B92 Blog    Članovi    Srecko Sekeljic    Prevaspitavanje

Srecko Sekeljic
00:22
SRE
07
MAJ

Prevaspitavanje

Da li je izjava Gordane Pop-Lazić o tome da će SRS na vlasti nacionalno da osvešćuje omladinu, cenzuriše medije i prevaspitava NVO, samo zajednička fatamorgana Gordane Suše i par omladinskih aktivista? Ovo kažem jer ne vidim druge reakcije na ovu nadrealnu najavu, što ukazuje na alarmantno stanje u kojem se nalazi naše društvo.


U veoma kratkoj izjavi, od svega jedne složene i jedne prosto-proširene rečenice, za koju je utrošeno manje od minute vremena, Gordana Pop-Lazić je uspela da sruši koncept demokratije... Za manje od minute! Kada govorim o rušenju koncepta demokratije, ne koristim te reči olako. Previše je onih koji to čine i doveli su do toga da je jednačina radikali=nedemokratija počela da zvuči kao izlizana i prazna fraza koja više nikoga ne dotiče. Gordana Pop-Lazić se u citiranoj izjavi dotakla tri stuba, odnosno tri nužna preduslova za konsolidaciju demokratije u jednom društvu - slobode mišljenja, slobode medija i slobode udruživanja.

Pored ove direktne političke pretnje uperene protiv svega za šta prosečan građanin treba da se zalaže, ono što me je potpuno dotuklo je odsustvo reakcije na ovu objavu rata slobodnoj Srbiji. Ako nikome neće nedostajati sloboda mišljenja, medija i udruživanja to znači da ovo društvo te slobode ustvari i ne praktikuje, da one zapravo u Srbiji i ne postoje, da nisu potrebne! U tom slučaju je i Pop-Lazićkino predizborno obećanje izlišno, jer izgleda da nema baš mnogo ljudi koje će morati da prevaspitava.

Da se ovako nešto desilo u bilo kojoj konsolidovanoj demokratiji, sled događaja bi bio sledeći:

Funkcioner stranke A, u poslednjoj nedelji predizborne kampanje obeća da će, kada dođe na vlast, njegova stranka suspendovati demokratske principe zarad nacionalnog osvešćenja. Nakon sat vremena, suparničke stranke (B, C i koalicija D-E-F) izdaju saopštenja za javnost kako najoštrije osuđuju ovakve napade na osnove demokratije i na srž svega onog za šta se te stranke svojim preizbornim programom zalažu i za šta su se zalagali njihovi slavni preci u borbama protiv fašizma i totalitarizma. Tri minuta nakon toga, najviše partijsko rukovodstvo inkriminisane stranke A se ograđuje od kobne izjave svog funkcionera, navodeći u saopštenju da se radi o ličnom stavu dotičnog i da se stranka A upravo bori protiv ovakvih ataka na osnove demokratije, pokušavajući da time spinuje mnenje u nekom drugom pravcu. Deset minuta nakon toga (i sve do kraja izbora) nevladine organizacije, profesionalna udruženja svih profesija i akademska javnost konstantno objašnjavaju glasačima šta tačno ove reči znače za njihove živote i na koji način će ih promeniti. Na dan izbora, usled negativnog javnog mnenja, stranka A osvaja očekivano mali broj mandata i odlazi u istoriju, a pre fadeout-a najodgovorniji za javni fijasko podnose ostavke...

To je ono što se u Srbiji nažalost nije desilo... Možda zato što nas bivši Miloševićev ministar medija, Aleksandar Vučić, već uspešno prevaspitava iz svoje fotelje u programskom savetu RTS-a.

"Mi moramo da radimo pre svega na osvešćenju mlade generacije i da ih negujemo u patriotskom i nacionalnom duhu. Moramo, nažalost, da se izborimo i sa medijima koji pomažu ovim evro-unijatskim snagama jer to nije dobro, a i sa nevladinim organizacijama koje to takođe rade", rekla je Gordana Pop Lazić u emisiji Uvećanje na Infokanalu B92.





Komentari (239)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Ninoslav Randjelovic  00:34 07.05.2008
Preporuka: 0

when in doubt....

#Link  Replika: 3
just pass out....
ok ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maksa  18:18 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: when in doubt....

Ninoslav Randjelovic
just pass out....ok ?


When in panic, when in doubt - run in circles, scream and shout.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  23:41 07.05.2008
Preporuka: 1

JOŠ OSUDA

Prijatelji iz Građanskih inicijativa su mi javili da i oni "najoštrije osuđuju opominjuću i zlokobnu izjavu Gordane Pop Lazić o ograničenju slobode misli, govora i udruživanja u slučaju dolaska SRS na vlast na sledećim izborima", ali da ovu osudu nijedan medij nije objavio...

Hvala bLogu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  11:33 08.05.2008
Preporuka: 0

Re: JOŠ OSUDA

Pokret Evropa nema alternativu je juče organizovao simulaciju osvešćavanja mladih prema receptu Gordane Pop Lazić - zatucavanjem...







   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  00:49 07.05.2008
Preporuka: 2

e kako ste naporni

#Link  Replika: 2
s ovim menjanjem avatara, kako ne chitam ime kad ima slika, stalno mislim da je neko novi-onaj milenkovic ko kameleon brate, stankovic je van kategorije, a evo sad i ti!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  00:58 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: e kako ste naporni

Eh draga angie, promenljivo mi je raspolozenje pred ovaj dan D (drugi ove godine)... Pa otud je i avatar promenljiv.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  01:14 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: e kako ste naporni

Srecko Sekeljic
Eh draga angie, promenljivo mi je raspolozenje pred ovaj dan D (drugi ove godine)... Pa otud je i avatar promenljiv.


kako da ti kazem, isti je glasachki profil u pitanju kao i do sada, jedino neku lasersku vakcinu na glasachkim mestima da inovirate, pa da sprechite virus.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Puerta  01:02 07.05.2008
Preporuka: 2

ma idi

#Link  Replika: 10
A u srbiji kao postoji sloboda stampe i medija?
Dovoljno je da se setim sedmice kada je Nikolic bio predsednik skupstine, kako su tada mediji izvestavali.
A samo kada se setim kakvu su krizu doprineli tromesecni pregovori prosle godine, pa pobeda BT posle koje su akcije na berzi rekordno pale(ne mislimda to ima mnogo veze sa BT), to je valjda normalno stanje.
A bas me zanima kakva bi kampanja bila da je TN ponedio na predsednickim izborima, verovatno bi on bio kriv i za Mjanmar!
Kakva crna sloboda stampe i govora, kad su svi do jednog mediji u rukama vladajacu strukture. Za vreme Milosevica znalo se koji su mediji opozicije,ajde recite vi meni koji je to medij naklonjen SRS-u?Nijedan, ali zato narod jeste!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maksa  07:59 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: ma idi

ajde recite vi meni koji je to medij naklonjen SRS-u?


Samo RTS, televizija sa najvećom pokrivenošću, inače niko.

A, izvini, on nije skroz SRS-vo nego više DSS-ovo glasilo.
Pitanje za 10 poJena - u čemu je razlika?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  08:00 07.05.2008
Preporuka: 2

Re: ma idi

Kostunica ume da izgovori r :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maksa  08:16 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: ma idi

Dawngreeter
Kostunica ume da izgovori r :)


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Puerta  10:36 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: ma idi

Samo RTS, televizija sa najvećom pokrivenošću, inače niko.


Da, da video sam u drugom krugu predsednickih izbora kako je RTS na strani SRS, sve sam tad video! Gubite osecaj za realnost!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  11:54 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: ma idi

Dawngreeter
Kostunica ume da izgovori r :)


Konačno Voždovi su naučili da bez greške zajedno savladaju celu Azbuku još samo Abeceda i biće pismeni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maksa  11:57 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: ma idi

Puerta
Gubite osecaj za realnost!


Da povratim osećaj za realnost verovatno treba da kažem "Kosovo je Srbija"?
Kosovo je Srbija.
Evo osećam osećaj za realnost kako me preplavljuje.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Puerta  12:24 07.05.2008
Preporuka: 2

Re: ma idi

Da povratim osećaj za realnost verovatno treba da kažem "Kosovo je Srbija"?
Kosovo je Srbija.
Evo osećam osećaj za realnost kako me preplavljuje.


Dovoljno je samo da ne pricas gluposti!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  23:00 07.05.2008
Preporuka: 2

Re: ma idi

Puerta
Samo RTS, televizija sa najvećom pokrivenošću, inače niko.Da, da video sam u drugom krugu predsednickih izbora kako je RTS na strani SRS, sve sam tad video! Gubite osecaj za realnost!

Manje-vise sve osim B92 i STB, su naklonjene DSS a pošto je DSS preuzela primat u sprovođenju politike SRS, svi su naklonjeni i SRS više nego npr. DS, a o LDP da ne govorimo.Koštunica je sve obezumio i vratio na retoriku iz početka 90-ih.
Inače, od novina, osim Danas-a i Blica, sve su takođe naklonjene nazovi ili samozvanoj patriotskoj a u suštini nacionalističkoj koaliciji ili bloku,gde su DSS/NS, SRS i SPS.
Samoj SRS su direktno naklonjeni, prevazilazeći čak i "Veliku Srbiju," TV Most, Košava, te listovi Pravda, Gazeta, Kurir, Glas Javnosti, NIN, često i Politika i Večernje novosti.A radi "Fokus" je prevazišao i neke lokalne radiostanice u pograničnim područjima iz perioda ratnih sukoba, kada su kao vodile propagandu i medijski rat i jačale patriotizam.Emisije na ovom radiju direktno pozivaju na građanski rat jer se javljaju slušaoci takvog profila i mentalnog sklopa da bi svaki pristojan voditelj, da je pristojan, zbog svog i ugleda radija prekinuo komunikaciju.Otvoreno se širi verska i nacionalna mržnja a posebno mržnja i pozivi na linč onih koje smatraju izdajnicima. Izdajnici su svi koji ne pripadaju SRS i sada DSS/NS.
To što kaže gđa Pop je samo konstatovanje stanja i predlozi kako bi ga unapredili.Naime, novi istoričari su se poptrudili da u udžbenike istorije usade smernice za nacionalno osvešćenje, što će reći raspirivanje nacionalizma i šovinizma kod mladih, u čemu im svestrano pomaže SPC i tako edukovanbi i ideološki potkovani takvi mladi sami kreću u obračun sa NVO jer im je sve strano što je građansko i sekularno.
Inače, kako ti veliki poznavaoci i usrećitelji naše mladeži objašnjavaju da je uporedo sa porastom broja vernika kod mladi u porastu nasilje , droga i sve devijantne pojave upravo kod tih mladih ljudi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  23:34 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: ma idi

istoričari su se poptrudili da u udžbenike istorije usade smernice za nacionalno osvešćenje, što će reći raspirivanje nacionalizma i šovinizma kod mladih, u čemu im svestrano pomaže SPC i tako edukovanbi i ideološki potkovani takvi mladi sami kreću u obračun sa NVO jer im je sve strano što je građansko i sekularno.



pa da, eno ga radosh ljushic, pishe i predaje u tomsmislu-hodochasnik reformatoski!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  00:23 08.05.2008
Preporuka: 0

Re: ma idi

A bas me zanima kakva bi kampanja bila da je TN ponedio na predsednickim izborima, verovatno bi on bio kriv i za Mjanmar!
Kakva crna sloboda stampe i govora, kad su svi do jednog mediji u rukama vladajacu strukture. Za vreme Milosevica znalo se koji su mediji opozicije,ajde recite vi meni koji je to medij naklonjen SRS-u?Nijedan, ali zato narod jeste!


Ne pratite ni TV ni novine, čim tako mislite. Dajte se malo obavestite,
nije sve na blogu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  03:27 07.05.2008
Preporuka: 0

Bilo bi super...

#Link  Replika: 4
Dobro, ti si mlad i ne pamtis rane devedesete kada je ovakve stvari govorio tadasnji ministar prosvete.

On je otvoreno pisao o tome kako "neke stvari valja deci utuviti u glavu" etc. pa mu/im nije uspelo.
A bili su na vlasti.

Nego, bilo bi super kada bi pomenuo i iskaz "Evropa nema alternativu" kao problematican.
Taj iskaz sasvim logicno podrazumeva "osvescivanje" omladine, cenzuru medija, manipulaciju izbornom voljom gradjana i "poseban" odnos ka NVO.

Dakle, da bi ovaj tvoj tekst imao neku tezinu, valja biti objektivan.

Pozzzzzzzzzzzzzzz!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  08:50 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Bilo bi super...

Nego, bilo bi super kada bi pomenuo i iskaz "Evropa nema alternativu" kao problematican.


Alternativa Evropi svakako postoji, iskusili smo je devedesetih, a vidimo da je ovi najavljuju kao program narednog mandata vlade. Poruka svih građanskih protesta devedesetih (izuzev kontra-mitinga) bila je da ne želimo da živimo kao ostrvo na kontinentu, niti kao stado jednog pastira "zaštićeno" bodljikavom žicom.

Taj iskaz sasvim logicno podrazumeva "osvescivanje" omladine, cenzuru medija, manipulaciju izbornom voljom gradjana i "poseban" odnos ka NVO.


Ovaj izraz podrazumeva opredeljenje za jedan sistem vrednosti i odnosa koji omogućavaju međusobno zbližavanje, plodniju saradnju i opšti prosperitet zemalja Evrope. Ali nikako ne podrazumeva cenzuru informisanja i gušenje slobode mišljenja i udruživanja.

Međutim, danas na delu imamo pokušaje da se demokratija zloupotrebi u svrhu rušenja njenih osnovnih principa, da se sloboda govora koristi za najavu njenog ukidanja (SRS-DSS), a da se sloboda udruživanja koristi za zastrašivanja i fizičke obračune (ekspanzija nacionalističkih NVO koje pozivaju na nasilje).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  10:42 07.05.2008
Preporuka: 3

Re: Bilo bi super...

Međutim, danas na delu imamo pokušaje da se demokratija zloupotrebi u svrhu rušenja njenih osnovnih principa,



Ово је увек најшаљивији део - да се демократија злоупотреби! Омиљена изјава покојног Драже Марковића. На опасност злоуптребе демократије је јасно, поред Драже, указао и Ајатолах Хомеини, па је зато увео да верски лидери могу да пониште или измене сваку одлуку државних органа. Занима ме ко би ту улогу вршио код нас? Политички савет ЛДП? Амбасада САД? Изјасните се г. Секељићу.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  13:24 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Bilo bi super...

Ово је увек најшаљивији део - да се демократија злоупотреби!


Nimalo nije smešno - ukoliko vam je poznato da se
svaka teorija izvitoperi u praksi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  23:27 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Bilo bi super...

верски лидери могу да пониште или измене сваку одлуку државних органа. Занима ме ко би ту улогу вршио код нас? Политички савет ЛДП? Амбасада САД? Изјасните се г. Секељићу.


Zloupotrebu demokratije od strane bilo koje grupe ili pojedinca sankcioniše odgovarajuća grana vlasti:
- ako se donosi zakon kojim se sprečava i sankcioniše zloupotreba, onda je to zakonodavna vlast,
- ako se na osnovu zakona donese presuda o sankcijama, to je sudska vlast,
- a ukoliko se grupa ili pojedinac sankcioniše odlukama na osnovu postojećih propisa i pravosnažnih presuda, onda je to izvršna vlast.

Toliko si, nadam se, već znao.

Šekeljić
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Stijak  04:19 07.05.2008
Preporuka: 1

Konačno

#Link  Replika: 31
Konačno je neko ovo primjetio. Ja se od te emisije takodje pitam, da li sam to samo ja, ili...

Ma koliko god ovo nije prvi put da se ovako nešto izgovara, ipak, drugi su se bar trudili da to ne bude ovako otvoreno rečeno, da bi se bar mogli vaditi ako ih neko optuži zbog tih izjava.

Ali ovako , bez imalo uvijanja. Ma šokantno. Ali valjda su svi već oguglali od odgovarja na druge silne izjave (judini pečati, činovi veleizdaje).

Nadam se da ipak ima bar 50% razumnih ljudi u ovoj zemlji i da ću poslije 11. maja ove likove i dalje slušati, ali samo kao opozicionare. Ako se to ne dogodi, kad se zahukta ludačka mašinerija, ja odoh, a oni koji su birali radikale, neka uživaju u onima koje su birali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spadalo  04:42 07.05.2008
Preporuka: 2

Re: Konačno

Ako se to ne dogodi, kad se zahukta ludačka mašinerija, ja odoh, a oni koji su birali radikale, neka uživaju u onima koje su birali.

Pa naravno, to je odlika sitnih dusa. Beznacajnih ljudi. Malih bukaca. Vicu, deru se, kobajagi bore se za neke principe, ideale... junace se. Ali kada osete da je njihova guzica u opasnosti, beze. Odlaze u sigurne krajeve. Pa iz te sigurne udaljenosti nastavljaju da laju i da se rugaju budalama koje su ostale na popristu da krvare. Eh, zemljo Srbijo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dzouzi  05:16 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

"Pa naravno, to je odlika sitnih dusa. Beznacajnih ljudi. Malih bukaca. Vicu, deru se, kobajagi bore se za neke principe, ideale... junace se. Ali kada osete da je njihova guzica u opasnosti, beze. Odlaze u sigurne krajeve. Pa iz te sigurne udaljenosti nastavljaju da laju i da se rugaju budalama koje su ostale na popristu da krvare. Eh, zemljo Srbijo..."




To nije tacno. Svako od nas je bar nekoliko puta to izgovorio u poslednjih nekoliko godina i nisu to nikakve
"odluke sitnih dusa", mislim da je to pre iskazivanje razocarenja i nemoci, a ipak svi ostanemo u ovoj zemlji
Srbiji.
I odkud znas da se mi nismo borili?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  05:36 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Konačno

Zemlja je skup ljudi koji zive u njoj. Ako ti ljudi vecinski odluce da zele radikale, to onda nisu ljudi sa kojima ja zelim da zivim. Nije nikakav tiranin iznenada dosano niodkuda i sada moramo da ga oteramo nego su ga ljudi izabrali (ako ga izaberu, jelte; sto se nece desiti, nosicu ruzicasti tu-tu nedelju dana ako radikali ikada dodju na vlast).

Nisam bas siguran da cu da idem iz zemlje, promena zivotne sredine je za mene preterano stresna aktivnost, ali svakako razumem ljude koji jesu u tom fazonu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Stijak  06:17 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Konačno

Ne rekoh da ću otići odmah ako radikali pobjede (tj. ako formiraju vladu), već kad se zahukta ludjačka mašinerija.

Znači, kad se moji vršnjaci počnu mobilisati za kosovo (i samo ovo je dovoljno), građani hapisiti, mediji i NVO zatvarati, kad se ponovo formiraju redovi pred prodavnicama, idem. Ne mislim da će to odmah sledeće sedmice biti, ali ako radikali dodju na vlast, ako je vjerovati njima samima i njihovim izjavama, ne sumnjam da će i toga uskoro biti. Ipak, volio bih da griješim.

Ja se borim za principe na razne načine, učestvujem u kampanji jedne NVO, skupljao sam potpise za nekoliko zakona, učestvovao u raznim političkim inicijativama, pričam sa svojim poznanicima i to ne klasično ubjeđujući ih da glasaju za moju stranu, već više, da im povećam samosvjest o važnosti glasova, posjetim ih na prošle periode vladanja kandidovanih stranaka i ukažem na razne izjave raznih političara i moguće posljedice pobjede odredjenih partija.

Ali nisam baš toliki mazohista da trpim ovo iznad navedeno, neka to trpe oni koji su ih birali. Ako su se odlučili za "nebeska carstva" i kao posljedicu spremni su jesti korenje i ginuti u ratovima u "zemaljskom carstvu", ja naravno neću biti tu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Eugenija  07:05 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

Zaista je neshvatljivo da toliko ljudi u Srbiji ne primecuju kako ima se obracaju radikali. Oni se gradjanima obracaju kao da se radi o retardiranoj deci a ne o zrelim ljudima. Da su kod nas ljudi dugo nesamostalni (i neodgovorni) to je poznato ali da ce radikali urediti drzavu po volji svih je iluzija u koju retardirani samo i mogu da veruju. Posle toliko teskih godina zivota valjda je vreme da se uklone oni koji su od 90-ih na ovamo drzali gradjane i Srbiju kao taoce. Ako ne znaju i nece sami da se sklone, moraju ih skloniti biraci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Torpedo  07:21 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

Zemlja je skup ljudi koji zive u njoj. Ako ti ljudi vecinski odluce da zele radikale, to onda nisu ljudi sa kojima ja zelim da zivim.
&

Nisam bas siguran da cu da idem iz zemlje, promena zivotne sredine je za mene preterano stresna aktivnost, ali svakako razumem ljude koji jesu u tom fazonu.


I sta je onda resenje? Dve dijametralno suprotne izjave...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  07:29 07.05.2008
Preporuka: 5

Re: Konačno

Ja nikada nisam tvrdio da se slazem sa samim sobom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
johanna29  08:43 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

nosicu ruzicasti tu-tu nedelju dana ako radikali ikada dodju na vlast


nadam se da te ipak necu videti u tom izdanju
cini mi se - ako bi i dosli na vlast, bila bih odvec u soku da odreagujem.

Sto se tice evakuacije iz zemlje, podrzavam.
Spadalo : Pa naravno, to je odlika sitnih dusa.


Nema to veze sa "sitnim dusama", to je odluka koju je svaki covek ODGOVORAN prema sebi da donese. Boris se, na svoj nacin - ko kaze da se i sa nekog drugog meridijana ne moze boriti za svoj narod. Gluposti! Bitna je volja i nacin - ali ako sedis doma u Srbiji iz laznog patriotizma a nemas da jedes, neces se ni boriti, negde drugo bar imas pristojan zivot pa nadjes nacina da utices pozitivno na desavanja u svojoj zemlji. Ja mislim da je to sasvim moguce, stavise poznajem ljude koji su to vec radili, rade jos uvek, i to sa mnogo vise uticaja od BUKACA koji sede u Srbiji, kradu od svog naroda i masu floskulama i besmislicama.

Ko je u tom kontekstu sitna dusa, ne bih dvaput pitala.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
johanna29  08:52 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

Torpedo
Zemlja je skup ljudi koji zive u njoj. Ako ti ljudi vecinski odluce da zele radikale, to onda nisu ljudi sa kojima ja zelim da zivim.
&

Nisam bas siguran da cu da idem iz zemlje, promena zivotne sredine je za mene preterano stresna aktivnost, ali svakako razumem ljude koji jesu u tom fazonu.


I sta je onda resenje? Dve dijametralno suprotne izjave...


Resenje je POKUSATI nesto - ako im se ne moze nista, tj. ako ih odabere "vecina" (staaaagoood...) ne treba unistavati sebe trpljenjem. Ako nemas motiv da se unapredis, spasis svoj zdrav razum i upotrebis ga po mogucstvu za osvescivanje ostalih razuma oko sebe, onda ne vredi ni da odes.

no ipak mislim, ostvarice se ona stara "...trebali su ih ukinuti"... (misleci na SRS pre svega, no ni agent iz kvazi-demokratskih redova im nije nista bolji, stavise ponosito mase radikalskom zastavom, Toma, Pop-Lazicka &Co.mogu ruke da prekrste do kraja kampanje)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Torpedo  08:59 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Konačno

Sto se tice evakuacije iz zemlje, podrzavam.


Mislim da svako ko ima oko 30 i ispod te granice treba da ode iz Srbije bez obzira ko da dodje na vlast na skorim (ili nekim buducim) izborima. Jednostavno, efekti eventualnog a ne tako skorog ulaska u EU ce se osetiti za 10-15godina a kao sto kaze onaj slogan, zivot ne moze da ceka. Okrenes se, obrnes i ode jedna decenija... recimo, k'o da je juce bilo "okupljanje" ispred skupstine 5.oktobra. Secam se kako su jednom drugaru govorili da gresi sto ide sad kad je sve gotovo a on je ipak spakovao porodicu na avion i zapalio preko okeana. 8 godina kasnije on vise ni ne zna ko je premijer u Srbiji, gradi svoju karijeru u nekoj americkoj vukojebini (kako vole da kazu oni iz kruga dvojke), skoluje decu, vodi relativno dosadan tipican americki zivot i jednom u 3 godine dolazi da poseti rodni grad... "zajebao se" kako kazu luzeri iz maticnog kafea na Cuburi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  09:02 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

Konačno je neko ovo primjetio. Ja se od te emisije takodje pitam, da li sam to samo ja, ili...

Evo vidim da se sad oglasilo i Ministarstvo medija...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vračarac  10:10 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

Opšte pravo glasa nam garantuje prosečnog vođu (parlamentarne poslanike) koji nas vodi u prosečno tavorenje.
Bukowski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  10:32 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

Zemlja je skup ljudi koji zive u njoj. Ako ti ljudi vecinski odluce da zele radikale, to onda nisu ljudi sa kojima ja zelim da zivim.

Dawngreeter: Da li Ti to nekome pretis?
Da li Ti pada na pamet da se stvar moze i obrnuto postaviti: da li tim ljudima (koji su u vecini) odgovara da zive s Tobom? Verovatno im ne odgovara, ali ne obracaju paznju na svakoga.
Onaj ko ne zeli da zivi sa vecinom, neka ide. Ili neka cuti i ceka bolja vremena. A ako neko nece da ide, i nece da ceka bolja vremena, sta treba da radi? Da dize revoluciju? Ne. Pogresno. Mora da se prilagodi vecini.
Nota bene: nije mi namera da budem grub, ali si se, brate, namestio! I trazio da Ti svako ko ima imalo mozga kaze da Ti nisi najvazniji u Srbiji, prema kome treba da se drugi (koji su u vecini) ravnaju...
You've got it?[
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  10:46 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Konačno


Greetings space aliens!

vladimir petrovic
Da li Ti to nekome pretis?

Kako dementija ovih dana? Uspesno, a?
Ako bi za trenutak udahnuo vazduh i potegao potpuno nove i radikalne metode citanja onoga sto sam napisao mozda, samo mozda bi primetio da sam nudio orgument zasto je potpuno razumno otici iz zemlje.

vladimir petrovic
Da li Ti pada na pamet da se stvar moze i obrnuto postaviti: da li tim ljudima (koji su u vecini) odgovara da zive s Tobom?

Ja sam sasvim siguran da ne odgovara. Kako znam? Rekli su mi. Vise puta. Preko svih javnih medija.


vladimir petrovic
You've got it?

You might want to reconsider using languages you are not sufficiently familiar with.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  12:05 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Konačno

Dawngreeter,
Cemu ljutnja? Tako se ne doprinosi promeni situacije uoci izbora. Ljute se samo impotentni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  12:18 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Konačno

Ma los mi dan bre. Obicno optuzbe da pretim ljudima prihvatam sa smeskom. Ponekad kupim optuzivacima pivo i sladoled.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  13:29 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

Dawngreeter,
Apology accepted.
Inace bih shvatio da tvoj nickname nije - Dawngreeter, nego Downgreeter... a onda bi se umesala deca Kvirije.
Obicno optuzbe da pretim ljudima prihvatam sa smeskom. Ponekad kupim optuzivacima pivo i sladoled.

Sladoled ne lizem, pivo bih prihvatio.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  13:30 07.05.2008
Preporuka: 1

Vladimire,

ovo što ti pišeš je klasična i opasna zamena teza:

Da li Ti pada na pamet da se stvar moze i obrnuto postaviti: da li tim ljudima (koji su u vecini) odgovara da zive s Tobom? Verovatno im ne odgovara, ali ne obracaju paznju na svakoga.
Onaj ko ne zeli da zivi sa vecinom, neka ide. Ili neka cuti i ceka bolja vremena.


Demokratičnost neke vlasti, odnosno sistema, se meri pravima manjina, a ne pravima većine, jer većina svoja prava ima garantovana preuzimanjem izvršne i zakonodavne vlasti u ruke. Dakle, poenta je u tome hoće li i manjina, pre svega ona politička, čiji je glas ostao u manjini, imati ista prava kakva ima i većina. I isto poverenje u vlast, koje ima i većina, a to poverenje se gradi za početak izjavama koje pred tokom svog dotadašnjeg rada i izjavama u predizbornoj kampanji daju političke stranke, koje pretenduju da dobiju vlast. Aršin za merenje demokratije su prava manjina, a ne prava većine. "Sloboda je sloboda za druge." (K.C.) Uostalom Dawngreeter je sasvim pristojno izrazio svoje nepoverenje u moguću vladavinu radikalske većine. Šta je sporno u tome da Dawngreeter napiše da nema poverenje? Uz to da njegov komentar nije ni uvredljiv niti zvuči kao pretnja. Za razliku od tvog komentara, koji je mnogo grublji i zvuči kao pretnja.

A ako neko nece da ide, i nece da ceka bolja vremena, sta treba da radi? Da dize revoluciju? Ne. Pogresno. Mora da se prilagodi vecini.


Ne mogu da verujem...da li je zaista Milošević vladao tako davno da si zaboravio kako je izgledala njegova diktatura, maskirana u demokratiju? Vreme kada je većina uskraćivala prava drugačije mislećim manjinama? Da su se ljudi u manjini tako prilagođavali, kako ti pišeš, Milošević bi još uvek vladao.

Ne znam da li ti je bila namera da budeš grub, što i nije važno, jer efekat koji si postigao je milo rečeno grubost:

nije mi namera da budem grub, ali si se, brate, namestio! I trazio da Ti svako ko ima imalo mozga kaze da Ti nisi najvazniji u Srbiji


Uostalom, ne znam da li si primetio, ali jako lako ti izlete teške reči, a da ti to ni ne primetiš, tako da tvoja namera da ne budeš grub, postaje nebitna u poređenju sa onim što je "finalni produkt". Sa druge strane si ti sam mnogo osetljiviji, no što očekuješ od onih, kojima se ni malo nežno ne obraćaš.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
johanna29  13:38 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Konačno

vodi relativno dosadan tipican americki zivot i jednom u 3 godine dolazi da poseti rodni grad... "zajebao se" kako kazu luzeri iz maticnog kafea na Cuburi.


...i boli ga uvo, i ne treba da zna ko je premijer. NISTA ne propusta. Njegova deca tek ne treba POJMA da imaju o tome, samo da poticu iz jedne "lepe ali sjebane zemlje", who the fuck cares...

A deca ovde, koja su mozda njihovi vrsnjaci (upravo sam cula u prevozu) - klinci od ono, 15-17 plafon, pricaju o Kostunici, Djilasu-Tajk(f)unu, stagod, i Karli de Goddamn Ponte!!! ono, ne verujem!

Oni su vec pod traumama, a tek sta ce ovaj haos da im napravi u glavi za 10-15 godina, bog te pita. Naravno da zivot ne moze da ceka, a ko zeli da bude sed i polulud kad Srbija udje u EU - bolece me lakat da sa 40 slavim ulazak Srbije u EU (koja tada i nece imati ovoliki znacaj kao sad - verovatno.)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  14:13 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Vladimire,

Jelice,
ovo što ti pišeš je klasična i opasna zamena teza:

Nije tacno. Reagovao sam sasvim normalno kad vidim da neko konstatuje da je moguce da na vlast dodju oni koji mu se ne svidjaju - i "da on ne moze da zivi sa takvim ljudima".
Prvo, ja licno bih bio veoma nesrecan da na vlast dodju radikali, ali ako dodju, shvaticu to kao neminovnost i boriti se da iduci put ne dodju, ili da sto pre budu promenjeni.
Demokratičnost neke vlasti, odnosno sistema, se meri pravima manjina, a ne pravima većine, jer većina svoja prava ima garantovana preuzimanjem izvršne i zakonodavne vlasti u ruke. Dakle, poenta je u tome hoće li i manjina, pre svega ona politička, čiji je glas ostao u manjini, imati ista prava kakva ima i većina. I isto poverenje u vlast, koje ima i većina, a to poverenje se gradi za početak izjavama koje pred tokom svog dotadašnjeg rada i izjavama u predizbornoj kampanji daju političke stranke, koje pretenduju da dobiju vlast. Aršin za merenje demokratije su prava manjina, a ne prava većine.

Ovo je teorijski tacno. Niko normalan ne bi ovo osporio, pa ne vidim kakva je svrha ponavljati nesto sto se podrazumeva. Ali ako ta manjina tvrdi da "ne moze da zivi s takvim ljudima", onda je tesko bas ispostovati ono sto manjina hoce, osim da im se preda vlast.
Zasto se zamera nekome (u ovom slucaju meni) zato sto sam trazio da doticni gospodin pojasni sta je hteo da kaze. Ponavljam, ja nikako ne bih zeleo da dodju radikali i da on bude nesrecan (i da ja budem nesrecan, takodje, i mnogi s kojima se ja druzim), ali budimo razumni, ko god da pobedi na ovim izborima, uvek ce biti neki ljudi koji su nezadovoljni ako ne bas nesrecni. Dakle, ako pobedi DS, bice nezadovoljnika, ako pobedi LDP - bice nezadovoljnika, ako nesrecni Kostunica ponovo bude premijer - bice nezadovljnika... Jedino ako pobedi Biljana Srbljanovic - nece biti nezadovoljnika.
Jelice, Ti pricas o demokraticnosti i izigravas tudjeg advokata ali ne shvatas sustinu bloga. Ti bi htela, izgleda, da blog bude mesto istomisljenika u stilu "Ja tebi serdare, ti meni vojvodo". To je pogresan pristup, ljutiti se cim Ti neko stavi primedbu ili se jednostavno ne sloze s tobom.
Da budem lican. Ja sam Tebi stavio primedbu da pogresno pises "Ozirom" umesto "S obzirom" i ti si se naljutila zbog toga, umesto da izvrsis ispravku jer si tu gresku u jednom tekstu ponovila tri-cetiri puta. Ako si mislila da ja nisam u pravu a da si ti u pravu, sto to nisi argumentovala? Uzgred budi receno, namerno sam cekao da prodje nekoliko dana od kada je bio postavljen taj tvoj (rodjendanski) tekst, pa sam se tek onda javio, jer nisam hteo odmah da "kvarim raspolozenje". Zar to nisi shvatila? Kriv je, dakle onaj ko ukaze na gresku, a ne onaj ko gresi. Da banalizujem malo, kriv je onaj ko ukaze na lopova, a nije kriv lopov. Ne, Jelice, ne moze tako. Nisam, dakle, iznenadjen sto si cekala priliku "da mi se osvetis", i da mi drzis lekciju. Imas li pravo na to?
Namere nas na ovom blogu su prvenstveno dobre, pa ako se neko ne slaze ili ti ukaze na propust, onda se ne treba ljutiti. To pokazuje, pored ostalog, i nedostatak smisla za humor.


Uostalom Dawngreeter je sasvim pristojno izrazio svoje nepoverenje u moguću vladavinu radikalske većine. Šta je sporno u tome da Dawngreeter napiše da nema poverenje? Uz to da njegov komentar nije ni uvredljiv niti zvuči kao pretnja

On je izrazio svoje uverenje a ja moje. Sme li se to? Ja sam zapravo dobronamerno pitao, ako se ne slaze sa ljudima koji bi hipoteticki preuzeli vlast, sta ce da uradi. Da napusti zemlju. Moze. Da ceka bolja vremena. Moze. Da zove narod na revoluciju. Ne moze.
Zao mi je ako i dalje mislis da, sto bi rekli Hrvati, imam krivo. I da sam zlonameran. Nisam.
Uostalom, ne znam da li si primetio, ali jako lako ti izlete teške reči, a da ti to ni ne primetiš, tako da tvoja namera da ne budeš grub, postaje nebitna u poređenju sa onim što je "finalni produkt". Sa druge strane si ti sam mnogo osetljiviji, no što očekuješ od onih, kojima se ni malo nežno ne obraćaš.

Ja shvatam blog bas tako - kao razmenu stavova, gde dajete udarce i primate udarce. Samo tako razgovor ima smisla - razmena argumenata i protivargumenata.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Torpedo  14:25 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

Oni su vec pod traumama, a tek sta ce ovaj haos da im napravi u glavi za 10-15 godina, bog te pita. Naravno da zivot ne moze da ceka, a ko zeli da bude sed i polulud kad Srbija udje u EU - bolece me lakat da sa 40 slavim ulazak Srbije u EU (koja tada i nece imati ovoliki znacaj kao sad - verovatno.)


Naravno... stoga je ako covek ima skolu i znanje daleko pametnije i zdravije da bezi odavde dok moze. Dzaba ti prica o demoratiji, izborima, raznoraznim partijama ako 9dobar) zivot pored tebe samo prodje...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  14:54 07.05.2008
Preporuka: 2

Re: Vladimire,

ovako: ponovo upotrebljavaš izraze, koje bi očito zamerio ako bi se tebi napisali, jer zameraš i ono što sadrži mnogo blaže opaske od onih koje ti daješ. Dakle, ako hoćeš tako da komuniciraš, jer takav način uporno ponavljaš, može...
Kao prvo, u mom odgovoru se ne radi o "advokatisanju", nego o diskusiji koja se vodi na blogu, drugi put probaj da se upoznaš sa svrhom bloga, pre no što mi napišeš:

izigravas tudjeg advokata ali ne shvatas sustinu bloga


Drugo, probaj da koristiš manje pozivanja drugih na razum, uz "svako normalan" (što odmah pretpostavlja da su drugi, sa kojima se ne slažeš valjda nenormalni), a mogao bi i manje da pominješ količine mozga...Ne znam da li to možeš da razumeš, ali to je uvredljivo.

Treće: uporno pišeš o tome kako sam ljuta. Čak me i pozivaš (na mom postu) da se urazumim, jer ti nisam odgovorila istog trenutka kada si se ti pojavio sa svojim komentarom. Biće da ti ne shvataš da u ovoj vrsti komunikacije postoji mogućnost da je neko otsutan u trenutku kada mu si mu se ti izvoleo obratiti. Tako sam ja, kada sam se vratila sa puta, odgovorila na tvoje komentare, koje si ponavljao sve jedan za drugim, ali ti moje odgovore nisi primetio, jer tebe u tom trenutku nije bilo na mom postu. Dakle, ja sam tebi odgovorila, to što ti to nisi video i upravo to potvrđuje da se neopravdano pozivaš na moju ljutnju. Da li to znači da ja sada tebe treba da prozivam zato što si ljut pa se ne javljaš meni? Očito da, jer misliš da nemam druga posla nego baš tebe da čekam u busiji.

Nisam, dakle, iznenadjen sto si cekala priliku "da mi se osvetis", i da mi drzis lekciju. Imas li pravo na to?


Ako ti imaš pravo da držiš meni lekciju, ne vidim što je ja tebi ne bih držala. Dakle, da - imam to pravo. Mada, zanimljivo je kako ti drugačije od svog mišljenja doživljavaš kao lekciju...

Namere nas na ovom blogu su prvenstveno dobre, pa ako se neko ne slaze ili ti ukaze na propust, onda se ne treba ljutiti. To pokazuje, pored ostalog, i nedostatak smisla za humor.


Dakle, govori u svoje ime, mani se množine i "nas". Ti, kao i ja iznosiš svoje, a ne kolektivno mišljenje. A, što se ti ljutiš kada tebi neko iznese drugačije mišljenje? Zašto ti odmah krećeš sa podmetanjem ljutine i postavljanjem "dijagnoza"? Da nisu možda tvoji komentari bili duhoviti, pa ja to sa "odsustvom smisla za humor" nisam primetila? Ako si ti mislio da je to što ti pišeš duhovito, onda si zaista poslednji ko može da ocenjuje tuđ smisao za humor.

U to da nisi zlonameran ću poverovati onda kada tako budeš pisao, jer ne mogu da ti čitam misli.

Ja shvatam blog bas tako - kao razmenu stavova, gde dajete udarce i primate udarce.


Upravo o udarcima ti i govorim, probaj da izneseš svoje mišljenje, naravno i suprotno bez udaranja, sem ako nisi spreman da ih i sam podneseš. Što sudeći po tvom upornom pozivanju na tuđu ljutinu očito nije slučaj. Kada ti nekoga udariš rečima, to ti je ok, ali kada tebi neko odgovori, ti odmah pištiš kako je taj ljut na tebe.

Tvoja zlonamernost, u ovoj vrsti pisane komunikacije, se meri po onome šta si napisao, a ne šta si tom prilikom mislio.

ali budimo razumni, ko god da pobedi na ovim izborima, uvek ce biti neki ljudi koji su nezadovoljni ako ne bas nesrecni. Dakle, ako pobedi DS, bice nezadovoljnika, ako pobedi LDP - bice nezadovoljnika, ako nesrecni Kostunica ponovo bude premijer - bice nezadovljnika... Jedino ako pobedi Biljana Srbljanovic - nece biti nezadovoljnika


Ovo je tvoje mišljenje i ne znam kakve veze ima sa razumom. Da li to znači da sam ja, koja se sa tim mišljenjem ne slažem, nerazumna? Ili ti očekuješ ono što drugima prebacuješ "ja tebi serdare, ti meni vojvodo"?

On je izrazio svoje uverenje a ja moje. Sme li se to? Ja sam zapravo dobronamerno pitao,


Ne, nije dobronamerno ako nekom podmećeš pretnju, a da pri tome ne pročitaš šta si sam napisao. Možda ti misliš da je to dobronamerno, ali uz reči koje si u toj "dobronamernosti" koristio, to se ne može zaključiti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  15:11 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Konačno

vladimir petrovic
Dawngreeter,
Apology accepted.
Inace bih shvatio da tvoj nickname nije - Dawngreeter, nego Downgreeter... a onda bi se umesala deca Kvirije.
Obicno optuzbe da pretim ljudima prihvatam sa smeskom. Ponekad kupim optuzivacima pivo i sladoled.

Sladoled ne lizem, pivo bih prihvatio.



Ne znam zasto, al' nekako ti ne verujem da ne lizes. A i nema piva bez sladoleda.

Takodje, nisam ti se izvinjavao. Mada ti i dalje mozes da primas. Izvinjenje, mislim. Ili ne.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  15:37 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

Eugenija,
Slazem se sa svakom reci koju si napisala. Jednostavno receno, ali 100% tacno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Elliot  17:44 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Vladimire,

Ovo je teorijski tacno. Niko normalan ne bi ovo osporio, pa ne vidim kakva je svrha ponavljati nesto sto se podrazumeva. Ali ako ta manjina tvrdi da "ne moze da zivi s takvim ljudima", onda je tesko bas ispostovati ono sto manjina hoce, osim da im se preda vlast.

Teorijski tacno???

Manjina ne moze (citaj mora al ne vole) da zivi sa vecinom koja je ugnjetava - ne vidim u cemu je problem. Vrlo je lako ispostovati - uvazavati sva prava koja joj pripadaju kao manjini.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spadalo  20:05 07.05.2008
Preporuka: 0

Re: Konačno

I odkud znas da se mi nismo borili?

A kako si se ti prepoznao u gornjim redovima, keve ti? Otkrij mi tajnu! I koji vi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spadalo  20:19 07.05.2008
Preporuka: 1

Re: Konačno

Dawngreeter
Zemlja je skup ljudi koji zive u njoj. Ako ti ljudi vecinski odluce da zele radikale, to onda nisu ljudi sa kojima ja zelim da zivim. Nije nikakav tiranin iznenada dosano niodkuda i sada moramo da ga oteramo nego su ga ljudi izabrali (ako ga izaberu, jelte; sto se nece desiti, nosicu ruzicasti tu-tu nedelju dana ako radikali ikada dodju na vlast).

Nisam bas siguran da cu da idem iz zemlje, promena zivotne sredine je za mene preterano stresna aktivnost, ali svakako razumem ljude koji jesu u tom fazonu.

Demokratija je, izmedju ostalog, i to da zivis sa onim sto vecina izabere. I da se boris svim demokratskim sredstvima da promenis misljenje vecine, te napose, da je nagovoris da prihvati tvoje misljenje na nekim narednim izborima. Ne postoji na ovoj planeti zemlja u kojoj svi ljudi glasaju za istu partiju... pardon, postojala je - Albanija Envera Hodze, Jugoslavija Josipa Broza, SSSR Josifa Visarijonovica... Nadam se da ne zagovaras ove opcije!?