Astronomija| Biz| Ekologija| Gost autor| Planeta

Sa nama nema neizvesnosti

Srđan Fuchs RSS / 15.03.2020. u 10:16

Aleksandar-Vu%C4%8Di%C4%87-678x381.jpg?x24646

 

Da mi je neko ponudio, tamo neke zime 1996/1997.,  kada sam kao džomba postrojavao mladu vojsku i pitomce srednje Vojno-medicinske škole u kasarni u Miletićevoj u Novom Sadu da salutiraju studentskim protestima dok bismo kroz ogradu od lepih pripadnica Protesta dobijali po belu ružu; elem da mi je ponudio: "Srke, evo ti sve, lepa kinta, lepa žena, lepa deca, par gajbi u centru NS-a, vikendaja na sremskim obalama Danuve, nova kola, lep pos'o..."; 'nači sve što jedan mladi džomba može pred kraj soldatske službe od Života izmaštati;

a da ti ovo bude vrhovni komandant i ministar odbrane -

images?q=tbn%3AANd9GcSf6fo_Lp14y6rllIHfk8rC6xn0ln1CikFbzkQiC3tH-TTMXfHb 

- umro bih od smeha; rek'o bih : "Ljudi, ne zajebavajte, toj priči je kraj. Neće toga biti, ne za 20, nego za dve godine više. Ostale aspekte materijalne zbilje prihvatam."

 

 

 

apdejt korona-psihoze u SAD, Ghost Author:

 Zezam se, ali stvar je definitivno ozbiljna. Manjeviše isto što ste videli u severnoj Italiji se dešava i ovde, to jest kod svastike mi. Tamo su imali prvi slučaj pre nekoiliko nedelja, a sad su im popunjeni kapaciteti. Desilo im se i da je u bolnicu, na samom početku, ovim običnim bolesnicima, došao u posetu neko ko je imao virus bez simptoma, i sad su celo odeljenje stavili u izolaciju, čak i neki medicinari su bili izloženi. Konvertuju cele spratove iz običnih soba u ove za karantin.


Uveli su svom osoblju radnu obavezu, njoj su sad smene 16 sati, pa valjda pola dana slobodno, pa 12 sati, pa tako u krug (malo je nezgodno što ima bebu u kući, a čuvaju je baba i deda, koji onda moraju da se čuvaju od nje). Zato su svi su umorni i nervozni, prave se greške, menjaju protokoli u hodu.

Koliko sam razumeo, ostaju bez zaliha sredstava za zaštitu i dezinfekciju ruku, što priznajem da mi nije baš jasno tačno zbog čega, i šta je sa rezervama, jer to nije neka ruralna ambulanta kao ovde kod mene u planini, nego moderna velika gradska bolnica. Sad već recikliraju sve što može, ali eto te neke N95 maske ne mogu, i kaže da imaju rezervu za otprilike još nedelju dana. Ja joj predložio da ih prosto ozrače tamo na onkologiji, ali izgleda da nije to problem, nego da te maske filtriraju valjda samo do ~8 sati, posle toga se zapuše pore zbog vodene pare, i više maska ne radi kako treba, služi samo za ukras, a možeš sa njom i da se zaraziš ako je mećeš ponovo na lice.).

Ona se ok drži, kaže najgore je što su joj sve ruke i koža pojedeni od sredstava za dezinfekciju, jer sad koriste neke agresivne hemikalije i alkohol, koža puca i krvari, pa je morala od kuće da donese neke losione, i vlažne rukavice, to bolnica nema.

No, ovde kod nas se izgleda malo stabilizuje stanje u prodavnicama, kao da je prošao taj prvi talas panike, i dalje su rafovi za wc papir prazni, ali snabdevanje je redovno, ako odeš malo ranije, nađeš sve što treba. Mada su i uveli da možeš samo po jedan paket da uzmeš manjeviše za sve to što je prethodno bilo razgrabljeno. A evo, čak i mleko od ovsa se vratilo na raf, mada veganska stalaža i dalje deluje kao da je počela nuklearna zima.



Komentari (478)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 20:38 15.03.2020

Re: HR službe

Molim sve HR službe da prestanu sa pitanjima - gde se vidite za 5 godina. Kapirate li sada koliko je to besmisleno.


Znači, postizavate.
Brojaćeš ti meni vakancije, živi bili pa videli
alselone alselone 20:46 15.03.2020

Re: HR službe

Brojaćeš ti meni vakancije, živi bili pa videli


Nova sekta je u gradu.
bene_geserit bene_geserit 20:50 15.03.2020

Re: HR službe

gde se vidite za 5 godina


Eh da se ja pitam, te HR službe ne bi postojale.
cassiopeia cassiopeia 21:23 15.03.2020

Re: HR službe

Koji sam ja baksuz. Pa nisam sastavila ni dve nedelje na novom poslu i već sam na stand by. Tačnije, nemam pojma kako će dalje ići. Probni ugovor je do 26.03.

Po svoj prilici, otvaram pekaru kad prođe virus. Bemmumiša!
freehand freehand 21:25 15.03.2020

Re: HR službe

cassiopeia
Koji sam ja baksuz. Pa nisam sastavila ni dve nedelje na novom poslu i već sam na stand by. Tačnije, nemam pojma kako će dalje ići. Probni ugovor je do 26.03.

Po svoj prilici, otvaram pekaru kad prođe virus. Bemmumiša!

Ako se stvarno rešiš javi se da pomognemo.
cassiopeia cassiopeia 21:29 15.03.2020

Re: HR službe


freehand

Ako se stvarno rešiš javi se da pomognemo.




Hvala ti gde čuo i gde ne čuo!

Ko zna, nešto će se morati raditi. A specijalizovanih bezglutenskih imamo, slovima i brojevima, dve pekare u Beogradu.

Gospodja Klara Gospodja Klara 20:49 15.03.2020

Čekajte,

da li sam dobro shvatila da će lice starije od 65 biti osuđeno na 3 god. zatvora ako ga navataju da lavrnja van svog habitata (stana, dvorišta)?
zilikaka zilikaka 21:03 15.03.2020

Re: Čekajte,

Gospodja Klara
da li sam dobro shvatila da će lice starije od 65 biti osuđeno na 3 god. zatvora ako ga navataju da lavrnja van svog habitata (stana, dvorišta)?

Mislim da još niko ništa nije mogao da shvati i da ćemo morati da sačekamo tumačenje obraćanja.
Gospodja Klara Gospodja Klara 21:18 15.03.2020

Re: Čekajte,

zilikaka
Gospodja Klara
da li sam dobro shvatila da će lice starije od 65 biti osuđeno na 3 god. zatvora ako ga navataju da lavrnja van svog habitata (stana, dvorišta)?

Mislim da još niko ništa nije mogao da shvati i da ćemo morati da sačekamo tumačenje obraćanja.


Deluje mi kao da je ovaj shvatio.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:09 16.03.2020

Re: Čekajte,

Gospodja Klara
zilikaka
Gospodja Klara
da li sam dobro shvatila da će lice starije od 65 biti osuđeno na 3 god. zatvora ako ga navataju da lavrnja van svog habitata (stana, dvorišta)?

Mislim da još niko ništa nije mogao da shvati i da ćemo morati da sačekamo tumačenje obraćanja.


Deluje mi kao da je ovaj shvatio.


I ona je shvatila.

bene_geserit bene_geserit 20:49 15.03.2020

Samo da napomenem

Ove cifre o broju obolelih u USA veze sa životom nemaju.
Može bez problema da bude 1000 puta (ali bukvalno 1000 puta) više obolelih nego što je zvanična cifra.
Izgleda da ni testove nemaju, prijatelj mog brata (70 godina, ozbiljni zdravstveni problemi) sa simptomima proveo juče 5 sati u "hitnoj" i na kraju ga poslali kući, nemaju testove, čovek na granici da pandrkne. Pri tome ima najbolje zdravstveno osiguranje što postoji (ovo je nebitno, ali da napomenem, da ne budu teorije zavere šta ima šta nema za koga).
maliperica maliperica 20:50 15.03.2020

Re: Samo da napomenem

bene_geserit
Ove cifre o broju obolelih u USA veze sa životom nemaju.
Može bez problema da bude 1000 puta (ali bukvalno 1000 puta) više obolelih nego što je zvanična cifra.
.

Situacija je očigledno vrlo ozbiljna.
alselone alselone 20:56 15.03.2020

Re: Samo da napomenem

Ove cifre o broju obolelih u USA veze sa životom nemaju.


Jedine prave cifre su tamo gde se testira redom. Cifre u Americi će verovatno biti užasne za par nedelja uzimajući u obzir nivo prohodnosti ljudi i nivo poslovne aktivnosti.
bene_geserit bene_geserit 20:59 15.03.2020

Re: Samo da napomenem

Snimi ovo. Ni teroristi nisu kao što su nekad bili.
alselone alselone 21:03 15.03.2020

Re: Samo da napomenem

Ono što sam Predi pokušao objasniti na drugom blogu a što je zapravo najveći horor u svemu.

Recimo da u jednom zatvorenom sistemu imamo 1000 ljudi koji će umreti ako ih napadne "grip" (zovimo ovo jakim gripom do pred kraj komentara). To su ljudi sa postojećim zdravstvenim problemima i ne mogu da podnesu jaku upalu. Ako imamo običan grip, ti ljudi ako malo samo pripaze, grip će se izduvati pre nego što stigne do njih i zaraziće recimo 10 ljudi koji će umreti. Grip i ne može više, ne prenosi se baš tako lako a i kratak je period inkubacije pa obori brzo nosioca u krevet i izbaci ga iz distribucije.

Sa druge strane ovo čudo ima duži period inkubacije i mnogo lakše se prenosi, tako da bez karantina i značajnih mera jako veliki broj ljudi od onih 1000 može umreti. 500, 600, ne znam ni ja koliko ali neuporedivo više od 10.

E, a sve to pišem uz pretpostavku da su bolesti jednake a nisu. Ako je za grip "ciljna grupa polufinalista" u jednom sistemu 1000 ljudi, za koronu je to 10,000 ljudi.
alselone alselone 21:03 15.03.2020

Re: Samo da napomenem

Snimi ovo. Ni teroristi nisu kao što su nekad bili.


Pomislio sam da je The Onion.
niccolo niccolo 21:18 15.03.2020

Re: Samo da napomenem

Snimi ovo

Pa sjajno. Potpuno nadrealno
G.Cross G.Cross 21:01 15.03.2020

我們搞砸了

Jedino sto sam ja shvatio je da je konačno odjebao Evropu i uvukao se do balcaka u Kinesko dupe.

Bilo je to mučno gledati

Edit:

Alse,
Nije stvar u nesrećnom detinjstvu. On izgleda kao čovek koji je shvatio da je serijom tragikomicnih činjenica dospeo u ulogu koja ga daleko prevazilazi i nada se i moli njegovom Bogu da se pojavi neki Deus ex machina koji će da vrati sve u početno stanje i oslobodi njega stravicne odgovornosti.

I on se nada da je to Xi Jinping.

Nadam se i ja jer sa njim nema mnogo druge nade.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 15.03.2020

Re: 我們搞砸了

G.Cross
Jedino sto sam ja shvatio je da je konačno odjebao Evropu i uvukao se do balcaka u Kinesko dupe.





A Putin...nevera :)
niccolo niccolo 21:11 15.03.2020

Re: 我們搞砸了

Bilo je to mučno gledati

Svaka čast svima koji mogu njegove epizode da gledaju...
predatortz predatortz 21:12 15.03.2020

Re: 我們搞砸了

A Putin...nevera :)


Boli Putina qratz za šaku nekih Srba.
Rusi nas ionako gledaju kao na blago retardirane rođake kojih se sete samo kad neki brod treba budalama da se proba.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:15 15.03.2020

Re: 我們搞砸了

Boli Putina qratz za šaku nekih Srba.
Rusi nas ionako gledaju kao na blago retardirane rođake kojih se sete samo kad neki brod treba budalama da se proba.


Ma znam, zezam se :)
Kažu da smo previše polatinjeni za ruski ukus.
freehand freehand 21:40 15.03.2020

Re: 我們搞砸了

Jedino sto sam ja shvatio je da je konačno odjebao Evropu i uvukao se do balcaka u Kinesko dupe.

Bilo je to mučno gledati


Ovo deluje kao ozbiljna opsednutost jednom temom. Ja ne mogu da zamislim da postoji ijedna zemlja na svetu koja ima dilemu Kina ili EVropa, kamoli Srbija.
ecce-florian ecce-florian 22:02 15.03.2020

Re: 我們搞砸了

niccolo
Bilo je to mučno gledati

Svaka čast svima koji mogu njegove epizode da gledaju...


ozbiljna boles referenta

zaštitno dobro život i zdravlje deka i baka >65 koje su gradile pruge

zadnja radna akcija na izgradnji pruga 1950. Ako su imali >16 godina sad imaju >86
njima je savetovao da ne napuštaju stanove i dvorišta pod pretnjom kontrole od 72 sata nakon čega će ako se ne pridržavaju da im isto zabrani

koliko u srbiji trenutno ima pripadnika ugrožene grupe


bene_geserit bene_geserit 21:20 15.03.2020

e^^x

još koliko dana mogu da idu ovako ?

alselone alselone 21:59 15.03.2020

Re: e^^x

bene_geserit
još koliko dana mogu da idu ovako ?



Ako uvedeš prave mere - ne puno. Evo i dobrih vesti na primeru dva grada iz Italije. Zeleni su rano uveli karantin, crvene je verovatno bilo blam da paniče.

Sistem radi.

aureus aureus 23:30 15.03.2020

Re: e^^x

bene_geserit
još koliko dana mogu da idu ovako ?


Ono što sam ja vidio, buljeći u te grafikone, a imajući u vidu zemlje koje se dobro drže, odnosno one koje su pregurale najgore - Kinu i J. Koreju posebno, pravilo je - uzmimo ovo vrlo, vrlo uslovno - jednom kad stvar bukne, to jest kad počne da se dešava nagli rast novozaraženih po danu, obično se taj rast odvija oko tri sedmice - kad broj novozaraženih dosegne neki vrhunac. Još sedam do deset dana treba da se dođe do neke prevojne tačke, a prevojna je u smislu da označava pad u broju aktivnih slučajeva.

Tako je, Kina oko 20. januara počeka da doživljava taj boom da bi broj novozaraženih bio najveći negdje 5-7. februara, a 10. dana kasnije je broj aktivnih slučajeva počeo da pada. Dakle, oni su prevojnu tačku dosegli za 4 sedmice. Kod njih je to u fazi smirivanja, krivulja je već četiri sedmice usmjerena nadole. I nije nemoguće da krajem marta nemaju više novozaraženih IZNUTRA i da će nastaviti da gledaju kako da im neko koronu ne donese spolja

J. Koreja je počela da bilježi dramatičan rast novozaraženih mjesec dana posle Kine, oko 20. februara, vrhunac je bio 4. marta, a prevojna tačka im se, po svemu sudeći, desila 11. marta. Oni su, dakle, stvar sredili i brže od Kineza, ali ne treba misliti da je svako u stanju da to ponovi.

Dobro je da imamo primjere bar dvije zemlje koje su bile pogođene, a izgleda da su našle put da uskoro dođu do predaha.

U suprotnom, da cijeli svijet jedinstveno i u istom momentu klizi u nevolje s koronom, da svi idemo samo dole, bojim se da bi sad bilo dosta očaja i panike.

U Italiji su stvari buknule krajem februara.
aureus aureus 23:32 15.03.2020

Re: e^^x

Dupli post.

Pa ću iskoristiti priliku da okačim par slika.




bene_geserit bene_geserit 23:34 15.03.2020

Re: e^^x

jednom kad stvar bukne, to jest kad počne da se dešava nagli rast novozaraženih po danu, obično se taj rast odvija oko tri sedmice

Čekaj bre majku mu, valjda to zavisi od dve stvari:
1. koliko je period inkubacije
2. kada su zatvorene škole, radnje, sportski događaji, javna okupljanja, kafane

Pa jednom kad sprovedeš samo-izolaciju, a inkubacija je 2 nedelje, valjda mora posle 2 nedelje da krene na dole.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:41 15.03.2020

Re: e^^x

bene_geserit
jednom kad stvar bukne, to jest kad počne da se dešava nagli rast novozaraženih po danu, obično se taj rast odvija oko tri sedmice

Čekaj bre majku mu, valjda to zavisi od dve stvari:
1. koliko je period inkubacije
2. kada su zatvorene škole, radnje, sportski događaji, javna okupljanja, kafane

Pa jednom kad sprovedeš samo-izolaciju, a inkubacija je 2 nedelje, valjda mora posle 2 nedelje da krene na dole.


Ovako objašnjavaju stručnjaci:
Cilj im je da rast traje duže ali usporenije, da spljošte krivu, da zarazu razvuku kroz vreme, da nema tih naglih porasta koji preopterete zdravstveni sistem, pa ovaj ne uspe da kontroliše situaciju, otme mu se, a onda nastaje haos.
To se, kažu, desilo u Italiji.
aureus aureus 23:42 15.03.2020

Re: e^^x

bene_geserit
jednom kad stvar bukne, to jest kad počne da se dešava nagli rast novozaraženih po danu, obično se taj rast odvija oko tri sedmice

Čekaj bre majku mu, valjda to zavisi od dve stvari:
1. koliko je period inkubacije
2. kada su zatvorene škole, radnje, sportski događaji, javna okupljanja, kafane

Pa jednom kad sprovedeš samo-izolaciju, a inkubacija je 2 nedelje, valjda mora posle 2 nedelje da krene na dole.

Ovdje je riječ o zemljama koje su preduzele mjere.

Da nisu, za nekoliko mjeseci do godinu dana bi pola stanovništva bilo zaraženo.

Dakle, pričamo isključivo o zemljama koje nešto rade, ne o onima koje se šegače i misle lako ćemo.
bene_geserit bene_geserit 21:27 15.03.2020

Dugotrajne posledice

Sad ko preživi, preživi, ali

1. Kad se sve ovo završi, koliko će da se promeni način života nas kao vrste ?

2. Koje su dugotrajne ekonomske posledice ?
G.Cross G.Cross 21:31 15.03.2020

Re: Dugotrajne posledice

bene_geserit
Sad ko preživi, preživi, ali

1. Kad se sve ovo završi, koliko će da se promeni način života nas kao vrste ?

2. Koje su dugotrajne ekonomske posledice ?



Suviše rano za to pitanje.

Tek je počelo.
maliperica maliperica 21:31 15.03.2020

Re: Dugotrajne posledice

bene_geserit
Sad ko preživi, preživi, ali

1. Kad se sve ovo završi, koliko će da se promeni način života nas kao vrste ?

2. Koje su dugotrajne ekonomske posledice ?


Neki će da najebemo, a neki će da nam se smeju iza leđa.

cassiopeia cassiopeia 22:21 15.03.2020

Re: Dugotrajne posledice

bene_geserit
Sad ko preživi, preživi, ali

1. Kad se sve ovo završi, koliko će da se promeni način života nas kao vrste ?

2. Koje su dugotrajne ekonomske posledice ?


Definitivno živimo u turbulentnim vremenima. A ovaj sa koronom mi se čini preloman. Svašta mi pada na pamet. Kriza koju donosi korona je šansa za promenu. Da li će ta promena u konačnici biti pozitivna ili negativna zavisi pre svega od nas samih. Kako ćemo proceniti svoje kapacitete da sa nastalim problemima nosimo.

Neko će se slomiti na prvim koracima, a neko će iskoristiti ovaj trenutak da se konsoliduje, preusmeriće energiju tamo gde ima više smisla. Neke porodice će opstati, naći će način da se izbore sa tenzijom zbog naglih promena porodične strukture, reorganizovaće život sa ciljem da se nađe način za što lakši prolazak kroz sve ovo.

Treba i deci biti uzor kako postupati u nastalim okolnostima. Moje lično mišljenje je da treba biti otvoren sa decom i pružiti im informacije u skladu sa njihovim godinama. Ne izigravati heroje, pričati o osećanjima na način da dete ne uplašiš, ali mu otvoreno reći da je ovo i za tebe neprijatno, da nije lako izboriti se sa dosadom, sa teškom situacijom da bake i deke koji su rizična populacija jedno vreme nećete tako često viđati...

bene_geserit bene_geserit 23:47 15.03.2020

Re: Dugotrajne posledice

Evo Fed nam je surdukno baznu kamatnu stopu na nulu i najavio 700B$ kopovinu bondova, dakle panika iz sve snage. Sad im je ostalo jedino da uđu u zonu negativnih kamatnih stopa i da štampaju pare još brže.

Gomila industrija više skoro da ne postoji - turizam, hotilijerstvo, i pitanje je da li će ikad da se povrati na prethodni nivo.
Broj ljudi koji rade u tim industrijama je ogroman. I svi oni imaju morgidže ili plaćaju iznajmljivanje stana i decu koju treba izdržavati i kupiti im hranu.

A što se tiče socijalne komponente, treba da budemo spremni na sve.
neko će iskoristiti ovaj trenutak da se konsoliduje, preusmeriće energiju tamo gde ima više smisla

Evo ja razmišljam da preorem travu u dvorištu i zasadim krompir. OK, šalim se.
Jedino što stvarno razmiljam je kako da iskoristim krizu da smršam nekako.

A ovo što su ljudi batalili turistička putovanja, letove avionom, ručkove po kafanama, kupovinu po šoping molovima i radnjama, odlaske u amjuzment parkove, bioskope, koncerte, sportske događaje i što su počeli da dezinfekuju ruke ko blesavi - ja tako već godinama
bene_geserit bene_geserit 21:42 15.03.2020

Nego jel ste videli da se Tramp

testirao da li je zakačio korona virus
i rezultat je negativan
za sad
mada se Pajić još uvek nada
niccolo niccolo 21:46 15.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

Zar si očekivao da takav čovek neće da zajebe i virus...
alselone alselone 21:56 15.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

Sad ćemo da vidimo da li su ista prava za sve.
Pornhub da uvede free porniće i za nas, ne samo za Talijane, sada kada smo i mi u vandrednom stanju.
G.Cross G.Cross 22:05 15.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

alselone
Sad ćemo da vidimo da li su ista prava za sve.
Pornhub da uvede free porniće i za nas, ne samo za Talijane, sada kada smo i mi u vandrednom stanju.


Koliko ja shvatam ti ces da gledaš kineske porniće.

Ne znam mnogo o tom subjektu, možda je super.
niccolo niccolo 22:14 15.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

Jel postoje uopšte kineski pornići, ja sam čuo za japanske, ali se kineskih nešto ne sećam?
bene_geserit bene_geserit 22:18 15.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

O, ovo je već ozbiljna diskusija, sad kad se jave poznavaoci ...
nsarski nsarski 00:00 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

niccolo
Zar si očekivao da takav čovek neće da zajebe i virus...


Naravno. Prvo, kao vođu tima za borbu protiv virusa je postavio podpredsednika Pensa (Pence). A čovek je glup baš kao što izgleda, i fanatičan je vernik.
I, šta je Pence uradio kao prvu meru odbrane od virusa? Pa, sazvao je tim stručnjaka u Belu Kuću i obavili su molitvu.



On veruje da je Bog stvorio virus da bi nas kaznio, pa će zato biti u mogutjnosti i da ukine virus. Ako ga lepo zamolimo. Za gospodina se ovo kaže:
Indeed, Pence is a terrible choice to lead any scientific or medical endeavor. The man is a dangerous Christian extremist who rejects science in favor of religious superstition.

Ne znaš nad čim da se više zabrineš. Da li nad Prvorođenim koji je 10 minuta kidao odelo sa sebe i dramoserisao o svojim hamletovskim dilemama, molbama i preklinjanjima, i na kraju dao nejasno saopštenje, ili nad onom budalom koja se moli.
bene_geserit bene_geserit 00:12 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

Dobro bre profesore, ovde su tema porno sajtovi, ja sam mislio ti bi da nas razveseliš ...
freehand freehand 00:21 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

Ne znaš nad čim da se više zabrineš. Da li nad Prvorođenim koji je 10 minuta kidaoodelo sa sebe i dramoserisao o svojim hamletovskim dilemama, molbama i preklinjanjima, i na kraju dao nejasno saopštenje, ili nad onom budalom koja se moli.

Meni izgleda kao da će taj skeč ući u istoriju pod nazivom "Plačipička proglašavavanredno stanje".
I to tako štio mu je neprijatelj uvalio da čita domaći nekog netalentovanog petaka sa temom "Moj deda".
Ne znam kako drugi al ja mislim da će na svakog umrlog od virusa biti bar deset stradalih od transfera blama.
nsarski nsarski 00:23 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

Dobro bre profesore, ovde su tema porno sajtovi, ja sam mislio ti bi da nas razveseliš ...


Verovao ili ne, ja pornjavu nisam gledao niti pratio više decenija - od studentskih dana otprilike.

Meni je bilo simpatično da su ti iz tog porno sajta dali Italijnima besplatnu uslugu. Mada, ako su u karantinu mahom stariji ljudi (kao kod nas sada) - šta će im pornjava?

Voleo bih da mogu da pomognem, ali nažalost...
mirelarado mirelarado 01:04 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

Meni je bilo simpatično da su ti iz tod porno sajta dali Italijnima besplatnu uslugu. Mada, ako su u karantinu mahom stariji ljudi (kao kod nas sada) - šta će im pornjava?


U Italiji su u kućnoj izolaciji svi, svi, svi... na čelu sa školarcima i studentarijom. Nisu nikada posebno stigmatizovali stare ljude, kao ovo kod nas.
niccolo niccolo 06:22 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

niti pratio

Moraš čoveče da pratiš razne stvari, da bi znao šta se vodi. Zamisli recimo, nemam pojma, bude neka pandemija i kažu ljudima da treba da sede po kućama (dakle, da bloguju), te se povedu različite diskusije a ti ne možeš da učestvuješ jer ne pratiš...
bene_geserit bene_geserit 06:43 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

Trenutno najbolji biznisi u USA:
1. prodaja pištolja
2. prodaja alkohola
3. prodaja marihuane
bene_geserit bene_geserit 06:50 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp


Bergamo, dnevne novine
Provali koliko se povećao broj umrlica u roku od nekoliko dana.
niccolo niccolo 09:35 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

3. prodaja marihuane

Eno kažu u Amsterdamu redovi za gandžu, jer zatvaraju šopove do aprila. Šta li će džankiji sada...
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:01 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

bene_geserit
Trenutno najbolji biznisi u USA:
1. prodaja pištolja
2. prodaja alkohola
3. prodaja marihuane

Kad je frka "grešnim" proizvodima skače cena:)
gedza.73 gedza.73 10:41 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

Pornhub

verovatno su ljudi već videli. al' opet

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:57 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

niccolo
3. prodaja marihuane

Eno kažu u Amsterdamu redovi za gandžu, jer zatvaraju šopove do aprila. Šta li će džankiji sada...


Pa mogu kod nas na kanal, izvozna šansa za Kolorado. Ovde sve gandžarnice neometano rade, nema ni gužve, pogotovu ako u redu čekaju kupci iz meksičkih kartela.
niccolo niccolo 20:02 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

pogotovu ako u redu čekaju kupci iz mekisčkih kartela

Eee, to ono ko Srbi što se bahato ponašaju u Srbiji, a čim odu u inostranstvo poštuju sva pravila
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:07 16.03.2020

Re: Nego jel ste videli da se Tramp

niccolo
pogotovu ako u redu čekaju kupci iz mekisčkih kartela

Eee, to ono ko Srbi što se bahato ponašaju u Srbiji, a čim odu u inostranstvo poštuju sva pravila


Ma, DEA im uterala stah u kosti, ovde ne smeju da se zajebavaju, da idu preko reda, ulaze bez korpe, puštaju glasno narkokoridu na vokmenu.
freehand freehand 23:19 15.03.2020

Lažu

... izdajnici i đilasŠolak da nema maski.
Kako nema?
Evop, vidite da ima, i maski, i rukavica a tu je i veliki Alan Čumak na zidu:



Izborni štab u Surčinu, kaže izvor.
zemljanin zemljanin 00:53 16.03.2020

za ubijanje karantinskih dana

napravite mikroskop, em cete ubiti vreme, em cete imati mikroskop ... i sve sto vam padne na pamet da gledate ... a ima puno toga sto moze da se vidi ... sa par dolara je vas ... ne zezam se

Foldscope



i klinci i oni malo stariji otkidaju
bene_geserit bene_geserit 01:11 16.03.2020

Re: za ubijanje karantinskih dana

napravite mikroskop, em cete ubiti vreme, em cete imati mikroskop

Za koje godište je ovo ?
(ne računajući nas starije, kojima je svakako zanimljivo)
zemljanin zemljanin 01:19 16.03.2020

Re: za ubijanje karantinskih dana

G.Cross G.Cross 07:08 16.03.2020

America First (and only)

The Trump administration has offered a German medical company “large sums of money” for exclusive access to a Covid-19 vaccine, German media have reported.

According to an anonymous source quoted in the newspaper, Trump was doing everything to secure a vaccine against the coronavirus for the US, “but for the US only”.

https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/us-news/2020/mar/15/trump-offers-large-sums-for-exclusive-access-to-coronavirus-vaccine
bene_geserit bene_geserit 07:20 16.03.2020

Od sutra

Pazi ovaj tekst, kako su "heliotherapy" i svež vazduh bili korisni u suzbijanju epidemije španskog gripa.
Obzirom kako svi imamo manjak vitamina D, pogotovo zimi (kad i jesu epidemije gripa), i njegovu ulogu u reakcijama imunog sistema (o kojoj ja nemam pojma osim što znam de je bitan), moj rad od kuće je od sutra rad iz dvorišta.
Kao i onaj liposomalni vitamin C, da škodi ne može (sunce još nije toliko jako da pregoriš).
alselone alselone 18:39 16.03.2020

Re: Od sutra

Pazi ovaj tekst, kako su "heliotherapy" i svež vazduh bili korisni u suzbijanju epidemije španskog gripa.
Obzirom kako svi imamo manjak vitamina D, pogotovo zimi (kad i jesu epidemije gripa), i njegovu ulogu u reakcijama imunog sistema (o kojoj ja nemam pojma osim što znam de je bitan), moj rad od kuće je od sutra rad iz dvorišta.
Kao i onaj liposomalni vitamin C, da škodi ne može (sunce još nije toliko jako da pregoriš).


Ovo je odličan tekst. Za ovakve viruse sunce i svež vazduh su kraj. I social distancing, pa nismo valjda džabe išli na elekro smer, da nam danas teško bude social distancing.

Prvi dan rada od kuće prošao bez većih posledica. Još uvek smo svi srećni, zanimljivo nam je ovo, kuvali lepo, jeli supe od kosti za imunitet (za zemljanina) itd.

Biće zanimljivo i ovo posmatrati koliko i virus.
bene_geserit bene_geserit 07:29 16.03.2020

Istorija virusa

G.Cross G.Cross 07:41 16.03.2020

Re: Istorija virusa

bene_geserit



Lepa grafika.

Hauever tačnije bi bilo da su pokazali za sve epidemije broj mrtvih posle dva i po meseca.
bene_geserit bene_geserit 07:45 16.03.2020

Re: Istorija virusa

tačnije bi bilo da su pokazali za sve epidemije broj mrtvih posle dva i po meseca

Misliš da će COVID-19 da napreduje na listi ?
G.Cross G.Cross 08:03 16.03.2020

Re: Istorija virusa

bene_geserit
tačnije bi bilo da su pokazali za sve epidemije broj mrtvih posle dva i po meseca

Misliš da će COVID-19 da napreduje na listi ?


Ma interesantan je ovaj graf.

1. Pokazuje da je da je od HIVa umrlo 25-35 miliona ljudi, ali koga briga jer su karantinirali bolest u Africi i umiru samo crnci i pederi.

2. Izgleda da poslednjih hiljadu godina svakih stotinjak godina ima velika epidemija. Na grafici, sars, mers, swine flue poslednjih godina izgledaju kao probni baloni virusa da nađe najosetljivije mesto.

Da li će da virus napreduje na listi?

Neće!

Možemo svi u šoping u Milano. Video ja na televiziji.
bene_geserit bene_geserit 08:14 16.03.2020

Re: Istorija virusa

Ti koji već imaju HIV ili presađene organe (tj. kompromizovani imuni sistem) su verovatno kritični ako zakače koronu.
Izgleda da poslednjih hiljadu godina svakih stotinjak godina ima velika epidemija. Na grafici, sars, mers, swine flue poslednjih godina izgledaju kao probni baloni virusa da nađe najosetljivije mesto.

Ko zna kakvih je sve virusa bilo koje istorija nije zabeležila iz ovih ili onih razloga.
Broj nam se drastično povećao, ali se broj divljih životinja smanjio, ko zna kako to utiče na frekvenciju pojavljivanja vrlo uspešnih virusa. Ali kad na to dodamo BSL-4 ustanove za razvijanje biološkog oružja i malo malo pa curenje ko zna čega iz takvih finih ustanova ... intelligent design jbga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 07:37 16.03.2020

Nego

Gde li je Maksa?
A baš bih ga pitao šta bi sa onim njegovim da granica nema, da je to prevaziđena stvar, da su nacije prošlost, a sad, kad je ipak mala frka u odnosu na moguće, samo to funkcioniše, nacije i nacionalne države.
EU je trenutno suspendovana stvar.

Mogao bih to i Filipa da pitam, i još neke, ali Filip je neozbiljan.
apostata apostata 20:11 16.03.2020

Re: Nego

hoochie coochie man
Gde li je Maksa?
A baš bih ga pitao šta bi sa onim njegovim da granica nema, da je to prevaziđena stvar, da su nacije prošlost, a sad, kad je ipak mala frka u odnosu na moguće, samo to funkcioniše, nacije i nacionalne države.
EU je trenutno suspendovana stvar.

Mogao bih to i Filipa da pitam, i još neke, ali Filip je neozbiljan.

Da, ovo bi trebalo da bude kraj globalizacije.

Trebao bi, ali neće - čim ožive berze i čim dođe sebi Dow Jones sve će se vratiti na staro.
Trava neće uspjeti da pokrije grobove žrtava korone,a nama će i na internetu i na televizji i u novinama kohorte pravovjernih intelektualaca objašnjavati kako je sve to juće bila anomalija i kako drugog puta nema.
freehand freehand 20:22 16.03.2020

Re: Nego

Trava neće uspjeti da pokrije grobove žrtava korone,a nama će i na internetu i na televizji i u novinama kohorte pravovjernih intelektualaca objašnjavati kako je sve to juće bila anomalija i kako drugog puta nema.

Samo što tu magistralu neće asfaltirati kohorte intelektualaca -oni će se baviti crtanjem i psotavljanjem signalizacije i travnjaka pored te magistrale - već kapital. On je taj koji melje i pegla brda i doline, vrata otvara ili razvaljuje.
Samo kad atavistički strah zapreti da podivlja kapital na trenutak ustukne a onda uz novu marketinšku parolu nastavi tamo gde je stao, još žešće.
apostata apostata 21:19 16.03.2020

Re: Nego

- već kapital. On je taj koji melje i pegla brda i doline, vrata otvara ili razvaljuje.

Znam, znam, ali znaš jedno je kada ovde ja pomenem kapital, a drugo je kada to uradiš ti.

Inaće ne znam jel' negdje bilo, ali evo broj ležajeva na hiljadu stanovnika po nekim zemljama.


post images



Ne znam za sve, ali evo šta se u Rusiji dogodilo (pretpostavljam da je i kod drugih otprilike bilo slično)





Pad bolničnih ležaja je 'normalan', kada se ima uvid u ono što se dogodilo sa bolnicama i poliklinikama.





To ruski liberali zovu 'optimizacijom zdravstva'.
freehand freehand 21:24 16.03.2020

Re: Nego

To ruski liberali zovu 'optimizacijom zdravstva'.

I kako onda objašnjavaš Japan i Koreju (pretpostavljam da je Južna u pitanju)?
apostata apostata 21:44 16.03.2020

Re: Nego

freehand
To ruski liberali zovu 'optimizacijom zdravstva'.

I kako onda objašnjavaš Japan i Koreju (pretpostavljam da je Južna u pitanju)?
Ma tamo je potpuno drugi odnos prema zajedničkom dobru.
bene_geserit bene_geserit 22:15 16.03.2020

Re: Nego

Ma tamo je potpuno drugi odnos prema zajedničkom dobru

Možda i zato što su homogene zemlje u pitanju, a ne samo kultura-mentalitet ?

To sa brojem kreveta u zdravstvu, ima tu dosta faktora, ne samo cena
Recimo šanse da fasuješ MERS-u kad imaš operaciju u USA su vrlo solidne, blizu 1% za kardiovaskularne operacije i to po zvaničnoj statistici, a nezvanično ljudi svašta pričaju.
apostata apostata 00:56 17.03.2020

Re: Nego

Možda i zato što su homogene zemlje u pitanju, a ne samo kultura-mentalitet ?

Naravno, sigurno ima i toga.

Nego evo sada vidjeh.

upload images
bene_geserit bene_geserit 01:52 17.03.2020

Re: Nego

Luther meni omiljena serija, kad si već njega pomenuo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:35 17.03.2020

Re: Nego

Da, ovo bi trebalo da bude kraj globalizacije.


Meni i deluje tako, kao nekakav The Rulers' of This World Experiment. Samo što Frenetični Đinđi zastupa konflikt, a ne suradnju različitih civilizacijskih krugova. To je ono što zabrinjava.

A vid' ovo (izmenjeno "Jewish" i stavljeno "Serbian" ) -

JPost

Coronavirus: With fewer than 300 cases, why is [Israel]Serbia[/Israel] in near-lockdown?

Almost every aspect of the country’s crippling medical system can be understood as the coronavirus crisis unfolds.

According to experts in public policy and health, the severity of the measures being taken now is because the country has let its medical system deteriorate for decades, and now it is unprepared.

“Before the outbreak of the current pandemic, hospital occupancy rates in Serbia were already the highest in the developed world, while its mortality rates from infectious diseases, which doubled in the past two decades alone, are not only higher than in every other developed country, they are 73% higher than the second-ranked country,” said Prof. Dan Ben-David [IL]Данко Давидовић[/IL], president and founder of the Shoresh [IL]Коријен[/IL] Institution for Socioeconomic Research and a faculty member at Tel Aviv [IL]Београд[/IL] University’s Department of Public Policy. “We shut the country down to deal with something that we neglected for decades.”

Almost every aspect of the country’s crippled medical system can be understood as the coronavirus crisis unfolds.

The novel coronavirus that has spread across the world, infecting more than 175,000 people, has hit the state too. But according to the Health Ministry, fewer than 300 Serbs have COVID-19, and no one has died. So why is the government shutting the country down?
According to experts in public policy and health, the severity of the measures being taken now is because the country has let its medical system deteriorate for decades, and now it is unprepared.

“Before the outbreak of the current pandemic, hospital occupancy rates in Serbia were already the highest in the developed world, while its mortality rates from infectious diseases, which doubled in the past two decades alone, are not only higher than in every other developed country, they are 73% higher than the second-ranked country,” said Prof. Dan Ben-David, president and founder of the Shoresh Institution for Socioeconomic Research and a faculty member at Tel Aviv University’s Department of Public Policy. “We shut the country down to deal with something that we neglected for decades.”

Almost every aspect of the country’s crippled medical system can be understood as the coronavirus crisis unfolds.

With high occupancy rates in hospitals – some are over 100% all year and sometimes during flu season they top 200%, according to Ben-David – then people are treated in the corridors and dining halls under unclean conditions.

“It’s like a petri dish,” he said. “So there is no wonder that people die at such fast rates from infectious disease. Fifteen times more people die from infectious disease than car accidents.

“If we would have occupancy rates like hospitals in other countries, we would be able to hospitalize people at first” before shutting down the country, Ben-David said.

Moreover, even if there had been enough beds, there also is not enough staff, he said.

Serbia is woefully understaffed when it comes to all medical professionals, the statistics show, but especially when it comes to nurses. According to Ben-David, Serbia has nearly the lowest number of nurses per capita compared with other OECD countries and nearly the lowest number of nursing-school graduates.
And what about laboratories? Many more tests could be processed faster if labs were more fully staffed and could dedicate more hours.

What is even worse, said Zeev Feldman, chairman of the Organization of the State Employed Physicians of Israel and deputy president of the Israeli Medical Association, is that the country lacks protective gear needed by doctors and lab workers to ensure they do not become infected when treating patients or checking their polymerase chain reaction (PCR) screening test.

On Monday, the deputy director-general of the Health Ministry’s central laboratory for detecting coronavirus at Sheba Medical Center in Tel Hashomer tested positive for COVID-19. The lab was shut down. It had carried out approximately 480 tests on a daily basis.
In addition, two medical professionals at Ichilov Hospital in Tel Aviv reportedly contracted the virus.

According to the Health Ministry, almost 2,600 medical professionals are in isolation, including 862 doctors.The chair of the residents’ organization Mirsham, Dr. Rey Biton, lamented Monday in a statement that “entire wards have been closed, vital medical teams have gone into quarantine, and our most valuable resources – doctors – are going to waste.”

She called on the Health Ministry to provide enough protective gear to medical professionals and to make it obligatory that they wear it when examining patients showing symptoms of the novel coronavirus. Those symptoms include fever, coughing and difficulty breathing.

Hospitals were running low on protective masks, Serbian Medical Association chairman Prof. Zion Hagay said. A large number of masks and protective suits had been stolen, he said.
Hagay said he had been in contact with the Health Ministry, which had assured him a large shipment of equipment from South Africa would be delivered to all hospitals soon.
Feldman said there are holes in the Health Ministry’s guidelines, which only deal with treating patients who are suspected of having the virus.

“The big unknown is the regular patients who come to the emergency room and complain of a headache or abdominal pain or trauma,” he said. “We should assume that some of them are already contaminated with the virus, and we need to take precautions.”

Channel 12 reported that some hospital staff were cautioned to ration protective gear due to its deficit.

Ben-David reiterated that “all of these are things that you need to plan for years in advance, to plan for emergencies.”

“We left ourselves no degree of freedom if we have a major problem,” he said. “Now, it is exploding in our faces.”

Serbia, however, is one of the world’s most nimble countries in dealing with crises on very short notice, and the Start-Up Nation is known for its out-of-the-box solutions, Ben-David said. So the country likely will not crumble under the coronavirus.

Still, it should take this crisis as “a wake-up call for more serious strategic long-term policies that won’t require Israel to implement such severe measures in the future,” he said.
bene_geserit bene_geserit 08:28 16.03.2020

Proces testiranja vakcine

Neko je ovo negde okačio, proces testiranja novih vakcina i zbog čega to toliko traje (i košta, u ovom slučaju nebitno).

"First you have to figure out what specific biological form that active ingredient the vaccine should take.

Second you have to figure out what excipients should be used so the active ingredient remains active through a manufacturing and distribution process.

Third, you have to figure out the range of dosages you have to test.

Fourth, you have to test those range of dosages across a N number the accurately reflects the demography of your patient pool. This first test is not to test effectiveness but to test for side effects as as well as potency. As part of this phase, if there are side effects, you have to make a decision whether those side effects are worth it. Not easy.

Fifth, you need to do a double blind with a sufficient N across the demography reflecting your patient pool to see if the vaccine is in fact preventative."


Koliko ja shvatam, šanse da razviju vakcinu koja radi za Korona virus su prilično male.
Mada ima ih koji tvrde da već imaju vakcinu.
nikvet pn nikvet pn 09:06 16.03.2020

Re: Proces testiranja vakcine

bene_geserit
Koliko ja shvatam, šanse da razviju vakcinu koja radi za Korona virus su prilično male.
Mada ima ih koji tvrde da već imaju vakcinu.


Стабилна конфигурација вируса даје добру вакцину, нестабилан (мутагени) вирус прави проблем.

Производња вакцине на биљном супстрату, врло занимљиво.

И најзад:

[/url]://www.reuters.com/article/us-china-health-hospital/chinese-doctors-using-plasma-therapy-on-coronavirus-who-says-very-valid-approach-idUSKBN20B1M6]
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:53 16.03.2020

Re: Proces testiranja vakcine

Koliko ja shvatam, šanse da razviju vakcinu koja radi za Korona virus su prilično male.
Mada ima ih koji tvrde da već imaju vakcinu.


Ja koliko kapiram za razvijanje vakcine u kracem roku za ovu infekciju igra ulogu i to sto za sestrinske viruse vec postoji vakcina. (ispravite me ako gresim da je to princip?)
bene_geserit bene_geserit 08:55 16.03.2020

spas je u državnim agencijama sa 3 slova

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:48 16.03.2020

Re: spas je u državnim agencijama sa 3 slova

bene_geserit
Was Coronavirus a Biowarfare Attack Against China?


Problem sa ovom 'teorijom' je sto Kina proizvodi i distribuira (skoro sve) po celom svetu ali najvaznije po razvijenim drzavama 1 sveta' jos protok ljudi u istom pravcu i otvorene granice.. rezultat je kao da bacas bumerang.
gedza.73 gedza.73 08:57 16.03.2020

Doomsday

cassiopeia cassiopeia 10:42 16.03.2020

Hoću u školu

Evo besplatnih kurseva, pa birajte

uči, uči, trebaće ti
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:21 16.03.2020

Re: Hoću u školu

cassiopeia
Evo besplatnih kurseva, pa birajte

uči, uči, trebaće ti

Computer Networking ili poljoprivreda?! Alsea za Šefa Nove Opozicije!
angie01 angie01 14:04 16.03.2020

Re: Hoću u školu

Prava koja je moguće ograničiti tokom vanrednog stanja:

Pravo na slobodu i bezbednost
Dopunska prava u slučaju lišenja slobode bez odluke suda
Prava koja su vezana za pritvor i trajanje pritvora
Slobodu kretanja
Nepovredivost stana
Tajnost pisama i drugih sredstava opštenja
Zaštitu podataka o ličnosti
Slobodu mišljenja i izražavanja
Slobodu medija
Pravo na obaveštenost
Slobodu okupljanja
Slobodu udruživanja
Druga prava garantovana Ustavom Srbije koja nisu izričito isključena od mogućnosti ograničenja
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:43 17.03.2020

Re: Hoću u školu

Ograničavaju prava jer su uplašeni od situacije. I onda, totalitarna deca pribegavaju totalitarnim metodama. Stavi naoružane trojke na ulice. Je l' Vučko spremao svoje kerove ili ne, sve ove godine na vlasti?



alselone alselone 14:08 16.03.2020

Naj badass slika pandemije

Kineski doktori, medicinski i policijski radnici idu u udaljeno zavejano selo.



Koliko sam malo istražio, ne kažu da je montaža, al ko će ga znati. Voleo bih da nije.

G.Cross G.Cross 14:12 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije

alselone
Kineski doktori, medicinski i policijski radnici idu u udaljeno zavejano selo.



Koliko sam malo istražio, ne kažu da je montaža, al ko će ga znati. Voleo bih da nije.




Ma to su se Kinezi odazvali pozivu i jure da pomognu Srbiji.
alselone alselone 14:15 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije

Nije montaža. Još par slika ima ovde.

LINK

Malopre čitam na TW kako su u Italiju stigli i kubanski lekari. Mirela, da li znaš nešto o tome?
mirelarado mirelarado 14:24 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije

Malopre čitam na TW kako su u Italiju stigli i kubanski lekari. Mirela, da li znaš nešto o tome?


Ne znam, do sada su javljali samo za Kineze.

Ionako se bavim kačenjem materijala za studente na net. Ko hoće, može da počne da uči italijanski i na jućubetu:


nsarski nsarski 14:44 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije

alselone
Kineski doktori, medicinski i policijski radnici idu u udaljeno zavejano selo.



Koliko sam malo istražio, ne kažu da je montaža, al ko će ga znati. Voleo bih da nije.



Sedam veličanstvenih. Kao naš AV, jebote.

alselone alselone 14:58 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije

Sedam veličanstvenih. Kao naš AV, jebote.


I kod nas na slici ima konj isto.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:10 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije



A i realna je fotka, prema Mongoliji, tamo su povjesni konjanici.
nsarski nsarski 15:11 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije

mirelarado
Malopre čitam na TW kako su u Italiju stigli i kubanski lekari. Mirela, da li znaš nešto o tome?


Ne znam, do sada su javljali samo za Kineze.

Ionako se bavim kačenjem materijala za studente na net. Ko hoće, može da počne da uči italijanski i na jućubetu:




Nije ovo autentično! Sve je to snimljeno.

Onaj ranac koji devojka nosi, i koji izgleda da ima 25kg najmanje, momak podiže jednom rukom i lagano k'o pero ga diže na policu za prtljag. Ne verujem ja ovome.
mirelarado mirelarado 15:18 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije

nsarski
mirelarado
Malopre čitam na TW kako su u Italiju stigli i kubanski lekari. Mirela, da li znaš nešto o tome?


Ne znam, do sada su javljali samo za Kineze.

Ionako se bavim kačenjem materijala za studente na net. Ko hoće, može da počne da uči italijanski i na jućubetu:




Nije ovo autentično! Sve je to snimljeno.

Onaj ranac koji devojka nosi, i koji izgleda da ima 25kg najmanje, momak podiže jednom rukom i lagano k'o pero ga diže na policu za prtljag. Ne verujem ja ovome.





Javljaju mi prijatelji da su kućni ljubimci u Italiji maksimalno izmaltretirani. Pošto šetanje kučića spada u dozvoljeni izlazak iz kuće, izvode ih na smenu svi ukućani. Kad izađu šesti put, siroti četvoronošci jedva se vuku, a nemaju više šta ni da obave...
floki floki 15:19 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:43 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije

alselone
Kineski doktori, medicinski i policijski radnici idu u udaljeno zavejano selo.



Koliko sam malo istražio, ne kažu da je montaža, al ko će ga znati. Voleo bih da nije.



Cccc, konji nemaju zaštitne maske.
nsarski nsarski 16:36 16.03.2020

Re: Naj badass slika pandemije

Javljaju mi prijatelji da su kućni ljubimci u Italiji maksimalno izmaltretirani. Pošto šetanje kučića spada u dozvoljeni izlazak iz kuće, izvode ih na smenu svi ukućani. Kad izađu šesti put, siroti četvoronošci jedva se vuku, a nemaju više šta ni da obave...


Znači, jedan Rent-a-Pet biznis bi tamo bio veoma uspešan, makar dok traje ova pošast.
Želite u šetnju? Imamo kučiće po izboru za vas, cena prava sitnica - 5 EU na 15minuta. Za egzotične ljubimce, cena po dogovoru.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana