Astronomija| Biz| Budućnost| Energetika| Film

Američki Evangelisti su duboki antisemiti

Srđan Fuchs RSS / 09.01.2020. u 11:34

1291822317.jpg

I, da li je Izrael toga svestan?

Suština takozvanog hrišćanskog cionizma je u maksimalističkim interpretacijama Biblije, po kojima ceo Izrael treba da se vrati u postojbinu, a onda dve trećine da strada u nuklearnom holokaustu a poslednja trećina da se obrati u evangelizam te da američki fundamentalisti konačno budu mirni... 

A gde je tu naš Mister Bibi?

images?q=tbn:ANd9GcQGSDcD5dNynxsYf81XxvF-VHkbPYPNBhZAOZ--gcwURl5g2-Jk&s 

 

 

Mister Bibi veruje, kao i njegov politički mentor, Arik Šaron, da može do u nedogled jahati lava - I take Zion, I ride the lion. Ono što se nameće kao utisak, međutim, je da Izraelu izmiču uzengije kojima se jahač drži za životinju; ili opet - jahač nešto zna, ili nešto želi? Ima li svoju agendu, ili se osilio, zaboravivši sebe i jašući na kraljevskoj životinji sve dalje i dalje?

index.jpg

Odakle evangelisti u Izraelu i u njegovoj prestonici - koju su upravo oni priznali nedavno - Jerušalaimu?

Da bi se to razumelo, važno je razumeti Benjaminov odnos prema realnosti i prema ideološkom sukobu koji postoji unutar samog Cionističkog pokreta. Pominjao sam to na nekom od ranijih mrežnih unosa: postoje dva pokreta unutar državničke ideje kod Јеврејског народа. Jedan je socijalistički i po svemu je sličan socijalističkom pokretu kod Južnih Slovena - čak je i bio vrlo blizak južnoslovenskom socijalističkom pokretu, pa, sigurno dobrih 70-ak godina dok nije došlo do egzistencijalnog razlaza između dva lidera, Josipa Broza Tita i Davida Ben Guriona, negde 1950-ih godina. Ovaj break-up, raskid, je kulminirao 1967. kada se Jugoslavija g. Broza i u celosti stavila na stranu Arapskog Sveta. U osnovnom, suština izraelskog socijalističkog pokreta se može ogledati u sintezi određenih misli njenog principijelnog vođe kroz turbulentna vremena osamostaljenja, Davida Ben Guriona:

"Ako stručnjak kaže da se nešto ne može uraditi, nađi drugog stručnjaka."

"Ko god da ne veruje u čuda, nije realista."

"Hrabrost je... Znanje da se plašite pred onim čega se treba plašiti, i da budete neustrašivi pred onim čega nema razloga plašiti se."

"Izrael je stvorio novi imidž građanina u svetu - radnog čoveka sa intelektualnim vrlinama, neustrašivog pred zahtevima oružane borbe kao herojskog znalca."

"Patnja čini ljude većima, a njeno podnošenje i mudrima. Mi smo se svojski napatili. Imali smo nekada poruku da prenesemo svetu, ali smo u njenom prenošenju presečeni napola. Zato ćemo sada porasti na milione, i dovršiti prenošenje te poruke."

"Budućnost Izraela je u kultivizaciji pustinje i u racionalizaciji upotrebe vode. Sa ovim znanjem naš rast će biti obezbeđen. Kada naši arapski susedi budu videli naš uspeh, poželeće da nam se priključe."

"Izrael nisu teritorije, već njegovi ljudi - a imamo ljude iz celog sveta."

Kada je pobedio u ratu Osamostaljenja, David Ben Gurion je vojno razoružao paravojne jevrejske snage, sledbenike drugog pravca, revizionizma. Među razoružanima i oštećenima bio je i profesor Bencion Netanijahu... 

Profesor Benci je sebe smatrao jednim od principijelnih desničarskih vođa  frakcije cionizma, u rangu samog Ze'eva (Vladimira Jevgenijeviča) Žabotinskog - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ze'ev_Jabotinsky , iako današnji istoričari opovrgavaju ovu ulogu profesora Netanijahua. Kako god, Bencion sa svojom mladom devojkom Cilom Segal, ćerkom telavivskih američkih pionira, već 1940. dolazi u Sjedinjene Države i još tada prepoznaje značaj lobiranja. Bencion se stavlja na raspolaganje Jevrejskoj Agenciji i vođstvu Ben Guriona. Svi lideri ranog Jišuva (Jevrejska naseobina u Britanskoj Palestini) uviđaju rađanje nove supersile i sve karte bacaju na američkog aduta i lobistiku. 1948. nakon brojnih putovanja i predavanja u Sjedinjenim Državama, porodica Netanijahu se vraća u novostvorenu Državu Izraela. 1949. se rađa Benjamin. Kada uvidi da je pokret revizionizma stavljen na margine društvenih zbivanja, profesor Netanijahu vodi porodicu u Ameriku 1964., sam dobija nameštenje na Kornel Univerzitetu. Mladi Bibi počinje svoje američke dane. 1967., nakon krize u zemlji, roditelji mu ne dopuštaju kao maloletnom učešće u ratu. Ipak, naredne godine Benjamin dolazi u zemlju i stavlja se pod komandu svog starijeg brata, Jonatana Jonija, legendarnog komandosa IDF-a. Nakon 4-ogodišnje službe u elitnim komando snagama IDF-a, profesor Bencion vraća Bibija na studije u Ameriku. Mladić upisuje arhitekturu na MIT-u 1972. da bi već naredne godine prešao na biznis menadžment. Kao sjajan student, talentovani Bibi počinje da radi, prvo honorarno a potom i profesionalno, u Bostonskoj konsultantskoj grupi. Tamo sreće najuticajnije ljude, uglavnom iz Republikanske stranke, Amerike svog vremena. 1977. revizionisti u Izraelu, desničarski pandan američkim Republikancima, dolaze na vlast. Pred Bibijem se otvara univerzum mogućnosti i šanse za uspeh. Doktorirajući na Harvardu biznis i menadžment, Benjamin Netanijahu je jedan od najradije viđenih izraelskih Amerikanaca na dvorovima američke elite. What could have possibly gone wrong?

 

--- 

 

Čitajte ovaj blog, Dilan Dog i Marti Misterija u zajedničkoj operaciji za spasenje Čovečanstva... 

 

 46117440._SX318_.jpg

 



Komentari (204)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:12 13.01.2020

Re: War is a Racket

maksa83
Pomislio sam "nemoguće da je ovo prva rasprava na tu temu na Internetu" i naravno da nije, postoje neki threadovi na Quori, a na srpskom postoji ovo - DA LI SU KARTONI ZA JAJA ZAISTA DOBRA ZVUČNA IZOLACIJA?, s tim da treba imati u vidu da je to firma koja prodaje pravu zvučnu izolaciju.

Kako god, taj mit sa izolacijom kutijama za jaja potiče iz šezdesetih i sedamdesetih (mi smo kod Save Svinjara probali osamdesetih) unutra je i link na PDF sa istraživanjem tj. pravim testiranjem: Egg Crates Sound Absorption Test


dobro i šta kaaaaaaaaaaže?
jel radi il ne radi?
maksa83 maksa83 10:48 13.01.2020

Re: War is a Racket

dobro i šta kaaaaaaaaaaže?
jel radi il ne radi?

Ako (i samo ako) dobro čitam one tabele rekao bih da kaže da radi dobro - ali za prenošenje jaja, pošto u čujnom opsegu gde se dešava muzika apsorbuje 'nako ne baš sjajno. Npr. koeficijent apsorpcije za 250 Hz mu je 0.07, a to je tu negde oko C4 (ono C na sredina klavira, 261.6 Hz), dakle go k.

Za muzičkoi studio jeste važno da ga akustički iskontrolišeš unutra, ali je takođe važno (važnije?) da ga zvučno izoluješ od spoljne buke. Mislim da adaptirana štala Sava Svinjara po tom pitanju nije baš bila optimalna, ali realno ni nema potrebe, kakvi smo mi svirci bili, svakako je bilo važnije i humanije izolovati Savinu stoku i živinu od našeg sviranja nego obrnuto.
Milan Novković Milan Novković 11:11 13.01.2020

Re: War is a Racket

maksa83
dobro i šta kaaaaaaaaaaže?
jel radi il ne radi?

Ako dobro čitam one tabele rekao bih da kaže da radi dobro - ali za prenošenje jaja, pošto u čujnom spektru gde se dešava muzika apsorbuje 'nako ne baš sjajno. Npr. koeficijent apsorpcije za 250 Hz mu je 0.07, a to je tu negde oko C4 (ono C na sredina klavira, 261.6 Hz), dakle go k.

Za muzičkoi studio jeste važno da ga akustički iskontrolišeš unutra, ali je takođe važno (važnije?) da ga zvučno izoluješ od spoljne buke. Mislim da adaptirana štala Sava Svinjara po tom pitanju nije baš bila optimalna, ali realno ni nema potrebe, kakvi smo mi svirci bili, svakako je bilo važnije i humanije izolovati Savinu stoku i živinu od našeg sviranja nego obrnuto.

Ideja za biznis: Sviram po štalama

Ja sam, u tim ranim radovima, prvo pojačalo drugaru napravio u gimnaziji, dal 2-3 razred, i dal nekih 50-100W (u to vreme si bio faca sa tim snagama). Kutija od crvotočne daske, relativno tanke, ko da ju je ćale još iz Like doneo 1948., testera ona ručna, ćale kupi list pa napravi sam okvir. Sećam se da sam ga držao ispod lavaboa u kupatilo dok sam ga radio, bilo nekako "logično", tamo sa prljavim krpama.

Našao crni skaj u Somboru pa oblepio da izlgeda ko ... pogodi šta

E sad, jedna smo skuckali lovu i za minimalni skup elektronskih delova, pa je sve to išlo bez zaštite protiv kratkog spoja na izlazu ka zvučnicima ...

... kažem pajtosu: nikako ne smeš da napraviš kratak spoj na ovom izlazu, connector bio pouzdan u tom smislu, i pogodi šta je on uradio posle par nedelja

Inače ovaj pajtos mi je bio jedan od dvojice najboljih pajtosa, uvek imao asortiman usnih harmonika, Sonny Boy Williamson mu nije ravan, iako ga ja pitam pre 5 godina i kaže tu je, al mora još malo da radi

Gitare, akustične, električne, al naj strast mu je tad bio go-cart, sećam se da smo obeleli o dnjegovih priča o bešavnim cevima od dur-aluminijuma, motori ....

... a DIY guru, posle kupio sinovima stanove u Novom Sadu popravljajući APN4 motorciklove decenijama pošto im je ukinuta "podrška" ...

Prepametan, simpa tih i neagresivan lik, al, jbg, zgodan, i žene su mu bile prava napast, zaposlio se u firmi gde su u ogromnij većini žene, i eno sad ima povišen pritisak
maksa83 maksa83 11:32 13.01.2020

Re: War is a Racket

a sam, u tim ranim radovima, prvo pojačalo drugaru napravio u gimnaziji, dal 2-3 razred, i dal nekih 50-100W (u to vreme si bio faca sa tim snagama).

Još uvek se prave i prodaju cevna (naravno), i solid state (Č vs P tog sveta) ali i tu i jedne i druge guraju kompjuteri. Npr. ova stvar - Kemper Profiler snimi karakteristike pravog pojačala, dakle uzmeš pravi Maršal/Fender/Orindž/MesaBoogie, ko šta voli, namestiš šta i kako hoćeš, ostaviš Kemper spravu samu sa njim u sobi i kažeš joj "snimaj", i ova krene da pravi razne nesnosne buke i posle par minuta imaš to pojačalo tako podešeno spakovano u onu kutijicu, u koju možeš naravno da smestiš beskonačno (naravno ne beskonačno, ali koliko staviš storidža) takvih setapa/pojačala. Ovo je dovelo do pojave "piraterije pojačala" - kupiš Marshall head od 4K USD i prateće zvučne kutije, izvrtiš dugmiće na pojačalu za zvuk koji ti treba, staviš Kemper i kažeš mu "ukradi", i onda vratiš pojačalo od 4K USD u radnju ("nisam zadovoljan" ). To ako si picajzla pa te ne zadovoljavaju gotovi profili koje možeš da skineš sa Interneta. Bukvalno za nešto preko 1500 EUR imaš kutiju u koju su "spakovani" kubici i kubici i hiljade i hiljade dolara pravih pojačala. Ovo nije nikakva egzotika, to koriste i veliki, a viđam to poslednjih godina kod onih profi bendova ovde što sviraju po corporate žurkama i "urbanijim" svadbama.

nikvet pn nikvet pn 12:56 13.01.2020

Re: War is a Racket

maksa83

svakako je bilo važnije i humanije izolovati Savinu stoku i živinu od našeg sviranja nego obrnuto.


Племенито и увиђавно с ваше стране. Данас је тортура животиња кажњива па ако дочују заштитарке бррр...

Него друго. Ајде познато је да класична музика кравама повећава млечност (наводно) али како делује српски турбо-фолк? Словеначке пливаче тренира Борут Петрич и на сувом тренингу пушта им само то док не попизде, да подигне адреналин. После су у води ко ајкуле, штоперицом доказано.
maksa83 maksa83 13:03 13.01.2020

Re: War is a Racket

Него друго. Ајде познато је да класична музика кравама повећава млечност (наводно) али како делује српски турбо-фолк?

Ne znam za stoku, ali Velika Bela voli tvrđe varijante tješkog mjetala:



katapultican katapultican 13:05 13.01.2020

Re: War is a Racket

newimprovedtadejus
nask
Ovaj baja


Nemam ja taj intelektualni i vremenski kapacitet za sve te bivše službenike amerikanske vlade. Ali onaj baja kojeg sam ja pominjao je između ostalih imao dvojicu teorijskih fizičara u komisiji prilikom odbrane doktorske disertacije na Univerzitetu Amsterdam.


pa ne mora to ništa posebno da znači..
mogao je da primjeni bilo kakvu prostiju matemetičku/statističku metodu na društvene podatke (jel ih tako zovemo) pa bi morao i neki matematičar/fizičar da mu bude u komisiji..
sad što baš dva..
jebaga..
ali to i dalje ne znači ni izdaleka da je u pravu..
tojest vidjeće se ove godine jel bio u pravu a i ako jeste.. opet je možda slučajno u pravu..
nema, jelda, eksperimenta

Mora!
freehand freehand 13:06 13.01.2020

Re: War is a Racket

maksa83
Него друго. Ајде познато је да класична музика кравама повећава млечност (наводно) али како делује српски турбо-фолк?

Ne znam za stoku, ali Velika Bela voli tvrđe varijante tješkog mjetala:




Šipku u butini?
nask nask 13:27 13.01.2020

Re: War is a Racket

Ako (i samo ako) dobro čitam one tabele


Između 500 i 5000Hz ima sasvim pristojnu absorpciju, znači da dempuje u proseku više od polovine zvučne energije. Iz papira se ne vidi kakve su jajokutije koristli i na koji način su postavljene na zidove. Mislim da su to vrlo solidni rezultati za zvučnu izolaciju od 0 dinara.
Milan Novković Milan Novković 13:29 13.01.2020

Re: War is a Racket

nikvet pn
... па ако дочују заштитарке бррр...

Samo se ti sigraj s životom, pa ćeš morati da potegneš za novim nickom, navrat-nanos, ako ti je život mio
freehand freehand 13:36 13.01.2020

Re: War is a Racket

nask
Ako (i samo ako) dobro čitam one tabele


Između 500 i 5000Hz ima sasvim pristojnu absorpciju, znači da dempuje u proseku više od polovine zvučne energije. Iz papira se ne vidi kakve su jajokutije koristli i na koji način su postavljene na zidove. Mislim da su to vrlo solidni rezultati za zvučnu izolaciju od 0 dinara.

Neke radio stanice na taj su način oblagale zidove u studijima, do prilike i budžeta dovoljnog da to uradi profi.
nask nask 13:47 13.01.2020

Re: War is a Racket

pa ne mora to ništa posebno da znači..


Moj komentar je pomalo ironičan, sam naslov On the thermodynamics of war and social evolution mi zvuči urnebesno, mada ako je baja u pravu onda ispadoh arogantna guzica. Iz površnog pregleda vidim da ne predviđa da će baš u 2020. biti belaj ali da je vrlo moguće. Za osnovnu postavku svoje teorije ne koristi baš osnovnoškolsku matematiku/fiziku. Kad vidim gde i kod koga je branio disertaciju ima nečeg u toj njegovoj teoriji. Ovi Niskozemljaši sa ozbiljnim naučnim cv-ovima neće tek tako da vezuju svoje ime sa likovima čija je nauka problematična. Još 353 dana pa ćemo znati na čemu smo. Inače za nas je njegova knjiga Borba za mir (Vechten voor Vrede) o ratu u Bosni verovatno interesantnija.
nask nask 13:52 13.01.2020

Re: War is a Racket

Neke radio stanice


Mi smo svojevremeno tako izolovali podrum našeg omladinskog kluba u mesnoj zajednici. Lupao je tamo Rale (između ostalih i bubnjar Discipline) satima i danima. Niko se nije žalio na buku.
nask nask 13:55 13.01.2020

Re: War is a Racket

ali Velika Bela voli tvrđe varijante tješkog mjetala


Ako se pojavi u Boki Docs je kriv.
maksa83 maksa83 13:56 13.01.2020

Re: War is a Racket

Između 500 i 5000Hz ima sasvim pristojnu absorpciju, znači da dempuje u proseku više od polovine zvučne energije.

C0 na klaviru kreće od 32 Hz i sve odande + cela "prva oktava" (C4) odzvanja k'o luda. To znači da će da reflektuje baseve i tu "prvu oktavu" (koja nije prva nego C4, ali je "srednja" ).

Mislim da su to vrlo solidni rezultati za zvučnu izolaciju od 0 dinara.

Eventualno za onog hučijevog cimera, i to delimično - kad je privodio komšije su čule samo njega (ako nije tenor) a žensku ništa, dakle kooo zna šta su mu mislili...

Ali što kažeš za te pare nek misle šta hoće...
Atomski mrav Atomski mrav 14:10 13.01.2020

Re: War is a Racket

Eventualno za onog hučijevog cimera, i to delimično - kad je privodio komšije su čule samo njega a žensku ništa, dakle kooo zna šta su mu mislili...


Pa dobro, to u stvari i nije loše ispalo - diskrecija zagarantovana a komšije bar znaju da je to bio on, da ne pomisle da izdaje stan/sobu za te potrebe...
cassiopeia cassiopeia 14:19 13.01.2020

Re: War is a Racket


Milan Novković
sigraj


Od kad nisam čula ovu reč, moja baka Bosiljka je to redovno koristila.
Atomski mrav Atomski mrav 14:33 13.01.2020

Re: War is a Racket

Od kad nisam čula ovu reč, moja baka Bosiljka je to redovno koristila.

Moja ćerka je koristi, pokupila je to od dede a meni je baš simpatično i neću da je ispravljam.
katapultican katapultican 14:57 13.01.2020

Re: War is a Racket

maksa83
Između 500 i 5000Hz ima sasvim pristojnu absorpciju, znači da dempuje u proseku više od polovine zvučne energije.

C0 na klaviru kreće od 32 Hz i sve odande + cela "prva oktava" (C4) odzvanja k'o luda. To znači da će da reflektuje baseve i tu "prvu oktavu" (koja nije prva nego C4, ali je "srednja" ).

Mislim da su to vrlo solidni rezultati za zvučnu izolaciju od 0 dinara.

Eventualno za onog hučijevog cimera, i to delimično - kad je privodio komšije su čule samo njega (ako nije tenor) a žensku ništa, dakle kooo zna šta su mu mislili...

Ali što kažeš za te pare nek misle šta hoće...

Ti možeš da čuješ 32 Hz?
Ima nekih koji mogu još niže.
Naviše, mislim, da ne mogu da čujem išta iznad 7 do 8 kila.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:01 13.01.2020

Re: War is a Racket

nask
pa ne mora to ništa posebno da znači..


Moj komentar je pomalo ironičan, sam naslov On the thermodynamics of war and social evolution mi zvuči urnebesno, mada ako je baja u pravu onda ispadoh arogantna guzica. Iz površnog pregleda vidim da ne predviđa da će baš u 2020. biti belaj ali da je vrlo moguće. Za osnovnu postavku svoje teorije ne koristi baš osnovnoškolsku matematiku/fiziku. Kad vidim gde i kod koga je branio disertaciju ima nečeg u toj njegovoj teoriji. Ovi Niskozemljaši sa ozbiljnim naučnim cv-ovima neće tek tako da vezuju svoje ime sa likovima čija je nauka problematična. Još 353 dana pa ćemo znati na čemu smo. Inače za nas je njegova knjiga Borba za mir (Vechten voor Vrede) o ratu u Bosni verovatno interesantnija.


previđaš činjenicu da će profani prirodnih nauka vrlo rado biti članovi komisije za (korektnu) primjenu metoda iz njihove oblasti u društvenim oblastima..
oni su samo garant da je metod korektno primjenjen..
dal ga ima smisla primjenjivati na društveni set varijabli je drugi par opanaka..
iz mog iskustva.. kehm.. često nema.. ja leba jedem od smišljanja narativa zašto je taj metod baš super duper prava stvar, platite, nećete se pokajati..
ali ako bi baš da stavim pare ne to onda bih rekla da je primjena fensi metoda u društvenim naukama samo garant da narator ipak nije totalna budala, da je potrošio dosta vremena zureći u podateke (i utjerujući ih u torove formalnih matematičkih/statističkih/fizičkih modela) pa je u tom zurenju vjerovatno pohvatao mnogo više zakonitosti i anomalija tih podataka nego onaj njegov kolega koji je radio na principu "zdravog razuma"..
tržište dijeli srećom ta moja uvjerenja pa je mnogo spremnije da plati narativ ako uz njega ide "model od 60000 jednačina rješen Newton Raphson elgoritmom (il još bolje nekim koji se ne da lako izgovoriti)" nego narativ koji dolazi opremljen samo good old common sensom..

te tako je i ovo vjerovatno natezanje dokaza da posmatrane varijable uopšte ispunjavaju uslove primjene metode..
vjerovatno ne ispunjavaju..
ali mora i profa leba da jede a i radovi i knjige da se pišu..
i tako..
maksa83 maksa83 15:05 13.01.2020

Re: War is a Racket

Ti možeš da čuješ 32 Hz?

To je najlevlje C na klaviru, mogu da ga čujem, a mogu i najlevlju dirku (A, 27.5 Hz) a možeš po svoj prilici i ti.

Naviše, mislim, da ne mogu da čujem išta iznad 7 do 8 kila.


Možeš sigurno, ili ti je sluh baš otišao. Probaj ovo:



(Ja prestajem da čujem oko 14K)
nask nask 15:09 13.01.2020

Re: War is a Racket

Naviše, mislim, da ne mogu da čujem išta iznad 7 do 8 kila


Hehe, meni je u opisu posla da barem jednom godišnje, kada sa učenicima obrađujemo temu zvuk, merim prag čujnosti. Zbog neke genetske greške čujem bolje nego klinci one frekvencije koje još čujem ali iznad 12kHz sam totalno gluv. Znam tako da im pripretim kako ću da ih maltretiram visokofrekventnim zvucima koje ja ne čujem a oni da. Pritom su ti tonovi vrlo, vrlo iritantni. Nekada se ne završi samo na pretnji.
katapultican katapultican 15:11 13.01.2020

Re: War is a Racket

newimprovedtadejus

...

previđaš činjenicu da će profani prirodnih nauka vrlo rado biti članovi komisije za (korektnu) primjenu metoda iz njihove oblasti u društvenim oblastima..
oni su samo garant da je metod korektno primjenjen..
dal ga ima smisla primjenjivati na društveni set varijabli je drugi par opanaka..
...
i tako..

Ma normalno!
Ti profani su sigurno teške budalčine za sve ostalo osim matematičnosti i fizičnosti metoda - pa da ne mogu da shvate da li ima smisla upotreba metoda za koje oni daju verifikaciju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:11 13.01.2020

Re: War is a Racket

maksa83
Ti možeš da čuješ 32 Hz?

To je najlevlje C na klaviru, mogu da ga čujem, a mogu i najlevlju dirku (A, 27.5 Hz) a možeš po svoj prilici i ti.

Naviše, mislim, da ne mogu da čujem išta iznad 7 do 8 kila.


Možeš sigurno, ili ti je sluh baš otišao. Probaj ovo:


ja ovo moram da probam na noise cancelling slujama ali fakat na ovim dnrde drnde što koristim na poslu ne čujem ništa ispod jedno 45..
i reče mi mašina da sam gluvlja od prosječnog pedesetogodišnjaka..
a fakat sam gluva
nask nask 15:18 13.01.2020

Re: War is a Racket

previđaš činjenicu


Ne previđam ja ništa, naslov mi je zvučao urnebesno i to je to.
nask nask 15:26 13.01.2020

Re: War is a Racket

To je najlevlje C na klaviru, mogu da ga čujem, a mogu i najlevlju dirku (A, 27.5 Hz) a možeš po svoj prilici i ti.


Ne mora da znači da čuješ osnovni ton, možda čuješ viši harmonik

Probaj ovo:


Sve zavisi od zvučnika tj. sluški koje se koriste da bi se reprodukovao zvuk. Ono što si okačio čujem 20-12000Hz, sluške Grado.
g.radicevic g.radicevic 15:55 13.01.2020

Re: War is a Racket

ali je takođe važno (važnije?) da ga zvučno izoluješ od spoljne buke


svaki bolji studio ima ''gluvu'' sobu, za snimanje vokala i bubnja, odnosno svega što ide kroz mikrofon.
Akustika je inače vrlo zajebana nauka, prvenstveno zato što svako čuje drugačije, a ''svetu se ne može ugoditi''
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:55 13.01.2020

Re: War is a Racket


Ali što kažeš za te pare nek misle šta hoće...

Normalno.
Sirotinja, nema se para a duša ište.
Nek misli šta ko hoće, samo da gazda ne istera na ulicu:)

To je važilo za nas koji smo živeli u samoupravnom socijalizmu, za vas koji ste živeli u nečem drugom, za šta tvrdite da je bilo srećno doba, ne znam, nisam tu živeo.

Potsetila me ova priča na to doba, i setim se kako ga neki u nebesa dižu, pa uporedim te priče sa ćumezom obloženim kutijama pokupljenim sa pijaca i iza prodavnica...

Balo vas to doba.
Da nije bilo devojčica i kArtona (a, nije greška) samo da se ubiješ od silne sreće.
maksa83 maksa83 16:08 13.01.2020

Re: War is a Racket

Potsetila me ova priča na to doba, i setim se kako ga neki u nebesa dižu, pa uporedim te priče sa ćumezom obloženim kutijama pokupljenim sa pijaca i iza prodavnica...

Okej, taj feng šui je ipak svojstven tvom cimeru, ne bih to proglašavao za SFRJ zeitgeist.
g.radicevic g.radicevic 16:14 13.01.2020

Re: War is a Racket

Bukvalno za nešto preko 1500 EUR imaš kutiju u koju su "spakovani" kubici i kubici i hiljade i hiljade dolara pravih pojačala.


sve se slažem, al merak nema cenu. ono kad čvakneš stend baj na pleksiju....
nema tog Kempera......

maksa83 maksa83 16:22 13.01.2020

Re: War is a Racket

Ne mora da znači da čuješ osnovni ton, možda čuješ viši harmonik

Mislim da ipak čujem osnovni ton pošto ga čujem i kad pritisnem dirku relativno nežno (tada bi osnovni harmonik morao da dominira, kad drkneš jako tu mnogo više učestvuju ostali) a onaj jućub klip čujem od početka tj. od 20Hz, doduše ne na zvučniku od kompjutera nego na Audio-Technica ATH-M30 slušalicama, koje jesu kao neke studijske monitoring slušalice, ali najjeftinije.

maksa83 maksa83 16:23 13.01.2020

Re: War is a Racket

sve se slažem, al merak nema cenu. ono kad čvakneš stend baj na pleksiju....

Esamreko, evo stigli Četnici. :))))
nask nask 16:25 13.01.2020

Re: War is a Racket

Mislim da ipak čujem osnovni ton pošto ga čujem i kad pritisnem dirku relativno nežno


Ne sumnjam, nego je komentar bio generalan.
Milan Novković Milan Novković 16:29 13.01.2020

Re: War is a Racket

nask
To je najlevlje C na klaviru, mogu da ga čujem, a mogu i najlevlju dirku (A, 27.5 Hz) a možeš po svoj prilici i ti.


Ne mora da znači da čuješ osnovni ton, možda čuješ viši harmonik

Probaj ovo:


Sve zavisi od zvučnika tj. sluški koje se koriste da bi se reprodukovao zvuk. Ono što si okačio čujem 20-12000Hz, sluške Grado.

Kod mene baš to (laptop)

Čudno mi visoke frekvencije ispod 30 herca, kad negde bliže 100 ko kad menjaš brzinu na kolima, odjednom naglo opade na očekivano

I meni je 11.5-12K granica - prvo mi se učinilo da idem do kraja, kao davno, a onda sm zaključio da ne idem, nego mi uši "zvone" iznad toga (serije, jbg, ne spavam uredno)
g.radicevic g.radicevic 16:37 13.01.2020

Re: War is a Racket

evo stigli Četnici. :))))


početnici
floki floki 17:47 13.01.2020

Re: War is a Racket

само вас гледам, лепо се ви овде забављате...
gedza.73 gedza.73 17:52 13.01.2020

Re: War is a Racket


Kompresor na kome je zatvorena kompresorska glava i elektromotor u kutiju (sa zadnje strane rešetka) obloženu ovim materijalom, porveriću sutra, ali mislim da je na 58 dB. Stojiš pored njega ali je zvuk baš utišan. Primetna razliku u odnosu na klasične. Tako da radi. Dal' je oblik ili materijal ili i jedno i drugo ne bi znao.

edit
uf al' sam uleteo na pogrešnu zabavu.
nask nask 18:19 13.01.2020

Re: War is a Racket

uf al' sam uleteo na pogrešnu zabavu


Što? Ovde pričamo kako prigušiti razne neprijatne i nepoželjne zvukove u raznim oblastima svakodnevnog života.
nsarski nsarski 18:28 13.01.2020

Re: War is a Racket

nask
uf al' sam uleteo na pogrešnu zabavu


Što? Ovde pričamo kako prigušiti razne neprijatne i nepoželjne zvukove u raznim oblastima svakodnevnog života.

nask nask 19:02 13.01.2020

Re: War is a Racket

Hoćeš da kažeš da nas je Đorđe sve vreme lagao



Kuda ide ovaj svet, svašta.
maksa83 maksa83 19:12 13.01.2020

Re: War is a Racket

floki
само вас гледам, лепо се ви овде забављате...

flokiju je zabranjeno da učestvuje u ovoj audio raspravi pošto zapravo verovatno jedini zna o čemu priča, a to nam ovde ne treba, želimo klasičnu Internet bunch of people incorrecting each other raspravu.
gedza.73 gedza.73 19:24 13.01.2020

Re: War is a Racket

Ovde pričamo kako prigušiti razne neprijatne i nepoželjne zvukove u raznim oblastima svakodnevnog života.

mislio sam po pitanju muzike. a ovo da zaustavlja buku, zaustavlja. Samo ne znam na šta liči zvuk unutar kocke.
nask nask 19:27 13.01.2020

Re: War is a Racket

mislio sam po pitanju muzike


Pa dobro, kako priguštiti neprijatnu muziku.
gedza.73 gedza.73 19:31 13.01.2020

Re: War is a Racket

katapultican katapultican 19:37 13.01.2020

Re: War is a Racket

maksa83
floki
само вас гледам, лепо се ви овде забављате...

flokiju je zabranjeno da učestvuje u ovoj audio raspravi pošto zapravo verovatno jedini zna o čemu priča, a to nam ovde ne treba, želimo klasičnu Internet bunch of people incorrecting each other raspravu.

Zašto da bilo ko ne učestvuje?!
Pa (i) ti i ja (i još poneko) znamo šta je osnovni ton, znamo šta su to harmonici, znamo šta je amplifikacija, znamo šta je atenuacija, znamo da uši imaju logaritamsku karakteristiku, znamo šta je decibel - pa što da (i) mi ne pričamo?
Ono što mogu za sebe da kažem je - da popriličan niz godina imam ono pištanje u ušima, tako da se ne čudim što ne čujem više od 7 - 8 kiloherca.
A i šta će mi više?
Čini mi se, koliko se sećam da je od 200 Hz pa do 3 kiloHz sasvim dovoljno da razumljivost pri slušanju govora dostigne blizu 99% ili tako nekako - a to mi je potpuno dovoljno.
A što se muzike tiče - meni su najvažniji basovi, tako da ni tu nemam problema.
maksa83 maksa83 21:15 13.01.2020

Re: War is a Racket

A što se muzike tiče - meni su najvažniji basovi, tako da ni tu nemam problema.


Mamboždambo.

Nego vidi u kako veliko vreme živimo - vodeničarski konvertor.

Da li si slutio da će taj problem biti rešen za tvog života?
katapultican katapultican 21:28 13.01.2020

Re: War is a Racket

maksa83
A što se muzike tiče - meni su najvažniji basovi, tako da ni tu nemam problema.


Mamboždambo.

Nego vidi u kako veliko vreme živimo - vodeničarski konvertor.

Da li si slutio da će taj problem biti rešen za tvog života?

Buahahahaha!
Sada sam pokazao mlađem detetu pa zajedno umiremo od smeha!
Ahahahahaha ... pa kako ne razumeš??
Lolčina do jaja!
Nema dalje!

Pazi,
1 Litra ima 0,25 kamenooooova!
LOLčina!
Ima da se zabavljam celu noć.
floki floki 21:32 13.01.2020

Re: War is a Racket

koga zanima, a nije čuo do sada,može malo ovde da pročita o firmi l'acoustics, nju je osnovao nuklearni fizičar, kome je nekako sinula ideja da napravi ono što se zove line array (onih par zvučnika što zakrivljeno vise levo i desno iznad bine najčešće...)

hajde što je on prvi to napravio, nego je firma i dalje vrhunska i mnogi veliki koncerti se rade sa njima...
ja inače, iako se time već više od 10g ne bavim aktivno, uvek zagledam ko je porizvođač zvučnika i drangulija po koncertima...
Milan Novković Milan Novković 21:58 13.01.2020

Re: War is a Racket

floki
koga zanima, a nije čuo do sada,može malo ovde da pročita o firmi l'acoustics, nju je osnovao nuklearni fizičar, kome je nekako sinula ideja da napravi ono što se zove line array (onih par zvučnika što zakrivljeno vise levo i desno iznad bine najčešće...)

hajde što je on prvi to napravio, nego je firma i dalje vrhunska i mnogi veliki koncerti se rade sa njima...
ja inače, iako se time već više od 10g ne bavim aktivno, uvek zagledam ko je porizvođač zvučnika i drangulija po koncertima...

Nevezano za kvalitet, nego funkionalnost, sad pre dosta godina čitam izveštaj sa CES-like sajma, možda je i bio Las Vegas, o sistemu sa mnogo malih zvučnika pa faziranjem (tipičan poso za dosta procesorske snage, kako su comps bili sve brži) središ da iz svoje fotelje čuješ utakmicu na TV, ali ti ponište ženu i komšinicu na nekoliko metara što pričaju o receptu za šne-nokle (ko noise cancelling (pardon my french) fore danas).

Naravno, bilo je prerano, al danas, kad spominješ arrays i ostale topološke strukture, bi, al samo možda, moglo nešto da se ugradi po zidovima nove kuće, ili, umesto line arrays ko neke slike tipa one antene od metamaterijala, ili kao što rade fazirane antene modernih radara, stereo kamere ti prate lokaciju po sobi/kući, i zuk te prati, kao i, podjednako bitno, tišina, gde je potrebno

Comps su sad spremni za to, neural nets bi mogle očas posla da to isfaziraju, kad prvi put instaliraš, samo polako prošetaš kroz sobu sa mikrofonom, polako, da ANN imaju feedback - ili sa mobilnim , mi sad mobilni koristimo za sve.

Mi ćemo ove godine da pravimo show-case smart kuću, polepiš senzore po njoj, bašti, aj nećemo koristiti stereo-kamere, to je prekomplikovano, iako smo probali neki rudimentarni people tracker open source, pošto iBeacons i mobilni rade poso jeftino, a i već imamo softver, i u stvari ništa ne konfigurišeš, prvo malo šetaš, psole sistem uči - ili je kilav u početku pošto te mrzi da šetaš u gomili, pa uči kako dani prolaze i ti se, opet, šetaš (kod mene problem, pošto se ja ne šetam ako ne moram

Jedino što uvek moramo da nosimo mobilni, al to ionako radimo, kako bi inače čitali Kindle i blogovali u kupatilu, podrumu, bunkerima i ostalom
maksa83 maksa83 22:05 13.01.2020

Re: War is a Racket

Mi ćemo ove godine da pravimo show-case smart kuću, polepiš senzore po njoj, bašti, aj nećemo koristiti stereo-kamere, to je prekomplikovano, iako smo probali neki rudimentarni people tracker open source, pošto iBeacons i mobilni rade poso jeftino, a i već imamo softver, i u stvari ništa ne konfigurišeš, prvo malo šetaš, psole sistem uči - ili je kilav u početku pošto te mrzi da šetaš u gomili, pa uči kako dani prolaze i ti se, opet, šetaš (kod mene problem, pošto se ja ne šetam ako ne moram

Ovako rade one Roombe (i drugi smart usisivači) - ronzaju okolo i "uče kuću" i posle kad je nauče formiraju optimizovanu putanju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:06 13.01.2020

Re: War is a Racket

(Ja prestajem da čujem oko 14K)


Ja oko 15K.
floki floki 23:40 13.01.2020

Re: War is a Racket

тај румба усисивач је много добра ствар, скроз добро ради

иначе, миланче, то са звуком да ти слушаш утакмицу и не чујеш жену док чаврља са комшиницом (или да жена гледа утакмицу док ти чаврљаш са комшиницом и жена чује само милојка пантића) - не знам колико је то за сада могуће реализовати...

ја сам пре једно пола године био на некој конференцији, била и нека BOSE екипа (иначе, власник босе је МИТ, проф. босе, који је основао фирму је био профа тамо)

и сад, пошто и моја тренутна фирма (још два радна дана) а и поменута боса продају automotive noise cancellation, кренули ми мало око тога да чаврљамо уз пиво (још они донели ово да покажу) и дођемо баш до те идеје што си ти поменуо, али за ауто, типа, ти возиш и слушаш једну музику, а деца иза седе и гледају цртани, нико нема слушалице и нико ником не смета...

па су они кренули само да броје литре очима, као, у фазону, пусти бре, експериментишемо ми са тим, сви произвођачи скупљих кола би то хтели, али, брате, ужас један, скрљамо ихахај процесорске снаге да направимо одвојене аудио зоне а резултат много килав, благо речено... а боса је озбиљна фирма ту, знају о чему причају

ето, одвојена клима иде без проблема, али ово баш и неће тако лако...


кад сам се већ дохватио тастатуре, да похвалим фрихендов монтафон, скроз пристојно скијалиште, за породице таман... имају и тунел од скоро 500м кроз који пичиш на скијама, свашта...

мој клинац од 5.5г је сав битан јер је возио ове године са мном први пут по црној писти (а да не падне, то он нагласи увек) :)

једино је било шит један дан кад је неки дебил из франкфурта кренуо да се вози по затвореној писти по којој је ишла грталица, а он мајмун кочио док се спуштао тик иза ње, па кад је грталица кренула у рикверц једном онда га је прегазила... однели су га живог у болницу, ваљда је преживео идиот...
други идиот који се возио са њим је мало боље прошао, њега је грталица само мало поткачила...
Milan Novković Milan Novković 00:34 14.01.2020

Re: War is a Racket

floki

ето, одвојена клима иде без проблема, али ово баш и неће тако лако...

Znam da je teško, više mi palo na pamet zbog buduće druge, i mnogo veće, generacije IoT-ja, kad krenu, npr, senzori u zidove, pa nakačeno na maintenance i osiguranje, premija dinamička, pa mi pali na pamet i zvučnici, mnogo njih na pamet, kad si spomenuo.

I, u stvari, u tim nekim budućim zidovima će biti ne samo i zvučnici, nego i mikrofoni, array/grid, šta god, ne ono moje sa šetanjem.

A zvuk u zonama - fidelety je izazov, ali, sa značajnom nadom ja se ne bih baktao sa većim zonama, one su teže, iako to zvuči neintuitivno, manji mehuri su lakši, tipa tvoja glava i 10 cm oko nje - totovo da bih smeo da se kladim da greše ako pokušavaju da isparcelišu prostor na veće zone, u vreme kad na zidu, npr, možeš da imaš metar sa metar speaker-grid sa 100 malih zvučnika.

Smeo bih da se kladim da bi mehur, dva, možda tri ili četiri mogao da pokriješ sa 100 zvučnika.

Nema nam Pajića, on je sad davno spominjao metamaterijale kao antenski grid, za dopunjavanjue mobilnih u sobi, dok je grid kao slika na zidu, dopunjavanje Amazon dronova dok lete kroz grad uz pomoć metamaterijal antena na krovovoma zgrada, ...

... jako teško, znam, al zbuk u sobi da ubodeš nekoliko glava, sa 10-20 cm mehurom oko njih, meni zvuči kao izvodljivo.

Premoćan CPU problem se lako reši, podeliš sobu na 50x50x50cm kockice, i izračunaš faziranja samo jednom, dok konfigurišeš sistem, ako je 100 zvučnika ,malo uzmi 400, šta god.

Ili vidi ovo, ludo, iako je teško ošacovati da li je moguće:

- u slično vreme u prošlosti kad je krenulo faziranje neki probali i one zvučnike bez membrane, kao bluetooth wireless block, vakumski ga zalepiš za staklo od prozora, sto, ... i staklo ili sto membrana.

Staklo je dosta rigidno, zamisli materijal koji se, iako izvaljan u veću ploču, lakše elastično deformiše na maleckom lokalnom nivou, i to ti je mala membrana u tom delu ploče, donekle autonomna ... možeš da je pomeraš i elektromagnetski.

Pa zamisli sound-pixel, jako mali, pa sound ploču rezolucije, recimo, 640x480 ... ok, ima prostora za maštu, ali ima i za eksperimentisanje
g.radicevic g.radicevic 12:52 14.01.2020

Re: War is a Racket

iako se time već više od 10g ne bavim aktivno, uvek zagledam ko je porizvođač zvučnika i drangulija po koncertima...


CELESTION i EMINENCE
JBL i RCF ako baš mora...

hajde što je on prvi to napravio, nego je firma i dalje vrhunska i mnogi veliki koncerti se rade sa njima...


ako si nekad pravio gitarski kabinet 4x12, gornji par drajvera(zvučnika) je uvek ''nagnut'' za 11 stepeni nagore, da se izbegne ono kratkotrajno ''seckanje'' zvuka. Tako da ideja i nije baš 100% sveža. Jim Marshall je to radio još krajem 60. godina prošlog veka.



sve osim Gibbons-ove ''pogrešne'' džitre je ekšli esens of diling vid mjuzik
maksa83 maksa83 13:14 14.01.2020

Re: War is a Racket

sve osim Gibbons-ove ''pogrešne'' džitre je ekšli esens of diling vid mjuzik

SG je poslednja gitara koju bih kupio (eventualno kad bih nabavio sve ostale) ali je moraš poštovati. Od Doorsa, Black Sabbath, preko AC/DC pa do Dereka Trucksa (za koga Klepton i pok. B.B. King kažu da je najbolji gitarista kog su ikad čuli). Navodno je i Hendrixov Red House nastao na njoj. Ona je esencijalno isto što i Les Paul samo sa rogatim telom.
g.radicevic g.radicevic 14:55 14.01.2020

Re: War is a Racket

SG je poslednja gitara koju bih kupio (eventualno kad bih nabavio sve ostale) ali je moraš poštovati.


Poštujem, sve na njoj osim dizajna. Mada to je stvar ukusa, a o njemu nema rasprave. znaš već one munje o oku posmatrača itajrad. Mi'sim čak i LP ima neku lepotu u poređenju sa ovom ''daskom''.
Nisam fenderaš majkemimojemile.....
ako lažem nek mi crkne strat
katapultican katapultican 18:15 14.01.2020

Re: War is a Racket

maksa83
Slava tvojoj baki Stoji!

Slava baba Stoji (Stella), Slava njenom sinu Savi (Saul) Kokotoviću koji se vratio preko velike vode i ličke kosti ostavio na nemačko-belgijskoj granici jureći se sa Švabom.

Inače čudna su to vremena, ugovoreni brak, spakovali je i poslali i proživeše ona i Đura Džordž preko 75 godina sretnog braka i izrodiše gomilu malih ličkih Amerikanaca.

(jebote, na koje ti internet periferije svraćaš)

Gde ćeš veću Internet periferiju od ovog bloga.

Za Maksu, doksumanutog i ostalo veselo društvo!


milisav68 milisav68 19:10 14.01.2020

Re: War is a Racket

а боса је озбиљна фирма ту, знају о чему причају

Kad već pominješ ozbiljne firme (a znam da Bose to jeste), jel si čuo za KRK - Rokit, i ako jesi, šta misliš, pošto ih baš hvale.
freehand freehand 20:38 14.01.2020

Re: War is a Racket

кад сам се већ дохватио тастатуре, да похвалим фрихендов монтафон, скроз пристојно скијалиште, за породице таман... имају и тунел од скоро 500м кроз који пичиш на скијама, свашта...

Gde si bio tačno? Hoh Joh, Silvreta, Golm?

A kad si već tu da ukrstimo priče:
Restoran Bella Nova napravljen je, valjda, '983, pored stare Valizere.
Elem, od te Bela Nove koja je sva kao šik (imali su tada galeriju slika vrednu 2 miliona maraka (na nadmorskoj visini od 2.300 metara), a ispred nje naprave najveći disko na otvorenom na najvišoj nadmorskoj visini... Ili tako nešto. DJ u godnoli iznad a skijaši uz kuvanu rakiju tancuju dole u gomili. Ali prblem je bio sa zvukom: svi uređaji profi, zvučnici, kobajagi, super al po izboru nekog tehničkog direktora i kućnog audiofila. Al mućak. Visoko, sve okolo otvoreno, ništa tu nije dobro. I onda dođe baja iz Nemačke po pozivu. Od njega sam se naslušao svakakvih stvari o zvučnicima, al i to je jedna od stvari gde mislim da sam samo zauzimao mesto nekom koga bi to zaista interesovalo i ko bi takvu priliku i cenio i iskoristio. Njegova firma je, btw, ozvučavala novu salu nemačkog Bundestaga u berlinu kad su premestili glavni grad i sedište parlamenta.
Elem, ovo je ta firma, i ovo su njihovi zvučnici:

ORBID SOUND

Atomski mrav Atomski mrav 21:03 14.01.2020

Re: War is a Racket

Od Doorsa, Black Sabbath, preko AC/DC pa do Dereka Trucksa (za koga Klepton i pok. B.B. King kažu da je najbolji gitarista kog su ikad čuli).


A u ruke Mandušića Vuka, svaka puška biće ubojita...

Angus Jang je odabrao SG jer mu je Les Pol bila suviše teška i "neergonomska":

"If you're a little guy like me, [a Les Paul] can give you hip displacement"
Atomski mrav Atomski mrav 21:09 14.01.2020

Re: War is a Racket

Nisam fenderaš majkemimojemile.....


Aha, evo još jedne P vs. Č podele! Mir, braćo i ugledajte se na Marka Noflera za kog se ne zna da li bolje svira* kad mu je u rukama Stratokaster ili Les Pol.

* svira = yebe kevu
floki floki 21:34 14.01.2020

Re: War is a Racket

слажем се,идеја око line array је мало старија од првог система који је горепоменути физичар направио у својој фирми, мада се мени чини да то нема баш много везе са гитарским појачалима и да су то потпуно одвојене приче...

тамо где сам ја радио (развој великих проф. система) нас "уметнички дојам" није много дотицао, то је све оно што се дешава пре "централне миксете" - ми смо радили миксете и све оно што иде после ње (контролери, појачала, звучници, мониторинг...) а шта ће од справа музичари да користе, миндеђ, ми имамо "сељачки" део посла да се то што се у централној миксети смућкало чује људски тамо где је газда рекао...
тако да се ја јако слабо разумем у гитарска појачала (микрофоне сам знао мало боље)

тако да, прилично другачија проблематика се решава кад мораш, нпр, да озвучиш ливаду где (практично буквално) милион људи дође да види и чује папу рацингера, фудбалски стадион и кантри концерте по америкама...

исто тако се ја у све друге аудио системе (куће, рецимо) и фирме које их праве исто јако слабо разумем, вероватно и нисам чуо за све њих (за ове милисавове јесам али ништа не знам)
а боса је велика фирма која на пуно различитих фронтова супер стоји (од система за клубове, преко аута до кућних ствари и слушалица). њима и није циљ да буду еталон и имају циљну групу ентузијаста и тоталних заљубљеника којих је мање од 1 промил укупног тржишта

иначе,ја сам 5+ година радио у dynacord/electro-voice (први бренд је био у србији често омиљен код музичара под шатром, хехе, вероватно зато јер је миксета радила и након што пијани гост испразни у њу цео шаржер из тетејца бесан што музика неће њему да свира...)
floki floki 21:59 14.01.2020

Re: War is a Racket

freehand

Gde si bio tačno?

Bella Nova


evo brate sam si i odgovor napisao :)

spavali smo blizu male crkvice u gortipohl-u, pa onda svaki dan do valisera tal.
onda uglavnom do bella nove gondolom, pa ti se zagubi trag gore po pistama

bella nova je skroz pristojan restoran, venecijanski ambijent, prvi dan smo ga promašili baš zbog te gužve i glasne muzike ispred... već sledeći dan smo išli redovno tamo na pauzi za ručak, mirno, prijatno, nema gužve, sve super

par dana smo išli od valisera tal grasjoch gondolom na drugu stranu gore, pa onda tamo ima snow park i onaj tunel na drugoj strani brda. na toj drugoj strani nije moglo da se spusti do schruns-a, nije dole bilo dovoljno snega, nego samo do početka panorama gondole, ali je i to bilo sasvim dovoljno
freehand freehand 22:05 14.01.2020

Re: War is a Racket

floki
freehand

Gde si bio tačno?

Bella Nova


evo brate sam si i odgovor napisao :)

spavali smo blizu male crkvice u gortipohl-u, pa onda svaki dan do valisera tal.
onda uglavnom do bella nove gondolom, pa ti se zagubi trag gore po pistama

bella nova je skroz pristojan restoran, venecijanski ambijent, prvi dan smo ga promašili baš zbog te gužve i glasne muzike ispred... već sledeći dan smo išli redovno tamo na pauzi za ručak, mirno, prijatno, nema gužve, sve super

par dana smo išli od valisera tal grasjoch gondolom na drugu stranu gore, pa onda tamo ima snow park i onaj tunel na drugoj strani brda. na toj drugoj strani nije moglo da se spusti do schruns-a, nije dole bilo dovoljno snega, nego samo do početka panorama gondole, ali je i to bilo sasvim dovoljno

U jeee.... Ja bih, da sam turista, uvek pre boravio u Šrunsu, pa iz njega gore do Kapela i odatle na sve strane, ili od Šrunsa do St Galenkirha kolima a onda gondolom gore do Valizere i bela nove.
Inače, Grasjoh je nekad bila poslednja tačka do koje si mogao da dopreš. Odatle sam sejednom bulijem po snežnoj oluji vozio do Kapela (to je to gde pominješ panoramsku gondolu). U svakom slučaju - samo u tom delu Montafona možeš komotno mesec dana da skijaš a da ne zagaziš na istu stazu.

Btw - jesi li propao kezšpecle?
floki floki 22:16 14.01.2020

Re: War is a Racket

ma meni je svejedno gde spavam, ionako si po ceo dan praktično napolju, pogotovo sa dvoje klinaca... u šruns smo išli dva puta predveče da se prošetamo malo, fino skroz

gde, u bella novi?
freehand freehand 22:24 14.01.2020

Re: War is a Racket

floki
ma meni je svejedno gde spavam, ionako si po ceo dan praktično napolju, pogotovo sa dvoje klinaca... u šruns smo išli dva puta predveče da se prošetamo malo, fino skroz

gde, u bella novi?

Gdegod, to im je lokalni specijalitet.


Inače, vlasnik firme Silvreta Nova - to je cela ta strana prema Švajcarskoj (pogledaj mapu, tu ti je od Bela Nove do Švice pljucomet, kad bi imao krila) dakle piste, liftovi restorani, hotel - Nemac. što je po austrijskom zakonu blo nedozvoljeno do ulaska u EU. ne znam na koju foru.
floki floki 22:43 14.01.2020

Re: War is a Racket

jesam u valisera hüsli jeo "montafoner keesknöpfli" i bilo je skroz dobro, i raclette tamo im je bio isto super
freehand freehand 22:45 14.01.2020

Re: War is a Racket

floki
jesam u valisera hüsli jeo "montafoner keesknöpfli" i bilo je skroz dobro, i raclette tamo im je bio isto super

Radio sam u Valizeri. .D Sad me pitaj ponovo.
floki floki 22:55 14.01.2020

Re: War is a Racket

nemam šta da pitam, osim da ti kažem da su te zamenili mađaricama tamo gore
freehand freehand 22:58 14.01.2020

Re: War is a Racket

floki
nemam šta da pitam, osim da ti kažem da su te zamenili mađaricama tamo gore

To znači da si neuporedivo bolje prošao, mada sumnjam da je isto radno mesto u pitanju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:19 15.01.2020

Re: War is a Racket

слажем се,идеја око line array је мало старија од првог система који је горепоменути физичар направио у својој фирми,


Da, bre, to je izmišljeno još 1905. godine, kod antenskih nizova, baš se tako i zovu, line ili linear array. Ovako kad poređaš kutije (antene) jednu na drugu, ako su im signali u fazi sabiješ dijagram zračanje po vertikali, tako da ti ne tuče bezveze u nebo i patos, nego kao horizontalni disk, po publici. A ako se malo igraš sa fazama pojedinih zvučnika (ili antena) možeš da ga postaviš pod kojim hoćeš uglom. Možeš i da ga drkaš gore dole ako je to važno nekom izvođaču zbog umetničkog dojma.

Nego, kakva je situacija sa snegom kod vas u Nemačku-Austriju? Ovde kod nas krenulo lepo, ali nema krštenih padavina već mesec dana, bar ovde gde ja vodim ćeru. Prave sneg, ali to ovi borderi oljušte, odrah skije na neko kamenje i travuljinu. Ali nema veze, ionako su stare, treba da se menjaju, rekli mi u servisu da više neće da ih pipnu.

maksa83 maksa83 09:54 15.01.2020

Re: War is a Racket

Za Maksu, doksumanutog i ostalo veselo društvo!

Odlična ti je ova gospojica čarlivoje.

Ja bih nju ukrstio sa ovim mojim omiljenim nosonjom dole. Ala bi njino dete sviralo!



g.radicevic g.radicevic 11:08 15.01.2020

Re: War is a Racket

Ja bih nju ukrstio sa ovim mojim omiljenim nosonjom dole. Ala bi njino dete sviralo!


i pevalo
Samanta me iz nekog razloga neodoljivo podseća na Ejmi Vajnhaus, odnosno način pevanja. pupu, dalekobilo


P.S. obratiti posebnu pažnju na belo''veslo'' u rukama joj
EDIT: nosonja pride ima slajd na pogrešnom prstu i lepšu džitru
katapultican katapultican 13:21 15.01.2020

Re: War is a Racket

g.radicevic
Ja bih nju ukrstio sa ovim mojim omiljenim nosonjom dole. Ala bi njino dete sviralo!


i pevalo
Samanta me iz nekog razloga neodoljivo podseća na Ejmi Vajnhaus, odnosno način pevanja. pupu, dalekobilo


P.S. obratiti posebnu pažnju na belo''veslo'' u rukama joj
EDIT: nosonja pride ima slajd na pogrešnom prstu i lepšu džitru

Da.
Jadna Ejmi!
Ne znam iz kog razloga nisam otišao na onaj koncert kod nas, kada je 'kolabirala'.
Ubrzo posle toga je i umrla.
katapultican katapultican 18:28 15.01.2020

Re: War is a Racket

maksa83
Za Maksu, doksumanutog i ostalo veselo društvo!

Odlična ti je ova gospojica čarlivoje.

Ja bih nju ukrstio sa ovim mojim omiljenim nosonjom dole. Ala bi njino dete sviralo!




Auuuu čoveče!
Sto mu gromova, karamba i karambita!

Rokaj Džastine!


floki floki 21:13 15.01.2020

Re: War is a Racket

srdjan.pajic

Nego, kakva je situacija sa snegom kod vas u Nemačku-Austriju?


Тамо где смо ми били је било супер снега за скијање, али тек изнад 1300м, рецимо... У долини, неких 800м надморске није га било уопште, онда кад кренеш гондолом горе, скроз довољно, све бело око тебе. Скијалиште иде до неких 2400, чини ми се. Топови за снег нису радили.

Време нас је укењало исто, за 7 дана, само је једно пар сати било облачно и као је кренуо неки снег, остало стално ведро скроз.

Ми скоро увек идемо у другој недељи јануара на скијање, само ова покрајина (Хесен) од целе Немачке и Аустрије има зимски распуст и те недеље, па нема гужве на пистама.
Једино се мало раније смркне, али трпимо
apostata apostata 23:41 15.01.2020

Re: War is a Racket

Volim kada šutaju na cigar boxu.

Ovo mi je jedna od omiljenih.

kamilo_emericki kamilo_emericki 20:36 12.01.2020

Trebamo li biti zabrinuti

Gjedam razgovor ljudi koji poznaju prilike na BI kao i funkcionisanje raznih zapadnoevropskih institucija koje donose vazne odluke koje se ticu miliona ljudi. Informacije i neka objasnjenja izazivaju pomalo i jezu.

Sada kada se pojavljuju vijesti da je Pompeio nagovorio Trampa da ubije Sulejmanija, sto je dovelo citav region na ivicu rata, pojacava strah da nekoliko uticajnih ljudi, vjerskih fanatika, moze gurnuti svijet u krvavi rat jer se oni nadaju da ce poslije tog rata biti stvoren Veliki Izrael i doci Mesija.
Atomski mrav Atomski mrav 20:44 12.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

'Ajde da se prvo dogovorimo ko je nagovorio Trampa da odobri atentat na Sulejmanija. Prva verzija je bila da je taj scenario predložen kao neki "extreme case scenario", čija je svrha da ostali scenariji koji se predstavljaju predsednicima izgledaju umerenije a da se Trampu taj najviše svideo. Druga varijanta je da ga je Pompeo "nagovorio", treća da je to učinila direktorka CIA-e.
nsarski nsarski 20:46 12.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

pojacava strah da nekoliko uticajnih ljudi, vjerskih fanatika, moze gurnuti svijet u krvavi rat


Jedan od tih uticajnih ljudi i verskih fanatika je i Mike Pence, podpredsednik USA. Ako ukinu Trampa, Pence ga nasleđuje.
Ovaj lik



Za njega kažu: "On zaista jeste glup kao što izgleda!"
Zamisli kako je to kad sastaviš glupost i fanatizam. To je Pence. A onda mu daš ogromnu vlast. Bezmalo kontrolu nad sudbinom planete.
Atomski mrav Atomski mrav 20:57 12.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Nadam se da nisu stavili nalepnicu sa natpisom "Do not touch" pored nuklearnog dugmeta, za slučaj da Trampa impičnu ili ga smaknu Iranci...
alselone alselone 21:54 12.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Zamisli kako je to kad sastaviš glupost i fanatizam. To je Pence.


Napisali su "do not touch" pod navodnicima, znači ipak može, šalili su se.
Milan Novković Milan Novković 23:06 12.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

kamilo_emericki
Gjedam razgovor ljudi koji poznaju prilike na BI kao i funkcionisanje raznih zapadnoevropskih institucija koje donose vazne odluke koje se ticu miliona ljudi. Informacije i neka objasnjenja izazivaju pomalo i jezu.

Sada kada se pojavljuju vijesti da je Pompeio nagovorio Trampa da ubije Sulejmanija, sto je dovelo citav region na ivicu rata, pojacava strah da nekoliko uticajnih ljudi, vjerskih fanatika, moze gurnuti svijet u krvavi rat jer se oni nadaju da ce poslije tog rata biti stvoren Veliki Izrael i doci Mesija.

Pa dobro, Pompeo, Gina i dal Esper, to se pojavilo odmah u alternativnoj štampi.

Pompeo "čeoni" čoek, ok, plus se bori za političku karijeru - tj on je ioako bio sledeći da pali, pa je gledao kako da se dočeka na noge u Senatu.

Plus, je blizak Jevrejima, plus je blizak neocons i military-industrijal kompleksu.

Plus je jako pametan.

Tramp je nikakav poker-face igrač, njemu skoro do 5% preciznosti možeš po licu da ošacuješ sentiment, i odmah se i videlo da je negde bila "greška". Od njega je po faci jedino blentaviji glavni-na-senat Mitch McConnell - njega ko da su iz zabavišta izvukli na tu temu i face mu idu od dobiJo bombonu, do izgubio kliker.

Ipak, trampova faca je bila sumornija nego obično, signalizirajući mnogo neočekivanog, pa je interesantno za,misliti kako su ga odigrali, pošto je on jako inteligentan, u stvari, na stranu gluposti kako ih mi doživljava, za koje je sad nesumljivo da su nekad i namerno naglašene, i koriste se kao alat.

Prvo deep-gov To nije neka uniformna struktura, nego imaju razne "struje", slojevi (nije to tako prosto, naravno).

Grupo ih prvo delimo na to gde se zarađuje lova u short to medium term - nači military-security komple ne gotive Trampa, pošto oni pljačkaju po inostranstvu, al ima on svoje gringos koji bi da žare i pale na domaćem terenu, infrastruktura, jeftine i prljave de-facto privatizacije, razna "sića" tipa zida prema Meksiku za koji ti treba osnovna škola da "prevaziđeš" (meni će najfora biti sad personalni dronovi kad krenu da preskaču zid - 200 metara let za hiljadu dolara, u pet minuta.

Pa ih delimo po tome gde su u organogramu na temu američke dugoročen strategije - e sad, ovo je ona gde i Izrael mora da sluša, i gde je i Tramp naobičniji potrčko, taksi vozač koji sluša, kao Killary, ili bilo ko drugi (dragog joj muža su uhvatili za jajca preko Epštajna, i tu su negde i granice gde Izrael može da čeprka na temu odbijanja pritiska za pregovore sa Palestincima.

Ovo sad je, izgleda, bio deo bliži deep-strategiji, dugoročnoj, gde svi slušaju ali su je ovde zbog neocon bratije i, moćda Izraelaca, iako su oni mogli da koknu generala i ranije, pa ima i indikacija da se i oni čudom čude kako su ameri to traljavo odradili.

General je išao, i nije bila tajna, na pregovore sa Saudijcima oko približavanja Iranu - i mnogi misle da je to samo zato što je Saudijcima da se iskobeljaju iz Jemena, tamo i "amateri" umeju da im raspale po nafineriji.

Nego sve je o hegemoniji dolara, i američka hegemonija uglavnom počiva na hegemoniji dolara -kad KSA dobije previše love od nafte, pa pokupuju avione, kamione, zlatne klozetske šolje itd do sada im je uglavnom i dalje previše ostajalo - a i da nije pod strogim okom amera morale su da se kupuju razne obveznice američke vlade, od kojih onda neke do većina ostanu u trezorima, delom se ide na sekundarno trading tržište.

Pa plus KSA kupuju puno oružja, moraju i da neće, i uopšte su US cash-cow.

U međuvremenu su i Kinezi (ovde baš sad veliki igrač iz pozadine, evo ispostavlja se sve veći i u Siriji, a glasno se priča o Iraku) - plus oni i uvrću ruku KSA, npr, da naftu koju prodaju Kini ne menjaju više (samo)za dolar (kad takva ideja dođe iz vrha bliskoistočne političke vrhuške, onda ide glava, Sadamu pošto je bacio oko na Evro, ludi Gadafi navalio da pravi pan-severnoaftričku valutu povrh zlata).

Ali KSA; i pored "primernog" ponašanja, sad ima uvrtanje ruke od strane druge sile, Kine, plus strategijski vide gde su krenuli, u propas, da ovo ne pojašnjavamo, opale cene nafte, sve teži im se boriti za delove raznih tržišta dok maksimalno poslušno koriste dolar)

Gubljene KSA je nedopustivo, Izraelci neće mir u regionu, a neće ni Ameri pošto im polako, na dug rok, strategijski tako izmiče i KSA.

A otkud strah koji prevazilazi i ovo gore što sam napisao:

- izgleda da, iranske rakete, neočekivano, imaju neku vrstu "terminal guidance capability" - oko neke kobajagi odmazde US i Iran pričaju preko švajcaraca, ali je to skoro normalan diplomatski protokol, ne javno busanje, i obično se, poluprećutno, dogovore oko čuvanja obraza na obe strane.

Pa su se US vojaci sklonili po bazama, a od iranske odmaze se očekivalo da ako gađaju metu A, projektil padne i po 100-200 metara od mete A, ako nemaš terminal guidance cpabilities.

E, sad je svaki projektil pogodio tačno u cilji - tu je naglo skočio pritisak Izraelcima, mnoge rakete mogu i do njih.

Gde su rizikovali šlog čak, neočekivani, je tema nagađanja i ovako ide:

- mogli su ameri da ne uključe i odbranu protiv projektila, ali je to malo verovatno, plus može da se pročuje, plus ako je uključe nije "diplomatski" rizik i ako obore projektile, Iranci imaju dovoljno "materijala" za svoje čuvanje obraza.

- Nego je veća verovatnoća da su im Rusi, a još strašnije je Iranci, iako su Rusi verovatniji, "oslepeli" odranu - oni imaju dosta sofisticirane sisteme za ometanje radara i ostalog.

Pa tako, sad je dosta dramatično, ozbiljne su i pretnje da Iranci, ako im se hoće, mogu da gađaju Dubai, Izrael, a o moreuzu da ne pričamo, a koliko, 20-30% svetske nafte ide kroz njega.

I sad je frka, al su nam se pomnožile već neke verovatnoće, unoseći tako sve više šuma u kompleksnu priču, p aje svašta moduće - stvarno US povlačenje iz regiona, netrivijalno, vratolomno paljenje Iraka ponovo, ... do drama svetskog kalibra.

To gde su ga neocons odigrali, Trampa (on je neki proxy, nije samo on, naravno) misleći da su in line sa ultimativnim delovima US strategije, a napravili samo veću štetu, je u bukvalnoj retardiranosti neocons, tj strategijske interese mućenjem vode u regionu su mogli mnogo bolje štititi na druge načine.

Iako su ta kola krenula nizbrdo sad uveliko, i sve su niže što se vidi i po pomalo očajnom svođenju evropljanja na neprijatelje, pokušajem da se sankcijama spreči Severni Tok 2, al, od dve naj bitke, hegemonija dolara i sprečavanje evroazijske integracije, ovu drugu još brže gube...

... itd, u par reči

(namerno sam, zbog Freeja, ograničio broj enumerisanih lista u komentaru
nsarski nsarski 23:59 12.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

alselone
Zamisli kako je to kad sastaviš glupost i fanatizam. To je Pence.


Napisali su "do not touch" pod navodnicima, znači ipak može, šalili su se.


Kod Amera, onih manje pismenih, se često opis nečega stavlja pod navodnike. Na pijacama po Midwestu seljaci izlože svoj proizvod pa napišu, recimo, Carrots 99c "fresh", opisujući tako da su šargarepe sveže. Nisam na brzinu našao za šargarepu, ali evo za paradajz:



Ovaj paradajz levo je "opisan" kao brandywine sorta i zato je stavljen pod navodnike.
Tako da su ti navodnici, što se Pence-a tiče, sasvim adekvatni za njegov hillbilly nivo pismenosti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:06 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

nsarski

Za njega kažu: "On zaista jeste glup kao što izgleda!"
Zamisli kako je to kad sastaviš glupost i fanatizam. To je Pence. A onda mu daš ogromnu vlast. Bezmalo kontrolu nad sudbinom planete.


može biti da je toliko glup da bi pipao kazane po nasi ali ovo je ipak vrlo vjerovatno foto montaža
maksa83 maksa83 10:19 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

kad takva ideja dođe iz vrha bliskoistočne političke vrhuške, onda ide glava, Sadamu pošto je bacio oko na Evro, ludi Gadafi navalio da pravi pan-severnoaftričku valutu povrh zlata).

Iran je popio sankcije 2007. - bukvalno onog trenutka kad je razvezao naplaćivanje svoje nafte od dolara i najavio otvaranje energetske berze razvezane od dolara u slobodnoj trgovinskoj zoni. Jasno da to nikad nigde nije navedeno kao razlog.
nsarski nsarski 15:23 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

može biti da je toliko glup da bi pipao kazane po nasi ali ovo je ipak vrlo vjerovatno foto montaža


Nije fotomontaža. Pence se čak vadio na to da ga je Marco Rubio čikao da tu kapsulu dodirne.

mike pence touches nasa equipment right next to do not touch sign.
Iz NASE su izjavili da nije ništa strašno i da će kapsulu obrisati.
freehand freehand 15:34 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

nsarski
može biti da je toliko glup da bi pipao kazane po nasi ali ovo je ipak vrlo vjerovatno foto montaža


Nije fotomontaža. Pence se čak vadio na to da ga je Marco Rubio čikao da tu kapsulu dodirne.

mike pence touches nasa equipment right next to do not touch sign.
Iz NASE su izjavili da nije ništa strašno i da će kapsulu obrisati.

Nije to ništa. Ja bih, ponukan asocijatvino tvojim Pirsom ulažio jednog Vuka i jednog miša i podsetio na ovu legendarnu:

Milan Novković Milan Novković 16:32 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

nsarski

Iz NASE su izjavili da nije ništa strašno i da će kapsulu obrisati.

Pokušao da pošalje svoje dragocene feromone na Mars
maksa83 maksa83 16:50 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Nije to ništa. Ja bih, ponukan asocijatvino tvojim Pirsom ulažio jednog Vuka i jednog miša i podsetio na ovu legendarnu:

Sa' ću ja na tu temu da vam ispričam nešto što se stvarno desilo.

Institut za Bezbednost, kraj sedamdesetih, došla u posetu delegacija Demokratske Narodne Republike Koreje (ukratko - Severne), i vodaju tu delegaciju po Institutu (koji je tada bio vrlo ozbiljna hitech firma) i pokazuju im ovo, ono, šta sve tu ima, šta može, itd.

I vide da je delegacija prilično nezainteresovana za gamu proizvoda i dostignuća. Završi se to, i priđe šef delegacije ovom što ih je vodao i kaže mu: "sve je to lepo što ste nam pokazali, ali mi smo došli da vas pitamo - čime vi Njega hranite?". U tom trenutku Tito se bližio devedesetoj, i Severna Koreja je poslala delegaciju da pokupi od nas know-how, tj. kako da i oni hrane i timare Kim Il Sunga (koji je u tom trenutku bio mladić od nešto ispod sedamdeset) da poživi kao Tita.

I ne znam šta su im naši rekli ali požive Kim Il Sung do 1994 (82 godine) ali se nama Tita pokvario koju godinu posle te posete.

g.radicevic g.radicevic 17:05 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Severna Koreja je poslala delegaciju da pokupi od nas know-how, tj. kako da i oni hranei timare Kim Il Sunga


A da nisu došli po ''recepis'' za pravljenje onog malog sa simpatičnom frizurom. Taman tih godina se ispilio.
mariopan mariopan 19:32 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Za njega kažu: "On zaista jeste glup kao što izgleda!"
Zamisli kako je to kad sastaviš glupost i fanatizam. To je Pence. A onda mu daš ogromnu vlast. Bezmalo kontrolu nad sudbinom planete.

Mene fascinira kako takvi ljudi uopšte doguraju na visoke pozicije u politici, i vlasti, posebno u tako moćnim zemljama?

I kako mu mogu verovati da neće razneti planetu dok se igra dugmićima?
mariopan mariopan 19:33 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

ali se nama Tita pokvario koju godinu posle te posete.

gedza.73 gedza.73 19:37 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Ajde da se prvo dogovorimo ko je nagovorio Trampa da odobri atentat na Sulejmanija.

da odvalim ekstremno veliku glupost ali meni se čini kao da je bila neka Jalta u tajnosti. Da su veliki na salveti podelili svet, sad samo malo 'bruse' detalje.
freehand freehand 20:29 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Institut za Bezbednost, kraj sedamdesetih, došla u posetu delegacija Demokratske Narodne Republike Koreje (ukratko - Severne), i vodaju tu delegaciju po Institutu (koji je tada bio vrlo ozbiljna hitech firma) i pokazuju im ovo, ono, šta sve tu ima, šta može, itd.

Bate, onomad, osamdesetih, kad su kunstdruk i kolorna štampa bili pojam i sinonim za snobizam i skupoiću pomoćno osoblje ambasadora Severne Koreje ostavilo nam je u redakciju nekoliko desetina nekih opskurnih knjiga sa sa vr še no oddpštampanim fotografijama na skupom materijalu, sa onim providnim zaštitnim plastikama... Brat bratu nekoliko hiljada maraka, garant, proizvođačka cena.
kad je komunizam, tebra, kad se može.

Mislim, slične stvari radile su i SAD, al njima su sponzorisali Iran, Čile i Panama.
nask nask 20:48 13.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Mene fascinira kako takvi ljudi uopšte doguraju na visoke pozicije u politici, i vlasti, posebno u tako moćnim zemljama?


Pa imaju onaj najvažniji kvalitet: nemanje obraza.
bene_geserit bene_geserit 06:33 14.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Zamisli kako je to kad sastaviš glupost i fanatizam. To je Pence. A onda mu daš ogromnu vlast. Bezmalo kontrolu nad sudbinom planete.

Na stranu kakav je Pence, ali američki vice president nema praktično nikakvu vlast.
U praksi protokolarnu i simboličnu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:32 14.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

bene_geserit
Zamisli kako je to kad sastaviš glupost i fanatizam. To je Pence. A onda mu daš ogromnu vlast. Bezmalo kontrolu nad sudbinom planete.

Na stranu kakav je Pence, ali američki vice president nema praktično nikakvu vlast.
U praksi protokolarnu i simboličnu.


sve zavisi, sve zavisi.. jesi gledo srpskog zeta Kristjana Bejla - Vice?
nije nešto sjajan ali ajde..
elem, zavisi ko je na tom mjestu..
on je kanda moći ipak imao poprilično
nsarski nsarski 11:45 14.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Na stranu kakav je Pence, ali američki vice president nema praktično nikakvu vlast.
U praksi protokolarnu i simboličnu.


Naravno, mada ima izuzetaka. Recimo VP Čejni i G. Bush.

Ja sam takođe napisao: "Ako ukinu Trampa, onda Pence preuzima vlast".
A da je u prošlosti bilo takvih događaja-bilo je. Posle Niksona je na vlast došao tadašnji VP Geral Ford za koga se govorilo da nije u stanju da istovremeno hoda i žvaće žvaku. I stvarno je bio toliko glup. Skoro kao VP Dan Quayle.
Milan Novković Milan Novković 14:08 14.01.2020

Re: Trebamo li biti zabrinuti

Dan Quayle

Uh, gde se njega seti. Ljudi su uredno stavljali njegove "quotes" na Brainy Quotes, ko želi da pročisti suzne kanale

"I deserve respect for the things I did not do."

"This President is going to lead us out of this recovery."

"A low voter turnout is an indication of fewer people going to the polls."

"My friends, no matter how rough the road may be, we can and we will, never, never surrender to what is right."

"Unfortunately, the people of Louisiana are not racists."

... itd, nekoliko desetina

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana