Zdravlje

Malo muzike

zilikaka RSS / 05.04.2020. u 21:55

Moji horski drugari su se poslednjih dana potrudili da osveže ovo kućno tavorenje zajedničkim pevanjem.

Na žalost, ja nisam našla vremena da učestvujem, ali neka  ova objava bude moj doprinos.

 

 

 



Komentari (209)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 11:14 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

mirelarado
Ne vredi se nervirati. Nego, da te pitam, Alse, možda si negde naišao na podatak, a struka nešto mulja o tome, koliki procenat najtežih slučajeva koji dođu na respirator zapravo preživi?

Ima raznih cifara sa raznih strana, ali nećeš mnogo pogrešiti ako za prosek uzmeš 50%.

E sad, to je ako se ništa drugo ne pokušava, nego ide za sad čudnim atributom "zapadne ortodoksije".

Razni su svašta probali, evo par "ektrema", između može svašta da se interpolira:

- Kinezi (valjda) su onomad naručili silne tone vitamina C. U trenutku kad oboleli više ne može bez resipratora kažu: ako počnu intravenozno da daju ogromne količina Vit C u prvih 6 sati osoba, u proseku, provede na respiratoru 48 sati - i smrtnost je dramatično manja.

- Hydrochloroquine, antibiotik i cink sulfat kad počne teško da se diše, pre respiratora, neki tvrde donosi 100% recovery rate. Ti neki pričaju o stotinama pacijenata, i ono što neminovno unosi blagu nevericu u ovakve cifre je da kad imaš 350 bolesnih statistički je dosta verovatno da bi neko "morao" umreti zbog jako lošeg opšteg zdravlja, koje je sad još malo podriveno. Ovaj primer je iz US - Rus, Jevrer (Hasidic) iz Zapadne Ukrajine koji je onomad emigrirao u US (protumači ti meni ako umeš) i leči u gusto naseljenom jevrejskom kraju - zabranjivali ga, pa odzabranjivali

- Taj trio, sličan, su i Rusi iz Rusije sa naj-nivoa (akademije) promovisali - Hydrochloroquine i antibiotik daju odlične rezultate u početku veće frke, a ako se zaskasni i frka postane egizistencijalna ta treća komponenta koja moderira imuni (zaboravio sam šta oni koriste) dramatično pomaže i jako obolelima.

U UK još uvek sami rade svoje pilot studije - šira regulativno-medicinsko-politička vrhuška je više-manje ovde kao iz Alan Forda.

Uput, sad već ima N primera koliko je vitamin D i sad sunce bitno, to ovde još ne spomenju ali je BBC bar danas na udarnom mestu stavio dramu neisporučivanja osnovne zaštite medicinskom osoblju - kažu naštekovali su u UK dovoljno, al je distribucija stašan problem (kaže idiot od ministra za zdravlje, ili slično, političar od karijere koji nikad nešto drugo nije radio u životu - i koji moj uopšte njega dovode na TV kaj je i vojska u distribuciji, imaju 500,000 viška dobrovoljaca od obične raje koja)

Zamisli situaciju: imaju 200Km/sat vozove, ni jedna tačka nije više od 150Km dalje od mora (čisto da se dobije predstava o geografiji), pored uobičajenog je i vojska u akciji, traživli 250,000 dobrovoljaca i dobili 750,000 - i ne mogu da isporuče maske sa skladišta medecinskim sestrama, doktorkama i doktorima, 19 ih umrlo, ko zna koliko ih je bolesno. Naša komsinica, doktoraka, 27 godina, 13 dana radila 12 sati dnevno, dokse nisu "malo" organizovali.

BBC ovde i jutros uglavnom bodri naciju ljudima 98, 99 godina starim koji su živi i moral im je na visini - budale nadrealne - tj cool je bodrenje, nego kad vidiš kako su polepili težinske faktore ranim delovima emisije 2 minuta problemu isporuke zaštitne opreme medicinarima, nikoga ne prozivaju, 10 minuta jednom dedi od 99 godina što je preživeo, 10 minuta dedi od 98 godina što pešači u bašti skupljajući priloge za NHS, 10 za pametnog maldiča, autističnog, koji priča kako se kontroliše, 10 minuta o zabavljanju dece kojoj je dosadno po kućama, 10 o patnji profesionalnih sportista u karatninu, ... i onda sam došao ovde da blogujem
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:14 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово


Ja sam za struku pregmeo nervozu, mene sada ovde Huči i Predator nerviraju jer egoistično guraju svoju priču od pre mesec dana kao da je to važno sada. I time direktno peru biografije ovih zlikovaca. Čist ego - evo vidite da nisam bio u krivu.

Upravo to čitam kod tebe.
Ali baš to.
I tad i sad mislim slično, da ovo nije smak sveta, da je frka nesrazmerna.
Sad sam čak uvereniji da će cifre na kraju biti prilično relativne, tj da se neće mnogo razlikovati od gripa.
Natavno, argument, a da nije zatvoreno, koliko bi onda bilo, neće moći da se pobije matematkom.
Ali tu su Švedska i naročito Belorusija, pa ćemo imati neki reper.

I sad mislim da je priča o "čuvanju baba" čista demagogija sa strane podržavalaca zatvatanja držve, a sa strane vlasti odraz njihove diktatorske prirode.

Što se Kona tiče, za sve do sad, pet minus, ili ako bih bio strožiji četiri plus.
Traženje grešaka je najlakši posao, ali više od bezgrešnih cenim one koje sujeta ne sprečava da priznaju grešku i da promene stav.
A Kon je baš to uradio i radi.
Primera ima i od juče, sinoć, da ne kucam sad.

Ali kome su samo bezgrešni dovoljno dobri, njima Kon nije doboljan, razumem.

O Konu i njegovoj sujeti još i ovo (o stručnosti se ne usuđujem)

Pita ga neki novinarčić, i kaže, vaš hrvatski kolega, epidemiolog, kaže da ove mere nisu dobre, da su njegove bolje.
Kon, ali bez imalo povređene sujete kaže, pa dobro, videćemo na kraju, ovo je nova stvar, on misli tako, mi ovako, nema još uvek načina da konstatujemo šta je bolje, neka svako radi kako misli da je najbolje.

I to pazi u kojoj situaviji, kad novinarčić pokazuje očiglednu nameru da omalovaži Konovo znanje i rad.
I to koga nalazi, ne kineskog, ne nemačkog, ruskog, makedonskog, litvanskog.....bilo kog epidemiologa, nego hrvatskog.

Mislim, referenca hrvatski epidemiolog je stvarno jaka stvar u pm.

Razumeo bih i da je Kon rekao, jebo te hrvatski epidemiolog, šta me boli krasni šta on kaže, koji je on qrac da o njemu mislim, ali ne, Kon sasvim racionalno i bez emocija odgovara.

Tu me kupio.
predatortz predatortz 11:25 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Pita ga neki novinarčić, i kaže, vaš hrvatski kolega, epidemiolog, kaže da ove mere nisu dobre, da su njegove bolje


A podtekst je da mu zameraju to što je tokom rata tamo bio zadužen za sanitet na jednom delu fronta.

Dakle, čisti revanšizam.
I, mogu da se složim sa Vulinom.
Svet će se izlečiti od kovida, Hrvati od svog kompleksa, kada su Srbi i Srbija u pitanju, neće nikada.

Zamislite samo koliko bi neukusno bilo da se naši epidemiolozi bave merama u susedstvu.

Inače, odličan šlagvort za N1 novinarstvo. Koliko ostrašćen, podao, zao i glup moraš biti da u ovakvim prilikama pozoveš hrvatskog epidemiologa da se izjašnjava o merama u Srbiji.
A tek on koliko mora da bude sve to pa da donese svoj sud, a kaže da se i stanju u Srbiji informiše iz medija i da su to jedini podaci kojim raspolaže.
angie01 angie01 11:49 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Dakle, čisti revanšizam.
I, mogu da se složim sa Vulinom.
Svet će se izlečiti od kovida, Hrvati od svog kompleksa, kada su Srbi i Srbija u pitanju, neće nikada.




Zamislite samo koliko bi neukusno bilo da se naši epidemiolozi bave merama u susedstvu.


koliko pratim, ceo svet prati mere u svim zemljama, uporedjuje,...kakve sad to veze ima sa bilo cim,

..narocito sa stavom da je ovaj virus samo nesto gori od obicnog gripa- negde i cak i da je blazi,...hebote, ceo svet je stao, umiru na hiljade dnevno i nije vreme za propagiranje bilo cega/koga,

...da su potrebne mere preduzete kod nas na vreme, umesto da su se skupljali potpisi za stranku i satelite,( gde je sada "eticna" comicka, kada se su se skupljali potpisi za ulazak u skupstinu po cenu tudjih zivota), umesto sto su se drzali pogubni mitinzi,....umesto sto se sada ceka da potrpstine donese licno bog sa sve kamerama i prigodnom predstavom,...
predatortz predatortz 11:56 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

koliko pratim, ceo svet prati mere u svim zemljama, uporedjuje,...kakve sad to veze ima sa bilo cim,


Koliko pratim, naši lekari se ne bave merama koje se sprovode u susednim zemljama, ne komentarišu ih, niti njihovu efikasnost dovode u pitanje.
Bave se Srbijom. Što im je, na kraju krajeva, posao.
Baviti se studijom slučaja u kom ne učestvuješ, nemaš relevantne i pravovremene podatke, možeš samo ako si glup ili zlonameran.
Profesionalac sigurno nisi.
angie01 angie01 12:02 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Koliko pratim, naši lekari se ne bave merama koje se sprovode u susednim zemljama, ne komentarišu ih, niti njihovu efikasnost dovode u pitanje.
Bave se Srbijom. Što im je, na kraju krajeva, posao.
Baviti se studijom slučaja u kom ne učestvuješ, nemaš relevantne i pravovremene podatke, možeš samo ako si glup ili zlonameran.
Profesionalac sigurno nisi.


ako mozes da ne budes ostrascen i sagleda pravu sliku- video bi da apsolutno svi profesionalci prate sva desavanja u svim zemljama, naprosto se radi o necemu sto jos nije dovoljno istrazeno i svaki novi podatak i pristup koji daje rezultate je dobrodosao, pa i oko poznatih stvari se strucnjaci u svetu konsultuju, nismo mi nevezana instanca, prepuna neverovatnih izuzetnosti pa da mozemo da delujemo odvojeno, naprotiv...- to sto vidis na kzs, to je pripremljeno za nas,...pri tome se sakriva dosta toga, kaznjavaju se oni koji iznose podatke o desavanju na terenu.
predatortz predatortz 12:14 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

ako mozes da ne budes ostrascen i sagleda pravu sliku- video bi da apsolutno svi profesionalci prate sva desavanja u svim zemljama,


Još samo da uočiš razliku između "pratiti" i "davati sud". A, nije mala.
Ozbiljan stručnjak, iz bilo koje branše, sud daje samo i samo ako raspolaže svim relevantnim podacima bitnim sa studiju nekog slučaja.
Onaj koji sud daje na osnovu pisanja medija, a nije analitičar medija i ne procenjuje medije, nije stručnjak, ili to radi iz nekih, nevezanih za struku, razloga.

Za ostalo što si napisala, mogu da kažem da je velika šteta što nas ti ne izveštavaš. Ona Darija jeste završila neke škole, doktorirala, predaje studentima, objavljuje nekakve radove, ali izgleda da ti više znaš. Bar to tako hočeš da predstaviš ovde.

Tebi se ne čudim, Als me iznenadilo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:23 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Hrvati od svog kompleksa, kada su Srbi i Srbija u pitanju, neće nikada.

Igleda da je to neizlečiva bolest.
Al njihova je, neka se leče, neka se ne leče, neka uživaju u njoj ako im prija, više je to postali i dosadno.
Nisu oni problem, nije problem ni taj njihov sajt, kao uticajan klinac palac, koji tvrdi da će Srbiji više štete naneti Vučić nego korona (pazi nevaspitanja, nekulture, nepostojanja obraza, da ti o legitimno izabranom predsediku druge zemlje tako govoriš, ali bolest sve to, vaspitanje, kultur,...potre, ostavi pustoš)
Dakle neka ih, nisu oni problem, problem je što se srpski mediji na to pozivaju.

Ej, index hr, hrvatski epidemiolog, ajd o njima da pričamo!

Budale.
alselone alselone 12:24 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Što se Kona tiče, za sve do sad, pet minus, ili ako bih bio strožiji četiri plus.


Haha koji si ti inadžija.
alselone alselone 12:25 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Predo tebi sam na sve ono odgovorio jos onda i necu ponavljati. Reci cu samo da ne znam da li lazes namerno ili se ne secas sta sam govorio i tebi odgovarao.
predatortz predatortz 12:29 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Dakle neka ih, nisu oni problem, problem je što se srpski mediji na to pozivaju.

Ej, index hr, hrvatski epidemiolog, ajd o njima da pričamo!

Budale.


Ja kažem da su N1, a sada i Nova. rs, drugo lice Informera.
Isti posao, malo pismenije, samo za drugog kupca.
Primer ti je i ona konferencija sa pitanjem o Vučićevim rukavicama.

Ja bih ga, recimo, pitao drugo.
Što ti, jarane, vozaš respiratore po Srbiji, kao da radiš za brzu poštu? Zbog čega se respiratori, odmah po prispeću, ne raspoređuju u najugroženije ustanove nego se uklapaju u tvoj slobodan termin? I, da li te je bar malo sramota zbog toga?
predatortz predatortz 12:34 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

alselone
Predo tebi sam na sve ono odgovorio jos onda i necu ponavljati. Reci cu samo da ne znam da li lazes namerno ili se ne secas sta sam govorio i tebi odgovarao.


A šta lažem? Da sam bio za set izbalansiranih mera? Da se mere uvode kada se za to, procenom struke, ukaže potreba?

Evo, pitaću ja tebe:

Koju bi ti epidemiolišku meru još uveo?
Struka je tu jasna - najbolja mera je potpuna izolacija na par nedelja.
Međutim, zanima me kako bi je ti izveo a da sve drugo ne ode u tri pičke materine?
Ili bi pokušavao da kontrolišeš štetu i uvodiš mere postupno i kad je baš nužno, tamo gde je nužno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:36 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

alselone
Što se Kona tiče, za sve do sad, pet minus, ili ako bih bio strožiji četiri plus.


Haha koji si ti inadžija.

Ima malo i toga, ima:)

A ima i toga da ti preoštro sudiš o Konu.
mirelarado mirelarado 12:46 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Što ti, jarane, vozaš respiratore po Srbiji, kao da radiš za brzu poptu? Zbog čega se respiratori, odmah po prispeću, ne raspoređuju u najugroženije ustanove nego se uklapaju u tvoj slobodan termin? I, da li te je bar malo sramota zbog toga?


E, slažem se da je kod nas novinarstvo (bez obzira na to za koga navija) dno dna. Ali, ovo tvoje pitanje morala je struka da mu postavi. Kao i da mu kaže da nije u redu da se šetka sa svitom po Srbiji, kao Deda Mraz s paketićima, da praktično obavlja javnu predizbornu kampanju, dok se Huči pita sme li na njivu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:48 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Primer ti je i ona konferencija sa pitanjem o Vučićevim rukavicama.

Ebale ih rukavice.
I ona Jovićević ga pitala za rukavice.

A što se ponaša kao da je Srbija njegova očevina, kao da on lično kupuje respiratore, što očekuje neku zahvalnost zbog toga, što smeniše onog Ugljaninovog iz Pazara jer je čovek ispravno rekao da to nije nikakav Vučićev poklon Pazaru nego nešto što mu sleduje...to ništa, nego o rukavicama.
predatortz predatortz 12:57 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

mirelarado
Što ti, jarane, vozaš respiratore po Srbiji, kao da radiš za brzu poptu? Zbog čega se respiratori, odmah po prispeću, ne raspoređuju u najugroženije ustanove nego se uklapaju u tvoj slobodan termin? I, da li te je bar malo sramota zbog toga?


E, slažem se da je kod nas novinarstvo (bez obzira na to za koga navija) dno dna. Ali, ovo tvoje pitanje morala je struka da mu postavi. Kao i da mu kaže da nije u redu da se šetka sa svitom po Srbiji, kao Deda Mraz s paketićima, da praktično obavlja javnu predizbornu kampanju, dok se Huči pita sme li na njivu.


Eh, Mirela...
Pa reče juče Kon na pitanje o politizaciji:
Trpim, kao i ostali!

Nismo deca, on se koristi njima, zloupotrebljava njihov autoritet. Evo i mi ih ovde razvlačimo po blatu.
Epidemiolozi i infektolozi, a nemamo ih na pretek, ovu situaciju moraju završiti i raditi u granicama mogućeg. Ne menjaju oni vlast, niti je biraju išta više nego ti i ja. Oni se sa ovim moraju izboriti, oni to znaju bolje od nas, verovatno nikad nećemo saznati da li su u svemu saslušani, da li su sve njihove sugestije uvažene.
Možda bi Konu bilo lakše da im kaže marš bre u pičku materinu, neki bi ga za to i u zvezde kovali.
I? Šta onda, šta ako to uradi i svaki sledeći?

Šta misliš da svi vojnici dignu ruke jer je general budala?
Ne bi to valjalo...
zemljanin zemljanin 12:59 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Meni se čini da je uloga respiratora malo preuveličana i da je napravljen hajp oko njih te sada svi se bave time gde nabaviti ili napraviti nove respiratore.

zapad ima porazavajucu statistiku respiratora ... na nivou ako si na respiratoru imas ~80% da neces preziveti ... ali nije problem u respiratoru vec u modelu da je to resenje ... i onda stavljaju ljude na respirator pre nego sto iskoriste sve druge mogucnosti ... na respirator ides onda kada ti je situacija na nivou 'uradili smo sve sto smo mogli' ...
mirelarado mirelarado 13:05 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Nismo deca, on se koristi njima, zloupotrebljava njihov autoritet. Evo i mi ih ovde razvlačimo po blatu.


Znam ja to, zato sam i kivna što jedan ozbiljan čovek dozvoljava da ga zloupotrebljavaju, a pošto mi bolje stručnjake nemamo, mislim da jeste u prilici da Mesiju postavi na svoje mesto. No, i to je verovatno naivno s moje strane.
predatortz predatortz 13:15 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

mirelarado
Nismo deca, on se koristi njima, zloupotrebljava njihov autoritet. Evo i mi ih ovde razvlačimo po blatu.


Znam ja to, zato sam i kivna što jedan ozbiljan čovek dozvoljava da ga zloupotrebljavaju, a pošto mi bolje stručnjake nemamo, mislim da jeste u prilici da Mesiju postavi na svoje mesto. No, i to je verovatno naivno s moje strane.


Ma, jok!
Mesija sad ima široka ovlašćenja.
A, ubeđen sam da se ne bi libio da postavi i daleko manje stručne a poslušne.
Ove bi provukao kroz blato i okrivio za sve.
mirelarado mirelarado 13:18 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

A, uveđen sam da se ne bi libio da postavi i daleko manje stručne a poslušne.
Ove bi provukao kroz blato i okrivio za sve.


To si u pravu. Tamna je noć...
zemljanin zemljanin 13:22 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

ako postoji greska epidemiologa ona se odnosi na period do uvedenih mera ... par puta sam to pominjao ali niko ne obraca paznju ... epidemiolozi 99% svog posla obavljaju pre epidemije jer nakon toga mogu samo da gledaju u pasulj ... i tu su svi omanuli ... a kad omanes u tom periodu onda imas samo jednu opciju i oni je primenjuju zajedno sa politicarima ... pravljenjem vece frke nego sto je realna, oni, zajedno, cine da niko ne dovodi u pitanje greske koje su do toga dovele ...

a narod ce da panici ako mu se to tako servira ... ovde je bila struja, i jos uvek je, koja ide u krajnost sa opasnostima od samog virusa ... kad na to dodamo nastupe sistema imamo ultra tvrdu liniju ... i ona nikad ne postavlja pitanje dokle i sta posle ... zato idu vriske sa grafikonima i broju umrlih i toalet papirom ... sa sve babama i dedama ...

ali opet vi to prezivljavate u real life a ja to delim sa vama u ovom virtualnom ... ima razlike
mirelarado mirelarado 13:30 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

ako postoji greska epidemiologa ona se odnosi na period do uvedenih mera ... par puta sam to pominjao ali niko ne obraca paznju ... epidemiolozi 99% svog posla obavljaju pre epidemije jer nakon toga mogu samo da gledaju u pasulj ... i tu su svi omanuli ... a kad omanes u tom periodu onda imas samo jednu opciju i oni je primenjuju zajedno sa politicarima ... pravljenjem vece frke nego sto je realna, oni, zajedno, cine da niko ne dovodi u pitanje greske koje su do toga dovele


Da, to je taj mehanizam.
rodni rodni 14:17 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

angie01
Dakle, čisti revanšizam.
I, mogu da se složim sa Vulinom.
Svet će se izlečiti od kovida, Hrvati od svog kompleksa, kada su Srbi i Srbija u pitanju, neće nikada.




Zamislite samo koliko bi neukusno bilo da se naši epidemiolozi bave merama u susedstvu.


koliko pratim, ceo svet prati mere u svim zemljama, uporedjuje,...kakve sad to veze ima sa bilo cim,

..narocito sa stavom da je ovaj virus samo nesto gori od obicnog gripa- negde i cak i da je blazi,...hebote, ceo svet je stao, umiru na hiljade dnevno i nije vreme za propagiranje bilo cega/koga,

...da su potrebne mere preduzete kod nas na vreme, umesto da su se skupljali potpisi za stranku i satelite,( gde je sada "eticna" comicka, kada se su se skupljali potpisi za ulazak u skupstinu po cenu tudjih zivota), umesto sto su se drzali pogubni mitinzi,....umesto sto se sada ceka da potrpstine donese licno bog sa sve kamerama i prigodnom predstavom,...

A zaklinjali smo se u Čomićku onomad!
angie01 angie01 14:18 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Još samo da uočiš razliku između "pratiti" i "davati sud". A, nije mala.


cekaj, sad ovi nasi sto su davali pograsne sudove i procene- to ti je ok, al ne smeju drugi da daju neke svoje- u odnosu na podatke koje imaju, svoje procene,...pa jos ako su Hrvati, nikako:)))

ja nemam nista protiv da ti mislis da je ono sto ti kazu nasi-bas super,...koliko brojim, nisu bas dali puno razloga za tako nesto,...


ali izgleda da ti više znaš. Bar to tako hočeš da predstaviš ovde.


ovo je uobicajeno bulsitiranje- ja sam na osnovu toga sto si pisao mogla da te mnogo konkretnije (dis)kvalifikujem,...
angie01 angie01 14:19 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

mirelarado
ako postoji greska epidemiologa ona se odnosi na period do uvedenih mera ... par puta sam to pominjao ali niko ne obraca paznju ... epidemiolozi 99% svog posla obavljaju pre epidemije jer nakon toga mogu samo da gledaju u pasulj ... i tu su svi omanuli ... a kad omanes u tom periodu onda imas samo jednu opciju i oni je primenjuju zajedno sa politicarima ... pravljenjem vece frke nego sto je realna, oni, zajedno, cine da niko ne dovodi u pitanje greske koje su do toga dovele


Da, to je taj mehanizam.


pa o tome i jesmo pricali,..al eto ima ih koji misle da je upravo sve super.
angie01 angie01 14:21 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

A zaklinjali smo se u Čomićku onomad!


carli, nesto nisi dobro brojao- ovi "tvoji" su se u comicku zaklinjali- ja nisam.
predatortz predatortz 14:23 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

cekaj, sad ovi nasi sto su davali pograsne sudove i procene- to ti je ok, al ne smeju drugi da daju neke svoje- u odnosu na podatke koje imaju, svoje procene,...pa jos ako su Hrvati, nikako:)))


Ako ti misliš da je isto davati procene imajući uvid u stvarno stanje i davati procene nemajući ni elementarne podatke, onda je bespredmetno da dalje nastavljamo.

Šta misliš, koliko bi naši bili objektivni da izađu sa tvrdnjom da je hrvatski sistem zanemario decu jer je tamo tri puta više obolele dece nego u Srbiji, a Hrvatska ima duplo manje stanovnika od Srbije?

E, tako su nastupili hrvatski lekari i novinari.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:22 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

sad ovi nasi sto su davali pograsne sudove i procene- to ti je ok, al ne smeju drugi da daju neke svoje- u odnosu na podatke koje imaju, svoje procene,..

A tebi svejedno ako ti tvoj muž i deca daju zamerke na nešto u vašoj kući, i kad ti daje komšija koji te dokazano mrzi?

Stvarno ne kapiraš razliku?

Mada, ne bi me ni čudilo.
predatortz predatortz 15:28 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

hoochie coochie man
sad ovi nasi sto su davali pograsne sudove i procene- to ti je ok, al ne smeju drugi da daju neke svoje- u odnosu na podatke koje imaju, svoje procene,..

A tebi svejedno ako ti tvoj muž i deca daju zamerke na nešto u vašoj kući, i kad ti daje komšija koji te dokazano mrzi?

Stvarno nr kapiraš razliku?

Mada, ne bi me ni čudilo.



Evo, neka meni odgovori. Hipotetički, Kon izjavi sledeće:

Hrvatski predsednik i vlada, kao i njihovi medicinski stručnjaci su nedorasli situaciji jer su dozvolili da broj obolele dece bude tri puta veći nego kod nas, a broj stanovnika Hrvatske je duplo manji. Oni Hrvatsku vode u propast.

Hajde Anđo, sestro pravedna, kojim bi rečima okarakterisala ovu hipotetičku izjavu, a podaci su iz štampe naše i njihove?
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:34 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово


Evo, neka meni odgovori. Hipotetički, Kon izjavi sledeće:

Ne može to ni da se zamisli.
Pa nismo mi Hrvati jbg.
predatortz predatortz 15:39 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

hoochie coochie man

Evo, neka meni odgovori. Hipotetički, Kon izjavi sledeće:

Ne može to ni da se zamisli.
Pa nismo mi Hrvati jbg.


Naravno, jer rekoh da je Kon gospodin čovek.
Za njegovog hrvatskog kolegu to se već ne može tvrditi.
angie01 angie01 16:13 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

meni licno je mnogo gore to sto ne mogu da verujem onome sto nam se predstavlja, a volela bih da je drugacije,...sto je nemoguce ocekivati, ako je do ovog vrlo specificnog i opasnog momenta- bilo isto tako,...samo se o tome radi,...a vi sada terajte svoje inate, besmilene netrpeljivosti i ostale budalastine iz uobicajenog repertuara.

...pre dve nedelje mi je preminula koleginica sa fakulteta, jer, - prvo, nije htela da dodje hitan, jer ona nije bila evidentirani srcani bolesnik- ne razumem, ako te prvi put strefi srcka, onda ne vazi, ili sta.......a posle, kada je ipak zakasnelo zbog urgenicja ipak stigla- ekipa je odfusarila ono sto je trebalo da uradi i dala zeni pogresnu terapiju,...ceo sistem nam je devastiran, novac se daje na razne nebitne stvari, preko noci je nemoguce to popraviti.

Za njegovog hrvatskog kolegu to se već ne može tvrditi.


...sto ti kao priznati strucnjak kompetentni profesionalac mozes da procenis:)))...ili je tu samo bitan prefiks- hrvatski,...i onda neko drugi gaji komplekse, glup je i zlonameran...

ne znam, ovakava situacija je nekako jasno pokazala, kako je svet jedno globalno selo, da stvari koje se forsiraju, kao nacionalisticke podele i mrznja, zarade na racun unistavanja planete i tudjeg siromastva, nerazumevanja, netolerancije, nehumanost i nisu neki parametri koji vode u bolju buducnost- da li ce se covecanstvo trgnuti i promeniti smer- ne verujem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:46 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

ovakava situacija je nekako jasno pokazala, kako je svet jedno globalno selo, da stvari koje se forsiraju, kao nacionalisticke podele

Aha, baš je to naglasila.
Nacionalne države, njihove granice, postadoše nevidljive i nevažne.


Al zaključuješ, kapa dole:)
predatortz predatortz 16:54 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

sto ti kao priznati strucnjak kompetentni profesionalac mozes da procenis:))).


Vidiš, kako ti učitavaš.
Ja sam onaj koji od prvog vagona tvrdi da je laik, te da se struka prepusti stručnjacima.
Ti sporiš epidemiološke mere koje sprovode naši lekari, i to na takav način da bi neko mogao da pomisli da bi ti ovo sa koronom levom rukom završila, samo kad bi ti to dozvolili.

Ja sam ljudski gest hrvatskog epidemiologa doveo u pitanje. Da budem precizniji, njegovu politizaciju mera koje se sprovode u Srbiji.
Drago mi je što naši epidemiolozi gospodski ignorišu njegove budalaštine. Tu se vidi ko je kakav čovek i ko iz kakvog miljea potiče.
zemljanin zemljanin 17:10 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

pa dobro i ja sporim mnoge od tih mera ... ne samo u Srb nego generalno jer se mere sprovode po modelu koji je totalno odbrambreni i nema nikakvog efekta na izvor problema ... to je vise kornjaca pristup nego inteligentno i naucno ... u redu je kupovina vremena, u redu je i smanjenje opterecenja zdravstvenog sistema, u redu je i da nismo bili spremni (recimo), cak je i u redu da sprovedes rigorozne mere dok se ne opasuljis ... ali nije u redu nemati resenje kako dalje osim nadamo se da (padopisipovolji) ... i nije u redu u tim merama ucitavati neku nauku, ovako demonstriranu, jer je tu nema ...

i ono sto, je meni najveci problem, da 99.999999% stanovnistva uopste nije jasno sta, kako i zasto, vec im je ponudjena neka zamagljena ideja da se zna sta se radi ... i da mora da se slusa ili smak sveta ... i evo vam zabave dok ne prodje ... a onda ce im naknadno objasnjavati da ovo nema veze sa onim ...
angie01 angie01 17:26 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Ti sporiš epidemiološke mere koje sprovode naši lekari, i to na takav način da bi neko mogao da pomisli da bi ti ovo sa koronom levom rukom završila, samo kad bi ti to dozvolili.


i sada ko ucitava,...sve sto sam rekla od pocetka ovog sranja sam obrazlozila- znaci, sta se zamera- zahebavanje sa ozbiljnom stvari, zakasnele mere-dok se prikupljaju potpisi za izbore i organiziju mitinzi, sto posle dovodi do eskalacije infekcije- pustanje ljudi iz zarazenih zemljalja bez bilo kakvih provera i mera, nedostatak potrbnih sredstava, haoticno izvestavanje, zastrasivanje, tortura- mahom je sve pravno izlistao cvetko, znaci nema potrebe da svodimo stvari na licno vidjenje, treniranje strogoce do nepotrebnih granica, koriscenje nesrece za licnu promociju, dok je medicinsko osoblje ostalo nepokriveno osnovniom opremom,...donosenje mera koje bi sprecile da se iztina objavi- hapsenje novinarke koja je istinu iznela, sa najvecih drzavnih polozaja se i dalje tvrdi da je laz stanje u klinickom centru u NS iznetom u tekstu uhapsene novinarke,...i gde je briga za najveci deo stanovnistva, onaj siromasni, koji je i do sada ziveo od danas do sutra, prvo sto je uradjeno je da su ukinuta svratista i slicni objekti, ukinuto isplacivanje socijalne pomoci i decijih dodataka- od cega su, verovao ti ili ne, neki ljudi morali da zive- sta oni sada rade?

...sta je netacno i proizvoljno u tome sto sam govorila?


Ja sam ljudski gest hrvatskog epidemiologa doveo u pitanje. Da budem precizniji, njegovu politizaciju mera koje se sprovode u Srbiji.


na osnovu cega?

nekog strucnog znanja ili svojih politickih stavova?


Drago mi je što naši epidemiolozi gospodski ignorišu njegove budalaštine. Tu se vidi ko je kakav čovek i ko iz kakvog miljea potiče.


i to sam ti vec rekla- ja bih vise volela da su oni ozbiljno pristupili problemu, a ne kao eksponenti necije promocije.


Nacionalne države, njihove granice, postadoše nevidljive i nevažne.


nesto te granice nisu imale neki bitan uticaj na sirenje virusa,...da se globalno vise izdvajalo za pripreme i spremnost za ovakve situacije, kada se vec znalo da ce naici, nego sto se trosilo na naoruzavanje i sl, ( da ne ubacujem sada vec prezvakanu nelogicnost oko prebogatih sportista i estrade, a u odnosu na njih siromasnih lekara, naucnika i ostalih "nepotrebnih".

ocuvanje planete, zastita od pandemija-su globalni problemi,...jer tu niko nije zasticen, niti moze sam i izdvojen bilo sta da uradi.
predatortz predatortz 17:35 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

sta je netacno i proizvoljno u tome sto sam govorila?


Sve što si navela su opšta mesta i mogu se, manje više, spočitati svim državama koje su pogođene epidemijom.
A netačno je da u Srbiji postoji eskalacija epidemije.
Mišljenje WHO je da je Srbija adekvatno i pravovremeno reagovala.
U Srbiji se mrtvi ne odvoze vojnim kamionima iz grada u grad na spaljivanje, ne kopaju se masovne grobnice poput onih u Njujorku.
Struka siromašne Srbije je ovu epidemiju mnogo bolje ishendlovala nego što je to učinjeno u nekim najmoćnijim državama.
Jebe mi se za Vučića, ali neću da budem govnar koji će ovo negirati samo zbog toga što ga ne volim.
angie01 angie01 17:37 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

i ono sto, je meni najveci problem, da 99.999999% stanovnistva uopste nije jasno sta, kako i zasto, vec im je ponudjena neka zamagljena ideja da se zna sta se radi ... i da mora da se slusa ili smak sveta ... i evo vam zabave dok ne prodje ... a onda ce im naknadno objasnjavati da ovo nema veze sa onim ...


pa to,...gde jos treniras strogocu,...ovo sa "bakama dekama" je skandalozno,...ja stvarno ne mogu da zamislim kako se snalaze ti ljudi, velika vecina bolesni i sami,...pa vojska sa kalasnjikovima na ulicama- cemu to?...prebijaju neke neposlusne klince koji su se sami zatekli negde na ulici, ili bacaju devojku u Zabelu, jer joj niko nije ni rekao da bi trebalo da je u samoizolaciji, hitne protivustavne presude putem Skajpa i sl...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:37 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

a se globalno vise izdvajalo za pripreme i spremnost za ovakve situacije, kada se vec znalo da ce naici, nego sto se trosilo na naoruzavanje i sl, ( da ne ubacujem sada vec prezvakanu nelogicnost oko prebogatih sportista i estrade, a u odnosu na njih siromasnih lekara, naucnika i ostalih "nepotrebnih".

ocuvanje planete, zastita od pandemija-su globalni problemi,...jer tu niko nije zasticen, niti moze sam i izdvojen bilo sta da uradi.

Endži, ako rade oni izbori za mis, konkuriši jbt.
Čujem kinta je solidna, a šanse su ti ogromne.
angie01 angie01 17:44 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Sve što si navela su opšta mesta i mogu se, manje više, spočitati svim državama koje su pogođene epidemijom.


koja opsta mesta- ja sam ti navela ono sto se ovde desavalo i o cemu sam govorila- a ti mi to zajedljivo prebacio- da sam ja neki "strucnjak"

drugo- nije tacno da je u svim zemljama bilo isto-sem sto se virus sirio, ne znam gde se dezilo prvo zahebavanje, niti znam slucaj skupljanja potpisa i drzanja mitinga, a u vremenu opasnosniti od sirenja zaraze- jeste, eksliralo je u reonu Valjeva zbog tog mitinga-...onda, skole su bile zatvorene u svim zemljama oko Srbije, dok se ovde podsmevalo na takvu ideju,...ne znam ni gde se ovako ponasa sa gradjanima?....da ne nastavljam sa nabrajanjem, jer ocigledno nije ni bitno...

...ovde se jos nije desio zenit....
angie01 angie01 17:48 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Endži, ako rade oni izbori za mis, konkuriši jbt.
Čujem kinta je solidna, a šanse su ti ogromne.


eh, hebiga, kada ovo na sta aludiras nije moja izmisljotina- nego to isto govore autoriteti iz celog sveta, apeluju, pokusavaju da osveste,...al hebiga, kapitalizam, kinta, sebicnost, nebriga za druge....


predatortz predatortz 17:52 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

jeste, eksliralo je u reonu Valjeva zbog tog mitinga-..


Ili zbog proslave godišnjice firme?

Kad je bio taj miting, Srbija je imala dva potvrđena slučaja. Jedan u Vojvodini, drugi je bio onaj Kinez, IT stručnjak koji radi na Novom Beogradu.
Koja zemlja je sve suspendovala zbog dva potvrđena slučaja?
Švedska ima hiljade zaraženih, stotine mrtvih i još ništa nije zabranila.
Drugo, da li bi se usudila da pod punom krivičnom odgovornosti tvrdiš da je klaster u Valjevu krenuo zbog mitinga?

onda, skole su bile zatvorene u svim zemljama oko Srbije, dok se ovde podsmevalo na takvu ideju,.


I, koliko je klastera poteklo od školske dece? Kako onda da neki koji su ranije zatvorili škole imaju tri puta više zaražene dece od nas?
angie01 angie01 18:04 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Srbija je imala dva potvrđena slučaja.

:))

pa sta mislis, kako se prenosi virus- od potvrdjenih slucajeva, ili od onih koji se jos ne znaju.


Koja zemlja je sve suspendovala zbog dva potvrđena slučaja?


prvo, je l ti stavrno mislis da su zvanicni podaci ti koji su validni, a drugo, ako se ocekuje pandemija- onda se pripremis, video si vec kako se stvari desavaju, pa ne cekas nespreman i ne pricas kako je to sve cisto zahebavanje.


Drugo, da li bi se usudila da pod punom krivičnom odgovornosti tvrdiš da je klaster u Valjevu krenuo zbog mitinga?


ako je okupljanje nezeljen dogadjaj visokog rizika, jer se tako najcesce prenosi virus- onda ne oragnizujes mitinge- o tome se radi,....


I, koliko je klastera poteklo od školske dece? Kako onda da neki koji su ranije zatvorili škole imaju tri puta više zaražene dece od nas?


ovde se prvo zvanicno tvrdilo, kako deca uopste ne mogu da se zaraze,...pa se zarazilo dete u vrticu...

ne znam kakve su okolnosti bile u tim drugim slucajevima- ako je uopste tacno to sto kazes.

ja verujem da bi i Italija prosla mnogo bolje, da je na vreme preduzela potrebne mere.
predatortz predatortz 18:12 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

ovde se prvo zvanicno tvrdilo, kako deca uopste ne mogu da se zaraze,...pa se zarazilo dete u vrticu...


Ovo je laž. Tvrdilo se da se deca ređe zaraze, a kada se to desi onda imaju laku kliničku sliku. Nikad nigde nije rečeno da deca ne mogu da se zaraze, niti je rečeno da deca ne mogu da prenose virus.
Ako je rečeno, a ja propustio, molim za link na izvor.

ne znam kakve su okolnosti bile u tim drugim slucajevima- ako je uopste tacno to sto kazes.


Proveri broj zaražene dece u Hrvatskoj. Epidemiolozi kažu da ih je 75. Kod nas je 27.

ja verujem da bi i Italija prosla mnogo bolje, da je na vreme preduzela potrebne mere.


I Španija, i Amerika, i Švajcarska, i Britanija...
Mi smo u dakeko boljoj epidemiološkoj situaciji, no ta činjenica te ne sprečava da mračiš i osporavaš ljude koji su za tu činjenicu zaslužni.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:21 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово


eh, hebiga, kada ovo na sta aludiras nije moja izmisljotina- nego to isto govore autoriteti iz celog sveta, apeluju, pokusavaju da osveste,...al hebiga, kapitalizam, kinta, sebicnost, nebriga za druge....

Dobrodošla.
Drugo, da li bi se usudila da pod punom krivičnom odgovornosti tvrdiš da je klaster u Valjevu krenuo zbog mitinga

To ozbiljni sebi ne dopuštaju.
Proslava u firmi je, koliko se to može, potvrđena stvar, a dalje je buknulo jer je gradsko rukovodstvo em nesposobno ali baš, em posvađano među sobom, SNS i SPS su na krv i nož.
Sad jedni sps, tvrde da se krilo pa je zato eksplodiralo, sns tvrdi da nije.

Kome je do istine teško da bude siguran u bilo šta, kome je do ua Vučiću, eno mu Krušika, niko mu ne može osporiti teoriju.
angie01 angie01 18:39 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Ovo je laž


ne mogu da otvorim istinomer, gde je to bolje prikazano,...jer je bio i deo, kako deca nisu prenosioci...

al evo kako je izgledala jedan od izjava, naravno, dr nestorovic,


"Deca skoro uopšte ne obolevaju, bio je jedan slučaj u Vijetnamu, beba od tri meseca, par slučajeva. Pogledao sam statistiku zdravlja u Kini, gotovo gotovo da nema umrlih ispod 60 godina, pri tome se prepolovio broj umrlih od januara, što se očekuje. Dve stvari su interesantno, nemate navedenu nacionalnost tih ljudi.

Prema njegovim rečima, na udaru su najstariji građani sa ozbiljnim hroničnim oboljenjima, a na pitanje da li je istina da žene ne spadaju u kritičnu grupu, dr Nestorović odgovara: "Žene obično ne oboljevaju, i smrtnost je niska".


Proveri broj zaražene dece u Hrvatskoj. Epidemiolozi kažu da ih je 75. Kod nas je 27.


koliki god da je stvaran broj- ne taj objavljeni, ono sto je istina je da i deca oboljevaju i da mogu biti prenosioci- o tome se radi.

mnogi prenosioci se ni ne razboljevaju- ne dobiju uobicajene simtome i tegobe.


Mi smo u dakeko boljoj epidemiološkoj situaciji, no ta činjenica te ne sprečava da mračiš i osporavaš ljude koji su za tu činjenicu zaslužni.


da ponovim, mi jos nismo stigli do zenita- a ne mracim nista, komentarisem ono sto se desava, kao i svi drugi,...tebi se sve to cini ok, meni ne,

i jos jednom- verujem da se na terenu mnogi medicinski radnici lavovski bore, da su izlozeni, sem mogucnosti da se i sami zaraze mnogim nevoljama i da se trude da ih savladaju,mnogi o tome pisu na drustvvenim mrezama,...mi ovde govorimo o onome sto se nama javno prezentuje i merama koje su preduzete i nacinom na koji se sprovode-tako da ne ucitavaj, ne spinuj, ruzno je da po svaku cenu zelis da prikazes nesto sto ne stoji.
angie01 angie01 18:47 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Kanda se nadaš da nije još, da rokne baš dobro po Srbima, a?:)


kolika budala bi trebalo da budes i koliko zao, da ovako nesto kazes bilo kome!
predatortz predatortz 18:48 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

koliki god da je stvaran broj- ne taj objavljeni, ono sto je istina je da i deca oboljevaju i da mogu biti prenosioci- o tome se radi.


Opet ću te zamoliti da daš izvor koji tvrdi suprotno.
Ja sam nebrojeno puta čuo da se tvrdi da deca ređe obolevaju i da lakše podnose, nikad da ne prenose.

A da deca, nažalost, mogu i da podlegnu i to smo saznali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:55 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

angie01
Kanda se nadaš da nije još, da rokne baš dobro po Srbima, a?:)


kolika budala bi trebalo da budes i koliko zao, da ovako nesto kazes bilo kome!

Pitam samo, tj kažem da mi baš na to liči.
A liči.
Ovi pričaju o zaravnjenoj liniji, da je ovo vrhunac, ti, vidim, sigurna da nije, da će tek da bukne.

Jel to uverenje zbog tvoje stručnosti ili zbog nade?

Poznavajući te (sa bloga, ne boj se) rekao bih da je ovo drugo.

Ili je ipak stručno mišlnenje u pitanju?
angie01 angie01 19:00 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Opet ću te zamoliti da daš izvor kiji tvrdi suprotno.


ono sto sam uspela da nadjem odmah, sam ti kopirala,...da otvaram novi brauzer, jer mi ovaj ne otvara sve sajtove, me stvarno mrzi,...ti veruj u sta hoces- nije problem.


angie01 angie01 19:08 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Pitam samo, tj kažem da mi baš na to liči.


ne razumem nastavak- ti sa mnom razgovaras sa stanovista nekog ko nema dobre namere i koga nije blam da kaze, kako ja zelim nesto lose svojoj zemlji- a to moze samo budala.


predatortz predatortz 19:09 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

angie01
Opet ću te zamoliti da daš izvor kiji tvrdi suprotno.


ono sto sam uspela da nadjem odmah, sam ti kopirala,...da otvaram novi brauzer, jer mi ovaj ne otvara sve sajtove, me stvarno mrzi,...ti veruj u sta hoces- nije problem.




Ono što si citirala nema blage veze sa onim što si tvrdila.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:20 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

angie01
Pitam samo, tj kažem da mi baš na to liči.


ne razumem nastavak- ti sa mnom razgovaras sa stanovista nekog ko nema dobre namere i koga nije blam da kaze, kako ja zelim nesto lose svojoj zemlji- a to moze samo budala.



Nastavak je, prevedeno, otkud ti ideja da nismo u zenitu kad ovi što vode celu stvar kažu da je vrlo vetovatno ovo zenit?
Doduše, oni ostavljaju mogućnost i da nije.

Ti bez imalo rezere tvrdiš suprotno.

A odakle meni ideja da bi ti volela da korona doda gas u Srbiji?

Pa da bi mogla da kažeš, jesam li vam pričala da je Srbija najgora.
A stvarno si to uvek pričala, to ti se mora priznati.
angie01 angie01 19:21 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

poceli smo od ovoga,

ovde se prvo zvanicno tvrdilo, kako deca uopste ne mogu da se zaraze,...pa se zarazilo dete u vrticu...



na sta si ti rekao da je to laz,
pa sam ti ja citirala nestorovicevu izjavu gde on kaze,


"Deca skoro uopšte ne obolevaju,
angie01 angie01 19:24 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Nastavak je, prevedeno


da si ti zao i budala...i da nemas obraza, nego ti je normalno da govoris ovakve stvari.
predatortz predatortz 19:25 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

angie01
poceli smo od ovoga,

ovde se prvo zvanicno tvrdilo, kako deca uopste ne mogu da se zaraze,...pa se zarazilo dete u vrticu...



na sta si ti rekao da je to laz,
pa sam ti ja citirala nestorovicevu izjavu gde on kaze,


"Deca skoro uopšte ne obolevaju,


Skoro uopšte ne obolevaju i deca ne obolevaju i ne mogu biti prenosioci virusa nije isto.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:30 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

angie01
Nastavak je, prevedeno


da si ti zao i budala...i da nemas obraza, nego ti je normalno da govoris ovakve stvari.

Kako bre?
Pa pitam te, pristojno, na osnovu čega smatraš da nije vrh.
Zar je to bezobrazno pitanje?

Fer je da odgoboriš.

A ostalo, pa tako mislim jbg, a trudim se da kažem šta mislim.

Ni to ne valja?
angie01 angie01 19:31 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Skoro uopšte ne obolevaju i deca ne obolevaju i ne mogu biti prenosioci virusa nije isto.


a sta ti znaci, skoro uopste ne obolevaju? to ne znaci nista,...da receno je i da nisu prenosnici, (kao i da su zene zbog njihovih hormona zasticene), pa je posle toga bio haos od zahebavanja na drustvanim mrazama,...sad stvarno izvini sto ne mogu da ti nadjem bas tu izjavu za koju ti nikako nisi cuo, a onoliko se prepricavala- mozes da uzmes i da se nije desila- kako god hoces,...
predatortz predatortz 19:40 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

angie01
Skoro uopšte ne obolevaju i deca ne obolevaju i ne mogu biti prenosioci virusa nije isto.


a sta ti znaci, skoro uopste ne obolevaju? to ne znaci nista,...da receno je i da nisu prenosnici, (kao i da su zene zbog njihovih hormona zasticene), pa je posle toga bio haos od zahebavanja na drustvanim mrazama,...sad stvarno izvini sto ne mogu da ti nadjem bas tu izjavu za koju ti nikako nisi cuo, a onoliko se prepricavala- mozes da uzmes i da se nije desila- kako god hoces,...


Ih, šta se sve prepričavalo a ispostavilo se da je izvučeno iz konteksta...
Zbog toga ja volim da vidim izvor, da pročitam svojim očima ili da čujem vlastitim ušima.

A statistika pokazuje da deca ređe obolevaju i veoma retko imaju tešku manifestaciju, da žene obolevaju ređe i bolje podnose, te da je manji broj umrlih među ženama nego među muškarcima.

Verovatno to ima i svoje zašto, ali trenutno to niko sa pouzdanošću ne može da definiše zbog čega je tako.
Verujem da će to biti tema ozbiljnih istraživanja.
Ne bih ja u isti koš trpao Nestorovića, Kona, Kisićevu i Stankovića. Niti su oni krivi za Nestorovićeva laprdanja, niti gde čuh da mu daju za pravo.
Ako očekuješ da će se pred kamerama svađati sa njim, onda mislim da to nećeš dočekati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:46 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

meni, kao tebi, neko u svakom postu kaže da sam budala (OK za prvih 7 do 8 puta), ja bih toga bez pardona poslao u tri pičke materine

A vidiš kako sam ja fin:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Kisićevu

U pa ona ima ozbiljnije mane, raspravljeno je to ovde, nisi ispratio?

Tri ozbiljne mane, najmanje tri
Plava, uredno sređena, i najgora, liči na Zoranu Mihailović:)
angie01 angie01 19:54 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

Ih, šta se sve prepričavalo a ispostavilo se da je izvučeno iz konteksta...


nije se prepricavalo niti izvacilo iz konteksta- ne mozes tu nista da istamponiras,...rekoh ti vec, misli kako god hoces, potrazi sam izjave, ako vec nisu cuo do sada,...

statistika zavisi i od okolnosti- jos se nista pouzdno ne zna i neodgovorno je zvanicno govoriti stvari koje ne stoje.


Ne bih ja u isti koš trpao Nestorovića, Kona, Kisićevu i Stankovića. Niti su oni krivi za Nestorovićeva laprdanja, niti gde čuh da mu daju za pravo.
Ako očekuješ da će se pred kamerama svađati sa njim, onda mislim da to nećeš dočekati.


meni su oni zvanicno odabrani ljudi da daju izjave gradjanima i do sada su to radili vrlo nekozistentno,...sad ti to shvati kako hoces,...citajuci sta pisu medicinari sa terena, osecam samo nelagodu, nikako poverenje.
predatortz predatortz 19:54 11.04.2020

Re: ја сам на небу кад слушам ово

hoochie coochie man
Kisićevu

U pa ona ima ozbiljnije mane, raspravljeno je to ovde, nisi ispratio?

Tri ozbiljne mane, najmanje tri
Plava, uredno sređena, i najgora, liči na Zoranu Mihailović:)


Plus, izBosne.
Blajhana Bosančura.
Doduše, i Zourana je moja Tuzlanka.

Čitao, doduše ovo ne na blogu, da ne grešim dušu.


nikvet pn nikvet pn 10:26 06.04.2020

...

angie01 angie01 12:46 06.04.2020

Bravo Zrenjanin!

docsumann docsumann 20:52 06.04.2020

muzičkii blog?


lepo

čuvajte se i pazite na ritam


stefan.hauzer stefan.hauzer 10:16 07.04.2020

Re: muzičkii blog?




ritamdatepitam
4krofnica 4krofnica 18:09 07.04.2020

Re: muzičkii blog?

stefan.hauzer


ritamdatepitam


izgibosmo od francuskog pulsirajućeg diska koji plasira stef, neko mora to da spreči!



stefan.hauzer stefan.hauzer 10:43 08.04.2020

Re: muzičkii blog?




a neko i da leči!
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:45 08.04.2020

Re: muzičkii blog?

+ ova stvar je toliko dobra i na toliko nivoa, da prosto ne mogu da verujem da postoje ljudi kojima se ne bi dopala.

You don't need to
Emerge from nothing


4krofnica 4krofnica 11:02 08.04.2020

Re: muzičkii blog?

stefan.hauzer




:) stef, ti znaš da sam zauvek tvoj No1 fan, ne znam da li sam u temi sa ovim



stefan.hauzer stefan.hauzer 11:20 08.04.2020

Re: muzičkii blog?


:))) kao da moramo da budemo u temi, da bi bili u temi.



nask nask 22:25 06.04.2020

Nije muzika i nije iz grla



Zili zna šta je u pitanju. Hint: nema stipse ili sode.
zemljanin zemljanin 23:23 06.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

nask


Zili zna šta je u pitanju. Hint: nema stipse ili sode.

na slovo, na slovo ... O
nask nask 23:30 06.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

Yez.
mirelarado mirelarado 23:36 06.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

One lepe što ne mirišu? :)
nask nask 23:45 06.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

One lepe što ne mirišu? :)

Ova čak i miriše, ne baš nešto bajno ali miriše.
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:54 06.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

Od svih boja sto sam probala samo mi se bela odrzala..
sad cveta sve u 16.
nask nask 00:01 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

Od svih boja sto sam probala samo mi se bela odrzala..

Hint: nema stipse ili sode.

Edit: i ona gore je bela, bež, ovo je samo onaj unutrašnji deo oko tučka koji se zvanično zove jezik, ono roze se se zovu usnama, bez zezanja.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:03 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

nask
Od svih boja sto sam probala samo mi se bela odrzala..

Hint: nema stipse ili sode.



Znam, nego uprkos samo jedna prezivela ali i ojacala ko Popaj posle srkanja konzerve spanaca..

PS. 3 sam kupila u paketu, zute i bele i rozLe, 2 sam nasla na ulici bile su na ivici za spasavanje i tako.. 1 prezivela, bela lepojka.

PPS. Evo je jos jedna druga izbacila nove stabljike, vidim danas tek, a vec sam je bila otpisala.. znaci 2 su prezivele.
nsarski nsarski 00:15 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

nask



Zili zna šta je u pitanju. Hint: nema stipse ili sode.


Dan posle...

Ovo dole je bačeno cveće sa farme cveća Bryants Nurseries, Hemel Hempstead, Britain. Pojava virusa je skoro uništila cvećarsku industriju.

nask nask 00:15 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

Nije ni ovde bolje, samo što NL zarađuje ozbiljne pare na uzgajanju, hendlovanju i prodaji cveća.
Dan posle...

Ona moja neće tako da završi, traje to godinama.
zilikaka zilikaka 06:14 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

nask
Nije ni ovde bolje, samo što NL zarađuje ozbiljne pare na uzgajanju, hendlovanju i prodaji cveća.
Dan posle...

Ona moja neće tako da završi, traje to godinama.

Ja sam druge nedelje ovog ludila sebe častila jasminom u saksiji. Cvećarka ne gledala belo, jer sam možda bila jedina mušterija tog dana, a pošto su sledećeg i zatvorili, verovatno i poslednja u seriji.
Elem, svi vukli brašno a ja saksiju.
Sad toliko lepo miriši da se osećam ponosnom na svoj potez.
Eto, jedan od načina lične kontrole ludila.

zilikaka zilikaka 06:15 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

nask
Nije ni ovde bolje, samo što NL zarađuje ozbiljne pare na uzgajanju, hendlovanju i prodaji cveća.
Dan posle...

Ona moja neće tako da završi, traje to godinama.

Ja sam krajem druge nedelje ovog ludila sebe častila jasminom u saksiji. Cvećarka ne gledala belo, jer sam možda bila jedina mušterija tog dana, a pošto su sledećeg i zatvorili, verovatno i poslednja u seriji.
Elem, svi vukli brašno a ja saksiju.
Sad toliko lepo miriši da se osećam ponosnom na svoj potez.
Eto, jedan od načina lične kontrole ludila.


angie01 angie01 10:59 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

Ja sam druge nedelje ovog ludila sebe častila jasminom u saksiji.


je taj u saksiji onaj Madagaskarski, ovo?




ja obozavam jasmin, one zbunove punih belog mirisnog cveca,

nsarski nsarski 11:04 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

nask
Nije ni ovde bolje, samo što NL zarađuje ozbiljne pare na uzgajanju, hendlovanju i prodaji cveća.
Dan posle...

Ona moja neće tako da završi, traje to godinama.


Nego, sad je sezona lala kod vas. Šta ćete s tolikim cvećem?

nask nask 12:02 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

Šta ćete s tolikim cvećem?

U smeće tj. kompost. Grana privrede od 10 milijardi do 0 u mesec dana. Jbt koje je to ubrzanje, negativno. Inače ako požuriš u velikoprodaju su lale i ruže 1 eurocent po komadu.
zilikaka zilikaka 13:58 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

taj u saksiji onaj Madagaskarski, ovo

Nije, al si pogodila.
Prvo sam, desetak dana pre ovog pravog uzela taj.
Kupovala na brzinu i nisam dobro proverila jer je u cvećari sve mirisalo.
Kad sam donela kući, shvatim da sam promašila.
Posle rešim da ponovim, i kupim onaj pravi, sitno lišće a miris neverovatan.
Onaj prvi ko salata. Mislim da se neće dugo zadržati.
rodni rodni 18:01 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

zilikaka
nask
Nije ni ovde bolje, samo što NL zarađuje ozbiljne pare na uzgajanju, hendlovanju i prodaji cveća.
Dan posle...

Ona moja neće tako da završi, traje to godinama.

Ja sam druge nedelje ovog ludila sebe častila jasminom u saksiji. Cvećarka ne gledala belo, jer sam možda bila jedina mušterija tog dana, a pošto su sledećeg i zatvorili, verovatno i poslednja u seriji.
Elem, svi vukli brašno a ja saksiju.
Sad toliko lepo miriši da se osećam ponosnom na svoj potez.
Eto, jedan od načina lične kontrole ludila.


Jebiga!
Mi nismo vukli ni brašno - šta će nam, kaže žena, pa imamo 2 kilograma?
Kada je rešila da kupi - ukapirala je da, nekim čudom, na rafovima nema brašna.
Nije to lična kontrola ludila, nego refleksna reakcija na stanje straha.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:07 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

Jebiga!
Mi nismo vukli ni brašno - šta će nam, kaže žena, pa imamo 2 kilograma?
Kada je rešila da kupi - ukapirala je da, nekim čudom, na rafovima nema brašna.


I ja tako ovde, sa izopropil alkoholom. Kao, imao sam galon na poslu, kupiću još kad potrošim, ali oću qrac dragi gledaoci, nema bre nigde! A oni koji imaju, neće da prodaju, samo stalnim mušterijama, ja sam za lab kupovao u običnoj prodavnici... Sad jedino da nekako dodestilujem ovu ćaletovu kajsijevaču koju sam navukao u izobilju, ali ne znam kako se to tačno radi.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:15 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

zilikaka
taj u saksiji onaj Madagaskarski, ovo

Nije, al si pogodila.
Prvo sam, desetak dana pre ovog pravog uzela taj.
Kupovala na brzinu i nisam dobro proverila jer je u cvećari sve mirisalo.
Kad sam donela kući, shvatim da sam promašila.
Posle rešim da ponovim, i kupim onaj pravi, sitno lišće a miris neverovatan.
Onaj prvi ko salata. Mislim da se neće dugo zadržati.


E, to sa cvećem je interesanto. Ja sam, sa sestrom, još od malih nogu na pijaci prodavao cveće, narcise, koje je gajio prvo moj pokojni deda, a posle i ćale, na bašti u Krnjači. I to je uvek išlo dobro i u vreme najgore one hiperinflacije, kad nije imalo šta da se jede. Čak i za vreme bombardovanja smo prodali sve, do zadnjeg cveta, dobro po nešto i poklonili. Ono, dođe ti čovek/žena za tezgu, vadi novčanik, prazan, pretura po džepovima da napabirči da kupi buket, i kad vidiš da se znoji jer nema dovoljno, daš mu buket, šta ćeš...

Ali, ove godine mi zamandalilo ćalca u karantin, i narcise nije imao ko da obere, propade sve.

mariopan mariopan 21:20 07.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

nsarski
nask
Nije ni ovde bolje, samo što NL zarađuje ozbiljne pare na uzgajanju, hendlovanju i prodaji cveća.
Dan posle...

Ona moja neće tako da završi, traje to godinama.


Nego, sad je sezona lala kod vas. Šta ćete s tolikim cvećem?


Gledala sam kako kombajnima seku samo glavice cvetova lala trenutak prenego što će se rasvetati, i bilo mi je onoliko žao

Kažu da tako dobiju jaču lukovicu a to im je glavni proizvod, ne sečeno cveće.

A slike tih polja su fenomenalne.

edit

I "orlovi nokti" lepo mirišu, samo što je to puzavica i mora se negde uz ogradu posaditi, raste kao ludo i lepo miriše....ali ništa kao taj starinski jasmin.
alselone alselone 03:26 08.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

Posadio sam tri zumbula pre koju godinu i malo su se proširili do sada. Oni su mi omiljenog mirisa, samo što jako kratko traju.

Pored toga jorgovan. Dobro ste podsetili, njega sam planirao da zasadim takođe i sada je dobra prilika.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:14 08.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

e meni sve moje projekte sadnje svijeća sjebu mačke..
ne znam koji im je đavo al dođu i sve mi raskopaju i naravno još mi se i poseru da izvineš u sadnju..
prvo sam mislila da možda jedu lukovice..
al jok..
i sjeme su raskopavale, skoro pa ništa nije uspjelo da nikne..
istina, lavandu mi je zatro najmlađi..
ja je držala nedeljama pod najlonom dok nije malo krenula da stasava, e kako sam je iznjela napolje tako je on došao da se obračuna i sve pobio..
sad je malo stariji, možda nešto bi i uspjela ovo proljeće da odgajim al sam totalno ubijene volje..
kao da gledam slow mo kraj svijeta..
i još uzela da čitam i prikladnu literaturu..
Seveneneves
sci fi o budućnosti u kojoj mjesec eksplodira i stanovništvo ima dva godine da se pripremi na egzodus ili smrt..
još sam na početku, obećava
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:22 08.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

e meni sve moje projekte sadnje svijeća sjebu mačke..
ne znam koji im je đavo al dođu i sve mi raskopaju i naravno još mi se i poseru da izvineš u sadnju..
prvo sam mislila da možda jedu lukovice..
al jok..
i sjeme su raskopavale, skoro pa ništa nije uspjelo da nikne..
istina, lavandu mi je zatro najmlađi..


Vrlo cudno moram da priznam, ja imam macke a imam i komsijske u poseti skoro svaki dan ali nikad ni jedna nije dirala zasad biljaka, cveca..

Ono, skroz ih to ne interesuje. Travu glodju ako je negde nadju ali cvece - nikad.

Puzevi su mi jedno vreme sjebavali sitno, sezonsko, cvece ono oglodju da ne ostane ni centralna stabljika, i to brzinom svetlosti.

Zapci dodju i prodju (odskakucu), poneki jez tu i tamo. Oni nista ne uniste prilikom prolaska kroz bastu.

principessa_etrusca principessa_etrusca 11:32 08.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

angie01
Ja sam druge nedelje ovog ludila sebe častila jasminom u saksiji.

je taj u saksiji onaj Madagaskarski, ovo?
ja obozavam jasmin, one zbunove punih belog mirisnog cveca,

Ја пре месец дана наручила велики звездасти јасмин, преко метар висине. Сада се сав расцветао и мирише.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:35 08.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

apacherosepeacock
e meni sve moje projekte sadnje svijeća sjebu mačke..
ne znam koji im je đavo al dođu i sve mi raskopaju i naravno još mi se i poseru da izvineš u sadnju..
prvo sam mislila da možda jedu lukovice..
al jok..
i sjeme su raskopavale, skoro pa ništa nije uspjelo da nikne..
istina, lavandu mi je zatro najmlađi..


Vrlo cudno moram da priznam, ja imam macke a imam i komsijske u poseti skoro svaki dan ali nikad ni jedna nije dirala zasad biljaka, cveca..

Ono, skroz ih to ne interesuje. Travu glodju ako je negde nadju ali cvece - nikad.

Puzevi su mi jedno vreme sjebavali sitno, sezonsko, cvece ono oglodju da ne ostane ni centralna stabljika, i to brzinom svetlosti.

Zapci dodju i prodju (odskakucu), poneki jez tu i tamo. Oni nista ne uniste prilikom prolaska kroz bastu.



sumnjam na to da ih to mozda asocira na pjesak..
naspem uvijek humusa pa im to mozda djeluje rastresito, pogodno za toalet.. al što ga raskopavaju pojma nemam.. očito nije onaj pseći nagon da zatrpaju kaku.. jer to ne rade..
razmišljala sam i da možda iz radoznalosti, prekopaju sve što nađu da je promjenjeno (kapiram da vjerovatno znaju sva dvorišta napamet)..
ne znam..

opet to je ništa šta lisice znaju da urade..
jednom su mi pojele tri para dječijih cipela..
i to probale svaki pa ostavile..
al probale tako što su istrgle komad cipele veličine recimo 3x5 cm..
tačno vidiš trag zuba..
i još ladno pregrize i istrgne recimo petu koja je jedno 4, 5 slojeva kože.. brale, pregrizla bi ti ruku ko od šale
nikvet pn nikvet pn 12:57 08.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla


Ау Банкарела настрадала си горе од Пајића у пумојебини. Ништа, преко саксије туриш кавез за птице па гнусне мачкетине чежњиво да гледају цвеће ко у канаринца. А за лисицу да премажеш дечије ципеле чили сосом нека бљуне ватру ко змај у цртаћу.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:43 08.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla


opet to je ništa šta lisice znaju da urade..
jednom su mi pojele tri para dječijih cipela..
i to probale svaki pa ostavile..



Izvini, morala sam..

Mi ovde nemamo lisice a znam da ih po Londonu ko dobar dan i da su drske jako.

Pa moguce da macke kad vide rastresitu zemlju sveze nasutu oko nove biljke, mada mislim da ti je u komsiluku vrlo bezobrazan primerak macke.

Mozda da utabas zemlju oko biljke bas onako svojski i naspes odozgo zadnji sloj neku specenu staru i djonom cipele ponovo utabas - mozda pomogne.

Inace macke mrze miris limuna/citrusa uopste pa ako se dosetis neceg s tim u vezi cisto da znas. Da, miris varikine macke vole, uopste im ne smeta, ljudi da bi ih najurili iz baste misle da ih taj miris odbija - al jok.

Ovo za kavez preko biljke sto predlaze nikvet, ne znam koliko je izvodljivo za malo vecu biljku/zbun/cvece..

E a za lisice, jbg, nema cipela napolju ostavljanje.


Kad spomenu Pajica i pumojebine..

juce sam se valjala od smeha na neki film sa Steve Cooganom i Paul Rudd ´Ideal Home´ (2018) snimljen u Santa Fe, Novi Meksiko..

Pricaju sta da rade sa detetom (unuk, 10 godina, jednog od njih im se pojavio na vratima) kad ni malog kera nisu uspeli da hendluju, kaze jedan - hvala bogu na kojotima pa su ga maznuli - i problem resen.. hahaha zato Pajic drzi svoje macke iskljucivo unutra.



angie01 angie01 14:31 08.04.2020

Re: Nije muzika i nije iz grla

Сада се сав расцветао и мирише.


mora da je fantazija,..jasmin divno i opojno mirise,...a tako jednostavan nevin cvet,..pa jos bele boja.

obozavam i ljubicice,



i jorgovan,


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana