Astronomija| Biz| Ekologija| Energetika| Istorija

D Day

Srđan Fuchs RSS / 02.03.2020. u 05:19

Đe ste, suknjice srbske?

Ima l' bedaka? Nema!

*liveudpate2 - Čitam danas da su potvrđeni novi slučaji korone u Srbiji. I ništa drugo... Ko su slučajevi? Odakle su došli u Srbiju? Kako su se zarazili? Stanje sa medijima u jako pogođenim zemljama je da obaveštavaju građane ko su slučajevi, gde su se zarazili? Da se klone mesta potencijalne erupcije zaraze. Otkazaju se putovanja putnika iz zemalja visokog rizika.

 Takođe, koliko razumem, u zemlji postoji jedan centar, brojem -1 gde ljudi treba da se jave ako posumnjaju da nose virus. Jedan centar. Dakle ako je iz Vlasotince il' Vranje, treba da umre ili zarazi celu zemlju dok stigne do Beeograd? Ludilo mozga.



Komentari (410)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:56 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz

a iskreno me čudi.. nisi glup čovjek.. da si mogao povjerovati da ti bolje stojiš od svojih roditelja.. u bilo kom relativnom smislu..
osim ako nisi neki nardo diler a oni bili ljudi činovnici.. onda da..
činovnik sad i onda u svakom uporedivom smislu sada stoji mnogo, ogromno mnogo, lošije


Pazi, nisi u pravu.
Oni nisu imali nekretnine u vlasništvu, imali su firmin stan. Ja imam svoje nekretnine. Ono što ja, u materijalnom pogledu, mogu da pružim mojoj deci, sestra i ja smo mogli samo da sanjamo.
Ok, oni su radili u prosveti i zdravstvu, sa 7. i 6. stepenom stručne spreme. Supruga i ja sa 7. smo u privatnom sektoru.
Danas svoje znanje, ukoliko ga poseduješ, možeš mnogo više da naplatiš. Onda to nije bio slučaj, jebala uravnilovka. Dobar profesor, loš profesor, dobar lekar, loš lekara, dobar inženjer, loš inženjer, isti qratz - plata im jednaka i bez mogućnosti da se otisnu u privatluk. Danas nudiš, prodaješ, rizikuješ, dobijaš, gubiš...
Na njihovoj strani je bila jedino sigurnost. Radio, ne radio, svira ti radio i u 15 h sve ostavljaš i ideš kući.


pa to ti pričam.. porediš neuporedivo..
da ti i žena sada radite kao prosvjetni radnici jedva biste kraj s krajem sastavljali..
to šta su oni onda vama mogli priuštiti i šta ti možeš danas djeci to zaboravi, to je prosto napredak protokom vremena..
nije fer poređenje..

no djelom jesi u pravu, u smislu da je onaj sistem bio ne samo bogatiji nego i mnogo mnogo ravnopravniji..
pa tako naravno ima primjera da je danas nekom i realno i apsolutno mnogo bolje nego njegovim roditeljima..
nisam bap sasvim sigurna da je to sve tako dobro..
uravnilovka ne..
ali malo više jednakosti ne bi škodilo
pa da ne mora baš taj profesor da krepa od gladi
mada ok, mi smo prosto toliko osiromašili da čak i da vratiš ravnomjernost raspodjele na odnašnju profa bi opet ostao pomalo gladan
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:05 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
Bojim se da Paja ima malog sredoja, dizvinete i ti i Pajic, za tu teksasku sortu..

Nisi videla Teksašanina na čikaškoj zimi. To se skvrči ko kikiriki i misli da je došao Sudnji Dan.


Sad kad rece, ne secam se koja je savezna drzava bila, neka srednje zapadna valjda - kad su oni englezi iz top gira napisali na autu gej je okej pa fasovali 30 hamera 120 naoruzanih kauboja i ponekog kera, rotvajlera ili tako neku glavatu miroljubivu sortu..

Pa je palo brzo pranje auta od parola.
floki floki 18:08 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
floki
newimprovedtadejus

te i neću..
a ti me zaobiđi, ne bilo ti zapobjeđeno, sa svojim gospodskim manirom


немам ти ја баш неке господске манире, босански дођош у бачкој, тако да те некад можда заобиђем, некад не, како ми буде ћеф у том тренутку, јавни простор, шта ћеш


a ne vadi se na bosanštinu..
to nije bosanski manir da se pokušava starijoj ženi začepiti usta i to tako agresivno..
izvinićeš..
a bogami ni ostatak tvog manira da dođeš na blog skoro isključivo da bi pripovjedio o poslednjoj kupljenoj kući, autu ili ljetovanju/zimovanju, ni to bogami nisi iz Bosne donjeo..
to je tvoje lično..
al što kažeš blog je šareno mjesto pa i za takav degenirzam ima mjesta..


ма не вадим се ја на босну тетка, него на ове бачване, од њих тако научио

за све си ово горе у праву (углавном тролујем овде глупостима) осим за
зачепљавање уста - у твом случају је то ионако немогуће, била жена ти или мушко или нешто треће, пето, десето

а и да је могуће ја то не бих радио, пиши брате сестро тетка шта ти је воља, баш ме брига, широко ти поље, мене нико не бије по ушима да морам да читам и добро је док је тако
neumoran neumoran 18:13 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
floki
newimprovedtadejus

te i neću..
a ti me zaobiđi, ne bilo ti zapobjeđeno, sa svojim gospodskim manirom


немам ти ја баш неке господске манире, босански дођош у бачкој, тако да те некад можда заобиђем, некад не, како ми буде ћеф у том тренутку, јавни простор, шта ћеш


a ne vadi se na bosanštinu..
to nije bosanski manir da se pokušava starijoj ženi začepiti usta i to tako agresivno..
izvinićeš...

Čekaj!
Otkud to da si ti starija žena?!
maksa83 maksa83 18:14 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

kad su oni englezi iz top gira napisali na autu gej je okej

Jedina epizoda koju pamtim (nisam car freak pa ne pratim serijal) je ona kad Clarkson ode u (valjda beše) Finsku i tamo upiše neki kurs napredne vožnje po ledenim uslovima, i vozi tako on taj kurs i pogleda pored sebe i kaže "upravo me je pretekla dvanaestogodišnja devojčica".
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:17 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

floki
newimprovedtadejus
floki
newimprovedtadejus

te i neću..
a ti me zaobiđi, ne bilo ti zapobjeđeno, sa svojim gospodskim manirom


немам ти ја баш неке господске манире, босански дођош у бачкој, тако да те некад можда заобиђем, некад не, како ми буде ћеф у том тренутку, јавни простор, шта ћеш


a ne vadi se na bosanštinu..
to nije bosanski manir da se pokušava starijoj ženi začepiti usta i to tako agresivno..
izvinićeš..
a bogami ni ostatak tvog manira da dođeš na blog skoro isključivo da bi pripovjedio o poslednjoj kupljenoj kući, autu ili ljetovanju/zimovanju, ni to bogami nisi iz Bosne donjeo..
to je tvoje lično..
al što kažeš blog je šareno mjesto pa i za takav degenirzam ima mjesta..


ма не вадим се ја на босну тетка, него на ове бачване, од њих тако научио

за све си ово горе у праву (углавном тролујем овде глупостима) осим за
зачепљавање уста - у твом случају је то ионако немогуће, била жена ти или мушко или нешто треће, пето, десето

а и да је могуће ја то не бих радио, пиши брате сестро тетка шта ти је воља, баш ме брига, широко ти поље, мене нико не бије по ушима да морам да читам и добро је док је тако


e u Bačkoj je još manje manir da se ženama poručuje (i opet, sa takvom upornošću) da više nisu za jebanje pa prema tome nek ćute..
oladi leba ti..
baš je mučno za čitanje..
ne znam kako da ti kažem pa da dopre..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:20 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

neumoran
newimprovedtadejus
floki
newimprovedtadejus

te i neću..
a ti me zaobiđi, ne bilo ti zapobjeđeno, sa svojim gospodskim manirom


немам ти ја баш неке господске манире, босански дођош у бачкој, тако да те некад можда заобиђем, некад не, како ми буде ћеф у том тренутку, јавни простор, шта ћеш


a ne vadi se na bosanštinu..
to nije bosanski manir da se pokušava starijoj ženi začepiti usta i to tako agresivno..
izvinićeš...

Čekaj!
Otkud to da si ti starija žena?!


jel ima neka druga definicija tetke za koju ja ne znam?
floki floki 18:21 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

e u Bačkoj je još manje manir da se ženama poručuje (i opet, sa takvom upornošću) da više nisu za jebanje pa prema tome nek ćute..


ја ово нигде нисам рекао, опет се тетка сама са собом свађаш :)))
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:28 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Tako je uostalom i nastalo pola tih gradova po Koloradu tamo (Denver, Boulder), došli naseljenici i videli onu planinčinu i rekli "aujebote, ja ne mogu preko ovoga, aj nećemo dalje..." i svi se složili.


Svi, sem mormona. Ono su, bre, megaljudi, pregazili Stenovitu planinčugu ko da je Fruška gora (posle im se ukazalo da može i okolo preko Male Krsne i Vajominga da se prođe, ravnije je), i nastanili se u za život najgoroj mogućoj slanoj pustinji, tu bi i beduini pojeli svoje kamile, i otišli odatle u pizdu lepu materinu. Podigli hramove. E, oni nam čuvaju leđa.

Evo primer mog distributera, Adama: ima između sedmoro i triesdvoje dece, nije ni sam sasvim siguran oko tačnog broja, broj venčanih supruga je isto tako neprecizan otkad je to delegalizovano, ali, brate, trči one utramegamaratone, do Boga i nazad. Jednom nešto sjebao u kolenu pa ga operisali, pa on trčao, pa krenula infekcija, pa mu ugradili onu pumpu za antibiotike pravo u koleno, pa je i sa tim trčao... dobar ko panja, da si video samo kako me je ko dete ispitivao kad je ovaj moj libtardski nekrst ovde legalizovao marihuanu, mislio je da je to Smak Sveta, nije smeo 4 meseca da dođe ovamo da mi proda šaku kondenzatora, u strahu od toga kakva će ovde Sodoma i Gomora da ga zadese (on, kao čestiti mormon, ni kahvu ne pije, a kamo li opojne droge da kozumira, ali zato sve vreme zna se šta radi, i bez kontracepcije).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:41 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

floki
e u Bačkoj je još manje manir da se ženama poručuje (i opet, sa takvom upornošću) da više nisu za jebanje pa prema tome nek ćute..


ја ово нигде нисам рекао, опет се тетка сама са собом свађаш :)))


A šta tačno ti to meni govoriš kad mi se dvadeseti put obraćaš sa tetka i kako tačno treba da te zamolim da prestaneš?
maksa83 maksa83 18:46 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

(on, kao čestiti mormon, ni kahvu ne pije

Da, ne piju kafu, ne psuju i navodno su nepotkupljivi i zato su na ceni kao telohranitelji.

Inače to što ne piju kafu i ne psuju i povezani su ko creva je kažu bio jedan od uzroka propasti Novella (Provo, Utah, mormonska država gde su svi na položajima Mormoni). Pošto su suvereno zavladali lokalnim mrežama osamdesetih i ranih devedesetih počela je da ih pritiska konkurencija (Sun, Microsoft). To je dovelo dotle da je moralo i nešto novo da se pravi a što traži da nađeš nove ljude, međutim ispostavilo se da je to što u firimi nema kafe (i tačka!) bio šoustoper, jer realno, programer je jedan prost ugljovodonični oblik života koji je evoluirao metabolički tako da pretvara kafu u kod dakle nema kafe - nema koda (a nema ni života, pošto ako ne popijem kafu mošteubijem). I tako su imali problem da nađu programere, a Microsoft i Sun su imali kafe kolkovoliš, i sad se Novella slabo ko seća, osim u campfire pričama "e je l' se sećaš onda kad smo postavljali Novella...".
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:48 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe


Inače bi se iznenadio koliko među Akademicima ima kompletnih debila.

Nije da se nije mogla očekivati ovakva banalizacija.

E sad to što smo svi po malo ponosni na to vreme, jer svaka nacija ima nešto na šta je ponosna, što te ljude uglavnom ne smatramo budalama sve do momenta dok ne postane belodano koliko smo mi različiti od njih, to govori o nama nešto.

A ovakvih primera, da su se pojedinci odricali svega, da su žrtvovali sve, porodice, lagodan život, ličnu udobnost, bogatstvo, ima, bogufala, dosta, od Save, preko Dositeja, ovog Kovačevića, Milunke Savić.....i bogufala, malo ko ih smatra budalama.
predatortz predatortz 18:50 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

, i sad se Novella slabo ko seća


Da...
Novell, Lantastic... svašta se nekoć radilo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:53 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

eto ti junak junački istamburao dole šta je bilo, vratio oteto..
došao sad ovaj pa istamburao tebe..
kako sad ua nema pravde..

Aha, isto je kad ti vratiš svoje koje ti je neki silnik nekad oteo, i kad ti drugi silnik to ponovo otme?

Pa da, to je taj rezon koji pravdu zove tamo nekom pravdom.

Sve se uklapa.
neumoran neumoran 18:58 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
floki
newimprovedtadejus
floki
newimprovedtadejus

te i neću..
a ti me zaobiđi, ne bilo ti zapobjeđeno, sa svojim gospodskim manirom


немам ти ја баш неке господске манире, босански дођош у бачкој, тако да те некад можда заобиђем, некад не, како ми буде ћеф у том тренутку, јавни простор, шта ћеш


a ne vadi se na bosanštinu..
to nije bosanski manir da se pokušava starijoj ženi začepiti usta i to tako agresivno..
izvinićeš..
a bogami ni ostatak tvog manira da dođeš na blog skoro isključivo da bi pripovjedio o poslednjoj kupljenoj kući, autu ili ljetovanju/zimovanju, ni to bogami nisi iz Bosne donjeo..
to je tvoje lično..
al što kažeš blog je šareno mjesto pa i za takav degenirzam ima mjesta..


ма не вадим се ја на босну тетка, него на ове бачване, од њих тако научио

за све си ово горе у праву (углавном тролујем овде глупостима) осим за
зачепљавање уста - у твом случају је то ионако немогуће, била жена ти или мушко или нешто треће, пето, десето

а и да је могуће ја то не бих радио, пиши брате сестро тетка шта ти је воља, баш ме брига, широко ти поље, мене нико не бије по ушима да морам да читам и добро је док је тако


e u Bačkoj je još manje manir da se ženama poručuje (i opet, sa takvom upornošću) da više nisu za jebanje pa prema tome nek ćute..
oladi leba ti..
baš je mučno za čitanje..
ne znam kako da ti kažem pa da dopre..

Čekaj!
Molim pojašnjenje!
Tetke nisu za jebanje?!
Pa ja to nisam znao!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
(on, kao čestiti mormon, ni kahvu ne pije

Da, ne piju kafu, ne psuju i navodno su nepotkupljivi i zato su na ceni kao telohranitelji.

Inače to što ne piju kafu i ne psuju i povezani su ko creva je kažu bio jedan od uzroka propasti Novella (Provo, Utah, mormonska država gde su svi na položajima Mormoni). Pošto su suvereno zavladali lokalnim mrežama osamdesetih i ranih devedesetih počela je da ih pritiska konkurencija (Sun, Microsoft). To je dovelo dotle da je moralo i nešto novo da se pravi a što traži da nađeš nove ljude, međutim ispostavilo se da je to što u firimi nema kafe (i tačka!) bio šoustoper, jer realno, programer je jedan prost ugljovodonični oblik života koji je evoluirao metabolički tako da pretvara kafu u kod dakle , nema kafe - nema koda (a nema ni života, pošto ako ne popijem kafu mošteubijem). I tako su imali problem da nađu programere, a Microsoft i Sun su imali kafe kolkovoliš, i sad se Novella slabo ko seća, osim u campfire pričama "e je l' se sećaš onda kad smo postavljali Novella...".


Poučna priča, moraću da mu ispričam kad dođe sledeći put. Dovede on tako i svog šefa ponekad, isto neki uber mormon (Richardson nekad, sada Arrow, centrala za ove Zapadne Teritorije im je u Salt Lake City-ju), i onda moram da ih obojicu ne vodim na kafu kao dobar domaćin.

Ništa bre neće, ni čaj, ni rakijicu, samo vodu, negaziranu. Mada nisu stipse, vode oni mene na klopu kad su tu (odustao sam od ubeđivanja da je običaj da domaćin vodi na ručak, a ne gost).


maksa83 maksa83 18:59 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

A ovakvih primera, da su se pojedinci odricali svega, da su žrtvovali sve, porodice, lagodan život, ličnu udobnost, bogatstvo, ima, bogufala, dosta, od Save, preko Dositeja, ovog Kovačevića, Milunke Savić.....i bogufala, malo ko ih smatra budalama.

Jah, možda sam bio grub, možda je čoveku trebao neki Razlog, Razrešenje, Smisao, pa je pogibiju sina posvetio Lazaru i Milošu Obiliću i kako je on osvetio Kosovo (šta to uopšte znači? zaboga, mrtav je, nema ga, Kosovo je sada ono što je i tamo gde je). Možda se siroti čovek zapitao "čemu?" i onda očajan posegnuo za ezoteričnim objašnjenjima. Štagod njemu lično donosi mir, neka, ali nemoj od toga da praviš nacionalnu strategiju pošto je to - debilno.

A da Akademika budala ima više nego što bi očekivao i da se tamo dospe po ne sasvim akademskim kriterijumima, budi siguran. Tu ima mnogo više politike nego nauke.
predatortz predatortz 18:59 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Tetke nisu za jebanje?!
Pa ja to nisam znao!


Šta, jebo si tetku?!
floki floki 19:07 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus

A šta tačno ti to meni govoriš kad mi se dvadeseti put obraćaš sa tetka i kako tačno treba da te zamolim da prestaneš?


ма то је од тетка-савета, све врца мудрост около кад ти кренеш овде да се сама са собом свађаш (ака делиш памет шаком и капом)
нема везе са полом, годинама, педигреом, више са оном горепоменутом штиклом...

па лепо да питаш, ето како
gedza.73 gedza.73 19:07 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Emisija na N1. Kokan Mladenović i Emir Hadžihafizbegović .
i pričaju oni kako je nekad bilo sve lepo, razigrano, leptirići šarenići, jeftine Čehinje, Bitefi, Bemusi...
Kokan priča o Jugoslaviji, jugoslovenksom prostoru, isti narod, svi braća i sestre. na njega se nastavlja Emir
- stalno govorim ajmo ljudi prvo da budemo Bosanci, pa onda Srbi, Bošnjaci, Hrvati.
Mislim da ta bosanska ideja bosanske nacije postoji unutar, kako bih rekao, sva tri naroda koja žive u BiH i dalje pozivam da prvo budemo Bosanci.


uturi tuki Mladenoviću.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:10 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz
Tetke nisu za jebanje?!
Pa ja to nisam znao!


Šta, jebo si tetku?!


Aman, predatore, huči sav zanet i nadahnut priča o akademicima i nacionalnoj stategiji, a vas dvojica o jebanju tetki, pa, mislim, nije ni čudo što je Srbija tu gde jeste.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:11 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe


A da Akademika budala ima više nego što bi očekivao i da se tamo dospe po ne sasvim akademskim kriterijumima, budi siguran. Tu ima mnogo više politike nego nauke.

A ovo je izazvano onim mojim pominjanjem da se radi o akademiku, verujem.

To stoji tek da ne krene uobičajena priča kako samo napaljeni polusvet, hulje, "u nacionalizmu traže podlednje pribežište"

Mogao sam i o primerima kad otac samo što ne bije sina što se vratio sa fronta sumnnjajući da je dezertirao, o majci koja trojicu sahranjuje i priča o Srbiji, ali to su ili literarni primeri ili se radi tek o verovanju, priči, pa je lako relativizovati.

Mislio sam, konkretan čovek, nije polusvet, kad ono akademija postade tema.
maksa83 maksa83 19:15 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Mogao sam i o primerima kad otac samo što ne bije sina što se vratio sa fronta sumnnjajući da je dezertirao

A pa to je tek smrad, a rećiću ti i šta nije smrad - otac mog drugara koji je, kada mu je sin mobilisan i poslat da bude vozač u Vukovaru, sa 50-i-kusur godina otišao u dobrovoljce u istu jedinicu da bude tamo sa njim. Obojica su se sva sreća vratili živi. E, to je čovek, a ne taj tvoj što je hteo da bije sina.
predatortz predatortz 19:22 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

stalno govorim ajmo ljudi prvo da budemo Bosanci


To je vlažni san svih bošnjaka, kao građanska Bosna sačinjena od Bosanaca muslimana, katolika i pravoslavaca.
Inače, Hadžihafizbegović je veoma ljigav čovek i veliki srbomrzac.
Jebem mater svim onim koji ga ovde pozivaju, kao i onim koji mu daju na značaju gostujući sa njim u emisijama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:28 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

floki
newimprovedtadejus

A šta tačno ti to meni govoriš kad mi se dvadeseti put obraćaš sa tetka i kako tačno treba da te zamolim da prestaneš?


ма то је од тетка-савета, све врца мудрост около кад ти кренеш овде да се сама са собом свађаш (ака делиш памет шаком и капом)
нема везе са полом, годинама, педигреом, више са оном горепоменутом штиклом...

па лепо да питаш, ето како


ne vjerujem ti..nemam ništa protiv da misliš kako sam ja neviđeno glupa, pamet mi kratka a savjeti kretenski..
slobodno..
smeta mi da pokušavaš spustiti na konto pola i godina..
baš mi smeta
te po treći put molim da prestaneš..
a ti po svojoj savjesti
floki floki 19:36 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

ма нема тетка везе ни са полом ни годинама (баш мене брига јеси ли женско, мушко и колико си млада/стара, можда сам ја и старији од тебе)
а ти не веруј до судњег дана, миндеђ мени

ето, нећу више

neumoran neumoran 19:37 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
floki
newimprovedtadejus

A šta tačno ti to meni govoriš kad mi se dvadeseti put obraćaš sa tetka i kako tačno treba da te zamolim da prestaneš?


ма то је од тетка-савета, све врца мудрост около кад ти кренеш овде да се сама са собом свађаш (ака делиш памет шаком и капом)
нема везе са полом, годинама, педигреом, више са оном горепоменутом штиклом...

па лепо да питаш, ето како


ne vjerujem ti..nemam ništa protiv da misliš kako sam ja neviđeno glupa, pamet mi kratka a savjeti kretenski..
slobodno..
smeta mi da pokušavaš spustiti na konto pola i godina..
baš mi smeta
te po treći put molim da prestaneš..
a ti po svojoj savjesti

Pratio sam malo ovu prepisku - i mislim da nisi u pravu!
Istina, tetka i MILFača se često smatraju sinonimima u našem jeziku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:37 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe


A pa to je tek smrad

A trebao je i on?
Mislim iako je mator, bolestan, i bio u nekim prethodnim ratovima, dok je mogao?
Smrad, debil, čudan izbor reči za patriotizam.
vcucko vcucko 20:01 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
Ne postoji samo jedan svijet, I da, moja smb kolekcija jesen-zima '91. je doprinijela tome.

Izvini što ti rušim sneška, ali tome je mnogo više doprinelo kretanje cene nafte nego tvoja smb kolekcija.

Džabe i 200 dolara za barel, kad bi pjani car Boris prodao Sibir.
A od '99. ništa više nije bilo isto. Džabe poričeš (verujem i sam sebe).
vcucko vcucko 20:08 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

srdjan.pajic
evo da probam ja da prevedm za razumni dio tvrde struje..
dozvolili smo da nam ljudi kojima taj rat zaista jeste bio prilika za krađu bijele tehnike i useljavanje u nekretnine na boljoj lokaciji postanu vođe i krojači sudbine i našeg razumijevanja svijeta..
i sad se uporno držimo toga što su nam oni smislili..


To je to. I onda je zabavno kad ti ovi pioni krenu sa prodajom priče koju su i sami prethodno kupili, o tri naroda, religije, tinjajućim sukobima itd. Čoveče, zajebali ih lopovi i u rat gurnuli, mi (mislim na moje sugrađane u Srbiji) smo to masovno podržali, pa ih onda ostavili da se sami snalaze, kad su stvari krenule nizbrdo (ušao NATO da sredi stvar). Zato ja volim izraz koji koristi haški tribunal kad referencira to "događanje": organizovani zločinački poduhvat.

Naravno, to se sve zna, kao i to da je Srbija, kao država, ne samo to sve organizovala, pa podržavala i još deceniju posle skrivala ratne zločince (kojima se Preda ovde više puta zahvaljivao), a svako ko je hteo da zucne nešto o tome proglašavan je bio za izdajnika i stranog plaćenika u najmanju ruku.


Samo što tebi, od svega što si ovde nalupao, nekako uvek na um padne bela tehnika.

Priznaj da i tamo u Koloradi u mall-u obilaziš i pipkaš frižidere, veš i sudomašine. I da te to uzbuđuje.
vcucko vcucko 20:11 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
predatortz
Srbija po svoj prilici tome još nije blizu..


Kažu da nije ni blizu toga da vrati kredite iz tog perioda.


ma jok..
otada se mnogo ozbiljnijeg duga nakupilo..
bila je dužna oko 7 milijardi dolara 1999, sad je dužna oko 15 a prije tri godine je to bilo skoro 18..
što će reći da se stisne može da vrati milijardu godišnje bez neke veće frke..
al nije fora biti bez duga.. fora je znati šta raditi s parama..
mada fakat.. i to izgleda znaju.. samo ne baš za svačiji džep a raja masovno zagledana u memorandum

Khm...
Neće biti da je milijarda iz neke 1977. isto što i milijarda iz 2017.
Grenmas end frogs?
vcucko vcucko 20:13 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

apacherosepeacock


I pola Holivuda.. (blueberry hill)


gedza.73 gedza.73 21:24 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

skoro sam postavljao.



Meni su ruski engleski i indijski engleski lepši nego britanski engleski.



they thought I was tech support



kad bi pjani car Boris prodao Sibir.

nikako da razumem što je bolje kad Amerikanci postave Rusima Borisa Pijanog za predsednika al' nikako ne valja kad Rusi odaberu Trumpoa Amerikancima.
Čak mi Tramp najkoloritniji lik u poslednjih nekoliko generacija poprilično beživotnih američkih predsednika
vcucko vcucko 21:43 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

gedza.73

nikako da razumem što je bolje kad Amerikanci postave Rusima Borisa Pijanog za predsednika al' nikako ne valja kad Rusi odaberu Trumpoa Amerikancima.
Čak mi Tramp najkoloritniji lik u poslednjih nekoliko generacija poprilično beživotnih američkih predsednika

Najbolji i najuspešniji američki predsednik novijeg doba je bio glumac. I Trump je poslovno dobrim delom u šou biznisu.

Ima u senci ko da misli i da bude dosadan, za predsednika je bitno da bude zanimljiv. Buš stariji je bio dosadan, ali posle Regana pobedio bi i njegov konj, samo da je bio potpredsednik.

U zemlji koja uveliko živi od prodaje snova to je još kako bitno.
predatortz predatortz 21:48 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

nikako da razumem što je bolje kad Amerikanci postave Rusima Borisa Pijanog za predsednika al' nikako ne valja kad Rusi odaberu Trumpoa Amerikancima.


A bre, postavili im sposobnog čoveka i još se bune!
A oni birali onog retarda Buša, koji nema mozga ni u auto perionici da radi, ili Klintona koji zaskače ko neštrojen vepar po Beloj kući.
Ovaj, istina, izgleda malo debilno, ali tako izgleda i veliki procenat Amera.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:12 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

vcucko
srdjan.pajic
evo da probam ja da prevedm za razumni dio tvrde struje..
dozvolili smo da nam ljudi kojima taj rat zaista jeste bio prilika za krađu bijele tehnike i useljavanje u nekretnine na boljoj lokaciji postanu vođe i krojači sudbine i našeg razumijevanja svijeta..
i sad se uporno držimo toga što su nam oni smislili..


To je to. I onda je zabavno kad ti ovi pioni krenu sa prodajom priče koju su i sami prethodno kupili, o tri naroda, religije, tinjajućim sukobima itd. Čoveče, zajebali ih lopovi i u rat gurnuli, mi (mislim na moje sugrađane u Srbiji) smo to masovno podržali, pa ih onda ostavili da se sami snalaze, kad su stvari krenule nizbrdo (ušao NATO da sredi stvar). Zato ja volim izraz koji koristi haški tribunal kad referencira to "događanje": organizovani zločinački poduhvat.

Naravno, to se sve zna, kao i to da je Srbija, kao država, ne samo to sve organizovala, pa podržavala i još deceniju posle skrivala ratne zločince (kojima se Preda ovde više puta zahvaljivao), a svako ko je hteo da zucne nešto o tome proglašavan je bio za izdajnika i stranog plaćenika u najmanju ruku.





Samo što tebi, od svega što si ovde nalupao, nekako uvek na um padne bela tehnika.

Priznaj da i tamo u Koloradi u mall-u obilaziš i pipkaš frižidere, veš i sudomašine. I da te to uzbuđuje.


Pa frižideri i videorekorderi se pipkaju u prodavnici, a ne u kući komšije koga si prvo roknuo ili oterao.
gedza.73 gedza.73 22:54 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

bre, postavili im sposobnog čoveka i još se bune!
A oni birali onog retarda Buša, koji nema mozga ni u auto perionici da radi, ili Klintona koji zaskače ko neštrojen vepar po Beloj kući.

I Trump je poslovno dobrim delom u šou biznisu.


sva sreća da im Rusi otvorili oči inače kako su blentavi oni bi izabrali onu lujku samo zato što je navodni demokrata. Za vreme prošlog demokrate nobelovca pismejkera popljačkali po Bliskom istoku svaki muzej na koji su naišli i svaku bušotinu zamisli kako bi tek ludovali sa njom.





floki floki 23:03 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Za vreme prošlog demokrate nobelovca pismejkera popljačkali po Bliskom istoku svaki muzej na koji su naišli i svaku bušotinu zamisli kako bi tek ludovali sa njom.


а белу технику оставили? видиш шта су манири и цивилизација, по белу технику у продавницу, молим лепо
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:06 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

gedza.73
bre, postavili im sposobnog čoveka i još se bune!
A oni birali onog retarda Buša, koji nema mozga ni u auto perionici da radi, ili Klintona koji zaskače ko neštrojen vepar po Beloj kući.

I Trump je poslovno dobrim delom u šou biznisu.


sva sreća da im Rusi otvorili oči inači kako su blentavi oni bi izabrali onu lujku samo zato što je navodni demokrata. Za vreme prošlog demokrate nobelovca pismejkera popljačkali po Bliskom istoku svaki muzej na koji su naišli i svaku bušotinu zamisli kako bi tek ludovali sa njom.



Gedžo, ti kao pijanac koji je do malopre spavao za šankom, pa se odjednom probudio da i on kaže neku.
predatortz predatortz 23:07 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

floki
Za vreme prošlog demokrate nobelovca pismejkera popljačkali po Bliskom istoku svaki muzej na koji su naišli i svaku bušotinu zamisli kako bi tek ludovali sa njom.


а белу технику оставили? видиш шта су манири и цивилизација, по белу технику у продавницу, молим лепо


Nisu oni divljaci poput nas. Oni belu tehniku, kuće i ukućane rešavaju sa broda, raketama. To je gospoda, bre! Pritisne dugme i ode kuća, frižider, škola, deca...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:26 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Nisu oni divljaci poput nas.


Pa taman još da vam je neko brodove sa raketama dao.
gedza.73 gedza.73 23:40 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Gedžo, ti kao pijanac koji je do malopre spavao za šankom, pa se odjednom probudio da i on kaže neku

retko pijem, retko, al baš retko. a kad pijem samo se smejem i zajebavam.
a kad si ti već rek'o neku povodom Višeg Bića koje određuje ko je viđen a ko nije za bonbardovanje aj da prozborim i ja štogod.
vcucko vcucko 23:46 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

srdjan.pajic
Nisu oni divljaci poput nas.


Pa taman još da vam je neko brodove sa raketama dao.

Bilo ih je, nije da nije.
Ali prisvojila braća koja imaju more.
Gde bi mi s tim, na Adu? Sa Palića da gađamo Peštu
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:40 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

vcucko
srdjan.pajic
Nisu oni divljaci poput nas.


Pa taman još da vam je neko brodove sa raketama dao.

Bilo ih je, nije da nije.
Ali prisvojila braća koja imaju more.


Koji, ovi nekrsti, što nam otimaju manastire?

Nema veze, imamo sad Pancire, mož svima da hebemo sunce žarko i na nebu i na zemlji i na moru i pod morem.

E, nego jesi video kako su Turci spičili Asadu onaj Pancir? Jel to neka propaganda, ili ga stvarno onako lako srokali, i to iz drona, kako kažu?



srdjan.pajic srdjan.pajic 00:43 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

gedza.73
Gedžo, ti kao pijanac koji je do malopre spavao za šankom, pa se odjednom probudio da i on kaže neku

retko pijem, retko, al baš retko. a kad pijem samo se smejem i zajebavam.
a kad si ti već rek'o neku povodom Višeg Bića koje određuje ko je viđen a ko nije za bonbardovanje aj da prozborim i ja štogod.


Zajebavam se, gedžo, i nisam ti ja žena da moraš da mi se pravdaš ovde, slobodno baci i peglu ako je dotle došlo.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:59 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

E, nego jesi video kako su Turci spičili Asadu onaj Pancir?


Ma znao sam da se foliraju, kakvo crno njihovo oružje.

Sad kad si shvatio da Ruje imaju igračkice koje dronovima spičiš kad hoćeš, udrite to bre, srokajte ih, šta se oni klinče bez veze a šaka jada.

apacherosepeacock apacherosepeacock 01:09 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Meni su ruski engleski i indijski engleski lepši nego britanski engleski.


Zato sto si antisluhista, bre..

Gde bre moze lepse od britis inglis na toj beli svet (nema sanse).

Amerikanci unjkaju, Indijci/Pakistanci i Rusi pricaju komican engleski. Indijci jer ga usitne i ubrzaju a Ruse jebe sveprisutno umeksavanje - ono sto se Maxa zajebava bljuberi hilj.
zemljanin zemljanin 01:43 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

E, nego jesi video kako su Turci spičili Asadu onaj Pancir

prvo to je stari model, drugo najverovatnije snimak iz LIbije a trece, meni verovatno, dogovor za primirenje turske javnosti ...
predatortz predatortz 09:13 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

srdjan.pajic
vcucko
srdjan.pajic
Nisu oni divljaci poput nas.


Pa taman još da vam je neko brodove sa raketama dao.

Bilo ih je, nije da nije.
Ali prisvojila braća koja imaju more.


Koji, ovi nekrsti, što nam otimaju manastire?

Nema veze, imamo sad Pancire, mož svima da hebemo sunce žarko i na nebu i na zemlji i na moru i pod morem.

E, nego jesi video kako su Turci spičili Asadu onaj Pancir? Jel to neka propaganda, ili ga stvarno onako lako srokali, i to iz drona, kako kažu?





Čoveče, poješće te tolika mržnja!
Ja znam da poturica mora da bude veći Turčin od Turčina, ali ti si Srbin ma koliko mrzeo tu činjenicu i ma koliko unižavanjem Srba i Srbije pokušavao da pobegneš od toga. Nikad te ljudi neće doživljavati kao velikog Amera. U njihovim očima ćeš biti samo onaj koji pljuje svoje. A to ljudi ne cene.
neumoran neumoran 10:34 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
Evo ga, možda će nekoga postideti

Mene je postidelo, u smislu da imam transfer blama od matore budale.

Inače bi se iznenadio koliko među Akademicima ima kompletnih debila. Ne samo zato što su često fah idioti koji su sve (često i porodicu) podredili karijerama, nego zato što tamo vlada jedna zanimljiva selekcija. Što reče jednom jedan od njih (prominentan, bio i Predsednik Akademije, pa valjda zna) - "u Akademiju se ulazi po tri linije - pederskoj, masonskoj i komunističkoj, i svako od nas zna kako je ovde dospeo."

Edit: ako ti treba svež primer imaš onog Dušana Teodorovića. Jes' na kontra strani od Vučića, ali je kakva je to budaletina...

Zašto je taj budaletina?
Nisam u toku?
neumoran neumoran 10:37 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
A ove tri linije su duboko antisrpske.

Nekako je tako antisrpska Akademija proizvela onaj Memorandum koji je imao neku ulogu u celoj stvari. Taj Memordandum inače ima ton koji ovde preovlađuje u patriotskom bloku - "dosta su Srbi bili jebani u Jugoslaviji, od sad treba drugačije...". Ne znam koja je od tri struje to proizvela.


Jebote!
I ti veruješ kako je 'Memorandum' razbucao Šugoslaviju - a ne kalakurcija praćena braćom amerima i švabama.
Jebote patak!
neumoran neumoran 10:39 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

srdjan.pajic
predatortz
Tetke nisu za jebanje?!
Pa ja to nisam znao!


Šta, jebo si tetku?!


Aman, predatore, huči sav zanet i nadahnut priča o akademicima i nacionalnoj stategiji, a vas dvojica o jebanju tetki, pa, mislim, nije ni čudo što je Srbija tu gde jeste.


Čekaj!
A šta fali tetkama?!
Zbog čega bi trebalo da njih diskriminišemo?
gedza.73 gedza.73 10:50 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

srdjan.pajic
Zajebavam se, gedžo, i nisam ti ja žena da moraš da mi se pravdaš ovde, slobodno baci i peglu ako je dotle došlo.

paaa... jesam.

jedan se pokakio ispod stola u punoj kafani i čim sam video želudac mi se nabio pod grlo...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:54 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe


Čekaj!
A šta fali tetkama?!


Ne fali nista ni imenu Sladjan Picic pa se ti gicas kad cujes..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:04 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

neumoran
newimprovedtadejus
floki
newimprovedtadejus

A šta tačno ti to meni govoriš kad mi se dvadeseti put obraćaš sa tetka i kako tačno treba da te zamolim da prestaneš?


ма то је од тетка-савета, све врца мудрост около кад ти кренеш овде да се сама са собом свађаш (ака делиш памет шаком и капом)
нема везе са полом, годинама, педигреом, више са оном горепоменутом штиклом...

па лепо да питаш, ето како


ne vjerujem ti..nemam ništa protiv da misliš kako sam ja neviđeno glupa, pamet mi kratka a savjeti kretenski..
slobodno..
smeta mi da pokušavaš spustiti na konto pola i godina..
baš mi smeta
te po treći put molim da prestaneš..
a ti po svojoj savjesti

Pratio sam malo ovu prepisku - i mislim da nisi u pravu!
Istina, tetka i MILFača se često smatraju sinonimima u našem jeziku.


ti fakat jesi renesansi tip čovjeka koji se razumije u ama baš sve ali dozvoli da ipak moraš biti žena da bi mogao da tvrdiš šta ženi može ili ne može biti uvredljivo..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:10 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

vcucko
newimprovedtadejus
predatortz
Srbija po svoj prilici tome još nije blizu..


Kažu da nije ni blizu toga da vrati kredite iz tog perioda.


ma jok..
otada se mnogo ozbiljnijeg duga nakupilo..
bila je dužna oko 7 milijardi dolara 1999, sad je dužna oko 15 a prije tri godine je to bilo skoro 18..
što će reći da se stisne može da vrati milijardu godišnje bez neke veće frke..
al nije fora biti bez duga.. fora je znati šta raditi s parama..
mada fakat.. i to izgleda znaju.. samo ne baš za svačiji džep a raja masovno zagledana u memorandum

Khm...
Neće biti da je milijarda iz neke 1977. isto što i milijarda iz 2017.
Grenmas end frogs?


brate vucko..
ako si uzeo milijardu 1563 ti i danas duguješ milijardu.. dug se ne preračunava (tome služi kamata)..
na te zaostale dugove dobrim su dijelom kamate i oproštene, dobar dio je i otplaćen iz povoljnijeg duga..
poenta je da ga je ostalo maksimalno 7 milijardi (jer je toliko stanje bilo pred sankcije i zamrzavanja), vjerovatno je stvarna cifra bar upola manja ali i da nije to nisu danas neke pare koje nas u bilo čemu koče..
naprotiv..
mi bismo se mogli još zadužiti da imamo pameti šta s parama da radimo..
al kako nemamo bolje da se ne zadužujemo..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:12 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

apacherosepeacock

Čekaj!
A šta fali tetkama?!


Ne fali nista ni imenu Sladjan Picic pa se ti gicas kad cujes..


po tuđim leđima ne boli.. to ti je taj rad..
a to ti je isti profil ljudi koji idu i lijepe etikete tetki, slađana, ovih onih i propisivali bi okolo ko ima da piše a ko ne..
čija su pisanja gluposti a čija nisu..
i zanimljivo uzajamno se ne podnose..
jer je jelda i slađan itekako propisivao okolo ljudima koji su budale, a koji nisu, a koji da ćute a koji da ne ćute..
pa sve došlo na kućnu adresu..
no dobro..
ja se u principu ne žalim na takve pojave, neka cvijeta hiljadu cvjetova ali ovo sa tetkom mi je zaista beyond degutanto..
no eto muški dio ekipe još i zabavlja
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:22 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

vcucko
maksa83
Ne postoji samo jedan svijet, I da, moja smb kolekcija jesen-zima '91. je doprinijela tome.

Izvini što ti rušim sneška, ali tome je mnogo više doprinelo kretanje cene nafte nego tvoja smb kolekcija.

Džabe i 200 dolara za barel, kad bi pjani car Boris prodao Sibir.
A od '99. ništa više nije bilo isto. Džabe poričeš (verujem i sam sebe).


prećeruje maksa sa tom naftom, Putin fakat jeste opasan igrač ali da smo mi kao pomogli da Rusija progleda, ustane, šta god.. to je ipak next level delusion..
tipa ko kad mravi slonovima kažu nema veze bilo je kraljanja i sa naše strane..
niđe baba veze..
mada ok, ko ne pita koliko je kod nas hladno prvo sledeće što misli jeste da smo mi mali Rusi.. tako da nije da tu nema baš ničega nego prosto misliti da smo mi oprdjelili rusku unutrašnju ili spoljnu politiku je malo much too much
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:38 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe


Čoveče, poješće te tolika mržnja

Ja čak verujem da to nije ni iskrena mržnja, pre ovo drugo, ajd da se dopadnem nekome tako što ću da glumim kako ne podnosim Srbe.

A sve to na detinjem nivou, tipa, utata srušili im pancir.
S tim što on kaže srušili VAM pancir.

A nema nikoga sa druge strane kome bi to mogao da kaže, nema nikoga ko kaže, Rusi su najjači, pancir je najbolji.
Srki zamisli nekog takvog pa se sa njim svađa.

predatortz predatortz 11:43 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe


A sve to na detinjem nivou, tipa, utata srušili im pancir.
S tim što on kaže srušili VAM pancir.


Ma, budalaština.
Sledeći njegovu logoku, mi smo tehnologijom iz šezdesetih NJIMA srušili, nevidljivog, a Strelom 2M im obarali F16 a Francuzima Miraže.

U pravu si, dečije ponašanje.
maksa83 maksa83 12:12 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

prećeruje maksa sa tom naftom, Putin fakat jeste opasan igrač ali da smo mi kao pomogli da Rusija progleda, ustane, šta god.. to je ipak next level delusion..

tako da nije da tu nema baš ničega nego prosto misliti da smo mi oprdjelili rusku unutrašnju ili spoljnu politiku je malo much too much

Grešiš, to baš i nije delusion, i po zapadnim izvorima, s tim da nije to nešto što se desilo iznebuha pa ih iznenadilo, oni u tome imaju prste sve vreme i vcucko je u pravu u jednoj big picture stvari - on naime jeste nosio smb uniformu za ruski račun (s tim da je on sa tim srećan). Cela Slobodanova avantura devedesetih je stimulisana od strane ruske tvrde generalske i KBG struje (tzv. siloviki, Putin je npr. deo te ekipe, tada u nižim ešelonima) koju sa svim promenama (Gorbačov, Jeljcin, Putin) niko nikad nije smeo da pipne (otpr. kao egipatski generali koji su tamo sila u senci sa kojom se ne zajebava i koja zapravo sve kontroliše i reketira manje više sve). Njih NATO bombardovanje jeste uzdrmalo, tj. nateralo da se fokusiraju na naoružavanje, s tim da su preko nas sve vreme vodili tihi proxy rat sa NATOm.

Putin je namesnik ljudi sa parama koji su videli da su njihovi interesi ugroženi, KGB pukovnik koji je bukvalno doveden i Jeljcinu prezentovan sa "ovo ti je zamena". Naravno da je to rezultovalo dodatnim bogaćenjem i utvrđivanjem istih tih ljudi.

A ti ljudi koji su ga doveli su nam tako super prijatelji da plaćamo jedan od skupljih gasova u okolini. Npr. Bugarima su sad skoro smanjili cenu za 40%, ali okej, Bugari iza sebe imaju EU, a realno su Rusima oduvek najdraža deca. Bugari su im ono dobro dete što sluša a mi smo onaj mali musavi što stalno pravi sranja.

Rusiju je pre toga drmnula azijska finansijska kriza (pošto im je budžetsko planiranje bilo na nivou što-se-babi-snilo to jest nerealno, izdali su obveznice koje su dospele na naplatu, oni pare potrošiil a nove nisu napravili zato što se nafta dodatno strmeknula). Korupcije na svim nivoima se nikad nisu ratosiljali a tada je bila bujajuća (i sad je). Failed state kako god okreneš, s tim da siloviki tvrde da im je sve to Zapad smestio a ne sopstvena nesposobnost da se snađu u ne-centralno-kontrolisanoj privredi i grabež od strane roda rođenog (ovo nam je, računam, poznat momenat). Istina je verovatno negde na pola (verovatno bliža drugom nego prvom, mada ima tu svega, naravno da se i zapadni kapital tamo sjurio, i pukao).

Kontra popularnom verovanju da je Jeljicna boleo k. za NATO bombardovajne, to zapravo nije istina, oni nisu bili nimalo srećni, Jeljcin je to doživeo kao zapadnu izdaju ali se ipak slizao sa Klintonom pošto je verovao da je za Ruse bitno da održe dobre odnose sa Amerikom, što ga ipak nije sprečilo da pokaže kurčevitost kada je napao Čečeniju mislim iste godine, pa je usledio čečenski teroristički napad u Moskvi, na šta su Rusi odgovorili još tvrđom ofanzivom itd. ali njegovo vreme je već bilo gotovo, Tako Je Odlučeno.

Od bomabrdovanja Srbije za dalje razjebavanje odnosa i jačanje tvrde strujeje je bitna i američka invazija Iraka 2003.

A to da Ruse cena nafte (i pratećih fosilnih energenata) vrlo jako drma možeš sama lako da proveriš, oko toga je bespredmetno da raspravljamo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:44 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe


Kontra popularnom verovanju da je Jeljicna boleo k. za NATO bombardovajne, to zapravo nije istina, oni nisu bili nimalo srećni, Jeljcin je to doživeo kao zapadnu izdaju ali se ipak slizao sa Klintonom pošto je verovao da je za Ruse bitno da održe dobre odnose sa Amerikom

Ima nešto o tome OVDE

http://www.nspm.rs/hronika/transkripti-razgovora-jeljcina-i-klintona-o-milosevicu-i-bombardovanju-jugoslavije-1999.-godine-klinton-znam-da-si-protiv-ali-ne-bih-da-ovo-utice-na-nase-odnose-jeljcin-razgovaracemo-ali-posle-ovoga-vise-medju-nama-nece-biti-prijateljstva.html?alphabet=l
neumoran neumoran 13:46 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

apacherosepeacock

Čekaj!
A šta fali tetkama?!


Ne fali nista ni imenu Sladjan Picic pa se ti gicas kad cujes..

Ja za to jebem mater - vidiš kako sam tolerantan.
Jer je neko pokušao da iskonstruiše priču o pedofilstvu - znaju te pičke koje su to.
Eto, samo toliko.
Ostalo - nadimak ko nadimak.
neumoran neumoran 13:52 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
apacherosepeacock

Čekaj!
A šta fali tetkama?!


Ne fali nista ni imenu Sladjan Picic pa se ti gicas kad cujes..


po tuđim leđima ne boli.. to ti je taj rad..
a to ti je isti profil ljudi koji idu i lijepe etikete tetki, slađana, ovih onih i propisivali bi okolo ko ima da piše a ko ne..
čija su pisanja gluposti a čija nisu..
i zanimljivo uzajamno se ne podnose..
jer je jelda i slađan itekako propisivao okolo ljudima koji su budale, a koji nisu, a koji da ćute a koji da ne ćute..
pa sve došlo na kućnu adresu..
no dobro..
ja se u principu ne žalim na takve pojave, neka cvijeta hiljadu cvjetova ali ovo sa tetkom mi je zaista beyond degutanto..
no eto muški dio ekipe još i zabavlja

Pojma nemam šta hoćeš da kažeš - jer ja gotovo nikada ne kažem ikome (na blogu) da je budalčina.
A da kažem bilo kome da je napisao glupost i budalaštinu - da.
Da li ti možeš da osetiš razliku u tome, nemam pojma.
Verovatno da ne možeš, zato što misliš da je tvoja svaka zlatna - i da si ekskluzivno ti u pravu.
Bez obzira što nisi tupava osoba - naprotiv.
Što se tiče mizoginije - tu kod mene nema mucanja.
Svakog muškarca sa takvim 'sklonostima' nabijem na onu stvar samo tako.
Štaviše, ja svim ženama dajem veliku prednost i kada ih 'kritikujem', radim to tako da uvek odvadim od onoga što bih rekao muškima.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:56 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

neumoran
apacherosepeacock

Čekaj!
A šta fali tetkama?!


Ne fali nista ni imenu Sladjan Picic pa se ti gicas kad cujes..

Ja za to jebem mater - vidiš kako sam tolerantan.
Jer je neko pokušao da iskonstruiše priču o pedofilstvu - znaju te pičke koje su to.
Eto, samo toliko.
Ostalo - nadimak ko nadimak.


Utoliko ce ti biti lakse da skapiras, ako vec nisi do sad, da su tetkanja i slicno u razgovoru u fukciji spustanja sagovornici.

Ponovljene vise puta i prihvacene na zezanje od bilo koga pa i tebe koji u tome vidi neki humor - natakni samo tako, kao sto kazes, i pocni od sebe.
neumoran neumoran 17:07 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

apacherosepeacock
neumoran
apacherosepeacock

Čekaj!
A šta fali tetkama?!


Ne fali nista ni imenu Sladjan Picic pa se ti gicas kad cujes..

Ja za to jebem mater - vidiš kako sam tolerantan.
Jer je neko pokušao da iskonstruiše priču o pedofilstvu - znaju te pičke koje su to.
Eto, samo toliko.
Ostalo - nadimak ko nadimak.


Utoliko ce ti biti lakse da skapiras, ako vec nisi do sad, da su tetkanja i slicno u razgovoru u fukciji spustanja sagovornici.

Ponovljene vise puta i prihvacene na zezanje od bilo koga pa i tebe koji u tome vidi neki humor - natakni samo tako, kao sto kazes, i pocni od sebe.

Ja sam se izjasnio o tetkanju - i mislim da je u tom tredu NjuImpruuvdTadejus lupila ne kontru niti rekontru, negu subkontru - jer je ostala bez argumenata.
Sebe da nataknem ne mogu - čak i da si u pravu i da je meni tu nešto smešno.
A nije mi niti smešno niti imam išta protiv tetaka.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:27 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

neumoran
apacherosepeacock
neumoran
apacherosepeacock

Čekaj!
A šta fali tetkama?!


Ne fali nista ni imenu Sladjan Picic pa se ti gicas kad cujes..

Ja za to jebem mater - vidiš kako sam tolerantan.
Jer je neko pokušao da iskonstruiše priču o pedofilstvu - znaju te pičke koje su to.
Eto, samo toliko.
Ostalo - nadimak ko nadimak.


Utoliko ce ti biti lakse da skapiras, ako vec nisi do sad, da su tetkanja i slicno u razgovoru u fukciji spustanja sagovornici.

Ponovljene vise puta i prihvacene na zezanje od bilo koga pa i tebe koji u tome vidi neki humor - natakni samo tako, kao sto kazes, i pocni od sebe.

Ja sam se izjasnio o tetkanju - i mislim da je u tom tredu NjuImpruuvdTadejus lupila ne kontru niti rekontru, negu subkontru - jer je ostala bez argumenata.
Sebe da nataknem ne mogu - čak i da si u pravu i da je meni tu nešto smešno.
A nije mi niti smešno niti imam išta protiv tetaka.


e pa neće moći..
ja sam kao veliki zaštitnik žena ali je žena ostala bez arugmenata kad je pokušala da kaže da nije ok da joj se 20 puta ponavlja da je tetka..
neće moći..
no dobro..
muško ste društvo pa i možete da kažete nama ženama da nemamo šta i o čemu sa vama da pričamo..
a kamoli da vam šta objašnjavamo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:28 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
prećeruje maksa sa tom naftom, Putin fakat jeste opasan igrač ali da smo mi kao pomogli da Rusija progleda, ustane, šta god.. to je ipak next level delusion..

tako da nije da tu nema baš ničega nego prosto misliti da smo mi oprdjelili rusku unutrašnju ili spoljnu politiku je malo much too much

Grešiš, to baš i nije delusion, i po zapadnim izvorima, s tim da nije to nešto što se desilo iznebuha pa ih iznenadilo, oni u tome imaju prste sve vreme i vcucko je u pravu u jednoj big picture stvari - on naime jeste nosio smb uniformu za ruski račun (s tim da je on sa tim srećan). Cela Slobodanova avantura devedesetih je stimulisana od strane ruske tvrde generalske i KBG struje (tzv. siloviki, Putin je npr. deo te ekipe, tada u nižim ešelonima) koju sa svim promenama (Gorbačov, Jeljcin, Putin) niko nikad nije smeo da pipne (otpr. kao egipatski generali koji su tamo sila u senci sa kojom se ne zajebava i koja zapravo sve kontroliše i reketira manje više sve). Njih NATO bombardovanje jeste uzdrmalo, tj. nateralo da se fokusiraju na naoružavanje, s tim da su preko nas sve vreme vodili tihi proxy rat sa NATOm.

Putin je namesnik ljudi sa parama koji su videli da su njihovi interesi ugroženi, KGB pukovnik koji je bukvalno doveden i Jeljcinu prezentovan sa "ovo ti je zamena". Naravno da je to rezultovalo dodatnim bogaćenjem i utvrđivanjem istih tih ljudi.

A ti ljudi koji su ga doveli su nam tako super prijatelji da plaćamo jedan od skupljih gasova u okolini. Npr. Bugarima su sad skoro smanjili cenu za 40%, ali okej, Bugari iza sebe imaju EU, a realno su Rusima oduvek najdraža deca. Bugari su im ono dobro dete što sluša a mi smo onaj mali musavi što stalno pravi sranja.

Rusiju je pre toga drmnula azijska finansijska kriza (pošto im je budžetsko planiranje bilo na nivou što-se-babi-snilo to jest nerealno, izdali su obveznice koje su dospele na naplatu, oni pare potrošiil a nove nisu napravili zato što se nafta dodatno strmeknula). Korupcije na svim nivoima se nikad nisu ratosiljali a tada je bila bujajuća (i sad je). Failed state kako god okreneš, s tim da siloviki tvrde da im je sve to Zapad smestio a ne sopstvena nesposobnost da se snađu u ne-centralno-kontrolisanoj privredi i grabež od strane roda rođenog (ovo nam je, računam, poznat momenat). Istina je verovatno negde na pola (verovatno bliža drugom nego prvom, mada ima tu svega, naravno da se i zapadni kapital tamo sjurio, i pukao).

Kontra popularnom verovanju da je Jeljicna boleo k. za NATO bombardovajne, to zapravo nije istina, oni nisu bili nimalo srećni, Jeljcin je to doživeo kao zapadnu izdaju ali se ipak slizao sa Klintonom pošto je verovao da je za Ruse bitno da održe dobre odnose sa Amerikom, što ga ipak nije sprečilo da pokaže kurčevitost kada je napao Čečeniju mislim iste godine, pa je usledio čečenski teroristički napad u Moskvi, na šta su Rusi odgovorili još tvrđom ofanzivom itd. ali njegovo vreme je već bilo gotovo, Tako Je Odlučeno.

Od bomabrdovanja Srbije za dalje razjebavanje odnosa i jačanje tvrde strujeje je bitna i američka invazija Iraka 2003.

A to da Ruse cena nafte (i pratećih fosilnih energenata) vrlo jako drma možeš sama lako da proveriš, oko toga je bespredmetno da raspravljamo.


o jesus..
dobro, da evo saću da idem da provjerim, hvala što si mi objasnio..
šta ću kad sam tetka..
šta znam ja o toj ruskoj ekonomiji..
predatortz predatortz 17:32 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

šta ću kad sam tetka..


Ne liči mi na tebe da budeš ovoliko svilena.
floki floki 17:43 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83 maksa83 18:08 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

o jesus..
dobro, da evo saću da idem da provjerim, hvala što si mi objasnio..
šta ću kad sam tetka..
šta znam ja o toj ruskoj ekonomiji..





neumoran neumoran 18:33 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
neumoran
apacherosepeacock
neumoran
apacherosepeacock

Čekaj!
A šta fali tetkama?!


Ne fali nista ni imenu Sladjan Picic pa se ti gicas kad cujes..

Ja za to jebem mater - vidiš kako sam tolerantan.
Jer je neko pokušao da iskonstruiše priču o pedofilstvu - znaju te pičke koje su to.
Eto, samo toliko.
Ostalo - nadimak ko nadimak.


Utoliko ce ti biti lakse da skapiras, ako vec nisi do sad, da su tetkanja i slicno u razgovoru u fukciji spustanja sagovornici.

Ponovljene vise puta i prihvacene na zezanje od bilo koga pa i tebe koji u tome vidi neki humor - natakni samo tako, kao sto kazes, i pocni od sebe.

Ja sam se izjasnio o tetkanju - i mislim da je u tom tredu NjuImpruuvdTadejus lupila ne kontru niti rekontru, negu subkontru - jer je ostala bez argumenata.
Sebe da nataknem ne mogu - čak i da si u pravu i da je meni tu nešto smešno.
A nije mi niti smešno niti imam išta protiv tetaka.


e pa neće moći..
ja sam kao veliki zaštitnik žena ali je žena ostala bez arugmenata kad je pokušala da kaže da nije ok da joj se 20 puta ponavlja da je tetka..
neće moći..
no dobro..
muško ste društvo pa i možete da kažete nama ženama da nemamo šta i o čemu sa vama da pričamo..
a kamoli da vam šta objašnjavamo

Nisi u pravu!
Jer - ja više uživam u ženskom nego u muškom društvu.
I da ti se neko, po mojoj proceni, izrugivao samo zato što si žena - ja bih ga poslao u kurac samo tako.
Bez pardona i sekunda zadrške.
neumoran neumoran 18:37 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
prećeruje maksa sa tom naftom, Putin fakat jeste opasan igrač ali da smo mi kao pomogli da Rusija progleda, ustane, šta god.. to je ipak next level delusion..

tako da nije da tu nema baš ničega nego prosto misliti da smo mi oprdjelili rusku unutrašnju ili spoljnu politiku je malo much too much

Grešiš, to baš i nije delusion, i po zapadnim izvorima, s tim da nije to nešto što se desilo iznebuha pa ih iznenadilo, oni u tome imaju prste sve vreme i vcucko je u pravu u jednoj big picture stvari - on naime jeste nosio smb uniformu za ruski račun (s tim da je on sa tim srećan). Cela Slobodanova avantura devedesetih je stimulisana od strane ruske tvrde generalske i KBG struje (tzv. siloviki, Putin je npr. deo te ekipe, tada u nižim ešelonima) koju sa svim promenama (Gorbačov, Jeljcin, Putin) niko nikad nije smeo da pipne (otpr. kao egipatski generali koji su tamo sila u senci sa kojom se ne zajebava i koja zapravo sve kontroliše i reketira manje više sve). Njih NATO bombardovanje jeste uzdrmalo, tj. nateralo da se fokusiraju na naoružavanje, s tim da su preko nas sve vreme vodili tihi proxy rat sa NATOm.

Putin je namesnik ljudi sa parama koji su videli da su njihovi interesi ugroženi, KGB pukovnik koji je bukvalno doveden i Jeljcinu prezentovan sa "ovo ti je zamena". Naravno da je to rezultovalo dodatnim bogaćenjem i utvrđivanjem istih tih ljudi.

A ti ljudi koji su ga doveli su nam tako super prijatelji da plaćamo jedan od skupljih gasova u okolini. Npr. Bugarima su sad skoro smanjili cenu za 40%, ali okej, Bugari iza sebe imaju EU, a realno su Rusima oduvek najdraža deca. Bugari su im ono dobro dete što sluša a mi smo onaj mali musavi što stalno pravi sranja.

Rusiju je pre toga drmnula azijska finansijska kriza (pošto im je budžetsko planiranje bilo na nivou što-se-babi-snilo to jest nerealno, izdali su obveznice koje su dospele na naplatu, oni pare potrošiil a nove nisu napravili zato što se nafta dodatno strmeknula). Korupcije na svim nivoima se nikad nisu ratosiljali a tada je bila bujajuća (i sad je). Failed state kako god okreneš, s tim da siloviki tvrde da im je sve to Zapad smestio a ne sopstvena nesposobnost da se snađu u ne-centralno-kontrolisanoj privredi i grabež od strane roda rođenog (ovo nam je, računam, poznat momenat). Istina je verovatno negde na pola (verovatno bliža drugom nego prvom, mada ima tu svega, naravno da se i zapadni kapital tamo sjurio, i pukao).

Kontra popularnom verovanju da je Jeljicna boleo k. za NATO bombardovajne, to zapravo nije istina, oni nisu bili nimalo srećni, Jeljcin je to doživeo kao zapadnu izdaju ali se ipak slizao sa Klintonom pošto je verovao da je za Ruse bitno da održe dobre odnose sa Amerikom, što ga ipak nije sprečilo da pokaže kurčevitost kada je napao Čečeniju mislim iste godine, pa je usledio čečenski teroristički napad u Moskvi, na šta su Rusi odgovorili još tvrđom ofanzivom itd. ali njegovo vreme je već bilo gotovo, Tako Je Odlučeno.

Od bomabrdovanja Srbije za dalje razjebavanje odnosa i jačanje tvrde strujeje je bitna i američka invazija Iraka 2003.

A to da Ruse cena nafte (i pratećih fosilnih energenata) vrlo jako drma možeš sama lako da proveriš, oko toga je bespredmetno da raspravljamo.

Jebote, koliki uradak!
Alal vera Makso!
Jedno (praktično) pitanje - šta ti misliš da li će Putin vladati duže od Faraona Tite?
I zašto je to loše za ruski narod - i svet.
Ja sam tu u nekoj ambivalenciji.
Jer - kada vidim ko ga sve napada, kažem da je dobro da Putin (uz sadejstvo Trumponje) potraje, a sa druge strane - da preduga vladavina bilo koga, pa bio i Putin, nije dobra.
bene_geserit bene_geserit 19:29 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

neko pokušao da iskonstruiše priču o pedofilstvu

Ma ne brini Čarli, niko ovde ne misli da si ti od onih što jure klinke preko socijalnih mreža, nabiju se na prozor kad srednjoškolke izlaze iz škole (mazeći mačora) - osim kad je post i sl.
Osim onih koji misle da jesi. A ima ih i koji te zajebavaju.
Kao što ti zajebavaš Tadejus upravo na ovom postu, što nikako nije lepo.
Ne čini drugima ono što ne želiš da čine tebi. I bez tih izlazaka na prozor i zviždenja kad sredjoškolke izlaze iz škole, ne priliči ljudima u godinama, a moguće i da su neki zakon doneli protiv toga.
neumoran neumoran 21:06 07.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

bene_geserit
neko pokušao da iskonstruiše priču o pedofilstvu

Ma ne brini Čarli, niko ovde ne misli da si ti od onih što jure klinke preko socijalnih mreža, nabiju se na prozor kad srednjoškolke izlaze iz škole (mazeći mačora) - osim kad je post i sl.
Osim onih koji misle da jesi. A ima ih i koji te zajebavaju.
Kao što ti zajebavaš Tadejus upravo na ovom postu, što nikako nije lepo.
Ne čini drugima ono što ne želiš da čine tebi. I bez tih izlazaka na prozor i zviždenja kad sredjoškolke izlaze iz škole, ne priliči ljudima u godinama, a moguće i da su neki zakon doneli protiv toga.

Pojma nemam šta si ti ovde sve smiksao - kakvo zviždanje i izlaženje na prozor.
I slične gluposti.
Što se tiče Tadejus - ja njoj ne radim ništa.
Smatram ju pametnom.
A pametni ljudi znaju ponekada da se zanesu - i naprave elementarnu grešku ... misleći da su uvek, i samo oni, u pravu.
To je, na sreću, prolazna faza koju pametni ljudi overrajduju - za razliku od budalčina.
Tako će i NjuImpruuvdTadejus.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:33 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

paja autošovinista i poturica u slobodno vreme, vcucku eskpertu za nadmoćno rusko naoružanje:
...E, nego jesi video kako su Turci spičili Asadu onaj Pancir? Jel to neka propaganda, ili ga stvarno onako lako srokali, i to iz drona, kako kažu?


predatortz Mladićev izvođač radova:
Čoveče, poješće te tolika mržnja!
Ja znam da poturica mora da bude veći Turčin od Turčina, ali ti si Srbin ma koliko mrzeo tu činjenicu i ma koliko unižavanjem Srba i Srbije pokušavao da pobegneš od toga.


huči nacionalni strateg

Ma znao sam da se foliraju, kakvo crno njihovo oružje. Sad kad si shvatio da Ruje imaju igračkice koje dronovima spičiš kad hoćeš, udrite to bre, srokajte ih, šta se oni klinče bez veze a šaka jada. Ja čak verujem da to nije ni iskrena mržnja, pre ovo drugo, ajd da se dopadnem nekome tako što ću da glumim kako ne podnosim Srbe.

A sve to na detinjem nivou, tipa, utata srušili im pancir.
S tim što on kaže srušili VAM pancir.



Pa, jebote, kako da vas čovek ne voli tako nakrivo nasađene? I posle sam ja detinjast...

A sad bez zezanja: mislio sam da je jasno koliko marim za to šta ko misli o ovom što ovde kenjam već godinama, dokle god ne krenu da mi kucaju na vrata ovi što leče poturice, posrbljuju, to jest kolju, odnose videorekorder i veš mašinu. Ne bih ni sad reagovao na ove vaše gluposti koje su kao da ponovo slušam Slobin RTS iz devedesetih. Ajde što volite da lažete sami sebe to jest jedan drugog, ali kad krenete i mene da ubeđujete u te gluposti, zaboravljajući valjda da sam i ja tu sve vreme bio i gledao to uživo: od uhapsite vlasija mitinga pa dok nisu bombe krenule da mi padaju na glavu usled tog vašeg nacionalističkog velikosrpskog činodejstvovanja, od čega ništa korisno po Srbiju nije izašlo, samo propast, i ovo sad što imate, ne znam kako to da nazovem. E, tu ste malo prevršili meru, pa reko, da uzvratim. Nije da će to da ima nekog efekta, nego mislim da je korisno povremeno vas podsećati, da se ne zanesete previše.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:42 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

alselone





E, ali pazi kad ovo do sada nisam video, nego sam verovao blogiju i drugima na reč. Ali, eto, ostade sačuvano. Jebem ti ovaj internet, tako će meni kad se budem kandidovao za predsednika Srbije neko da izvuče ove autošovinističke ispade, kad sam zastupao stranu mrskih hrvata, gadnih bosanaca i poganih albanaca, a sve protiv rođene države i njenog aparata.

Istina, ne vidi se kome se čarli obraća, ali nekako mogu da zamislim, mada su možda to stvarno bile i neke tetke (izvini Tadejus).
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:45 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

da je korisno povremeno vas podsećati,


A da ja tebe potsetim na šta si odgovorio?

Na moje zezanje kako treba na tu nejaku Rusijicu sa igračkama od odbrane da krenete odmah.
Kakve sad s tim ima Vlasi, majke ti mile?

Ili ti pričaš što ti padne na pamet? :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:24 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

hoochie coochie man
da je korisno povremeno vas podsećati,


A da ja tebe potsetim na šta si odgovorio?

Na moje zezanje kako treba na tu nejaku Rusijicu sa igračkama od odbrane da krenete odmah.
Kakve sad s tim ima Vlasi, majke ti mile?

Ili ti pričaš što ti padne na pamet? :)


Što da me podsećaš kad sam te citirao?

A ovaj drugi deo nema veze za žalosnom sudbinom tog Pancira, kao ponosa ruske dakle srpske odbrambene tehnologije, kojim ćemo sigurno da vratimo sve što smo izgubili u poslednjih tres godina i šire, nego je odgovor na predin komentar o poturicama, i generalno rezimiranje ove plodne razmene komentara koju smo imali od početka.

Mrzelo me da kucam dva komentara, izvini ako si se našao zbunjenim, oće to kad te neko prekine u maštanju i razradi nacionalne strategije.
bene_geserit bene_geserit 03:23 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

tako će meni kad se budem kandidovao za predsednika Srbije neko da izvuče ove autošovinističke ispade

Dok se ti vratiš u Srbiju, obzirom da si prizetko a još se i družiš sa svima sem sa Srbima, pričaćeš srpski ko Panić.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:09 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

bene_geserit
tako će meni kad se budem kandidovao za predsednika Srbije neko da izvuče ove autošovinističke ispade

Dok se ti vratiš u Srbiju, obzirom da si prizetko a još se i družiš sa svima sem sa Srbima, pričaćeš srpski ko Panić.



Do tada će moći i za kralja da me izaberu.

Zezam se, nema ovde mnogo Srba za druženje (ima mnogo više jugoslovena, ali sa njima ne smem, da mi huči nešto ne zameri), zato visim na blogu, da ne zaboravim jezik, a i ovde bar imam sa kim pošteno da se svađam jer sam i dalje dosta bolji u tom poslu na srpskom nego na engleskom.

neumoran neumoran 08:37 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

srdjan.pajic
alselone





E, ali pazi kad ovo do sada nisam video, nego sam verovao blogiju i drugima na reč. Ali, eto, ostade sačuvano. Jebem ti ovaj internet, tako će meni kad se budem kandidovao za predsednika Srbije neko da izvuče ove autošovinističke ispade, kad sam zastupao stranu mrskih hrvata, gadnih bosanaca i poganih albanaca, a sve protiv rođene države i njenog aparata.

Istina, ne vidi se kome se čarli obraća,
ali nekako mogu da zamislim, mada su možda to stvarno bile i neke tetke (izvini Tadejus).

Da.
Tu si na dobrom tragu.
No, ono drugo što se vidi na ovom primeru je - ko su pičke doušničke.
No, ni to nije ništa spektakularno niti ikada viđeno.
Ono što jeste - je ekstrapolacija toga.
Jer - takve stvari rade 'karakterna' govna.
Istina - govna se ponekada i izvinjavaju ... no, govna k'o govna.
Što se tiče autošovinizma - nisam siguran da to može da bude svesna aktivnost.
alselone alselone 09:21 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Slaki, ja razumem zašto se ti ljutiš. Sramota je velika, ko ispadne budala ima pravo da se ljuti, davno je to rečeno.

Samo bih ti još jednom objasno da čitanje tvitova javnih profila nije praćenje, glupane, tviter je tome i namenjen. Da si želeo privatan profil, mogao si ga zaključati, ali onda ne bi mogao da pecaš, razume se. A pecao si mesecima u svom opsesivno kompulsivnom poremecaju pišući iste manijačke tvitove kao i ovde komentare, iznova i iznova stotinama puta.

Neću ja zaozbiljno da razgovaram o tome, naravno, lična je to stvar i lična sramota ko može da se tako oseća, ti najbolje znaš šta si pisao, ali simpatična za posmatranje jer je to bilo vreme hvalospeva o večnoj ljubavi i prinošenju, što je i logično jer se svako češe tamo gde ga svrbi.

Malo ću da te zezam ali samo ponekad kada se zaletiš da deliš moralne pridike svima okolo i prebrojavaš krvna zrnca i kvalifikacije. Razumeš? To je poenta.

vcucko vcucko 10:21 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus

vcucko

Neće biti da je milijarda iz neke 1977. isto što i milijarda iz 2017.
Grenmas end frogs?


brate vucko..
ako si uzeo milijardu 1563 ti i danas duguješ milijardu.. dug se ne preračunava (tome služi kamata)..
na te zaostale dugove dobrim su dijelom kamate i oproštene, dobar dio je i otplaćen iz povoljnijeg duga..
poenta je da ga je ostalo maksimalno 7 milijardi (jer je toliko stanje bilo pred sankcije i zamrzavanja), vjerovatno je stvarna cifra bar upola manja ali i da nije to nisu danas neke pare koje nas u bilo čemu koče..
naprotiv..
mi bismo se mogli još zadužiti da imamo pameti šta s parama da radimo..
al kako nemamo bolje da se ne zadužujemo..

Fiskalno, finansijski si u pravu.
Robno-materijalno nisi. Koju količinu i strukturu roba i usluga (+ moći itd.) si na tržištu mogla da kupiš za milijardu onda, a koju sad? Nemerljivo.
Što se tiče zaduživanja u prošlosti, stvar je dvojaka. Nekih (u stvari svih) corner-stone investicija nikad ne bi ni bilo bez zaduženja. Sa onim što smo stvarno zaradili, mogli bi eventualno da napravimo put od tucanika LJ-ZG-BG i postavimo neki ordinarni generator da opskrbljuje strujom Ce-Ka.
Druga je stvar što je bilo kakva privatna inicijativa u proizvodnji suzbijana. Pa je narod umesto kompjutera i mašina uvozio gipsane lavove za kapiju.

I ja nisam vucko, nego cucko; v.cucko
maksa83 maksa83 10:52 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Robno-materijalno nisi. Koju količinu i strukturu roba i usluga (+ moći itd.) si na tržištu mogla da kupiš za milijardu onda, a koju sad? Nemerljivo.

Pošto se Matlab možda naljutila i otišla, pa ću ja - ja bih rekao da je merljivo, tome i služi kamata.
Druga je stvar što je bilo kakva privatna inicijativa u proizvodnji suzbijana. Pa je narod umesto kompjutera i mašina uvozio gipsane lavove za kapiju.

Ovo je istina, kompjuteri su u početku (rane i sredina osamdesetih) švercovani pošto su bili polu-legalni (neka carinska zvrčka), posle se to dosta razlabavilo.

A prava opasnost po uvoz kompjutera se desila tek po nacionalnom osvešćivanju, naime Bogoljub Karić je kad je početkom devedesetih bio na vrhuncu moći shvatio da ima nešto u ti kompjuteri pa je odlučio da se bavi, logično, "proizvodnjom kompjutera". Prva stvar koju je krenuo da uradi je da preko Privredne Komore (koja je bila tadašnji tajkunski servis, kao i sada) zabrani svaki uvoz, logično. Sreća odustao je od proizvodnje kompjutera i ipak uz pomoć Države (panduri sa dugim cevima) bukvalno oteo onom (Zoran Marković, povratnik iz Kanade) čoveku Bel Pagette i od toga posle napravi Mobtel. Teška hajdučija, ali bar je srpska hajdučija, nije komunističko otimanje.
alselone alselone 11:33 08.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Ovo je istina, kompjuteri su u početku (rane i sredina osamdesetih) švercovani pošto su bili polu-legalni (neka carinska zvrčka), posle se to dosta razlabavilo.


Meni su tako doneli '88 Atari iz Njemačku. Bilo je pitanje da li muzički stub ili kompjuter (?) i odluče da je kompjuter ipak bolji. Hajde da vidimo koji ćemo, ma daj da uzmemo najbolji kada već uzimamo, pa nek traje 20 godina (), i uzmu Atari.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:07 04.03.2020

da vi pitam

pošto ste se ovde okupili, Srki nadam se neće da zamjeri..
elem..
najstarije dijete je primljeno u selektivnu školu a vjerovatno će dobiti mjesto i u lokalnoj crkvenoj školi..
selektivnu školu bije glas da je veoma stroga i zahtjevna..
nije baš da ima izvještaja da djecu tamo ubijaju u pojam (izvještaji od roditeljskoj procjeni dal je škola happy su im ok, mada ne ubistveni) ali fakat i sami se predstavljaju nešto tipa if you don't want to work don't come here..
crkvena škola je slabijih akademskih rezultata ali izražen akcenat na zdravoj sredini, tu djecu redovno viđam i stvarno mi djeluje baš zdrava atmosfera.. tipa svi se znaju, mala je škola, nema agresije, nema nekog ludila.. ovde to zovu good pastoral care.. i djeluje mi da jeste..
ali akademski slabije jer ta škola ne selektuje po uspjehu nego po blizini adrese..
da stvar bude komplikovanija, to gdje upadne najstariji i braća će za njim..
najstariji je multitelntovano dijete i ja vjerujem da će se snaći u svakoj sredini..
srednji nije..
em je akamdeski dosta loš em nikako ne trpi strog autoritet (da ne kažem da je jurodiv) te slutim da bi se on loše mogao provesti u toj selektivnoj školi..
selektivne škole inače prave bendove, tako da odvajaju pametnu i manje pametnu djecu..
da sad ne ulazimo u to..
tako da bi se srednji tu moguće zatekao sa još jurodivaca od pametne braće..
baš nisam pametna..
imamo vremena da odlučimo..
ja sam sklona da šaljem dijete u happy školu.. muž pak misli da treba da idu u pametnu..
e sad znam da u Srbiji to ne radi tako, samo uzmi bolju školu i nemaš šta da misliš..
ovde crash and burn nije rijedak kod pretjerano forsirane djece..
opet najstriji sam sigurna da može da se snađe u bilo kakvoj sredini ali mlađi možda i ne mogu..
a znam za slučajeve gdje su roditelji namjenski birali slabije škole da djecu na izlažu stresu.. jer on ovde jeste pogolem u nekim slučajevima..
šta vi mislite o tome?
zemljanin zemljanin 13:23 04.03.2020

Re: da vi pitam

pa ti najbolje poznajes svoju decu ... ako su sklona znanju - to je to ... ako znanje dozivljavaju samo kao deo odrastanja - i to je to ...

to odvajanje na pametnu i manje pametnu decu, je meni stran pojam pa ne bih detaljisao ...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:40 04.03.2020

Re: da vi pitam

zemljanin
pa ti najbolje poznajes svoju decu ... ako su sklona znanju - to je to ... ako znanje dozivljavaju samo kao deo odrastanja - i to je to ...

to odvajanje na pametnu i manje pametnu decu, je meni stran pojam pa ne bih detaljisao ...


to se ovde dosta radi..
ne gleda se uspjeh u školi nego djeca rade testove koji su skoro bukvalno testovi inteligencije (ne znanja) i onda ih odvajaju po razredima u skladu sa rezultatima na tim testovima..
znači inteligentni i manje inteligenti, pametni i manje pametni, nazovi kako hoćeš ali to se radi u selektivnim školama..

e sad znanje..
problem je u tome što najbolje škole najboljost dokazuju uspjehom na testovima, pa je akcenat neminovno na tom uspjehu.. naravno da uz to ide i znanje, da su dvoje neodvojivi ali takna je crta gdje rad na znanju pređe u besmislen rad na rezultatu koji onda u nekoj fazi hoće da pređe i u otpor i prema testovima i prema znanju i svemu..
a meni je suštinski tu problem što ja nisam išla u školu u ovom sistemu i nemam osjećaj šta je tu šta..
a i vremena su se čini mi se promjenila..
mi nismo radili ovako.. znam jako malo slučajeva da je neko previše forsiran pa odustao..
a sad je to izgleda postalo dosta uobičajeno..
a opet i to je možda pretjerivanje.. ne znam ni sama..
mariopan mariopan 14:23 04.03.2020

Re: da vi pitam

šta vi mislite o tome?

Imam i talentovano dete, sina, kome je kroz školovanje bilo dosadno jer nije bilo mogućnosti da se tada izdvoje takva deca pa da uče po nekom obimnijem programu, pričam o vremenu pre 35 godina.....i imam dete, ćerku, prosečno talentovana, koje je dobacilo dalje i više samo zato što je vredna i uporna.

Znači nema pravila, sve zavisi kako će oni da iskoriste darove koje imaju. U vidu talenata, vaspitanja, radnih navika i slicno.

Zato bih, da sad mogu da biram, sina sigurno poslala tamo gde mu u školi neće biti dosadno a ćerku bih ostavila gde je i bila, redovno i opusteno školovanje, jer je taj sistem bio dobar iz drugih razloga. Ona se bolje prilagođavala socijalnim i društvenim promenama kasnije u zivotu.

Pustila bih decu da odluče?

Meni je sin jednom zavapio da "gubi vreme svog života" u školi, naravno, smešan onako mali, jer je sve vreme svog života hteo da posveti tehnici, informatici, otpornicima i lemilici. a morao je da se smara likovnim, fizickim, muzičkim...
zemljanin zemljanin 14:35 04.03.2020

Re: da vi pitam

pa napisao sam barem 5 komentara koje sam pobrisao ... poenta je da mi zivimo ultra specificno a takav nam je, i bio, odnos prema deci, znanju i sirini obrazovanja ... uz svo vreme ovog sveta koje je uvek ukljucivalo decu i znanje ... tako da jedino pametno sto mogu reci je da 'slusas' decu ...
neumoran neumoran 15:06 04.03.2020

Re: da vi pitam

newimprovedtadejus
pošto ste se ovde okupili, Srki nadam se neće da zamjeri..
elem..
najstarije dijete je primljeno u selektivnu školu a vjerovatno će dobiti mjesto i u lokalnoj crkvenoj školi..
selektivnu školu bije glas da je veoma stroga i zahtjevna..
nije baš da ima izvještaja da djecu tamo ubijaju u pojam (izvještaji od roditeljskoj procjeni dal je škola happy su im ok, mada ne ubistveni) ali fakat i sami se predstavljaju nešto tipa if you don't want to work don't come here..
crkvena škola je slabijih akademskih rezultata ali izražen akcenat na zdravoj sredini, tu djecu redovno viđam i stvarno mi djeluje baš zdrava atmosfera.. tipa svi se znaju, mala je škola, nema agresije, nema nekog ludila.. ovde to zovu good pastoral care.. i djeluje mi da jeste..
ali akademski slabije jer ta škola ne selektuje po uspjehu nego po blizini adrese..
da stvar bude komplikovanija, to gdje upadne najstariji i braća će za njim..
najstariji je multitelntovano dijete i ja vjerujem da će se snaći u svakoj sredini..
srednji nije..
em je akamdeski dosta loš em nikako ne trpi strog autoritet (da ne kažem da je jurodiv) te slutim da bi se on loše mogao provesti u toj selektivnoj školi..
selektivne škole inače prave bendove, tako da odvajaju pametnu i manje pametnu djecu..
da sad ne ulazimo u to..
tako da bi se srednji tu moguće zatekao sa još jurodivaca od pametne braće..
baš nisam pametna..
imamo vremena da odlučimo..
ja sam sklona da šaljem dijete u happy školu.. muž pak misli da treba da idu u pametnu..
e sad znam da u Srbiji to ne radi tako, samo uzmi bolju školu i nemaš šta da misliš..
ovde crash and burn nije rijedak kod pretjerano forsirane djece..
opet najstriji sam sigurna da može da se snađe u bilo kakvoj sredini ali mlađi možda i ne mogu..
a znam za slučajeve gdje su roditelji namjenski birali slabije škole da djecu na izlažu stresu.. jer on ovde jeste pogolem u nekim slučajevima..
šta vi mislite o tome?

Pa gledaj!
Šta god da odlučiš - kajaćeš se!
Šalim se!
Obrazovni proces je 'duga trka' - tako da ti se u nekoj fazi učini da si 'sugerisala' deci pogrešan odabir, a u sledećoj fazi (srednja škola, fakultet - i dalje) se to kompenzuje - i onda kažeš ... eeeee, ipak nisam pogrešila.
Univerzalan recept ne postoji.
Mi smo sa našom decom izabrali strategiju 'aktivnog sleditelja', odnosno, žena i ja smo ih 'pratili'.
To radimo i sada kada su na fakultetima - starije na doktorskim studijima, a mlađe na osnovnim.
Ono što je najbitnije što se može poželeti svojoj (i svoj) deci je - da budu srećni.
A ako me već pitaš za osnovnu školu - ja bih se tu odlučio za 'ljudskiju' i veseliju školu.
Tu im je bitno da se formatiraju u veseloj atmosferi i sa veselim drugarima.
Potom, srednja škola i fakultet mogu da budu 'specijalnije', tj. stručnije - i sve se nadoknadi.
Ako baš imaš dete koje i u osnovnoj školi pokazuje afinitet prema nečemu specifičnom - uvek su tu dopunski sadržaji koje mogu da pohađaju.
Naša su, ovde u našim uslovima, te dopunske sadržaje pronalazila u Centru za talente i školi matematike Arhimedes.
alselone alselone 15:14 04.03.2020

Re: da vi pitam

šta vi mislite o tome?


Ovo je važno pitanje svakog roditelja.

Pre svega mislim da deca treba da budu dece dugo vremena i da im obaveze polako rastu. Protivnik sam privatnih časova, škola, nametnutih aktivnosti, forsiranih treninga itd.

Sa druge strane, protivnik sam i džabalebarenja i mislim da dete treba opteretiti obavezama više nego što očekuje ali manje nego što mu smeta. Malo je to fluidna definicija, ali nemam bolju.

Sa treće strane, dete treba nekada (naglasak na nekada i kada je to zaista presudno) i isforsirati da nešto uradi. Bio sam klinja, ne sećam se više šta je tačno bio slučaj ali u nečemu nisam uspeo što mi prvobitno nije značilo ali tek kada sam propustio shvatio sam koliko je važno. Keva pokojna je pokušala da me natera ali se nisam dao. I na kraju sam bio ljut i razočaran i pričamo nas dvoje i ona mi kaže kako sam bio tvrdoglav i nedokazan i da moram biti obazriviji sledeći puta a na to ja njoj kažem kako je njena obaveza kao majke bila ta da me natera da uradim ispravnu stvar jer ja u tom momentu nisam dobacivao do njene važnosti. Jako se zamislila tada i spominjali smo tu priču više puta u budućnosti.
angie01 angie01 15:31 04.03.2020

Re: da vi pitam

ja sam sklona da šaljem dijete u happy školu.


ja bih- iskustveno birala ovako.

( moji su isli u skole i na Zapadu i na Istoku i u Srbiji)

ono sto je deciji talenat, interesovanje- to bih podrzala i dala na vanskolsku nastavu, ako nema u skoli,...vodila bih racuna da citaju, dopunjavaju znanja onako kako bi im bilo najzgodnije- oni sada i onako sami seruju razne klipove sa predavanjima, koja su zanimljivo uradjena, koja su obicno na engleskom,...a pri tome bi svoje skolske dane proveli srecnije, sto je danas globalna retkost- = ako je jos bliza kuci, to znaci da ce drustvo isto biti naokolo.

sve je to danas manje vise slicno- sem nekih bas ono hoh izvikanih-...a za decije odrastanje su vazni svi parametri, narocito zadovoljstvo,...znanje nece da im promakne, narocito ako roditeljima nije svejedno i prate,... ova deca su visetruko informisanija nego sto smo mi bili u njihovim godinama.

...a i raspitaj se jos malo-pitas i decu koja u te skole idu, a i svoju, kada im predstavis sta koja podrazumeva,....da svi idu u istu, bice lakse i njima i vama.
predatortz predatortz 15:47 04.03.2020

Re: da vi pitam


Sa druge strane, protivnik sam i džabalebarenja i mislim da dete treba opteretiti obavezama više nego što očekuje ali manje nego što mu smeta. Malo je to fluidna definicija, ali nemam bolju.


Alhemija, brate!
No, u potpunosti se slažem i jasno mi je o čemu govoriš.
Samo, treba potrefiti meru.
angie01 angie01 15:59 04.03.2020

Re: da vi pitam

Protivnik sam privatnih časova, škola, nametnutih aktivnosti, forsiranih treninga itd.


kada je forsaz, onda je bez veze, al treba podrzati neki talenat, ili nesto sto bi oni hteli, makar rekreativno- ne mislim samo na sport- ako im se dopadne, mogu to nesto da razviju, svakako da se zabave i napreduju, druze,...ako se ispostavi da je bila greska, sami ce odustati.
bene_geserit bene_geserit 17:13 04.03.2020

Re: da vi pitam

Ja bi tu radije izabrao manje zahtevnu školu.
U pitanju je maraton a ne trka na sto metara.
Deca umeju da puknu. A i nikad ne znaš kad stigne pubertet šta će da se desi.
Jedino što ta druga škola treba da bude makar solidna, ne baš krš.

Ovde kod mene čak imaju tu logiku sve do postdiplomskih.
Znam užasno talentovanu decu koja neće ni da apliciraju na Stanforde, MITeve i Kalteke za redovne studije, čak ni Berkeley ni UCLA, već 2nd tier UC fakulteta (UC Irvine, UCSD i slično). Em se manje mučiš, em lakše nabiješ prosek pa te prime na bolji fakultet za postdiplomske.
Neki ljudi prebace decu iz teže u lakšu srednju školu na početku 3-ćeg srednje. Opet ista logika. Koliko god da je dobra škola, limitiran je % najboljih iz svake škole koje najbolji fakulteti prime.
gedza.73 gedza.73 17:17 04.03.2020

Re: da vi pitam

crkvena škola je slabijih akademskih rezultata ali izražen akcenat na zdravoj sredini, tu djecu redovno viđam i stvarno mi djeluje baš zdrava atmosfera

uf, kad ovo vidi Filip neće mu bude dobro.
on je, ne znam dal' sam vam prič'o, protivnik svega što u nazivu ima crkva.

šta vi mislite o tome?

Da treba da uče, treba da rade, treba da znaju šta su obaveze i da realan život nije na društvenim mrežama ali treba i da budu deca.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:21 04.03.2020

Re: da vi pitam

zemljanin
pa napisao sam barem 5 komentara koje sam pobrisao ... poenta je da mi zivimo ultra specificno a takav nam je, i bio, odnos prema deci, znanju i sirini obrazovanja ... uz svo vreme ovog sveta koje je uvek ukljucivalo decu i znanje ... tako da jedino pametno sto mogu reci je da 'slusas' decu ...


jeste vi djecu home school-ovali?
da ne kažem sami školovali pa da se ne shvati na šta mislim..
imam dobrog druga koji je porodicu preselio na Majorku.. imaju dva mala sina i nemaju namjeru da se sele..
šta će kad poodrastu i krenu ozbiljnije škole ne znam..
pretpostavljam da ih pošaljuna kopno u srednju kad dođe vrijeme..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:25 04.03.2020

Re: da vi pitam

neumoran

Pa gledaj!
Šta god da odlučiš - kajaćeš se!
Šalim se!
Obrazovni proces je 'duga trka' - tako da ti se u nekoj fazi učini da si 'sugerisala' deci pogrešan odabir, a u sledećoj fazi (srednja škola, fakultet - i dalje) se to kompenzuje - i onda kažeš ... eeeee, ipak nisam pogrešila.
Univerzalan recept ne postoji.
Mi smo sa našom decom izabrali strategiju 'aktivnog sleditelja', odnosno, žena i ja smo ih 'pratili'.
To radimo i sada kada su na fakultetima - starije na doktorskim studijima, a mlađe na osnovnim.
Ono što je najbitnije što se može poželeti svojoj (i svoj) deci je - da budu srećni.
A ako me već pitaš za osnovnu školu - ja bih se tu odlučio za 'ljudskiju' i veseliju školu.
Tu im je bitno da se formatiraju u veseloj atmosferi i sa veselim drugarima.
Potom, srednja škola i fakultet mogu da budu 'specijalnije', tj. stručnije - i sve se nadoknadi.
Ako baš imaš dete koje i u osnovnoj školi pokazuje afinitet prema nečemu specifičnom - uvek su tu dopunski sadržaji koje mogu da pohađaju.
Naša su, ovde u našim uslovima, te dopunske sadržaje pronalazila u Centru za talente i školi matematike Arhimedes.


ovde srednja počinje sa 11-12 godina..
i traje do faksa..
u Njemačkoj je još gore, još godinu dana ranije..
realni prerano da se odluče..
on je dobar u matišu i u jeziku, voli da piše i voli da islutruje i odlično radi oboje.. ima baš dobru maštu a realno cijepa i sve logičke discipline..
tako da bi mogao bilo šta..
crkvena specijalizuje za matiš i muziku..
selektivna za matiš i nauku/tehnologiju..
a to je opte druga/treća priča..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana