Gost autor

SRBIJA - masovna grobnica radnika!

Filip Mladenović RSS / 16.02.2020. u 11:47

Pogrebna i policijska kola
Pogrebna i policijska kola
Pre dve godine, moj dragi prijatelj i kolega, novinar Velimir Ilić, sa kojim sam imao čast da saradjujem u dnevnom listu "BORBA" i u TV produkciji "VIN", napisao je tekst o gradjevinskom radniku Nebojši Turoviću, nastradalom 29. avgusta 2018. na gradilištu u ulici Kneza MIloša u centru Beograda, na mestu gde se nekada nalazila američka ambasada. 

"Sećam se jednom, u vreme one ozbiljne države Jugoslavije, u tv-dnevniku su pričali o nekoj rudarskoj nesreći. Gledaš i slušaš, a u grudima boli i steže i nije ti dobro dok ih spasioci garave otimaju kubicima obrušene zemlje koja im je odnela desetinu kamarata, a njih poštedela da i dalje, roveći joj po utrobi, kopaju deci hleb, a sebi penziju.

Moj otac, podbočivši desnom rukom lice, plakao je gledajući taj dnevnik, nadajući se da ga niko od ukućana ne vidi... A svi smo plakali, ali niko nikom nije priznao. Samo je mama u jednom času rekla: ‘Ajde, sad, vreme je za spavanje, mora se sutra u školu.

Od tada, kad god bih čuo da je nastradao radnik ili rudar, osećao sam se kao da mi je život odneo nekog bliskog. Možda su to bili tek samo treptaji podsvesnog straha da se tako nešto moglo dogoditi mom ocu, električaru ili možda osećaj socijalne solidarnosti i uzajamnog sažaljenja nas dece iz radničkih porodica.

A prošle sedmice, kad je, na samo par stotina od ulice u kojoj stanujem, na gradilištu pod obrušenim zidom nedorušene nekadašnje Ambasade SAD, poginuo Kraljevčanin Nebojša Turović (56), prvo sam osetio bes. Neopisiv bes, proistekao iz činjenice da Nebojšu nije usmrtila njegova nepažnja niti ga je zatrpao samo taj nedorušeni zid.. Nebojšu su UBILI!

Ubio ga je nemar neodgovornih ljudi, ubile su ga olako potpisane dozvole nezajažljivim investitorima, prozvoljne, možda čak i nestručne, ali svakako površne kontrole lakomislenih inspektora, komisija i raznoraznih nadzornika čiji je potpis prethodio početku radova na neobezbeđenom gradilištu.

Ubila ga je suluda politička pohlepa da Beograd pošto-poto bude „grad hiljadu kranova", pohlepa koja generiše lavirinte višespratne korupcije, nezakonitosti, zloupotreba, rada na crno...

Da, i pokojni Nebojša, diplomirani ekonomista, radio je, u svojoj 56. godini, na crno, silom prilika kao građevinac. Devet godina (!) je radio na crno, borbom za golu egzistenciju sateran u močvaru, među krokodile, pred čeljusti poslodavcima kojima je država ozakonila pravo da surovo eksploatišu, stvarajući feudalni kapitalizam.

Objašnjavajući šta se desilo na gradilištu budućeg kompleksa luksuznih stanova „Kneza Miloša Rezidens", v.d. direktora Inspektorata za rad Stevan Đurović, upro je prstom na lanac odgovornih - od investitora i podizvođača, do gradske vlasti u Beogradu.

„Ovde je problem što svi imaju svoj deo odgovornosti. Dozvolu za izgradnju ovog objekta je doneo grad Beograd, kontrolu ima gradski sekretarijat za inpekcijiski nadzor, trebalo je da oni iskontrolišu", rekao je Đurović.

Taj zid „uopšte nije potporni zid", to je, reče Đurović, ostatak nekog ranijeg objekta i bio je „apsolutno neobezbeđen". Ni on sam ne zna „kako je mogla da se dobije dozvola" i kaže da izvođač radova koje je investitor angažovao - snosi svu odgovornost.

Inspektori su, saznali smo dan posle nesreće, utvrdili da ima i krivične odgovornosti, a Đurović je najavio da će „sigurno biti krivičnih prijava".

Danas je šesti dan od nesreće, a peti nakon što su obnarodovane činjenice o lancu odgovornosti, prepoznatljivom skoro do imena i prezimena. Krivičnih prijava nema, a prozvani ćute. Čeka se, valjda, da hronična bolest kratkog pamćenja u Srba odnese još jednu žrtvu u zaborav, šta li?

Ćute i novinari, ne pitaju, izbegavajući da dirnu u još jedan od osinjaka u kojima su privatni interesi investitora, političara i korumpirane birokratske mašinerije važniji od javnog interesa građana da žive u uređenoj državi.

Nebojšinu smrt, to ubistvo nemarom i bez predumišljaja, mediji zaobilaze, ne zapitkuju, ne traže odgovore ko će Nebojšu nositi na savesti, ako savesti ima. Postalo je oportuno po svaku cenu biti klimogavo beskičmen i ne narušavati idilu u kojoj je politički nekorektno i ravno nancionalnoj izdaji prozivati one koji, „vredno i marljivo", drže svakodnevne konferencije za štampu, uveravajući nas u neopipljivu dobrobit.

Da li još nekog Nebojšu treba da zatrpa nedorušeni zid na gradilištu? Treba li da se nemirno brdo u Grdeličkoj klisuri, pohovano tankim betonskim slojem znanja i stručnosti, obruši i na nečji život?

Čekaćemo, ćutke. Ćutaćemo da ne narušimo tu idilu na tržištu magle, dok se investitori, direktori, nadornici, ministri, projektanti i izvođači nadmudruju ko nije kriv. Ćutaćemo i dok im šef države tercira naređenjima da brdo pomere tamo gde neće ugrožavati ničiju odgovornost.

Ćutke ćemo čekati da opet ubiju nekog Nebojšu."

I evo, juče je ponovo na istom gradilištu poginuo još jedan gradjevinski radnik, star 61 godinu.

Od 2006. do danas poginulo je 580 radnika na svojim radnim mestima širom Srbije!

I!?

Samo dva sudska procesa, sa simboličnim zatvorskim kaznama za odgovorne poslodavce od po 1 godinu!

I dok nas uporno i bezobrazno zamajavaju apsolutno sporednim temama, i dalje vezanim za naciju, veru i seksualno opredeljenje, Srbija je postala grobnica u proseku oko 50 radnika godišnje, koji izgube život  na svom radnom mestu.

I za te ubijene radnike NIKO ne odgovara, pored toliko zakona, službi i inspekcija zaduženih i dobro PLAĆENIH  da brane elementarna socijalna i ekonomska prava!? 

P.S. Koliko je ova država apsurdna i cinična, govori i primer Beogradjanina Dobrice Veselinovića,  kome je organizovano sudjenje i koji je kažnjen zbog organizovanja protesta u Beogradu povodom smrti dvojice radnika, Stefana Dabetića (26) i  Aleksandra Šimunova (41) na gradilištu „Beograda na vodi" 14. septembra 2018. godine. Veselinović je pred sudom izjavio da su „krivi" što su organizovali protest na kojem su ukazali na odgovornost Vlade i Ministarstva građevinarstva za smrt radnika, rekavši i da on, kao organizator, prihvata „punu odgovornost za ovaj čin, i da je spreman da snosi sve posledice".

Tokom 2018. godine na gradilištima u Srbiji poginula su 53 radnika, a više stotina je povređeno na radu. Od januara 2013. do kraja 2017. godine, 187 ljudi je umrlo zbog povreda na radu.

Dakle, kažnjen je Dobrica Veselinović zbog organizovanja protesta, a sudjenja i kazne za sve odgovorne koji su izazvali smrt dva radnika,  Stefana Dabetića  i Aleksandra Šimunova, NIJE UOPŠTE BILO!!! NITI ĆE!

RADNICID U SRBIJI.

 

 

Atačmenti



Komentari (539)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 02:02 18.02.2020

Re: Cifre

Ne!

Gradjanska pobuna i bojkot su rešenje!
nepopravljiv nepopravljiv 06:21 18.02.2020

Re: Cifre

Filip Mladenović
Sveštenici SPC primaju svoje ne male plate od svih nas, gradjanki i gradjana Srbije, pa zato treba da polože sve račune.
I da još kao svi ostali, jednaki pred Ustavom i zakonima, plaćaju sve poreze, uključujući i porez na luksuz!!!

Pravda za slovo đ!
looping looping 06:58 18.02.2020

Re: Cifre

Filip Mladenović
Ne!

Gradjanska pobuna i bojkot su rešenje!


nepopravljiv nepopravljiv 09:37 18.02.2020

Re: Cifre

predatortz
gedza.73
to je ta škola demokratije.

i 'urbanizma'
te mrljav, te smotan, vuče nešto iz detinjstva, zato i našao matoru babu, 'misim moš radi šta oće ali de toliko stariju'



Pa onda ide kako smo, plebiscitom, skontali da takve stvari ne treba potezati u razgovorima i to nekako postade naša zajedničja, a ne njena bruka.
Jer, naravno ona je to samo usput pomenula, a htela je samo blablabla...

A Čarli je džukela jer pominje drogu i tuđe privatne stvari koje se nikad ne pominju na temama o blablablabla Beogradu.

Možda i jeste džukela - no, ono što mi nije jasno je to naricanje za stradalima od droge.
Zamisli kako bi to izgledalo da za bilo kojim problemom u životu posegneš za drogom - kako bi taj problem bio rešen?!
To za mene nikada neće biti 'junak'.
Od mene može da se dobije samo sažaljenje.
Neko je pomenuo Caneta iz Partibrejkersa.
Da. Nije ni Cane glup, naprotiv - i još uvek peva.
Pa ko je onda veći - Cane ili ti kojih više nema.
A nema ih zbog droge.
nepopravljiv nepopravljiv 09:39 18.02.2020

Re: Cifre

hoochie coochie man
Kada će bilo koji vladika SPC odgovarati za svoja nedela i zločine, čime je pljunuo na sve ikone i svetinje!?


Evo ga brani ikone od vladika :)
Ma da mi to nacionalizujemo, kakva qrac crkva da čuva ikone, šta ona ima s tim.
U komitet to da se smesti:)

Normalno!
A ti umesto da budeš zahvalan drugovima iz Komiteta, ti podjebavaš!
A mogli su i da sruše crkve - ko bi im šta mogao.
Ali eto, bili dobrice pa nisu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:24 18.02.2020

Re: Cifre

nepopravljiv
hoochie coochie man
Kada će bilo koji vladika SPC odgovarati za svoja nedela i zločine, čime je pljunuo na sve ikone i svetinje!?


Evo ga brani ikone od vladika :)
Ma da mi to nacionalizujemo, kakva qrac crkva da čuva ikone, šta ona ima s tim.
U komitet to da se smesti:)

Normalno!
A ti umesto da budeš zahvalan drugovima iz Komiteta, ti podjebavaš!
A mogli su i da sruše crkve - ko bi im šta mogao.
Ali eto, bili dobrice pa nisu.


Tu skoro su me baš u to ubeđivali, da ikone nisu crkvene, to je, kažu, nacionalno blago.
E sad kako su ikone blago, a crkva nije, iako je crkva to blago stvorila, bem li ga.

Možda oni znaju.
bene_geserit bene_geserit 10:58 18.02.2020

Re: Cifre

Pa onda ide kako smo, plebiscitom, skontali da takve stvari ne treba potezati u razgovorima i to nekako postade naša zajedničja, a ne njena bruka.
Jer, naravno ona je to samo usput pomenula, a htela je samo blablabla...
A Čarli je džukela jer pominje drogu

Ja ne želim iz principa da se javim kod nje na blogu,
ali ako je pravila post o Sonji šta joj znači ono traženje razloga zbog koga se Sonja drogirala i overila i svođenje Sonjinih privatnih razloga na svoju ideološku matricu.
I onda kad bilo kome to zasmeta optužuje druge da pljuju po Sonji a kao ne razume da zapravo Sonju vole a da je to što ona radi dno dna.
g.radicevic g.radicevic 11:24 18.02.2020

Re: Cifre

Gradjanska pobuna i bojkot su rešenje!


Filipe, drugarski
ovo više liči na fore iz Alan Forda
Tekst posta je OK, al to je napisao neko drugi (ono citirano)
onda si ti ispod nabacao gomilu svojih umotvorina,.......pročitaj sam i uvidi razliku
Želim da verujem da je želja bila da skreneš pažnju na važan društveni problem. radeći to ovako,.... teško.

gedza.73 gedza.73 11:31 18.02.2020

Re: Cifre

Tekst posta je OK

tema jeste vrlo bitna da bi se bagatelizovala što ti kažeš forama iz Alana Forda.
g.radicevic g.radicevic 11:39 18.02.2020

Re: Cifre

Od 1980, kada sam diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu i započeo novinarsku karijeru u listu "Student", borio sam se protiv komunističkog jednoumlja, a za slobodu misli i medija.


ja sam završio građevinu, a hobi, bolje reći strast, mi je izrada cevnih pojačivača (lampaša), i jako sam ponosan na neke komade koje sam napravio.
ali sam istovremeno mnogo više ponosan na mostove, u čijoj gradnji sam učestvovao.
ti si ekonomista, koji želi da bude novinar,....prosto činjenica.
znaš, ja kad imam problem sa nekim od svojih ''lampaša'', uvek zovem u pomoć drugara ETF-ovca, i on to reši,...onako profi

paralela je sasvim namerna

predatortz predatortz 11:42 18.02.2020

Re: Cifre

gedza.73
Tekst posta je OK

tema jeste vrlo bitna da bi se bagatelizovala što ti kažeš forama iz Alana Forda.


Ma, tu je sasvim druga stvar u pitanju.
Tema jeste bitna i zaslužuje da se o njoj otvoreno govori.
Međutim, Filip u maniru njegovog kolege Dragana Vučićevića temu zloupotrebljava za širenje svojih ideoloških svetonazora i za razračunavanje sa onim koji su mu dali otkaz.
Pazi samo njegove naslove - Informer bi mu pozavideo.

Čuj, Srbija - masovna grobnica radnika!
Pa kad mu ja ukažem da su se u "uređenoj" državi, na koju se svako malo poziva, dešavale kolosalne svinjarije u kojima su ginule kompletne smene, on nastavi da se pravi lud i da nas pravi budalama i vergla nekakve parole, floskule...

Potom, tema je nebitna. O čemu god da govori, Filip se razračunava sa SPC.
Poginuo radnik na gradilištu, kriva SPC!
Ubijen pešak na parkingu - kriva SPC!
Loše stanje u medijima - kriva SPC!
...

Dakle, ovo nije ni novinarstvo, ni aktivizam.

Ovo je bezobrazluk, zloupotreba ovog prostora za lične ratove i frustracije.
Pa kad nekom iz uredništva bloga, ako to uopšte postoji, dopizdi njegovo ponašanje i uskrati mu gostoprimstvo, biće dreka o cenzuri za koju je kriva ko drugi nego SPC.

Čovek preteruje!
looping looping 11:50 18.02.2020

Re: Cifre

Ovo je bezobrazluk, zloupotreba ovog prostora za lične ratove i frustracije.
Pa kad nekom iz uredništva bloga, ako to uopšte postoji, dopizdi njegovo ponašanje i uskrati mu gostoprimstvo, biće dreka o cenzuri za koju je kriva ko drugi nego SPC.

Biće masovna grobnica filipovih blogova.
g.radicevic g.radicevic 12:50 18.02.2020

Re: Cifre

Dakle, ovo nije ni novinarstvo, ni aktivizam.

Predo
nije novinarstvo, el Filip nije novinar već ekonomista.

aktivizam je uobičajeno ''za''
Filip je uglavnom ''protiv''
možda postoji i aktivizam tipa ''e sad neću ni kako ja hoću'', al iskreno nisam čuo za takav slučaj
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:57 18.02.2020

Re: Cifre

Pa zar novinar - diplomirani ekonomista nije najpozvaniji i najobrazovaniji da prati tokove novca, da uočava koruptivne radnje, da analizira budžet ove paradajz republike, da proučava kako SPC na svakojake načine izbegava plaćanje poreza, od PDV-a do poreza na luksuz!?
predatortz predatortz 13:03 18.02.2020

Re: Cifre

da proučava kao SPC na svakojake načine izbegava plaćanje poreza, od PDV-a do poreza na luksuz!?


Ekonomista bi trebao da zna da su crkve u Republici Srbiji izuzete iz sistema PDV. Sve, ne samo SPC.

Što se tiče "poreza na luksuz", on se plaća samo na automobile velike kubikaže. Zanima me, kad već tvrdiš da je tako, kako SPC izbegava tu obavezu, odnosno kako i po kom propisu oni registruju vozila?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:09 18.02.2020

Re: Cifre

SPC, kao i sve ostale crkve u Srbiji, moraju da plaćaju PDV na prodatu robu i pružene usluge.

Takodje, moraju da plaćaju i sve ostale poreze, od imovine do luksuznih automobila, ali ne plaćaju, jer su država u državi.

Čak ni SPC sveštenici, okrivljeni za najgnusnija krivična dela poput pedofilije, ni dana nisu proveli u zatvoru!

KAKO? I ZAŠTO?

predatortz predatortz 13:19 18.02.2020

Re: Cifre

SPC, kao i sve ostale crkve u Srbiji, moraju da plaćaju PDV na prodatu robu i pružene usluge.


Pročitaj ti malo Zakon o PDV-u, neće ti biti na odmet.ž

Među uslugama koje su oslobođene obaveze evidentiranja i plaćanja PDV jasno stoji:

16) usluga verskog karaktera od strane registrovanih crkava i verskih zajednica i sa njima neposredno povezanog prometa dobara i usluga;

Takodje, moraju da plaćaju i sve ostale poreze, od imovine do luksuznih automobila, ali ne plaćaju, jer su država u državi.


Koje dokaze nudiš da ne plaćaju porez na imovinu i registraciju vozila?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:39 18.02.2020

Re: Cifre

Stotine miliona evra moglo bi se dodatno sliti u republičku kasu, kada crkve u Srbiji ne bi bile oslobođene određenih poreskih davanja - poreza na dobit, imovinu, PDV... Ta oslobađanja prema slovu zakona, važe samo za one usluge, odnosno objekte, koje služe za bogoslužbene delatnosti.

Nadležne inspekcije nikada nisu kontrolisale rad bilo koje verske zajednice. Zato nije poznato ni koliko crkve izmiruju one obaveze kojih po zakonu nisu oslobođeni - poreza na imovinu koja ne služi ispovedanju vere (zgrade, šume, zemljište...) ili PDV-a na prodaju stvari koji nemaju bogoslužbeni karakter, na primer crkvenih kalendara, privezaka i sličnih suvenira.

Gruba procena, izvedena na osnovu izjava crkvenih velikodostojnika, ukazuje da bi samo od PDV-a na prodaju knjiga i ostale robe u crkvenim prodavnicama, kao i od poreza na dobit SPC, državna kasa mogla da bude bogatija za oko 10 milijardi dinara godišnje!

Ja bih sav prikupljeni porez od crkava u Srbiji namenski usmerio za obezbedjivanje 3 obroka dnevno u svim osnovnim i srednjim školama širom Srbije.

1 800 000 ljudi u Srbiji je na ivici siromaštva. Njihovi mesečni prihodi su ispod 330 evra, što zadovoljava minimalne životne potrebe. Veliki broj dece u ovoj i ovakvoj Srbiji gladuje!
predatortz predatortz 13:47 18.02.2020

Re: Cifre

Stotine miliona evra moglo bi se dodatno sliti u republičku kasu, kada crkve u Srbiji ne bi bila oslobođena određenih poreskih davanja - poreza na dobit, imovinu, PDV... Ta oslobađanja prema slovu zakona, važe samo za one usluge, odnosno objekte, koje služe za bogoslužbene delatnosti.


To nema veze sa ovim što tvrdiš.
Crkva ne izbegava plaćanje PDV jer nije u obavezi da ga plaća. Plaćaš li ti bilo šta što nisi u obavezi da plaćaš?

A kada nešto krene očiglednom laži, bespredmetno je dalje nastavljati diskusiju.
Ti si tvrdio da SPC izbegava plaćanje PDV, ja ti dokazao da to nije istina.
Šta god dalje da pišeš, besmisleno je polemisati i praviti se da laž nije izrečena.

A reći ću ti, iako bi kao novinar to trebao da znaš, zbog čega država žmuri na neplaćanje poreza na imovinu SPC.
Prosto, da SPC ne bi tužila državu za nelegalno oduzetu imovinu, pa da država vrati imovinu i isplati dobit crkvi za ceo period koji crkva imovinom nije mogla da raspolaže.
Država je sračunala da joj je ovako jeftinije.
g.radicevic g.radicevic 13:50 18.02.2020

Re: Cifre

Pa zar novinar - diplomirani ekonomista nije najpozvaniji i najobrazovaniji da prati tokove novca, da uočava koruptivne radnje, da analizira budžet ove paradajz republike, da proučava kako SPC na svakojake načine izbegava plaćanje poreza, od PDV-a do poreza na luksuz!?


novinar-diplomirani ekonomista je neko ko je završio i žurnalistiku i ekonomiju
al' ti to nikako da shvatiš
ponavljam,Novinar je neko ko je završio žurnalistiku ili barem knjževnost, ne ekonomiju i za razliku od tebe, prvo proveri činjenice (makar i na google-e), pa napiše i objavi tekst.
ti uglavnom pišeš parole,rekla-kazala priče ili kopiraš tuđe tekstove
a to nije novinarstvo jbg
diplomirani ekonomista, koji ume sve to što si napisao gore, radi u poreskoj upravi, finansijskoj policiji, reviziji....., ili kao savetnik novinarima kad pišu o ekonomskim temama
g.radicevic g.radicevic 13:55 18.02.2020

Re: Cifre

Ja bih sav prikupljeni porez od crkava u Srbiji namenski usmerio za obezbedjivanje 3 obroka dnevno u svim osnovnim i srednjim školama širom Srbije.


i ja bi, svašta nešto, moj Filipe
al ne biva

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:15 18.02.2020

Re: Cifre

Ja sam završio i Fakultet dramskih umetnosti, gde sam magistrirao na odseku "Teatrologija", tako da sam i diplomirani ekonomista i magistar scenskih umetnosti.

A što se tiče crkava u Srbiji, zakoni i Ustav moraju da važe za SVE, pa i za njih.

Dakle, nema oslobadjanja od poreza, nema izbegavanja finansijske kontrole.

A pošto životarimo u paradajz republici, koja još ne domaša ni do banana republike, eto zašto Srpkinje i Srbi, kao i ostali, masovno beže iz ove i ovakve države Srbije!
predatortz predatortz 14:36 18.02.2020

Re: Cifre

A što se tiče crkava u Srbiji, zakoni i Ustav moraju da važe za SVE, pa i za njih.


Ma, to treba sve oduzeti. Ko Milo Britva u Crnoj Gori. Ili, još bolje - osnovati novu crkvu, šta će nam ova. Ionako je stara, što reče onaj nemački oficir.

Inače, SPC plaća porez na imovinu, osim u jednom delu na vraćenu, devastiranu imovinu. Razlog tome su velika ulaganja koje Crkva ima da tu imovinu osposobi. Na sve ostalo SPC plaća porez na imovinu. Na ovu devastiranu ne plaća, tu država malo žmuri.

Evo, uostalom, šta kažu iz Crkve:
u. U SPC kažu - nije sporan porez, sporna je imovina koja nije vraćena.

Iako deluje nedvosmisleno, izjava patrijarha da crkva neće plaćati porez dok joj se celokupna imovina ne vrati, tumači se različito. I u državi, i u crkvi.


"Crkva ima zvaničan stav da se porez na imovinu mora plaćati, tu ništa za crkvu nije diskutabilno. Mi postojeće poreze, koji se ne tiču vraćene imovine uplaćujemo redovno. Objekti koji su nam vraćeni su uglavnom devastirani objekti, i SPC nije u mogućnosti da istovremeno plaća i porez na te objekte i da ulaže ogromna sredstva za sanaciju tih objekata", kaže odgovorni urednik "TV Hram" Stojadin Pavlović.


Što se registracije vozila, koju si takođe pomenuo, tiče - tu SPC plaća kao i svi drugi što plaćaju.

Lepo bi bilo da prestaneš da širiš polu-istine, neproverene informacije i da stvaraš atmosferu linča prema SPC.

Zanimljivo, nigde nisi napisao da i ostale tradicionalne verske zajednice slede primer SPC, niti da ti to smeta.

Tvoja mržnja prema SPC isijava iz svakog tvog posta.
Toliko da tu ima elemenata verske netrpeljivosti. Član zakona koji to reguliše pronađi sam, novinar si.
looping looping 14:42 18.02.2020

Re: Cifre

Među uslugama koje su oslobođene obaveze evidentiranja i plaćanja PDV jasno stoji:

16) usluga verskog karaktera od strane registrovanih crkava i verskih zajednica i sa njima neposredno povezanog prometa dobara i usluga;

Ti ga krstiš... a on tera svoje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:04 18.02.2020

Re: Cifre

looping
Među uslugama koje su oslobođene obaveze evidentiranja i plaćanja PDV jasno stoji:

16) usluga verskog karaktera od strane registrovanih crkava i verskih zajednica i sa njima neposredno povezanog prometa dobara i usluga;

Ti ga krstiš... a on tera svoje.


Ja Ustav, zakone, pravo, pravednost... a vi predrasude i propagandu.

Sve crkve u Srbiji ne plaćaju PDV, niko ih ne kontroliše, njihovi sveštenici se valjaju u luksuzu i perverzijama, dok čak 1,8 miliona gradjanki i gradjana Srbije životari na ivici siromaštva. Pa još uredno moraju da plaćaju sve poreze, dok sveštenici ne moraju!!!?

I vrhunac: i ti najsiromašniji moraju da odvajaju od svojih plata i penzija, kao i plaćanjem PDV-a, za plate tih istih sveštenika koji se vozikaju u audijima i mercedesima!!!?
49 41 49 41 15:08 18.02.2020

Re: Cifre

Test, Konkurs sa Direktora...
Za imenovanje-izbor novog Direktora potreban je Tehnicki Fakultet, Ekonomski Fakultet, Pravni Fakultet.

Na testu za izbor novog Direktora visoko intelektualno pitanje.
Koliko su 2+2
Inzenjer = 4 nikako vise ili manje!
Ekonomista = negde okolo 4, moze biti negde vise, negde manje; zavisi.
Pravnik = mozda 4, zavisi da vidimo kako zakon kaze.
predatortz predatortz 15:11 18.02.2020

Re: Cifre

Ja Ustav, zakone, pravo, pravednost... a vi predrasude i propagandu.

Sve crkve u Srbiji ne plaćaju PDV, niko ih ne kontroliše,


Pdv se ne plaća po Ustavu, nego po Zakonu o porezu na dodatu vrednost.
Taj zakon kaže da se delatnost tradicionalnih crkava na oporezuje.
Ako neko nije u obavezi da nešto plaća niko nema osnov da ga kontroliše da li plaća ono za šta nema obavezu.

Ostalo su tvoje interpretacije koje nemaju veze ni sa Ustavom, ni sa zakonom.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:37 18.02.2020

Re: Cifre

predatortz
Ja Ustav, zakone, pravo, pravednost... a vi predrasude i propagandu.

Sve crkve u Srbiji ne plaćaju PDV, niko ih ne kontroliše,


Pdv se ne plaća po Ustavu, nego po Zakonu o porezu na dodatu vrednost.
Taj zakon kaže da se delatnost tradicionalnih crkava na oporezuje.
Ako neko nije u obavezi da nešto plaća niko nema osnov da ga kontroliše da li plaća ono za šta nema obavezu.

Ostalo su tvoje interpretacije koje nemaju veze ni sa Ustavom, ni sa zakonom.


Ali se oporezuje ono što nije u vezi sa verskom službom, i to se mora kontrolisati.

Ali, to se NE ČINI!

E, to je protivustavno i nezakonito, pa još i nemoralno, imajući u vidu činjenicu da gradjanke i gradjani Srbije iz svojih džepova plaćaju svešteničke plate!
g.radicevic g.radicevic 15:43 18.02.2020

Re: Cifre

Ja sam završio i Fakultet dramskih umetnosti, gde sam magistrirao na odseku "Teatrologija", tako da sam i diplomirani ekonomista i magistar scenskih umetnosti.


Ma sve OKE
ekonomiju si studirao zato što to upisuju najbolje ribe, realno (mada i arhitektura ume da ''zablista'' sa ponekom generacijom)

Filip Mladenović Filip Mladenović 16:01 18.02.2020

Re: Cifre

A glumice na FDU!?
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:25 18.02.2020

Re: Cifre

Možda i jeste džukela - no, ono što mi nije jasno je to naricanje za stradalima od droge.
Zamisli kako bi to izgledalo da za bilo kojim problemom u životu posegneš za drogom - kako bi taj problem bio rešen?!
To za mene nikada neće biti 'junak'.


Ti volis Dzenis Dzoplin.. (da izvadim jedan primer a sigurno ih ima vise koji su konzumenti a koje cenis zbog njihovih profesionalnih dostignuca)

Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski.
g.radicevic g.radicevic 16:26 18.02.2020

Re: Cifre

A glumice na FDU!?


fali kvantitet

a na ekonomiji, ijuujuuu
puk'o ribnjak
..........šta ribnjak,
okean

nepopravljiv nepopravljiv 16:26 18.02.2020

Re: Cifre

Filip Mladenović
looping
Među uslugama koje su oslobođene obaveze evidentiranja i plaćanja PDV jasno stoji:

16) usluga verskog karaktera od strane registrovanih crkava i verskih zajednica i sa njima neposredno povezanog prometa dobara i usluga;

Ti ga krstiš... a on tera svoje.


Ja Ustav, zakone, pravo, pravednost... a vi predrasude i propagandu.

Sve crkve u Srbiji ne plaćaju PDV, niko ih ne kontroliše, njihovi sveštenici se valjaju u luksuzu i perverzijama, dok čak 1,8 miliona gradjanki i gradjana Srbije životari na ivici siromaštva. Pa još uredno moraju da plaćaju sve poreze, dok sveštenici ne moraju!!!?

I vrhunac: i ti najsiromašniji moraju da odvajaju od svojih plata i penzija, kao i plaćanjem PDV-a, za plate tih istih sveštenika koji se vozikaju u audijima i mercedesima!!!?

Pravda za slovo đ!
Zašto ti pišeš korektno sva slova sa kvačicama, a ne piše slovo đ kako treba!?
Možda zato što te ova poprečna crtica podseća na krst?!
Jebote, koliki antisrbinluk čuči u tebi!
nepopravljiv nepopravljiv 16:28 18.02.2020

Re: Cifre

Filip Mladenović
predatortz
Ja Ustav, zakone, pravo, pravednost... a vi predrasude i propagandu.

Sve crkve u Srbiji ne plaćaju PDV, niko ih ne kontroliše,


Pdv se ne plaća po Ustavu, nego po Zakonu o porezu na dodatu vrednost.
Taj zakon kaže da se delatnost tradicionalnih crkava na oporezuje.
Ako neko nije u obavezi da nešto plaća niko nema osnov da ga kontroliše da li plaća ono za šta nema obavezu.

Ostalo su tvoje interpretacije koje nemaju veze ni sa Ustavom, ni sa zakonom.


Ali se oporezuje ono što nije u vezi sa verskom službom, i to se mora kontrolisati.

Ali, to se NE ČINI!

E, to je protivustavno i nezakonito, pa još i nemoralno, imajući u vidu činjenicu da gradjanke i gradjani Srbije iz svojih džepova plaćaju svešteničke plate!

Eeee, dok su to drugovi ispred Komiteta kontrolisali, nije bilo zajebancije!
Ovako se sve raspojasalo.
nepopravljiv nepopravljiv 16:30 18.02.2020

Re: Cifre

apacherosepeacock
Možda i jeste džukela - no, ono što mi nije jasno je to naricanje za stradalima od droge.
Zamisli kako bi to izgledalo da za bilo kojim problemom u životu posegneš za drogom - kako bi taj problem bio rešen?!
To za mene nikada neće biti 'junak'.


Ti volis Dzenis Dzoplin.. (da izvadim jedan primer a sigurno ih ima vise koji su konzumenti a koje cenis zbog njihovih profesionalnih dostignuca)

Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski.

Jedna je Dženis Džoplin!
Porediti svakog narkomana je, kako bi ti to rekla, sa Dženis je - ružno i neljudski.
Usput - ko je sveo te ljude koje je droga ubila samo na narkomane?
Pošto smo razrešili da to nije niko uradio - postavlja se sledeće pitanje.
Zašto se ignoriše da su ti ljudi, za razliku od nekih drugih koji nisu, pobegli u smrt, drogirajući se?!
Zašto je to tabu tema?
predatortz predatortz 16:40 18.02.2020

Re: Cifre

Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski


Baš tako.
Rakoh kod Anđe, meni je zanimljiv taj fenomen da mladi, obrazovani, talentovani ljudi, koji imaju toliko toga da daju skrenu u autodestruktivnost.

Ali, izdvojiti samo taj segment, svesti ih nanarkomane i reći to je to - to nije ok.
Šta ih je nagnalo, a znali su koji je ishod, to meni predstavlja večitu zagonetku.
Nemam lična iskustva sa drogama, nikad ni džoint uzeo nisam, pa se pitam da li je moguće da te to tako uzima pod svoje da ne možeš iz toga a znaš da si mrtav ako nastaviš.
Bem li ga...
g.radicevic g.radicevic 16:46 18.02.2020

Re: Cifre

Jedan je Dženis Džoplin!


ja neuk mislEo da je žeMsko
kad ono...narkoman




apacherosepeacock apacherosepeacock 16:54 18.02.2020

Re: Cifre

nepopravljiv
apacherosepeacock
Možda i jeste džukela - no, ono što mi nije jasno je to naricanje za stradalima od droge.
Zamisli kako bi to izgledalo da za bilo kojim problemom u životu posegneš za drogom - kako bi taj problem bio rešen?!
To za mene nikada neće biti 'junak'.


Ti volis Dzenis Dzoplin.. (da izvadim jedan primer a sigurno ih ima vise koji su konzumenti a koje cenis zbog njihovih profesionalnih dostignuca)

Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski.

Jedna je Dženis Džoplin!
Porediti svakog narkomana je, kako bi ti to rekla, sa Dženis je - ružno i neljudski.
Usput - ko je sveo te ljude koje je droga ubila samo na narkomane?
Pošto smo razrešili da to nije niko uradio - postavlja se sledeće pitanje.
Zašto se, po meni ključno pitanje, ignoriše da su ti ljudi, za razliku od nekih drugih koji nisu, pobegli u smrt drogirajući se?!
Zašto je to tabu tema?


Pa nije jedna, ima i Morisone Dzimi, Dzimi Hendriks, Erik Klepton.. ustvari bolje pod lupom da trazimo - ko nije.

Ko kaze da je tabu? Pa prica se o tome ali ne treba svoditi lik i delo na to, bre.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:59 18.02.2020

Re: Cifre

predatortz
Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski


Baš tako.
Rakoh kod Anđe, meni je zanimljiv taj fenomen da mladi, obrazovani, talentovani ljudi, koji imaju toliko toga da daju skrenu u autodestruktivnost.

Ali, izdvojiti samo taj segment, svesti ih nanarkomane i reći to je to - to nije ok.
Šta ih je nagnalo, a znali su koji je ishod, to meni predstavlja večitu zagonetku.
Nemam lična iskustva sa drogama, nikad ni džoint uzeo nisam, pa se pitam da li je moguće da te to tako uzima pod svoje da ne možeš iz toga a znaš da si mrtav ako nastaviš.
Bem li ga...


Saglasna skroz.

Sta ih je odvelo, po mom misljenju laickom mi smo ljudi bica od navika i zavisnosti sazdani, koja ce zavisnost da nam zapadne zavisi, eto s nekim zavisnostima moze da se zivi, neke su opasne po zivot. Karakter, drustvo, okolnosti i svaki kamicak, kamen, stena ko od nas zivotnim okolnostima je dobio od zivota da nosi.

I, neki ljudi su otporni i docekuju se na noge, neki ne mogu/ne umeju/ne smeju/ne zele.. ne znam. Ja cesto mislim da osetljiviji ljudi cesce propadaju.
nepopravljiv nepopravljiv 17:00 18.02.2020

Re: Cifre

apacherosepeacock
nepopravljiv
apacherosepeacock
Možda i jeste džukela - no, ono što mi nije jasno je to naricanje za stradalima od droge.
Zamisli kako bi to izgledalo da za bilo kojim problemom u životu posegneš za drogom - kako bi taj problem bio rešen?!
To za mene nikada neće biti 'junak'.


Ti volis Dzenis Dzoplin.. (da izvadim jedan primer a sigurno ih ima vise koji su konzumenti a koje cenis zbog njihovih profesionalnih dostignuca)

Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski.

Jedna je Dženis Džoplin!
Porediti svakog narkomana je, kako bi ti to rekla, sa Dženis je - ružno i neljudski.
Usput - ko je sveo te ljude koje je droga ubila samo na narkomane?
Pošto smo razrešili da to nije niko uradio - postavlja se sledeće pitanje.
Zašto se, po meni ključno pitanje, ignoriše da su ti ljudi, za razliku od nekih drugih koji nisu, pobegli u smrt drogirajući se?!
Zašto je to tabu tema?


Pa nije jedna, ima i Morisone Dzimi, Dzimi Hendriks, Erik Klepton.. ustvari bolje pod lupom da trazimo - ko nije.

Ko kaze da je tabu? Pa prica se o tome ali ne treba svoditi lik i delo na to, bre.

Nisam znao da je Erik Klepton umro!
nepopravljiv nepopravljiv 17:01 18.02.2020

Re: Cifre

apacherosepeacock
predatortz
Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski


Baš tako.
Rakoh kod Anđe, meni je zanimljiv taj fenomen da mladi, obrazovani, talentovani ljudi, koji imaju toliko toga da daju skrenu u autodestruktivnost.

Ali, izdvojiti samo taj segment, svesti ih nanarkomane i reći to je to - to nije ok.
Šta ih je nagnalo, a znali su koji je ishod, to meni predstavlja večitu zagonetku.
Nemam lična iskustva sa drogama, nikad ni džoint uzeo nisam, pa se pitam da li je moguće da te to tako uzima pod svoje da ne možeš iz toga a znaš da si mrtav ako nastaviš.
Bem li ga...


Saglasna skroz.

Sta ih je odvelo, po mom misljenju laickom mi smo ljudi bica od navika i zavisnosti sazdani, koja ce zavisnost da nam zapadne zavisi, eto s nekim zavisnostima moze da se zivi, neke su opasne po zivot. Karakter, drustvo, okolnosti i svaki kamicak, kamen, stena ko od nas zivotnim okolnostima je dobio od zivota da nosi.

I, neki ljudi su otporni i docekuju se na noge, neki ne mogu/ne umeju/ne smeju/ne zele.. ne znam. Ja cesto mislim da osetljiviji ljudi cesce propadaju.

To niko ne može da zna sa sigurnošću!
Ja, na primer, mislim da češće propadaju oni ljudi koji vole jedino sebe.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:01 18.02.2020

Re: Cifre

g.radicevic
Jedan je Dženis Džoplin!


ja neuk mislEo da je žeMsko
kad ono...narkoman



apacherosepeacock apacherosepeacock 17:03 18.02.2020

Re: Cifre

nepopravljiv
apacherosepeacock
predatortz
Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski


Baš tako.
Rakoh kod Anđe, meni je zanimljiv taj fenomen da mladi, obrazovani, talentovani ljudi, koji imaju toliko toga da daju skrenu u autodestruktivnost.

Ali, izdvojiti samo taj segment, svesti ih nanarkomane i reći to je to - to nije ok.
Šta ih je nagnalo, a znali su koji je ishod, to meni predstavlja večitu zagonetku.
Nemam lična iskustva sa drogama, nikad ni džoint uzeo nisam, pa se pitam da li je moguće da te to tako uzima pod svoje da ne možeš iz toga a znaš da si mrtav ako nastaviš.
Bem li ga...


Saglasna skroz.

Sta ih je odvelo, po mom misljenju laickom mi smo ljudi bica od navika i zavisnosti sazdani, koja ce zavisnost da nam zapadne zavisi, eto s nekim zavisnostima moze da se zivi, neke su opasne po zivot. Karakter, drustvo, okolnosti i svaki kamicak, kamen, stena ko od nas zivotnim okolnostima je dobio od zivota da nosi.

I, neki ljudi su otporni i docekuju se na noge, neki ne mogu/ne umeju/ne smeju/ne zele.. ne znam. Ja cesto mislim da osetljiviji ljudi cesce propadaju.

To niko ne može da zna sa sigurnošću!
Ja, na primer, mislim da češće propadaju oni ljudi koji vole jedino sebe.


Uf, ja mislim da propadaju cesce ljudi koji sebe ne vole dovoljno, na neki nacin.
Da sam strucna da procenim - nisam.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:06 18.02.2020

Re: Cifre

nepopravljiv
apacherosepeacock
nepopravljiv
apacherosepeacock
Možda i jeste džukela - no, ono što mi nije jasno je to naricanje za stradalima od droge.
Zamisli kako bi to izgledalo da za bilo kojim problemom u životu posegneš za drogom - kako bi taj problem bio rešen?!
To za mene nikada neće biti 'junak'.


Ti volis Dzenis Dzoplin.. (da izvadim jedan primer a sigurno ih ima vise koji su konzumenti a koje cenis zbog njihovih profesionalnih dostignuca)

Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski.

Jedna je Dženis Džoplin!
Porediti svakog narkomana je, kako bi ti to rekla, sa Dženis je - ružno i neljudski.
Usput - ko je sveo te ljude koje je droga ubila samo na narkomane?
Pošto smo razrešili da to nije niko uradio - postavlja se sledeće pitanje.
Zašto se, po meni ključno pitanje, ignoriše da su ti ljudi, za razliku od nekih drugih koji nisu, pobegli u smrt drogirajući se?!
Zašto je to tabu tema?


Pa nije jedna, ima i Morisone Dzimi, Dzimi Hendriks, Erik Klepton.. ustvari bolje pod lupom da trazimo - ko nije.

Ko kaze da je tabu? Pa prica se o tome ali ne treba svoditi lik i delo na to, bre.

Nisam znao da je Erik Klepton umro!


Pa nije umro, ali da je imao ogromnih problema i dugo sa opijatima jeste. Mislim, mogao je jako lako kao sto je u nekom trenutku i Dzenis ili Dzimi ili..
g.radicevic g.radicevic 17:09 18.02.2020

Re: Cifre

Nisam znao da je Erik Klepton umro!

nije još
al' da oće... to sigurno, nekad


mirelarado mirelarado 17:15 18.02.2020

Re: Cifre

apacherosepeacock
nepopravljiv
apacherosepeacock
Možda i jeste džukela - no, ono što mi nije jasno je to naricanje za stradalima od droge.
Zamisli kako bi to izgledalo da za bilo kojim problemom u životu posegneš za drogom - kako bi taj problem bio rešen?!
To za mene nikada neće biti 'junak'.


Ti volis Dzenis Dzoplin.. (da izvadim jedan primer a sigurno ih ima vise koji su konzumenti a koje cenis zbog njihovih profesionalnih dostignuca)

Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski.

Jedna je Dženis Džoplin!
Porediti svakog narkomana je, kako bi ti to rekla, sa Dženis je - ružno i neljudski.
Usput - ko je sveo te ljude koje je droga ubila samo na narkomane?
Pošto smo razrešili da to nije niko uradio - postavlja se sledeće pitanje.
Zašto se, po meni ključno pitanje, ignoriše da su ti ljudi, za razliku od nekih drugih koji nisu, pobegli u smrt drogirajući se?!
Zašto je to tabu tema?


Pa nije jedna, ima i Morisone Dzimi, Dzimi Hendriks, Erik Klepton.. ustvari bolje pod lupom da trazimo - ko nije.

Ko kaze da je tabu? Pa prica se o tome ali ne treba svoditi lik i delo na to, bre.



Napisala je svojevremeno JJBeba divan tekst o Dženis.
a_olmos a_olmos 17:17 18.02.2020

Re: Cifre

gradjanke i gradjani Srbije iz svojih džepova plaćaju svešteničke plate!


Ovo je ponovljeno više puta, a nije istina. Država Srbija sveštenicima SPC iz budžeta uplaćuje doprinose za zdravstveno i penziono osiguranje, a ne „plate“. Država te doprinose plaća na minimalac.
g.radicevic g.radicevic 17:25 18.02.2020

Re: Cifre

Ovo je ponovljeno više puta, a nije istina.


kakav ''novinar'', takva i informacija
kad bi sad nabrajali sve Filipove gafove...


predatortz predatortz 17:29 18.02.2020

Re: Cifre

g.radicevic
Ovo je ponovljeno više puta, a nije istina.


kakav ''novinar'', takva i informacija
kad bi sad nabrajali sve Filipove gafove...




Nisu to gafovi. On namerno širi neistine ili poluistine, sa ciljem diskreditovanja SPC.
Vodi čovek neki svoj rat protiv crkve, ili je najamnik u tuđem ratu.
g.radicevic g.radicevic 17:36 18.02.2020

Re: Cifre

Nisu to gafovi. On namerno širi neistine ili poluistine, sa ciljem diskreditovanja SPC.


jbt Predo ispade Filip jači od otomanskog carstva, austrougara, švaba, komunista...
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:44 18.02.2020

Re: Cifre

mirelarado
apacherosepeacock
nepopravljiv
apacherosepeacock
Možda i jeste džukela - no, ono što mi nije jasno je to naricanje za stradalima od droge.
Zamisli kako bi to izgledalo da za bilo kojim problemom u životu posegneš za drogom - kako bi taj problem bio rešen?!
To za mene nikada neće biti 'junak'.


Ti volis Dzenis Dzoplin.. (da izvadim jedan primer a sigurno ih ima vise koji su konzumenti a koje cenis zbog njihovih profesionalnih dostignuca)

Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski.

Jedna je Dženis Džoplin!
Porediti svakog narkomana je, kako bi ti to rekla, sa Dženis je - ružno i neljudski.
Usput - ko je sveo te ljude koje je droga ubila samo na narkomane?
Pošto smo razrešili da to nije niko uradio - postavlja se sledeće pitanje.
Zašto se, po meni ključno pitanje, ignoriše da su ti ljudi, za razliku od nekih drugih koji nisu, pobegli u smrt drogirajući se?!
Zašto je to tabu tema?


Pa nije jedna, ima i Morisone Dzimi, Dzimi Hendriks, Erik Klepton.. ustvari bolje pod lupom da trazimo - ko nije.

Ko kaze da je tabu? Pa prica se o tome ali ne treba svoditi lik i delo na to, bre.



Napisala je svojevremeno JJBeba divan tekst o Dženis.


Sjajno napisano (inace, naravno, znam njenu (J.Joplin) biografiju)
mirelarado mirelarado 17:48 18.02.2020

Re: Cifre

apacherosepeacock
mirelarado
apacherosepeacock
nepopravljiv
apacherosepeacock
Možda i jeste džukela - no, ono što mi nije jasno je to naricanje za stradalima od droge.
Zamisli kako bi to izgledalo da za bilo kojim problemom u životu posegneš za drogom - kako bi taj problem bio rešen?!
To za mene nikada neće biti 'junak'.


Ti volis Dzenis Dzoplin.. (da izvadim jedan primer a sigurno ih ima vise koji su konzumenti a koje cenis zbog njihovih profesionalnih dostignuca)

Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski.

Jedna je Dženis Džoplin!
Porediti svakog narkomana je, kako bi ti to rekla, sa Dženis je - ružno i neljudski.
Usput - ko je sveo te ljude koje je droga ubila samo na narkomane?
Pošto smo razrešili da to nije niko uradio - postavlja se sledeće pitanje.
Zašto se, po meni ključno pitanje, ignoriše da su ti ljudi, za razliku od nekih drugih koji nisu, pobegli u smrt drogirajući se?!
Zašto je to tabu tema?


Pa nije jedna, ima i Morisone Dzimi, Dzimi Hendriks, Erik Klepton.. ustvari bolje pod lupom da trazimo - ko nije.

Ko kaze da je tabu? Pa prica se o tome ali ne treba svoditi lik i delo na to, bre.



Napisala je svojevremeno JJBeba divan tekst o Dženis.


Sjajno napisano (inace, naravno, znam njenu (J.Joplin) biografiju)


Naravno. Gledala sam davno i film s obiljem dokumentarnog materijala, snimcima s koncerata i intervjuima...
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:56 18.02.2020

Re: Cifre

mirelarado
apacherosepeacock
mirelarado
apacherosepeacock
nepopravljiv
apacherosepeacock
Možda i jeste džukela - no, ono što mi nije jasno je to naricanje za stradalima od droge.
Zamisli kako bi to izgledalo da za bilo kojim problemom u životu posegneš za drogom - kako bi taj problem bio rešen?!
To za mene nikada neće biti 'junak'.


Ti volis Dzenis Dzoplin.. (da izvadim jedan primer a sigurno ih ima vise koji su konzumenti a koje cenis zbog njihovih profesionalnih dostignuca)

Ajd sad to, kako je ko i sta izabrao za sebe i pod kojim okolnostima, i kako je umro - valjda cemo svi da se slozimo da je zalosno protracenih zivota i talenata. Svesti ih na narkomane, pezorativno, je ruzno i neljudski.

Jedna je Dženis Džoplin!
Porediti svakog narkomana je, kako bi ti to rekla, sa Dženis je - ružno i neljudski.
Usput - ko je sveo te ljude koje je droga ubila samo na narkomane?
Pošto smo razrešili da to nije niko uradio - postavlja se sledeće pitanje.
Zašto se, po meni ključno pitanje, ignoriše da su ti ljudi, za razliku od nekih drugih koji nisu, pobegli u smrt drogirajući se?!
Zašto je to tabu tema?


Pa nije jedna, ima i Morisone Dzimi, Dzimi Hendriks, Erik Klepton.. ustvari bolje pod lupom da trazimo - ko nije.

Ko kaze da je tabu? Pa prica se o tome ali ne treba svoditi lik i delo na to, bre.



Napisala je svojevremeno JJBeba divan tekst o Dženis.


Sjajno napisano (inace, naravno, znam njenu (J.Joplin) biografiju)


Naravno. Gledala sam davno i film s obiljem dokumentarnog materijala, snimcima s koncerata i intervjuima...


O, da, i ja, ovde periodicno obrnu krug sa dokumentarcima, svakim pojedinacno, o klubu 27.
i redovno pogledam svaki put.

(moj favorit vec sam kacila vise puta ali moram opet)

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:01 18.02.2020

Re: Cifre

predatortz
g.radicevic
Ovo je ponovljeno više puta, a nije istina.


kakav ''novinar'', takva i informacija
kad bi sad nabrajali sve Filipove gafove...




Nisu to gafovi. On namerno širi neistine ili poluistine, sa ciljem diskreditovanja SPC.
Vodi čovek neki svoj rat protiv crkve, ili je najamnik u tuđem ratu.



Obični sveštenici Srpske pravoslavne crkve iz “božje blagajne” dobijaju mesečnu platu veću od 75.000 dinara.
Primer: radi se o priznanicama koje je izdavala Srpska pravoslavna crkva iz opštine Veternik u blizini Novog Sada.
Iz “božje blagajne” prezviteru (svešteniku) Branislavu Đuragiću iz Veternika isplaćeno je u januaru 2015. godine čak 75.335 dinara na ime plate, dok je prosečna plata u Srbiji oko 44.000 dinara.
Đuragić je u februaru mesecu zaradio 73.200 dinara.
Sveštenik Igor Ignjatov, takođe iz Veternika, zaradio je u januaru 2015. godine 65.455 dinara, a u februaru iste godine 63.600 dinara.
To znači da je sveštenik Igor Ignjatov u januaru zvanično zaradio 71.630 dinara, a u februaru 69.600 dinara.
Prema rečima izvora iz Srpske pravoslavne crkve, obični sveštenici mesečno mogu da zarade i do 1.000 evra na osnovu opela, krštenja, venčanja…
– To su plate sveštenika kod vladike bačkog Irineja od pre godinu dana. Sveštenici imaju tek tri godine službe. Kada dodamo i zarade od krštenja, venčanja, opela i vodica, dolazimo do iznosa od najmanje preko hiljadu evra! Sudeci po ponašanju sveštenika i to im je malo, dok vernici jedva preživljavaju! Tužno i žalosno, priča izvor iz SPC.
Kolike su tek zarade najviših funkcionera Srpske pravoslavne crkve. Svim nam je poznat slučaj vladike Kačavende. 

O plaćaju poreza na zarade da ni ne govorimo!

Prema budžetu za 2016. godinu, iz budžeta je Upravi za saradnju sa crkvama i verskim zajednicima prebačeno 998.169.000 dinara. Od toga, 62 miliona dinara odlazi na “podršku radu sveštenstva, monaha i verskih službenika”, 182 miliona dinara za “gradnju i obnovu verskih objekata” i 58 miliona dinara za “uhapređenje verske kulture, verskih sloboda i tolerancije”.
Posebno je interesantno da će osiromašeni građani Srbije u 2016. godini platili 260 miliona dinara za “penzijsko, invalidsko i zdravstveno osiguranje za sveštenike i verske službenike”, dok će sama Uprava potrošiti 1,4 miliona za “socijalna davanja zaposlenima” i dodatnih 1,8 miliona dinara za “nagrade zaposlenima i ostale posebne prihode”.
mirelarado mirelarado 18:04 18.02.2020

Re: Cifre

apacherosepeacock
(moj favorit vec sam kacila vise puta ali moram opet)



a_olmos a_olmos 18:21 18.02.2020

Re: Cifre

Obični sveštenici Srpske pravoslavne crkve iz “božje blagajne” dobijaju mesečnu platu veću od 75.000 dinara.


Šta je to „božja blagajna“? Je li to isto što i „državna blagajna“?
milisav68 milisav68 19:06 18.02.2020

Re: Cifre

Prema rečima izvora iz Srpske pravoslavne crkve, obični sveštenici mesečno mogu da zarade i do 1.000 evra na osnovu opela, krštenja, venčanja…

Ovo se zove nagadjanje, tako ja mogu da tvrdim da novinari mogu da zarade i do 2.000 evra, posebno oni koji napadaju SPC.
Prema budžetu za 2016. godinu, iz budžeta je Upravi za saradnju sa crkvama i verskim zajednicima prebačeno

Možeš da im pljuneš pod prozor, pošto je to odlučila legalno izabrana vlast, koja udovoljava svojim biračima.

Ako ti se to ne sviđa, osnuj neku novu partiju, stavi u program sve ovo što pričaš, pobedi na izborima, pa menjaj i sprovodi zakone , i vrši raspodelu novca u budžetu kako hoćeš.

Dotad, nauči da živiš u demokratiji, a ne da se ne držiš zakona kao pijan plota.
gedza.73 gedza.73 21:11 18.02.2020

Re: Cifre


Filip Mladenović
Od toga, 62 miliona dinara odlazi na “podršku radu sveštenstva, monaha i verskih službenika”, 182 miliona dinara za “gradnju i obnovu verskih objekata” i 58 miliona dinara za “uhapređenje verske kulture, verskih sloboda i tolerancije”.


Filipe odakle SPS-u imovina?

Ko je finasirao SUBNOR?
g.radicevic g.radicevic 21:15 18.02.2020

Re: Cifre

kao prvo, da tebi neko ponudi platu od 5K jevara, ti bi odbio pretpostavljam, iz solidarnosti sa prosečnim građaninom Srbije.
kao drugo, novinar bi trebalo da zna da iznošenje ovakvih ličnih podataka u javnost, nije po zakonu.
kao treće, misliš da si nam ''otvorio oči'', time što si rekao da u bojleru može da ima tople vode, tj da popovi zarađuju više od običnih građana
predatortz predatortz 21:18 18.02.2020

Re: Cifre

kao prvo, da tebi neko ponudi platu od 5K jevara, ti bi odbio pretpostavljam, iz solidarnosti sa prosečnim građaninom Srbije.


Sad ja kažem:

Prosečan građanin Srbije nema leba da jede, a Filip se krstari jahtom sa tajkunima.
gedza.73 gedza.73 21:21 18.02.2020

Re: Cifre

Prosečan građanin Srbije nema leba da jede, a Filip se krstari jahtom sa tajkunima.

a kad je išao avionom u Split na kafu i palačinke na Stradunu?
A moji, što kaže stanovita, su tad trebali da budu srećni jer su imali njivu?

nepopravljiv nepopravljiv 21:39 18.02.2020

Re: Cifre

gedza.73
Prosečan građanin Srbije nema leba da jede, a Filip se krstari jahtom sa tajkunima.

a kad je išao avionom u Split na kafu i palačinke na Stradunu?
A moji, što kaže stanovita, su tad trebali da budu srećni jer su imali njivu?


Ko jebe tvoje kada nisu bili urbani!
I ko im je kriv kada su naučili samo da rmbače!?
Ima ko je uživao i za njih!
I kada se izmaklo - krivi Srbi!
gedza.73 gedza.73 21:40 18.02.2020

Re: Cifre

@apacherosepeacock
kad sam već kod Kragujevčana

g.radicevic g.radicevic 21:40 18.02.2020

Re: Cifre

Filip se krstari jahtom sa tajkunima.

da, ali Filip plati PDV
predatortz predatortz 21:43 18.02.2020

Re: Cifre

g.radicevic
Filip se krstari jahtom sa tajkunima.

da, ali Filip plati PDV


Da, ali kako su njegovi jarani zaradili jahtu u tanzicionim vremenima?
gedza.73 gedza.73 22:03 18.02.2020

Re: Cifre

nepopravljiv
Ima ko je uživao i za njih!


govor sa lica mesta



početak
Možda je nekada davno u nekom drugom vremenu i na nekom drugom prostoru bilo neophodno da se čovek bori za slobodu i život.
Danas ovde Geteova misao zvuči naivno kao dečija pesmica.
Ovde je uzaludan svaki rad i borba običnog čoveka. U društvu u kome živimo ispod donje granice podnošljivosti vladaju oni koji gledaju samo svoj lični interes, gaze norme morala, bore se za pozicije i vlast.

Izlaza više nema. Krug je zatvoren.

Za nas više ne postojite, mi vam ne verujemo, izgubili smo svoje očeve, svoje ideale, svoju prošlost.

Proklinjemo vas zbog toga što više ničeg nema pred nama

(negde pred kraj osamdesetih)


Ako se neko seća kako je izgledala Dankova (Dragan Jovanović) kuća. ljudi su živeli i u takvom 'blagostanju'. Ko ih šiša kad nisu bili poput nekih pa da nam danas deca tih nekih sole pamet pričama o 'poštenju'

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:52 18.02.2020

Re: Cifre

Aleksandar Vučić - Za našu decu

32 miliona za Dodika
10 miliona za Irineja
2 miliona za Klintonove

g.radicevic g.radicevic 23:21 18.02.2020

Re: Cifre

ali kako su njegovi jarani zaradili jahtu u tanzicionim vremenima?


pa ko i svi tajkuni
istovarali gajbice
mis'im jbg Predo, svi Filipovi ortaci su kul i pošteni likovi
ne ko ovi drugi, koji to nisu

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:26 19.02.2020

Re: Cifre

gedza.73
@apacherosepeacock
kad sam već kod Kragujevčana


..nas Santana. Inace, volim Smak.


nepopravljiv nepopravljiv 12:32 19.02.2020

Re: Cifre

apacherosepeacock
gedza.73
@apacherosepeacock
kad sam već kod Kragujevčana


..nas Santana. Inace, volim Smak.



Ko ne voli Smak?!
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:45 19.02.2020

Re: Cifre

nepopravljiv
apacherosepeacock
gedza.73
@apacherosepeacock
kad sam već kod Kragujevčana


..nas Santana. Inace, volim Smak.



Ko ne voli Smak?!


Na 7 milijardi moze biti da se nadje i takav, a?
angie01 angie01 20:38 19.02.2020

Re: Cifre

bene_geserit
Pa onda ide kako smo, plebiscitom, skontali da takve stvari ne treba potezati u razgovorima i to nekako postade naša zajedničja, a ne njena bruka.
Jer, naravno ona je to samo usput pomenula, a htela je samo blablabla...
A Čarli je džukela jer pominje drogu

Ja ne želim iz principa da se javim kod nje na blogu,
ali ako je pravila post o Sonji šta joj znači ono traženje razloga zbog koga se Sonja drogirala i overila i svođenje Sonjinih privatnih razloga na svoju ideološku matricu.
I onda kad bilo kome to zasmeta optužuje druge da pljuju po Sonji a kao ne razume da zapravo Sonju vole a da je to što ona radi dno dna.


sta nalupeta ovde, bene,...jos meni iza ledja,...a sto si onda posle ove bas sramotne proserancije ipak dosao kod mene na blog da zagadjujes onim opskurnim likovima, kada vec pominjes dno dna.
freehand freehand 14:10 20.02.2020

Re: Cifre

gedza.73
tek sad vidim da je ona 'ladno pobrisala sve tvoje odgovore.
na mene ljuta što sam je u'vatio u laži al' što na tebe?


Sumnja da i njega finansiraju SNS i Ljotićevci?
Možda čak i da mu je porodičnost problematična?
predatortz predatortz 15:10 22.02.2020

Re: Cifre

SPC na svakojake načine izbegava plaćanje poreza, od PDV-a do poreza na luksuz!?


Inače, upravo se vraćam iz Svetotrojičine crkve u Zemunu.
Kucaju fiskalne račune za sveće, Mladenoviću.
Tako da siješ zlo i mržnju napamet.
49 41 49 41 14:26 18.02.2020

Tek da se zna

Čak ni SPC sveštenici, okrivljeni za najgnusnija krivična dela poput pedofilije, ni dana nisu proveli u zatvoru!

KAKO? I ZAŠTO?

U U.S.A. sve crkve su oslobodjene placanja svih vidova poreza.
Od 70-tih god. proslog veka u katolickim crkvama sirom Amerike se provodila pedofilija.
Problem se zataskavao decenijama.
Desetak godina unazad, kad je podignuta optuznica zbog takvih bahanalija; Vatikan je u predparnickom sudskom postupku odmah "pristao" da isplati $ 720 miliona da se ne bi ganjao dalje sa ovdasnjim sudom.
Bile se karikature u novinama, kad je predsednik dosao u Vatikan; dreknuo je na Papu-vrhovnog poglavara-To je kriminal sto se cinilo.
U Nemackoj s licno. Kao clan, svojim pristankom da pripadnes crkvenom clanstvu od bruto dohodtka ti se odbijalo 3-5% (?!?) kao za partijsko clanstvo u bivsoj YU.

Vic iz nasih studenskih dana. VIC ?!? zivotna lekcija celog Balkana.

Zivot je [b]"BORBA", borba je bila 50 para (1/2 Dinara); jebem ti zivot za 50 para.[/b]

"BORBA" je bila vrlo trazeni list, zbog fomata medju molerima i cuvali smo je kuci kad krecimo; da pravimo kapu od nje.
nepopravljiv nepopravljiv 16:44 18.02.2020

Re: Tek da se zna

49 41

...

"BORBA" je bila vrlo trazeni list, zbog fomata medju molerima i cuvali smo je kuci kad krecimo; da pravimo kapu od nje.

Da li je iko čitao tu glupost od tih nazovi novina?
Vidim da neki matori krševi u svoj CV trpaju referencu da su bili novinari u 'Borbi'!
Pa tu je čak i sportska strana bila komunistički redaktovana.
Jebote - novinar u 'Borbi'!
Strašno!
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:55 18.02.2020

Re: Tek da se zna

nepopravljiv
49 41

...

"BORBA" je bila vrlo trazeni list, zbog fomata medju molerima i cuvali smo je kuci kad krecimo; da pravimo kapu od nje.

Da li je iko čitao tu glupost od tih nazovi novina?
Vidim da neki matori krševi u svoj CV trpaju referencu da su bili novinari u 'Borbi'!
Pa tu je čak i sportska strana bila komunistički redaktovana.
Jebote - novinar u 'Borbi'!
Strašno!


Ovde se misli na dnevne listove "Borba" i "Naša Borba" u periodu od 1990. do 1996. godine, simbole otpora zločinačkom režimu Slobodana Miloševića.
nepopravljiv nepopravljiv 18:33 18.02.2020

Re: Tek da se zna

Filip Mladenović
nepopravljiv
49 41

...

"BORBA" je bila vrlo trazeni list, zbog fomata medju molerima i cuvali smo je kuci kad krecimo; da pravimo kapu od nje.

Da li je iko čitao tu glupost od tih nazovi novina?
Vidim da neki matori krševi u svoj CV trpaju referencu da su bili novinari u 'Borbi'!
Pa tu je čak i sportska strana bila komunistički redaktovana.
Jebote - novinar u 'Borbi'!
Strašno!


Ovde se misli na dnevne listove "Borba" i "Naša Borba" u periodu od 1990. do 1996. godine, simbole otpora zločinačkom režimu Slobodana Miloševića.

Kakvi simboli, takva i borba!
Skupila se ekipa propalih komunjarskih bratstvo-jedinstvenika iz 'Komunista' i 'Borbe' (jebote, ja ne znam ikoga da je ijedno slovo iz tih tzv. novina čitao).

Usput - negde krajem 80-tih silazim u akvarijum u Monte Karlu.
Stepenicama ka napolju dolazi grupa Slovenaca.
Ja, kao i svaki 'glupi' Srbin, uzviknuh - evo ih naši.
Jedan mrljavi Slovenac će na to - nismo mi vaš, mi smo, ampak, svoji!
A ja ću njemu na to - ako je tako, nabijam ja tebe na svoju stvar.
Da li sam ja pogrešio tada?!
predatortz predatortz 18:40 18.02.2020

Re: Tek da se zna

Da li sam ja pogrešio tada?!


Jesi, lepo ti je čovek rekao.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:51 18.02.2020

Re: Tek da se zna

predatortz
Da li sam ja pogrešio tada?!


Jesi, lepo ti je čovek rekao.


Danas je Slovenija država za primer Srbiji narednih 50 godina.
predatortz predatortz 18:54 18.02.2020

Re: Tek da se zna

Filip Mladenović
predatortz
Da li sam ja pogrešio tada?!


Jesi, lepo ti je čovek rekao.


Danas je Slovenija država za primer Srbiji narednih 50 godina.


Bila je i u SFRJ.
To što ih nismo pažljivije slušali, što smo mislili da smo pametniji, što smo od prijatelja napravili neprijatelje, to je naš a ne njihov problem.
Sve što su tražili i predlagali pre nego što su otišli itekako je imalo smisla.
milisav68 milisav68 19:10 18.02.2020

Re: Tek da se zna

Sve što su tražili i predlagali pre nego što su otišli itekako je imalo smisla.

Filip je sigurno bio za ukidanje Štafete Mladosti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:10 18.02.2020

Re: Tek da se zna

Baš tako!

Bio sam jedan od retkih saradnika ljubljanske "Mladine" iz Beograda.
predatortz predatortz 19:11 18.02.2020

Re: Tek da se zna

milisav68
Sve što su tražili i predlagali pre nego što su otišli itekako je imalo smisla.

Filip je sigurno bio za ukidanje Štafete Mladosti.


100%
milisav68 milisav68 19:20 18.02.2020

Re: Tek da se zna

Filip Mladenović
Baš tako!

Bio sam jedan od retkih saradnika ljubljanske "Mladine" iz Beograda.

Ok, jel ima neki tekst na tu temu?

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:10 18.02.2020

Re: Tek da se zna

milisav68
Filip Mladenović
Baš tako!

Bio sam jedan od retkih saradnika ljubljanske "Mladine" iz Beograda.

Ok, jel ima neki tekst na tu temu?



Na žalost, na sajtu https://www.mladina.si/arhiv/ postavljena su izdanja od 2000. godine, dok sam ja saradjivao sa "Mladinom" tokom osamdesetih godina, 1986, 87, 88...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:20 18.02.2020

Re: Tek da se zna

dok sam ja saradjivao sa "Mladinom" tokom osamdesetih godina, 1986, 87, 88...


Pa oterali te kad je bilo najzanimnjivije?
Ono, Memorandum, oni tek ulaze uozbiljnu frku sa komunistima, a tebe oterali.
Baš me čudi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:43 18.02.2020

Re: Tek da se zna

Nisu me oterali, taman posla.

Čak sam imao ponudu da predjem u Ljubljanu, jer sam se u medjuvremenu te 1989. zaljubio nakon jedne "Mladinine" tribine u Mariboru, na kojoj je glavna zvezda bio Milovan Djilas!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 18.02.2020

Re: Tek da se zna

jer sam se u medjuvremenu te 1989. zaljubio nakon jedne "Mladinine" tribine u Mariboru, na kojoj je glavna zvezda bio Milovan Djilas!


Zaljubio se u Milovana Đilasa '89?
Čovek tad imao sto godina jbt?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:03 19.02.2020

Re: Tek da se zna

hoochie coochie man
jer sam se u medjuvremenu te 1989. zaljubio nakon jedne "Mladinine" tribine u Mariboru, na kojoj je glavna zvezda bio Milovan Djilas!


Zaljubio se u Milovana Đilasa '89?
Čovek tad imao sto godina jbt?


Zaljubio sam se u Majdu, a Milovana Djilasa nikada nisam uvažavao zbog počinjenih ratnih zločina tokom II svetskog rata!
nsarski nsarski 00:22 19.02.2020

Re: Tek da se zna

Filip Mladenović
hoochie coochie man
jer sam se u medjuvremenu te 1989. zaljubio nakon jedne "Mladinine" tribine u Mariboru, na kojoj je glavna zvezda bio Milovan Djilas!


Zaljubio se u Milovana Đilasa '89?
Čovek tad imao sto godina jbt?


Zaljubio sam se u Majdu, a Milovana Djilasa nikada nisam uvažavao zbog počinjenih ratnih zločina tokom II svetskog rata!


Pa što si išao na tribinu gde je Djilas bio poslastica večeri? To je kao kad bi išao na skup Miše Vacića i tamo se zaljubio u neku, recimo, Stameniju.

Nego, povremeno ti se desi da pomeneš neke romantične susrete, ljubavi na brodu, svingerske zabave, te da tebe čuvaju žene od policijskog progona, što je sve za pohvalu. Ali, bilo bi ipak lepo da s nama podeliš najjače momente iz neke affair de coeur u kojima si bio sjajan i neodoljiv. Pričaj nam malo o tim dubrovačkim noćima, o vinu i gitari na plaži, o logorskoj vatri u Kumrovcu, o lepotama koje nisu baš svi imali priliku da dožive.
Učini nam to. Obraduj nas.

Evo jedne revolucionarne pesme da te podseti...

There was something in the air that night
The stars were bright, Fernando
They were shining there for you and me
For liberty, Fernando





Filip Mladenović Filip Mladenović 01:06 19.02.2020

Re: Tek da se zna

Odlazak na "Mladininu" tribinu u Mariboru bio je novinarski zadatak.

A što se tiče mog privatnog života, mogu samo da kažem, tj. da napišem da sam prebogat kao ponosni otac više dece i još ponosniji deka više unuka!
predatortz predatortz 07:23 19.02.2020

Re: Tek da se zna

a Milovana Djilasa nikada nisam uvažavao zbog počinjenih ratnih zločina tokom II svetskog rata!


Dakle, Titov režim je bio zločinsčki. Na zločinima je utirao sebi put do vlasti.
Zašto ga onda veličaš?
Ili su, po tebi, neki zločini prihvatljiviji od drugih i o njima se ćuti a napadaju se oni koji insistiraju na istini o njima?
g.radicevic g.radicevic 09:43 19.02.2020

Re: Tek da se zna

Pričaj nam malo o tim dubrovačkim noćima, o vinu i gitari na plaži, o logorskoj vatri u Kumrovcu, o lepotama koje nisu baš svi imali priliku da dožive.


Profesore
oćeš reći da Filip možda nije bio ''jednakiji'' u onA doba, zbog svog extraordinary potential u oblasti novinarstva-ekonomije-dramaturgije, ili....



jbt, od ovog može dobra priča da ispadne, mlad osrednji novinar uhvaćen u nepriličnoj situaciji, od strane organa reda .......
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:25 19.02.2020

Re: Tek da se zna

predatortz
a Milovana Djilasa nikada nisam uvažavao zbog počinjenih ratnih zločina tokom II svetskog rata!


Dakle, Titov režim je bio zločinsčki. Na zločinima je utirao sebi put do vlasti.
Zašto ga onda veličaš?
Ili su, po tebi, neki zločini prihvatljiviji od drugih i o njima se ćuti a napadaju se oni koji insistiraju na istini o njima?


Brozov režim je imao različite faze, ali kada se podvuče crta, ipak je u istorijskom plusu, što je dokazalo i proteklih 30 godina.
predatortz predatortz 13:30 19.02.2020

Re: Tek da se zna

Filip Mladenović
predatortz
a Milovana Djilasa nikada nisam uvažavao zbog počinjenih ratnih zločina tokom II svetskog rata!


Dakle, Titov režim je bio zločinsčki. Na zločinima je utirao sebi put do vlasti.
Zašto ga onda veličaš?
Ili su, po tebi, neki zločini prihvatljiviji od drugih i o njima se ćuti a napadaju se oni koji insistiraju na istini o njima?


Brozov režim je imao različite faze, ali kada se podvuče crta, ipak je u istorijskom plusu, što je dokazalo i proteklih 30 godina.


Znaš kako, i život nekog siledžije ili mafijaša ima različite faze.
Dok su mladi i probijaju se, divljaju, siluju, ubijaju.
Posle se malo primire.
Da li ih to opravdava?
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:35 19.02.2020

Re: Tek da se zna

Brozov režim je tokom pedesetih, šezdesetih i sedamdesetih bio respektibilan u svetskim razmerama.

A što se ekonomije tiče, Srbija će tek za 20 godina dostići nivo razvijenosti iz 1989.

Ah, te činjenice...
nepopravljiv nepopravljiv 15:53 19.02.2020

Re: Tek da se zna

Filip Mladenović
predatortz
a Milovana Djilasa nikada nisam uvažavao zbog počinjenih ratnih zločina tokom II svetskog rata!


Dakle, Titov režim je bio zločinsčki. Na zločinima je utirao sebi put do vlasti.
Zašto ga onda veličaš?
Ili su, po tebi, neki zločini prihvatljiviji od drugih i o njima se ćuti a napadaju se oni koji insistiraju na istini o njima?


Brozov režim je imao različite faze, ali kada se podvuče crta, ipak je u istorijskom plusu, što je dokazalo i proteklih 30 godina.

Brozov režim je bio teško sranje čije rezultate živimo proteklih 30 godina.
predatortz predatortz 16:00 19.02.2020

Re: Tek da se zna

Brozov režim je tokom pedesetih, šezdesetih i sedamdesetih bio respektibilan u svetskim razmerama.


Ma, to su tebe slagali.
Na taj režim je razvijeni svet gledao kao na blsgo retardiranog suseda koji je nešto podnošljiviji od njegove zaguljenije braće.
angie01 angie01 16:39 19.02.2020

Re: Tek da se zna

Ma, to su tebe slagali.
Na taj režim je razvijeni svet gledao kao na blsgo retardiranog suseda koji je nešto podnošljiviji od njegove zaguljenije braće.


ah, sad mi je jasno, zasto se na njegovoj sahrani pojavio da bi mu odao pocast i pokloni pred njegovim odrom, najveci broj svetskih drzavnika evr.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana