Zdravlje| Život

Smrt u Bergamu

zilikaka RSS / 02.04.2020. u 08:20

Novi grafici koji se pojavljuju pokazuju koliko je zapravo virus smrtonosan. Za sada imamo podatke samo za Italiju i to za najugroženiji grad i biće zanimljivo videti ih za druge gradove i druge države. 

 zMFzx04.png?1

 Ovo je nastav blogova na temu novog koronavirusa radi lakšeg praćenja komentara.  

  autor:als 



Komentari (470)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 16:43 02.04.2020

Re: Trol - izvini

ostro osuditi neprijateljsko delovanje upereno na lik i delo ... napraviti srpski AViter
highshalfbooze highshalfbooze 19:07 02.04.2020

Re: Trol - izvini

Eto ako se iko pitao otkud Krstićeva najsvežija cvilidba.

Baš sad priča Vučić kako mu se Krlja žalio da su mu pre par meseci blokirali nalog na Tviteru, ali za ovih 8 500 nema pojma.
gedza.73 gedza.73 19:18 02.04.2020

Re: Trol - izvini

Baš sad priča Vučić

A izleteo se o stanju na Infektivnoj i u Nišu. 'bolji izbor Sajam'. Ispadoše bolnice gore od Sajma.
Kako onaj sa bradicom (stalno je na tv-u) i J. Vučićević namestaju pitanja. Kao kad Barbara izdeklamuje napamet naučenu celu pesmicu 'Fačići mali' pa ostane od odgovora samo konstatacija
'Da'
edit
evo ga i neki tunjavko novinar sa dopisnom školom koji mu se namestio na volej pitanjem o 24-časovnoj izolaciji. pa jel' može prvo da se pripremi pa da postavi pravo pitanje ili da mu ovako ostavi prazan gol
zilikaka zilikaka 16:42 02.04.2020

Mante se visoke politike

Ja danas šmugnula malo ranije i pazarila štošta, pa i dva paradajza.
Gajba je bila dostupna svima, garant su pipani, i uzela ih spremna da se baci ako ne smislim ništa pametno.
Dakle, pitanje glasi, mogu li se oprati i kako.

Odmah da napomenem da na raspolaganju imam sve vrste hemikalija, ali i uređaj za sečenje plazmom il kompresor do 300 bar.
zemljanin zemljanin 16:46 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

nista hemikalije ... mokre novine i tuci dok ne poplavi
floki floki 16:52 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

па ако не мораш одмах да једеш, остави негде и не дирај 2-3 дана, неће се покварити а вирус не би требало да може тако дуго на површини да преживи
ecce-florian ecce-florian 16:56 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

varikina
alselone alselone 16:57 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

Uđuveči ga.
freehand freehand 16:57 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

zilikaka
Ja danas šmugnula malo ranije i pazarila štošta, pa i dva paradajza.
Gajba je bila dostupna svima, garant su pipani, i uzela ih spremna da se baci ako ne smislim ništa pametno.
Dakle, pitanje glasi, mogu li se oprati i kako.

Odmah da napomenem da na raspolaganju imam sve vrste hemikalija, ali i uređaj za sečenje plazmom il kompresor do 300 bar.

Varikina keva, dodaj to što ti je sišlo s ruku ako si zaboravila da staviš rukavicde rezance posluži kao paradajz čorbu od starekoke
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:06 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

floki
па ако не мораш одмах да једеш, остави негде и не дирај 2-3 дана, неће се покварити а вирус не би требало да може тако дуго на површини да преживи


Tako je, 2, 3 dana, na suncano mesto.. moze i pre toga da se malo properu sapunicom od deterdzenta za sudove, ispere i stavi na sunce. Svo voce, povrce koje nije upakovano fabricki u celofane a ne ide na przenje/kuvanje.
highshalfbooze highshalfbooze 17:18 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

Ja danas šmugnula malo ranije i pazarila štošta, pa i dva paradajza.


I ovde pazarni dan

zilikaka zilikaka 18:03 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

Tako je, 2, 3 dana, na suncano mesto.. moze i pre toga da se malo properu sapunicom od deterdzenta za sudove,

Mislim da će se pokvariti. To su oni plastični, al zaželeli se svežeg, pa kakvo bilo.
To znači da kuvanje ne spada u obzir, za to nisu, nego sam nešto mislila da ih stavim pod mlaz vode, pa tako jedno pola sata. Abrazija da odradi
bocvena bocvena 18:05 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike


kakve sumanute paranoje i poremecaji licnosti ovih dana iskacu po ovi interneti, vi ste ovde melem na dusu!

nisam sigurna, ali mislim da muz hoce da me ubije koronom iz nepakovane zelene salate! cik ti to operi u ovim neljudskim uslovima! ja primenjujem kinesku tradicionalnu medecinu sa alkoholnim sircetom i sodom bikarbonom (rek'o mi jedan co'ek srbin sto u kini hara obrazovanjem:) vidim da to tradicionalna zapadna medecina nipodastava i da nema dovoljno istrazivanja na univerzitetu u gabengagenu, tako da sam svratila da mahnem i zavapim da me pamtite po pesmama mojim, ako riknem od salate.
(i zlotvora u zatvor da strpate:)
maksa83 maksa83 18:09 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

kakve sumanute paranoje i poremecaji licnosti ovih dana iskacu po ovi interneti, vi ste ovde melem na dusu!

To je zato što smo svi primili vakcinu protiv 5G.
bocvena bocvena 18:13 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

taj b92 elitizam! za nekog ima vakcina, za nekog ne:)
kick68 kick68 18:14 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

alkoholnim sircetom i sodom bikarbonom


Da, postavih ja na nekom od blogova pre neki dan. I (ili) na sunce. Srdjan pre neki dan kuka za neki avokado. Lepo ga zamislih kako se nadnosi nad tim avokadom sa sve hemikalijama u rukama pa pozurih da ga zaustavim:)))

Juce vidim da se zatvaraju frizerski saloni, kockarnice...Au ljudi, pa to je sve ovde odmah zatvoreno (non essential businesses). Mi ovde obrasli kao neandertalci, a vi se tamo frizirate all in 16:)
zilikaka zilikaka 18:17 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

tradicionalnu medecinu sa alkoholnim sircetom i sodom bikarbonom

Ne bih da mnogo pametujem al to onda bude mešanje baze i kiseline kojim jedno drugo neutrališe.
Pitaj ti nekog profu hemije, al mislim da je bolje jedno po jedno
bocvena bocvena 18:18 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

ja ostrim makaze da sisam cerku (gde su kukice kad ti najvise trebaju:) nesto moderno! negde duze, negde krace, pa malo ukrivo! kao kad je bila mala i imala vaske. al' otima se!
EDIT: operes sodom, zacinis sircetom i sve umre! i salata:)
freehand freehand 18:19 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

To znači da kuvanje ne spada u obzir, za to nisu, nego sam nešto mislila da ih stavim pod mlaz vode, pa tako jedno pola sata. Abrazija da odradi

Kad se ludaja pokondiri... Sad joj više ni stara dobra čelična četka i brusilica ne valjaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:19 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

negde duze, negde krace, pa malo ukrivo!


i na kraju: e baš ovako sam htela :)
freehand freehand 18:20 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

bocvena
ja ostrim makaze da sisam cerku (gde su kukice kad ti najvise trebaju:) nesto moderno! negde duze, negde krace, pa malo ukrivo! kao kad je bila mala i imala vaske. al' otima se!

Pa gde će takva sad do dnevne sobe?!
bocvena bocvena 18:24 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

samo muskarac moze da postavi ovakvo pitanje! lepota je esencijalna potreba u karantinu! ako ne sparis pidzamu i trenerku sa bojom maske i rukavica, korona prodire:)
Milan Novković Milan Novković 18:33 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

zilikaka
tradicionalnu medecinu sa alkoholnim sircetom i sodom bikarbonom

Ne bih da mnogo pametujem al to onda bude mešanje baze i kiseline kojim jedno drugo neutrališe.
Pitaj ti nekog profu hemije, al mislim da je bolje jedno po jedno

Pa prvo ga, the virusa, kiselina i baza izmasakriraju krošeima i aperkatima, da bi ga so na kraju ubila namrtvo
rodni rodni 19:17 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

maksa83
kakve sumanute paranoje i poremecaji licnosti ovih dana iskacu po ovi interneti, vi ste ovde melem na dusu!

To je zato što smo svi primili vakcinu protiv 5G.

Kada već pomenu 5G - da li sam ja dobro pročitao da su Švajcarci zabranili instalaciju 5G opreme?
docsumann docsumann 20:19 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

bocvena
taj b92 elitizam! za nekog ima vakcina, za nekog ne:)


demokratija prije svega, pa onda žene i djeca , ovdje i antivakseri imaju pravo da biraju u koju će ruku da budu vakcinisani
bene_geserit bene_geserit 20:26 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

operes sodom, zacinis sircetom i sve umre! i salata:)

Jel vi stvarno tretirate povrće tim čudima, zar vam to ne ide malo na preteranu stranu ?
Ako je do toga došlo, zarazićemo se kako god okreneš, da baš budemo toliko paranoični nema baš smisla.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:12 02.04.2020

Re: Mante se visoke politike

sapunicom od deterdzenta za sudove

Сапун, још боље. Омотач вируса је маст, разложиће га сапун 100%. И слободно једи одмах, после сапуна. (Како који детерџент то исто ради.)
kick68 kick68 00:56 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

da baš budemo toliko paranoični nema baš smisla.


Zasto paranoicni? Strah od bolesti je realan. Ima smisla.
Ja licno svo to ispipano voce i povrce operem vrelom vodom i ostavim da odstoji. Znam kako treba da se postupa, pa sam to i podelila, to su neke uobicajene preporuke. Ne bojim se bas toliko, ali mislim da je pozitivno sto su ljudi oprezni i da postavljaju pitanja, ne junace se. Nije mi ni smesno ni cudno. Novi je virus, svi imamo milion pitanja i nedoumica.
bocvena bocvena 01:18 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

bene_geserit
operes sodom, zacinis sircetom i sve umre! i salata:)

Jel vi stvarno tretirate povrće tim čudima, zar vam to ne ide malo na preteranu stranu ?
Ako je do toga došlo, zarazićemo se kako god okreneš, da baš budemo toliko paranoični nema baš smisla.

posto je ovo neki 100. blog o koroni, verujem da je sve vec receno, ali ja nista nisam citala:) pa da dam svojih pet centi...
da sam ja neka vlas', ja bih vec po zatvaranju skola prekinula da se pojavljujem po televizijama i pustila samo lekare da drljaju od jutra do sutra sve sto znaju o virusu, snimila po 10 spotova prakticnih saveta - kako da se ponasas na ulici, kako kad ulazis u kucu, cime da deznfikujes sta, svaki dan obavestenja gde sta ima da se kupi...precizirala tacno ko, kako i gde sme da izlazi (da ne bude posle - svi ste napolju, picka vam materina i vidi, ja cucim u kuci, a komsija izveo i zenu i ljubavnicu i pasenoga).
umesto politizacije, teorija zavere, laznih vesti, belog luka i cudesne sode sto leci sve od kamenca do raka, dala bih neku strukturu u danu gradjanstvu (da se uci, proseta, izvede pas, nabavi, skuva, pojede, druzi s porodicom u kuci), podsticala solidarnost u lokalnim zajednicama, veru u nauku i nadu da mozemo sve da prevazidjemo, pa i cinjenicu da smo siromasni i da nam je zdravstvo u kurcu i inace.

dakle, pranje povrca nije paranoja nego mali psiholoski pokusaj vracanja kontrole u nekontrolisana vremena. smanjuje anksioznost, podize moral. mnogo delotvornije nego dijagrami, prebrojavanje mrtvih i pickaranje neistomisljenika po drustvenim mrezama.
zemljanin zemljanin 01:40 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

pranje povrca

ja samo u prolazu ... paradajz koji je ovde prozvan, komada dva, u 'prirodnoj' crvenoj boji potpada pod voce

PS pravda za paradajz
kick68 kick68 02:08 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

dakle, pranje povrca nije paranoja nego mali psiholoski pokusaj vracanja kontrole u nekontrolisana vremena. smanjuje anksioznost, podize moral. mnogo delotvornije nego dijagrami, prebrojavanje mrtvih i pickaranje neistomisljenika po drustvenim mrezama

1500 novih slucajeva u poslednja 24 sata kod nas:( Varikino, eve me!
bene_geserit bene_geserit 02:11 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

pranje povrca nije paranoja nego mali psiholoski pokusaj vracanja kontrole u nekontrolisana vremena

Ne pričamo o pranju (vodom, koje se pretpostavljam podrazumeva u bilo koja vremena) već o sodi, sirćetu a poneko i varikini. To mi sve deluje preterano za povrće. Mora da postoji neka granica šta je smisleno ponašanje a šta nije. Ako je potrebno tretirati povrće svim i svačim da se ne bi zarazio korona virusom, teško da možeš da ga izbegneš.
Ono jes, moja žena, koja je na blago OCD strani, tačno znaš kad krene da čisti po kući sve i što treba i što ne treba, koliko je sati. Pokušaj vraćanja kontrole.
da sam ja neka vlas' ... precizirala tacno ko, kako i gde sme da izlazi

Na sve strane bre neke fašističke ideje, čuj da vlast ljudima određuje "tacno ko, kako i gde sme da izlazi".
Jel postoji u nekoj od tih varijanti da moj tata (80 g.) sme da sedne na bajs i ode do bašte da sadi povrće ili da ode da se šeta po planini, ucvrlja se čovek u kući a ne daju mu da izlazi, par meseci ovako i on je gotov, može da funkcioniše samo u pokretnom stanju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:54 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

Da, postavih ja na nekom od blogova pre neki dan. I (ili) na sunce. Srdjan pre neki dan kuka za neki avokado. Lepo ga zamislih kako se nadnosi nad tim avokadom sa sve hemikalijama u rukama pa pozurih da ga zaustavim:)))


Ja ga oprao sa deterdžentom za sudove. Procenio sam da ona kora nema veliku permeabilnos', pogotovu što je avokado bio još mlad i zelen. I onda sam ga pojeo, koliko ono beše inkubacija, vreme sad! Tako zapravo perem i sve što je u plastičnoj ambalaži pre nego što ga munem u frižider.

A kad ga pomenuh, gledam sad negde da kupim UV sijalice, pa da preradim jedan stari frižider u komoru za površinsku dezinfekciju. To sam video od Željka dr. Mitrovića, koji tera svoje avokadoe kroz slične uređaje svaki dan kad dođu na posao.

kick68 kick68 05:22 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

deterdžentom za sudove.


Ne znam da li kod vas ima da se kupi green works, netoksicno dezinfekciono sredstvo. To stalno koristim za kuhinju. Imam i sprej i vlažne maramice pa sad dobro dodje za ambalaže i omote koji se donesu iz prodavnice. Isto, ako stigne nešto sto narucim online, to se jos kod vrata prebrise.

A za voce i povrce koristim samo vrelu vodu iz cesme za sada. Dobra ideja za sijalice, ZM zna znanje:)
alselone alselone 06:55 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

Mora da postoji neka granica šta je smisleno ponašanje a šta nije. Ako je potrebno tretirati povrće svim i svačim da se ne bi zarazio korona virusom, teško da možeš da ga izbegneš.


Ovo je razuman stav. Sve je manja verovatnoća da neće svi doći u dodir sa virusom. U ovom momentu je važno to još malo odložiti, dok se ne pronađe valjanija terapija, dok ne dođe leto pa bustuje imuni sistem, dok se lekari ne pregrupišu, bolnice ne opreme itd.

hoochie coochie man hoochie coochie man 08:40 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike


Ovo je razuman stav

Apsolutno.
Pranje paradajza varikinom, pa preterasmo jbg.
Ja ga sigurno pre ne bih jeo nego što bih ga prao varikinom.
mirelarado mirelarado 09:07 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

hoochie coochie man

Ovo je razuman stav

Apsolutno.
Pranje paradajza varikinom, pa preterasmo jbg.
Ja ga sigurno pre ne bih jeo nego što bih ga prao varikinom.


Iako sprovodim dekontaminaciju obuće i odeće, plastičnih kesa, stana i svega ostalog, a namirnice ostavim da odstoje dan, dva, tri, pa ih onda dobro isperem hladnom vodom, zapravo ne mislim da je to glavni put prenošenja virusa. Pre mi se čini da su te kućne preporuke i procedure dovedene do krajnosti kako bi čoveku ogadili izlazak iz kuće. Preliminarne i potonje higijenske mere oduzmu mi više vremena od samog odlaska u nabavku. Ipak, nemojte preterivati s tim hemikalijama, dosta ljudi se otrovalo, dobilo kojekakve ekceme i alergije.
bocvena bocvena 09:10 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

Na sve strane bre neke fašističke ideje, čuj da vlast ljudima određuje "tacno ko, kako i gde sme da izlazi".


u visemilionskim gradovima moras da napravis neki raspored, da bi ispostovao socijalno distanciranje. u mom idealnom svetu svi mogu svaki dan da se dokopaju
sunca i penzioneri su visokopostovana kategorija, zbrinuta na sve moguce nacine. u realnom svetu svako zeli da drugi postuju pravila, a oni da rade sta hoce i kad im je zgodno. i u to ime ce pronaci silna opravdanja i linkove na internetu da to potvrde:)

U sustini, krizna vremena iz svih nas izvlace i ono najbolje i ono najgore, pitanje je da li i kao pojedinci i kao kolektiv umemo da pojacamo najbolje, a minimiziramo najgore. tu mi je strepnja jaca od nade. predugo zivimo pod razlicitim anksioznostima, agresivni smo, uplaseni za egzistenciju, porodice su disfunkcionalne...karantin to digne na enti. s druge strane, svakodnevno svedocim malim pobedama ljudskosti i zdravog razuma. mozda ovo bude prilika za neku duhovnu obnovu i revoluciju.

ne duvam, majke mi! mozda je od sode bikarbone:)

zilikaka zilikaka 09:13 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

pustila samo lekare da drljaju od jutra do sutra sve sto znaju o virusu, snimila po 10 spotova prakticnih saveta - kako da se ponasas na ulici, kako kad ulazis u kucu, cime da deznfikujes sta, svaki dan obavestenja gde sta ima da se kupi...precizirala tacno ko, kako i gde sme da izlazi

E, al za to treba organizacija.
Ti kad praviš književno veče,moraš da imaš salu, pa da pozoveš goste, pa ko će ih dočekati, ko kuvati kafu, ko ređa stolice, kolko stolica, kolko kafe, ko gde sedi...a možeš da zamisliš nekog ko je celog života dolazio, bio dočekivan, i samo je trebalo da govori. Pri čemu za to što govori ne treba ni učenje ni priprema...samo inspiracija. Pisledica nema svakako.
E, od tih takvih se sad očekuje da organizuju ozbiljan sistem u kritičnoj situaciji
Milan Novković Milan Novković 09:31 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

mirelarado
hoochie coochie man

Ovo je razuman stav

Apsolutno.
Pranje paradajza varikinom, pa preterasmo jbg.
Ja ga sigurno pre ne bih jeo nego što bih ga prao varikinom.


Iako sprovodim dekontaminaciju obuće i odeće, plastičnih kesa, stana i svega ostalog, a namirnice ostavim da odstoje dan, dva, tri, pa ih onda dobro isperem hladnom vodom, zapravo ne mislim da je to glavni put prenošenja virusa. Pre mi se čini da su te kućne preporuke i procedure dovedene do krajnosti kako bi čoveku ogadili izlazak iz kuće. Preliminarne i potonje higijenske mere oduzmu mi više vremena od samog odlaska u nabavku. Ipak, nemojte preterivati s tim hemikalijama, dosta ljudi se otrovalo, dobilo kojekakve ekceme i alergije.

Da

Kinezi su rekli da se u ogromantnoj većini virus prenosti u zatvorenim prostorima - jedni kašljuckaju, a oće i da dišu, dok drugi insistiraju na ušmrkavanju tog vazduha koji su drugi preprocesirali.

A drame oko varikina, sonih kiselina i živih soda su drame, više im mediji i veseli prepričavači priča, pa kreatici razni kumuju nego istina - dobre su šanse da ljudi koji i obično uredno pripremaju hranu ne treba ništa posebno da rade.

Isto, ne oboljeva se ako pokupimo jednu ili nekoliko virusnih čestica (iako pre desetak dana nisu imali ideju o kojim brojevima se radi) pa još ako se poštuju nove mere - ne dirati lice prstima ako ruke nisu uredno oprane posle bilo kog potencijalno prenosivog posla.
bocvena bocvena 09:33 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

Ipak, nemojte preterivati s tim hemikalijama, dosta ljudi se otrovalo, dobilo kojekakve ekceme i alergije.

pa da. kad prepustis ljude same sebi, zatrpas ih sumom oprecnih informacija, onemogucis nabavku maski, rukavica i alkohola npr., onda dobijes gutace domestosa:)

nije nama lako. u sendvicu smo izmedju urlajuceg vodje i licnih demona. treba nam neka mantra, pa krpicu u ruke da se obrisu kvake, makar i obicnom vodom:)

mirelarado mirelarado 09:50 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

nije nama lako. u sendvicu smo izmedju urlajuceg vodje i licnih demona. treba nam neka mantra, pa krpicu u ruke da se obrisu kvake, makar i obicnom vodom:)


Pa da, svaki dan uvodimo po još neki novi ritual.
bocvena bocvena 09:50 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

zilikaka
pustila samo lekare da drljaju od jutra do sutra sve sto znaju o virusu, snimila po 10 spotova prakticnih saveta - kako da se ponasas na ulici, kako kad ulazis u kucu, cime da deznfikujes sta, svaki dan obavestenja gde sta ima da se kupi...precizirala tacno ko, kako i gde sme da izlazi

E, al za to treba organizacija.
Ti kad praviš književno veče,moraš da imaš salu, pa da pozoveš goste, pa ko će ih dočekati, ko kuvati kafu, ko ređa stolice, kolko stolica, kolko kafe, ko gde sedi...a možeš da zamisliš nekog ko je celog života dolazio, bio dočekivan, i samo je trebalo da govori. Pri čemu za to što govori ne treba ni učenje ni priprema...samo inspiracija. Pisledica nema svakako.
E, od tih takvih se sad očekuje da organizuju ozbiljan sistem u kritičnoj situaciji

sto si ovo lepo poslozila.ja sam vec rekla deci i muzu da ih volim, oprala sve od poda do plafona, kuvam, organizujem kucnu nastavu (i svi idemo u 8. razred:), kupila novi tv i ukacila se na netflix, prirodu gledam sa terase i cekam da prodje. i ovi "organizatori" i korona. juce sam pobedila u unu, a ubedljivo sam najgluplja za to u kuci. dakle, krenulo me:)
Milan Novković Milan Novković 09:54 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

bocvena
zilikaka
pustila samo lekare da drljaju od jutra do sutra sve sto znaju o virusu, snimila po 10 spotova prakticnih saveta - kako da se ponasas na ulici, kako kad ulazis u kucu, cime da deznfikujes sta, svaki dan obavestenja gde sta ima da se kupi...precizirala tacno ko, kako i gde sme da izlazi

E, al za to treba organizacija.
Ti kad praviš književno veče,moraš da imaš salu, pa da pozoveš goste, pa ko će ih dočekati, ko kuvati kafu, ko ređa stolice, kolko stolica, kolko kafe, ko gde sedi...a možeš da zamisliš nekog ko je celog života dolazio, bio dočekivan, i samo je trebalo da govori. Pri čemu za to što govori ne treba ni učenje ni priprema...samo inspiracija. Pisledica nema svakako.
E, od tih takvih se sad očekuje da organizuju ozbiljan sistem u kritičnoj situaciji

sto si ovo lepo poslozila.ja sam vec rekla deci i muzu da ih volim, oprala sve od poda do plafona, kuvam, organizujem kucnu nastavu (i svi idemo u 8. razred:), kupila novi tv i ukacila se na netflix, prirodu gledam sa terase i cekam da prodje. i ovi "organizatori" i korona. juce sam pobedila u unu, a ubedljivo sam najgluplja za to u kuci. dakle, krenulo me:)

Mi ukačeni u streaming servise, komada N, 27/7.

Ako ovo još potraje zamračujemo sve prozore, tako da ne znamo kad je dan a kad noć, da ne zbunjujemo circadian ritam u nama, nije on ništa kriv
bocvena bocvena 10:06 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

s cerkom gledam mizicke filmove i dokumentarce, sa sinom super heroje, s muzem zombije i sf, a za svoju dusu kako se upoznalo dvoje mladih, pa se vencali na kraju:)
ponekad se zahebem i odgledam neki skandinavski krimic, pa ne mogu da spavam do 4 ujutru, jer tu uvek muce neku decu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:14 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

a za svoju dusu kako se upoznalo dvoje mladih, pa se vencali na kraju:)


Gledas pornjavu c,c..
Milan Novković Milan Novković 11:16 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

Predrag Brajovic
sapunicom od deterdzenta za sudove

Сапун, још боље. Омотач вируса је маст, разложиће га сапун 100%. И слободно једи одмах, после сапуна. (Како који детерџент то исто ради.)

U omotaču ima dosta lipida, to je tačno, ali nisu samo oni - npr u rznim radovima se spominju "spike proteins" - oni šiljci na kruni koji se kače na ACE2 gde onda, kroz "tunel" genetski materijal virusa ulazi u ćeliju.

Naučnici prvo nađu te substance na površini, i onda ide teži deo određivanja 3D strukture koja je bitna za pravljenje/analizu potencijalnih lekova/vakcina na iole ubrzan način, i uz pomoć kompjuterskih simulacija.

Kad se zna hemija onda sa značajnim učešćem ulaze i ETF "likovi" u posao, hemičari, matematičari, fizičari.

Da bi kompjuter precizno uradio posao treba se spuštati u modeliranju na što niži nivo, recimo do atoma.

Covid-19 ima u "envelope" oko 200 miliona atoma, pa all-atom simulacija nije trivijalna, i Uni of Texas je radi sad na superkompjuteru, Beneov komšija je glavni na manadžement.

COVID-19 viral envelope simulation under development

zemljanin zemljanin 11:25 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

apacherosepeacock
a za svoju dusu kako se upoznalo dvoje mladih, pa se vencali na kraju:)


Gledas pornjavu c,c..

bocvena bocvena 12:28 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

zemljanin
apacherosepeacock
a za svoju dusu kako se upoznalo dvoje mladih, pa se vencali na kraju:)


Gledas pornjavu c,c..



jes, pa da se uzbudim, pokusam isto sto rade obuceni profesionalci, usinem se, pa odem u dz na nekciju, tamo pokupim koronu, zavrsim na sajmu..

hoochie coochie man hoochie coochie man 12:48 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike


pa da. kad prepustis ljude same sebi, zatrpas ih sumom oprecnih informacija, onemogucis nabavku maski, rukavica i alkohola npr., onda dobijes gutace domestosa:)

Ajd da ih pohvalim malo:)

Stigne mi poruka da mogu da podnesem zahtev za kretanje u vreme zabrane, popunim neki obrazac, i eto ti na mail odgovora da je zahtev primljen

Doduše, piše da je primljen, i broj pod kojim je zaveden, ne piše da je i odobren, ali ja ću da smatramda je to isto:)

To važi samo za seljake, nemojte da se nadate bez veze:)
Milan Novković Milan Novković 12:53 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

bocvena
zemljanin
apacherosepeacock
a za svoju dusu kako se upoznalo dvoje mladih, pa se vencali na kraju:)


Gledas pornjavu c,c..



jes, pa da se uzbudim, pokusam isto sto rade obuceni profesionalci, usinem se, pa odem u dz na nekciju, tamo pokupim koronu, zavrsim na sajmu..


I sve zato što lukavi profesionalac nije stavio uputstvo pri vrhu ekrana: "Don't try this at home"
zemljanin zemljanin 12:58 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

bocvena
zemljanin
apacherosepeacock
a za svoju dusu kako se upoznalo dvoje mladih, pa se vencali na kraju:)


Gledas pornjavu c,c..



jes, pa da se uzbudim, pokusam isto sto rade obuceni profesionalci, usinem se, pa odem u dz na nekciju, tamo pokupim koronu, zavrsim na sajmu..


pa ovo 'nekciju' sam procitao kao 'erekciju' ... ne mogu da se saberem od smejanja
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:06 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

sam procitao kao 'erekciju'


Jes, ko ce sta ce nego deda o ustipcima..
bocvena bocvena 14:21 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike


ovaj konrad 19 ce kod mladje populacije izazvati bebi bum, kod starije seriju razvoda. eros i tanatos dihotomija:)
bocvena bocvena 14:54 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

e, a je l bio neki blog (ili razgovor u komentarima) za kukanje o domacim zadacima ili moram ja o tome da pisem?

- ko je napisao "ociju tvojih da nije"?
- ?
- secas se, juce smo spominjali?
- ?
- vasko...vasko?
- vasko de gama!
(smejali smo se prva tri dana, a onda se meni malo plakalo:)
maksa83 maksa83 15:47 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

veru u nauku

mariopan mariopan 15:47 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

hoochie coochie man

Ovo je razuman stav

Apsolutno.
Pranje paradajza varikinom, pa preterasmo jbg.
Ja ga sigurno pre ne bih jeo nego što bih ga prao varikinom.


Zezaju se bre, nisi se valjda primio na tu priču?

Varikina je za dezinfekciju podova, kvaka, obuće i slično.

Dovoljno je par dana ostaviti da virus krepa i onda dobro oprati.
mariopan mariopan 16:17 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

mirelarado
hoochie coochie man

Ovo je razuman stav

Apsolutno.
Pranje paradajza varikinom, pa preterasmo jbg.
Ja ga sigurno pre ne bih jeo nego što bih ga prao varikinom.


Iako sprovodim dekontaminaciju obuće i odeće, plastičnih kesa, stana i svega ostalog, a namirnice ostavim da odstoje dan, dva, tri, pa ih onda dobro isperem hladnom vodom, zapravo ne mislim da je to glavni put prenošenja virusa. Pre mi se čini da su te kućne preporuke i procedure dovedene do krajnosti kako bi čoveku ogadili izlazak iz kuće. Preliminarne i potonje higijenske mere oduzmu mi više vremena od samog odlaska u nabavku. Ipak, nemojte preterivati s tim hemikalijama, dosta ljudi se otrovalo, dobilo kojekakve ekceme i alergije.


Mi sprovodimo u kući baš takvu strogu dezinfekciju jer sin radi sa bolnicama, doduše kontaktira samo sa doktorima ali bolnica je mesto gde nije poželjno šetkanje i mislim da dobro radimo. Kad ne bi bilo toga ne bi morao sve sa sebe da skida, tusira se, oblaci drugu odeću i tek onda ulazi u deo kuće gde smo snajka i ja.
A retko i radi, samo po pozivu, ovde je sve od masovnih događaja koje on radi otkazano do datuma "ne zna se" pa mnogo malih pruvrednika ne radi.

Sinoć smo sin i ja, kao Prle i Tihi u nedoba policijskog časa, zakazali kod forografa moje slikanje za dve male sličice, za grčku vizu, i njegov drugar fotograf nam je konspirativno otvorio radnju, slikao me i uradio slike a da nas niko nije ukebao, jer je i ta radnja zatvorena odavno, i da smo ukebani bile bi to dve najskuplje sličice u mom životu.

To mi je omogućilo da dobijem grčku vizu (jutros dobila) za sledećih tri meseca (to +dve kile u papiru raznih fotokopija dokumenata + 4 500 evra na racunu u banci koje moras da imaš) pa nemam više straha da će me kazniti zabranom dolaska ubuduće što sam prekoračila beli sengen.

Veći mi je problem što je snajka sinoć flipnula, ribala rernu n-ti put a sin legao na pod i odvrće neke srafove od vrata rerne.....vidim skinuo stakla kojih se snajka sladostrasno dočepala a on zbrisao u kupatilo sa dva šrafa koja će on da opere, toliko se izborio.

Ja u povlačenju na prstima do dnevne sobe da me ne zakači taj virus, možda je prelazno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:40 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

Zezaju se bre, nisi se valjda primio na tu priču?


Jesam :)
Stvarno jesam.
Toliko je nenormalnih stvari oko nas da mi ovo uopšte nije zvućalo nemoguće.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:06 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

kupila novi tv i ukacila se na netflix


E i ja se drogiram netfliksom taman mi, u gomili sitina naravno, puste u ravnomernim razmacima i staritete vase(nase) filmografije u vidu meni omiljenih iz ´70 i pocetak ´80 Njujork (nije obavezno ali pozeljno) aaa uziiiivaam - Serpico, And Justice for All, All That Jazz..
bocvena bocvena 18:44 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

znas sta mi postaje neizdrzivo? nepostojanje filmske muzike nego neprekidni niz pop pesmuljaka, sa sve titlom.

filmove i serije sam pretrcala, sad prelazim na dizajm enterijera. meni je to bensedin:)
kick68 kick68 19:03 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

Pranje paradajza varikinom, pa preterasmo jbg.
Ja ga sigurno pre ne bih jeo nego što bih ga prao varikinom.


Dobro hoochie, covece, da li ti zaista mislis da bi neko to uradio?!
Ne znam sta ti pada napamet?! Jeste da se kaze u svakoj sali pola istine ali opet...

Edit: Sad sam videla tvoju prepisku sa mariopan, izvini. Sedim poslednja cetiri sata za kompjuterom, kucam, saljem, saljem mejlove, odgovaram na mejlove... prolazim kroz pakao:)))
mariopan mariopan 22:56 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

hoochie coochie man
Zezaju se bre, nisi se valjda primio na tu priču?


Jesam :)
Stvarno jesam.
Toliko je nenormalnih stvari oko nas da mi ovo uopšte nije zvućalo nemoguće.

kick68 kick68 23:55 03.04.2020

Re: Mante se visoke politike

neprekidni niz pop pesmuljaka, sa sve titlom.

E zbog toga poceh da slusam Fleetwood Mac, koje inace ne podnosim. Cula u nekom filmu. Zadnje vreme doslo.
rodni rodni 18:27 04.04.2020

Re: Mante se visoke politike

maksa83
veru u nauku


Gde si ovo pročitao?
mirelarado mirelarado 23:04 04.04.2020

Re: Mante se visoke politike

mariopan
To mi je omogućilo da dobijem grčku vizu (jutros dobila) za sledećih tri meseca (to +dve kile u papiru raznih fotokopija dokumenata + 4 500 evra na racunu u banci koje moras da imaš) pa nemam više straha da će me kazniti zabranom dolaska ubuduće što sam prekoračila beli sengen.


E, sad stvarno možeš na miru da uživaš u Atini!
niccolo niccolo 18:30 02.04.2020

Misli li neko

na Vulina?

Kaže Žvalja da će od večeras zabraniti okupljanje više od dve ličnosti na jednom mestu. I šta će sad Vulin da radi?
kick68 kick68 18:33 02.04.2020

Re: Misli li neko

I šta će sad Vulin da radi?


Pa nista...da spari uniformicu sa bojom maske i rukavica (kako predlaze bocvena)?
mirelarado mirelarado 18:35 02.04.2020

Re: Misli li neko

Kaže Žvalja da će od večeras zabraniti okupljanje više od dve ličnosti na jednom mestu. I šta će sad Vulin da radi?


Da se raziđe.
bocvena bocvena 18:38 02.04.2020

Re: Misli li neko


zilikaka zilikaka 18:39 02.04.2020

Re: Misli li neko

I kako se skida talk od rukavica sa teget jakne?
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:02 02.04.2020

Re: Misli li neko

niccolo
na Vulina?

Kaže Žvalja da će od večeras zabraniti okupljanje više od dve ličnosti na jednom mestu. I šta će sad Vulin da radi?



, Nik, ova izolacija je probudila najbolje u tebi.

predatortz predatortz 19:04 02.04.2020

Re: Misli li neko

Da se raziđe.


Pojedinac, raziđi se!
niccolo niccolo 19:27 02.04.2020

Re: Misli li neko

Nik, ova izolacija je probudila najbolje u tebi.

Hvala, hvala

Inače, tokom dana mi se javilo da je glavni dobio po pičci i da će da bude miran na konferenciji - zbog svih onih reakcija na hapšenje i objavljivanja ovog o tviter botovima - uzmem da gledam od početka. I da vidiš kako nema dranja, nego je sav smoren i trudi se da bude miran i kao ajmo samo o epidemiji...
petargli petargli 19:37 02.04.2020

Re: Misli li neko

Inače, tokom dana mi se javilo da je glavni dobio po pičci i da će da bude miran na konferenciji

od koga?
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:46 02.04.2020

Re: Misli li neko

+ verujem da je za ovu izolaciju najbolje da se gleda Matty Matheson ima nekih korisnih saveta (koji apsolutno nemaju veze za kuvanjem ili i imaju), od kojih je verovatno najvažniji ovaj: "if you don't like lasagna you are probably an idiot and you probably vote for a people that you should not vote for".


rodni rodni 19:50 02.04.2020

Re: Misli li neko

stefan.hauzer
+ verujem da je za ovu izolaciju najbolje da se gleda Matty Matheson ima nekih korisnih saveta (koji apsolutno nemaju veze za kuvanjem ili i imaju), od kojih je verovatno najvažniji ovaj: "if you don't like lasagna you are probably an idiot and you probably vote for a people that you should not vote for".



Ne znam da li sam to pominjao, no svejedno - mislim da moja žena pravi lazanje najbolje na svetu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:55 02.04.2020

Re: Misli li neko

Ne znam da li sam to pominjao, no svejedno - mislim da moja žena pravi lazanje najbolje na svetu.


Pics or it didn't happen.
ecce-florian ecce-florian 19:58 02.04.2020

Re: Misli li neko

Inače, tokom dana mi se javilo


prvo tweet pa slobodna evropa pa moj prijatelj macron kaže: alexandre

hbg

ako želiš vlas' sačuvati
nije dobro slabos' pokazati
(javno)

odoše
angie01 angie01 20:06 02.04.2020

Re: Misli li neko

. I da vidiš kako nema dranja, nego je sav smoren i trudi se da bude miran i kao ajmo samo o epidemiji...


...i jos daje primedbe novinarima, kako nece dozvoliti nikakva dranja ni nepristojno ponasanje:)

...eda...i burnabic se izvinjavala prilicno pokuljeno, da je napravila glupos' s onom zabranom izvestavanja van njihovog centra,...verovatno se digla frka zbog novinarke Nova s



Hvala, hvala


nesto si se otvorio...i nije lose:)
angie01 angie01 20:11 02.04.2020

Re: Misli li neko

Pojedinac, raziđi se!


...a bar ce da pokaze sve uniforme...




doksova primenjena umetnost...
predatortz predatortz 20:15 02.04.2020

Re: Misli li neko

Inače, tokom dana mi se javilo da je glavni dobio po pičci i da će da bude miran na konferenciji - zbog svih onih reakcija na hapšenje i objavljivanja ovog o tviter botovima - uzmem da gledam od početka. I da vidiš kako nema dranja, nego je sav smoren i trudi se da bude miran i kao ajmo samo o epidemiji...


Inače, da sam bio na mestu onoga lekara, ustao bih, sve poslao u pičku materinu i napustio konferenciju.

Jbte, dešava se najveća planetarna pošast od WWII, a piskarala se utrkuju ko će više da se uvuče Vučiću u dupe, ili ko će više da ga "napadne" imbecilnim pitanjem o tome zašto ne nosi rukavice.

Ova zemlja nema novinare.
Ima režimske, nepismene, agitatore po govnjivim tabloidima čija je vrednost, sa svim što je u njima napisano, manja od deset listova toalet papira sa jedne strane i gomilu sterilnih šupljoglavaca sa druge strane koji glume novinare istraživače.
angie01 angie01 20:16 02.04.2020

Re: Misli li neko

Novosadjani, sta radi muuulin iza ledja onom doci sto daje izjavu iz one bolnice kod vas,...u kom je on tu svojstvu?
docsumann docsumann 20:20 02.04.2020

Re: Misli li neko

Misli li neko
na Vulina?


duplo
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:24 02.04.2020

Re: Misli li neko

li ko će više da ga "napadne" imbecilnim pitanjem o tome zašto ne nosi rukavice.


A ovaj ispali odogovor kao da je baš to pitanje očekivao?
Iste sekunde se seti rukavica nekih aktivista od pre mesec dana.
Stvarno banalno pitanje, i banalan novinar.

Dolaziš na konferenciju da pitaš predsednika države nešto o stvari koja trese svet, a ti ga pitaš za rukavice.

Sprema li se taj novinar za konferenciju, skuplja li neke podatke, smišlja li neka normalna pitanja, ili tresne šta mu prvo padne na pamet?
Ako se sprema, kako je znao da ovaj neće imati rukavice, ako ne, jel to normalno?

Za one duge je jasno, bili na brifinzima, ispričali šta im je naloženo, i to je to, ali ove "nezavisne, slobodne" i njih je muka slušati.
Atomski mrav Atomski mrav 20:25 02.04.2020

Re: Misli li neko

Docse, smajli Vulina je pobedio. A kako i ne bi, kao da je jedan od likova iz porodice Adams...
gedza.73 gedza.73 20:33 02.04.2020

Re: Misli li neko

predatortz
a piskarala se utrkuju ko će više da se uvuče Vučiću u dupe, ili ko će više da ga "napadne" imbecilnim pitanjem o tome zašto ne nosi rukavice.


meni upalo u oko da Kisić-Tepavčić nosi sat preko rukavice. Kako ga skida majku mu a da ga ne 'kontaniminira'? verujem kako treba da se vidi 'asesoar' ali me ubi znatiželja.

rodni rodni 20:35 02.04.2020

Re: Misli li neko

hoochie coochie man
li ko će više da ga "napadne" imbecilnim pitanjem o tome zašto ne nosi rukavice.


A ovaj ispali odogovor kao da je baš to pitanje očekivao?
Iste sekunde se seti rukavica nekih aktivista od pre mesec dana.
Stvarno banalno pitanje, i banalan novinar.

Dolaziš na konferenciju da pitaš predsednika države nešto o stvari koja trese svet, a ti ga pitaš za rukavice.

Sprema li se taj novinar za konferenciju, skuplja li neke podatke, smišlja li neka normalna pitanja,
ili tresne šta mu prvo padne na pamet?
Ako se sprema, kako je znao da ovaj neće imati rukavice, ako ne, jel to normalno?

Za one duge je jasno, bili na brifinzima, ispričali šta im je naloženo, i to je to, ali ove "nezavisne, slobodne" i njih je muka slušati.

Sprema se, nego šta!
To pitanje mu je na pripremi 'razrezano - i on ga postavio.
docsumann docsumann 20:40 02.04.2020

Re: Misli li neko

Atomski mrav
Docse, smajli Vulina je pobedio. A kako i ne bi, kao da je jedan od likova iz porodice Adams...


realno najzahvalniji lik za obradit
predatortz predatortz 20:47 02.04.2020

Re: Misli li neko

Dolaziš na konferenciju da pitaš predsednika države nešto o stvari koja trese svet, a ti ga pitaš za rukavice.


Što, rasčlanjeno, izgledaovako:

a) na konferenciju za štampu, o najaktuelnijoj planetarnoj temi, si došao samo da provociraš, pa si primetio da Vućić ne nosi rukavice i uhvatio se toga po principu daj šta daš.

b) došao si da Vučiću nabaciš na volej, postavljanjem najglupljeg mogućeg pitanja, ispadajući lično glup, poslat od glupog urednika iz još gluplje medijske kuće, jer ne znam šta bi to, sem gluposti,moglo da predstavlja.
angie01 angie01 20:57 02.04.2020

Re: Misli li neko

tu je bilo zanimljivo pitanje- da li prikazuju trosak placanja botova,...(koji su zvanicno detektovani od strane twittera i uklonjeni).
predatortz predatortz 21:01 02.04.2020

Re: Misli li neko

angie01
tu je bilo zanimljivo pitanje- da li prikazuju trosak placanja botova,...(koji su zvanicno detektovani od strane twittera i uklonjeni).


I to je, da prostiš, imbecilno spram teme i prilike.

I tu je, u očima ozbiljne osobe, ispao glup i on i medij koji ga je poslao.

Ne pita se na sahrani da li se komšijina snajka kurva i da li je švaler dobro kara.

Nekome su danas umrli članovi porodice, neko čeka ružnu vest, neko strepi za dete...

A novinar, na konferenciji koja je povodom toga sazvana,pita za jebeni tviter.

Pomračenje uma!
floki floki 21:04 02.04.2020

Re: Misli li neko

gedza.73
nosi sat preko rukavice


па Sprezzatura геџо мајку му

maksa83 maksa83 21:06 02.04.2020

Re: Misli li neko


doksova primenjena umetnost...


Uuuuu Vulin je najjači uradak do sad. Prethodni favorit mi je bio Milo.
docsumann docsumann 21:10 02.04.2020

Re: Misli li neko

maksa83

doksova primenjena umetnost...


Uuuuu Vulin je najjači uradak do sad. Prethodni favorit mi je bio Milo.


same here

i možda Pikac (ma gde lako matori)



pošto je skroz sveden, minimalan
angie01 angie01 21:35 02.04.2020

Re: Misli li neko

I to je, da prostiš, imbecilno spram teme i prilike.


to je vrlo aktuelno, s obzirom na reakciju twittera, a i njihovog ucinka u progonima i zamajavanju javnosti, a nasim novcem.

pri tome- sta ti tacno dobijas od tih KZN,...vikanje na gradjana, zastrasivanje, nesigurne podatke- svi su posle sludjeni,...a botovi u tome uredno ucestvuju kao podrska.

...danas je prvi put bilo bez dranja i osudjivanja gradjana.


da je sve normalno- slozila bih se s tobom.
angie01 angie01 21:37 02.04.2020

Re: Misli li neko

i možda Pikac


iz Roda?
docsumann docsumann 22:33 02.04.2020

Re: Misli li neko

angie01
i možda Pikac


iz Roda?


da
mariopan mariopan 02:41 04.04.2020

Re: Misli li neko

zilikaka
I kako se skida talk od rukavica sa teget jakne?

Usisaš ako je platnena ili vunena a opereš krpom ako je veštački materijal.
alselone alselone 04:36 04.04.2020

Re: Misli li neko

Žvalja, Vulin


Ovo je dilentatizam uzdignut do nivoa sociopatije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana