Astronomija| Biz| Budućnost| Kultura| Muzika

Dogodine u Prizrenu

Srđan Fuchs RSS / 06.01.2020. u 09:47
 
 
Svega dva blogera veruju u "Догодине у Призрену". Damn Serbian lefties! Podguzne muve kolonizatorske! 
 
 
Nego, zanimljivo koliko u srpskom društvu vlada duboka depresija, kada smaknuće jednog war thug-a, u rangu Arkana; svi - uključujući profesore Univerziteta - doživljavaju kao krah sveta, III rat, nuklearni holokaust... U sve nas kao da je ušao vučićitis i patetični duh samoporaženosti, unutarnjeg ogorčenja i očajne želje da se ide linijom manjeg otpora. Strašno kako Srbija, trenutno, nema taj unutrašnji momenat mangupluka, bezobrazluka i nagona za samoodržanjem! Mi želimo da legnemo u krevet, pokrijemo se preko glave, ugasimo svetlo i čekamo veliku eksploziju jezive jasnosti i vatre od spolja... 
 
 
... U međuvremenu, odličan Arets 
 https://www.haaretz.com/us-news/.premium-trump-s-impulsive-soleimani-strike-is-a-gift-for-iran-1.8354152

 

PS. Nemir Božji, Hristos se rodi. ;)
 
 Над литицама, над кланцима

Духови круже
Њих се не тичу пролазни заноси.

Они бдију да мутноћа не напусти свет
Да се реке не расане у гломазним токовима
И да облаци не одбегну у старо издајство.

Јер страшно би било (веле)
Као некад, у почетку векова,
Да се расани и разгали -
Да се небески свод ослободи украса,
Да тице залупају прозрачним крилима о ведрину
Да плава звонкост зажубори отровно

И језива јасност настане.

stanislav-vinaver.jpg
Post-PS. Мех, да. Сконтао сам зашто ме више једи Лијева нег' Десна јудеофобија. Десна је некако приглупаста и површна и од ње то једноставно очекујеш све време, тако да те некада изненади када се из очекиване глупости роди нешто квалитетно и вредно пажње. Код Лијеве је другачије - она је интелигентнија, дубља, концизнија, ученија; те самим тим и перфиднија и опакија и више изненађујућа и болна када је обузме дух opaque-еске. Зато и више боли Њен пад у зло. Међутим, у истој Лијевици постоји и, неозлеђен идеолошким заслепљењима, редак дух доброте, отворености и чисте емоције. Зато ју је тешко напустити. 
 
 
last-known-photo-Nikola-Tesla.jpg
 נשבר לב - This photo was taken in 1943. He died alone in a hotel room at the New Yorker on January 7, 1943


Komentari (444)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:07 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

predatortz
obe strane su se spremale na krvav obračun i to su se Srbi gotovo sigurno prvi počeli spremati


Voleo bih neki dokaz za ovo.


nemam dokaz.. samo niz anegdota iz BL koje su jasno ukazivale da su tu Srbi itekako uzeli u posao da istjeraju sve što nisu Srbi.. to znam..

po mom mišljenju najzdravije je objanisti sebi da smo se poklali, nema ko je prvi, svi smo očito htjeli da se pokoljemo..
sad se svi intenzivno mrzimo..
oni nas a i mi njih..
meni se kosa na glavi diže od onih zabrađenih žena a iskreno mi je mučno i da čujem mujezina iako mi recimo u Maroku ne bi smetao..
prajmovani smo na to i sad je kasno..
ali ako mislimo tamo da opstanemo moraćemo nekako drugačije..
sad kako je bukvalno bi se sutra poklali da nas puste..
meni su tamo još ostali mama i tata i solidna količina nekretnina.. mama i tata neće nikud.. ali ni iza njih neće ostati niko..
tako da je meni lako da se pomirim..
ali šteta je..
ne znam šta da ti kažem.. nema tu sreće ali bi je možda moglo biti ako bi se prestalo prekopavati ko je kriv.. nismo mi njima nešto ostali dužni tako da bi trebali biti sposobni da okrenemo novi list..
za njih nažalost nisam sigurna da to uopšte žele niti mi je jasno koja je tačno njihova vizija (osim da se mi svi iselimo)
freehand freehand 11:07 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

predatortz
A Arkan je u Zvornik došao - kako?


I ovo ide u prilog onome što ja tvrdim - mi, Srbi u Bosni, nismo početak rata dočekali sa organizovanim paravojnim i parapolicijskim strukturama. Da jesmo, ne bi trebao da dolazi Arkan.

Nego se skupilo troje komšija pa kažu - šta ćemo, kud ćemo, pobiće nas balije, imal neko Harkanov broj? Ima Pero, dajde zovi Peru, Pero možeš li bolan pozvat Harkana, pitaj pošto? Tri milje, saćemo nas trojica skupit a kako ćemo vezu s policijom, kako ćemo vojsku zaobići? E ima Steva nekog pašu tamo u TO...

Pa ne ide to tako, druže. Dođe harkan a policija i vojska nemaju popjma...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:08 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

alselone
te tako ako možeš da iskuliraš iskuliraj..


ne mogu da pazim na čije postove odgovaram a na čije ne

smara me da pregledam ko je šta napisao i pazim da ne odgovorim na nečiji post..

a ne smara te da kažeš kako sam ipak ja taj koji tebe vija iako je obrnuto (onda te smara kada ti kažem da tako jeste)


aman pa ja na tvoj komentar o igricama odgovaram sa ej pa nije tako i to je vijanje?
dočim si ti ovde nešto konstruktivno došao da mi kažeš?
ovde bi ti rekli get over yourself
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:10 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

newimprovedtadejus
alselone
te tako ako možeš da iskuliraš iskuliraj..


ne mogu da pazim na čije postove odgovaram a na čije ne

smara me da pregledam ko je šta napisao i pazim da ne odgovorim na nečiji post..

a ne smara te da kažeš kako sam ipak ja taj koji tebe vija iako je obrnuto (onda te smara kada ti kažem da tako jeste)


aman pa ja na tvoj komentar o igricama odgovaram sa ej pa nije tako i to je vijanje?
dočim si ti ovde nešto konstruktivno došao da mi kažeš?
ovde bi ti rekli get over yourself


ispravka..
nisam ti čak rekla ej nije tako nego čekaj da ti dijete poraste pa ćete..
jeste, to je bilo tako puno zle namjere da nije ni čudo što nisi izdržao da ne detoniraš..
kako bilo..
oladi malo pa ako možeš za neko vrijeme doći da komuniciraš normalno super..
a ako ne možeš..
a jebajiga
golem je internet, ja da se preganjam ne merem
predatortz predatortz 11:11 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

za njih nažalost nisam sigurna da to uopšte žele niti mi je jasno koja je tačno njihova vizija (osim da se mi svi iselimo)


Tu viziju je napisao Alija u deklaraciji. Bosna - zemlja političkog islama koji dominira.
alselone alselone 11:14 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

aman pa ja na tvoj komentar o igricama odgovaram sa ej pa nije tako i to je vijanje?
dočim si ti ovde nešto konstruktivno došao da mi kažeš?
ovde bi ti rekli get over yourself


a za dva dana kada si opet došla u sred neke leve diskusije da mi opet kažeš kako nisam bio u pravu bio u onoj tamo diskusiji i da si tek sada ljuta jer si shvatila u medjuvremenu koliko si ti bila u pravi a koliko ja nisam?

moraš smoći snage da nađeš duševni mir ako ti neko na internetu kaže kako nisi u pravu
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:18 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

predatortz
za njih nažalost nisam sigurna da to uopšte žele niti mi je jasno koja je tačno njihova vizija (osim da se mi svi iselimo)


Tu viziju je napisao Alija u deklaraciji. Bosna - zemlja političkog islama koji dominira.


moguće..
na pratim politiku u SA otkad nisam u Bosni mada znam kako stvari stoje u BL..
ja kad me pitaju kažem da se u Bosnu na vraćam..
mada ponekad razmišljam da možda i bih al sa arsenalom dugih cijevi..
pa onda opet sebi kažem a šta će mi da mi unuci dolaze tu gdje treba arsenal da držim da bih bila iole sigurna..
šta znam..
i muža sam navukla da obavezno odemo u hodanje po brdima iznad BL i to tamo jeste zaista ljepota rijetkog kalibra u Evropi..
ne znam, nisam optimista, treba reći kako stvari stoje ali ne vidim nikakvu korist od tog raskopavanja ko je kriv..
samo prića o budućnosti mi ima smisla
predatortz predatortz 11:20 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

samo prića o budućnosti mi ima smisla


Razumem o čemu govoriš.

No, tu priču je prvo probao Aleksandar I, a nakon njega i Tito.

Oba puta se u krvi završila.

freehand freehand 11:24 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

mada ponekad razmišljam da možda i bih al sa arsenalom dugih cijevi..
pa onda opet sebi kažem a šta će mi da mi unuci dolaze tu gdje treba arsenal da držim da bih bila iole sigurna..

Strah je karta na koju osvetnici i koljači igraju. Ziheraši koji igraju na najniže instinkte.
milisav68 milisav68 12:03 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

A koštalo nas (Srbe) kao svetog Petra kajgana, izgubili zbog toga kralja, silno vreme, čak i dobar glas, ni za šta.

Pa nije ni za šta (gledaš na to današnjim očima).

Tadašnjoj Srbiji je to bio jedini izlaz na more/luku - da se graniči sa (pravoslavnom, u to vreme veoma bitno) Grčkom.

Još od Karađorđa i Miloša nas je Austrougarska ucenjivala, čak je malo falilo da izbije rat 1906. godine (carinski je trajao do 1911. dok se nisu umešale Francuska i Engleska)

E sad, druga je stvar što se to nije svidelo Albancima, jer nisu više mogli da se iživljavaju (pa su zbog toga bile i osvete), a Makedonci su morali da nas trpe jer smo bili najmanje zlo po njih (u odnosu na Bugare i pomenute Albance).

Ono jeste da nam tim više liči na uličnu bandu iz Bronx-a, ali jbg to valjda mora tako. Neće bela srpska (uopšte evropska) deca da uče to jump, razmaženo to.

I meni je bezveze, nekako nije to moj tim.

A bela srpska deca neće da treniraju, menadžeri im napune glavu da su zvezde, i što onda da se muče.



Skoro videh da je Miljenović (čudo od deteta ) zaglavio u OKK Beogradu sa 26 godina, a kad je trebao da dođe u Partizan, tražio silne pare i minutažu, pa ga Dule odjebo.

Repku će da gledamo još ovo leto na turniru i verovatno na Olimpijadi i to je to.
predatortz predatortz 12:30 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

ili ako hoćeš, Srbi su u okviru JNA od početka bili spremni da krvavo uguše bilo kakve pomisli o otcjepljenju i vjerovatno i mislili ma ne mogu nam ovi ništa..


Kad smo kod otcepljenja, stvari stoje ovako:

U Ustavu BiH jeste postojala mogućnost, sa nedovoljno preciznim objašnjenjem da li o tome odlučuju narodi kao nosioci suvereniteta, ili građani. Ono što je definitivno, i lako proverivo, je činjenica da je BiH nije referendumom odlučila, upravo po tom Ustavu, da napusti Jugoslaviju.

Uslov je bio da na raferendum izađe 2/3 osoba sa pravom glasa, od kojih isti procenat, dakle najmanje 2/3 mora da se izjasni za predlog kako bi se referendum smatrao uspešnim.

Srbi nisu izašli na referendum o nezavisnosti, a ukupan broj izašlih je bio oko 63%, što je manje od potrebnih 66% i nešto preko.

Tako da BiH nikad nije izglasala nezavisnost na zakonit način. A kada na nezakonitim odlukama, već u startu pokazujući samovolju i ignorisanje volje jednog naroda, trasiraš put - taj put mora ići u pogrešnom smeru.
maksa83 maksa83 12:31 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

predatortz predatortz 12:33 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

Meanwhile...


I?

Odlikovala ga je jer je ministar u Vladi Srbije. Da si ti trenutno na toj funkciji, dobio bi odlikovanje.

maksa83 maksa83 12:36 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

Odlikovala ga je jer je ministar u Vladi Srbije. Da si ti trenutno na toj funkciji, dobio bi odlikovanje.

Koji je to suludi automatizam po kome Ministar u Vladi Srbije (sve i da nije debil Vulin) treba da dobije bilo kakav orden?
predatortz predatortz 12:40 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

maksa83
Odlikovala ga je jer je ministar u Vladi Srbije. Da si ti trenutno na toj funkciji, dobio bi odlikovanje.

Koji je to suludi automatizam po kome Ministar u Vladi Srbije (sve i da nije debil Vulin) treba da dobije bilo kakav orden?


Nikakav. Vulin je u strategiju odbrane stavio i RS. Sa stanovišta Vlade RS to zaslužuje odlikovanje.

Da ne bude zabune, u toj strategiji jasno piše da će Srbija poštovati Dejtonski mirovni sporazum, suverenost BiH u njenim međunarodno priznatim granicama, ali se zalagati za očuvanje RS u okviru tog sporazuma i njenih ustavnih nadležnosti.

To jeste srpski nacionalni interes, pa to što ga je izrekao Vulin ne menja stvar.
freehand freehand 12:42 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

maksa83
Odlikovala ga je jer je ministar u Vladi Srbije. Da si ti trenutno na toj funkciji, dobio bi odlikovanje.

Koji je to suludi automatizam po kome Ministar u Vladi Srbije (sve i da nije debil Vulin) treba da dobije bilo kakav orden?

Patrijotski zainat?
predatortz predatortz 12:53 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

Patrijotski zainat?



Nikakav inat.

Zašto bi nekom smetalo ako Srbija kaže da će da poštuje suverenu državu, njen ustav, granice, unutrašnju organizaciju, ali će da vodi računa o tome da njeni sunarodnici ne budu uskraćeni za prava koja im pripadaju?

Takve stvari praktikuju sve zemlje koje imaju sunarodnike van granica matice.

freehand freehand 13:18 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

predatortz
Patrijotski zainat?



Nikakav inat.

Zašto bi nekom smetalo ako Srbija kaže da će da poštuje suverenu državu, njen ustav, granice, unutrašnju organizaciju, ali će da vodi računa o tome da njeni sunarodnici ne budu uskraćeni za prava koja im pripadaju?

Takve stvari praktikuju sve zemlje koje imaju sunarodnike van granica matice.


To ko preambula Strategije odbrane, dizvineš. Nijedna normalna zemlja i normalni pisci te strategije ne bi u strategiji odbrane pominjali nijednu stranu državu ne bi u njoj direktno navodili. A niko normalan ne bi budalu od ministra za to još i odlikovao, al dobro sad.
predatortz predatortz 13:24 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

Nijedna normalna zemlja i normalni pisci te strategije ne bi u strategiji odbrane pominjali nijednu stranu državu ne bi u njoj direktno navodili.


Grešiš. Strategija i služi da predvidi izazove, te da ih, koliko je to moguće, predupredi.

Srbija se suočava sa izazovom nasrtaja na srpske zajednice u CG, Hrvatskoj, BiH u kojoj se kontinualno osporava Ustav i RS, o Kosovu ne treba da trošim reči.
Zemlja matica je dužna da se odredi o tim stvarima.

Ovo je jedan od retkih dobrih poteza Vlade Srbije.


Edit:

Evo teksta spornog dela:

Očuvanje postojanja i zaštita srpskog naroda gde god on živi, kao i
nacionalnih manjina i njihovog kulturnog, verskog i istorijskog identiteta uslov je
opstanka Republike Srbije, dijaspore i Srba u inostranstvu, te Republike Srpske kao
entiteta u sastavu Bosne i Hercegovine u skladu sa Dejtonskim sporazumom.
Ostvarenjem tog interesa unapređuje se demografski potencijal, jača se nacionalno
jedinstvo, kultura i rodoljublje, i razvija svest o nacionalnom identitetu, uz uvažavanje
prava i kulturnog nasleđa drugih naroda. Na taj način stvaraju se uslovi za koheziju i
razvoj društva, unapređenje položaja i zaštitu prava Srba gde god oni žive, srpskog
kulturnog, duhovnog i istorijskog nasleđa u drugim državama, unapređenje kulturne
razmene, razumevanje i uvažavanje kulturoloških i drugih razlika, te unapređenje
položaja i prava nacionalnih manjina u Republici Srbiji.


Ovo može biti sporno samo onim koji žele da naruše prava koja srpskom narodu sleduju. Srbija ovakvim stavom nije narušila ni jedno pravo drugih naroda u BiH, niti njen suverenitet.
predatortz predatortz 13:57 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

Patrijotski zainat?


Da li je i ovo bilo "patrijotski zainat":

Predsednik Republike Srpske (RS) Milorad Dodik uručio je danas predsedniku Srbije Borisu Tadiću orden Republike Srpske na lenti povodom Dana republike i krsne slave RS - Svetog arhidjakona Stefana.

Vest je iz 2012. godine.

RS će, ko god da u Srbiji bude na vlasti, negovati bliske veze sa maticom. Vlast u Srbiji je odraz volje njenih glasača. Samo glup političar iz RS tu volju može da negira i da odnose Srbije i RS svede na nivo ličnih simpatija ili antipatija. Za RS Srbija je matica, vlasti u njoj su prolazne. Kao i one u RS, uostalom.

freehand freehand 14:03 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali


Da li je i ovo bilo "patrijotski zainat":

Predsednik Republike Srpske (RS) Milorad Dodik uručio je danas predsedniku Srbije Borisu Tadiću orden Republike Srpske na lenti povodom Dana republike i krsne slave RS - Svetog arhidjakona Stefana.

Ma jok, tvoje insistiranje je zainat. Mada, dozvoljavam da ima još onih koji poređenje predsednika države i ministra odbrane - naročito kad je ovaj drugi JUL-ovski nekrst Aleksandar Vučić, koji je po sebi sprdnja sa svime što odbrana predstavlja - smatraju za adekvatno.
Kao što misle da je zato što je njihvom uhu milo normalno da se u krovnom strateškom dokumentu odbrane pominju susedne zemlje.
predatortz predatortz 14:10 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

Kao što misle da je zato što je njihvom uhu milo normalno da se u krovnom strateškom dokumentu odbrane pominju susedne zemlje.


To i nije neka retkost, kada su dokumenti sličnog tipa u pitanju. Primera radi, u sličnom BiH dokumentu se Srbija i Hrvatska pominju kao zemlje koje destabilizuju procese u BiH.
mali_macak mali_macak 14:11 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

freehand
predatortz
Patrijotski zainat?



Nikakav inat.

Zašto bi nekom smetalo ako Srbija kaže da će da poštuje suverenu državu, njen ustav, granice, unutrašnju organizaciju, ali će da vodi računa o tome da njeni sunarodnici ne budu uskraćeni za prava koja im pripadaju?

Takve stvari praktikuju sve zemlje koje imaju sunarodnike van granica matice.


To ko preambula Strategije odbrane, dizvineš. Nijedna normalna zemlja i normalni pisci te strategije ne bi u strategiji odbrane pominjali nijednu stranu državu ne bi u njoj direktno navodili. A niko normalan ne bi budalu od ministra za to još i odlikovao, al dobro sad.

Ozbiljne zemlje štite svoje državljane na bilo kojoj tački sveta - bez izuzetka.
Dakle, u svojoj zemlji, u bilo čijoj zemlji - i na ničijoj zemlji i ničijem moru.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:47 09.01.2020

Re: Doseljeni, odseljeni, protjerani i ostali

predatortz



RS će, ko god da u Srbiji bude na vlasti, negovati bliske veze sa maticom. Vlast u Srbiji je odraz volje njenih glasača. Samo glup političar iz RS tu volju može da negira i da odnose Srbije i RS svede na nivo ličnih simpatija ili antipatija. Za RS Srbija je matica, vlasti u njoj su prolazne. Kao i one u RS, uostalom.


Ovo sto si napisao je apsolutno tacno.
Druga vazna stvar je da je Srbija garant sprovodjenja Dejtonskog mirovnog sporazuma i jedina drzava, uz Rusiju, koja ne insistira na nezakonitim promijenama sporazuma a na stetu RS.
I treca stvar. Jedno podsjecanje za neke od onih koji su bijesni sto vlasti RS imaju dobre odnose sa sadasnjom vlsti u Srbiji. 2012. kad su neki imali umjetnicke porive i crtali qrcice po glasackim listicima Dodik je aktivno ucestvovao u kampanji da ova garnitura ne dodje na vlast.
mali_macak mali_macak 18:50 07.01.2020

M'da!

Pojma nemam o čemu pevaju, no, svejedno!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:53 08.01.2020

Re: M'da!

mali_macak
Pojma nemam o čemu pevaju, no, svejedno!



Unless the Lord builds the house,
Im HaShem Lo Yivneh Bayit

The builders labor in vain.
Shav Amlu Bonav Bo

Unless the Lord watches over the city,
Im HaShem Lo Yishmor Ir

the guards stand watch in vain.
Shav Shakad Shomer

Indeed, he who watches over Israel
Hinei Hinei Lo Yanum

will neither slumber nor sleep.
Lo Yanum v'Lo Yishan
Lo Yanum v'Lo Yishan

Guardian of Israel
Shomer Yisrael

Поезија суштине - ако ти Господ не гради кућу, не'ш је Брале никад изградит'

looping looping 09:36 08.01.2020

Re: M'da!

Srđan Fuchs
mali_macak
Pojma nemam o čemu pevaju, no, svejedno!




Поезија суштине - ако ти Господ не гради кућу, не'ш је Брале никад изградит'


apacherosepeacock apacherosepeacock 12:58 08.01.2020

Shomer Yisrael



Cuando el Rey Nimrod al campo salía
miraba en el cielo y en la estrellería
vido una luz santa en la judería
que había de nacer Abraham Avinu.

Abraham Avinu, Padre querido
Padre bendijo a la luz de Israel.

Luego a las comadres encomendaba
que toda mujer que preñada quedara
si no pariera al punto, la matara
que había de nacer Abraham Avinu.

Abraham Avinu, Padre querido
Padre bendijo a la luz de Israel.

La mujer de Terach quedó preñada
y de día en día le preguntaba
¿De qué tenéis la cara demudada?
ella ya sabía bien qué tenía.

Abraham Avinu, padre querido
Padre bendijo a la luz de Israel.
En fin de nueve meses parir quería
iba caminando por campos y viñas,
a su marido tal ni le descubría
topó una meara, allí lo pariría

Abraham Avinu, Padre querido
Padre bendijo a la luz de Israel.

En aquella hora el nacido hablaba
"Andáos mi madre, de la meara
yo ya topo quién me alejara
mandará del cielo quien me acompañará
porque soy criado del Dios bendito."

Abraham Avinu, Padre querido
Padre bendijo a la luz de Israel
jinks jinks 13:30 08.01.2020

...

Koliko u svemu ovome ima i elemenata sukoba između šiita i sunita. I gde se u tom međumuslimanskom sukobu nalaze Izraelci - kome su istorijski bliži, ili trenutno bar.
maksa83 maksa83 20:27 08.01.2020

Da se ne baci


Onaj mentol s kojim se Radule slika a što ga je principessa ovde slavila a Anonanus tercirao...


freehand freehand 20:29 08.01.2020

Re: Da se ne baci

maksa83

Onaj mentol s kojim se Radule slika a što ga je principessa ovde slavila a Anonanus tercirao...



Domaćica.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:03 08.01.2020

Re: Da se ne baci

maksa83

Onaj mentol s kojim se Radule slika a što ga je principessa ovde slavila a Anonanus tercirao...



Au.
Recite mi da da to nije neka politicarka i da ne odlucuje o necemu vaznom u Srbiji.
mali_macak mali_macak 07:55 09.01.2020

Re: Da se ne baci

maksa83

Onaj mentol s kojim se Radule slika a što ga je principessa ovde slavila a Anonanus tercirao...



Ko je ova, pošto vidim popriličan broj lajkova, a (i) u alijasu joj stoji 'Dr'?
looping looping 08:12 09.01.2020

Re: Da se ne baci

mali_macak
maksa83

Onaj mentol s kojim se Radule slika a što ga je principessa ovde slavila a Anonanus tercirao...



Ko je ova, pošto vidim popriličan broj lajkova, a (i) u alijasu joj stoji 'Dr'?

Neka nacistkinja.
A i ovi što su lajkovali. Ima ih dosta.

PS.
I Mengele je bio Dr.
freehand freehand 21:17 08.01.2020

Palestinian undeground



P.S. Makso, što ovaj ne radi?
angie01 angie01 21:50 08.01.2020

Re: Palestinian undeground




ne radi, jer imas previse andramolja u adresi.
freehand freehand 21:54 08.01.2020

Re: Palestinian undeground

angie01



ne radi, jer imas previse andramolja u adresi.

Ne, drugo je nešto u pitanju, no nebitno. Hvala.
angie01 angie01 22:17 08.01.2020

Re: Palestinian undeground

Ne, drugo je nešto u pitanju,


sta?

primetila sam, da kada se ubaci ta neka drugacka verzija adrese u youtube ikonicu, nece da radi, a kraca verzija hoce,

recimo, ti si postavio,


http://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=M-R8S7QwO1g&feature=emb_logo



a ja,

http://www.youtube.com/watch?v=M-R8S7QwO1g

...znaci, imas visak andramolja:)
freehand freehand 22:21 08.01.2020

Re: Palestinian undeground

angie01
Ne, drugo je nešto u pitanju,


sta?

primetila sam, da kada se ubaci ta neka drugacka verzija adrese u youtube ikonicu, nece da radi, a kraca verzija hoce,

recimo, ti si postavio,


http://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=M-R8S7QwO1g&feature=emb_logo



a ja,

http://www.youtube.com/watch?v=M-R8S7QwO1g

...znaci, imas visak andramolja:)

Sad kad sam kopirao od tebe uspelo je. Pre toga, kopirano sa YT nije htelo. Nebitno, hvala još jednom.
angie01 angie01 22:33 08.01.2020

Re: Palestinian undeground

Sad kad sam kopirao od tebe uspelo je


...eto vidis...:)
Atomski mrav Atomski mrav 00:18 09.01.2020

Re: Palestinian undeground

Less is more.
freehand freehand 00:19 09.01.2020

Re: Palestinian undeground

Atomski mrav
Less is more.

A i dvaput je dvaput
docsumann docsumann 19:28 10.01.2020

Re: Palestinian undeground

: Palestinian undeground


ovaj set je stvarno svjetski odrađen i ekipa na žuraji je totalno opuštena.
volio bih da sam se tuda promuvao...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana