Društvo| Mediji| Politika| Život

Eto šta znači loš tv program

loader RSS / 06.03.2020. u 16:34

Prema najnovijim istraživanjima dve trećine mladih želi da napusti Srbiju.

Na pitanje, zašto, njihov odgovor je jednodušan:  ZBOG LOŠEG TV PROGRAMA !

VytRb5D.jpg

 

KO TO DA IZDRŽI ..! - Rijaliti, vesti, partizanski filmovi, vesti, vesti, rijaliti, vesti, partizanski filmovi, vesti, vesti, vesti ...! Ako već ne možemo da uređujemo tv program, da ga učinimo barem malo snošljivim, onda ... - odosmo ... odosmo ... odosmo ...

:(

u2yiGrO.jpg 

 

Skoro svi povodom tog masovnog odlaska kažu - tragedija.

A onda pobeđeno, skoro ravnodušno, dodaju: Pa, ako ... neka ih, i treba da idu ... šta će ovde, da ovoliko kvare oči pred ekranom ... Evo, ostaćemo mi, zbog onih pustih vrata i prekidača za svetlo.

 

 



Komentari (430)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 16:53 06.03.2020

Partizanski filmovi

Moji klinci, tinejdžeri, preko njih samo pređu, uz opasku "opet ovi smorovi".
Taj pelcer se u ovoj generaciji neće primiti.
loader loader 17:02 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Taj pelcer se u ovoj generaciji neće primiti.


Neće. To je za njih outdate svet. Mogu misliti koji je to za njih smor.

Ali ovima vrši posao.
Ovde živi užasavajuć procenat starijih. Kod većine njih to rešetanje i razvaljivanje neprijateljskih bunkera golim rukama ima sasvim suprotan prizvuk.



Nego, evo PRIMERA iz večerašnje slagalice !!!

denovo denovo 17:09 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Na pitanje, zašto, njihov odgovor je jednodušan: ZBOG LOŠEG TV PROGRAMA !


Grešiš - idu jer ne puštaju Vinetouaaaaaaa!


Manitou čuva indijance!


loader loader 17:13 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Manitou čuva indijance!




A ovde indijanci čuvaju svog Manitoua
denovo denovo 17:28 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

A ovde indijanci čuvaju svog Manitoua



Pobrkao si Manitoua i Oumpah-paha koji gradi staze za vatrenog konja. i wigwame na vodi.

zemljanin zemljanin 18:40 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

ukinuti rijaliti a vesti do jednom dnevno ... i bez reklama u filmovima
loader loader 19:24 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

i bez reklama u filmovima

Da, bre ... ... Natrčim pre izvesnog vremena na Petparačke priče. Nisam mogao da odustanem od gledanja, ali mi se od reklama smučilo. Verovatno su, kad se saberu, trajale blizu sat vremena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:54 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Nego, evo PRIMERA iz večerašnje slagalice !!!


A znaš šta je meni zanimnjivo?
To što sam sve znao.
Još ih sve pamtim!

Shvatiš do koje mere je išla ta indoktrinacija, pa ti neka jeza prođe niz kičmu, i pomisliš, sad je ipak mnogo bolje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

loader
Taj pelcer se u ovoj generaciji neće primiti.


Neće. To je za njih outdate svet. Mogu misliti koji je to za njih smor.

Ali ovima vrši posao.
Ovde živi užasavajuć procenat starijih. Kod većine njih to rešetanje i razvaljivanje neprijateljskih bunkera golim rukama ima sasvim suprotan prizvuk.



Nego, evo PRIMERA iz večerašnje slagalice !!!



Omanuo sam kod Selje i Mitraljete.
predatortz predatortz 19:59 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Shvatiš do koje mere je išla ta indoktrinacija, pa ti neka jeza prođe niz kičmu, i pomisliš, sad je ipak mnogo bolje.


Bolje!
Ne mogu da zamislim da mi neko decu u školi truje bilo kojom ideologijom.
A zamisli tek da ti truju decu onim čemu se protivi svaka tvoja ćelija a ne smeš da odeš i da im se najebeš nane nanine jer će govna da te apse a decu da ti šikaniraju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Bolje!


Naravno, i uopšte nije teško shvatiti da jeste bolje i zašto je bolje.
Al neće da misle.
st.jepan st.jepan 20:15 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man
Nego, evo PRIMERA iz večerašnje slagalice !!!

A znaš šta je meni zanimnjivo?
To što sam sve znao.
Još ih sve pamtim!

srdjan.pajic
Omanuo sam kod Selje i Mitraljete.

Pa kad su bezveznjaci!
Bolje da su turili Đuro-a Pucara Starog.

loader loader 20:56 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

st.jepan

Bolje da su turili Đuro-a Pucara Starog

Eh, da - taj rad
loader loader 20:59 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man

A znaš šta je meni zanimnjivo?
To što sam sve znao.
Još ih sve pamtim!


To je kao tablica množenja - ponavlja se, ponavlja, ponavlja ... Najgore je kod 6x9, a onda sve legne i tetovira se u mozak.

Likovi iz šume, sa kamenjara, pravo u stolice ministra nauke, ministra prosvete...
O, užasa ...
loader loader 21:04 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

predatortz

A zamisli tek da ti truju decu onim čemu se protivi svaka tvoja ćelija a ne smeš da odeš i da im se najebeš nane nanine jer će govna da te apse a decu da ti šikaniraju.


Kažem ja tako nekim prolevičarskim drugarima u napetom ćaskanju za stočićem kafića - partijsko-policijska vojna hunta - a oni se tu pobune kako preterujem, kako sam indoktriniran zapadnim floskulama, kako ovo, a i ono ... Mislim, korisna su ta brušenja za kafanskim stolom.


angie01 angie01 21:09 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

A ovde indijanci čuvaju svog Manitoua





matori indijanci cuvaju svog Manitua, a mladi neka zbog toga idu negde drugde.
loader loader 22:42 06.03.2020

Re: Partizanski filmovi

angie01

... a mladi neka zbog toga idu ...


Tako je 90-ih česta bila primedba da penzioneritroše život unucima ... To je ista sorta i isto čini i danas.
Bili Piton Bili Piton 14:26 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man
Bolje!


Naravno, i uopšte nije teško shvatiti da jeste bolje i zašto je bolje.
Al neće da misle.


Vi ste baš opterećeni. Jedino ako znam ko je Boško Palkovljević, niste čitavi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:32 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Jedino ako znam ko je Boško Palkovljević,


Ovaj

bene_geserit bene_geserit 19:36 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

evo PRIMERA iz večerašnje slagalice

Sine pola bloga bi izdominiralo na ovom pitanju. Ona komunistička polovina.
Ja sam nabo Tita, Krcuna, Španca i nisam siguran da li je ovaj Vukmanović Tempo ili nije. Makar sam nešto uspeo da zaboravim, ali na žalost ne sve, jebiga uradili su mi prepovezivanje i treniranje neuralnih mreža kad sam bio mali sa tim sranjima, i ne vredi, ne pomaže ni 20 godina po belom svetu.
loader loader 20:51 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

bene_geserit

i ne vredi, ne pomaže ni 20 godina po belom svetu.

Eh, Bene, jaka je to vradžbina. Da bi društvo laži opstajalo trebala mu je propaganda, i to ubitačna, bez alternative novinarske štetne po "revoluciju". Zato, od "oslobođenja" na ovamo, sledile su čitave decenije višestrukog svakodnevnog ukucavanja crvenog koda u glave ljudi. Sad i u pola noći tih nekoliko generacija zna kako se zvalo brozovecovo kuče u nekoj onoj ofanzivi ... Tri nezavisna svedoka su izjavila da se pseto bacilo na bombu i spasilo trostrukog sina maršala naših narodnosti.


bene_geserit bene_geserit 21:35 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

pola noći tih nekoliko generacija zna kako se zvalo brozovecovo kuče u nekoj onoj ofanzivi

Reks ?
Sranje, zbog čega ja to znam, jel postoji neko dugme za zaboravljanje ?
maksa83 maksa83 21:41 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Sranje, zbog čega ja to znam, jel postoji neko dugme za zaboravljanje ?

Kada je bio mali, Tito je sa tavana skinuo i skuvao za sebe i braću i sestre:

a) Svinjsku glavu
b) Ovnujsku žilu
c) Jaje od aždaje.

Zbog toga ih je sve posle:

a) Boleo stomak
b) Bolelo dupe
c) Stigla salmonela.

Majka je na to:

a) išibala malog Jožu
b) sve oprostila
c) štrukle pekla

Vreme - sad.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:47 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
Sranje, zbog čega ja to znam, jel postoji neko dugme za zaboravljanje ?

Kada je bio mali, Tito je sa tavana skinuo i skuvao za sebe i braću i sestre:

a) Svinjsku glavu
b) Ovnujsku žilu
c) Jaje od aždaje.

Zbog toga ih je sve posle:

a) Boleo stomak
b) Bolelo dupe
c) Stigla salmonela.

Majka je na to:

a) išibala malog Jožu
b) sve oprostila
c) štrukle pekla

Vreme - sad.


c
b
c

PS. Tamo gore nisam znala samo ko su dLaka i mitraljeta

cassiopeia cassiopeia 21:54 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

c
b
c


Zezaš se

apacherosepeacock apacherosepeacock 21:58 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

cassiopeia
c
b
c


Zezaš se



Sa tako ozbiljnim stvarima, nikad.
cassiopeia cassiopeia 22:08 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi


Sa tako ozbiljnim stvarima, nikad.



Kako se ne zezaš, kad si sve pogrešila.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:10 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

cassiopeia

Sa tako ozbiljnim stvarima, nikad.



Kako se ne zezaš, kad si sve pogrešila.


Sad ti mene zezas..
loader loader 22:17 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

a
a
treće ne znam :) .. Verovatno ga je mama pomilovala, kako bi narastao veliki dečko koji se presvlači u maršala ...



Iz foto-biografije - detinjstvo druga tita (moram malim). Tamo se pas zvao Polak :) ... Ovaj pas iz ofanzive drugačije ... :)
cassiopeia cassiopeia 22:18 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

apacherosepeacock
cassiopeia

Sa tako ozbiljnim stvarima, nikad.



Kako se ne zezaš, kad si sve pogrešila.


Sad ti mene zezas..


Ne zezam.

Ja bih odgovorila

a
a
b

p.s. reci da me zafrkavaš, ja se primam k'o mlad majmun
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

a) Boleo stomak
b) Bolelo dupe
c) Stigla salmonela.


Ma stomak, bre.
Zato nam se onako po***o na živote.
mirelarado mirelarado 22:22 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Verovatno ga je mama pomilovala, kako bi narastao veliki dečko koji se presvlači u maršala ...


Mislim da je radila vaspitna mera - prutić. Da deca nauče da ne treba da imaju štetne navike u vidu lične inicijative.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:27 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

cassiopeia
apacherosepeacock
cassiopeia

Sa tako ozbiljnim stvarima, nikad.



Kako se ne zezaš, kad si sve pogrešila.


Sad ti mene zezas..


Ne zezam.

Ja bih odgovorila

a
a
b

p.s. reci da me zafrkavaš, ja se primam k'o mlad majmun





cassiopeia cassiopeia 23:08 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

apacherosepeacock









Strašno koji sam ja primarijus.
Daj nekog smajlija sledeći put, a ne onako ozbiljno.
denovo denovo 23:09 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Zato nam se onako po***o na živote.


Kako kome dragec kako kome.

Danas nisu u stanju da okreče ono što je Joška zidao.

Mož' te mu pljunete pod ,,kuću cveća,,

Viđu kako ih je i mrtav poređao da mu se poklone.

A Beograd prao ulice suzama danima. Kakva je to ljubav bila - iskrena i ,,što je najgore,, - zabeležena za sva vremena.



Ebiga Loader teško može da stane ,,cela planeta,, na manju sliku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:43 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Viđu kako ih je i mrtav poređao da mu se poklone.

U jbt, to sam zaboravio!

Kad se toga setim sve mi bude lepo, i to što su me lagali, što su apsili ko lane nešto protiv njega, i što kafe nije bilo, i što sam po pantalone morao didem u drugu državu, što sam šećer na tačkice kupovao, što, ko je uopšte imao fiću, mogao da je vozi sam kad mu se odobri, tj kad mu ne zabrane...sve mi to bude lepo kad se setim kaka je njegova sarana bila.

Jer, relano, ko ebe narod, Tita je važan.
A i Sofiju smuvao...pa ko da se žali.
loader loader 23:55 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

denovo

Ebiga Loader teško može da stane ,,cela planeta,, na manju sliku.


Auh, bralee .. ... Ona skaradna sahrana? Gomila poštenjaka u odelcima i tamnim cvokma, i gomila tamnoputih demokrata, među kojima i nekoliko ljubitelja ljudskog mesa? Eminentno, impozantno, dirljivo ... - nema šta. Kolika bulumenta svrstanih i nesvrstanih. Sve to na gomili je samo znak koliko je špijunsko prometište bio ovaj deo Balkana. Bio brozovec polušan. Postavili ga Rusi i Englezi pred kraj II sv. rata. Pomagali jedni, pa posle pomagali drugi... On navukao belo odelo i poslušno glumio, oni gurali još veću lovu da održe nerentabilnu socijalističku privredu. A onda, sedamdesetih godina, uzeti su najveći krediti, i mahom gurnuti u potrošnju (to je zlatno vreme). Posle stiglo vreme za vraćanje, ali ... U prvoj polovini 80-ih usledio bankrot naše velelepne crvene države, jer su dotacije počele da se smanjuju kako se svet menjao. Imao je brozovec neviđenu srećetinu da se umrtvi na vreme. No, tu su njegove zaostavštine u obliku nekih još uvek trajućih kredita, i u obliku države pretvorene u partiju. U srušenim institucijama. U netržišnoj i nekonkurentnoj privredi ... To je tu i danas, samo je udba krajem 80-ih mehanizam podelila na više partija. Ista ekipa drži svu moć, nadasve ekonomsku, ali i ovu manje vidljivu, da štiti tu ekonomsku. Kako god, brozovec i subnor su pojeli barem desetak budućih generacija. Ostao je i veliki strah kod ljudi od represivnog državnog aparata. I javašluk socijalizma. I bezbožništvo. ... To je ukratko dijagnoza. E, sad, ko voli da veruje da je ono vreme bilo zarađeno, a ne pozajmljeno ... neka veruje. Šta da se radi. I pored svih saznanja i logike mnogi veruju. Zato ni pedalj nismno maknuli. Da bi se maknuli, treba da izađemo iz tog gliba u kojem boravimo već oko 7 decenija. Ali, ne - glib se promoviše kao pitka voda. Nije čak ni ono lekovito blato, nego otrovni glib.
loader loader 23:58 07.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man


što sam šećer na tačkice kupovao

Tada nije bilo šećera.
Samo med (i mleko).
Srećna vremena, kažu
loader loader 00:00 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

denovo

A Beograd prao ulice suzama danima


Skoro gledah suze i histeriju kad je mreo onaj severnokorejski genijalac, dal' tata ili deda ovog današnjeg klovna. Propast. Masa pred suicidom. Nepregledna masa. E, to je bio lider.
nsarski nsarski 00:10 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

loader
denovo

A Beograd prao ulice suzama danima


Skoro gledah suze i histeriju kad je mreo onaj severnokorejski genijalac, dal' tata ili deda ovog današnjeg klovna. Propast. Masa pred suicidom. Nepregledna masa. E, to je bio lider.


Nije bilo lako...a sve mlad svet kome je sahranjena sjajna budućnost.



P.S. Iskren da budem, ja sam prirodno očekivao da ća narod da se veseli kad Čeda bude riknuo. Kad ono šok - svi plaču. Ja nisam ni najmanje tugovao, priznajem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:17 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Ona skaradna sahrana?

Na šta se ljudi pale, da ne poveruješ!
mirelarado mirelarado 00:18 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

A i Sofiju smuvao...pa ko da se žali.


Ama, nije Sofiju (njoj nije prišo ni blizu), nego Đinu (Lolobriđidu).
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:22 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Ama, nije Sofiju (njoj nije prišo ni blizu), nego Đinu (Lolobriđidu).


ako su lagali mene

Tita je posetila i čuvena glumica Sofija Loren. Bila je njegov gost na Brionima jedno 15 dana.

štrudle joj je, kažu, spremano, a koliko su blizu bili?
:)
nsarski nsarski 00:27 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

mirelarado
A i Sofiju smuvao...pa ko da se žali.


Ama, nije Sofiju (njoj nije prišo ni blizu), nego Đinu (Lolobriđidu).


Da, Đina je imala bolje poprsje.

Nego, ova mala izmena utisaka me je ponukala da o sledećem razmislim.
Dakle, zamislimo (puj, puj, daleko bilo!) da je
Prvorođeni zaista fasovao ovaj virus u Amerima. Slabo srce, grip nasrće i on odapne papke (kad su mogli oni političari po Iranu, što ne bi mogao i on, nedajbože?)
Dakle, misao:
Kako bi srpski narod reagovao na takvu situcaiju?! Rikno Vođa! Posle onog šoka s Čedom koji sam gore opisao, ja zaista nemam hrabrosti da predvidim ništa te vrste.
loader loader 00:37 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

ja zaista nemam hrabrosti

Zar se za sve ono vreme udarništva nismo očeličili?
Dakle, ne malaksavajmo duhom
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:37 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Kako bi srpski narod reagovao na takvu situcaiju?! Rikno Vođa!


Najpre, zaista daleko bilo.

A onda, mislim da bi možda i bio neki šok, neki masovni izlivi ljubavi, patetike, čega li, ali ne bi to dugo trajalo.

Siguran sam da je sve ovo sa pravljenjem idola od njega praznjikavo i bez ičeg osnovanog, da je tu previše kalkulanata a premalo istinskih zaljubljenika u lik i delo.
Kalkulanti bi se, možda, dok bi to donosilo neke poennčiće, javno prenemagali ali bi iza te javne scene odmah krenula klanica za poziciju vođe.

A pošto ovaj dobro pazi da se niko ne izdvoji, da on bude jedini na vrhu, popucalo bi to na nekoliko vođica i nestalo.
loader loader 00:38 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

previše kalkulanata

Tih likova nikada nije previše. To su vredne pčele totalitarizma
nsarski nsarski 00:48 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

A pošto ovaj dobro pazi da se niko ne izdvoji, da on bude jedini na vrhu, popucalo bi to na nekoliko vođica i nestalo.


Dobro, ali to isto je radio (pazio da se neko ne ističe) i matori Pedofil. I trebalo je 10 godina da cela stvar pukne.

Na primer, juče su u Kosovskoj Mitrovici baljkama označili 50. rođendan Prvorođenom. Daleko je to od Dana Mladosti, naravno, ali tako se počinje. Koliko dugo bi trajala euforija "i posle Prvorođenog Prvorođeni", nemam pojma. Mada, mislim da si en general, u pravu. Svi ovi koji čekaju iza zavese da ga izbodu u leđa bi se odmah pojavili da ga žale i naslede. Puklo bi to brzo, usuđujem se da nagađam.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:53 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Dobro, ali to isto je radio (pazio da se neko ne ističe) i matori Pedofil. I trebalo je 10 godina da cela stvar pukne.


Duže je ono trajalo i, objektivno, teža diktatura bila, mozgovi temeljnije isprani.
I ovaj bi isto da ima priliku kakvu je onom sudbina namestila, al, na našu sreću, ipak je nema.
mirelarado mirelarado 01:00 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man
Ama, nije Sofiju (njoj nije prišo ni blizu), nego Đinu (Lolobriđidu).


ako su lagali mene

Tita je posetila i čuvena glumica Sofija Loren. Bila je njegov gost na Brionima jedno 15 dana.

štrudle joj je, kažu, spremano, a koliko su blizu bili?
:)


U pravu si, i Sofija, i Đina i obe Elizabete (Tejlor i kraljica)... padale su kao, kao da su partizanske sekretarice.


nsarski nsarski 01:04 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Evo jedne anegdote sa Pajom Vujisićem (koji nije bio ljubitelj Tite).



Komunisti su voleli Paju Vuisića, a on njih nije podnosio. Živeo je veliki glumac u toj zemlji i tom sistemu, ali nikada nije mogao do kraja da prihvati.

Iza velikog glumca su ostale nezaboravne priče i anegdote.

Jedna od tih anegdota je ona kada su ga kidnapovali sa njegovog čuvenog splava na Adi i odveli na prijem kod Tita, poovodom snimanja filma “Neretva”.
“Ja sam većinu priča o Pavlu saznala posle njegove smrti. On nije želeo da priča. Kada je umro, sakupila sam njegove prijatelje da ispričaju sve što znaju. Tako sam saznala i za to kada su ga pokupili na Adi”, rekla je svojevremeno njegova supruga Mirjana za Nedeljnik.

“On je naravno bio obučen ‘apa drapa’, za splav. Odveli su ga na Dedinje i hteli su da ga lepo obuku. On se bunio i rekao da neće. Ako ste me uzeli ovakvog, vodite me ovakvog, govorio je. Tito je čuo da se neko buni i poveo ga sa sobom i onda su se ispričali. Jedan prijatelj na Adi je video kako ga vode i njemu je Pavle rekao: ‘Slušaj, ako nekome budeš pričao, ne postojiš za mene.’ Bilo ga je sramota što je išao kod Tita”, rekla je Mirjana Vuisić.

A jednom je, tako, Pavle Vuisić ušao u kafanu na Adi i kada su ga pitali šta želi, on je rekao: “Ćebe.”

A šta će mu ćebe?

“Pa da prekrijem Titovu sliku, ne mogu da ga gledam.”



loader loader 01:06 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

nsarski

Svi ovi koji čekaju iza zavese da ga izbodu u leđa

Pored kočopernog Vulina te grube igre neće proći!
nsarski nsarski 01:08 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Da, Đina je imala bolje poprsje.


Ovo između Đine i Sofije je moje privatno mišljenje. Možda je najbolje zatražiti mišljenje najboljeg među nama, G-dina Čera, doajena (ili dojajena) po tom pitanju.
mirelarado mirelarado 01:09 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

I ovaj bi isto da ima priliku kakvu je onom sudbina namestila, al, na našu sreću, ipak je nema.


On bi želEo, ali mislim da žonglira na kuli od karata, a čim se izmakne prst strane podrške, ima da se strmoglavi.
nsarski nsarski 01:10 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

loader
nsarski

Svi ovi koji čekaju iza zavese da ga izbodu u leđa

Pored kočopernog Vulina te grube igre neće proći!


Ima tu mnogo zlokobnijih i krvoločnijih namernika, cenim. Vulin bi se spopleo kod prvog koraka.
loader loader 01:12 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Pogledati nerežimski snimak sukoba sns-ovaca sa Obradovićem, tj. napadom na njega (ono, nedavno, u skupštini). Vuliša se umešao ... ... Strašno
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:18 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

U pravu si, i Sofija, i Đina i obe Elizabete (Tejlor i kraljica)... padale su kao, kao da su partizanske sekretarice.


Ili će biti da su samo sekretarice i padale, a za ove pustio da se tako misli :)
Pa nije on kralj Milan Obrenović da se sa plavom krvi meša :)

Skoro negde natrčim na tekst o njegovim ženama.
Ona Herta Has, druga njegova žena, je izgleda bila jednino normalno stvorenje.
Kreten je ostavi trudnu, na par dana pred porođaj u okupiranom Zagrebu i ode.
Ona mu to oprosti, ode kod njega, ali zatekne ga sa Davorjakom, (a ta je tek bila ludača) okrene žena leđa i nikad više nije htela da bude s njim.
Čak ju je zvao i kad je postao bog i batina, ali ona ga otkačila.
Za poštovanje.

Jovanka glupača, čak su joj iza leđa govorili da je "seljakča upišulja koja je umislila da je grčka kraljica"

Pa obzirom da je takve imao, teško da je video fajdu od ovih lepotica, nije to ta klasa bila.
A, i to sam negde pohvatao, slate su, neka od njih, mu kako bi mu podilazile sujeti da bi oko Trsta omekšao.
loader loader 01:22 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi


..kako bi mu podilazile sujeti da bi oko Trsta omekšao.

Mr Hoochie, uštedeli ste mi tastaturu :)
mirelarado mirelarado 01:23 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Pa obzirom da je takve imao, teško da je video fajdu od ovih lepotica, nije to ta klasa bila.
A, i to sam negde pohvatao, slate su, neka od njih, mu kako bi mu podilazile sujeti da bi oko Trsta omekšao.


Zezala sam se, naravno. Sofija je bila s mužem, Karlom Pontijem, producentom, verovatno da bi ispitali ima li tu kakve kinte, a Đina je bila i kod Kastra, naginjala levici u mladosti. :)
loader loader 01:27 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

mirelarado

a čim se izmakne prst strane podrške

Neće to skorije što se tiče povlačenja strane podrške ... dok god bude ovako servilan. Plus, on se ne boji. Naglasio više puta, čuo sam. Verujte. Kaže, ne plaši se. A niko ga nije to pitao. On sam naglasi. Kako god, pasuje mu da kosovski problem potraje što duže (mislim, u ovoj srednjoročnoj, ili akutnoj fazi, jer će taj problem trajati još dugo posle svih nas).

Zezala sam se, naravno. Sofija je bila s mužem, Karlom Pontijem, producentom, verovatno da bi ispitali ima li tu kakve kinte, a Đina je bila i kod Kastra, naginjala levici u mladosti. :)

Ubedite vi brozoljupce u te činjenice. Njima treba slika ovna predvodnika, kako bi sopstvene želje kroz njega opredmetili u svojoj imaginaciji. I, onda svi moćni.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:27 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Zezala sam se, naravno.


Uh dobro je.
Ne bih voleo da iko veruje da je takav skot bio sa simbolima ženske lepote :)
Mr Hoochie, uštedeli ste mi tastaturu :)


Pa da, u to je sasvim realno poverovati.
nsarski nsarski 01:33 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

A, i to sam negde pohvatao, slate su, neka od njih, mu kako bi mu podilazile sujeti da bi oko Trsta omekšao.


Hvala im! Zamisli da nije omekšao. Pa gde bi mi kupovali farmerke i modernu garderobu i pričali kako živimo u sjajnoj, slobodnoj i uređenoj zemlji?
A zamisli tek kakav provod možeš da imaš sa par farmerki u Češkoj, Rumuniji, Rusiji...Sve je to nama Tita dao. Dobro, i možda Sofija. Onakav čovek. Takav se ne rađa često.
mirelarado mirelarado 01:33 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

loader
mirelarado

a čim se izmakne prst strane podrške

Neće to skorije što se tiče povlačenja strane podrške ... dok god bude ovako servilan. Plus, on se ne boji. Naglasio više puta, čuo sam. Verujte. Kaže, ne plaši se. A niko ga nije to pitao. On sam naglasi. Kako god, pasuje mu da kosovski problem potraje što duže (mislim, u ovoj srednjoročnoj, ili akutnoj fazi, jer će taj problem trajati još dugo posle svih nas).


Bojim se da je situacija upravo takva kakvom ste je opisali, Mr Loader. A taj što se šatro ne plaši, meni deluje kao najgora alotropska modifikacija kukavice i, da izvinite, yayare.
loader loader 01:36 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Tragedija je što uopšte pričamo o tom liku bez petokrake na sarkofagu.

Odnosno, pričamo u smislu odgovora na neprestano divljenje koje i dalje jedan znatan procenat ljudi izražava. Da u trgovini velikih sila nije odabran takav rasplet u ovom delu Balkana, skoro niko ne bi ni znao da je tamo negde u Bosni postojao i neki konunistički gerilac ... Pitajte ljude da li znaju aktere grčkog pokušaja revolucije nakon II sv. rata. Naravno da nemaju pojma. Tako bi bilo i za ovoga. Kad to kažem nekim prijateljima, levičarima, koji se oduševljavaju koji je mangup brozovec bio i kako je nosio uredno belo odelo - digne im se kosa na glavi, sa sve adrenalinom. Na žalost, mi (ne samo tu na blogu) i dan-danas moramo da obrađujemo tu temu. To je već samo po sebi tragedija. Tema su mladi koji beže odavde. Bez rešenja, nacija beži od te teme i gaji zlatnu telad, te se sa njima raspričava i zrelo uzdiše, klima glavom...
loader loader 01:38 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

mirelarado

najgora alotropska modifikacija kukavice i, da izvinite, yayare.

Petao nosilja
mirelarado mirelarado 01:43 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

loader
mirelarado

najgora alotropska modifikacija kukavice i, da izvinite, yayare.

Petao nosilja


A tek što nosi sve same mućkove...
loader loader 01:45 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Eh, da,
draga Mirela,
poranismo svi u ovom dijalogu, a datum se sa sedmog pomerio na osmi ...
Dakle, dozvolite da vi budete prva dama kojoj danas čestitam 8. mart, Dan žena.




(svestan sam da će ovde biti izvesnih dobacivanja kako je sve to otrcano, ali, dok ne nađemo alternativu, slavimo ovaj dan)
mirelarado mirelarado 01:54 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

draga Mirela,
poranismo svi u ovom dijalogu, a datum se sa sedmog pomerio na osmi ...
Dakle, dozvolite da vi budete prva dama kojoj danas čestitam 8. mart, Dan žena.


Hvala, Mr Loader.
zemljanin zemljanin 02:13 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

eto, kad se uci sa interesovanjem, zeljom i strascu - onda to ostaje za vek vekova ...
partizanski filmovi se bre godinama skupljaju, bekapuju, na DVD, fleske i cloud ... bez reklama pa kad se gleda a ono krv uzavri, u grudima tutnjava i tako to ... treba ustati u odbrani tekovina, reklame ne mogu u p. filmove ... i tacka

PS. a svim nasim dragim damama, zenama, - uvek srecan i nasmejan dan da Vam je
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:21 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

apacherosepeacock
maksa83
Sranje, zbog čega ja to znam, jel postoji neko dugme za zaboravljanje ?

Kada je bio mali, Tito je sa tavana skinuo i skuvao za sebe i braću i sestre:

a) Svinjsku glavu
b) Ovnujsku žilu
c) Jaje od aždaje.

Zbog toga ih je sve posle:

a) Boleo stomak
b) Bolelo dupe
c) Stigla salmonela.

Majka je na to:

a) išibala malog Jožu
b) sve oprostila
c) štrukle pekla

Vreme - sad.


c
b
c

PS. Tamo gore nisam znala samo ko su dLaka i mitraljeta




David Pajić Daka, verovatno se nikad nisi vozila liftom (ne, nije mi rođak, iako je isto prezime).

Ima i Sava Kovačević Vratolomac (to po ovim novim četničkim istorijskim izvorima, mi smo ga zvali samo Komandant Sava).
bene_geserit bene_geserit 05:56 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

mi smo ga zvali samo Komandant Sava

Jbte, u koliko si "partizanskih ofanziva" učestvovao ?
denovo denovo 07:38 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

U jbt, to sam zaboravio!

Kad se toga setim sve mi bude lepo, i to što su me lagali, što su apsili ko lane nešto protiv njega, i što kafe nije bilo, i što sam po pantalone morao didem u drugu državu, što sam šećer na tačkice kupovao, što, ko je uopšte imao fiću, mogao da je vozi sam kad mu se odobri, tj kad mu ne zabrane...sve mi to bude lepo kad se setim kaka je njegova sarana bila.

Jer, relano, ko ebe narod, Tita je važan.
A i Sofiju smuvao...pa ko da se žali.



To je bio tvoj život koji si živeo i proživeo i da ga ebeš nemož da ga promeniš. Ako ćeš ostatak da proživiš razmišljajući o tome i nije neka vajda.
Važno je da ti je sada lepo, šteta da gubiš vreme na ,,ružna sećanja,,
denovo denovo 07:55 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Da bi se maknuli, treba da izađemo iz tog gliba u kojem boravimo već oko 7 decenija. Ali, ne - glib se promoviše kao pitka voda. Nije čak ni ono lekovito blato, nego otrovni glib.


,,Svaka svinja trči svome nožu da bude zaklana,, kaže stara poslovica.

Svako dobije uglavnom ono što zasluži. Da je moglo drugačije bilo bi drugačije. Apsolutno je legitimno trošiti život na naglabanja o tome kao što je i legitimno imati mišljenje o tim naglabanjima.

Zato ni pedalj nisu maknuli niti se miču zarobljeni u prošlosti.


neumoran neumoran 08:16 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

mirelarado
draga Mirela,
poranismo svi u ovom dijalogu, a datum se sa sedmog pomerio na osmi ...
Dakle, dozvolite da vi budete prva dama kojoj danas čestitam 8. mart, Dan žena.


Hvala, Mr Loader.

Čestitam!
Usput - šta je to sa komunalcima?
Nema ih nigde, a diskutuje se o Faraonu - i tome kako nam je omogućio da kupujemo farmerke u Trstu.
denovo denovo 08:33 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

nsarski
P.S. Iskren da budem, ja sam prirodno očekivao da ća narod da se veseli kad Čeda bude riknuo. Kad ono šok - svi plaču. Ja nisam ni najmanje tugovao, priznajem.


Ti si verovatno u pravu u svom manjinskom mišljenju. Ljudi uglavnom imaju problem što teško podnose kad su u manjini i kad moraju da se pored zdrave pameti povinuju ,,mehanizmima većine,, a nisu u prilici da pobegnu od realnosti ( ni dan danas u izbornoj godini).

Nisam ni ja plakao za njim ali to me ne spečava da prihvatim realnost onakvu kakva je bila.

Ima jedna mala zamka na društvenim mrežama pa i ovde na blogu. Prividna većina na blogu je u realnom životu u debeloj manjini ( zato i jesu na blogu). Još lepše je što ta većina na blogu primenjuje sve mehanizme represije i manipulacije (brisanja,banovanja,cinkarenja moderaciji etc..) a kad njima to neko radi u realnom životu onda kuku-lele. Vole blogeri da kažu ,,ovo je na blogu moje dvorište pa radim šta ja oću i sa kim,,. Ok. I Srbija je dvorište koje uređuju oni kojima su procenti na izborima dali da ga uređuju. Manjina se teško miri sa tim.

Uostalom Tasadebeli bi ti to bolje objasnio jer je sve to osetio na svojoj koži. Ćarli je već odabrao drugi vid borbe i evo ima rezultate - prisutan je.

Negde sam davno pročitao tvoj komentar kako sve ovo ne treba uzeti za ozbiljno jer sve je ovde zabava i razbibriga.( parafraziram otprilike)
neumoran neumoran 08:42 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

denovo
nsarski
P.S. Iskren da budem, ja sam prirodno očekivao da ća narod da se veseli kad Čeda bude riknuo. Kad ono šok - svi plaču. Ja nisam ni najmanje tugovao, priznajem.


Ti si verovatno u pravu u svom manjinskom mišljenju. Ljudi uglavnom imaju problem što teško podnose kad su u manjini i kad moraju da se pored zdrave pameti povinuju ,,mehanizmima većine,, a nisu u prilici da pobegnu od realnosti ( ni dan danas u izbornoj godini).

Nisam ni ja plakao za njim ali to me ne spečava da prihvatim realnost onakvu kakva je bila.

Ima jedna mala zamka na društvenim mrežama pa i ovde na blogu. Prividna većina na blogu je u realnom životu u debeloj manjini ( zato i jesu na blogu). Još lepše je što ta manjina na blogu primenjuje sve mehanizme represije i manipulacije (brisanja,banovanja,cinkarenja moderaciji etc..) a kad njima to neko radi u realnom životu onda kuku-lele. Vole blogeri da kažu ,,ovo je na blogu moje dvorište pa radim šta ja oću i sa kim,,. Ok. I Srbija je dvorište koje uređuju oni kojima su procenti na izborima dali da ga uređuju. Manjina se teško miri sa tim.

Uostalom Tasadebeli bi ti to bolje objasnio jer je sve to osetio na svojoj koži. Ćarli je već odabrao drugi vid borbe i evo ima rezultate - prisutan je.

Negde sam davno pročitao tvoj komentar kako sve ovo ne treba uzeti za ozbiljno jer sve je ovde zabava i razbibriga.( parafraziram otprilike)

Ja sam za bojkot!
Usput - šta je sa Tasom?
Zašto ga nema?
Da li je odbranio parkić - ili se još bori?
denovo denovo 08:49 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Usput - šta je sa Tasom?
Zašto ga nema?
Da li je odbranio parkić - ili se još bori?


Tasa se bori za parkić i izgleda da ima rezultate.


gedza.73 gedza.73 08:55 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Bili Piton
hoochie coochie man
Bolje!


Naravno, i uopšte nije teško shvatiti da jeste bolje i zašto je bolje.
Al neće da misle.


Vi ste baš opterećeni. Jedino ako znam ko je Boško Palkovljević, niste čitavi.

Nije opterećenost, to je bio odabir 'bitnih' informacija u našem obrazovanju.

Bila su takmičenja KMT i KNT. Osnovna i srednja. Tehničke oblasti. Astronomija, arhitektura, fotografija, elektronika, aviomodelarstvo...
posebno se bodovao takmičarski, posebno izlagački deo.

Takmičarski je imao test od trideset pitanja iz predmetne oblasti. Pazi sad. Prvih pet pitanja su bila o NOB-u i Titu. Učiš Keplerove zakone i razmišljaš koliko je Tito izneo ranjenika na leđima.
predatortz predatortz 09:17 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Ima i Sava Kovačević Vratolomac (to po ovim novim četničkim istorijskim izvorima, mi smo ga zvali samo Komandant Sava).


Zapravo SavO Kovačević Mizara.

milisav68 milisav68 10:21 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

A Beograd prao ulice suzama danima. Kakva je to ljubav bila - iskrena

Treniralo se to godinama.



Domovina je Tito!

Za kralja i otadžbinu!

Kad otadžbinu/domovinu zameniš sa jednim čovekom (pa makar mu došlo milion ljudi na sahranu, a neki ne zbog serije o Džordžu), onda si osuđen na život u papazjaniji, jer dobiješ okruženje pogubljenih ljudi zbog pogrešnih prioriteta, pošto je Pantelija ostavio sve samom sebi, a ne svojim naslednicima.

Vrhunac pogubljenosti je sublimiran u rečenici:

Važno je da ti je sada lepo,


Od govana se pita ne pravi.

Odnosno, šta se dešava kad mrtvi fazani lete, a ni jedan ne pada?

Padaju mi na pamet vodene boje, umazane ruke - brzo se peru.
.....................................
Nego, umrla Milica Ostojić - Mica Trofrtaljka.

Kada se spomene ime Mice Trofrtaljke, koja je umrla u 77, godini, mnogima odmah u sećanje naviru dvosmislene pesme kao što su "Davorike dajke", "I labavi ume da zabavi", "Predem vunu i kučinu", "Drž' se, ćerko, čvrstog kursa", "Rđavome kupcu i dlake smetaju" i mnogi drugi. Ipak, malo ko zna pevačicinu životnu priču.

Micino detinjstvo je bilo veoma teško budući da je bez majke ostala kada je imala svega pet godina.

Njen otac se ubrzo ponovo oženio i dobio dvoje dece, koje je uglavnom Mica čuvala. Tokom odrastanja prisustvovala je mnoštvu svađa i fizičkih obračuna između oca i maćehe.


maksa83 maksa83 10:30 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Za kralja i otadžbinu!

Kad otadžbinu/domovinu zameniš sa jednim čovekom

Ajajajajajaj ... smakla ti se analogija. Ekvivalentan slogan Za Kralja i Otadžbinu je bilo Za Tita i Partiju.

Svejedno i da je samo za Tita bez Partije, logično mapiranje bi bilo Tito <-> Kralj, ali valjda sa tim ne može ništa zgodno da se uradi u ovom kontekstu (a značilo bi i da je postojao neki kult ličnosti pre Tita) pa Kralja apstrahujemo...


gedza.73 gedza.73 11:08 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Ekvivalentan slogan Za Kralja i Otadžbinu je bilo Za Tita i Partiju.

Da je neko od kraljeva u otadžbini kraljevao 35 godina bez mogućnosti opoziva i da je Partija Država onda bi bio ekvivalent.

Izgleda da je monarhija više bila Republika nego što je Socijalizam bio demokratija.
milisav68 milisav68 11:10 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

smakla ti se analogija. Ekvivalentan slogan Za Kralja i Otadžbinu je bilo Za Tita i Partiju.

Da, zato je pogrešno - "Domovina je Tito".

O tome ja pričam.

i da je samo za Tita bez Partije, logično mapiranje bi bilo Tito <-> Kralj, ali valjda sa tim ne može ništa zgodno da se uradi u ovom kontekstu (a značilo bi i da je postojao neki kult ličnosti pre Tita) pa Kralja apstrahujemo...

Ma bre, nije problem Tito = Kralj, nego Tito = Domovina.

Plus, Kralj je Milan, Aleksandar, Petar....pa još Obrenović, Karađorđević....znači nije posle Tita - kita.
maksa83 maksa83 11:14 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Da je neko od kraljeva u otadžbini kraljevao 35 godina bez mogućnosti opoziva i da je Partija Država onda bi bio ekvivalent.

Vidi, ne pomaže tu ekvilibristika ni velike salate, jako je prosto.

Za Kralja i Otadžbinu.
Za Tita i Partiju.

Jedna individua zamenjena drugom i jedan kolektivitet zamenjen drugim.

Možemo da se pravimo da neprikosnovena individua pre nije postojala (sad, što su se smenjivali dvorskim prevratima i ubistvima, tak'a vremena, takav narod), ali ne možemo baš lako da je apstrahujemo pošto je individua bila deo patriotskog slogana, kao i u slučaju komunista.

maksa83 maksa83 11:16 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Ma bre, nije problem Tito = Kralj, nego Tito = Domovina.

Ali Tito jeste bio Novi Kralj, sa svim atributima - isti simbol (neprikosnoven, ne bira se, ima dvorce i poslugu), samo funkcija nije bila nasledna kao u S. Koreji.
alselone alselone 11:23 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa


Upecalo ponovo i tebe u diskusiju o Titu.

Neverovatno kako se uvek neko upeca, ja prvi 100 puta, nema tu šta, nego taman kad pomislim evo nastaviće samo njih troje u krugu da se dodiruju o Titu, neko novi se zalete, nekad iz dosade, nekad slučajno, nekad na provokaciju, ali po svemu sudeći vatra se ne gasi.
predatortz predatortz 11:24 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Za Kralja i Otadžbinu.
Za Tita i Partiju.


Uz jednu sitnu razliku.
Kralju si smeo da se podsmevaš, kod kralja si mogao i na izbore da ideš, da biraš i budeš biran.
Kod tiranina si o tome mogao samo da sanjaš.

Potom, kralj nije bio licemer. On je živeo kao kralj, ali dosta skromnije od tiranina čija se ideologija bazirala na negaciji takvog načina života.

Da sktatim, voleo bih sve ove današnje ljubitelje lika i dela komunističkog diktatora da vratim u period kada je taj sistem uspostavljen. Da uživaju u tihoj strepnji da li će doživeti sledeći dan jer imaju nešto više škole, novaca i nekretnina od perjanica novog sistema, a navikli su i da se sprdaju i slobodno izražavaju što drugovima, naročito prvih decenija, nije bilo po volji.
Dakle, voleo bih da na neko vreme, naravno da nam ih posle sve vrate žive i zdrave, osvanu u oktobru '44. u Beogradu, sa svom svojom imovinom, navikama i pameti.

Mene ako bi vraćali, pod istim uslovima, voleo bih da me vrate u kraljevinu.
milisav68 milisav68 11:45 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Ali Tito jeste bio Novi Kralj,

To nije sporno.
samo funkcija nije bila nasledna kao u S. Koreji.

Nije bitna funkcija, nego izjednačavanje sa domovinom.

Dakle šta imamo:

Domovina = ličnost

i

Za ličnost i otadžbinu ili ličnost i partiju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:46 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

srdjan.pajic
apacherosepeacock
maksa83
Sranje, zbog čega ja to znam, jel postoji neko dugme za zaboravljanje ?

Kada je bio mali, Tito je sa tavana skinuo i skuvao za sebe i braću i sestre:

a) Svinjsku glavu
b) Ovnujsku žilu
c) Jaje od aždaje.

Zbog toga ih je sve posle:

a) Boleo stomak
b) Bolelo dupe
c) Stigla salmonela.

Majka je na to:

a) išibala malog Jožu
b) sve oprostila
c) štrukle pekla

Vreme - sad.


c
b
c

PS. Tamo gore nisam znala samo ko su dLaka i mitraljeta




David Pajić Daka, verovatno se nikad nisi vozila liftom (ne, nije mi rođak, iako je isto prezime).

Ima i Sava Kovačević Vratolomac (to po ovim novim četničkim istorijskim izvorima, mi smo ga zvali samo Komandant Sava).


Ma znam David Pajic, u liftu sam bila/videla casnapionirska, ali ne znadoh da mu je nadimak bio Daka. Usput nije svaki lift u Beogradu napravila ista firma..

Nego uopsteno receno pojma nemam sta je ko od svih tih likova radio tokom NOB i posle, bar oni koji su pretekli u ratu, ali ih znam onako horski po imenima napamet.
(u gimnaziji nas je latinka terala da joj recitujemo na svakom casu a, ab, ex, de, cum, sine, pro, pre. i da joj pevamo Gaudeamus igitur - cari skolovanja , na srpskom po kazni celo Agovanje itd. to ostalo sve tetovirano u memoriji, da me probude u po noci..)

Ko sto se jos uvek secam borbenih iz hora, skolskog, a pojala sam i u ruskom horu, i tu znam jos uvek ceo repertoar napamet..
milisav68 milisav68 11:47 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Upecalo ponovo i tebe u diskusiju o Titu.

Ovo nije diskusija o Titu, nego o nama kao društvu (samoupravljača).
maksa83 maksa83 11:49 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Upecalo ponovo i tebe u diskusiju o Titu.

Pa mrtav je tek 40 godina, dakle sve je to jako jako sveže.
gedza.73 gedza.73 11:50 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

predatortz
voleo bih sve ove današnje ljubitelje lika i dela komunističkog diktatora da vratim u period kada je taj sistem uspostavljen.


oni su čak evoluciono desetak stepenika ispod ovih.

alselone alselone 11:53 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Pa mrtav je tek 40 godina, dakle sve je to jako jako sveže.


Jer kako ćemo dalje ako ne razrešimo sve o Titu i ne pronađemo Dražine kosti.
predatortz predatortz 12:02 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

alselone
Pa mrtav je tek 40 godina, dakle sve je to jako jako sveže.


Jer kako ćemo dalje ako ne razrešimo sve o Titu i ne pronađemo Dražine kosti.


Oko kostiju ću ti reći samo ovo.
Kada država strelja, sačini se zapisnik, izveštaj lekara, prisustvuju tužilac, svedoci.
Sve to momeš naći u arhivi, uredno zavedeno, protokolisano. Porodica može preuzeti posmrtne ostatke, sahraniti ih i grob označiti jer smrću prestaje i krivica, odnosno sankcija je sprovedena.

Kad nema ničeg od toga, to nije sankcija. To je zločin pokriven moći države.

A tebi kao čoveku, intekektualcu koji predaje budućim intelektualcima, ne priliči da se ni pod nikom sprdaš sa tim što se nečije kosti, a ubila ga država, decenijama traže.
Sprdnja sa tim je u ravni Čarlijevog "ćao pičići", pa čak i ogavnija.

Ovo ti kažem jer si mi drag čovek. Da nisi, prećutao bih, ili bi te napušio qrtzem, u zavisnosti od trenutnog mi raspoloženja.
alselone alselone 12:05 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

A tebi kao čoveku, intekektualcu koji predaje budućim intelektualcima, ne priliči da se ni pod nikom sprdaš sa tim što se nečije kosti, a ubila ga država, decenijama traže.
Sprdnja sa tim je u ravni Čarlijevog "ćao pičići", pa čak i ogavnija.

Ovo ti kažem jer si mi drag čovek. Da nisi, prećutao bih, ili bi te napušio qrtzem, u zavisnosti od trenutnog mi raspoloženja.


Ja se ne sprdam što njegova porodica traži kosti. To bi bilo zaista suludo raditi. Ja se sprdam sa korišnjem njegovih kostiju u propagandne svrhe. To je DS patentirao i ekslopatisao par meseci dok su imali frku na drugim frontovima, po svim medijima kao Daču i Natašu onomad. To je bilo strašno. I samo puf! jedan dan kada im više nije trebalo, ni pomena o Dražinim kostima, a bili su tu, nadomak, samo što nisu, evo svaki dan, samo čitajte Blic, verovatno će sutra biti pronađene.
predatortz predatortz 12:11 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

. Ja se sprdam sa korišnjem njegovih kostiju u propagandne svrhe


I treba koristiti.
Zašto da ne?
Rekoh, država ne krije sankciju koju je sprovela.
Naprotiv, dužna je da je uredno dokumentuje.
Jer, država sudi, presuđuje i izvršava presudu javno, na osnovu činjenica i dokaza.
Nakon toga nema ni jedan jedini razlog da to krije od bilo koga.
Ako je suprotno, to govori o prirodi režima i bolesnim umovima koji su ga vodili.
Kada čitaš o onome šta su radili Ranković, Krcun, Draževići razni, Grkovići, a to su samo fragmenti istine, dođeš do zaključka da su ti ljudi bili opasne psihopate.
nikvet pn nikvet pn 12:12 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi


Плаћени нерад и легална отимачина туђе имовине и живота, јуху прелепо, па где то има? Чак и данас 30% Пољака одмах пристаје да се врати; еееј Пољака, из оне беде до сржи засијали ко Немачка и они би назад.

Комунизам је тешка дрога.

Срећа је што Дарвин и ту дејствује, несрећа је наше учешће у томе.
alselone alselone 12:13 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

I treba koristiti.
Zašto da ne?


Ček, da prvo utvrdimo termine i rečnik.
Kada kažeš da se nešto radi u propagandne svrhe to znači da se problem zapravo ne rešava, ili se rešava površno, ne sa namerom da bude rešen, što često i nije, nego sa namerom da se krene pažnja javnosti sa drugih problema.

Da li i dalje želiš da se njegovim kostima bavimo u propagandne svrhe?
gedza.73 gedza.73 12:13 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
Upecalo ponovo i tebe u diskusiju o Titu.

Pa mrtav je tek 40 godina, dakle sve je to jako jako sveže.

kažu da treba 60 godina.
Milutin Mrkonjić, počasni predsednik Socijalističke partije Srbije, podržao je juče inicijativu Joške Broza da se doživotnom predsedniku SFR Jugoslavije Josipu Brozu Titu podigne neko obeležje u Beogradu ...
Mi koji smo došli posle Tita nismo uspeli ni da okrečimo sve što je Tito stvorio kada je bio državnik sveta, kaže Mrkonjić. On dodaje da je praksa srpskog naroda da zaboravlja „ne samo Tita nego i Slobodana Miloševića, koji je dva puta bio biran za predsednika Srbije i jednom za predsednika Jugoslavije“.

Mrkonjići su među nama.
pogledaj našu blogovsku generaciju (plsminus, goredole). Svi su čuli za likove iz slagalice.
osim Valtera (jednog od pravih kome možda i nije mesto u onoj skupini ili bar nije u istoj ravni sa par, po svemu sudeći, psihički nestabilnih ličnosti) imaš serijskog ubicu u službi jednog čoveka i jedne partije (sam priznao kako su mu ruke krvave i više od lakata) i jednog teroristu koji je na poziv kralja strane države ubio dvojicu policajaca.

Ljudi se i danas oduševljavaju prostorom Jugoslavije iako je po skoro svim važnim parametrima (smenjivost vlasti, odvojenost izvršne, sudske i zakonodavne vlasti, slobode preduzetničkog organizovanja...) bila suprostavljena zajedničkom prostoru demokratskog dela Evrope (što kaže Filip 'normalne države')

deluje da se na prošlost gleda kao Kaj kad mu upalo kraljičino staklo u oko. Vidi oko sebe ali iskrivljeno.

jedna satirična, poprilično benigna, priča je Čopića koštala života. jebeš takvu pismenost ako mora da bude politički podobna.
predatortz predatortz 12:19 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Da li i dalje želiš da se njegovim kostima bavimo u propagandne svrhe?


Sve što radi bilo koji političar na planeti je u propagandne svrhe.
Ako se, pritom, iz toga može izroditi i nešto korisno, odnosno demistifikacija prirode komunističkog režima, nemam problem sa tim.

Potom, hajde da ti i ja sada tražimo da se istraže streljanja kod Kraljeve česme u Lisičijem potoku i da pitamo recimo zbog čega su streljali bolničare i vatrogasce, videćeš koliko će njih reči da to radimo zbog samopromocije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana