Budućnost| Društvo| Filozofija| Gost autor| Politika

The Day After Tomorrow

freehand RSS / 31.03.2020. u 16:44

Gost autor: Gospođa Klara  

Osvanuće i taj dan, jednog dana, kad se završe ovi dani. Ponavljanje iste reči u jednoj rečenici je u funkciji insistiranja na činjenici da vreme kao dimenzija dostupna našoj percepciji i dalje postoji, iako se nekako čudno zakrivilo, ušlo samo u sebe i pretvorilo u niz jedinica koje se ne nižu sukcesivno, već su se sabile u jednu tačku, jedan beskonačni dan tokom kojeg jedino imamo pravo na rutinu, kako u razmišljanju, tako i u... hm... aktivnostima.
Nego, da skratim uvod koji će da zaglavi ili u metafizici ili u kvantnoj fizici, i da postavim pitanje.

                "

 

 

Pošto mi mozak funkcioniše tako da je sklon da nalazi elemente Heraklita u pranju sudova, situacija karantina me je već provozala pistom od antike preko Delimoa do Šredingerove mačke, sa usputnim distopičnim, antropološkim i kataklizmičkim literarnim stanicama. Na jednoj od stanica sam zastala i morala da se vratim na početak, na sintagmu Zoon Politikon (telos, logos i ostali sastojci grčke salate), što je za posledicu imalo pitanje koje je tema ovog teksta: "Šta ćemo da preduzmemo kada se sve ovo završi?" Pitanje je istovremeno i banalno i životno važno, pa bih da ga postavim i ovde, jer u trenutku kad ne znamo šta ćemo sada, možemo bez ometanja da razmišljamo o tome šta ćemo sutra.

Da šaltujem na komunikabilni drajv - koje političke opcije imamo kad dođe taj dan posle sutra? Koga delegirati na gubitničku funkciju vađenja svih nas iz govana (jer njih, govana, neće biti do guše nego najverovatnije do temena, pa možda nećemo ni biti u stanju da vidimo bilo kakve opcije)? Država i životi su nam kidnapovani a ja nemam pojma kako će taj triler da se završi, koliko automobila će biti slupano, da li će biti neočekivanih smrti nekog od glavnih pozitivaca ili će zaginuti samo simpatični crnac/uspaničeni astmatičar/sarkastična bakica, da li će uleteti mornaričke foke i da li će kidnapovani preživeti...

I da li će Arhizlikovac Virus biti anihiliran ili će misteriozno nestati i otvoriti prostor za sledeći deo (filma)?

Tagovi



Komentari (741)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 06:30 03.04.2020

Re: ne radi video

srdjan.pajic

a ovo ostalo, kmečavce, mačke, kredit, će žena da servisira, kao Esencijalno Zaposleni.

Da servisira ili da servira?!
Mislim, u nedostatku šišmiša.
Samo mi glodare ne dirajte, za ostalo neka vam je prosto...
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:41 03.04.2020

Re: ne radi video

vcucko
srdjan.pajic

a ovo ostalo, kmečavce, mačke, kredit, će žena da servisira, kao Esencijalno Zaposleni.

Da servisira ili da servira?!
Mislim, u nedostatku šišmiša.
Samo mi glodare ne dirajte, za ostalo neka vam je prosto...


E, vala ću da ti kupim jednog skočimiša (gerbil) da si ga metneš u znaš već gde. A ako ne znaš, možeš da pita R. Gira.
vcucko vcucko 06:54 03.04.2020

Re: ne radi video

srdjan.pajic
vcucko
srdjan.pajic

a ovo ostalo, kmečavce, mačke, kredit, će žena da servisira, kao Esencijalno Zaposleni.

Da servisira ili da servira?!
Mislim, u nedostatku šišmiša.
Samo mi glodare ne dirajte, za ostalo neka vam je prosto...


E, vala ću da ti kupim jednog skočimiša (gerbil) da si ga metneš u znaš već gde. A ako ne znaš, možeš da pita R. Gira.


vcucko vcucko 07:05 03.04.2020

Re: ne radi video

A za gerbila se ne bih bunio. Pogledaj kakvi su to slatkiši

rodni rodni 08:52 03.04.2020

Re: ne radi video

maksa83
predatortz
maksa83
Ako im jejedini argument to što nisu Pink,onda do qrtza.

Da, u ravni sa "Rusi su super jer nas nisu bombardovali".


Trimilijarditi put - puca mi kurac za Ruse!

Samo me podsetilo, šta se ljutiš odmah.

P.S. Izvini se Rusima!

Rusi su naša braća!
Usput - pošto ja te konferencije gledam na 'mute' - inače mi ton isključen, vidim (sada) na RTS kraj te konferencije juče i da je bilo nekog aplauza - o čemu se radilo?
rodni rodni 08:58 03.04.2020

Re: ne radi video

gedza.73
maksa83
prognoza je da sve ovo neće promeniti ništa na tim izborima, on je preoteo narativ davno, ima svoje medije, tabloide, javna preduzeća sa desetarima koji uslovljjavaju radna mesta raij, znači ko milom ko silom glasaće onako kako bi glasao danas. Ima sve medije, lokalne silose i krimose i doveo je previše raznog sveta i polusveta u zavisnički odnos i to je sve jedna konstanta koju će neko teško razvrgnuti..

moguće i to.
al' s druge strane ili ćemo da shvatimo šta valja a šta ne valja ili ćemo da propadnemo. i jedno i drugo je dobro. Iz propasti mora da se ukapiraju neke najbitnije stvari o funkcionisanju sistema i da neke greške ne treba ponavljati.

Čak mi nekako deluje da je bolje kad je gore.
Treba više vremena ali ukapiraš da ako si se odalamio po prstima boli. Pa ako si uporan ti udari opet, i opet sve dok ne shvatiš da si budala.


Bilo kako bilo, ja se sa Valjevcima ne bih zajebavao.
Iz Valjeva poznajem nekolicinu ljudi - i svi su odlični ljudi.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:25 03.04.2020

Re: ne radi video

E.

Nisi u pravu.

P.S. Ovaj odgovor si dobio da bi Miki tebi dao 10 EUR a ne ti njemu.
P.P.S. Miki plati čoveku.


necu, jer nisi odgovorio na njegov komentar
(koji te pita kako komentarises to da N1 jedne nedelje pravi prilog o krsenju prava 'gradjanina' koji jel'te, nepropisno parkira; a sledece pravi prilog o nepropisnom parkiranju').

kad na to odgovoris...


dragosevacsutra dragosevacsutra 13:32 03.04.2020

Re: ne radi video

Da, u ravni sa "Rusi su super jer nas nisu bombardovali".


burundjani su jos bolji

octopus octopus 23:29 04.04.2020

Re: ne radi video

docsumann
kasnije spekuliše recimo i na temu šta se desi društvu koje se feminizira..


jesi li čitala Lijevu Ruku Tame?

znam da sam naporan...

e

Pitanje nije meni upućeno,al da se uključim. Levu ruku tame sa čitao da ne preteram najmanje 15 puta. Sad je povremeno uzmem pa nasumice iz sredine pročitam koju stranu.
Fenomenalna knjiga pripada tzv. hainskom ciklusu kao i Svet se kaže šuma, koja je takođe odlična.
Imam prva izdanja na na našem jeziku, izdao Kentaur, a kupio sam osamdesetih kad sam bio student.

Preporučio bih knjigu koju je napisao Kliford Simak a zove se Grad. Takođe Kentaur.
zemljanin zemljanin 17:25 31.03.2020

bice, bice

pa bice jos virusa i bakterija i oboljevnja, to je normalno ... uvek kada ljudi, zbog bilo kog razloga, poremete neku biolosku ravnotezu, mi stvaramo novo igraliste za milijarde mikroorganizama ... i oni se iz jednog okruzenja, masovno sele u drugo u kojem vladaju druga pravila ... i tu nastupa evolucija ... to ne znaci da ce obavezno ta evolucija proizvesti organizam koji bas nas 'voli' ali postoji verovatnoca ...

a to znaci, raskrcis sumu, napravis hidrocentralu, otvoris rudnik i sl. ... koja god politika da izadje iz svega ovoga kao pobednik, pravi uzrok ovakvih desavanja (epidemija i sl.) se nece menjati ... i dalje ce se krciti amazonske sume, praviti mega projekti u Kini i zagadjivati sredina ... a klimatske promene su veci poremecaj ekosistema nego vecina onoga sto ljudi mogu da naprave ... sto je toplije, to ce se vecina tropskih mikroorganizama prebacivati na nova podrucja i tamo se prilagodjavati novim uslovima ...

ali klimatske promene i zagadjenja su samo mit, Zemlja je ravna a Isus samo sto nije ... bitno da se (pare) okrece ... ili uglancace se nova povrsina ali niko nece da zavrce tepih
freehand freehand 17:31 31.03.2020

Prekosutra

Valjda je prošlo dovoljno vremena i palo dovoljno snegova, bilo dovoljno vađenja dece iz smetova, dovoljno poplava i požara, dovoljno laži i pljačke da je jasno da je bolje sve što bi došlo posle i umesto ovoga što imamo.
Čak i šešelj sam.
Jer ni on ni bilo ko drugi, koliko god zao ili kvaran nikad više neće moći da napravi ovaj amalgam moći i na poplizmu i laži nastale popularnosti niti da tako i toliko okupi političku većinu i istovremeno osvoji popularnost u građanstvu.
Obzirom na količinu razvaljivanja institucija i društva ko god da bude taj neko moraćemo godinama lopatama da uklanjamo nepregledne gomile njihovih ostataka.
Da ne pričamo o generacijskoj šteti u obrazovanju i kulturi.
A virus i sve ovo što se dešava - najmanje mislim na medicinu, najviše na laži i ludovanje nadležnih - zaista bi moglo biti katalizator da taj proces počne.
mariopan mariopan 18:07 31.03.2020

Re: Prekosutra

Da je meni zemljotres srušio kuću, a na to me podseća ova naša zemlja, prvo bih ispod rusevina potražila ono što je preživelo a jos dobro i može da se upotrebi?

Nisam stručnjak ali mi to ne smeta da imam mišljenje.

Ljudski resursi:

Dakle, prvo ljudi koji nisu iskvareni, stručni su, kvalitetni a nisu jos pobegli odavde, ili čak neki koji jesu ali su dovoljno ludi da se vrate i bace u vatru za sve nas......kad ih nađemo zatvorimo ih negde u karantin da ne budu zaraženi defetizmom, jer će im posao biti zastrašujući, i čekati da se dogovore šta svi treba da radimo dalje.

Oni će da nam kažu kako ćemo i šta ćemo a ja bih dala samo ovaj predlog:

U međuvremenu dok oni smisle sta ćemo - jednom nedeljno organizovati celodnevno sređivanje parkova, pošumljavanje, čišćenje deponija, reka od plastike i đubreta....i sve to da radi narod svojeručno, masovno, iz razloga lečenja od otuđenja, odljuđenja, lenjosti, prljavštine i nerada, ili što je bio zatvoren u karantinu i što je zdravo da bude napolju na vazduhu.
I da izbliza moze da vidi kakvi stvarno jesmo. Mozda se malo postidimo?
Druga korist je da se probudi svest zajedništva da je sve to naše, i svest da smo svi mi, i ja i vi, te gomile đubreta pobacali u te reke, parkove, smetlišta...i ako ne žele da opet svojeručno čiste deponije neka počnu kod kuće da razdvajaju otpad i spreme ga tako za reciklažu, jer nismo toliko bogati da bi bacali.

Iz toga može bar neka ekonomska korist da se izvuče, a trebaće nam sve, svaka para.

Ja sam za uvođenje obaveznog razdvajanja otpada i reciklažu istog.
Vraćanje prirodi svih njenih opljackanih blaga, drveća koje je posečeno, reka koje su zazidali i uterali u cevi, čistih parkova, i ko se ne drzi reda rigorozne kazne za bacanje smeća svuda, divlje deponije.....ali pre toga obavezno da svaki okrug svoje dvorište počisti, posadi, uredi....i onda to samo negovati i odrzavati, i prirodu i naviku u ljudima da je neguju i cuvaju.

Možda nije mnogo korisno ali nije ni da se baci.
Gospodja Klara Gospodja Klara 19:42 31.03.2020

Re: Prekosutra

Dakle, prvo ljudi koji nisu iskvareni, stručni su, kvalitetni a nisu jos pobegli odavde, ili čak neki koji jesu ali su dovoljno ludi da se vrate i bace u vatru za sve nas......kad ih nađemo zatvorimo ih negde u karantin da ne budu zaraženi defetizmom, jer će im posao biti zastrašujući, i čekati da se dogovore šta svi treba da radimo dalje.


Mariopan, bratesestro, to bih i ja volela, ali ne mogu da smislim nijedno ime i da kažem - evo, taj i taj bi mogao, mislim, ja sam margina, nemam dobac da procenim.


Gospodja Klara Gospodja Klara 19:50 31.03.2020

Re: Prekosutra

A virus i sve ovo što se dešava - najmanje mislim na medicinu, najviše na laži i ludovanje nadležnih - zaista bi moglo biti katalizator da taj proces počne.


Da, tako i meni izgleda, zato i razmišljam o mogućim rukovaocima lopatama (koji nisu Šešelj, dalekobilopujpuj).
mariopan mariopan 20:15 31.03.2020

Re: Prekosutra

Gospodja Klara
Dakle, prvo ljudi koji nisu iskvareni, stručni su, kvalitetni a nisu jos pobegli odavde, ili čak neki koji jesu ali su dovoljno ludi da se vrate i bace u vatru za sve nas......kad ih nađemo zatvorimo ih negde u karantin da ne budu zaraženi defetizmom, jer će im posao biti zastrašujući, i čekati da se dogovore šta svi treba da radimo dalje.


Mariopan, bratesestro, to bih i ja volela, ali ne mogu da smislim nijedno ime i da kažem - evo, taj i taj bi mogao, mislim, ja sam margina, nemam dobac da procenim.



Ne umem ni ja, tu se nadam da drugi znaju bolje pa će neko predložiti nekog, pa taj možda nekog...
g.radicevic g.radicevic 20:34 31.03.2020

Re: Prekosutra

ali ne mogu da smislim nijedno ime i da kažem - evo, taj i taj bi mogao


zato što ih nema....
otišli ili sede kod kuća



omega68 omega68 23:27 31.03.2020

Re: Prekosutra

freehand

kme, kme
freehand freehand 23:30 31.03.2020

Re: Prekosutra

omega68
freehand

kme, kme

Кме, кме?

Ne stvarno, odakle sadtaj zaokret prema Kini, ne kapiram?
zilikaka zilikaka 23:37 31.03.2020

Re: Prekosutra

ne mogu da smislim nijedno ime i da kažem - evo, taj i taj bi mogao,

Ima u svakom sistemu još ljudi koji dobro i pošteno rade svoj poso.Zbog takvih se nismo odavno raspali. Sad jurimo nizbrdo ali ja očekujem da će upravo takvi početi da hvataju volan jer ovi iznad njih srljaju. I da će nastati gomila malih pobuna u kojima će ovi na čelu biti uklanjani.
A kad svako zna svoj pos onda sasvim gore može da sedi i Paja Patak. Al neće. Neko će se i većih kormila prihvatiti
freehand freehand 23:47 31.03.2020

Re: Prekosutra

zilikaka
ne mogu da smislim nijedno ime i da kažem - evo, taj i taj bi mogao,

Ima u svakom sistemu još ljudi koji dobro i pošteno rade svoj poso.Zbog takvih se nismo odavno raspali. Sad jurimo nizbrdo ali ja očekujem da će upravo takvi početi da hvataju volan jer ovi iznad njih srljaju. I da će nastati gomila malih pobuna u kojima će ovi na čelu biti uklanjani.
A kad svako zna svoj pos onda sasvim gore može da sedi i Paja Patak. Al neće. Neko će se i većih kormila prihvatiti

Ok. Šta realno fali Draganu Đilasu? Šta fali Zoranu Lutovcu, tek?
Za Tadića neću da pitam jer nameranije provokacija, mada je on i dalje format za sve političare u Srbiji.
Dakle prva dvojica. Nemerljivo su obojica bolji od ovoga što imamo. I svaki bi odlično poslužio dok se ne pojavi bolji, ili to savršeno biće iz vaseljene koje čeka biračko telo u Srbiji.
omega68 omega68 23:50 31.03.2020

Re: Prekosutra

Ok. Šta realno fali Draganu Đilasu? Šta fali Zoranu Lutovcu, tek?
Za Tadića neću da pitam jer nameranije provokacija, mada je on i dalje format za sve političare u Srbiji.

Хахахе
nsarski nsarski 23:51 31.03.2020

Re: Prekosutra

Ok. Šta realno fali Draganu Đilasu? Šta fali Zoranu Lutovcu, tek?
Za Tadića neću da pitam jer nameranije provokacija, mada je on i dalje format za sve političare u Srbiji.
Dakle prva dvojica. Nemerljivo su obojica bolji od ovoga što imamo. I svaki bi odlično poslužio dok se ne pojavi bolji, ili to savršeno biće iz vaseljene koje čeka biračko telo u Srbiji.


Jbt., javlja mi se da bi realnija opklada bila na koaliciju Ivica i Aleksandar Wu Lin. Jedan ima vojsku, drugi voli da peva, a i za kinesku vezu će pomoći Toma diploma. Bombona kombinacija.
freehand freehand 23:56 31.03.2020

Re: Prekosutra

nsarski
Ok. Šta realno fali Draganu Đilasu? Šta fali Zoranu Lutovcu, tek?
Za Tadića neću da pitam jer nameranije provokacija, mada je on i dalje format za sve političare u Srbiji.
Dakle prva dvojica. Nemerljivo su obojica bolji od ovoga što imamo. I svaki bi odlično poslužio dok se ne pojavi bolji, ili to savršeno biće iz vaseljene koje čeka biračko telo u Srbiji.


Jbt., javlja mi se da bi realnija opklada bila na koaliciju Ivica i Aleksandar Wu Lin. Jedan ima vojsku, drugi voli da peva, a i za kinesku vezu će pomoći Toma diploma. Bombona kombinacija.

Vulin je političko ništa, ako se ne bi vadio na neuračunljivost materijal za katran i perje. Dačić je istovremeno talac i miradžika sa svojih večnih 10%. Nijedan nije potencijal za bilo šta.
A Klara pita - ko bi mogao da čisti razvaline i krpi temelje institucija i društva, ako smem sebi da uzmem slobodu da tumačim.
nsarski nsarski 00:03 01.04.2020

Re: Prekosutra

Vulin je političko ništa, ako se ne bi vadio na neuračunljivost materijal za katran i perje. Dačić je istovremeno talac i miradžika sa svojih večnih 10%. Nijedan nije potencijal za bilo šta.
A Klara pita - ko bi mogao da čisti razvaline i krpi temelje institucija i društva, ako smem sebi da uzmem slobodu da tumačim.


Ma, ovo moje je bila Monti Pajtonovska zajebancija. Mada u našoj zemlji ni najluđa kombinacija ne treba da se odbaci.
Na primer, Šešelj+Cheda, ili Šešelj+Chanak.
Svi ti ljudi su takvi moralni gmazovi da me baš ništa ne bi iznenadilo.
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:34 01.04.2020

Re: Prekosutra

Ok. Šta realno fali Draganu Đilasu?


Svašta, ali nije Vučić, i to mu je uvek bio ogroman plus. Ja sam ga diskvalifikovala kada me malne nisu zgazila velika crna službena kola u kojima je bio na mestu suvozača, u Starca Vujadina na pešačkom (tu blizu mu je bila teretana)... nebitno danas. Progutala bih svašta umesto ovog aktuelnog, ali ako može neko ko nije postao dobrostojeći zahvaljujući svom političkom angažmanu, bilo bi sjajno. Opet, znam da procenim kad mi je dupe u procepu, onda opsujem sebi u bradu i uzmem manje zlo, do sledeće prilike.
E, sad, možemo o tome do beskraja, ne mogu da budem objektivna kad mi nos i antene signaliziraju da nešto smrdi.

Ima kod Ničea (ne Slotera) ono ili-ili, sad me tamo baci asocijacija.
omega68 omega68 00:42 01.04.2020

Re: Prekosutra

Autor
Mladen Šolak
29.10.2016. / 13:16 13:20
Dragan Đilas napustio je Košarkaški savez Srbije.
omega68 omega68 00:45 01.04.2020

Re: Prekosutra

Хало, све је то исто.Напустим сада, ти ме мажеш неко време али ми не дираш у паре.
Ја се вратим и не дирам у твоје паре
?
omega68 omega68 00:51 01.04.2020

Re: Prekosutra

Ne stvarno, odakle sadtaj zaokret prema Kini, ne kapiram?

Онако
Знаш како је било за Слобу?
Са црним циганином само против Слобе.
Е тако и сад.
Са жутим Кинезом против дубоке државе
freehand freehand 00:53 01.04.2020

Re: Prekosutra

E, sad, možemo o tome do beskraja, ne mogu da budem objektivna kad mi nos i antene signaliziraju da nešto smrdi.

Ne možemo u beskraj, saće kraj sveta, a i povečerje, bogami.
Ali pošto ni kod Ničeta nećemo naći savršenog, kamoli ovde u komšiluku i koliko god ni ja nisam Đilasov ljubitelj opet bih rekao da je bio vrlo dobar gradonačelnik, a verujem da bi sad bio odličan u kriznom menadžmentu.
Ljudi po pravilu gube iz vida da su u pitanju čitavi redovi veličina u poređenjima pomenutih i Vučića. Đilas, na primer, uz kvalitete ima mane. Vučić nema ništa sem mana. Đilas je uz mnogo dobrih napravio i neke loše stvari. Vučić dobro može samo greškom da uradi. Da ne nastavljam, mislim da je jasno šta govorim.
Gospodja Klara Gospodja Klara 01:07 01.04.2020

Re: Prekosutra

freehand
E, sad, možemo o tome do beskraja, ne mogu da budem objektivna kad mi nos i antene signaliziraju da nešto smrdi.

Ne možemo u beskraj, saće kraj sveta, a i povečerje, bogami.
Ali pošto ni kod Ničeta nećemo naći savršenog, kamoli ovde u komšiluku i koliko god ni ja nisam Đilasov ljubitelj opet bih rekao da je bio vrlo dobar gradonačelnik, a verujem da bi sad bio odličan u kriznom menadžmentu.
Ljudi po pravilu gube iz vida da su u pitanju čitavi redovi veličina u poređenjima pomenutih i Vučića. Đilas, na primer, uz kvalitete ima mane. Vučić nema ništa sem mana. Đilas je uz mnogo dobrih napravio i neke loše stvari. Vučić dobro može samo greškom da uradi. Da ne nastavljam, mislim da je jasno šta govorim.


Povečerje je uvek kraj jednog sveta. Osim ako si vampir (šišmiš?), naravno.
omega68 omega68 01:09 01.04.2020

Re: Prekosutra

Đilas, na primer

Схвати
Не-ма теорије!
Можда Вук Поздерац.
Има респектабилне контакте по свету и зна како да се прода.
Само нагађам.
Ако већ причамо о наксутра.
Знаш помоћу чијег лобија је постао оно у УН?
zemljanin zemljanin 01:50 01.04.2020

Re: Prekosutra

ovaj blog je retka skupina, bez izuzetaka, izuzetno obrazovanih, uspesnih i inteligentnih individalaca i individualki ... sa svim podstanarima koje svako od nas ima ... i taj sastav je dokazao da je uvek u krivu po pitanju politickih desavanja ... od Raduleta pa preko svega ostalog sto se desavalo u politickom zivotu Srbije ... i to je normalno ...
zilikaka zilikaka 04:22 01.04.2020

Re: Prekosutra

koliko god ni ja nisam Đilasov ljubitelj opet bih rekao da je bio vrlo dobar gradonačelnik, a verujem da bi sad bio odličan u kriznom menadžmentu.

Odličan organizator. Tačka.
Potreban ali ne dovoljan uslov.
I da, sad bi valjao da odradi deo posla mada nisam sigurna da bi se prihvatio stolice sad, taman da mu se nudi.
I mada je meni taj pragmatični pristup blizak, fali mu ono drugo, previše je oportunista.
Za samo čelo bolje Paja Patak sa ovlaščenjem engleske kraljice.
Iskristalisaće se neko zbog ove nevolje, ko se gadio da se melja do sada.
freehand freehand 08:42 01.04.2020

Re: Prekosutra

i taj sastav je dokazao da je uvek u krivu po pitanju politickih desavanja ... od Raduleta pa preko svega ostalog sto se desavalo u politickom zivotu Srbije ... i to je normalno ...

Pa i nije baš. Nekad mislim - na žalost.
freehand freehand 08:51 01.04.2020

Re: Prekosutra

Tačka

Važi, ali i ne važi baš.
Recimo, u psolednjih godinu dana vrlo sam ga pažljivo slušao u gostovanjima i razgovorima na televizijama na kojima je gostovao. Ništa od onoga što mi je inače smetalo nije se promenilo. Ni arogancija koju pokušava da suzbije ali mu ne ide, ni desni stavovi koji meni smetaju.
Ali uz sve te mane mislim da bi on bio dobar ako ne i odličan predsednik vlade. Sa kojim bi čovek mogao da se svađa, da ga grdi, da ga psuje za neke od postupaka, načina pa čak i pravaca ali uz lagodno uverenje da država i institucije idu u dobrom smeru. Da kažem opet -to je za nekoliko redova veličina iznad ovoga što imamo.
Jebiga, ponavljam se ali Srbijom vlada ništarija okružena ništarijama, u svakom smislu. Najgore skupljeno oko najgoreg. Nekompetencija, diletantizam, oportunizam, licemerje, populizam,odsustvo svake etike (što je srž iako to ljudi bagatelišu kao nebitno).
jedina optimistična pomisao je da od ovoga gore ne može.
freehand freehand 08:53 01.04.2020

Re: Prekosutra

Можда Вук Поздерац.

Znaš, brate Omega, kad ovo vidim na mah izgubim volju za razgovorom. To insistiranje na porodičnosti diskvalifikuje te za ozbiljnu i razumnu diskusiju.
gedza.73 gedza.73 09:08 01.04.2020

Re: Prekosutra

zilikaka
I mada je meni taj pragmatični pristup blizak, fali mu ono drugo, previše je oportunista.


(nedostaje im samo onaj ljigavac Borko Stefanović)

Grupi na slici je poželjniji kao koalicioni partner Boško Obradović sa svim izjavama i stavovima koje iznosi (on je javno rekao kako mu se sviđaju stvari koje je Dimitrije Ljotić iznosio u svojim političkim govorima) nego ljudi koji su pripadali Demokratskoj stranci, koji su se na lokalu pokazali kao dobri organizatori, dobri gradonačelnici koji u ovom vremenu u dalje imaju podršku svojih građana a koje su Đilas i ekipa nazvali izdajnicima opozicije, saradnicima Vučićevog režima... jedina promena sistema (u ovoj raspodeli) može da krene sa lokala, od građana koji znaju šta i kako rade ljudi koje skoro lično poznaju, za koje znaju kako se ponašaju u njihovim opštinama... umesto da ih podrže Firma sa slike ih napada. meni to daje solidne informacije o njihovim motivima.

a znajući još kako su se ponašali dok su bili na vlasti u kombinaciji sa izjavama koje danas daju...


Eventualni dolazak Đilasa, Jeremića, Stefanovića na vlast koji bi, po nekom koalicionom dogovoru svom partneru Obradoviću dodelili, šta ja znam... možda ministarstvo prosvete... bi na nekim sledećim izborima posledično doveli Vazduplohova Babića na vlast. ili onog Faraona sa juga Srbije...



jer SNS nije došao na vlast što je bio dobar nego što su ovi (koji za sebe tvrde da su jedina, prava i iskrena opozicija sa kojom ćemo krenuti u najbolje sutra) bili loši.
mariopan mariopan 13:08 01.04.2020

Re: Prekosutra

zilikaka
ne mogu da smislim nijedno ime i da kažem - evo, taj i taj bi mogao,

Ima u svakom sistemu još ljudi koji dobro i pošteno rade svoj poso.Zbog takvih se nismo odavno raspali. Sad jurimo nizbrdo ali ja očekujem da će upravo takvi početi da hvataju volan jer ovi iznad njih srljaju. I da će nastati gomila malih pobuna u kojima će ovi na čelu biti uklanjani.
A kad svako zna svoj pos onda sasvim gore može da sedi i Paja Patak. Al neće. Neko će se i većih kormila prihvatiti

Tačno tako, ti ljudi zapravo i sada drže sve da se ne raspadne. I lako ih se može pokupiti i dati njima na upravu resor u kome su bili najbolji.
freehand freehand 13:12 01.04.2020

Re: Prekosutra

Tačno tako, ti ljudi zapravo i sada drže sve da se ne raspadne. I lako ih se može pokupiti i dati njima na upravu resor u kome su bili najbolji.

A možda i nije tako lako?,Ili je do nas pa kad takvog izdignemo i postavimo i bude malo iznad nas polovina mu skoči za vrat i viče daje lopov a ne daj Bože nije ni porodičan, babin stric Hrvat, druži se sa Crnogorcima, kupuje slovenačku robu?
omega68 omega68 13:47 01.04.2020

Re: Prekosutra

To insistiranje na porodičnosti diskvalifikuje te za ozbiljnu i razumnu diskusiju.

Ako, ako, zato ćeš da ostaneš...neobavešten ( da ne budem prost )
gedza.73 gedza.73 14:25 01.04.2020

Re: Prekosutra

,Ili je do nas pa kad takvog izdignemo i postavimo i bude malo iznad nas polovina mu skoči za vrat i viče daje lopov

Milan Stojadinović like this

kupuje slovenačku robu?


Projekt Jem drugače, jem domače
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:09 01.04.2020

Re: Prekosutra

g.radicevic
ali ne mogu da smislim nijedno ime i da kažem - evo, taj i taj bi mogao


zato što ih nema....
otišli ili sede kod kuća




g.radicevic
ali ne mogu da smislim nijedno ime i da kažem - evo, taj i taj bi mogao


zato što ih nema....
otišli ili sede kod kuća





ko voli B Steena ne smije da propusti blinded by the light
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:54 31.03.2020

*

docsumann docsumann 21:15 31.03.2020

Re: *

stefan.hauzer


(i) ovaj video je nedostupan




dobro, nisam baš toliko ljut, samo testiram smajliće
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:31 31.03.2020

Re: *




My first Japanese song I can sing OOooooOOOooOO
4krofnica 4krofnica 22:56 31.03.2020

Re: *

stefan.hauzer


ček, polako, stef, ovaj video (we used to wait) mora da se gleda kroz drugu prizmu, ima onaj chrome experiment u kome je ta pesma ali na drugi način, koga ne mrzi da ukucava svoj grad (ukucaj koji hoćeš ako nema tvog) može da vidi jedan spektakl

KLIKNI OVDE ako si dokon.

klaro <3
ništa se neće promeniti, nema čamca za spasavanje, svaki čovek za sebe... drago mi samo što je velika prodavnica patika u kraju zatvorila radnju kad su proglasili vanredno stanje, ispraznivši je potpuno jer znaju sa kakvim narodom imaju posla :)

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:12 31.03.2020

Re: *

KLIKNI OVDE ako si dokon.


:))))) uvek.
Iako sam kao pravi fan već bio na tim divnim mestima.


i zika primerena trenutku

4krofnica 4krofnica 23:24 31.03.2020

Re: *

stefan.hauzer
KLIKNI OVDE ako si dokon.

i zika primerena trenutku



čekamo sneg



(toliko mu je raspukao glas ovde, ali ne mogu da odolim:)

bene_geserit bene_geserit 23:28 31.03.2020

Re: *

drago mi samo što je velika prodavnica patika u kraju zatvorila radnju kad su proglasili vanredno stanje, ispraznivši je potpuno jer znaju sa kakvim narodom imaju posla :)

Pa u Americi su izblindirali izloge gomile radnji po tržnim centrima, spremaju se za civil unrest. I ovde izgleda znaju sa kakvim narodom imaju posla.
freehand freehand 23:29 31.03.2020

Re: *

4krofnica
stefan.hauzer
KLIKNI OVDE ako si dokon.

i zika primerena trenutku



čekamo sneg



(toliko mu je raspukao glas ovde, ali ne mogu da odolim:)


... a Titanik tone...
nsarski nsarski 23:30 31.03.2020

Re: *

Pa u Americi su izblindirali izloge gomile radnji po tržnim centrima, spremaju se za civil unrest. I ovde izgleda znaju sa kakvim narodom imaju posla.


Remember LA '92.
bene_geserit bene_geserit 23:46 31.03.2020

Re: *

Remember LA '92.

Pa ne moraš da ideš tako daleko u prošlost, dovoljno je da se vratiš do nekog od uragana prethodnih godina ili BLM akcije po Baltimorima i sl.
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:53 31.03.2020

Re: *


klaro <3
ništa se neće promeniti, nema čamca za spasavanje, svaki čovek za sebe... drago mi samo što je velika prodavnica patika u kraju zatvorila radnju kad su proglasili vanredno stanje, ispraznivši je potpuno jer znaju sa kakvim narodom imaju posla :)


Krofno, love, znam sve, ali mozak, skot, radi nezavisno, kombinuje, rekombinuje...
predatortz predatortz 07:28 01.04.2020

Re: *

Remember LA '92.


Brate, tad je policija tamo bila temeljitija u sravnjivanju crnačkih četvrti i od 16. garave na Koridoru.
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:55 01.04.2020

Re: *

freehand
4krofnica
stefan.hauzer
KLIKNI OVDE ako si dokon.

i zika primerena trenutku



čekamo sneg



(toliko mu je raspukao glas ovde, ali ne mogu da odolim:)


... a Titanik tone...


Titanik je potonuo. :)




stefan.hauzer stefan.hauzer 07:57 01.04.2020

Re: *

Brate, tad je policija tamo bila temeljitija u sravnjivanju crnačkih četvrti


A nije da nisu vežbali godinama.



4krofnica 4krofnica 08:20 01.04.2020

Re: *

Gospodja Klara


Krofno, love, znam sve, ali mozak, skot, radi nezavisno, kombinuje, rekombinuje...


daj da rešimo tekuće, sis: šta ćemo sa kučićima i imamo li snage da postignemo sve ove domaće zadatke? :/

1. stariji tinejdzer mi je napravio od nekih konopaca dugaački povodac, tako da svako veče stojim u ulazu dok ova moja četvorošapna elegantno popiški prvu slobodnu travnatu površinu. tehnički nisam nigde izašla ali sam morala da se smejem komšinici prekoputa kome je neko malo belo čupavo pobeglo pa je, lako kao Legolas, na prstima poskakivala po dvorištu dozivajući ga šapatom da ne čuju dežurne drukare sa terasa.

2. nemam konkretnog rešenja. pravim raspored svaki dan šta nam je od domaćih za danas... srednja i osnovna: sa tri platforme sakupljam i dajem instrukcije klincima kad i šta, proveravam ko je tražio latinicom (da, deco, postoje dijakritički znakovi na tastaturi!), ko ćirilicom, kome da se kuca a ko hoće da se piše u svesci pa slika.. ima li života posle online obrazovnog sistema?



docsumann docsumann 10:13 01.04.2020

Re: *

stefan.hauzer


stef, koji ti je ovo tjub kanal, nijednom klipu ne mogu da pristupim

najbolji japanski HC bend sačinjen od francuza koji pjevaju na engleskom



obratiti pažnju na 1:00, spot je sniman 2012
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:52 01.04.2020

Re: *

stef, koji ti je ovo tjub kanal, nijednom klipu ne mogu da pristupim


Izleda da je u CG već uveliko cenzura.
Maska da se nosi!


Gospodja Klara Gospodja Klara 11:18 01.04.2020

Re: *

daj da rešimo tekuće, sis: šta ćemo sa kučićima i imamo li snage da postignemo sve ove domaće zadatke? :/


E, moja tinejdžerka je potpuno autonomna u učenju, sama prati (čujem samo povremeno iz sobe: “Ovaj EON saks!” ili “Ma znaš kad ću da pišem sastav iz muzičkog, stjupid madafakaz!” i sl.) Cimanje sa platformama joj nije problem, ja uletim samo kad ima neki “projekat” koji zahteva grafičko drndanje od par sati, jer “nema vremena”, a meni zabavno time da se okupiram...

Kuče je starija rešila kao i vi, čučimo na ulazu zgrade i šapatom vičemo, ja izađem iz ulaza koji metar okolo, čisto da imam osećaj da radim nešto subverzivno.
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:54 01.04.2020

Re: *

samo testiram smajliće


Napravi jednog Krstića, pls.
freehand freehand 14:03 01.04.2020

Re: *

Gospodja Klara
samo testiram smajliće


Napravi jednog Krstića, pls.

Šta fali postojećem, smeđoj poluspiralnoj gomilici?
Gospodja Klara Gospodja Klara 14:45 01.04.2020

Re: *

freehand
Gospodja Klara
samo testiram smajliće


Napravi jednog Krstića, pls.

Šta fali postojećem, smeđoj poluspiralnoj gomilici?


Nema fensi cvidže. Inače je adekvatna.
docsumann docsumann 14:47 01.04.2020

Re: *

Gospodja Klara
samo testiram smajliće


Napravi jednog Krstića, pls.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:51 01.04.2020

Re: *

docsumann
Gospodja Klara
samo testiram smajliće


Napravi jednog Krstića, pls.




a da dodaš mušice iznad glave?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:55 01.04.2020

Re: *

docsumann
Gospodja Klara
samo testiram smajliće


Napravi jednog Krstića, pls.






Još samo da je preplanuo, jer Krlo stvarno ima lep ten.
mariopan mariopan 14:55 01.04.2020

Re: *

newimprovedtadejus
docsumann
Gospodja Klara
samo testiram smajliće


Napravi jednog Krstića, pls.




a da dodaš mušice iznad glave?

docsumann docsumann 15:35 01.04.2020

Re: *

angie01 angie01 15:40 01.04.2020

Re: *

doks-:)))

..odlican si.

...za zenske likove predlazem one karaktristicne u svakom smislu- tipa Merlin Monro, Grejs Dzons, Rita Hejvort,...(Dzesika Rebit:)...Kruela..


je l mogu ovi doksovi smjalici da se ubace u meni prozora za komentare?
nsarski nsarski 15:55 01.04.2020

Re: *

docsumann

Not the bad, young man, not the bad. Pokazuješ talenat.
docsumann docsumann 16:20 01.04.2020

Re: *

fala profo,

ista ova stvar mi se desila sa Heroes3 mapama.
krenu pomalo, iz zezanja, i brzo provalio da mi ide.
a kad su gurui te igrice počeli da me kontaktiraju za saradnju znao sam da sam položio


a i tamo sam se naučio sitnom vezu, piksel po piksel, pošto su slike artifakata koje se ubacuju u igricu takođe malih dimenzija 40 x 20 ili xlično nešto
docsumann docsumann 21:11 01.04.2020

Re: *

jbg, izgleda da ovi gifovi brzo ispare.

probao sam i preko imgura da ih uguram na blo, al neoće

inače, pravim gifove preko ovog onlajn konvertera ezgif.com

ima li ko ideju kako da ih napravim trajnijim?


EDIT: izgleda da sam uspio.
valjda neće imgur da ih podrži dok im je originalnia adresa aktivna. valjda.
docsumann docsumann 21:20 01.04.2020

Re: *

je l mogu ovi doksovi smjalici da se ubace u meni prozora za komentare?


samo ih iskopiraj kao sliku

nsarski nsarski 21:26 01.04.2020

Re: *

docsumann
je l mogu ovi doksovi smjalici da se ubace u meni prozora za komentare?


samo ih iskopiraj kao sliku



Ali onda da se napravi neki katalog da se vidi šta je sve izbor.
docsumann docsumann 22:13 01.04.2020

Re: *

docsumann docsumann 22:22 01.04.2020

Re: *

nsarski
docsumann
je l mogu ovi doksovi smjalici da se ubace u meni prozora za komentare?


samo ih iskopiraj kao sliku



Ali onda da se napravi neki katalog da se vidi šta je sve izbor.


na ovoj imgur stranici imate sve gifove koje sam (danas ) napravio

LINK
mirelarado mirelarado 22:58 01.04.2020

Re: *

docsumann
nsarski
docsumann
je l mogu ovi doksovi smjalici da se ubace u meni prozora za komentare?


samo ih iskopiraj kao sliku



Ali onda da se napravi neki katalog da se vidi šta je sve izbor.


na ovoj imgur stranici imate sve gifove koje sam (danas ) napravio

LINK


Hvala, Docs. Krle ti je maestralno ispao.
angie01 angie01 23:07 01.04.2020

Re: *

na ovoj imgur stranici imate sve gifove koje sam (danas ) napravio

LINK


super su- je l ono Milo?
docsumann docsumann 05:29 02.04.2020

Re: *

angie01
na ovoj imgur stranici imate sve gifove koje sam (danas ) napravio

LINK


super su- je l ono Milo?


znači da nije dobro ispao
angie01 angie01 08:52 02.04.2020

Re: *

znači da nije dobro ispao




ili sam ja corava,...doduse, bas su mali smajlici,...al sam ipak prepoznala:).
docsumann docsumann 09:35 02.04.2020

crag hack is back


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:15 02.04.2020

Re: crag hack is back

docsumann



Super su ti ovi smajliji docs..
docsumann docsumann 13:19 02.04.2020

Re: crag hack is back

hvala svima na podršci. svaki dan po nešto novo naučim...

Milan Novković Milan Novković 13:49 02.04.2020

Re: crag hack is back


apacherosepeacock
docsumann



Super su ti ovi smajliji docs..

Ovaj brka ko da je iz Like došao!

Dobro, Crnogorci - to je slično Ličanima, malo pismeniji, al zato mi lepše pevamo
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:23 02.04.2020

Re: crag hack is back

Milan Novković

apacherosepeacock
docsumann



Super su ti ovi smajliji docs..

Ovaj brka ko da je iz Like došao!

Dobro, Crnogorci - to je slično Ličanima, malo pismeniji, al zato mi lepše pevamo


Da, da, gluvo licko (ko gluvi da pevaju..)
Milan Novković Milan Novković 16:54 02.04.2020

Re: crag hack is back


apacherosepeacock
Milan Novković

apacherosepeacock
docsumann



Super su ti ovi smajliji docs..

Ovaj brka ko da je iz Like došao!

Dobro, Crnogorci - to je slično Ličanima, malo pismeniji, al zato mi lepše pevamo


Da, da, gluvo licko (ko gluvi da pevaju..)

Esencija pevanja, bez kamuflaže - fin, neiskrivljen, iskreno netalentovan glas
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:45 03.04.2020

Re: crag hack is back

Da, da, gluvo licko (ko gluvi da pevaju..)


vise mi prija nijemo glamocko

Bili Piton Bili Piton 18:00 31.03.2020

Mda!

O čemu je zapravo ovaj blog?

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:06 31.03.2020

Re: Mda!

O čemu je zapravo ovaj blog?






Those evil-natured robots
They're programmed to destroy us
She's gotta be strong to fight them
So she's taking lots of vitamins
'Cause she knows that it'd be tragic
If those evil robots win
I know she can beat them
Bili Piton Bili Piton 18:08 31.03.2020

Re: Mda!

Kako je to slatka stvar! Ima ih nekoliko na tom albumu koje su baaaaš-baš.

Nego, dobih odgovor iz Mombase - "Ovaj blog je o društvenom, političkom i državnom planu 6.okt.2020." (Srdjan Fuhs).
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:12 31.03.2020

Re: Mda!

meni omiljena sa albuma ona In the Morning of the Magicians, ali više mi se sviđa moj odgovor, nego srksov.
freehand freehand 18:13 31.03.2020

Re: Mda!


Nego, dobih odgovor iz Mombase -

Od Mumbase do Kinšase...
Kvalfikovano i sa nadležnog mesta.
Ovaj blog jekao i svaki drugi o svemu u galaksiji and beyond, a kolateralna korist je i potvrda davne spoznaja koliko bi dobre muzike za mene ostalo u tamnom delu JuTjuba da nije ovog dečka Hauzera..
angie01 angie01 18:23 31.03.2020

secam se,

kako je pre bombardovanja bilo nekih bas sranja na svim poljima i da smo se svi batrgali kako je ko umeo dok se nismo smorili i sltigli do, daj bre vise sklonite bar nesto od toga, mnogo je brate,...i krenu one bombe da padaju i mi postali deo igrice i jednih i drugih,...i posle nekog vremena, sedimo kao neki ludaci na terasi bez struje i vode i gledamo kako lete one njihove velike zute, pa za njima one nase male crvene i u tom nadrealnom mizanscenu bili smo u fazonu- daj vrati sva ona sranja od pre, samo ugasi ovo ludilo.

Gospodja Klara Gospodja Klara 19:34 31.03.2020

Re: Mda!

Bili Piton
O čemu je zapravo ovaj blog?



Koji blog?
mariopan mariopan 19:40 31.03.2020

Re: Mda!

Gospodja Klara
Bili Piton
O čemu je zapravo ovaj blog?



Koji blog?


Gospodja Klara Gospodja Klara 19:46 31.03.2020

Re: Mda!

kao i svaki drugi o svemu u galaksiji and beyond, a kolateralna korist je i potvrda davne spoznaja koliko bi dobre muzike za mene ostalo u tamnom delu JuTjuba da nije ovog dečka Hauzera..


Sveti Hauzer Prosvetitelj.
mirelarado mirelarado 19:47 31.03.2020

Re: Mda!

mariopan
Gospodja Klara
Bili Piton
O čemu je zapravo ovaj blog?



Koji blog?




O situaciji koja se intenzivira i usložnjava. Sledi prestrojavanje u hodu?
pape92 pape92 23:35 31.03.2020

Re: Mda!

Those evil-natured robots
They're programmed to destroy us
She's gotta be strong to fight them
So she's taking lots of vitamins


Ah, uspomene na rani 21. vek.
omega68 omega68 23:39 31.03.2020

Re: Mda!

Мирела не дај се испровоцирати
mirelarado mirelarado 23:47 31.03.2020

Re: Mda!

omega68
Мирела не дај се испровоцирати


Taman posla!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana