Astronomija| Biz| Ekologija| Gost autor| Planeta

Sa nama nema neizvesnosti

Srđan Fuchs RSS / 15.03.2020. u 10:16

Aleksandar-Vu%C4%8Di%C4%87-678x381.jpg?x24646

 

Da mi je neko ponudio, tamo neke zime 1996/1997.,  kada sam kao džomba postrojavao mladu vojsku i pitomce srednje Vojno-medicinske škole u kasarni u Miletićevoj u Novom Sadu da salutiraju studentskim protestima dok bismo kroz ogradu od lepih pripadnica Protesta dobijali po belu ružu; elem da mi je ponudio: "Srke, evo ti sve, lepa kinta, lepa žena, lepa deca, par gajbi u centru NS-a, vikendaja na sremskim obalama Danuve, nova kola, lep pos'o..."; 'nači sve što jedan mladi džomba može pred kraj soldatske službe od Života izmaštati;

a da ti ovo bude vrhovni komandant i ministar odbrane -

images?q=tbn%3AANd9GcSf6fo_Lp14y6rllIHfk8rC6xn0ln1CikFbzkQiC3tH-TTMXfHb 

- umro bih od smeha; rek'o bih : "Ljudi, ne zajebavajte, toj priči je kraj. Neće toga biti, ne za 20, nego za dve godine više. Ostale aspekte materijalne zbilje prihvatam."

 

 

 

apdejt korona-psihoze u SAD, Ghost Author:

 Zezam se, ali stvar je definitivno ozbiljna. Manjeviše isto što ste videli u severnoj Italiji se dešava i ovde, to jest kod svastike mi. Tamo su imali prvi slučaj pre nekoiliko nedelja, a sad su im popunjeni kapaciteti. Desilo im se i da je u bolnicu, na samom početku, ovim običnim bolesnicima, došao u posetu neko ko je imao virus bez simptoma, i sad su celo odeljenje stavili u izolaciju, čak i neki medicinari su bili izloženi. Konvertuju cele spratove iz običnih soba u ove za karantin.


Uveli su svom osoblju radnu obavezu, njoj su sad smene 16 sati, pa valjda pola dana slobodno, pa 12 sati, pa tako u krug (malo je nezgodno što ima bebu u kući, a čuvaju je baba i deda, koji onda moraju da se čuvaju od nje). Zato su svi su umorni i nervozni, prave se greške, menjaju protokoli u hodu.

Koliko sam razumeo, ostaju bez zaliha sredstava za zaštitu i dezinfekciju ruku, što priznajem da mi nije baš jasno tačno zbog čega, i šta je sa rezervama, jer to nije neka ruralna ambulanta kao ovde kod mene u planini, nego moderna velika gradska bolnica. Sad već recikliraju sve što može, ali eto te neke N95 maske ne mogu, i kaže da imaju rezervu za otprilike još nedelju dana. Ja joj predložio da ih prosto ozrače tamo na onkologiji, ali izgleda da nije to problem, nego da te maske filtriraju valjda samo do ~8 sati, posle toga se zapuše pore zbog vodene pare, i više maska ne radi kako treba, služi samo za ukras, a možeš sa njom i da se zaraziš ako je mećeš ponovo na lice.).

Ona se ok drži, kaže najgore je što su joj sve ruke i koža pojedeni od sredstava za dezinfekciju, jer sad koriste neke agresivne hemikalije i alkohol, koža puca i krvari, pa je morala od kuće da donese neke losione, i vlažne rukavice, to bolnica nema.

No, ovde kod nas se izgleda malo stabilizuje stanje u prodavnicama, kao da je prošao taj prvi talas panike, i dalje su rafovi za wc papir prazni, ali snabdevanje je redovno, ako odeš malo ranije, nađeš sve što treba. Mada su i uveli da možeš samo po jedan paket da uzmeš manjeviše za sve to što je prethodno bilo razgrabljeno. A evo, čak i mleko od ovsa se vratilo na raf, mada veganska stalaža i dalje deluje kao da je počela nuklearna zima.



Komentari (478)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:11 15.03.2020

Re: i slova

bene_geserit
izvinjavam se ako je neko stvarno pojurio u prodavnicu i krenuo da se ukopava jer je naslutio da dolazi Sudnji Dan

daj ne zajebavaj, sad treba da zatrpavam bunker što sam krenuo da kopam u dvorištu i šta da radim sa 1000 konzervi slanine i govedine što sam naručio ?


Šta ja znam, čuvaj za sledeću godinu, kad ovo krene ponovo, i mutirano...
freehand freehand 22:21 15.03.2020

Re: i slova

Ja sam od moje sestre u Beogradu čuo da u laboratiji gde joj radi sin, moj sestrić, isto nemaju te maske, ili imaju samo par komada, pa ih onda nose danima, nadam se da ih bar ne koristi više njih po smenama. A oni rade sa građanastvom, svaki dan im par stotina ljudi prođe kroz lab da daju krv i urin.

Kad smo kod toga i velikog napretka kome smo svi svedoci od 2012. naovamo:



Ovaj baja bio je izložen ozbviljnoj poruzi



... zato što je ličnim primerom pozvao na vakcinisanje. Nije bio 24 sata na televiziji, niko nije paničio i histerisao a vlast je napadana zato što je nabavila dovoljnekoličine vakcina za vakcinaciju stanovništva po uputstvima svih svetskih autoriteta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:35 15.03.2020

Re: i slova

freehand
Ja sam od moje sestre u Beogradu čuo da u laboratiji gde joj radi sin, moj sestrić, isto nemaju te maske, ili imaju samo par komada, pa ih onda nose danima, nadam se da ih bar ne koristi više njih po smenama. A oni rade sa građanastvom, svaki dan im par stotina ljudi prođe kroz lab da daju krv i urin.

Kad smo kod toga i velikog napretka kome smo svi svedoci od 2012. naovamo:



Ovaj baja bio je izložen ozbviljnoj poruzi



... zato što je ličnim primerom pozvao na vakcinisanje. Nije bio 24 sata na televiziji, niko nije paničio i histerisao a vlast je napadana zato što je nabavila dovoljnekoličine vakcina za vakcinaciju stanovništva po uputstvima svih svetskih autoriteta.


Vrati se, Borise (Obamo), sve ti je oprošteno!

Samo, ne bih se ja zajebavao sa tim, evo ovde znalci na blogu odavno upozoravaju na opasnosti, znane i neznane, od vakcijancije čak i protiv ovog običnog gripa, a kamoli svinjskog, za koji sad i vrapci na grani, znaju da je bio ujdurma belosvetske farmakomafije i njihovih pomagača.
Sad nema vakcine, pa Vučić ne mora da se dodatno zamara sa time, da li da kupuje i vakciniše ili ne.



srdjan.pajic srdjan.pajic 22:39 15.03.2020

Re: i slova

alselone
veganska stalaža

silaža.


Veganska straža.
freehand freehand 22:43 15.03.2020

Re: i slova

srdjan.pajic
freehand
Ja sam od moje sestre u Beogradu čuo da u laboratiji gde joj radi sin, moj sestrić, isto nemaju te maske, ili imaju samo par komada, pa ih onda nose danima, nadam se da ih bar ne koristi više njih po smenama. A oni rade sa građanastvom, svaki dan im par stotina ljudi prođe kroz lab da daju krv i urin.

Kad smo kod toga i velikog napretka kome smo svi svedoci od 2012. naovamo:



Ovaj baja bio je izložen ozbviljnoj poruzi



... zato što je ličnim primerom pozvao na vakcinisanje. Nije bio 24 sata na televiziji, niko nije paničio i histerisao a vlast je napadana zato što je nabavila dovoljnekoličine vakcina za vakcinaciju stanovništva po uputstvima svih svetskih autoriteta.


Vrati se, Borise (Obamo), sve ti je oprošteno!

Samo, ne bih se ja zajebavao sa tim, evo ovde znalci na blogu odavno upozoravaju na opasnosti, znane i neznane, od vakcijancije čak i protiv ovog običnog gripa, a kamoli svinjskog, za koji sad i vrapci na grani, znaju da je bio ujdurma belosvetske farmakomafije i njihovih pomagača.
Sad nema vakcine, pa Vučić ne mora da se dodatno zamara sa time, da li da kupuje i vakciniše ili ne.




Ovde nije u pitanju vakcina već ponašanje države i građana. U tom momentu predsednik i vlada okupili su najbolje iz struke, saslušali i poslušali i uradili ono što im struka nalaže.
Danas imamo idiota koji sve bolje zna od lekara, inženjera, generala, pilota.
Razlika je možda neznatna, ako gledaš sa osam hiljada kilometara i vrtiš glavom u neverici dok ti predsednik poručuje kako će čašicada reši problem koji je inače neuporedivo manji od komaraca.
Mislim da ljudi ovde nisu svesni veličine problema sakojim smo suočeni a koji nije virus.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:35 16.03.2020

Re: i slova

Jeste, Friki, u Tadićevo vreme je (skoro) sve bilo mnogo bolje, i da je sad on na čelu države znalo bi se ko kosi a ko vodu nosi (ali zaozbiljno, bar ne bi imali transfer blama kao sad kad se ovaj picousti kameleon obrati).

Nego, evo, čuo sam od ove moje da su obustavili CPR na obolelima. Kažu, suviše vremena treba da se pružaoci CPR-a odenu u zaštitnu opremu da bi mogli da pomognu, a da to rade pro forme radi ne isplati se više, samo arče ljudstvo i zaštitnu opremu. Jedino ako neko krene da riknjava dok je pored već odeven lekarski tim, onda probaju, naravno. Surovo.

kick68 kick68 18:30 16.03.2020

Re: i slova

o priručnim maskama

G.Cross G.Cross 18:51 15.03.2020

Okoreli optimista

Kinezi naučili da budu transparentni.
I da naprave dobar spot, sa dušom.
Nad centralnom Kinom zagađenje nije bilo manje od Kulturne revolucije.

I zagađenje u severnoj Italiji nikad manje.

Komšije pevaju zajedno sa balkona.

U samoposluzi ti oznojeni tip ne duva alkoholna isparenja u vrat.

Ne moraš da se ljubiš sa idiotima.

Okoreli ovisnici od nazalnih Sprejeva se autuju (i ja sam jednom bio tamo znam kako je ali uz pomoc operacije nosa i metadona se oslobodio)

Mnogo manje smrti iz auto udesa.

Otvorila se super mogućnost da se zarade pare na berzi.

Porodice veceraju zajedno, a i sutra će.

Malo li je? Da nije zbog virusa bilo bi super.

Fil fri tu ad još dobrih posledica.
zemljanin zemljanin 00:23 16.03.2020

Re: Okoreli optimista

evo jedna simulacija, ili vise njih, prilicno regularna

corona-simulator
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:58 16.03.2020

Re: Okoreli optimista

G.Cross
Kinezi naučili da budu transparentni.
I da naprave dobar spot, sa dušom.
Nad centralnom Kinom zagađenje nije bilo manje od Kulturne revolucije.

I zagađenje u severnoj Italiji nikad manje.

Komšije pevaju zajedno sa balkona.

U samoposluzi ti oznojeni tip ne duva alkoholna isparenja u vrat.

Ne moraš da se ljubiš sa idiotima.

Okoreli ovisnici od nazalnih Sprejeva se autuju (i ja sam jednom bio tamo znam kako je ali uz pomoc operacije nosa i metadona se oslobodio)

Mnogo manje smrti iz auto udesa.

Otvorila se super mogućnost da se zarade pare na berzi.

Porodice veceraju zajedno, a i sutra će.

Malo li je? Da nije zbog virusa bilo bi super.

Fil fri tu ad još dobrih posledica.


Fitter, healthier, more productive... naša Drugarica Korona nam je dala ono što niti jedna Revolucija nije! Živila Korona, živilo drugarstvo, bratstvo, sestrinstvo i jedinstvo!

Nego, ja tu berzu uopšte ne kopćam. Imamo drugu ideju, zapravo sa Mostarcima, Džidići, poznaješ možda tatu Ivana, pisucka povremeno u Danasu?
maliperica maliperica 19:53 15.03.2020

Ko koga ovde

...

A Latinska Amerika, Rusija, Indija, Afrika, Turska...
Koliko su obolelih registrovali ?
st.jepan st.jepan 21:11 15.03.2020

Re: Ko koga ovde

maliperica
...

A Latinska Amerika, Rusija, Indija, Afrika, Turska...
Koliko su obolelih registrovali ?


Ovde sve piše
maliperica maliperica 21:13 15.03.2020

Re: Ko koga ovde

st.jepan
maliperica
...

A Latinska Amerika, Rusija, Indija, Afrika, Turska...
Koliko su obolelih registrovali ?


Ovde sve piše

Jebote, kad je i Ruanda postala poželjna destinacija.
Ribozom Ribozom 23:09 15.03.2020

Re: Ko koga ovde

st.jepan
maliperica
...

A Latinska Amerika, Rusija, Indija, Afrika, Turska...
Koliko su obolelih registrovali ?


Ovde sve piše


Ja danima pratim ovaj sajt i primetio sam da je prvi skok zarazenih u Evropi bio kada su italijani uveli karantin, pa se ostali razbezali u svojim zemljama. Sada kada sve zemlje uvode karantin i vracaju strance kuci, u Poljskoj i Litvaniji je naglo skocio broj zarazenih.

Primetio sam, takodje da je u Sudanu postojao samo jedan zarazen i taj jedan je preminuo. Da li nisu imali raspirator ili ga dokrajcili rucno ne znam.

Ima li neko ideju kako Rusija ima tako malo zarazenih?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:11 15.03.2020

Re: Ko koga ovde

Ima li neko ideju kako Rusija ima tako malo zarazenih?


Rešavaju stvar ručno :)

Slušam Lazanskog, kaže da ovo kod njih i nije neka vest, nije na naslovnim stranama, zatvorili granicu prema Kini i to im je najjača mera.
Nije neka frka.
apostata apostata 00:06 16.03.2020

Re: Ko koga ovde

Ima li neko ideju kako Rusija ima tako malo zarazenih?
Najvjerovatnije lažu.
aureus aureus 02:47 16.03.2020

Re: Ko koga ovde

Primetio sam, takodje da je u Sudanu postojao samo jedan zarazen i taj jedan je preminuo.

U Gvatemali isto.

Ali zato onaj jedan na Gibraltaru i u Nepalu ozdravio.

I ja pratim taj sajt.
Tu je sve na jednom mjestu, sređeno, pregledno i ažurirano.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:05 16.03.2020

Re: Ko koga ovde

apostata
Ima li neko ideju kako Rusija ima tako malo zarazenih?
Najvjerovatnije lažu.


samo još to fali Batjuški, na sve pritiske... ali, interesantan je taj antikapitalistički aspekt korone te obnavljanje porodice, razvojne ćelije društva, ono što ste u inicijalnoj revoluciji propustili da uradite.
floki floki 09:03 16.03.2020

Re: Ko koga ovde

apostata
Ima li neko ideju kako Rusija ima tako malo zarazenih?
Najvjerovatnije lažu.


мене не би чудило да лажу око бројева, мада мислим да овај пут нису баш пуно "замастили", иначе би западне НВО којих тамо има као кусих паса и западни медији такав волеј не дочекали, него би била ударна вест, таква прилика се не пропушта...

ббц на руском пише о неких 15так нови случајева (углавном повратници из италије ваљда), а немачки медији су још одавно испирали уста о мањку људских права у руском начину држања ситуације под контролом (авио одлети у кину, покупи русе оданде, долети у сибир, лекари чекају спремни, онда карантин за све њих, 15дана, лагани гулаг)

то су руси још на самом почетку тако урадили, граница са кином је замандаљена јако брзо

има већ неко време од како за све путнике из немачке (и италије сигурно, за остале земље не знам) у русију важи обавезни карантин одмах при слетању, две недеље ваљда...

наравно, то око људских права је битно само кад руси и кинези то раде, кад се то ради на западу, онда је то брига за становништво

да руси умеју да сакрију бројеве, ништа ново, но, они имају и министарство за ванредне ситуације, а та екипа није баш ни наивна ни од јуче (онај шојгу је пре био за то задужен, а то су скоро па додатне оружане снаге тамо, сећам се једном неког интервјуа са неким пандуром ваљда који је рекао да полиција може само да сања о опреми коју има то министарство...)
freehand freehand 20:12 15.03.2020

A na granici

... SRBI čekaju da budu prpušteni u sopstvenu majčicu, dok čaršija pokazuje koliko je lažna slika o njoj kao ksenofobnoj, homofobnoj, rasističkoj i šovinističkoj. Kad je sopstvena malograđanska, uskogruda guzica u pitanju ne pravi se razlika između naših i njinih. Svi su uljezi.

Sa dvoje dece u automobilu provela 12 sati čekajući da uđe u Srbiju


KLIK
zilikaka zilikaka 20:26 15.03.2020

Re: A na granici

freehand
... SRBI čekaju da budu prpušteni u sopstvenu majčicu, dok čaršija pokazuje koliko je lažna slika o njoj kao ksenofobnoj, homofobnoj, rasističkoj i šovinističkoj. Kad je sopstvena malograđanska, uskogruda guzica u pitanju ne pravi se razlika između naših i njinih. Svi su uljezi.

E, jeste, čak ne mora da su došli od negde, dosta da se sumnja da su možda silom prilika, na poslu, bili u kontaktu sa strancima.
Jbt, poludeli, idu jedan na drugog, da ih očima ne vide...

Nego, slušam ovog nesretnika, jbte, počeo je groznom patetikom. On i sad radi kampanju, uvlači se penzionerima, a još ništa konkretno nije rekao.
Ni jednu konkretnu meru nije pomenuo, osim što mi se povraća koliko je patetičan. Jbte, pa ovo nije normalno.
freehand freehand 20:30 15.03.2020

Re: A na granici

Nego, slušam ovog nesretnika, jbte, počeo je groznom patetikom. On i sad radi kampanju, uvlači se penzionerima, a još ništa konkretno nije rekao.
Ni jednu konkretnu meru nije pomenuo, osim što mi se povraća koliko je patetičan. Jbte, pa ovo nije normalno.

Pa ja ne znam šta da ti kažem sem da si antisrpski žuti lopov i Đilasšolak. A za to sad idu vanredni lekovi.
cassiopeia cassiopeia 20:31 15.03.2020

Re: A na granici

Ni jednu konkretnu meru nije pomenuo, osim što mi se povraća koliko je patetičan. Jbte, pa ovo nije normalno.



Zatvaraju se škole, fakulteti... Nema škole do kraja godine. Valjda školske.
zilikaka zilikaka 20:36 15.03.2020

Re: A na granici

Zatvaraju se škole, fakulteti... Nema škole do kraja godine. Valjda školske.

Da, to je reko posle 10 minuta priče. I još je rekao da će se proveravati kako se poštuju mere, al nigde ne kaže koje su to mere.
Očigledno je da je celog života prodavao maglu, da nije imao priliku da organizuje ni jednu usranu mobu, gde moraš konkretno da kažeš ko i šta treba da radi.
Sad ćemo čekati prevod obraćanja. Neko će valjda sesti i nabrojati šta i kako važi i za koga.
Ne znam, jedan pravnik po obrazovanju, kad bi trebalo uzeti za sud ovu njegovu izjavu, tu se ne bi znalo ko pije a ko plaća.
freehand freehand 20:42 15.03.2020

Re: A na granici

zilikaka
Zatvaraju se škole, fakulteti... Nema škole do kraja godine. Valjda školske.

Da, to je reko posle 10 minuta priče. I još je rekao da će se proveravati kako se poštuju mere, al nigde ne kaže koje su to mere.
Očigledno je da je celog života prodavao maglu, da nije imao priliku da organizuje ni jednu usranu mobu, gde moraš konkretno da kažeš ko i šta treba da radi.
Sad ćemo čekati prevod obraćanja. Neko će valjda sesti i nabrojati šta i kako važi i za koga.
Ne znam, jedan pravnik po obrazovanju, kad bi trebalo uzeti za sud ovu njegovu izjavu, tu se ne bi znalo ko pije a ko plaća.

Znaš kako - taj čovek ni o čemu ništa ne zna, u stvari. Znam da je pretenciozno al mnogo sam puta ponovio da je on Čarobnjak iz Oza: intelektualni, moralni prcvoljak sakriven iza ogromnog megafona čiji mit živi na strahu i kompleksima građana koje besomučno laže i maltretira svakoga dana i svakoga sata sa asvake funkcije koje se dočepa.
A sad je on kao najpokvareniji među njima na čelu najbestidnije bande neznalicai moralnog šoderakoja je ikada vladala Srbijom. I to voljom većine.
Pa eto, to nam je sad, džaba tebi tvoja mašinskalogika.
maliperica maliperica 20:48 15.03.2020

Re: A na granici

A sad je on kao najpokvareniji među njima na čelu najbestidnije bande neznalicai moralnog šoderakoja je ikada vladala Srbijom. I to voljom većine.


Ali vidiš.
On baš takav kakav je odgovara onima preko.
Nagradno pitanje je - da li su oni gluplji, pokvareniji, beskrupulozniji od njega ili su pametniji, humaniji , zabrinutiji za čovečanstvo- kad ga podržavaju.

I čak - savetuju.
freehand freehand 20:52 15.03.2020

Re: A na granici

maliperica
A sad je on kao najpokvareniji među njima na čelu najbestidnije bande neznalicai moralnog šoderakoja je ikada vladala Srbijom. I to voljom većine.


Ali vidiš.
On baš takav kakav je odgovara onima preko.
Nagradno pitanje je - da li su oni gluplji, pokvareniji, beskrupulozniji od njega ili su pametniji, humaniji , zabrinutiji za čovečanstvo- kad ga podržavaju.

I čak - savetuju.

Postoji tu izvesna razlika - one preko biraju one preko, da bi zastupali i štitili njihove interese. Ovog ovde biramo mi, da bi, jelda zastupao i štitio našpe interese..
maliperica maliperica 20:54 15.03.2020

Re: A na granici

Postoji tu izvesna razlika - one preko biraju one preko, da bi zastupali i štitili njihove interese. Ovog ovde biramo mi, da bi, jelda zastupao i štitio našpe interese..


Ha,ha,ha....

Preko je naravno uvek bolje - i lepše.

USA
freehand freehand 20:58 15.03.2020

Re: A na granici

Ha,ha,ha....

Preko je naravno uvek bolje - i lepše.

Ne razumem ko je sem tebe ovde poredio tamo i ovde, a po ovom ha ha ha slutim i da je nešto duhovito u pitanju, mada to ne domašujem.
maliperica maliperica 21:00 15.03.2020

Re: A na granici

freehand
Ha,ha,ha....

Preko je naravno uvek bolje - i lepše.

Ne razumem ko je sem tebe ovde poredio tamo i ovde, a po ovom ha ha ha slutim i da je nešto duhovito u pitanju, mada to ne domašujem.


Idi na link- možda ti bude jasnije.

cassiopeia cassiopeia 21:19 15.03.2020

Re: A na granici

Sad ćemo čekati prevod obraćanja. Neko će valjda sesti i nabrojati šta i kako važi i za koga.


Upravo tako. Nabio mi pritisak na trista. Samo sam čekala da počne da plače.

Pazi kad N1 javlja da je kazna zatvora 3 godine za ove preko 65 godina ako ih zateknu napolju.

Pa brate mili, valjda imaš pravo na pola sata šetnje na svežem vazduhu. Nisi u zatvoru.
angie01 angie01 21:33 15.03.2020

Re: A na granici

Pazi kad N1 javlja da je kazna zatvora 3 godine za ove preko 65 godina ako ih zateknu napolju.


al, pazi, vojska...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:41 15.03.2020

Re: A na granici

Pazi kad N1 javlja da je kazna zatvora 3 godine za ove preko 65 godina ako ih zateknu napolju.

N1 :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 15.03.2020

Re: A na granici

al, pazi, vojska...


Šta je sad jbt?
Sad preozbiljno shvatili?
zilikaka zilikaka 21:48 15.03.2020

Re: A na granici

al, pazi, vojska...

I rečeno da će oni čuvati objekte gde smeštaju obolele.
Da li očekuju da narod nahrupi masovno tamo il da će oni iznutra krenuti da trče po gradu?
niccolo niccolo 21:55 15.03.2020

Re: A na granici

N1

Čekajte, ljudi, ja nisam gledao obraćanje - jel realno da je predsednik države rekao da je nabavio respiratore na crno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 15.03.2020

Re: A na granici

Čekajte, ljudi, ja nisam gledao obraćanje - jel realno da je predsednik države rekao da je nabavio respiratore na crno?


Jeste :)

Huliganski mentalitet, ne menja se to nikad.
niccolo niccolo 21:59 15.03.2020

Re: A na granici

Jeste

Majkutijebem u kom smo mi kurcu, šta je ovo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:01 15.03.2020

Re: A na granici

niccolo
Jeste

Majkutijebem u kom smo mi kurcu, šta je ovo...


Ja svu nadu polažem u ove jadne doktore, iako su oni jadni primorani da rade u njegovoj senci, a da je po Vučiću....

cassiopeia cassiopeia 22:05 15.03.2020

Re: A na granici



hoochie coochie man
Čekajte, ljudi, ja nisam gledao obraćanje - jel realno da je predsednik države rekao da je nabavio respiratore na crno?


Jeste :)

Huliganski mentalitet, ne menja se to nikad.





Stvarno smo nezahvalni.
zilikaka zilikaka 22:05 15.03.2020

Re: A na granici

Čekajte, ljudi, ja nisam gledao obraćanje

E, baš ti si trebao da gledaš!
Pazi, uvedeno vanredno stanje, pominje se ograničenje al ne znaš koga i čega. Pominju se i kazne al opet ne znaš za šta. Nekoliko puta je rekao penzionerima da ih kao boga moli da ostanu po kućama u izolaciji.
Onda kaže da će se kontrolisati i kažnjavati nepoštovanje.
Kako ti pravnički tumačiš, kako će se tretirati nepoštovanje onog što te predsednik kao boga moli, prekršajno ili krivično?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:10 15.03.2020

Re: A na granici


Čekajte...nešto se i zna.
Starijima je preporučeno da ne izlaze, niko ih neće kažnajvati ako izađu.
Biće kažnjeni oni koji iz inistranstva uđu u Srbiju, naši državljani, koji su obavezni da se samoizoluju, bez obzira na zdravstveno stanje, a ako to prekrše, ako izađu, idu u aps.
Nema veze sa godinama.
To bi novinari morali da razumeju, a ne da lupetaju o apšenju staraca koje zateknu na ulici.

Kasnije se možda uvede i obaveza starijima da ne izlaze, za sad je samo preporuka, a šta će biti sankcija ako prekrše obavezu, ako bude uvedena, ne zna se.
niccolo niccolo 22:10 15.03.2020

Re: A na granici

pominje se ograničenje al ne znaš koga i čega.

Pa ne zna ni on, a i ne radi to zato što se zaista brine za zdravlje nego kao deo kontinuirane kampanje...Tako da sam prilično ubeđen da niko od njih nema pojma kako će to kontrolisati i kažnjavati...
freehand freehand 22:11 15.03.2020

Re: A na granici

niccolo
Jeste

Majkutijebem u kom smo mi kurcu, šta je ovo...

Pa onomad reče kako je ONBOGOTAC lično naredio da broj respiratora bude proglašena državnom tajnom upravo zato što je hteo da prevari nemce da mu prodaju još iako su hteli da prekinu izvoz. Govedo.
Državnik.
niccolo niccolo 22:13 15.03.2020

Re: A na granici

Čekajte...nešto se i zna.

Koliko sam razumeo vesti na sajtovima Danasa i N1, ovako je kako Huči kaže.
bene_geserit bene_geserit 22:17 15.03.2020

Re: A na granici

Starijima je preporučeno da ne izlaze, niko ih neće kažnajvati ako izađu.

Mog matorog (puni 8 banki u maju) nema šanse da zadrže u kući, kakav god zakon da donesu.
On mora da sedne na biciklu, da ode da radi baštu, da ode po planini da se šeta, u kući ga posle 15 minuta uhvate pundravci, ko da je tinejdžer. Srećom te njegove aktivnosti su anti-socijalne.
ecce-florian ecce-florian 22:21 15.03.2020

Re: A na granici

aj pitaj hučija i za ovo :
Granice Republike Srbije će od večeras biti zatvorene, rekla je predsednica Vlade Ana Brnabić. Granice ostaju otvorene za državljane Srbije koji se vraćaju iz inostranstva, za diplomate i strane državljane sa boravišnom dozvolom.

da li to znači da državljani srbije i svi drugi mogu i dalje da napuste teritoriju Srbije ( granica zatvorena samo za ulazak) i dokle će isto pravo moći da koriste( ako ima neki rok)

hvala unapred na odgovoru
niccolo niccolo 22:22 15.03.2020

Re: A na granici

Huči, jel znaš ovo što pita Florijan?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 15.03.2020

Re: A na granici


Meni se večeras smejala žena kad sam, ali ozbiljno, razmatraO mogućnost, šta ako me neka eventualna totalna blokada zadesi u stanu u Valjevu, da zabrane izlaske iz grada, da ne mogu da odem do sela.
Stvarno, ali stvarno ne bih mogao da izdržim duže od dan, dva, hajd i pet, preko toga sigurno ne.
Morao bih da nađem načina kako da se iskradem, ozbiljno, pa nek košta šta košta.

Tako da tvog ćaleta odlično razumem.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 15.03.2020

Re: A na granici

da li to znači da državljani srbiji i svi drugi mogu i dalje da napuste teritoriju Srbije ( granica zatvorena samo za ulazak) i dokle že isto pravo moći da koriste( ako ima neki rok)


Koliko sam ja razumeo granica u smeru iz Srbije, što se Srbije tiče, je otvorena.
Ali ako ni Mađarska prima strance, šta ti vredi što možeš iz Srbije a ne možeš u Mađarsku nrp

E Nikolo, pozdravi Florijana :)
niccolo niccolo 22:54 15.03.2020

Re: A na granici

Cvetko, pozdravio te Huči!
zilikaka zilikaka 23:10 15.03.2020

Re: A na granici

da li to znači da državljani srbije i svi drugi mogu i dalje da napuste teritoriju Srbije ( granica zatvorena samo za ulazak) i dokle će isto pravo moći da koriste( ako ima neki rok)

I, da nastavimo, da li je zatvoreno i za transport robe ili samo putnički. Pazi, radi se i o onolikom tranzitu. Nekima vitalno snabdevanje zavisi od transporta.
freehand freehand 23:13 15.03.2020

Re: A na granici

zilikaka
da li to znači da državljani srbije i svi drugi mogu i dalje da napuste teritoriju Srbije ( granica zatvorena samo za ulazak) i dokle će isto pravo moći da koriste( ako ima neki rok)

I, da nastavimo, da li je zatvoreno i za transport robe ili samo putnički. Pazi, radi se i o onolikom tranzitu. Nekima vitalno snabdevanje zavisi od transporta.

Ne, u svim zemljama ide možda usporeno ali normalno.
freehand freehand 23:13 15.03.2020

Re: A na granici

zilikaka
da li to znači da državljani srbije i svi drugi mogu i dalje da napuste teritoriju Srbije ( granica zatvorena samo za ulazak) i dokle će isto pravo moći da koriste( ako ima neki rok)

I, da nastavimo, da li je zatvoreno i za transport robe ili samo putnički. Pazi, radi se i o onolikom tranzitu. Nekima vitalno snabdevanje zavisi od transporta.

Ne, u svim zemljama ide možda usporeno ali normalno.
gedza.73 gedza.73 23:14 15.03.2020

Re: A na granici

I, da nastavimo, da li je zatvoreno i za transport robe ili samo putnički.

čekali su i po dvadeset sati na ulasku u Hrvatsku iz Slo. Pojedinima su radili testove. Na ulasku u Srb se pet sati nije pomeralo. neke je kamione koji su ušli ispratila policija do Beograda na istovar.
(ove što se vraćaju iz It )
zilikaka zilikaka 23:18 15.03.2020

Re: A na granici

Koliko sam razumeo vesti na sajtovima Danasa i N1, ovako je kako Huči kaže.

Ja malo drugačije zamišljam vanredno stanje. Nekako mi se javlja da su svi mediji morali dobiti pripremljeno jasno i precizno saopštenje, a ne da se tumači po nahođenju novinara.
Šta li će tek sutra osvanuti u tabloidima?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:29 15.03.2020

Re: A na granici

čekali su i po dvadeset sati na ulasku u Hrvatsku iz Slo. Pojedinima su radili testove. Na ulasku u Srb se pet sati nije pomeralo. neke je kamione koji su ušli ispratila policija do Beograda na istovar.
(ove što se vraćaju iz It )


Roba ide normalno, s tim da je za tranzit preko Srbije ograničeno vreme na najviše dvanaest sati, od granice do granice.
Ali to je mera od pre, ne u sklopu ovog proglašenja.
gedza.73 gedza.73 23:44 15.03.2020

Re: A na granici

Ali to je mera od pre, ne u sklopu ovog proglašenja.

u pravu si.

angie01 angie01 00:14 16.03.2020

Re: A na granici

zilikaka
al, pazi, vojska...

I rečeno da će oni čuvati objekte gde smeštaju obolele.
Da li očekuju da narod nahrupi masovno tamo il da će oni iznutra krenuti da trče po gradu?


ko vojni puc, hebote,...u apotekama nema niceg od potrepstina vezanih za situaciju, infektivna u raspadu, nema dovoljno lekarskog kadra i respiratora, opreme, lekova...ali zato vojska...sta oni treba da rade, leba ti.

ne znam, ako oni posle svega ovoga i dalje ostanu na vlasti- i treba, toliko smo onda jadni.

samo ovo danas sto sam videla na Utisku je zastrasujuce, koliko je bolesno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:55 16.03.2020

Re: A na granici

Jeste :)

Huliganski mentalitet, ne menja se to nikad.


Ali najcrnje je što sasvim sigurno laže.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:34 16.03.2020

Re: A na granici

angie01
zilikaka
al, pazi, vojska...

I rečeno da će oni čuvati objekte gde smeštaju obolele.
Da li očekuju da narod nahrupi masovno tamo il da će oni iznutra krenuti da trče po gradu?


ko vojni puc, hebote,...u apotekama nema niceg od potrepstina vezanih za situaciju, infektivna u raspadu, nema dovoljno lekarskog kadra i respiratora, opreme, lekova...ali zato vojska...sta oni treba da rade, leba ti.

ne znam, ako oni posle svega ovoga i dalje ostanu na vlasti- i treba, toliko smo onda jadni.

samo ovo danas sto sam videla na Utisku je zastrasujuce, koliko je bolesno.


Očito zahtev đeneral Kona, pošto su negde, da l' u Italiji, Španjolskoj il' Ameriki građani ušli u bolnicu i umlatili lekare. Kon je predvideo sve slučajeve da lekarima može da se zakomplikuje život. Objašnjavao je Olji to večeras, i onako prilično hladno je očetkavši za pitanja tipa: "A, šta život?"
niccolo niccolo 06:20 16.03.2020

Re: A na granici

srdjan.pajic
Jeste :)

Huliganski mentalitet, ne menja se to nikad.


Ali najcrnje je što sasvim sigurno laže.

Ma naravno da laže, tipičan primer kurčenja da se prikrije strah. Utronjao se pa lupeta da bi delovao hrabar.

zilikaka
Koliko sam razumeo vesti na sajtovima Danasa i N1, ovako je kako Huči kaže.

Ja malo drugačije zamišljam vanredno stanje. Nekako mi se javlja da su svi mediji morali dobiti pripremljeno jasno i precizno saopštenje, a ne da se tumači po nahođenju novinara.
Šta li će tek sutra osvanuti u tabloidima?

To možda u nekoj malo uređenijoj državi, vidiš da kod nas nisu bili sigurni ni šta tačno treba da proglase, vanredno stanje ili vanrednu situaciju...
niccolo niccolo 09:57 16.03.2020

Re: A na granici

Šta li će tek sutra osvanuti u tabloidima?

Evo ti dodatan info - u odlukama objavljenim u Sl. Glasniku nema ništa za bake i deke. Dakle, njima je za sad samo preporučeno da ne izlaze.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:12 16.03.2020

Re: A na granici


Ja malo drugačije zamišljam vanredno stanje. Nekako mi se javlja da su svi mediji morali dobiti pripremljeno jasno i precizno saopštenje, a ne da se tumači po nahođenju novinara.
Šta li će tek sutra osvanuti u tabloidima?


Šta bre nije jasno? Nemoj Brnabićka policijski čas da ti zavodi?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:35 16.03.2020

Re: A na granici

Ja malo drugačije zamišljam vanredno stanje. Nekako mi se javlja da su svi mediji morali dobiti pripremljeno jasno i precizno saopštenje, a ne da se tumači po nahođenju novinara.

Ja i njih ali i novinare malo drugačije zamišljam.
Novinaru N1, nekoj kao klinčevoj samozvanoj eliti, ne bude čudno da će neko da hapsi starce po ulici i da ih trpa u zatvor, pa da makar proveri to, nego mrtav ladan objavi tu budalaštinu.

Nisu od Vučićevića mnogo odmakli.
niccolo niccolo 12:47 16.03.2020

Re: A na granici

niccolo
Šta li će tek sutra osvanuti u tabloidima?

Evo ti dodatan info - u odlukama objavljenim u Sl. Glasniku nema ništa za bake i deke. Dakle, njima je za sad samo preporučeno da ne izlaze.

Da dodam na ovo - jutros pričaju po rts kako se odlaže bakama i dekama plaćanje računa. E pa ni toga nije bilo u Glasniku. Da li će, videćemo...
zilikaka zilikaka 14:11 16.03.2020

Re: A na granici

Da dodam na ovo - jutros pričaju po rts kako se odlaže bakama i dekama plaćanje računa

Šta tačno to znači, na koga se sve odnosi i kako misle da sprovedu, osim ako nije još jedan od Vidova zamajavanja, dok ne prođe vreme.
Tebi bar ne mora da se ctra koliko je to nedorečeno i neupotrebljivo u praksi.
Do sad su mogli da drmaju vagone i viču ćići fu, da bi stvorili utisak sigurnog kretanja al sad kreće opasna nizbrdica a onni nit imaju ispravne kočnice nit znaju gde se to uopšte nalazi.


niccolo niccolo 14:19 16.03.2020

Re: A na granici

Ah, naravno, pa to je premisa nažalost...
ecce-florian ecce-florian 14:56 16.03.2020

Re: A na granici

Šta tačno to znači, na koga se sve odnosi i kako misle da sprovedu, osim ako nije još jedan od Vidova zamajavanja, dok ne prođe vreme.
Tebi bar ne mora da se ctra koliko je to nedorečeno i neupotrebljivo u praksi.

će nama neki mašinci da stavljaju primedbe na propise koje donosi najbolji studenAt pravnog fakulteta

to su tzv "kreativni propisi" podzakonodavac ( ovo su većenom podzakonski akti za primenu stanja) da okvir a onda vredni pregaoci nači šlanovi na istaknutim mestima to kreativno razrade

predlažem da ovde kačimo priloge sa terena
evo npr dva iz vojvodine Novi sad i Subotica ( banat ostavljam koleginici zzili)

primer 1.

7.tačka naredbe SU štaba pod komandom Bogdana Labana ( poznatijeg kao
Grkljan ću ti ičšupati aka betonske čizme) cit
Nalaže se Načelniku Gradske Uprave, direktorima javnih ustanova i javnih i javno komunalnih preduzeća čiji je osnivač Grad Subotica da omoguće rad od kuće zaposlenima koji su teški hronični bolesnici i starijima od 60
godina.

tako se drugovi i drugarice vodi briga o bolesnim i bakama i dekama

primer 2.

već sprovedeno u praksi a ne tu samo neka saopštenje
tokom vikenda, pre odluke o zatvaranju škola, "Ciklonizacija" je sprovela dezinfekciju više od 50 osnovnih i srednjih državnih škola. Akciju je izvelo više od 30 obučenih operativaca.

To znači šta?
To znači da (mada sve do vikenda škole nisu dezinfikovane) je kojim slučajem ipak postojala potreba da džaci danas iste pohadjaju, nastava bi bila održana u sveže dezinfikovani prostorijama

Molio bih da i drugi koji imaju ovakve primere saterena pomognu u cilju blagovremenog obaveštavanja gradjanstva a ne izazivanja panike

ps.
nikolo molili me neki ljudi što dovoze sir i kobasice iz madjarske na pijace da im dam hučijev broj telefona da ga pitaju da li ako odu po robu u madjarsku pa udju u zemlju moraju svaki put u karantin po 14 dana
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:03 16.03.2020

Re: A na granici

niccolo
niccolo
Šta li će tek sutra osvanuti u tabloidima?

Evo ti dodatan info - u odlukama objavljenim u Sl. Glasniku nema ništa za bake i deke. Dakle, njima je za sad samo preporučeno da ne izlaze.

Da dodam na ovo - jutros pričaju po rts kako se odlaže bakama i dekama plaćanje računa. E pa ni toga nije bilo u Glasniku. Da li će, videćemo...


Jel može neko da mi objasni taj fenomen Službenog Glasnika? To ko da je još uvek 1971.
alselone alselone 16:12 16.03.2020

Re: A na granici

Jel može neko da mi objasni taj fenomen Službenog Glasnika? To ko da je još uvek 1971.


Zamisli da si advokat kako bi pokupio sve promene koje zakonodavac donosi svakodnevno.
ecce-florian ecce-florian 16:37 16.03.2020

Re: A na granici


alselone
Jel može neko da mi objasni taj fenomen Službenog Glasnika? To ko da je još uvek 1971.


Zamisli da si advokat kako bi pokupio sve promene koje zakonodavac donosi svakodnevno.


uuuuf

nije lako kad te neko nešto konkretno pita i od tebe očekuje tačan odgovor

ajd ona izjava "zatvorene granice" se izgleda (zasada) odnosi ipak na ulazak u zemlju samo ( saznanje stečeno posredno putem praćenja sajta aerodroma nikola tesla o letovima koji su otišli juče i danas.Primer: po nekim prenetim izjavama kacina slovenci izgleda od sutra obustavljaju avio saobraćaj)

ostaje pitanje ko ide u karantin kad udje u zemlju

meĐutim, danas je već podeljeno toliko novih (problematičnih) izjava koje dovode do ozbiljne zbrke cit Brnabić izvor n1:


Navela je i da će sva dokumenta, koja ističu, nastaviti da važe dok ne prođe vanredno stanje.

Generalno ( ako se ne donese posebna odluka samo za dokumenta npr), ovde su u pitanju rokovi i njihov tok. Zakon poznaje prekid i zastoj rokova u odredjenim situacijama kao što je ova trenutno . Da li postoji prekid-zastoj je važno , naročito ako su rokovi prekluzivni ( ako nakon njihovog isteka nešto više ne može da se uradi)

Čakaćemo izgleda glasnik ako u njemu nešto od ovog bude suvislo (i zakonito) napisano
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:58 16.03.2020

Re: A na granici

ostaje pitanje ko ide u karantin kad udje u zemlju

Svi.
Kućni karantin, samoizolacija.
Dobija se rešenje na granici o tome. Ko dolazi iz Italije, Španje i tih rizičnih zemalja, 28 dana karantina, ostali 14 dana.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:05 16.03.2020

Re: A na granici

Ја 8. дан, никад да прође.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:13 16.03.2020

Re: A na granici

hoochie coochie man
ostaje pitanje ko ide u karantin kad udje u zemlju

Svi.
Kućni karantin, samoizolacija.
Dobija se rešenje na granici o tome. Ko dolazi iz Italije, Španje i tih rizičnih zemalja, 28 dana karantina, ostali 14 dana.


Иначе, Хучи, шта ти је рикошет судбине. Оптужили су ме из хрватске јеврејске дијаспоре да сам, парафразирам: "Четник, аписовац и најгори црнорукац и да сарађујем са најретроактивнијим антицивилизацијским снагама." Све око неке моје јавне подршке Србима. Шта рече оно Рави Христос: "Не осуђуј, да не будеш осуђен."
ecce-florian ecce-florian 17:49 16.03.2020

Re: A na granici

hoochie coochie man
ostaje pitanje ko ide u karantin kad udje u zemlju

Svi.
Kućni karantin, samoizolacija.
Dobija se rešenje na granici o tome. Ko dolazi iz Italije, Španje i tih rizičnih zemalja, 28 dana karantina, ostali 14 dana.


mogu da te zamolim da otvoriš neki sajt ili kontakt liniju gde ćeš davati ove info da mogu da uputim ako me neko bude pitao

Ja baš nešto ne stojim s tim novih izrazima "samoizolacija" i sl, nisam upoznat šte je kršenje jer pravila nisu nigde zakonom propisana već su mahom uredbe i druga podzakonska akta , a nisu mi baš poznate ni sankcije, o tom da postoje i razlike u odnosu na primenu na različite kategorije lica poslovna putovanja za koja postoji dokaz šta se smatra neophodnim poslom i ko su lica za koje se smatra da ih obavljaju, koje dokumente moraju priložiti prilikom kontrole, putovanja fizičkih lica po drugim osnovima ( turizam, radi odmora, radi lečenja itd etc)pa ne bih voleo da nekom dam netačnu ili nepotpunu informaciju a stalno se menja ( bar je dosada , ovog marta tako bilo ,uredba pa izmenjena odluka vlade srbije)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:52 16.03.2020

Re: A na granici

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:56 16.03.2020

Re: A na granici


Ja baš nešto ne stojim s tim novih izrazima

Ma jok, samo si lenj da jurcaš, lakše ti da pitaš:)

Samoizolacija je, dobiješ papir na granici da ti je kretanje zabranjeno, odeš kući i tu provedeš 14 dana.
U kući, kućni pritvor, zamisliš da imaš nanogicu:)

Ako te navataju na ulici tri godine bajboka.

E sad, da li je to izvodljivo, ko će uspeti da sve iskontrolše, ima li mesta u mardeljima...??
niccolo niccolo 18:03 16.03.2020

Re: A na granici

fenomen Službenog Glasnika?

Kako misliš fenomen, sigurno i kod tebe u Koloradu postoji nešto gde se propisi objavljuju?
ecce-florian ecce-florian 18:09 16.03.2020

Re: A na granici

postoje odredjena prava koja se mogu ograničiti ili suspendovati u toku vanrednog stanja pa to ukazuje na oprez u istupanju kao i postupanju

primena je vrlo brzo počela. link
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:11 16.03.2020

Re: A na granici

hoochie coochie man


E sad, da li je to izvodljivo, ko će uspeti da sve iskontrolše, ima li mesta u mardeljima...??


Ma gde ima mesta? Budalaštine kradikalske. Garant je isfrustriranu Brnabićku njen ćale zatvarao tako pa se ova sveti kolektivu sada. Bože, koliko ima iritirajući taj samonabeđeni glas. Jedva čekam dan kada ćemo videti sve ove na robiji.
zilikaka zilikaka 18:15 16.03.2020

Re: A na granici

Srđan Fuchs

Ništa novo, u ovakvim situacijama ljudi postaju gori od zveri.
Nije im palo na pamet da vide kako tom čoveku dostaviti šta mu treba, pa onda pričati o kršenju nego daj da ga mi umlatimo preventivno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:17 16.03.2020

Re: A na granici


Ma gde ima mesta? Budalaštine kradikalske

I ja mislim da je to nemoguće.
postoje odredjena prava koja se mogu ograničiti ili suspendovati u toku vanrednog stanja pa to ukazuje na oprez u istupanju kao i postupanju

E to je već delikatno pitanje za pravnike, da li vanredno stanje dopušta ove mere.
Na prvi, laički, pogled, čini se da je u redu.
mirelarado mirelarado 18:22 16.03.2020

Re: A na granici

postoje odredjena prava koja se mogu ograničiti ili suspendovati u toku vanrednog stanja pa to ukazuje na oprez u istupanju kao i postupanju

E to je već delikatno pitanje za pravnike, da li vanredno stanje dopušta ove mere.
Na prvi, laički, pogled, čini se da je u redu.


U Italiji prete novčanim kaznama...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 16.03.2020

Re: A na granici

U Italiji prete novčanim kaznama...


Meni se to čini normalnijim, samim tim što je realnije.
Sasvim je moguće da te neko od komšija druknuo, da te policajac sretne, napiše kaznu, i to je to, puko si.

Ovako, da te baš oteraju tri godine na robiju...malo je verovatno, a pošto je malo verovatno ljudi će se lakše osmeliti da provire.
niccolo niccolo 18:30 16.03.2020

Re: A na granici

U Italiji prete novčanim kaznama...

Ne znam kako je bilo u Italiji, ali ja sam očekivao da će danas biti ovako kako je bilo i protiv čega Brnabićka kukumavči - čekao si nedelju uveče da proglasiš gomilu zabrana, nakon što si više od nedelje dana izigravao ludilo i pričao koješta. A i tu gomilu zabrana čak ni u momentu kada si ih proglasio nemaš pojma kako će se sprovoditi i šta su alternative ljudima. I onda normalno da su ljudi krenuli da pozavršavaju šta još mogu dok im skroz ne zabrane...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:38 16.03.2020

Re: A na granici

U Izraelu dozvoljeno okupljanje do 100 ljudi u supermarketima, pa ljudi počeli da organizuju venčanja u supermarketima od juče.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 16.03.2020

Re: A na granici

protiv čega Brnabićka kukumavči


Meni je to kukanje opasno zaličilo na pokušaj svaljivanja krivice.
Kao, mi smo sve uradili ali, eto, narod je stoka.

To zbog ličnog utiska od jutros iz grada, gde je bilo osetno, ali osetno, manje ljudi na ulicama od redovnog stanja.
Ali to je samo lični utisak.
niccolo niccolo 19:31 16.03.2020

Re: A na granici

To zbog ličnog utiska od jutros iz grada, gde je bilo osetno, ali osetno, manje ljudi na ulicama od redovnog stanja.
Ali to je samo lični utisak.

Pa recimo da na nbgd još nisu bile počele gužve u pola 5 kada sam ja krenuo kući (što nije uobičajeno). Da li ih je bilo uopšte ne znam...
ecce-florian ecce-florian 20:29 16.03.2020

Re: A na granici

Ma jok, samo si lenj da jurcaš, lakše ti da pitaš:)

jes vala

i još mi treba i zvanična potvrda pre nego nešto napišem

elem

danas od 24h je granica Madjarske zatvorena za ulaz za sve one koji nisu madjarski državljani izvor

znači ništa kola, ništa kombi do aerodroma

ryanair je inače danas prizemljio svoju flotu za wizz još nemam potvrdu a to je bila kopča i za letove za dalje iz evrope

nikola tesla zasada i dalje funkcioniše sa odredjenim otkazanim letovima

najo tranzit u drumskom po svemu sudeći.

detalji (izuzeci od zabrana) naknadno
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:56 16.03.2020

Re: A na granici

ryanair je inače danas prizemljio svoju flotu za wizz još nemam potvrdu a to je bila kopča i za letove za dalje iz evrope

nikola tesla zasada i dalje funkcioniše sa odredjenim otkazanim letovima

najo tranzit u drumskom po svemu sudeći.

detalji (izuzeci od zabrana) naknadno


Zatvorili smo i mi (IL) - uglavnom sve; zanimljivo, među malobrojnim destinacijama koje rade još je - Beograd; ali je pustoš na palubi. IL je danas zatvorio i šoping-centre i sva moguća mesta omasovljenja, i šalju poruke još sa izvinjenjem i molbom da praštamo i da ćemo se, čim bude to bilo moguće, vratiti u normalu. Za razliku od ovi naših (SRB) bolida koji bi da hapse narod u svojoj konfuziji i birokratizmu i xoxoxo-kakavxxxsmešanvirus do pre dve nedelje, kada je globalna kriza uveliko počela.
niccolo niccolo 20:18 15.03.2020

Evo Dijagnoza

upravo proglašava stanje
predatortz predatortz 20:19 15.03.2020

Re: Evo Dijagnoza

niccolo
upravo proglašava stanje


Odmah u čelo!
Najrigoroznija mera.

Edit:
Obustavite lajanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:22 15.03.2020

Re: Evo Dijagnoza

predatortz
niccolo
upravo proglašava stanje


Odmah u čelo!
Najrigoroznija mera.

Edit:
Obustavite lajanje.


Ček bre da se dogovore šta to znači, koje su konkretne mere, stanje je samo okvir.
Ako zablindira sve jbg.
maliperica maliperica 20:23 15.03.2020

Re: Evo Dijagnoza

niccolo
upravo proglašava stanje

S r a nj e .
maliperica maliperica 20:25 15.03.2020

Re: Evo Dijagnoza

Kako mu oni koji ga najviše mrze idu na ruku.

Da nije tragično, bilo bi smešno.
Vakseri svih zemalja poodržite dragog nam Vučiča.
freehand freehand 20:26 15.03.2020

Re: Evo Dijagnoza

niccolo
upravo proglašava stanje

Bez panike. Državu vode kompetentni ljudi od integriteta, sa visokim ličnim i profesionalnim ugledom i najviših etičkih standarda. Šta bi moglo da pođe naopako?
maliperica maliperica 20:31 15.03.2020

Re: Evo Dijagnoza

freehand
niccolo
upravo proglašava stanje

Bez panike. Državu vode kompetentni ljudi od integriteta, sa visokim ličnim i profesionalnim ugledom i najviših etičkih standarda. Šta bi moglo da pođe naopako?

Naravno da ništa.

Isti takvi ljudi- od integriteta - će nam zabijati igle u dupe, sa novim dozama .
aureus aureus 00:11 16.03.2020

Re: Evo Dijagnoza

niccolo
upravo proglašava stanje

Da rezimiramo, zbog najsmješnijeg virusa u istoriji u Srbiji je 15. marta 2020. proglašeno vanredno stanje.
Proglašeno je vanredno stanje iako je ministar zdravlja prije dvije sedmice lijepo rekao da od tog virusa umre manje nego od gripa, a Vučić se nadovezao pričom "gdje stavite alkohol tu korona virus ne raste".
Samo dvije nedjelje nakon što su slali ljude u šoping u Milano.

To je Srbija pod Vučićem i njegovom ekipom.
Zemlja nevjerovatnih obrta i izjava, potpuni ringišpil, kad počne da se vrti - može da se zaustavi bilo gdje.

Uskoro bi na scenu mogao da stupi Vulin.
On je ovaj momenat čekao čitav život. Vanredno stanje, a on ministar odbrane.



Ah, da, rečeno mi je da ne postavljam Vulinove slike.

alselone alselone 20:31 15.03.2020

HR službe

Molim sve HR službe da prestanu sa pitanjima - gde se vidite za 5 godina. Kapirate li sada koliko je to besmisleno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana