Astronomija| Eksperimenti u blogovanju| Energetika| Ljubav| Planeta

Naš vođa za turobna vremena

Srđan Fuchs RSS / 11.03.2020. u 09:04

  

 Naš batica bre, šef države.

 
Kako je pozitivan, radostan, stručan!

 

*alternirana realnost -

98284970100893640360no.jpg 

Doktori Hen Kac, Nadia Grozdov i Ehud Šahar, "Hoćemo li izbaviti čovečanstvo?"

U labu naučnog centra Migal,  iz Fondacije za razvoj Galileje, Severni Izrael, marta 2020.



Komentari (776)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 09:57 11.03.2020

Nemoj zezaš!

Naš batica bre, šef države.
Kako je pozitivan, radostan, stručan!


Pozitivan!!!?

Javili?



loader loader 10:15 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

Pozitivan!!!?




Mada, to je donekle i ohrabrujuće. Jer - malo je pozitivnih u Srbistanu. Svi nešto smoreni, zabrinuti, zaplašeni, bez kinte, ...
mirelarado mirelarado 10:22 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

loader
Pozitivan!!!?




Mada, to je donekle i ohrabrujuće. Jer - malo je pozitivnih u Srbistanu. Svi nešto smoreni, zabrinuti, zaplašeni, bez kinte, ...


Ova dvojica na klipu sigurno su neki stand up comedians iz lokalnog varijetea?
st.jepan st.jepan 10:30 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

loader
Pozitivan!!!?


malo je pozitivnih u Srbistanu.


Pa ne znam, meni se ne čini malo.
Upravo javili, već ih je 12.
mirelarado mirelarado 11:04 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

Upravo javili, već ih je 12.


Izveštaj od jutros u 8h.
angie01 angie01 11:09 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

mirelarado
Upravo javili, već ih je 12.


Izveštaj od jutros u 8h.


to su prijavljeni slucajevi,...s prolaznoscu na granicama iz zarazenih podrucja, sigurno ih ima vise.
mirelarado mirelarado 11:15 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

angie01
mirelarado
Upravo javili, već ih je 12.


Izveštaj od jutros u 8h.


to su prijavljeni slucajevi,...s prolaznoscu na granicama iz zarazenih podrucja, sigurno ih ima vise.


Naravno, to su testirani na virus i pozitivni. Tri osobe su na infektivnoj klinici.


angie01 angie01 11:27 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

Naravno, to su testirani na virus i pozitivni. Tri osobe su na infektivnoj klinici.


zabrinjavajuce je to, sto bi ljudi koji stizu iz zarazenih podrucja, trebalo da sami budu svesni da ne bi trebalo da se svrckaju, dok ne prodje period inkubacije i ne budu sigurni da nisu zarazeni, a preporucene mere i stav, koji mogu da vide na nacionalnim frekvencijama su ove iz Kesicevog snimka,...a kako je najrasprotranjeniji lajtmotiv u nasem narodu, poznat kao kogahebe, onda o nekom ispravnom ucinku nije realno govoriti.
loader loader 11:34 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

st.jepan
loader
Pozitivan!!!?


malo je pozitivnih u Srbistanu.


Pa ne znam, meni se ne čini malo.
Upravo javili, već ih je 12.


Mislio sam malo je pozitivnih po raspoloženju, očekivanjima, životnom stavu, komunikaciji sa narodom oko sebe ...
st.jepan st.jepan 11:39 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

loader
st.jepan
loader
Pozitivan!!!?

malo je pozitivnih u Srbistanu.

Pa ne znam, meni se ne čini malo.
Upravo javili, već ih je 12.

Mislio sam malo je pozitivnih po raspoloženju, očekivanjima, životnom stavu, komunikaciji sa narodom oko sebe ...


Naravno.
Gorka šala, ne zameri.
niccolo niccolo 11:51 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

sto bi ljudi koji stizu iz zarazenih podrucja, trebalo da sami budu svesni da ne bi trebalo da se svrckaju, dok ne prodje period inkubacije i ne budu sigurni da nisu zarazeni

Primera radi - naša žena koja radi u Švajcarskoj vežba na istom mestu gde i ja i kažu treneri da im se juče javila rekla da neće da dolazi pošto je došla iz rizičnog područja...
st.jepan st.jepan 12:00 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

mirelarado
Upravo javili, već ih je 12.

Izveštaj od jutros u 8h.

Ne bih se začudio ako bi kladionice organizovale svakodnevna (verovatno ilegalna) klađenja - pogađanje sutrašnjih izveštaja o koronostanju.
mirelarado mirelarado 12:01 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

st.jepan
mirelarado
Upravo javili, već ih je 12.

Izveštaj od jutros u 8h.

Ne bih se začudio ako bi kladionice organizovale svakodnevna (verovatno ilegalna) klađenja - pogađanje sutrašnjih izveštaja o koronostanju.


Postoji i onaj epidemiološki algoritam...
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:28 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

angie01

zabrinjavajuce je to, sto bi ljudi koji stizu iz zarazenih podrucja, trebalo da sami budu svesni da ne bi trebalo da se svrckaju, dok ne prodje period inkubacije i ne budu sigurni da nisu zarazeni,...

Ко им даје упуства? Несторовић и Вучић?

Ја сам пре скоро три недеље, 21. фебруара, добила ову поруку на мобилни од лекара опште праксе, за случај да сам пропустила сва упуства у медијима:


If you've been to Wuhan or Hubei Province in China in the last 14 days (even if you do not have symptoms)
OR to other parts of China, Thailand, Japan, Taiwan, Singapore, Republic of Korea, Malaysia or Italy in the last 14 days and have a cough, high temperature or shortness of breath (even if it's mild) or have been in close contact with someone with confirmed coronavirus
DO NOT go to a GP surgery or hospital. Call NHS 111, stay indoors and self isolate.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:56 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

st.jepan
Naš batica bre, šef države.
Kako je pozitivan, radostan, stručan!


Pozitivan!!!?

Javili?






Tiću, buraz. Šta nam prelazi preko grane sve, mrak. Ja, ako i nisam uspeo da se zarazim, u operaciji sa 150 Riječana, još potom prinudne evakuacije iz Betle'ema u četvrtak veče - a tamo 29 slučajeva otkad smo mi izašli; zarazio sam se na putu iz Pešte od nekih naših Madriđana (jedino što je za utehu je da su obojica pothedi i da se nadamo da su kašljali od broja sprženih buksni dnevno a ne od ove šuge plućevne). Ipak, u samoinicijativnoj sam kućnoj izolaciji, ili u osamljenju, kaj bi rekli moji Judejčeki.
mariopan mariopan 13:01 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

st.jepan
Naš batica bre, šef države.
Kako je pozitivan, radostan, stručan!


Pozitivan!!!?

Javili?




angie01 angie01 16:38 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

Ко им даје упуства? Несторовић и Вучић?


sem njih, na onie telefone se javljaju ljudi koji savetuju samostalni karantin,...je l to znaci da treba da ugroze svoje porodice, ili sta,...pod uslovom da imaju svest o opasnosti od sirenja virusa.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:06 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

je l to znaci da treba da ugroze svoje porodice, ili sta,...pod uslovom da imaju svest o opasnosti od sirenja virusa.

Самоизолација је добар савет под условом да свако домаћинство може да организује једну изоловану болесничку собу, али у Србији стамбени стандард једноставно није такав.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:49 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

principessa_etrusca
je l to znaci da treba da ugroze svoje porodice, ili sta,...pod uslovom da imaju svest o opasnosti od sirenja virusa.

Самоизолација је добар савет под условом да свако домаћинство може да организује једну изоловану болесничку собу, али у Србији стамбени стандард једноставно није такав.


Ja sam se samoizolovao al' ovi moji svi imaju kombinaciju simptoma i ispada da su bolesniji od mene a ja nemam ništa - ako se uzme da sam 006 od evakuacije iz Vitlejema (ali tamo sam se overio kao Šerbedžija u Varioli: dve flaje vina, 4 piva, pola flaje arabesknog brendija, i hedić medicinskog), tj. 003 od mogućnog zakašljavanja od strane naših Madriđana. Nituška minira i dolazi da se mazi svako malo sa stavom: "Kakve veze ima, ionako smo i mi slinavi i kljakavi."



angie01 angie01 19:20 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

Nituška minira i dolazi da se mazi svako malo sa stavom: "Kakve veze ima, ionako smo i mi slinavi i kljakavi."



pozdrav Aniti- nema ljubljenja:)


to ti kazem, tesko je odrzati karantin u porodici, najvise iz neznanja, nespretnosti, a pri tome, neophodna je nega i nadzor.
mariopan mariopan 19:34 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

angie01
Nituška minira i dolazi da se mazi svako malo sa stavom: "Kakve veze ima, ionako smo i mi slinavi i kljakavi."



pozdrav Aniti- nema ljubljenja:)


to ti kazem, tesko je odrzati karantin u porodici, najvise iz neznanja, nespretnosti, a pri tome, neophodna je nega i nadzor.

Evo i mi smo se samoizolovali ali svi mazimo istu mačku.....aj sad se izoluj kad ti dođe i uvali se u krilo?
angie01 angie01 19:42 11.03.2020

Re: Nemoj zezaš!

Zvaničnici Svetske zdravstvene organizacije poručuju nacionalnim vladama da je vreme za agresivne akcije sada kada je izbijanje korona virusa dostiglo nivo pandemije.

Direktor SZO Tedros Adhanon Gebrejesus rekao je da su sa proglašenjem pandemije, zemlje pozvane da razviju svoje mehanizme za reagovanje u vanrednim situacijama, preneo je AP.

"Pripremite svoje bolnice, zaštitite i obučite svoje zdravstvene radnike i pazimo jedni druge jer smo potrebni jedni drugima'', savetovao je Tedros. Doktor Majk Rajan, šef programa SZO za vanredne situacije, uputio je otvoreno upozorenje o hitnosti vanredne situacije u zdravstvu.Rajan je rekao da su Iran i Italija sada u prvim borbenim redovima. "Oni pate, ali mogu da vam garantujem da će se i druge zemlje naći u toj situaciji uskoro", rekao je on.

"SZO je procenjivala ovu epidemiju iz minuta u minut i duboko smo zabrinuti alarmantnom brzinom kojom se virus širi i teškim stanjem zaraženih", kazao je Adhanom na konferenciji za medije i dodao: "Sve zemlje još mogu da promene tok ove pandemije. Ako zemlje otkriju, testiraju, leče, izoluju, prate i mobilišu svoje ljude u odgovoru"


"Stoga smo odlučili objaviti da se širenje Covida 19 može okarakterisiati kao pandemija", dodao je on

“Pandemija nije reč koju koristimo olako ili nemarno. To je reč koja, ako je pogrešno upotrebimo, može izazvati neopravdani strah ili neopravdano prihvatanje mišljenja da je borba gotova što vodi nepotrebnoj patnji i smrti”; rekao je Adhanom.

Dodao je kako se hiljade ljudi bore za svoje živote u bolnicama širom sveta i kako će broj zaraženih kao i mrtvih u danima i nedeljama pred nama iti još veći.

“U poslednje dve nedelje broj zaraženih van Kine se povećao 13 puta, a broj zaraženih zemalja se utrostručio. Sada imamo preko 118.000 slučajeva u 114 zemalja, a 4.291 osoba je izgubila život””, rekao je on.

Tanjug
romi.daba romi.daba 10:20 11.03.2020

Surrender monkeys

Ko se još seća George Busha i njegovog izraza za one koji su se navodno predali islamskom terorizmu. A ova naša opozicija se predala regresivnoj pasivnoj agresiji. I ne samo to, nego podrivaju veru u demokratiju i glasačku kutiju. I zamenjuju je inatom i bojkotom, ništa lakše.

Zašto u Britaniji i Americi opozicija nikad nije pobegla sa borbenog polja? Jer ta vrsta zna da se otvoreno bori za interese svojih glasača, though thick and thin.

Predvidjam da će Čanak ući u vladu.

Podržavam ulazak novih nedesničarskih snaga u skupštinu.

G.Cross G.Cross 10:27 11.03.2020

Luda kuća

Ovog coveka treba u zatvorsku ludnicu.
Ovog desno, na slici.

A onom levom će istorija suditi, makar zbog cerekanja sa ovim idiotom.


alselone alselone 10:29 11.03.2020

Re: Luda kuća

Ovog coveka treba u zatvorsku ludnicu.
Ovog desno, na slici.

A onom levom će istorija suditi, makar zbog cerekanja sa ovim idiotom.


U zatvorsku ludnicu, ne običnu, tako je.
angie01 angie01 11:00 11.03.2020

Re: Luda kuća

Ovog coveka treba u zatvorsku ludnicu.
Ovog desno, na slici.


pa on samo odradjuje po scenariju, kao i svi drugi,


a krivce da je sve to moguce treba traziti u pridrzivacima, oni omogucavaju ceo ovaj haos u kome zivimo.....
loader loader 11:35 11.03.2020

Re: Luda kuća

traziti u pridrzivacima

mariopan mariopan 13:44 11.03.2020

Re: Luda kuća

angie01
Ovog coveka treba u zatvorsku ludnicu.
Ovog desno, na slici.


pa on samo odradjuje po scenariju, kao i svi drugi,


a krivce da je sve to moguce treba traziti u pridrzivacima, oni omogucavaju ceo ovaj haos u kome zivimo.....

Lud čovek nije odgovoran za svoje postupke, odgovorni su oni koji ga u tom ludilu svesno podržavaju. Potpuno svesni posledica, oni su po meni najodgovorniji.
Черевићан Черевићан 11:22 11.03.2020

ми

а svi nešto smoreni

указом је не лако задовољити нас
у ова......... времена .........немирна,
кад пошаст Covid-a ........ево је ту је
и према ником није баш ....обзирна



misha.m misha.m 11:29 11.03.2020

Otkud sad ovo?

Msm, jes' da je sa Qrr-a, ali je relevantna vest:
LINK
Čekaj jel' taj virus opasan il' nije?

Će li idemo u taj šoping u Palmanovu?

P.S. Nešto ranije je objavljeno i ovo:
LINK2, pa se malo zbunih, šta je tu na stvari.

A ne bi' voleo da mi se u ovakvom stanju u blizini nađe neko lud, ako me razumete.
klik23 klik23 11:38 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Čekaj jel' taj virus opasan il' nije?

Premijer Srbije juče objasnio. Ne znam šta je tu više dilema. Takođe reče da nije dozvoljena panika, i uzgred se to naglasilo da paniku šire i neki iz opozicije kako bi naštetili narodu, državi i rukovodstvu.
misha.m misha.m 11:45 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Pa jel' to znači da Vrhovni komandant zna nešto što Premijer(ka?) ne zna? Nije mu (joj?) iskomunicirao, nego je pustio da se oklizne?

Msm, šta će sad onaj silni narod - ništa ekskurzije? A tako lepo vreme se prognozira za mart...

Ma nešto meni ništa ovde nije jasno.

P.S. Italijanska Vlada danas razmatra da zabrani rad i firmama u ugroženim područjima. Dramoseri...
mirelarado mirelarado 11:59 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Italijanska Vlada danas razmatra da zabrani rad i firmama u ugroženim područjima.


Od juče je cela Italija ugroženo područje, tako da...
misha.m misha.m 12:47 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Ja znam za Lombardiju (odatle mi matična firma). Na jugu ionako nemaju šta da zaustave, a Teronima je ionako svejedno jer ionako ništa ne rade.

Najteže im pada što ne mogu da se kreću, da se druže, da putuju.
mirelarado mirelarado 13:26 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

misha.m
Ja znam za Lombardiju (odatle mi matična firma). Na jugu ionako nemaju šta da zaustave, a Teronima je ionako svejedno jer ionako ništa ne rade.

Najteže im pada što ne mogu da se kreću, da se druže, da putuju.


Turizam, ugostiteljstvo, to ima i na jugu, više i bolje nego na severu. Terroni su na severu i šljakaju za te tvoje severnjačke rasiste.
angie01 angie01 16:35 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Premijer Srbije juče objasnio. Ne znam šta je tu više dilema. Takođe reče da nije dozvoljena panika, i uzgred se to naglasilo da paniku šire i neki iz opozicije kako bi naštetili narodu, državi i rukovodstvu.


jedinu paniku sire oni svojim nesmotrenim izjavama, smehom i zahebancijom, koja jasno pokazuje da nemaju nikakve mere za odbranu od virusa.
gedza.73 gedza.73 18:47 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Od juče je cela Italija ugroženo područje, tako da...

pre nedelju dana



i od juče snimak drastična razlika. Kroz pust centar (zatvoreni kafići metalnim ogradama-mrežama) idu kombiji sa ozvučenjem koji obaveštavaju građane da ne izlaze iz kuća dok sa strana idu unuformisana lica sa maskama.

maksa83 maksa83 18:57 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

pre nedelju dana

Hehe, bukvalno tu gde se interjvuišu sam pre neku godinu napravio ovu fotku:



gedza.73 gedza.73 19:00 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Hehe, bukvalno tu gde se interjvuišu sam pre neku godinu napravio ovu fotku:

onda sledeći put da se javiš i svratiš na kafu.
maksa83 maksa83 19:15 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

onda sledeći put da se javiš i svratiš na kafu.

Zezaš da si u Desencanu?

Onda možda prepoznaješ i ovaj trg:



Meni se ta mesta oko jezera jako sviđaju (pamtim neku morsku pastu iz Sirmionea kao najbolju na svetu) ali nešto ne verujem da će me put tamo naneti skoro, od kad su deca porasla pa im Gardalend više nije fora.
gedza.73 gedza.73 19:59 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Onda možda prepoznaješ i ovaj trg:

dobar si. Nedostaje ti kip.
i ne vide se one retro mesoreznice
baš ovaj snimak (kako je pusto) hvata lik sa prozora kad pođeš desno na tvom crtežu. zamandaljeno.
Zezaš da si u Desencanu?

Kad se isključiš sa autoputa ti skreneš levo ka Desenzanu a ja desno.
Ako ste svraćali u Leone (tržni centar) skoro peške si mogao da dođeš do mene
Inače sam u Desenzano nekad dok još nije postojala obilaznica, dok nije bilo kružnih tokova dolazio dva puta nedeljno na zatvoren bazen posle železničke.
Seljak koji je psovao turiste što prave gužvu
Meni se ta mesta oko jezera jako sviđaju

ne znam da li si išao levo ka Salou i ka Limone. Mnogo je lepo.
jel' vidiš sad što sam ja onako nakrenut. Celu tu zonu znam bolje nego Aranđelovac ili Mladenovac (što i nije baš za pohvalu)
od kad su deca porasla pa im Gardalend više nije fora.

prošli put me zezali sin i žena jer mi bilo muka. nacrtamo se u pola deset (ima uska prečica kroz vinograd iz Peskjere koji izlazi na hotel Gardaland) i do kraja. Po dva, tri puta na Blu Tornado, Oblivion (pre je na tom mestu bila kuća straha... žena udarila šturu u kontra smeru kad smo stigli do ulaza i kad je videla Smrt jedva smo je sin i ja stigli, pogazila one mučenike u redu), Mamut...
pamtim neku morsku pastu iz Sirmionea kao najbolju na svetu

ne znam da li ste išli ka plaži na kraju Sirmiona? Ponekad zbog oseke ne može da se kupa ali kad je plima lepo je

neumoran neumoran 20:05 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

maksa83
onda sledeći put da se javiš i svratiš na kafu.

Zezaš da si u Desencanu?

Onda možda prepoznaješ i ovaj trg:



Meni se ta mesta oko jezera jako sviđaju (pamtim neku morsku pastu iz Sirmionea kao najbolju na svetu) ali nešto ne verujem da će me put tamo naneti skoro, od kad su deca porasla pa im Gardalend više nije fora.

Ja se sećam ovog crteža.
floki floki 20:51 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

ја сам геџо нешто мислио да си ти раније живео у италији, али баталио гастарбајтерисање па се врунуо у србију, али је канда централа погрешила или?
gedza.73 gedza.73 21:10 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

ја сам геџо нешто мислио да си ти раније живео у италији, али баталио гастарбајтерисање па се врунуо у србију, али је канда централа погрешила или?

jesam u Srbiji. kad se završi škola tamo negde početkom jula emigriramo na odmor do sredine avgusta.
Desi se nekad da ne odem nekoliko meseci, pa onda budem redovan. Ispadne kuropecanje ali ne bi' ovoliko o ovome pisao nego me neki ne s'vataju ozbiljno jer misle da pišem napamet ili skupljam sa neta pa ovako pokušavam rečima da dam na težini. a bukvalno sam uvukao nos u svaku rupu u nekoliko sektora tako da pišem sa nekim praktičnim iskustvom.

Ne vidim ni jedan jedini razlog da mi nismo, pa čak da je bilo slabije za dve trećine, mogli da budemo slični njima (a da su u krizi danas, jesu).
Sve ono što se kod njih dešavalo u preduzetništvu '60, '70. (Lago di Garda su Skandinavci i Nemci otkrili sedamdesetih) i osamdesetih mi tek danas počinjemo da pratimo (sa debelim zaostatkom, nikakvim iskustvom i nikakvom podlogom). Osim političkog i ideološkog uređenja ja iskreno ne vidim drugu prepreku koja je bukvalno branila takav vid razvoja.

Inače je Gandola (Eurokrem) od Desenzana preko brda nepunih desetak km.
Čak je i jedan veliki tajkun nabavio neku mehanizaciju od firme koja je deo proizvodnje prebacila na Lago di Garda zbog hektara i hektara vinograda.

Ta firma ne prozivodi sve sama nego nabavlja od drugih It proizvođača. Kod nas od svega toga nemaš ništa nego se ljudi snalaze praveći to isto poput Grunfa od otpada.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:24 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Desi se nekad da ne odem nekoliko meseci, pa onda budem redovan. Ispadne kuropecanje ali ne bi' ovoliko o ovome pisao nego me neki ne s'vataju ozbiljno jer misle da pišem napamet ili skupljam sa neta pa ovako pokušavam rečima da dam na težini. a bukvalno sam uvukao nos u svaku rupu u nekoliko sektora tako da pišem sa nekim praktičnim iskustvom.


Ja sam odma' rek'o - da banujemo tak'e; al' ti "demokratija pa demokratija", "sloboda govora". Eh, šta ćeš.

Nego, zna li neko nekoga ko je već fasovao? Kako to kreće? Šta je početna tačka, A - kada znaš da je krenula pizdarija.
gedza.73 gedza.73 21:33 11.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

da banujemo tak'e; al' ti "demokratija pa demokratija", "sloboda govora". Eh, šta ćeš.

ako budemo isti sa zabranama onda ništa nismo uradili. Koliko god bilo ko od nas mislio kako mu boravak na blogu nije ni malo promenio mišljenje greši. prvo krećem od sebe.
mislim da je sloboda govora vrlo bitna. i demokratija, iako kažu da je precenjena, ipak je ponajbolje uređenje. Čak i ako većina odluči da je pogrešna odluka bolje rešenje sledeća generacija će da nauči da takvu grešku ne ponavlja. Ako je glupa da ponovi neka tera sve dok sama ne shvati šta je bolje za društvo u celini.

maksa83 maksa83 00:39 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Ja se sećam ovog crteža.

Sećaš se crteža, ali ne tog, taj nisam kačio, kačio sam ovaj:


hoochie coochie man hoochie coochie man 00:41 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Sećaš se crteža, ali ne tog, taj nisam kačio, kačio sam ovaj:


Hteo da mu napišem da maši crtež,)
Zbunila ga hemijska, i tamo i ovde.
mirelarado mirelarado 00:42 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Sećaš se crteža, ali ne tog, taj nisam kačio, kačio sam ovaj:


Nećemo skoro moći u Italiju... :(
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:02 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

mirelarado
Sećaš se crteža, ali ne tog, taj nisam kačio, kačio sam ovaj:


Nećemo skoro moći u Italiju... :(


biće zanimljivo vidjeti ovo ljeto u Italiji..
oni ne mogu priuštiti da se odreknu turizma, to im je 13% BDP direktnog učešća, a gdje je još sve ostalo što na tome počiva a ne računa se direktno u turizam..
pa to bi bio potop..
potop..
dijelom je zato i važno da se stvar suzbije koliko brže može..
a što će reći, biće jeftinije i manje zakrčeno..
ljepota..
jooscout jooscout 10:19 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

newimprovedtadejus
mirelarado
Sećaš se crteža, ali ne tog, taj nisam kačio, kačio sam ovaj:


Nećemo skoro moći u Italiju... :(


biće zanimljivo vidjeti ovo ljeto u Italiji..
oni ne mogu priuštiti da se odreknu turizma, to im je 13% BDP direktnog učešća, a gdje je još sve ostalo što na tome počiva a ne računa se direktno u turizam..
pa to bi bio potop..
potop..
dijelom je zato i važno da se stvar suzbije koliko brže može..
a što će reći, biće jeftinije i manje zakrčeno..
ljepota..


Pa dobro, ali oni koji iskoriste sniženja, produžavaju suzbijanje...to je ono, ne možeš da izvagaš. Ja o ekonomiji ne znam ništa, toliko ne znam da ni kad mi objašnjavaju ne mogu da sFatim, ali koliko hvatam vibracije, neće da valja ni za ekonomiju da pomru konzumenti.
maksa83 maksa83 10:26 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

, toliko ne znam da ni kad mi objašnjavaju ne mogu da sFatim

"Vi mora da sfatite..."

Mladen Šarčević, Min. prosvete Srbije, 2020 AD
predatortz predatortz 10:28 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

maksa83
, toliko ne znam da ni kad mi objašnjavaju ne mogu da sFatim

"Vi mora da sfatite..."

Mladen Šarčević, Min. prosvete Srbije, 2020 AD


Što bi rekli - čovek iz naroda, a ne neki školovani peder.
maksa83 maksa83 10:30 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Što bi rekli - čovek iz naroda, a ne neki školovani peder.

Dositej nam se malo nakrivio...
jooscout jooscout 10:31 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

maksa83
, toliko ne znam da ni kad mi objašnjavaju ne mogu da sFatim

"Vi mora da sfatite..."

Mladen Šarčević, Min. prosvete Srbije, 2020 AD



Pa da, on mi je referenca, toliko mi je slatko da ne mogu više normalno (tako sam usvojila i dudativ, ne dobro )
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:35 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

jooscout
newimprovedtadejus
mirelarado
Sećaš se crteža, ali ne tog, taj nisam kačio, kačio sam ovaj:


Nećemo skoro moći u Italiju... :(


biće zanimljivo vidjeti ovo ljeto u Italiji..
oni ne mogu priuštiti da se odreknu turizma, to im je 13% BDP direktnog učešća, a gdje je još sve ostalo što na tome počiva a ne računa se direktno u turizam..
pa to bi bio potop..
potop..
dijelom je zato i važno da se stvar suzbije koliko brže može..
a što će reći, biće jeftinije i manje zakrčeno..
ljepota..


Pa dobro, ali oni koji iskoriste sniženja, produžavaju suzbijanje...to je ono, ne možeš da izvagaš. Ja o ekonomiji ne znam ništa, toliko ne znam da ni kad mi objašnjavaju ne mogu da sFatim, ali koliko hvatam vibracije, neće da valja ni za ekonomiju da pomru konzumenti.


bolje da ne znaš
izračunali neki ESG majstori da je uticaj korone na životni vijek u Kini u ovoj godini pozitivan..
kako..
stale fabrike na mjesec dana, smanjili zagađenje, smanjio se broj umrlih od respiratornih komplikacija izazvanih zagađenjem..
svega ima..
ali kako god obrneš, da, naravno, skupo će da košta kako god okreneš..
Italiji je svakako bolje da suzbije agresivno što brže može..
maksa83 maksa83 10:41 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Pa da, on mi je referenca, toliko mi je slatko da ne mogu više normalno (tako sam usvojila i dudativ, ne dobro )

Dudativ. :)))))

Onda će dusvojim i ja.

Edit: Sad vidim da za futur može da se optimizuje u ćedativ - ćedusvojim, ćedudarim, ćeovoćeono...
jooscout jooscout 10:49 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

maksa83
Pa da, on mi je referenca, toliko mi je slatko da ne mogu više normalno (tako sam usvojila i dudativ, ne dobro )

Dudativ. :)))))

Onda će dusvojim i ja.

Edit: Sad vidim da za futur može da se optimizuje u ćedativ - ćedusvojim, ćedudarim, ćeovoćeono...



Ovaj se roman sam piše :)))
gedza.73 gedza.73 18:05 12.03.2020

Re: Otkud sad ovo?

Ti bre makso ako propadneš u IT ne bi loše prošao kao ulični slikar.

newimprovedtadejus
biće zanimljivo vidjeti ovo ljeto u Italiji..

Zaboraviće se ovo do leta. a da će da ih pogodi oće, i to debelo.

Od juče ne rade, redovi su ispred prehrambenih prodavnica... ljudi koji moraju da rade su dobili dozvole sa polaznim i krajnjim odredištem, puno je policije, karabinjera...
izgleda do 3. aprila.

I onu fotografiju što je Mirela postavila sa medicinskom sestrom koja spava je izgleda prava slika. Iako se napolju po lokalnim novinama vesti malo ublažuju.
Čovek koji je prošle nedelje pričao kako nije strašno kaže kako su ga obukli kao svemirca u bolnici.
'Doktori i sestre padaju od posla. Reanimacija je puna pacijenata koji leže na stomaku prikačeni preko creva na uređaje sa kiseonikom. Kaže mi sestra kako su došli do trenutka kad ostavljaju pacijenta da se njegov organizam ili izbori ili da umre'

'Biće strašno kad ovo prođe. Ionako smo bili u krizi'
G.Cross G.Cross 11:54 11.03.2020

Primeri za ugled.

Jedine dve zemlje u Evropi koje nemaju virus su Turska i Crna Gora.

Nema kad Erdogan i Milo zabrane ni virusi ne dolaze.

Dobro i Kosovo ali pošto su oni virtuelna zemlja njih napadaju i onako samo kompjuteri virusi.
misha.m misha.m 12:01 11.03.2020

Re: Primeri za ugled.

G.Cross
Dobro i Kosovo ali pošto su oni virtuelna zemlja njih napadaju i onako samo kompjuteri virusi.

Ne slažem se - u NS beše hakerski napad onomad. A NS još ne pripada... toj.... državi.
niccolo niccolo 12:17 11.03.2020

Re: Primeri za ugled.

Jedine dve zemlje u Evropi koje nemaju virus su Turska i Crna Gora.

Prc
G.Cross G.Cross 12:20 11.03.2020

Re: Primeri za ugled.

niccolo
Jedine dve zemlje u Evropi koje nemaju virus su Turska i Crna Gora.

Prc


Mislim zvanicno.
st.jepan st.jepan 12:24 11.03.2020

Re: Primeri za ugled.

G.Cross
niccolo
Jedine dve zemlje u Evropi koje nemaju virus su Turska i Crna Gora.

Prc

Mislim zvanicno.

Više nije ni zvanično.
Turci priznali prvi slučaj.
niccolo niccolo 12:25 11.03.2020

Re: Primeri za ugled.

Turci priznali prvi slučaj.

Ne klikće Cross na linkove
maksa83 maksa83 12:47 11.03.2020

Re: Primeri za ugled.

Više nije ni zvanično.
Turci priznali prvi slučaj.

G.Cross G.Cross 12:48 11.03.2020

Re: Primeri za ugled.

niccolo
Turci priznali prvi slučaj.

Ne klikće Cross na linkove


Šta je to "link"?

Ja sam mislio da Prc = People's Republic of China

niccolo niccolo 12:56 11.03.2020

Re: Primeri za ugled.

maksa83

Оштро протествујем противу инсинуација да је Косово и Метохија држава!

A da ne pričamo o tome da ni jedna ni druga nisu u EU
romi.daba romi.daba 15:47 11.03.2020

Re: Primeri za ugled.

Nema kad Erdogan i Milo zabrane ni virusi ne dolaze.


Ajoooooooooooooooooooooooooj

Kome zakon leži u topuuzu, tragoovi mu smrde nečovještvom.

Ajooooooooooooooooooooooooooo.J.
st.jepan st.jepan 15:32 11.03.2020

...

Bojim se da ćemo uskoro morati da se maskiramo, a maski na tržištu neima.
Na sreću, moja firma je ipak uspela da nabavi izvesnu količinu.
Istina, radi se o nešto starijem modelu, ali zato imamo sve velličine i boje.



angie01 angie01 16:36 11.03.2020

Re: ...

Bojim se da ćemo uskoro morati da se maskiramo, a maski na tržištu neima.
Na sreću, moja firma je ipak uspela da nabavi izvesnu količinu.
Istina, radi se o nešto starijem modelu, ali zato imamo sve velličine i boje.


...a i odgovaraju po dizajnu.
st.jepan st.jepan 16:42 11.03.2020

Re: ...

angie01
Bojim se da ćemo uskoro morati da se maskiramo, a maski na tržištu neima.
Na sreću, moja firma je ipak uspela da nabavi izvesnu količinu.
Istina, radi se o nešto starijem modelu, ali zato imamo sve velličine i boje.

...a i odgovaraju po dizajnu.

Naravno.
Situacija sada nije bitno drugačija nego onomad.
maksa83 maksa83 16:52 11.03.2020

Re: ...

Situacija sada nije bitno drugačija nego onomad.

Sada je kudikamo ozbiljnije pošto tada kada je kuga harala Evropom nisu zaustavili avio-saobraćaj.
nsarski nsarski 17:09 11.03.2020

Re: ...

maksa83
Situacija sada nije bitno drugačija nego onomad.

Sada je kudikamo ozbiljnije pošto tada kada je kuga harala Evropom nisu zaustavili avio-saobraćaj.


Ma, ni autobusi ni vozovi nisu radili! Bioskopi zatvoreni...strašno!
Ali, bilo je i sreće u nesreći.
Njutn je veći deo godine 1666 proveo u kući jer je Kembridž bio zatvoren zbog kuge. I tako, sedeći u kući, mladi Isak je smislio diferencijalni račun. Plus mu je jabuka pala na glavu. Malo li je na tu pošast?!
g.radicevic g.radicevic 15:45 11.03.2020

dobri stari..

mapeti

alselone alselone 17:11 11.03.2020

Merkel

danas izjavila kako je moguće da preko 2/3 Švabova bude zaraženo.

Opla! Najsmešniji virus. Kako li će prvorođeni reagovati na ovu izjavu pomajke?
mirelarado mirelarado 17:16 11.03.2020

Re: Merkel

Kako li će prvorođeni reagovati na ovu izjavu pomajke?


Ma, eno ga, okrenuo je ploču, namestio facu za sahrane i drobio satima o tome kako je ovde sve preduzeto, i kako smo bolji od svih. Ja to ne mogu da slušam, ali ko voli, ima na jućubu. Isto Tanjug uživo...
alselone alselone 17:19 11.03.2020

Re: Merkel

Ja to ne mogu da slušam, ali ko voli, ima na jućubu. Isto Tanjug uživo...


Veruj da ni ja. Tako nekad na Tviteru naletim šta ljudi šeruju i zaista mi se smuči. Poslednjih dana sam gledao malo zbog virusa mada nisam pre toga mesecima. Sve informacije o njemu primamo samo posredno.

Ne znam da li mi se iko ikada od političara tolko gadio. Bilo domaćih, bilo stranih. Mislim da nije, uključujući one ljige što su vedrile i oblačile medijima, Matića i Markovića.
alselone alselone 17:21 11.03.2020

Re: Merkel

Ja mislim da bismo zaista trebali početi paničiti, što kaže Taleb. Pod panikom ne mislim naravno da trčimo ulicom i vrištimo, nego da radimo radikalne stvari. Ako bismo od sutra zatvorili sve škole, vrtiće i fakultete, zabranili sve javne skupove i ugasili pola javih firmi, predložili isto i privatnim, odložili otplatu kredita dok to traje i pomogli bankama i firmama da to prihvate, mislim da posledice po ekonomiju ne bi bile lošije nego ako bismo sačekali i ušli u Italija-scenario, naprotiv.
maksa83 maksa83 17:24 11.03.2020

Re: Merkel

Ma, eno ga, okrenuo je ploču, namestio facu za sahrane i drobio satima o tome kako je ovde sve preduzeto, i kako smo bolji od svih.

... i da je problem sa sapunom u školama što ga deca kradu.

Kakva je to džukela.

Inače, šta god da mislite da se Tamo (Gde Odlučuju) dešava i da nemaju pojma šta rade, zapravo je, ako sam dobro shvatio, mnogo, mnogo, mnogo gore.
nsarski nsarski 17:33 11.03.2020

Re: Merkel

odložili otplatu kredita dok to traje i pomogli bankama i firmama da to prihvate, mislim da posledice po ekonomiju ne bi bile lošije nego ako bismo sačekali i ušli u Italija-scenario, naprotiv.


Italy will boost measures to soften the economic impact of the coronavirus such as suspending the need to pay household bills, the industry minister said on Tuesday, calling for the European Union to change its rules to allow more government spending.

Coronavirus: Italy suspends mortgages and household bills
alselone alselone 17:39 11.03.2020

Re: Merkel

Italy will boost measures to soften the economic impact of the coronavirus such as suspending the need to pay household bills, the industry minister said on Tuesday, calling for the European Union to change its rules to allow more government spending.

Coronavirus: Italy suspends mortgages and household bills


E, to. To nam treba. Mesec dana takvog režima, nisam ekonomista ali mogu da pogledam, nisam siguran da li je štetnije od čekanja i potencijalnog sranja koje može da se desi. Ja bih rekao da je pandemija neminovna i da je glupo čekati je. Moramo uraditi "peak shaving" jer taj cunami udarnog spajka (da se tako tehničko-novinarski izrazim) može biti strašan.
mirelarado mirelarado 17:40 11.03.2020

Re: Merkel

maksa83
Ma, eno ga, okrenuo je ploču, namestio facu za sahrane i drobio satima o tome kako je ovde sve preduzeto, i kako smo bolji od svih.

...- i da je problem sa sapunom u školama što ga deca kradu.

Kakva je to džukela.

Inače, šta god da mislite da se Tamo (Gde Odlučuju) dešava i da nemaj pojma šta rade, zapravo je, ako sam dobro shvatio, mnogo, mnogo, mnogo gore.


I meni se tako čini. A kod nas toalet papira (još) ima u radnjama, jer ga ljudi pokradoše na poslu...
maksa83 maksa83 17:44 11.03.2020

Re: Merkel


Coronavirus: Italy suspends mortgages and household bills

Meanwhile sa druge strane okeana Trunpo - običan mali čovek iz naroda koji najviše brine o drugim običnim malim čovecima iz naroda - najavljuje bejlaut napaćenih naftnih, hotelijerskih i avio firmi koje zbog svega ovoga trpe.
alselone alselone 17:45 11.03.2020

Re: Merkel

Meanwhile sa druge strane okeana Trunpo - običan mali čovek iz naroda koji najviše brine o drugim običnim malim čovecima iz naroda - najavljuje bejlaut napaćenih naftnih, hotelijerskih i avio firmi koje zbog svega ovoga trpe.


Ali je takodje i predložio da plate do kraja godine budu bez poreza.
nsarski nsarski 17:46 11.03.2020

Re: Merkel

A kod nas toalet papira (još) ima u radnjama, jer ga ljudi pokradoše na poslu...


U nekim kafanama po Australiji zbog te krađe su zaključavali toalete.
Mada, nije to niša posebno novo: ja sam bio svedok takvog zaključavanja toaleta u C.G. prošle godine jer su ljudi krali paperware. A nije bila nestašica.
mirelarado mirelarado 17:49 11.03.2020

Re: Merkel

nsarski
A kod nas toalet papira (još) ima u radnjama, jer ga ljudi pokradoše na poslu...


U nekim kafanama po Australiji zbog te krađe su zaključavali toalete.
Mada, nije to niša posebno novo: ja sam bio svedok takvog zaključavanja toaleta u C.G. prošle godine jer su ljudi krali paperware. A nije bila nestašica.


Jasno je da to nije samo naša specijalnost, nego je Prvorođeni izgleda tek sad došao do tih saznanja, pa mu to, pored malih sapunokradica pravi najveći problem.
G.Cross G.Cross 17:52 11.03.2020

Re: Merkel

alselone
Italy will boost measures to soften the economic impact of the coronavirus such as suspending the need to pay household bills, the industry minister said on Tuesday, calling for the European Union to change its rules to allow more government spending.

Coronavirus: Italy suspends mortgages and household bills


E, to. To nam treba. Mesec dana takvog režima, nisam ekonomista ali mogu da pogledam, nisam siguran da li je štetnije od čekanja i potencijalnog sranja koje može da se desi. Ja bih rekao da je pandemija neminovna i da je glupo čekati je. Moramo uraditi "peak shaving" jer taj cunami udarnog spajka (da se tako tehničko-novinarski izrazim) može biti strašan.



Alse, kao i uvek problem je cash flow. Čak I na nivou države. Ako na primer odlože plaćanje VAT i poreza država će da ostane bez para da placa zdravstveno sistem.

Zaguljeno.

Naravno uvek postoje dve globalne štamparije FED i Topcider :)
alselone alselone 17:54 11.03.2020

Re: Merkel

Zaguljeno.


Verujem, ali to je baš kontrolabilna zaguljenost, ona koju si donekle isplanirao i donekle možeš da kontrolišeš.
alselone alselone 17:55 11.03.2020

Re: Merkel

pored malih sapunokradica


Majke mi plašim se da pitam šta ovo znači.
mirelarado mirelarado 17:58 11.03.2020

Re: Merkel

alselone
pored malih sapunokradica


Majke mi plašim se da pitam šta ovo znači.


Napisao je Maksa negde gore...
G.Cross G.Cross 17:59 11.03.2020

Re: Merkel

alselone
Zaguljeno.


Verujem, ali to je baš kontrolabilna zaguljenost, ona koju si donekle isplanirao i donekle možeš da kontrolišeš.



Slažem se sa Ribozomom da će vakcina doći brže nego godinu dana.

Stoga ceo smisao svih preventivnim mera na državnom i globalnom nivou mora da bude usporavanje ulaska zemalja u četvrtu fazu, kad je manje vise totalni karantin koji9 razbija privredu totalno.
alselone alselone 18:01 11.03.2020

Re: Merkel

Stoga ceo smisao svih preventivnim mera na državnom i globalnom nivou mora da bude usporavanje ulaska zemalja u četvrtu fazu, kad je manje vise totalni karantin koji9 razbija privredu totalno.


Mene u principu zabole za četvrti stadijum države, ja razmatram kako da sačuvam porodicu u kojoj ima više bolesnih već sada i više starijih, koje bi ovo odnelo ko čuma. Da se ne ljutiš, nisam tebi odgovorio, nego više onako, pričam za sebe.

Ono što mene plaši je što mi sada u ovom momentu živimo ono što ćemo znati za dve nedelje, zbog perioda inkubacije. To što ima 12 zaraženih danas, je zapravo 12 zaraženih pre nekog vremena, danas sigurno ima više.
nsarski nsarski 18:03 11.03.2020

Re: Merkel

Slažem se sa Ribozomom da će vakcina doći brže nego godinu dana.


Pa, jbg., vakcina kao da praktično već postoji. Država Izrael se pohvalila...

Israeli scientists: 'In a few weeks, we will have coronavirus vaccine'

Mislim, ovo kao da je pisao naš domaćin, HW.
nsarski nsarski 18:05 11.03.2020

Re: Merkel

To što ima 12 zaraženih danas, je zapravo 12 zaraženih pre nekog vremena, danas sigurno ima više.


Alse, to ti je kao širenje kosmosa. Ono što vidiš danas, na nekim mestima se desilo pre 5, 50, 500, 500 miliona godina. Ulazimo u domen filozofije, vežite pojaseve.
zemljanin zemljanin 18:06 11.03.2020

Re: Merkel

hajde da se ne zajebavam na ovoj temi, jbg. malo osnovne prevencije i mnogo toga je uradjeno ... sad ako te zakaci, to je to, nadas se da ce se dobro zavrsiti ... kod mene toga nema i cisto sumnjam da ce biti ali vama drzim palceve da pregurate sve to ... imate SZO sajt i tamo ima ono sto je cinjenicno, sve ostalo su baba Vange i sl. sa 'javlja mi se' ...
alselone alselone 18:06 11.03.2020

Re: Merkel

Alse, to ti je kao širenje kosmosa. Ono što vidiš danas, na nekim mestima se desilo pre 5, 50, 500, 500 miliona godina. Ulazimo u domen filozofije, vežite pojaseve.

Da, baš mi se svidja paralela.

Mi zapravo vidimo istoriju virusa, ne vidimo sadašnje stanje.
maksa83 maksa83 18:11 11.03.2020

Re: Merkel

Mi zapravo vidimo istoriju virusa, ne vidimo sadašnje stanje.

Da, vidiš sve sa lagom od nekoliko dana. 1, 2, 5, 12... Ovaj 1 se desio pre nego što je uočen, što znači da smo danas negde oko sedmog dana verovatno, dakle očekivao bih da danas skoči na nešto oko 100, ako pošteno mere.

Inače www.zdravlje.gov.rs i covid19.rs su daun, internal server error.

Hepi tajms.

mirelarado mirelarado 18:22 11.03.2020

Re: Merkel

Inače www.zdravlje.gov.rs i covid19.rs su daun, internal server error.


Al su ga napravili, svaka im čast!
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:26 11.03.2020

Re: Merkel

Da, vidiš sve sa lagom od nekoliko dana.

То је једна страна, а друга је ограничена могућност тестирања, па верујем да многи нису ни тестирани. Немам податке за друге земље, а у УК је до сада могло да се тестира 1500 дневно, а мислим од данас да ће моћи 10.000 дневно.
Иначе је данас забележен највећи дневни скок, са јучерашњех 370, на 456, међу којима је и министарка здравља.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana