Budućnost| Društvo| Kultura| Ljubav

Birajte reči

mariopan RSS / 23.03.2020. u 19:54

Imali smo ujaka Savu koji je umeo mlađima koji se zaigraju rečima u njegovom prisustvu strogo da kaže "birajte reči",  što je bio poziv za pristojno ponašanje da se ne bruka familija.

 U teška vremena kada zavlada bolest, elementarna nepogoda, nesreća, rat, u ljudima se probudi solidarnost, empatija, ponos i patriotizam, nesebičnost i volja da se pomogne da se što pre prevlada nevolja. Ta energija nosi sve pred sobom i savlada sve prepreke, porazi neprijatelja slogom i humanošću, i pobeđuje sa najmanje gubitaka, zato sto su složni, zato što svaku jedinku vide kao delić sebe koji štite i brane svom snagom.

Zato neprijatelj prvo želi da unese neslogu i nepoverenje, da probudi najgore u ljudima i onda je već pobedio. Ti ljudi će sami sebe poraziti, ne treba im gori neprijatelj.

 Hoću da verujem da je slučajno, nepažljivim izborom reči  Vlada Srbije dijasporu obeležila kao krivca za širenje zaraze virusom.

Hoću da verujem da nisam dobro čula da ti ljudi sada dolaze u Srbiju zato što imaju besplatno lečenje.

 Hoću da verujem da nisam pročitala na stotine komentara u kojima se valja sva mržnja i bes zatočenih građana Srbije prema dijaspori, gde se smenjuju uvrede na uvredu, gde se poručuje da ostanu gde su i ne dolaze.

 Ali svakako neka pošalju onih 3,1 milijardu evra koliko su poslali prošle godine i još toliko doneli svojima, pa je "zlatno doba" ove Vlade moglo da izgleda stvarnije?

 Dijaspora nije ni došla niti će dolaziti,

Dijaspora ima uređen status tamo gde živi, stanove, posao, prihode i sva prava i obaveze kao domicilno stanovništvo, pa i pravo na lečenje i ne znam zašto bi dolazila na grbaču siromašne Srbije i to mesec dana pre Uskrsa? Stfarno, zašto bi?

 

A nije ni došla. 

Došli su radnici sa građevina koji su imali i smeštaj, svi po nekom ugovoru koji sad ne važi kad je frka, domaćice koje čuvaju stare po Evropi, studenti, stari koji su išli da vide decu i unuke, mladi parovi na odmoru....i mnogi drugi koji nigde ne bi išli da su znali gde će pasti...pa da tu sednu da se ne udare. A nisu znali.

I nisu došli zato što imaju besplatno lečenje.

Došli su svojoj kući.

Svojim porodicama i svom domu.

 

I njima dugujete izvinjenje.

 

Pa molim Vas birajte reči, i ako odlučite da im se izvinite nemojte opet nekoga posvađati. To nam sad zaista ne treba. 

 



Komentari (797)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 09:28 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

alselone

Čisto da vam ne bude ugodno. Sad ja k'o Koja, bgte
Mislim, kako kome...
mesan mesan 09:44 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

HCM
Pa što je ne braniš malo kad je tvoja?


Za mene je napad na NAŠU državu recimo kad pričaju o vraćanju monarhije (znam da si ti neodlučan o tome), jer staviti se pod mutavog debilka i podrediti generacije lutriji njegovog (ili bilo čijeg) genetskog stabla je uvreda za svakog samopoštujućeg i slobodarski ponosnog gradjanina Srbije.

S druge strane kad se “opljune”, recimo, zašto se pesniče putnici u gradskom busu, ili zašto je Srbija po nekom parametru na dnu, to su meni činjenice koje me motivišu da iz ljubavi prema našoj zemlji te pojave i njihove nosioce napadnem, da nekom pomognem, ako mogu. A saveti sa strane mogu da dodju i od “boljih” i od “gorih”, ne tangira me sve dok god mogu da naučim nešto korisno za naš boljitak. Dobro, ako neko laže da je “tamo” nešto bolje nego “tu” naravno da ću da se branim od laganja na štetu moje države...

Dakle hoćemo isto ali cimamo često na suprotne strane.

Nek si živ i zdrav, čujem kajsije će da pokleknu (moje omiljeno voće ccc), eto kad nije virus onda smaraju klimatske promene :)
gedza.73 gedza.73 10:04 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

angie01
je l ti to pohranjujes moje komentare?- bolesno!

izmislila braća Amerikanci Gugl i ctrl-f.
pa pošto ti je manir da optužuješ kako lažem, izmišljam samo ukucam par reči u pretraživač i čas posla iskočiš.

(onaj tvoj citat je bio samo prvi, mrzelo me da tražim dalje ali ako insistiraš kopaće Bili i dalje i dublje)

Moj odgovor je reakcija na tvoje cmizdrenje oko tvog tzv. porodičnog kosmopolitizma i nas blogovskih 'nacoša' pa rek'o da prozborim i ja koju.



Milan Novković Milan Novković 10:08 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

bene_geserit
... Provalio sam da sam nervozniji ujutro ...

U to ime - zašto su tebi nick i avatar neupareni?!
(ne mislim da je loše, pitam iz radoznalosti)

I zašto nick, tj šta je "mental" connection (isto radoznalost, ja ovako sve oko sebe propitujem, tj volim da verujem kako gomila sitnih, nebitnih pitanja ume da doprinese razumevanju "ljudske jednačine"
rodni rodni 10:20 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

gedza.73

...
ovaj blog je zid na kome svako može da piše. prošla su vremena koja veličaš u kome je bilo zabranjeno da se javno iznese svoje mišljenje.

Ovo nije u potpunosti tačno.
Vidiš da je čak i Huči bio banovan - doduše, na dan.
I doduše - od naše mariopan koja, za mene, predstavlja blago koje mora da se čuva i neguje.
Jer - je dobrota vrhunski kriterijum i vrhunska vrednost.
Sve ostalo je pičkin dim.
gedza.73 gedza.73 10:23 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

Vidiš da je čak i Huči bio banovan

To zato što je ona jajara potkazivala i plačipičkala jer joj je Huči uzvratio i nastavio neku njihovu prethodnu raspravu.

eto, birao sam reči. pošto o onom liku mislim mnogo gore.
rodni rodni 10:40 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

gedza.73
bene_geserit
Dao sam sve od sebe, šta tu čovek da uradi da ga "ugrožene" manjine ubace na spisak makar ovih što ublaženo terciraju ?

'teo sam nekoliko puta ali nikako zgodno da se namesti.
Tebe su ovde nazivali fašistom, kukuljičarom, ekstremistom i kako si promenio stavove u poslednje vreme.
Ti niti si menjao stavove, niti si fašista već si veći demokrata od mnogih samozvanaca. i pre bih se pouzdao kako bi ti zaštitio druge nego ovi kvazi levičari koji samo gledaju, dok se busaju u empatične grudi, kome će da ture žutu traku oko ruke zbog drugačijeg mišljenja.

Saglasan za benea!
Podrška gedži i želja da se uspešno odbrani od kvazilevičara.
Nije lako biti Gedža!
I uz to evropejac par ekselans.
rodni rodni 10:43 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

bene_geserit
priznajem da sam za neke kriv.

A tek ja.
Provalio sam da sam nervozniji ujutro (posle par kafa), pre nego odradim vežbe za taj dan.
Pošto se dobro preznojim nema šansi da se sa nekim posvađam.

Ova blogo-nervoza je karantin-indukovana.

Ma normalno!
I zatio bi trebalo biti tolerantniji nego inače.
Jer - iz većine nas govori strah - veći ili manji, kako kod koga.
rodni rodni 10:48 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

docsumann
mesan je napravio spisak onih koji prave spiskove

nije isto reći ne ludilu
i reći ludilo ne-u

Pojasni ovo razlažući na 'fraktale'.
Čini mi se da je nešto mnogo bitno - pa da svi shvatimo.
Ja ne razumem, a intuicija mi govori da ima smisla.
Čim si tako napisao.
angie01 angie01 11:54 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

pa pošto ti je manir da optužuješ kako lažem, izmišljam samo ukucam par reči u pretraživač i čas posla iskočiš.



pa slagao si - to sto si citirao uopste ne znaci to sto si rekao da znaci- kao i obicno,...u tome je problem.



Moj odgovor je reakcija na tvoje cmizdrenje oko tvog tzv. porodičnog kosmopolitizma i nas blogovskih 'nacoša' pa rek'o da prozborim i ja koju.


nigde nisam cmizdrela- odgovorila sam mesanu i toliko o tome, kakve to veze ima s tobom.

( o mojoj porodici ti nemas sta da se izjasnjavas i da je uplices u svoje interpretcije).
docsumann docsumann 12:02 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

Pojasni ovo razlažući na 'fraktale'.


fraktal je po difoltu razložen u startu
gedza.73 gedza.73 12:10 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

o mojoj porodici ti nemas sta da se izjasnjavas i da je uplices u svoje interpretcije

o tvojoj porodici ne znam ništa više od onog što si sama napisala na blogu
pa slagao si

ja
Ti se danas za mnogo manje buniš i izokola kažeš kako je bilo bolje vreme kada je moja porodica bila parija dok su tvoji istomišljenici bili na vlasti.

ti
gde sam ja to izokola rekla

ti
a svi su ziveli bolje nego sada

i onda
ti
to sto si citirao uopste ne znaci to sto si rekao


angie01 angie01 13:11 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

to sto ja o mojoj porodici kazem, aposlutno ti ne daje za pravo da isto upotrebis u svojim smutljivim interpretacijama- to ti kazem.

a ovo ostalo smo vec ispricali- tuzno je tvoje manijakalno i neposteno isnistiranje na necemu sto ne postoji, jos manje kapiram opsednitost- no, kako nisam te struke, necu da se uplicem.
mariopan mariopan 13:59 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

bene_geserit
I nije loše da pogledaš šta je još nestalo sa bloga

Evo ja sam pogledao i mariopan, tvoj blog, kako ga moderiraš tvoja stvar,
ali nemoj molim te da to radiš po nekim balansiranim kriterijumima.
Daleko preteže brisanje "patriotske" u odnosu na drugosrbijansku opciju.
Evo meni si obrisala par komentara a ostavila si najgore moguće uvrede koje su tome prethodile (uradi search "rasističkih sociopata" i to od strane gospodina koji se žali na to kako su manjine tretirane na blogu). I molim te nemoj da brišeš dalje, sramota treba da ostane vidljiva.

Izvini što sam to propustila da obrišem.

Nije namerno, samo sam se umorila da sve pazljivo procitam, svaku reč, smisao.. ostaviću po tvojoj zelji.
mariopan mariopan 14:01 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

rodni
gedza.73

...
ovaj blog je zid na kome svako može da piše. prošla su vremena koja veličaš u kome je bilo zabranjeno da se javno iznese svoje mišljenje.

Ovo nije u potpunosti tačno.
Vidiš da je čak i Huči bio banovan - doduše, na dan.
I doduše - od naše mariopan koja, za mene, predstavlja blago koje mora da se čuva i neguje.
Jer - je dobrota vrhunski kriterijum i vrhunska vrednost.
Sve ostalo je pičkin dim.



gedza.73 gedza.73 14:23 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

aposlutno ti ne daje za pravo da isto upotrebis u svojim smutljivim interpretacijama

ti imaš pravo da koristiš svoju decu kako bi dokazala tezu o ugroženosti tvoje porodice jer su ona 'zbog druženja sa drugim nacijama nečista' kako kažeš ujedno potencirajući svoju 'mnogoindentičnost' zbog koje si-ste nazivani izdajnicima, stranim plaćenicima, srbomrscima a ja koristim smutljive interpretacije jer, u duhu naše diskusije , kažem da je moja porodica u vremenima za koja ti kažeš da su svi živeli bolje nego sada nazivana izdajnicima, da joj je prećeno da paze šta govore zbog evropskih kosmopolitiskih stavova i da joj je sumnjivim partijsko-sudskim odlukama naneta šteta pa me ti još nazivaš četnikom i manijakom?

pa bre majku mu imaš li bar malo obraza i bar malo doslednosti u stavovima.

meni je, da te citiram, fascinantna ta suludost.
ujedno sam potegao 'čiji je duži' jer si rekla kako je tvoja baka imala prijatelje 'i Madjare i Rumune, i Rusine i Srbe i Nemce i Hrvate' pa rek'o da vidimo 'de smo u tom merenju ako ja potegnem bratska afrička plemena, nesvrstane Indijce i Pakistance, bivše nam neprijatelje BUgare i prijateljske Rumune, deo istočnoblokovske evropske zajednice i onu truli kapitalističku Evropu. Poprilično ti nereprezentativan spisak moram da priznam

što se tiče Mešana... brale ja sam tek sad obratio pažnju, mešao sam te sa drugim blogerom sličnog nika 'Mentol'. uopšte nisam imao pojma ni ko si ni čiji si niti me interesuje.

vcucko vcucko 14:23 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

mesan
HCM
Pa što je ne braniš malo kad je tvoja?


Za mene je napad na NAŠU državu recimo kad pričaju o vraćanju monarhije (znam da si ti neodlučan o tome), jer staviti se pod mutavog debilka i podrediti generacije lutriji njegovog (ili bilo čijeg) genetskog stabla je uvreda za svakog samopoštujućeg i slobodarski ponosnog gradjanina Srbije.


A izbori jedan-čovek-jedan-glas-po-Diogenu su valjda garancija za nešto?

Ovako bar možeš da se vadiš na božju volju.

Takođe, ima monarhija i monarhija. Neke od najmoćnijih i najbogatijih zemalja sveta su monarhije. Naravno u njima monarh ne odlučuje o zameniku predsednika opštine i komercijalnom direktoru javnog komunalnog preduzeća. Ali i to je stadijum do koga se dolazi postepeno, da ne kažem vekovima.

A da ovaj naš prestolonaslednik deluje tupavo, deluje. Da ne beštimam, kaki mi taki i kralj.
angie01 angie01 15:41 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

ti imaš pravo da koristiš svoju decu kako bi dokazala tezu o ugroženosti tvoje porodice jer su ona 'zbog druženja sa drugim nacijama nečista' kako kažeš ujedno potencirajući svoju 'mnogoindentičnost' zbog koje si-ste nazivani izdajnicima, stranim plaćenicima, srbomrscima


opet lazes-bez toga izgleda ne mozes nista od ovoga sto zelis da "isteras".

moju decu sam pomenula u kontekstu da i ona nemaju pojma, niti ih je briga ko je koje nacionalnosti, a "cistota" je pomenuta u odnosu na davni komentar ovde na blogu u slicnom palamudjenju o istoj, gde su mesanci okarakterisani kao oni bez identiteta i takvi odgovarajuci za otklon.

niti sam potencirala svoju mnogidenticnost- upravo sam rekla suprotno- da ne dozivljavam nista od toga.


a ja koristim smutljive interpretacije jer, u duhu naše diskusije , kažem da je moja porodica u


opet lazes- svoju porodicu si umtenuo u svoje lose razumevanje, da se meri ciji je duzi, a moju si pomenuo u neistinitoj varijanti, da su prethodnom rezimu imali benefite i da sam ja bila istomisljenik tog rezima, kao i da su deo tzv kospoplitizma, o kome ja navodno cmizdrim- znaci lagao si, spinovao u nekoj svojoj mutnoj slici o cemu se uopste prica, a sa zeljom da nekako diskvalifikujes moje reci, daju ci im novo znacenje, koje moze da se svari samo u tvojoj glavi.


pa me ti još nazivaš četnikom i manijakom?


cetnikom se sam pretstavljas- a jeste manijakalno ovo tvoje konstanto naskakanje istim proseravanjem, bez da ti se bilo ko obratio- da ponovim, ja sam odgovorila mesanu na pitanje i to bi bilo sve.

ako nekog treba da bude sramota- onda si to ti, prvo zbog neadekvatnog upada u tudju konverzaciju, zbog zlonamernosti i najvise zbog konstantnog laganja.


ujedno sam potegao 'čiji je duži' jer si rekla kako je tvoja baka imala prijatelje


i jos jednom, mada imam zebnju da ce pomoci- to sto sam o svojoj baki rekla, nema veze sa merenjem duzine i utrkivanja oko toga- nego sa cinjenicom, da je zivela u mnogonacionalnoj sredini, gde nije imala nikakvog razloga da izdvaja bilo koga zbog slucajnog pripadanja drugom narodu,...i nista vise,...to sto ti kompleksaski skaces sa nekim izmisljenim znacenjima i dodajes neka nesuvisla poredjenja- to i dalje ne menja na cinjenici, da apsolutno nista od toga sto sam napisala, nema sa tvojim objasnjenjima i replikama.



dobro ti je rekao free- ti si lazljivi trculjak.
nsarski nsarski 17:48 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)


Koan za danas:

to sto si citirao uopste ne znaci to sto si rekao da znaci- kao i obicno,...u tome je problem.


Ja bih da se nadovežem:

`I quite agree with you,' said the Duchess; `and the moral of that is
--"Be what you would seem to be"--or if you'd like it put more simply-- "Never imagine yourself not to be otherwise than what it might appear to others that what you were or might have been was not otherwise than what you had been would have appeared to them to be otherwise."'

angie01 angie01 19:05 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

Koan za danas:


ne znam sta hoces, sarski,

prvo, zar se nas dvoje nismo pozdravili onomad,

a drugo, je l imas ideju da ovom igrom reci iz Alise, gde ona postavlja neko pitanje oko nekog povrca koje tako ne izgleda,...ili tako nesto, pa dobija odgovor da je sve onako kako to drugi vide, das podrsku nemoralnom cinu laganja, pa tako i sam budes saucesnik tog nepostenja, ili sta?

ovo je bilo samo retoricki, nadam se da si ipak dovoljno razuman da me se manes, posle svega sto si izgovorio, prosto ne postoje uslovi za obracanje kod iole pristojnog sveta, narocito na ovaj nacin.
bene_geserit bene_geserit 19:06 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

U to ime - zašto su tebi nick i avatar neupareni?!
(ne mislim da je loše, pitam iz radoznalosti)

I zašto nick, tj šta je "mental" connection (isto radoznalost, ja ovako sve oko sebe propitujem, tj volim da verujem kako gomila sitnih, nebitnih pitanja ume da doprinese razumevanju "ljudske jednačine"

Ma nick je prvo što mi je palo na pamet kad sam se prijavljivao na blogu, potrošio sam reda 10 sekundi. Nije mi zanimljivo da menjam nickove (čak ni kao eksperiment).
E sad zašto baš to ko bi znao, podsvest možda.

A avatar sam menjao više puta. Imao sam neke anti komunističke pa reko sebi neću valjda da dopustim da me definiše to što ne volim nešto.
nsarski nsarski 23:42 26.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

ne znam sta hoces, sarski,


Ne izvrći i ne laži. Tebi se uopšte nisam obratio.
angie01 angie01 02:38 27.03.2020

Re: Pojava (za alsea i ostale)

Ne izvrći i ne laži. Tebi se uopšte nisam obratio.


zanimljiv pristup,..no kopirani deo, na koji si imao potrebu da se nadovezes je iz mog komentara, koji nema nikakve veze ni sa tobom, ni sa tim sto si rekao,...tako da, sredi malo i upristoji tok misli....i da, zaobidji me dok to radis, rekoh ti vec, nisam zainteresovana za tvoje nepristojene "stoseve".


ja:
to sto si citirao uopste ne znaci to sto si rekao da znaci- kao i obicno,...u tome je problem.

ti to kopiras, pa dodas:
Ja bih da se nadovežem:



aureus aureus 20:41 25.03.2020

Evo, Niccolo

O ovome smo pričali prije koji dan.

- No prije nego što citiram dio sa sajta koji ionako većina prati, da kažem da je Italija već četvrti dan ispod maksimuma u broju novozaraženih (koji je bio 21. marta).
Stanje nije dobro, ali isto tako već nekoliko dana bar se ne pogoršava u smislu rasta dnevnog broja novozaraženih.
Broj novozaražanih i umrlih - otprilike kao juče (5200/700).

A sad o izvještavanju i tabelama...

(5210 new cases and 683 new deaths in Italy. 4th day in a row with daily new cases below the 6557 peak reached on March 21. Protezione Civile chief Borrelli, the person usually holding the daily press conference, is at home with a fever, while the former chief Bertolaso is now hospitalized in Milan after having tested positive to the virus.)

During the press conference, Protezione Civile officials were asked to clarify what the "change in active cases" ("incremento delle persone attualmente positive" really represents, after our website had raised the issue of Italian media reporting the change in active cases (a lower number) rather than the change in total cases (a higher number), incorrectly representing it as "newly infected" when, in fact, it represents the "change in active cases"

Newly infected, meaning the number of people who have tested positive to the virus in the last day, corresponds to the number Worldometer has always reported, which is the change in total cases in accordance with the international standards set by the WHO and followed by all countries. An important figure which can be compared to newly recovered, as we do in our charts.

The change in active cases (what most Italian media incorrectly label as "newly infected" is the result of the following formula: (newly infected) - (new deaths) - (new recoveries).

Sharing the goal of providing the correct interpretation of data, we are pleased to notice that a few days ago, one of the leading Italian newspapers, Corriere della Sera, began reporting the figures correctly
bene_geserit bene_geserit 20:58 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

Stanje nije dobro, ali isto tako već nekoliko dana bar se ne pogoršava u smislu rasta dnevnog broja novozaraženih.
Broj novozaražanih i umrlih - otprilike kao juče (5200/700).

Pa ne znam, ne ide više eksponencijalno na gore, ali meni to i dalje deluje kao katastrofa veliki brojevi.
Španija ih je pretekla po broju novih slučajeva i stiže po broju umrlih (7725/626).
Njujork (state, populacija manje od 20M) je već na preko 30K zaraženih.

Tadejus je verovatno u pravu kada kaže da ti brojevi ne znače puno, pogotovo broj zaraženih, kad neko testira 10x više ljudi nego neko drugi, a broj umrlih se različito vodi u recimo Nemačkoj i Italiji, Španiji kad je neko imao i druge bolesti.

Ako je nešto postalo jasno je koliko su nam zdravstveni sistemi pravljeni za regularne situacije i neadaptivni kada je kriza bez neke rezerve.
Ako ništa drugo valjda ćemo po tom pitanju da postanemo pametniji posle ove krize.
rodni rodni 21:02 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

bene_geserit
Stanje nije dobro, ali isto tako već nekoliko dana bar se ne pogoršava u smislu rasta dnevnog broja novozaraženih.
Broj novozaražanih i umrlih - otprilike kao juče (5200/700).

Pa ne znam, ne ide više eksponencijalno na gore, ali meni to i dalje deluje kao katastrofa veliki brojevi.
Španija ih je pretekla po broju novih slučajeva i stiže po broju umrlih (7725/626).
Njujork (state, populacija manje od 20M) je već na preko 30K zaraženih.

Tadejus je verovatno u pravu kada kaže da ti brojevi ne znače puno, pogotovo broj zaraženih, kad neko testira 10x više ljudi nego neko drugi, a broj umrlih se različito vodi u recimo Nemačkoj i Italiji, Španiji kad je neko imao i druge bolesti.

Ako je nešto postalo jasno je koliko su nam zdravstveni sistemi pravljeni za regularne situacije i neadaptivni kada je kriza bez neke rezerve.
Ako ništa drugo valjda ćemo po tom pitanju da postanemo pametniji posle ove krize.

Oćemo ku....!
Mislim, da ne psujem.
aureus aureus 21:22 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

Ako je nešto postalo jasno je koliko su nam zdravstveni sistemi pravljeni za regularne situacije i neadaptivni kada je kriza bez neke rezerve.
Ako ništa drugo valjda ćemo po tom pitanju da postanemo pametniji posle ove krize.

Kad sam ja govorio da su nam potrebna međunarodna rješenja, saradnja i koordinacija u slučaju širih katastrofa (bio sam navodio primjer Fukušime) ti si se bojao svjetske vlade.

Evo, sad nemamo nikakvo efikasno zajedničko tijelo koje će da reaguje nego se svi snalaze sami za sebe, pomalo kritikujući okolo i mjereći ko kome koliko pomaže i ko koliko čega ima.

A potrebni su nam, očigledno.
Zbog javnog zdravlja, ekologije, migracija, možda čak prava ljudi i regulacije kapitala...
niccolo niccolo 21:54 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

O ovome smo pričali prije koji dan.

Da, to isto što sad kažu smo i zaključili onomad.
bene_geserit bene_geserit 21:59 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

Kad sam ja govorio da su nam potrebna međunarodna rješenja, saradnja i koordinacija u slučaju širih katastrofa (bio sam navodio primjer Fukušime) ti si se bojao svjetske vlade.

Evo, sad nemamo nikakvo efikasno zajedničko tijelo koje će da reaguje nego se svi snalaze sami za sebe

1. ja se i dalje bojim Svetske Vlade
2. samo nam fali još naddržavno telo da nam sprovodi karantine i čipuje nas ako smo vakcinisani ili pozitivni na nešto
3. međunarodna saradnja može da pomogne kad je u pitanju fleksibilnost medicinskog sistema, ali za to ti ne treba nikakvo "efikasno" zajedničko telo (super što si dodao efikasno ispred, kao da efikasna birokratija igde postoji)
aureus aureus 22:01 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

niccolo
O ovome smo pričali prije koji dan.

Da, to isto što sad kažu smo i zaključili onomad.

To pokazuje koliko blogeri na Blogu B92 znaju biti briljantni, u percepciji, analizi i zaključcima.

Ne svi, naravno.
aureus aureus 22:30 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

bene_geserit
Kad sam ja govorio da su nam potrebna međunarodna rješenja, saradnja i koordinacija u slučaju širih katastrofa (bio sam navodio primjer Fukušime) ti si se bojao svjetske vlade.

Evo, sad nemamo nikakvo efikasno zajedničko tijelo koje će da reaguje nego se svi snalaze sami za sebe

1. ja se i dalje bojim Svetske Vlade
2. samo nam fali još naddržavno telo da nam sprovodi karantine i čipuje nas ako smo vakcinisani ili pozitivni na nešto
3. međunarodna saradnja može da pomogne kad je u pitanju fleksibilnost medicinskog sistema, ali za to ti ne treba nikakvo "efikasno" zajedničko telo (super što si dodao efikasno ispred, kao da efikasna birokratija igde postoji)

Ima nekih razloga za strah od svjetske vlade.

Međutim, u ovoj situaciji, kad recimo svi prebrojavaju svoje respiratore, krevete, zdravstvene radnike ne postoji nikakav centar koji će da obavlja relokaciju dragocjenih resursa (ovo vjerujem nije ni toliko lako kako se čini, no...) tako da se spasi što više života - života stanovnika svijeta, nego sve zemlje gledaju sebe i svoje stanovništvo.
Ne samo to - nego smo sad u situaciji da svaka zemlja u kojoj se proizvodi dragocjena medicinska oprema, može da je proglasi za nacionalni resurs. I nema izvoza dok se ne podmire domaće potrebe. Možeš da imaš pare - nemaš od koga da kupiš.
U redovnim vremenima bitno je da imaš pare, kupićeš.

Idemo dalje.
Priča se o vakcini, svi čekamo vakcinu i nadamo se njenom skorom dolasku.
U ovom momentu oko 35 kompanija i organizacija širom svijeta radi na vakcini.
Pretpostavimo da neka kompanija iz Bostona prva dođe do testirane, sigurne, funkcionalne i odobrene vakcine.
Šta se dešava u tom trenutku?
Nekoliko milijardi ljudi čeka da bude vakcinisano. Treba proizvesti silan broj vakcina. Hoće li Amerikanci reći "prvo mi, mi smo došli do nje!"
Ili će kompanija poručiti svijetu - "bijemo trku s vremenom. Zarad dobrobiti čovječanstva, ko god ima sredstva za proizvodnju, nek je što prije proizvodi, samo nek se obrati za formulu. E, da, i po proizvedenoj vakcini nek nama uplati $ N." Hoće li N biti isto i za siromašne i za bogate zemlje?

Mnogo je pitanja.

Ne samo da nemamo svjetsku vladu, možda i ne treba da je imamo, nego nemamo ni dovoljno procedura oko kojih smo se svi saglasili.
mariopan mariopan 22:47 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

, nego nemamo ni dovoljno procedura oko kojih smo se svi saglasili.

Čovečanstvo još nije dostiglo taj stepen svesti da se oko tako nečega složi.

Ako bi se i našla vakcina i ako je nema dovoljno za sve, što je normalno na početku stvaranja bilo čega, prošlo bi isto kao poklon Italiji od Kine koji su pokrale Poljska i Češka.

Ili bi se neko enormno obogatio, a da bi to uradio držao bi monopol i pokoravao svet pretnjom da im je neće dostaviti?

Baš sam optimista, hm?
angie01 angie01 22:53 25.03.2020

nekada je postojala civilna zastita,

i za svakog gradjanina je postojao komplet,

bene_geserit bene_geserit 23:02 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

ne postoji nikakav centar koji će da obavlja relokaciju dragocjenih resursa (ovo vjerujem nije ni toliko lako kako se čini, no...) tako da se spasi što više života - života stanovnika svijeta, nego sve zemlje gledaju sebe i svoje stanovništvo.
Ne samo to - nego smo sad u situaciji da svaka zemlja u kojoj se proizvodi dragocjena medicinska oprema, može da je proglasi za nacionalni resurs.

Evo upravo si objasnio zbog čega takav centar ne treba da postoji.
maliperica maliperica 23:07 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

aureus


Međutim, u ovoj situaciji, kad recimo svi prebrojavaju svoje respiratore, krevete, zdravstvene radnike ne postoji nikakav centar koji će da obavlja relokaciju dragocjenih resursa (ovo vjerujem nije ni toliko lako kako se čini, no...) tako da se spasi što više života - života stanovnika svijeta, nego sve zemlje gledaju sebe i svoje stanovništvo.

Znači - svi sebični, a Srbija još i podvučeno žutim.
aureus aureus 23:13 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

maliperica
Znači - svi sebični, a Srbija još i podvučeno žutim.

Ne, ne.

Znači da ima blogera koji su dobri u zapažanju, analizi i zaključcima, a ima i onih koji su loši, i to baš loši.

Recimo, Denovo je jedan od najgorih blogera, možda čak i najgori.
A ti si mu se, Mali Perice, opasno približio.
Eto šta si sebi dopustio.
maliperica maliperica 23:21 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

aureus
maliperica
Znači - svi sebični, a Srbija još i podvučeno žutim.

Ne, ne.

Znači da ima blogera koji su dobri u zapažanju, analizi i zaključcima, a ima i onih koji su loši, i to baš loši.

Recimo, Denovo je jedan od najgorih blogera, možda čak i najgori.
A ti si mu se, Mali Perice, opasno približio.
Eto šta si sebi dopustio.

Ma u pitanju je samo načelna rasprava.
Ček,ček ...Zar ti malopre ne izdvoji Srbiju kao sebičnu, a sad kažeš - takvi su svi.
Tako i ja . Mislim da su se mnogi posvađalo sa logikom, ali ti si mi pri ruci kao najbolji primer,neću valjda o Štefeku na ovom blogu.

Ništa lično.

dakle, zapažanja su načelna.

ne znam da li razumeš ?

Ps. O čemu piše Denovo ?
mariopan mariopan 23:30 25.03.2020

Re: nekada je postojala civilna zastita,

angie01



Onaj sajam je majka mila naspram smeštaja u kampu u Subotuci gde su bili migranti.
Tu su odvezli grupu naših građana koju su evakuisali iz Pariza.

Prvo postupak, nisu rekli ni gde ih vode, usred noći, videli su
putokaze iz autobusa i samo tako znali gde idu.

Drugo, smeštaj je takav da niko ne može da sedne ni legne na one krevete, zbog prljavstine.

Treće, mnogi su u tankoj odeći, nemaju bolju jer su došli iz toplije klime. Ćebad neće ni da pipnu.

Pobunili su se, suprug jedne putnice je to objavio jer mu se javila, rekla gde je i poslala slike ali ih zvanicnici demantuju, kao sve je ok, to je oprano i sve je kao spremljeno......neki su kačili slike......slike demantuju šta kažu zvanicnici.

Način i postupak su nešto što civilizovan čovek još nije doživeo i mnogi su u problemu da to svare. Psihički i fizički.

Sva njihova prava kao ljudskih bića su pogažena.

Takve vesti su radost za komentatore:

U komentarima ispod teksta samo što ih lično ne rastrgnu.

Horor u šta su se ljudi pretvorili.


aureus aureus 23:44 25.03.2020

Re: Evo, Niccolo

ne znam da li razumeš ?

Pa nije to jedino što ne znaš.

Komentar na koji se uporno referiraš ima svoj početak, razradu, više dijelova i završnicu.

Kontekst je bitan, ako razumiješ.

Počeo sam, na primjer, sa opštom pričom o tome da sadašnji političari (i ne samo sadašnji), uz asistenciju jednog dijela stanovništva, možda nesvjesnu, pretvaraju Srbiju u zemlju sa posebnim potrebama, kojoj se mora pomagati i u redovnim i u vanrednim okolnostima, i čak su drugi izgleda dužni da joj pomažu, jer će u suprotnom njeni čelnici da kukaju, zanovijetaju, a isto tako i mnogi komentatori na internetu.
Ide se sa ispruženom rukom i na zapad i na istok.

Posle sam stigao i do njenog držanja u ovoj situaciji, koje sam okvalifikovao znaš i sam kako, međutim, ti si već poredio kuknjavu iz Italije (ili nedostatak solidarnosti prema njoj, šta si već mislio) , zemlje u kojoj dnevno umre po 600-700-800 ljudi i onu iz Srbije u kojoj je registrovana stopa zaraženosti manja od svjetskog prosjeka i u kojij je do sada je umrlo nekoliko ljudi. (Držim palčeve da tako ostane.)

Što se tiče jednog tvog simpatičnog, a neodgovorenog pitanja "da li bi trebalo da uplatiš donaciju Njujorku", evo da ti kažem: ako imaš, bilo bi lijepo.
angie01 angie01 23:49 25.03.2020

Re: nekada je postojala civilna zastita,

U komentarima ispod teksta samo što ih lično ne rastrgnu.


to su organizovani botovi.

ako pogledas bilo koji tekst, gde se na bilo koji nacin nesto kritikuje, oni se obruse najstrasnije- da ne verujes.


to gde i kako smestaju ljude- je skandal.

meni je danas drugarica lekar pulmolog rekla, da je tezak nonsesn da se bolesnici koji boluju od zarazne bolesti smestaju u zajednicki smestaj- to je kontraproduktivno, plus, za plucne bolesnike mora da je kontrolisano provetravanje- na VMA je centralna ventilacija i zato tamo nije pogodno uopste,...a sad zamisli na sjamu u hali, gde je ona kupola visoko i ne moze da se kontrolise sve sto je za takve okolnosti potrebno.
maliperica maliperica 00:20 26.03.2020

Re: Evo, Niccolo

Što se tiče jednog tvog simpatičnog, a neodgovorenog pitanja "da li bi trebalo da uplatiš donaciju Njujorku", evo da ti kažem: ako imaš, bilo bi lijepo


Hvala ti na ovako iscrpnom odgovoru.
Ja sam jedino raztumeo da je Srbija - zemlja invalid.
Sve ostalo - verovatno kad odrastem.
st.jepan st.jepan 00:43 26.03.2020

Re: nekada je postojala civilna zastita,

Prvo postupak, nisu rekli ni gde ih vode, usred noći, videli su
putokaze iz autobusa i samo tako znali gde idu.

Ovo nije tačno!
Rekli su im gde ih vode.
Rekli su im "razvešemo vas vašim kućama".
To isto rekli su i mojoj staroj prijateljici koja je, tri sata ranije, doletela iz Tajvana, samo što su nju i stvarno odvezli do njene kuće.
Ne znam, to me malo asocira na one pozive na kolektivno tuširanje u kupatilima s ventilima iz kojih nije kuljala obećana topla voda.
mariopan mariopan 01:12 26.03.2020

Re: nekada je postojala civilna zastita,

st.jepan
Prvo postupak, nisu rekli ni gde ih vode, usred noći, videli su
putokaze iz autobusa i samo tako znali gde idu.

Ovo nije tačno!
Rekli su im gde ih vode.
Rekli su im "razvešemo vas vašim kućama".
To isto rekli su i mojoj staroj prijateljici koja je, tri sata ranije, doletela iz Tajvana, samo što su nju i stvarno odvezli do njene kuće.
Ne znam, to me malo asocira na one pozive na kolektivno tuširanje u kupatilima bez prozora, i sa ventilima iz kojih nije kuljala obećana topla voda.


Ja sam još juče gledala slike koje su kačili sami, i nisam verovala dok to isto nisam videla i u vestima. Samo što vlasti demantuju.

Bojim se da se vratim.

Plaše me i komentari ispod tih vesti, ljudi se bukvalno iživljavaju nad njihovim nevoljama.

Čitam i o 400 naših građana iz Slovenije, mnogi zaboravljaju da su nam i susedne zemlje "inostranstvo" , i o golgoti ljudi koji su cekali 5 dana da se naše vlasti smiluju i puste ih da se vrate.

U meduvremenu Slovenci organizuju povratak u Sloveniju za svoje građane iz Srbije pa ponude da o istom trošku prevezu i naše ljude u jednom pravcu.

I došli autobusi.....i otišli prazni.

Zato sto, konzulka kaže, ododobrenje da mogu da uđu u Srbiju može da da samo Vučić a on ga nije dao.

I odoše prazni autobusi za Srbiju, po Slovence, a nasi ostadoše dok nisu najzad dobili ausvajs da mogu da uđu u svoju zemlju. Tu je bilo i dece, i dve bebe, sve to cekalo pet dana, neki bez novca, bez hrane i vode, Slovenci su brinuli o njima koliko toliko. I oni su zgroženi, nikad to nisu videli.
mariopan mariopan 01:13 26.03.2020

Re: nekada je postojala civilna zastita,

Ne znam, to me malo asocira na one pozive na kolektivno tuširanje u kupatilima s ventilima iz kojih nije kuljala obećana topla voda.

To plus onaj sajam, neodoljivo me podsetilo baš na to.
angie01 angie01 01:17 26.03.2020

Re: nekada je postojala civilna zastita,

kaze mi brat, da su u Vrsac dovezli bolesnike i smestili ih u zatvor, koji ne radi vec godinama.
mariopan mariopan 01:45 26.03.2020

Re: nekada je postojala civilna zastita,

angie01
kaze mi brat, da su u Vrsac dovezli bolesnike i smestili ih u zatvor, koji ne radi vec godinama.


Najstrašnije je što ti ljudi nemaju više nikakvu vlast nad svojim životom.

I ako se budu zalili to će biti u gluve uši.

Javnost je preparirana i prebačena na "neosetljivo".
rodni rodni 14:46 26.03.2020

Re: Evo, Niccolo

aureus
niccolo
O ovome smo pričali prije koji dan.

Da, to isto što sad kažu smo i zaključili onomad.

To pokazuje koliko blogeri na Blogu B92 znaju biti briljantni, u percepciji, analizi i zaključcima.

Ne svi, naravno.

Hvala!
aureus aureus 15:06 26.03.2020

Re: Evo, Niccolo

rodni
aureus
niccolo
O ovome smo pričali prije koji dan.

Da, to isto što sad kažu smo i zaključili onomad.

To pokazuje koliko blogeri na Blogu B92 znaju biti briljantni, u percepciji, analizi i zaključcima.

Ne svi, naravno.

Hvala!

Nema na čemu.

Nisam džabe vjerovao u tebe.

Pravilnim držanjem (dosadašnjim) tokom krize, na šta sam i ukazivao par puta, napredovao si još nekoliko percentila.

Denovo i Mali Perica su ostali u prašini daleko iza tebe.
Bravo, Dejv.

Samo da te ne uklone, po običaju.
bene_geserit bene_geserit 19:47 26.03.2020

Re: Evo, Niccolo

Pravilnim držanjem (dosadašnjim) tokom krize, na šta sam i ukazivao par puta, napredovao si još nekoliko percentila

E još ti da naučiš da manje mrziš Srbe, pa makar koji procenat.
Da pokažeš da i ti umeš da napreduješ.
A ne samo da meriš napredak drugih.
Pa da te prebacimo iz grupe "najgorih blogera" u grupu "ugrožene manjine i komšije koje ovde svraćaju". Ta ti je grupa super, posebno zaštićena blogovskom diversity moderacijom.
aureus aureus 20:34 26.03.2020

Re: Evo, Niccolo

bene_geserit
Pravilnim držanjem (dosadašnjim) tokom krize, na šta sam i ukazivao par puta, napredovao si još nekoliko percentila

E još ti da naučiš da manje mrziš Srbe, pa makar koji procenat.
Da pokažeš da i ti umeš da napreduješ.
A ne samo da meriš napredak drugih.
Pa da te prebacimo iz grupe "najgorih blogera" u grupu "ugrožene manjine i komšije koje ovde svraćaju". Ta ti je grupa super, posebno zaštićena blogovskom diversity moderacijom.

Vrlo loš komentar, Bene.
Ugledaj se na Dejva.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:14 27.03.2020

Re: Evo, Niccolo

Vrlo loš komentar, Bene.
Ugledaj se na Dejva.


a ti si triger?

mislim, komentari i iq su ti tu negde kao kod njega.

niccolo niccolo 07:52 26.03.2020

Ne vredi

očigledno je državna politika pujdanje na pridošle iz inostranstva, pogledaj samo naslov u Politici.

Verujem da je to upravo iz razloga koji si negde gore navela, svi ti ljudi su oni koji su u skorije vreme otišli i nisu imali vremena da uhvate korenje drugde, tako da tih 318 ili koliko već hiljada pokazuju veličinu egzodusa iz Srbije pod av vlašću. Pa ih zato valja i prokazati jer narušavaju sliku o najboljim rezultatima u istoriji...
gedza.73 gedza.73 10:15 26.03.2020

Re: Ne vredi

svi ti ljudi su oni koji su u skorije vreme otišli i nisu imali vremena da uhvate korenje drugde

u pravu si u vezi ovoga. veliki broj.

tako da tih 318 ili koliko već hiljada pokazuju veličinu egzodusa iz Srbije pod av vlašću.

taj broj je i veći jer puno ljudi je trebalo da krene iz Srbije u toku proleća ka Zapadu na privremene poslove.
mariopan mariopan 14:06 26.03.2020

Re: Ne vredi

niccolo
očigledno je državna politika pujdanje na pridošle iz inostranstva, pogledaj samo naslov u Politici.

Verujem da je to upravo iz razloga koji si negde gore navela, svi ti ljudi su oni koji su u skorije vreme otišli i nisu imali vremena da uhvate korenje drugde, tako da tih 318 ili koliko već hiljada pokazuju veličinu egzodusa iz Srbije pod av vlašću. Pa ih zato valja i prokazati jer narušavaju sliku o najboljim rezultatima u istoriji...



Ovaj blog je baš o tome, pujdanju ljudi na ljude, planski odrađeno. Neljudski sprovedeno. I hajka se nastavlja.
maliperica maliperica 10:52 26.03.2020

Ovako je to

kod odgovornijih

Engleza
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:05 26.03.2020

Jel

Jel ovo opet palo briskanje?

Ono kad sam vrlo uljudno pitao mesana zašto ne brani svoju državu?

I to vređa?
Ili ti to, Meri, neko naređuje šta da brišeš?
docsumann docsumann 17:38 26.03.2020

Re: Jel

Ono kad sam vrlo uljudno pitao mesana zašto ne brani svoju državu?


a jes ti pitanje bzv.

nisi ti Vulin pa da propisuješ kako se pravilno brani Srbija

evo, meni to liči na Milovo prozivanje prosrpske opozicije da je neprijatelji Crne Gore.

EDIT: oću reći, lov na neprijatelje je defetistički čin sam po sebi. odnosno suštinki je nepatriotski.


imaš u Kvaci 22 odličan dio o tome


EDIT2: trebalo bi me banovat radi ličnog mi zdravlja
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:44 26.03.2020

Re: Jel

a jes ti pitanje bzv.


Pa pošto tebi zvuči bzv u redu je brisanje?

Sve što je ostalo, svih ovih nekoliko stotina su ti dobri, samo taj je bzv pa da ga brišemo?

Čovek lepo pitao, mene pitao, zašto ga svrstavam u srbomrsce, da li zbog toga što nije Srbin, ja mu odgovorio, biranim rečima, al ne može.

Pitam se ko o tome odlučuje, Mariopan ili neko drugi, a posebno me zanima kriterijum, da znam, da ga poštujem, jer ako ga ne znam kako da ga poštujem.
docsumann docsumann 17:50 26.03.2020

Re: Jel

Pa pošto tebi zvuči bzv u redu je brisanje?


recimo da neću lamentirati nad žrtvom te cenzure
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:52 26.03.2020

Re: Jel

docsumann
Pa pošto tebi zvuči bzv u redu je brisanje?


recimo da neću lamentirati nad žrtvom te cenzure


Ali si lamentirao nad reakcijom zbog žrtve.
To ti više zasmetalo nego žrtva sama.

Ok, samo konstatacija.
aureus aureus 17:59 26.03.2020

Re: Jel

docsumann
EDIT2: trebalo bi me banovat radi ličnog mi zdravlja

Zbilja, Dokse, šta si se pomamio toliko?
docsumann docsumann 18:02 26.03.2020

Re: Jel

Ali si lamentirao nad reakcijom zbog žrtve.


šta ovo tačno znači?
docsumann docsumann 18:03 26.03.2020

Re: Jel

aureus
docsumann
EDIT2: trebalo bi me banovat radi ličnog mi zdravlja

Zbilja, Dokse, šta si se pomamio toliko?


biće da je od suplemenata
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:12 26.03.2020

Re: Jel

docsumann
Ali si lamentirao nad reakcijom zbog žrtve.


šta ovo tačno znači?


Razumeo sam te da nećeš kukati, jadikovati, ikako reagovati što je taj komentar izbrisan, da ti to i nije neki problem.

A vidim da si reagovao na moju reakciju, "kukao, jadikovao" pa velim, mora da to što sam spomenuo brisanje smatraš važnijom stvari nego brisanje samo, pošto na jedno reaguješ na drugo ne.

I kad pišem da probam da smanjim broj svojih komentara pa da napišem i ovo ovde

Taj komentar je napisan juče, Meri ga je odmah pročitala, pričali smo o njemu, nije zamerila ništa.
Ne mogu da verujem da je ona od juče mislila na jedan komentar od ovlikih stotina drugih, da se predomišljala, vagala, pa odlučila, hajd da ga brišem.

Ne, pre će biti da ga je neko pročitao, pa javio da se briše.
A Meri poslušala.
I to je u redu ko može.

Ja ne bih, ko god da traži.
Ali to je valjda nešto vezano za stav, za samopoštovanje.
A možda i nije, možda je tako bolje.
docsumann docsumann 18:14 26.03.2020

Re: Jel

A vidim da si reagovao na moju reakciju, "kukao, jadikovao" pa velim, mora da to što sam spomenuo brisanje smatraš važnijom stvari nego brisanje samo, pošto na jedno reaguješ na drugo ne.


ja te izraze nisam koristio
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:15 26.03.2020

Re: Jel

ja te izraze nisam koristio


A šta si mislio pod lament?
docsumann docsumann 18:17 26.03.2020

Re: Jel

hoochie coochie man
ja te izraze nisam koristio


A šta si mislio pod lament?


da ja neću lamenirati zbog tog brisanja, ne ti

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:19 26.03.2020

Re: Jel

da ja neću lamenirati zbog tog brisanja, ne ti


Pa da, nećeš zbog brisanja, ali si lamentirao zbog moje reakcije na brisanje.

Ja mislim da se razumemo, zaista nije komplikovano.
docsumann docsumann 18:29 26.03.2020

Re: Jel

hoochie coochie man
da ja neću lamenirati zbog tog brisanja, ne ti


Pa da, nećeš zbog brisanja, ali si lamentirao zbog moje reakcije na brisanje.

Ja mislim da se razumemo, zaista nije komplikovano.


nije komplikovano, samo je podvučeni dio netačan


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:32 26.03.2020

Re: Jel

nije komplikovano, samo je podvučeni dio netačan


:)

Samo da prijavim da sam hteo da odustanem, a ti mi ne daš, dakle, ti si kriv :)

Ti upotrebio izraz lament, ja pojačao na kukanje, a najadekvatniji izraz je reagovanje.
Reagovao si na moju reakciju, a ne bi na brisanje.
Može tako?
docsumann docsumann 18:55 26.03.2020

Re: Jel

Samo da prijavim da sam hteo da odustanem, a ti mi ne daš, dakle, ti si kriv :)

Ti upotrebio izraz lament, ja pojačao na kukanje, a najadekvatniji izraz je reagovanje.
Reagovao si na moju reakciju, a ne bi na brisanje.


pitao si me i odgovorio sam ti.
dovoljno precizno.
iz stilskih detalja ne bih previše zaključivao.
mariopan mariopan 18:58 26.03.2020

Re: Jel

hoochie coochie man
Jel ovo opet palo briskanje?

Ono kad sam vrlo uljudno pitao mesana zašto ne brani svoju državu?

I to vređa?
Ili ti to, Meri, neko naređuje šta da brišeš?

Nije. Nista nije brisano i niko mi nista ne naređuje, ako se to desi sama ću da odem....dakle nesto se desilo?

Kuvala sam večeru, nista nisam ni stigla da procitam.

Da jedemo pa da vidim sta je bilo ili odmah?
mariopan mariopan 19:02 26.03.2020

Re: Jel

docsumann
hoochie coochie man
ja te izraze nisam koristio


A šta si mislio pod lament?


da ja neću lamenirati zbog tog brisanja, ne ti


Nikog neću brisati niti sam sad nesto brisala. Odrasli ste ljudi. Nisam ja uciteljica da vam uvodim red, slobodno pricajte samo postujte osnovne smernice disklajmera.

Svima pozdrav.
docsumann docsumann 19:06 26.03.2020

Re: Jel

Nisam ja uciteljica


al si nam odnjela loptu
aureus aureus 19:11 26.03.2020

Re: Jel

mariopan
Da jedemo pa da vidim sta je bilo ili odmah?

Jedi prvo.

Ne sjekiraj se pred obrok.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:31 26.03.2020

Re: Jel

pitao si me i odgovorio sam ti.


A ti, pre toga, reagovao na reakciju, a zatim rekao da te samo brisanje i ne inspiriče dovoljno.
Da preciziramo.
Nije. Nista nije brisano



Jeste (ili sam ja puko?)
Moj komentar koji je počinjao ovako, po sećanju

prvo ide citat mesanovog, onaj deo gde kaže "Srbija je MOJA zemlja"
zatim ja nastavljam
"Ajde?
Pa što je malo ne braniš kad je tvoja...."

i onda sledi par pristojnih rečenica
ja to ne mogu da nađem ovde
mariopan mariopan 19:40 26.03.2020

Re: Jel

docsumann
Nisam ja uciteljica


al si nam odnjela loptu

docsumann docsumann 19:44 26.03.2020

Re: Jel

Jeste (ili sam ja puko?)


hihihi, i ti
mariopan mariopan 19:48 26.03.2020

Re: Jel

Evo gde moze biti problem.

Jutros ponovo prođem po komentarima, baš zbog hučija, jer je rekao da sam ostavila neki koji je njega vređao....i nađem dva komentara u kojima se pominje "mentol" i "retard" i ta dva obrišem, zbog njega.

Ne znam ni čiji su bili.

Ako su se neki na njega nadovezali moguće da su automatski brisani?

Ništa više nisam dirala a iskreno da kažem nisam ni stigla da gledam blog.

Samo ne zelim nesporazume.

Večerali smo, hvala na strpljenju.
docsumann docsumann 19:49 26.03.2020

Re: Jel

pitao si me i odgovorio sam ti.


A ti, pre toga, reagovao na reakciju, a zatim rekao da te samo brisanje i ne inspiriče dovoljno.

Da preciziramo.


ne može se moja reakcija gledati postaperiorno u odnosu na odgovor na tvoje pitanje koje iz te reakcije proishodi.
mariopan mariopan 19:50 26.03.2020

Re: Jel

hoochie coochie man
pitao si me i odgovorio sam ti.


A ti, pre toga, reagovao na reakciju, a zatim rekao da te samo brisanje i ne inspiriče dovoljno.
Da preciziramo.
Nije. Nista nije brisano



Jeste (ili sam ja puko?)
Moj komentar koji je počinjao ovako, po sećanju

prvo ide citat mesanovog, onaj deo gde kaže "Srbija je MOJA zemlja"
zatim ja nastavljam
"Ajde?
Pa što je malo ne braniš kad je tvoja...."

i onda sledi par pristojnih rečenica
ja to ne mogu da nađem ovde


Kako da nađeš u ovoliko komentara?

Evo ja ću da ti nađem, sećam se tog komentara i ne bih ga brisala, nema zašto.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 26.03.2020

Re: Jel

baš zbog hučija, jer je rekao da sam ostavila neki koji je njega vređao


Nisi me razumela.
Nikad to ne bih rekao, niti bih tražio da se išta briše zbog mene.
A i ovaj sporni nije bio u tim frkama, ovaj je u nizu koji je započeo mesan, niz sa naslovom, Pojava (za alsea i ostale).
Samo taj je iščupan.

Nisi ti, očigledno, ali neko jeste.
A i taj neko sigurno nije jer mu se nije dopao, nego na nečije insistiranje.
Onih "pičkica", koga bi drugog.
mariopan mariopan 20:17 26.03.2020

Re: Jel

hoochie coochie man
baš zbog hučija, jer je rekao da sam ostavila neki koji je njega vređao


Nisi me razumela.
Nikad to ne bih rekao, niti bih tražio da se išta briše zbog mene.
A i ovaj sporni nije bio u tim frkama, ovaj je u nizu koji je započeo mesan, niz sa naslovom, Pojava (za alsea i ostale).
Samo taj je iščupan.

Nisi ti, očigledno, ali neko jeste.
A i taj neko sigurno nije jer mu se nije dopao, nego na nečije insistiranje.
Onih "pičkica", koga bi drugog.

Nema ga, ni ja ne mogu da ga nađem, a sećam se i koliki je bio (srednje dužine) i velikih slova na "moja".

Sad stvarno...

Ne verujem da imamo moderaciju, bojim se da ga nisam slučajno pipnula prstom jer sam nekima davala preporuke i ta mesta su vrlo blizu za pipanje po tabletu pa da sam ustvari ja zabrljala.

Izvini, ako je tako nije bilo namerno. Šta drugo da kažem?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 26.03.2020

Re: Jel

Izvini, ako je tako nije bilo namerno. Šta drugo da kažem?


Ma dobro, znači nisam puko, a i to je nešto :)
mariopan mariopan 20:33 26.03.2020

Re: Jel

hoochie coochie man
Izvini, ako je tako nije bilo namerno. Šta drugo da kažem?


Ma dobro, znači nisam puko, a i to je nešto :)

Nisi, možeš da odahneš.
mesan mesan 22:46 26.03.2020

Re: Jel

ovaj sporni nije bio u tim frkama, ovaj je u nizu koji je započeo mesan, niz sa naslovom, Pojava (za alsea i ostale).
Samo taj je iščupan.

Zdravo Mariopan i HCM,
zaintrigiralo me to brisanje pa sam pretražio reč “moja” na stranama 2, 3 i 4 (ja imam 200 komentara po strani).
Tražio sam i svoj nick na 4. strani.
Tim metodama - bome nema ni mog originalnog komentara na koji je HCM odgovorio!
Postoji tada pokrenuti niz “Pojava...” sa gomilom odgovora, recimo vcucko sad odgovorio na moj odgovor tom obrisanom HCMovom odgovoru, ali ova naša dva komentara s početka niza nestadoše.

Ja sam mislio da brisanje uvek uklanja ceo niz, to je razlog večitog izvinjavanja domaćina koji brisne...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 26.03.2020

Re: Jel

bome nema ni mog originalnog komentara na koji je HCM odgovorio


Ništa, moramo ponoviti onda :)
mariopan mariopan 23:12 26.03.2020

Re: Jel

Ja sam mislio da brisanje uvek uklanja ceo niz, to je razlog večitog izvinjavanja domaćina koji brisne...

Ne znam tačno kako to ide, to se desavalo i drugim blogerima pa samo odatle znam. Prvi put brišem i nisam odmah ni znala gde mi je alat za to i kako se to radi, zato i mislim da sam mogla i ja da zabrljam.
Hvala mesane.
mariopan mariopan 23:13 26.03.2020

Re: Jel

hoochie coochie man
bome nema ni mog originalnog komentara na koji je HCM odgovorio


Ništa, moramo ponoviti onda :)

rodni rodni 09:51 27.03.2020

Re: Jel

mesan
ovaj sporni nije bio u tim frkama, ovaj je u nizu koji je započeo mesan, niz sa naslovom, Pojava (za alsea i ostale).
Samo taj je iščupan.

Zdravo Mariopan i HCM,
zaintrigiralo me to brisanje pa sam pretražio reč “moja” na stranama 2, 3 i 4 (ja imam 200 komentara po strani).
Tražio sam i svoj nick na 4. strani.
Tim metodama - bome nema ni mog originalnog komentara na koji je HCM odgovorio!
Postoji tada pokrenuti niz “Pojava...” sa gomilom odgovora, recimo vcucko sad odgovorio na moj odgovor tom obrisanom HCMovom odgovoru, ali ova naša dva komentara s početka niza nestadoše.

Ja sam mislio da brisanje uvek uklanja ceo niz, to je razlog večitog izvinjavanja domaćina koji brisne...

Čime se vi bavite!
Pusti sada tu smešnu istoriju - rokaj dalje!
A ne bi bilo loše kada bi svi (mi) snizili nivo, makar za oktavu.
Add - maksa, milan, bene, pajić - i ostali od ove sorte znaju šta je oktava - u našoj 'nauci'.
aureus aureus 18:28 26.03.2020

Presjek

Italija danas. Novozaraženih 6 165, umrlih 662.
Registrovano zaraženih 1332/milion st.
Uz dva i po puta više preminulih, Italija se izjednačila sa Kinom po ukupnom broju zaraženih (oko 80 hiljada) i po broju aktivnih slučajeva (cirka 60 hiljada).

Preko pola miliona ljudi na svijetu je zaraženo virusom. Umrlo oko 23 hiljade.

Zemlja sa najvećim brojem aktivno zaraženih tokom pandemije su SAD - 72 hiljade.

Više novozaraženih od Italije danas imaju SAD, Španija i Njemačka.

Švajcarska pretekla Italiju po parametru zaraženi/milion stanovnika.
Po svemu sudeći, uskoro će i Španija.

Belgija i Holandija obje po više od hiljadu novozaraženih danas.

Uglavnom, danas je bolje ne gledati vijesti i podatke.
Može čovjek da se ubedači ili pomami.
niccolo niccolo 19:14 26.03.2020

Re: Presjek

Novozaraženih 6 165, umrlih 662.

Klackalica ovih dana...aj valjda će na dole od sledeće nedelje...
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:39 26.03.2020

Re: Presjek

U Francuskoj danas dekretom odobrili tretman, klorikin (protiv malarije), plus jedan antivirusni lek (protiv HIVa). Primenjivace se na sve zarazene.
...
aureus aureus 22:52 26.03.2020

Re: Presjek

A u Holandiji umrlo 78.
Do sad 434, uz oko sedam i po hiljada zaraženih.

Drž' te se, Holanđani.
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:00 26.03.2020

Re: Presjek

aureus
A u Holandiji umrlo 78.
Do sad 434, uz oko sedam i po hiljada zaraženih.

Drž' te se, Holanđani.


Pa oni (NL) objavise da preduzete mere daju rezultate inace bi bilo vise zrtava..


aureus aureus 23:09 26.03.2020

Re: Presjek

apacherosepeacock

Pa oni (NL) objavise da preduzete mere daju rezultate inace bi bilo vise zrtava..

Ova logaritamska daje neku nadu da će doći do "poravnanja krive", a možda čak i preokreta.

A koje su sve mjere prisutne na današnji dan, da obnovimo malo gradivo?

aureus aureus 17:53 27.03.2020

Re: Presjek

Italija danas.

Novozaraženih 5 909.
Umrlih 919.

A u Španiji od 64 059 zaraženih, 15 posto njih, 9 444, jesu zdravstveni radnici.

Španski zdravstveni radnici navode da im u velikoj mjeri nedostaje osnovna zaštitna oprema kao što su maske, rukavice i zaštitna odijela.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana