Društvo| Gost autor| Hronika| Porodica| Roditeljstvo

"Mandzurijski kandidati"

angie01 RSS / 23.02.2020. u 19:59

 bebe.jpg
 

 

Lozim se da kao razumem srpsku politiku i sve to, ali taj lobi kradljivaca beba i to da su ti ljudi jaci i moćniji od države i to toliko da im ni jedna vlast ne samo nista ne moze već da aktivno radi na tome da spreci da ikada odgovaraju za njihove zlocin e to mi je misterija.

Recimo pitati tomicu milosavljevica zasto ga svih godina njegovog ministrovanja nikad nije interesovalo kako se u njegovom resoru krade ljudima bebe i prodaje ih kao da su kraden fiat punto ...

I sta su ti ljudi koji su krali bebe kupili za te pare koje su dobili otimajuci decu od njihovih roditelja - kucu, kola, zlato - evo ova narukvica mi je je pd trece ukradene bebe a kola smo kupili od pete ...

I kako to da za nasu casnu i obozenu desnicu kradja i prodaja srpskih beba nije udar na tradicionalnu porodicu i opstanak srpstva a dva pedera kad oce u brak toliko jeste da spale ceo grad?! kojom magijom su za porodicu vece zlo dva pedera nego kad organizovana mafija krade bebe?

Potom kako je moguce da crkve recimo nemaju misljenje o tome sto im pastvi mafija organizovano decenijama krade decu?

Kako se pritom to tako namestilo slucajno, pa imamo tezinu lanaca o brisu tatonu ali nemamo tezinu lanaca o kradenim bebama? svi ti malagurski, tese, bokani sav taj branik srpstva - kako je moguce da te moralne vertikale ni rec nemaju kad mafija krade srpske bebe decenijama?!?

I kako to da ni jedna tzv opoziciona stranka nema ni rec da kaze o decenijama kradje beba, sve znaju i za ruskog i za japanskog cara i grenel i tanja fajon i sve tajne najvise politike aman za to sto decenijama mafija krade bebe ljudima - e to nije tema! kako to?

Kako je moguce da svi znaju za problem da drzava prizna postojanje mafije koja krade bebe decenijama i da AMAN BAS NIKO za to ne odgovara!? koja je to alhemija? gde je tu pravda rišćani braćo ako Hrista znate ?!?

Kako je moguce da smo u isto vreme i najveci vernici na svetu i da ne damo svetinje i sve, ali da nam je ok da ti drzava posle decenija šikane isplati tu ukradenu bebu jer nemoze da stane u kraj toj mafiji?!

Kako je moguce da mrzimo mila jer oce da otme zgradu, plazu i hotel ali ne mrzimo sami sebe kad nam na nase oci mafija otima decu a njihove sistemaki i decenijama roditelje pravi ludima!? kako to beba nije svetinja!?

I opet - sta kupis od para koje si dobio jer si ukrao majci bebu i prodao je ko da je prase?!

Je l moze nekako da se sazna ime i prezime osobe ili osoba koje su napisale taj zakon koji ce se na pavlovljevo zvonce doneti u ponedeljak u srpskom parlamentu i koji ce zivu ukradenu decu njihovim roditeljima isplatiti u novcu kao subvenciju za marvu bez ikakve kazne za pocinioce?

Kako je moguce da kradenu decu i roditelje te dece tretiramo kao poljoprivredne proizvodjace kojima je poplava odnela stoku? koko ti ukrai grla beba? jedno! evo ti 6500din kompenzacija kupi novu bebu.

Realno super je ovaj zakon o bebama za 10000€ prakticno ispadne kila zive vage jedne bebe oko 3500€ skoro pa jedan kvadrat u novogradnji na vracaru pa ti posle pricaj da se u srbiji covek ne ceni !

Vise subvencije za radno mesto dobije jebeni investitor za motanje kablova u pelenama za odrasle od roditeljima kojima su oteli dete - PRE LJE PO ! Socijalna i hriscanska drzava srbija.

 Beogradska grupa roditelja nestalih beba

@BeogradskaGrupa

 ·

Ministarstvo pravde je, bez ikakve konsultacije sa roditeljima, predložilo ponižavajući Zakon po kome BEBA VREDI DO 10 000 EVRA! O ISTRAGAMA NI REČI! Poručujemo ministarki Neli Kuburović: NAŠA DECA NISU NA PRODAJU!!! TRAŽIMO SAMO ISTINU!!! #NestaleBebe #Srbija

ERZ8SGOX0AAxWc2?format=png&name=small

 



Komentari (206)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 22:07 24.02.2020

Re: Замућивање воде

Ovo je sve biologija iz srednje jbt :)




Javiće se neko ko se bolje razume.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 24.02.2020

Re: Замућивање воде

cassiopeia
Ovo je sve biologija iz srednje jbt :)




Javiće se neko ko se bolje razume.


Čekamo nikveta, on je zapodenuo, on mora i raščivijati.
cassiopeia cassiopeia 22:11 24.02.2020

Re: Замућивање воде


g.radicevic
Zato imaš češću pojavu blizanačkih trudnoća kod vantelesne oplodnje. Znam to po bivšoj koleginici.


i ja
samo rodila trojke (mislim koleginica bivša, (''jer mačori ne nose jaja''))
trojajčane (valjda se tako kaže)
devojčice, vidi se da su sestre
al ne ono ''ko jaje jajetu''

generalno, ljudi koji su lečili sterilitet, češće dobijaju blizance


Čitam početak komentara "i ja" i pomislim šta lupa ovaj.

E, kod vantelesne ne mogu ni biti jednojajčani blizanci pa da liče ko jaje jajetu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 24.02.2020

Re: Замућивање воде

E, kod vantelesne ne mogu ni biti jednojajčani blizanci pa da liče ko jaje jajetu.


E i to bih voleo da neko objasni.
Mehanizam je isti, jedna ćelija jedan sprematozoid, kasnije krene da se deli na dva.
Kod dvojajčanih, organizam majke oslobodi dve ćelije, dva sprematozoida, različita (teoretki moguće i od dva muškarca) ih oplode, i rastu dvoje.
angie01 angie01 22:27 24.02.2020

Re: Замућивање воде

hoochie coochie man


sta nije jasno,...da bi vantelesna imala vise sanse da uspe, zena se podvrgava hormonalnoj terapiji, proizvede vise zrelih jajnih celija, one se oplode i vrate gde treba- sta se primi, napravi bebu....ili dve,...ili tri...nekada se ne primi nista od toga.

...i u tom medjuprostoru, postoji mogucnost da se nesto od tog materijala proda- bez znaja onih ciji je.
angie01 angie01 22:29 24.02.2020

Re: Замућивање воде

E sad, da li je moguće da se iz jajnika uzme još nesazrela jajna ćelija, pa da sazreva u veštačkim uslovima, ne znam, ali mislim da je to nemoguće.

Ovo je sve biologija iz srednje jbt :)



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:41 24.02.2020

Re: Замућивање воде

da bi vantelesna imala vise sanse da uspe, zena se podvrgava hormonalnoj terapiji, proizvede vise zrelih jajnih celija, one se oplode i vrate gde treba


Ne mora uvek, i verujrem da se od tih žena ne uzimaju ćelije.
Jer ta ćelija nosi genetsku šifru u kojoj je nedostatak, problem sa reprodukcijom.
Ne bi bilo normalno da se takav genetski materijal širi.

A uz to, verujem da taj proces, kad se ustanovi da je razlog nedstatak zrelih ćelija, najpre vodi tako što se daju hormoni i savetuje, udri po seksu.

Ako to ne radi onda ide veštčka oplodnja pa vraćanje oplođene ćelije.
To bi mi bilo normalno.


Ako bi se tako radiilo, ako bi se od tih žena krišom uzimale ćelije, to bi bilo gadno, ali nema nikavih pokazatelja da se to radi.

Ćelije se skupljaju dobrovoljno, da li se plaćaju (usmislu da ih ustanova, centar plaća) ili su poklonjene, nebitno je za ovu priču.

A pričamo o tome da li je isto kad nekome ukradu dete i kad ćeliju koju je dobrovoljno dala (naplaitila je ili poklonila) prodaju drugoj ženi.
i blizu, ali ni blizu.

I slušaj, nemoj ovo

sta nije jasno


Vidi se iz aviona da tebi ništa nije jasno, pa si ti poslednja koja tako može da nastupi.
angie01 angie01 22:49 24.02.2020

Re: Замућивање воде

Ne mora uvek, i verujrem da se od tih žena ne uzimaju ćelije.
Jer ta ćelija nosi genetsku šifru u kojoj je nedostatak, problem sa reprodukcijom.
Ne bi bilo normalno da se takav genetski materijal širi.




huci, lebati, informisi se malo,...ti imas osobinu, da po svaku cenu hoces da nekako pokrijes nesto sto si napisao, a u najmanju ruku nije tacno, da se ne izrazim drugacije.

to sto dvoje ne mogu da zatrudne na normalan nacin, moze da bude posledica raznih stvari, a ni jedna nije los genetski materijal.

onaj nastavak ne mogu, jer je deo tog nespretnog ubedjivanja, sa sve uobicajenom zavrsnicom, da onaj ko ti je rekao gde gresis, je u stvari nenzalica,...bas super korektan pristup.
zilikaka zilikaka 22:58 24.02.2020

Re: Замућивање воде

Ne mora uvek, i verujrem da se od tih žena ne uzimaju ćelije.
Jer ta ćelija nosi genetsku šifru u kojoj je nedostatak, problem sa reprodukcijom.
Ne bi bilo normalno da se takav genetski materijal širi.


Evo ti samo nekoliko varijanti bračne neplodnosti.

1.Muškarac ima nedovoljno pokretnih spermatozoida
2.Žena ima neprohodne jajovode (iz raznih razloga, kao posledicu bolesti)
3. Žena ima problem sa usađivanjem i zadržavanjem ploda, opet iz raznih razloga
4. Oboje zdravi ali nekompatibilni

Tvoja teorija liči na "i tašta je bila nerotkinja"

A sama hormonska terapija je skupa i štetna po zdravlje, pa se retko koristi samo radi uzimanja jajnih ćelija od žene koja inače neće biti majka, osim u izuzetnim slučajevima
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 24.02.2020

Re: Замућивање воде

to sto dvoje ne mogu da zatrudne na normalan nacin, moze da bude posledica raznih stvari, a ni jedna nije los genetski materijal.


jel?
Nemoj pričati?
Nisam znao da može da bude više razloga jbt!
A ako žena ne oslobađa jajne ćelije to je nako, nema veze sa genetikom?

Ja napsiah gore
kad se ustanovi da je razlog nedstatak zrelih ćelija,


Dakle kad se ustanovi razlog.

Ej, uzmi bre biologiju iz osnovne, ti ni to nisi savladala.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 24.02.2020

Re: Замућивање воде

zilikaka
Ne mora uvek, i verujrem da se od tih žena ne uzimaju ćelije.
Jer ta ćelija nosi genetsku šifru u kojoj je nedostatak, problem sa reprodukcijom.
Ne bi bilo normalno da se takav genetski materijal širi.


Evo ti samo nekoliko varijanti bračne neplodnosti.

1.Muškarac ima nedovoljno pokretnih spermatozoida
2.Žena ima neprohodne jajovode (iz raznih razloga, kao posledicu bolesti)
3. Žena ima problem sa usađivanjem i zadržavanjem ploda, opet iz raznih razloga
4. Oboje zdravi ali nekompatibilni

Tvoja teorija liči na "i tašta je bila nerotkinja"

A sama hormonska terapija je skupa i štetna po zdravlje, pa se retko koristi samo radi uzimanja jajnih ćelija od žene koja inače neće biti majka, osim u izuzetnim slučajevima


Ej, evo i ove?

Pričamo o ekspolataciji, eventuanoj zloupotrebi jajnih ćelija, a ona o nepokretnim sprematozoidima.

Ma i ti razumeš baš vidim.

A sama hormonska terapija je skupa i štetna po zdravlje, pa se retko koristi samo radi uzimanja jajnih ćelija od žene koja inače neće biti majka, osim u izuzetnim slučajevima


A šta sam ja napisao gore

ovo

verujrem da se od tih žena ne uzimaju ćelije.
angie01 angie01 23:02 24.02.2020

Re: Замућивање воде

Ej, uzmi bre biologiju iz osnovne, ti ni to nisi savladala.


huci, tebi treba mala obuka oko ove problematike- nije sramota ne znati nesto sto ti nije trebalo, ali jeste ovo sto se pravis pametan i jos vredjas sagovornika.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 24.02.2020

Re: Замућивање воде

ovo sto se pravis pametan i jos vredjas sagovornika.


Ne ne, ne vređam.
Reći istinu nije uvreda.
Ti o biloškom ciklusu razmnožavanja pojma nemaš.
angie01 angie01 23:27 24.02.2020

Re: Замућивање воде

Reći istinu nije uvreda.
Ti o biloškom ciklusu razmnožavanja pojma nemaš.


e, ajd ,...vidi se sta si ti rekao, a sta ja,...


evo ti bolje predlozi za film,




zilikaka zilikaka 23:28 24.02.2020

Re: Замућивање воде

Ma i ti razumeš baš vidim.

Spusti loptu. Imaš pp
angie01 angie01 23:31 24.02.2020

Re: Замућивање воде

i te oplođene/neoplođene jajne ćelije, spermatozoide... je neko donirao negde


koliko sam shvatila, nekvet je pisao o slucajevima kada nije postojalo doniranje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 24.02.2020

Re: Замућивање воде

e, ajd ,...vidi se sta si ti rekao, a sta ja,...


Ajd
Imamo ženu u nekom hotelu kojoj veterinar treba da u organizam ubaci nešto.
Štato može da bude?
Spermatozoid sigurno ne, verovatno jajna čelija, oplođena.
znači mora se uzeti od neke druge žene.

ti onda potvrđuješ glupost
I oni će imati neko dete, negde tamo u svetu. A to nikada neće ni saznati.


jer kažeš
jasno k'o dan!



Jesmo li raščistili da je to glupsot, i da neće patiti što će imati neko dete negde, jer niko nikome ništa ne krade pa preprodaje?
Dklae, jesmo li konstatovali da si za glupost rekla jasno kodan?

Dalje kažeš

uzimaju više ćelija,

Ja pitam od koje žene, ti kažeš od žene pod hormonima
Jesmo li i to raščistili da se od žene pod hormnonima ne uzimaju ćelije.

Edit, da preciziram ovo
Ne uzimaju se da bi se davale drugim ženama.


Ja tvrdim da nije normalno da se od žene koja dobija hormone da bi se prirodni ciklus odvijao, uzimati ćelije za razmnožavanje drugih žena, a na kraju ispade da je to i skupo.
Znači otpada ta varujanta.
Odakle onda ćelija koja će se ubaciti toj ženi u hotelu?
Od donora.

Dakle, svodi se na to odakle se uzima ćelija, od koje žene, jer, napisao sam i to, spermatozoid nije problem, problem je jajna ćelija.

Pa odakle ti misliš da se uzima i ko će to zakukati za njom?
To je pitanje, i o tome govorim.

A ove u ove tralala priče o razlozima neplodnosti se ne bih mešao, to ostavljam vama "stručnajcima" koji sve to složiste u četiri tačke, iako čak i ja, koji o tome pojma nemam, mogu da navedem još deset.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:47 24.02.2020

Re: Замућивање воде

koliko sam shvatila, nekvet je pisao o slucajevima kada nije postojalo doniranje.


Odlično.
Ako nije postojalo doniranje onda šta?
Šta si mislila majke ti?
Neko je oteo, onesvestio pa povadio ćelije?
Ili kako?
angie01 angie01 23:58 24.02.2020

Re: Замућивање воде

ne znam sta ti je zili napisala na pp, ali verujem da nije ovo sto si sada postavio u komentarima:).

huci, izvini, ali ne mogu da se s tobom preganjam, jer ovo sto pricas to bas i nije,...znas vec,...

pogledaj neki sajt klinika za vestacku oplodnju- tamo ti sve pise.


..inace- ja sam replicirala na komentar nikveta- ne znam sto njega ne proganjas ovako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:05 25.02.2020

Re: Замућивање воде

ne znam sta ti je zili napisala na pp,

Dva druga blogera si u ovom komentaru pomenula, govorili ti to nešto?

Narvno da ne znaš i šta te briga, što to uopšte pominješ.
pogledaj neki sajt klinika za vestacku oplodnju- tamo ti sve pise.


Ja o vantelesnoj oplodnji pišem samo o segemntu uzimanja jajnih ćelija od jedne žene, da bi se dale drugoj.
O ostalom ni reč.
.inace- ja sam replicirala na komentar nikveta- ne znam sto njega ne proganjas ovako.


Sad bi na njega da se vadiš?

Ako bude pisao, pričaćemo.

angie01 angie01 00:12 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Dva druga blogera si u ovom komentaru pomenula, govorili ti to nešto?


a sta bi trebalo da mi govori,...nista netacno ni lose nisam o njima rekla,...a ti mene svako malo pominjes, pa to onda ne razmatras kao neki problem:).


Narvno da ne znaš i šta te briga, što to uopšte pominješ.


nadala sam se da ti je objasnila u cemu gresis, a ne da zelim da budem indiskretna- tako je i glasio moj komentar.


Ja o vantelesnoj oplodnji pišem samo o segemntu uzimanja jajnih ćelija od jedne žene, da bi se dale drugoj.
O ostalom ni reč.


samo sto si sve pogresno rekao,...doduse sa raznim varijacijama.


Sad bi na njega da se vadiš?


sto da se vadim,...pitam se sto mene napadas,...ja sam jos pokusala da ti objasnim,...ako se bas toliko ne slazes- ne razumes sta pricas- sto se nisi njemu nakacio sa svojim mudrovanjem,...ako ti je do isterivanja,...
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:20 25.02.2020

Re: Замућивање воде

samo sto si sve pogresno rekao,


Ovo sve ti ja najjače.
pitam se sto mene napadas,...ja sam jos pokusala da ti objasnim,.


Pa hajd objasni mi, šta si mislila ako si verovala da nije doniraje?
A jasnoti je ko dan, kažeš, nije teško onda da objasniš.

Imaš konkretno pitanje i molbu da odgovoriš.
Ja na takva pitanja uvek odgovaram.
Dakle ako nije doniranje onda je, šta?

Hoćeš da pokušaš?

Eto kad iako se on javi i njega ću pitati, a sad pitam tebe jer kažeš da ti je jasno.
angie01 angie01 00:32 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Ovo sve ti ja najjače.


verovatno jer sam u pravu:).


Dakle ako nije doniranje onda je, šta?

Eto kad iako se on javi i njega ću pitati


pa rekao ti je, a ja se slozila,...od toga smo poceli.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:45 25.02.2020

Re: Замућивање воде

pa rekao ti je, a ja se slozila


Nije rekao.
Ti ni da čitaš ne znaš.

Nigde ne piše u negovom komentaru odakle ćelija, piše samo da je direktor dodstavlja veterinaru.
Odakle direktoru, šta si ti mislila kad si pomislila da će neka žena da kuka za tim?

Zar ti je tako teško da odgovoriš šta si TI mislila?
angie01 angie01 00:56 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Nije rekao.
Ti ni da čitaš ne znaš.


a je l trebalo da ti crta?

...stvarno bespotrebno smaras i pricas gluposti, jos nisi bas pristojan,...inace bih ti na pp nacrtala, kada vec ovako ne mozes da razumes.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:58 25.02.2020

Re: Замућивање воде

a je l trebalo da ti crta?


To ću ja s njim, nemoj se vaditi na njega, ti i ja sad pričamo, tebe pitam, šta si ti mislila?

angie01 angie01 01:12 25.02.2020

Re: Замућивање воде

šta si ti mislila?


izvini, a sta bi trebalo da znaci, da je nekome uzet bez da je donirao reproduktivni materijal?

takodje, donatora skoro da i nema, jer su procedure koje bi trebalo da se ispostuju prilicno komplikovane, a njihov motiv se racuna kao altruisticki,

i evo ti jos jedan kopirani deo, koji bi mogao da ti pomogne da konacno razumes,


Zbog primaoca ćelija i embriona je i napisan Zakon o lečenju neplodnosti, ali i prateći pravilnici. To su ljudi kojima je potreban donirani materijal jer nemaju svoj, a žele da budu roditelji. Za sada nemamo pravilnike koji definišu KO sve može da bude primalac ćelija i embriona. Koja je starosna granica, koje su to dijagnoze koje iziskuju donaciju, ko upućuje na donaciju i kada…Što se tiče primaoca, za sada ne postoje dokumenti koji definišu ovaj deo procedure donacije.

Dakle, na kraju se svode računi i sumira stanje. Imamo banku ćelija, imamo Pravilnike, a nemamo donore. Da li je realno da ih u ovakvoj situaciji imamo? da li su svi tehnički uslovi ispunjeni? Imamo li osoblje koje je upoznato sa ovom procedurom i koje bi je moglo u ovom trenutku sprovesti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:41 25.02.2020

Re: Замућивање воде

vini, a sta bi trebalo da znaci, da je nekome uzet bez da je donirao reproduktivni materijal?


Pa to ja tebe pitam.
Šta si msilila da znači, kako se to uzima?
a_olmos a_olmos 03:10 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Ne mogu da se izjašnjavam o tome šta su ostali mislili, ali mogu da objasnim šta sam ja mislila onom „glupošću“ :) da su oštećeni ljudi čija je oplođena jajna ćelija ukradena. Kažem ukradena, jer sam ja tako shvatila komentar od koga je počela ova cela rasprava.
Koliko sam razumela, ne radi se o doniranim jajnim ćelijama i spermatozoidima, već o „višku“ oplođenih jajnih ćelija koje ostaju posle implementacije nekog broja u ženu koja se na klinici podvrgava tretmanu. Princip je da se oplodi veći broj jajnih ćelija, neki deo se „ubaci“ u ženu (da bi postojala veća šansa da se neka od njih „primi“), a ostatak se zamrzava i čuva za kasnije pokušaje. Ako trudnoća uspe, ili par iz nekog razloga odustane od daljih pokušaja, postoji mogućnost i da taj „višak“ doniraju drugim parovima, ali ovde ne pričamo o tom slučaju. (To pominjem samo zbog izrečenog da „niko ne bi koristio te embrione sumnjive genetike“. Naravno da bi koristio i koristi :)
Dakle, ako se bez znanja žene i muškarca uzme (= ukrade) njihova oplođena jajna ćelija (= jajna ćelija žene + sprematozoid muškarca) i da drugoj ženi, to nije „zločin bez žrtve“ ili kako je već bilo formulisano. Žrtva postoji, a to su ljudi čiji je genetski materijal ukraden i koristi se bez njihovog znanja i odobrenja. To što neko nije svestan da je žrtva zločina ni u kom slučaju taj zločin ne negira niti umanjuje. Oni (taj par) u ovom slučaju jesu žrtve, i sasvim je jasno ko je žrtva, a ne „maglovito“, i to je ono što sam želela da kažem svojim komentarom.
Upoređivanjem da li su roditelji čije su bebe ukradene na rođenju veće ili manje žrtve, poređenjem kome je teže i slično, nisam se bavila i zaista ne razumem kako i zašto se ta tema umešala. Na koji način jedan (da kažemo, veći) zločin negira drugi (manji)?
g.radicevic g.radicevic 10:11 25.02.2020

Re: Замућивање воде

to sto dvoje ne mogu da zatrudne na normalan nacin


ovo je živa istina
kad smo žena i ja ''zatrudneli'' sa prvim detetom, ja sam realno bio više ''trudan'' od nje...
next time
samo je ona bila trudna
angie01 angie01 10:55 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Šta si msilila da znači, kako se to uzima?


zar nismo rekli kako-izvadili, oplodili, uzeli....a da nisu pitali.

ja ne znam kako drugacije da kazem, ali ovo pitanje, ili sta je vec, moze posle celog objasnjenja da postavi samo neko ko nije bas najbistriji,...ovo iskreno bez zelje da nesto ruzno kazem, al coveceboziji, ti ocigledno ne kapiras nista.
angie01 angie01 11:05 25.02.2020

Re: Замућивање воде

a_olmos


hvala ti za "crtanje" - meni se cinilo da iz svega sto je objasnjeno ono nije potrebno,..ali je "maglovita" bila samo hucijeva zamisao kako se ceo proces odvija,...iako je skoro sve receno,...

prakticno isto, kao sa kradenim bebama.
angie01 angie01 11:07 25.02.2020

Re: Замућивање воде

kad smo žena i ja ''zatrudneli'' sa prvim detetom, ja sam realno bio više ''trudan''


meni se mnogo svidja taj pristup, romantika na delu:)

...sve vise parova koristi taj izraz- mi smo trudni:)
g.radicevic g.radicevic 12:28 25.02.2020

Re: Замућивање воде

mi smo trudni:

first time, ona je imala stomak i mučnine, ja ostale simptome,
pogubljenost, frka, panika....
next time, već smo bili ''iskusna trudnjača''
pa smo imali samo stomak i mučnine

a_olmos a_olmos 12:33 25.02.2020

Re: Замућивање воде

hvala ti za "crtanje" - meni se cinilo da iz svega sto je objasnjeno ono nije potrebno,..ali je "maglovita" bila samo hucijeva zamisao kako se ceo proces odvija,...iako je skoro sve receno,...


Nije majka Muju karala što se kockao, nego što se vadio :)
Naravno da nije neophodno da bilo ko zna bilo šta o procesu veštačke oplodnje, doniranju reproduktivnog materijala, potencijalnim zloupotrebama... Ali tako uporno insistirati na nekim netačnim tezama, i to posle silnih objašnjenja, na to već ne znam šta bih rekla. Jedino da mi se čini da su se tu umešali neki lični odnosi komentatora od ranije, a moj početni komentar se našao u unakrsnoj vatri :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:06 25.02.2020

Re: Замућивање воде

. Kažem ukradena, jer sam ja tako shvatila kom

Ti tao shvatila, pa je to kao gospod saopšti?
A što nisi shvatila da je donirano kad ne piše ni jedno ni drugo?

A ako je tako kako si ti shvatila, ako je to praksa, onda je moguća i skedeća situacija.

Žena ima problem sa genetikom, ima genetsku falinku, ne radi joj reproduktivni mehanizam bez intervencije sa strane.
Onda se intetveniše i tako obezbedi da se dobije njena funkcionalna ćelija.
Ali u svakoj toj ćeliji je zapisana i ona njena falinka, pa će njene ćerke imati ozbiljne šanse da i obe budu falične.

Da li je normalno širiti veštačkim putem takav genotip tako što će se ćelija sa greškom davati i drugim ženama?

Ili je bolje, pametnije, ženama koje ne mogu same da proizvedu ćeliju, davati ćelije koje nemaju nikakvu grešku, nemaju u genomu informaciju koja sprečava normalno funkcionisanje prirodnog ciklusa?

E vidiš meni se to čini jedino normalnim, žena bez frke u genomu donira ćelinu, proda je na kraju, a iz tog ugla pismatrano, pričati o patnji jer možda negde postoji neko dete, je neopevana glupost.
a_olmos a_olmos 13:34 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Hahaha, ne, nije kao da gospod saopšti, nego je kao što piše u komentaru na koji sam odgovorila :)

У сарадњи са колегом издалека синхронизују циклус пацијенткињама и заказаног дана овдашњи уради својој све по Пе-еС-у. Нормалан вишак опл.јајних ћелија греота да се баци а жена са кешом чека у хотелу... Генски материјал нам добар, бео, тражен и скуп.


Iz ovoga je sasvim jasno da se radi o pacijentkinjama na ovdašnjoj klinici i njihovom višku oplođenih jajnih ćelija.

Što se tiče nastavka, tj. ovoga šta je „bolje“, „pametnije“ itd., o tome ne bih da raspravljam. Činjenica je da klinike za veštačku oplodnju koriste višak oplođenih jajnih ćelija parova koji prolaze kroz proces za druge parove koji ne mogu da proizvedu svoje, i čak apeluju na parove da taj višak doniraju ukoliko im nije potreban. Ali to uvek podrazumeva saglasnost para kome ti embrioni pripadaju.
PS. Rekla bih da je jedan od razloga to što se žene baš ne biju na ulazima klinika da doniraju svoje jajne ćelije, pa je to možda i jedini način da neki par dobije dete.
A zašto žene ne hrle da doniraju jajne ćelije? Hm, možda baš zato što nisu očarane mogućnošću da negde u svetu imaju dete za koje ni ne znaju.
angie01 angie01 13:41 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Ali tako uporno insistirati na nekim netačnim tezama, i to posle silnih objašnjenja, na to već ne znam šta bih rekla.


tako on uvek- naprica kojesta, dobije ispravku, objasnjenje, a onda pocne da vrti varijacije na temu i optuzuje onog ko mu je objasnio, da je neznalica i glup:).

hocu reci, nije problem da ne znas nista o vestackoj oplodnji, nije ti trebalo, molim lepo,...imao si neki zamisljaj, i to je ok,...ali kada ti se objasni da nisi dobro skpirao, onda svako normalan, ono posten sa integritetom, kaze, ok, izvini, drugacije sam to zamisljao,...ali to sa hucijem ne ide,...on ce do sudnjeg dana da ubedjuje kako je on u pravu, a poznavalac materije, da se tako izrazim, gluperda i neznalica i to jos sa neke visine i s arogancijom:)
angie01 angie01 13:44 25.02.2020

Re: Замућивање воде

PS. Rekla bih da je jedan od razloga to što se žene baš ne biju na ulazima klinika da doniraju svoje jajne ćelije, pa je to možda i jedini način da neki par dobije dete.
A zašto žene ne hrle da doniraju jajne ćelije? Hm, možda baš zato što nisu očarane mogućnošću da negde u svetu imaju dete za koje ni ne znaju.


ta cela procedura je do neba komlikovana, a jos nije pravno uredjena strana- ko sme da primi takvu donaciju,...mozes da zamislis koji su sve to pregledi, peripetije, koje pri tome imaju rok trajanja, ono, ako ne uspe, 'ajmo opet,....pri cemu klinika uzme pare, a doner se smatra altruistom,...eto...
a_olmos a_olmos 13:53 25.02.2020

Re: Замућивање воде

ta cela procedura je do neba komlikovana, a jos nije pravno uredjena strana- ko sme da primi takvu donaciju,...mozes da zamislis koji su sve to pregledi, peripetije, koje pri tome imaju rok trajanja, ono, ako ne uspe, 'ajmo opet,....pri cemu klinika uzme pare, a doner se smatra altruistom,...eto...


Naravno, ima milion razloga zbog kojih je donora nedovljno :) Zbog toga su klinike čak uvele i različite podsticaje. Npr. postoji mogućnost da žena besplatno sačuva svoje jajne ćelije (za trenutak kada bude želela da ima dete), ali pod uslovom da neki broj donira klinici. Jedna moja drugarica je razmatrala tu mogućnost i na kraju odustala baš zbog toga što nije želela (ja sad ko Švaba tra la la :) da negde ima dete za koje ni ne zna. Ovaj slučaj navodim samo kao primer toga da ljudima nije svejedno šta se sa njihovim genetskim materijalom dešava.
angie01 angie01 13:54 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Žena ima problem sa genetikom, ima genetsku falinku, ne radi joj reproduktivni mehanizam bez intervencije sa strane.


hebiga, ko bi drugi imao problem u genetici- do zena:)

zena sa falinkom, da se ne reprodukuje da i cerke nemaju falinku


hebote, tako je i mengele razmisljao i pravio idealne ljude.

( Btw- ocigledno nemas pojma sta je sve razlog nemogucnosti zaceca)

E vidiš meni se to čini jedino normalnim, žena bez frke u genomu donira ćelinu, proda je na kraju, a iz tog ugla pismatrano, pričati o patnji jer možda negde postoji neko dete, je neopevana glupost.


ma ne- glupost je ova tvoja beskrajna rasprava sa gomilom besmislica koje si udenuo,....a to da zena zeli da donira svoju jajnu celiju je ekstremno retko, obicno nekome iz porodice,...prodaja se ne vrsi, vise puta ti je receno,...znaci, stvari su postavljene da su doneri altruisti, a da klinika uzima lovu,...donora skoro da i nema.

ne znam zenu koja bi bez frke donirala svoju jajnu celiju i da bi joj bilo sve jedno sta se dalje desava- ti nesto lako spekulises sa necim sto nije tvoje, u zenskoj prirodi je sve vezano za majcinstvo vrlo specificno i nije bas tako trange frange.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:00 25.02.2020

Re: Замућивање воде


Iz ovoga je sasvim jasno da se radi o pacijentkinjama na ovdašnjoj klinici i njihovom višku oplođenih jajnih ćelija.

Bilo bi to taķo da igde piše reč "njihovom"
Ali ne piše jbg.

Dobro Endži je baš na to mislila :)

Ako je išta dobro što si pisala ovo je to što mukica Edži sad ima i treća leđa iza kojih se krije.

No nije ona bitna, sva frka ne nastala jer se nije razgovatalo čija je ćelija, niko to nije pomenuo pa su se različite stvari podrazumevale

Ja sam podrazumevao ono što smatram normalnim, doniranje.
Praksu da se i od pitencijalno genetski neidealne žene uzimaju genomi da bi se drugoj ženi omogućilo da rodi, dakle da rodi organizam sa tom neidealnošću, nisam očekivao jer mi se to čini faličnim načinom.

Ako se pođe od pretpostavke od kobe sam ja pošao, a to je da taj centar raspolaže nekim brojem jajnih ćelija, da se oplodnja vrši na više njih kad se sprema zahvat za jednuženu, da se od tih više "primi" više od jedne, pa onda, da se ne baci, zove se veterinar.

To i jeste to samo se radi otomeko jena koju ženu mislio, ti na pacijentkinju ja na donorku.

A to ne piše nigde.
a_olmos a_olmos 14:07 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Ima još jedna izreka koja glasi – treba znati kada stati.
U skladu sa tim, ja ovde stajem :)

Nije mi bio cilj da se prepucavam nego da pokušam da objasnim šta sam htela da kažem prvim komentarom, i objasnila sam najbolje što sam mogla. Ako je dovoljno – dovoljno, ako ne – ja tu više ništa ne mogu :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:08 25.02.2020

Re: Замућивање воде

hebiga, ko bi drugi imao problem u genetici- do zena:)

Uh zeznuo sam e.
Nemoguće je da žena ima taj problem, to sam smetnuo sa uma.
ne znam zenu koja bi bez frke donirala svoju jajnu celiju

More ih je.
Za gram dopa vadišta oćeš.
Ah da, to nisu žene.

zena sa falinkom, da se ne reprodukuje da i cerke nemaju falinku

Ma samo ti lupaj, zaboli te, ne može niko da ti zabrani.
angie01 angie01 14:10 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Dobro Endži je baš na to mislila :)

Ako je išta dobro što si pisala ovo je to što mukica Edži sad ima i treća leđa iza kojih se krije.


ja bih se tebi izvinila da sam insistirala i bulaznila kojesta, a ne bih nastavila da te etiketiram,...u ovom slucaju sam se nadovezala na komentar koji jeste dao misljenje u slucaju da je genetski materijal uzet bez pitanja,...a posto je tebi bilo nejasno kako se uopste vantelesna oplodnja izvodi, (ni kako je moguce da se reprodukuje vise zrelih jajnih celija i slicno)- iako i sama rec navodi o cemu se radi- nisi skapirao kako je moguce da se taj materijal uzme,...


Ako se pođe od pretpostavke od kobe sam ja pošao


ti si posao od maglovitog neznanja i jasne zlonamernosti...

da se od tih više "primi" više od jedne, pa onda, da se ne baci, zove se veterinar.




znaci, ovo je monstruozno samo po sebi...

u kom svetu ti zivis....

i ti nekom kazes mukica, jer je imao strpljenja da pokusa da ti objasni problematiku.


Za gram dopa vadišta oćeš.


pa ne ide to tako,...u legalnim okvirima,...a jos je jadnija zloupotreba u pitanju.

i ja cu ovde da stanem- jer ne vredi, ti ces do prekosutra da teras taj tocak.
angie01 angie01 14:24 25.02.2020

Re: Замућивање воде

first time, ona je imala stomak i mučnine, ja ostale simptome,
pogubljenost, frka, panika....


:))), slatko!


next time, već smo bili ''iskusna trudnjača''
pa smo imali samo stomak i mučnine


uveDzbani...
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:26 25.02.2020

Re: Замућивање воде

materijal uzet bez pitanja

Od koga?
A baš to sam te pitao, od koje žene, tim rečima.
Ti ćutala, a sad kad si pročitala, sad kao znaš.
Bedno.


znaci, ovo je monstruozno samo po sebi

Što?
Zbog izraza primiti?
Taj izraz se u biologiji često koristi.

pa ne ide to tako,...u legalnim okvirima,...

A guranje ćelije u ženu u hotelskoj sobi je legalan okvir pa se čudiš otkud sad nelegalni načini da se pomenu.



i ja cu ovde da stanem


I to prepisuješ?:)

Bolje da si odavno, ne bi se ovoliko blamirala.
Al ko da ti je prbi put.
angie01 angie01 15:06 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Od koga?
A baš to sam te pitao, od koje žene, tim rečima.
Ti ćutala, a sad kad si pročitala, sad kao znaš.
Bedno.


od koga?...pa jesi li ti normalan,...pa od koga moze da se uzme, receno ti je, ali ti ne kapiras,...sta sam procitala, meni su dve najblize prijateljice bile podvrgnute tom tretmanu, ne treba mene huci da pita sa svojim losim zamisljajem, da bih znala kako se vestacka oplodnja sprovodi.
nego ti nisi ukapirao, pa postavljas nesuvisla pitanja.



Što?
Zbog izraza primiti?
Taj izraz se u biologiji često koristi.


zbog same iskazane ideje- podvuceno ti je, ne znam zasto podmeces.


A guranje ćelije u ženu u hotelskoj sobi je legalan okvir pa se čudiš otkud sad nelegalni načini da se pomenu.


ne, nego sve vreme pricamo o kriminalnom okviru, koji ti ne razumes i negiras.


I to prepisuješ?:)


pa iskreno, tebe treba preskociti, ni ne pocinjati.


Bolje da si odavno, ne bi se ovoliko blamirala.
Al ko da ti je prbi put.


stara nepostena, a nadasve glupa huci fora-, kao sto sam vec rekla, izblamira se, nalupeta i onda onog ko mu objasni u cemu je stvar- nazove neznalicom.

ti si stvarno iz nekog drugog sveta.
nikvet pn nikvet pn 18:51 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Тек сад ево ме, жао ми је ако сам поденуо кавгу.

Захваљујем, a_olmos.

Тешко ми је дискутовати. Моја сестра из шире фамилије носила је браћу близанце, редовно ишла на УЗ контроле, све ок. Али одлучили се на порођај у Бг, чинило се сигурније. Вратила је једног, другога ето нема. Факултетски људи, ситуирани; терали донекле па одустали, превише је болно.
angie01 angie01 19:04 25.02.2020

Re: Замућивање воде

жао ми је ако сам поденуо кавгу.


nisi ti nista lose uradio, rekao si sta mislis- krajnje normalno- o necemu sto jeste strasno, monstruozno u samoj ideji.

to sto se uvek nadje neko- obicno isti- da vrte neke besmislice i ubedjuju druge da nemaju pojma i razvijaju u svom nenzanju blesave verzije price,...to je uobicajen nacin blogovanja pojedinih clanova,...to nema nikakve veze s tobom.

moja greska je sto sam krenula da objasnjavam, upavsi tako u uobicajeno vrzino kolo.


Моја сестра из шире фамилије носила је браћу близанце, редовно ишла на УЗ контроле, све ок. Али одлучили се на порођај у Бг, чинило се сигурније. Вратила је једног, другога ето нема. Факултетски људи, ситуирани; терали донекле па одустали, превише је болно.


moja drugarica iz detinstva-identicno,...samo sto se poradjala u Sarajevu jer se tamo udala-rodila blizance, kad ono, preko noci, jednog nema, a bilo sve u redu,...isto obrazovani, situirani...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:59 25.02.2020

Re: Замућивање воде

ubedjuju druge da nemaju pojma


Ti ga nemaš.

Nik,
Zar je bio problem reći, ako si znao, i ako je to tako bilo, da je ćelija uzeta od žene koja je bila u proceduri za svoju trudnoću?

Gore izričito stoji to pitanje, od koje žene, tim rečima.
Niko do olmos to ne odgovori, nego pametna Endži SAD pita, a od koje je druge moglo, iako se u sto komentara pominje donorka koja jajne ćelije donuira poput donatora krvi.
Al pusti Endži.

Zar je bilo teško reći, ne nije taj slučaj, ne radi se o dobrovoljnom donoru nego o ženi koja je ćeliju "dala" samo sebi?


I ovo unošenje ličnog, ne mogu da pričam jer je neko moj...itd, je patetika.
Ma šta ti mislio otome, jeste patetika.
To treba da proizvede efekat nekog saučestvovanja u patnji.
To se u ozbiljnom razgooru među ozbiljnim ljudima ne radi.

A da se ne radi, tj da ja sebi ne dajem pravo to da radim,, rećiću sad ono što sam mislio da nije važno.
Moja rođena sestra je ceo život pokušavala, sve, pakao prolazila, i vanmaterična je kretala, i ništa, nikad nije uspela da dobije dete.
Tako da vrlo dobro znam kako to izgleda, ali sam smatrao, i sad smatram, da to nema veze sa ovom pričom o krađi ćelija.

angie01 angie01 20:57 25.02.2020

Re: Замућивање воде

Zar je bilo teško reći, ne nije taj slučaj, ne radi se o dobrovoljnom donoru nego o ženi koja je ćeliju "dala" samo sebi?


receneo ti je vise puta, da se ne radi o donoru, da donora skoro da i nema, da u retkim slucajevima zena donira jajnu celiju dobrovoljo recimo svojoj sestri a ne nekom nepoznatom, da je procedura neverovatno komplikovana i da ima rok trajanja,( znaci, ako nesto ne krene kako treba, za drugi pokusaj mora da se ponovi cela procedura) i da jos nije ni pravno pokriven deo ko moze da primi takvu donaciju, znaci, sve ti je receno, nego ti nisi razumeo, prvo jer nisi ukapirao citav proces, ni kako se vantelesna obavlja, ni otkud vise jajnih celija spremnih za oplodnju, a drugo jer si naumio, da kao i uvek, po svaku cenu pokrijes gluposti koje si izrekao....i naravno, tvoja patologija prema meni.

nego uporno ponosno pitas, kao da je to neki bingo, a od koga se uzima?

:))))....nesto gluplje skoro nisam cula/videla....a pri tome govorimo o nezakonitom uzimanju, bez znanja onih koji su materijal dali- a mogli su tako da ga daju, jedino jer su se sami odlucili za vantelesnu,...ja sad ne znam, kome tako nesto treba da se eksplicitno podvuce-samo onome koji nema pojma!

ako je za ceo proces potrebno proci kroz silne komplikovane procedure, sto moze samo dobrovoljno, s obzirom na materiju, koji bi onda jedini moguci odgovor na tvoje smesno, ali zato uporno pitanje, postavljeno u osionoj intonaciji mogao da bude, a pri tome sve vreme i pricamo o tome.

to sto je sve sto je vec bilo receno a_olmos sazela u skracnu verziju, nacrtala da tako kazem, te je samo nateralo da malo zakocis, ali ne i da prestanes sa svojim kreacijama,...sve u svemu, prilicno nekorektno.


sto se mene tice, od sada cu da te preskacem, tvoje bazicno nepostenje u razgovoru te diskvalifikuje....a mene, molim te zaobidji i prestani da me pominjes svako malo, jer to nije bas najnormalnije.

ono, stvarno me bas briga sta mislis o bilo cemu.
cassiopeia cassiopeia 23:57 23.02.2020

Autorski članak o zakonu

O predlogu zakona koji je danas na
dnevnom redu Skupštine Srbije

Roditelji „nestalih beba“
nisu ludi

Pred raspuštanje Narodne skupštine, pred izbore,
poslanici će raspravljati, a moguće i glasati o Predlogu
zakona o nestalim bebama sa amandmanima koji su
nepoznati roditeljima i javnosti. Vlada je u petak, 21.2.
predložila da Skupština uvrsti u dnevni red predlog
ovog zakona za usvajanje, pa će nadležni odbor već u
ponedeljak, raspravljati o njemu.
Svoje pravničko znanje, poznavanje međunarodnih
standarda i mehanizama smo uložili da „Predlog zakona
za nestale bebe“ bude bolji. Od predloga koje smo dali - i
Jukom i roditelji - usvojena je „zapeta“. Dovoljno da
Ministarstvo pravde više puta izjavi da smo konsultovani,
da smo učestvovali i da su neki predlozi prihvaćeni.
Takvim izjavama, uz nepružanje informacije javnosti da
se svi javno protive predlogu zakona, Ministarstvo
pravde obmanjuje javnost i vređa profesionalni ugled i
dostojanstvo svih onih koji su se uključili u proces da
Srbija ispuni obavezu prema roditeljima: da donese
poseban zakon koji će omogućiti dobijanje pouzdanih
odgovora u vezi sa sudbinom svakog deteta.
Imali smo jedan motiv: da pomognemo u otkrivanju
istine. Verujemo da su se dogodila teška krivična dela.
Videli smo da su posledice tog krivičnog dela: ogromno
nepoverenje u državu u kojoj žive, rasturene porodice
jer su roditelji često više poklanjali pažnju detetu koje je
negde nego onoj koja su tu i mnogo mnogo bola. Pored
svih tih posledica, videli smo i borbene ljude.
Kako su roditelji posumnjali u informaciju da im je
dete umrlo? Različiti su slučajevi, ali za gotovo 95 posto
je zajedničko: telo deteta nije predato roditeljima kako
bi ga sahranili. Oni borbeniji tj. oni koji su se udubili u
papirologiju, u silne procedure, u propise došli su do
mnogih saznanja. Oni su otkrivali deo po deo veoma
složene slagalice. Upoređivali su statističke podatke,
potvrde i protokole, informacije u posedu organa i
ustanova koje su morale da evidentiraju njihovo dete ili
telo njihovog deteta. I shvatili da jedna greška u
zavođenju, možda i nije greška. Telo deteta se gubi na
putu do groblja, nekome između dve bolnice i slično.
Neko je dobijao potvrde groblja sa datumom kremacije
još dok je dete bilo živo.
Dakle, roditelji nestalih beba su mnogo toga saznali
jer su bili uporni. Ljudi iz ustanova su im, „ispod žita“ dali
dokumentaciju na uvid, kada su tužilaštva bila u
potpunosti zatvorena za njih. Onda kada su počeli javno
o tome da govore, shvatili su da ima dosta ljudi u sličnoj
situaciji. I da nisu „ludi“. Tako su se i udružili.
Roditelji znaju šta im je bilo zabranjeno da istraže i
koja ustanova i u kom segmentu je ostala zatvorena za
davanje odgovora.
Roditelji znaju šta zahtevaju u procesu saznavanja
istine - od forenzičko-genetičke analize do veštačenja
leša, do postojanja svedoka saradnika. To su instrumenti
u istrazi. Otuda zajednički zahtev da se omogući istraga.
Tih instrumenata nema u „vanparničnom postupku“
koji ova država nudi predlogom zakona. Bez njih, sudija
sudi na osnovu papira koje pribavlja od organa po
instruktaži malo vičnijih roditelja. U papirima koji će biti
dostupni nema istine: u njima ima samo potkrepljene
sumnje.
U Narodnoj skupštini, pre tri meseca, 28. novembra
svi roditelji, koji su po mnogim pitanjima u sukobu, su se
izjasnili protiv predloga zakona. U ponedeljak će svi oni,
sa svojim porodicama, doći ispred Narodne skupštine.
Da se oštro suprotstave usvajanju ovog predloga. Oni
znaju da ovo rešenje koje bi trebalo da bude za njih, to
nije. Nije ni za njihovu decu.

Katarina Golubović
Autorka je predsednica YUCOM-a,
Komiteta pravnika za ljudska prava

P.S. kopirala sam iz sutrašnjeg broja Danas-a
angie01 angie01 00:07 24.02.2020

Re: Autorski članak o zakonu

hvala cass,



apacherosepeacock apacherosepeacock 09:56 24.02.2020

Re: Autorski članak o zakonu

Dakle, roditelji nestalih beba su mnogo toga saznali
jer su bili uporni. Ljudi iz ustanova su im, „ispod žita“ dali
dokumentaciju na uvid, kada su tužilaštva bila u
potpunosti zatvorena za njih. Onda kada su počeli javno
o tome da govore, shvatili su da ima dosta ljudi u sličnoj
situaciji. I da nisu „ludi“. Tako su se i udružili.
Roditelji znaju šta im je bilo zabranjeno da istraže i
koja ustanova i u kom segmentu je ostala zatvorena za
davanje odgovora.


Koliko sam shvatila dok sam pre x godina citala o tome, samo ce jedan broj roditelja sa sumnjom da su im deca ukradena (dobili laznu informaciju da su im bebe umrle nakon porodjaja) imati neke sanse da to i dokazu. Sto od ukupnog broja takvih roditelja cini mozda jednu trecinu ili cetvrtinu. Usled manjka dokumentacije, uglavnom, ili nemogucnosti za dnk analizom i slicno.
Черевићан Черевићан 02:23 24.02.2020

гу гу

pravičnost novčane naknade za ukradenu bebu

покривен законом криминал живахан
(људе често мааме разноразни греси),
крађа бебe ...............прича је за себе
нелако је оном .......ком' се ово здеси
angie01 angie01 16:30 24.02.2020

Re: гу гу

нелако је оном .......ком' се ово здеси


velika tragedija, mr Cher.
49 41 49 41 17:15 24.02.2020

Da su me bar ukrali cigani, lakse bi mi

bilo.

https://youtu.be/7Qu7KOXu_V4

Iako je pesma, vrlo stara-kosovska; iako mi Baba bese Marija, ne ukradose mi dete.

https://youtu.be/a8HPcsrcrJY

Te, prica iz sarajevske doline.
Sa zenom u poodmakloj trudnoci su bili zajedno na ultrazvuku. Utvrdili su da ce imati sina.
Rodila se devojcica.
Covek skoro svisnu zbog prevare...
Ribozom Ribozom 18:10 24.02.2020

mozda ima veze

Pretprosle subote je 'utisak nedelje' kod OB bila prica o 6 deteta koja su zivela sama. RTS-ovski prilog se fokusirao na majku koja se udala i ostavila decu same. Naravno, drugu stranu nismo culi, ali culi smo da su deca smestena u ustanovu zbog nebrige.
Stvarna prica je detalj koji se provukao, da je ta zena primala 21.000 dinara kao socijalnu pomoc. I naravno, nigde rasprave, da li je to dovoljno za zivot. Eto, da se nije ponovo udala (sto joj se stavlja na teret), samo za struju, drva i komunalije bi morala da plati pola od te sume. Ostalo bi joj po 50 dinara dnevno po clanu za hranu, evt odecu i knjige. Zamislite tek da dete zaboli zub ili mora da ih osisa brica ili deterdzent i ostale stvari za higijenu.

Sada da povezem pricu sa kradjama dece: Ako bi se ova deca dala na usvajanje, i njih usvojila neka skandinavska porodica, pa svi bi im cestitali na srecnu buducnost. To sto ste vi radi da verujete kako je u kriminalu kod otimanja beba ucestvovale i strukture u ovom slucaju skandinavije, varate se. Mi smo go*na.
gedza.73 gedza.73 18:31 24.02.2020

Re: mozda ima veze

To sto ste vi radi da verujete kako je u kriminalu kod otimanja beba ucestvovale i strukture u ovom slucaju skandinavije, varate se. Mi smo go*na.

oni su dobijali svu zakonsku dokumentaciju. Tako da ne snose nikakvu odgovornost
Ovde je priča ko je krao bebe, kako su ti papiri falsifikovani, ko je sve u tome učestvovao i šta je naša država radila da to suzbije. šta je u stvari radila, odnosno šta nije, da sumnjive slučajeve istraži.

nije problem što su oni usvajali, pa i za novac, nego kako su dobijali zvaničnu, zakonsku dokumentaciju za bebe koje su otete od roditelja. Roditelji, kako ja vidim, se ne bore da povećaju odštetu nego da se utvrdi istina.

Što se tiče dece koju je majka ostavljala samu opet država i državne službe.
Socijalne službe dodeljuju pomoć nekome ko je ni po kom parametru zaslužuje ali preko veza, frizirane dokumentacije dobija dok se na slučajeve poput ove jadne dece jednostavno žmuri.

edit
iz arhive. 'krađa beba'
SVET, 21.1.1972.
Reporteri tragaju

Drugi švedski bračni par godinu dana posle usvajanja naše bebe otkrio je da mališan boluje od teške urođene bolesti. Obavestili su pismom Centar za socijalni rad opštine Savski venac u Beogradu, a CENTAR IH JE IZVESTIO DA ODMAH MOGU DEČAKA DA VRATE I USVOJE DRUGO DETE.

- Mi vaše pismo, gospodo, jednostavno ne razumemo - stigao je odgovoriz hladne nordijske zemlje. - Zar vi mislite da bismo se mi odrekli NAŠEG sina? I to sada, kada smo mu najpotrebniji? Želeli smo samo da vas obavestimo, jer to može da se dogodi svakom RODITELJU! Angažovali smo najpoznatije lekare i nadamo se da ćemo uspeti da ga izlečimo...


Jedna mlada Amerikanka pre nekoliko godina usvojila je beogradsku bebu, ali na putu u svoju zemlju saznala je da za dete ne može da dobije ulaznu vizu. Ne žaleći trud i trošak, provela je godinu dana u Meksiku boreći se svim sredstvima za dete. Alarmirala je i javnost i odluku je morao da donese američki Senat. Tek tada je uspela.
Oni se tako bore za svoju, tuđu decu.

Ribozom Ribozom 20:01 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Ma sve je to u redu, naravno da se radi o kriminalu nasih sluzbi i sta tu ima da se govori vise.
'Kako je neko to mogao', je pitanje koje dovodi u vezu ovo 6-oro napustene dece. Ako bi sada neka skandinavska porodica iz najhumanijih razloga htela da ih usvoji, niko im ne bi stao na put. Majka, koju su vec provukli kroz blato, drustvo koje realno misli da ce im biti bolje (i bice) u nekoj danskoj. Tako je i pre nekih 30 godina, neki doktor, sluzbenik verovao da za decu radi najbolje. U principu, uzima od sirotinje i daje bogatima za dobro dece.

Na norveskoj televiziji je bio dokumentarni serijal o adaptiranoj deci (tørre å spørre), koja su odrasla i pozelela da upoznaju svoje bioloske roditelje. Bilo je raznih slucajeva, nisam video neki slucaj iz Srbije (mada sam jednog upoznao). Uglavnom tu decu muci pitanje 'zasto su napustena' i nemaju pojma da moze biti po sredi kriminal.

Takodje, sve je legalno. Uplati se 20.000€ organizaciji , 10.000 ti posle donira drzava i odaberes iz koje zemlje hoces. Troskoovi ne ukljucuju posete, vec verovtno tih 20 soma ide nekoj instituciji za nezbrinutu decu u inostranstvu. Deca su veliki trosak i to norvezani ne rade iz neke koristi, vec iz najboljih razloga. A kriminalni sistem u tim zemljama se jedino nazire iz price dece iz gornjeg pasusa.
zilikaka zilikaka 20:24 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Tako je i pre nekih 30 godina, neki doktor, sluzbenik verovao da za decu radi najbolje. U principu, uzima od sirotinje i daje bogatima za dobro dece.

Da nisi u pravu potvrđuje činjenica da ti roditelji desetinama godina ne prestaju da traže svoju decu.
Da li to što imaju manje novca nego neko u Skandinaviji znači da nemaju pravo na svoju decu?

Inače, da, ko je proveo neko vreme po našim porodilištima, mogao je da oseti da je tamo vladala klima u kojoj bi se i majke i deca tretirali kao životinje u veterini.
Tehnički odrađeno al na žene gledaju kao da su poslovno nesposobne.
Zato mi i nije nemoguće da se tu melo zaigralo i boga, pa uzimalo decu kad im zatreba.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Da nisi u pravu potvrđuje činjenica da ti roditelji desetinama godina ne prestaju da traže svoju decu.


To htedoh da napišem.
Gledam ljude, i to je sasvim dovoljno, i ni izbliza ne liče na one koji bi decu zaposatvili,
Ali ni izbliza.
gedza.73 gedza.73 20:29 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Tako je i pre nekih 30 godina, neki doktor, sluzbenik verovao da za decu radi najbolje.

za sve ostalo nemam šta ali bi' ovde samo dodao jedno
Mlada žena ode da se porodi, rodi dete, dođe babica, medicinska sestra, doktor i kažu joj
- Dete ti je mrtvo, mlada si, zdrava, rodićeš drugo. aj sad beži kući.
angie01 angie01 20:51 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Sada da povezem pricu sa kradjama dece: Ako bi se ova deca dala na usvajanje, i njih usvojila neka skandinavska porodica, pa svi bi im cestitali na srecnu buducnost.


ovo ne razumem, kako si povezao.

jedno je kada deca koja nemaju adekvatno staranje bivaju usvojena, a drugo je kada nekoj majci ukradu bebu na porodjaju i kazu joj da je dete umrlo,....a prodaju je nekom drugom.
angie01 angie01 20:55 24.02.2020

Re: mozda ima veze

. Tako je i pre nekih 30 godina, neki doktor, sluzbenik verovao da za decu radi najbolje. U principu, uzima od sirotinje i daje bogatima za dobro dece.





kojim pravom neko sebi dozvoljava da uzima tudje dete,...pri tome, uopste nije istina da su roditelji bili siromasni, i sta to uopste znaci kao parametar za procenjivanje za ovako monstruozne stvari,...
Atomski mrav Atomski mrav 21:00 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Tako je i pre nekih 30 godina, neki doktor, sluzbenik verovao da za decu radi najbolje. U principu, uzima od sirotinje i daje bogatima za dobro dece.

Ma jes', čist altruizam!
cassiopeia cassiopeia 21:08 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Mlada žena ode da se porodi, rodi dete, dođe babica, medicinska sestra, doktor i kažu joj
- Dete ti je mrtvo, mlada si, zdrava, rodićeš drugo. aj sad beži kući.


Komentarišem sa kevom danas celu priču oko nestale dece i pitam se kako je moguće da ti neko saopšti da ti je dete umrlo, a ne možeš da ga sahraniš. Ja rekla, pa nema šanse da bih ja izašla iz bolnice bez mogućnosti da sahranim svoje dete.

I na to će moja majka, pa šta ti je, govorili su roditeljima da sahrana ide na trošak države i da će se oni pobrinuti da se dete sahrani, nemaju roditelji ništa sa tim. I ljudi su na to pristajali. KAKO je to moguće!?!
predatortz predatortz 21:12 24.02.2020

Re: mozda ima veze

pri tome, uopste nije istina da su roditelji bili siromasni, i sta to uopste znaci kao parametar za procenjivanje za ovako monstruozne stvari,...


Čovek kojeg ovde pominjem je dobar moler, a ima i pristojno seosko domaćinstvo. Dakle, nije siromašan, niti pripada bilo kakvoj margini. Vredan, čestit i solidno situiran. Ostalu decu je iškolovao do onog nivoa do kog su oni hteli da guraju.
Jedina nesreća im je bila što su bili mladi, što se računalo da lako mogu imati drugu decu, što se pol koji su ti neljudi želeli poklopio i što su ti neljudi našli neljude u bolnici koji su bili spremni da odrade prljav posao.
Rekli su im da je dete naprasno umrlo i da u takvim slučajevima bolnica preuzima tehnikalije.
U prvom šoku i sluđeni, poverovali su. No, nisu im dozvolili sa vide mrtvu bebu, a kasnije su ih zavlačili za dokumentaciju. Godinama su nailazili na zid. U ratu, kad su kočnice popustile, neko mu je rekao istinu. Meni nije rekao ko je taj neko. Našao je ćerku u Šapcu, a kaže da bi voleo da nije zbog bola koji je ta devojka doživela kada je saznala istinu o sebi i o ljudima koji su joj do tad bili centar sveta.
Ma, da se naježiš!
angie01 angie01 21:19 24.02.2020

Re: mozda ima veze

I na to će moja majka, pa šta ti je, govorili su roditeljima da sahrana ide na trošak države i da će se oni pobrinuti da se dete sahrani, nemaju roditelji ništa sa tim. I ljudi su na to pristajali. KAKO je to moguće!?!


verovatno jer je posle porodjaja stanje organizma specificno, da tako kazem, pa jos kad cujes takvu vest- ono, slomljen si, izgubljen,...oni ti kazu da je beba negde vec proceduralno otpremljena, da mora da se nesto, bla, bla, posle se po sluzbenoj duznosti sahranjuje, sta te ja znam,...ti dok se osvestis, povezes niti,...onda pocnu da te proglasavaju ludom, pravdaju se drugim lazima,...ti nemas pojma- prvo, jer ti ne pada na pamet da bi neko tako nesto uradio, a i ne znas koje su procedure u takvim slucajevima, drugo, sto nigde ne nailazis na otvorena vrata, svi te lade,....dok se ne sretnes sa istom takvom majkom i vidis da nisi jedina,....ovi roditelji su nesto postigli, tek kada su se okupili.
gedza.73 gedza.73 21:23 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Ja rekla, pa nema šanse da bih ja izašla iz bolnice bez mogućnosti da sahranim svoje dete.

I na to će moja majka, pa šta ti je, govorili su roditeljima da sahrana ide na trošak države i da će se oni pobrinuti da se dete sahrani, nemaju roditelji ništa sa tim. I ljudi su na to pristajali. KAKO je to moguće!?!

Pominju se lekovi koji su davani majkama zbog kojih su bile dezorijentisane, nesposobne da razmišljaju, postoporođajni stres.
Roditelji, porodica koji čekaju novorođenče i onda im doktori, oni kojima kao pacijenti veruju, saopšte vest o mrtvorođenčetu. Imaš državu ispred sebe, bukvalno zid koji ne možeš da probiješ.
Čak i da su insistirali, misliš da ne bi već imali spremljenu scenografiju u podrumu. i koji roditelj bi zurio a ne bi skrenuo pogled.

NG je postavila ovde snimke, ima stravičnih svedočenja da čak i ako su zahtevali da vide bebu doktori su manipulisali njima na razne načine dok ni bi odustali.

A onda podele novac među sobom, odu svojoj kući i poljube svoje dete pred spavanje. Tu je pravo pitanje 'kako je to moguće'
cassiopeia cassiopeia 21:26 24.02.2020

Re: mozda ima veze

prvo, jer ti ne pada na pamet da bi neko tako nesto uradio, a i ne znas koje su procedure u takvim slucajevima, drugo, sto nigde ne nailazis na otvorena vrata, svi te lade,.


Biće da je ključan ovaj deo.
angie01 angie01 21:28 24.02.2020

Re: mozda ima veze

a kaže da bi voleo da nije zbog bola koji je ta devojka doživela kada je saznala istinu o sebi i o ljudima koji su joj do tad bili centar sveta.


slicnu pricu pricaju svi koji su svoju decu nasli- strasne tragedije.
Ribozom Ribozom 21:28 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Da nisi u pravu potvrđuje činjenica da ti roditelji desetinama godina ne prestaju da traže svoju decu.
Da li to što imaju manje novca nego neko u Skandinaviji znači da nemaju pravo na svoju decu?


Mislim da me namerno ne razumete.

Ako je sada vama u redu da ovo 6-oro odvoje od majke i institucije im omoguce bolji zivot, a nije u redu kada su neke institucije (doktor figurativno) pre 30 godina to u sustini isto radile.
S tim sto je ova majka provucena kroz blato medija, a one majke nisu ni dobile sansu.

cassiopeia cassiopeia 21:30 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Pominju se lekovi koji su davani majkama zbog kojih su bile dezorijentisane, nesposobne da razmišljaju, postoporođajni stres.
Roditelji, porodica koji čekaju novorođenče i onda im doktori, oni kojima kao pacijenti veruju, saopšte vest o mrtvorođenčetu. Imaš državu ispred sebe, bukvalno zid koji ne možeš da probiješ.


Užas!

A onda podele novac među sobom, odu svojoj kući i poljube svoje dete pred spavanje. Tu je pravo pitanje 'kako je to moguće'


Da, kako je moguće!

angie01 angie01 21:31 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Mislim da me namerno ne razumete.


ne verujem da je neko zlonameran, mozda se nismo razumeli,...


Ako je sada vama u redu da ovo 6-oro odvoje od majke i institucije im omoguce bolji zivot, a nije u redu kada su neke institucije (doktor figurativno) pre 30 godina to u sustini isto radile.


ti ne razumes da to nije isto,...ne mozes da uporedjujes slucaj gde su deca napustena i zive u neuslovima i slucaj gde neko ukrade tudje dete na porodjaju i proda ga....to je monstruozni zlocin,...ono prvo je socijalno staranje.

esit:- pri tome, po kom zakonu, pisanom ili ne pisanom, siromasni ljudi ne treba da imaju svoju decu?...pri tome, ovi ljudi kojima su ukrali bebe, nisu bili siromasni.
gedza.73 gedza.73 21:35 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Ako je sada vama u redu da ovo 6-oro odvoje od majke i institucije im omoguce bolji zivot, a nije u redu kada su neke institucije (doktor figurativno) pre 30 godina to u sustini isto radile

Doktori su u belom kombiju krali na ulici decu i preprodavali u inostranstvu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:37 24.02.2020

Re: mozda ima veze

cassiopeia
Pominju se lekovi koji su davani majkama zbog kojih su bile dezorijentisane, nesposobne da razmišljaju, postoporođajni stres.
Roditelji, porodica koji čekaju novorođenče i onda im doktori, oni kojima kao pacijenti veruju, saopšte vest o mrtvorođenčetu. Imaš državu ispred sebe, bukvalno zid koji ne možeš da probiješ.


Užas!

A onda podele novac među sobom, odu svojoj kući i poljube svoje dete pred spavanje. Tu je pravo pitanje 'kako je to moguće'


Da, kako je moguće!



Ako su neki roditelji usli u trag svojoj deci, kako su to izveli, neka dokumantacija ipak postoji, neki rukopis i potpis ko je tu tada radio.

Ja se nesto ne bih cudila kako je to neko mogao da radi, razni ljudi razni motivi za zlocin, jos ako su tako radili na 'ziher' sve organizovano, pokriveno, roditelji nailaze na zid, bez rizika, laka zarada, nedostatak empatije za druge ljude.. eto tako.

Zasto je usadjeno misljenje da ljudi koji imaju decu automatski imaju empatiju i razumevanje za druge roditelje koji imaju decu?
predatortz predatortz 21:41 24.02.2020

Re: mozda ima veze

ne mozes da uporedjujes slucaj gde su deca napustena i zive u neuslovima i slucaj gde neko ukrade tudje dete na porodjaju i proda ga


Ma, babe i žabe!
U slučaju zanemarivanja dece država je dužna da reaguje i da deci obezbedi uslove za dostojanstven i bezbedan život.
Krađa dece iz porodilišta je poraz države, dno koje je dotakla jer nije reagovala.
Ne mogu da se stavim u poziciju tih nesrećnih ljudi a da ne uđem u kliše i kažem da bih pobio đubrad koja su mi to uradila.
Ovim ljudima je učinjena najveća nepravda i naša ljudska dužnost, bez obzira na sve razlike među nama, je da ih podržimo.
Ovaj zakon je sraman!
Želeo bih da vidim facu majmuna koji je pisao o "pravičnoj novčanoj nadoknadi".
Takvi birokratski imbecil su uredno vodili statistike o streljanim i ugušenim po logorima, dajući tome neku suvoparnu formulaciju dehumanizujući ljudsku nesreću.
cassiopeia cassiopeia 22:05 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Zasto je usadjeno misljenje da ljudi koji imaju decu automatski imaju empatiju i razumevanje za druge roditelje koji imaju decu?


Nemam pojma. Ja imam falinku da očekujem da svi odrasli, zreli ljudi imaju epatiju, pa se čudim kad je ne vidim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:10 24.02.2020

Re: mozda ima veze

cassiopeia
Zasto je usadjeno misljenje da ljudi koji imaju decu automatski imaju empatiju i razumevanje za druge roditelje koji imaju decu?


Nemam pojma. Ja imam falinku da očekujem da svi odrasli, zreli ljudi imaju epatiju, pa se čudim kad je ne vidim.


Pa u logorima (drasticni primer) su radili ljudi koji su imali decu pa ubijali ili gledali kako umiru drugi ljudi i njihova deca, mas ubice su cesto porodicni ljudi itd. primera koliko hoces neljudskosti kroz istoriju, i danas.
angie01 angie01 22:12 24.02.2020

Re: mozda ima veze

ovaj blog se meni vise ne pojavljuje na naslovnoj strani?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:13 24.02.2020

Re: mozda ima veze

angie01
ovaj blog se meni vise ne pojavljuje na naslovnoj strani?!

ni meni
predatortz predatortz 22:14 24.02.2020

Re: mozda ima veze

hoochie coochie man
angie01
ovaj blog se meni vise ne pojavljuje na naslovnoj strani?!

ni meni


Ni meni.
Anđo, čačnula si u osinjak.
angie01 angie01 22:15 24.02.2020

Re: mozda ima veze

hoochie coochie man
angie01
ovaj blog se meni vise ne pojavljuje na naslovnoj strani?!

ni meni


eto,...pri tome, ovo je tema o kojoj se pise, snimaju emisije...zasto bi bila sakrivena?

zar ne bi svi trebalo da smo uznemireni, revoltirani i trazimo pravdu?
angie01 angie01 22:22 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Ni meni.
Anđo, čačnula si u osinjak.


taj koji je blog sklonio, samo je dobio naredjenje- ne zameram mu.

ali kakvi smo to ljudi postali,...ovo je toliko strasno da oni jadni roditelji zasluzuju podrsku,...polako nas teraju da ostajemo sami sa svojim nepravdama,...a ovde su deca u pitanju,...
cassiopeia cassiopeia 22:23 24.02.2020

Re: mozda ima veze

ovo je tema o kojoj se pise, snimaju emisije


N1, Insajder

Ne odgovara da mi sad ovde talasamo kad su IDIOTI odlučili da sa 10.000 zataškaju stvar.

Zajebali su se!
g.radicevic g.radicevic 22:23 24.02.2020

Re: mozda ima veze

ovaj blog se meni vise ne pojavljuje na naslovnoj strani?!

u sunce ti.... da nije korona?!


ni meni


ja pomisli', da me poslalO u ćošak
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 24.02.2020

Re: mozda ima veze

ja pomisli', da me poslalO u ćošak

Sekund posle mog komentara shvatim da ga nema.
Reko, Endži me tako banovala da ni blog ne mogu da vidim, ne samo da ne mogu da pišem :)
g.radicevic g.radicevic 22:29 24.02.2020

Re: mozda ima veze

taj koji je blog sklonio, samo je dobio naredjenje- ne zameram mu.


pročitah, mislim danas, da O2 ponovo postaje B92
cassiopeia cassiopeia 22:32 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Reko, Endži me tako banovala da ni blog ne mogu da vidim, ne samo da ne mogu da pišem :)



g.radicevic g.radicevic 22:32 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Anđo, čačnula si u osinjak.


nije valjda dotle došlo
pa sve da nas skupiš,
nema ni za pristojan kombi
(sa sve Čarlijem u 100 i kusur reinkarnacija)
cassiopeia cassiopeia 22:33 24.02.2020

Re: mozda ima veze


g.radicevic
taj koji je blog sklonio, samo je dobio naredjenje- ne zameram mu.


pročitah, mislim danas, da O2 ponovo postaje B92


Dobro si pročitao. Vraćaju ime.
angie01 angie01 22:33 24.02.2020

Re: mozda ima veze

pročitah, mislim danas, da O2 ponovo postaje B92


...da ne komentarisem...osecam se porazeno.
angie01 angie01 22:36 24.02.2020

Re: mozda ima veze

pa sve da nas skupiš,
nema ni za pristojan kombi


rekoh vec jednom, mi ovde kao brodolomnici nekadasnjeg prekookeanskog broda, izgubljeni u nekim skrajnutim vodama, koji tu i tamo pomere malo splav slomljenim veslom.

Ribozom Ribozom 22:41 24.02.2020

Re: mozda ima veze

@angie
ti ne razumes da to nije isto,...ne mozes da uporedjujes slucaj gde su deca napustena i zive u neuslovima i slucaj gde neko ukrade tudje dete na porodjaju i proda ga....to je monstruozni zlocin,...ono prvo je socijalno staranje.


Ma isto je, s tim sto je prvo okarakterisano kao 'napustena deca', a drugo kao 'ukradena deca'. Ako ne postoji empatija kod prvog slucaja, drugi slucaj je posledica ovog prvog. Tanka je linija.

pri tome, po kom zakonu, pisanom ili ne pisanom, siromasni ljudi ne treba da imaju svoju decu?...pri tome, ovi ljudi kojima su ukrali bebe, nisu bili siromasni.


Daleko bilo da ja mislim da siromasni ljudi ne trebaju da imaju decu.
Roditelji jesu bili siromasni u odnosu na danske roditelje.
g.radicevic g.radicevic 22:46 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Reko, Endži me tako banovala da ni blog ne mogu da vidim

i Mikele, i Spira i Filip


....kad si zadrt
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 24.02.2020

Re: mozda ima veze

Ribozome, ajd preformuliši, molim te.
Nadam se, najiskrenije, da ne razumem pravilno, jer ako stvarno hoćeš da kažeš ono što ja razumem da ti kažeš, to je šokantno.
predatortz predatortz 22:48 24.02.2020

Re: mozda ima veze

g.radicevic
Reko, Endži me tako banovala da ni blog ne mogu da vidim

i Mikele, i Spira i Filip


....kad si zadrt


Da bre, meni sve neki stari blogovi na naslovnoj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 24.02.2020

Re: mozda ima veze

g.radicevic
Reko, Endži me tako banovala da ni blog ne mogu da vidim

i Mikele, i Spira i Filip


....kad si zadrt


Ma bez njih bih lako, samo da me Endži ne otkači, zato sam se uplašio :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana