Filozofija| Muzika

Nature vs. Nurture

G.Cross RSS / 24.02.2020. u 21:49

 

 Uz svu ovu kakofoniju razgovora o Koronavirusu meni se vraca pitanje : Ko smo mi jesmo li samo posude u kojima DNK putuje kroz veme ili i nasa iskustva definisu ko smo mi.

 

Pomenuh na drugom blogu seriju "Counterpart" koja govori da su nasa iskustva  itekako vazna.

 

 

 

Druga serija je "Orphan Black" mnogo "laksa" ali serija koja definitivno tvrdi fuck Experience , DNK je sto odredjuje nase zivote ma sta ti pokusao.

 

 

 

Poslednjih par dana mi je apsolutno jasno.

Kao i uvek, to je oboje , i genetika i iskustvo...

Mabel, dobitnik British Female Solo  Artist 2020 ima gene svoje majke i iskustvo njene podrske ceo zivot.

 Mabel je kcerka najlepse  i najseksipilnije zene moje kasne mladosti Neneh Cherry.

 

 

 

mabel-brit-awards-2020-1.jpg

 



Komentari (836)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 27.02.2020

Re: ...

vidi, mog dedu isto tako zamalo zaklali nemci.
jel isti narativ prema njima da primenim i ja?


Ne može.
Zbog ovoga



Od 50.55 do 53 i nešto

a može i ceo sat, ima se šta čuti.


edit, neće nešto
ovo je link

https://www.youtube.com/watch?v=vCoWiN7IMRA&list=PLDseLx8zYFOmtt9ii1pCbS7MFhCUB9Uu7&index=1
vcucko vcucko 23:03 27.02.2020

Re: ...

dragosevacsutra
Naravno da je jasno: dedu mi zamalo zaklali četnici, jer je bio partizan, te je "narativ", u mom slučaju, čini mi se opravdan.


vidi, mog dedu isto tako zamalo zaklali nemci.
jel isti narativ prema njima da primenim i ja?


Pa primeni, ko ti brani.

Moj deda po majci dobio prostrelnu kroz ruku u borbi protiv Švaba. A ovaj drugi poginuo u borbi protiv Čerkeza.
Za neupućene: Čerkezi su bili turkijski bašibozluk sa Kavkaza. Koji su Švabe dovele, da kolju za njih. Kad njih mrzi. Otprilike, zi čerkeziše hunde, eto vam bure šnapsa; vidite li ovo selo - idite i pokoljite i popalite; kad završite, dobićete još jedno bure.
Posle rata drug Koba uredovao po Kavkazu. Pa su Čerkezi (Circassians) danas samo nejasan istorijski pojam. Kompletan postupak nije dostupan, uglavnom u poslednjem ešalonu su išli botaničari i sadili hrastove mladice.

Druže Kobo, svaka ti dala gore u raju
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:01 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
što smo bar u nekoj mjeri shvatili da baš ne moramo povraćati na činjenicu da je neko homoseksulan..


To može da važi za onoga ko može da kontroliše povraćanje.
A šta sa onim ko ne može, sme li on da povraća?


dobro majku mu ako kažem da naravno da se smije povraćati kako možeš onda pitati a smije li onaj ko ne može da se kontroliše..
ne brani tebi niko da povraćaš..
nego se ti gicaš kad ti neko kaže da si seljačina što povraćaš..
e pa jbg druže..
taka vremena došla..
nekad si mogao biti glavni baja što biješ slinavka na velikom odmoru a sad eto došlo takvo grozno vrijeme da neko kaže, ej stani, nemoj baš cipelom u glavu..
mada fakat u Srbiji nismo još ni dotle dotjerali..
i sad tebe baš presjeklo.. ugrozilo ti prava jbt
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:05 28.02.2020

Re: ...

vcucko
newimprovedtadejus
vcucko
newimprovedtadejus

te je u mojim očima svakako napredak što smo bar u nekoj mjeri shvatili da baš ne moramo povraćati na činjenicu da je neko homoseksulan..

Ne moramo, svakako.
Ali ovde ide pitanje, smemo li?


u al ti je i pitanje..
pa smiješ, naravno da smiješ.. nema zakona koji kaže zabranjeno zbijati uvredljive šale u filmovima..
al smiju onda i oni da dignu na tebe hajku što to radiš..
pa onda da pitam ja tebe.. smiju li oni da dižu hajku kad procjene da ti je šala neukusna?
il pak ne smiju?

Smiju. Dva metra ličnog prostora da poštuju, bez fizičkog kontakta (to je i na zapadu zabranjeno, ne smeju da me diraju), i neka trtljaju šta im drago.

Usput, nema filma - priče - vica - dodaj po želji da neko ne oplete po nekoj ličnoj karakteristici. A samo njihova (i još poneka, po izboru nekih mnogo jačih likova iz senke) je so secret da ne sme da se pisne.

Evo: ima li neki advokat voljan da pokrenemo stvar. Izbunarićemo nešto - kriv nos, 120 kila, zelene oči, bilo šta. Pregledamo filmove i paf, ja se uvredim do neba, nedelju dana ne uzmem dijuretik i idemo na sud. Na neviđeno dajem 20% od utrška.


ajde ne budi baš toliko sitna duša da porediš kroz šta prođe tinejdžer homoseksulac (ne mora čak ni da se međ Arapima rodio) i kroz šta prođe nosati pa još i zelenooki tip..
nisi baš toliki som..
možeš se ipak i ti dosjetiti zašto smo kao društvo odlučili da ipak nije cool toliko cipelariti te homoseksulace..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:08 28.02.2020

Re: ...

vcucko
hoochie coochie man


Za sad, evo, zabranjuju pesme, a ako bi nedaobog, takvi vlast uzeli, Goli Otok me ne bi iznedadio, jer to je taj rezon, nisi sa mnom znači rekacija si, nazadan si, štetan, opasan, treba te eliminisati.


Kad krenu patrole sa UZI-jima po kućama, da teraju na prajd. Ko neće ili krene da beži, ide Sudija Dred, egzekucija odmah tu ispred ulaza.
A i na prajdu nema samo da stojiš i ćutiš. Ako nisi dovoljno aplaudirao i uzvikivao parole podrške, 24 bičem po leđima.
Koji su to totalitarni mozgovi, jbt


pa dobro to ti je komunjarluk u glavi..
London je valjda predvodnik ideje da je homoseksulano ok..
niko nije krenuo prije nit otišao dalje u podršci homoseksulacima..
pa ipak..
nećeš vjerovati..
i dalje gomila ljudi bez ikakva problema izjavljuje da ne podržava, ne vjeruje, ne bi nikad... take your pick..
može jbt i tako..
ne moraš da biješ pedera da bi bio slobodouman..
te dve stvari ne da nisu u vezi nego bih se čak usudila reći da je korak do prave slobode (i govora i djelovanja) da prepoznaš da te se ne tiče ono što te ne ugrožava
live and let live..
al komunjarluk isprao mozgove i ne mere Srbin nego da se boji.. oteće mu neko gunj pa šta će onda na se..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:11 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man

Ja ne mislim da su to obavezno ikakve tegobe.
Možda normalna, prirodna reakcija na neke nadražaje.


potpuno ti vjerujem..
čak da i strah imaš a ne samo gađenje..
pa osnovna karakteristika neobrazovanog svijeta je strah od nepoznatog..
kao što kažeš sasvim je prirodno
ali
ali brate ako vidiš da oni piju ozbiljne batine decenijama nije li red da bar zadržiš gađenje za sebe a ne da ga turaš u pjesmu, film a bogami i novinski članak..
bar dok ne prestanu da ih biju..
kakav si brate domaćin ako nežeš zaštiti slabijeg
i kakav si čovjek ako ne vidiš da nije lako biti homo u Srbiji..
jebo te gunj da te jebo
maksa83 maksa83 10:15 28.02.2020

Re: ...

dobro majku mu ako kažem da naravno da se smije povraćati kako možeš onda pitati a smije li onaj ko ne može da se kontroliše..
ne brani tebi niko da povraćaš..


hoochie coochie man hoochie coochie man 10:28 28.02.2020

Re: ...

nego se ti gicaš kad ti neko kaže da si seljačina što povraćaš..
.

A to, došla vremena kad je moderno ne povraćati i kad ti se povraća, jer si seljačina ako povraćaš, a nije kul biti seljačina?
E pa ako je tako, odmah prestajem, oću da budem kul lik.

nekad si mogao biti glavni baja što biješ slinavka na velikom odmoru a sad eto došlo takvo grozno vrijeme da neko kaže, ej stani, nemoj baš cipelom u glavu..



Ne može bez ovoga, ne može?
Pa naravno da ne može jer vam je praznjikava pričica na koju su vas navukli, pa morate da je pojačavate uvredama i nadogradnjom o batinanju, iako baš niko sa druge strane to ne zagovara, naprotiv.

A kad bismo samo dopustili da je normalno da postoje različiti ljudi, kako oni kojima je istopolni seks super, tako i oni kojima je to odvratno i povraća im se i na samu pomisao na njega, da niko zbog toga nije ni kul ni seljačina, samo su različiti, sve bi bio lakše.

Ali ziloti ne bi bili ziloti ako bi tolerisali nekog ko je razlučit od njih.

hoochie coochie man hoochie coochie man 10:32 28.02.2020

Re: ...

ali brate ako vidiš da oni piju ozbiljne batine

Ej, ajd zaebi sa ovim batinama.
Važi?

A ovo obrazovano neobrazovano, i to ti je glupo, hiljadu primera je dokaz tome, ali tu pesmicu verglaj do prekosutra, briga me, samo smanji ovo o batinanju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:35 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man

Ne može bez ovoga, ne može?
Pa naravno da ne može jer vam je praznjikava pričica na koju su vas navukli, pa morate da je pojačavate uvredama i nadogradnjom o batinanju, iako baš niko sa druge strane to ne zagovara, naprotiv.

A kad bismo samo dopustili da je normalno da postoje različiti ljudi, kako oni kojima je istopolni seks super, tako i oni kojima je to odvratno i povraća im se i na samu pomisao na njega, da niko zbog toga nije ni kul ni seljačina, samo su različiti, sve bi bio lakše.

Ali ziloti ne bi bili ziloti ako bi tolerisali nekog ko je razlučit od njih.


a ne ne ne neeeeeeeeeeee
nećeš se jeftino izvući..
nema šaje da ti nije jasno da to što ti ne cipelariš ali povraćaš svakako daje vjetar u leđa onome ko bi i da cipelari..
pa je stvar elementarne ljudskosti da mu prestaneš davati vjetar u leđa i prećutiš činjenicu da se tebi povraća..
ili ako baš ne možeš..
a onda brate ne budi pizda da se još tu i bacaš i vrištiš što te neko nazvao seljačinom..
u najmanju si ruku dobio šta si zaslužio
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:36 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
ali brate ako vidiš da oni piju ozbiljne batine

Ej, ajd zaebi sa ovim batinama.
Važi?

A ovo obrazovano neobrazovano, i to ti je glupo, hiljadu primera je dokaz tome, ali tu pesmicu verglaj do prekosutra, briga me, samo smanji ovo o batinanju.


šta, kao ti pojma nemaš, nikad čuo, da je biti peder skroz opravdan razlog da popiješ batine diljem svijeta..
ponegdje mogu i da te ubiju (i da ne odgovaraju, podrazumijeva se)..
il da to nije pederski lobi izmislio?
ti nikad čuo nikad vidio?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:37 28.02.2020

Re: ...

american hustle






gedza.73 gedza.73 10:40 28.02.2020

Re: ...

ako ne vidiš da nije lako biti homo u Srbiji..

zavisi od kraja. Kod mene ih ne diraju. u stvari žive poptuno isto kao i ostatak seljaka
Starijeg su samo zvali Milunka jer je nosio crvene pantalone. uglavnom se na nadimku završava priča. niko nikada nije nikoga prebio što je previše feminiziran ili muškobanjast.




ovaj 'gospođa' na snimku na primer maltretira momka.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:44 28.02.2020

Re: ...

gedza.73
ako ne vidiš da nije lako biti homo u Srbiji..

zavisi od kraja. Kod mene ih ne diraju. u stvari žive poptuno isto kao i ostatak seljaka
Starijeg su samo zvali Milunka jer je nosio crvene pantalone. uglavnom se na nadimku završava priča. niko nikada nije nikoga prebio što je previše feminiziran ili muškobanjast.


a kaži mi kad se i kako Milunka autovao?
jel živi s muškarcem? jel se javno pojavljuju zajedno ili razmjenjuju znake prinosti?
ili ste vi nekako drugačije utvrdili da je homo?
ja ti mogu prepričati kako stvari stoje u mom kraju..
evo ajde da vidimo jel istina ili laž da je problem biti homo u Srbiji/Bosni
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:47 28.02.2020

Re: ...

gedza.73

ovaj 'gospođa' na snimku na primer maltretira momka.


ok, i kako je to relevatno u priči da nije ok podržavati hajku na homoseksulace?
jel to znači zaslužili su?
i treba da ih bijemo?
ili šta znači?
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:49 28.02.2020

Re: ...

a onda brate ne budi pizda da se još tu i bacaš i vrištiš što te neko nazvao seljačinom..
u najmanju si ruku dobio šta si zaslužio

Ej, pričaš sa nekim ko sa ponosom ističe da je seljak, i isključivo tom rečju sebe opisuje i predstavlja.
Ono gore si skroz pogrešno razumela, evo prevešću ti, nije vrištanje nego stav, neću da budem kul po cenu da se pretvaram, ako me ovo što mislim čini seljačinom, ok, seljačina sam, sve je u redu.

Poenta je u tome što ti pokušavaš da vređaš neistomišljenike, u tvojoj isključivosti, zilotizmu, ekstremizmu, netoleranciji, a kao protiv toga si.
Možda i misliš da jesi, vetovatno, ali to i jeste odlika zavedenih, da nisu svezni svoje zavedenosti.

A ovo, ćuti, ne govori šta stvarno misliš jer postoje ekstremi, kad bi to bio rezon, pa ne znam da li postoji obladt u kojoj bi se smelo reći šta se misli, jer sve može da ima svoj ekstrem.
Bez veze ti je pokušaj.
gedza.73 gedza.73 10:57 28.02.2020

Re: ...

a kaži mi kad se i kako Milunka autovao?
jel živi s muškarcem?

umro je.
to da li neko sa nekim živi je malo pitanje sreće. neki ljudi ostanu sami. nevezano za seksualnu orijentaciju

jel to znači zaslužili su?
i treba da ih bijemo?

naravno da ne.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:57 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man

A ovo, ćuti, ne govori šta stvarno misliš jer postoje ekstremi, kad bi to bio rezon, pa ne znam da li postoji obladt u kojoj bi se smelo reći šta se misli, jer sve može da ima svoj ekstrem.
Bez veze ti je pokušaj.


ne ćuti.. biraj riječi..
te se prvo ne guraj da kažeš kako ti se povraća jer je neko homo..
niti se guraj da kažeš kako treba vratiti dobra stara vremena kad smo gledali filmove u kom je peder crtan isključivo kao meta..
eto tako je prosto..
to što nećeš da budeš cool..
ama ne moraš..
totalno si promašio definiciju cool-a.. ne vrjeđati ljude zbog homoselksulanosti je prosto odavno norma..
ditto što su crni, debeli, ružni..
kakav crni cool..
al dobro, pošto pretpostavljam da u tvom selu i okolini nema nijednog živog pedera ti zapravo ni nemaš osjećaj zašto je to tačno problem..
nikad nisi ni bio među drugačijima.. može ti se da tjeraš svoju ksenofobnu politiku..
sve ok..
al brate što nama ostalima moraš da zapiraš mozgove kako smo mi budale, zavedeni, praznoglavci.. pa pričamo neke gluposti umjesto da sad lijepo ustanem od stola i odem pljunem onog jednog crnca a pederima povičem go fuck in your own 4 walls!!! ili tako šta slično..
možda mogu nekom da opalim i šamar..
neće oni mene da zavode na krivi trag..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:00 28.02.2020

Re: ...

gedza.73
a kaži mi kad se i kako Milunka autovao?
jel živi s muškarcem?

umro je.
to da li neko sa nekim živi je malo pitanje sreće. neki ljudi ostanu sami. nevezano za seksualnu orijentaciju

jel to znači zaslužili su?
i treba da ih bijemo?

naravno da ne.


pa ne znam što onda taj klip stavljaš u ovaj kontekst..
naravno da i homo i trans ljudi ima kretena nemali broj..
prosto je civilizacijski minimum da se shvati da ih to kao grupu ne čini metom..

a Milunku se kladim da on jadan nije nikad ni konzumirao taj svoj homoseksulaizam.. nego su ga proglasili seoskom ludom i pustili da živi..
ok, bar ga nisu tukli kažeš..
ali da je sretno proživio svoj homo život u Srbiji.. eto ti meni reci da li je..
gedza.73 gedza.73 11:02 28.02.2020

Re: ...

pošto pretpostavljam da u tvom selu i okolini nema nijednog živog pedera

samo da kažem kako imamo 'živog' (par njih) ali me taj jedan nervira zato što je nevaspitan i bezobrazan.
ovi drugi su ok ljudi, imaju probleme kao i svi mi, nikada nisu preživeli ništa loše zato što su to što jesu.

edit
nego su ga proglasili seoskom ludom i pustili da živi..

nisu ga proglasili ludom. čak su prema njemu imali daleko više obzira nego prema nekim drugim 'ludama'

ali da je sretno proživio svoj homo život u Srbiji.. eto ti meni reci da li je.

prosvetni radnik u Bg se žali kako nema srodnu dušu. 'nas petnaestak u kolektivu, svi sami. nismo glupi, nismo ružni... al' sami'

tako da taj pojam 'sretnog života' bilo u Srbiji, bilo na Zapadu teško može da se bar svrsta u ove kategorije gej-negej.

al' ako je za utehu bar je homoseksualnost na ovim prostorima prestala da bude krivično gonjena (ako sam dobro upotrebio pravnu kvalifikaciju)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:05 28.02.2020

Re: ...

gedza.73
pošto pretpostavljam da u tvom selu i okolini nema nijednog živog pedera

samo da kažem kako imamo 'živog' (par njih) ali me taj jedan nervira zato što je nevaspitan i bezobrazan.
ovi drugi su ok ljudi, imaju probleme kao i svi mi, nikada nisu preživeli ništa loše zato što su to što jesu.


a čekaj jel žive u gej zajednicama ili ih je selo prosto proglasilo za pedere?
gedza.73 gedza.73 11:10 28.02.2020

Re: ...

a čekaj jel žive u gej zajednicama

nisam ti ja baš od tih koji zaviruje u tuđe živote. svako živi onako kako misli da treba.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:12 28.02.2020

Re: ...

gedza.73
a čekaj jel žive u gej zajednicama

nisam ti ja baš od tih koji zaviruje u tuđe živote. svako živi onako kako misli da treba.


pa kako ste utvrdili da su gej?
gedza.73 gedza.73 11:16 28.02.2020

Re: ...

pa kako ste utvrdili da su gej?

pa rek'o čovek.

i da postavim svetlu antifašističku tradiciju koja kaže
jedan Musliman, dobar vojnik i revnostan komunista“ – homoseksualac.

I dok se Burdžević, očekivano, dvoumi „da li da pogubi tu ‘nakazu’“, Đilas ostaje zbunjen: „Ni ja nisam znao partijsku praksu, niti je išta o takvim pitanjima pisalo kod Marksa i Lenjina.


alselone alselone 11:20 28.02.2020

Re: ...

Uspeli ste zaključiti kako su u Londonu veća gej prava nego u šumadijskom selu pored Valjeva?

Mhm, sjajno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:22 28.02.2020

Re: ...

gedza.73
pa kako ste utvrdili da su gej?

pa rek'o čovek.

i da postavim svetlu antifašističku tradiciju koja kaže
jedan Musliman, dobar vojnik i revnostan komunista“ – homoseksualac.

I dok se Burdžević, očekivano, dvoumi „da li da pogubi tu ‘nakazu’“, Đilas ostaje zbunjen: „Ni ja nisam znao partijsku praksu, niti je išta o takvim pitanjima pisalo kod Marksa i Lenjina.




pa kako je rekao, kome je rekao?
jel selo reklo da je on rekao?
mislim sad ispada da te ja spopadam al uopšte nije svejedno..
u BL sam znala jedan jedini slučaj da je djevojka navodno javno govorila da je gej i da je htjela da promjeni pol..
meni lično nikad niko nije rekao..
niti ikom koga znam..
i to ti nešto govori..
ni u Londonu nije baš nešto za opšti advertisment, ljudi obično kažu tako što će umjeto me and my wife... reći me and my boyfriend... pa ti je jasno..
pojaviće se u razgovoru isto kao što se pojavi i dal si u braku ili ne, imaš djecu ili ne..
u Srbiji nikad nisam čula da je neko tako nešto izjavio..
osim par javno poznatih i deklarisanih gejeva ljudi ćute..
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:24 28.02.2020

Re: ...


ne ćuti.. biraj riječi..
te se prvo ne guraj da kažeš kako ti se povraća

Pa i onda kad neko drugi, u ovom slučaju baš ti, baš tu reč upotrebi?
Vi sa te strane ne treba da ih birate, ali ko ne misli kao vi, on treba da pripazi?
Ako ti tako kažeš.
se guraj da kažeš kako treba vratiti dobra stara vremena

Rekoh, mora se nekako popunjavati praznjikava pričica:)
ama ne moraš..
totalno si promašio definiciju cool-a..

Moguće, ali mi se nekakoo učinila zgodnom kao antonim seljačini, pa ako je loše biti seljači a mora da je cilj biti kul.
, pošto pretpostavljam da u tvom selu i okolini nema nijednog živog pedera ti zapravo ni nemaš osjećaj zašto je to tačno problem..
nikad nisi ni bio među drugačijima.. može ti se da tjeraš svoju ksenofobnu politiku..
sve ok..


Nema ni u susednom, majke mi, bio sam par puta
Dalje nisam, al zar je to malo?
al brate što nama ostalima moraš da zapiraš mozgove kako smo mi budale, zavedeni, praznoglavci..

Pa zato što tako mislim.
A jel nu to ne bih trebalo da govorim?

Ajd daj mi neki spisak šta mi je sve zabranjeno da pričam, pa da se i ja upišem u taj vaš krug zahovarača slobode i tolerancije.
gedza.73 gedza.73 11:35 28.02.2020

Re: ...

pa kako je rekao, kome je rekao?
jel selo reklo da je on rekao?

u razgovorima. 'to sam što sam'

hoochie coochie man hoochie coochie man 11:35 28.02.2020

Re: ...

alselone
Uspeli ste zaključiti kako su u Londonu veća gej prava nego u šumadijskom selu pored Valjeva?

Mhm, sjajno.

Ne vidim ja ovo kao priču o gej pravima, više kao priču o pravima ljudi koji ne pristaju da misle u trenutno podobnim šemama.

A što se tiče poređenja, pa sad nešto razmiśljam, siguran sam da su mnogo veće šanse da gej popije batine u Londonu nego u mom selu.
Nikakva šansa ne pistoji da bi iko udario geja zato što je gej u mom selu.
Možda bi ga ogovarao, možda zezao, krstio se, izbegavao, ali da ga udari, ne pistoji šansa.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:36 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man

ne ćuti.. biraj riječi..
te se prvo ne guraj da kažeš kako ti se povraća

Pa i onda kad neko drugi, u ovom slučaju baš ti, baš tu reč upotrebi?
Vi sa te strane ne treba da ih birate, ali ko ne misli kao vi, on treba da pripazi?
Ako ti tako kažeš.
se guraj da kažeš kako treba vratiti dobra stara vremena

Rekoh, mora se nekako popunjavati praznjikava pričica:)
ama ne moraš..
totalno si promašio definiciju cool-a..

Moguće, ali mi se nekakoo učinila zgodnom kao antonim seljačini, pa ako je loše biti seljači a mora da je cilj biti kul.
, pošto pretpostavljam da u tvom selu i okolini nema nijednog živog pedera ti zapravo ni nemaš osjećaj zašto je to tačno problem..
nikad nisi ni bio među drugačijima.. može ti se da tjeraš svoju ksenofobnu politiku..
sve ok..


Nema ni u susednom, majke mi, bio sam par puta
Dalje nisam, al zar je to malo?
al brate što nama ostalima moraš da zapiraš mozgove kako smo mi budale, zavedeni, praznoglavci..

Pa zato što tako mislim.
A jel nu to ne bih trebalo da govorim?

Ajd daj mi neki spisak šta mi je sve zabranjeno da pričam, pa da se i ja upišem u taj vaš krug zahovarača slobode i tolerancije.


ponavljam se..
ništa ti nije zabranjeno da pričaš..
nego si ti taj koji bi nama da objasni da smo budale jer nam je ok da ljudi ne povraćaju na pojavu homoseksulanosti..
sad ga spinuješ do besvjesti..
a stvar je prosta..
nije lako biti gej u Srbiji..
kukavički im je situaciju dodatno otežavati sve pozivajući se na pravo slobode govora..
niko ti nije rekao da ne smiješ da kažeš..
samo ti kažemo da je bezveze što to radiš..
a tebi se ne sviđa..
nego bi valjda trebalo da ti aplaudiramo..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:38 28.02.2020

Re: ...

gedza.73
pa kako je rekao, kome je rekao?
jel selo reklo da je on rekao?

u razgovorima. 'to sam što sam'



svaka čast.. stvarno me iznenađuje..
ja iz BL pamtim neki mali broj ljudi za koje se pričalo, ne znam nikog ko je to sam za sebe izjavio..
danas je vjerovatno liberalnije al opet nemam pojma..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:39 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
alselone
Uspeli ste zaključiti kako su u Londonu veća gej prava nego u šumadijskom selu pored Valjeva?

Mhm, sjajno.

Ne vidim ja ovo kao priču o gej pravima, više kao priču o pravima ljudi koji ne pristaju da misle u trenutno podobnim šemama.

A što se tiče poređenja, pa sad nešto razmiśljam, siguran sam da su mnogo veće šanse da gej popije batine u Londonu nego u mom selu.
Nikakva šansa ne pistoji da bi iko udario geja zato što je gej u mom selu.
Možda bi ga ogovarao, možda zezao, krstio se, izbegavao, ali da ga udari, ne pistoji šansa.

a koje ti je tačno pravo usrkaćeno leba ti ugroženog?
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:43 28.02.2020

Re: ...

ništa ti nije zabranjeno da pričaš

Samo bih trebalo da pripazim, a i seljačina sam ako pričam?

nego si ti taj koji bi nama da objasni da smo budale jer nam je ok da ljudi ne povraćaju na pojavu homoseksulanosti..

A ne, suprotno je, ti si ta koja objašnjava da su budale oni kojima se povraća.
Ja o tima kojiima to ne smeta reč nisam progovorio, samo o vama koji bi da solite pamet, da propisujete šta je požekjno pričati, a šta treba prećutati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:46 28.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
hoochie coochie man
alselone
Uspeli ste zaključiti kako su u Londonu veća gej prava nego u šumadijskom selu pored Valjeva?

Mhm, sjajno.

Ne vidim ja ovo kao priču o gej pravima, više kao priču o pravima ljudi koji ne pristaju da misle u trenutno podobnim šemama.

A što se tiče poređenja, pa sad nešto razmiśljam, siguran sam da su mnogo veće šanse da gej popije batine u Londonu nego u mom selu.
Nikakva šansa ne pistoji da bi iko udario geja zato što je gej u mom selu.
Možda bi ga ogovarao, možda zezao, krstio se, izbegavao, ali da ga udari, ne pistoji šansa.

a koje ti je tačno pravo usrkaćeno leba ti ugroženog?


Pravo nije, dotle, do pisanja zakona, još niste dobacili, ali pokušava se sprečiti da slobodno kažem, na primer, povraća mi se od pomisli na scenu istopolnog seksa.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:46 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
ništa ti nije zabranjeno da pričaš

Samo bih trebalo da pripazim, a i seljačina sam ako pričam?

nego si ti taj koji bi nama da objasni da smo budale jer nam je ok da ljudi ne povraćaju na pojavu homoseksulanosti..

A ne, suprotno je, ti si ta koja objašnjava da su budale oni kojima se povraća.
Ja o tima kojiima to ne smeta reč nisam progovorio, samo o vama koji bi da solite pamet, da propisujete šta je požekjno pričati, a šta treba prećutati.


opet spinuješ..
na dnevnoj bazi ovde iznosimo mišljenja šta smatramo moralnim a šta ne..
evo samo na naslovnoj bloga danas smo komentarisali jel ok da se bude narkoman, narkoman umjetnik, da kažemo za nekog da je narkoman, da se pitamo da li je, pa jel ok da se zaštite prava radnika i dal je to bilo bolje uređeno u YU ili sad u Srbiji, pa jel ok da se bojotuju izbori, da se o umrlom novinaru priča ovako ili onako..
pa na svakoj strani svakog bloga imaš po deest rasprava o tome šta sve smatramo za ok a šta ne..
eeeeeeeeeee
al kad se tebi kaže da nije ok da povraćaš na činjenicu da je neko gej e pa stani bato, to ugrožava tvoja prava..
jel ti to ozbiljno sad hoćeš da poturiš kao argument?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:50 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man

Pravo nije, dotle, do pisanja zakona, još niste dobacili, ali pokušava se sprečiti da slobodno kažem, na primer, povraća mi se od pomisli na scenu istopolnog seksa.


to samo u tvojoj glavi neko pokušava..
vrve socijalne mreže od uvreda svih vrsta.. taman posla da se neko stvaro bavi time da to zabrani.. pa još i zakonom..
samo ti znaš šta to tebe tu stvarno toliko žulja..
da vjeruješ da će ti neko stvarno zabraniti da vrjeđaš to ti brate ne vjerujem..
alselone alselone 12:00 28.02.2020

Re: ...

to samo u tvojoj glavi neko pokušava..


mašiš debelo.

Počeli su se pisati zakoni. Na primer Bill C-16 u Kanadi, nameće kako treba da se oslovljavaju transrodne osobe.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:05 28.02.2020

Re: ...

alselone
to samo u tvojoj glavi neko pokušava..


mašiš debelo.

Počeli su se pisati zakoni. Na primer Bill C-16 u Kanadi, nameće kako treba da se oslovljavaju transrodne osobe.


ne propisuje kako treba neka budala da ih oslovljava na socijalnoj mreži..
niti se na bilo čemu sličnom radi
niti bi to u ovoj iteraciji bilo moguće.. prosto broj uvreda koji pljušti na virtuelnim mrežama je fascinantan..
evo sam i sama gore upotrjebila ne jednu..
al da je to nešto super i da se treba zubima boriti za to..
ne vidim..
i super mi je što mi najmanje dijete u školi uči da bude kind pa redovno dolazi i govori stvari tipa, your this and that is lovely and I love you..
baka i deda u transu što se i njima obraća sa volim te bako i volim te deda (dobro lažem, malo je teži sa padeži pa kaže volim te baka)
alselone alselone 12:09 28.02.2020

Re: ...

ne propisuje kako treba neka budala da ih oslovljava na socijalnoj mreži..


koči, mašiš ponovo, propisuje i to, pošto je socijalna mreža jednaka sa drugim vidovima komunikacije.

treba biti ljubazan to je baš lepo, pogotovo na britanski način
neumoran neumoran 12:14 28.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus

...
eeeeeeeeeee
al kad se tebi kaže da nije ok da povraćaš na činjenicu da je neko gej e pa stani bato, to ugrožava tvoja prava..
jel ti to ozbiljno sad hoćeš da poturiš kao argument?

Isuviše forsiraš u ovoj diskusiji sa Hučijem kako bi dokazala da si u pravu - a da je Huči grozan jer 'duva u istu tikvu sa mrziocima i maltretiračima homoseksualaca'.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:16 28.02.2020

Re: ...

alselone
ne propisuje kako treba neka budala da ih oslovljava na socijalnoj mreži..


koči, mašiš ponovo, propisuje i to, pošto je socijalna mreža jednaka sa drugim vidovima komunikacije.

treba biti ljubazan to je baš lepo, pogotovo na britanski način


učitavaš..
dadali su gender na listu identiteta koji su prepoznati kao oni prema kojima se poziva na zločin iz mržnje, genocid i šta bješe treće..
kako ti to tačno tumačiš kao ugrožavanje sloboda..
ti znaš..
i šta tu tačno vidiš kao problem..
dal si planirao da pozivaš na kamenovanje trandža, šta li
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:18 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
to samo u tvojoj glavi neko pokušava

Ti mi najdirektnije rekla da ne treba nešto da radim, da sam ovo ili ono ako nešto kažem, sve to pre sami pola sata, a sada opet ti kažeš da niko to ne pokušava?

Zanimnjivo.


ponavljam se..
mi ovde jedni drugim deset puta dnevno kažemo kako nismo u pravu i kako bi bilo ispravno da mislimo..
kako je to sad tačno ograničavanje tvojih prava ako ti to kažem na temu gejeva, al nije ako ti to kažeš pajiću na temu partizana?
alselone alselone 12:19 28.02.2020

Re: ...

dadali su gender na listu identiteta koji su prepoznati kao oni prema kojima se poziva na zločin


određuju šta moraš da pričaš a ne šta ne smeš, po prvi put u istoriji komunikacije neko nameće šta moraš da kažeš.

kako ti to tačno tumačiš kao ugrožavanje sloboda..
ti znaš..
i šta tu tačno vidiš kao problem..
dal si planirao da pozivaš na kamenovanje trandža, šta li

Ja ništa nisam tumačio, nema vrednosnog suda u mojim komentarima, samo sam te ispravio pošto mašiš.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:19 28.02.2020

Re: ...

neumoran
newimprovedtadejus

...
eeeeeeeeeee
al kad se tebi kaže da nije ok da povraćaš na činjenicu da je neko gej e pa stani bato, to ugrožava tvoja prava..
jel ti to ozbiljno sad hoćeš da poturiš kao argument?

Isuviše forsiraš u ovoj diskusiji sa Hučijem kako bi dokazala da si u pravu - a da je Huči grozan jer 'duva u istu tikvu sa mrziocima i maltretiračima homoseksualaca'.


grozan si ti dodao..
po meni je on samo tipičan e baš neću kako ja hoću koji u životu nije puno stvari mijenjao pa ga promjene i plaše i čine nervoznim..
al voli da ima stav..
naravno da ne mislim da cipelari pedere noću..
no to njegov nastup po ovom pitanju ne čini manje bezveznim
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:23 28.02.2020

Re: ...

alselone
dadali su gender na listu identiteta koji su prepoznati kao oni prema kojima se poziva na zločin


određuju šta moraš da pričaš a ne šta ne smeš, po prvi put u istoriji komunikacije neko nameće šta moraš da kažeš.


ovde već otvoreno lažeš..
samo su proširili listu identiteta na koji se inače odnose odredbe zločin iz mržnje i genocid..
moraš biti baš budala pa to tumačiti da te neko može tužiti jer upotrjebiš riječ trandža ne twitteru recimo..
ako si pak okupio grupu naoružanih mladaca koji agituju da se trandžama malo razrjede zubi.. e onda je to druga priča..

i to sve skupa ništa nije novo pošto i ova platfroma ima propise vezane za govor mržnje i pozivanje na zločin iz mržnje i sve što spada..
dal je to nešto što bi ti ukunio?
il bi samo trandže izbacio sa liste?
alselone alselone 12:31 28.02.2020

Re: ...

ovde već otvoreno lažeš..


mašiš ponovo, ne lažem, pažljivo pročitaj šta sam napisao, ne šta ti misliš da sam napisao i to jeste istina.

i to sve skupa ništa nije novo pošto i ova platfroma ima propise vezane za govor mržnje i pozivanje na zločin iz mržnje i sve što spada..
dal je to nešto što bi ti ukunio?
il bi samo trandže izbacio sa liste?

nemam pojma
šta
pričaš.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:35 28.02.2020

Re: ...

alselone
ovde već otvoreno lažeš..


mašiš ponovo, ne lažem, pažljivo pročitaj šta sam napisao, ne šta ti misliš da sam napisao i to jeste istina.

i to sve skupa ništa nije novo pošto i ova platfroma ima propise vezane za govor mržnje i pozivanje na zločin iz mržnje i sve što spada..
dal je to nešto što bi ti ukunio?
il bi samo trandže izbacio sa liste?

nemam pojma
šta
pričaš.


jah jah
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:43 28.02.2020

The Voice

neumoran neumoran 12:48 28.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
neumoran
newimprovedtadejus

...
eeeeeeeeeee
al kad se tebi kaže da nije ok da povraćaš na činjenicu da je neko gej e pa stani bato, to ugrožava tvoja prava..
jel ti to ozbiljno sad hoćeš da poturiš kao argument?

Isuviše forsiraš u ovoj diskusiji sa Hučijem kako bi dokazala da si u pravu - a da je Huči grozan jer 'duva u istu tikvu sa mrziocima i maltretiračima homoseksualaca'.


grozan si ti dodao..
po meni je on samo tipičan e baš neću kako ja hoću koji u životu nije puno stvari mijenjao pa ga promjene i plaše i čine nervoznim..
al voli da ima stav..
naravno da ne mislim da cipelari pedere noću..
no to njegov nastup po ovom pitanju ne čini manje bezveznim

Ma, ovim grozan sam samo ublažio tvoj pritisak na Hučija.

No, kako ne bih ostao nedorečen, da se i ja autujem (da li se to tako kaže) --- stoga, jebem mater svim siledžijama, tukli pedere ili nepedere.
Za ljude koji su u stanju da bilo koga fizički maltretiraju nemam ni trun razumevanja.
Prema tome, svi miroljubivi ljudi, bili pederi ili ne, napred - siledžije stop.
alselone alselone 12:49 28.02.2020

Re: ...

jah jah


to i radiš, mlatiš ovde naširoko
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:53 28.02.2020

Re: ...

koji u životu nije puno stvari mijenjao pa ga promjene i plaše i čine nervoznim

Oš ti ispišem biografiju, da ne nagađanjaš?:)

E vidi, i ovo je dokaz da su vas navukli na praznu priču (čak i tebe, pametnu, elokventnu, obrazovanu, kul, bogatu, gradsku facu, prošla svet, sito, rešeto....treba još?) dakle na praznu priču koju je nemoguće braniti bez izmišljanja (batine) ili adhominem napada (seljačina, neobrazovan, nije prošao....)


E sad da li je dovoljno da neko bude pametan, elokventan, obrazovan, kul, bogat, gradska faca, prošao svet, sito rešeto (mogu još ako godi?) da li je to dovoljno da jednom ipak shvati da je navučen da brani tu praznjikavu pričicu?

Ja verujem teško, al nadam se, nij da se ne nadam.

maksa83 maksa83 12:53 28.02.2020

Re: ...

Prekid programa.

Za sve koji non stop moraju da klikću ona "klikni na slike sa semaforom, aj' sad klikni slike sa hidrantom, aj' sad klikni slike sa roza magarcem, aj' sad..." CAPTCHA sranja.

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:13 28.02.2020

Re: ...

da li je to dovoljno da jednom ipak shvati da je navučen da brani tu praznjikavu pričicu?


Prica o oprezu sta se sve moze prizivati politickom nekorektnoscu (videli smo kroz istoriju kako to radi u praksi od kad nas je na ovoj planeti, i jos uvek je) nije praznjikava ni malo. A to jeste poenta. I ne moras bas uvek da farbas crno-belo, ti mozgas drugi isprani mozgovi - glupo zvuci, huci.

Neke stvari su fakat preterivanje u pc ali neke imaju razloga itekako. I sta je sad tu toliko sporno, ja stvarno ne razumem? Kako smo to ograniceni u RL/virtuelno da lajemo svako shodno svom shvatanju (ne)pristojnosti?


gedza.73 gedza.73 13:17 28.02.2020

Re: The Voice

apacherosepeacock


pomalo neprikladna jer obeležava jednu grupu al' je dobra.
trebalo bi naći neku težinski neutralnu odrednicu.



Pođem ja u školu ranim jutrom i čujem na radiju
'umro Fred Merkjuri'


i kad smo kod škole. učiteljica u osnovnoj, koja nije meni predavala ali je bila u 'upravljačkim partijskim strukturama', je tražila od dece da joj cinkare drugove koji idu u crkvu kako bi im smanjila ocenu iz vladanja.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:27 28.02.2020

Re: The Voice

gedza.73
apacherosepeacock


pomalo neprikladna jer obeležava jednu grupu al' je dobra.
trebalo bi naći neku težinski neutralnu odrednicu.



Pođem ja u školu ranim jutrom i čujem na radiju
'umro Fred Merkjuri'


i kad smo kod škole. učiteljica u osnovnoj, koja nije meni predavala ali je bila u 'upravljačkim strukturama, je tražila od dece da joj cinkare drugove koji idu u crkvu kako bi im smanjila ocenu iz vladanja.


Ako mislis pod afirmisati jednu grupu na gej, Fredi je imao veze i sa zenama (Boemska Rapsodija je moj izbor dobre muzike). Tako da smo u balansu..

Ovo oko cinkarenja ne razumem kakve veze ima sa trenutnom raspravom.
alselone alselone 13:27 28.02.2020

Re: The Voice

i kad smo kod škole. učiteljica u osnovnoj, koja nije meni predavala ali je bila u 'upravljačkim partijskim strukturama', je tražila od dece da joj cinkare drugove koji idu u crkvu kako bi im smanjila ocenu iz vladanja.

u mom selu ima jedan direktor jedne fabrike i on je ukrao neke pare.
gedza.73 gedza.73 13:29 28.02.2020

Re: The Voice

Ovo oko cinkarenja ne razumem kakve veze ima sa trenutnom raspravom.

samo sam se setio. uvek ima grupa 'drugih'
Fredi je

Meni je Fredi uvek bio 'lik'. U odnosu na jednog poprilično njanjavog Eltona Džona

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:34 28.02.2020

Re: The Voice

Meni je Fredi uvek bio 'lik'. U odnosu na jednog poprilično njanjavog Eltona Džona


Nisam ljubitelj Eltonovog popa ni malo, a gledam Fredija bas lep i zgodan covek (bio), za vokalne sposobnosti i liriku nema sta novo da se doda - fenomenalan.
nikvet pn nikvet pn 13:40 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man

siguran sam da su mnogo veće šanse da gej popije batine u Londonu nego u mom selu.


Занимљиво, ово је потпуно тачно. У селу се на њих гледа као на безазлене чудаке, умеју да буду баш добри у свом послу. У граду већ уме да буде грама лошег, у велеграду много више.

Иначе један од њих, мој школски из гимназије, из чувеног села потомак чувеног н.хероја добио је шведске папире на добардан, али буквално.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:23 28.02.2020

Re: ...


Prica o oprezu sta se sve moze prizivati politickom nekorektnoscu (videli smo kroz istoriju kako to radi u praksi od kad nas je na ovoj planeti, i jos uvek je) nije praznjikava

O ovome može da se razgovara, a o priči, ti, pošto zastupaš određeni stav, treba da biraš reči (reč pivraćati npr) a ja, koja zastupam drugi stav ne moram, meni ne sve dopušteno, ne može, jer je ta priča prazna da zveči.

I zato se mora podupirati ili izmišljanjima ili napadom na osobu umesto na stav.

Kad se zastupa utemeljena priča za tim nema nikakve potrebe.

Korektnost, svaka pa i politička, je stvar domaćeg vaspitanja, za onoga ko ga ima to je dovoljno, ko ga nema ne vrede mu ni propisi.

Npr, da li je politički korektno sagovornika nazivati seljačinom, ili nagađati nešto o njegovoj biografiji jer ne delite stav?

Pa nije, jasno je korektnima i vaspitanima, onima drugima nikakav propis to ne može utuviti.

I to ne bi bio problem, takvi su kakvi su, da upravo ti drugi ne telale na sva usta o korektnosti.
Ljudsko dostojanstvo nalaže da se takvima odupre.

Da pojasnim, ni malo mi ne smeta što je izraz seljačina ovde upotrebljen kad se na mene mislilo, samo je dobar pokazatelj, svež, ovdašnji primer kako izgleda korektnost tih koji se za nju vatreno zalažu.

Ja smem sve, a ti pazi šta pričaš, je formula koju oni zovu korektnošću.
Ta njihova priča je prazna.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:26 28.02.2020

Re: ...

Занимљиво, ово је потпуно тачно.

Ma naravno, to nikad niko nije migao da opovrgne.
Sad se tu javlja začkoljica, odakle dolazi homofobija ako se u ruralnum, neobrazovanim slojevima ne javlja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:53 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Занимљиво, ово је потпуно тачно.

Ma naravno, to nikad niko nije migao da opovrgne.
Sad se tu javlja začkoljica, odakle dolazi homofobija ako se u ruralnum, neobrazovanim slojevima ne javlja.


au brate pa u kom ti vijeku živiš..
ovde je recimo znak ako se nešto zove village (selo, jelte) da košta bar 50% više nego drugje..
mesar, frizer, poslastičar, pekar.. ako je village to je bar 50% do duplo skuplje i ljudi tamo radije kupuju..
pride je glavna fora da kažeš da živiš u village ovom ili onom, dobro malo se i izlizalo, ali generalno krajevi (u kojim i sama živim) i veze nemaju sa sselom se ponosno zovu selima..
i u Srbiji je trend bar par decenija da ko ima para pravi kuću na selu da bar vikende tamo provodi ako već ne da živi i putuje na posao odatle..
pa i vrlo nam je vođa se nastanio u Jajincima ako se ne varam..
a ti i dalje verglaš priču iz 6o i neke da je kao selo neka kao uvreda..
seljačina je odrednica koja baš nikakve veze nema s tim gdje neko živi (mada je jasno kog je porjekla)..
i sad šta..
pa znaš šta

evo pogledaj kako se ti kurobecaš na to seljačina 5 decenija nakon što je selo prestalo biti pojam nazadnosti..
ladno si se uvrjedio..
a pri tom tvrdiš da kao biti peder u Srbiji.. ma kakav.. pa to ni po muke nije.. što bi kao molim te bio problem da ti kažeš da ti se povraća od njih (ili od njihovog sexa, kako god)..
pa znaš kako..
nisam ni ja luda za dlakavim muškim stomacima od po 50 kila pa brate ne moram ići okolo i vikati kako mi se od njih povaraća

eto toliko je to elementarna stvar..

a ti se upljuva da pokažeš kako neeeeeeeeee, pa nije to besmislena uvreda, glupost, koja dokazano dovodi te ljude u problem, nego kao šta vi meni branite da ja kažem...

i to te izazvao moj komentar da je stvarno bilo bezveze da smo do 90ih gledali filmove u kojima je homoseksulanost redovno tretirana kao nešto na šta treba povraćati..

daj bre čovječe opasulji se
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:56 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man

priča prazna da zveči.


ja kapiram da ti prosto nećeš da priznaš da si nešto negdje krivo ukačio..
ali jel moguće da ne primjećuješ da je u Srbiji problem biti gej?
stvarno ti je promaklo?
misliš sutra ako ti kćerka dođe i kaže tata našla sam curu, živjećemo zajedno, da to nije nikakav problem, sigurno će je svi dočekati otvorenih ruku.. nema šanse da joj se šta loše desi?
ozbiljno to misliš?
neumoran neumoran 14:58 28.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
hoochie coochie man
Занимљиво, ово је потпуно тачно.

Ma naravno, to nikad niko nije migao da opovrgne.
Sad se tu javlja začkoljica, odakle dolazi homofobija ako se u ruralnum, neobrazovanim slojevima ne javlja.


au brate pa u kom ti vijeku živiš..
ovde je recimo znak ako se nešto zove village (selo, jelte) da košta bar 50% više nego drugje..
mesar, frizer, poslastičar, pekar.. ako je village to je bar 50% do duplo skuplje i ljudi tamo radije kupuju..
pride je glavna fora da kažeš da živiš u village ovom ili onom, dobro malo se i izlizalo, ali generalno krajevi (u kojim i sama živim) i veze nemaju sa sselom se ponosno zovu selima..
i u Srbiji je trend bar par decenija da ko ima para pravi kuću na selu da bar vikende tamo provodi ako već ne da živi i putuje na posao odatle..
pa i vrlo nam je vođa se nastanio u Jajincima ako se ne varam..
a ti i dalje verglaš priču iz 6o i neke da je kao selo neka kao uvreda..
seljačina je odrednica koja baš nikakve veze nema s tim gdje neko živi (mada je jasno kog je porjekla)..
i sad šta..
pa znaš šta

evo pogledaj kako se ti kurobecaš na to seljačina 5 decenija nakon što je selo prestalo biti pojam nazadnosti..
ladno si se uvrjedio..
a pri tom tvrdiš da kao biti peder u Srbiji.. ma kakav.. pa to ni po muke nije.. što bi kao molim te bio problem da ti kažeš da ti se povraća od njih (ili od njihovog sexa, kako god)..
pa znaš kako..
nisam ni ja luda za dlakavim muškim stomacima od po 50 kila pa brate ne moram ići okolo i vikati kako mi se od njih povaraća

eto toliko je to elementarna stvar..

a ti se upljuva da pokažeš kako neeeeeeeeee, pa nije to besmislena uvreda, glupost, koja dokazano dovodi te ljude u problem, nego kao šta vi meni branite da ja kažem...

i to te izazvao moj komentar da je stvarno bilo bezveze da smo do 90ih gledali filmove u kojima je homoseksulanost redovno tretirana kao nešto na šta treba povraćati..

daj bre čovječe opasulji se

Ali!
Meni se čini da si ti reč seljačina uoptrebila baš namerno kako bi uvredila hučija - kao da verglaš priču iz 60 i neke.
Doduše, možda i grešim.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:59 28.02.2020

Re: ...

nikvet pn
hoochie coochie man

siguran sam da su mnogo veće šanse da gej popije batine u Londonu nego u mom selu.


Занимљиво, ово је потпуно тачно. У селу се на њих гледа као на безазлене чудаке, умеју да буду баш добри у свом послу. У граду већ уме да буде грама лошег, у велеграду много више.

Иначе један од њих, мој школски из гимназије, из чувеног села потомак чувеног н.хероја добио је шведске папире на добардан, али буквално.


svake devijacije je više u većoj sredini..
dijelom i zato što se u njoj lakše sakriti od radoznalih pogleda..
ali zaboga miloga, pa zar je tebi to kao super, sve ok, eto ako si u Srbiji na selu peder samo te smatraju za bezazlenog čudaka..
pa neće niko da te bije..
ljudi smo..
aman
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:01 28.02.2020

Re: ...

neumoran

Ali!
Meni se čini da si ti reč seljačina uoptrebila baš namerno kako bi uvredila hučija - kao da verglaš priču iz 60 i neke.
Doduše, možda i grešim.


naravno..
ali to nema veze sa selom..
mogao je sjediti u po Njujorka isto bih rekla..
navika iz mlađih dana.. ne kažem da je super.. al prosto nema veze sa selom..
više je odrednica stavova i svjetonazora..
alternativa mi je recimo buzdovan, balvan, kreten..
i jeste ružno bilo što se prišivalo u startu selu ali odavno nema to značenje..
e sad ko što rekoh je zanimljivo kako to teško pada al reći da ti se povraća na pedere.. pa luk i voda..
šta tu ima da smeta
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:27 28.02.2020

Re: ...


au brate pa u kom ti vijeku živiš..

Ja u ovom veku i na ovom mestu.
ovde je recimo znak ako se nešto zove village (selo, jelte) da košta bar 50% više nego drugje..
mesar, frizer, poslastičar, pekar.. ako je village to je bar 50% do duplo skuplje i ljudi tamo radije kupuju..

Hoćemo li iskreno?
Hoćemo.
Baš me zaboli šta je tamo znak, i pošto je frizer u selu tamo.
A znaš zašto, zato što pričamo o selu ovde (dakle ne tamo) a ovde je stanje takvo da je populacija nižeg stepena obrazovanja, slabijeg materijalnog statusa, slabije informisana, a homofobije - nema.
Ili ako je i ima manifestacije su benigne.

I kakve veze sa tim ima pošto je ar placa u Engleskoj?
dno si se uvrjedio

Aha, opasno.
A kako da ti nacrtam pa da shvatiš da je to samo primer kako vi koji pričate o korektnosti shvatate tu korektnost?
misliš sutra ako ti kćerka dođe i kaže tata našla sam curu, živjećemo zajedno

misliš sutra ako ti kćerka dođe i kaže tata našla sam curu, živjećemo zajedno, da to nije nikakav problem, sigurno će je svi dočekati otvorenih ruku..

:)

Ajd opet da te zamolim da ne nagađanjaš jer te tvoje stege terajud a baš lupetaš.
Kada bi znala stvarno, konkretno stanje, na dupe bi pala.
A ako bih ti ga rekao ličilo bi na pravdanje i iznošenje privatnih stvari ovde samo da tebe razuverim.

A za to me, izvini, opet zaboli.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:38 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man

Baš me zaboli šta je tamo znak, i pošto je frizer u selu tamo.
A znaš zašto, zato što pričamo o selu ovde (dakle ne tamo) a ovde je stanje takvo da je populacija nižeg stepena obrazovanja, slabijeg materijalnog statusa, slabije informisana, a homofobije - nema.


ama čovječe, ne pričamo o selu... kakvom jebenom selu..
pričamo o tome jel ok ili nije da se u filmovima više ne pojavljuje kao jedina rekacija na homoseksulnost povraćanje..
kakvo selo..
kakve veze selo ima s tim..
čovječe..
pričamo o tome da ja kažem bezveze je to povraćanje a ti kažeš pusti ti mene da ja kažem da mi se povraća..

i sad bi još kao da provučeš eto i moje dijete je gej..
pa ja imam pravo da kažem da mi se povraća..

čovječe to baš nikakvog smisla nema..
kakvo te selo spopalo.. i kakva hinjena homofobija..

pričamo o tebi i tvom stavu da ti se od gejeva povraća..
eto o tome pričamo..
ja bar
cijelo vrijeme
pa sad ti meni reci čija je tu priča šuplja ako ti ne možeš ni da se skoncentrišeš šta ti je uopšte tema razgovora (ili se namjerno praviš da ne znaš o čemu pričamo)..
čekaj imam klip

ministar kad ga pitaju o očevim trgovinama oružjem odgovara sa koliko je Đilas ukrao miliona.. bukvalno.. ladno kao da je stavio prste u uši pa počeo da viče lalalalallala..
e tako i ti..
ja tebi, nije lijepo da povraćaš po pederima..
ti meni, šta ti imaš protiv sela..
e jbg
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:02 28.02.2020

Re: ...


ama čovječe, ne pričamo o selu.

Ne pričamo?:)
Ajd vrati se par komentara nazad pa vidi na šta si replicirala.
Oćeš?
pričamo o tome jel ok ili nije da se u filmovima više ne pojavljuje kao jedina rekacija na homoseksulnost povraćanje

Jedina?

Ajd opet se vrati pa pronađi tu reč.
Nemoj, zezam se, nema je, ti si je izmislila.
Pričao sam da li je i ona (pored svih ostalih) dopuštena, a ti kažeš seljačina si, nisi mrdnuo....i taj niz.


i sad bi još kao da provučeš eto i moje dijete je gej..

???
Tebi stvarno nije dobro.


Ženo, ni pomislio nisam na tvoje dete (za razliku od tebe koja si nagađanjala nešto o mojoj.)
Eto i to je razlika između vas korektnih i nas nekorektnih.
pričamo o tebi i tvom stavu da ti se od gejeva povraća..

To nije stav, to je, ako se javi kod nekog, prirodna reakcija organizma na nadražaj.
Samo sam se zalagao da i takvi ljudi imaju slobodu da, bez omalovažavanja, o tome govore.

Problem?
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:04 28.02.2020

Re: ...

Oos, sad vidim da sam pogešno shvatio.
Ne, nisam hteo da provučem to, jer nije to u pitanju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:09 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Oos, sad vidim da sam pogešno shvatio.
Ne, nisam hteo da provučem to, jer nije to u pitanju.


ma ja i ti živimo prosto u dva potpuno različita svijeta..
al ostaje činjenica da sam ja rekla
ja
ali recimo standardne scene u filmovima od prije devedesetih su bile da recimo tip poljubi cicu pa shvati da je ona isto tip i onda povraća, ili ne daj bože vidi par fegija u akciji pa opet povraća, ispira oči i sve u tom smislu..

a ti na to zakmečao o svojim ugroženim pravima da kažeš da se tebi povraća..
kanda se mi nikad nećemo objasniti zašto ja mislim da je to bezveze a kanda ćeš i ti u grob i dalje insistirajući da ti moraš reći da se tebi povraća..
pa sad šta da se radi..
ima i gorih stvari..
te bih, ako se slažeš, na tome raspravu i završila
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:28 28.02.2020

Re: ...


a ti na to zakmečao o svojim ugroženim pravima da kažeš da se tebi povraća..

Ne meni, ni to ne piše nigde, izmusla si i to, ali nije važno.

Moguće je, sasvim moguće i sigurno da postoje ljudii kojima se to gadi, kojima to izaziva povraćanje.

Razne stvari ljudima mogu izazvati taj poriv, recimo kad neko vidi da neko drugi pije živo jaje, znam devojmu koja ne može da vidi veću količinu mleka, povraća joj se, nekim se pak gadi kad vide homopoljubac (nedaj bože nešto više, al ko će misli zaustaviti kad krenu)

Takvi ljudi postoje, neki bi se zaista ispovraćali kad bi otkrili da su se ljubili sa muškarcem misleći da je žena u pitanju.

To je realnost, pa treba li tu realnost sakriti, napraviti neki tabu od toga i nepričti o tome, ne snimati takve scene, zabraniti?

Ja mislim da ne, ti, očigledno da da, i to su dva sveta, u pravu si, slobodan i klišeiziran.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:31 28.02.2020

Re: ...

zavisi od kraja. Kod mene ih ne diraju. u stvari žive poptuno isto kao i ostatak seljaka
Starijeg su samo zvali Milunka jer je nosio crvene pantalone. uglavnom se na nadimku završava priča. niko nikada nije nikoga prebio što je previše feminiziran ili muškobanjast.


Ovo skoro sigurno nije tačno, a sasvim sigurno nije tipično. Male sredine su daleko zajebanije za život bilo kome ko na neki način štrči, a pogotovu na ovaj način koji kod zdravog normalnog srpčeta automaCki izaziva opravdan iskonski strah, želju za povraćanjem, a ni fizička eliminiacija pretnje skoro nikad nije isključena. Zato ti ljudi gledaju da što pre uteknu odatle i potraže spas u velikim gradovima, gde, ako baš ne nađu srodnu dušu, neće toliko da štrče, i rizikuju da ih oleše i ubiju, ili bar na svakom ćošku šikaniraju tako što ih zovu Milunka, i misle da je to njima ok.

Samo da primetim da je ova goropad, tadejus, raskupusala naše domaćinsko-slobodarsko krilo ko panta pitu, te, iako sam se spremao da odgovorim, vidim da nema potrebe za time.

Ima lep dokumentarac o onom nekom našem neonacisti, zaboravio sam mu ime, nije Firer, nego onaj drugi, huči sigurno zna ko je, što se proslavio velikosrpskim nacizmom što uključuje tabanje pedera uz dizanje ručice u hajl hitler pozdrav, dok na kraju nije došao do samospoznaje da je gej, to jest transvestit. I onda ide njegov sunovrat, tužna priča posle koje se čoveku samo povraća na društvo kakvo je srpsko. A i taj nesrećnik ti nekako na kraju dođe i mio, i pored mračne prošlosti, ne u seksualnom smislu, nego onako, kao čovek koji je bio prinuđen da odrasta u takvoj sjebanoj sredini, od roditelja koji bi bili u stanju da rođeno dete izbace na ulicu zbog toga, pa nadalje, i onda je, logično, postao drčan nacista i homofob. Tačno možeš da vidiš koliko tu sranja ima i šta sve ti ljudi moraju da prođu da kod nas, normalnih, ne bi izazivali mučninu i druge stomačne tegobe, o batinama da ne pričamo.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:35 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man

a ti na to zakmečao o svojim ugroženim pravima da kažeš da se tebi povraća..

Ne meni, ni to ne piše nigde, izmusla si i to, ali nije važno.

Moguće je, sasvim moguće i sigurno da postoje ljudii kojima se to gadi, kojima to izaziva povraćanje.

Razne stvari ljudima mogu izazvati taj poriv, recimo kad neko vidi da neko drugi pije živo jaje, znam devojmu koja ne može da vidi veću količinu mleka, povraća joj se, nekim se pak gadi kad vide homopoljubac (nedaj bože nešto više, al ko će misli zaustaviti kad krenu)

Takvi ljudi postoje, neki bi se zaista ispovraćali kad bi otkrili da su se ljubili sa muškarcem misleći da je žena u pitanju.

To je realnost, pa treba li tu realnost sakriti, napraviti neki tabu od toga i nepričti o tome, ne snimati takve scene, zabraniti?

Ja mislim da ne, ti, očigledno da da, i to su dva sveta, u pravu si, slobodan i klišeiziran.


pa sad baš da završavamo diskusiju time što me optužuješ da lažem nije u redu
hoochie coochie man
Pravo nije, dotle, do pisanja zakona, još niste dobacili, ali pokušava se sprečiti da slobodno kažem, na primer, povraća mi se od pomisli na scenu istopolnog seksa.


e sad ti možeš dalje da spinuješ ali ja sam samo naveo primjer..
herojski branio neke tamo imaginarne likove..
kako god..
ja se dalje ne bih upuštala.. ne djeluje da ima poente
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:44 28.02.2020

Re: ...

kako je to sad tačno ograničavanje tvojih prava ako ti to kažem na temu gejeva, al nije ako ti to kažeš pajiću na temu partizana?


I komunjara. Niko nije bio brži i uporniji od hučija u postavljanju medicinske dijagnoze svakom kome se ne povraća na reč Jugoslavija, partizani, ili nedajbože Tito, i nije mu ni kul saradnja sa okupatorima zemlje. A onda se to meni utrljava u nos, iako me je čovek pitao kako da pomognemo kolegama sa stomačnim tegobama koje u njima izaziva duže zamišljan je seksa između dvoje homoseksualaca (pretpostavljam da se ovo odnosi samo na muške homo, ne i na ženske), i ja predložio odlazak kod stručnog lica.
gedza.73 gedza.73 16:49 28.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Ovo skoro sigurno nije tačno, a sasvim sigurno nije tipično. Male sredine su daleko zajebanije za život bilo kome ko na neki način strči

kad zagusti, kad stvarno zagusti i nekome se ne daj bože desi neka nesreća tu većina pomaže.

što se proslavio velikosrpskim nacizmom što uključuje tabanje pedera uz dizanje ručice u hajl hitler pozdrav, dok na kraju nije došao do samospoznaje da je gej, to jest transvestit.

ima i zanimljivije. Mafijaš koga žena uhvatila sa dečkom.
Ja sam lepo pitao moju (ispravio da neko ne kaže kako mi je žena 'svojina') šta bi joj bilo draže. da me na'vata sa dečkom ili sa devojkom.

nadam se da znaš kako su partizani u Komiži streljali homoseksualca baš zbog toga što je održavao vezu sa saborcima?
i da su homoseksualnost uveli u krivično pravo?
Progoni homoseksualaca nastavljeni su i posle Drugog svetskog rata, posebno u periodu od 1948. do 60-ih. Postoje brojna svedočenja o hapšenjima, proganjanima i zatvaranjima.

Godine 1959. zakonodavci su i zvanično kriminalizovali homoseksualnost. Homoseksualni čin, i to samo muški homoseksualni odnos (na lezbijski seks se nije gledalo kao na seksualni čin već kao bludnu radnju koja podleže “samo” prekršajnoj prijavi), se po tom Krivičnom zakonu SFRJ, član 186. stav 2, kažnjavao zatvorom u trajanju od jedne godine

srdjan.pajic
Zato tu ljudi gledaju da što pre uteknu odatle i potraže spas u velikim gradovima, gde, ako baš ne nađu srodnu dušu

mada ima i toga.

ova diskusija, po meni, nije pro i anti gej, nego kako lako se lako sklizne u etiketiranje i diskriminaciju drugih.

bar na svakom ćođku šikaniraju tako što ga zovu Milunka, i misle da je to njemu ok.

uf ne znaš ti kakvih sve ima nadimaka. poenta da niko u selu nije prebio nekoga što je peder. evo sad sam se setio još jednog momka (baš ok lik) koji je otišao u inostranstvo. al' ga se otac nije odrek'o.


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:57 28.02.2020

Re: ...

nadam se da znaš kako su partizani u Komiži streljali homoseksualca baš zbog toga što je održavao vezu sa saborcima?
i da su homoseksualnost uveli u krivično pravo?


Naravno da znam, pa nismo mi bili manje primitivna sredina pre 60 godina nego sad.

Sećaš se one prve gej parade u Beogradu, kad su divljaci (ovi hučijevi, sa tegobama) namrtvo olešili one gejeve koji su izašli na ulicu da se prošetaju, i da traže kao neka svoja prava. Posle se i sa policijom makljali, onaj neki murkan potegao kalašnjikova i pucao u vazduh kad su ga opkolili (ne gejevi, nego ovi batinaši). A vidi sad: gej parada više nije ni neka vest, Obradović i Vacić se možda malo dure, ovi iz Levijatana udare ekstra set na kosom benču, huči trabunja o svojim ugroženim pravima, i gotovo. A da su se tu uvek pitali 'domaćini', i poštovala njihova ljudska prava da se osećaju bolesno kad god maštaju o homoseksualnom ljubavnom činu, te shodno tome očekuju da pederi imaju biti van njihovog vidokruga, ja mislim da sigurno ne bi bilo ništa bolje nego za vreme komunjara, a i pre njih, valjda.

hoochie coochie man hoochie coochie man 16:59 28.02.2020

Re: ...

Niko nije bio brži i uporniji od hučija u postavljanju medicinske dijagnoze svakom kome se ne povraća na reč Jugoslavija, partizani, ili nedajbože Tito

To da, ali to je naučno dokazano, zdrav ne može ne povraćati na to.

:)
gedza.73 gedza.73 16:59 28.02.2020

Re: ...

Sećaš se one prve gej parade u Beogradu, kad su divljaci

sećam se. i jeste bilo strašno.

jbt ako mi žena uđe u pretragu
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:01 28.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Niko nije bio brži i uporniji od hučija u postavljanju medicinske dijagnoze svakom kome se ne povraća na reč Jugoslavija, partizani, ili nedajbože Tito

To da, ali to je naučno dokazano, zdrav ne može ne povraćati na to.

:)


Da, to ti je kao ona brajina nauka koju propagiraju gole dekice na youtube klipovima, dok zatežu mišić.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:06 28.02.2020

Re: ...

sećam se. i jeste bilo strašno.


I to je obišlo svet - mene su ovde mnogo godina kasnije spopali neki gejevi (hteli da dođu u Beograd, pa me pitali šta mislim da li je sigurno), i pomenuli taj događaj, videli na cnn-u. Nisam imao druge do da ih podsetim na to šta su oni radili crncima i indijancima, a i nas su isto tako bombardovali kao da smo svi neki, božemeoprosti, gejevi, pa da im je bolje da u Srbiju ne dolaze, inače ćemo morati hučija slobodu i njegove batinaše da zaključavamo u podrum.
gedza.73 gedza.73 17:09 28.02.2020

Re: ...

pa da im je bolje da u Srbiju ne dolaze, inače ćemo morati hučija slobodu i njegove batinaše da zaključavamo u podrum.

tu grešiš. Niti je Huči koga prebio, niti su 'njegovi batinaši' (Huči je opozicija, nije SPS i miloševićevac) koga prebili nego je država organizovala prebijanje.
kao što je danas 'organizovala' drugi pristup.

edit
i da su Hučijevi pobedili mi bismo danas bili bliži svetu
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:16 28.02.2020

Re: ...

je homoseksualnost na ovim prostorima prestala da bude krivično gonjena (ako sam dobro upotrebio pravnu kvalifikaciju)


Dekriminalizovana/legalizovana.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:20 28.02.2020

Re: ...

Niti je Huči koga prebio, niti su 'njegovi batinaši' (Huči je opozicija, nije SPS i


Mislim na hučijeve istomišljenike, koji bi, da čitajuj ovaj blog i njegovo izlaganje, bili veoma srećni što ih zastupa takav jedan teoretičar, oduševljeno klimali glavama i lupali preporuke u znak odobravanja, posle išli na štajgu da umlate nekog pedera.

i da su Hučijevi pobedili mi bismo danas bili bliži svetu


Dobro, ovo je sasvim neosnovana spekulacija. Ne znam kako od nekog ko je bio u stanju da šeni SSovcima uz čizmu može da se očekuje da posle rata organizuje svetlu budućnost za sve nas. Osim toga, i njihovi šefovi, nacisti, su se itekako proslavili sa time da su i homoseksualce davili plinom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:23 28.02.2020

Re: ...

tu grešiš. Niti je Huči koga prebio, niti su 'njegovi batinaši' (


Ovo me podsetilo na slučaj onog nekog od vrhovnih nacista, kad su mu sudili za zločine protiv čovečnosti, pa se on vadio kako nije lično ubio nijednog Jevreja. Čovek se samo borio za prava i slobodu izražavanja svojih kolega i sledbenika nacista.

Ne mislim da je huči nacista, nego samo kažem da nastupa sa sličnih pozicija.
gedza.73 gedza.73 17:32 28.02.2020

Re: ...

Dobro, ovo je sasvim neosnovana spekulacija.

mislim na devedesete. najzadrtija, najnetoleratnija politička opcija koja nije bila sklona promenama je bila, uslovno, SPS strana sa višedecenijskim kontinuitetom. Koja je između ostalog na talasu (Huči je bio sa druge strane barikada)
ko je bio u stanju da šeni SSovcima uz čizmu

stranih plaćenika, izdajnika, saradnika okupatroa i antisvojestkog raspoloženja dobila većinom prve izbore. Što se tiče šenjenja sa jedne strane si imao one koji su šeneli Sovjetima, sa druge svi ostali. Neki od svih ostalih jesu šeneli sa SSovcima a neki i nisu. To im nije pomoglo u odbrani od ovih sovjetšenatora kojima su svi osim njih bili isti. Neprijatelji.

Ta netolerancija se pominje u mnogim sociološkim istraživanjima kao srž netrpeljivosti koje postoje u postkomunističkim društvima.


njihovi šefovi, nacisti su se itekako proslavili sa time da su i homoseksualce davili plinom.

Holivud promoviše društvo u kome se deca koja nisu po PS-u zdrava ubijaju.

al su bili 'Gay-friendly'

Neki od tih visokih SS funkcionera su bili homoseksualci.
gedza.73 gedza.73 17:37 28.02.2020

Re: ...

Ovo me podestilo na slučaj onog nekog od vrhovnih nacista, kad su mu sudili za zločine protiv čovečnosti, pa se on vadio kako nije lično ubio nijednog Jevreja. Čovek se samo borio sa prava i slobodu izražavanja svojih kolega i sledbenika nacista.

Mislim da isto postoje analize da li je moralno i etički koristiti naučna saznanja do kojih su došli nacisti tokom istraživanja nad živim ljudima u svojim logorima.
Pa tu ima podugačak spisak IBM, Bayern, NASA ...

Valjda su testirali padobrane tako što su prvo izbacivali ljude iz aviona na različitim visinama kako bi saznali šta se dešava sa unutrašnjim organima. U jednom ruskom filmu (i verujem kako je to sigurno istina) su testirali čizme tako što su logoraše terali da danima idu po stazi nasutoj kamenjem. Od bosih do onih sa različitim modelima čizmama
Japanci su bili posebno surovi.
maksa83 maksa83 17:49 28.02.2020

Re: ...

Što se tiče šenjenja sa jedne strane si imao one koji su šeneli Sovjetima, sa druge svi ostali

Samo da primetim da sad ti "svi ostali" šene neostaljinizmu oličenom u Putinu.

Moraš shvatiš (što ne znači nužno da ćeš da shvatiš, verovatno nećeš) da je ovde uvek sve isti kurac, da ni komunisti ni Titoisti kao pojava nisu doleteli jedne noći sa Marsa i Neptuna, nego da su ovde sve vreme, i da će se samo ispoljavati ovako ili onako.

gedza.73 gedza.73 18:00 28.02.2020

Re: ...

Samo da primetim da sad ti "svi ostali" šene neostaljinizmu oličenom u Putinu.

'stariji brat'. 'videćete vi kad on dođe'. al' isto tako ih osuđuju ovi drugi kojima je do juče zapadna Evropa bila bauk sa svim buržoaskim vrednostima i tekovinama.

da ni komunisti ni Titoisti kao pojava nisu doleteli jedne noći sa Marsa i Neptuna, nego da su ovde sve vreme

nisu. nego su pobedili socijaldemokrate u svojim redovima. što pobedili, što pobili. praktično monopolizovali levičarsku ideju.

da je ovde uvek sve isti kurac

nisi u pravu. jer da je isti kurac ne bi pre rata ljudi išli u Evropu na školovanje, ne bi nam zakoni bili kako tako usklađivani sa evropskim, ne bi politička, kulturna, ekonomska, naučna elita bila u relativno tesnoj vezi sa evropskom.

pogledaj samo kad je i kako došlo do pogoršanja francusko-srpskih odnosa.
Tito i komunisti su doleteli, kako kažeš, po sovjetskom zadatku da ovaj prostor ne pripadne francuskom imperijalizmu... i uspeli su.

to ne znači nužno da ćeš da shvatiš, verovatno nećeš

ako su se u doba razvoja, stvaranja Srbije makljali razni pokreti sa političarima i vođama tokom XIX i početkom XX veka kako onda da u drugoj polovini XX veka na istom prostoru u istom nacionalnom korpusu ne postoji ni jedan jedini ozbiljniji pokret, politička partija, udruženje građana koji bi se suprostavili vladajućoj partijskoj oligarhiji. ko je od srpskih prvaka vladao neprekidno 35 godina? koga su progalsili za doživotnog vođu?

zato ne shvatam tu vrstu regresije.
maksa83 maksa83 18:16 28.02.2020

Re: ...

'stariji brat'. 'videćete vi kad on dođe'. al' isto tako ih osuđuju ovi drugi kojima je do juče zapadna Evropa bila bauk sa svim buržoaskim vrednostima i tekovinama.

Stvarno? Ja ne primećujem te druge. Šta su to, neki komunisti, levičari? Koji to? Gde? Tvrdim da to ne postoji.

nisi u pravu. jer da je isti kurac ne bi pre rata ljudi išli u Evropu na školovanje, ne bi nam zakoni bili kako tako usklađivani sa evropskim, ne bi politička, kulturna, ekonomska, naučna elita bila u relativno tesnoj vezi sa evropskom.

Ta veza je tada bila natezanje isto kao i sada.

Meni je ovo bio vrlo zanimljiv članak: Smeh i šala ruskih ambasadora.

Zanimljiv momenat odande, pazi ovo:

Rusija joj je pronalazila ono mesto koje je odgovaralo njenim strateškim interesima. Štićeniku su konzuli, ambasadori i vojni izaslanici jasno stavljali do znanja da mora da sluša, ali ni Knez Miloš nije hteo da dozvoli, kako je vikao, „da svaki Rus drma Srbijom“. Knez Mihailo je zaveo dvorski protokol upravo da mu ruski konzul ne bi upadao bez najave kada bi mu se prohtelo, a ukoliko bi bio ljut, u besu i sa vikom, treskao bi vratima kneževog kabineta.


pogledaj samo kad je i kako došlo do pogoršanja francusko-srpskih odnosa.
Tito i komunisti su doleteli, kako kažeš, po zadatku da ovaj prostor ne pripadne francuskom imperijalizmu... i uspeli su.

... da ne pripadne ni ruskom imperijalizmu.

Inače, naši su se odavde školovali na zapadu i tokom SFRJ.
gedza.73 gedza.73 18:41 28.02.2020

Re: ...

Šta su to, neki komunisti, levičari? Koji ti? Gde? Tvrdim da to ne postoji.

Latinka Perović, Borka Pavićević, Sonja Biserko, Mića Megatrend...
ima ih kolko voleš.

... da ne pripadne ni ruskom imperijalizmu.

oni se od svog stvaranja bore da pripadnu sovjetskom imperijalizmu i na svakom kongresu su to potvrđivali. Ne samo odlukama već i delom. oni su se borili za sovjetske interese, oni su u ustanak ušli navodeći interese SSSR-a i Staljina. Nisu rekli za 'Otadžbinu' nego za 'Sovjetski Savez, Crvenu Armiju i Staljina'
a kad je Doživotni video kako će da najebe, pošto je već učestvovao u masovnim elminiacijama saboraca, tek mu onda pala na pamet ideja 'nezavisnosti'.
skoro sam napisao kako je u istoj ćeliji zatvorske dane provodio čovek koji je malo nakon rata pričao protiv Staljina i čovek koji se četres osme opredelio za Staljina.

Inače, naši su se odavde školovali na zapadu i tokom SFRJ.

inače su se skoro svi predratni rukovodioci iz vrha partije školovali na političkim moskovskim školama... čuj školama... kursevima i obukama.

kad napišeš ovako deluje da si u pravu. samo ako dodaš da nijedna komunistička država nije mogla da živi izdvojeno bez 'kapitalističkih inovacija' onda malo menja sliku što su se školovali. ako uvedeš još jedan nivo partijske podobnosti (naravno ne uvek i ne u svakoj prilici) onda vidiš još jedno usporavanje u odnosu na predratnu Srbiju

Knez Mihailo je zaveo dvorski protokol upravo da mu ruski konzul ne bi upadao bez najave kada bi mu se prohtelo

Srbija je stvorena od jednog pašaluka. Još uvek nije bila država u pravom smilsu te reči.

pošto vidim da i dalje svi stojimo na istim pozicijama samo da dodam jednu malu, ne baš i nebitnu razliku. SFRJ je bila država u krugu država koje su imale Čaušeskog, Brežnjeva, Hruščova, Honekera... koliko znaš evropskih demokratija koje su imale predsednika tri decenije? ili jednu, jedinu partiju na vlasti četiri decenije?

u SFRJ je bila nemoguća afera Votergejt ali je bilo sasvim moguće da svako cinkari svakog. To je neka bazna razlika u uređenjima.

iz jednog dobiješ ovo danas iz drugog dobiješ... svašta nešto.
maksa83 maksa83 18:57 28.02.2020

Re: ...

SFRJ je bila država u krugu država koje su imale Čaušeskog, Brežnjeva, Hruščova, Honekera... koliko znaš evropskih demokratija koje su imale predsednika tri decenije? ili jednu, jedinu partiju na vlasti četiri decenije?

u SFRJ je bila nemoguća afera Votergejt ali je bilo sasvim moguće da svako cinkari svakog. To je neka bazna razlika u uređenjima.

iz jednog dobiješ ovo danas iz drugog dobiješ... svašta nešto.

I pedeseti put - i te sa Brežnjevom, Čaušeskuom, Honekerom su isto imale ustrojstva u kojima je bilo moguće da svako cinkari nekog drugog, pa je iz njih ispalo nešto drugo kada se taj sistem raspao, a kod nas opet nešto treće. Ovde si Imao Tita, pa Slobu (koji je menjao funkcije ali je imao de facto moć), pa neku pauzicu, pa sad opet imaš Tita/Slobu koji menja funkcije ali de facto drži moć + raju koja to zguta bez velikih problema. U Rumuniji si imao Čaušeskua i Sekuritatea i sva sranja ali nemaš raju koja bi zgutala sledećeg Čaušeskua, nego svako malo 200-300 iljada duša na ulici koja nekom hoće da jebe majku. U Albaniji si imao i komunizam i Enver Hodžu a sad sa verovatnoćom 0.8 progonizram da ne znaš kako im se zove Predsednik (ne, nije Edi Rama, on je Premijer), a nećeš znati ni ime njihovog sledećeg predsednika. Susjede da ne pominjem.
gedza.73 gedza.73 19:11 28.02.2020

Re: ...

I pedeseti put - i te sa Brežnjevom, Čaušeskuom, Honekerom su isto imale ustrojstva u kojima je bilo moguće da svako cinkari nekog drugog, pa je iz njih ispalo nešto drugo

pogledaj bugarski dokumentarac.

manje, više presek stanja
nisam ja izmislio izraz 'postkomunistička društva'.

da ne znaš kako im se zove Predsednik (ne, nije Edi Rama, on je Premijer), a nećeš znati ni ime njihovog sledećeg predsednika

to isto kažem ja i za nas. svi znaju kako je Tito bio sve i svja al' skoro niko ne zna predsednike evropskih država.

Ovde si Imao Tita, pa Slobu (koji je menjao funkcije ali je imao de facto moć), pa neku pauzicu, pa sad opet imaš Tita/Slobu koji menja funkcije ali de facto drži moć + raju koja to zguta bez velikih problema

pa kad smo bili u limbu dok su ostale zemlje išle napred mi ponovo krećemo sa početnih pozicija.
A još umesto ondašnjih opozicionih intelektualaca imaš jednog Vuka Jeremića kao alternativu. to je decenijska selekcija iznela

dobar onaj tekst iz Danas-a.

kada su 1867. na Etnografskoj izložbi Slovena u Moskvi ruski lideri panslovena predložili da svi slovenski narodi prihvate ruski kao svoj književni jezik. Česi su nejasno odgovorili, Bugari su se potpuno saglasili, a Srbi su jedini potpuno i jasno odbacili taj predlog.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 28.02.2020

Re: ...

vidim izogovaraste me.
A ja za to vreme gasio vatru kod komšinice (nemojte da ste bezobrazni, pravu vatru (da li je ovo polkorektna šala?)) planuo aspirator a ni ona ni ja nemamo pp aparat, dok ne stigoše vatrogasci tri ćebeta sam joj shebao.
Sutra ujutru ga kupujem, onaj najveći.

A sad, kad sam se opravdao, idem da čitam šta ste pisali.
maksa83 maksa83 19:25 28.02.2020

Re: ...

pa kad smo bili u limbu dok su ostale zemlje išle napred mi ponovo krećemo sa početnih pozicija.

Taj limbo je bio naš izbor, to je ono što pokušavam da kažem sve vreme. Nismo mi tu dospeli slučajno, niti je postojao neki specijalan strain komunizma koji je nas sjebao k'o koronavirus a ostali to preležali ko kijavičicu. Imamo inherentno istorijski slab imunitet na te stvari. Vučić je Milan Stojadinović, samo tupava nekvalitetna varijjanta naručena s aliekspresa.
dobar onaj tekst iz Danas-a.

Odličan, ja se mislim da nabavim onu knjigu koju pominje - Uspomene balkanskog diplomate. Zamal' da pre neki dan kupim "Istina o mom životu" Đorđa Karađorćevića al' imam moratorijum na unošene papirnih knjiga u kuću (realno nemam ih gde, već stoje u 2 reda po polici, prednji i zadnji, zato je Kindle keva - možeš da gomilaš a da niko ne zna, pošto ne ugrožava živote ukućana i ne moraš da se boriš sa zakonim fizike) + realno ne znam kad bih stigao da je čitam, mada me ovo poslednje istorijski slabo zaustavljalo u gomilanju.
gedza.73 gedza.73 19:34 28.02.2020

Re: ...

Taj limbo je bio naš izbor, to je ono što pokušavam da kažem sve vreme. Nismo mi tu dospeli slučajno, niti je postojao neki specijalan strain komunizma koji je nas sjebao k'o koronavirus a ostali to preležali ko kijavičicu

po meni nismo mi ništa posebniji od drugih. čak je bilo bolje da je bio rigidniji sistem umesto onog dijetalnog sa malo masti. nagrabusile bi dve generacije i teraj dalje.
opet, moje mišljenje, da je bio drugačiji posleratni politički život nikada jedan Slobodan Milošević ne bi bio političar od koga bi nešto zavisilo. A Vučić bi možda stvarno bio dobar trgovac u nekoj gvožđari.
Da je bilo drugačije privredno i ekonomsko uređenje više bi bilo s ljudi koji ne bi zavisili od dobre volje vlasti (ili direkotra državnih preduzeća) pa samim tim bi nam izbori bili drugačiji a onda bi drugačija bila i sadašnjost.


Mikloš Biro HOMO POSTCOMMUNISTICUS
mala knjižica. ako ti ikad dođe pod ruku. ima par istraživanja gde u jednom (početak devedesetih) ispitivanju isti ispitanici daju protivrečne odgovore

tekst iz Danas-a
članak
zbunjujuće ocene sadašnjosti u Poljskoj, gde čak 31 odsto građana misli da se ranije (u komunizmu), živelo bolje

al' imam moratorijum na unošene papirnih knjiga u kuću

jedno vreme dete, žena, ranac i ja po sajmovima knjiga
neumoran neumoran 19:38 28.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
tu grešiš. Niti je Huči koga prebio, niti su 'njegovi batinaši' (


Ovo me podestilo na slučaj onog nekog od vrhovnih nacista, kad su mu sudili za zločine protiv čovečnosti, pa se on vadio kako nije lično ubio nijednog Jevreja. Čovek se samo borio sa prava i slobodu izražavanja svojih kolega i sledbenika nacista.

Ne mislim da je huči nacista, nego samo kažem da nastupa sa sličnih pozicija.

Gluposti!
neumoran neumoran 19:42 28.02.2020

Re: ...

maksa83
Što se tiče šenjenja sa jedne strane si imao one koji su šeneli Sovjetima, sa druge svi ostali

Samo da primetim da sad ti "svi ostali" šene neostaljinizmu oličenom u Putinu.

Moraš shvatiš (što ne znači nužno da ćeš da shvatiš, verovatno nećeš) da je ovde uvek sve isti kurac, da ni komunisti ni Titoisti kao pojava nisu doleteli jedne noći sa Marsa i Neptuna, nego da su ovde sve vreme, i da će se samo ispoljavati ovako ili onako.


Uaaaaa komunisti i titoisti - odakle god da su doleteli!
Usput - ja ne šenim nikome, ali mislim da je pojava Putina prava stvar. Još kada se udruži sa Trumpom, pogotovo.
maksa83 maksa83 19:45 28.02.2020

Re: ...

Uaaaaa komunisti i titoisti - odakle god da su doleteli!
Usput - ja ne šenim nikome, ali mislim da je pojava Putina prava stvar. Još kada se udruži sa Trumpom, pogotovo.

Hvala na ilustraciji.

Kao što rekoh, samo će se ispoljavati ovako ili onako. I biće ubeđeni da su nešto drugo.
neumoran neumoran 19:53 28.02.2020

Re: ...

gedza.73
...

u SFRJ je bila nemoguća afera Votergejt ali je bilo sasvim moguće da svako cinkari svakog. To je neka bazna razlika u uređenjima.

iz jednog dobiješ ovo danas iz drugog dobiješ... svašta nešto.

Da, jebote!
Neku godinu pre 90., ja na Tari dolutam do druga Titove vile.
Pitam druga koji tamo 'radi', koliko puta je drug Tito bio u toj vili?
Kaže drug - ni jednom.
Kako to?
Pa lako. Lokalna kalakurcija drugova je tu napravila svoje jebalište gde su se družili sa svojim drugaricama.
A što se tiče finansija, nije bio nikakav problem - samo se navede u budžetu da je 'za vikendicu Druga Tite' - i tovari do jaja.
Niko ne sme ni da pita, a kamoli da proverava troškove.
Gamad!
Pa bili sa Merkura ili Marsa.
Ali - ima drugova i danas, koji misle da je taj period bio baš do jaja - jer su deca išla u školu i imali izviđače i gorane.
Za razliku od malih Engleza, Francuza i Lihtenštajnijanaca.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana