Religija

#covidoeconomics

antioksidant RSS / 24.03.2020. u 19:49

(1) Mislim da postaje očito da ovde neće biti nezahvaćenih sektora i da se u merama nikako ne može upravljati ko "glasnije kuka" (eventualno će elektronska trgovina biti pobednik ovog, ali na duže staze, kad sve prođe, možda se tržište navikne na prednosti"). Kriza ne liči ni na jednu drugu ekonsomsku krizu jer zahvata ljude (tj čak I ako država reši da "probuši budžet za 3 ili 5% BDP-a I pusti novac u opticaj, nema nikog ko može s tim novcem bilo šta, nema ljudi da rade, jer ljudi moraju da sede kućama, 2 metra jedan od drugog da ne bi otišli na Sajam)


(2) Stoga ekonomske mere moraju targetirati 2 stvari:


a. Kako "preživeti" (mnoga pravna lica jednostavno ostaju bez prihoda (ili su smanjeni ili u potpunosti) zbog smanjenja ili nestanka potražnje, proizvodnim firmama su ugroženi lanci snabdevanja, nekima je nemoguće organizovati proizvodnju u uslovima smanjene mobilnosti ljudi i zahteva za održavanje striktnih sanitarnih mera "socijalnog distanciranja". Procene koliko bi sve ovo moglo trajati kreću se od, optimističnih, 2 do 3 meseca, do 18 meseci (dok prođu svi talasi koji će se javljati kako se relaksiraju mere izolacije). Interesanta je pojam "hibernacije privrede" i potrebe da se privreda uvede u to stanje na kontrolisan način. Očito je da mi propuštamo priliku da tako nešto uradimo, već se stvari dešavaju stihijski. Primena Zakona o kritičnoj infrastrukturi bila bi krucijalna u ovom trenutku, tj sve ono što ne spada u kritičnu infrastrukturu mora polako da gasi mašine. Ostali moraju preživeti na minimalnom nivou (plate su najočitija stvar koja se mora sačuvati). Ozbiljne firme s ozbiljnim ljudskim resursima razmišljaju kako da ih sačuvaju. Neko je negde rekao - teže je posle regrutovati I obučiti novog radnika nego sad sačuvati postojećeg. Ali gotovo sam siguran da taj neko ko je to rekao nije iz postojećeg srpskog menadžerskog miljea. Zato je neophodno da država sačuva radnu snagu I u privatnom sektoru.

b. Kako se oporaviti "kad sve prođe". Tada će biti vreme za "zalivanje novcem" jer će novac moći i da se iskoristi I sve mere koje se sada prezentuju su u stvari za to vreme. Problem likvidnosti koji sada postoji se ne može razrešiti jeftinijim kreditima. Jer prvenstveno, kako da ja I uzmem kredit kad sam već (pre)zadužen I pojma nemam da li ću uopšte poslovati za pola godine i kako neko da mi I da kredit kad sam već (pre)zadužen I pojma nema da li ću uopšte poslovati za pola godine. O pozajmicama ćemo kad dođe vreme. Sad je vreme za poklone (uz uslov).

(3) I da, da sam na mestu države, ja bih ipak pomoć firmama povezivao sa ulaskom u kapital, pa da ti "kapitalisti" kad stanu na noge mogu da vrate a ako ne vrate, neka država proda svoj udeo pa ćemo bar dobiti akcionarska društva I tržište kapitala.

 

 

 



Komentari (340)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:20 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

bene_geserit
dobiješ ono što su Japanci dobili u Americi za vreme WWII

Pa to dobiješ samo ako misliš da je ono što Pajić priča istina a ne libtardski talking point.


Čekaj, ti misliš da nije istina to što sam pomenuo, pročitao u novinama, dobro nije bio Fox i Brainfart, da Kinezi trpe napade, od verbalnih do fizičkih?

A ovo šta kaže Alse ne dobiješ sasvim sigurno ako prvog koji pljune Kineza obesiš na trgu.
bene_geserit bene_geserit 03:57 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

A ovo šta kaže Alse ne dobiješ sasvim sigurno ako prvog koji pljune Kineza obesiš na trgu.

Ala si ti za stroge kazne, a ja sam mislio da sam ja tu malo ekstreman.
Samo da rasčistimo:
- ti se zalažeš za smrtnu kaznu
- i to za prekršaj kao pljuvanje nekoga
(naravno dodao si gluposti tipa da je bitno ko je pljunuo, ko je pljunut i sl. ali to su vaše libtardske šeme koje ću da ignorišem, jbga u normalnom svetu zakon isti za sve)
vau, ekstremno

Nego evo prelistah nekoliko vaših msm-ova (tj. Politico, NYTimes) i zamisli nigde nema ni o jednom napadu pa čak ni "napadu" na nekog Kineza negde.
Kao što rekoh, libtardski talking point.
Koja u stvarnosti ne postoji.
Čak ni u MSM virtuelnom svetu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:36 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

Ala si ti za stroge kazne, a ja sam mislio da sam ja tu malo ekstreman.
Samo da rasčistimo:
- ti se zalažeš za smrtnu kaznu
- i to za prekršaj kao pljuvanje nekoga


Ma nisam, bre, nego malo udaram i ja po ekstremu, jer ne može sa tobom drugačije. Rekao sam lepo, dvaput oštrije kazne, ne bukvalno 2x, nego strožije, ne znam sad kolika je kazna kad čoveka na ulici spopadneš i uzmeš da ga pljuješ i jebeš mu majku po nacionalnoj osnovi. Još sad kad vlada koronavirus, pljuvanje može da se ubroji i u pokušaj ubistva, pa ti vidi.

A vidim da si samo preleteo libtardske medije, pa ti promaklo.

link

Sad može jedno izvinjence, i da za kaznu paziš te komšije Kineze koje si onomad hvalio, da ih neki trampovac ne spopadne, tu kod vas ih/vas baš ima (i Trampovaca i Kineza).

bene_geserit bene_geserit 05:22 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

vidim da si samo preleteo libtardske medije, pa ti promaklo

Vau neki libtard je izmislio kao onaj Smolet ili se već stvarno desilo, ko bi znao sa vama, da ga je neko pljunuo i ceo tekst o tome. I jos se nekoliko njih žalilo da se plaše a neki čak i da se neko drao na njih, istina svi neimenovani, to je već ne sumnjam novinar izmislio a mrzelo ga da smišlja imena.
Najmanje 17 smrtnih kazni da se raspiše.
A još je i porastao broj artikala o "Asian discrimination", to ti već verujem kad ih libtardi od novinara pišu, zato se i zove talking point a ne stvarnost.
Rekao sam lepo, dvaput oštrije kazne, ne bukvalno 2x, nego strožije, ne znam sad kolika je kazna kad čoveka na ulici spopadneš i uzmeš da ga pljuješ i jebeš mu majku po nacionalnoj osnovi.

Evo ja ću da se složim, ja sam za oštrije kazne generalno. Naravno to mora da važi i za one koji nekog na ulici spopadnu i jebu majku po političkoj osnovi i otimaju kačkete. A za udaranje 10x veće kazne.
link
link
link
bene_geserit bene_geserit 07:59 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

Patroning znači da jedeš u restoranu

Na kom to jeziku ? Pošto na engleskom teško da je, možda neki sleng negde ali vidim i sveznajući gugl ne mož to da nađe.
alselone alselone 08:21 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

Na kom to jeziku ?


Libtardskom.

Meni su tu dve stvari zanimljive:

1. Kongresžena ne zna osnovne reči
2. Libtardi se trude da uvek pričaju u nekim eufemizmima, u novim rečima i terminima da samo ne bi rekli direktno i jasno
alselone alselone 08:22 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

A još je i porastao broj artikala o "Asian discrimination", to ti već verujem kad ih libtardi od novinara pišu, zato se i zove talking point a ne stvarnost.


OK, neka ni jednog jedinog Kineza nisu udarili zbog toga što mu u matici jedu šišmiše pored septičke jame, neka ni jedan restoran nisu nepronizirali, i dalje je nefer tako pričati.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:23 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

srdjan.pajic

Nego, evo i kod nas zamandališe. Ali ostaviše loop hole, sme da se džogira, vozi bicikla, pentra po brdima. Tako da eto mene sutra na poslu, samo u spandeksu, umesto u odelu sa kravatom. A ako me smotaju panduri, jebi ga, izvadiću se nekako po sistemu da moram da idem da dam tetki lek.


e to je kod nas..
da te uputim pošto evo imam iskustva..
preporuka je da ne idemo nikud osim po namirnice i da vježbamo jednom dnevno..
mi idemo po namirnice dva puta, vodimo djecu da đipaju po parku i idemo da trčimo što djeca prate na bicu..
parkovi su nikad puniji, nevjrovatan broj ljudi trči, od tih nekih hiljadu kuća u okolini trči brat bratu jedno 70%, možda više..
i dosta djece trči, što sa roditeljima, što sami..
pošto nam je najstariji pokrljao stopalo prošle nedelje naši voze bajs..
a vrijeme je super, nedelju dana bez oblačka.. baš rajski..
e šta je sranje jeste što su uveli da po radnjama može samo mali broj ljudi pa to onda stvara redove i čekanja iako jako malo ljudi ide u radnje..
i idalje nemam brašna..
al sam zato ulovila toalet papir

maliperica maliperica 10:29 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

bene_geserit
Oni koji žele da zaštite sebe zakonom više od drugih su sise.

Misliš na Amerikance ?
Ili neke druge ?

Mislim na Jevreje, pedere, nebinarne i koga god ko gura te nazovi "hate crimes" zato što želi da bude zaštićeniji pred zakonom od nas ostalih.
A da ne pominjem ove što za crimes hoće da proglase i ako im neko povredi osećanja.

Koliko je meni poznato van sudske jurisdikcije su jedino Ameri.
I ne odgovaraju za ozbiljne zločine, čak i u slučaju krivičnih dela koja nemaju veze sa politikom, već su lične prirode.
Oni bi trebalo , dakle, da su - najveće sise.
maliperica maliperica 10:33 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

srdjan.pajic
bene_geserit
ja mislim da treba i vas kukuljičare da konsultujemo, pa da onda radimo sve obrnuto od tog, hm, konsultata

Nešto mi tu provejava hm. totalitarizam.
Jebga naviklo to da postoji samo jedna partija i da se za sve oni pitaju.


Ti bre ne bi prepoznao totalitarizam da te zvekne u čelo!

Nego, evo i kod nas zamandališe. Ali ostaviše loop hole, sme da se džogira, vozi bicikla, pentra po brdima. Tako da eto mene sutra na poslu, samo u spandeksu, umesto u odelu sa kravatom. A ako me smotaju panduri, jebi ga, izvadiću se nekako po sistemu da moram da idem da dam tetki lek.



Pazi, sad, ovu razmenu u vezi - totalitarizma.

Reklo bi se - znalci.
A žive ( obojica ) u jednoj od potencijalno najtotalitarnijih zemalja sveta.


srdjan.pajic srdjan.pajic 14:56 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

bene_geserit
Patroning znači da jedeš u restoranu

Na kom to jeziku ? Pošto na engleskom teško da je, možda neki sleng negde ali vidim i sveznajući gugl ne mož to da nađe.


A, jebo vas patak, pazi ovamo:

patron, vidi značenje pod 2.

A šta ste vas dvojica umislili da znači?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:03 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

alselone
Na kom to jeziku ?


Libtardskom.

Meni su tu dve stvari zanimljive:

1. Kongresžena ne zna osnovne reči
2. Libtardi se trude da uvek pričaju u nekim eufemizmima, u novim rečima i terminima da samo ne bi rekli direktno i jasno


Alsika, znaš da te volem, ali pričaš gluposti, što je ok, pošto engleski ne koristiš toliko, ali nemoj se povoditi za beneovim autoritetom, pošto ni on ne zna. Znaš kako se kaže članovi ili korisnici biblioteke? Library patrons, tako ti piše na primer u svakom obraćanju, ono na zidovima, u članskoj karti, itd, evo vidi, sinonimi.

Ali stvarno mi nije jasna ovolika ozlojeđenost u vezi sa AOC, od glupača, konobarica, nepismena, dobra samo za onu stvar (ovo niste rekli, ali se naslućuje) itd. Mislim, koji vam je đoka, stvarno?
rodni rodni 15:07 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

srdjan.pajic
bene_geserit
Patroning znači da jedeš u restoranu

Na kom to jeziku ? Pošto na engleskom teško da je, možda neki sleng negde ali vidim i sveznajući gugl ne mož to da nađe.


A, jebo vas patak, pazi ovamo:

patron, vidi značenje pod 2.

A šta ste vas dvojica umislili da znači?

I tebe patak!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:10 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

maliperica


Pazi, sad, ovu razmenu u vezi - totalitarizma.



U vezi sa totalitarizmom.

Ja ne mislim da bene i ja živimo u totalitarnoj zemlji. Ima ovde puno svakojakih sranja, oko nekih se i nas dvojica večito koljemo, a koja bi možda valjalo ispraviti, samo mi možda ne možemo da se dogovorimo na koju stranu, ali totalitarizma teško da ćeš naći. Ili ja ne znam šta ti smatraš pod totalitarizmom.
zemljanin zemljanin 15:47 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

Ali stvarno mi nije jasna ovolika ozlojeđenost u vezi sa AOC, od glupača, konobarica, nepismena, dobra samo za onu stvar (ovo niste rekli, ali se naslućuje) itd. Mislim, koji vam je đoka, stvarno?

mlada, lepa, uspesna, strasna ... gde ces vise



penzioneri u šoku
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:55 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

zemljanin
Ali stvarno mi nije jasna ovolika ozlojeđenost u vezi sa AOC, od glupača, konobarica, nepismena, dobra samo za onu stvar (ovo niste rekli, ali se naslućuje) itd. Mislim, koji vam je đoka, stvarno?

mlada, lepa, uspesna, strasna ... gde ces vise



penzioneri u šoku


Dok se u potaji oblaporno oblizuju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:46 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

i idalje nemam brašna..
al sam zato ulovila toalet papir


Jel se mnogo otimao?

Kod nas je sad kao pre rata, opskrba radi, nema gužvi, skoro sve ima normalno da se kupi, a ljudi čak uzeli da vraćaju wc papir nazad u Costco, jer ne znaju šta ća njim. Ali ovi baksuzi, sad neće nazad da uzmu, jebi ga, nije higijenski. Modifikovali su nam i whole foods, sad imaš kao na aerodromu one ograde i na podu žute trake na 6 stopa rastajanja. I tu čekaš u redu. A kod kasirke stavili velike panele od pleksiglasa da ne pljuješ na njih (nisu kinezi, naši su, ali da se ne razbole pa da onda rašire na sve druge patrone). Nema više onih bulk proizvoda, mada i dalje ima pipkanja avokada i praziluka po rafovima, za šta bih ja sad sekao prste sa baštenskim makazama.

Moja žena na poslu pronašla stok N95 masaka, ono, par hiljada komada, niko ne zna ni ko ni kad ni zašto je to kupljenjo, a ne treba im ko ni svinji peraja, ja već zacaklio očima da otvorimo crni market, ali ona to spakovala i poslala rođenoj sestri da nosi u onu njenu bolnicu u Sijetlu gde vlada nestašica. Mislim, mogla je i ovde da pošalje, u Denver, ali je trenutno mnogo veća frka gore, plus joj je sestra, ono, u prvim borbenim redovima.

I tako, ja evo čekam kevu da odskajpujemo, pa na bidžu i na posao. Jebi ga, epidemija, ok, ali od nečeg mora da se živi, hrane sitna deca i šalju doznake u Srbiju, mi mali privatnici smo ga sad baš najebali, i ja ne odustajem dok me u lisicama ne odvedu u karantin.





maksa83 maksa83 16:48 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

al sam zato ulovila toalet papir

To catch toilet paper you have to think like toilet paper.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:51 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

maksa83
al sam zato ulovila toalet papir

To catch toilet paper you have to think like toilet paper.


To kao onaj vic, kako ludak vata zeca? Sakrije se iza žbuna i zviždi ko kupus.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:55 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

srdjan.pajic
i idalje nemam brašna..
al sam zato ulovila toalet papir


Jel se mnogo otimao?


realno, bilo je gusto
docsumann docsumann 16:59 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

i idalje nemam brašna..
al sam zato ulovila toalet papir


vrijeme je za podsjetiti se zaboravljenih recepata

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:00 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
i idalje nemam brašna..
al sam zato ulovila toalet papir


Jel se mnogo otimao?


realno, bilo je gusto


Always go for the jugular.
bene_geserit bene_geserit 18:02 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

Koliko je meni poznato van sudske jurisdikcije su jedino Ameri.
I ne odgovaraju za ozbiljne zločine, čak i u slučaju krivičnih dela koja nemaju veze sa politikom, već su lične prirode.
Oni bi trebalo , dakle, da su - najveće sise.

Opet ti meni o tome. Da oni su sise, možda ne najveće ali tu negde.

Ali vidiš kako Pajić hoće da zakon štiti više njegovu braću po libtardosti, a da kažnjava što više ove druge koje ne voli.
Ne znam kako bi to nazvao, anti-čojstvo možda. Džaba je kupovao samostrel.
bene_geserit bene_geserit 18:13 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

srdjan.pajic
bene_geserit
Patroning znači da jedeš u restoranu

Na kom to jeziku ? Pošto na engleskom teško da je, možda neki sleng negde ali vidim i sveznajući gugl ne mož to da nađe.

patron, vidi značenje pod 2.

Dodavanje nastavka ing postoji kod glagola ali ne kod imenica, koliko ja znam (i tim dodavanjem od glagola postane imenica). Al jbga moguće da grešim, englesku gramatiku nisam gledao ko zna od kada.
U svakom slučaju nikad čuo za "patroning", jel možeš da nađeš da je iko igde to koristio ?
maksa83 maksa83 18:17 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

U svakom slučaju nikad čuo za "patroning", jel možeš da nađeš da je iko igde to koristio ?

Patroning, verb.

Inače meni ta reč oduvek žulja uši i kao imenica. Patron, kakav patron, nisi ti gazda ni svetac zaštitnik nego gost, mušterija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:45 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

maksa83
U svakom slučaju nikad čuo za "patroning", jel možeš da nađeš da je iko igde to koristio ?

Patroning, verb.

Inače meni ta reč oduvek žulja uši i kao imenica. Patron, kakav patron, nisi ti gazda ni svetac zaštitnik nego gost, mušterija.


Aman, ljudi, i bene, nemaju reči samo jedno i jedino značenje, zato sam i uputio da se pogleda malo niže u navedenim linkovima. Za ovo da je neko patron u kafani, čitaonici, muzeju, ili gde već, nisam ja izmislio, čuo sam da se koristi regularno, kad hoćeš malo viši nivo obraćanja. I zato mene ovo Aleksandrijino izlaganje nije zbunilo. Naravno da nije mislila da sad uzmemo ovde da mecenišemo i sponzorišemo kafane ko Geca Kon, nego da ne bežimo od njih samo zato što su kineske, ili asian fusion (dobro, od tih treba bežati i u mirnodopsko vreme), jer stvano od njih nikom ne preti opasnost, bar ne veća nego u drugim kafanama belosvetskim (kupujmo američko! :)





bene_geserit bene_geserit 18:52 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

Inače meni ta reč oduvek žulja uši i kao imenica. Patron, kakav patron, nisi ti gazda ni svetac zaštitnik nego gost, mušterija.

Ali zato kad ti dete kaže da mu patronizing ti mu lepo kažeš pa naravno kad sam patron u ovoj kući.
To je bila fora u nekoj epizodi Veronike Mars, al zato idealna ako hoćeš da se dete iznervira a ne ti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:52 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

Dodavanje nastavka ing postoji kod glagola ali ne kod imenica, koliko ja znam (i tim dodavanjem od glagola postane imenica). Al jbga moguće da grešim, englesku gramatiku nisam gledao ko zna od kada.
U svakom slučaju nikad čuo za "patroning", jel možeš da nađeš da je iko igde to koristio ?


Ma nije to zato što si zaboravio, nego zato što nisi ni znao, jer kako si nam se ovde sam izjadao, ne izlaziš nidge, ni u kafane, ni u muzeje, ni u biblioteke, ne putuješ, ne družiš se ni sa kim, nego samo ti, Brainfart i avokado. Opusti se, druže, nije svo uživanje u životu u natačinjanju kultur marksista i libtarda na kolac. Propuštaš tako priliku i nešto da naučiš, a i da uvidiš da ti ceo ovaj drugi deo sveta ne radi nužno o glavi.
bene_geserit bene_geserit 19:39 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

Ma nije to zato što si zaboravio, nego zato što nisi ni znao

Evo gledam sad "urban dictionary", značenje
patroning == "to go hardcore drinking with your best bro and or bros", upišaću se
A ni u jednom normalnom rečniku ne postoji kao reč.
Pajiću ne zajebavaj, sleng.
nije svo uživanje u životu u natačinjanju kultur marksista i libtarda na kolac. Propuštaš tako priliku i nešto da naučiš, a i da uvidiš da ti ceo ovaj drugi deo sveta ne radi nužno o glavi.

Da citiram druga ugroženu manjinu ovde na blogu, ima raznih zadovoljstava u životu.
A kad prestanete da mi radite o glavi sa Diversity sranjima, nejednakosti pred zakonom (hate crimes) i sl. možemo ponovo da budemo drugari.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:35 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

bene_geserit
Ma nije to zato što si zaboravio, nego zato što nisi ni znao

Evo gledam sad "urban dictionary", značenje
patroning == "to go hardcore drinking with your best bro and or bros", upišaću se
A ni u jednom normalnom rečniku ne postoji kao reč.
Pajiću ne zajebavaj, sleng.
nije svo uživanje u životu u natačinjanju kultur marksista i libtarda na kolac. Propuštaš tako priliku i nešto da naučiš, a i da uvidiš da ti ceo ovaj drugi deo sveta ne radi nužno o glavi.

Da citiram druga ugroženu manjinu ovde na blogu, ima raznih zadovoljstava u životu.
A kad prestanete da mi radite o glavi sa Diversity sranjima, nejednakosti pred zakonom (hate crimes) i sl. možemo ponovo da budemo drugari.


Bre, bene, ajde mani se, lupili ste ti i alse, i sad se samo dalje ukopavate, to jes ti se ukopavaš, alse je shvatio, jer ima manji ego od tebe. Lepo priznaj, izvini se Aleksandriji i meni, pa da batalimo, mislim, nije frka, dešava se svakom.

A evo ti još tri linka, i odustajem:
link
link
link



bene_geserit bene_geserit 21:51 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

A evo ti još tri linka, i odustajem:

3 linka na patron, e stvarno se debilišiš
a ni na jednom linku nema patroning
i na svakom linku je patron definisano kao imenica (noun) a nigde glagol (verb), a nastavak -ing se dodaje samo na glagole
šta ti to treba ?
šta si u tvojoj glavi umislio, da neko nije čuo za reč patron ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:16 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

bene_geserit
A evo ti još tri linka, i odustajem:

3 linka na patron, e stvarno se debilišiš
a ni na jednom linku nema patroning
i na svakom linku je patron definisano kao imenica (noun) a nigde glagol (verb), a nastavak -ing se dodaje samo na glagole
šta ti to treba ?
šta si u tvojoj glavi umislio, da neko nije čuo za reč patron ?


Rekoh već, odustajem.
bene_geserit bene_geserit 22:22 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

odustajem

Naravno da odustaješ kad lupetaš gluposti.
Ubio si se od linkovanja imenice patron, kao da neko misli da ona ne postoji, i da nema više značenja od kojih je jedno "regularna mušterija".
Da Pajiću, to ni jednog trenutka nije bilo sporno, osim kod tebe u glavi.

Sporno je kad dodaš -ing na noun, pošto to u engleskom ne možeš da radiš, pa dobiješ nepostojeću reš patroning,
osim u "urbanom rečniku" koji skuplja okolo budalaštine, pazi definiciju "reči" "to go hardcore drinking with your best bro and or bros".

(Edit)
Pošto si davež, pogledao sam u par englesko-engleskih rečnika.
Longman, Merriam-Webster, Cambridge
ni u jednom reč "patroning" ne postoji
Milan Novković Milan Novković 23:17 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

bene_geserit
odustajem

...
Sporno je kad dodaš -ing na noun, pošto to u engleskom ne možeš da radiš...

Ako ste obojica odustali da se mi ostali zezamo?!
Walking, talking, climbing, heading, sexing, fu..ing, fi..ing, drinking, labeling, .... ok, znam ... fooding, skying, lighteninging, computering, poeming, noveling ... itd.

Sve se može kad se hoće (ali samo ako se hoće ono što se može)
bene_geserit bene_geserit 23:48 26.03.2020

Re: neko negde u karantinu

Ako ste obojica odustali da se mi ostali zezamo?!

Ja sam odustao samo ako je i Pajić odustao, neću valjda da ga pustim da njegova bude poslednja.
docsumann docsumann 09:08 27.03.2020

Re: neko negde u karantinu

e šta je sranje jeste što su uveli da po radnjama može samo mali broj ljudi pa to onda stvara redove i čekanja iako jako malo ljudi ide u radnje..
i idalje nemam brašna..
al sam zato ulovila toalet papir


angie01 angie01 10:25 25.03.2020

zasto vise ne vidim

klipove koje sam juce videla, neke i sama zakacila? samo se ocrtava belina na tom mestu.

je l i kod vas tako?
ecce-florian ecce-florian 10:28 25.03.2020

Re: zasto vise ne vidim

zasto vise ne vidim
klipove


zbog beline
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:31 25.03.2020

sam da priopćim domaćinu

ja sam pomalo optimista..
sad kad je doprlo većini do mozga šta to znači da se svi zatvorimo u kuće..
a djeluje trivijalno al eto opet većini kanda uopšte nije palo na pamet..
e elem..
sad kad je to jasno cjenim da će se stvar rješavati brže i efikasnije..
objavljeni podaci o novim slučajevima i umrlima su očigledno fabrikovane..
s jedne strane broj testiranja je tako mali da ti podaci o novozaraženima bukvalno nikakvog smisla nemaju..
s druge strane prijavljene smrtnosti u susdjenim zemljama su toliko različite da se tu potpuno očigledno radi o lažnom prijavljivanju (vjerovatno na obe strane)...
ne mislim da je ičija zla primisao, prosto javašluk, medicinska struka i inače nije bog zna kako dobro organizovana a sad kad su se našli u prilici da u kratkom roku prikupe tako veliki set podataka naravno da su sve zajebali..
i to je sad lud zbunjenog..
dal je umrlo 4 ili 40000 bukvalno se ne zna..
a kad se ne zna..
e pa onda će da dođe novi pravilnik o popunjavanju sertifikata o smrti ili tako već nešto i broj će magično najednom da se smanji..
pa ćemo nazad na radna mjesta..
tako se meni sad čini a mislim da bi bilo i pametno da se tako i desi.
u dugom roku bi valjalo staviti u taj who i nekog ko zna da broji..
rodni rodni 10:38 25.03.2020

Re: sam da priopćim domaćinu

newimprovedtadejus
ja sam pomalo optimista..
sad kad je doprlo većini do mozga šta to znači da se svi zatvorimo u kuće..
a djeluje trivijalno al eto opet većini kanda uopšte nije palo na pamet..
e elem..
sad kad je to jasno cjenim da će se stvar rješavati brže i efikasnije..
objavljeni podaci o novim slučajevima i umrlima su očigledno fabrikovane..
s jedne strane broj testiranja je tako mali da ti podaci o novozaraženima bukvalno nikakvog smisla nemaju..
s druge strane prijavljene smrtnosti u susdjenim zemljama su toliko različite da se tu potpuno očigledno radi o lažnom prijavljivanju (vjerovatno na obe strane)...
ne mislim da je ičija zla primisao, prosto javašluk, medicinska struka i inače nije bog zna kako dobro organizovana a sad kad su se našli u prilici da u kratkom roku prikupe tako veliki set podataka naravno da su sve zajebali..
i to je sad lud zbunjenog..
dal je umrlo 4 ili 40000 bukvalno se ne zna..
a kad se ne zna..
e pa onda će da dođe novi pravilnik o popunjavanju sertifikata o smrti ili tako već nešto i broj će magično najednom da se smanji..
pa ćemo nazad na radna mjesta..
tako se meni sad čini a mislim da bi bilo i pametno da se tako i desi.
u dugom roku bi valjalo staviti u taj who i nekog ko zna da broji..

Solidno razmišljanje!

U principu, mnogo stvari ukazuje na to da bi struka trebalo da zauzme najznačajnija mesta.
Postavlja se pitanje, da li je struka za tako nešto sposobna?!
Dok god raznorazni šarlatani budu zauzimali najznačajnija upravljačka mesta, sistemi će, na ekstremne ulazne podražaje, reagovati slično sadašnjem trenutku.
U prevodu - ne možeš da dostigneš vrh u nekoj hijerarhiji ako se nisi bavio konkretnim stvarima u životu.
Tek takvi ljudi su u stanju da poopštavaju stvari na kvalifikovan način - i upravljaju sistemima bilo kog nivoa složenosti na kvalitetan način.
nask nask 12:06 25.03.2020

Re: sam da priopćim domaćinu

da se tu potpuno očigledno radi o lažnom prijavljivanju

Jedno od objašnjenja bi mogla da bude činjenica da je broj testiranih vrlo nejednak kada se gleda po pojedinačnim zemljama. Nemci testiraju oko 160 000 ljudi nedeljno, bolesne, one za koje se sumnja da su bolesni i njihove neposredne socijalne kontakte. U NL testiraju samo one sa simptomima, a koliko mi je pozanato u Španiji uglavnom one sa očiglednim simptomima. Na taj način se dođe do statistike da je u D 156 osoba umrlo na 33 000 zaraženih (testiranih) što daje smrtnost od 0,047%, u NL 276 na 5560 tj. 0,49%, znači da ispadne da je korona u NL deset puta smrtonosnija nego u D.
antioksidant antioksidant 14:05 25.03.2020

Re: sam da priopćim domaćinu

ja sam pomalo optimista..

ti nisi u srbiji?

problem u nekim zemljama može biti da li žele da vode računa o svom stanovništvu i održavanju minimuma privrednih aktivnosti, neophodnih da društvo preživi, dok u drugim sem te želje može biti i sposobnost :)

većina mojih strahova se trenutno vrte upravo oko te sposobnosti (na tv-u sve to lepo izgleda ali ja ne živim u tv-u (htedoh da napišem "u kutiji" ali sad baš i živim u kutiji :))
što se tiče razlike u brojevima zaraženih i smrtnosti, to je definitivno posledica kombinacije laganja i različitih metodologija. nema podatka kom se mođe verovati
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:34 25.03.2020

Re: sam da priopćim domaćinu

nask
da se tu potpuno očigledno radi o lažnom prijavljivanju

Jedno od objašnjenja bi mogla da bude činjenica da je broj testiranih vrlo nejednak kada se gleda po pojedinačnim zemljama. Nemci testiraju oko 160 000 ljudi nedeljno, bolesne, one za koje se sumnja da su bolesni i njihove neposredne socijalne kontakte. U NL testiraju samo one sa simptomima, a koliko mi je pozanato u Španiji uglavnom one sa očiglednim simptomima. Na taj način se dođe do statistike da je u D 156 osoba umrlo na 33 000 zaraženih (testiranih) što daje smrtnost od 0,047%, u NL 276 na 5560 tj. 0,49%, znači da ispadne da je korona u NL deset puta smrtonosnija nego u D.

ma broj testiranih/zaraženih nema smisla ni gledati..
ali ni broj mrtvih ne izgleda pouzdano..
a to je onda bezumlje..
ti kao donosiš krupne strategije i povlačiš zaista monstruozno krupne poteze a sve na osnovu podataka koji su maltene u ravni nagađanja..
prosto ti podaci o broju umrlih djeluju potpuno naučnofantastično..
zasad se to kao pravda pa eto kao oni su 2 nedelje iza nas..
al šta ćemo za dve nedelje da pričamo bog zna..
tj. znam šta ćemo, biće kao, eto kod nas baš disciplinovani a kod njih nisu..
ali meni djeluje mnogo izglednije da su ti podaci zapravo sasvim arbitrarni i pokazatelj ničega..
jedan od sumnjivih moemnata mi je i taj što je kao Bergamo ispao globalni hub..
kao jebeš koliko se putuje u Londonu, Njujorku, Parizu, Frankfurtu.. to je sve luk i voda.. nego je Bergamo čvorište..
meni to prosto djeluje da je to žešća zajebancija sa podacima u koje sad cijeli svijet gleda kao u sveto slovo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:37 25.03.2020

Re: sam da priopćim domaćinu

antioksidant
ja sam pomalo optimista..

ti nisi u srbiji?

problem u nekim zemljama može biti da li žele da vode računa o svom stanovništvu i održavanju minimuma privrednih aktivnosti, neophodnih da društvo preživi, dok u drugim sem te želje može biti i sposobnost :)

većina mojih strahova se trenutno vrte upravo oko te sposobnosti (na tv-u sve to lepo izgleda ali ja ne živim u tv-u (htedoh da napišem "u kutiji" ali sad baš i živim u kutiji :))
što se tiče razlike u brojevima zaraženih i smrtnosti, to je definitivno posledica kombinacije laganja i različitih metodologija. nema podatka kom se mođe verovati


dobro i tu sam optimista..
meni ta postava na vlasti do te mjere nije draga da smo bukvalno i bez zezanja porodično odlučili da spakujemo kofere zbog njih..
i vjerujem da smo ostali da bi i ja sad sve u 16 frasove dobijala od svakog njihovog poteza i izjave..
te hvala alahu što nismo..
ali, all that said, i da sad ne ulazim u to kako je to moguće, ta ekipa jeste Srbiju dovela u situaciju da ovu sada krizu dočekuje u daleko daleko boljoj ekonomskoj poziciji od one u kojoj je dočekala SEKU..
te u tom smislu mislim da će daleko daleko bolje i da prebrodi
antioksidant antioksidant 18:42 25.03.2020

Re: sam da priopćim domaćinu

ta ekipa jeste Srbiju dovela u situaciju da ovu sada krizu dočekuje u daleko daleko boljoj ekonomskoj poziciji od one u kojoj je dočekala SEKU..

upravo treba ući u to kako je to moguće
i da sad ne ulazim u to kako je to moguć

bili su navođeni, pratili su talas. sad su manje više sami počeli da razmišljaju ili da biraju koga će da slušaju (iz raznih razloga)

te u tom smislu mislim da će daleko daleko bolje i da prebrodi

tako da ne delim optimizam****, ali bih užasno voleo da grešim

**** u stvari da pojasnim - postoji šansa da prođemo kvalitetnije u kontekstu ove zaraze (lakše će sprovesti čvršće mere sad kad su počeli da slušaju da treba provoditi čvrste mere, ali su sad počeli da slušaju kineze koji 1) nemaju baš svetlu prošlost s aspekta ljudskih prava (brojevi ni nemaju prava) i 2) provode mere koje ne uključuju građane (osim kao poslušne ovce)
ja kapiram mere izolacija i higijene i odstojanja od ljudi ali ja sam takav decenijama, većina ljudi verovatno ni ne kapira razliku između policijskog časa (zabrane kretanja ) i zabrane okupljanja (kako je to nemačka uradila)

čudna kombinacija populizma i neorganizacije mi ipak ne uliva previše lagodnosti
jinks jinks 11:02 25.03.2020

...

nekima je nemoguće organizovati proizvodnju u uslovima smanjene mobilnosti ljudi i zahteva za održavanje striktnih sanitarnih mera "socijalnog distanciranja"

Sve veoma teško organizovati u uslovima "socijalnog distanciranja" sem nekih specifičnijih vidova struka.
aureus aureus 11:08 25.03.2020

Odlučili su

TANJUG:

Vašington -- Predstavnici Bele kuće i Senata jutros su postigli sporazum kojim se predviđa ogromna pomoć preduzećima, radnicima i zdravstvenom sistemu zbog koronavirusa.
mentol mentol 14:22 25.03.2020

Re: Odlučili su

aureus
TANJUG:

Vašington -- Predstavnici Bele kuće i Senata jutros su postigli sporazum kojim se predviđa ogromna pomoć preduzećima, radnicima i zdravstvenom sistemu zbog koronavirusa.


Štamparija ponovo radi punom parom
Dok je vere da ti papiri još uvek imaju neku vrednost ići će to. A kad nestane vere, pošto je današnja ekonomija religija a ekonomska nauka u rangu teologije, crno im se piše...


rodni rodni 17:14 25.03.2020

Re: Odlučili su

mentol
aureus
TANJUG:

Vašington -- Predstavnici Bele kuće i Senata jutros su postigli sporazum kojim se predviđa ogromna pomoć preduzećima, radnicima i zdravstvenom sistemu zbog koronavirusa.


Štamparija ponovo radi punom parom
Dok je vere da ti papiri još uvek imaju neku vrednost ići će to. A kad nestane vere, pošto je današnja ekonomija religija a ekonomska nauka u rangu teologije, crno im se piše...



Ta vera je znatno podržana najmoćnijom vojnom silom od kada je sveta i veka.
I to je ono što će održavati tu veru - još dugo, dugo, ...
Svi ostali parametri su pičkin dim - jedino je to bitno.
Kome to ne bude jasno, iskusiće kao i oni kojima to nije bilo jasno do sada.
Doduše - i Holivud je tu da pomogne.
Ostalo je, kao što rekoh, gotovo nebitno.
mentol mentol 18:59 25.03.2020

Re: Odlučili su

rodni

Ta vera je znatno podržana najmoćnijom vojnom silom od kada je sveta i veka.

Protiv ovog neprijatelja beskorisnom...


I to je ono što će održavati tu veru - još dugo, dugo

Mogu da se kladim se u džak brašna da neće


We don't give a fuck about your world,
With all your global profits, and all your jeweled pearls...

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:25 26.03.2020

Re: Odlučili su

mentol

Mogu da se kladim se u džak brašna da neće

prihvatam!
floki floki 14:33 25.03.2020

ево

antioksidant antioksidant 14:43 25.03.2020

Re: ево

sloshin sloshin 15:48 25.03.2020

Kovidoekonomika

Na temu Kovidoekonomike imam iduće zapažanje:

- Iz perspektive idealista, narod (u daljem tekstu Petar Petrović) kao (su)vlasnik države uplaćuje pare u budžet kroz poreska i ostala davanja i to isto radi zajedno sa ostalim fizičkim i pravnim licima, dok država kao element regulative kontroliše preraspodelu sredstava zakonom o budžetu

- onda ista država od novca poreskih obveznika i Petra Petrovića kupi maske iz Kine po određenim tržišnim cenama, bez detalja o tome koliko je novca potrošeno. Pojedinačne cene maski u Kini koštaju oko $0.4, dok maske na veliko (u milionima komada) koštaju kudikamo manje. Ali da uzmemo za primer da koštaju $0.25

- onda ista država preproda maske Petru Petroviću za $1.1 po komadu, dakle Petar Petrović sam sebi preprodaje nešto što je već njegovo po 4x većoj ceni

- onda ista država najavi nekoliko kontigenata od po 2.5 miliona maski i hitne ekonomske mere u vidu ubacivanja dve milijarde dinara u zdravstvo (oko $18,4 miliona dolara) dok će samo kroz prodaju 10 miliona maski zaraditi $11,1 miliona dolara.

Kakav izuzetan ekonomski model r/woosh
angie01 angie01 16:53 25.03.2020

Re: Kovidoekonomika

onda ista država od novca poreskih obveznika i Petra Petrovića kupi maske iz Kine


s tim, stoj e Pera izjavio, da je Kina maske donirala.
sloshin sloshin 17:27 25.03.2020

Re: Kovidoekonomika

Prvi kontingent je bio donacija, sve kasnije je kupovina. Nisu jasne brojke niti je precizno navedeno šta je i koliko stvari bilo predmet donacije a šta smo i koliko platili.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:14 25.03.2020

Opet grabulja

docsumann docsumann 19:46 25.03.2020

Re: Harari

maksa83

Yuval Noah Harari: the world after coronavirus


taman se spremam da otpočnem sa čitanjem '21. problema za 21. vijek' za vrijeme ove poluizolacije (jedan dan na poslu jedan kod kuće)

inače za Harija ima jedna simpatična anegdota zabilježena na nekon od intevjua sa tjubeta, kad ga je novionar pitao je l' imao frku da iznese toliko novih ideja i gledišta u svojoj prvoj knjizi.
kaže Harari (parafraziram), bio sam potpuno slobodan da pišem što hoću, jer sam mislio da to i neće imati mnogo odjeka. kod druge knjige već sam bio toiko poznat da sam mogao da pišem što me volja.


ecce-florian ecce-florian 19:49 25.03.2020

Re: Harari

maksa83

Yuval Noah Harari: the world after coronavirus


sečaš li se rasprave o panopticonu na ovom blugu pre par godina?

hbg
maksa83 maksa83 20:02 25.03.2020

Re: Harari

sečaš li se rasprave o panopticonu na ovom blugu pre par godina?

Mislim da Panopticon pomenemo ovde bar jednom godišnje. Tamo negde letos sam na nekom dečijem rođendanu pričao sa roditeljima klinca, oboje arhitekte i na moje iznenađenje kaže čovek da su oni o Panopticonu učili i na faksu kao formi primenjene arhitekture.

Inače, na tu temu, setio sam se poučne istinite priče iz Venecije, ovako nekako - tamo negde u recimo XIV veku bila neka zavera da ubiju tadašnjeg Dužda, pokušaj presečen ali je - da bi se došlo do svih u zaveri i razotkrilo ko je tu sve šta kako bio antidržavni element osnuje se Consiglio dei Dieci, Savet Desetorice, sa neograničenim ovlašćenjima - da privedu, zatvore i isleđuju, proteraju ili pogube koga hoće kad hoće kako hoće, bez da ikog išta pitaju, dakle kako se dogovore, dobili su i svoje "specijalce" i neograničene resurse, dakle sve to sa ciljem da se taj konkretan slučaj reši u celini i celosti.

Nisu uspeli da ih rasformiraju sledećih 500 godina, do XVIII veka.
rodni rodni 20:18 25.03.2020

Re: Harari

maksa83
sečaš li se rasprave o panopticonu na ovom blugu pre par godina?

Mislim da Panopticon pomenemo ovde bar jednom godišnje. Tamo negde letos sam na nekom dečijem rođendanu pričao sa roditeljima klinca, oboje arhitekte i na moje iznenađenje kaže čovek da su oni o Panopticonu učili i na faksu kao formi primenjene arhitekture.

Inače, na tu temu, setio sam se poučne istinite priče iz Venecije, ovako nekako - tamo negde u recimo XIV veku bila neka zavera da ubiju tadašnjeg Dužda, pokušaj presečen ali je - da bi se došlo do svih u zaveri i razotkrilo ko je tu sve šta kako bio antidržavni element osnuje se Consiglio dei Dieci, Savet Desetorice, sa neograničenim ovlašćenjima - da privedu, zatvore i isleđuju, proteraju ili pogube koga hoće kad hoće kako hoće, bez da ikog išta pitaju, dakle kako se dogovore, dobili su i svoje "specijalce" i neograničene resurse, dakle sve to sa ciljem da se taj konkretan slučaj reši u celini i celosti.

Nisu uspeli da ih rasformiraju sledećih 500 godina, do XVIII veka.

Ne pominji da neko ne dobije ideju.
ecce-florian ecce-florian 20:44 25.03.2020

Re: Harari

Mislim da Panopticon pomenemo ovde bar jednom godišnje.

izvinjavam se, nisam redovno pratiJo

ne mogu sad baš da opredelim godinu , a nije ni važno
maksa83 maksa83 20:58 25.03.2020

Re: Harari

izvinjavam se, nisam redovno pratiJo

Ma nije poenta da ti nisi pratio, nego da kako vreme ide ta stvar postaje sve izglednija. Što kaže Harari tamo pre des' godina su sadašnji surveilance potencijali izgledali kao SF, recimo znam da je još pre 15+ godina bilo moguće da ako uđeš kolima u London onom njihovom sistemu treba neko vrlo kratko vreme da te nađu po registraciji, sada Kinezi (i verovatno još poneko mada samo oni imaju toliko submisivno stanovništvo koje je to zgutalo bez problema) to isto rade sa ljudskom facom.

Mene sve to podseća na razne SF-ove koje sam čitao, počevši od sajberpanka i Gibsona preko ne znam čega pa do Džona 12 Jastrebova...
rodni rodni 21:04 25.03.2020

Re: Harari

maksa83
izvinjavam se, nisam redovno pratiJo

Ma nije poenta da ti nisi pratio, nego da kako vreme ide ta stvar postaje sve izglednija. Što kaže Harari tamo pre des' godina su sadašnji surveilance potencijali izgledali kao SF, recimo znam da je još pre 15+ godina bilo moguće da ako uđeš kolima u London onom njihovom sistemu treba neko vrlo kratko vreme da te nađu po registraciji, sada to Kinezi (i verovatno još poneko mada samo oni imaju toliko submisivno stanovništvo koje je to zgutalo bez problema) to isto rade sa ljudskom facom.

Mene sve to podseća na razne SF-ove koje sam čitao, počevši od sajberpanka i Gibsona preko ne znam čega pa do Džona 12 Jastrebova...

Barem nećeš moći da se zagubiš!
alselone alselone 21:25 25.03.2020

Re: Harari

maksa83

Yuval Noah Harari: the world after coronavirus


O ovome sam hteo da pričamo tamo kod Brajovića. Pretnja više nije samo za Azijske zemlje i treći svet kao mi, nego globalna, zapad included.

Kako mi je zloslutna ona rečenica koju je on tako nehajno prostreo tamo na AMA.
Milan Novković Milan Novković 22:01 25.03.2020

Re: Harari

alselone
maksa83

Yuval Noah Harari: the world after coronavirus


O ovome sam hteo da pričamo tamo kod Brajovića. Pretnja više nije samo za Azijske zemlje i treći svet kao mi, nego globalna, zapad included.

Kako mi je zloslutna ona rečenica koju je on tako nehajno prostreo tamo na AMA.

Civilizacija, u proseku, ide napred, u bolji život.

Nažalost, ajd što mi kratko živimo da bi neke delove progresa primetili (mi čak imamo veliku sreću), nego i zlikovci oko nas žive bar koliko i mi, pa od nas pomalo čine i čestice uronjene u šum povrh krive civilizacijskog razvoja.

Ova kriza - ok je sve što piše u članku, i pošto me zamara da se dotičem gramzivih i destruktivnih ja potežem za onim što se tiče većine nas - malo smo se spustili na zemlju i primećujemo druge obične ljude, diže nam moral kolaboracija.

I sve je to, u stvari, deo naše prirode, ali u cikličnostima i talasanjima i mi, individualci i male grupe, zastranimo, naduvavaju nam se razni baloni, pa buše.

Vreme, ipak, radi protiv zlikovaca, na iole duže rokove, i nekad je tom vremenu potrebno dosta vremena.

Vidi i Amere, npr, sve sa naglašenom svešću o značaju Amerike i dalje ih, koliko, dal 50% ili 60% sanja da se njihova država odvoji, da se US rastoči na države - što je indikacija nekog tihog prezira prema političko-ekonomskoj vrhuški koja ih čini sve siromašnijima, materijalno i moralno.

Ali ovo što se dešava u Aziji oko novog puta svile i strategijskih udruživanja, pa promovisanje win-win obrazaca (da, ok, ima i dosta izuzetaka) - stvarno obećava.

Još samo da spasu Evropu integracijom - neće biti lako sa NATOom na "bedemu", ali se mrda i to - neocons su ovom krizom i epidemijom izgubili ogromnu bitku, i neće im sad pljačkanje štampanjem silnog novca toliko pokriti gubitke.

Stvarno zalazi u domen neopravdanih konspiracionih teorija, nagađanja, ali je nexus (kao takav) raznih zbivanja u poslednjih godinu, dve ili tri neverovatan - ako je slučajnost, onda je ona neverovatna.

A ako nije retko je to manipulisanje i toliko divlje kao u mašti nas što previše maštamo - ide se, uvek donekle slepo, za pljačkanjem i vlašću.

Dok opet, bolesnih budala sa crvenim dugmićima nikad više - samo umiru i oni, daće Bog, previše ih je u poznim godinama.
alselone alselone 22:05 25.03.2020

Re: Harari

I dalje imaš više optimizma od mene.

Da, svet ide na bolje generalno, ali ta kriva ima i svoje lokalne "rupe". Plašim se da možemo upasti u jednu, pogotovo ako uzmemo mogučnosti današnje tehnologije. One su proporcionalno neuporedive sa bilo čim u istoriji. Kao kada bi patriciji u rimu imali kalašnjikove.
maksa83 maksa83 22:24 25.03.2020

Re: Harari

lašim se da možemo upasti u jednu, pogotovo ako uzmemo mogučnosti današnje tehnologije.


maliperica maliperica 23:15 25.03.2020

Re: Harari

Civilizacija, u proseku, ide napred, u bolji život.
Ili generalno.

Isto bi moglo i da se kaže da se stanje pogoršava, generalno.
I da obe tvrdnje budu ispravne.

Stvar perspektive.
Milan Novković Milan Novković 23:44 25.03.2020

Re: Harari

maliperica
Civilizacija, u proseku, ide napred, u bolji život.
Ili generalno.

Isto bi moglo i da se kaže da se stanje pogoršava, generalno.
I da obe tvrdnje budu ispravne.

Stvar perspektive.

Generalno, ako ga ipak malo "mekše" definišemo, tj nismo previše rigorozni.

Pa na malo duži rok, recimo uzmemo korak od 100 godina, može i 50 iako smo tu već u opasnosti da nam "ljudska jednačina" počne pomalo i podrivati krivu monotonog napredovanja.
maksa83 maksa83 23:55 25.03.2020

Re: Harari

Da, svet ide na bolje generalno, ali ta kriva ima i svoje lokalne "rupe".

Ima rupe, ima i oscilacije. Imao si prvo Grke i demokratiju (istina u toj demokratiji 20% je imalo pravo glasa) pa Rim i Republiku sa kakvim takvim Senatom, pa onda Mračni Srednji Vek (potpuno jezivo vreme) pa onda liberalne revolucije, prosvetiteljstvo, nestanak robovlasništva, liberalizam 20. veka (sa dva jeziva rata doduše), ali generalno se guralo u jednom smeru, da bi sada došli do proliferacije Trunpoa, Putinoa, Orbana i ostalih Vučića, dakle razgradnja institucija, apsolutizam, doživotna predsednikovanja, kineski surveillance state, itd.
bene_geserit bene_geserit 02:09 26.03.2020

Re: Harari

da bi sada došli do proliferacije Trunpoa, Putinoa, Orbana i ostalih Vučića, dakle razgradnja institucija, apsolutizam, doživotna predsednikovanja, kineski surveillance state

A u čemu se ogleda ta "razgradnja institucija, apsolutizam" kad je "Trunpo" u pitanju ?
Osim što su ti tako rekli na kojim god libtardskim medijima koje pratiš.
Osim ako ne misliš na neke nadnacionalne institucije, ne interno ameirčke.
bene_geserit bene_geserit 06:09 26.03.2020

Re: Harari

Milan Novković
maliperica
Isto bi moglo i da se kaže da se stanje pogoršava, generalno.
I da obe tvrdnje budu ispravne.Stvar perspektive.

Pa na malo duži rok, recimo uzmemo korak od 100 godina, može i 50 iako smo tu već u opasnosti da nam "ljudska jednačina" počne pomalo i podrivati krivu monotonog napredovanja.

Pa moraš da primeniš odgovarajuće low-pass filtere i da paziš da ne zaglaviš u nekom lokalnom minimumu.
Jedino ne valja ako kao individua zaglaviš u tom lokalnom minimumu npr. kao Kinezi u vreme Kulturne revolucije, onda si samo u maleru, a što se civilizacije tiče na nju to mnogo ne utiče.
bene_geserit bene_geserit 06:29 26.03.2020

Re: Harari

alselone
maksa83

Yuval Noah Harari: the world after coronavirus


O ovome sam hteo da pričamo tamo kod Brajovića. Pretnja više nije samo za Azijske zemlje i treći svet kao mi, nego globalna, zapad included.

Kako mi je zloslutna ona rečenica koju je on tako nehajno prostreo tamo na AMA.

Pa ovaj Hararijev tekst,
prvi deo koji se bavi ljudskim slobodama vs. surveillance je nesporan
što se tiče drugog dela, ima spornih delova
globalna saradnja, delenje informacija, dogovor o putovanjima - naravno

ovaj deo je potpuno sporan iz više razloga
"co-ordinated global effort could greatly accelerate production and make sure life-saving equipment is distributed more fairly. Just as countries nationalise key industries during a war, the human war against coronavirus may require us to “humanise” the crucial production lines."

1. neostavriv je bez nekakve Svetske Vlade ili nadnacionalne institucije koja ima moć iznad nacionalnih država
2. ne stimuliše nikoga da se bavi razvojem medicinskog sistema u svojoj zemlji tj. nema tržišne utakmice, jbga komunizam
bene_geserit bene_geserit 07:37 26.03.2020

Re: Harari

Recimo, imaš Italiju i Nemačku.
Bio je negde podatak, recimo za potrebe diskusije tačan, Nemci 25000 veštačkih pluća, Italijani 3000.
Nemci disciplinovani i odgovorni u izolaciji, Italijani se zajebavaju.

I onda dođe neki član medicinskog UNa (sa platom od zilion hiljada za koju je Hans isto odvajao pare, kad je bogat) i kaže "Hans, ti jesi bio disciplinovan i odgovoran, i štedljiv i izgradio si medicinski sistem u tvojoj zemlji, ali Italijanima trenutno više treba, jeste da je Nemačka na granici kapaciteta ali ako prebacimo 10000 veštačkih pluća, 200 lekara i 1000 medicinskih sestara Italijanima umreće 3000 Nemaca ali spasićemo 6000 Italijana, dakle sa aspekta ljudskih resursa bolje, pa nema pluća za tvoje mamu i tatu koji su isto kao i ti bili disciplinovani i štedljivi dok su se Italijani zajebavali i sve trošili na piće i ženske".
I Hans sav ponosan kao Zemljanin a disciplinovan kao Nemac, kaže nema problema, ljudski resursi su ljudski resursi, šta tu ima da se diskutuje.

Mislim nemam ja ništa protiv da oni formiraju nekave medicinske UN službe
ali molim referendum ovde kod mene, pa ako se većina Amerikanaca složi da to finansiramo nema problema.
Ako mene pitaš ukinuti bilo kakva davanja za UN, pomoć među državama na dobrovoljnoj bazi, a te birokrate što ih niko nije biro puškom terati odavle.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:30 26.03.2020

Re: Harari

bene_geserit
da bi sada došli do proliferacije Trunpoa, Putinoa, Orbana i ostalih Vučića, dakle razgradnja institucija, apsolutizam, doživotna predsednikovanja, kineski surveillance state

A u čemu se ogleda ta "razgradnja institucija, apsolutizam" kad je "Trunpo" u pitanju ?
Osim što su ti tako rekli na kojim god libtardskim medijima koje pratiš.
Osim ako ne misliš na neke nadnacionalne institucije, ne interno ameirčke.


po meni u tome da rastjera ljude koji su decenijama radili i dokazivali da znaju šta rade i kaže evo ćero ti'š to bolje
a meni ta ćera djeluje glupa ko lopata..
to je onako baš slikovit primjer pošto on čovjek ne zavlači puno nego roka direkt u glavu

u Srabaji je malo to zamućenije..
pošto ovi dovedu te gospoje frizure i keramičare al se oni svi pretvaraju da su nekakvi doktori i kao nekakvi stručnjaci..
pa se izgubi jel stvarno jesu il nisu..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:35 26.03.2020

Re: Harari

bene_geserit
Milan Novković
maliperica
Isto bi moglo i da se kaže da se stanje pogoršava, generalno.
I da obe tvrdnje budu ispravne.Stvar perspektive.

Pa na malo duži rok, recimo uzmemo korak od 100 godina, može i 50 iako smo tu već u opasnosti da nam "ljudska jednačina" počne pomalo i podrivati krivu monotonog napredovanja.

Pa moraš da primeniš odgovarajuće low-pass filtere i da paziš da ne zaglaviš u nekom lokalnom minimumu.
Jedino ne valja ako kao individua zaglaviš u tom lokalnom minimumu npr. kao Kinezi u vreme Kulturne revolucije, onda si samo u maleru, a što se civilizacije tiče na nju to mnogo ne utiče.


ali kod izbjegavanja lokalnog minimuma jedina stvar koja pomaže je upravo mnogo malih random početnih uslova..
e da bi isprobao mnoge lokalne minimume..
pa nabasao i na opšti..
a u to se ne uklapa tvoja ja znam rješenje, što manja država, formula i tjeraj do toplotne smrti univerzuma..
nego se upravo uklapa ajd sad malo Tramp, ajd sad malo AOC pa ćemo da mijenjamo..
ako hoćeš matematički to je optimalno rješenje..
jest fakat da realnost baš ne odgovara matematici u tom smislu da nema end point.. nema tog opšteg mnimuma.. nego moraš da tjeraš dalje..
a jes nezgodno i to što je taj životni vijek kratak pa zapadneš li u neko zajebano lokalno minimumče može biti nezgodno..
te shvatam težnju da se kaže ej, dobro je u ovoj rupi, daj da nikud ne idemo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:36 26.03.2020

Re: Harari

bene_geserit
alselone
maksa83

Yuval Noah Harari: the world after coronavirus


O ovome sam hteo da pričamo tamo kod Brajovića. Pretnja više nije samo za Azijske zemlje i treći svet kao mi, nego globalna, zapad included.

Kako mi je zloslutna ona rečenica koju je on tako nehajno prostreo tamo na AMA.

Pa ovaj Hararijev tekst,
prvi deo koji se bavi ljudskim slobodama vs. surveillance je nesporan
što se tiče drugog dela, ima spornih delova
globalna saradnja, delenje informacija, dogovor o putovanjima - naravno

ovaj deo je potpuno sporan iz više razloga
"co-ordinated global effort could greatly accelerate production and make sure life-saving equipment is distributed more fairly. Just as countries nationalise key industries during a war, the human war against coronavirus may require us to “humanise” the crucial production lines."

1. neostavriv je bez nekakve Svetske Vlade ili nadnacionalne institucije koja ima moć iznad nacionalnih država
2. ne stimuliše nikoga da se bavi razvojem medicinskog sistema u svojoj zemlji tj. nema tržišne utakmice, jbga komunizam


ma on je težak utopista to je jasno ko dan..
al fakat je vrlo orginalan i zanimljiv i svakako ag treba čuti..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:39 26.03.2020

Re: Harari

bene_geserit

Ako mene pitaš ukinuti bilo kakva davanja za UN, pomoć među državama na dobrovoljnoj bazi, a te birokrate što ih niko nije biro puškom terati odavle.


bez da podržavam jalovu birokratiju, ovde si opet uzeo da se ukošavaš u svoj lokalni minimum..
a za napredak je potrebno da gibaš
bene_geserit bene_geserit 08:54 26.03.2020

Re: Harari

e da bi isprobao mnoge lokalne minimume..
pa nabasao i na opšti..
a u to se ne uklapa tvoja ja znam rješenje, što manja država, formula i tjeraj do toplotne smrti univerzuma.

Pa nije moje baš što manja država, nego da se za što manje stvari pita (tj. što više što direktnije demokratije), i da ne može da raste birokratija.
Onako ko Švajcarci, za sve živo referendum, a ograničiš broj birokrata po stanovniku zakonom. Nije idealno ali dobar početak.
Pametan narod ti Švajcarci.
A nemam ništa protiv da razne stvari budu državne, uključujući infrastrukturu tipa putevi, optika, proizvodnja energije, kao i zdravstvo dobrim delom i školstvo dobrim delom opet.
Od toga bi ja krenuo da tražim globalni maximum pa dokle stignemo.
ajd sad malo Tramp, ajd sad malo AOC pa ćemo da mijenjamo.

Pu, pu, kakva bre AOC, nemoj da nas kuneš.
Te varijante bi ostavio drugima da probaju.
Što moramo mi da toliko kretenske random početne uslove da probamo, probajte evo vi u UK nešto tog tipa, pa nam javite kako je prošlo, kad budemo globalnim naporom tražili globalni maximum.
docsumann docsumann 08:58 26.03.2020

Re: Harari

alselone
I dalje imaš više optimizma od mene.

Da, svet ide na bolje generalno, ali ta kriva ima i svoje lokalne "rupe". Plašim se da možemo upasti u jednu, pogotovo ako uzmemo mogučnosti današnje tehnologije. One su proporcionalno neuporedive sa bilo čim u istoriji. Kao kada bi patriciji u rimu imali kalašnjikove.


treba i imati na umu činjenicu da prosječan pojedinac-potrošač rado pristaje na dodatni komfor i socijalne pogodnosti u zamjenu za malo više sveopće kontrole i parče žrtvovane privatnosti.

individualna prava i slobode su svojih 5 minuta slave doživjela zadnjih 50-70 godina. i zato ih mi danas intimno percipiramo tako vrijednim i značajnim, ali ništa ne garantuje da je očuvanje i jačanje njihovog statusa u modernom društvu inherentno evolucionom kursu na kojem se trenutno nalazimo.

svi scenariji su i dalje u igri, raspoređeni po čitavom utopijsko-distopijskom spektru mogućih budućnosti.

frustrirajuće je što se mi o tome sve manje pitamo. kinezi pogotovo

rodni rodni 09:17 26.03.2020

Re: Harari

maksa83
Da, svet ide na bolje generalno, ali ta kriva ima i svoje lokalne "rupe".

Ima rupe, ima i oscilacije. Imao si prvo Grke i demokratiju (istina u toj demokratiji 20% je imalo pravo glasa) pa Rim i Republiku sa kakvim takvim Senatom, pa onda Mračni Srednji Vek (potpuno jezivo vreme) pa onda liberalne revolucije, prosvetiteljstvo, nestanak robovlasništva, liberalizam 20. veka (sa dva jeziva rata doduše), ali generalno se guralo u jednom smeru, da bi sada došli do proliferacije Trunpoa, Putinoa, Orbana i ostalih Vučića, dakle razgradnja institucija, apsolutizam, doživotna predsednikovanja, kineski surveillance state, itd.

Sve navedeno stoji.
A imali smo i Titu.
rodni rodni 09:27 26.03.2020

Re: Harari

bene_geserit
Recimo, imaš Italiju i Nemačku.
Bio je negde podatak, recimo za potrebe diskusije tačan, Nemci 25000 veštačkih pluća, Italijani 3000.
Nemci disciplinovani i odgovorni u izolaciji, Italijani se zajebavaju.

I onda dođe neki član medicinskog UNa (sa platom od zilion hiljada za koju je Hans isto odvajao pare, kad je bogat) i kaže "Hans, ti jesi bio disciplinovan i odgovoran, i štedljiv i izgradio si medicinski sistem u tvojoj zemlji, ali Italijanima trenutno više treba, jeste da je Nemačka na granici kapaciteta ali ako prebacimo 10000 veštačkih pluća, 200 lekara i 1000 medicinskih sestara Italijanima umreće 3000 Nemaca ali spasićemo 6000 Italijana, dakle sa aspekta ljudskih resursa bolje, pa nema pluća za tvoje mamu i tatu koji su isto kao i ti bili disciplinovani i štedljivi dok su se Italijani zajebavali i sve trošili na piće i ženske".
I Hans sav ponosan kao Zemljanin a disciplinovan kao Nemac, kaže nema problema, ljudski resursi su ljudski resursi, šta tu ima da se diskutuje.

Mislim nemam ja ništa protiv da oni formiraju nekave medicinske UN službe
ali molim referendum ovde kod mene, pa ako se većina Amerikanaca složi da to finansiramo nema problema.
Ako mene pitaš ukinuti bilo kakva davanja za UN, pomoć među državama na dobrovoljnoj bazi, a te birokrate što ih niko nije biro puškom terati odavle.

Te birokrate ('nadnacionalne') bi trebalo samo da budu servis (interfejs, bafer) za olakšanu razmenu informacija i odluka nezavisnih država - iz prostog razloga što neposredni ljudski kontakt nikada neće biti zamenjen ničim približnog kvaliteta. Ili to neće biti skoro.
Sa takvim ciljem se te (birokratske) institucije i osnuju, no, nekim čudom, vrlo brzo počinju da se otuđuju od osnovne namene (razmene informacija i odluka između suverenih država, odnosno, subjekata) - i počnu same birokrate da se za nešto smatraju.
Dakle, takve institucije treba da budu samo katalizatori, a ne nikakvi uređivači 'kako treba da se radi'.
maksa83 maksa83 10:47 26.03.2020

Re: Harari

Sve navedeno stoji.
A imali smo i Titu.

Je l' sad vidiš koliko je taj čovek bio ispred svog vremena...
maksa83 maksa83 10:50 26.03.2020

Re: Harari

A u čemu se ogleda ta "razgradnja institucija, apsolutizam" kad je "Trunpo" u pitanju ?

Ozbiljno ovo pitaš? Tip koji za bilo kakvu funkciju od kvalifikacija zahteva samo apsolutnu lojalnost (ako nisi uža rodbina, onda si automatski kvalifikovan) + slaže bukvalno čim zine.

Osim što su ti tako rekli na kojim god libtardskim medijima koje pratiš.

Jasno, što je više kleveta i laži Trunpo ti je miliji i draži.
rodni rodni 11:11 26.03.2020

Re: Harari

maksa83
Sve navedeno stoji.
A imali smo i Titu.

Je l' sad vidiš koliko je taj čovek bio ispred svog vremena...

Sreća pa je, ipak, umro!
Kada se samo setim iznenađenja naoko pametnih ljudi kada je pomenuti umro u 88. godini života.
maliperica maliperica 12:18 26.03.2020

Re: Harari

svi scenariji su i dalje u igri, raspoređeni po čitavom utopijsko-distopijskom spektru mogućih budućnosti.

Baš tako.Pri čemu pažnju treba posvetiti opasnijim i rizičnijim scenarijima i igračima.
maksa83 maksa83 12:29 26.03.2020

Re: Harari

Kada se samo setim iznenađenja naoko pametnih ljudi kada je pomenuti umro u 88. godini života.

Nego vid' kolegu Asanža:

docsumann docsumann 13:05 26.03.2020

Re: Harari

newimprovedtadejus
bene_geserit
alselone
maksa83

Yuval Noah Harari: the world after coronavirus


O ovome sam hteo da pričamo tamo kod Brajovića. Pretnja više nije samo za Azijske zemlje i treći svet kao mi, nego globalna, zapad included.

Kako mi je zloslutna ona rečenica koju je on tako nehajno prostreo tamo na AMA.

Pa ovaj Hararijev tekst,
prvi deo koji se bavi ljudskim slobodama vs. surveillance je nesporan
što se tiče drugog dela, ima spornih delova
globalna saradnja, delenje informacija, dogovor o putovanjima - naravno

ovaj deo je potpuno sporan iz više razloga
"co-ordinated global effort could greatly accelerate production and make sure life-saving equipment is distributed more fairly. Just as countries nationalise key industries during a war, the human war against coronavirus may require us to “humanise” the crucial production lines."

1. neostavriv je bez nekakve Svetske Vlade ili nadnacionalne institucije koja ima moć iznad nacionalnih država
2. ne stimuliše nikoga da se bavi razvojem medicinskog sistema u svojoj zemlji tj. nema tržišne utakmice, jbga komunizam


ma on je težak utopista to je jasno ko dan..
al fakat je vrlo orginalan i zanimljiv i svakako ag treba čuti..


ne znam zašto doživlavaš Hararija kao utopistu, pa on nigdje ne zagovara najbolje rješenje ili pravi put u budućnost.

više nam otvara oči na moguće opasnoti tehnološke revolucije, globalne uvezanosti, AI-ja... ali u isto vrijeme navodi dobrobiti koje isti donose.
u svakom slučaju svjetan je procesa koji se trenutno odvijaju.

kad bih morao da ga definišem jednom riječju, bila bi to - datolog
nikvet pn nikvet pn 13:41 26.03.2020

Re: Harari

Nego vid' kolegu Asanža:


Хакери мачкари, спрам 5G ви сте ко канаринци у руднику.
rodni rodni 13:45 26.03.2020

Re: Harari

maksa83
Kada se samo setim iznenađenja naoko pametnih ljudi kada je pomenuti umro u 88. godini života.

Nego vid' kolegu Asanža:


Aaaaaa, kakav reponja!
Gledam juče kroz prozor kako se žuti reponja muva po dvorištu.
Ne znam čiji je od komšiluka - osim da je debeo onoliko.
Odnosno, debeo baš kako treba, da može lagano da se kreće.
Nisam zatarabio vratanca na suterenu, pa ga ponekada 'osetim' da na trosedu ima svoju bazu - ovo osetim, zato što se sakrije čim čuje da se otvaraju vrata, pa onda zbriše kroz svoja vratanca.
alselone alselone 14:01 26.03.2020

Re: Harari

ali kod izbjegavanja lokalnog minimuma jedina stvar koja pomaže je upravo mnogo malih random početnih uslova..

u softverskoj simulaciji, ko je lud da pravi random početne uslove u realnom životu jer te isto rako mogu odvesti gde ne treba. stohastika nije deterministika
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:02 26.03.2020

Re: Harari

docsumann
newimprovedtadejus


ma on je težak utopista to je jasno ko dan..
al fakat je vrlo orginalan i zanimljiv i svakako ag treba čuti..


ne znam zašto doživlavaš Hararija kao utopistu, pa on nigdje ne zagovara najbolje rješenje ili pravi put u budućnost.

više nam otvara oči na moguće opasnoti tehnološke revolucije, globalne uvezanosti, AI-ja... ali u isto vrijeme navodi dobrobiti koje isti donose.
u svakom slučaju svjetan je procesa koji se trenutno odvijaju.

kad bih morao da ga definišem jednom riječju, bila bi to - datolog


pod utiskom ovog članka
tu već nudi konkretne predloge rješenja koja su potpuno razvedena od realnosti
svjedno ja vjerujem da to neko treba da kaže pa ćemo ipak dospjeti u neko malo manje grbavo suboptimalno rješenje
u tom smislu ja ne mislim da je on blesav što to predlaže, vjerovatno i sam zna da je potpuno nerealno
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:10 26.03.2020

Re: Harari

maksa83
A u čemu se ogleda ta "razgradnja institucija, apsolutizam" kad je "Trunpo" u pitanju ?

Ozbiljno ovo pitaš? Tip koji za bilo kakvu funkciju od kvalifikacija zahteva samo apsolutnu lojalnost (ako nisi uža rodbina, onda si automatski kvalifikovan) + slaže bukvalno čim zine.

Osim što su ti tako rekli na kojim god libtardskim medijima koje pratiš.

Jasno, što je više kleveta i laži Trunpo ti je miliji i draži.


EPA. To je sad tako jedna temeljno razorena institucija da je za plakanje. Ne pričam ništa novo, bilo je u novinama, u ovim libtardskim što se ne računaju, nego slučajno znam neke ljude koji su tamo radili (iz nekog razloga pola mog pećinarskog kluba su sve neki forensic hemičari, kurci palci u EPA-i, koji tamo rade godinama, to jest radili su dok nisu pobegli odande. Došli Trampovi naftaši i sve razjebali i razjurili, bilo čak i plakanja nad tim šta se radi, ali bukvalno. I sad tamo više nemaš ni dva krštena polunaučnika koji nešto znaju, nego samo neki poltroni i pejprpušeri koji uživaju u beneficijama federalnog zaposlenja i ništa ne rade, tačno to im je i posao po novoj sistematizaciji. Nedajbože da se desi neka ekološka kataklizma ovde, svi će pocrkamo ko pacovi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:37 26.03.2020

Re: Harari

maksa83
lašim se da možemo upasti u jednu, pogotovo ako uzmemo mogučnosti današnje tehnologije.




Isuse, jel ovo onaj srpski republikanac, što drži konferencije za štampu na kojima se prvo pola sata žali što nijedan novinar, čak ni oni pacovi iz tabloida, ne fermaju njegova upozorenja i izlaganja i ne dolaze da čuju i prenesu javnosti šta ovaj ima da kaže? Ja ga jednom pustio na youtube kad je doveo onog nekog padobranca (iz bivše 63. padobranske brigade) koji je navodno bio plaćen od strane države da ubije nekog važnog, zaboravih sad koga, ali je onda doživeo katarzu i promenio plan, pa je sad, kao, neki svedok. Sine, svi mrtvi ozbiljni, do kraja klipa sam i ja počeo da verujem u to što pričaju.

A vidim da se ona lujka, Mila Alečkovič, isto ističe svojim tumačenjima ove krize na youtubu. Jebote, šta ja slušam, a šta ću kad nema više Lažanjskog i onog Momčilovića na sputnjiku da seru o ruskom raketnom naoružanju, to je bar bilo koliko toliko interesantno. Jesu joj (dr Mili) vratili ono dete što je kupila, pa joj oteli ovi zlotvori iz socijalnog?




floki floki 20:01 26.03.2020

Re: Harari

можеш овог фацу да гледаш, на пример:
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:15 26.03.2020

Re: Harari

floki
можеш овог фацу да гледаш, на пример:


Ova Mila priča isto što i naš Milanče, samo je manje technically savy. Dobro, možda nije skroz isto, izdržao sam ~10 minuta, i dalje nisam mogao.

floki floki 20:19 26.03.2020

Re: Harari

ја око те миле појма немам, тако да ми не вреди ништа да причаш, нећу ни секунд погледати :)
али овај швајцарац је таман како треба
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:26 26.03.2020

Re: Harari

floki
ја око те миле појма немам, тако да ми не вреди ништа да причаш, нећу ни секунд погледати :)
али овај швајцарац је таман како треба


E, nemoj da si me zajebo sa švajcarcem! (milu ne moreš da gledaš, to čak toplo preporučujem).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana