Sport

Ko bi...

NNN RSS / 28.01.2020. u 01:43

...otišao tako daleko, da samo pomisli da bi planeta u trenu ostala bez takve sportske legende... :( 

Ceo sportski svet, ali i one koji uopšte ne prate sport je pomračila tragična vest o pogibiji jednog od najvećih košarkaša  i ne samo košarkaša nego i sportista uopšte.  Kobi Brajant je juče nastradao u padu helikoptera zajedno sa svojom 13-ogodišnjom ćerkom i još sedmoro ljudi. 

AP_437460816913.jpg 

Lično mi nije bio među najomiljenim košarkašima, ne zbog košarkaške veštine koja je bila apsolutno neosporna, nego najverovatnije zbog nekih potpuno subjektinih utisaka... 

Lepo je neko napisao da je svaka generacija imala svog idola, okvirno 60-ih Čembrlen, 70-ih Džabar, 80-ih Medžik, 90-ih Džordan, 2000-ih Kobi, 2010-ih  LeBron...

Moj košarkaški idol je svakako bio Džordan, to je prilično određeno pripadnošću nekoj generaciji + što je 90-ih NBA košarka bila u najvećoj ekspanziji (u velikoj meri zahvaljujući i našemo Bori Stankoviću i  nedavno preminulom Dejvidu Šternu), a Kobi je došao kao naslednik, kao neko ko je svrgnuo s trona obožavanog kralja, neko ko je "kopija"... 

Inače možete na YT da vidite klipove i uverite se koliko potpuno savršena kopija bio, što je samo po sebi nemoguće, da je moguće - svako bi bio kopija, ali je samo Kobi dostigao to savršenstvo.

 

Čak je i sam Džordan tvrdio da je jedini igrač koji bi mogao da ga dobije 1-na-1  upravo Kobi. To su neka uobičajena peckanja najvećih sportskih legendi (koje nesumnjivo imaju ogroman ego),  ali njih dvojica su zapravo bili dobri prijatelji, čak i više od toga, Majkl ga je doživljavao kao mlađeg brata i pravog košarkaškog naslednika. 

Opšte je poznato da je bio fanatik, da je išao preko svojih neslućenih granica, da je celog sebe davao košarci. Imao je neverovatno samopouzdanje, do nivoa arogancije, nikada nije pristajao na poraz, na prosečnost. Možda taj njegov stav najbolje opisuje rečenica "Pre ću šutirati 0/30 nego 0/9. Tih 0/9 znači da si pristao na poraz, da si odustao". 

Mnogo je trenirao, nikada se nije štedeo, često je igrao i sa povredama. Takođe se zna da je voleo da pomaže drugim sportistima. Ima neka priča kada bio se dogovorio sa nekim (isto košarkaški superstar, ali da me bijete ne sećam se o kome se radi) da se nađu neki dan za vreme letnje pauze i treniraju. Kobi je zakazao trening nešto ekstremno rano 5-6 ujutro i onda su satima uvežbavali neku fintu do pefrekcije, i kolega u podne mu kaže moram didem, a Kobi mu otprilike odgovori "ali sada sve ovo isto moramo da uradimo i s druge noge"...

Iako je pre 4 godine prestao sa aktivnim igranjem košarke (mada je poslednje 3 sezone "vegetirao" zbog ozbiljne povrede ligamenata), a povukao se holivudski kako i dolikuje sa 60 poena (na nogama sam dočekao tih poslednjih par minuta, već je odavno bilo svanulo) uspevao je da i dalje bude vrlo aktivan i u žiži sportske javnosti. Bio je promoter SP u Kini krajem leta, a  bukvalno poslednje veče proveo je bodreći LeBrona da ga pretekne na 3. mestu strelaca svih vremena u NBA i iskreno mu čestitao na dostignuću (a LBJ se zahvalio rečima da je srećan što je postao besmrtan kao Kobi, kakva ironija sudbine, ali legende ne umiru...). Čak je u petak u intervjuu na ESPN-u Novak posebno zahvaljivao Kobiju (nazvavši ga svojim mentorom) na pomoći prilikom povratka posle povrede... 

Mogli ste da ga volite ili ne, ali niste smeli da ga ne poštujete. Ovo je veliki gubitak, svet je u neverici, od sinoć sam pod utiscima, jedino iole smisleno što mi pada na pamet je vrtim njegove klipove...

 

Nekad se nešto ne ceni dovoljno dok se ne ostane bez toga, veći deo njegove prebogate karijere sam ga posmatrao kroz neku nazovimo je "osuđujuću" prizmu, izgleda da sam se plašio Crne Mambe, umesto da se prepustim i uživam. Takva veličina se jednom rađa, on je prerano otišao, ali njegovo ogromno nasleđe nastavlja da živi.

U senci ove sportske i ljudske tragedije se nastavljaju ostala sportska dešavanja,
u velikoj meri odajući počast Kobiju Brajantu - istinskoj legendi.

 



Komentari (192)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 22:38 02.02.2020

Re: da priznam

Jokić
Opet tripl dabl uz 39 poena i fenomenalan % (i preko 80 fantazi poena), ali Denver je izgubio u Detroitu posle produžetka.
Standardno pobeđuju najjače ekipe lige, ali previše često gube od "fenjeraša" tj. ekipa koje čak nisu ni konkurentne za plej-of.
Ovo im je 3. utakmica za tri i po dana i to bez 4 igrača koji su standardni u rotaciji + sada i bez MPJ!
Jokiću svaka cast, čudesno vuče ekipu na svojim leđima

bene_geserit bene_geserit 02:54 03.02.2020

Re: da priznam

a jeste da oni ni slučajno nisu svi glupi, lijeni, pokvareni pa im i djeca takva a još mnogo mnogo manje su svi bogati pametni i vrijedni pa su tako stekli lovu..
to samo u bajkama..
u realnosti Berni fakin Medof i fakin Karići i prepametna im djeca..
a sa druge strane vojska ljudi koja radi neke poslove za nekih par desetina hiljada funti ili dolara tu i ovde i nekih par stotina mjesečno u Srbiji i koja može da bude inteligentna koliko hoće ali se neće iz toga izvući..

Sad ti izvrćeš i podmećeš. I diskutuješ metodom ekstremnih primera. Potpuno je irelevantno kakvi su "Medofi" i "Karići", tih ekstremno bogatih ima jako malo i ne utiču na statistiku uopšte.
Naravno da svi bogati nisu pametni niti su svi siromašni glupi. Ja nisam ni rekao "svi", to si ti podmetnula i još zasolila (lenji i pokvareni).
Pogledaj npr. graf dole ("inteligencija" je merena 1978-me na kraju srednje škole, prvih 4-5 godina su još uvek na studijama tako da se ekonomskle razlike ne vide, ali kako godine prolaze jasna je korelacija između inteligencije i bogatstva).



Svako ko je jako pametan će bez problema da se izvuče iz geta.
Pogotovu crnci i latino, oko pametnih se polomiše najbolji fakulteti jer svi imaju kvote a ovih nema baš puno.
Belci malo teže, ali i ti pomognu pokemon poeni.
Pričaš neke besmislene priče koje nisu zasnovane ni na čemu osim na ideologiji, sa stvarnošću nemaju veze (evo gore si tvrdila da manje od 1% crnaca prime na najbolje škole, kad ti ja dam primer Harvarda gde su ih primili 15% u poslednjoj klasi, ti pretrčiš preko toga uz opasku "to je za neke leve smerove" ).

Onaj ko diže lestvicu su isključivo i jedino Kinezi, i na tome im svaka čast, društvo u kome niko ne diže lestvicu ne napreduje.
I to nema nikakve veze sa primanjima (i Kinezi koji ne zarađuju neke pare imaju isti odnos prema školi kao i ovi bogatiji). Ljudi bre drže na zidu plakete da im je neki predak od pre 300 godina bio najbolji školar u Kini. Stvar je kulturološka.
Jesu malo opsesivni i jako je teško biti konkurentan sa njima, ali kapa dole.

Nemoj mi učitavati stvari koje nisam rekao, bezobrazno je.
Cela stvar je tako napravljena, ne od strane crnaca, latino i siromašnih, već od strane bogatih i ovih koji se bave socijalnim inženjeringom. Crnci i latino su tu pozitivni samo jer su morali nekoga da potkupe, a i da malo zavade rase i nacionalnosti. Karjnji cilj su ovi čija deca budu primljena zbog donacija a i da se smanji socijalna propustljivost (da se ne dozvoli ovima iz više srednje klase da idu na gore), crnci su tu samo kolateralna korist (ili šteta, kako za koga).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:10 03.02.2020

Re: da priznam

bene_geserit

Naravno da svi bogati nisu pametni niti su svi siromašni glupi. Ja nisam ni rekao "svi", to si ti podmetnula i još zasolila (lenji i pokvareni).
Pogledaj npr. graf dole ("inteligencija" je merena 1978-me na kraju srednje škole, prvih 4-5 godina su još uvek na studijama tako da se ekonomskle razlike ne vide, ali kako godine prolaze jasna je korelacija između inteligencije i bogatstva).

Svako ko je jako pametan će bez problema da se izvuče iz geta.
Pogotovu crnci i latino, oko pametnih se polomiše najbolji fakulteti jer svi imaju kvote a ovih nema baš puno.
Belci malo teže, ali i ti pomognu pokemon poeni.
Pričaš neke besmislene priče koje nisu zasnovane ni na čemu osim na ideologiji, sa stvarnošću nemaju veze (evo gore si tvrdila da manje od 1% crnaca prime na najbolje škole, kad ti ja dam primer Harvarda gde su ih primili 15% u poslednjoj klasi, ti pretrčiš preko toga uz opasku "to je za neke leve smerove" ).

Onaj ko diže lestvicu su isključivo i jedino Kinezi, i na tome im svaka čast, društvo u kome niko ne diže lestvicu ne napreduje.
I to nema nikakve veze sa primanjima (i Kinezi koji ne zarađuju neke pare imaju isti odnos prema školi kao i ovi bogatiji). Ljudi bre drže na zidu plakete da im je neki predak od pre 300 godina bio najbolji školar u Kini. Stvar je kulturološka.
Jesu malo opsesivni i jako je teško biti konkurentan sa njima, ali kapa dole.

Nemoj mi učitavati stvari koje nisam rekao, bezobrazno je.
Cela stvar je tako napravljena, ne od strane crnaca, latino i siromašnih, već od strane bogatih i ovih koji se bave socijalnim inženjeringom. Crnci i latino su tu pozitivni samo jer su morali nekoga da potkupe, a i da malo zavade rase i nacionalnosti. Karjnji cilj su ovi čija deca budu primljena zbog donacija a i da se smanji socijalna propustljivost (da se ne dozvoli ovima iz više srednje klase da idu na gore), crnci su tu samo kolateralna korist (ili šteta, kako za koga).


nije mi namjera da ti podmećem nego karikiram da vidiš gdje ti teorija škripi..
jedna stvar ti promiče..
te nalaze u koje se kuneš (pa i ova slika koju si okačio) pravili su šoder ekonomisti u saradnji sa psiholozima..
pretpostavljam da o njihovim umjećima ti nemaš baš neko visoko mišljenje?
al kad okače nešto što se tebi uklapa u sliku smjesta se u to kuneš?
a ne karikiram..
takva istraživanja vode psiholozi, socijolozi i ostali koji su mahom tu jer nisu mogli da množe dvocifrene brojeve.. a onda im statistički dio posla urade najšoderskiji od svih ekonomista (jer pristojni bi radili nešto svoje)..
toliko o tome..


mimo toga..
pa naravno da bolji rezultat na testu inteligencije ima neko ko ga je sto puta vidio i isto toliko puta vježbao nego neko ko nije nikad..
da ne ulazimo u to kako je slaba ishrana, česta bolest, neredovan san, prekomjeran stres.. uticao ne rezultate..
that said..
ja takođe vjerujem u nature.. gledam ovu svoju trojicu i sve sam sklonija da mislim da ne samo da je inteligencija urođena, nego i ljenost, lažljivost, strašljivost.. do mjere da je pitanje postoji li uopšte slobodna volja..
e al to sve pod uslovom da si rastao u povoljnim okolnostima..
ako nisi..
cvrc..
primjer..
pogledaj samo one paćenike po Afganistanu kako su im lijepa djeca, Iraku, Jordanu.. gdje oćeš.. prelijepi.. e brale jesu došli do dvadesete izgledaju ko da su iz pakla izašli.. jer jesu..
a šta misliš šta im se u glavama desilo..
ili drugačije..

ti i žena ste inteligentni i ti imaš dobro plaćen posao, kažeš sebi, to je samo zbog inteligencije.. i jeste.. ti si jebeni jugos..
pogledaj oko sebe niz ulicu..
koliko ih je glupih ko tarabe.. žena pogotovo.. jel misliš da će njihova djeca da završe na burger flippingu?
da ti kažem ja? neče.. sjediće negdje u nekoj udonoj kancelariji, ni za jotu pametniji od onog burger flipping crnje jer isto tako kao što je 1% obezbjedio da onih 10% tu ne uđu i tih 10% su brže bolje polomili merdevine pod svojim oblakom da ne dođe onih 90%..
ne budi bre naivan..
kakva jebena inteligencija..

i that said..
kuda će dalje to društvo u kom su mediokriteti na steroidima tutoringa izgurani na nekakva visoka mjesta po administraciji?
pa jel može ikud osim smišljanja besmislenih šema za rješavanje često i pogrešnih problema?

a sve zato što nema više rasta kakav je bio poslije WWII.. i neće ga ni biti.. i ne možeš više da računaš da će stvari same od sebe doći na svoje, konkurencija se zaoštrila a ni 1% ni 10% ne igraju fer plej
macak_tom macak_tom 11:22 03.02.2020

Re: da priznam

newimprovedtadejus
bene_geserit

Naravno da svi bogati nisu pametni niti su svi siromašni glupi. Ja nisam ni rekao "svi", to si ti podmetnula i još zasolila (lenji i pokvareni).
Pogledaj npr. graf dole ("inteligencija" je merena 1978-me na kraju srednje škole, prvih 4-5 godina su još uvek na studijama tako da se ekonomskle razlike ne vide, ali kako godine prolaze jasna je korelacija između inteligencije i bogatstva).

Svako ko je jako pametan će bez problema da se izvuče iz geta.
Pogotovu crnci i latino, oko pametnih se polomiše najbolji fakulteti jer svi imaju kvote a ovih nema baš puno.
Belci malo teže, ali i ti pomognu pokemon poeni.
Pričaš neke besmislene priče koje nisu zasnovane ni na čemu osim na ideologiji, sa stvarnošću nemaju veze (evo gore si tvrdila da manje od 1% crnaca prime na najbolje škole, kad ti ja dam primer Harvarda gde su ih primili 15% u poslednjoj klasi, ti pretrčiš preko toga uz opasku "to je za neke leve smerove" ).

Onaj ko diže lestvicu su isključivo i jedino Kinezi, i na tome im svaka čast, društvo u kome niko ne diže lestvicu ne napreduje.
I to nema nikakve veze sa primanjima (i Kinezi koji ne zarađuju neke pare imaju isti odnos prema školi kao i ovi bogatiji). Ljudi bre drže na zidu plakete da im je neki predak od pre 300 godina bio najbolji školar u Kini. Stvar je kulturološka.
Jesu malo opsesivni i jako je teško biti konkurentan sa njima, ali kapa dole.

Nemoj mi učitavati stvari koje nisam rekao, bezobrazno je.
Cela stvar je tako napravljena, ne od strane crnaca, latino i siromašnih, već od strane bogatih i ovih koji se bave socijalnim inženjeringom. Crnci i latino su tu pozitivni samo jer su morali nekoga da potkupe, a i da malo zavade rase i nacionalnosti. Karjnji cilj su ovi čija deca budu primljena zbog donacija a i da se smanji socijalna propustljivost (da se ne dozvoli ovima iz više srednje klase da idu na gore), crnci su tu samo kolateralna korist (ili šteta, kako za koga).


nije mi namjera da ti podmećem nego karikiram da vidiš gdje ti teorija škripi..
jedna stvar ti promiče..
te nalaze u koje se kuneš (pa i ova slika koju si okačio) pravili su šoder ekonomisti u saradnji sa psiholozima..
pretpostavljam da o njihovim umjećima ti nemaš baš neko visoko mišljenje?
al kad okače nešto što se tebi uklapa u sliku smjesta se u to kuneš?
a ne karikiram..
takva istraživanja vode psiholozi, socijolozi i ostali koji su mahom tu jer nisu mogli da množe dvocifrene brojeve.. a onda im statistički dio posla urade najšoderskiji od svih ekonomista (jer pristojni bi radili nešto svoje)..
toliko o tome..


mimo toga..
pa naravno da bolji rezultat na testu inteligencije ima neko ko ga je sto puta vidio i isto toliko puta vježbao nego neko ko nije nikad..
da ne ulazimo u to kako je slaba ishrana, česta bolest, neredovan san, prekomjeran stres.. uticao ne rezultate..
that said..
ja takođe vjerujem u nature.. gledam ovu svoju trojicu i sve sam sklonija da mislim da ne samo da je inteligencija urođena, nego i ljenost, lažljivost, strašljivost.. do mjere da je pitanje postoji li uopšte slobodna volja..
e al to sve pod uslovom da si rastao u povoljnim okolnostima..
ako nisi..
cvrc..
primjer..
pogledaj samo one paćenike po Afganistanu kako su im lijepa djeca, Iraku, Jordanu.. gdje oćeš.. prelijepi.. e brale jesu došli do dvadesete izgledaju ko da su iz pakla izašli.. jer jesu..
a šta misliš šta im se u glavama desilo..
ili drugačije..

ti i žena ste inteligentni i ti imaš dobro plaćen posao, kažeš sebi, to je samo zbog inteligencije.. i jeste.. ti si jebeni jugos..
pogledaj oko sebe niz ulicu..
koliko ih je glupih ko tarabe.. žena pogotovo.. jel misliš da će njihova djeca da završe na burger flippingu?
da ti kažem ja? neče.. sjediće negdje u nekoj udonoj kancelariji, ni za jotu pametniji od onog burger flipping crnje jer isto tako kao što je 1% obezbjedio da onih 10% tu ne uđu i tih 10% su brže bolje polomili merdevine pod svojim oblakom da ne dođe onih 90%..
ne budi bre naivan..
kakva jebena inteligencija..

i that said..
kuda će dalje to društvo u kom su mediokriteti na steroidima tutoringa izgurani na nekakva visoka mjesta po administraciji?
pa jel može ikud osim smišljanja besmislenih šema za rješavanje često i pogrešnih problema?

a sve zato što nema više rasta kakav je bio poslije WWII.. i neće ga ni biti.. i ne možeš više da računaš da će stvari same od sebe doći na svoje, konkurencija se zaoštrila a ni 1% ni 10% ne igraju fer plej

I ti, a i Bene, ste u pravu!
Šta sada?
katapultican katapultican 08:16 28.01.2020

Da!

Slava mu!
aureus aureus 09:49 28.01.2020

Zauvijek mlad

Da, bio je poseban, ne samo kao košarkaš nego kao i javna ličnost.
Redovno nasmijan, pozitivan, otvoren prema svijetu. Možda je pokazivao aroganciju na terenu (i Džordan je) ali rekao bih da ju je nije imao spram ostalih stvari. Nije bio jedan od onih američkih košarkaša koji će reći: "Mesi? Nisam siguran ko je to."
Kobi je jasno pokazivao da ga zanima i neamerički dio svijeta i ostali sportovi.

Otišao je na pola života.
Praktično se tek penzionisao i oprostio od aktivne košarke. Čekale su ga decenije uživanja.
Ali...

Nikad ga nećemo vidjeti kao starog čovjeka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:54 28.01.2020

Re: Zauvijek mlad

docsumann docsumann 10:21 28.01.2020

Re: Zauvijek mlad

Nije bio jedan od onih američkih košarkaša koji će reći: "Mesi? Nisam siguran ko je to."
Kobi je jasno pokazivao da ga zanima i neamerički dio svijeta i ostali sportovi.


možda je razlog tome što je odrastao u Evropi.
NNN NNN 11:11 28.01.2020

Re: Zauvijek mlad

Bili su prijatelji.

Sportisti se generalno druže, jbg. jedu isti lebac, najčešće se druže saigrači, kolege, sunarodnici, eventualno ako imaju istog sponzora ili se nalaze na nekakvim događajima, ali u konkretnom slučaju njih dvojica su se zgotivili po zajedničom osnovu - obojica su vrhunski sportisti bukvalno među tek nekoliko najboljih na planeti u ovom veku.

Mogli smo povremeno da vidimo zajedničke snimke na društvenim mrežama, ali do Novakovog intervjua od pre par dana (kakva koincidencija! ) nisam imao pojma da su bliski i da mu je Kobi dosta pomagao prilikom povratka u formu posle povrede i da su se često čuli i povremeno viđali.

A Kobija je "bio glas" da van terena voli da pomaže, da je suprotnost od onog povremeno arogantnog lika sa terena (već je neko to pomenuo).
NNN NNN 11:12 28.01.2020

Re: Zauvijek mlad

odrastao u Evropi.

Mogli su da razgovaraju na Talijanskom
ivana23 ivana23 11:41 28.01.2020

Re: Zauvijek mlad

predatortz predatortz 19:23 28.01.2020

Re: Zauvijek mlad

Sportisti se generalno druže,


Da! Ako ni zbog čega drugog, onda zbog toga treba usmeravati decu u sport.
Jedna od poslednjih oaza zdravog druženja.
docsumann docsumann 19:51 28.01.2020

Re: Zauvijek mlad

Nije bio jedan od onih američkih košarkaša koji će reći: "Mesi? Nisam siguran ko je to."



aureus aureus 23:28 28.01.2020

Re: Zauvijek mlad

docsumann


Što bi Bata Stojković rekao: "Bez obzira!"
aureus aureus 00:01 29.01.2020

Re: Zauvijek mlad

Kako vrijeme brzo prolazi.

Sjećam se ovog, doduše iz "Sportskog žurnala".
Kraj '97, Lejkersi protiv Bulsa i duel Džordana i mlađanog Kobija.
Džordan 36, Kobi 33 poena.
Nevjerovatno da momak od 19 godina odigra tako protiv najboljeg igrača svijeta i svog idola.
Ista visina, pozicija, slična atletika i potezi.



Koja je to količina talenta, da sa 19 tako igraš na velikoj sceni.
NNN NNN 00:26 29.01.2020

Re: Zauvijek mlad

Sećam se ove utakmice,
ali koliko je sećanje varljivo, odmah sam krenuo da guglam da proverim da li je to ona utakmica kada je posle produžetka bilo 129:121
i ne nađem (zapravo baš taj rezultat je bio samo 1967. kaže Google),
a ustvari je bilo 129:123
to je bio njihov prvi meč (doduše Kobi 18-ogodišnji ruki dobio minute na kašičicu), a ovamo Džordan, Pipen, Kukoč svi 30+

A samo godinu dana kasnije bukvalno su bili neck-to-neck!

Valjda su obe pomenute utakmice bile tada na BK

EDIT: a još nešto naučih od Gugla

"First of all, it's not neck to neck.But neck and neck.

Although there is a tendency to say neck to neck in few countries, it is wrong to do so."

...

The idiom meaning so close that the lead between competitors is indeterminable is neck and neck. It is often incorrectly written neck in neck.

=> dalke nemojte dispadnete glupi u društvu, pravilno je neck and neck
katapultican katapultican 10:55 28.01.2020

M'da!

Izvuče se deda!
Jebote!
G.Cross G.Cross 11:21 28.01.2020

Re: M'da!

katapultican
Izvuče se deda!
Jebote!


Meni draže da gledam kako ga razbije Novak nego neki tamo amer.
katapultican katapultican 11:50 28.01.2020

Re: M'da!

G.Cross
katapultican
Izvuče se deda!
Jebote!


Meni draže da gledam kako ga razbije Novak nego neki tamo amer.

Amin!
bene_geserit bene_geserit 05:54 29.01.2020

samo ne Wawrinka u finale

Zverev vratio set. Dobro je, pomislio sam da je Wawrinka u onom od retkih modova kad poludi.
Tenis je igra gde je match-up možda i najbitniji faktor.
Od svih ovih što su ostali jedino Stanislas nekadašnji je opasan za Đoksu.
bene_geserit bene_geserit 07:11 29.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

I ubi ga Zverev ko zeca.
Sad da se nadamo da nije opasan za Rafu na slemu.
katapultican katapultican 07:27 29.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

bene_geserit
I ubi ga Zverev ko zeca.
Sad da se nadamo da nije opasan za Rafu na slemu.

Od koga danas treba Rafa da izgubi, pa da počnemo da slavimo Noletovu titulu?
bene_geserit bene_geserit 07:35 29.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

Ti si zbunjen Čarli, Rafa treba da pobedi Thiema pa Zvereva.
On je bre zaboravio kad je poslednji put dobio Đokovića na betonu, to mu je najlakši protivnik u finalu.
katapultican katapultican 07:54 29.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

bene_geserit
Ti si zbunjen Čarli, Rafa treba da pobedi Thiema pa Zvereva.
On je bre zaboravio kad je poslednji put dobio Đokovića na betonu, to mu je najlakši protivnik u finalu.

Čekaj, čekaj - znam to, to je bila neka statistika na finalu onog AP kupa ... kada ga je zadnji puta pobedio.
No, baš zbog toga što ga je tako lako dobijao, ja pomalo i strepim.
Da li su Nola Tim i Zverev ikada dobili na betonu?
bene_geserit bene_geserit 08:01 29.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

Zverev nije, dobio ga na završnom turniru pretprošle godine i jednom na šljaci.
Thiem ga dobio 4 od poslednjih 5 mečeva ali sve šljaka i jednom Završni, nikad napolju na betonu.
katapultican katapultican 09:24 29.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

bene_geserit
Zverev nije, dobio ga na završnom turniru pretprošle godine i jednom na šljaci.
Thiem ga dobio 4 od poslednjih 5 mečeva ali sve šljaka i jednom Završni, nikad napolju na betonu.

Eeee, prema tome - red je da 'pocepa' Tima.
katapultican katapultican 13:22 29.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

bene_geserit
Ti si zbunjen Čarli, Rafa treba da pobedi Thiema pa Zvereva.
On je bre zaboravio kad je poslednji put dobio Đokovića na betonu, to mu je najlakši protivnik u finalu.

Bogami, Rafa se muči.
Pitanje za tebe i ostale dobre poznavaoce - da li će Nolo da se vrati na vrh ATP liste, ako Nadal danas izgubi od Tima, a on sam (tj. Nolo) osvoji Australijen Oupen?
NNN NNN 14:19 29.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

Novak ako odbrani titulu na AO - vraća se na prvo mesto,
jer je Nadal porazom u četvrtfilanu upravo (tj. od ponedeljka) izgubio 840 ATP poena (što je više nego što je bio u prednosti).
macak_tom macak_tom 15:08 29.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

bene_geserit
Zverev nije, dobio ga na završnom turniru pretprošle godine i jednom na šljaci.
Thiem ga dobio 4 od poslednjih 5 mečeva ali sve šljaka i jednom Završni, nikad napolju na betonu.

Ajde da se nadamo!
docsumann docsumann 19:49 29.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale


reinkarnacija u hodu...maestralno
bene_geserit bene_geserit 02:05 30.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

reinkarnacija u hodu...maestralno

Čarli to radi rutinski.
Najluđe što i dalje misli da je u pitanju softverski bag, a ne da ga moderator zajebava.
NNN NNN 09:36 30.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

Sport i reinkarnacija
NNN NNN 09:57 30.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

Novak ako odbrani titulu na AO - vraća se na prvo mesto

u suprotnom ako Federer osvoji AO praktično će da se izjednači po broju poena sa Đokovićem
docsumann docsumann 12:50 30.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

NNN
Novak ako odbrani titulu na AO - vraća se na prvo mesto

u suprotnom ako Federer osvoji AO praktično će da se izjednači po broju poena sa Đokovićem


oće kurac (neće, na bosanskom)
denovo denovo 10:21 31.01.2020

Re: samo ne Wawrinka u finale

Čarli to radi rutinski.
Najluđe što i dalje misli da je u pitanju softverski bag, a ne da ga moderator zajebava.



katapultican katapultican 13:59 29.01.2020

Da!

Nadal puko!
Kazezoze Kazezoze 15:12 29.01.2020

Re: Da!

katapultican
Nadal puko!


Tim je igrao fenomenalno, taktički je mnogo napredovao.
Nadal se držao tradicionalnom borbenošću, ali je Tim bio mnogo bolji igrač danas.
docsumann docsumann 16:26 29.01.2020

Re: Da!

Kazezoze
katapultican
Nadal puko!


Tim je igrao fenomenalno, taktički je mnogo napredovao.
Nadal se držao tradicionalnom borbenošću, ali je Tim bio mnogo bolji igrač danas.


dakle u finalu definitivno jedan iz Big3 i jedan od mladih izazivača
mirelarado mirelarado 18:00 29.01.2020

Re: Da!

docsumann
Kazezoze
katapultican
Nadal puko!


Tim je igrao fenomenalno, taktički je mnogo napredovao.
Nadal se držao tradicionalnom borbenošću, ali je Tim bio mnogo bolji igrač danas.


dakle u finalu definitivno jedan iz Big3 i jedan od mladih izazivača


To je dobro. Biće zanimljivo.
macak_tom macak_tom 18:01 29.01.2020

Re: Da!

mirelarado
docsumann
Kazezoze
katapultican
Nadal puko!


Tim je igrao fenomenalno, taktički je mnogo napredovao.
Nadal se držao tradicionalnom borbenošću, ali je Tim bio mnogo bolji igrač danas.


dakle u finalu definitivno jedan iz Big3 i jedan od mladih izazivača


To je dobro. Biće zanimljivo.

Samo neka Nolo pobedi, pa i ne bilo zanimljivo.
bene_geserit bene_geserit 19:04 29.01.2020

Re: Da!

jedan od mladih izazivača

Thiem ima 26 i po godina.
docsumann docsumann 19:47 29.01.2020

Re: Da!

bene_geserit
jedan od mladih izazivača

Thiem ima 26 i po godina.


recimo da je on najstariji mladi izazivač
aureus aureus 20:06 29.01.2020

Re: Da!

Nadam se da je Katapultican još uvijek s nama.
NNN NNN 21:18 29.01.2020

Re: Da!

Thiem ima 26 i po godina.
Borg je imao toliko kad se penzionisao
bene_geserit bene_geserit 21:43 29.01.2020

Re: Da!

dominantne godine:
Sampras 1994-98 kada je imao 23-27 godina
Federer 2004-2007 kada je imao 23-26 godina
Nadal 2008-2010, ili do 2013 kada je imao 22-27 godina
Djoksa 2011-2016, kada je imao 24-29 godina

Ovim "mladim" nadama će da prođu najbolje godine dok budu mogli ravnopravno da igraju sa matoraćima u zalasku.
niccolo niccolo 08:08 30.01.2020

Re: Da!

NNN
Thiem ima 26 i po godina.
Borg je imao toliko kad se penzionisao

Ovih dana mladi sporije odrastaju
NNN NNN 01:14 30.01.2020

Đoković - Federer 50. put

U polufinalu AO bi trebalo da se odigra jubilarni 50. meč izmeću ove dvojice velikana!
Koliko je ovo veliko govori i činjenica da je pre ovog trivalstva između titanosaurusa tenisa najveći broj odigranih mečeva imali Lendl i MekInro - 36 i Beker - Edberg - 35.
Đoković vodi 26:23, a vođstvo je po prvi put upravo bio preuzeo ovde pre 4 godine u čuvenom polufinalnom meču (igra koju je prikazao u prva dva seta je trenutni vrhunac tenisa kao sporta).
Zbog povreda se nisu sastajali dve i po godine, od tada je 3:1 za Novaka, ali poslednji meč je dobio Federer, a u poslednja 3 meča je 5:5 u setovima i Novak je svih 5 setova dobio u taj-brejku (!), dakle daleko od toga da dominira, naprotiv, ali svakako bolje igra važne poene.
Novak je u ovom meču favorit (čak izraziti po kladionicama!), pre svega jer od početka ove sezone igra konstantno dobro, dok se Federer neuobičajeno mnogo namučio i dva meča, praktično izgubljena je čudesno preokranuo i dobio. Ipak, sve to je sada već prošlost, njih dvojica se odlično poznaju, ne bi trebalo da bude ikakvih iznenađenja u igri. Najavljena je velika vrućina (mada možda ne bude mnogo drastično, jer meč počinje u pola 8 po lokalnom vremenu), što bi moglo da ima uticaja.
Ovde su odigrali 4 meča, prvi put se se sastali 2007. u 4. kolu kada je Rodžer lagano pobedio tinejdžera, a sledeće godine mu se Novak revanširao u polufinalu. Još dva puta su se sastajali u polufinalima (2011. i 2016.) i pobednik - Novak je kasnije i osvajao turnir, neka tako bude i sada
aureus aureus 09:41 30.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Dok pijete kafu i gledate okršaj vrhunskih sportaša, da kažem da su u Osmanlijskom carstvu neki sultani zabranjivali upotrebu kafe, jer su primjetili da kad raja ima dovoljno kafe - lakše se usuđuje da ispituje postojeći poredak u državi.
niccolo niccolo 12:37 30.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Što bi rekao Miša Tumbas, erotska soba...
aureus aureus 13:39 30.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

niccolo
Što bi rekao Miša Tumbas, erotska soba...

Zar to nije soba 23 (M. P)?

50. put.
mirelarado mirelarado 16:55 30.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

50. put.


27. pobeda za Novaka. (3:0 u setovima).
aureus aureus 17:26 30.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

a sada nešto potpuno drugačije.

mirelarado mirelarado 17:58 30.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:51 30.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

mirelarado
тике

Реално, Тим је под кожом Нолету. Биће то јако финале. Ако ли Зверев уђе у финале, лаганих 3:0 за Нолу.
NNN NNN 00:42 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Velika pobeda Novaka i dobro je da je bilo u 3 seta iako obojica nisu baš bili na svom nivou, naročito Federer.
Prvi set je bio najblaže rečeno čudan, Novak nije imao fokus, kao da je čekao da se Federer sam slomi jer je znao da nije bio fizički spreman, ali opet Švajcarac ne bi ni izašao na teren da nije bio svestan da može da igra na nekom prihvatljivom nivou.
Federer je imao dobijen 1. set, ali Novak se probudio i drastično podigao nivo igre naročito u TB.
Posle je bilo lakše, ali se Federer i dalje držao "na konopcima", mada u 2. i 3. setu nije stigao ni do jedne brejk prilike, pa se može reći da je Novak rutinski priveo meč kraju.
Novak je generalno u dobroj formi, a deluje da ima još rezerve za finale.
bene_geserit bene_geserit 08:27 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Novak je generalno u dobroj formi, a deluje da ima još rezerve za finale.

Iz tvojih usta u Božje uši.

Nego meni Novak deluje u ozbiljnom zalasku karijere, zapravo sva trojica mi deluju još malo pa gotovi. Federer ima možda još jedan solidan Wimbledon u sebi (ne da osvoji nego da stigne do SF,F), Rafa još jedan ili dva RG-a (možda da uzme jedan i to ako Thiem bude sa Đokine strane žreba), a Đoka još možda godinu i po, dve, ali ono da nigde više nije favorit (uzeće po nešto ali će mnogo više nego pre da zavisi od sreće, žreba, ...). Sreća zapravo da ova deca (Thiema u decu ne računam) još uvek ne umeju da igraju na šljaci, a ni na travi. Ali US Open, Završni turnir, tu je mrka kapa. Ne bi me čudilo da Thiem sledeće godine bude prvi favorit na AO i RG, Medvedev na US Openu. Ako bilo koji od klinaca provali kako da igra na travi, a svi su visoki, ne znam što ne bi, window of opportunity se polako zatvara.

P.S. Kako ću da se osećam glupo kad ovo budem čitao za dve godine, kakve sam gluposti pisao.
docsumann docsumann 08:48 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

a Đoka još možda godinu i po, dve, ali ono da nigde više nije favorit (uzeće po nešto ali će mnogo više nego pre da zavisi od sreće, žreba, ...).


3-4, i da je još uvije favorit.
pa Federer je do juče, u 35.-36. bio ozbiljan kandidat za najviši plasman na svakom turniru sem RG-a.
Novak, sa pažnjom koje posvećuje održavanju tijela u formi, naročitu radu na elstičnosti, pravilnom ishranom () i taktičkim adaptacijama u igri, može bez problema da se bori za slemove narednih nekoliko godina.

ne moraš biti No1 da bi bio među favoritima.
alselone alselone 08:56 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Nole još uvek ima jedan veliki adut koji nije iskoristio a to je da olabavi aktivnosti tokom godine (danas još uvek igra celu sezonu u top formi) i da se fokusira na GS-ove. To će mu dati još par godina od tog momenta.

I da pazi na hranu i mentalno zdravlje da ne radikalizuje dalje.

Da li je to bio Dejan Savić ili Aleksandar Šapić, ko je pričao o takmičarskom mentalitetu najboljih, ono što smo videli na primer kod Kobija o kom je blog, a i kod mnogih drugih - kaže - ja kada sam igrao Monopol sa drugarima, želeo sam da ih satrem, da budem apsolutno prvi. Ali, kaže, ne obično, ne opušteno kao što se igraju te društvene igrice, ja sam zaista goreo da to uradim. To je ono što razdvoji profesionalne sportiste od rekreativaca u ranoj mladosti. O tome je pričao i Darko Miličić i zato je prestao da igra košarku, smaralo ga je to sve, mrzelo ga je, a bio je jebote drugi pik na draftu. Neverovatno za belca u poslednje vreme.

macak_tom macak_tom 09:06 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

bene_geserit
Novak je generalno u dobroj formi, a deluje da ima još rezerve za finale.

Iz tvojih usta u Božje uši.

Nego meni Novak deluje u ozbiljnom zalasku karijere, zapravo sva trojica mi deluju još malo pa gotovi. Federer ima možda još jedan solidan Wimbledon u sebi (ne da osvoji nego da stigne do SF,F), Rafa još jedan ili dva RG-a (možda da uzme jedan i to ako Thiem bude sa Đokine strane žreba), a Đoka još možda godinu i po, dve, ali ono da nigde više nije favorit (uzeće po nešto ali će mnogo više nego pre da zavisi od sreće, žreba, ...). Sreća zapravo da ova deca (Thiema u decu ne računam) još uvek ne umeju da igraju na šljaci, a ni na travi. Ali US Open, Završni turnir, tu je mrka kapa. Ne bi me čudilo da Thiem sledeće godine bude prvi favorit na AO i RG, Medvedev na US Openu. Ako bilo koji od klinaca provali kako da igra na travi, a svi su visoki, ne znam što ne bi, window of opportunity se polako zatvara.

P.S. Kako ću da se osećam glupo kad ovo budem čitao za dve godine, kakve sam gluposti pisao.

Možeš da se osećaš odmah, ne moraš da čekaš dve godine.
NNN NNN 11:36 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

U pravu je bene,
ali i docs.
Novak će moći da igra na visokom nivou još koju godinu i ako se bude zadovoljavao (kao Federer poslednjih par godina) da ne bude br. 1 ali da igra jer će svakako biti među favoritima, moći će da produži karijeru.
Nekada se podigne forma, otvori žreb, tako da deluje kao da će dugo biti u konkurenciji za neki veći trofej, samo je pitanje zdravlja i motivacije.
docsumann docsumann 12:08 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Nole još uvek ima jedan veliki adut koji nije iskoristio a to je da olabavi aktivnosti tokom godine (danas još uvek igra celu sezonu u top formi) i da se fokusira na GS-ove. To će mu dati još par godina od tog momenta.


da, ovo bi naročito moglo biti značajno, ako recimo Rafa ode na 21-22GS, a Nole na 20.
tad će i kao 3-4 na rang listi, jednako opasno vrebati priliku da na iskustvo, adaptaciju igre i s pikovima forme (uz malo srećnih okolnosti što napomenu NNN) biti respektabilan favorit na slemovima.

pa kako je samo Rodžer navukao zadnje dvije titule. a na kraju će možda razlika i biti na titula-dve.
moje predviđanje (totalno odoka) o osvojenim GS titulama kad se konačno velika trojka povuče

NĐ - 23
RN - 21
RF - 20

mija12 mija12 15:53 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Još kada bi Nole ove godine oborio rekord po broju nedelja na prvom mestu
niccolo niccolo 19:40 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Nekada se podigne forma, otvori žreb

Nego, domaćine, u koliko su (po našem) finala sutra i prekosutra?

Edit: Da pitam i Docsa kad sam već tu, čujem da ćemo za Superbol da gledamo Lopezovu i Šakiru?
docsumann docsumann 20:24 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

ja taj dio obično preskočim, da izblogujem malo o utiscima sa poluvremena
mija12 mija12 20:51 31.01.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Nego, domaćine, u koliko su (po našem) finala sutra i prekosutra?


Ako mogu ja, pre domaćina.

Za žene je određen termin 9:30 po našem, muško finale još nema termin.
NNN NNN 01:43 01.02.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

žene
Ženski tenis sramotno malo pratim (od kad nema naših),
ali bar uspem da ispratim samu završnicu...
pre ovog AO sam bio ubeđen da Barti lagano osvaja (iako mi je do pre godinu dana bila nepoznata, kad god sam je gledao bio sam prijatno iznenađen, uostalon nije džabe 1. + domaći teren + trenutak...), međutim jedna od lepota sporta je što kada je neko bolji to mora da potvrdi i na terenu.
Barti je u oba seta imala set lopte, ali je Kenin uspevala da preokrene,
posebno je bilo interesantno u 2. setu kada je Bati servirala za izjednačenje,
pa kada je to ispustila - onda joj je "ušla voda u uši", eto dešava se i najboljima.

Praktično preslikana situacija je bila i u meču Halep - Muguruza,
Simona je protiv povratnice u maratonskom 1. setu propustila 4 set-lopte, u 2. je isto ispustila brejk prednosti i poklekla u finišu.

Često se potezala rasprava da li žene treba da budu isto plaćene na GS (najčešći argumenti su da se igra u manje setova, a trenutno je ženski tenis na relativno mnogo nižem nivou nego muški, koji je praktično na svom vrhuncu...) međutim u konkretnom slučaju polufinalistkinje su krvavo zaradile svaki cent!
Tog dana su bile prognozirane velike vrućine, očekivalo se 34-35 stepeni max dnevna, međutim Đoković Federer su počeli na 37 stepeni, a kada su žene igrale pre toga bilo je još toplije + bile su na suncu!
I pored svega toga kvalitet mečeva je bio na visokom nivou kako i dolikuje završnici GS - svaka čast!

NNN NNN 01:43 01.02.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

9:30
Oba finala su u istom terminu.
macak_tom macak_tom 08:46 01.02.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

NNN
9:30
Oba finala su u istom terminu.

Šta misliš da li će Nolo da pobedi glatko ili će da mrljavi do taj brejkova?
NNN NNN 09:57 01.02.2020

Re: Đoković - Federer 50. put

Što se taj brejkova tiče, Novak je u poslednje vreme (recimo od Vimbldona) suludo impresivan, čini mi se da je uzeo 16 od poslednjih 17 (da ne kopam sad) i to je nezamislivo veliki procenat!
...ali (uvek ima neko ali), baš taj jedan je izgubio od Tima (i to tako što je na početku imao dupli mini brejk prednosti, a taj je bio u 3. odlučujućem setu) + što je Austijanac u četvrtfilalu i polufinalu uzeo svih 5 TB.
Tako da su njih dvojica trenutno ubedljivo najzajebaniji taj-brejkeri.
aureus aureus 12:04 01.02.2020

Živjela!

Živjela Vikipedija, najbrža enciklopedija na svijetu!

Bukvalno su, nakon pobjedničkog poena, istog minuta uračunali australijski grend slem u članku o Sofiji Kenin.

To je brzina.
NNN NNN 22:59 02.02.2020

Re: Živjela!

Da pomenem da je presudni deo meča bila sredina 3. seta kada je pri rezultatu 2:2 Muguruza imala 3 vezane brejk-lopte, Kenin se izvukla, a onda je na svoj servis Muguruza ispustila 40:15,
pa je umesto da vodi gubila sa 4:2
U tom trenutku je Sofija imala realizaciju brejk-lopti 4/4, a Garbinje 2/12
Na kraju se Španjolka potuno raspala i u posledjem gemu odservirala 3 duple servis greške (poslednju na meč-lopti), a Kenin je odigrala i polufinale i finale šampionski - najbolje kada je bilo najvažnije.
NNN NNN 13:51 02.02.2020

8. TITULA na Australian Openu

17. Gren Slem u karijeri,
a ovo je prvi put da je pobedio u finalu, a da je gubio sa 2:1 u setovima!

Svaka čast Novaku na mentalnoj snazi!

mirelarado mirelarado 14:20 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu

Svaka čast Novaku na mentalnoj snazi!


I sjajnoj igri!


NNN NNN 14:32 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu

17. Gren Slem u karijeri
Inače ovo je i Vajdi 17. Gren Slem trofej kao treneru čime je prestigao Tonija Nadala i postao najuspešnijji trener u istoriji!!!

Njegova veličina je i u njegovoj skromnosti i mogućnosti da kanališe Novakovu energiju.
niccolo niccolo 14:43 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu

docsumann docsumann 16:44 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu


iron like lion in Zion

docsumann docsumann 16:46 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu

Svaka čast Novaku na mentalnoj snazi!


odličan, al može još malo bolje

tj. sledeći korak je da zaustavlja loptice u vazduhu kao Neo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:23 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu

docs
niccolo








*e, a neki tako lep i prozračan dan bio u Tel Avivu, onako easy, a sličan takvom je bio kada je uzeo Nole prvi Slem, tako da sam se nadao potajno da će da uzme Nole ako ja ne gledam, kao što mu ni taj prvi slem-meč sa Congom nisam gledao a on dobio zbog toga!

NNN NNN 17:39 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu


Tako ja protiv Conge nisam smeo da gledam taj-brejk na samom kraju iako je Novak bio vidno bolji (samo sam osluškivao iz susedne sobe).
Realno to mu je bio najveći iskorak u karijeri - ovo posle je nadogradnja (i to kakva)!

...i danas sam se unervozio sredinom 3. seta pa sam otišao malo da prošetam do prodavnice, pa sam kasnije pratio rezultat, nisam hteo da gledam, iako sam dosta verovao u ovakav ishod
mirelarado mirelarado 18:23 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:48 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu

NNN

Tako ja protiv Conge nisam smeo da gledam taj-brejk na samom kraju iako je Novak bio vidno bolji (samo sam osluškivao iz susedne sobe).
Realno to mu je bio najveći iskorak u karijeri - ovo posle je nadogradnja (i to kakva)!

...i danas sam se unervozio sredinom 3. seta pa sam otišao malo da prošetam do prodavnice, pa sam kasnije pratio rezultat, nisam hteo da gledam, iako sam dosta verovao u ovakav ishod

To ja i ženi svojoj stalno govorim kada krenu Noletu Srbi da kenjaju nešto: "Ženo, druže, pa taj čovek (Nole), da ne mrdne prstom više do kraja života, učinio je više za Srbiju od ikoga od nas." Sada ću da gledam meč na miru i uživam u sportu, bez sekiracije.
macak_tom macak_tom 19:18 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu

docsumann
Svaka čast Novaku na mentalnoj snazi!


odličan, al može još malo bolje

tj. sledeći korak je da zaustavlja loptice u vazduhu kao Neo

Da jede slaninu, gde bi mu tek onda bio kraj.
Šalim se!
Noleta za predsednika!
nsarski nsarski 19:25 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu

To ja i ženi svojoj stalno govorim kada krenu Noletu Srbi da kenjaju nešto: "Ženo, druže, pa taj čovek (Nole), da ne mrdne prstom više do kraja života, učinio je više za Srbiju od ikoga od nas." Sada ću da gledam meč na miru i uživam u sportu, bez sekiracije.


Jedan moj drugar, poznati sportski novinar, ima običaj da kaže: "Mi treba da smo srećni, kao izuzetna generacija, jer je u naše vreme Novak tri puta uzastopce proglašen za najboljeg sportistu na planeti. Svi fudbaleri, Mesi, Ronaldo, košarkaši, atletičari, vozači formule, skijaši, sve je to ostalo iza njega". To se neće ponoviti u ovoj generaciji.
vcucko vcucko 19:52 02.02.2020

Re: 8. TITULA na Australian Openu

macak_tom

Da jede slaninu, gde bi mu tek onda bio kraj.

Čvarke!
Po ovom pitanju, čvarci su suština
NNN NNN 15:22 02.02.2020

Vreme za rekorde

Od rekorda koje je postavio, popravio, dostigao...

još prekjuče je postao jedini teniser sa 8 finala Australian Opena,
ali i ne samo to nego jedini teniser koji je bar na dva različita GS stigao do 8 finala (8 AO + 8 USO),
tako je i popravio rekord na 16 GS finala na tvrdoj podlozi (na kojoj ionako ima najbolji odnos pobeda i poraza u istoriji).
Sada je osvojio rekordni 8. Australian Open, takođe izjednačio rekord sa 11 GS torfeja na tvrdim podlogama (8 AO + 3 USO, a Federer ima 6+5 iz po 7 finala).
Novak je ujedno postao i prvi teniser u Open eri koji ima GS trofeje iz 3 različite dekade (tj. iz 2000-ih, 2010-ih i sada 2020-ih).

Novak je (konačno) postao rekorder po broju velikih titula (GS + Mastersi + Završni turnir + OI) sa 56 (Nadal 55, Federer 54)!

...i zasluženo se vratio na 1. mesto ATP liste!
niccolo niccolo 21:35 02.02.2020

Re: Vreme za rekorde

Možda je korisno reći i da do sezone na šljaci brani svega 135 poena, tako da se čini da će svakako preći Samprasa po broju nedelja na prvom mestu. Za Federera treba da ostane negde do početka oktobra mislim...
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:47 02.02.2020

Re: Vreme za rekorde

Ноле почетком октобра прелази Федерера по броју недеља на првом месту.

Не кажем "прелази Федерера уколико остане на првом месту све до октобра", већ кажем "остаје на првом месту и прелази Федерера". Победом у Мелбурну широм је отворио себи пут. Рачуне му не могу смрсити ни Надал ни Федерер -- ја бих потписао да игра с њима свако полуфинале и финале од сад до вечности -- већ клинци, Тим, Медведев, Циципас, Зверев. Све су јачи, трче, стижу, ударају опасно, али и све су паметнији. Тешко је победити пар њих у низу (замислите меч у 5 сетова с Медведевим, а онда одмах још један с Тимом). Оно што ме "теши" је што су ту негде сва четворица, узимаће поене један другом, неће се један од њих посебно наиграти (рецимо Тим на земљи, Циципас на трави, Медведев на бетону, а Зверев блесак ту и тамо).

Новак већ има предност у поенима од октобра 2019. до данас, води око 1200 поена Тиму, а следећем, Циципасу, око 2000.

Новак ће ове године сигурно проћи боље на мастерсима у Индијан Велсу и Мајамију (укупно 135 поена прошле године), али боље ће проћи и клинци, прошле године су, ако занемаримо Тимових 1000 за Индијан Велс, сви заједно, на оба турнира, узели 300 поена. На Вимблдону су прошли и горе, свега 120 поена укупно, биће сигурно више ове године.

Али поента је у томе што Новак већ води, не мора да буде ишта бољи од икога до октобра, само да држи корак, а има и луфта, кец у рукаву је америчка бетон сезона, где је од Канаде, преко Синсинатија, до Опена узео једва око 500 поена.

Закључак -- Новак обара рекорд у октобру.
NNN NNN 00:44 03.02.2020

Re: Vreme za rekorde


Iz tvojih usta... mislim kada jedan matematičar ovo kaže
Ono što daje težinu ovim rečima i posebno "bode" oči (u pozitivnom smislu) je činjenica da najbolji igrač u istoriji tvrdih podloga na sledećih 5 Mastersa na takvim podlogana (a inače do sada je ostvojio 25 Mastersa na betonu) brani praktično zanemarljiv broj poena (samo je polufinale Sinsinatija vredno pomena).
Dakle ako ostane zdrav na sledećih 6 velikih turnira na tvrdoj podlozi (5 Mastersa i US Open) Novak može da napadne preko 6 hiljada ATP poena, tj. u opticaju je 7000, a Novak brani tek otprilike 1/9 od tog kolača.

NNN NNN 00:46 03.02.2020

Re: Vreme za rekorde

Koliko znam prvi sledeći turnir na kome bi Novak trebalo da učestvuje je Dubai, na kome nije učestvodao već neko vreme, dakle može da osvoji 500 poena (i odbrani se od Nadala koji može u isto vreme verovatno da igra u Akapulku), a u karijeri je već 4 puta slavio u UAE.
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:25 03.02.2020

Re: Vreme za rekorde

Критичан тренутак је Вимблдон, односно, остати испред Тима после Вимблдона. После тога све је низбрдо. Срећом, Тиму треба превише времена за ударац, такав му је стил, па му Вимблдон не лежи. У сваком случају, Ноле мора да има солидну разлику, идеално преко 2000 поена, у односу на Тима пред сам Вимблдон. У преводу, супер би било да одржи разлику коју сад има (око 2700).
bene_geserit bene_geserit 03:31 03.02.2020

Re: Vreme za rekorde

Što je dobro kad Novak uzme neki Slem, odmah se pojavi gomila Žuća račundžija (uključujući mene) da sabira i pravi predviđanja.

Vrlo zajebana godina za Novaka, da ne zna šta su mu prioriteti.
Poslednja Olimpijada na kojoj je jedan od favorita (ili na kojoj uopšte učestvuje) a ta zlatna medalja nikako da stigne.
Poslednja godina gde je favorit za prvo mesto na kraju godine, verovatne od sledeće godine prelazi u Federer-mode (isključiva koncentracija na Slemove i vrebanje prilike kad se otvori žreb, konkurenti se povrede i sl.).
Da bi ostao prvi do kraja ove godine mora da se troši na Mastersima.
A to prvo mesto je ekstremno važno u not-to-be-named trci, em nedelje na prvom mestu, em ta šesta godina da je prvi na kraju godine.

Posle Vimbldona ima samo dve nedelje do Olimpijade.
Posle Olimpijade odmah počinje Masters u Kanadi, odmah posle njega onaj u Sinsinatiju.
Kao i 2016-te nema ranking poena za Olimpijadu.

Pošto je evidentno postavio Olimpijadu kao prioritet, ako ne ispadne rano, nema šansi da učestvuje na Kanadskom mastersu koliko god da mu trebaju bodovi a i Sinsinati je previše blizu.
A nisam siguran kada je poslednji put bio cele kalendarske godine potpuno zdrav.
bene_geserit bene_geserit 03:39 03.02.2020

Re: Vreme za rekorde

већ клинци, Тим, Медведев, Циципас, Зверев. ... Оно што ме "теши" је што су ту негде сва четворица, узимаће поене један другом, неће се један од њих посебно наиграти (рецимо Тим на земљи, Циципас на трави, Медведев на бетону, а Зверев блесак ту и тамо).

Da, Medvedev me zabrinuo krajem prošle godine, ali se vratio na zemlju.
Sreća je da su sva četvorica tu negde, verovatno će ~10K bodova da bude dovoljno za prvo mesto na kraju godine (koliko otprilike Novak i sad ima).
Ono što je nezgodno je što treba osvojiti te bodove protiv njih četvorice, ali početak je bio dobar.

Nešto gledam, Medvedev brani samo ~600 bodova na sledećih 5 Mastersa plus 2 Slema, a ima ~6K bodova. Sreća živa da ga nigde nije bilo odkad je uzeo Šangaj.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana