Društvo

Stranačko zapošljavanje

niccolo RSS / 15.04.2020. u 07:18

„Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Nišu, u saradnji sa Bezbednosno-informativnom agencijom i Višim javnim tužilaštvom u ovom gradu, uhapsili su M.S. (1973) iz Niša zbog postojanja osnova sumnje da je izvršio krivično delo teško delo protiv zdravlja ljudi u vezi sa krivičnim delom prenošenje zarazne bolesti. Sumnja se da M.S, kao ovlašćeno lice Gerontološkog centra u Nišu, nije preduzeo sve neophodne mere i radnje kako bi sprečio širenje zarazne bolesti Kovid-19, usled čega je u toj ustanovi zaraženo 135 korisnika usluga i četvoro zaposlenih.“ (RTS, 13. 4. 2020. godine)

 

"Milan Stevanović (SNS), novi je direktor Gerontološkog centra u Nišu, nakon što je sa tog mesta razrešen Dragan Miletić. Ovo je četvrta promena rukovodilaca Doma u protekle tri godine.

...

Milan Stevanović, dipl. ekonomista, nekada istaknuti funkcioner Demokratske stranke Srbije u Nišu, bio je vršilac dužnosti direktora Narodnih novina pre privatizacije i većnik u Gradskoj opštini Palilula u jednom mandatu i član jedne od plaćenih komisija u istoj opštini u drugom mandatu. Nakon toga istupio je iz niškog DSS-a i pridružio se naprednjacima."

(12.10.2017. Z.S. Južna Srbija Info) 

 



Komentari (640)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 10:27 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

bilo bi lepo da premijer u čijoj je nadležnosti i resorno ministarstvo saopšti ime policijskog službenika, čin,koliko dugo je u policiji i u kojoj PU, da li je član neke stranke i to koje i od kada

Ako sam ja dobro shvatio (a da nisu 'frizirane' informacije) građanin je pijan u vreme policijskog časa lomio retrovizore na parkiranim kolima.
Opet 'ako' je to istina neko (lično umešan) kome je retrovizor polomljen bi vikao 'UDRI STOKU!!!', drugi (tviter buntovnik) bi tvrdio da je naša policija nasilna poput one u Indiji ili Majamiju.

Kvaka je u kažnjavanju. Građanin X je bio pijan, uništavao tuđu imovinu, opirao se hapšenju, kršio mere tokom vanrednog stanja.

Policajac mu lepo stavi lisice na ruke, zatvore ga, kad se otrezni sprovedu ga sudiji a sudija ga ne kazni uslovnom kaznom već unakrsnom proverom poreskoimovinsko rebnu tako da mu se čukunučići češu po ušima. Odšteta i to osiguravajućim kućama po njihovim procenama da plati, trežnjenje, policijska intervencija, oguljena koža plocajcu na domalom prstu što ga sprečava u obavljanju redovnih aktivnosti, otkinuto dugme na uniformi, oštećen keder na vratima koji je građanin udario glavom lošom procenom prilikom ulaska u policijsko auto... Spakuju mu toliko da mu se kol'ko sutra pojave izvršitelji na vratima i od cele imovine ostave samo konzolu za igrice.

Svaka sledeća budalčina kojoj padne na pamet nešto slično će debelo da porazmisli.

Po treći put ako je sve ovo istina 'pijanlomi' to je ona pijana stoka zbog koje ginu nevini u saobraćaju, zbog kojih gradovi izgledaju kao favele, koji kradu felne i akumulatore sa parkiranih automobila.
Atomski mrav Atomski mrav 10:38 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Spakuju mu toliko da mu se kol'ko sutra pojave izvršitelji na vratima i od cele imovine ostave samo konzolu za igrice.


Nisam pravnik ali zar ga ne bi poslali u zatvor ako ne bi imao da plati tolike kazne?
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:46 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2


Kvaka je u kažnjavanju. Građanin X je bio pijan, uništavao tuđu imovinu, opirao se hapšenju, kršio mere tokom vanrednog stanja.

Nesporno, policajac ne sme da bije, tačka.
To kaže zakon i tu rasprave nema.

Ali pored zakonske uvek postoji i ljudska moralna dimenzija.

Stvara se atmosfera da je policajac i moralni negativac, a taj koji je popio batine neki moralni pobednik.

A sasvim je moguće i verovatno da se zaista radi o bahatom pijanom majmunu, pa je nekako gadno u bilo kom smislu stati u njegovu odbranu.

Ne valja nikad taj elemenat isključiti iz razmišljanja ma kako bila zgodna prilika da se raspali po Vučićevoj policiji.
predatortz predatortz 10:52 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Nesporno, policajac ne sme da bije, tačka.


Sme, ali postoje tačno naznačene situacije kada je upotreba fizičke prinude dozvoljena.
Ova sa snimka, kada je lice savladano i u vozilu, nije na toj listi.
angie01 angie01 10:54 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

bilo bi lepo znati kakav stav premijer u čijoj je nadležnosti resorno ministarstvo za kulturu i informisanje ima prema ovakvim napadima na sredstva informisanja za vreme vanrednog stanja


vezuju se zute trake "neprijatelju" i to sa vrha "demokratske" vlasti,...i dalje se vodi hajka protiv novinarke Ane Lalic, koja se usudila da izvesti o stvarnom stanju u klinici u NS,...ocekivati da ce neko biti sankcionisan zbog toga, kao i zbog sramnog fizickog napada ovog policajca na snimku- je nerealno, s obzirom kako ova drzava funkcionise,...ona komunalka koja je maltretirala lika koji se pogresno parkirao i o cemu je obavestena javnost samo jer je postojao snimak o tom dogadjaju, je isto ovako javno bila "prekorena" i odmah pustena da dalje maltretira po "sluzbenoj duznosti".
ecce-florian ecce-florian 10:55 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

@gedza
Kvaka je u kažnjavanju. Građanin X je bio pijan, uništavao tuđu imovinu, opirao se hapšenju, kršio mere tokom vanrednog stanja.


da se vratimo na video snimak

gradjanin sedi u policijskim kolima

policajac stoji van kola i šamara ga

kako i čemu se on opire? uašto vrata nisu zatvorena i vozilo sprovelo uhapšenog?

nije kašnjivo biti pijan

za uništavanje tudje imovine, kršenje mera vanrednog stanja nije predvidjena kazna šamaranja od strane policije na licu mesta prema trenutno važećim pozitivnim propisima

koliko znam nije predvidjena kazna šamaranja ni kao kazna koju sud u bilo kom od postupaka koji se trenutno mogu voditi može da izrekne

hoochie coochie man hoochie coochie man 10:56 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Predator


Ma jasno, mislio samda se to podrazumeva.
Nego, ko zna koga bismo radije birali za prijatelja od te dvojice, batinanog ili batinaša, možda je onaj što je dobio koju ćuškicu stvarno baraba, kojoj bih i ja zalepio šamarčinu vrlo rado.
O tome sam razmišljao.
Atomski mrav Atomski mrav 10:59 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Nego, ko zna koga bismo radije birali za prijatelja od te dvojice

Ni jednog ni drugog.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:04 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

predatortz
Nesporno, policajac ne sme da bije, tačka.


Sme, ali postoje tačno naznačene situacije kada je upotreba fizičke prinude dozvoljena.
Ova sa snimka, kada je lice savladano i u vozilu, nije na toj listi.


Zakon o policiji

Odredbe o pojedinim sredstvima prinude
Fizička snaga
Član 110
Fizička snaga može se upotrebiti, radi odbijanja napada, savlađivanja otpora ili sprečavanja samopovređivanja lica.
angie01 angie01 11:09 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Fizička snaga može se upotrebiti, radi odbijanja napada, savlađivanja otpora ili sprečavanja samopovređivanja lica.


na snimku covek sedi savladan na zadnjem sedistu automobila- znaci nema niceg od navedenog...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:12 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Naravno da nema, zato je nepotrebna svaka rasprava tipa da li je pijan ili nije, da li vređa policajca, koji je prekršaj napravio pre nego je savladan i smešten u vozilo, a pogotovo o moralnom pobedniku etc. Sve je jasno kao dan - nepotrebna upotreba sile i iživljavanje policijskog službenika nad nemoćnim građaninom.
Atomski mrav Atomski mrav 11:14 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Stvara se atmosfera da je policajac i moralni negativac, a taj koji je popio batine neki moralni pobednik.

A sasvim je moguće i verovatno da se zaista radi o bahatom pijanom majmunu, pa je nekako gadno u bilo kom smislu stati u njegovu odbranu.


Ta atmosfera se stvara samo u tvojoj glavi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:16 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Atomski mrav
Stvara se atmosfera da je policajac i moralni negativac, a taj koji je popio batine neki moralni pobednik.

A sasvim je moguće i verovatno da se zaista radi o bahatom pijanom majmunu, pa je nekako gadno u bilo kom smislu stati u njegovu odbranu.


Ta atmosfera se stvara samo u tvojoj glavi.


Pre bih rekao da je to zbrka u glavi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:18 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2


Ta atmosfera se stvara samo u tvojoj glavi

A u tvojoj je da je u pitanju dobar dečko iz dobre kuće nad kim se iživljava vučićev policajac?
Pa ako je tako, pronađi ga pa ga vodi kući, vidaj mu rane junačke.
gedza.73 gedza.73 11:20 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Atomski mrav
Nisam pravnik ali zar ga ne bi poslali u zatvor ako ne bi imao da plati tolike kazne?

U ovom slučaju se radi o čoveku od 43 godine koji izgleda živi na Vračaru. beš takvog čoveka koji u tim godinama nema svoju imovinu.

A rešenje se uvek nađe kad si dobronameran. Srbija je mala zemlja ali puna puteva koji su obrasli u vrzine, gradova prepunih đubreta, fizičkih poslova koje većina ne želi da radi.
Odlična prilika za ovog 'junca'.

Ili jednog dana kad nasledi od mame i tate vračarsku imovinu država povuče svoj deo. I sve što ostane 'Žika može da nosi sa sobom'.

Kad bi se imao centralni registar. Jedino je zjebano pošto bi se u tom registru našli 'socijalni slučajevi' sa skupim nekretninama, političari s višemilionskom imovinom...

hoochie coochie man
Nesporno, policajac ne sme da bije, tačka.

Ovako vezanog na zadnjem sedištu policajac ne bi smeo. Ali da se 'mladić' kako ga neki nazivaju pošaketao sa milicajcem onda bi smeo.
Atomski mrav Atomski mrav 11:20 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

A u tvojoj je da je u pitanju dobar dečko iz dobre kuće nad kim se iživljava vučićev policajac?
Pa ako je tako, pronađi ga pa ga vodi kući, vidaj mu rane junačke.

ž
Lupetaš gluposti. Učitavaš po običaju. Iskonstruišeš bogtepita šta u svojoj glavi pa onda o tome "diskutuješ" ovde kao da je to de facto stanje. Nebitno je ko je lik koji je popio šamare, policajac ne sme da ga šamara i tačka.
gedza.73 gedza.73 11:26 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

ecce-florian
gradjanin sedi u policijskim kolima

policajac stoji van kola i šamara ga

kako i čemu se on opire? uašto vrata nisu zatvorena i vozilo sprovelo uhapšenog?

nije kašnjivo biti pijan

za uništavanje tudje imovine, kršenje mera vanrednog stanja nije predvidjena kazna šamaranja od strane policije na licu mesta prema trenutno važećim pozitivnim propisima

Možda sam ostao nedorečen. Nepostojanje zakona. Ili bar nedosledno poštovanje. Policajac ne bi smeo da bije ali sud bi trebao da ga osudi na maksimalnu kaznu.

Onda na primer Endži ne bi pisala na blogu komentar o ludacima koji su u redu za hamburger vadili pištolje. Pošto bi se takvim licima presuđivalo maksimalnim a ne minimalnim kaznama pa bi se posledično smanjilo takvo iživljavanje a Endži i ostali gurmani bi živeli u malo sređenijoj državi.

Dakle da ponovim kako ne bi bilo geždaoćeunarodnompatrolamamlatismilicijompoulici
Kvaka je u kažnjavanju. Građanin X je bio pijan, uništavao tuđu imovinu, opirao se hapšenju, kršio mere tokom vanrednog stanja.

Policajac mu lepo stavi lisice na ruke, zatvore ga, kad se otrezni sprovedu ga sudiji a sudija ga ne kazni uslovnom kaznom već unakrsnom proverom poreskoimovinsko rebnu tako da mu se čukunučići češu po ušima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:26 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Učitavaš po običaju

A ti ne učitavaš šta je u mojoj glavi?

Kako formalno stoji ta stvar sam napisao u prvoj rečenici prvog komentara, i ne pada mi na pamet da se pravdam.

A vi, koji ne umete da mislite ni milimetar dalje od zapisanog, ili smatrate da ste mnogo mudri kad samo formalnu stranu vidite, e takvih mi je nekad žao a nekad ih pa....prezirem jbg.

Priča o poštenim građanima koje tuče policija je lepak za budale.
Atomski mrav Atomski mrav 11:30 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Priča o poštenim građanima koje tuče policija je lepak za budale.

Policija ne sme da tuče u takvoj situaciji nikoga, ni poštene ni nepoštene građane. To je poenta. Niko ovde nije tvrdio da je taj lik pošteni građanin. Nego ti razvijaš neke svoje teorije zasnovane ni na čemu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:40 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Nego ti razvijaš neke svoje teorije zasnovane ni na čemu.

Zasnovane su na mogućem, dovoljno.

Te fraze o nebitnom kakav je građanin taj što je dobio po pi**i, ostavite, bre, pravnicima, sudijama, nemojte ih vi ovde izigravati, hvališući se kako poznajete stvari jebote.
To su osnove, to poznaje svako, nemate čime da se hvališete.


Građanin, ja npr, sam saznao za neki događaj, i sasvim je u redu, da taj događaj posmatram sa svih strana, da pretpostavljam kakav je ko u toj situaciji, da razmatram mogućnost da li je taj batinani toliki skot da bih mu i jazalepio šamar.
I postoji mogućnost da jeste.

Ali to vama "pravnicima" u igri u kojoj glumite sudije, para osetljive "pravničke" uši.

Atomski mrav Atomski mrav 11:49 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

hvališući se kako poznajete stvari jebote.


Citirao bih Boba Rocka: imate li zrcalo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:52 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Atomski mrav
hvališući se kako poznajete stvari jebote.


Citirao bih Boba Rocka: imate li zrcalo?

Aha, sad bi po dosetkama.
Onda si ukapirao da si lupao, što je dobro.

Ali da proverimo, koje znanje sam ja kao pokazivao, poput vas koji ste pokušali da baratate pravničkim?
Atomski mrav Atomski mrav 11:53 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Ali da proverimo, koje znanje sam ja kao pokazivao, poput vas koji ste pokušali da baratate pravničkim?

Nikakvo znanje, samo lupetanje.
milisav68 milisav68 11:54 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Ovako vezanog na zadnjem sedištu policajac ne bi smeo. Ali da se 'mladić' kako ga neki nazivaju pošaketao sa milicajcem onda bi smeo.

Ma kreten je pljunuo pandura i rekao mu da je zaražen koronom, pa je panduru puko živac i umlatio ga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:02 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Atomski mrav
Ali da proverimo, koje znanje sam ja kao pokazivao, poput vas koji ste pokušali da baratate pravničkim?

Nikakvo znanje, samo lupetanje.

Pa stani, ja pričam da se ti hvališeš pravničkim znanjem, ti mi kažeš da uzmem ogledalo, sad nema ničeg?

Gubiš se, "sudijo"

Nego, mora da ti je sudijski poziv neodstvarena
ambicija pa ga zato sad izigravaš po blogu.
Jesam li u pravu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:05 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2


Ma kreten je pljunuo pandura i rekao mu da je zaražen koronom

Divno dete.
Gde na takvog neko ruku da digne.
Atomski mrav Atomski mrav 12:06 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Gubiš se, "sudijo"

Gubiš se ti i to sve više i više.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:11 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Atomski mrav
Gubiš se, "sudijo"

Gubiš se ti i to sve više i više.

Dobro to, nego jel ovo vežbaš za pravosudni ili onako, amaterski, da koliko toliko zadovoljiš neostvarene želje?
Atomski mrav Atomski mrav 12:21 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Dobro to, nego jel ovo vežbaš za pravosudni ili onako, amaterski, da koliko toliko zadovoljiš neostvarene želje?

Kažem ti ja, odeš tako potpuno u ofsajd a da nisi toga ni svestan.
zemljanin zemljanin 12:40 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

na snimku se vide cinjenicne stvari ... covek vezan, smesten u auto, policajac koji ga tuce i kolega koji precutno ucestvuje ... sta je bilo pre toga, nema cinjenicnih podataka a stvar je suda a ne policije ...

znaci ovog sto bije, big dasa, otpustiti, nek nadje neki posten posao, ima JKP ima kolica ... ovog sto gleda a ne reaguje, kazniti + prevaspitavanje, psiholog i sl. jedno 6 meseci ...

gedza.73 gedza.73 13:07 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

zemljanin
na snimku se vide cinjenicne stvari ... covek vezan, smesten u auto, policajac koji ga tuce i kolega koji precutno ucestvuje ... sta je bilo pre toga, nema cinjenicnih podataka a stvar je suda a ne policije ...

znaci ovog sto bije, big dasa, otpustiti, nek nadje neki posten posao, ima JKP ima kolica ... ovog sto gleda a ne reaguje, kazniti + prevaspitavanje, psiholog i sl. jedno 6 meseci ...


Ima jedan snimak na netu kad pijanac vozi buldožer i udara redom u parkirane automobile. Onda rulja, verovatno vlasnici slupanih automobila, ga izvuče i dobro prebije.
Verujem da bi bili interesantni rezultati 'ogleda' gde bi blogeri koji zastupaju jednu ili drugu stranu bili vlasnici automobila.

Inače bi' se poptuno složio sa tvojim komentarom da nisi ispustio iz vida trećeg prekršioca.

U Kragujevcu je pre nekoliko godina jednog od bahatih kriminalaca u povoju sud redovno pustao na slobodu (ne pamtim baš detalje ali imao je zilion krivičnih prijava). policija uhapsi, on se ekspresno nađe na slobodi.

U kafiću preko puta škole je uleteo i bejzbol palicom od svog vršnjaka (dečko je samo sedeo sa devojkom u koju je verovatno bio zaljubljen) napravio doživotnog invalida koji je bio u komi nekoliko meseci nakon prebijanja.

Kao što kažeš bila je stvar suda ne policije.
zemljanin zemljanin 13:14 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Ima jedan snimak na netu kad pijanac vozi buldožer i udara redom u parkirane automobile. Onda rulja, verovatno vlasnici slupanih automobila, ga izvuče i dobro prebije.
Verujem da bi bili interesantni rezultati 'ogleda' gde bi blogeri koji zastupaju jednu ili drugu stranu bili vlasnici automobila.

bio ja vlasnik ili ne, isto je ... ne mozes tretirati gradjanina koji reaguje, cak i neprimereno i treniranog i od gradjana placenog profesionalca kome je posao da stiti zakon i pojedinca a ne da krsi zakon i maltretira pojedinca.

sto se mene tice, sud moze da osudi i jednog i drugog ili da pusti i jednog i drugog - to je posao suda.

posao policajca je definisan i ovo je aposlutni prekrsaj za izbacivanje iz sluzbe ... na biro pa trazi posao
gedza.73 gedza.73 13:21 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

zemljanin
posao policajca je definisan i ovo je aposlutni prekrsaj za izbacivanje iz sluzbe ... na biro pa trazi posao

Oko ovoga saglasan.
Sličan princip je uveden i u škole. Al' se neki roditelji bune što im decu šikaniruaju vršnjaci nasilnici a profesori i učitelji ništa ne preduzimaju.
edit
ne mozes tretirati gradjanina koji reaguje, cak i neprimereno i treniranog

Naravno. Samo kažem kako bi bilo zanimljivo izmeriti 'doslednost' i 'licemerstvo' međ blogopučanstvom
zemljanin zemljanin 13:33 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

ne mogu da odredjujem sta ce neko drugi ili sta je mislio/la ... hipoteticki da slomim tebi retrovizor, ti izadjes pa se pofrkamo, razbijes me ko p* i to je to ... em ce sud da mi rokne kazne em sam dobio batine ... kraj price

e sad, ti si policajac, uhapsis me, vezes pa bijes ... sud me osudi, ali moras da se molis da umrem tokom izdrzavanja kazne ...
gedza.73 gedza.73 14:12 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

zemljanin
e sad, ti si policajac, uhapsis me, vezes pa bijes ... sud me osudi, ali moras da se molis da umrem tokom izdrzavanja kazne ...

Pokušao sam, izgleda bezuspešno, da kažem kako smo sistemski sjebani.
Isti ljudi će da osuđuju policajca što je prebio vezanog čoveka gledajući snimak i da će histerično vikati 'udri ga još' ako je njima oštetio auto.
A to se rešava tako lako što će policajac, bez prebijanja ponavljam po n-ti put, da odvede lika pred sudiju, sudija ga ekspresno osudi maksimalnom kaznom za koju će da se čuje u tri okolna sreza.


e sad, ti si policajac, uhapsis me, vezes pa bijes ... sud me osudi, ali moras da se molis da umrem tokom izdrzavanja kazne

kao klinac sam čitao neku Balaševićevu knjigu (da ga ne poredim sa mmmmkakoseonommmzove Simonidom ili nekim drugim ženskim spistaljicama Bačić-Mačić) gde na početku neko preti sa 'osvetiću se ja tebi' što u velikom broju slučajeva se ne dešava.

Policajac, ako je istina (u ovo vreme lako dostpunih informacije se više ne znaju prave činjenice) da ga je lik pljunuo i rekao kako ima koronu, reagovao potpuno isto kao i ti samo što nije čekao da skine uniformu nego ga je izlemao na licu mesta.

ecce-florian ecce-florian 14:30 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2


@huci

ko pjan? Ja? Pu

što volem ka ministar policije opšti tviterom

paz hući, ok iznerviro ga je jer je bio pijan. i još u vreme zabrane kretanja

al sad, de je policija u PU obrenovac npr da išamara

ove

paz
a) ministar policije nije taj koji treba da javno iznosi da će neko biti kažnjen jer to nije njegov posao. biće ako nadležni organi ćitaj sud utvrde u nekom postupku da li su i za šta odgovorni

pitanje za ministra policije glasi:

kako u Obrenovcu neki mogu a neki ne mogu da se kreću gradom i zašto ih radnici PU Obrenovac nisu lišili slobode i pokrenuli odgovarajući postupak

editi 16:05

reagovao i zaštitnik gradjana pre sat vremena

Zaštitnik građana je saopštio da je pokrenuo postupak kontrole i pravilnosti rada Ministarstva unutrašnjih poslova, na osnovu saznanja dobijenih iz sredstava javnog informisanja i video snimaka na kojima se vidi kako policajac šamara osobu koja se nalazi na zadnjem sedištu automobila.

apacherosepeacock apacherosepeacock 15:05 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2


Policajac, ako je istina (u ovo vreme lako dostpunih informacije se više ne znaju prave činjenice) da ga je lik pljunuo i rekao kako ima koronu, reagovao potpuno isto kao i ti samo što nije čekao da skine uniformu nego ga je izlemao na licu mesta.


Stoke ima svuda. I ovde kod mene je vise puta receno na vestima kako su panduri pljuvani od nekih majmuna uz cerekanje kako su zarazeni..

Ja bi ih odvalila od batina. Holandski panduri ne smeju ali kazne su poostrene u ovo doba i postupak u ovim okolnostima ne ceka na red.

Na stranu sto nikad ne bih radila pandurski posao jer dolazis konstantno u dodir sa nesvetom, polusvetom i najgorim sljamom ljudskim.
zemljanin zemljanin 15:31 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Ja bi ih odvalila od batina.

i to nije problem da i uradis kao pojedinac i istrpis sankcije tog cina ... ali ne smes kao policajac/ka ... i ako nisi sposoban/a da to ispostujes, ides pa trazis neki drugi posao ... a da bijes vezanog coveka to je sasvim druga kategorija .. a policajac na vezanog coveka to je tek aposolutno poseban slucaj ...
angie01 angie01 15:40 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Na stranu sto nikad ne bih radila pandurski posao jer dolazis konstantno u dodir sa nesvetom, polusvetom i najgorim sljamom ljudskim.


pa sad, pitanje je iz kog miljea i struktura se regrituju ti panduri....
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:42 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

zemljanin
Ja bi ih odvalila od batina.

i to nije problem da i uradis kao pojedinac i istrpis sankcije tog cina ... ali ne smes kao policajac/ka ... i ako nisi sposoban/a da to ispostujes, ides pa trazis neki drugi posao ... a da bijes vezanog coveka to je sasvim druga kategorija .. a policajac na vezanog coveka to je tek aposolutno poseban slucaj ...


Pljuju i bolnicare u hitnoj pomoci kad su na terenu, ne samo pandure.

Tesko da bi mi suza posla za takvima sve i da dobiju neku vaspitnu od pandura..
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:45 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

angie01
Na stranu sto nikad ne bih radila pandurski posao jer dolazis konstantno u dodir sa nesvetom, polusvetom i najgorim sljamom ljudskim.


pa sad, pitanje je iz kog miljea i struktura se regrituju ti panduri....


U svakoj profesiji se mogu naci problematicni ljudi, nije to nista nepoznato.
zemljanin zemljanin 15:49 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Tesko da bi mi suza posla za takvima sve i da dobiju neku vaspitnu od pandura..

ali se ne radi da li bi tebi ili meni ili bilo kom krenula suza ... vec da ne sme ni u kojoj situaciji, udarati ili tuci vezan covek ... to je u svim sistemima - mucenje!
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:52 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

zemljanin
Tesko da bi mi suza posla za takvima sve i da dobiju neku vaspitnu od pandura..

ali se ne radi da li bi tebi ili meni ili bilo kom krenula suza ... vec da ne sme ni u kojoj situaciji, udarati ili tuci vezan covek ... to je u svim sistemima - mucenje!


Ma zabole me za navedene pljuvace, dizvinis..
angie01 angie01 15:54 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

ali se ne radi da li bi tebi ili meni ili bilo kom krenula suza ... vec da ne sme ni u kojoj situaciji, udarati ili tuci vezan covek ... to je u svim sistemima - mucenje!


upravo,...jos kada vidis ko time rukovodi i koga i kako regrutuju....
predatortz predatortz 15:54 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

pa sad, pitanje je iz kog miljea i struktura se regrituju ti panduri....


iz ovog:

Члан 34.
Право учешћа на конкурсу има лице које испуњава следеће услове:
1) да је држављанин Републике Србије;
2) да има пријављено пребивалиште на територији Републике Србије,
најмање једну годину* непрекидно пре дана подношења пријаве на
конкурс;
3) да нема мање од 18, а више од 24 године старости;
4) да има завршено средње образовање и васпитање, у четворогодишњем
трајању;
5) да не постоје безбедносне сметње у складу са Законом о полицији;
6) да поседује важећу националну возачку дозволу за управљање моторним
возилом „Б” категорије;
7) да испуњава критеријуме здравствене, психолошке и физичке
способности, за заснивање радног односа у Министарству на радно место у
статусу овлашћених службених лица.

a testira se:

Члан 42.*
Провера психолошког статуса подразумева коришћење
верификоване батерије психодијагностичких инструмената
(тестова).*
За потребе психолошке селекције процењује се когнитивни и
личносни домени и то:*
1) просечна интелектуална способност;*
2) висок морални интегритет;*
3) висока емоционална стабилност;*
4) висока савесност;*
5) просечна сарадљивост;*
6) одсуство психопатологије.*
Применом батерије психодијагностичких инструмената „HEDONICA”
утврђује се:*
1) интелигенција (IQ) − минимум 90;*
2) морални интегритет (H) − максимум 96;*
3) дезинтеграција регулативних функција (D) − максимум 69;*
4) неуротицизам (N) − максимум 90;*
5) компетенција, спретност (C) − минимум 100.*
Оцену „не задовољава” добија кандидат који постигне резултате
испод утврђеног минимума, односно изнад утврђеног максимума на
наведеним димензијама.*
Предмет мерења у овој батерији тестова психолошког тестирања јесу
и димензије за које нису утврђене доње, односно горње границе као
критеријуми пролазности, али се и резултати на тим димензијама
узимају у обзир приликом одређивања укупног резултата на тесту, и
то:*
1) екстраверзија, активитет, социјабилност (Е);*
2) отвореност, радозналост (О);*
3) импулсивност, неконтролисаност (I);*
4) пријатељска настројеност, попустљивост (А).*
Укупан резултат на тесту „HEDONICA” израчунава се путем
аутоматске обраде података уз коришћење одговарајућих
програмских система.*

Члан 43.
Провером базично-моторичког статуса процењују се:
1) издржљивост у снази руку и раменог појаса (тест репетитивне снаге руку
и раменог појаса, у времену од 30 секунди);
2) издржљивост у снази мишића прегибача трупа (тест прегибање трупа, у
трајању од 30 секунди*
);
3) експлозивност* у снази мишића доњих екстрeмитета (тест скок у даљ
из места*
);
4) аеробни потенцијал организма (тест трчање, у времену од 12 минута –
Куперов тест);
5) едукативни моторички потенцијал – координација руку и ногу (тест
слалом са три лопте).
Сваки тест процене базично-моторичког статуса вреднује се од 0 до 5 поена,
при чему укупни максимални број поена износи 25.
Оцену не задовољава добија кандидат који укупно освоји 7 или мање поена,
односно на 2 теста освоји 0 поена.

Pri tom, za običnog policajca u Srbiji je neophodno da poseduje minimalan iQ 90 (prosečan u Srbiji je 89).

Koliko vas je na radnom mestu moralo da dokazuje da poseduje bar prosečan IQ?

Ja mislim da ovom miljeu ništa ne manjka. A ti?
zemljanin zemljanin 16:00 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Pri tom, za običnog policajca u Srbiji je neophodno da poseduje minimalan iQ 90 (prosečan u Srbiji je 89).

pa kako uopste imate policajce ... uvoz iz Kine
predatortz predatortz 16:07 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

zemljanin
Pri tom, za običnog policajca u Srbiji je neophodno da poseduje minimalan iQ 90 (prosečan u Srbiji je 89).

pa kako uopste imate policajce ... uvoz iz Kine


Ma jok, samo fore o glupim pandurima prosipaju oni koji su gluplji od njih.

Ja sam, svojevremeno za rad u MUP-u Republike Srpske, prolazio test psiho-fizičkih sposobnosti za radno mesto znatno iznad običnog policajca.
Mogu da ti kažem da taj set testova sprovode firme pri zapošljavanju, mnogi bi se o svom jadu zabavili a da toga nisu ni svesni. Hajde da zanemarimo fizičku proveru, ona nije neophodna za mnoga zanimanja. Ali bi mnoge nadobudne, sujetne veličine, sklone tome da kinje saradnike, ponižavaju, potom oni koji lako prasnu, ostali ispod crte zbog nestabilnog karaktera.
gedza.73 gedza.73 16:07 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

apacherosepeacock

Stoke ima svuda. I ovde kod mene je vise puta receno na vestima kako su panduri pljuvani od nekih majmuna uz cerekanje kako su zarazeni..
Ja bi ih odvalila od batina.

I Zemljanin bi, samo što je on za neku varijantu grof Monte Kristo i Morijarti.

Policajac ne bi smeo, čak i u ovom slučaju, da bije uhapšenog.
Verovatno mu pala klapna, što je sa jedne strane razumljivo ali ga ne opravdava. Da sud radi svoj posao kako treba, da su rigorozne kazne za prekršioce bili bi uređenije društvo.

Samo što to, na žalost, izgleda niko od nas ne želi. U stvari želi ali kad kazne pogađaju druge, u spurtonom se borimo za svoja prava. Dupotrebim čuveni drugosrbijasnki izraz 'eh Srbijo međ šljivama' koji je jedan od debilnijih na netu ali mu je učestalost poput 'ko iziđe zadnji nek ugasi svetlo'.
zemljanin zemljanin 16:15 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

predatortz
zemljanin
Pri tom, za običnog policajca u Srbiji je neophodno da poseduje minimalan iQ 90 (prosečan u Srbiji je 89).

pa kako uopste imate policajce ... uvoz iz Kine


Ma jok, samo fore o glupim pandurima prosipaju oni koji su gluplji od njih.

Ja sam, svojevremeno za rad u MUP-u Republike Srpske, prolazio test psiho-fizičkih sposobnosti za radno mesto znatno iznad običnog policajca.
Mogu da ti kažem da taj set testova sprovode firme pri zapošljavanju, mnogi bi se o svom jadu zabavili a da toga nisu ni svesni. Hajde da zanemarimo fizičku proveru, ona nije neophodna za mnoga zanimanja. Ali bi mnoge nadobudne, sujetne veličine, sklone zome da kinje saradnike, ostale ispod crte zbog nestabilnog karaktera.

ma krem drustva sto bi rekli ... ma sta krem - elita ... akademci bre ... nemoj predo da me zasmejavas
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:23 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

zemljanin
predatortz
zemljanin
Pri tom, za običnog policajca u Srbiji je neophodno da poseduje minimalan iQ 90 (prosečan u Srbiji je 89).

pa kako uopste imate policajce ... uvoz iz Kine


Ma jok, samo fore o glupim pandurima prosipaju oni koji su gluplji od njih.

Ja sam, svojevremeno za rad u MUP-u Republike Srpske, prolazio test psiho-fizičkih sposobnosti za radno mesto znatno iznad običnog policajca.
Mogu da ti kažem da taj set testova sprovode firme pri zapošljavanju, mnogi bi se o svom jadu zabavili a da toga nisu ni svesni. Hajde da zanemarimo fizičku proveru, ona nije neophodna za mnoga zanimanja. Ali bi mnoge nadobudne, sujetne veličine, sklone zome da kinje saradnike, ostale ispod crte zbog nestabilnog karaktera.

ma krem drustva sto bi rekli ... ma sta krem - elita ... akademci bre ... nemoj predo da me zasmejavas


Jes vala, i niko da okrene 999 kad treba. Moreee..
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:28 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

ecce-florian

@huci





Ovo su stvari sasvim različite od onoga što pišu znalci poput atomskog i slični.
Razmeću se pameću i poznavanju pravne države. A pojma nemaju o tome, izgleda da su juče čuli za to, pa ko i svako sa taze znanjem misle da su sve pokapirali.

A šta podrazumeva pravna država?
Pa to da se donese zakon po kome policajac (u ovoj situaciji) ne sme da bije. Taj zakon je u Srbiji donešen.
Dalje, pravna država podrazumeva da se taj zakon i sprovodi.
Da li će se uovom slučaju sprovoditi ili ne, videćemo, ja verujem da hoće.

Ako hoće, gde je onda problem?

Pa tu što atomski znalci misle da su građani dužni da misle i govore samo u skladu sa tim, da su dužni da budu na strani, u ovom slučaju tog mamlaza iz kola, i da su dužni da osude postupak policajca.

Pa ne, nije to pravna država, znalci.

Pravna država podrazumeva da je pravo iznad pravde i onda kad su te de stvari sukobljene, a takvih situacija ima, ovo je sasvim moguće jedna od tih.

Ali to se tiče instiucija države, suda pre svega, a ne obavezuje građane, atomski znalci.
Građani su slobodni, i poželjno je čak, da se kritički postavljaju i prema zakonima, da kritikuju pravo ako je ono često u suprotnosti sa pravdom.

A baš bih voleo kad bi ovi atomski znalci pokušali da ustvrde da je pravedno da policajac trpi pljuvanje od strane bahatih pijanih mamlaza.
Dakle da ustvrde da je pravedno, a ne da si igraju sudija i da tumače pravo.
(o kome inače pojma nemaju, očigledno)

A tebe, florijane, bih zamolio, najiskrenije, da se staviš u situaciju da pravnički braniš policajca, i onda, sa koje pozicije bi tu odbranu koncipirao.

Ne želim da verujem da bi sa gnušanjem odbio da ga braniš pred sudom.
predatortz predatortz 16:28 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

ma krem drustva sto bi rekli ... ma sta krem - elita ... akadaemci bre ... nemoj predo da me zasmejavas


Ovako stvari stoje. Panduri nisu krem društva nigde,pa ni kod nas. To su ljudi sa minimum srednjom stručnom spremom, a znatan broj radnih mesta zahteva visoku stručnu spremu.
I ovi sa strednjom, i svi drugi, nakon stupanja na radno mesto prolaze kroz dodatne obuke i edukacije. Tako da policajac, nakon završene srednje škole prolazi u nastavnom centru još godinu dana da bi se osposobio za početni nivo u policiji - policajac pripravnik.

Dakle, nisu krem, nisu intelektualna elita, ali su i po obrazovanju iznad proseka u odnosu na celokupnu populaciju.

Da me ne razumeš pogrešno, odavno nisam pandur.Iz policije sam, svojom voljom istupio i to u momentu kada su mi tamo mnoga vrata bila otvorena.

Samo, uvek ću reagovati na ove izlive mržnje i podsmeha koje se često odapinju prema policiji.
Nivo bezbednosne kulture u našoj zemlji je izuzetno nizak, pa se ljudi prostački hvale svojom netrpeljivošću prema policiji. A isti, pritom, očekuju da budu uvažavani od onih koje oni pljuju na svakom koraku.
Iskustveno, takvi i dobijaju batine. Ono, krenu da seru policajcu, da se bahate, pa onda dobiju po govornom aparatu.
Takvih mi nikad nije žao, ali policajci moraju da nauče da se iskontrolišu.

zemljanin zemljanin 16:45 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Iskustveno, takvi i dobijaju batine. Ono, krenu da seru policajcu, da se bahate, pa onda dobiju po govornom aparatu.

Predo, znao sam prilican broj policajaca … u teoriji su svi oni OK, prakticno su susta suprotnost … a I u familiji imam primera … I nije da ima I takvih nego je da ima malo onih koji nisu takvi …

mogu ja da serem policajcu do prekosutra I ima drzava da me odere zbog toga … a policajac ne sme da me pipne … to mozda boli panduraciju ali to je tako …

jedina zadrska je da nisam tamo vec skoro dve decenije pa da su ih malo pritegli da to ne rade javno … to sve snimati kad god je moguce I na mrezu … dok ne utuve u tih ~90IQ

U Srbiju sam dolazio par puta I za to vreme su me barem 5x legitimisali, onako 'moze mu se' … a za sve ovo vreme a barem 100x sam mrdno sa ovog ostrva niti jedan put mi niko nije trazio isprave … niti jedan put … a isto se ponasam I u Srbiji I bilo gde drudge … mislim, mani farbanje, izbija rdja
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:53 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

a policajac ne sme da me pipne


A ako te pipne, biće kažnjen.
Ovaj je pipnuo i najverovatnije će biti kažnjen.
I što o tome toliko telalimo, otkud nam potreba da ponaljamo to opšte mesto u hiljadu varijanti, kad niko ne tvrdi ništa drugo?
Niko ne kaže ne, ne treba da bude kažnjen.
zemljanin zemljanin 17:02 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

hoochie coochie man
a policajac ne sme da me pipne


A ako te pipne, biće kažnjen.
Ovaj je pipnuo i najverovatnije će biti kažnjen.
I što o tome toliko telalimo, otkud nam potreba da ponaljamo to opšte mesto u hiljadu varijanti, kad niko ne tvrdi ništa drugo?
Niko ne kaže ne, ne treba da bude kažnjen.

bas tako Huci … samo sto postoji ogromna praznina izmadju ne sme da me pipne I bije vezanog … ovo prvo je neko prekoracenje ili sta je vec … ovo drugo je sadizam I mucenje … to se isteruje I osudjuje najsttroze sto je moguce … a vi cete videte sta ce biti
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:05 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

a vi cete videte sta ce biti


Pa hajde da vidimo.
Kad bude doneta presuda videćemo kakva će biti.
A ima li nekih olakšavajućih okolnosti za počinioca, kad se već bavite pravničkim poslom?
zemljanin zemljanin 17:07 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

hoochie coochie man
a vi cete videte sta ce biti


Pa hajde da vidimo.
Kad bude doneta presuda videćemo kakva će biti.
A ima li nekih olakšavajućih okolnosti za počinioca, kad se već bavite pravničkim poslom?

nesrecno detinjstvo
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:10 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

nesrecno detinjstvo


A pljuvanje, ništa.
To je normalno ponašanje?

Jbt.. što se toliko plašite da napišete logičnu stvar poput apača, odvalila bih ga od batina.
Policajac zakonski nije smeo, zato što je policajac, zbog toga treba da bude kažnjen, ali ga ljudski sasvim razumem.
Jel to problem?
zemljanin zemljanin 17:11 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

A pljuvanje, ništa.

gde si video pljuvanje?
predatortz predatortz 17:14 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2


Predo, znao sam prilican broj policajaca … u teoriji su svi oni OK, prakticno su susta suprotnost … a I u familiji imam primera … I nije da ima I takvih nego je da ima malo onih koji nisu takvi


Pazi, ja ovde iznosim činjenice. Za stupanje u policiju je neohodno, pa taksativno iz pravilnika kopiram šta.
Kako god okreneš, prosek u policiji je iznad proseka u zemlji.I po iQ, i po obrazovanju.

Ti iznosiš subjekivan osećaj. Taj osećaj je jako teško promeniti, pa ni činjenice tu ne pomažu.

Ti znaš dosta policajaca. Ja sam radio u policiji. Dozvoli mogućnost da možda malo bolje znam kakvih sve tu ima.
Da taj posao uzima danak, da su skloniji čašici, da se nagledaju svega pa postanu nepoverljivi, svega toga ima. Ali i hiljade dobrih, običnih, porodičnih ljudi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:15 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

gde si video pljuvanje?


A gde si ti video lisice?
zemljanin zemljanin 17:18 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

hoochie coochie man
gde si video pljuvanje?


A gde si ti video lisice?

ecce-florian ecce-florian 17:29 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

@huci
A tebe, florijane, bih zamolio, najiskrenije, da se staviš u situaciju da pravnički braniš policajca, i onda, sa koje pozicije bi tu odbranu koncipirao.

Ne želim da verujem da bi sa gnušanjem odbio da ga braniš pred sudom.


trenutno ne radim kao advokat ali ajde da probam da odgovorim na deo pitanja koja se ovde postavljaju

a)policajac na dužnosti je reprezent dela izvršne vlasti države i dužan je da postupa u skladu sa zakonom. njegov posao je da profesionalno liši slobode lica koje je izvršilo ili vrši krivično delo , utvrdi nidentitet istog i da obezbedi njegovo prisustvo u daljem postupku.

b) izvršioci krivičnih dela mogu biti uračunljivi i neuračunljvi iz bilo kog razloga, te se mogu racionalno ili iracionalno ponašati, provocirati i vredjati službeno lice. službeno lice ne sme u datoj situaciji prekoračiti svoja ovlašćenja ( ajd da prevedem sećaš se one zabave da su drndali čuvare pred Bakingemskom palatom da se nasmeju ili bilo šta pokažu)
c) postupanje službenog lica prilikom lišenja slobode regulisano je aktima od kojih je neka predator okačio gore
d)kandidat za posao policajca u srbiji mora izmedju ostalog da ispunjava i ta psihofizička svojstva te da bude obučen da ne odreaguje kao neki običan gradjanin

kako bi ga branio ne znam jer ne poznajem predmet a više i nisam branilac
da li bi ga advokat branio ? Da? Svako ima pravo na branioca stručno osposobljenog. Branilac ne brani delo koje je neko učinio već učinioca

u krivičnom pravu ima ta " grubim vredjanjem" konstrukcija ali ona nažalost ne vredi za službeno lice konkretno policajca ovde

Dapače
upravo obratno

Napad na službeno lice u vršenju službene dužnosti

Član 323

(1) Ko napadne ili preti da će napasti službeno lice u vršenju službene dužnosti,
kazniće se zatvorom od jedne do pet godina.

......

(6) Učinilac dela iz st. 1. do 3. ovog člana koji je bio izazvan nezakonitim ili grubim postupanjem službenog lica može se osloboditi od kazne.

Znači zakon bi u ovom slučaju, upravo obratno štito šamaranog a ne policajca i omogućio da ga sud oslobodi kazne ako napadne službeno lice

Znam da ovo tebi i apachi nije baš ok ali tako je

Primer prekoračenja ovlaščenja navedenog službenog lica okačio sam u kontekstu zloupotrebe i prekoračenja zakonskih ovlašćenja u slučajevima vanrednog stanja.
- Ne sme se u pravno uredjenom društvu dozvoliti da policajac šamara
okrivljenog ( izgleda sa lisicam) u službenom vozilu
- Ne sme se dozvoliti da njegov kolega pokušava da ode i da ne vidi umesto da ga upozori i spreči u daljem fizičkom zlostavljanju uhapšenog gradjana

Zabrana torture i mučenja je iznad bilo kakve uvrede službenog lica pa i pljuvanja

Nadam se da će mu biti sudjeno ( ne samo vodjen disciplinski postupak) i nadam se da će izabrani ili ex ofo kolega advokat dobro odraiti svoj posao te će sud izreći primerenu kaznu u skladu sa svim dokazima koji budu bili izvedeni

ps

u pogledu stanja ljudskih prava u Srbiji dosta se ubrzava "situacija"

Fonet je preneo da je 21 član evropskog parlamenta uputio pismo komesaru za proširenje Oliveru Varheljiju povodom "izuzetno zabrinjavajuće situacije kada su u pitanju ljudska prava u Srbiji".

tanjug je objavio da je od 150 pritvorenih lica zbog kršenja mera kućne izolacije pušteno oko 100 ( deo je osudjen a deo je pušten u kućni pritvor)

ovo donekle odskače od jučerašnjeg autorskog teksta premijerke ali

pps

kad se boriš da neki policajac ne vrši torturu nad nekim koga ne poznaješ, boriš se protiv prakse da se to odomaći i da neko tebi drag i važan bude izložen istoj, boriš se za pravnu državu nasuprot samovlašća ( samovlašće je pravo jačeg kao što se i na snimku vidi)
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:50 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Znam da ovo tebi i apachi nije baš ok ali tako je


Ako je tako, ako u zakonima ne postoji ništa što će razdvojiti bahate policajce koji šamaraju iz čiste obesti, i one koji ošamare izrazito drske, recimo one koji ih pljuju, onda zakon stvarno nije dobar i to bi svakako trebalo ispraviti.

Ja ipak verujem da bi branilac, koji bi se tome posvetio, pronašao nešto što bi te dve stvari razdvojilo.

Ne valja zakon koji sve trpa na istu gomilu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:51 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

hoochie coochie man
Znam da ovo tebi i apachi nije baš ok ali tako je


Ako je tako, ako u zakonima ne postoji ništa što će razdvojiti bahate policajce koji šamaraju iz čiste obesti, i one koji ošamare izrazito drske, recimo one koji ih pljuju, onda zakon stvarno nije dobar i to bi svakako trebalo ispraviti.

Ja ipak verujem da bi branilac, koji bi se tome posvetio, pronašao nešto što bi te dve stvari razdvojilo.

Ne valja zakon koji sve trpa na istu gomilu.



ps.
Hvala ti za odgovor (iako ne bih tebe preporučio onom policajcu :))
ecce-florian ecce-florian 18:11 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

ps.
Hvala ti za odgovor (iako ne bih tebe preporučio onom policajcu :))

vidim voleš pravnu nauku

evo jedna mozgalica: ovo je vest a ti mi reci kako je izgledala ta zivotna situacija ( ono narodski šta se desilo)

Prekršajni sud u Pančevu izrekao je kaznu od 100.000 dinara pedesettrogodišnjem M. Č. iz mesta Jabuka zbog prekršaja po Zakonu o javnom redu I miru, potvrdila je danas portparolka sudija Sandra Medaković.



Osuđeni je počinio prekršaj jer je 14. aprila posle 20 sati u centru Pančeva vređao policajca u vršenju službene dužnosti.

angie01 angie01 18:14 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

ma krem drustva sto bi rekli ... ma sta krem - elita ... akademci bre ... nemoj predo da me zasmejavas




...i vise od toga...
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:24 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

hoochie coochie man
Znam da ovo tebi i apachi nije baš ok ali tako je


Ako je tako, ako u zakonima ne postoji ništa što će razdvojiti bahate policajce koji šamaraju iz čiste obesti, i one koji ošamare izrazito drske, recimo one koji ih pljuju, onda zakon stvarno nije dobar i to bi svakako trebalo ispraviti.

Ja ipak verujem da bi branilac, koji bi se tome posvetio, pronašao nešto što bi te dve stvari razdvojilo.

Ne valja zakon koji sve trpa na istu gomilu.


Evo opet da se slozim s tobom, a i kad me vec pominje Cvetko..

Jos malo pa ce staviti van zakona da kad se neko masi za utoku i nacilja ga - pandur nece smeti ni da se brani.
milisav68 milisav68 18:34 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

A pljuvanje, ništa.
To je normalno ponašanje?

U normalnim okolnostima, pa i nekako....

U vanrednom stanju, koje je izazvano pandemijom i smrtonosnim virusom, pljuvač može komotno da prođe sa optužbom za pokušaj ubistva.

........................

Nevezano za ovaj slučaj.

Meni je simpatično to napadanje policajaca a totalno ignorisanje rasula u sudstvu.
angie01 angie01 18:47 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Jos malo pa ce staviti van zakona da kad se neko masi za utoku i nacilja ga - pandur nece smeti ni da se brani.


ne znam kako se panduracija ophodi prema gradjanima tamo kod tebe, al ovde je nekako neumesno u odnosu na to sta se sve desava na terenu, izvrtati stvari na drugu stranu,...pri tome ja se slazem, da ljudi koji krse zakon treba da budu sankcionisani,...takodje kapiram da posao policije nije uvek lagodan i da ima zahebanih momenata,...al ne pricamo sad o tome, nego o upravo suprotnom modelu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:49 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2


Prekršajni sud u Pančevu izrekao je kaznu od 100.000 dinara pedesettrogodišnjem M. Č. iz mesta Jabuka zbog prekršaja po Zakonu o javnom redu I miru, potvrdila je danas portparolka sudija Sandra Medaković.



Osuđeni je počinio prekršaj jer je 14. aprila posle 20 sati u centru Pančeva vređao policajca u vršenju službene dužnosti.


Pa ne mogu da zamislim šta se desilo.
Premalo mi je podataka, malo čudno zvuči, vređao u vršenju dužnosti.
Da stoji ometao, to bi bilo jasnije.

A pravnu nauku, pa ne znam da li je volim, poštujem je svakako, i malo mi ide na živac što svi misle da je znaju.
Ja je ne znam.
Evo opet da se slozim s tobom, a i kad me vec pominje Cvetko..


Meni je čudno što se više ljudi ne slaže, običan ljudski zdrav razum.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:55 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Meni je čudno što se više ljudi ne slaže, običan ljudski zdrav razum.


Pa neki se i foliraju za javnost..

Kritiku razumem, nikakav problem, kao i svaka druga struka, ali ismejavanje i ponizavanje ne shvatam ic.

Sutra kad ih neko pokrade, prebije, obije im gajbu, preti itd. verovatno ce da zovu svoju babu da ih brani..
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:59 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Pa neki se i foliraju za javnost..


Izgleda:)

Valjda veruju kul biti protiv vlasti, a policija je vlast, jelte, pa ajd da budemo protiv jer nas ništa ne košta, a kul smo.
angie01 angie01 19:00 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Sutra kad ih neko pokrade, prebije, obije im gajbu, preti itd. verovatno ce da zovu svoju babu da ih brani..


bas tako,...kao sto je gomila ljudi zvala, kada se nocu rusila Sava mala i vezivao cuvar, koji je posle preminuo....
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:03 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

angie01
Jos malo pa ce staviti van zakona da kad se neko masi za utoku i nacilja ga - pandur nece smeti ni da se brani.


ne znam kako se panduracija ophodi prema gradjanima tamo kod tebe, al ovde je nekako neumesno u odnosu na to sta se sve desava na terenu, izvrtati stvari na drugu stranu,...pri tome ja se slazem, da ljudi koji krse zakon treba da budu sankcionisani,...takodje kapiram da posao policije nije uvek lagodan i da ima zahebanih momenata,...al ne pricamo sad o tome, nego o upravo suprotnom modelu.


Manje vise isto kao tu kod tebe..

Kao i kontrola rada. Neko dobije i disciplinsku, neko bude i otpusten a neko bude i oslobodjen optuzbe.

Ja komentarisem vandalizam i pljuvanje pandura od potencijalno zarazenih a kao sto sam vec napisala u jednom komentaru ovde kod mene pljuju i hitnu pomoc na terenu. Shvatas?

Sta je neumesno kad je upravo o tome rec a ja sam samo pridodala istu situaciju ovde kod mene?


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:03 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

bas tako,...kao sto je gomila ljudi zvala, kada se nocu rusila Sava mala i vezivao cuvar, koji je posle preminuo....


Ma da, to je ovaj policajac odlučio da ne ide, mrzelo ga.
Ili njegov šef.

Ti se baš razumeš :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:05 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

angie01
Sutra kad ih neko pokrade, prebije, obije im gajbu, preti itd. verovatno ce da zovu svoju babu da ih brani..


bas tako,...kao sto je gomila ljudi zvala, kada se nocu rusila Sava mala i vezivao cuvar, koji je posle preminuo....


Znaci ti iz principa neces da ih zoves ako ti se desi 1.2.3. itd
Ok. ajde da ti verujem na rec (kao sto ti ne verujem).
mirelarado mirelarado 19:10 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

kao sto sam vec napisala u jednom komentaru ovde kod mene pljuju i hitnu pomoc na terenu.


U Italiji (u Napulju) bilo je nekoliko incidenata s pljuvanjem lekara i bolničara u bolnici.
angie01 angie01 19:12 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Ja komentarisem vandalizam i pljuvanje pandura od potencijalno zarazenih a kao sto sam vec napisala u jednom komentaru ovde kod mene pljuju i hitnu pomoc na terenu. Shvatas?


nisam shvatila da se to stavrno desilo, nego da je ubaceno u diskusiju...

rekoh vec da sam za sankcionisanje svega sto je protiv zakona,...ali sam isto tako protiv milicije- koju gradjani placaju da ih stiti-koja zloupotrebljava svoj polozaj- ono samaranje u kolima je ocigledan primer tako necega,...


Znaci ti iz principa neces da ih zoves ako ti se desi 1.2.3. itd


ne radi se o tome, da li bih ja zvala policiju, nego kako ona na takve pozive reaguje...
gedza.73 gedza.73 19:14 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

milisav68
U vanrednom stanju, koje je izazvano pandemijom i smrtonosnim virusom, pljuvač može komotno da prođe sa optužbom za pokušaj ubistva.

Narkoman te ubode iglom, kaže kako ima sidu a ti mu se nasmešiš i odvedeš ga na sladoled. Koliko bi blogera uradilo to, koliko kukalo 'gde je policijaaaaaa' dok bi šutiralo Pikca u glavu?

Meni je simpatično to napadanje policajaca a totalno ignorisanje rasula u sudstvu.

angie01 angie01 19:25 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Meni je simpatično to napadanje policajaca a totalno ignorisanje rasula u sudstvu.


pa to sve skupa sa svim ostalim sto cini sistem jedne drzave, je posledica nepostojanja istog...ona dolovac je jos uvek samo deo mitova i legendi,...veci dokaz svog postojanja ostavi Duh koji hoda u strip tablama od nje.
predatortz predatortz 19:32 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2


Meni je simpatično to napadanje policajaca a totalno ignorisanje rasula u sudstvu.


A od tužilaštva sav smrad dolazi.
loader loader 19:32 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

koja se usudila da izvesti o stvarnom stanju u klinici u NS,


Bojim se da je to slika stanja u većini klinika i bolnica u Srbiji. Sportska sreća je da li je negde više ili manje slučajeva obolelih (dakle, to ne zavisi od efikasnosti premijera i ostalih strucnjaka za epidemijske razmere situacije). Ako negde bude obolelih, tu su po pravilu problemi, tj. blokada sistema. Ako toga nema na rts, znači da toga 100% ima u realnosti. Msm, to je model srtpske medijsko-demagoške stvarnosti inače.

Elem. Videh neki dan fazon na fb. Kaže, naša bolnica je potpuno spremna dočekala ovu situaciju. Tu sredstva, tu doktori i sestre, tu znanje struke ... Problemi su nastali kad su se pojavili prvi pacijenti ..

Ni da se smeješ, ni da plačeš.

Uzdajmo se u legije belih krvnih zrnaca.



milisav68 milisav68 19:33 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

nisam shvatila da se to stavrno desilo,

Pa desilo se.
ecce-florian ecce-florian 19:36 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

@huci
Osuđeni je počinio prekršaj jer je 14. aprila posle 20 sati u centru Pančeva vređao policajca u vršenju službene dužnosti.



paz poenta je u vremenu izvrsenja

ili MČ ima ausvajs pa može da se švrćka posle zabrane kretanja pa ga je policajac malo propitivao o njegovom pravu pa su se sporečkali

il je MČ otvorio prozor pa mu je nanu naninu pa na taj način nije prekršio odredbu o zabrani kretanja

mnooogo interesantno u oba slučaja

ovo sa hiv ganom je na nivou ovog s pljuvanjem a i
Sutra kad ih neko pokrade, prebije, obije im gajbu, preti itd. verovatno ce da zovu svoju babu da ih brani.


da , u takvim slučajevima zoveš policiju, šta je tu sporno

al sad zamisli ovog što šamara u kolima da se namerači na tebe, tvoju decu, muža, brata.... koji su bili u gradu i popili, a on, npr ne voli pijanice ili decu ili muškarce ili biraj već

i može da bije

a naročito kad ti nekog od tih tvojih stavi u policijski auto

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:43 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

koja se usudila da izvesti o stvarnom stanju u klinici u NS,



Bojim se da je to slika stanja u većini klinika i bolnica u Srbiji


Postoji jedan, a postoji i drugi prikaz stanja u toj klinici.
Oprečni su.
Kako biraš kome da veruješ?

Da li ti ime Ana Lalić uliva poverenje, pa u njen prikaz veruješ i kad kao dokaz ponudi, ma jeste majke mi, pričao mi čovek?

Ako da, na osnovu čega si toliko poverenje u nju stekao, o čemu je još to ona pisala?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

paz poenta je u vremenu izvrsenja

I o tome sam razmišljao, ali pošto se ne pominje kršenje policijskog časa, samo sukob sa policajcem, pomislih da mora da je imao neku dozvolu.
gedza.73 gedza.73 19:50 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

al sad zamisli ovog što šamara u kolima da se namerači na tebe, tvoju decu, muža, brata.... koji su bili u gradu i popili, a on, npr ne voli pijanice ili decu ili muškarce ili biraj već

Zamisli drugačiju situaciju.
Ove godine je policija isključila pijanog vozača iz saobraćaja. Nakon njihovo odlaska je ponovo seo u auto, prešao na drugu stranu i ubio momka u jugiću.


angie01 angie01 19:54 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Bojim se da je to slika stanja u većini klinika i bolnica u Srbiji. Sportska sreća je da li je negde više ili manje slučajeva obolelih (dakle, to ne zavisi od efikasnosti premijera i ostalih strucnjaka za epidemijske razmere situacije)


loader- tu se radilo o vapaju lekara za potrebnom opremom- koju oni nisu dobili, ali jesu aktivisti sns-a,...kada je novinarka objavila vest, koju su joj preneli lekari- onda je receno kako opreme ima, ali je u magacinu,:(...a novinarku su uhapsili....

...u Lazi je upravnica cak zabranila medicinskom osoblju da nosi rukavice,...

ja kapiram da je najosnovnije u situaciji kao sto je epidemija da se obezbede lekari sa potrebnom zastitnom opremom, jer su oni prvi na udaru, neophodni za zbrinjavanje drugih,...epidemima nije kod nas stigla iznenada preko noci,...



Pa desilo se.


u kom slucaju, ovom sa policajcem koji samara?
predatortz predatortz 19:56 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

al sad zamisli ovog što šamara u kolima da se namerači na tebe, tvoju decu, muža, brata.... koji su bili u gradu i popili, a on, npr ne voli pijanice ili decu ili muškarce ili biraj već


Pazi, policajac mora da vlada situacijom. Ne zbog majmuna koje ne sme da bije a oni prave sranja, nego zbog toga što ti majmuni mogu da budu oslobođeni optužbe ako policajci ne ispoštuju proceduru pa majmun nađe solidnog advokata.

Ali, kad bi moj sin, a imam ih dvojicu i centar su moga univerzuma, pijan lupao tuđa vozila, pljuvao, psovao, a policajac ga išamarao - ja bih nastavio tamo gde je pandur stao.
Niti bih pisao tužbu, niti bih sinu platio advokata. Neka ga brani neki po službenoj dužnosti, koji gleda da to što pre otalja pa da ide sa drugarima na pivo.
milisav68 milisav68 20:13 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

u kom slucaju, ovom sa policajcem koji samara?

Da.
milisav68 milisav68 20:15 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

al sad zamisli ovog što šamara

A ne zamišljaš sudije što oslabađaju...

Panduri su bitni.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:28 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

da , u takvim slučajevima zoveš policiju, šta je tu sporno

al sad zamisli ovog što šamara u kolima da se namerači na tebe, tvoju decu, muža, brata.... koji su bili u gradu i popili, a on, npr ne voli pijanice ili decu ili muškarce ili biraj već

i može da bije

a naročito kad ti nekog od tih tvojih stavi u policijski auto


Nije nista sporno, hocu da kazem da na incidentima ne gradis sliku.
Koliko puta je pomogla i profesionalno izvrsila posao spram incidentnih situacija?

I sad kakvu cemo sliku da potenciramo?

Nikada nisam imala posla niti problema sa policijom niti iko koga poznajem, zasto, kako, pa zato sto niko od njih nije ni vandal ni pljuvac ni kriminalac. Onako za sve ove godine.

Da neko moze da ima, pa moze, da li ja tvrdim suprotno? Ne.

Ajde bre, pa zivela sam ja u Srbiji (BG) 20 i kusur godina, vracali smo se milion puta posle nocnog provoda, nikad nista.

Dolazim relativno cesto u BG nikad me niko legitimisao nije niti sam se kao strani drzavljanin (plus srpski) prijavljivala na boravak i opet nikom nista nikad problem.





ecce-florian ecce-florian 20:30 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Ali, kad bi moj sin, a imam ih dvojicu i centar su moga univerzuma, pijan lupao tuđa vozila, pljuvao, psovao, a policajac ga išamarao - ja bih nastavio tamo gde je pandur stao.


hipotetički

ajd da je popio a nije bio pijan,nije lupao vozila, nije pljuvao ajd da zna neka svoja prava jer mu je ćale bio pandur, ajd da ga neki policajac počne šikanirati i maltretirati i mlatiti, ponižavati....( normaaaalno da će izjaviti da to nije radio iz čista mira nego da ga je tvoj sin pljuvao i psovao)

i ti obaviš informativni razgovor sa sinom i veruješ mu pretpostavljam da si svoju decu naučio da ne lažu

dal bi ti u tom slučaju onda ti išamarao policajca i uzeo advokata ex offo koji gleda da to što pre otalja i da ode na pivo

jer ti si pravdu ostvario vansudskim putem

ili bi se upustio u sudski postupak gde bi tvoj sin dokazivao da nije vredjao i pljuvao policajca

jbg




razmisljam razmisljam 20:34 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

hoochie coochie man


Da li ti ime Ana Lalić uliva poverenje, pa u njen prikaz veruješ i kad kao dokaz ponudi, ma jeste majke mi, pričao mi čovek?

Ako da, na osnovu čega si toliko poverenje u nju stekao, o čemu je još to ona pisala?


Можда ми Ана Лалић и не би уливала поверење да нисам од сопствене куме која је лекар чула да код ње у болници дуже једну маску на 24 часа, па је била принуђена да отвори шиваћу машину и да се на шивење крпених маски не би ли како успела да колико-толико појача заштиту, с обзиром на то да јој је посао и у операционој сали, и у ординацији и у визитама и на дежурствима...
Дакле, њој безусловно верујем, јер је знам од малих ногу и сигурна сам да нема никаквог разлога да ми говори неистину.
Последично ми и је и новинаркино писање прихватљиво као истинито.
angie01 angie01 20:34 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

milisav68
u kom slucaju, ovom sa policajcem koji samara?

Da.


a odakle taj podatak?

...meni kao laiku je to van pameti da je lik zarazen i pljuvao policajca- al kako se to zna, evo kao pretpostavka za bilo koga-a da mu se on ipak unosi u lice da bi ga samarao...


da je to recimo tacno, nesa iz beograd bi to u grandioznom obliku izrekao prvo, pa tek onda mlako izvinjenje i neodobravanje poteza svog sluzbenika...
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:36 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

mirelarado
kao sto sam vec napisala u jednom komentaru ovde kod mene pljuju i hitnu pomoc na terenu.


U Italiji (u Napulju) bilo je nekoliko incidenata s pljuvanjem lekara i bolničara u bolnici.


Neshvatljivo, ko to radi, kakav je to um (da upotrebim eufemizam)?
predatortz predatortz 20:39 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

hipotetički


Hipotetički, zašto bi policajac, nekoga ko nije pravio sranja, vezao, stavio u službeno vozilo, a potom šamarao?

Rekoh u prvom komentaru, kad ga je spakovao u vozilo nije smeo/trebao ni da ga pipne.
Ako je postojao razlog za upotrebu sile, odnosno otpor, tu ga je trebao patosirati. Ko bi merio da li je sila bila srazmerna?
Ja sam za američki princip. Gospodine, gospođo, stavite ruke na potiljak i kleknite. Pa ako nećete, onda me pokriva i zakon, i sud, i sindikat kad te ispeglam.
Ali prvo uljudno, a za silu samo kad postoji razlog i po jasno propisanoj proceduri.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:40 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

A ne zamišljaš sudije što oslabađaju...


U, ovo je tek za posebnu temu..
angie01 angie01 20:48 16.04.2020

Re: proporcionalnost 2

Nije nista sporno, hocu da kazem da na incidentima ne gradis sliku.
Koliko puta je pomogla i profesionalno izvrsila posao spram incidentnih situacija?


pa evo, ja koja mogu da napisem slican nastavak tvog komentara, suvise cesto sam videla ili cula nesto sto nije bilo ok- recimo pre par godina ispred moje zgrade je policajac bukvalno davio klinca na zadnjem sedistu policijskog automobila, kome su jos ruke bile vezane lisicama, dok su kolege stajale okolo i gledale,...bio je neki rusvaj oko parking mesta sa nekim drugim ljudima, gde su klinci bili siledzijski nastrojeni,...znaci ok, privedes ih, sledi sta treba po zakonu, al ne mozes da ga davisu u automobilu,...hebiga...

da ne navodim razne druge jos ludje situacije, gde se ne radi o vandalima, pljuvacima i sl...prosto se zapatila ta neka verzija obavljanja posla,...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana