Društvo| Na današnji dan| Nauka| Obrazovanje

PLAGIJATORIKA ...

Đorđe Bobić RSS / 21.11.2019. u 13:47

Atačmenti



Komentari (347)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:06 22.11.2019

Re: Za Srkija

A da me ne mrzi sad bih išao da gledam taj bosanski presing, pa da presudim.


Pa zar nisi već presudio?

Neverovatan si, nisam gledao ali znam.
Pa kako sam sebi nisi makar čudan?
Čovek je stvarno bio heroj, to čak ni ti nisi osporio,


Ma kakvi da osporim, posle onog što je o njemu rekao, hvaleći ga, njegov saborac, ja se oduševio junaštvom.
Ono kad herojski lomi vrat zarobljeniku.
Jel i tebe to oduševilo?


maksa83 maksa83 23:32 22.11.2019

Re: Za Srkija

E, nema šansi da je ovo citat, to jest da sam Heroj napisao velikim slovom.

Da ti javim da je Trunpo počeo da skida Vučićeve fore, pre neki dan je svečano otvorio i pustio u pogon fabriku u Teksasu i puvakao se kako otvara radna mesta.

Fora je što ta fabrika postoji i radi od 2013.

Kako su svi ti mentoli na isti kalup...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:57 23.11.2019

Re: Za Srkija

Ma kakvi da osporim, posle onog što je o njemu rekao, hvaleći ga, njegov saborac, ja se oduševio junaštvom.


Aha, to je onaj što je gostovao na chetnikmekasrca.com.

E, ne vuci me za jezik, obećao sam A-mravu.



srdjan.pajic srdjan.pajic 01:01 23.11.2019

Re: Za Srkija

maksa83
E, nema šansi da je ovo citat, to jest da sam Heroj napisao velikim slovom.

Da ti javim da je Trunpo počeo da skida Vučićeve fore, pre neki dan je svečano otvorio i pustio u pogon fabriku u Teksasu i puvakao se kako otvara radna mesta.

Fora je što ta fabrika postoji i radi od 2013.

Kako su svi ti mentoli na isti kalup...


A i ovaj naš bilmez je bio pre neki dan u bolnici, na vanrednom lekarskom pregledu, prejeo se punjenih paprika, izgleda da obojica kubure sa zdravljem (pritisak, holesterol) usled nepodnošljiivih napora koje ulažu da mejk srbija/usa again.
dobrica0514 dobrica0514 07:26 23.11.2019

Re: Za Srkija

maksa83
pobedu nad nama, antisrbima.

Od sad pa nadalje i ubuduće poznatim kao SrBBima...

Ja se s tim ne bih zajebavao.
milisav68 milisav68 11:10 23.11.2019

Re: Za Srkija

Dobro si me podsetio da im doznačim neke pare, znam da kubure sa lovom.





KO SU KUPCI SBB I N1 Investicioni fond čija se ulaganja mere stotinama milijardi evra


BC Partners, međunarodna investiciona kompanija koja je novi vlasnik United Grupe B.V, odnosno SBB-a i TV N1, za više od tri decenije postojanja obavila je 103 investicije u različite firme sa ukupnom vrednošću od oko 127 milijardi evra.


Ovaj investicioni fond osnovan je 1986. godine i već tri decenije ima aktivnu ulogu u razvoju evropskog otkupnog tržišta, a najviše su ulagali u Severnoj Americi i Evropi. BC Partners je stacioniran u Londonu, a glavne filijale ima u Parizu, Njujorku, Milanu i Hamburgu.


E sad:
Posmatrano geografski, što je jedini zvaničan i dostupan podatak, najveći deo vlasništva BC Partnersa je u rukama kompanija iz Severne Amerike, 41 odsto, 29 odsto je iz Azije, 25 širom Evrope i još pet odsto isključivo iz Velike Britanije. Kako se navodi na sajtu BC Partners, investiciona baza obuhvata oko 200 različitih, visoko kvalitetnih institucija.


Tokom 30 godina, BC Partners se fokusirao na ulaganje u vodeće tržišne kompanije sa odbrambenim karakteristikama rasta širom Evrope i Severne Amerike. Kako se navodi na sajtu ovog fonda, oni osvajaju atraktivna tržišta i deluju kao aktivni akcionari, uz obavezno maksimiziranje povraćaja svake investicije.



Blic

Inače, Jugoslav Ćosić je jedno egoistično nevaspitano govedo koje ne služi na čast "urbanijoj" i obrazovanijoj Srbiji.

I ovo nema veze sa "antisrpskim" stavovima, već sa kulturom dijaloga (koja se kao promoviše).
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:29 24.11.2019

Re: Za Srkija

nače, Jugoslav Ćosić je jedno egoistično nevaspitano govedo koje ne služi na čast "urbanijoj" i obrazovanijoj Srbiji.


Ma, govno od čoveka... u smislu kulture dijaloga.

Ali izgleda da nije antisrbin, ustvari sigurno jeste, ali još mu ništa nije nađeno po tom važnom pitanju. Dobro, sa ovim bi se teže složio vaš kolega detektor, Vacić Miša, možda on ima neke relevantne podatke o slučaju "Ćosić".
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:15 24.11.2019

Re: Za Srkija

MilisaV
... bla, bla...BC Partners...truć, truć


E, bavio sam oko jedan minut istraživačkim novinarstvom, pod tvojim pozitivnim uticajem, i otkrio da su ovi BC Partners vlasnici Chewy.com i PetSmart-a. Obe kompanije koristim za snabdevanje mojih repatih ljubimaca hranom, i higijenskim produktima, znači, na najpodmukliji način su mi se ovi uvukli u domaćinstvo, mmimjebem onu poganu, antisrpsku, ko zna šta meću u mačju paštetu! Laknulo mi je malo sad kad vidim da ih ti držiš na oku...

edit: a primetio sam, zahvaljujući hučijevoj obuci, da me ribice iz akvarijuma gledaju nekako podlo, antisrpski, ispod oka, sad mi je jasno i zbog čega: tako su instruirane od strane oficira za obuku u PetSmartu, spremaju se da se jednu noć, dok ja spavam snom pravednika, praćaknu na pod i domigolje do kreveta, i tu me zaskoče i izujedaju. Čoveče, sve se to urotilo protiv nas Srba, od SBB-a do prokletih gupika.
milisav68 milisav68 08:00 24.11.2019

Re: Za Srkija

E, bavio sam oko jedan minut istraživačkim novinarstvom,

mmimjebem onu poganu, antisrpsku,

Zaludeo te Huči.

Poenta je u lovi.
znam da kubure sa lovom.

Kao Rokfeler fondacija se stisla, pa moram ja....
Ma, govno od čoveka..

Ma nije govno nego džiber.
Ali izgleda da nije antisrbin, ustvari sigurno jeste, ali još mu ništa nije nađeno po tom važnom pitanju.

Ma gde mu nisu našli, već nedelju dana ide kampanja po Informeru i Tegrafu da mu je neki citiriam - Šiptarski mafijaš uplatio 250.000 evra.


Čoveče, sve se to urotilo protiv nas Srba, od SBB-a do prokletih gupika.

Strašno, još ako ukinu N1 ima da oslepimo.
gedza.73 gedza.73 11:56 24.11.2019

Re: Za Srkija

hoochie coochie man
Ako možeš, gledaj RTS 1, ide zanimnjiva emisija.
O predsedniku vlade u kojoj je Draža bio ministar.
Ozbiljno ti kažem.


Slobodan Jovanović?
Intelektualac, liberal, pravnik, književnik, istoričar.

Pošto ne valja društvo koje vode ljudi poput njega onda posledično dobiješ Slobodana Miloševića, Vulina, plagijatore, zakone koji za neke važe a za neke ne...

ponekad zapanji količina licemerja. ili bar nerazumevanja. Svi su za demokratiju ali i njeno ozbiljno ograničavanje radi opstanka fiktivne, ideološki organizovane, nerentabilne regionalne zajednice, protiv JUL-a ali ujedno potpuno na ideološkom putu Mire Marković, za tržišne i liberalno demokratsko uređene sisteme ali i za društvo u kome se stan 'dobija' i ima se samo jedan tv dnevnik.

a u stvari je prosto i jednostavno i svodi se na jedan, jedini izbor. Da li je na duže staze bolje društvo koje iznedri Slobodana Jovanovića ili društvo koje vodi Slobodan Milošević?


Политика
Srpska akademija nauka i umetnosti objavila je do sada biografije 186 naših naučnika, koji su se u svom životu interesovali za manje popularne i običnom svetu manje poznate prirodne nauke kao što su matematika, fizika, hemija, biologija, geologija…


Država je davala stipendije i posle završetka evropskih univerziteta svi su se, što je interesantno, vraćali u Srbiju. Umetnici su odlazili u Pariz i Prag, na medicinu se obično išlo u Beč, bio je popularan i Grac, matematičari su studirali visoke škole u Nemačkoj i Francuskoj. Nije poznato da je tamo neko pokušao da ostane. Učeni ljudi bili su u Srbiji jako poštovani i cenjeni. Mihailo Petrović Alas, kao naš možda najbolji matematičar, sa 29 godina je postao dopisni član Akademije, a sa smo 32 godine primljen je u stalno članstvo.

Naši akademci su u inostranstvu ostvarivali prijateljske veze i upoznavali se sa naučnicima iz drugih zemalja i zahvaljujući toj njihovoj komunikativnosti, eto, u Srbiju su rado dolazili i pomagali našoj prosveti i nauci izuzetno kvalitetni i učeni ljudi, i nisu bili samo Sloveni. Došao je i Nemac Rihard Burijan, osnivač naučne fiziologije u Beogradu, pa rudarski inženjer Julijus Klero iz Subotice, verovatno francuskog porekla, i on je ovde promenio ime u Ljubomir Klerić. On je osnivač mehanike i član Srpskog naučnog društva.


posle Drugog svetskog rata nove vlasti nisu ih podnosile, gledali su na njih kao na gospodu, a to je tada bio greh. Zato su mnogi morali da napuste Srbiju. I Milankovićev sin Vasko je napustio zemlju i otišao u Australiju, a Milutin je bio jako nesrećan zbog toga. Nekim naučnicima su oduzeta imanja.




srdjan.pajic srdjan.pajic 17:43 24.11.2019

Re: Za Srkija

Ma gde mu nisu našli, već nedelju dana ide kampanja po Informeru i Tegrafu da mu je neki citiriam - Šiptarski mafijaš uplatio 250.000 evra.


Ne, ja prizajemo samo hučijev autoritet kad je u pitanju antisrpsko detektovanje.
docsumann docsumann 23:43 21.11.2019

igra asocijacije iliti eksperiment u blogu

mislim da je u savremenom trenutku poznog postmodernizma i globalne copy-past kulture deplasirano govoriti o plagijatu na način kako je on percipiran u javnosti u nekim analognijim vremenima.

?




maksa83 maksa83 23:54 21.11.2019

Re: igra asocijacije iliti eksperiment u blogu

mislim da je u savremenom trenutku poznog postmodernizma i globalne copy-past kulture deplasirano govoriti o plagijatu na način kako je on percipiran u javnosti u nekim analognijim vremenima.

Mislim da je fascinantno kako to da meteorit BAŠ ZNA da treba da pogodi krater.
docsumann docsumann 00:03 22.11.2019

Re: igra asocijacije iliti eksperiment u blogu

maksa83
mislim da je u savremenom trenutku poznog postmodernizma i globalne copy-past kulture deplasirano govoriti o plagijatu na način kako je on percipiran u javnosti u nekim analognijim vremenima.

Mislim da je fascinantno kako to da meteorit BAŠ ZNA da treba da pogodi krater.


i kamen tačno u centar koncentričnih talasa na vodi...jbt, prije sat vremena sam pisao našto slično, pa obrisao (ne na blogu da se razumjemo)
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:14 22.11.2019

Re: igra asocijacije iliti eksperiment u blogu

docsumann
(ne na blogu da se razumjemo)


Naravno. Ovde na blogu se zna ko briše komentare, i ko apsi blogere.
docsumann docsumann 00:32 22.11.2019

Re: igra asocijacije iliti eksperiment u blogu

Naravno. Ovde na blogu se zna ko briše komentare, i ko apsi blogere.


dobrica0514 dobrica0514 08:08 22.11.2019

Re: igra asocijacije iliti eksperiment u blogu

srdjan.pajic
docsumann
(ne na blogu da se razumjemo)


Naravno. Ovde na blogu se zna ko briše komentare, i ko apsi blogere.

Ko?
alselone alselone 08:14 22.11.2019

Bravo

Da napravim jednu malu analogiju.


Kada se raspadne elektroenergetski sistem jedne države ili regije, to se često desi takozvanim kaskadnim ispadom. Ispadne jedan dalekovod na primer zbog kvara ili preopterećenja, onda oni preostali preuzmu njegov potrošnju tj. teret, onda oni postanu preopterećeni pa ispadne još jedan, zatim ostali budu još preoterećeniji pa ispadnu i tako redom dok ne dođe do potpunog kolapsa.

Drugi primer je bombardovanje grafitnim bombama (koje je jelte bilo upućeno protiv Slobe a ne protiv građana).

I onda bude blackout. Potpuni mrak.

Kvaka je u tome da se generatori ne mogu startovati bez struje (kao i automobil, na primer), nego se moraju napojiti malim generatorima, agregatima, koji mogu, pa tek onda kreće start. Tako da, ako bismo gledali iz svemira, videli bismo potpuno crnilo i malo zrnce svetla. Onda iz tog svetla kreće napajanje jednog grada, pa napajanje drugog generatora, pa sa njim i drugog grada, trećeg grada, narednog generatora i tako dalje do ne bude svetlo.

Upaljeno je to zrnce.
G.Cross G.Cross 08:24 22.11.2019

Re: Bravo

alselone
Da napravim jednu malu analogiju.


Kada se raspadne elektroenergetski sistem jedne države ili regije, to se često desi takozvanim kaskadnim ispadom. Ispadne jedan dalekovod na primer zbog kvara ili preopterećenja, onda oni preostali preuzmu njegov potrošnju tj. teret, onda oni postanu preopterećeni pa ispadne još jedan, zatim ostali budu još preoterećeniji pa ispadnu i tako redom dok ne dođe do potpunog kolapsa.

Drugi primer je bombardovanje grafitnim bombama (koje je jelte bilo upućeno protiv Slobe a ne protiv građana).

I onda bude blackout. Potpuni mrak.

Kvaka je u tome da se generatori ne mogu startovati bez struje (kao i automobil, na primer), nego se moraju napojiti malim generatorima, agregatima, koji mogu, pa tek onda kreće start. Tako da, ako bismo gledali iz svemira, videli bismo potpuno crnilo i malo zrnce svetla. Onda iz tog svetla kreće napajanje jednog grada, pa napajanje drugog generatora, pa sa njim i drugog grada, trećeg grada, narednog generatora i tako dalje do ne bude svetlo.

Upaljeno je to zrnce.


Ili je crko prvi dalekovod.
alselone alselone 08:28 22.11.2019

Re: Bravo

Ili je crko prvi dalekovod.


Da, da, može i tako da se gleda ako gledaš sa njihove strane. Nadolazi crnilo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:45 22.11.2019

Re: Bravo

i da, dobro jutro, ljudi, Siniša Mali je plagijator
dobrica0514 dobrica0514 09:49 22.11.2019

Re: Bravo

stefan.hauzer
i da, dobro jutro, ljudi, Siniša Mali je plagijator

Šta je Vučić rekao o tome?
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:51 22.11.2019

Re: Bravo

Šta je Vučić rekao o tome?


Nisu mu još rekli šta da kaže, polako. Obično kada nema "šaptača" izleti mu nešto što ne bi smeo da kaže, kao onda kada je rekao da je tata zaposlen u GIM-u.
mariopan mariopan 09:56 22.11.2019

Re: Bravo

stefan.hauzer
Šta je Vučić rekao o tome?


Nisu mu još rekli šta da kaže, polako. Obično kada nema "šaptača" izleti mu nešto što ne bi smeo da kaže, kao onda kada je rekao da je tata zaposlen u GIM-u.

A nisu mu još rekli ni šta je rekao, polako ljudi.
angie01 angie01 10:54 22.11.2019

Re: Bravo

stefan.hauzer
i da, dobro jutro, ljudi, Siniša Mali je plagijator





..eal,kad u sledecih par minuta izlistas sve ono sto javnost zna-koliko toga jos ima neotkrivenog- tipa, ko je rusio Sava malu, ko je ubio onu nesrecnu zenu na naplatnoj rampi, afera helikopter, ubistvo Olivera Ivanovica, afera Krusik,...gomile drugih plagijata ljudi na najvisim pozicijama, muljanja i korupcija po drzavnim preduzecima koja bi trebalo da servisiraju gradjane, jer ih za to placaju,...projekti izgradnje i rekonstrukcije koji su visestruko preplaceni a loseg su kvaliteta,...moze spisak do prekosutra,

...a za ovo ocigledno podmetanje, za koje su krivi i univerzitet i mentor i komisija koji su to dozvolili, je trebalo 5 faking godina praganjanja i da nisu ona deca i Prof Karapandza bili uporni, ko zna kako bi se zavrsilo,...hocu da kazem, nije dovoljno, suvise sporo, suvise malo,...a vreme prolazi.
nikvet pn nikvet pn 12:20 22.11.2019

Re: Bravo

G.Cross

Ili je crko prvi dalekovod.


Далековод? Тешко. То је њима периферно парче нисконапонске мреже, небитно, прескупо за оправку а не доноси кинту. Малу штету претвориће у пропагандну корист: ето, институције раде свој посао...
Atomski mrav Atomski mrav 12:26 22.11.2019

Re: Bravo

Nadolazi crnilo.


G.Cross G.Cross 12:39 22.11.2019

Re: Bravo

nikvet pn
G.Cross

Ili je crko prvi dalekovod.


Далековод? Тешко. То је њима периферно парче нисконапонске мреже, небитно, прескупо за оправку а не доноси кинту. Малу штету претвориће у пропагандну корист: ето, институције раде свој посао...


Pitanje je ko je pustio snimak i koliko jos snimaka taj neko ima (i koga).

Bila sjajna karikatura, mislim Ive Kusanica "Dalekovodioci" ali ne mogu da je nadjem na netu.
Mislim da je cak dobio i Pjera za nju.
G.Cross G.Cross 12:53 22.11.2019

Re: Bravo

Atomski mrav
G.Cross
nikvet pn
G.Cross

Ili je crko prvi dalekovod.


Далековод? Тешко. То је њима периферно парче нисконапонске мреже, небитно, прескупо за оправку а не доноси кинту. Малу штету претвориће у пропагандну корист: ето, институције раде свој посао...


Pitanje je ko je pustio snimak i koliko jos snimaka taj neko ima (i koga).

Bila sjajna karikatura, mislim Ive Kusanica "Dalekovodioci" ali ne mogu da je nadjem na netu.
Mislim da je cak dobio i Pjera za nju.


Nekako mi se čini da je alselone mislio na plagijat a da vas dvojica mislite na ovu špijunsku aferu...



Ma na celu Elektrodistribuciju
mariopan mariopan 12:58 22.11.2019

Re: Bravo

Atomski mrav
G.Cross
nikvet pn
G.Cross

Ili je crko prvi dalekovod.


Далековод? Тешко. То је њима периферно парче нисконапонске мреже, небитно, прескупо за оправку а не доноси кинту. Малу штету претвориће у пропагандну корист: ето, институције раде свој посао...


Pitanje je ko je pustio snimak i koliko jos snimaka taj neko ima (i koga).

Bila sjajna karikatura, mislim Ive Kusanica "Dalekovodioci" ali ne mogu da je nadjem na netu.
Mislim da je cak dobio i Pjera za nju.


Nekako mi se čini da je alselone mislio na plagijat a da vas dvojica mislite na ovu špijunsku aferu...

A ja mislim da je mislio na onaj domino efekat koji je okačio maksa, kako zapravo počinje, od malih ka velikim iskakanjima iz "sistema" pa se ponadala da će i ovi da ispadnu? Jesam li u zabludi?
Molim pojašnjenje.
alselone alselone 13:00 22.11.2019

Re: Bravo

Ma na celu Elektrodistribuciju

Na celu elektroprivredu, na proizvodnju, prenos i distribuciju.

A kad sam već pomenuo taj blackstart, postoji tu naša zanimljiva priča. Zapravo, to se skoro nikada ne radi kako sam opisao osim u slučaju geografskih ostrva i Srbije devedesetih. To je zapravo veoma težak inženjerski projekat.

Za ostale države radi se procedura tako što se snabdeju od komšija pa napoje svoju mrežu i planski polako podižu deo po deo.

Ali nas je devedesetih odseklo od evropske interkonekcije, svi povezni vodovi sa drugim državama bili su prekinuti pa smo se mi ponašali kao da smo geografsko ostrvo u sred Evrope. I onda kada su nas rokali grafitnim bombama, redovno smo imali blekaute. I naši inženjeri zaista su radili sjajan posao startujući polurazrušen sistem često od nule,
mariopan mariopan 13:12 22.11.2019

Re: Bravo

I naši inženjeri zaista su radili sjajan posao startujući polurazrušen sistem često od nule,

E, za ovo im svaka čast.

A mi tada pojeli celu svinju, pod "hitno", svaki dan roštiljali, jer smo mislili "šta ako ne bude struje pa nam propadne meso"?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:18 22.11.2019

Re: Bravo

Малу штету претвориће у пропагандну корист: ето, институције раде свој посао...


Nema potrebe da se precenjuju potpuni diletanti.




Говорећи о министрима, Гојковић је приметила да само Мали и Ђорђевић присуствују свим седницама.

"Јесте ово надлежност министра Малог, али ако ћемо да говоримо о појединостима буџета, требало би да седе овде и други министри, а не да Малог малтретирамо за ставку буџета. Иначе, Мали је одличан министар, а био је и одличан студент, то мисле професори Економског факултета који су му предавали. Имају изврсно мишљење о Малом", рекла је она и поручила Малом да има све похвале.

Каже да је Мали показао да није само добар у теорији, већ и у пракси и да се то види по томе што добро ради свој посао.

"Нападају вас само политички, јер сте лојални председнику Вучићу и добро радите свој посао. Да не радите добро не би вас нападали. Ви сте озбиљан човек и минстар", поручила је Гојковић министру Малом.


dobrica0514 dobrica0514 13:23 22.11.2019

Re: Bravo

mariopan

...
A ja mislim da je mislio na onaj domino efekat koji je okačio maksa, kako zapravo počinje, od malih ka velikim iskakanjima iz "sistema" pa se ponadala da će i ovi da ispadnu? Jesam li u zabludi?
Molim pojašnjenje.

Bravo!
Kulturno samo tako.
angie01 angie01 13:37 22.11.2019

Re: Bravo

"Нападају вас само политички, јер сте лојални председнику Вучићу и добро радите свој посао. Да не радите добро не би вас нападали. Ви сте озбиљан човек и минстар", поручила је Гојковић министру Малом




...kakvo zagadjenje iz NS
Atomski mrav Atomski mrav 14:17 22.11.2019

Re: Bravo

...kakvo zagadjenje iz NS

Kao da je bitno odakle je...
angie01 angie01 14:22 22.11.2019

Re: Bravo

Kao da je bitno odakle je...


nije, nego je receno kao odrednica.
mariopan mariopan 18:17 22.11.2019

Osveta malog čoveka?


Mali je u budžetu za sledeću godinu umanjio sredstva BU za 525 miliona dinara?

Dakle, vi ćete meni da poništavate doktorat a ja vama ne dam pare.
nikvet pn nikvet pn 18:47 22.11.2019

Re: Osveta malog čoveka?

mariopan
ja vama ne dam pare


Империја узвраћа ударац. Чешаће се БУ само тако...

Обрнуто, са предратном имовином и истинском економском аутономијом како би БУ реаговао?
dobrica0514 dobrica0514 18:21 22.11.2019

M'da!

Nego, šta kaže bloger Krlo o doktoratu?
dobrica0514 dobrica0514 18:41 22.11.2019

M'da!

Za Maksu, Tasu, mariopan, doksumana i ostalo veslo društvo!



Mali je mali!
docsumann docsumann 20:06 22.11.2019

Re: M'da!

dobrica0514
Za Maksu, Tasu, mariopan, doksumana i ostalo veslo društvo!



Mali je mali!


samo veselo


dobrica0514 dobrica0514 20:17 22.11.2019

Re: M'da!

docsumann
dobrica0514
Za Maksu, Tasu, mariopan, doksumana i ostalo veslo društvo!



Mali je mali!


samo veselo



Da, da!
maksa83 maksa83 20:20 22.11.2019

Re: M'da!

docs
samo veselo

Nisam video ovako dobar spot od Praise You Fatboy Slima.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 01:34 23.11.2019

Re: M'da!

dobrica0514
Za Maksu, Tasu, mariopan, doksumana i ostalo veslo društvo!



Mali je mali!




Баш је згодан, шта му фали.

(Отпатио си мачора? Већ?)





milisav68 milisav68 19:43 22.11.2019

Vesti iz provincije

I Srbija je svet!



Данас је у Економско-угоститељској школи „Вук Караџић“ у Великој Плани дошло до великог инцидента, када је Горан Т. (1973) из Доње Ливадице са аутоматском пушком Калашњиков, ручном бомбом и експлозивом ушао у просторије школе и учионицу препуну ђака.

Према незваничним информација Горан је опалио два метка а већа несрећа је избегнута присебношћу професора Славољуба Стојадиновића који је и савладао нападача. Како смо незванично сазнали професора Стојадиновића је о упаду наоружанг лица у учионицу обавестила једна ученица и он је улетео у учионицу и зграбио нападача са леђа, у том кошкању око пушке повређена му је и рука.

Према првим информацијама сматра се да ова особа има психичке проблеме да је лечен у Лази Лазаревић и да је хтео да направи талачку ситуацију у школи и на овај начин привуче пажњу јавности. Након хапшења осумњичени је спроведен до Ургентног центра у ОБ „Стефан Високи“ .


link
zilikaka zilikaka 19:59 22.11.2019

Re: Vesti iz provincije

када је Горан Т. (1973) из Доње Ливадице са аутоматском пушком Калашњиков, ручном бомбом и експлозивом ушао у просторије школе и учионицу препуну ђака.

већа несрећа је избегнута присебношћу професора Славољуба Стојадиновића који је и савладао нападача



Ljudi, meni je ovo i dalje nadrealno i kosi se sa svim procedurama preporučenog ponašanja u sličnim situacijama, al nemam reči za ovog čoveka.



milisav68 milisav68 20:17 22.11.2019

Re: Vesti iz provincije

Ljudi, meni je ovo i dalje nadrealno i kosi se sa svim procedurama preporučenog ponašanja u sličnim situacijama, al nemam reči za ovog čoveka.

Mala sredina, možda je znao pacijenta.

Inače, on nije bio tu, nego mu je učenica kojima je on razredni javila preko mobilnog.



Priča se da je tražio da dođe Predsednik...




zilikaka zilikaka 20:31 22.11.2019

Re: Vesti iz provincije

Priča se da je tražio da dođe Predsednik...

Pa normalno.
Neće valjda tražiti Sinišu Malog.
mariopan mariopan 22:26 22.11.2019

Re: Vesti iz provincije

milisav68
Ljudi, meni je ovo i dalje nadrealno i kosi se sa svim procedurama preporučenog ponašanja u sličnim situacijama, al nemam reči za ovog čoveka.

Mala sredina, možda je znao pacijenta.

Inače, on nije bio tu, nego mu je učenica kojima je on razredni javila preko mobilnog.



Priča se da je tražio da dođe Predsednik...






Lud?

Svaka čast profesoru.
maksa83 maksa83 22:40 22.11.2019

Re: Vesti iz provincije

Lud?

Mmmmnnnije...



G.Cross G.Cross 22:03 22.11.2019

Majstori, majstori


International money laundering expert arrested for money laundering
The academic has previously worked with the FBI and the DEA and has repeatedly been to give evidence to Congress.

A university professor seen as an expert on organised crime and the drugs trade has been arrested for allegedly laundering millions of dollars.

Bruce Bagley, professor of international relations at the University of Miami, is accused of helping to launder $3m (£2.3m) in dirty money from Venezuela while skimming about $300,000 (£270,000) for himself.



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:02 23.11.2019

Re: Majstori, majstori

G.Cross

International money laundering expert arrested for money laundering
The academic has previously worked with the FBI and the DEA and has repeatedly been to give evidence to Congress.

A university professor seen as an expert on organised crime and the drugs trade has been arrested for allegedly laundering millions of dollars.

Bruce Bagley, professor of international relations at the University of Miami, is accused of helping to launder $3m (£2.3m) in dirty money from Venezuela while skimming about $300,000 (£270,000) for himself.


Neshto sam kao nachuo o toj temi - pa mi ovo malo smeshno :)
$3M? :)
Ekvivalent hvatanju dilera sa 2 jointa u dzepu :)

BTW - Nedeljno se opere oko $10-12B - dobrim delom od narc and human trafficking... I delom "keep the wheels turning" geo-politickog sivog kapitala. Josh lepshe - Uglavnom preko najvecih banaka i officielnog swift transfera.

Ali ovaj profesor ga bash pretera :)
maksa83 maksa83 00:31 23.11.2019

Re: Majstori, majstori

Ekvivalent hvatanju dilera sa 2 jointa u dzepu :)


Rasadnik marhuane u Pazovi, lažni policajci i organska hrana.

Inače, imanje na kome se sve to dešava je subvencionisano od strane Države.

I onda kažu da država ne ulaže dovoljno u poljoprivredu.
maksa83 maksa83 01:01 23.11.2019

Re: Majstori, majstori

Pa ovo je fe-no-me-nal-no što više kopaš, kakav bre Krušik...

O plantaži gandže Jovanjica rekli su i:

Babić - Samo vrednim radom možemo postići evropski standard

Babić je, nakon obilaska poljoprivrednog gazdinstva "Jovanjica" u Staroj Pazovi, naglasio da samo vrednim radom i jedinstvom možemo postići ono što svi želimo, odnosno evropski životni standard u Srbiji.

"To je dobar podstrek za mlade ljude da krenu da razvijaju sopstveni biznis", rekao je Babić.

Član predsedništva SNS-a je kao primer dobre prakse naveo poljoprivredno gazdinstvo "Jovanjica", budući da preduzeće, osnovano 2012. godine, sada zapošljava 70 radnika.

"Ovo gazdinstvo je primer jedne srpske priče o uspehu", rekao je Babić.

Član Izvršnog odbora SNS-a Dragomir Petronijević naveo je da je "Jovanjica" dobar primer kako od sopstvenog i dobrog rada može pristojno da se živi i dodao da se nada da će u budućnosti biti još takvih gazdinstava gde će ljudi moći da žive od svog rada.

"Naše subvencije želimo da usmerimo u tom pravcu kako bismo napravili još bolju Srbiju", poručio je Petronijević.

Vlasnik gazdinstva i direktor "Jovanjice" Predrag Koluvija zahvalio je na poseti i na pomoći koju država pruža.

Član Opštinskog odbora SNS-a Stara Pazova Nedeljko Kovačević istakao je da je ponosan što ovakvo gazdinstvo postoji u opštini Stara Pazova i dodao da budućim privrednicima želi da posluju još bolje i lakše.

Kovačević je najavio asfaltiranje pristupnog puta koji vodi do tog gazdinstva.
Bili Piton Bili Piton 23:05 23.11.2019

Re: Majstori, majstori

Sirote stabljike
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:04 22.11.2019

kako bre to sve...

bash nama da se desi i deshava!?
kako se te individue (e.g. Vesic, Vucic, Mali, itd itd kroz perfekat, prezent i futur) nekako uvek nama "zalome"!?
da li nam se te individue nakako "prikradu"? ilegalno imigriraju u Srbiju preko mutnog dunava, jedne mutne noci?
iz kog su to inostranstva doshli ili sa kog su tog Marsa pali!?
i shto bash nama i kod nas!?

bre.

kakva nas to zla sreca prati!?
pa i corava koka nekad ubode zrno, zar ne? tako su nas bar uchili.

ne znam.
za mene je ovo misterija.
ali siguran sam da vi tamo znate odgovore - na ovo, pa i na sve ostalo.
tako da - ako bi neko bio ljubazan da da objashnjenje ovde, racionalno i razlozno, ja (a siguran sam i drugi) bih to izuzetno cenio.
extramod extramod 23:03 22.11.2019

Re: kako bre to sve...

ne znam.
za mene je ovo misterija.
ali siguran sam da vi tamo znate odgovore - na ovo, pa i na sve ostalo


Prekookejanac nemo' da ih ložiš vidiš da je već dovoljno naloženo.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:20 22.11.2019

Re: kako bre to sve...

extramod
ne znam.
za mene je ovo misterija.
ali siguran sam da vi tamo znate odgovore - na ovo, pa i na sve ostalo


Prekookejanac nemo' da ih ložiš vidiš da je već dovoljno naloženo.



dok je rambo tamo, mislim se - ima jos nade.
extramod extramod 23:39 22.11.2019

Re: kako bre to sve...

ima jos nade.


Nada poslednja umire.. 'ebeš ga.
dobrica0514 dobrica0514 07:35 23.11.2019

Re: kako bre to sve...

cane.srbljanovic
bash nama da se desi i deshava!?
kako se te individue (e.g. Vesic, Vucic, Mali, itd itd kroz perfekat, prezent i futur) nekako uvek nama "zalome"!?
da li nam se te individue nakako "prikradu"? ilegalno imigriraju u Srbiju preko mutnog dunava, jedne mutne noci?
iz kog su to inostranstva doshli ili sa kog su tog Marsa pali!?
i shto bash nama i kod nas!?

bre.

kakva nas to zla sreca prati!?
pa i corava koka nekad ubode zrno, zar ne? tako su nas bar uchili.

ne znam.
za mene je ovo misterija.
ali siguran sam da vi tamo znate odgovore - na ovo, pa i na sve ostalo.
tako da - ako bi neko bio ljubazan da da objashnjenje ovde, racionalno i razlozno, ja (a siguran sam i drugi) bih to izuzetno cenio.

Molim neko lakše pitanje!
Da ne kažem - odgovorivo.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:56 23.11.2019

Re: kako bre to sve...

dobrica0514
cane.srbljanovic
bash nama da se desi i deshava!?
kako se te individue (e.g. Vesic, Vucic, Mali, itd itd kroz perfekat, prezent i futur) nekako uvek nama "zalome"!?
da li nam se te individue nakako "prikradu"? ilegalno imigriraju u Srbiju preko mutnog dunava, jedne mutne noci?
iz kog su to inostranstva doshli ili sa kog su tog Marsa pali!?
i shto bash nama i kod nas!?

bre.

kakva nas to zla sreca prati!?
pa i corava koka nekad ubode zrno, zar ne? tako su nas bar uchili.

ne znam.
za mene je ovo misterija.
ali siguran sam da vi tamo znate odgovore - na ovo, pa i na sve ostalo.
tako da - ako bi neko bio ljubazan da da objashnjenje ovde, racionalno i razlozno, ja (a siguran sam i drugi) bih to izuzetno cenio.

Molim neko lakše pitanje!
Da ne kažem - odgovorivo.


E ne moze. Laksha pitanja su za odlikashe.
looping looping 07:40 23.11.2019

1

E saće Mali iz inata opet da doktorira, bez plagiranja. Da nervira raju.
mariopan mariopan 09:18 23.11.2019

Re: 1

looping
E saće Mali iz inata opet da doktorira, bez plagiranja. Da nervira raju.

Šta? Ti ćeš da mu pišeš taj "popravni" doktorat?
looping looping 11:52 23.11.2019

Re: 1

mariopan
looping
E saće Mali iz inata opet da doktorira, bez plagiranja. Da nervira raju.

Šta? Ti ćeš da mu pišeš taj "popravni" doktorat?

Ne znam ko mu je pisao ovaj prethodni, ja za to nisam plaćen.
mariopan mariopan 14:03 23.11.2019

Re: 1

looping
mariopan
looping
E saće Mali iz inata opet da doktorira, bez plagiranja. Da nervira raju.

Šta? Ti ćeš da mu pišeš taj "popravni" doktorat?

Ne znam ko mu je pisao ovaj prethodni, ja za to nisam plaćen.

Pitam zbog onog da nervira raju.

Ne bi me iznerviro, sebe je najviše iznervirao jer mu ovo nije trebalo.

I ne radi se o tome da li može ni da li ume, nego o nepoštenju. Od toga nema popravni.
looping looping 14:59 23.11.2019

Re: 1

mariopan
looping
mariopan
looping
E saće Mali iz inata opet da doktorira, bez plagiranja. Da nervira raju.

Šta? Ti ćeš da mu pišeš taj "popravni" doktorat?

Ne znam ko mu je pisao ovaj prethodni, ja za to nisam plaćen.

Pitam zbog onog da nervira raju.

Ne bi me iznerviro, sebe je najviše iznervirao jer mu ovo nije trebalo.

I ne radi se o tome da li može ni da li ume, nego o nepoštenju. Od toga nema popravni.

Da se ne bavi politikom niko ne bi primetio njegov lažan doktorat.

A moguće je i da je jedino njegov doktorat lažan.
alselone alselone 15:13 23.11.2019

Re: 1

Da se ne bavi politikom niko ne bi primetio njegov lažan doktorat.


Ovo nije tačno nego naprotiv, obrnuto, da nije političar na BU mu taj doktorat ne bi ni prošao prijavu i komisije.

Mogao bi da mu prođe tamo gde mu je i slinavi kolega doktorirao, ali na beogradskom univerzitetu ne bi.
alselone alselone 15:13 23.11.2019

Re: 1

Duplo.
mariopan mariopan 20:31 23.11.2019

Re: 1

looping
mariopan
looping
mariopan
looping
E saće Mali iz inata opet da doktorira, bez plagiranja. Da nervira raju.

Šta? Ti ćeš da mu pišeš taj "popravni" doktorat?

Ne znam ko mu je pisao ovaj prethodni, ja za to nisam plaćen.

Pitam zbog onog da nervira raju.

Ne bi me iznerviro, sebe je najviše iznervirao jer mu ovo nije trebalo.

I ne radi se o tome da li može ni da li ume, nego o nepoštenju. Od toga nema popravni.

Da se ne bavi politikom niko ne bi primetio njegov lažan doktorat.

A moguće je i da je jedino njegov doktorat lažan.


Pa to me i brine, što verovatno nije jedini, ne verovatno nego sigurno.

Baš zato mora da se krene u ozbiljan obračun sa lažnim doktoratima i lažnim diplomama jer to stvara ogromno nepoverenje kod građana u visoko obrazovane stručnjake.

Nama ti ljudi možda leče decu, možda projektuju kuće i mostove, puteve, operišu po bolnicama.....kako znaš da smeš da im staviš živote svoje porodice u ruke?

I pre svega oni obezvređuju i redovno stečene diplome jer je visoko školstvo izgubilo ugled usled ove afere i odugovlačenja, koketiranja sa politikom da se očigledni plagijat ne imenuje pravik imenom...sve dok nisu priterani uza zid pa morali? Pet godina su glumili sobarice da bi tek sad rekli da je plagijat?

Toj deci su oni bili dužni, ovima koji sada studiraju, da vrate ugled BU jer će to, taj ugled, ili nedostatak ugleda, sutra vrednovati i njihovu diplomu.


looping looping 06:50 24.11.2019

Re: 1

Baš zato mora da se krene u ozbiljan obračun sa lažnim doktoratima i lažnim diplomama jer to stvara ogromno nepoverenje kod građana u visoko obrazovane stručnjake.

Iskreno se nadam.
Drago mi je da plagijat proglašen plagijatom.
Mogao bi da mu prođe tamo gde mu je i slinavi kolega doktorirao, ali na beogradskom univerzitetu ne bi.

Ali ne padam na foru da na našem, BG Univerzitetu toga nema, jer znam da je ovo vrh ledenog brega.
Znači, ako nijedan drugi plagijat ne bude bio oboren u narednim godinama znači da je ovo isključivo političko zafrkavanje. A to će biti veoma jadno - lupetanje zbog političkog obračuna.

Nama ti ljudi možda leče decu, možda projektuju kuće i mostove, puteve, operišu po bolnicama.....kako znaš da smeš da im staviš živote svoje porodice u ruke?

Ne možda nego sigurno.
Toj deci su oni bili dužni, ovima koji sada studiraju, da vrate ugled BU jer će to, taj ugled, ili nedostatak ugleda, sutra vrednovati i njihovu diplomu.

Daj bože da je sve to istina.
maksa83 maksa83 06:56 24.11.2019

Re: 1

Ali ne padam na foru da na našem, BG Univerzitetu toga nema, jer znam da je ovo vrh ledenog brega.

Konačno lupinže da ne lupiš.

Da, zbog toga što takvih stvari ima u društvenim naukama iha-ha na BG U. i jeste bio ovako tuc-muc-oću-neću, pošto ima tu putera na glavama, tako da npr. potpuni mufljuz može da dogura i do Akademika:

Akademik s jednom monografijom.
looping looping 08:00 24.11.2019

Re: 1

Ali ne padam na foru da na našem, BG Univerzitetu toga nema, jer znam da je ovo vrh ledenog brega.

Konačno lupinže da ne lupiš.

Ej, nemoj sad da me zezaš.
Stavio sam nick da mogu da lupam ko čovek a ne da ne lupam.

Da, zbog toga što takvih stvari ima u društvenim naukama iha-ha na BG U. i jeste bio ovako tuc-muc-oću-neću, pošto ima tu putera na glavama, tako da npr. potpuni mufljuz može da dogura i do Akademika:

Akademik s jednom monografijom.

Mnogo bi bilo dobro kada bi ovo sa Malim pokrenulo neku lavinu.

Kao što bi bilo dobro recimo uhapsiti/osuditi nekog Ministra ili štatijaznam i onda to pokrene lavinu hapšenja/presuda.
alselone alselone 08:06 24.11.2019

Re: 1

Ali ne padam na foru da na našem, BG Univerzitetu toga nema, jer znam da je ovo vrh ledenog brega.


Nisam rekao da nema nego da ovoliki nivo plagiranja ne bi prošao da nije Siniša Mali Političar u pitanju. Makar bi mu rekli da nema proizvođača pamuka u Srbiji pa da to promeni šljive.
looping looping 08:21 24.11.2019

Re: 1

Nisam rekao da nema nego da ovoliki nivo plagiranja ne bi prošao da nije Siniša Mali Političar u pitanju. Makar bi mu rekli da nema proizvođača pamuka u Srbiji pa da to promeni šljive.

Ja mislim da bi ovoliki nivo plagiranja prošao i da jeste prošao mnogo puta pre Siniše Malog.
Ali dobro, razlike u mišljenjima su OK.
alselone alselone 08:25 24.11.2019

Re: 1

Ja mislim da bi ovoliki nivo plagiranja prošao i da jeste prošao mnogo puta pre Siniše Malog.


Kako imaš hrabrosti za ovako smelu tvrdnju kad do pre tri dana nisi imao pojma uopšte šta je to plagiranje?
looping looping 08:36 24.11.2019

Re: 1

alselone
Ja mislim da bi ovoliki nivo plagiranja prošao i da jeste prošao mnogo puta pre Siniše Malog.


Kako imaš hrabrosti za ovako smelu tvrdnju kad do pre tri dana nisi imao pojma uopšte šta je to plagiranje?

Što postavljaš pitanja kad znaš sve odgovore?

Znaš da nemam hrabrosti, znaš da ne znam šta je plagiranje...
Lako je tebi kad sve znaš. Mi ostali moramo tebe da pitamo.
alselone alselone 08:39 24.11.2019

Re: 1

Što postavljaš pitanja kad znaš sve odgovore?

Znaš da nemam hrabrosti, znaš da ne znam šta je plagiranje...
Lako je tebi kad sve znaš. Mi ostali moramo tebe da pitamo.


Kako nemaš hrabrosti, pa nego šta nego imaš. Čovek bez velike hrabrosti se ne bi toliko zaletao u nešto o čemu nema pojma samo da bi odbranio ludaka na vlasti.
looping looping 08:43 24.11.2019

Re: 1

alselone
Što postavljaš pitanja kad znaš sve odgovore?

Znaš da nemam hrabrosti, znaš da ne znam šta je plagiranje...
Lako je tebi kad sve znaš. Mi ostali moramo tebe da pitamo.


Kako nemaš hrabrosti, pa nego šta nego imaš. Čovek bez velike hrabrosti se ne bi toliko zaletao u nešto o čemu nema pojma samo da bi odbranio ludaka na vlasti.

Kako ja to nekoga branim? Tako što kažem da ima još takvih?
alselone alselone 08:49 24.11.2019

Re: 1

Kako ja to nekoga branim? Tako što kažem da ima još takvih?


De, de.
mirelarado mirelarado 09:06 24.11.2019

Re: 1

maksa83
Ali ne padam na foru da na našem, BG Univerzitetu toga nema, jer znam da je ovo vrh ledenog brega.

Konačno lupinže da ne lupiš.

Da, zbog toga što takvih stvari ima u društvenim naukama iha-ha na BG U. i jeste bio ovako tuc-muc-oću-neću, pošto ima tu putera na glavama, tako da npr. potpuni mufljuz može da dogura i do Akademika:

Akademik s jednom monografijom.


Ima, nažalost, takvih akademika i emeritusa još.
inspirativan09 inspirativan09 09:13 24.11.2019

Re: 1

looping
alselone
Što postavljaš pitanja kad znaš sve odgovore?

Znaš da nemam hrabrosti, znaš da ne znam šta je plagiranje...
Lako je tebi kad sve znaš. Mi ostali moramo tebe da pitamo.


Kako nemaš hrabrosti, pa nego šta nego imaš. Čovek bez velike hrabrosti se ne bi toliko zaletao u nešto o čemu nema pojma samo da bi odbranio ludaka na vlasti.

Kako ja to nekoga branim? Tako što kažem da ima još takvih?

Da.
looping looping 09:30 24.11.2019

Re: 1

inspirativan09
looping
alselone
Što postavljaš pitanja kad znaš sve odgovore?

Znaš da nemam hrabrosti, znaš da ne znam šta je plagiranje...
Lako je tebi kad sve znaš. Mi ostali moramo tebe da pitamo.


Kako nemaš hrabrosti, pa nego šta nego imaš. Čovek bez velike hrabrosti se ne bi toliko zaletao u nešto o čemu nema pojma samo da bi odbranio ludaka na vlasti.

Kako ja to nekoga branim? Tako što kažem da ima još takvih?

Da.

Jesi li ti nečiji dupli nalog ili neko ko brzo konta? Mislim, od juče?
Ili ni jedno ni drugo?
alselone alselone 14:10 23.11.2019

Malo i muzike

Holandjani pevaju Jutros mi je ruža procvetala, sviraju na flašama i imaju izgovor bolji od našeg nesuđenog kralja.

mariopan mariopan 14:27 23.11.2019

Re: Malo i muzike

alselone
Holandjani pevaju Jutros mi je ruža procvetala, sviraju na flašama i imaju izgovor bolji od našeg nesuđenog kralja.




Volim kad stranci tako lepo govore srpski. Uvek mi je zanimljivo da ih cujem a ovi još i lepo pevaju.
alselone alselone 14:29 23.11.2019

Re: Malo i muzike

Čuj ovu verziju. Iskoči mi sa strane u related.

milisav68 milisav68 15:49 23.11.2019

Re: Malo i muzike

alselone
Čuj ovu verziju. Iskoči mi sa strane u related.

Nemo`ž to bez Lepe (originala), i to onako uživo na jen-dva uz lošu pratnju.


Atomski mrav Atomski mrav 16:03 23.11.2019

Re: Malo i muzike

Volim kad stranci tako lepo govore srpski. Uvek mi je zanimljivo da ih cujem a ovi još i lepo pevaju.


Posebno ako je u pitanju npr. kineski ambasador ili japanski ataše za kulturu jer su njihovi jezici toliko različiti od indoevropskih jezika.

Čuo sam trenera KK Partizan Trinkijerija kako parla srpski samo tako, ne znam gde je i kad naučio ali kapa dole.
angie01 angie01 16:05 23.11.2019

Re: Malo i muzike

i najbolja verzija:),

alselone alselone 16:06 23.11.2019

Re: Malo i muzike

Nemo`ž to bez Lepe (originala), i to onako uživo na jen-dva uz lošu pratnju.


Lepava kad zapeva, svima nam je lepo.
angie01 angie01 16:15 23.11.2019

a evo i preporuka

za utorak,...doduse sa antisrpske sbb, al zanemarite taj detalj:),

Mega-diplomac-dokumentarac-o-studijama-Stefanovica-i-Megatrendu-u-utorak-u-20h.html
inspirativan09 inspirativan09 16:20 23.11.2019

Re: Malo i muzike

Atomski mrav
Volim kad stranci tako lepo govore srpski. Uvek mi je zanimljivo da ih cujem a ovi još i lepo pevaju.


Posebno ako je u pitanju npr. kineski ambasador ili japanski ataše za kulturu jer su njihovi jezici toliko različiti od indoevropskih jezika.

Čuo sam trenera KK Partizan Trinkijerija kako parla srpski samo tako, ne znam gde je i kad naučio ali kapa dole.

Mislim da mu je mati Hrvatica.
milisav68 milisav68 16:26 23.11.2019

Re: Malo i muzike

Čuo sam trenera KK Partizan Trinkijerija kako parla srpski samo tako, ne znam gde je i kad naučio ali kapa dole.

Odavno , odmalena, majka mu je iz Hrvatske, a baba iz Boke Kotorske (otac amerikanac italijanskog porekla).
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:35 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

angie01
za utorak,...doduse sa antisrpske sbb, al zanemarite taj detalj:),

Mega-diplomac-dokumentarac-o-studijama-Stefanovica-i-Megatrendu-u-utorak-u-20h.html

Eto tebi veselja.
Uživaj.
vcucko vcucko 16:51 23.11.2019

Re: Malo i muzike

Atomski mrav
Volim kad stranci tako lepo govore srpski. Uvek mi je zanimljivo da ih cujem a ovi još i lepo pevaju.


Posebno ako je u pitanju npr. kineski ambasador ili japanski ataše za kulturu jer su njihovi jezici toliko različiti od indoevropskih jezika.

Čuo sam trenera KK Partizan Trinkijerija kako parla srpski samo tako, ne znam gde je i kad naučio ali kapa dole.

Trinki ima Ex-Yu korena, majka Hrvatica, baka Crnogorka, tako nešto.
angie01 angie01 17:26 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Eto tebi veselja.
Uživaj.


ne znam huci- stavrno si napaljeni glupson,
sto bi za mene- koja sam druga prica kako maliciozno kazes, bilo eksluzivno veselje nesto sto devastira drustvo u mojoj zemlji-ono opasno ga ugrozava, ponizava, vara i unistava- a tebi bi recimo to isto bio antisrpski smor- a ti si navodno cuvar Srbije, a ja izdajnik.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:44 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

tebi bi recimo to isto bio antisrpski smor-

Nije antisrpski nego samo smor.

Šta ćeš da čuješ, da se na Megatrendu poklanjaju diplome?
Nisi znala?

Najekskluzivnija stvar koja može da se čuje je da je dobio diplomu a da je nije platio, a ako ti iznenađenje bude da ju je dobio a nije učio, onda uživaj.

Kad neko prilikom odabira fakulteta ima među opcijama Megatrend, on je time sve o sebi rekao, sve ostalo je nebitno.

Ali je zgodno za senzaciju, pa, uživaj.
angie01 angie01 18:26 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Nije antisrpski nego samo smor.


nije smor- nego prevara nekog ko je na najvisim funkcijama u drzavi- a placaju ga gradjani- ima lazni doktorat,...ali zato ima i laznu diplomu osnovnih studija- to je skandal za koji svuda u uredjenom drustvu pada ceo sistem izgradjen na takvim mutljavinama,...a tebi, cuvaru Srbije-je to samo smor:)))

ti bi prvi trebalo da si zainteresovan da se takve kriminalne radnje- ako brines za svoju zemlju- ponizavanje i ismevanje obrazovanja, znanja i zvanja, javno razotkriju,..a ne da ti je to smor ( i da optuzujes druge, da im je to zabavna senzacija za uzivanje, jer su sta, zlonamerni)...jer si to vec znao- pa sta si onda ti, kolaboracionista,..znas, ali nije bitno, jer si pristao na tako nesto.
mariopan mariopan 20:35 23.11.2019

Re: Malo i muzike

milisav68
alselone
Čuj ovu verziju. Iskoči mi sa strane u related.

Nemo`ž to bez Lepe (originala), i to onako uživo na jen-dva uz lošu pratnju.



Jeste, Lepa to bas lepo peva ali Amira ima prelep, kristalno čist glas. Prelepo, uzivanje je bilo slušati sve verzije.
docsumann docsumann 20:51 23.11.2019

Re: Malo i muzike

Jeste, Lepa to bas lepo peva ali Amira ima prelep, kristalno čist glas.


kristalno čisti glasovi su precjenjeni

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana