, dekana...

Черевићан Черевићан 14:59 21.11.2019

па шта онда

povrede iz člana 22. Kodeksa profesionalne etike

узбрчка се богме .....Доктората тема
посумњаше свакојаки ......и Они и Ови,
кад придигне главу од посла накратко
написаће ,указа, одзаправo .... нови,

гос'н Мали, Докторат, транспарентно јасан, к'о на длану, да Злобан не кука, а Aутор с'не брука,

аaa ха
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 17:23 21.11.2019

Re: па шта онда

maksa83 maksa83 15:20 21.11.2019

Milan Dog

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:32 21.11.2019

Re: Milan Dog

I ja bih voleo da mislim kako je ovo početak pada domina (a ako se opet pojavi neka pizda koja bi sa lopužama da igra basket, onda smatram da u suštini bolje i ne zaslužujemo).
mariopan mariopan 15:33 21.11.2019

Re: Milan Dog

maksa83



Padaju, padaju .... počelo je da se para po šavovima i cepa, trulo sa svih strana.

Narod se sprda sa njima.
nsarski nsarski 15:57 21.11.2019

Re: Milan Dog

maksa83

Maločas ulazim u Kalenićev pijac, kroz glavni ulaz iz Njegoševe, i na asfaltu vidim da je neko ostavio natpis bele boje "Vesić ruši Beograd". Kod natpisa čuče dva radnika gradske čistoće u onim narandžastim odelima i pokušavaju da to obrišu (bela boja se još nije ni osušila). Utom nekoliko savesnih građana počeše da protestuju kako je takav natpis "protivzakonit", "vandalizam" i slično, narogušili se na one iz Čistoće jer nisu u prvi mah shvatili šta se dešava. Onda narandžasti rekoše da oni skaredan natpis čiste, i tada počeše sa odobravanjem - bravo majstori, tako treba - a jedan još dobacuje da će da časti i plati kintu ako treba.

Dobro, razumem da ima likova koji vole Prvorođenog, ali da neko istinski voli Vesića, e to je već previše. Njega jedino majka može da voli, a i to samo pred gostima.
Atomski mrav Atomski mrav 17:08 21.11.2019

Re: Milan Dog

Dobro, razumem da ima likova koji vole Prvorođenog, ali da neko istinski voli Vesića, e to je već previše. Njega jedino majka može da voli, a i to samo pred gostima.


Mislim da "logika" ide na ovaj način (važila je i za Miloševićevog vakta):
1) Ko napada Vesića ili bilo kog drugog "proksija" zapravo napada Vučića
2) Ko napada Vučiča zapravo napada Srbiju.
maksa83 maksa83 17:12 21.11.2019

Re: Milan Dog

I ja bih voleo da mislim kako je ovo početak pada domina (a ako se opet pojavi neka pizda koja bi sa lopužama da igra basket, onda smatram da u suštini bolje i ne zaslužujemo).

Ne bih se baš ložio da je ovo neki početak njihovog kraja, ali jeste važno što je jedna za društvo bitna institucija na kraju nekako smogla snage da pokaže integritet.
mariopan mariopan 17:16 21.11.2019

Re: Milan Dog

maksa83
I ja bih voleo da mislim kako je ovo početak pada domina (a ako se opet pojavi neka pizda koja bi sa lopužama da igra basket, onda smatram da u suštini bolje i ne zaslužujemo).

Ne bih se baš ložio da je ovo neki početak njihovog kraja, ali jeste važno što je jedna za društvo bitna institucija na kraju nekako smogla snage da pokaže integritet.


Ja se nadam jedna po jedna...jer ništa ne vredi ako se iznutra ne pobune ljudi od integriteta iz institucija i krenu da stvarno rade svoj posao, tek onda padaju, ali stvarno.
dobrica0514 dobrica0514 17:26 21.11.2019

Re: Milan Dog

maksa83
I ja bih voleo da mislim kako je ovo početak pada domina (a ako se opet pojavi neka pizda koja bi sa lopužama da igra basket, onda smatram da u suštini bolje i ne zaslužujemo).

Ne bih se baš ložio da je ovo neki početak njihovog kraja, ali jeste važno što je jedna za društvo bitna institucija na kraju nekako smogla snage da pokaže integritet.

Čekaj!
Institucija je kratko i jasno rekla --- doktorat Malog je plagijat.
Ili nije baš rekla ovako kratko, a niti jasno?
maksa83 maksa83 17:27 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ja se nadam jedna po jedna...jer ništa ne vredi ako se iznutra ne pobune ljudi od integriteta iz institucija i krenu da stvarno rade svoj posao, tek onda padaju, ali stvarno.

Padaće tamo gde oni ne postavljaju svoje ljude direktnim ukazima. Sve drugo će biti (zapravo je već) kompromitovano. Verujem da ih ovo sa Univerzitetom ne brine puno pošto te stvari povlače samo neku moralnu odgovornost (ne baš kategorija oko koje se mnogo trzaju), izgubi se neka titula tu i tamo, anemaveze, ionako nije bio veliki posao do nje doći, izi kam izi gou. Tužilaštva sa druge strane već nisu zezanje, od toga mo'š se ide u zatvor.
Bili Piton Bili Piton 18:04 21.11.2019

Re: Milan Dog

Atomski mrav
Dobro, razumem da ima likova koji vole Prvorođenog, ali da neko istinski voli Vesića, e to je već previše. Njega jedino majka može da voli, a i to samo pred gostima.


Mislim da "logika" ide na ovaj način (važila je i za Miloševićevog vakta):
1) Ko napada Vesića ili bilo kog drugog "proksija" zapravo napada Vučića
2) Ko napada Vučiča zapravo napada Srbiju.


3) Ko se drzne da išta kritički promisli u vezi sa Srbijom i jezivim stanjem u kojem se ona nalazi automatski je neprijatelj, izdajnik, autošovinista, strani plaćenik. To je sad već Pavlovljev refleks, vrlo uočljiv i na ovom blogu, godinama već.

Ne treba da se čudimo, 30 godina se sistematski vrši ta plemenska dresura a sad ubiramo i adekvatne plodove iste.
maksa83 maksa83 18:42 21.11.2019

Re: Milan Dog

3) Ko se drzne da išta kritički promisli u vezi sa Srbijom i jezivim stanjem u kojem se ona nalazi automatski je neprijatelj, izdajnik, autošovinista, strani plaćenik. To je sad već Pavlovljev refleks, vrlo uočljiv i na ovom blogu, godinama već.

Naravno, "autošovinista" je zamena za ono izraubovano i ofucano "izdajnik".
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:44 21.11.2019

Re: Milan Dog

Bili Piton
Atomski mrav
Dobro, razumem da ima likova koji vole Prvorođenog, ali da neko istinski voli Vesića, e to je već previše. Njega jedino majka može da voli, a i to samo pred gostima.


Mislim da "logika" ide na ovaj način (važila je i za Miloševićevog vakta):
1) Ko napada Vesića ili bilo kog drugog "proksija" zapravo napada Vučića
2) Ko napada Vučiča zapravo napada Srbiju.


3) Ko se drzne da išta kritički promisli u vezi sa Srbijom i jezivim stanjem u kojem se ona nalazi automatski je neprijatelj, izdajnik, autošovinista, strani plaćenik. To je sad već Pavlovljev refleks, vrlo uočljiv i na ovom blogu, godinama već.

Ne treba da se čudimo, 30 godina se sistematski vrši ta plemenska dresura a sad ubiramo i adekvatne plodove iste.


Pusti, sad su sa prebrojavanja krvnih zrnaca prešli na prebrojavanje tv kanala... Jebiga, razumem, ne znaju više šta će sa sobom, a vlada nestašica medicinskih i genetskih razloga da se razvrstava na Srbe i Antisrbe.
dobrica0514 dobrica0514 18:52 21.11.2019

Re: Milan Dog

srdjan.pajic
Bili Piton
Atomski mrav
Dobro, razumem da ima likova koji vole Prvorođenog, ali da neko istinski voli Vesića, e to je već previše. Njega jedino majka može da voli, a i to samo pred gostima.


Mislim da "logika" ide na ovaj način (važila je i za Miloševićevog vakta):
1) Ko napada Vesića ili bilo kog drugog "proksija" zapravo napada Vučića
2) Ko napada Vučiča zapravo napada Srbiju.


3) Ko se drzne da išta kritički promisli u vezi sa Srbijom i jezivim stanjem u kojem se ona nalazi automatski je neprijatelj, izdajnik, autošovinista, strani plaćenik. To je sad već Pavlovljev refleks, vrlo uočljiv i na ovom blogu, godinama već.

Ne treba da se čudimo, 30 godina se sistematski vrši ta plemenska dresura a sad ubiramo i adekvatne plodove iste.


Pusti, sad su sa prebrojavanja krvnih zrnaca prešli na prebrojavanje tv kanala... Jebiga, razumem, ne znaju više šta će sa sobom, a vlada nestašica medicinskih i genetskih razloga da se razvrstava na Srbe i Antisrbe.

Mislim da sam pratio tvoj plodni dijalog po pitanju TV kanala na SBB kablu - ali nisam shvatio da li (i) ti misliš da je nesrazmera muslimanskih i srpskih kanala (na štetu srpskih) izraziito antisrrpska ili samo standardno antisrpska?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:05 21.11.2019

Re: Milan Dog

dobrica0514
[
Mislim da sam pratio tvoj plodni dijalog po pitanju TV kanala na SBB kablu - ali nisam shvatio da li (i) ti misliš da je nesrazmera muslimanskih i srpskih kanala (na štetu srpskih) izraziito antisrrpska ili samo standardno antisrpska?


Ne bih znao da ti odgovorim, jer ne posedujem odgovarajuće merne instrumente za to. Potraži stručnu pomoć.

mariopan mariopan 19:05 21.11.2019

Re: Milan Dog

maksa83
Ja se nadam jedna po jedna...jer ništa ne vredi ako se iznutra ne pobune ljudi od integriteta iz institucija i krenu da stvarno rade svoj posao, tek onda padaju, ali stvarno.

Padaće tamo gde oni ne postavljaju svoje ljude direktnim ukazima. Sve drugo će biti (zapravo je već) kompromitovano. Verujem da ih ovo sa Univerzitetom ne brine puno pošto te stvari povlače samo neku moralnu odgovornost, izgubi se neka titula tu i tamo, anemaveze, ionako nije bio veliki posao do nje doći, izi kam izi gou. Tužilaštva sa druge strane već nisu zezanje, od toga mo'š se ide u zatvor.

Računam na pacove koji će početi da beže jer se brod ljulja i tone. Tako se rastače tkivo hidre za koje mislimo da je kompaktno, ali nije, zato što su glavni likovi pokvareni do srži i jedni drugima ne veruju.

Ne zavaravam se, i ovo je postignuto teškom mukom i neće biti lako, ali afere su se zgusnule, opkoljeni su aferama i vađenje je sve teže. U panici su a tada se prave najveće greške.

Računam da će dokazi o mnogim aferama, ohrabrenih uzbunjivača i insajedara, na volšaban način nalaziti put ka slobodnim medijima i da će se sns bratija upetljati ko pile u kučine, kao za Krušik?

Onda je ovaj domino pad neizbežan.

Ja vidim do pola punu čašu. Živeli!
angie01 angie01 19:13 21.11.2019

Re: Milan Dog

1) Ko napada Vesića ili bilo kog drugog "proksija" zapravo napada Vučića
2) Ko napada Vučiča zapravo napada Srbiju.


3) to ti je cisto srpski mentalitet- ja sam za dErektora, dok je dErektor,...kada padne, onda cu najstrasnije da ga opljunem,...uvek na liniji, najsigurnija pozicija.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:19 21.11.2019

Re: Milan Dog

maksa83
I ja bih voleo da mislim kako je ovo početak pada domina (a ako se opet pojavi neka pizda koja bi sa lopužama da igra basket, onda smatram da u suštini bolje i ne zaslužujemo).

Ne bih se baš ložio da je ovo neki početak njihovog kraja, ali jeste važno što je jedna za društvo bitna institucija na kraju nekako smogla snage da pokaže integritet.


Pa da, zar nisam isto to i rekao?
Uglavnom, konačno smo ozvaničili očigledno - Siniša Mali je plagirao svoju doktorsku disertaciju. Meni dovoljno.
maksa83 maksa83 19:26 21.11.2019

Re: Milan Dog

Pa da, zar nisam isto to i rekao?

Nisi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:31 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ja od sutra tebra započinjem sve svoje časove: dobro jutro, Siniša Mali je plagirao svoju doktorsku disertaciju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:41 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ne bih znao da ti odgovorim, jer ne posedujem odgovarajuće merne instrumente za to.


Nemaš instrumente ali nekako znaš da nije :)

Nisam hteo to da prenosimovde ali bre Srki, mnogo si lupio, toliko mi slatko bilo da nisam mogao da odolim.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 21.11.2019

Re: Milan Dog

to ti je cisto srpski mentalitet


Ma isključivo srpski, samo srpski...treba bre te Srbe jednom istrebiti, da ne kvare čovečanstvo.

Tebe, naravno to ne dodiruje jer ti si, a ko bi u to i posumnjao, daleko iznad srpskog mentaliteta.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:48 21.11.2019

Re: Milan Dog

treba bre te Srbe jednom istrebiti


Srbi se sami istrebljuju i to prilično neslavno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:49 21.11.2019

Re: Milan Dog

Srbi se sami istrebljuju i to prilično neslavno.


Možda, ali sporo to ide.
Treba nešto efikasnije.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:54 21.11.2019

Re: Milan Dog

hoochie coochie man
to ti je cisto srpski mentalitet


Ma isključivo srpski, samo srpski...treba bre te Srbe jednom istrebiti, da ne kvare čovečanstvo.

Tebe, naravno to ne dodiruje jer ti si, a ko bi u to i posumnjao, daleko iznad srpskog mentaliteta.


Aevo ga i ovaj detektor antisrpstva...

Jeli, huči, a kog provajdera za televiziju ti koristitš?

petargli petargli 19:54 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ma isključivo srpski, samo srpski...treba bre te Srbe jednom istrebiti, da ne kvare čovečanstvo.

Preteruješ HCM, čovek je rekao "čisto srpski mentalitet", a to ne znači kao što ti kažeš "isključivo srpski" ... Postoji razlika između ova dva pojma, bar po meni kad čitam ...

I ko to hoće da istrebi Srbe?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 21.11.2019

Re: Milan Dog

petargli
Ma isključivo srpski, samo srpski...treba bre te Srbe jednom istrebiti, da ne kvare čovečanstvo.

Preteruješ HCM, čovek je rekao "čisto srpski mentalitet", a to ne znači kao što ti kažeš "isključivo srpski" ... Postoji razlika između ova dva pojma ...

I ko to hoće da istrebi Srbe?


Pa zna se: SBB.
petargli petargli 19:58 21.11.2019

Re: Milan Dog

srdjan.pajic

Pa zna se: SBB.

To znači nešto gore od partizana na čelu sa Kovačević Savom i drugom Titom?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:58 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ne antisrpstva, nije Endži antisrpkinja, i za to treba nekog intelekta, kakvog takvog, nego detektora gluposti.


Huči, znam da si se opet iznervirao, ali nije lepo da pišeš ovakve stvari.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 21.11.2019

Re: Milan Dog

I ko to hoće da istrebi Srbe?


Ja.
Ako su takvi i treba ih istrebiti.

Postoji razlika između ova dva pojma, bar po meni kad čitam .


Možda ali treba baš baš mnogo navijanja za to da razlika postoji da bi se uočila.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:59 21.11.2019

Re: Milan Dog

petargli
srdjan.pajic

Pa zna se: SBB.

To znači nešto gore od partizana na čelu sa Kovačević Savom i drugom Titom?


Ma, ne može da se poredi. I sbb, i onaj unjkavi nazovi novinar, Ćosić.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 21.11.2019

Re: Milan Dog

Huči, znam da si se opet iznerivrao, ali nije lepo da pišeš ovakve stvari.


To je samo istina Srki.

Ili ti misliš da je ok reći ovo što je Endži rekla, da je podaništvo čisto srpski mentalitet?

Ajd kaži to u sebi za Hrvate, pa vidi kako zvuči, i da li bi se ti pobunio.
petargli petargli 20:00 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ja.
Ako su takvi i treba ih istrebiti.

Aj' ne zajebavaj ...

stefan.hauzer stefan.hauzer 20:03 21.11.2019

Re: Milan Dog

srdjan.pajic
petargli


I ko to hoće da istrebi Srbe?


Pa zna se: SBB.



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:03 21.11.2019

Re: Milan Dog

hoochie coochie man
Huči, znam da si se opet iznerivrao, ali nije lepo da pišeš ovakve stvari.


To je samo istina Srki.

Ili ti misliš da je ok reći ovo što je Endži rekla, da je podaništvo čisto srpski mentalitet?

Ajd kaži to u sebi za Hrvate, pa vidi kako zvuči, i da li bi se ti pobunio.


Jel i ti tako često pričaš i svađaš se sam sa sobom?

petargli petargli 20:05 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ili ti misliš da je ok reći ovo što je Endži rekla, da je podaništvo čisto srpski mentalitet?

ok, ja bih rekao da je podaništvo deo srpskog mentaliteta kod nekog dela populacije ... Sad, ovaj "deo" ne bih mogao procentualno da izrazim, ali mislim da je varijabla koja se menja u odnosu koliko su jake vrednosti u društvu ... pa je zato ova odluka Univerziteta bitna da se te vrednosti dodatno ojačaju a procenat podaništva smanji na tolerabilnu meru ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:06 21.11.2019

Re: Milan Dog

Jel i ti tako često pričaš i svađaš se sam sa sobom?


Nikad.
Samo sa onima koji izvaljuju glupsti, i to često ih izvaljuju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:08 21.11.2019

Re: Milan Dog

Izivni, huči, ne mogu da odolim da te malo ne podjebavam.

U pravu si, nije u redu da se stvari generalizuju. Ja mislim da su Hrvati ista govna ko mi, po pitanju tog podaničkog usranog mentaliteta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 21.11.2019

Re: Milan Dog

ok, ja bih rekao da je podaništvo deo srpskog mentaliteta kod nekog dela populacije


Šta god da staviš umesto podaništva, kriminal, nemoral, izdaja (možemo da nađemo i još teže kvalifikacije) ako se ogradiš sa tim deo, u redu je.
Ali reći srpski, e to nije u redu
petargli petargli 20:10 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ma....
Jebiga.
Posledji sam koji bi istrebljivao bilo koga.
Moglo se ovo što sam hteo da kažem da se kaže i na drugi način, ali pukne živac kad jedni te isti vređaju celu naciju.

Nekapiranje nije opravdanje, ako hoćeš da pišeš javno, pa jebote imaš valjda i obavezu da naučiš šta je kritika a šta uvreda.

Sve jasno ...

Ali mislim da ni Srki ni Endži ne vređaju srpsku naciju, nego kritikuju/diskutuju na način na koji oni misle da treba ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:15 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ali mislim da ni Srki ni Endži ne vređaju srpsku naciju, nego kritikuju/diskutuju na način na koji oni misle da treba ...


Ma Srki je dobar momak, malo zaveden, i tu mu spasa nažalost, izgleda, nema ali dobar je.
Voli mene da nervira, retko, ali nekad mu i uspe, ali čećše se uplete ko pile u kučine pa me nehtice oraspoloži (kao npr ovo, nema instrumente za merenje ali je nekako izmerio, ko da se ne nasmeje)

endži....druga priča.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:16 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ljudi da se vratimo na temu - Siniša Mali je plagijator
Bili Piton Bili Piton 20:18 21.11.2019

Re: Milan Dog

srdjan.pajic
Ja mislim da su Hrvati ista govna ko mi, po pitanju tog podaničkog usranog mentaliteta.


Njihova je zla kob ta što su mahom disciplinovaniji u svemu pa tako i u govnjivosti. S druge strane dva plemena su vrlo spremna da uče i skupljaju cake jedno od drugog, što katkad dovodi do gotovo neverovatnih podudarnosti (vidi pod fontane koje niko ne želi - trivijalan ali markantan primer).
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 21.11.2019

Re: Milan Dog

stefan.hauzer
Ljudi da se vratimo na temu - Siniša Mali je plagijator


Ja sam kriv za trol.
Izvinite
Evo prestajem
(ako me Srki ne iznervira:))
petargli petargli 20:19 21.11.2019

Re: Milan Dog

Šta god da staviš umesto podaništva, kriminal, nemoral, izdaja (možemo da nađemo i još teže kvalifikacije) ako se ogradiš sa tim deo, u redu je.
Ali reći srpski, e to nije u redu

Po meni mentalitet nije konstanta, već se menja ili može da se promeni tokom života, generacijama tj. vremenom. Podneblje gde živiš očito utiče na mentalitet ...

Sad ako hoću da ukažem drugima da mi se nešto sviđa kod mojih sunarodnika, valjda nije pogrešno da kažem smo mi veseli i druželjubivi, šali i zejebanciji skloni, i da volimo da popijemo i pojedemo, .

E, sad ako mi se nešto ne sviđa kod mojih sunarodnika i mene, i na primer, primetim da su većina malodušna, povijaju se pod naletima vetra, onda nije pogrešno ni da kažem, da nam je mentalitet podanički ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:22 21.11.2019

Re: Milan Dog

Podneblje gde živiš očito utiče na mentalitet .


Neko je čitao Brodela
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:22 21.11.2019

Re: Milan Dog

hoochie coochie man
stefan.hauzer
Ljudi da se vratimo na temu - Siniša Mali je plagijator


Ja sam kriv za trol.
Izvinite
Evo prestajem
(ako me Srki ne iznervira:))



Nisi kriv, huči, ja sam prvi počeo. Volim i ja tebe, znaš, i stvarno me nikad ne možeš iznervirati.

Eto, osećam se sad jako ponosno, i kao Srbin, i kao nekadašnji student tog univerziteta, što je ovom Malom Govancetu ustanovljen plagijat.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:28 21.11.2019

Re: Milan Dog

Eto, osećam se sad jako ponosno, i kao Srbin, i kao nekadašni student tog univerziteta, što je ovom Malom Govancetu ustanovljen plagijat.


Tako je ljudi, i već od sutra će krenuti sendvičarska akcija "treba braniti doktorat", samo da se konsoliduju, ali danas mogu da ga duvaju.
Bili Piton Bili Piton 20:28 21.11.2019

Re: Milan Dog

srdjan.pajic


Eto, osećam se sad jako ponosno, i kao Srbin, i kao nekadašni student tog univerziteta, što je ovom Malom Govancetu ustanovljen plagijat.


Bez želje da unižavam tvoj osećaj ponosa, na tom ustanovljavanju će i ostati.
Bili Piton Bili Piton 20:28 21.11.2019

Re: Milan Dog

Duplo - jebeni SBB.


stefan.hauzer stefan.hauzer 20:32 21.11.2019

Re: Milan Dog

na tom ustanovljavanju će i ostati


Ostaće ako mi to dopustimo.
angie01 angie01 20:34 21.11.2019

Re: Milan Dog

endži....druga priča.


naravno, prvo je zensko, a ko je video jos da se neko normalno zensko usudi da kritikuje, pa jos tradicionalne vrednosti.

a i mizogino primitivno drustvo, najvise voli da svoju srdzbu usmeri na zenu koja se ne uklapa u pozeljan model, ono siledjistvo u svom najboljem obliku.

...pri tome- da udjes huci, u bilo koje drzvano preduzece, u kojima ima najvise zaposlenih, velika vecina, u odnosu na par izgrednika, obavezno podrzava nadredjene, ( koji su obavezno politicki postavljeni i vec duze vreme vrlo neadekvatni kadrovi, pa se shodno tome i ponasaju) i na sto ocigledniji podanicki nacin, da ne bi bilo nikakve sumnje, jos se utrkuju u tome i otkucavaju ostale, ne bi li se sto bolje uglavili u takao postavljenoj hijerarhiji,...zbog cega se ni najociglednije lose stvari, koje sustinski devastiraju i firmu i drustvo, ne mogu ispraviti,....to sve prevedes na kompletnu piramidu i to je to....sto je uostalom bio problem i resavanja ovog plagijata svih ovih predugih 5 godina, da nije bilo prof Karapandze i njegove upornosti i cinjenice da nije vezan za BU i ove sascice hrabrih i odlucnih studenata, ne znam da l bi se bas ovako zavrsilo i sada.

...kako god, sram te bilo.
angie01 angie01 20:34 21.11.2019

Re: Milan Dog

Duplo - jebeni SBB.



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:36 21.11.2019

Re: Milan Dog

Bili Piton
srdjan.pajic


Eto, osećam se sad jako ponosno, i kao Srbin, i kao nekadašni student tog univerziteta, što je ovom Malom Govancetu ustanovljen plagijat.


Bez želje da unižavam tvoj osećaj ponosa, na tom ustanovljavanju će i ostati.


E, jebi ga, već sam splasnuo...

Dobro, nisam dovodio u sumnju ljudske i moralne kvalitete exdr. Malog, znam da će ostati ministar, kao da se ništa nije desilo, jer, rečeno je, ministar može da bude bilo ko, ne treba nikakva škola ni zvanje za to.


petargli petargli 20:40 21.11.2019

Re: Milan Dog

Tako je ljudi, i već od sutra će krenuti sendvičarska akcija "treba braniti doktorat", samo da se konsoliduju, ali danas mogu da ga duvaju.


Da li neko zna, do koje mere ti botovi utiču na javno mnenje?

Mini trol ...
Danas mi sestra poslala slike sa ulaznih vrata kafane koju je zatvorila finansijska policija zbog navodnog "nezakonitog angazovanja radnika" i "zbog neevidentiranja prometa" i sad na ta dva papira ispod pise:
Neprijavljivanje je vid eksploatacije radnika.
Neprijavljeni radnik:
-nema zdravstveno osiguranje ni za sebe ni za clanove porodice.
-nece dobiti stambeni kredit
-nece imati penziju
-nema socijalno osiguranje
-nema nikakvu pravnu sigurnost i zastitu
PRIJAVITE RADNIKE !!!

pa onda
Bez poreza:
- nema novca za penzije
- nema novca za javne sluzbe (plate lekara, profesora ...)
- nema sredstava za socijalne programe pomoci najugrozenijima
- nema sredstava za razvoj infrastrukture ...
itd

Ne znam kako vama, ali ovo je po meni cista propaganda, a da ne ulazim u to da - sta ako su neosnovano zatvorili kafanu ...
Bili Piton Bili Piton 20:42 21.11.2019

Re: Milan Dog

stefan.hauzer
na tom ustanovljavanju će i ostati


Ostaće ako mi to dopustimo.



Većina nas je potpuno hipnotizovana - evo ga srčani bolesnik drobi već pola sata u kontinuitetu, tim naučenim, skrušenim glasom od kojeg mi istog časa prorade creva. šta je reko - ništa.

Sve mislim šta bi se desilo da neko pusti Borisa Džonsona da tako raspolaže televizijskim vremenom i živcima gledalaca u UK, pa davno bi bio u večnim lovištima, politički bar. Pritom Englezi ništa gluplji ni pametniji nisu u proseku od nas, samo su manje spremni da trpe takve očite govančevine.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:44 21.11.2019

Re: Milan Dog

naravno, prvo je zensko,


Ma prvo i jedino.
angie01 angie01 20:48 21.11.2019

Re: Milan Dog

Da li neko zna, do koje mere ti botovi utiču na javno mnenje?


utice dosta- jer ljudi koji citaju tekstove- gde god, da l novine na netu, ili su na drustvenim mrezama, prosto od kolicine podrske i negiranja necega sto je problem, imaju reakciju da se priklone vecinskom misljenju,...a recimo, ne barataju bas puno cinjenicama, ako nemaju antisrpski sbb, pa gledaju samo rts, pink, hepi,..

sada kada se ljudi zaposljavaju u drzavnim firmama na ceduljicu, jer je zvanicno zaposljavanje zabranjeno, kako bi se izbegli konkursi i uslovi koji bi tako morali da se ispune- u obavezi su da botuju,...ili gube posao.

ministar može da bude bilo ko, ne treba nikakva škola ni zvanje za to.


da, ali ne moze da bude prevarant i lopov, ovako javno oznacen.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:48 21.11.2019

Re: Milan Dog

petargli
Tako je ljudi, i već od sutra će krenuti sendvičarska akcija "treba braniti doktorat", samo da se konsoliduju, ali danas mogu da ga duvaju.


Da li neko zna, do koje mere ti botovi utiču na javno mnenje?

Mini trol ...
Danas mi sestra poslala slike sa ulaznih vrata kafane koju je zatvorila finansijska policija zbog navodnog "nezakonitog angazovanja radnika" i "zbog neevidentiranja prometa" i sad na ta dva papira ispod pise:
Neprijavljivanje je vid eksploatacije radnika.
Neprijavljeni radnik:
-nema zdravstveno osiguranje ni za sebe ni za clanove porodice.
-nece dobiti stambeni kredit
-nece imati penziju
-nema socijalno osiguranje
-nema nikakvu pravnu sigurnost i zastitu
PRIJAVITE RADNIKE !!!

pa onda
Bez poreza:
- nema novca za penzije
- nema novca za javne sluzbe (plate lekara, profesora ...)
- nema sredstava za socijalne programe pomoci najugrozenijima
- nema sredstava za razvoj infrastrukture ...



- nema para za Vacića.
petargli petargli 20:50 21.11.2019

Re: Milan Dog

- nema para za Vacića.

Bili Piton Bili Piton 20:53 21.11.2019

Re: Milan Dog

srdjan.pajic


- nema para za Vacića.


Tuše.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:55 21.11.2019

Re: Milan Dog

šta bi se desilo da neko pusti Borisa Džonsona da tako raspolaže televizijskim vremenom i živcima gledalaca u UK



Izglasali bi brexit?
docsumann docsumann 20:58 21.11.2019

Re: Milan Dog

srdjan.pajic
petargli
Ma isključivo srpski, samo srpski...treba bre te Srbe jednom istrebiti, da ne kvare čovečanstvo.

Preteruješ HCM, čovek je rekao "čisto srpski mentalitet", a to ne znači kao što ti kažeš "isključivo srpski" ... Postoji razlika između ova dva pojma ...

I ko to hoće da istrebi Srbe?


Pa zna se: SBB.


S... B... B

čudno piše franjevci
Bili Piton Bili Piton 20:59 21.11.2019

Re: Milan Dog

stefan.hauzer
šta bi se desilo da neko pusti Borisa Džonsona da tako raspolaže televizijskim vremenom i živcima gledalaca u UK



Izglasali bi brexit?


Ne znam, ne pamtim da je ičija sujeta ikad jača bila od programske satnice Bibisija, to ne biva, čak ni kad su špijunske afere i novičok u pitanju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:16 21.11.2019

Re: Milan Dog

da je ičija sujeta


Znam, ali ovako izgleda kada potpuni luzer uzurpira vlast i sruši ustav i zakone izgrađujući sopstvenu stvarnost na televiziji. Ovo je izlaganje totalnog ludaka koji habitira u paradržavnoj naprednjačkoj stvarnosti. To je kolaps koji se završava kada prebaciš kanal, još samo da što više ljudi urade to isto




(nemam dovoljno hvala za vrabca što mi je pustio ovo)
angie01 angie01 21:28 21.11.2019

Re: Milan Dog

hvala za vrabca što mi je pustio ovo


+1

nytimes
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:02 21.11.2019

Re: Milan Dog

Eto, osećam se sad jako ponosno, i kao Srbin, i kao nekadašni student tog univerziteta, što je ovom Malom Govancetu ustanovljen plagijat.


i kao nekadasnji student tog univerziteta mene (malo) sramota sto drugi nekadasnji studenti tog istog univerziteta ne znaju da se u ovom slucaju 'g' pise malim slovom.

mikele9 mikele9 22:09 21.11.2019

Re: Milan Dog

Ja sam kod jedne drugarice i koleginice na FB koja je objavila da je Karićka postala član ULUS-a, napisao: Neka Siniša Mali kopira Belog anđela pa neka i njega prime u ULUS
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:14 21.11.2019

Re: Milan Dog

dragosevacsutra
Eto, osećam se sad jako ponosno, i kao Srbin, i kao nekadašni student tog univerziteta, što je ovom Malom Govancetu ustanovljen plagijat.


i kao nekadasnji student tog univerziteta mene (malo) sramota sto drugi nekadasnji studenti tog istog univerziteta ne znaju da se u ovom slucaju 'g' pise malim slovom.



Prezime, tupsone...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:15 21.11.2019

Re: Milan Dog

mikele9
Ja sam kod jedne drugarice i koleginice na FB koja je objavila da je Karićka postala član ULUS-a, napisao: Neka Siniša Mali kopira Belog anđela pa neka i njega prime u ULUS


To, Mikele, ti si naša udarna grupa!
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:55 21.11.2019

Re: Milan Dog

Prezime, tupsone...


i pre i posle zime ti ostade superheroj -

nepis-men.

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:30 22.11.2019

za Maksu

Baš sam te se setio kad sam slikao ovo... znam koliko ga voliš.

dobrica0514 dobrica0514 07:49 22.11.2019

Re: Milan Dog

petargli
Ma isključivo srpski, samo srpski...treba bre te Srbe jednom istrebiti, da ne kvare čovečanstvo.

Preteruješ HCM, čovek je rekao "čisto srpski mentalitet", a to ne znači kao što ti kažeš "isključivo srpski" ... Postoji razlika između ova dva pojma, bar po meni kad čitam ...

I ko to hoće da istrebi Srbe?


I ti to pitaš posle svih pokolja Srba u prethodnom veku?!
Strašno!
dobrica0514 dobrica0514 07:52 22.11.2019

Re: Milan Dog

stefan.hauzer
Ljudi da se vratimo na temu - Siniša Mali je plagijator

Da li je to rekao Vučić?!
dobrica0514 dobrica0514 07:55 22.11.2019

Re: Milan Dog

petargli
Tako je ljudi, i već od sutra će krenuti sendvičarska akcija "treba braniti doktorat", samo da se konsoliduju, ali danas mogu da ga duvaju.


Da li neko zna, do koje mere ti botovi utiču na javno mnenje?

Mini trol ...
Danas mi sestra poslala slike sa ulaznih vrata kafane koju je zatvorila finansijska policija zbog navodnog "nezakonitog angazovanja radnika" i "zbog neevidentiranja prometa" i sad na ta dva papira ispod pise:
Neprijavljivanje je vid eksploatacije radnika.
Neprijavljeni radnik:
-nema zdravstveno osiguranje ni za sebe ni za clanove porodice.
-nece dobiti stambeni kredit
-nece imati penziju
-nema socijalno osiguranje
-nema nikakvu pravnu sigurnost i zastitu
PRIJAVITE RADNIKE !!!

pa onda
Bez poreza:
- nema novca za penzije
- nema novca za javne sluzbe (plate lekara, profesora ...)
- nema sredstava za socijalne programe pomoci najugrozenijima
- nema sredstava za razvoj infrastrukture ...
itd

Ne znam kako vama, ali ovo je po meni cista propaganda, a da ne ulazim u to da - sta ako su neosnovano zatvorili kafanu ...

Propaganda ili ne - ali neprijavljeni radnik je u apsolutnim govnima ... još gore od toga navedenoga.
alselone alselone 08:22 22.11.2019

Re: Milan Dog

Pusti, sad su sa prebrojavanja krvnih zrnaca prešli na prebrojavanje tv kanala


Kad već reče "TV kanala" - pun si bre te američke propagande, treba malo da nivelišeš. Pogledaj Sibirskog berberina.
alselone alselone 08:28 22.11.2019

Re: Milan Dog

(12 малих Вучићевих ботова на Блогу Б92, што рече неко ономад.)


Mislim da si ti to rekao.
alselone alselone 08:39 22.11.2019

Re: Milan Dog

Нисам ја. Да не плагијарим сада овде.


Ma kako nisi, bilo pre dva, tri dana.

mariopan mariopan 08:40 22.11.2019

Re: Milan Dog

pri tome- da udjes huci, u bilo koje drzvano preduzece, u kojima ima najvise zaposlenih, velika vecina, u odnosu na par izgrednika, obavezno podrzava nadredjene, ( koji su obavezno politicki postavljeni i vec duze vreme vrlo neadekvatni kadrovi, pa se shodno tome i ponasaju) i na sto ocigledniji podanicki nacin, da ne bi bilo nikakve sumnje, jos se utrkuju u tome i otkucavaju ostale, ne bi li se sto bolje uglavili u takao postavljenoj hijerarhiji,...zbog cega se ni najociglednije lose stvari, koje sustinski devastiraju i firmu i drustvo, ne mogu ispraviti,....to sve prevedes na kompletnu piramidu i to je to....sto je uostalom bio problem i resavanja ovog plagijata svih ovih predugih 5 godina, da nije bilo prof Karapandze i njegove upornosti i cinjenice da nije vezan za BU i ove sascice hrabrih i odlucnih studenata, ne znam da l bi se bas ovako zavrsilo i sada.



alselone alselone 08:42 22.11.2019

Re: Milan Dog

И то је најважније из оба та моја целас коментара овде написана што си ти видео?


Pa da. Ponovo te obuzelo pa reko da ti skrenem pažnju na vreme, da ne uhvati maha.
alselone alselone 08:46 22.11.2019

Re: Milan Dog

Шта ме је обузело?


Želja da se obračunavaš sa blogom i blogerima. Koristiš bilo koju temu kao šlagvort da bi vodio svoj dosadni krstaški rat protiv imaginarnih ljudi koji ti žele zlo na blogu.
dobrica0514 dobrica0514 08:52 22.11.2019

Re: Milan Dog

korisnickoime-2
alselone
(12 малих Вучићевих ботова на Блогу Б92, што рече неко ономад.)


Mislim da si ti to rekao.



Нисам ја. Да не плагијарим сада овде.

Не заносите се за џабе. Нема падања док Вучић не призна Косово и Метохију као независну државу.

Тек тада ће, када им тај терен буде рашчћишћен јер као што видиш нико у Србији још увек нема муда да то уради, та тренутна назови опозиција Вучићу да јурне на заузимање власти у Србији држећи при томе и тај аргумент у рукама .- Вучићеву издају Србије.

Они би то учинили и за оних 12 година док су били на власти (2000-2012, да те подсетим, Ђинђић је убијен баш због питања признавања КиМ чим је јавности саопштио да нема намеру то да ради), него нико од њих није смео у то да загризе па је Прворођени доведен на власт у Србији да обави тај прљави посао (ако и он то сме да уради? - видећемо даљи развој ситуације, биће занимљиво).

Ово сада што видиш од те "опозиције" Вучићу само је припрема терена за оно што треба да уследи после признавања незвисности Косова и Метохије.

Па тако испада да и та "опозиција" Вучићу на Блогу Б92 тренутно нису ништа друго него његови ботови, што вољни и свесни тога шта раде, што невољни и несвесни јер трче као овце за овном предводником.

И није то нека нека велика мудрост да не може да се схвати из свега до сада виђеног и на Блогу Б92 и ван Блога Б92.

Nisam najbolje shvatio ovo o Vučićevim botovima?
mariopan mariopan 09:33 22.11.2019

Re: Milan Dog

korisnickoime-2
mariopan

Padaju, padaju ....




Ала си ти наивна! К'о Црвенкапа!

Ко, бре, пада?

Па шта мислиш, чему служи "афера са руским шпијуном"?

Стварно су те ови Вучићеви ботови на Блогу Б92 који глуматају опозицију слудели за све паре.

(12 малих Вучићевих ботова на Блогу Б92, што рече неко ономад.)


Ala si ti naivan kao vuk.

Šta misliš da meni treba crtati čemu služi naprasno "hvatanje špijuna" usred bela dana u Beogradu?

Zašto ti nemaš poverenja u moju pamet......jel' zato što sam žensko?

mariopan mariopan 09:46 22.11.2019

Re: Milan Dog

Не заносите се за џабе. Нема падања док Вучић не призна Косово и Метохију као независну државу.

Ništa novo nisi otkrio, verujem da ovo svi znamo?
Они би то учинили и за оних 12 година док су били на власти (2000-2012, да те подсетим, Ђинђић је убијен баш због питања признавања КиМ чим је јавности саопштио да нема намеру то да ради), него нико од њих није смео у то да загризе па је Прворођени доведен на власт у Србији да обави тај прљави посао (ако и он то сме да уради? - видећемо даљи развој ситуације, биће занимљиво).


Da, i to je poznato svima.

Па тако испада да и та "опозиција" Вучићу на Блогу Б92 тренутно нису ништа друго него његови ботови, што вољни и свесни тога шта раде, што невољни и несвесни јер трче као овце за овном предводником.


Ne brini, dok ti čuvaš Vučića da odradi to što ti je poznato zašto je doveden i podrzavan, i čuvaš ga svesno, bar dok ne odradi posao oko Kosova, ništa mmi nesvesni botovi ne možemo, ti si bolji, priznajem.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 10:39 22.11.2019

Re: Milan Dog

mariopan

Ala si ti naivan kao vuk.




А гомила препорука које Алселон добије у року од два и по минута зато што не зна шта би друго рекао на оно што сам написао осим да сам ја психијатријски случај?






Ма лепо је вама.Што да вам кварим.


Уживајте.



EDIT: Па зар стварно верујеш да би садашњи власник Б92 дозволио и даље постојање овог Блога Б92 на којем се често опљуне и по њему да то не иде у прилог овоме о чему ти говорим?
svarog svarog 11:08 22.11.2019

Re: Milan Dog

Ne znam kako vama, ali ovo je po meni cista propaganda


Pozdravljam ovu propagandu. Nema države ako se ne plaća porez i ljudi treba da znaju šta plaćaju tim porezom. Ako ovo utuve u glavu onda će možda manje biti spremni da gledaju kako im šerifi na vlasti otimaju njihove pare.
mariopan mariopan 11:23 22.11.2019

Re: Milan Dog

гомила препорука које Алселон добије у року од два и по минута зато

Ma nemoj da si ljubomoran ko pašče.

Pa vole ga ljudi, simpatičan je, pametan, duhovit, lep....šta mogu, i ja mu kucnem preporuku. A kucnem i Anđi, Hučiju, tebi, mačku, frihendu...kako kome i za koji deo komentara.

I ne verujem da je za ovo dobio preporuke
да сам ја психијатријски случај?

Nego za činjenicu da iz bloga u blog tragaš za "ekipama i ekipicama", "špijunima", i proglašavaš nas za neprijatelje blogera Tase? I svaki blog o čemu god bio na kraju bude blog o Tasi i nama kako ne valjamo.

A meni je Tasa baš bio simpatičan. Šteta što je otišao. Mogli smo još o Tasi ali to bi bilo trolovanje (no, no, sledi ban za to)...a i čovek nije tu pa nije lepo.
EDIT: Па зар стварно верујеш да би садашњи власник Б92 дозволио и даље постојање овог Блога Б92 на којем се често опљуне и по њему да то не иде у прилог овоме о чему ти говорим?


Mislim da vlasnika ne zanima previše šta mi ovde radimo, dok poštujemo kućni red, razume se, niti ga tangira što neko misli o njemu? Ima čovek drugog posla, važnijeg nego da udara recke ko se i koliko puta ritnuo na njega na blogu?

Mnogo ozbiljno shvataš blog. Nemamo toliko uticaja kao što misliš jer da imamo padale bi Vlade svake nedelje, izbori bi bili pošteni, političari ne bi lagali ni krali, mafija bi bila u zatvoru, ne bi bilo gladi u svetu....itd... kao sto vidiš to se ne dešava?

I zato što nismo ispunili svoju pravu funkciju, pa se to ne dešava, predlažeš da se ugasi blog? Mi se ovde igramo i zezamo dok Srbija gori?
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:54 22.11.2019

Re: Milan Dog


А гомила препорука које Алселон добије у року од два и по минута

Ja tražio gde se daju minusi da mu zavrljačum jedno pet komada, al nema.

Ne znam koji mu đavo treba da opet pokušava da racionalno objasni nešto što je iracionalno.


Ljutio se ti ili ne, meni ova tvoja faza izgleda sasvim iracionalna.
alselone alselone 13:06 22.11.2019

Re: Milan Dog

Pa vole ga ljudi, simpatičan je, pametan, duhovit, lep....šta mogu, i ja mu kucnem preporuku.

korisnickoime-2 korisnickoime-2 13:22 22.11.2019

Re: Milan Dog

hoochie coochie man

А гомила препорука које Алселон добије у року од два и по минута

Ja tražio gde se daju minusi da mu zavrljačum jedno pet komada, al nema.

Ne znam koji mu đavo treba da opet pokušava da racionalno objasni nešto što je iracionalno.


Ljutio se ti ili ne, meni ova tvoja faza izgleda sasvim iracionalna.



Ма све у реду, Хучи, нисам се ја баш толико унео у ову причу на Блогу Б92 да бих се љутио због било чега.

Уживајте ако вам је лепо ако како јесте.

И немој да заборавиш да са Пајићем опет, по хиљадити пут као што то читамо већ годинама, покренеш неку причу о "четницима и партизанима" иако је блог на којем сте се у том тренутку нашли о нечему сасвим другом.

(Мислим, кад већ причамо о томе ко је на Блогу Б92 ирационалан.)
korisnickoime-2 korisnickoime-2 13:24 22.11.2019

Re: Milan Dog

mariopan

A meni je Tasa baš bio simpatičan. Šteta što je otišao.




Шта ћеш, ничије стрпљење и трпљење није бескрајно.

Овај твој последњи коментар је најбоља илустрација зашто је на крају дошло до тога.

А симпатије сачувај за некога другога.

Што би рекао Велики Мештар Кркар својевремено:

"Милости не тражим нити бих вам је дао."
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:32 22.11.2019

Re: Milan Dog


И немој да заборавиш да са Пајићем опет, по хиљадити пут као што то читамо већ годинама, покренеш неку причу о "четницима и партизанима" иако је блог на којем сте се у том тренутку нашли о нечему сасвим другом.

Kako to da zaboravim?!
Pa meni je sveta dužnost da mog prijatelja Srkija priveden pameti.
Od toga se ne odustaje nikad, moj Taso.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 13:42 22.11.2019

Re: Milan Dog

hoochie coochie man

И немој да заборавиш да са Пајићем опет, по хиљадити пут као што то читамо већ годинама, покренеш неку причу о "четницима и партизанима" иако је блог на којем сте се у том тренутку нашли о нечему сасвим другом.

Kako to da zaboravim?!
Pa meni je sveta dužnost da mog prijatelja Srkija priveden pameti.
Od toga se ne odustaje nikad, moj Taso.



Да, схватио сам то.


(Мислим, кад већ причамо о томе ко је на Блогу Б92 ирационалан.)

mariopan mariopan 13:58 22.11.2019

Re: Milan Dog

alselone
Pa vole ga ljudi, simpatičan je, pametan, duhovit, lep....šta mogu, i ja mu kucnem preporuku.




mariopan mariopan 14:07 22.11.2019

Re: Milan Dog

Овај твој последњи коментар је најбоља илустрација зашто је на крају дошло до тога.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:51 22.11.2019

Re: Milan Dog

И немој да заборавиш да са Пајићем опет, по хиљадити пут као што то читамо већ годинама, покренеш неку причу о "четницима и партизанима" иако је блог на којем сте се у том тренутку нашли о нечему сасвим другом.


Dobar predlog! Huči, nismo odavno ovo prodiskutovali, oćeš ti da kreneš ili ja?

(zezam se, Atomski, nemo' da bežiš! )
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:04 22.11.2019

Re: Milan Dog


Dobar predlog! Huči, nismo odavno ovo prodiskutovali, oćeš ti da kreneš ili ja?

Nismo jbt!
Moramo uskoro, Maksa će se živ pojesti čekajući.
Atomski mrav Atomski mrav 17:45 22.11.2019

Re: Milan Dog

zezam se, Atomski, nemo' da bežiš!


Ćuti, bre, nemoj da me spominješ, sluto jedan slutavi!
Šta će vam P i Č, sasvim lepo se koljete oko toga ko je pristrasniji, RTS ili N1.
Podsećate me na Džefersona i Pertina iz ovog crtaća:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana